Gelijk heb je ja, ik heb ze op internet ook eens zitten vergelijken met foto's enzo, maar ik vind het echt een aanfluiting, die front plate en keypad die ze hebben gemaakt.
Qua apparaat zal het weinig uitmaken ja, maar het oog en ergonomie wil ook wat.
Ik heb hem besteld bij GSMWEB.nl en begin van de week gehoord dat het contract ontvangen was, dus er is nog niks vreemds aan de hand, maar ja... heb je wat besteld wil je het ook hebben!!
Ze hebben daar een 24 uur regeling, maar als je nummer behoud wilt doen dan kan het tussen de 5 en 14 dagen duren las ik, maar de praktijk is altijd veel sneller (nou ja, altijd...). Tevens had ik er een briefje bijgevoegd dat ik het toestel en de sim direct wilde hebben, en dat ze hem dan maar activeren als het allemaal geporteerd is. Zo hoort het.
Heeft iemand eigenlijk al een officiele TyTN II auto houder? Ik ben zo benieuwd naar de manier waarop dit er in zit. Ik ben dus gewend dat het kunststof op kunststof is, en met 2 weken de hele telefoon kaal wordt. Heb ik géén zin in met dit mooie apparaat.
Daarnaast: bij de Nokia N95 moet het toestel geopend worden om GPS ontvangst te hebben, staat in de handleiding, hoe zit dit met de TyTN II? Moet hij open? Bepaalde hoek?
Daarnaast: is het mogelijk TomTom ook in horizontale modus op het beeld te krijgen, widescreen effect?
Tytn2 is wel supertoestel trouwens, heb er een dag mee gespeeld. GPS is super, naar mn werk gefietst met Tytn2 in mn broekzak en route gelogd met GPS-Tuner. Geen probleem, fix geen 1 keer kwijt geraakt. Heeft ook een fix binnen no-time trouwens. In de auto ook geen probleem. Zit ook wat beter in de broekzak dan de Tytn-1.
Dat zijn goede berichten, dat lijkt me weer een leuke functie dat loggen, ga ik proberen! Heb wel eens een wandeling gemaakt paar jaar terug, de bedoeling was 4 km, maar was uiteindelijk iets van 20 geworden door de weg kwijt te raken in Groning's platteland.
Ik hoop dat de TyTN II inderdaad een beetje in de broek te dragen is, met mijn Nokia 7250 heb ik er soms al moeite mee, want ik hou niet echt van die "baggy" broeken. Tevens 190 gram, als je nou een pantalon draagt hangt hij nogal in je zak haha.
Misschien toch maar het tasje gebruiken, maar ik las weer dat dat klittenband al na 2 weken gaar werd.
[
Voor 23% gewijzigd door
Gieliovd520 op 05-10-2007 23:41
]
PV: 39x @ 13.425WP, L/L WP: 3x3,5+2x5KW+1x2,2KW, L/W WP 9kW Panasonic J mono, WP boiler Atlantic Explorer V4 270. Sinds 04-22 gasloos!