HTC TyTN II (Kaiser) deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 33.598 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232406

Anoniem: 212686 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 09:55:
Want vinden jullie van deze pouch?

http://www.krusell.se/pro...roductID=2774&category=51

krusell lijkt mij een goed merk? Of zijn er betere merken en lijkt het aangewezen om nog even te wachten met aanschaf?

edit: nog eentje http://4ustuff.com/info.php?itno=2039
Heb wel wat ervaring met Krussel (o.a. 6915 en S710) en vind ze technisch zeer mooi. Goed gemaakt en fraai afgewerkt. Nadeel is dat ze nogal bulky zijn. Je toestel (de Tytn II is al niet klein) wordt dan nog groter. Ik blijf dus voorlopig even bij de meegeleverde pouch die mijn inziens nog steeds voldoet, alhoewel het klittenband al minder wordt na 3 weken.

Dat andere tasje ziet er beetje gek uit.....kan me er moeilijk beeld bij voorstellen, ik ben er niet kapot van. Je zou op Pielframa kunnen wachten, die maken ook fraaie tasjes. Vergelijkbaar met Krussel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212686

Iemand ervaring met dit?? HTC Home Plugin Customizer

http://www.canthoonline.com/diendan/t-10607

edit: nvm, heb meer info gevonden
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=319308

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 212686 op 05-10-2007 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235455

Hallo,

Heeft iemand hier toevalling problemen met het laden van de TYTNII?

Ik heb het toestel nu 3 dagen en de lader die erbij zat deed het direct al niet!

Opzich niet erg, want ik kan hem ook laden via me laptop.

Dit ging 3 keer goed, de vierde keer lade hij ook niet meer op via me laptop(orgineel usb kabel gebruikt).

Het gekke is als hij compleet uit staat wel oplaad.

Heeft iemand een suggestie hier? Ik heb al een soft re-boot gedaan.

grt

mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:23
Anoniem: 235455 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 10:45:
Hallo,

Ik heb het toestel nu 3 dagen en de lader die erbij zat deed het direct al niet!

Dit ging 3 keer goed, de vierde keer lade hij ook niet meer op via me laptop(orgineel usb kabel gebruikt).

grt

mark
Misschien lullig, maar ook al Hard reset gedaan? Misschien is de lader stuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz-Jay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-11-2024

Remz-Jay

PSEiKO

Een nieuwere versie dan de daar vermelde 0.7 en 0.8 is inmiddels beschikbaar (1.0 voor .net cf 2.0) op de website van de ontwikkelaar: http://www.pocketemu.com/download2.html

Heb het nog niet geprobeerd, maar zal 't vandaag eens installeren. Lijkt me best handig.

//edit: zojuist geinstalleerd, en het werkt prima (ook op de nederlandse versie, alhoewel de melding bij het opstarten van het programma anders doet vermoeden). Vooral de optie om de weergave van de klok aan te passen bevalt me, aangezien die me echt irriteerde.

[ Voor 18% gewijzigd door Remz-Jay op 05-10-2007 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb versie 0.8 uitgebreid geprobeerd en was niet echt onder de indruk. Het kiezen van de opties werkt niet gebruiksvriendelijk en de aanpassingen zijn in mijn ogen minimaal. Het gaat voornamelijk om de looks. Correct me if i'm wrong......

Versie 1 heb ik geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chutney schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 10:52:
[...]

Misschien lullig, maar ook al Hard reset gedaan? Misschien is de lader stuk?
Net een harde reset gedaan, geen resultaat(behalve dat al mn instellingen weg zijn, verdomme)

Ik heb al een mail gestuurd naar HTC, zal mij benieuwen wat ze er van zeggen.

Iemand anders nog iets wat ik kan proberen?

bedankt

mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235455 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 11:37:
[...]

Net een harde reset gedaan, geen resultaat(behalve dat al mn instellingen weg zijn, verdomme)

Ik heb al een mail gestuurd naar HTC, zal mij benieuwen wat ze er van zeggen.

Iemand anders nog iets wat ik kan proberen?

bedankt

mark
Neem toch aan dat je weet dat na harde reset alles weer terug is naar fabrieksinstellingen...

Heb je het al aan je leverancier gemeld...die is allereerst de aangewezene om het op te lossen. Probeer anders eens oplader van iemand anders. Elke recente HTC oplader met mini-usb voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

iemand een oplossing voor het volgende 'probleem'

bij mn SMS/email lijsten staat onder de linker button verwijderen... terwijl op mn vario 2 daar 'nieuw bericht' stond. En dat vind ik wel iets fijner...

Dus hoe krijg ik daar nieuw bericht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

itsgreen schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 12:51:
iemand een oplossing voor het volgende 'probleem'

bij mn SMS/email lijsten staat onder de linker button verwijderen... terwijl op mn vario 2 daar 'nieuw bericht' stond. En dat vind ik wel iets fijner...

Dus hoe krijg ik daar nieuw bericht?
Niet aan te passen, is WM6 'feature'....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Anoniem: 232406 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 12:52:
[...]

Niet aan te passen, is WM6 'feature'....
Ja wel fijn, want het verwijderen gebeurd natuurlijk veel vaker dan het versturen. pfff. Ook geen registry key ofzo die je kan aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

itsgreen schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 12:59:
[...]

Ja wel fijn, want het verwijderen gebeurd natuurlijk veel vaker dan het versturen. pfff. Ook geen registry key ofzo die je kan aanpassen?
Heb op alle belangrijke fora daar niets over kunnen vinden maar misschien dat een techie hier dat kan bevestigen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo89
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02 21:16
Ook dit is al meerdere keren voorbij gekomen; zie:
Chutney schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 23:07:
[...]

Lees even deze thread (8 posts), hier staan een aantal tips welke je kunt proberen naar behoefte.

[...]

Je moet een regedit applicatie hebben voor pocketpc (resco heeft dat bijvoorbeeld). Via die tool de stappen doorlopen en aan het registervalue "DWORD" een andere waarden geven.
en
SurfHost schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 15:39:
[...]

Ik heb dit cabje geinstalleerd voor threaded sms en ik heb nu een New button in m'n postvak.
Je sms postvak veranderd dan wel naar Engels.

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
damn wat hebben ze die vario 3 lelijk gemaakt weer... zo jammer.. blij dat ik daar niet op gewacht heb :) lelijke platte toetsen, lelijke zilveren kleur (naja lelijk vergeleken met de orginele kleur dan).
zonde zonde zonde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232406 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 11:40:
[...]
Neem toch aan dat je weet dat na harde reset alles weer terug is naar fabrieksinstellingen...

Heb je het al aan je leverancier gemeld...die is allereerst de aangewezene om het op te lossen. Probeer anders eens oplader van iemand anders. Elke recente HTC oplader met mini-usb voldoet.
Ja, alle fabriekesinstelling zijn er wel weer, maar mn persoonlijk instellingen zijn weg. geluidjes er degelijke.

Als ik mijn pda compleet uit zet en dan aan mn pc doe brand het linker lampje continu rood.

Dit staat in de handleiding:

* Linker LED: Toont groene en gele lampjes voor HSDPA/UMTS/EDGE/GSM/GPRS/,
-bericht, en -netwerkstatus en als melding en oplaadstatus van de accu. Toont en knipperend rood lichtje als het accuniveau 5% of lager bereikt.
Rode LED: Toont een knipperend blauw lampje als systeemmelding als Bluetooth is ingeschakeld en klaar is om Bluetooth-signalen over te dragen. Deze LED knippert groen voor Wi-Fi-status. Als zowel Bluetooth als Wi-Fi is ingeschakeld, knipperen de lichten na elkaar. Toont een oranje lampje voor GPS-status.

En continu rood staat niet in de lijst van HTC van betekenis. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn en zijn TYTNII ff willen uitzetten en aan de lading gooien en mij even vertellen welke lampje er gaat branden.

Zou heeel fijn zijn... kan ik namelijk weer wat uitsluiten.

Alvast giga bedankt.

Mark

ben trouwens op mn werk waar ik geen lader heb, wel de usb kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trigger808
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Mijn USB kabel doet het ook niet, nu gebruik ik degene van mijn oude vario of die van een of andere camera die hier rondslingeren.
Ik heb nog geen contact opgenomen met BC of HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154173

Als hij reset naar de frabrieksinstellingen dan blijven je persoonlijke dingen er natuurlijk niet opstaan, logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-05 10:24

Crusader

Arc Nature

Anoniem: 235455 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 13:57:
[...]

En continu rood staat niet in de lijst van HTC van betekenis. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn en zijn TYTNII ff willen uitzetten en aan de lading gooien en mij even vertellen welke lampje er gaat branden.
Knipperend rood: batterij bijna leeg
Geel: batterij aan het opladen
Groen: batterij vol.

Ik zou denken dat continu rood een defecte batterij betekent.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
  • Laatst online: 07-04 22:45
bassierocks schreef op donderdag 20 september 2007 @ 18:16:
[...]

In 'normale' stand is hij gewoon netjes in de juiste stand, alleen als je hem in je hand hou, voel je dat het bovenste gedeelte gewoon bijna los zit. Als je lichtelijk rechtsboven hem naar links duw, hoef je de eerste mm bijna geen kracht te zetten, en daarna pas voel je dat het veertje hem tegenduwen. Het voelt erg onstevig aan
Hoi allemaal,

Nou ik ben echt SUPER blij met mijn TyTN, maar ik heb het geveol dat de speling (of vering eigenlijk, want hij gaat wel terug) op het slide mechanisme wel steeds erger begint te worden. Hebben jullie dat ook?

Inderdaad voelt het niet zo rock-solid aan als ik 'm in mijn hand heb... Wellicht dat ik er gewoon aan moet wennen?

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma
  • Laatst online: 00:24

jurma

simply connecting...

Heb nu eindelijk mijn TyTN, voor de bovenstaande persoon. Mijn vering is gewoon goed en blijft gewoon goed voelen. Grote kans dat het wennen is hoor.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Weet iemand een alternatief voor het beluisteren van de Radio via de TyTN II (ik bedoel niet digitaal / T-mobile PIT is traag en wil geen duurdere abonnement nemen/ gebruik het voornamelijk in trein), ik heb deze gevonden: i-Tech Clip Radio Stereo Headset maar vind het wel erg duur.

Ik heb in zowel deel 2 als deel 3 gezocht maar vond behalve i-Tech geen andere alternatieven.

Wie weet meer? :)

[ Voor 10% gewijzigd door Zhadum op 05-10-2007 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-05 22:05
Hallo,

grt

mark
Hmm, beide laders doen plotseling niks meer, maar je USB kabel van je camera doet het wel? Dit is al vreemd.

En als tweede, hij laadt dus op als hij uit staat?

Als ik even logisch redeneer over dit gebeuren:
Laadt hij totaal niet op als hij aan staat, maar wel als hij uit staat, laadcontrole defect?
Laadt hij helemaal niet meer op? Batterij defect?
Laadt hij wel op met je kabeltje van je camera? Heel toevallig 2 laders van HTC kapot (0,1% kans)

Makkelijk testen of je laders functioneren? Stop ze eens in een ander apparaat! Zoals je camera dus, opladen met je HTC lader.

Maar goed al dit geleuter, daar had ik allang mee op de stoep gestaan bij de BC gezien jij hem in een winkel hebt gehaald.

Defecte apparatuur van 700 euro, dus ff niet.

Succes!

Ik heb mijne GVD nog steeds niet binnen!

PV: 39x @ 13.425WP, L/L WP: 3x3,5+2x5KW+1x2,2KW, L/W WP 9kW Panasonic J mono, WP boiler Atlantic Explorer V4 270. Sinds 04-22 gasloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb die Vario3 nu gezien en vindt 'm toch een stuk minder eigenlijk.
En gieliovd520, waar heb je hem besteld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185259

Kun je GPRS/UMTS permanent uitzetten??

Ik ga namenlijk over 4 week op vakantie en dan wil ik niet bij thuiskomst geconfronteerd worden met een telefoon rekening van 180 euro. Is me namenlijk wel eens overkomen ff op internet in buitenland gewoon via tmobile net als in nederland en ach kost wel iets meer dan thuis maar da zal toch wel los lopen nou niet dus!!!!!

Bij mijn vorige phone kon ik internet verbindingen pertinent niet toestaan door gprs/umts uit te zetten maar kan dit ook bij de tytn?? Wil niet nog eens zoveel geld betalen.

ps. heb al zitten zoeken in deze en de vorige topics, want ik meende eens te hebben gelezen dat iemand dit had gedaan, maar ik kon het nergens meer terug vinden.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 185259 op 05-10-2007 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-06 13:31

Arfman

Drome!

In de Comm Manager kun je Gegevensoverdracht uitzetten, volgens mij disabled dat GPRS.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Laatst online: 07:07

itarix

404 soul not found

als je gewoon bij netwerk instellingen t-mobile internet weg gooid kan ie never nooit niet verbinding maken.
er is ook een progammatje mocodo nodata zo uit me hoofd waar je gewoon tijdelijk uit kan zetten.
maarja voor 4weken kun je best wel even bij terugkomst een profiel opnieuw intikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-05 22:33
Anoniem: 185259 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 19:04:
Kun je GPRS/UMTS permanent uitzetten??

Ik ga namenlijk over 4 week op vakantie en dan wil ik niet bij thuiskomst geconfronteerd worden met een telefoon rekening van 180 euro. Is me namenlijk wel eens overkomen ff op internet in buitenland gewoon via tmobile net als in nederland en ach kost wel iets meer dan thuis maar da zal toch wel los lopen nou niet dus!!!!!

Bij mijn vorige phone kon ik internet verbindingen pertinent niet toestaan door gprs/umts uit te zetten maar kan dit ook bij de tytn?? Wil niet nog eens zoveel geld betalen.

ps. heb al zitten zoeken in deze en de vorige topics, want ik meende eens te hebben gelezen dat iemand dit had gedaan, maar ik kon het nergens meer terug vinden.
Gewoon je internetgegevens verwijderen (en even opschrijven als je ze later weer terug wilt invoeren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185259

Hehehehe geen wonder dat ik het niet terug kon vinden. Ik had het dus gelezen bij Modaco en hetging idd om het programma NoData. Dus thanks guys voor de herrinnering. Hier trouwens ff de link naar de betreffende pagina voor de mensen die dit ook graag zouden willen.

http://www.modaco.com/FRE...ty-t246171.html&hl=nodata

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik heb inmiddels een Vario 3 en TYTN2 in handen gehad, maar ga toch voor de TYTN2. Alhoewel er software matig weinig verschil te zien is (ik had veel roze menuutjes op de Vario 3 verwacht, maar dat valt reuze mee, hooguit een paar T-mobile icons) vind ik het uiterlijk van de TYTN2 dusdanig mooier dat ik daar die paar tientjes verschil wel voor over heb. Moet dan nog wel even wachten, so be it.

Voor anderen die twijfelen over Vario 3 vs TYTN2, gewoon even een T-mobile shop binnenlopen, vaak hebben ze wel een werkend exemplaar liggen (in de twee shops waar ik geweest ben iig wel), kun je 't zelf beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-05 21:40

robertwebbe

Robert Webbe

peugeot206gt schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 17:50:
UPDATE:

voor de parrot gebruikers (in mijn geval de MK-6000) die het eerste deel van het 1e woord niet horen. Dit probleem is op te lossen door gewoon de audiobestanden een pauze van 0,35 seconden aan het begin te geven. Die tijd heeft parrot ongeveer nodig om te schakelen.

Nu hoor ik mensen denken, ja maar dan heb je continu pauzes tussen de woorden. Ja dat is waar, maar heb gereden en 0,35 seconden valt gewoon niet op, wordt zelfs duidelijker. Ik heb alleen de 100,200,300 meter enz. en de meter, yards etc. files niet aangepast, omdat deze bij voorbaat niet in het begin voorkomen.

Zal vanvavond de 2 NL stemmen even online zetten zodat men ze kan downloaden!
In versie 7 wordt dit al door TomTom zelf opgelost. De A2DP verbinding zal een seconde eerder gewekt worden alvorens de tekst wordt uitgesproken. Route66 heeft dit al geimplementeerd en daar werkt het nu wel correct bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-05 09:50

Beaves

Usque ad Finem

Weet iemand hoe je eventueel locaties kan toevoegen aan de weer-plugin? In het topic over de Touch wordt daar over gesproken en ik heb wel een soortgelijke file in de /windows map gevonden, maar deze is niet aanpasbaar?

Op internet wordt ik niet weel wijzer en ook hier heb ik dit nog niet gezien, of ik moet me vergissen.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeunVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-05 10:26
Paradise schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 20:07:
Ik heb inmiddels een Vario 3 en TYTN2 in handen gehad, maar ga toch voor de TYTN2. Alhoewel er software matig weinig verschil te zien is (ik had veel roze menuutjes op de Vario 3 verwacht, maar dat valt reuze mee, hooguit een paar T-mobile icons) vind ik het uiterlijk van de TYTN2 dusdanig mooier dat ik daar die paar tientjes verschil wel voor over heb.
Ik weet dat dit op het randje is (heb zelf ook een hekel aan "welke prijs en wat voor shop"-discussies), maar ik lees nu al een paar keer dat mensen het hebben over een "paar tientjes" verschil tussen Tytn2 en Vario3.
Maar als ik mijn t-mobile abbo verleng met een Tytn2 (smartphonestunts) kost me het toestel 379,-
En als ik mijn abbo bij t-mobile verleng kost me een Vario3 239,-
Ik vind dat meer dan een paar tientjes, om precies te zijn 14 tientjes.
Of zie ik iets over het hoofd?

Tytn2 is wel supertoestel trouwens, heb er een dag mee gespeeld. GPS is super, naar mn werk gefietst met Tytn2 in mn broekzak en route gelogd met GPS-Tuner. Geen probleem, fix geen 1 keer kwijt geraakt. Heeft ook een fix binnen no-time trouwens. In de auto ook geen probleem. Zit ook wat beter in de broekzak dan de Tytn-1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-05 09:50

Beaves

Usque ad Finem

Het grote prijsverschil is voor mij ook de reden dat ik voor de Vario III ben gegaan, voor zoveel geld neem ik wel genoegen met een telefoon die er misschien iets minder uit ziet, al vind ik de Vario III een erg mooie telefoon.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206356

Mijn Vario III geeft zwart beeld bij alle video streams die ik tot nu toe geprobeerd heb, behalve youtube en het journaal op 39 kbps; die gaan wel goed.
Voorbeeld: de bb.wmv van het Journaal op streams.goyaweb.nl.
Kan er met google niets over vinden. Hebben anderen dit ook? Waar kan het aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520
Anoniem: 154173 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 16:39:
Ik heb die Vario3 nu gezien en vindt 'm toch een stuk minder eigenlijk.
En gieliovd520, waar heb je hem besteld dan?
Gelijk heb je ja, ik heb ze op internet ook eens zitten vergelijken met foto's enzo, maar ik vind het echt een aanfluiting, die front plate en keypad die ze hebben gemaakt.

Qua apparaat zal het weinig uitmaken ja, maar het oog en ergonomie wil ook wat.

Ik heb hem besteld bij GSMWEB.nl en begin van de week gehoord dat het contract ontvangen was, dus er is nog niks vreemds aan de hand, maar ja... heb je wat besteld wil je het ook hebben!!

Ze hebben daar een 24 uur regeling, maar als je nummer behoud wilt doen dan kan het tussen de 5 en 14 dagen duren las ik, maar de praktijk is altijd veel sneller (nou ja, altijd...). Tevens had ik er een briefje bijgevoegd dat ik het toestel en de sim direct wilde hebben, en dat ze hem dan maar activeren als het allemaal geporteerd is. Zo hoort het.

Heeft iemand eigenlijk al een officiele TyTN II auto houder? Ik ben zo benieuwd naar de manier waarop dit er in zit. Ik ben dus gewend dat het kunststof op kunststof is, en met 2 weken de hele telefoon kaal wordt. Heb ik géén zin in met dit mooie apparaat.

Daarnaast: bij de Nokia N95 moet het toestel geopend worden om GPS ontvangst te hebben, staat in de handleiding, hoe zit dit met de TyTN II? Moet hij open? Bepaalde hoek?

Daarnaast: is het mogelijk TomTom ook in horizontale modus op het beeld te krijgen, widescreen effect?
Tytn2 is wel supertoestel trouwens, heb er een dag mee gespeeld. GPS is super, naar mn werk gefietst met Tytn2 in mn broekzak en route gelogd met GPS-Tuner. Geen probleem, fix geen 1 keer kwijt geraakt. Heeft ook een fix binnen no-time trouwens. In de auto ook geen probleem. Zit ook wat beter in de broekzak dan de Tytn-1.
Dat zijn goede berichten, dat lijkt me weer een leuke functie dat loggen, ga ik proberen! Heb wel eens een wandeling gemaakt paar jaar terug, de bedoeling was 4 km, maar was uiteindelijk iets van 20 geworden door de weg kwijt te raken in Groning's platteland.

Ik hoop dat de TyTN II inderdaad een beetje in de broek te dragen is, met mijn Nokia 7250 heb ik er soms al moeite mee, want ik hou niet echt van die "baggy" broeken. Tevens 190 gram, als je nou een pantalon draagt hangt hij nogal in je zak haha.

Misschien toch maar het tasje gebruiken, maar ik las weer dat dat klittenband al na 2 weken gaar werd.

[ Voor 23% gewijzigd door Gieliovd520 op 05-10-2007 23:41 ]

PV: 39x @ 13.425WP, L/L WP: 3x3,5+2x5KW+1x2,2KW, L/W WP 9kW Panasonic J mono, WP boiler Atlantic Explorer V4 270. Sinds 04-22 gasloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-05 21:35
Gieliovd520 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 23:37:
Misschien toch maar het tasje gebruiken, maar ik las weer dat dat klittenband al na 2 weken gaar werd.
Hangt er misschien van af wat je ermee doet.
Zelf gebruik ik dat tasje sinds het begin (heb hem nu 3 weken) en hij ziet er nog steeds goed uit. Klitteband is nog in perfecte conditie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
TeunVR schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 22:42:
[...]

Ik weet dat dit op het randje is (heb zelf ook een hekel aan "welke prijs en wat voor shop"-discussies), maar ik lees nu al een paar keer dat mensen het hebben over een "paar tientjes" verschil tussen Tytn2 en Vario3.
Maar als ik mijn t-mobile abbo verleng met een Tytn2 (smartphonestunts) kost me het toestel 379,-
En als ik mijn abbo bij t-mobile verleng kost me een Vario3 239,-
Ik vind dat meer dan een paar tientjes, om precies te zijn 14 tientjes.
Of zie ik iets over het hoofd?
Voor een Vario 3 bij een nieuw T-mobile abo betaal ik 130,- (Relax 200, SMS150, data), bij Hi40 verlenging 170,-. Dat zijn een paar tientjes, terwijl het maandbedrag nagenoeg gelijk is. Ik vergelijk voor mijn persoonlijke situatie dus een verlenging met een nieuw abo, wetende dat ik bij Hi korting krijg omdat ik daar al klant ben. In dat geval is het verschil dus slechts een paar tientjes. Was het verschil groter geweest dan had ik de Vario 3 idd aantrekkelijker gevonden; ik betaal niet oneindig meer voor een -slechts- iets mooier toestel. Nadeel zou in mijn situatie zijn dat ik tijdelijk met een dubbel abo loop omdat de Vario 3 simlocked is en m'n Hi abo nog niet afgelopen.

Ik denk dat voor mensen die twijfelen tussen de TYTN2 en de Vario 3 het dan ook vooral belangrijk is wat het prijsverschil is. Qua toestel geef ik de voorkeur aan de TYTN2, maar niet tegen elke prijs. Dat blijft natuurlijk een persoonlijke afweging, die je eigenlijk pas kunt maken nadat je weet wat het prijsverschil is en je beide toestellen een keer werken in actie hebt gezien.

offtopic:
Overigens kwam bij mij de prijs bij verlengen pas op 170,- na wat dreigementen bij de klantenservice van Hi dat ik liever m'n abo op wilde zeggen als het prijsverschil zo groot was, toen was er ineens toch wel wat met de prijs te regelen. Kennelijk zit daar nogal wat speling in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-05 18:53
[...]
Daarnaast: bij de Nokia N95 moet het toestel geopend worden om GPS ontvangst te hebben, staat in de handleiding, hoe zit dit met de TyTN II? Moet hij open? Bepaalde hoek?
Nope, TomTom starten en GPS wordt automatisch geactiveerd.
Daarnaast: is het mogelijk TomTom ook in horizontale modus op het beeld te krijgen, widescreen effect?
Yep maar daarvoor moet je hem dus wel openschuiven. :)

[ Voor 5% gewijzigd door SurfHost op 06-10-2007 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-06 01:07

amphora

Websites & Fotografie

BoomSmurf schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 22:10:
Ik had even vrije tijd en werd een beetje ziek van al die CABje installeren voor elke tweak, dus heb ik effe een tooltje in elkaar geschroeft waarmee je verschillende tweaks aan en uit kan zetten. Ik heb 'em KaiserTweak genoemd en is hier te downloaden:
Volgens mij werkt je tool niet helemaal. Ik heb die gprs disconnect op 15sec gezet maar ik blijf gewoon verbinding houden als ik 30 sec niets doe. heb als test verbinding uitgezet en op het today screen even weer laten updaten en na 15 sec zou toch automatisch de verbinding weer moeten uit gaan?

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520
doctormetal schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 23:45:
[...]

Hangt er misschien van af wat je ermee doet.
Zelf gebruik ik dat tasje sinds het begin (heb hem nu 3 weken) en hij ziet er nog steeds goed uit. Klitteband is nog in perfecte conditie.
Dat is natuurlijk ook zo, maar goed je pakt dat ding toch gauw een heleboel keer uit je tasje, voor de tijd, voor te bellen, internetten, video, muziek, voor je het weet zit je op 15 keer tasje openen.
SurfHost schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 00:59:
[...]

Nope, TomTom starten en GPS wordt automatisch geactiveerd.

[...]

Yep maar daarvoor moet je hem dus wel openschuiven. :)
Ja, dat de GPS automatisch wordt geactiveerd is één, maar met de Neukia heeft het te maken met ontvangstproblemen als hij dicht zit, begreep ik. Omdat hij verwerkt zit onder de toetsen en er dan een scherm boven zit. Daarom dacht ik, TyTN II ook?

Landscape modus is perfect!!
Paradise schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 00:24:
[...]

Voor een Vario 3 bij een nieuw T-mobile abo betaal ik 130,- (Relax 200, SMS150, data), bij Hi40 verlenging 170,-. Dat zijn een paar tientjes, terwijl het maandbedrag nagenoeg gelijk is. Ik vergelijk voor mijn persoonlijke situatie dus een verlenging met een nieuw abo, wetende dat ik bij Hi korting krijg omdat ik daar al klant ben.
De situatie die je schetst is dus niet relevant voor ons hier, want je krijgt klantenkorting. Maar je conclusie is natuurlijk wel weer zo, het blijft je eigen plan.

Ik heb gekozen voor Vodafone met een unbranded toestel, dan heb ik én 1800 kbps snelheid en nog een geen maffe roze schermpies en een cheape voorzijde.

Helaas heb ik dan wel 50 meg limiet, maar ja hoe zit dit met PIT? Daar geldt ook een FUP, maar van hoeveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114042

Anoniem: 206356 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 23:25:
Mijn Vario III geeft zwart beeld bij alle video streams die ik tot nu toe geprobeerd heb, behalve youtube en het journaal op 39 kbps; die gaan wel goed.
Voorbeeld: de bb.wmv van het Journaal op streams.goyaweb.nl.
Kan er met google niets over vinden. Hebben anderen dit ook? Waar kan het aan liggen?
Dat is puur een kwestie van snelheid van je verbinding, probeer het eens met WIFI
dan zul je zien dat je practisch alle video streams gewoon kunt bekijken.
Als je gewoon een GPRS verbinding hebt dan kun je over het algemeen wel audio
streams luisteren maar video niet.
Probeer maar eens op www.http://www.spam.nl

[ Voor 2% gewijzigd door Ginz op 09-10-2007 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
Beaves schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 21:32:
Weet iemand hoe je eventueel locaties kan toevoegen aan de weer-plugin? In het topic over de Touch wordt daar over gesproken en ik heb wel een soortgelijke file in de /windows map gevonden, maar deze is niet aanpasbaar?

Op internet wordt ik niet weel wijzer en ook hier heb ik dit nog niet gezien, of ik moet me vergissen.
check de htc home plugin customizer, daar hebben ze het net een pagina terug over gehad
[...]

Gelijk heb je ja, ik heb ze op internet ook eens zitten vergelijken met foto's enzo, maar ik vind het echt een aanfluiting, die front plate en keypad die ze hebben gemaakt.

Qua apparaat zal het weinig uitmaken ja, maar het oog en ergonomie wil ook wat.

Ik heb hem besteld bij GSMWEB.nl en begin van de week gehoord dat het contract ontvangen was, dus er is nog niks vreemds aan de hand, maar ja... heb je wat besteld wil je het ook hebben!!

Ze hebben daar een 24 uur regeling, maar als je nummer behoud wilt doen dan kan het tussen de 5 en 14 dagen duren las ik, maar de praktijk is altijd veel sneller (nou ja, altijd...). Tevens had ik er een briefje bijgevoegd dat ik het toestel en de sim direct wilde hebben, en dat ze hem dan maar activeren als het allemaal geporteerd is. Zo hoort het.

Heeft iemand eigenlijk al een officiele TyTN II auto houder? Ik ben zo benieuwd naar de manier waarop dit er in zit. Ik ben dus gewend dat het kunststof op kunststof is, en met 2 weken de hele telefoon kaal wordt. Heb ik géén zin in met dit mooie apparaat.

[...]

Dat zijn goede berichten, dat lijkt me weer een leuke functie dat loggen, ga ik proberen! Heb wel eens een wandeling gemaakt paar jaar terug, de bedoeling was 4 km, maar was uiteindelijk iets van 20 geworden door de weg kwijt te raken in Groning's platteland.

Ik hoop dat de TyTN II inderdaad een beetje in de broek te dragen is, met mijn Nokia 7250 heb ik er soms al moeite mee, want ik hou niet echt van die "baggy" broeken. Tevens 190 gram, als je nou een pantalon draagt hangt hij nogal in je zak haha.

Beeld kantelen is een menu optie voor. Zowiezo zit in de HTC home plugin bij het 4e tabje programma's een icon hiervoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gieliovd520 schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 10:01:
Ja, dat de GPS automatisch wordt geactiveerd is één, maar met de Neukia heeft het te maken met ontvangstproblemen als hij dicht zit, begreep ik. Omdat hij verwerkt zit onder de toetsen en er dan een scherm boven zit. Daarom dacht ik, TyTN II ook?
Bij de TyTN II zit de GPS gewoon helemaal achterop naast de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

amphora schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 01:18:
[...]

Volgens mij werkt je tool niet helemaal. Ik heb die gprs disconnect op 15sec gezet maar ik blijf gewoon verbinding houden als ik 30 sec niets doe. heb als test verbinding uitgezet en op het today screen even weer laten updaten en na 15 sec zou toch automatisch de verbinding weer moeten uit gaan?
BoomSmurf, volgens mij heb ik een bug gevonden in je kaisertweak.
Hij past de reg key HKLM\\blabla\CommMgr\blabla aan en het moet ConnMgr zijn volgens mij

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-R
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-05 18:19
heeft iemand ook al een v1615 (vodafone versie) in het wild gezien? de mijne zou donderdag opgestuurd worden, maar ik heb helaasnog steeds niks ontvangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
DJ-R schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 14:06:
heeft iemand ook al een v1615 (vodafone versie) in het wild gezien? de mijne zou donderdag opgestuurd worden, maar ik heb helaasnog steeds niks ontvangen..
Zoiets dus?

http://www.tracyandmatt.c...n_ii_coming_soon_as_v1615

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-R
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-05 18:19
ja, dat plaatje ken ik, maar ik bedoel meer of iemand ma al in huis heeft, en wat de verschillen (in de menu's) zijn, zoals hier boven ook gevraagd word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216663

robertwebbe schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 20:11:
[...]

In versie 7 wordt dit al door TomTom zelf opgelost. De A2DP verbinding zal een seconde eerder gewekt worden alvorens de tekst wordt uitgesproken. Route66 heeft dit al geimplementeerd en daar werkt het nu wel correct bij.
Dat zou super zijn. Moet ik me dan voorstellen dat je in de nieuwe TomTom 7 via het selecteren van de juiste bluetooth optie bij 'Speaker preferences' de a2dp verbinding automatisch optimaliseert?
We hebben het hier toch trouwens wel over TomTom 7 waarvan je hier iets kunt zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-05 21:40

robertwebbe

Robert Webbe

Anoniem: 216663 schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 14:35:
[...]
Dat zou super zijn. Moet ik me dan voorstellen dat je in de nieuwe TomTom 7 via het selecteren van de juiste bluetooth optie bij 'Speaker preferences' de a2dp verbinding automatisch optimaliseert?
We hebben het hier toch trouwens wel over TomTom 7 waarvan je hier iets kunt zien?
Jep. Je kunt het nu al testen met bijvoorbeeld zo'n nieuwe versie i.c.m. Parrot Party. Met de oude versie miste je ook steeds het eerste stukje, nu niet meer. Geen idee wanneer die uitkomt, dat zien we vanzelf wel.

Ik heb ook nog een vraag aan jou. Je zei dat de muziek direct startte als je op de play knop drukte van je carkit bedienpaneeltje. Ik neem aan dat je dan de muziekspeler op je toestel al gestart hebt? Bij mij start die in normale toestand niet, alleen als de muziekspeler gestart is. Ik neem aan dat AVRCP (de bedieningscommando's via bluetooth) uit energiebesparing worden uitgezet en pas worden gestart bij activatie van de muziekspeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:45
Imperium schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 14:39:
[...]

en is die van gsmweb uberhaubt wel branded?
Er staats niet vermeld over een branded-versie. Hier staat bijvoorbeld wel vermeld dat het een T-Mobile uitvoering is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235558

Ik heb de TYTN-ii nu sinds de lancering in Nederland in bezit. Super apparaat, geen dag spijt van :-)

Op de website van HTC heb ik mij aangemeld voor updates. Nu is er helemaal geen ondersteuning in extra software of updates en ben ik gaan zoeken.

Op het forum.xda-developers.com is er voor de Kaiser heel veel UK software te downloaden.

De vraag is of deze software ook te gebruiken is op de Nederlandse versie.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-05 10:10

Nanax

Ik ben sjaak niet

DJ-R schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 14:06:
hier zijn foto's van iemand die er een te pakken heeft, veel mooier dan de vario 3 versie als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob-Pol
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-02-2018
robertwebbe schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 18:15:
[...]

Jep. Je kunt het nu al testen met bijvoorbeeld zo'n nieuwe versie i.c.m. Parrot Party. Met de oude versie miste je ook steeds het eerste stukje, nu niet meer. Geen idee wanneer die uitkomt, dat zien we vanzelf wel.
Robert, ik heb op mijn Parrot 3200 Color ook een vertraging als ik gewoon de telefoon opneem, is daar een oplossing voor ?
Vanaf het moment dat ik de groene toets indruk van de Parrot tot het daadwerkelijk kunnen beantwoorden van het gesprek zit zeker een seconde of 2-3
Heel erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
Anoniem: 235558 schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 19:24:
Op het forum.xda-developers.com is er voor de Kaiser heel veel UK software te downloaden.

De vraag is of deze software ook te gebruiken is op de Nederlandse versie.
Yep, voor zover ik weet kun je engelse software gewoon installeren. Hier werkt het iig prima :)

Weet iemand misschien ook of ik zonder problemen een WWE rom in m'n Nederlandse TyTN II kan flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:45
SurfHost schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 22:54:
[...]

Yep, voor zover ik weet kun je engelse software gewoon installeren. Hier werkt het iig prima :)

Weet iemand misschien ook of ik zonder problemen een WWE rom in m'n Nederlandse TyTN II kan flashen?
Van m'n MDA Vario weet ik dat ik daar een compleet andere op had geinstalleerd (I-Mate UK ipv T-Mobile NL). Ik neem aan dat dit bij de TytN II ook zonder problemen kan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520
Imperium schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 14:39:
[...]

Ja vergeten te vermelden sorry.

Maar wat ik dus wil weten of je die vodafone ook gewoon kan updaten, met de nieuwste rom etc. en of dat te doen is om die CID te unlocken.

en is die van gsmweb uberhaubt wel branded?
DJ-R schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 14:20:
[...]

ja, dat plaatje ken ik, maar ik bedoel meer of iemand ma al in huis heeft, en wat de verschillen (in de menu's) zijn, zoals hier boven ook gevraagd word
Nee, dat toestel is dus niet branded!

Ik heb hem zelf afgelopen week besteld bij GSMWEB en deze is niet branded. Ben druk in afwachting, contract was donderdag ontvangen.

Op GSMWEB wordt geadverteerd met een TyTN II, en niet met een Vodafone V1615.

Je krijgt dus gewoon een TyTN II, simlockvrij, met een taal naar keuze (vast).

Als je zo'n branded toestel hebt zit je wel degelijk vast aan updates van deze rebranders. Het woord CID lock is hier al 100 keer langsgekomen.

Nee, nee alstjeblieft geen branded spullen voor mij.
Elwin23 schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 10:48:
[...]

Beeld kantelen is een menu optie voor. Zowiezo zit in de HTC home plugin bij het 4e tabje programma's een icon hiervoor...
Ik had zoiets al eens gelezen ergens ja. Maar vroeg me al of dit ook in TomTom zou zitten, ben totaal niet bekend met WM!!

Heb wel een tweetal Medion PPC200's gehad met ik geloof WM 2003 ofzo erop, sch**t irritant dat als de batterij leeg was ik alles weer kon installeren. Leuk als je dat als navigatie gebruikt. Maar goed, gratis en paarden, je kent het verhaal :)
Anoniem: 154173 schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 12:10:
[...]

Bij de TyTN II zit de GPS gewoon helemaal achterop naast de camera.
Weet jij dit zeker? De externe GPS aansluiting zit naast de camera ja, maar waar zit de eigenlijke receiver?

Bij een MIO navigatie zat er trouwens een extern muisje bij als extra!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224470

Hi,

Sinds eergisteren een TYNT II in mijn bezit, ja geweldig natuurlijk, maar wat mij opvalt is dat de D-pad nogal los zit. Ik kan hem heen en weer schuiven, je ziet dan af en toe een gleuf, komt ook licht door. Ik heb overigens mijn 2e want de had een kapotte pixel. Zowel die ik nu, gisteren nog had en degene in de winkel hadden allemaal dat verschuiven van de D-pad. Ik vind dit erg storend want als ik een knop erop aanraak verschuift het ding namelijk. Hoe zit het bij jullie?

gr

Romano

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
Die van mij zit wel wat speling in maar niet meer dan 2mm dus niet storend imho.

[ Voor 79% gewijzigd door SurfHost op 06-10-2007 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233011

Ik wil mijn storagecard als een USB stick kunnen benaderen, dus zonder ActiveSync.
Op mijn Qtek 9100 gebruikte ik WM5storage dat werkte perfect.
Op de Tyn II werkt het niet, ik heb ook Card Export geprobeerd maar werkt ook niet.
Er wordt wel een verwisselbare harde schijf gezien maar als ik er op klik dan krijg ik de melding:
"plaats een schijf....".
Als ik de Tytn II op een andere PC aansluit gebeurt hetzelfde. :(

Wie heeft het wel werkend of een andere oplossing?

Update:

WM5storage is (nog) niet compatible met de Tytn II en andere WM6 devices.
Card Export 3.05 werkt wel (als je eerst een oudere versie hebt geinstalleerd heb je pech, dan moet je een backup terugzetten in het register graven of een hard reset doen)

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 233011 op 07-10-2007 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520
Anoniem: 224470 schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 23:49:
Hi,

Sinds eergisteren een TYNT II in mijn bezit, ja geweldig natuurlijk, maar wat mij opvalt is dat de D-pad nogal los zit. Ik kan hem heen en weer schuiven, je ziet dan af en toe een gleuf, komt ook licht door. Ik heb overigens mijn 2e want de had een kapotte pixel. Zowel die ik nu, gisteren nog had en degene in de winkel hadden allemaal dat verschuiven van de D-pad. Ik vind dit erg storend want als ik een knop erop aanraak verschuift het ding namelijk. Hoe zit het bij jullie?

gr

Romano
Is al besproken in dit topic, iedere TyTN II heeft een los zittende D-pad of hoe je het ook wilt noemen.

Ik zat inderdaad ook een beetje in de stress om kapotte pixels, ik kan daar serieus écht niet mee leven als mijn TyTN II dat straks heeft als ik hem binnen krijg.

Het beroerde met die internet shops is dat je ook niet ff langs rijdt en hem omruilt.

Aan de andere kant, GSMWEB zit volgens de site in Diemen, waar ik momenteel studeer, maar die zullen wel niet open staan voor klantenbezoeken?

Als ik een dead pixel heb op mijn apparaat ga ik me daar helemaal kapot aan storen, dat accepteer ik dus zeker niet bij een apparaat van 700 eu.

Waar heb jij hem besteld, en onder welke regeling/argument heb jij hem omgeruild?

Weet iemand de officiele regeling van HTC met dode pixels? Daar was vooral een jaar of wat terug zon heisa over, minimaal 3 bright of dark, minimaal 2 dood, mininaal 3 subpixels... bla bla.

Goed punt wel trouwens voor die mass storage functie! Wel zo fijn als je ff ergens zit zonder je sync spullen, maar toch even snel wat erop wilt zetten, of lezen zoals bij een presentatie.

[ Voor 12% gewijzigd door Gieliovd520 op 07-10-2007 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145909

Modbreak:En, weer wat abbo-blaat getrashed. Gaarne je aan de reminder houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520
Anoniem: 145909 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 00:15:
[modbreak]En, weer wat abbo-blaat getrashed. Gaarne je aan de reminder houden![/]
Hey Tinux,

Kweenie wat je precies getrashed heb, er was idd heel wat offtopic, maar er zat ook vaak een kern in wat toch wel nuttig was, zoals branded verschillen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rougenator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-12-2023
Pof van XDA heeft het gedaan!!! CID unlock!!!

Quote: "HTC Kaiser SSPL v1 (or flashing any rom 4 free)

* THIS WILL WORK ON KAISER ONLY - FOR GENERIC METHOD SEE JumpSPL *

This tool allow to flash any Kaiser ROM bypassing CID and signature check.
You'll be able to change the ROM language, flash cooked roms, custom splash screens, etc..."

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=334678

Bij mij werk het gelijk goed. Alleen werdt active sync niet grey, maar dan kan je dus gewoon doorgaan na nog een aantal pogingen...

Nu nog de nieuwe ROM's. Heb je NL, dan kan je na de CID unlock dus ook WWE installeren.

T-Mobile Ameo: SIM/CID Unlocked @ WM6 & T-Mobile MDA Vario II SIM/CID Unlocked @ WM6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFrankie
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-05-2022
Gisteren de Parrot MK6100 gekocht voor de TYTN II. Lijkt op de MK6000 maar dan met een display met 2 ingebouwde microfoons en een losse (draadloze) afstandbediening. Het inbouwen van de set ging prima. Het pairen kreeg ik nog niet voor elkaar, met de tip (van dit forum) om de pair code leeg te laten vandaag nogmaals proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:20

aerofreak

Steve Jobs

Topicstarter
Dit topic heeft bijna 1000 posts laten we deze open of zal ik deel 4 openen?

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
  • Laatst online: 07-04 22:45
Jongens... ik heb een SUPER probleem met mijn geheugenkaartje i.c.m. met mijn TyTN II... al iemand problemen mee gehad? Lees hier:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1250072

Graag in DAT topic reageren... alvast bedankt!!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109285

Ik zit sinds enkele dagen met een probleem, waarvan de oorzaak (en ook de oplossing) voor mij een raadsel is: ik kan geen e-mail versturen via GPRS/ UMTS/ HSDPA, maar wél via een WLAN verbinding. Ongeveer een week geleden kon dit nog wel.
Iemand een idee waaraan dit kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Anoniem: 109285 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 13:07:
Ik zit sinds enkele dagen met een probleem, waarvan de oorzaak (en ook de oplossing) voor mij een raadsel is: ik kan geen e-mail versturen via GPRS/ UMTS/ HSDPA, maar wél via een WLAN verbinding. Ongeveer een week geleden kon dit nog wel.
Iemand een idee waaraan dit kan liggen?
Je SMTP server blokkeert berichten. Waarschijnlijk gebruik je je smtp server van je normale internet provider? De provider waar je dus met wifi gebruik van maakt? Dan werkt het ja. Als je die zelfde smtp server met je telefoon verbinding wil gebruiken dan werkt het niet. Dan moet je de smtp server van je telco gebruiken. Dit is een standaard beveiliging die alle providers hebben anders zou hun smtp server door iedereen misbruikt (voor bijv spam) kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109285

amphora schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 13:27:
[...]

Je SMTP server blokkeert berichten. Waarschijnlijk gebruik je je smtp server van je normale internet provider? De provider waar je dus met wifi gebruik van maakt? Dan werkt het ja. Als je die zelfde smtp server met je telefoon verbinding wil gebruiken dan werkt het niet. Dan moet je de smtp server van je telco gebruiken. Dit is een standaard beveiliging die alle providers hebben anders zou hun smtp server door iedereen misbruikt (voor bijv spam) kunnen worden.
Maar als ik de SMTP server van m'n provider gebruik (Vodafone), dan moet ik ook het Vodafone e-mailadres gebruiken? Ik heb liever dat mijn mail gewoon verstuurd wordt via mijn "standaard" e-mail adres (eigen domeinnaam en bijbehorend e-mail adres).
Of begrijp ik iets niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216663

robertwebbe schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 18:15:
[...]

Ik heb ook nog een vraag aan jou. Je zei dat de muziek direct startte als je op de play knop drukte van je carkit bedienpaneeltje. Ik neem aan dat je dan de muziekspeler op je toestel al gestart hebt? Bij mij start die in normale toestand niet, alleen als de muziekspeler gestart is. Ik neem aan dat AVRCP (de bedieningscommando's via bluetooth) uit energiebesparing worden uitgezet en pas worden gestart bij activatie van de muziekspeler.
Bedankt voor de info Robert. Ik wacht rustig af tot tomtom 7 komt en bepaal dan welke (Parrot-)carkit het meest geschikt zou zijn bij m'n TyTN. Heb wel al Europa en originele autolader gekocht dus navigeren kan al wel.Het is een kwestie van de muziek niet al te hard zetten om de gesproken instructies te kunnen horen uit het toestel zelf. Ik verwacht overigens dat via TomTom HOME vanzelf een melding komt als de nieuwe versie er is.

Dat van het direct starten van de muziek bij het drukken op de play knop van carkit bedieningspaneel is denk ik door iemand anders gezegd. Peugeot206GT. It wasn't me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-06 10:11
Anoniem: 109285 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 13:55:
[...]

Maar als ik de SMTP server van m'n provider gebruik (Vodafone), dan moet ik ook het Vodafone e-mailadres gebruiken? Ik heb liever dat mijn mail gewoon verstuurd wordt via mijn "standaard" e-mail adres (eigen domeinnaam en bijbehorend e-mail adres).
Of begrijp ik iets niet goed?
Dit is iets wat je zelf kan testen ;). In de meeste gevallen zal het niet uit moeten maken uit welk emailadres je mail verstuurd, maar het kan zijn dat Vodafone hierin strenger mee omgaat.

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Laatst online: 23:24
MrFrankie schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 09:03:
Gisteren de Parrot MK6100 gekocht voor de TYTN II. Lijkt op de MK6000 maar dan met een display met 2 ingebouwde microfoons en een losse (draadloze) afstandbediening. Het inbouwen van de set ging prima. Het pairen kreeg ik nog niet voor elkaar, met de tip (van dit forum) om de pair code leeg te laten vandaag nogmaals proberen.
Ja, gewoon even proberen, zoals ik al eerder zei, kreeg ik bij de invoer van 0000 als pincode een telefoon die niet wil pairen en zelfs vastliep... gewoon niks invoeren en ok drukken. Zou je je bevindingen even kunnen mailen naar rene(at@)digitalpicture(punt.)nl, Ik ben namelijk bezig een database te maken met de verschillende parrot kits. (heb bijvoorbeeld gelezen dat de mk6100 beroerde geluidskwaliteit met bellen had, welke overigens in een update zou worden opgelost) kan jij dit verifieeren of is dit gewoon een broodje aap verhaal van iemand die veels te hogen eisen stelt!)

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-04 21:22
Rougenator schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 01:28:
Pof van XDA heeft het gedaan!!! CID unlock!!!

Quote: "HTC Kaiser SSPL v1 (or flashing any rom 4 free)

* THIS WILL WORK ON KAISER ONLY - FOR GENERIC METHOD SEE JumpSPL *

This tool allow to flash any Kaiser ROM bypassing CID and signature check.
You'll be able to change the ROM language, flash cooked roms, custom splash screens, etc..."

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=334678

Bij mij werk het gelijk goed. Alleen werdt active sync niet grey, maar dan kan je dus gewoon doorgaan na nog een aantal pogingen...

Nu nog de nieuwe ROM's. Heb je NL, dan kan je na de CID unlock dus ook WWE installeren.
Dat is goed nieuws! Vanavond meteen een WWE ROM op m'n Vario III parkeren. Hopelijk werkt het allemaal:)
Tijd voor deeeltje 4

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFrankie
Parrot mk6100
.....
Ik heb vandaag weer geprobeerd de TYTN met de Parrot mk6100 te laten praten. In het begin steeds zonder succes. Nu had ik de TYTN zo uit de box geinstalleerd. Pas nadat ik een harde reset gedaan had werkte alles opeens een stuk beter _/-\o_ . GPS+Bluetooth werken nu prima. Ook de communicatie met de mk6100 gaat prima. Nog niet zo heel veel getest (Dit weekend al iets teveel in de auto gezeten). Maar als ik het eea getest heb, laat ik het je weten (of het forum, als er interesse is).

Is dat een ongeschreven regel, Altijd je ppc even een harde reset geven als deze af fabriek komt ?
Nu nog google maps via de interne gps werkend zien te krijgen (andere uitdaging) :O .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Bebob_NL schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 16:35:
[...]

Dat is goed nieuws! Vanavond meteen een WWE ROM op m'n Vario III parkeren. Hopelijk werkt het allemaal:)
Tijd voor deeeltje 4
Zou iemand me kunnen uitleggen wat dit betekent? Wat is een rom flashen? En waarom zou je bijvoorbeeld die WWE Rom op je Vario III willen hebben?

No worries, heb ook gegoogled, maar daar krijg ik eigenlijk alleen maar handleidingen over hoe het moet.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Sagaris schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 17:01:
[...]

Zou iemand me kunnen uitleggen wat dit betekent? Wat is een rom flashen? En waarom zou je bijvoorbeeld die WWE Rom op je Vario III willen hebben?

No worries, heb ook gegoogled, maar daar krijg ik eigenlijk alleen maar handleidingen over hoe het moet.

Alvast bedankt!
Dit betekent dat je je huidige besturingssysteem vervangt voor een Engelstalige variant. Dit kan voordelig zijn omdat de Nederlandse afkortingen niet altijd goed in de layout passen, of omdat bepaalde hacks naar directories schrijven die in het Nederlands anders heten.

(vrij naar Elwin23 in "HTC TyTN II (Kaiser) deel 3" ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Laatst online: 23:24
MrFrankie schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 16:38:
Parrot mk6100
.....
Ik heb vandaag weer geprobeerd de TYTN met de Parrot mk6100 te laten praten. In het begin steeds zonder succes. Nu had ik de TYTN zo uit de box geinstalleerd. Pas nadat ik een harde reset gedaan had werkte alles opeens een stuk beter _/-\o_ . GPS+Bluetooth werken nu prima. Ook de communicatie met de mk6100 gaat prima. Nog niet zo heel veel getest (Dit weekend al iets teveel in de auto gezeten). Maar als ik het eea getest heb, laat ik het je weten (of het forum, als er interesse is).

Is dat een ongeschreven regel, Altijd je ppc even een harde reset geven als deze af fabriek komt ?
Nu nog google maps via de interne gps werkend zien te krijgen (andere uitdaging) :O .
Hoezo moet dat een uitdaging zijn, dat werkt bij mij prima via de interne GPS, heb een unbranded NL versie en loopt prima. Gewoon volg positie kiezen en dan initeert die automatisch de GPS! fluitje van een cent!

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFrankie
Vreemd, TTN kan direct de GPS vinden maar Google maps geeft het na een paar seconden al op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233011

MrFrankie schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 18:10:
Vreemd, TTN kan direct de GPS vinden maar Google maps geeft het na een paar seconden al op.
Een paar keer op 'opnieuw proberen' klikken does the trick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Paradise schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 17:20:
[...]

Dit betekent dat je je huidige besturingssysteem vervangt voor een Engelstalige variant. Dit kan voordelig zijn omdat de Nederlandse afkortingen niet altijd goed in de layout passen, of omdat bepaalde hacks naar directories schrijven die in het Nederlands anders heten.

(vrij naar Elwin23 in "HTC TyTN II (Kaiser) deel 3" ;))
Bedankt! Nu ik snap. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
MrFrankie schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 18:10:
is ook al een hoop over gezegd in de topic...
google maps geeft het heel snel op, tip is een ander proggie gebruiken om de fix alvast te regelen...
tomtom kan, maar er zijn ook hele kleine lichte proggies die alleen een fix voor je regelen...
hopelijk komt google maps ook met een oplossing binnenkort... lijkt me een simpel 4tje omzetten naar een 10tje ofso :P

btw, weer terugkomend op wwe/nl uitleg... kan dat in de minifaq? en ja, deel 4 stem ik ook voor... wordt weer veels te veel in 1 topic

[ Voor 10% gewijzigd door Elwin23 op 07-10-2007 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520
Als je nu kaarten hebt voor TomTom, en je hebt die taster edition op je TyTN II staan, kun je dan zo die kaarten in de "Maps" folder kopieren en vrolijk navigeren met die kaart die je hebt toegevoegd?

Ik heb .dat/.mms/.pna bestanden welke samen benelux moeten vormen.

Of moet je echt via de setup iets installeren via de sync. Zou het wel makkelijk vinden zo de maps te kopieren, scheelt als ik eens wat wil toevoegen op vakantie ofzo.

Vraagje over CID lock/ ROM flashen etc...

Grootste argumenten zijn slechte vertalingen enzo van knoppen of titels. Zou het niet mogelijk zijn met een of ander programma je onderliggende structuur een beetje aan te passen, dat je je eigen knoppen kunt benamen?

Als ik een knop heb met "Nieuw" dat ik er gewoon "New" van zou kunnen maken, of andere snuggere vertalingen?

Daarnaast, programma's installeren in de engelse taal zou niet lukken omdat die verwijzen naar "Program Files" maar, hoe heet het dan in de NL versie? En kan je dit niet simpel aanpassen?

Moet hem nog binnenkrijgen, dus is een beetje luchtgitaarspelen zo. Morgen maar ff bellen hoe en wat.

[ Voor 43% gewijzigd door Gieliovd520 op 07-10-2007 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Zijn er mensen die Battery Status geïnstalleerd hebben op hun TyTN II?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Laatst online: 07:07

itarix

404 soul not found

als je de kaart selecteerd bij tomtom vraagt ie om activatie

tomtom zelf kun je namelijk gratis downloaden het zijn de kaarten waar je voor moet betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520
itarix schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 19:34:
als je de kaart selecteerd bij tomtom vraagt ie om activatie

tomtom zelf kun je namelijk gratis downloaden het zijn de kaarten waar je voor moet betalen...
Ok, die manier. Activatie via het net? Ik heb die spullen nog nooit geinstalleerd.

Of werkt het via een productcode?

Als dit onder off topic valt zal ik er trouwens mee stoppen.

O, ik zie net dat er een activatiecode in het hoesje zit?

[ Voor 13% gewijzigd door Gieliovd520 op 07-10-2007 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeezicht
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-05 21:55
Voor mensen die ook niet konden internetten via Active Sync (zoals ik een tijd terug vermelde), hier mijn oplossing:

Ga naar Instellingen -> Verbindingen
Klik op USB aan PC
En haal het vinkje weg bij Geavanceerde netwerk....

Wie weet of ik daar nog dingen mee heb uitgezet die ik nu niet meer kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo89
  • Laatst online: 24-02 21:16
aerofreak schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 12:05:
Dit topic heeft bijna 1000 posts laten we deze open of zal ik deel 4 openen?
Deel 4 openen, en dan gaan we voor de meeste deeltjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Gieliovd520 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 19:30:
Als je nu kaarten hebt voor TomTom, en je hebt die taster edition op je TyTN II staan, kun je dan zo die kaarten in de "Maps" folder kopieren en vrolijk navigeren met die kaart die je hebt toegevoegd?

Ik heb .dat/.mms/.pna bestanden welke samen benelux moeten vormen.

Of moet je echt via de setup iets installeren via de sync. Zou het wel makkelijk vinden zo de maps te kopieren, scheelt als ik eens wat wil toevoegen op vakantie ofzo.

Vraagje over CID lock/ ROM flashen etc...

Grootste argumenten zijn slechte vertalingen enzo van knoppen of titels. Zou het niet mogelijk zijn met een of ander programma je onderliggende structuur een beetje aan te passen, dat je je eigen knoppen kunt benamen?

Als ik een knop heb met "Nieuw" dat ik er gewoon "New" van zou kunnen maken, of andere snuggere vertalingen?

Daarnaast, programma's installeren in de engelse taal zou niet lukken omdat die verwijzen naar "Program Files" maar, hoe heet het dan in de NL versie? En kan je dit niet simpel aanpassen?

Moet hem nog binnenkrijgen, dus is een beetje luchtgitaarspelen zo. Morgen maar ff bellen hoe en wat.
offtopic:
Ik heb hem net ook besteld @gsmweb. ben benieuwd hoelang het duurt voor ik het contract binnen heb en uiteindelijk het toestel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

Topicstarter
Morgen wordt deel 4 geopend met updates die ik ontvangen heb en hier gelezen heb

:)

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520
Imperium schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 20:22:
[...]

offtopic:
Ik heb hem net ook besteld @gsmweb. ben benieuwd hoelang het duurt voor ik het contract binnen heb en uiteindelijk het toestel ;)
offtopic:
Ik heb hem ook bij GSMWEB besteld, zaterdag besteld via internet, woensdag contract binnen, donderdag mailtje contract ontvangen houdt uw mailbox in de gaten voor T&T nummer.

Het is nu zometeen maandag de week erop, ga maar eens bellen hoe en wat.
aerofreak schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 21:41:
Morgen wordt deel 4 geopend met updates die ik ontvangen heb en hier gelezen heb

Goed bezig Aerofreak!!

Je steekt er een hoop tijd in, dat wordt wel gewaardeerd.

'T wordt er allemaal een stuk overzichtelijker op als alle must do tweaks enzo op de TS komen, want je zoekt je het apenlazeren in 4 topics als je wat nodig hebt, en dan vraag je wat, en krijg je weer van "jaaa moet je ff zoeken in de andere delen".

I WANT MY MTV!! O nee, ik wil mijn TyTN II (Dire Straits, weet je wel :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Gieliovd520 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 23:23:
[...]

offtopic:
Ik heb hem ook bij GSMWEB besteld, zaterdag besteld via internet, woensdag contract binnen, donderdag mailtje contract ontvangen houdt uw mailbox in de gaten voor T&T nummer.

Het is nu zometeen maandag de week erop, ga maar eens bellen hoe en wat.

[...]

Goed bezig Aerofreak!!

'T wordt er allemaal een stuk overzichtelijker op als alle must do tweaks enzo op de TS komen, want je zoekt je het apenlazeren in 4 topics als je wat nodig hebt, en dan vraag je wat, en krijg je weer van "jaaa moet je ff zoeken in de andere delen".

offtopic:
Hoe moet ik dat zien dan? "mailtje contract" je krijgt het per post toch? of mag je hem per mail terug sturen?
en waarom morgen bellen? als je donderdag het contract hebt teruggestuurd. zij het per mail of per post. is het in beide gevallen nog niet mogelijk dat je hem morgen hebt, denk eerder aan woensdag :)
aerofreak schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 21:41:

super! bedankt voor je inzet!

[ Voor 9% gewijzigd door Imperium op 07-10-2007 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
Wat lopen sommige mensen toch te mekkeren dat het lang duurt. Als je hem snel wil hebben loop je naar de Belcompany ofzo en een kwartier later sta je buiten met een TyTN II :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Gieliovd520 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 23:23:
Goed bezig Aerofreak!!

Top idee natuurlijk, maar help de beste man dan ook met het verzamelen van de Tweaks. Ik mag aannemen dat hij niet alles constant op de voet volgt om te noteren welke Tweak er vandaag uit gekomen is.

Enkele threads welke in volg (tweaks en tools)
http://www.howardforums.c...hp?t=971624&page=24&pp=15
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=332438
http://forum.xda-develope...hread.php?t=333898&page=2

Dit zijn ook verzamelthreads, dus opzich een goed overzicht al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

Topicstarter
bedankt voor alle lovende woorden :)

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520
SurfHost schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 02:11:
Wat lopen sommige mensen toch te mekkeren dat het lang duurt. Als je hem snel wil hebben loop je naar de Belcompany ofzo en een kwartier later sta je buiten met een TyTN II :|
Hehehe

Gadgetfreak op budget he!!
Chutney schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 07:00:
[...]

Top idee natuurlijk, maar help de beste man dan ook met het verzamelen van de Tweaks. Ik mag aannemen dat hij niet alles constant op de voet volgt om te noteren welke Tweak er vandaag uit gekomen is.

Enkele threads welke in volg (tweaks en tools)
http://www.howardforums.c...hp?t=971624&page=24&pp=15
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=332438
http://forum.xda-develope...hread.php?t=333898&page=2

Dit zijn ook verzamelthreads, dus opzich een goed overzicht al.
Het was niet echt een idee, want het wordt al wat gedaan. Ik ben dan niet helemaal thuis in de tweaks nog, gewoon géén tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Heb hem nu ook... was eigenlijk van plan iets te kopen waar ik enkel mee kon bellen maar voorruit ;)

Fijn toestel!.

Krijg enkel mijn smsjes die op de sim kaart staan niet ingelezen op het toestel maar eigenlijk..wtf do i need that for anyway :+

Topic es doorspitten, staat op mijn vodafone 4550 geen messenger.. en die moet er wel op :P

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Capo schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 10:36:
Heb hem nu ook... was eigenlijk van plan iets te kopen waar ik enkel mee kon bellen maar voorruit ;)

Fijn toestel!.

Krijg enkel mijn smsjes die op de sim kaart staan niet ingelezen op het toestel maar eigenlijk..wtf do i need that for anyway :+

Topic es doorspitten, staat op mijn vodafone 4550 geen messenger.. en die moet er wel op :P
Jij hebt een vodafone branded? waar heb je die vandaan? (niet dat ik er 1 wil hoor, maar gewoon nieuwsgierig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
vodafone branded....als jij het zegt :P er staat vodafone op :) (ik geef normaliter 0,0 om telefoons enkel deze is wel cool voor internet en wil de agenda gaan gebruiken, etc. etc. Beginnend pda'er)

Via vodafone zelf :) heet daar ook geen 4550 maar V1605 ofzoiets meen ik me van de doos te herinneren.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

Topicstarter
Gelieve niet meer hier te posten hier is Deel 4 :)

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145909

Met Pieter eensch...

>> HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 4
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Reminder:

Dit is een topic over de TyTN II en niet over waar je `m het beste tegen welke prijs met welk abonnement kan kopen... Daarvoor moet je gewoon eventjes naar de winkel gaan, of op TelecomVergelijk kijken.
En, overige off-topic-blaat is natuurlijk ook not_done!