HTC TyTN II (Kaiser) deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 33.615 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Paradise schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 17:20:
[...]

Dit betekent dat je je huidige besturingssysteem vervangt voor een Engelstalige variant. Dit kan voordelig zijn omdat de Nederlandse afkortingen niet altijd goed in de layout passen, of omdat bepaalde hacks naar directories schrijven die in het Nederlands anders heten.

(vrij naar Elwin23 in "HTC TyTN II (Kaiser) deel 3" ;))
Bedankt! Nu ik snap. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
MrFrankie schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 18:10:
Vreemd, TTN kan direct de GPS vinden maar Google maps geeft het na een paar seconden al op.
is ook al een hoop over gezegd in de topic...
google maps geeft het heel snel op, tip is een ander proggie gebruiken om de fix alvast te regelen...
tomtom kan, maar er zijn ook hele kleine lichte proggies die alleen een fix voor je regelen...
hopelijk komt google maps ook met een oplossing binnenkort... lijkt me een simpel 4tje omzetten naar een 10tje ofso :P

btw, weer terugkomend op wwe/nl uitleg... kan dat in de minifaq? en ja, deel 4 stem ik ook voor... wordt weer veels te veel in 1 topic

[ Voor 10% gewijzigd door Elwin23 op 07-10-2007 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520
  • Laatst online: 09-06 19:58
Als je nu kaarten hebt voor TomTom, en je hebt die taster edition op je TyTN II staan, kun je dan zo die kaarten in de "Maps" folder kopieren en vrolijk navigeren met die kaart die je hebt toegevoegd?

Ik heb .dat/.mms/.pna bestanden welke samen benelux moeten vormen.

Of moet je echt via de setup iets installeren via de sync. Zou het wel makkelijk vinden zo de maps te kopieren, scheelt als ik eens wat wil toevoegen op vakantie ofzo.

Vraagje over CID lock/ ROM flashen etc...

Grootste argumenten zijn slechte vertalingen enzo van knoppen of titels. Zou het niet mogelijk zijn met een of ander programma je onderliggende structuur een beetje aan te passen, dat je je eigen knoppen kunt benamen?

Als ik een knop heb met "Nieuw" dat ik er gewoon "New" van zou kunnen maken, of andere snuggere vertalingen?

Daarnaast, programma's installeren in de engelse taal zou niet lukken omdat die verwijzen naar "Program Files" maar, hoe heet het dan in de NL versie? En kan je dit niet simpel aanpassen?

Moet hem nog binnenkrijgen, dus is een beetje luchtgitaarspelen zo. Morgen maar ff bellen hoe en wat.

[ Voor 43% gewijzigd door Gieliovd520 op 07-10-2007 19:35 ]

PV: 39x @ 13.425WP, L/L WP: 3x3,5+2x5KW+1x2,2KW, L/W WP 9kW Panasonic J mono, WP boiler Atlantic Explorer V4 270. Sinds 04-22 gasloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Zijn er mensen die Battery Status geïnstalleerd hebben op hun TyTN II?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:55

itarix

404 soul not found

als je de kaart selecteerd bij tomtom vraagt ie om activatie

tomtom zelf kun je namelijk gratis downloaden het zijn de kaarten waar je voor moet betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520
itarix schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 19:34:
als je de kaart selecteerd bij tomtom vraagt ie om activatie

tomtom zelf kun je namelijk gratis downloaden het zijn de kaarten waar je voor moet betalen...
Ok, die manier. Activatie via het net? Ik heb die spullen nog nooit geinstalleerd.

Of werkt het via een productcode?

Als dit onder off topic valt zal ik er trouwens mee stoppen.

O, ik zie net dat er een activatiecode in het hoesje zit?

[ Voor 13% gewijzigd door Gieliovd520 op 07-10-2007 19:40 ]

PV: 39x @ 13.425WP, L/L WP: 3x3,5+2x5KW+1x2,2KW, L/W WP 9kW Panasonic J mono, WP boiler Atlantic Explorer V4 270. Sinds 04-22 gasloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeezicht
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-05 21:55
Voor mensen die ook niet konden internetten via Active Sync (zoals ik een tijd terug vermelde), hier mijn oplossing:

Ga naar Instellingen -> Verbindingen
Klik op USB aan PC
En haal het vinkje weg bij Geavanceerde netwerk....

Wie weet of ik daar nog dingen mee heb uitgezet die ik nu niet meer kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo89
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02 21:16
aerofreak schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 12:05:
Dit topic heeft bijna 1000 posts laten we deze open of zal ik deel 4 openen?
Deel 4 openen, en dan gaan we voor de meeste deeltjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Gieliovd520 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 19:30:
Als je nu kaarten hebt voor TomTom, en je hebt die taster edition op je TyTN II staan, kun je dan zo die kaarten in de "Maps" folder kopieren en vrolijk navigeren met die kaart die je hebt toegevoegd?

Ik heb .dat/.mms/.pna bestanden welke samen benelux moeten vormen.

Of moet je echt via de setup iets installeren via de sync. Zou het wel makkelijk vinden zo de maps te kopieren, scheelt als ik eens wat wil toevoegen op vakantie ofzo.

Vraagje over CID lock/ ROM flashen etc...

Grootste argumenten zijn slechte vertalingen enzo van knoppen of titels. Zou het niet mogelijk zijn met een of ander programma je onderliggende structuur een beetje aan te passen, dat je je eigen knoppen kunt benamen?

Als ik een knop heb met "Nieuw" dat ik er gewoon "New" van zou kunnen maken, of andere snuggere vertalingen?

Daarnaast, programma's installeren in de engelse taal zou niet lukken omdat die verwijzen naar "Program Files" maar, hoe heet het dan in de NL versie? En kan je dit niet simpel aanpassen?

Moet hem nog binnenkrijgen, dus is een beetje luchtgitaarspelen zo. Morgen maar ff bellen hoe en wat.
offtopic:
Ik heb hem net ook besteld @gsmweb. ben benieuwd hoelang het duurt voor ik het contract binnen heb en uiteindelijk het toestel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:13

aerofreak

Steve Jobs

Topicstarter
Morgen wordt deel 4 geopend met updates die ik ontvangen heb en hier gelezen heb

:)

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520
Imperium schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 20:22:
[...]

offtopic:
Ik heb hem net ook besteld @gsmweb. ben benieuwd hoelang het duurt voor ik het contract binnen heb en uiteindelijk het toestel ;)
offtopic:
Ik heb hem ook bij GSMWEB besteld, zaterdag besteld via internet, woensdag contract binnen, donderdag mailtje contract ontvangen houdt uw mailbox in de gaten voor T&T nummer.

Het is nu zometeen maandag de week erop, ga maar eens bellen hoe en wat.
aerofreak schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 21:41:
Morgen wordt deel 4 geopend met updates die ik ontvangen heb en hier gelezen heb

Goed bezig Aerofreak!!

Je steekt er een hoop tijd in, dat wordt wel gewaardeerd.

'T wordt er allemaal een stuk overzichtelijker op als alle must do tweaks enzo op de TS komen, want je zoekt je het apenlazeren in 4 topics als je wat nodig hebt, en dan vraag je wat, en krijg je weer van "jaaa moet je ff zoeken in de andere delen".

I WANT MY MTV!! O nee, ik wil mijn TyTN II (Dire Straits, weet je wel :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Gieliovd520 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 23:23:
[...]

offtopic:
Ik heb hem ook bij GSMWEB besteld, zaterdag besteld via internet, woensdag contract binnen, donderdag mailtje contract ontvangen houdt uw mailbox in de gaten voor T&T nummer.

Het is nu zometeen maandag de week erop, ga maar eens bellen hoe en wat.

[...]

Goed bezig Aerofreak!!

'T wordt er allemaal een stuk overzichtelijker op als alle must do tweaks enzo op de TS komen, want je zoekt je het apenlazeren in 4 topics als je wat nodig hebt, en dan vraag je wat, en krijg je weer van "jaaa moet je ff zoeken in de andere delen".

offtopic:
Hoe moet ik dat zien dan? "mailtje contract" je krijgt het per post toch? of mag je hem per mail terug sturen?
en waarom morgen bellen? als je donderdag het contract hebt teruggestuurd. zij het per mail of per post. is het in beide gevallen nog niet mogelijk dat je hem morgen hebt, denk eerder aan woensdag :)
aerofreak schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 21:41:

super! bedankt voor je inzet!

[ Voor 9% gewijzigd door Imperium op 07-10-2007 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-05 18:53
Wat lopen sommige mensen toch te mekkeren dat het lang duurt. Als je hem snel wil hebben loop je naar de Belcompany ofzo en een kwartier later sta je buiten met een TyTN II :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:06
Gieliovd520 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 23:23:
Goed bezig Aerofreak!!

Top idee natuurlijk, maar help de beste man dan ook met het verzamelen van de Tweaks. Ik mag aannemen dat hij niet alles constant op de voet volgt om te noteren welke Tweak er vandaag uit gekomen is.

Enkele threads welke in volg (tweaks en tools)
http://www.howardforums.c...hp?t=971624&page=24&pp=15
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=332438
http://forum.xda-develope...hread.php?t=333898&page=2

Dit zijn ook verzamelthreads, dus opzich een goed overzicht al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

Topicstarter
bedankt voor alle lovende woorden :)

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520
SurfHost schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 02:11:
Wat lopen sommige mensen toch te mekkeren dat het lang duurt. Als je hem snel wil hebben loop je naar de Belcompany ofzo en een kwartier later sta je buiten met een TyTN II :|
Hehehe

Gadgetfreak op budget he!!
Chutney schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 07:00:
[...]

Top idee natuurlijk, maar help de beste man dan ook met het verzamelen van de Tweaks. Ik mag aannemen dat hij niet alles constant op de voet volgt om te noteren welke Tweak er vandaag uit gekomen is.

Enkele threads welke in volg (tweaks en tools)
http://www.howardforums.c...hp?t=971624&page=24&pp=15
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=332438
http://forum.xda-develope...hread.php?t=333898&page=2

Dit zijn ook verzamelthreads, dus opzich een goed overzicht al.
Het was niet echt een idee, want het wordt al wat gedaan. Ik ben dan niet helemaal thuis in de tweaks nog, gewoon géén tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Heb hem nu ook... was eigenlijk van plan iets te kopen waar ik enkel mee kon bellen maar voorruit ;)

Fijn toestel!.

Krijg enkel mijn smsjes die op de sim kaart staan niet ingelezen op het toestel maar eigenlijk..wtf do i need that for anyway :+

Topic es doorspitten, staat op mijn vodafone 4550 geen messenger.. en die moet er wel op :P

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Capo schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 10:36:
Heb hem nu ook... was eigenlijk van plan iets te kopen waar ik enkel mee kon bellen maar voorruit ;)

Fijn toestel!.

Krijg enkel mijn smsjes die op de sim kaart staan niet ingelezen op het toestel maar eigenlijk..wtf do i need that for anyway :+

Topic es doorspitten, staat op mijn vodafone 4550 geen messenger.. en die moet er wel op :P
Jij hebt een vodafone branded? waar heb je die vandaan? (niet dat ik er 1 wil hoor, maar gewoon nieuwsgierig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
vodafone branded....als jij het zegt :P er staat vodafone op :) (ik geef normaliter 0,0 om telefoons enkel deze is wel cool voor internet en wil de agenda gaan gebruiken, etc. etc. Beginnend pda'er)

Via vodafone zelf :) heet daar ook geen 4550 maar V1605 ofzoiets meen ik me van de doos te herinneren.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

Topicstarter
Gelieve niet meer hier te posten hier is Deel 4 :)

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145909

Met Pieter eensch...

>> HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 4
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Reminder:

Dit is een topic over de TyTN II en niet over waar je `m het beste tegen welke prijs met welk abonnement kan kopen... Daarvoor moet je gewoon eventjes naar de winkel gaan, of op TelecomVergelijk kijken.
En, overige off-topic-blaat is natuurlijk ook not_done!