Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon
Ik hoop vandaag of anders morgen een pakketje te ontvangen. Op xda-developers en modaco zie je al wat britten voorbij komen met de Vario 3ricost schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 12:56:
Iemand die vario 3 al in zn handen gehad ? Of ligt dat ding nog niet in de winkel ?
Verwijderd
Voor de rest ben ik tot nog toe erg tevreden over het apparaat, de spraakkwaliteit bij gsmgesprekken vind ik bijvoorbeeld erg goed.
Edit: pdashop.be beweert dat hun VERIPART protector even goed is als de Brando. Iemand die dit kan bevestigen?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2007 13:17 ]
- tijdens een TomTom sessie, wanneer je een telefoongesprek ontvangt, er automatisch wordt terug geswitched naar je TomTom beeld, ook onder het telefoongesprek? Nu is het zo dat ik tijdens het bellen dus NIET kan zien waar ik ben... erg irritant. Dit kon mijn oude Mpx220 zelfs!
- het zo in te stellen dat WLAN aan staat, maar dat ie alleen verbinding maakt met de ingestelde netwerken, en dat ie niet steeds een "notification" geeft dat ie WEER nieuwe netwerken gevonden heeft?
- in te stellen dat je scherm tijdens het bellen aan blijft, ook al heb je ingesteld (in power / backlight) dat ie na 1 min niet gebruiken op zwart gaat? De tweak in de startpost helpt alleen maar dat ie niet snel uitgaat heb ik zo het gevoel...? Of moet ik dan echt instellen dat hij nooit uitgaat, ook al is ie in "battery" mode, en zal ik 'm altijd handmatig moeten uitzetten?
- die GRUWELIJK irritante roaming indicator bij telfort weg te halen? Ik zou graag wel willen dat ie deze wel weergeeft wanneer ik in het buitenland ben. Ofwel, hij moet KPN gaan zien als zijn EIGEN netwerk... maar volgens mij is dat een moeilijke zaak... of niet?
Alvast bedankt allemaal!!
Roy.
[ Voor 10% gewijzigd door Troxel op 03-10-2007 13:22 ]
Ik was wat onduidelijk, ik bedoelde wifi... Ik zat al zo in het onderwerp dat ik daar even overheen keek. Volgens mij staat er nu alleen een schuifbalkje tussen beste batterij en beste prestatie en niet meer (zoals bij andere WM6 toestellen) een aparte optie voor de WiFi time-out indien niet verbonden. Wellicht ergens een wijziging maken in het register?DaSaN schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 12:34:
[...]
Mensen, wat een vragen tegenwoordig.
Deze optie zit uiteraard op de TyTN 2, en wel bij Settings, Power, en dan het 2e tabblad meen ik.
Wanneer je alleen het uitgaan van het scherm bedoelt, kun je dat vinden bij Settings, Backlight en dan eveneens het 2e tabblad.
Als ik mijn eigen toestel hier had, had ik zelf kunnen uitzoeken maar dat dus helaas niet. Ik wil ook slechts iemand graag helpen
[ Voor 16% gewijzigd door robertwebbe op 03-10-2007 14:05 ]
Hmm vind de gewone TyTN II toch iets mooier maar goed.. wil em eigenlijk eens 'vasthouden'.schiffeb schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 13:00:
[...]
Ik hoop vandaag of anders morgen een pakketje te ontvangen. Op xda-developers en modaco zie je al wat britten voorbij komen met de Vario 3
Iemand het ding al gespot in een T-Mobile winkel ? Kan geen nummer van ze vinden en ze zitten niet naast de deur zegmaar
Stuur even een PM, dan krijg je mn mailadresChutney schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:42:
@ aerofreak;
Heb jij een mail adres oid, zodat ik je kan bereiken (heb wat tips voor in de TS weer).
Dank
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Die heb ik ondertussen al gemailt en het duurt nog 2-3 weken voordat ze heb kunnen leveren. Ze hebben mij wel toegezegd dat ze absoluut de eerste zijn die hem in Nederland kunnen leveren. We zullen zien.Crusader schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 08:27:
[...]
Mooie houder inderdaad. Via Google heb ik alleen deze site gevonden die 'm gaat verkopen.
Ze zijn in ieder geval wel HEEL goedkoop in vergelijking met de anderen (scheelt ruim EUR 20,-), maar dat is dan weer off-topic..
3 dreaded words when making love: 'Honey, I'm home...'
Ik heb (tot mijn grote verbazing) bij DynaByte een 6 Gb SDHC kaartje gehaald van Sandisk. Ik weet niet of het een 2x of 4x is, maar hij doet het in ieder geval perfect !amphora schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:56:
[...]
Ik heb deze besteld: pricewatch: Sandisk microSDHC 6GB bij interngeheugen.com. Dit zou de juiste moeten zijn. Heb alleen de TyTN zelf nog niet binnen dus kan het helaas nog niet bevestigen.
170e voor 1 jaar 150mins , pretty good deal imo
Nu ff kijken hoe ik MSN er op kan fixxen...
Staat een getal op niet te missen(als foto's kloppen), op dynabyte site staat een 4tje dus dan zal het wel 4 zijn.Lion31 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 14:50:
[...]
Ik heb (tot mijn grote verbazing) bij DynaByte een 6 Gb SDHC kaartje gehaald van Sandisk. Ik weet niet of het een 2x of 4x is, maar hij doet het in ieder geval perfect !
Verwijderd
verlenging? Vario/HTC?itsgreen schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 15:31:
nice... vanmiddag ff langs de tmobile shop, direct eentje gescoord
170e voor 1 jaar 150mins , pretty good deal imo
Nu ff kijken hoe ik MSN er op kan fixxen...
Verlenging, Vario 3...
Verwijderd
Ik heb het prog gisteren geinstaleerd en savonds mijn wekker gezet.
Echter deze morgen liep hij niet af. Het programma starte wel op en het licht knipperde maar
er kwam geen geluid.
Iemand een idee waaraan dit kan liggen? Of een 100% werkend alarm prog?
Verwijderd
Ik zou graag mijn sms'en van mijn TYTN I naar mijn II overzetten.
Ik heb dit geprobeerd met sprite backup door de functie "mail" te backuppen. Maar hierbij zaten blijkbaar geen sms'en. Welk prog kan ik gebruiken?
En liefst dat hij dan ook de telefoonnummers herkent van de afzenders en die aanpast naar de namen in het adresboek. Want ik heb al eens gehad dat hij dit niet deed en dat ipv de namen enkel de nummers stonden bij afzenders.
2.
Soms als ik naar messaging wil gaan, doet hij niets. Hij loopt ook niet vast ofzo hij wil gewoon niet naar mijn inbox gaan. enkel achter een soft reset.
Ik heb in taakbeheer gekeken, daar staat het ook niet open, geen enkel prog trouwens
Verwijderd
Ik heb een pijl naar links, het videobellen, en gesprekgeschiedenis. maar geen "kiezen"
dus als ik een nummer intoets op het scherm moet ik met mijn vinger op de knop met de groene hoorn drukken?
of zie ik zo scheel?
DAT zou ik ook wel eens willen weten (en dan bedoel ik niet of jij scheel ziet:P)Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:32:
waar zit bij phone eigenlijk de beltoets op het touchscreen??
Ik heb een pijl naar links, het videobellen, en gesprekgeschiedenis. maar geen "kiezen"
dus als ik een nummer intoets op het scherm moet ik met mijn vinger op de knop met de groene hoorn drukken?
of zie ik zo scheel?
Zojuist de Brodit Passive Holder voor de TyTN II besteld bij GPSplaza (30,= incl verzending voor een stukje plasticLion31 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 14:47:
[...]
Die heb ik ondertussen al gemailt en het duurt nog 2-3 weken voordat ze heb kunnen leveren. Ze hebben mij wel toegezegd dat ze absoluut de eerste zijn die hem in Nederland kunnen leveren. We zullen zien.
Ze zijn in ieder geval wel HEEL goedkoop in vergelijking met de anderen (scheelt ruim EUR 20,-), maar dat is dan weer off-topic..

Tevens de PDAshop aan de lijn gehad, maar hun konden nog niet vertellen wanneer deze leverbaar wordt bij hun.
Ze verbaasden zich wel over het aantal toestellen wat ze hebben verkocht in korte tijd
Verwijderd
Jeez vandaag tijdens mijn stage schijnt dat mijn bedrijfsvertegenwoordiger + de rest van de 6 hoofdige afdeling een TyTNII krijgen er lagen gewoon 2 volle retail verpakkingen op zijn buro.
Ik ben trouwens de V1615 op het nederlandse (ondernemers) gedeelte van de Vodafone site tegengekomen. In mijn woonplaats hebben we 2 vodafone winkels op een kluitje en niemand weet nog over het toestel en het bestelnummer uit dit topic willen ze niet gebruiken.
Vodafone Link
ik heb hm zojuist telefonisch via de klantenservice (verlenging) besteld, gewoon priveVerwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 19:14:
offtopic:
Jeez vandaag tijdens mijn stage schijnt dat mijn bedrijfsvertegenwoordiger + de rest van de 6 hoofdige afdeling een TyTNII krijgen er lagen gewoon 2 volle retail verpakkingen op zijn buro.
Ik ben trouwens de V1615 op het nederlandse (ondernemers) gedeelte van de Vodafone site tegengekomen. In mijn woonplaats hebben we 2 vodafone winkels op een kluitje en niemand weet nog over het toestel en het bestelnummer uit dit topic willen ze niet gebruiken.![]()
Vodafone Link
Verwijderd
DE CC C100 Car charger
(enige dat ik kon vinden: http://images.google.be/i...illa:nl:official%26sa%3DN)
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2007 19:38 ]
Een USB->12 volt adapter moet toch genoeg zijn?Chutney schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 19:27:
Iemand die inmiddels een goede auto oplader heeft gevonden voor de TyTN II? Graag hoor ik welke/waar deze te koop zijn en welke aangeraden wordt.
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Dat wlan gedeelte ben ik ook wel benieuwd naar, behoorlijk irritant!!!!Troxel schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 13:16:
Hoi Allemaal... Goed te lezen dat de brodit car holder te koop is! Meteen ff bestellen! Ik heb echter een paar kleine dingetjes die ik nog zou willen optimaliseren op mijn TyTN II. Is het mogelijk om:EDIT: Ik zie dat de brodit actieve houder erg mooi is, met draaibare houder, nice! Echter zie ik dat de connector ook meedraait, maar kunnen we nu wel de audio doorverbinden naar de AUX van de autoradio? Is die "molex" aansluiting zelf aan te passen zodat we een audio kabel erbij kunnen maken? Wat zijn jullie ideeën?
- tijdens een TomTom sessie, wanneer je een telefoongesprek ontvangt, er automatisch wordt terug geswitched naar je TomTom beeld, ook onder het telefoongesprek? Nu is het zo dat ik tijdens het bellen dus NIET kan zien waar ik ben... erg irritant. Dit kon mijn oude Mpx220 zelfs!
- het zo in te stellen dat WLAN aan staat, maar dat ie alleen verbinding maakt met de ingestelde netwerken, en dat ie niet steeds een "notification" geeft dat ie WEER nieuwe netwerken gevonden heeft?
- in te stellen dat je scherm tijdens het bellen aan blijft, ook al heb je ingesteld (in power / backlight) dat ie na 1 min niet gebruiken op zwart gaat? De tweak in de startpost helpt alleen maar dat ie niet snel uitgaat heb ik zo het gevoel...? Of moet ik dan echt instellen dat hij nooit uitgaat, ook al is ie in "battery" mode, en zal ik 'm altijd handmatig moeten uitzetten?
- die GRUWELIJK irritante roaming indicator bij telfort weg te halen? Ik zou graag wel willen dat ie deze wel weergeeft wanneer ik in het buitenland ben. Ofwel, hij moet KPN gaan zien als zijn EIGEN netwerk... maar volgens mij is dat een moeilijke zaak... of niet?
Alvast bedankt allemaal!!![]()
Roy.
punt 1 ook wel heel benieuwd naarVerwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 17:50:
Nog enkele problemen:
Ik zou graag mijn sms'en van mijn TYTN I naar mijn II overzetten.
Ik heb dit geprobeerd met sprite backup door de functie "mail" te backuppen. Maar hierbij zaten blijkbaar geen sms'en. Welk prog kan ik gebruiken?
En liefst dat hij dan ook de telefoonnummers herkent van de afzenders en die aanpast naar de namen in het adresboek. Want ik heb al eens gehad dat hij dit niet deed en dat ipv de namen enkel de nummers stonden bij afzenders.
2.
Soms als ik naar messaging wil gaan, doet hij niets. Hij loopt ook niet vast ofzo hij wil gewoon niet naar mijn inbox gaan. enkel achter een soft reset.
Ik heb in taakbeheer gekeken, daar staat het ook niet open, geen enkel prog trouwens
Volgens mij ben je te ongeduldig... dat zij hij bij mij ook aan het begin...Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:24:
Mijn Tomtom zegt geen gps-apparaat?! Is dit omdat hij niet kan fixen?
heel klein stukkie terug lezen aub...Chutney schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 19:27:
Iemand die inmiddels een goede auto oplader heeft gevonden voor de TyTN II? Graag hoor ik welke/waar deze te koop zijn en welke aangeraden wordt.
ja dat is genoeg, dat gebruik ik ook, met een universele houder zonder lader oid., ff kijken of ik een kabeltje op de goede plaats kan plakken oidamphora schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 19:37:
[...]
Een USB->12 volt adapter moet toch genoeg zijn?
[ Voor 4% gewijzigd door Elwin23 op 03-10-2007 19:42 ]
Verwijderd
Met Pim backup, alles werkt perfect en snel.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=299705
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2007 19:47 ]
Je kan zeggen wat je wilt, maar op het kaartje zelf staat geen 4 (of 2) hoor.kenniani schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 15:43:
[...]
Staat een getal op niet te missen(als foto's kloppen), op dynabyte site staat een 4tje dus dan zal het wel 4 zijn.
{Leesbril +}
Kijk nou ! Dat pijltje (tenminste waarvan in dacht dat het een pijtje was) is een 4 met een rondje eromheen.. Goed zeg..

{Leesbril -}
Ik heb dus een 4x
Ik kan helemaal niets vinden op de site van GPSplaza voor de TyTN II, alleen de TyTN I. Zelfs mijn leesbril opzetten helpt in dit geval niet..._Rayman_ schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:48:
[...]
Zojuist de Brodit Passive Holder voor de TyTN II besteld bij GPSplaza (30,= incl verzending voor een stukje plastic)
Tevens de PDAshop aan de lijn gehad, maar hun konden nog niet vertellen wanneer deze leverbaar wordt bij hun.
Ze verbaasden zich wel over het aantal toestellen wat ze hebben verkocht in korte tijd
Stel bijvoorbeeld in:
09000533pXXXXXXXpXXXXX waarbij je op de XXX je rekeningnummer en password zet
De telefoon belt nu, en voert automatisch je rekeningnummer in, wacht op nieuw signaal en voert automatisch je code in.
Ikzelf heb een girofoonleeuwtje gedownload, bij favo nummer gezet, en hoef alleen nog maar op de leeuw te drukken voor mijn saldo informatie
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Verwijderd
Bij Tomtom blijft hij op geen gps-apparaat staan. Het oranje ledje links gaat knipperen, en blijft knipperen.. Zelfs als ik Tomtom sluit, blijft die led knipperen. Hierdoor kan ik mijn HTC niet meer afsluiten. Het scherm gaat wel zwart, maar de led blijft knipperen en opnieuw opstarten gaat niet. Een softreset lost het probleem op, maar daarmee is mijn GPS nog niet werkende?
Dus het maakt niet echt uit wat voor lader ik haal, alle mini usb laders functioneren wel @ TyTN?amphora schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 19:37:
[...]
Een USB->12 volt adapter moet toch genoeg zijn?
Verwijderd
want in de htc home heb je bij de laatste tab geluidsprofielen. ik wil dan bv instellen dan het geluid maar op 70% mag staan ofzo en bij silent 20%
Hmm lijkt wel een WM 6 probleem aangezien ik dit ook heb sinds mijn Vario op WM 6 draait. Op de WM 5 ROM had ik dit probleem niet en keerde TT 6 gewoon weer terug na het opnemen van het inkomende gesprek of uitgaand... Wellicht iemand hier een oplossing voor??Troxel schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 13:16:
Hoi Allemaal... Goed te lezen dat de brodit car holder te koop is! Meteen ff bestellen! Ik heb echter een paar kleine dingetjes die ik nog zou willen optimaliseren op mijn TyTN II. Is het mogelijk om:
[list]
• tijdens een TomTom sessie, wanneer je een telefoongesprek ontvangt, er automatisch wordt terug geswitched naar je TomTom beeld, ook onder het telefoongesprek? Nu is het zo dat ik tijdens het bellen dus NIET kan zien waar ik ben... erg irritant. Dit kon mijn oude Mpx220 zelfs!
Alvast bedankt allemaal!!![]()
Roy.
Voor de rest ben ik ook zeer geinteresseerd in de TytnII als opvolger van mijn Vario, vooral de interne GPS oplossing en natuurlijk het toetsenbord die wil toch eigenlijk niet meer kwijt....
Xbox Live Knalle Arie
Er is slechts één heikel punt: NL Windows Mobile. Aangezien ik een diepgewortelde hekel heb aan NL software wil ik zo snel mogelijk een WWE rom erop gooien. Helaas is er nog geen CID unlock, dus we moeten nog wachten. (ik bevind me hier op glad ijs, ik weet het
Al met al is deze telefoon een enorme stap voorwaarts voor de Vario 1 gebruiker. Het is wel even wennen waar alle toetsen zitten, en aangezien de toetsenbord layout wat is aangepast ram ik nog wel eens naast de toetsen, maar tot nu toe niets dan
Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.
Kijk eens bij PDA Brodit Passive Houder. Het artikelcode is trouwens dezelfde als bij brodit.se, namelijk 848752Lion31 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 20:31:
[...]
Ik kan helemaal niets vinden op de site van GPSplaza voor de TyTN II, alleen de TyTN I. Zelfs mijn leesbril opzetten helpt in dit geval niet...
[ Voor 5% gewijzigd door _Rayman_ op 03-10-2007 21:41 ]
Had telefonisch de TYTN2 al besteld bij contractverlenging van Hi, maar hoor nu ineens dat ie pas volgende week leverbaar wordt. Hi komt 'r afspraken niet echt na en ik twijfel om toch een Vario 3 icm T-mobile te nemen.
Hoe weet ik of de instellingen werken? Ik probeer dit progje op de HTC Touch te runnen maar ik heb geen idee of wat ik invoer ook wordt opgeslagen.BoomSmurf schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 22:10:
Waarshuwing: schaamteloze plug
Ik had even vrije tijd en werd een beetje ziek van al die CABje installeren voor elke tweak, dus heb ik effe een tooltje in elkaar geschroeft waarmee je verschillende tweaks aan en uit kan zetten. Ik heb 'em KaiserTweak genoemd en is hier te downloaden:
KaiserTweak download pagina
'T is een .NET 2.0 Compact Framework baksel, dus dat heb je wel nodig. Als het goed is, is dat met WM6 meegekomen
Tweaks:Heeft me een uurtje of twee van mijn leven gekost, hopelijk heeft iemand er wat aan
- Call - Turn Off Screen
- SMS - Show Sent Message
- GPRS - 1m Auto Disconnect
- Camera - Save GPS Position
- Camera - Auto Rotate (bug)
- TouchFLO - Sensitivity
- TouchFLO - Scroller
- Performance - Window Animations
- Performance - Menu Animations
- Performance - File System Cache
- Performance - File System Filter Cache
- Performance - Font Cache
- Performance - TCP Window Size
youtube.com/@hisrep
Verwijderd
Werkt bij mij wel maar dan moet je wel eerst bij option onder het tabbladje Alarms "Enable Wakeup Tweak aanvinken". En dan moet ie het doen na een softreset. Althans toen werkte het bij mij maar het schijnt nogal wisselend te zijn bij verschillende mensen. Succes!Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 17:40:
Zijn er nog mensen die problemen hebben met SPB Time?
Ik heb het prog gisteren geinstaleerd en savonds mijn wekker gezet.
Echter deze morgen liep hij niet af. Het programma starte wel op en het licht knipperde maar
er kwam geen geluid.
Iemand een idee waaraan dit kan liggen? Of een 100% werkend alarm prog?
Dat zou ik ook graag willen weten, want de eerste keer dat ik mijne gebruikte ( geleverd door SmartPhoneStunts) klapte mijn zekering eruit !Chutney schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 19:27:
Nja gewoon kijken of het werkt denk ikHetWonder schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 22:17:
[...]
Hoe weet ik of de instellingen werken? Ik probeer dit progje op de HTC Touch te runnen maar ik heb geen idee of wat ik invoer ook wordt opgeslagen.bvd
Het is bedoeld voor de Kaiser, niet voor de touch. Geen flauw idee welke tweaks daarop zullen werken.
NIet zozeer op de Vario 3 als wel op de Vario 1. Werkt echt uistekend, ook onder WM6! Veel betere browser dan de standaard PIE imo. Ik zal'm morgen ook eens op mn nieuwe Vario proberen.Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 22:37:
Iemand ervaring met opera browser 8.65?
Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.
Je kan onder het telefoneren wel op het kruisje klikken, dan verdwijnt de Phone en komt TomTom wer terug. Je gesprek gaat ondertussen gewoon door.Marvie schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 21:13:
[...]
Hmm lijkt wel een WM 6 probleem aangezien ik dit ook heb sinds mijn Vario op WM 6 draait. Op de WM 5 ROM had ik dit probleem niet en keerde TT 6 gewoon weer terug na het opnemen van het inkomende gesprek of uitgaand... Wellicht iemand hier een oplossing voor??
Voor de rest ben ik ook zeer geinteresseerd in de TytnII als opvolger van mijn Vario, vooral de interne GPS oplossing en natuurlijk het toetsenbord die wil toch eigenlijk niet meer kwijt....
Op mijn 9100 resulteerde op het kruisje klikken tijdens een gesprek in een verbroken gesprek. Dit is beter, maar het zou natuurlijk nog mooier zijn als ie dat zelf deed.
Ben benieuwd of iemand met een oplossing komt.
Check! Ik heb hem gevonden._Rayman_ schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 21:40:
[...]
Kijk eens bij PDA Brodit Passive Houder. Het artikelcode is trouwens dezelfde als bij brodit.se, namelijk 848752
Thanks..
inclusief foto's van de Vario 3?.. strakke marco foto's zijn er nog niet van te vinden volgens mij..Bebob_NL schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 23:08:
[...]
NIet zozeer op de Vario 3 als wel op de Vario 1. Werkt echt uistekend, ook onder WM6! Veel betere browser dan de standaard PIE imo. Ik zal'm morgen ook eens op mn nieuwe Vario proberen.
Verwijderd
Artikel naam: HR Richter / HTC Specifieke Passieve houder voor HTC P4550, Kaiser, TyTN II, T-Mobile MDA Vario III
Prijs: 15.00
Status: Op voorraad
bij digitalsonline.nl gister opgehaald, perfect! tevens heb ik een mini usb autolader erbij gekocht.
er is dus een orginele houder beschikbaar!
Mijn bericht was zomaar verwijderd zag ik haha, lekker bezig mod
Ik kwam toevallig de houders tegen op een website vanavond! En nu las ik dat sommigen hier op zoek zijn.
http://www.gps-store.nl/index.php?main_page=index&cPath=48_91_241
Passive 23,50
Actief 54
Molex 75
Superdeluxe uber houder 199
PV: 39x @ 13.425WP, L/L WP: 3x3,5+2x5KW+1x2,2KW, L/W WP 9kW Panasonic J mono, WP boiler Atlantic Explorer V4 270. Sinds 04-22 gasloos!
Ja, werkt niet bij mij... De Beta deed het welVerwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 22:37:

Werkte goed hier... kan tenminste ook sites met Ajax erop bezoeken!Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 22:37:
Verwijderd
Huisgenoot heeft de touch en ik vind dat touch flo kubus ding echt geil.
Ik wil gewoon dat ie oplaadt in de auto, kan ik toch net zo goed een normale 12V sigarettenplug nemen, deze erafslopen en het netjes op een 12V aansluiting bijprikken met een zekering.
Scheelt weer een berg geld.... of denk ik nu te simpel?
Ging via SIM (als in SIM kaart) manager me shit verwijderen, hele MSN lijst weg. Alles van iedereen voor altijd. Weg. Kut zooi.
Ik heb bij de belcompany voor 25 euro een originele HTC Autolader gekocht. 5V, 2.0AChutney schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 19:27:
Mijn eerdere ervaring met andere universele USB autoladers was dat 1A niet voldoende was om te laden.
Ik weet niet of dit iets voor je is, maar je kunt als je in belmode zit, via menu->Opties Smart Dialing "Dubbelklikken in schakelen voor nummerkeuzen" aanvinken. Je kunt dan dubbelklikken op een nummer wat je hebt gevonden via smart dial en hij begint te bellen. Ik vind dat smart diallng trouwens errug handig.Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:32:
waar zit bij phone eigenlijk de beltoets op het touchscreen??
of zie ik zo scheel?
Ok, helder.. dan weet ik waar ik mijn lader moet gaan halen. De meeste die te krijgen zijn doen elke maar 1.0A!SurfHost schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 01:19:
[...]
Ik heb bij de belcompany voor 25 euro een originele HTC Autolader gekocht. 5V, 2.0A
Mijn eerdere ervaring met andere universele USB autoladers was dat 1A niet voldoende was om te laden.
Dit soort info zat ik meer op te wachten eik
Ik kan bij de GPS-STORE geen levertijden vinden. Heb mijn toestel toch nog niet binnen.Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 23:32:
De Brodit houders zijn pas over 3 weken leverbaar, op het moment is er alleen een richter te verkrijgen.
Maar goed, ik moet toch een carkit hebben een keer, en dan is daar die van 199 de enige optie, wordt een beetje te duur voor me.
Wat is jullie ervaring trouwens met die inschuif houders?
Ik heb op mijn werk voorheen Medion PPC200 navigatie dingen gehad, met een houder waar je hem van boven in schoof. Het hele apparaat was na een paar maanden kaalgeschuurd. Kunststof op gelakt kunststof gaat niet.
En over de TyTN2 zelf, die mini USB aansluiting schijnt volgens een kennis van mij nogal snel af te breken. Dan heb je de telefoon in je broekzak met een hoofdtelefoon, loopt iemand tegen je aan, breekt de hele USB aansluiting los uit de telefoon. Lijkt me dodelijk!
[ Voor 38% gewijzigd door Gieliovd520 op 04-10-2007 09:00 ]
PV: 39x @ 13.425WP, L/L WP: 3x3,5+2x5KW+1x2,2KW, L/W WP 9kW Panasonic J mono, WP boiler Atlantic Explorer V4 270. Sinds 04-22 gasloos!
Wat is de stroom output van die lader dan? Laad jou autolader ook gewoon goed op, ipv je accu op pijl houden tijdens gps gebruik?Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 08:47:
lader heb ik gekocht voor 12,- bij digitalsonline, scheelt wel met de bc.
Het lijkt mij erg sterk dat het apparaat 2A nodig heeft om op te laden, al dan niet met GPS eraan. Is dit echt zo?Chutney schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 08:59:
[...]
Wat is de stroom output van die lader dan? Laad jou autolader ook gewoon goed op, ipv je accu op pijl houden tijdens gps gebruik?
Lijkt me wel grappig te bepalen wat zo'n ding nou verbruikt met GPS aan enzo. Ik weet bijvoorbeeld dat mijn laptop belast 70 watt gebruikt. Misschien is dit te testen? Ik heb een geval van Conrad liggen waar je apparatuur in kunt steken en testen. Werkt dit ook met transformatoren denken jullie?
[ Voor 28% gewijzigd door Gieliovd520 op 04-10-2007 09:05 ]
Geen enkel probleem hier.itsgreen schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 01:09:
Ow ok ja, tipje. Gebruik die mother f'ing Live Messenger NIET.
Ging via SIM (als in SIM kaart) manager me shit verwijderen, hele MSN lijst weg. Alles van iedereen voor altijd. Weg. Kut zooi.
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
Als je de plug eraf haalt en het zo aansluit dan blaas je je tytn op. In de plug zit nl. de omvormer waar deze bij een molex systeem, elders verwerkt zit. Je moet dus de plug ontmantelen en de omvormer eruit halen om het zo aan te sluiten. Werkt goed en heb het zelf ook.peugeot206gt schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 00:43:
waarom eigenlijk een molex systeem nemen... Kan iemand mij de meerwaarde daarvan vertellen...
Ik wil gewoon dat ie oplaadt in de auto, kan ik toch net zo goed een normale 12V sigarettenplug nemen, deze erafslopen en het netjes op een 12V aansluiting bijprikken met een zekering.
Scheelt weer een berg geld.... of denk ik nu te simpel?
Voor de losse lader, minimaal 2A is een must. In veel gevallen bij gebruik van tomtom met BT aan en een 1A lader wordt er niet geladen en blaas je de lader op.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Hmm ...dat is bij mij dus al gebeurd..!marco899 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 10:13:
[...]
Als je de plug eraf haalt en het zo aansluit dan blaas je je tytn op. In de plug zit nl. de omvormer waar deze bij een molex systeem, elders verwerkt zit. Je moet dus de plug ontmantelen en de omvormer eruit halen om het zo aan te sluiten. Werkt goed en heb het zelf ook.
Voor de losse lader, minimaal 2A is een must. In veel gevallen bij gebruik van tomtom met BT aan en een 1A lader wordt er niet geladen en blaas je de lader op.
Ik vind dat de TyTN2 een beetje in een kwaad daglicht wordt gezet door mensen die roepen dat bijgeleverde software niet zou werken terwijl het hoogstwaarschijnlijk komt doordat diezelfde mensen óf niet goed lezen óf de software verkeerd gebruiken. Verhalen over malafide MSN-software of doormidden gescheurde screen protectors, of niet goed werkende UMTS-operators dragen daar alleen maar toe bij.|sWORDs| schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 09:22:
Geen enkel probleem hier.
Ik ben daarom blij dat sommige mensen hier nog altijd positief reageren op hun bevinden en daarmee het beeld een stuk beter plaatsen voor dit apparaat. Ik zie mensen ook in dit topic twijfelen om een aanschaf werkelijkheid te maken maar dat is nergens voor nodig, vind ik. Dit is een prima apparaat en ik ben er nog altijd zeer blij mee na deze paar weken. Eventuele defecten waar je over leest komen eigenlijk altijd van buitenaf.
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
De standaard huis lader heeft ook een output van 5V - 1A, iemand al een idee wat output van active brodit houder is(die met aansteker plug)Chutney schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 09:24:
Kijk nou komen we ergens, er zijn dus laders die 1 of 2A output leveren. Als de HTC lader (orrigineel dus?) standaard 2A doet, dan lijkt het mij de juiste keus om ook voor een lader die 2A doet te gaan.
Perfecte tool, waarvoor dank.BoomSmurf schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 22:10:
Waarshuwing: schaamteloze plug
Ik had even vrije tijd en werd een beetje ziek van al die CABje installeren voor elke tweak, dus heb ik effe een tooltje in elkaar geschroeft waarmee je verschillende tweaks aan en uit kan zetten. Ik heb 'em KaiserTweak genoemd en is hier te downloaden:
KaiserTweak download pagina
'T is een .NET 2.0 Compact Framework baksel, dus dat heb je wel nodig. Als het goed is, is dat met WM6 meegekomen
Tweaks:Heeft me een uurtje of twee van mijn leven gekost, hopelijk heeft iemand er wat aan
- Call - Turn Off Screen
- SMS - Show Sent Message
- GPRS - 1m Auto Disconnect
- Camera - Save GPS Position
- Camera - Auto Rotate (bug)
- TouchFLO - Sensitivity
- TouchFLO - Scroller
- Performance - Window Animations
- Performance - Menu Animations
- Performance - File System Cache
- Performance - File System Filter Cache
- Performance - Font Cache
- Performance - TCP Window Size
However......als ik het weer (weersverwachting) laat updaten en hij dus gprs verbinding aanzet gaat dit NIEt uit na update , ook niet na instelling tweak van bv 1 minuut?!
zou mooi zijn als ie dit wel doet natuurlijk
To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra
Los van de bug waarbij je na een telefoongesprek het toestel even op standby en weer aan moet zetten zodat het startmenu weer werkt, ben ik supertevreden over dit toestel. Heb verder geen enkel minpuntje dat niet opgelost kan worden met een kleine instelling of andere software.DUX schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 10:29:
[...]
Ik vind dat de TyTN2 een beetje in een kwaad daglicht wordt gezet door mensen die roepen dat bijgeleverde software niet zou werken terwijl het hoogstwaarschijnlijk komt doordat diezelfde mensen óf niet goed lezen óf de software verkeerd gebruiken. Verhalen over malafide MSN-software of doormidden gescheurde screen protectors, of niet goed werkende UMTS-operators dragen daar alleen maar toe bij.
Ik ben daarom blij dat sommige mensen hier nog altijd positief reageren op hun bevinden en daarmee het beeld een stuk beter plaatsen voor dit apparaat. Ik zie mensen ook in dit topic twijfelen om een aanschaf werkelijkheid te maken maar dat is nergens voor nodig, vind ik. Dit is een prima apparaat en ik ben er nog altijd zeer blij mee na deze paar weken. Eventuele defecten waar je over leest komen eigenlijk altijd van buitenaf.
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Verwijderd
Heb je na een aantal dagen nog steeds goede ervaringen met deze carkit? En dan bedoel ik met name jouw gedeelte "Instructie was volledig" Het is namelijk te mooi om waar te zijn. De meeste ervaringen met dergelijke combinaties zijn minder positief omdat de 1e woorden van een navigatie-instructie wegvallen. Of heeft het ook iets te maken met de combinatie TyTN II/Parrot MK- 6000/Pioneer MP 7400?peugeot206gt schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 22:02:
voor de geintresseerden onder ons, een kleine review van een randaccesoire:
Parrot carkit MK-6000
[afbeelding]
1. Waarom heb ik deze carkit gekozen: Ik had zelf 3 eisen, het moet compact zijn, geluid moet over de speakers van de radio gaan, er moet een A2DP geluidsprofiel opzitten. De keuze viel dus op de MK-6000. Wil geen display op mijn carkit, dit omdat de tytn II voor mijn neus hangt en een groot genoeg display heeft, en het extra diefstalgevoelig is.
2. De intallatie: carkit zit gemonteerd in een peugeot 206 gran tourisme met een pioneer DEH-MP7400 (ofzo). Het installeren van de carkit met de meegeleverde ISO connectoren is echt een peuleschil, werkte meteen. De dubbele microfoon hangt boven de leeslampjes en is perfect te richten. De controlunit staat op de middenconsole boven de radio, de bluebox ligt onder de middenconsole. Al met al zie je slechts 5 cm snoer!!!!! Hulde voor het installatiegemak.
3. Eerste indrukken: met de tytn II gezocht naar bluetooth devices en meteen de carkit gevonden. Echter de voorgeschreven pincode van 0000 resulteerde in een vastloper en een soft reset. De oplossing was simpel, geen pincode invoeren en gewoon ok drukken.
Vervolgens het synchroniseren van het telefoonboek: dit duurde ongeveer 1 minuut en levert geen problemen op, na het uitschakelen van het contact en opnieuw inschakelen werd de telefoon meteen gekoppeld en was het telefoonboek nog steeds gesynchroniseerd.
Een telefoongesprek voeren: Dit kan je het beste doen via voice dial of via de telefoon zelf, mijn firmware heeft nederlandse menus, maar spreek de contacten in het engels uit. niet te verstaan. Daarentegen verbaasde ik me over de geluidskwaliteit naar beide zijden van de telefoon, loepzuiver!!! Wat betreft belgemak dus ideaal, radio mute automatisch en start na het gesprek weer zonder problemen op.
Meerdere telefoons tegelijk pairen: helaas weigerde de samsung van mijn vriendin te koppelen dus hier kom ik over terug.
A2DP
Het is mogelijk om streaming audio van je pda via de parrot naar je radio te zetten. Als test heb ik een mp3 van 100 mb gebruikt. Zodra je op de play knop op de control unit drukt wordt A2DP ingeschakeld. Na het opstarten van windows mediaplayer werd de mp3 gestart en liep zonder vertragingen naar de speakers. Geluid is super te noemen, dus ook dit werkt vlekkenloos met de TYTN II
Tot slot nog een testje: TOMTOM en autoradio en TOMTOM en Streaming audio
Om TomTom via de speakers van je radio te horen schakel je gewoon de A2DP functie in en start je tomtom. Zolang tomtom niets zegt hoor je nog gewoon je radio, heeft tomtom een instructie dan mute deze je radio en komt met de instructie. Instructie was volledig en prima hoorbaar. Nadeel is dat het ca. 4 seconden duurt voordat parrot weer overschakeld naar de radio.
Gebruik je tomtom en je pda als MP3 player tegelijk dan gooit tomtom gewoon zijn instrucies door de song heen (wordt niks gemuted) voordeel is dat je niet hoeft te wachten totdat parrot weer unmute. Al met al werkt alles vlekkenloos!
Pro's: snelle installatie, compact, A2DP werkt vlekkenloos, geluidskwaliteit super, superduidelijke bediening.
Cons: volume parrot kan je bij mij niet via je radio regelen maar moet met de volumeknop, timelag van ca 4 seconden na een tomtom instructie indien via A2DP en radio, telefoonboek wordt in een grappig robotachtig engels gezegd, maar totaal niet bruikbaar.
Al met al geef ik het product een 8 en raad ik het zeker aan!
Dat ligt aan de instelling dat je een auto-lock hebt op je toestel (dat je na zoveel minuten inactiviteit je wachtwoord zou moeten intikken). Dat uitzetten dat zou al moeten werken.Crusader schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 11:03:
Los van de bug waarbij je na een telefoongesprek het toestel even op standby en weer aan moet zetten zodat het startmenu weer werkt, ben ik supertevreden over dit toestel. Heb verder geen enkel minpuntje dat niet opgelost kan worden met een kleine instelling of andere software.
Verder staat er op Modaco een thread waarbij iemand een applicatie gemaakt heeft dat je scherm automatisch uit en weer aan doet nadat je een telefoontje gepleegd hebt. Problem solved with work-around, lijkt me.
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
De TyTn2 is te leveren door vodafone
Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice
Dadelijk anders even kijken.. ben erg benieuwd vooral omdat mn Vario 1 vanmorgen volgens mij half overleden is (spontane hardreset, strepen over het scherm, crash na versturen sms)
Chutney schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 09:24:
Kijk nou komen we ergens, er zijn dus laders die 1 of 2A output leveren. Als de HTC lader (orrigineel dus?) standaard 2A doet, dan lijkt het mij de juiste keus om ook voor een lader die 2A doet te gaan.

voltage / amperage

htc merkje

kaartje uit de TyTN II doos
Paar fotootjes van de autolader, gemaakt met TyTN II
Ik zag vandaag dat als een alarm voor een afspraak of taak afgaat en ik via het menu wil kiezen voor "xx minuten uitstellen", dat de 15 minuten er 2 keer tussen staat en de 30 minuten niet,
Typefoutje ?
De vraag is alleen wel, of het alleen een interface ding is en de 2e 15, dus 30 is, dat heb ik nog niet geprobeerd.
Nee dit heb ik niet.Lion31 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 12:45:
Is dit iemand opgevallen.
Ik zag vandaag dat als een alarm voor een afspraak of taak afgaat en ik via het menu wil kiezen voor "xx minuten uitstellen", dat de 15 minuten er 2 keer tussen staat en de 30 minuten niet,
Typefoutje ?
De vraag is alleen wel, of het alleen een interface ding is en de 2e 15, dus 30 is, dat heb ik nog niet geprobeerd.
Ik vind het ook een geweldige tool!scorpio schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 10:52:
BoomSmurf schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 22:10:
Perfecte tool, waarvoor dank.![]()
However......als ik het weer (weersverwachting) laat updaten en hij dus gprs verbinding aanzet gaat dit NIEt uit na update , ook niet na instelling tweak van bv 1 minuut?!
Je zou nog toe kunnen voegen welke media player gestart wordt door de music tab.
Ook ben ik het eens met scorpio hier dat er voor de hoofdverbinding ook een timeout zou mogen zijn..
Staat idd 2x 15 minuten, moet zijn 10 en 15 minuten. Bovenste 15 gaat dus weer na 10 minuten afLion31 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 12:45:
Typefoutje ?
[ Voor 3% gewijzigd door kenniani op 04-10-2007 13:23 ]
Verwijderd
ik ben een beetje aan het spelen en klik op verkeersinfo.
er start iets en er komt in beeld tomtomplus verkeersinfo geactiveerd.
kijk ik op de site van tomtom zie ik dat de verkeersinfo een plus dienst is.
is het op de Tytn II een trial versie of start je iets wat met je telecom boer verrekend word?
(volgens mij) je betaald tomtom voor die plus service, welke via GPRS verkeers data binnenhaalt
GPRS disconnect werkt niet in deze tool, kijk maar naar registryscorpio schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 10:52:
[...]
Perfecte tool, waarvoor dank.![]()
Is dit bij de Kaiser ook mogelijk of zitten alle prog's (zoals HTC Today) in de rom?
Ja, één of twee pagina's terug zoals je had kunnen lezenLion31 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 12:45:
Typefoutje ?
Raar hoor. Werkt hier prima.kenniani schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 13:38:
[...]
GPRS disconnect werkt niet in deze tool, kijk maar naar registry
Voor verkeersinfo van TomTom betaal je naast GPRS een jaarlijks (abonnement-)bedrag. Denk dat je nu een Trial versie hebt.Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 13:26:
weet iemand hoe het zit met het tomtom programma.
ik ben een beetje aan het spelen en klik op verkeersinfo.
er start iets en er komt in beeld tomtomplus verkeersinfo geactiveerd.
kijk ik op de site van tomtom zie ik dat de verkeersinfo een plus dienst is.
is het op de Tytn II een trial versie of start je iets wat met je telecom boer verrekend word?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik heb dit cabje geinstalleerd voor threaded sms en ik heb nu een New button in m'n postvak.trigger808 schreef op maandag 24 september 2007 @ 00:34:
Als ik in mijn Sms inbox ben dan heb ik onderaan 2 knoppen namelijk verwijderen en menu, maar ik wil gewoon een knop nieuwe sms knop. Is dit mogelijk?
Je sms postvak veranderd dan wel naar Engels.

[ Voor 7% gewijzigd door SurfHost op 04-10-2007 15:42 ]
Ik moet je na 3 dagen gelijk geven!!! was me amper opgevallen maar het 1e deel van het 1e woord valt eraf inderdaad. (alleen radio met tomtom) Zodra ik WMP liedjes laat spelen doet tomtom het vlekkenloos.Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 11:17:
[...]
Heb je na een aantal dagen nog steeds goede ervaringen met deze carkit? En dan bedoel ik met name jouw gedeelte "Instructie was volledig" Het is namelijk te mooi om waar te zijn. De meeste ervaringen met dergelijke combinaties zijn minder positief omdat de 1e woorden van een navigatie-instructie wegvallen. Of heeft het ook iets te maken met de combinatie TyTN II/Parrot MK- 6000/Pioneer MP 7400?
Oplossing (hoop ik) ff alle audiobestanden aanpassen en er een pauze van een halve seconde voorzetten, als dit werkt dan laat ik het weten en zal ik het wel online gooien!!!
Overigens bevalt de kit verder TOP!!!! vooral audio via a2dp!!
Verwijderd
Een beetje kwaliteits adapter is kortsluitvast.marco899 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 10:13:
[...]
Het duurt dan hooguit wat langer voor de accu vol is.
Ik heb even wat metingen gedaan met een halfvolle accu:
Even een USB snoertje gemodificeerd met een ampere meter ertussen.
De opgenomen stroom is 450mA en het maakt bijna niet uit of GPS, Blutooth, Wifi aan of uit staat.
Heb het getest op een PC, in de auto en op een labvoeding die 5A kan leveren, de opgenomen stroom blijft gelijk.
Een 1A lader zou dus geen probleem mogen zijn.
De meegeleverde netlader is trouwens ook 1A.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2007 19:48 ]
[ Voor 65% gewijzigd door SurfHost op 04-10-2007 16:52 ]
Verwijderd
Wat de gps problemen betreft, die werden veroorzaakt door een corrupte download van quickfixgps data. Ik heb nogmaals gesynchroniseerd met deze server en daarna werkte de gps.
Wat het vermelde msnprobleem betreft, lag de schuld volledig bij mij. Een capslock probleem op het toetsenbord zorgde voor een verkeerd passwoord
Ik gebruikt mijn gsm vroeger vaak als wekker, maar wanneer er op de TYTN een alarm staat ingesteld en ik het toestel heb uitgezet, krijg ik geen wekker. Een workaround voor mij is de telefoonfunctie gewoon af te zetten bij het slapengaan, dit voorkomt dat je wakker wordt door gebel of flinkerende ledjes.
Nu rest mij nog enkel het vinden van een Brando screenprotector in België en ik ben helemaal gelukkig
Krijg net een updatetje van gpsplaza: "Wij verwachten de houder deze week of uiterlijk begin volgende week binnen."Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 23:32:
De Brodit houders zijn pas over 3 weken leverbaar, op het moment is er alleen een richter te verkrijgen.
Als het een beetje meezit dus eerder binnen
voor de parrot gebruikers (in mijn geval de MK-6000) die het eerste deel van het 1e woord niet horen. Dit probleem is op te lossen door gewoon de audiobestanden een pauze van 0,35 seconden aan het begin te geven. Die tijd heeft parrot ongeveer nodig om te schakelen.
Nu hoor ik mensen denken, ja maar dan heb je continu pauzes tussen de woorden. Ja dat is waar, maar heb gereden en 0,35 seconden valt gewoon niet op, wordt zelfs duidelijker. Ik heb alleen de 100,200,300 meter enz. en de meter, yards etc. files niet aangepast, omdat deze bij voorbaat niet in het begin voorkomen.
Zal vanvavond de 2 NL stemmen even online zetten zodat men ze kan downloaden!
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Reminder:
Dit is een topic over de TyTN II en niet over waar je `m het beste tegen welke prijs met welk abonnement kan kopen... Daarvoor moet je gewoon eventjes naar de winkel gaan, of op TelecomVergelijk kijken.
En, overige off-topic-blaat is natuurlijk ook not_done!