HTC TyTN II (Kaiser) deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 33.686 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Cobra_Lup schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:31:
[...]

Bij deze dan mijn eerste Mobile Tooltje :*)

SoftReset : http://www.luppie.net/got/softreset.exe

Ik heb er ook maar een softbutton aan gekoppeld dan zou ie dus ook bruikbaar moeten zijn op een smartphone.

[afbeelding]

De exe kan je op je TyTN II zetten en uitvoeren, je krijgt een melding dat de applicatie van een onbekende uitgever is en of je het wil uitvoeren, klik hier natuurlijk op ja.
Werkt goed, dank je! chapeau!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Ik heb meerdere keren de vraag voorbij zien komen over of het niet uit te schakelen is dat het toestel automatisch aangaat als het toetsenbord wordt opengeschoven (bijvoorbeel dals hij in een broekzak zit). Al oplossing geven veel mensen de toetsenbordvergrendeling (rode knop ingedrukt houden). Echter moet je dan ierdere keer als je je toestel aanzet eerst 2 knoppen indrukken om die vergrendeling op te heffen.

Dit vind ik bijzonder irritant, en ik zoek dan ook naar een oplossing waarbij het toestel gewoon op standby blijft staan als het toestenbord wordt uitgeschoven. NEt zoals met de TyTN en de QTek 9100. Ik weet haast zeker dat dit in te stellen is in het register, echter ben ik er niet achter waar. Ik ben het hele register al doorgelopen, maar niets gevonden.

Weet iemand de oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

DaSaN schreef op maandag 24 september 2007 @ 13:19:
[...]

Je staat nu ook genoemd op www.buit.org
;)
Dank je voor de feedback

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:07
DaSaN schreef op maandag 24 september 2007 @ 13:19:
[...]

Wat is het voordeel hiervan t.o.v. je telefoon gewoon uitzetten (powerknop) of je pennetje in het gaatje te drukken? Snap niet dat je een extra applicatie gaat installeren voor die ene keer dat je je telefoon wil soft-resetten, heb ik tot nu toe namelijk ook nog niet gedaan.

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirelly
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:03
Mini Poeper schreef op maandag 24 september 2007 @ 11:20:
I heb al op internet gezocht maar nog niet (geheel) gevonden:
Een programma dat het beeldscherm én toetsen uitschakeld, behalve de ON/OFF.
Dit om een programma te laten draaien, maar batterijen te besparen en het apparaat in je binnenzak te kunnen doen.

Wel heb ik diverse programma's gevonden die alleen beeldscherm uitschakelen.
Euhmm, bedoel je niet gewoon start, instellingen, systeem en dan bij toetsblokkering: "alle knoppen vergrendelen behalve Aan/uit knop" ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Zag het nut eerst ook niet zo, maar gebruik hem nu i.c.m. Tempcleaner (die heeft een softreset nodig), zit er aan te denken om de ook een mogelijkheid te geven om een commandline uit te laten voeren voordat ie een reset geeft, zodat je dus eerst een tooltje of scripje kan laten uitvoeren.

En in de auto is ie wel handig (Mijn MDA Vario kon wel eens vast lopen met TomTom, waarvoor ik eerst de telefoon uit de carkit moest halen om bij de SoftReset knop te komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen,

Hebben jullie een oplossing voor het volgende.

Wanneer ik naar www.hotmail.com ga op mijn Tytn ll, dan krijg ik de boodschap dat ik de cookies moet enablen. Echter wanneer ik naar menu - extra - opties - beveiliging dan staat "cookies toestaan" gewoon enabled.

Nu gaat de pagina niet verder. Iemand een oplossing hiervoor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:47

Crusader

Arc Nature

Cobra_Lup schreef op maandag 24 september 2007 @ 14:16:
[...]

Je staat nu ook genoemd op <spam>
offtopic:
niet iedereen kan dergelijke links waarderen, je bericht zou door moderators aangepast kunnen worden

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Hoezo spam, ik maak op verzoek een tooltje en zet ie op mijn site. Daarbij wijs ik diegene die hem aangevraagd heeft dat ik zijn naam genoemd heb. Zie de commotie niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 17:01:
Beste tytn fans, ik lees hier al maanden en heb er nu zelf ook een.

Weet een van jullie de instellingen voor het orange world portal?

Werkt tomtom mobile 5 ook op de tytn II? (ik heb hiervoor alle maps)

contess
Hi,

Heb vandaag de knoop doorgehakt en de Tytn II besteld i.c.m. T-Mobile abbo.via Smartphonestunts.nl

Nu vraag ik mij ook af of ik mijn TomTom mobile 5 met al mijn kaarten kan blijven gebruiken op de Tytn II, welke ik al tijden op mijn Qtek 9100 heb gebruikt.

Roger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je voor pocket internet totaal PLUS van T-Mobile nog een speciale band instellen onder instellingen of alles op auto laten staan?

Iemand nog een advies voor extra zware battarij of power charger. Hou het niet 1 dag vol met 1 batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
Cobra_Lup schreef op maandag 24 september 2007 @ 15:15:
Zag het nut eerst ook niet zo, maar gebruik hem nu i.c.m. Tempcleaner (die heeft een softreset nodig), zit er aan te denken om de ook een mogelijkheid te geven om een commandline uit te laten voeren voordat ie een reset geeft, zodat je dus eerst een tooltje of scripje kan laten uitvoeren.

En in de auto is ie wel handig (Mijn MDA Vario kon wel eens vast lopen met TomTom, waarvoor ik eerst de telefoon uit de carkit moest halen om bij de SoftReset knop te komen)
Men wil ook wel is zijn pennetje kwijtraken, en vaak heb ik dan niet een paperclip oid bij de hand :) normale pen werkt ook niet. ik denk dat ik hem er ook op zet binnenkort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 16:06:
[...]

Hi,

Heb vandaag de knoop doorgehakt en de Tytn II besteld i.c.m. T-Mobile abbo.via Smartphonestunts.nl

Nu vraag ik mij ook af of ik mijn TomTom mobile 5 met al mijn kaarten kan blijven gebruiken op de Tytn II, welke ik al tijden op mijn Qtek 9100 heb gebruikt.

Roger
+
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 16:31:
Moet je voor pocket internet totaal PLUS van T-Mobile nog een speciale band instellen onder instellingen of alles op auto laten staan?

Iemand nog een advies voor extra zware battarij of power charger. Hou het niet 1 dag vol met 1 batterij.
Ja, lezen...

Er zijn nog geen batterijen op de markt die veel sterker zijn. Over TT5 is ook al voldoende gesproken, evenals instellingen voor PIT...

Sorry, maar in een weekend komen er makkelijk 400 replies bij in dit topic (deel 3 onderhand alweer); gaarne ff terugbladeren en daarna vragen? :+

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Cobra_Lup schreef op maandag 24 september 2007 @ 15:30:
Hoezo spam, ik maak op verzoek een tooltje en zet ie op mijn site. Daarbij wijs ik diegene die hem aangevraagd heeft dat ik zijn naam genoemd heb. Zie de commotie niet zo.
Begrijp me niet verkeerd, ik maak er geen punt van, maar ik heb berichten door moderators gewijzigd zien worden om zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op maandag 24 september 2007 @ 17:00:
[...]

+

[...]

Ja, lezen...

Er zijn nog geen batterijen op de markt die veel sterker zijn. Over TT5 is ook al voldoende gesproken, evenals instellingen voor PIT...

Sorry, maar in een weekend komen er makkelijk 400 replies bij in dit topic (deel 3 onderhand alweer); gaarne ff terugbladeren en daarna vragen? :+
Neem mij niet kwalijk! Ik heb gezocht, en in dit topic vind ik er niets van terug. Een simpel ja of nee had toch ook gekund? Het lijkt wel of men het teveel gevraagd vindt om een antwoord te geven op een in mijn ogen simpele vraag.
Maar goed, ik zoek wel verder of test het zelf uit. Bedankt voor niets enne, beste reclame voor dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 16:06:
[...]

Hi,

Roger
Hey,
ik wil eigenlijk elk moment precies 'tzelfde doen, ook bij smartphonestunts.
welke abbonement heb je gehaald? ben eigenlijk eigenlijk wel benieuwd naar een heleboel dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

In de HTC plugin heb je een tabblad met de naam laucher. Nu kan ik hier wel programma's toevoegen, maar ook niet alles. Wat ik b.v. ook mis om hier bv memory te kunnen opstarten of iets vanuit settings -> system (denk aan memory, power, task manager, etc).

Iemand dit wel gelukt, al dan niet via het register?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Pirelly schreef op maandag 24 september 2007 @ 15:13:
[...]

Euhmm, bedoel je niet gewoon start, instellingen, systeem en dan bij toetsblokkering: "alle knoppen vergrendelen behalve Aan/uit knop" ???
Nee, dat bedoel ik niet. ;)
Dan zet je je device in standby en stoppen programma's (deels) ermee.
Ik beoel een tootltje dat 'ie niet in standby gaat, maar wel scherm uit en toetsen geblokkeerd.

Zo kan ik mijn muziek-player gebruiken en 'm in mijn binnenzak doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 17:07:
[...]

Neem mij niet kwalijk! Ik heb gezocht, en in dit topic vind ik er niets van terug. Een simpel ja of nee had toch ook gekund? Het lijkt wel of men het teveel gevraagd vindt om een antwoord te geven op een in mijn ogen simpele vraag.
Maar goed, ik zoek wel verder of test het zelf uit. Bedankt voor niets enne, beste reclame voor dit forum.
rolierop, probeer het van hun kant te zien, als iets al minimaal 10x gevraagd is, heb je geen zin meer om WEER te antwoorden als iemand niet goed genoeg zoekt :)
topic groeit bizar snel door 10dubbele vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
@aerofreak

Ik gok dat dit cruciale informatie is voor in de startpost. Er zijn ook al meerdere vragen over de chipset gesteld. Zou je de pdf files uit mijn vorige post kunnen toevoegen in de TS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
Mini Poeper schreef op maandag 24 september 2007 @ 17:45:
[...]

Ik beoel een tootltje dat 'ie niet in standby gaat, maar wel scherm uit en toetsen geblokkeerd.

MortSaver werkte bij mij altijd prima op Wm5, wellicht ook op WM 6? je kunt het vinden op www.sto-helit.de.

edit: kleiner en makkelijker: VJDevicelock, te vinden op www.vijay555.com of op xda-dev.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

EDIT: Laat maar.. oplossing al gevonden :)

[ Voor 112% gewijzigd door Ken. op 24-09-2007 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:31

aerofreak

Steve Jobs

Topicstarter
Chutney schreef op maandag 24 september 2007 @ 18:05:
@aerofreak

Ik gok dat dit cruciale informatie is voor in de startpost. Er zijn ook al meerdere vragen over de chipset gesteld. Zou je de pdf files uit mijn vorige post kunnen toevoegen in de TS?
fixed :)

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirelly
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:03
Mini Poeper schreef op maandag 24 september 2007 @ 17:45:
[...]

Ow, ok. Ik dacht dat de meeste programma's gewoon blijven draaien.
De music player die er bij mij standaard op zit, blijft het namelijk gewoon doen als je het power knopje 1x kort indrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elwin23 schreef op maandag 24 september 2007 @ 17:47:
[...]

rolierop, probeer het van hun kant te zien, als iets al minimaal 10x gevraagd is, heb je geen zin meer om WEER te antwoorden als iemand niet goed genoeg zoekt :)
topic groeit bizar snel door 10dubbele vragen...
Ik begrijpt het ook wel. Was enkel teleurgesteld :/
Heb in dit topic gezocht en kan mijn antwoord echt niet vinden. Wellicht in een nader topic. Ik ga verder zoeken.
Excuus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag over het op zwart gaan van het scherm tijdens het telefoneren via de touchscreen toetsen. Ik bel met bijvoorbeeld Girotel en krijg dan een keuzemenu. Als het te lang duurt voordat ik een nummer in moet toetsen dan gaat het scherm op zwart en moet ik iedere keer de aan/uit toets indrukken om weer de touchscreen toetsen te voorschijn te toveren. Ik heb gezocht op dit formum en ook in de handleiding maar kan niet vinden of en zo ja hoe ik moet instellen dat de toetsen zichtbaar blijven en het scherm niet op zwart gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Ik wil niet vervelend zijn hoor :+

Zou je deze url ook willen toevoegen in de hoe stel ik tomtom in op mijn HTC TyTN ll vraag/faq ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-08 21:19
Pirelly schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 19:57:
[...]
Maar een groen puntje is geen dode pixel. Maar een vast zittende.
Deze kun je soms repareren.
Probeer het hier eens mee:
http://www.widowpc.com/2005/08/fix_dead_pixels.php
ik heb dus een blauwe (vastzittende) pixel en het tooltje een tijdje gedraaid maar hielp niet

kan 'm nu woensdag omruilen in de winkel

Only dead fish go with the flow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duchaantje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-06-2023
Even een vraag over word mobile. Het blijkt dat word documenten die met een wachtwoord beveiligd zijn niet geopend kunnen worden. Wie weet met welk programma dit wel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:31

aerofreak

Steve Jobs

Topicstarter
Chutney schreef op maandag 24 september 2007 @ 20:18:
[...]

Ik wil niet vervelend zijn hoor :+

Zou je deze url ook willen toevoegen in de hoe stel ik tomtom in op mijn HTC TyTN ll vraag/faq ?
}:|

is ook alreeds gedaan :) tnx

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexxx
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:32
Voor mensen die wachten op de MDA Vario 3, hij staat tussen de T-mobile toestellen bij smartphonestunts en wordt week 40 verwacht. De prijs valt trouwens ook reuze mee..

(link http://www.smartphonestun...ario_iIi/tid39/index.html )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Topper, zo blijft de TS ook mooi voorzien van mooie info.
Escrimador schreef op maandag 24 september 2007 @ 20:23:
[...]

ik heb dus een blauwe (vastzittende) pixel en het tooltje een tijdje gedraaid maar hielp niet

kan 'm nu woensdag omruilen in de winkel
welke shop heb je m vandaan?

[ Voor 27% gewijzigd door Chutney op 24-09-2007 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren een vraag gesteld met betrekking tot het veliezen van mijn email via het standaard programma messaging. Probleem blijft zich steeds weer voordoen wanneer ik de phone aanzet na een tijdje standby te hebben gestaan dat dan alle mail uit mijn gmailbox foetsie is. :?

Dacht eerst dat het lag aan het programma Q inbox extender maar na uninstall bleek niets minder waar. Toen gmail account verwijderd en weer opnieuw aangemaakt maar nog steeds hetzelfde probleem dat mijn mail na tijdje standby foestie raakt.

Volgens mij ben ik de enigste met dit probleem maar hopenlijk zijn er mensen, die al veel ervaring hebben met windows telefoons, die misschien iets weten? Voor mij is dit de eerste keer dat ik een telefoon met windows heb en ik zou niet weten waar ik dingen zou moeten instellen. Alsjeblieft help want ik moet er niet aan denken straks belangrijke mail te verliezen! Ik ben u eeuwig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:08
Maak ik net contacxt met Tomtom plus, staat er dat mijn aanbieding succesvol geactiveerd is...

Weet iemand voor hoelang ?
Of wat het betekend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb het volgende probleem met het programma Pocket Wakeup.
Dit programma is al een aantal maal besproken en het werkt inderdaad redelijk tot goed.

Ik heb alleen een essentieel probleem:
Als ik het alarm instel en ik wacht een minuut of 2/3 dan werkt het alarm naar behoren.
Als ik alleen het alarm instel en ik wacht een kwartiertje, dan werkt het alarm niet.

Dit komt, omdat als ik de telefoon weer aanzet, ik de klok zie verspringen vanaf het moment dat ik op het aan/uit knopje heb gedrukt, tot het moment dat ik er wederom op druk.

Voor de duidelijkheid:
Op 21.30 uur wil ik dat het alarm om 21.45 uur afgaat.
Als ik dan om 21.50 uur weer op het aan/uit knopje druk, zie ik de tijd verspringen van 21.30 uur naar 21.50 uur en gaat mijn alarm wel af.

Iemand enig idee hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lexxx schreef op maandag 24 september 2007 @ 20:46:
Voor mensen die wachten op de MDA Vario 3, hij staat tussen de T-mobile toestellen bij smartphonestunts en wordt week 40 verwacht. De prijs valt trouwens ook reuze mee..

Bij bijvoorbeeld de Relax 150 abbonement is deze 10 euro goedkoper dan in combinatie met de originele HTC.
dan heb ik dat tientje er wel voor over, of zie ik dit verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 22:34:
[...]

Bij bijvoorbeeld de Relax 150 abbonement is deze 10 euro goedkoper dan in combinatie met de originele HTC.
hmm toch vrij duur dat toestel, kan me herinneren dat de mda vario gratis was bij een 2-jarig flex 20 abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Lexxx schreef op maandag 24 september 2007 @ 20:46:

Ik vindt hem nog behoorlijk duur voor een branded toestel. Als ik naar mijn eigen situatie kijk betaal ik voor 2 jaar verlenging Relax 100 nog steeds € 425,-

Dit kost me dan 24 mnd abbo á € 17,50 = € 420,- + aanschaf € 425,- = Totaal € 845,-

Nu heb ik een unbranded niet gelocked toestel voor "maar" € 699,-

Ook valt me op dat T-Mobile niks vermeld over een gratis TomTom, wat ook weer een waarde van +/- € 299,- heeft.

Ik moet zeggen dat de aanbiedingen vroeger wel beter waren.
Heb gelukkig eens een keer de juiste keuze gemaakt en mijn T-Mobile abbo opgezegd (heb ook een zakelijke VF sim)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 20:48:
Ik heb gisteren een vraag gesteld met betrekking tot het veliezen van mijn email via het standaard programma messaging. Probleem blijft zich steeds weer voordoen wanneer ik de phone aanzet na een tijdje standby te hebben gestaan dat dan alle mail uit mijn gmailbox foetsie is. :?

Dacht eerst dat het lag aan het programma Q inbox extender maar na uninstall bleek niets minder waar. Toen gmail account verwijderd en weer opnieuw aangemaakt maar nog steeds hetzelfde probleem dat mijn mail na tijdje standby foestie raakt.

Volgens mij ben ik de enigste met dit probleem maar hopenlijk zijn er mensen, die al veel ervaring hebben met windows telefoons, die misschien iets weten? Voor mij is dit de eerste keer dat ik een telefoon met windows heb en ik zou niet weten waar ik dingen zou moeten instellen. Alsjeblieft help want ik moet er niet aan denken straks belangrijke mail te verliezen! Ik ben u eeuwig _/-\o_
ik heb al meerdere mensen hier over zien praten in deze topic, of deel 2 of deel 1... ff zoeken dus, je ben iig niet de enige
vorige keren volgens mij ook allemaal gmail, heeft iets met instellingen in gmail en telefoon te maken (combinatie, ene uit, andere aan, zoiets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik nu al vele keren gebeld, daarbij heb ik gebruik gemaakt van mijn luidspreker/handsfree.
de andere kant heeft blijkbaar last van dat ik weg val, dus een gesprek voeren wilt niet echt via luidspreker/handsfree. dit gebeurt elke keer als ik gebruik maak van de luidspreker/handsfree.
iemand anders die hier ook last van heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een irritant probleem. Overal gekeken of er misschien iets verkeerd staat ingesteld maar kan niks vinden. Tot aan vandaag was het ook geen issue.

Ik zit met het volgende:

Zoals iedereen weet heeft het vandaagscherm van HTC meerdere shortcuts onder de grote klok: nr 1 voor email, nr 2 voor sms/mms en nr 3 voor oproepen (ontvangen, gebeld, gemist). Tot aan vandaag werkte dat ook prima. Maar sinds vanmiddag gaat shortcut 1 ook naar SMS/MMS toe. Ook al stel ik in menu>ga naar>gmail of livemail. Als ik dit instel gaat hij de 1e keer wel naar mijn mail, maar zodra ik de 2e shortcut geopend heb (die naar SMS/MMS gaat) verandert shorcut 1 naar dezelfde stand, dus ook naar SMS/MMS. Ik snap er niks van.

Gereset (soft), email opnieuw ingesteld, maar niks geholpen. En ik vind het behoorlijk irritant dat beide shortcuts naar SMS gaan , hoewel ik telkens shortcut 1 instel op email. Het laatste wat ik kan bedenken is een harde reset, maar dan ben ik data kwijt.

Heeft iemand hetzelfde probleem of weet iemand wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Cobra_Lup schreef op maandag 24 september 2007 @ 14:16:
[...]

Je staat nu ook genoemd op www.buit.org
;)
Dank je voor de feedback
Prima, maar spel je wel mijn naam even goed? DaSaN, dus met hoofdletter N graag:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Chutney schreef op maandag 24 september 2007 @ 18:05:
@aerofreak

Die PDF files stonden er in deel 2 er al in, dus lees de TS eerst een goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Pirelly schreef op maandag 24 september 2007 @ 19:28:
[...]

Ow, ok. Ik dacht dat de meeste programma's gewoon blijven draaien.
De music player die er bij mij standaard op zit, blijft het namelijk gewoon doen als je het power knopje 1x kort indrukt.
De player die in de HTC Home plugin zit? Deze start toch WMP op!? Dit verbruikt meer cpu en geheugen, terwijl ik een simpelere gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 15:16:
Mensen,

Hebben jullie een oplossing voor het volgende.

Wanneer ik naar www.hotmail.com ga op mijn Tytn ll, dan krijg ik de boodschap dat ik de cookies moet enablen. Echter wanneer ik naar menu - extra - opties - beveiliging dan staat "cookies toestaan" gewoon enabled.

Nu gaat de pagina niet verder. Iemand een oplossing hiervoor??
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Mini Poeper schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 00:45:
[...]

Die PDF files stonden er in deel 2 er al in, dus lees de TS eerst een goed!
Met name de PDF file over de GPS module kon ik niet terug vinden. Vandaar de verwijzing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik kom op een prijsverschil van 94 euro uit. (319 euro en 225 euro) De Vario III is zonder PIT bundel. Met PIT bundel zal die prijs waarschijnlijk nog een euro of 84 lager kunnen (141 euro dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
[...]

Ik kijk wellicht verkeerd, maar zie toch echt grotere verschillen, zowel bij een 1- als 2-jarig Relax 150 abo.
Vario III: 1 jaar 375, 2 jaar 225
TyTN II: 1 jaar 469, 2 jaar 319

Of wellicht mis ik iets in je berekening?

edit: spuit 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cobra_Lup schreef op maandag 24 september 2007 @ 22:42:
Ook valt me op dat T-Mobile niks vermeld over een gratis TomTom, wat ook weer een waarde van +/- € 299,- heeft.
Bij de TyTN II word op Smartphonestunts.nl ook niks gezegd over een gratis TomTom. Nou ja, gratis... Je moet dan wel nog de kaarten kopen wil je er fatsoenlijk mee kunnen navigeren. Tenzij je natuurlijk nooit buiten je stadsgrenzen komt.

Wat me wel opviel op smartphonestunts was het volgende:
De T-Mobile MDA Vario III is simlockvrij en kunt u gebruiken in combinatie met de simkaarten van alle Nederlandse GSM-netwerken.
Of zou dat een foutje zijn op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Kan zijn dat hotmail.com de browser van Mobile niet ondersteund. Voor hotmail zit ook een synchronisatie mogelijkheid in Windows Mobile, zodat je de webvariant niet nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ kobus01 & koksie:

ja shit, ik vergelijk natuurlijk helemaal verkeerd ..
ik nam de de TyTn MET internet en de vario ZONDER.
dan komt de vario MET internet idd nog een stukje lager,
iemand enig idee hoe deze prijs ongeveer zou zijn?
want als het veel scheelt kan ik beter nog even geduld hebben ..
of vinden jullie van niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corny
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-06 15:10

corny

And his yellow flame

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 08:58:
[...]

Ik kom op een prijsverschil van 94 euro uit. (319 euro en 225 euro) De Vario III is zonder PIT bundel. Met PIT bundel zal die prijs waarschijnlijk nog een euro of 84 lager kunnen (141 euro dus).
Hoezo zonder PIT bundel? Het abo is toch echt een "Relax Web 150", dezelfde als bij de TyTn-II. Tientje verschil klopt dus wel imho, omdat de Vario III in dit geval vergeleken moet worden met de PIT actie van de TyTn-II op http://www.smartphonestunts.nl/index.php?tid=115

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corny schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 09:40:
[...]

Hoezo zonder PIT bundel? Het abo is toch echt een "Relax Web 150", dezelfde als bij de TyTn-II. Tientje verschil klopt dus wel imho, omdat de Vario III in dit geval vergeleken moet worden met de PIT actie van de TyTn-II op http://www.smartphonestunts.nl/index.php?tid=115
Nou als dat zo is is het verschil nihil en ga ik voor de in mijn ogere toch mooiere "originele"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je moet hiermee vergelijken: http://www.smartphonestunts.nl/index.php?tid=25
smartphonestunts geeft op alle foons extra korting als je een PIT bundel erbij selekteert.
Alleen is deze PIT bundel (nog) niet te selekteren bij de Vario III.

Zoals jij het vergelijkt moet je wel even vermelden dat je bij die TyTN II aktie 9,50 per maand extra aan abo kosten kwijt bent. (=PIT abo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chutney schreef op donderdag 20 september 2007 @ 17:31:
Check deze tool voor de Kaiser trouwens:

Hiermee kun je de ledjes aansturen, zodat je ze kunt gebruiken voor notificatie wanneer je een SMSje ontvangen hebt oid.

[afbeelding]
Heb je deze al en werkt het goed?

Ik krijg het niet voorelkaar om me daar inteloggen ik doe wat verkeert maar wat???? geen idee
kan je mij dat bestante toe mailen

alvast bedankt

gr ronald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu toch eigenlijk wel heel benieuwd hoeveel de Vario III gaat kosten icm relax web 150&&pit ..
want anders wou ik graag voor de 28e nog de TyTN II bestellen op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cobra_Lup schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 09:24:
[...]

Kan zijn dat hotmail.com de browser van Mobile niet ondersteund. Voor hotmail zit ook een synchronisatie mogelijkheid in Windows Mobile, zodat je de webvariant niet nodig hebt.
Thanks, dat werkt idd wel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corny

corny

And his yellow flame

_Rayman_ schreef op maandag 24 september 2007 @ 17:30:
In de HTC plugin heb je een tabblad met de naam laucher. Nu kan ik hier wel programma's toevoegen, maar ook niet alles. Wat ik b.v. ook mis om hier bv memory te kunnen opstarten of iets vanuit settings -> system (denk aan memory, power, task manager, etc).

Iemand dit wel gelukt, al dan niet via het register?
Ja hoor, dat is wel gelukt. In eerste instantie dit tooltje gebruikt, maar die heeft weer als beperking dat je niet de speciale shortcuts kunt gebruiken zoals het aanpassen van backlight en orientatie. Dus zelf maar in het register aan de slag gegaan met de Mobile Registry Editor (zie mijn eerdere post hierover).

Je moet hiervoor in HKLM\Software\HTC\HTCHome\Launcher zijn. Je kunt in totaal 9 buttons (0 t/m 8) configureren.

Keyname: Path
Indien de key "Path" aanwezig is, is er sprake van een shortcut naar een programma.

Key: DispName
Met DispName stel je de weer te geven naam in (deze naam wordt misschien getoond in een tooltip??, heb ik zelf niet kunnen ontdekken).

Key: Type
Er is een key genaamd "Type", deze heeft de waarde 1 indien het een shortcut naar een programma is. Overige waardes zijn gereserveerd en hebben de volgende betekenis:

0: Lege button (met het plusje voor het toevoegen van een shortcut)
1: Shortcut button
2: Backlight button
3: Lock buttons
4: File Explorer
5: Orientation button (portrait/landscape)
6: My Pictures
7: My Videos

Key: IconPath
Hiermee kun je het path naar het weer te geven icon in de shortcut instellen.

Key: Uptime
Geen idee wat deze doet...

Ik zat nog even te googlen en kwam ook op een posting op xda-dev uit waar e.e.a. uitgelegd is. Had ik dat eerder geweten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corny

corny

And his yellow flame

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 09:59:
[...]

Je moet hiermee vergelijken: http://www.smartphonestunts.nl/index.php?tid=25
smartphonestunts geeft op alle foons extra korting als je een PIT bundel erbij selekteert.
Alleen is deze PIT bundel (nog) niet te selekteren bij de Vario III.

Zoals jij het vergelijkt moet je wel even vermelden dat je bij die TyTN II aktie 9,50 per maand extra aan abo kosten kwijt bent. (=PIT abo)
Ik vraag het me eerlijk gezegd af of er op de Vario III nog een extra PIT korting komt, omdat dit toch al de branded T-Mobile is. Maar goed, de tijd zal het leren... Maakt me overigens niets uit, ben blij zat met mijn orginele HTC TyTn II :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Cobra_Lup schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 09:24:
[...]

www.hotmail.com is te geavanceerd voor mobiele browsers (ik heb er nog geen een gehad die deze site pakt). MS heeft echter een mobiele variant: http://mobile.msn.com/hm/folder.aspx/. die werkt als een speer.

EDIT: Windows Live werkt op mijn TyTN2 niet, als hij gaat synchroniseren, dan blijft hij hangen bij de inbox. Ik heb het ook geprobeerd direct na een hard reset dus dat is ook niet de oplossing.

Iemand anders met dit probleem? tips?

[ Voor 19% gewijzigd door DaSaN op 25-09-2007 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:07:
Ik ben nu toch eigenlijk wel heel benieuwd hoeveel de Vario III gaat kosten icm relax web 150&&pit ..
want anders wou ik graag voor de 28e nog de TyTN II bestellen op de site.
ik totaal niet... wij hebben hem al allemaal :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je sms'jes in je opslagkaart kan bewaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
[...]

Relax web is NIET incl PIT. Relax web is het abo dat t-mobile via zijn webshop verkoopt en iets goedkoper is dan een relax abo in de t-mobile winkel. Echter, in de t-mobile winkel krijg je vaak extra aanschaf korting indien je PIT neemt. Bij mijn Vario II kreeg ik in de winkel 50e extra korting vanwege PIT, waardoor de totaal prijs lager is dan in de webshop van T-mobile. Je betaalt in de winkel 2e per maand meer dan via de webshop, maar krijgt 50e korting indien je PIT neemt. Zodoende was voor mij de fysieke winkel toch goedkoper. Tenminste, zo was het destijds bij de Vario II, weet natuurlijk niet hoe het met de Vario III gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 09:23:
[...]

Bij de TyTN II word op Smartphonestunts.nl ook niks gezegd over een gratis TomTom. Nou ja, gratis... Je moet dan wel nog de kaarten kopen wil je er fatsoenlijk mee kunnen navigeren. Tenzij je natuurlijk nooit buiten je stadsgrenzen komt.
Ik vind het (gecharcheerd gezegd) een beetje zeuren als men stelt dat HTC een volledige TT had moeten meeleveren met kaarten. Je kan een kaart gratis downloaden en als je daarbij kijkt hoeveel plaatsen er onder die kaart vallen dan bestrijkt dat nog best wat, bij bijvoorbeeld Den Haag zit ook het gehele Westland en Delft....dus mijn inziens voor de normale gebruiker prima. Reis je veel en ver dan moet je nu eenmaal kaarten kopen, dat lijkt me heel normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:02:
[...]

Heb je deze al en werkt het goed?

Ik krijg het niet voorelkaar om me daar inteloggen ik doe wat verkeert maar wat???? geen idee
kan je mij dat bestante toe mailen

alvast bedankt

gr ronald
Ja, kan iemand dat tooltje a.u.b. op een fatsoenlijke site hosten, waarbij je niet eerst hoeft in te loggen?

edit: zodra ik het tooltje heb wil ik het ook wel ergens hosten, geen probleem. Maar moet ik het wel eerst zien te krijgen (hint, hint ;))

[ Voor 14% gewijzigd door Crusader op 25-09-2007 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 08:10

KSH

Ik kwam in het Nokia N95 topic deze link tegen:

http://gsm.voipbuster.com

Als je deze link op je mobiel bezoekt en vervolgens het programma installeert, kan je via internet gratis smsen!!! (Dus ook op de Tytn 2 ;) ). Heb net een Voipbuster account aangemaakt en ik moet zeggen het werkt perfect en is echt gratis.

Echter, op de N95 kan ik een contact selecteren uit mijn adresboek. Op de Tytn 2 is me dat helaas nog niet gelukt (handmatig nummer invullen dus). Het programma werkt met Java, misschien dat dat er iets mee te maken heeft?

Weet iemand misschien of het mogelijk is om op een of andere manier toch een contact te selecteren uit je adresboek?

[ Voor 3% gewijzigd door KSH op 25-09-2007 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KSH schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:31:
Ik kwam in het Nokia N95 topic deze link tegen:

<spam>

Als je deze link op je mobiel bezoekt en vervolgens het programma installeert, kan je via internet gratis smsen!!! (Dus ook op de Tytn 2 ;) ). Heb net een Voipbuster account aangemaakt en ik moet zeggen het werkt perfect en is echt gratis.
0,024 euro per SMS (incl BTW) noem ik niet gratis.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2007 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actieman
  • Laatst online: 20:24
en bij 2call is hij (wederom) uitgesteld :(

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-07 08:32
DaSaN schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:27:
[...]

www.hotmail.com is te geavanceerd voor mobiele browsers (ik heb er nog geen een gehad die deze site pakt). MS heeft echter een mobiele variant: http://mobile.msn.com/hm/folder.aspx/. die werkt als een speer.

EDIT: Windows Live werkt op mijn TyTN2 niet, als hij gaat synchroniseren, dan blijft hij hangen bij de inbox. Ik heb het ook geprobeerd direct na een hard reset dus dat is ook niet de oplossing.

Iemand anders met dit probleem? tips?
Dit is onzin, standaard Nokia N95 browser werkt hij prima, en met Opera op TyTN II ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
kenniani schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:19:
[...]

Dit is onzin, standaard Nokia N95 browser werkt hij prima, en met Opera op TyTN II ook.
Voor je mij gelijk van onzin gaat beschuldigen: 3 keer raden waar Opera op de TyTN 2 www.hotmail.com naartoe linkt....

juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-08 08:23
Doelstellingen
1. Communicatie via verschillende kanalen, niet via telefoongesprek (Zwaar slechthorendheid)
2. Binnenkort een baan, dan wil ik communicatie met toekomstige collega's gemakkelijk maken

Welke kanalen?
Internetten, MSN / soortgelijks chatbox, Emailen, SMS

Abonnement
Ik heb op dit moment nog 20 euro abonnement van Hi en loopt pas in april af.

Wat zijn mijn plannen?
- Die prachtige telefoon kopen
- Huidige SIM-kaart in die telefoon stoppen
- Hi Eindeloos Internet bundel van 9,95 euro per maand aanschaffen

Goed idee? of Slecht idee?
Kan ik daarmee voldoende internetten, msn, emailen wat dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Laatst online: 15:28
---off-topic---

Ik snap nog steeds niet waarom ongeveer 1 op de 3 post over prijzen icm met abbo's gaat. Wil niet arrogant overkomen, absoluut niet, maar ik wordt er als tytn II bezitter een beetje moe van om elke keer die discussies over abbo's hier te zien....

Is er geen mod die hier wat aan kan doen, ik zie nu boven me duidelijk een reminder staan die sommige kippige mensen weigeren/willen te respecteren....

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
DaSaN schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:28:
[...]

Voor je mij gelijk van onzin gaat beschuldigen: 3 keer raden waar Opera op de TyTN 2 www.hotmail.com naartoe linkt....

juist.
Het ging om deze zin: www.hotmail.com is te geavanceerd voor mobiele browsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

peugeot206gt schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:31:
---off-topic---

Ik snap nog steeds niet waarom ongeveer 1 op de 3 post over prijzen icm met abbo's gaat. Wil niet arrogant overkomen, absoluut niet, maar ik wordt er als tytn II bezitter een beetje moe van om elke keer die discussies over abbo's hier te zien....

Is er geen mod die hier wat aan kan doen, ik zie nu boven me duidelijk een reminder staan die sommige kippige mensen weigeren/willen te respecteren....
Eens.. alleen had je dit beter even als topicreport kunnen indienen.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 08:10

KSH

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:48:
[...]

Ik heb geen saldo bij Voipbuster en mn smsjes komen toch gewoon aan...

Dit is de nieuwste javaclient van voipbuster, waarmee smsen dus echt gratis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silver7
---off-topic---

Doel je op mij? Zo ja, dan zal ik mijn post verwijderen.....

Ik heb wel juist die reminder gelezen, maar ik had niet over de prijs en welke abonnement? ik wilde alleen weten of het voldoende was om te internetten/msn/etc...oftewel of het goed plan was.

Want het is een dure investering die ik wel voor overheb om mijn leven gemakkelijk te maken.. Maar dan moet mijn leven wel gemakkelijk worden, anders zit ik niet voor niks met dure mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 10:04
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 19:44:
Ik heb een vraag over het op zwart gaan van het scherm tijdens het telefoneren via de touchscreen toetsen. Ik bel met bijvoorbeeld Girotel en krijg dan een keuzemenu. Als het te lang duurt voordat ik een nummer in moet toetsen dan gaat het scherm op zwart en moet ik iedere keer de aan/uit toets indrukken om weer de touchscreen toetsen te voorschijn te toveren. Ik heb gezocht op dit formum en ook in de handleiding maar kan niet vinden of en zo ja hoe ik moet instellen dat de toetsen zichtbaar blijven en het scherm niet op zwart gaat.
ik heb net hetzelfde probleem

It's dark but I don't want to find the light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
---off-topic---

Helemaal mee eens! Ook al ben ik (nog) geen TyTN II bezitter en weet ook niet of ik dat wordt...
Silver7 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:38:

Doel je op mij? Zo ja, dan zal ik mijn post verwijderen.....
Nee Silver7, niet op jou, maar op al die andere harries. Jij legt hier een speciek probleem voor waarbij het eerst over het toestel gaat, vervolgens over de communicatiekanalen en als laatste een eventueel aanhangend abonnement.

Kunnen de anderen niet gewoon (net als ik) een Excel bestand aanmaken en daarbij alles invullen en alles tegen elkaar afwegen? Het interesseert volgens mij werkelijk niemand hier welk abonnement ik neem en voor welke periode, althans dat zou mij niet interesseren! Sterker nog ik koop 'm los! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
* Elwin23 sluit zich aan bij peugot206gt

mini poeper: als je maar wel je track&trace nummer aan ons doorgeeft, zodat we kunnen volgen wanneer je hem binnen heb!!!

Silver7: de tytn2 is bijna een laptop :)
behalve dat je wellicht enkele oplossing moet zoeken voor batterij leven ed. is dit een perfect toestel voor jou doelstelling :) het is ook een goed werkend toestel met weinig bugs!
misschien dat je iets specefiekere vragen kan stellen zodat we/ik meer kan aangeven wat voordelen/nadelen zijn

[ Voor 82% gewijzigd door Elwin23 op 25-09-2007 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Elwin23 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:04:
mini poeper: als je maar wel je track&trace nummer aan ons doorgeeft, zodat we kunnen volgen wanneer je hem binnen heb!!!
Ha ha ha _/-\o_
Ik wacht nog even de verdere ontwikkelingen van de HTC Polaris en de HP IPAQ 600 af. Mijn afweging in Polaris topic
behalve dat je wellicht enkele oplossing moet zoeken voor batterij leven ed. is dit een perfect toestel voor jou doelstelling :) het is ook een goed werkend toestel met weinig bugs!
misschien dat je iets specefiekere vragen kan stellen zodat we/ik meer kan aangeven wat voordelen/nadelen zijn
Bijna een laptop... nou ja... :/
Wat betreft weinig bugs: ik heb er idd maar weinig over gelezen... de tijd zal 't leren
Je gaf aan slechthorend te zijn: wellicht kan iemand hier aangeven of het oorspeakertje (want je zult ongetwijfeld ook wel eens gewoon bellen neem ik aan) hard kan ja of nee. Zo kan de S310 van m'n vriendin een enorme pokke herrie geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
kenniani schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:33:
[...]

Het ging om deze zin: www.hotmail.com is te geavanceerd voor mobiele browsers.
En dat is dus zeker zo, omdat www.hotmail.com door geen enkele mobiele browser die ik heb geprobeerd (en dat zijn er wat) wordt geladen. Ze worden allemaal rechtstreeks doorgelinkt naar mobile.live.com/hm/folder.aspx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silver7
* Elwin23 sluit zich aan bij peugot206gt
Specifieke vragen:

(we gaan vanuit van onbeperkt internet tegen vast tarief)

1. Kan ik wel urenlang (tot 1,5 uur) achter elkaar msnen/chatten?

2. Kan telefoon trillen als ik email binnen krijg?

2a. Kan ik instellen dat outlook om aantal min op emails controleert? (automatisch email ontvangen)

2b. Ik kan toch wel email-account gebruiken die niet Hotmail/Gmail is?

2c. Is het ook mogelijk om email op telefoon te ontvangen terwijl die ook nog te ontvangen is in outlook? Of moet ik daarvoor synchroniseren of juist een "IMAP"-server inrichten?

3. Kost het veel stroom als ik msn altijd aan laat staan?

Ik heb verder weinig vragen aangezien ik geen ervaring heb met zulke telefoons.

Speciale vraag op 2a:
Ik heb gelezen dat Hi aangegeven heeft dat automatisch email niet toegestaan is. Moet ik dan andere abonnement zoeken? Richting T-Mobile / KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Silver7, is de HTC Advantage niet iets voor jou ?

http://www.htc.com/product/03-product_x7501.htm

Dit toestel is nl. meer geschikt voor datacommunicatie en veel minder voor telefonie, je kan er nl. alleen maar mee bellen als je er een headset bij hebt. Dit apperaat is wat groter, waardoor je een beter scherm hebt en een wat groter toetsenbord wat fijner werkt als je heel intensief moet typen (zoals in jouw geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
Silver7 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:52:
[...]

Specifieke vragen:

(we gaan vanuit van onbeperkt internet tegen vast tarief)

2. Kan telefoon trillen als ik email binnen krijg?

2a. Kan ik instellen dat outlook om aantal min op emails controleert? (automatisch email ontvangen)

2c. Is het ook mogelijk om email op telefoon te ontvangen terwijl die ook nog te ontvangen is in outlook? Of moet ik daarvoor synchroniseren of juist een "IMAP"-server inrichten?

3. Kost het veel stroom als ik msn altijd aan laat staan?

Ik heb verder weinig vragen aangezien ik geen ervaring heb met zulke telefoons.

Speciale vraag op 2a:
Ik heb gelezen dat Hi aangegeven heeft dat automatisch email niet toegestaan is. Moet ik dan andere abonnement zoeken? Richting T-Mobile / KPN?
Bij T-Mobile zijn vraag 1 en 2 geen probleem.

Vraag 3) Denk het wel, maar wat kost geen stroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper

:Y

2. Kan telefoon trillen als ik email binnen krijg? :Y

2a. Kan ik instellen dat outlook om aantal min op emails controleert? (automatisch email ontvangen) :Y

:Y
Gebruik zelf HCCnet ben allergisch voor Hotmail; vies/bah

2c. Is het ook mogelijk om email op telefoon te ontvangen terwijl die ook nog te ontvangen is in outlook? Of moet ik daarvoor synchroniseren of juist een "IMAP"-server inrichten? :Y Gebeurt bij mij automatisch (pop account)

3. Kost het veel stroom als ik msn altijd aan laat staan? :| Ligt eraan welke verbinding: GPRS/UMTS/HSDPA

Speciale vraag op 2a:
Deze vraag kun je denk ik beter in deze topic stellen.

[ Voor 22% gewijzigd door Mini Poeper op 25-09-2007 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 20:05
Is er al iemand die hem gebruikt in combinatie met een Pioneer Bluetooth autoradio?
Ik heb zelf een P55BT en mijn MTeoR pairde wel maar connecte niet automatisch.
Hoop dat deze dat wel doet maar is er iemand die dat getest en werkend heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:48:
[...]

Buiten dat heb je gewoon via je provider gesms'ed....
Het kan niet via Voipbuster, echt niet. Zet je Telefoonfunctie maar eens uit...... O-)
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 17:44:
[...]

Het kan niet via Voipbuster, echt niet. Zet je Telefoonfunctie maar eens uit...... O-)
Succes!
Ja duh... omdat je dan ook geen dataconnectie meer hebt waar VoipBuster gebruik van maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Laatst online: 15:28
Crusader schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 18:13:
[...]

Ja duh... omdat je dan ook geen dataconnectie meer hebt waar VoipBuster gebruik van maakt.
met crusader eens...

Dit werkt gewoon en kost je helemaal niets van je provider. zoals hierboven is beschreven sluit je dan ook je dataverbindingen af.

Voor degene die het niet willen gloven, haal je simkaart er maar uit en verstuur ze maar via wifi,
ne pas de problem, werkt vlekkenloos. Ikzelf vind het weer te omslachtig, maar 2 cent per sms is ongetwijfeld minder als bij je provider

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je Zertox voor je reactie.
Is er nou niemand die hier een oplossing weet voor het niet op zwart laten gaan van het nummerieke touchscreen als je in een telefonisch keuzemenu zit?
En zou er misschien ook een topic opgestart kunnen worden voor abbo vragen en vergelijkingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 17:51

Arfman

Drome!

SurfHost schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:47:
Is er al iemand die hem gebruikt in combinatie met een Pioneer Bluetooth autoradio?
Ik heb zelf een P55BT en mijn MTeoR pairde wel maar connecte niet automatisch.
Hoop dat deze dat wel doet maar is er iemand die dat getest en werkend heeft?
Hiero :)
Gisteren de TyTN II gekregen, vandaag geconnect met de autoradio (JVC KD-BT1). Ging perfect en heeft ook nog eens veel meer functies als mijn vorige telefoon (Nokia E61). Ik kan nu in de radio mijn telefoonboek gebruiken, ik heb batterij- en ontvangststatus op het radioscherm staan en de gesprekskwaliteit is gewoon prima (alhoewel dat ook afhankelijk is van de plaatsing van je microsoofn e.d.).

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:23:
[...]

Ik vind het (gecharcheerd gezegd) een beetje zeuren als men stelt dat HTC een volledige TT had moeten meeleveren met kaarten. Je kan een kaart gratis downloaden en als je daarbij kijkt hoeveel plaatsen er onder die kaart vallen dan bestrijkt dat nog best wat, bij bijvoorbeeld Den Haag zit ook het gehele Westland en Delft....dus mijn inziens voor de normale gebruiker prima. Reis je veel en ver dan moet je nu eenmaal kaarten kopen, dat lijkt me heel normaal.
Ik ben het volledig met je eens! Ik heb een kaart van groningen en de omgeving die erbij zit is zeer groot. Ik gebruik deze functie in de auto tijdens het lesgeven en dan is deze kaart prima kom toch nooit buiten het gebied met mijn kandidaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapio_B
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 14:39
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:23:
[...]

Je kan een kaart gratis downloaden en als je daarbij kijkt hoeveel plaatsen er onder die kaart vallen dan bestrijkt dat nog best wat, bij bijvoorbeeld Den Haag zit ook het gehele Westland en Delft....dus mijn inziens voor de normale gebruiker prima.
Volgens mij gebruikt de normale gebruiker zijn navigatie juist buiten zijn eigen regio. De taster versie van TomTom is gewoon om het uit te proberen. Zie het als een trail van een programma waarin alleen een paar simpele functies werken zodat je het uit kan proberen. Wil je er echt meer werken dan moet je het hele pakket kopen.

Aan alles komt een eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek me kapot naar een simpele freeware applicatie die een afbeelding als screensaver kan laten zien.

SPB Time / laat er tijd over zien en geen freeware
DockWare - kan het alleen in de betaalde versie

Iemand? Zo moeilijk kan dit toch niet zijn..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 19:14:
Dank je Zertox voor je reactie.
Is er nou niemand die hier een oplossing weet voor het niet op zwart laten gaan van het nummerieke touchscreen als je in een telefonisch keuzemenu zit?
En zou er misschien ook een topic opgestart kunnen worden voor abbo vragen en vergelijkingen?
Zoiets?

code:
1
2
3
4
Modifying the DWORD stored in:
Code:
\HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\EnableFastDormantDisplay DuringCall
from "1" to "0" will leave the screen on and falling back to the backlight/power settings)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

peugeot206gt schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 19:04:
[...]

met crusader eens...

Dit werkt gewoon en kost je helemaal niets van je provider. zoals hierboven is beschreven sluit je dan ook je dataverbindingen af.

Voor degene die het niet willen gloven, haal je simkaart er maar uit en verstuur ze maar via wifi,
ne pas de problem, werkt vlekkenloos. Ikzelf vind het weer te omslachtig, maar 2 cent per sms is ongetwijfeld minder als bij je provider
Precies, ben al twee jaar tevreden VoipBuster/VoipCheap gebruiker en je kunt met je account ook via het web goedkoop sms-jes versturen, dus waarom zou dat niet kunnen via je TyTN II?

@peugeot206gt: heb je ook geprobeerd om VoIP gesprekken te voeren? Weet jij toevallig of die Java applicatie het geluid laat horen via het interne speakertje of via de handsfree speaker? In het laatste geval is het weer net even minder interessant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ongewenst :)

[ Voor 92% gewijzigd door DaannO op 25-09-2007 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Chutney schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 20:50:
[...]

Zoiets?

Modifying the DWORD stored in:
Code:
\HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\EnableFastDormantDisplay DuringCall
from "1" to "0" will leave the screen on and falling back to the backlight/power settings)
Helemaal goed. Dit is er weer eentje voor de startpost _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Het programma waar DaannO naar verwees (LED notificatietool) is hier zonder registratie te downloaden (rechtsklik, save as...)

[ Voor 130% gewijzigd door Crusader op 25-09-2007 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Done :)

[ Voor 81% gewijzigd door DaannO op 25-09-2007 22:18 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Reminder:

Dit is een topic over de TyTN II en niet over waar je `m het beste tegen welke prijs met welk abonnement kan kopen... Daarvoor moet je gewoon eventjes naar de winkel gaan, of op TelecomVergelijk kijken.
En, overige off-topic-blaat is natuurlijk ook not_done!