HTC TyTN II (Kaiser) deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 33.683 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Euh... Ligt het aan mij of zit er geen flitser/lampje op de camera's? Of kijk ik er straal overheen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wvdmeer schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 21:04:
[...]

Ja, ik heb precies hetzelfde. Heel vervelend en storend, alhoewel de defecte pixel (of soms ook een stuck pixel genoemd) niet heel vaak te zien is gezien de diverse kleuren van de applicaties die op de TyTN draaien. Geen idee wat het beleid is van HTC eigenlijk en ben er zelf ook best benieuwd naar.
heb ook precies hetzelfde gehad met de tytn 2. had de telefoon verlede week woensdag ontvangen van dangaard en de dag erachter onmiddellijk contact opgenomen met de helpdesk via het telefoonnummer die in de doos zit . ze zijn mn toestel vrijdag komen halen en nu is het wachten op een nieuw toestel dat van htc moet komen....

duurt me allemaal wel erg lang, maar het zal toch een nieuw toestel zijn die ik krijg dus ben wel blij ;) is alleen vervelend dat ik nu helemaal al verwaterd ben op het toestel en er nog niet kan van genieten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 21:37:
[...]

heb ook precies hetzelfde gehad met de tytn 2. had de telefoon verlede week woensdag ontvangen van dangaard en de dag erachter onmiddellijk contact opgenomen met de helpdesk via het telefoonnummer die in de doos zit . ze zijn mn toestel vrijdag komen halen en nu is het wachten op een nieuw toestel dat van htc moet komen....

duurt me allemaal wel erg lang, maar het zal toch een nieuw toestel zijn die ik krijg dus ben wel blij ;) is alleen vervelend dat ik nu helemaal al verwaterd ben op het toestel en er nog niet kan van genieten...
Was het bij jou ook één pixel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:31

aerofreak

Steve Jobs

Topicstarter
MAX3400 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 21:10:
Euh... Ligt het aan mij of zit er geen flitser/lampje op de camera's? Of kijk ik er straal overheen?
nee, zit er inderdaad niet op. een klein minpuntje
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 21:37:
[...]

je hoort wel eens andere verhalen bij dangaard vandaan.
* aerofreak mompelt iets met qteks en "waterschade" enzo

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:08
Ik heb hem ook !!!

Gisteren om 3 uur besteld, net binnen.
Beetje jammer van TNT post, die kwamen pas om half 10 in de avond bezorgen.....

Ik vind het super gaaf, me vader die de QTEK 9100 heeft zou hem zo willen ruilen.
Mooi goed helder scherm, afmetingen enzo vallen reuze mee, handig in gebruik.

Ik kan alleen nergens hoofdtelefoon in de doos vinden, zou volgens boekje erin moeten zitten.
Verder kan ik me op HTC.com nergens registreren... jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

webgangster schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 22:55:
Ik heb hem ook !!!

Gisteren om 3 uur besteld, net binnen.
Beetje jammer van TNT post, die kwamen pas om half 10 in de avond bezorgen.....

Ik vind het super gaaf, me vader die de QTEK 9100 heeft zou hem zo willen ruilen.
Mooi goed helder scherm, afmetingen enzo vallen reuze mee, handig in gebruik.

Ik kan alleen nergens hoofdtelefoon in de doos vinden, zou volgens boekje erin moeten zitten.
Verder kan ik me op HTC.com nergens registreren... jammer.
Ik zou even bellen voor die koptelefoon; de mijne zat er gewoon bij.

Registeren op HTC: http://member.htc.com/member/Register.aspx en pas daarna kan je aangeven wat voor apparaat je hebt, op basis van het serie-nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel afgezaagd, maar waar heb je hem gekocht als ik vragen mag?
Of weet iemand nog een goedkope oplossing voor mij? (zo weinig mogelijk belminuten, gaat me om de telefoon/internet)
Heb ook wel veel interesse in deze telefoon eigenlijk ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 15:23
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 23:32:
Heel afgezaagd, maar waar heb je hem gekocht als ik vragen mag?
Of weet iemand nog een goedkope oplossing voor mij? (zo weinig mogelijk belminuten, gaat me om de telefoon/internet)
Heb ook wel veel interesse in deze telefoon eigenlijk ..
Het is niet helemaal de bedoeling van het topic, al gebeurd het heel erg veel, om te vragen waar je hem zo goedkoop mogelijk kan krijgen.

Veel mensen kopen hem los bij algebeld.nl. Verder moet je gewoon even zelf wat sites aflopen om te kijken waar je hem goedkoop icm een abonnement kan krijgen.

Verwijderd

Een heel fijn apparaat, net vanochtend binnengekregen maar weet iemand hoe je de Windows UK versie kunt installeren op een NL-versie? De UK versie was overal uitverkocht maar ik heb die nodig omdat mijn Engelstalige vriend ermee moet kunnen werken. Het vinden van downloadlinks voor Windows mob UK was zo gepiept, maar het probleem is dat je die niet zomaar kunt downloaden op je TytnII want je moet zeker weten dat de download geschikt is voor je toestel. Als alternatief is er wel de XDA live, maar ik weet niet of ik me daar aan moet wagen. Heeft iemand een tip?

Verwijderd

hoi

weet iemand de lever datum van de htc wings?
zit er al een een tijdje op te wachten .

groetjes jeffrey

Dit is TyTN :) dus, antwoord zal je vast niet krijgen. Tevens kan je het antwoord op je vraag makkelijk vinden.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2007 14:32 ]

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:47

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 06:17:
Een heel fijn apparaat, net vanochtend binnengekregen maar weet iemand hoe je de Windows UK versie kunt installeren op een NL-versie? De UK versie was overal uitverkocht maar ik heb die nodig omdat mijn Engelstalige vriend ermee moet kunnen werken. Het vinden van downloadlinks voor Windows mob UK was zo gepiept, maar het probleem is dat je die niet zomaar kunt downloaden op je TytnII want je moet zeker weten dat de download geschikt is voor je toestel. Als alternatief is er wel de XDA live, maar ik weet niet of ik me daar aan moet wagen. Heeft iemand een tip?
Ik vrees dat je op dit moment een probleem hebt, want je kunt er niet zomaar een UK versie op zetten.
Althans, ik ben het in dit topic nog niet tegengekomen dat het mogelijk zou zijn. Is ook de reden waarom mensen goed afwegen of ze de UK of NL versie aanschaffen.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Verwijderd

nieuwhier schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 20:22:
Over die scherm-protectors. Zijn ze nodig ?

Ik heb 2 jaar een palm treo 650 zonder protector gehad(in het begin even maar het beeld werd er toen niet mooier van dus snel eraf). Na die 2 jaar was er nog helemaal niets mis met het scherm na ongeveer 16 uur per dag, 365 dagen per jaar in mijn broekzak gezeten te hebben.

Is dat geluk hebben ? Of zijn er mensen die ervaring hebben dat het scherm (snel) beschadigd ? Dat je sleutels en telefoon niet tegen elkaar aan moeten liggen begrijp ik wel :)
Heb een jaar lang een Qtek 9100 gehad zonder protector, geen enkel krasje.

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 06:17:
In principe, maar dat is mijn ervaringen van vorige WM-modellen, kan je een NL-installatie gewoon kunt vervangen voor een WWE of een IT of een JP. Probleem zit 'm vaak ergens anders, te weten:

- mogelijke CID-locks die voorkomen dat je iets installeert (niet doorvragen; is "grijs" gebied).
- mogelijke garantie die vervalt op basis van serienummer en ROM-type.
- CRC-check van andere ROM wil nog wel eens failen met kans op niet-werkend device.
Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 07:22:
hoi

weet iemand de lever datum van de htc wings?
zit er al een een tijdje op te wachten .

groetjes jeffrey
Had je al door dat je in het Kaiser-topic zit? Ik zou je adviseren even verderop te kijken op GoT; er zijn aparte topics over de Wings...
offtopic:
Specs zijn redelijk onder de maat; lage capaciteit accu en zeker te weinig geheugen voor WM6, maar dat is mijn mening.

[ Voor 64% gewijzigd door MAX3400 op 22-09-2007 10:58 ]

• Rob-Pol
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-02-2018
Iemand al een programma voor geluidbewerking aan de gang ?
Wil mijn MP3'tjes wat oppepen.

Heb AudioBooster en PocketMusic geprobeerd, maar schijnen niet te werken onder WM6

• Pirelly
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:03
Het schijnt dat de iPhone niet bestendig is tegen een "blender".
Zou de Tytn II dit wel kunnen weerstaan?????

Will it BLEND (apple iPhone)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
De blender die daar wordt gebruikt is geen normale blender, dat ding kan zelfs schroevendraaiers en weet ik het aan gort snijden. Dus ik denk niet dat de Kaiser die blender kan overleven ;)

The devil is in the details.

Verwijderd

Bedankt MAX3400. Heeft iemand van jullie al ervaring opgedaan met die Windows Mobile XD Live?

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2007 13:09 ]

Verwijderd

Heb net Googlemaps geinstalleerd, werkt direct, zonder en tegelijk met TomTom.
Prachtig, vooral in satelliet mode!
Ik had opgegeven dat hij op de storagekaart moest komen, maar hij heeft zich in RAM geinstalleerd.
Jammer dat de mappen steeds opnieuw gedownload worden en niet worden opgeslagen.

Hoe krijg ik Googlemaps net als TomTom op het today scherm?
Googlemaps komt niet voor in de today items en een add item ontbreekt.

Verwijderd

Beste tytn fans, ik lees hier al maanden en heb er nu zelf ook een.

Weet een van jullie de instellingen voor het orange world portal?

Werkt tomtom mobile 5 ook op de tytn II? (ik heb hiervoor alle maps)

contess

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:28
Heeft iemand er ook last van dat als hij/zij de telefoon functie heeft gebruikt het apperaat retetraag is. ik erger me hier kapot aan en ik moet hem soms zelfs soft resetten omdat hij gewoon niets meer wilt uitvoeren....

elke oplossing is welkom...

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

• Escrimador
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-08 21:19
bij mij is het telefoongedeelte zelf ook wat aan de trage kant.

verder zag ik net bij het opstraten helemaal rechts aan de rand een dode pixel (blauw)? met kleuren anders dan zwart zie je 'm niet

Only dead fish go with the flow

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Zuur is dat zo'n dode pixel, dat is het eerste waar ik op zal letten wanneer ik mijn toestel in handen krijg. Dan ook meteen retour naar de winkel er mee, dat is niet waar je 650 euro voor betaald immers ;)

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Chutney schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 19:44:
Zuur is dat zo'n dode pixel, dat is het eerste waar ik op zal letten wanneer ik mijn toestel in handen krijg. Dan ook meteen retour naar de winkel er mee, dat is niet waar je 650 euro voor betaald immers ;)
Informeer dan wel even vooraf bij de betreffende (web)winkel wat hun beleid is ten aanzien van dode pixels. Scheelt je een hoop ergernis achteraf.

Verwijderd

Druk met de TyTN aan het stoeien ;-)

Heb T-Mobile pocket internet totaal. Zie dat mijn verbinding op 3G staat. Moet ik hier nog iets wijzigen? Nu alles op automatisch staan.

• Rene
Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 20:38:

Heb T-Mobile pocket internet totaal. Zie dat mijn verbinding op 3G staat. Moet ik hier nog iets wijzigen? Nu alles op automatisch staan.
heb zelf PIT plus en je hoeft verder niets te wijzigen.

Wanneer er internet verbinding is zal je een G of 3G zien staan, dit is het type verbinding.
Hij zal echter altijd zeggen dat ie verbindt met 3G!!!! als er echter een G staat zit je gewoon op gprs ondanks de melding verbinding maken met 3g

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 20:38:

Neuh, met 3G probeert de telefoon altijd de beste mogelijke verbinding in stand te houden. Je kan ergens, diep verborgen in de krochten van WM6, kiezen voor GPRS maar ik vind zelf 3G makkelijker; bij gebrek aan goede ontvangst, schakelt 'ie automatisch terug naar GPRS.

Ik heb zelf trouwens PIT Plus en dat is echt een verademing na anderhalf jaar PIT. 3x zo hoge snelheid en dat merk je echt wel als je sites bezoekt die geen automatische redirect hebben voor PDA-browsers.

• miel
  • Laatst online: 22:24
waar stel ik in dat ik in de stille modus wel de trilfunctie aan wil hebben?

[ Voor 171% gewijzigd door miel op 22-09-2007 22:57 ]

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Verwijderd

Ik probeer nu een verbinding met mijn wlan te maken. Dacht dat dat zo ver elkaar zou zijn maar helaas. Als ik connect met mijn wlan access point raakt m'n netwerk in de war. De tytn krijgt geen verbinding en daarna krijg komt geen enkele pc mijn netwerk meer op. Als ik mijn access point reset werkt mijn netwerk meer maar de tytn heeft nog steeds geen verbinding.
Ik heb zowel dhcp als vaste ip adressen geprobeerd.

Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:17
Onstabiel acces point? Misschien is daar een nieuwe firmware voor.
Heb je al geprobeert al je beveiliging (tijdelijk) uit te schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

My-life schreef op zondag 23 september 2007 @ 00:28:
Onstabiel acces point? Misschien is daar een nieuwe firmware voor.
Heb je al geprobeert al je beveiliging (tijdelijk) uit te schakelen?
Er is geen nieuwe firmware beschikbaar. Beveiliging uit haalt helaas ook niet uit. Het lijkt wel op een ip conflict in het netwerk. Snap er even niets meer van. Als ik een laptop aan mijn netwerk toevoeg heb ik nooit problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lion31
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-06-2023
Goedemorgen altesaam...

ik heb mijn TyTN II nu bijna 1 week in gebruik en het valt mij wel op dat ie ERG veel stroom verbruikt als je GPRS (verkeersinformatie), GPS (erh..) en BlueTooth (verbinding met carkit) gebruikt tijdens het navigeren. Een uurtje nagiveren is gewoon 40% van de batterij leeg. Dus 's middags weer terug naar huis en dan is ie dus leeg. Als ik hem dan 's middags tijdens het navigeren aan de stroom zet, loopt ie nog steeds verder leeg, hij lijkt dus meer te verbruiken dan dat er bijkomt tijdens het opladen.

Ik heb eerst G3 gebruikt, maar sinds de laatste dagen GPRS en dat lijkt qua stroom-verbruik niet echt uit te maken. Ook bluetooth met de carkit gebruikte ik al op mijn 9100 en dat ging niet zo snel. Zou het het GPS gebruik zijn die zoveel stroom verbruikt ? Als dat zo is, hebben ze het bij Adapt beter voor elkaar met de GPS, want met mijn Adapt AD-300 kan ik 30 uur navigeren voordat ie leeg begint te raken, dat zijn toch wel andere getallen. Misschien dat ik dan wel die Adapt weer ga gebruiken, ipv de interne GPS, maar dat zou wel jammer zijn natuurlijk.

Iemand enig idee ?

Oh ja, weet iemand of je ergens uit kan zetten dat de TyTN II aangaat als je het toetsenbord openschuift ? Ik heb al een aantal keren gehad, dat ie net iets openschuift in mijn broekzak, waardoor ie aangaat en de kans op een broekzak-gesprek groot wordt.

Ben benieuwd.

Groeten,

Martijn

3 dreaded words when making love: 'Honey, I'm home...'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Lion31 schreef op zondag 23 september 2007 @ 09:58:
Goedemorgen altesaam...

<knip>

Martijn
Welke oplader gebruik je hiervoor om je TyTn in de auto op te laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirelly
Lion31 schreef op zondag 23 september 2007 @ 09:58:

Oh ja, weet iemand of je ergens uit kan zetten dat de TyTN II aangaat als je het toetsenbord openschuift ? Ik heb al een aantal keren gehad, dat ie net iets openschuift in mijn broekzak, waardoor ie aangaat en de kans op een broekzak-gesprek groot wordt.

Ben benieuwd.

Groeten,

Martijn
Misschien even toetsenblokkering inschakelen voordat je hem in je broekzak stopt?
Je kunt dit doen door de toets voor gesprek beëindiging vast te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gover
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-09 23:55

Gover

Seti@home Classic: Wiep

Een goedemiddag,

Ik ben net werkzaam bij een voor Nederland nieuwe firma, en we hebben dus telefoons nodig, ik op zoek en de TyTN II lijkt me wel wat omdat mijn auto geen ingebouwde navigatie heeft, een JoopJoop is natuurlijk prima, maar dan loop ik weer met zoveel apparatuur op zak, dus bij voorkeur een telefoon met alles erop en eraan inclusief GPS.

Ik heb ondertussen wel autohouders e.d. gevonden maar is er al een echte carkit dus bij voorkeur geen blauwe tand voor TyTN II? Zodat het ding in de houder op het dashboard helemaal geïntegreerd is i.c.m. de autoradio, dus auto mute bij binnenkomend gesprek en een mute of verlaging muziek volume wanneer de TOMTOM een opdracht geeft?

Mocht een echte car kit er niet zijn, loopt de stem van de TomTom eventueel ook over de luidsrpekers van de auto bij gebruik van een bluetooth car kit zoals bijvoorbeeld een Parrot? Daarnaast vraag ik me af wat de meest prettige houding (is natuurlijk subjectief) voor de TyTN II is in de auto een horizontale houder of een verticale? Een nummer kiezen onderweg is voor mij wel zo prettig, dus ik zou graag gewoon kunnen intoetsen 1233456633 en dan bellen of werkt de voice command erg goed?

Alvast bedankt!

Ervaring varieert lineair met de hoeveelheid geruïneerde apparatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee wat het nut is van de stroombeheeroptie:"Als het toestel is ingeschakeld en aangesloten op de PC, laad dan de accu niet op" ? ...Besparing van je laptop batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
Gover schreef op zondag 23 september 2007 @ 12:50:
Daarnaast vraag ik me af wat de meest prettige houding (is natuurlijk subjectief) voor de TyTN II is in de auto een horizontale houder of een verticale?
Ik heb een Brodit, waar hij in past die ik gewoon horizontaal en verticaal kan zetten. Erg fijn! Maar wel passief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lion31
Chutney schreef op zondag 23 september 2007 @ 10:59:
[...]

Welke oplader gebruik je hiervoor om je TyTn in de auto op te laden?
En standaard USB kabel met een sigaretten-aansteker adapter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lion31
Pirelly schreef op zondag 23 september 2007 @ 12:12:
[...]

Misschien even toetsenblokkering inschakelen voordat je hem in je broekzak stopt?
Je kunt dit doen door de toets voor gesprek beëindiging vast te houden.
Dat is een goeie. Maar daarmee voorkom je niet dat ie aan gaat als je hem openschuift.

Maar ik ga hem in ieder geval gebruiken om een broekzak-gesprek te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lion31
Damocles.NL schreef op zondag 23 september 2007 @ 15:06:
[...]

Ik heb een Brodit, waar hij in past die ik gewoon horizontaal en verticaal kan zetten. Erg fijn! Maar wel passief.
Welke Brodit houder gebruik je daarvoor ? Want de houder specifiek voor de TyTN II is nog niet beschikbaar volgens brodit.se..

Voortaan even de edit-knop gebruiken eh :)

[ Voor 7% gewijzigd door een moderator op 23-09-2007 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damocles.NL schreef op zondag 23 september 2007 @ 15:06:
[...]

Binnenkort zal Brodit wel met iets komen wat speciaal voor de Tytn II is bedoeld. Maar ook bij DTM zit men niet stil. Klik HIER voor info over de cradle die in de maak is en HIER voor de carkit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Lion31 schreef op zondag 23 september 2007 @ 15:16:
[...]

Welke Brodit houder gebruik je daarvoor ? Want de houder specifiek voor de TyTN II is nog niet beschikbaar volgens brodit.se..
Klopt; Brodit komt binnen enkele weken met houders voor de TyTN II.

Moet het zelf ook in de gaten houden en eens goed gaan informeren hoe de hele bende moet worden aangesloten. Mijn auto is volledig voorbereid op handsfree bellen (dial-pad op de middenconsole, opnemen via het stuur) maar nog geen idee of de TyTN II zomaar kan worden aangesloten of dat er flink wat sloop/verbouw aan het dashboard moet gebeuren.

offtopic:
Heb je ooit de Edit-knop opgemerkt? Die werkt namelijk ook nog eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Laatst online: 10-09 09:23
Vind het een beetje jammer van deze telefoons dat ze in 2 jaar nog geen vooruitgang hebben geboekt qua scherm. Het is een hele tijd een QVGA scherm met 65k kleuren, waarom niet een 480x320 ofzo is een stuk scherper en dan met 16m kleuren er op voor een goede weergave.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 22:06:
[...]

Was het bij jou ook één pixel?
een pixel idd

en als ik hier goed lees zijn er wel meer mensen met dit probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
hoe kan ik trouwens grote attachments openen? 3 mb in hotmail was te groot kreeg ik als melding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 15:49:
[...]

een pixel idd

en als ik hier goed lees zijn er wel meer mensen met dit probleem
Bedankt voor de info.
Heb je trouwens direct contact gehad met HTC of gaat het via de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Heej hallo,

Ik heb een vraag ik heb deze gisteren gehaald en vindt het een mooi toestel, wel zwaar maar dat is niet zo erg.

Ik heb alleen een probleem met mijn scherm en weet niet of het normaal is, daarom post ik maar even wat foto's; ik vind dat rechts onder in de hoek het beeld donkerder is, je ziet het zeker als hij op standby zo beetje springt dan is 't rechter gedeelte echt stuk minder donker.

Ik zie het duidelijk als ik van links naar rechts kijk. Hij is nu 1 dag oud kan ik deze dan in de winkel laten checken en een omruil vragen (belcompany?)

Afbeeldingslocatie: http://www.picserver.nl/i/029Q466QL323/128/p.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://www.picserver.nl/i/JLG6V4NT19G3/128/p.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://www.picserver.nl/i/CYVO10POKOS0/128/p.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://www.picserver.nl/i/08KYX45UQGRE/128/p.jpeg
Bij deze laatste zie je heel duidelijk tussen menu en contacten de verschil in contrast.. tenminste ik zie dat..haha

Alvast bedankt voor jullie feedback!

[ Voor 24% gewijzigd door iNickx op 23-09-2007 20:29 . Reden: Images ergens anders gehost ]

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heeft iedere Tytn II deze bug. Ik kan het iig bevestigen. Zelfs als ik geen password heb ingesteld.

Probeer dit eens uit: Als je een telefoongesprek voert zal het scherm automatisch uitgaan na ongeveer 15 seconden (dit is normaal). Als je het gesprek beeindigd hebt kun je vervolgens het START menu niet meer aanklikken op het scherm, of openen met de hardware buttons. Je zult uiteindelijk de aan/uit knop moeten gebruiken om weer toegang te krijgen tot je START menu.

Tot nu toe geen oplossingen behalve een onelegante fix

Ongelofelijk dat zo'n bug in een toestel van ruim 700 euro geslopen is!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2007 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirelly
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 17:06:
Volgens mij heeft iedere Tytn II deze bug. Ik kan het iig bevestigen. Zelfs als ik geen password heb ingesteld.

Probeer dit eens uit: Als je een telefoongesprek voert zal het scherm automatisch uitgaan na ongeveer 15 seconden (dit is normaal). Als je het gesprek beeindigd hebt kun je vervolgens het START menu niet meer aanklikken op het scherm, of openen met de hardware buttons. Je zult uiteindelijk de aan/uit knop moeten gebruiken om weer toegang te krijgen tot je START menu.

Ik heb dit net uitgeprobeerd en bij mij heb ik er geen probleem mee.
Even mijn voicemail gebeld, na 15sec scherm uit. Gesprek beëindigd en ik kan gelijk het start menu aanklikken, zonder problemen. Ook als na een paar sec het telefoon scherm uit beeld gaat kan ik gewoon op start klikken.

Ik heb een pincode ingesteld...
Het zal dus ergens anders aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Weet iemand of er een tool bestaat om het scherm te checken op dode pixels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirelly
Chutney schreef op zondag 23 september 2007 @ 17:31:
Weet iemand of er een tool bestaat om het scherm te checken op dode pixels?
Gewoon even een paar jpeg's maken van 320x240.
Deze in de kleuren: wit, zwart, rood, groen, blauw.
Dan op je tytn openen en in volledig scherm een voor een weergeven (diashow).
Als je een dode of "stuck" pixel hebt, dan zie je het zo.
EDIT.
Heb ze even voor je gemaakt.
Kunt ze hier downloaden: klik mij

Nogmaals ter info:
Mocht je een "stuck" pixel hebben (rood, groen of blauw), probeer dan het volgende videofilmpje even in volledig scherm uit: http://www.widowpc.com/2005/08/fix_dead_pixels.php
Het kan een paar uurtjes duren, maar bij veel gebruikers gaat de pixel het gewoon weer doen.

[ Voor 35% gewijzigd door Pirelly op 23-09-2007 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefans
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:47
Ik het de openingspost even doorgelezen maar geloof dat deze nog niet helemaal compleet is. Het gaat mij namelijk om het verschil tussen de dutch en de wwe versie:

Behalve de taal in het OS zijn er nog meer redenen om juist voor een Nederlandse versie of juist een WWE versie te gaan.

en welke redenen zijn dit dan wel niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
Dit staat in Deel 2.

Zoek daar gewoon even en je komt vanzelf informatie tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 16:34:
[...]

Bedankt voor de info.
Heb je trouwens direct contact gehad met HTC of gaat het via de winkel?
euhm in de doos van de tytn II zit er een brochure van smartphone.be ofzo en daar staat een 02 telefoonnummer op, daar heb ik naartoe gebeld en daar zeiden ze me dat ze het toestel gingen komen ophalen via taxipost en dat ze dan gingen kijken voor nieuw toestel als er aan bepaalde voorwaarden werd voldaan. nieuwe toestel is nog altijd in bestelling bij htc... morgen nog eens bellen naar dat bedrijf en vragen wnnr ik nu eindelijk mn toestel zal krijgen.

in tegenstelling tot velen onder jullie hier heb ik de franse versie et azerty toetsenbord genomen, mss dat het daarom zoveel langer duurt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
MAX3400 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 10:53:
[...]

In principe, maar dat is mijn ervaringen van vorige WM-modellen, kan je een NL-installatie gewoon kunt vervangen voor een WWE of een IT of een JP. Probleem zit 'm vaak ergens anders, te weten:

- mogelijke CID-locks die voorkomen dat je iets installeert (niet doorvragen; is "grijs" gebied).
- mogelijke garantie die vervalt op basis van serienummer en ROM-type.
- CRC-check van andere ROM wil nog wel eens failen met kans op niet-werkend device.

[...]

Had je al door dat je in het Kaiser-topic zit? Ik zou je adviseren even verderop te kijken op GoT; er zijn aparte topics over de Wings...
offtopic:
Specs zijn redelijk onder de maat; lage capaciteit accu en zeker te weinig geheugen voor WM6, maar dat is mijn mening.

andere quote van koksie:

Bij het flashen van een WWE versie met een niet door HTC officieel beschikbaar gestelde ROM voor jouw versie en type ( dus ook als je er een Vodafone, T-Mobile of wat voor andere ROM dan ook opflasht) raak je in theorie je garantie kwijt. Het voordeel van een WWE ROM zit hem echter in 4 punten:
1. Je hebt geen slechte vertalingen in je menu's (de vertaling van Engels naar Nederlands rammelt wel eens of woorden worden langer, bijv. contacts wordt contactpersonen. Hierdoor past het niet meer mooi in beeld.). Ik heb er persoonlijk weinig last van, maar kan me voorstellen dat mensen zich eraan ergeren.
2. Als je er zelf een andere ROM opzet en je moet om welke reden dan ook garantie claimen op je phone, dan is een originele WWE versie sneller gevonden dan een Nederlandse ROM. Op xda-developers.com is een hele voorraad ROMs te vinden. Deze zijn echter overwegend WWE Roms en Nederlandse ROMs zijn zeer moeilijk te vinden. Het gevolg is dat je met een WWE ROM je toestel dus makkelijker kunt terugbrengen in originele staat, waardoor je je garantie dus kunt behouden.
3.Een aantal providers die het toestel in het Nederlands uitbrengen, waaronder dus T-Mobile, is zeer traag met het uitbrengen van updates. Zo is er voor mijn TyTN voor zover ik weet door T-Mobile nog nooit een Nederlandse update uitgebracht terwijl het toestel bijna een jaar oud is. OOk de WM^ update die HTC zelf heeft uigebracht voor de TyTN hebben wij als T-Mobile users niet gekregen. gevolg: wij flashen er zelf een Wm6 ROM op van xda-developers, als we garantie willen claimen zullen we er zelf een originele T-Mobile ROM op moeten gooien en dat wordt dus zoeken geblazen. Volgens mij komt de WWE update van HTC ook sneller dan de officiele Nederlandse update, maar goed, dat is een kwestie van geduld en niet echt heel belangrijk.
4. Sommige trucs en apps vragen om een register aanpassing. Het nadeel van de Nederlandse versie is dat je micro-sd kaart in het register "Opslagkaart" heet in plaats van "Storage card". Om sommige apps en trucs toe te passen zul je dus handmatig bepaalde sleutels in je register moeten hernoemen. Dit hoeft in principe maar 1 keer, aan de andere kant, als je niet voorzichtig bent hiermee kun je wel je register verne*ken en dat kan onherstelbaar zijn. Als je echter weet wat je doet en hier en daar advies inwint (op GoT bijvoorbeeld) kan het geen kwaad. De WWE versie is dan echter makkelijker, omdat je niets hoeft te vertalen.

Ten slotte: Het maakt voor het inrichten van je Today-scherm ( je voorblad zoals jij het noemt) niet uit welke versie je neemt. Je kunt het altijd zo inrichten als jij wilt.

Ik hoop dat dit je vragen beantwoordt en ook anderen die hetzelfde dilemma hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 10:04
zou deze werken met de phone?

fwd bluetooth

It's dark but I don't want to find the light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog een site om pixels te fixen:

http://udpix.free.fr/index.php?p=dl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 08:43:
[...]

Er is geen nieuwe firmware beschikbaar. Beveiliging uit haalt helaas ook niet uit. Het lijkt wel op een ip conflict in het netwerk. Snap er even niets meer van. Als ik een laptop aan mijn netwerk toevoeg heb ik nooit problemen.
Ben er inmiddels achter dat het de speedtouch 510 modem/router is die van slag raakt als mijn tytn verbinding maakt via het aangesloten access point (tytn wifi => wireless access point => modem/router).

Al het netwerkverkeer dat via de speedtouch loopt is van slag nadat mijn tytn heeft geprobeerd te connecten. Ik heb met en zonder DHCP geprobeerd maar haalt niets uit. Verder kan ik op de router niet veel instellen wat van belang kan zijn voor dit probleem. De speedtouch heeft de laatste firmware.

Is er iemand met een speedtouch 510 waarbij het wel goed werkt? Mocht iemand nog een suggestie hebben dan hoor ik dat ook graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Pirelly schreef op zondag 23 september 2007 @ 17:36:
[...]

Gewoon even een paar jpeg's maken van 320x240.
Deze in de kleuren: wit, zwart, rood, groen, blauw.
Dan op je tytn openen en in volledig scherm een voor een weergeven (diashow).
Als je een dode of "stuck" pixel hebt, dan zie je het zo.
EDIT.
Heb ze even voor je gemaakt.
Kunt ze hier downloaden: klik mij

Nogmaals ter info:
Mocht je een "stuck" pixel hebben (rood, groen of blauw), probeer dan het volgende videofilmpje even in volledig scherm uit: http://www.widowpc.com/2005/08/fix_dead_pixels.php
Het kan een paar uurtjes duren, maar bij veel gebruikers gaat de pixel het gewoon weer doen.
Dank voor de inspanning, ik heb inmiddels deze tool gevonden na flink wat gezoek. Ik gok dat dit iets is voor in de startpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Laatst online: 16:41

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 19:08:
Ben er inmiddels achter dat het de speedtouch 510 modem/router is die van slag raakt als mijn tytn verbinding maakt via het aangesloten access point (tytn wifi => wireless access point => modem/router).

Al het netwerkverkeer dat via de speedtouch loopt is van slag nadat mijn tytn heeft geprobeerd te connecten. Ik heb met en zonder DHCP geprobeerd maar haalt niets uit. Verder kan ik op de router niet veel instellen wat van belang kan zijn voor dit probleem. De speedtouch heeft de laatste firmware.

Is er iemand met een speedtouch 510 waarbij het wel goed werkt? Mocht iemand nog een suggestie hebben dan hoor ik dat ook graag.
Bij mij werkt het prima hoor. Als je verder nog meer wifi-apparatuur hebt dat wel goed connect middels je AP»Modem dan denk ik dat het aan je instellingen van je TyTN2 ligt danwel aan die van de AP. Maar er zijn natuurlijk talloze AP's in omloop en m'n glazen bol is stuk dus verder helpen kan ik niet.

Waar ik wel tegenaan liep is dat ik de instelling moest maken om alle MAC-adressen toegang te geven op m'n AP want invoeren van het TyTN-MAC-adres ging niet lekker. Daarna liep hij prima...

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

Topicstarter
Pirelly schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 19:57:
[...]

Das balen zeg...
Ik vond hier wat over 3 dode pixels, of 2 felle als ze heel dicht bij elkaar zitten.
Weet alleen niet of dat ook voor nederland geld, waarschijnlijk kun je het beste even algebeld bellen 8)7
http://www.expansys.com.au/ft.aspx?k=94766

Maar een groen puntje is geen dode pixel. Maar een vast zittende.
Deze kun je soms repareren.
Probeer het hier eens mee:
http://www.widowpc.com/2005/08/fix_dead_pixels.php
Chutney schreef op zondag 23 september 2007 @ 19:21:
[...]

Dank voor de inspanning, ik heb inmiddels deze tool gevonden na flink wat gezoek. Ik gok dat dit iets is voor in de startpost
ik heb dit even toegevoegd aan de TS

bedankt

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Iemand al een extra zware batterij gezien? Nu paar dagen in bezit maar batterij trekt het echt niet langer dan een dag.

Wel chargers gezien:

http://www.keomo.com/prod_id3_charge_chargebank.htm

http://www.pdashop.nl/pro...ng-bank-externe-accu.html

of

http://www.tekkeon.com/site/products-mypowerall.php

Misschien iemand nog een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pirelly schreef op zondag 23 september 2007 @ 17:20:
[...]

Ik heb dit net uitgeprobeerd en bij mij heb ik er geen probleem mee.
Even mijn voicemail gebeld, na 15sec scherm uit. Gesprek beëindigd en ik kan gelijk het start menu aanklikken, zonder problemen. Ook als na een paar sec het telefoon scherm uit beeld gaat kan ik gewoon op start klikken.

Ik heb een pincode ingesteld...
Het zal dus ergens anders aan liggen.
Ik vind het toch vreemd.
Zijn er nog meer mensen die kunnen testen of deze bug ook in hun TyTN II zit?
Verwijderd in "HTC TyTN II (Kaiser) deel 3"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 20:53:
[...]

Ik vind het toch vreemd.
Hmm editje...
Ik heb het probleem volgens mij wel, alleen de yes en no knoppen werken en dat is dus meteen in wacht stand of gesprek beeindigen...

[ Voor 18% gewijzigd door webgangster op 23-09-2007 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb met mijn tytn 2 het probleem dat als mijn telefoon ook maar een halve centimeter open schuift in mijn zak dat de telefoon aan gaat. Dit is super irritant omdat ik alleen al vanwege het geluid. Maar ook vanwege het gevaar dat hij mensen gaat bellen (ik hou niet van wachtwoord op pda, dus dat is geen optie)

Is er een mogelijkheid om in te stellen dat de mobiel NIET aan gaan wanneer je het toetsenbord uitschuift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

keyboard lock misschien ;)

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 21:17:
Ik heb met mijn tytn 2 het probleem dat als mijn telefoon ook maar een halve centimeter open schuift in mijn zak dat de telefoon aan gaat. Dit is super irritant omdat ik alleen al vanwege het geluid. Maar ook vanwege het gevaar dat hij mensen gaat bellen (ik hou niet van wachtwoord op pda, dus dat is geen optie)

Is er een mogelijkheid om in te stellen dat de mobiel NIET aan gaan wanneer je het toetsenbord uitschuift?
Ja, dat is een hele simpele manier, gewoon het rode ophangen knopje 3 seconden indrukken. dan vergrendeld het toestel en werkt niets meer.

je kan alleen nog de powerknop indrukken om even de verlichting te activeren/deactiveren wat ik erg slim gedaan vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog steeds een probleem met de mailbox want alle mailtjes die binnen komen worden weer verwijderd na een bepaalde tijd. Ik dacht eerst dat het lag aan Q inbox extender dus deze had ik toen maar uninstalled en alles leek goed maar niet bleek minder waar.

Weet iemand hier een oplossing voor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peugeot206gt schreef op zondag 23 september 2007 @ 21:26:
[...]

Ja, dat is een hele simpele manier, gewoon het rode ophangen knopje 3 seconden indrukken. dan vergrendeld het toestel en werkt niets meer.

je kan alleen nog de powerknop indrukken om even de verlichting te activeren/deactiveren wat ik erg slim gedaan vind.
Dat is wel slim ja, maar het kost nogsteeds batterij en hij maakt nog dat geluid. Is dr misschien registery hack voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien een domme vraag... maar zoals jullie wellicht hebben gezien in het N95 forum... is net m'n 4e N95 kapot gegaan... en dus dacht ik morgen de HTC TyTN II snel even te gaan halen.
Maar 1 ding is niet duidelijk nog... kan ik wel een andere headset aansluiten dan de standaard? Is er een verloopje bijgesloten zodat ik van mini usb naar mini jack kan gaan? Want als ik alleen die standaard headset kan gebruiken is voor mij het toestel waardeloos. (voor de duidelijkheid ik kijk 2 uur per dag DivXjes op m'n toestel). En ook ben ik natuurlijk bang dat de kwaliteit wel erg veel slechter is qua scherm in vergelijking met de N95....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 21:37:
Mischien een domme vraag... maar zoals jullie wellicht hebben gezien in het N95 forum... is net m'n 4e N95 kapot gegaan... en dus dacht ik morgen de HTC TyTN II snel even te gaan halen.
Maar 1 ding is niet duidelijk nog... kan ik wel een andere headset aansluiten dan de standaard? Is er een verloopje bijgesloten zodat ik van mini usb naar mini jack kan gaan? Want als ik alleen die standaard headset kan gebruiken is voor mij het toestel waardeloos. (voor de duidelijkheid ik kijk 2 uur per dag DivXjes op m'n toestel). En ook ben ik natuurlijk bang dat de kwaliteit wel erg veel slechter is qua scherm in vergelijking met de N95....
verloopstekker is er niet standaard bijgeleverd...

de geluidskwaliteit vind ik minder als mijn n73, maar films zijn prima te bekijken. vermoed geen problemen voor je.

edit: hou er ook rekening mee dat de tytn II maar 64K kleurendisplay heeft en de nokia volgens mij 16M. Ikzelf heb er iig geen last van gevonden en een film kijk ik fijner op mijn tytn II als op mijn n73

[ Voor 10% gewijzigd door Rene op 23-09-2007 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Damocles.NL schreef op zondag 23 september 2007 @ 17:58:
Dit staat in Deel 2.

Zoek daar gewoon even en je komt vanzelf informatie tegen.
Zoals ik al eerder aangaf, had dat dan gewoon moeten staan in de TS.

Een topicstarter moet natuurlijk wel zijn verantwoordelijkheid nemen om de miniFAQ wel up2date te houden met alle nieuwe en oude ontwikkelingen.

Op de miniFAQ na, een zeer goede TS hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

Topicstarter
suggesties?
Je kan wel lopen blaten, maar zon FAQ moet egewoon gevormd worden na een tijd. toestel is net een ruime week uit ;)

[ Voor 84% gewijzigd door aerofreak op 23-09-2007 22:00 ]

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit, dan is dit toestel geen optie.... Dan nog maar een keer voor de 5e N95 gaan....

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2007 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
heb trouwens nog 1 irritant ding wat ik graag opgelost zou zien...

Als je een applicatie sluit (bijv Iexplorer) dan staat ie nog steeds open in de stand-by. Je kan het dan uitzetten door rechtsboven dat menutje tevoorschijn te halen en op het kruisje te klikken. Ikzelf vind dit een omslachtige manier mede omdat als je mis drukt je gelijk weer in je iexplorer zit. Mijn 1e vraag is ben ik gewoon een zeikerd?

mijn 2de vraag is er een prugin om bij alle programmas een menu item afsluiten toe te voegen. Snap niet dat het er niet standaard inzit of ik kijk er gewoon (vreselijk) over heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Laatst online: 16:41

DUX

blijft ook nu voor Oranje

peugeot206gt schreef op zondag 23 september 2007 @ 22:09:
heb trouwens nog 1 irritant ding wat ik graag opgelost zou zien...

Als je een applicatie sluit (bijv Iexplorer) dan staat ie nog steeds open in de stand-by. Je kan het dan uitzetten door rechtsboven dat menutje tevoorschijn te halen en op het kruisje te klikken. Ikzelf vind dit een omslachtige manier mede omdat als je mis drukt je gelijk weer in je iexplorer zit. Mijn 1e vraag is ben ik gewoon een zeikerd?

mijn 2de vraag is er een prugin om bij alle programmas een menu item afsluiten toe te voegen. Snap niet dat het er niet standaard inzit of ik kijk er gewoon (vreselijk) over heen
Voor een antwoord op vraag 1: Ja ;) (inkopper). Maar, er zijn oplossingen voor je omslachtigheden. Een daarvan is het installeren van een zeker programma wat dat soort problemen oplost, maar makkelijker is (sinds WM6) om dat ene menuutje wat je beschrijft erbij te pakken, tabblad "Knop" en daar je instellingen te veranderen voor het gebruik van die X-knop.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim1981
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 15:32
Iemand een idee hoe ik een 'blanco pagina' instel als startpagina in internet explorer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 17:06:

De mijne reageert als volgt:
Als de ander ophangt springt het scherm weer aan.
Je ziet dan nog 5 sec. de telefoonapplicatie en dan weer het today scherm.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2007 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Als je de X-knop ingedrukt houdt, sluit het programma helemaal af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
[...]

Ik vind het toch vreemd.
hier ook! idd gaat hij naar home, maar de start knop werkt pas weer na scherm uit/aan (denk dat ik binnenkort die fix installeer op xda forums, of ff wacht tot er een betere komt, enige wat ie nu doet is scherm uit/aan na een gesprek, zou beter zijn als de bug echt gefixt wordt lijkt me, als dat mogelijk is...)

killuminati007 : geluid kan je uitzetten (rtfm :P staat menutje ergens heel helder)

[sarcasme]ik heb wel spijt van dat ik al weken bizar veel loop te lezen in deel1/2/3, ff voor de 100e keer hier vragen en je krijgt gewoon weer antwoord :P [/sarcasme]

[ Voor 20% gewijzigd door Elwin23 op 24-09-2007 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trigger808
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik heb sinds zaterdag ook een Tytn II en ben die nu een beetje aan het aanpassen, maar nu heb ik nog 1 ding dat ik nog niet zo krijg als ik wil (en anders is dan de Qtek 9100).
Als ik in mijn Sms inbox ben dan heb ik onderaan 2 knoppen namelijk verwijderen en menu, maar ik wil gewoon een knop nieuwe sms knop. Is dit mogelijk?
Ik heb trouwens helemaal geen problemen om Google Maps te gebruiken zoals sommige mensen hier.

[ Voor 14% gewijzigd door trigger808 op 24-09-2007 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
trigger808 schreef op maandag 24 september 2007 @ 00:34:
Ik heb sinds zaterdag ook een Tytn II en ben die nu een beetje aan het aanpassen, maar nu heb ik nog 1 ding dat ik nog niet zo krijg als ik wil (en anders is dan de Qtek 9100).
Als ik in mijn Sms inbox ben dan heb ik onderaan 2 knoppen namelijk verwijderen en menu, maar ik wil gewoon een knop nieuwe sms knop. Is dit mogelijk?
Ik heb trouwens helemaal geen problemen om Google Maps te gebruiken zoals sommige mensen hier.
gebruik je eerst quickgps, ofniet?
tim1981 schreef op zondag 23 september 2007 @ 22:50:
Iemand een idee hoe ik een 'blanco pagina' instel als startpagina in internet explorer?
waarschijnlijk door 'about:blank' als startpagina in te stellen...

[ Voor 12% gewijzigd door Elwin23 op 24-09-2007 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Laatst online: 09-06 11:08
-nickx- schreef op zondag 23 september 2007 @ 16:39:
Heej hallo,

Ik heb een vraag ik heb deze gisteren gehaald en vindt het een mooi toestel, wel zwaar maar dat is niet zo erg.

Ik heb alleen een probleem met mijn scherm en weet niet of het normaal is, daarom post ik maar even wat foto's; ik vind dat rechts onder in de hoek het beeld donkerder is, je ziet het zeker als hij op standby zo beetje springt dan is 't rechter gedeelte echt stuk minder donker.

Ik zie het duidelijk als ik van links naar rechts kijk. Hij is nu 1 dag oud kan ik deze dan in de winkel laten checken en een omruil vragen (belcompany?)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Bij deze laatste zie je heel duidelijk tussen menu en contacten de verschil in contrast.. tenminste ik zie dat..haha

Alvast bedankt voor jullie feedback!
Niet iemand die even wil kijken of men het zelfde heeft of wil aangeven of dit normaal is?.. thnx

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

-nickx- schreef op maandag 24 september 2007 @ 07:01:
[...]

Niet iemand die even wil kijken of men het zelfde heeft of wil aangeven of dit normaal is?.. thnx
Nope, geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
kook niet, missch dat een backlite kapot is (weet niet of dat hetzelde werkt als met tft schermen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
Hadden meer mensen last van het volgende:

ik had de brando screenprotector geplakt, maar er was toch nog 1 stofje tussen gekomen.. dus losgehaald, vastgeplakt zonder stofje maar toen deed het scherm het niet meer... dus opnieuw kalibreren, maar kon tikken wat ik wilde: geen succes...

dus misschien als tip voor iedereen die deze combi heeft: eerst de screenprotector plakken dan pas het toestel voor de 1e keer aanzetten..

ik werk nu zonder screenprotector...

(ow en antwoord op mijn eigen vraag: gewoon profiel trillen kiezen, dan werkt alles zoals ik dat wil).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
Bij vorige HTC modellen kon een screenprotector de touchscreen blokkeren als je het randje van de protector te ver tussen scherm en behuizing schoof. De protector blokkeerde dan een connectortje waardoor het scherm niet meer op aanrakingen reageerde. Wellicht dat jij ook je screenprotector te ver naar binnen geschoven hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
koksie schreef op maandag 24 september 2007 @ 09:26:
Bij vorige HTC modellen kon een screenprotector de touchscreen blokkeren als je het randje van de protector te ver tussen scherm en behuizing schoof. De protector blokkeerde dan een connectortje waardoor het scherm niet meer op aanrakingen reageerde. Wellicht dat jij ook je screenprotector te ver naar binnen geschoven hebt?
als ik dit zo lees is die kans behoorlijk aanwezig.

Is er iemand die een overzicht heeft van TomTom versies die werken? (en dan hebben we het over legale versies.... heb nog een legale versie liggen naast degene die er bij zat, alleen is die een beetje oud).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim1981
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 15:32
Elwin23 schreef op maandag 24 september 2007 @ 01:14:

waarschijnlijk door 'about:blank' als startpagina in te stellen...
Hoe simpel kan het zijn. Had al geprobeerd niks in te vullen, maar met about:blank is het gelukt. Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Crusader schreef op zondag 23 september 2007 @ 23:02:
Hulde, hoe simpel kan het zijn hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Crusader schreef op zondag 23 september 2007 @ 23:02:
Je kan ook via dat menuutje in de rechter bovenhoek op je today screen de Options opvragen en dan op de tab 'Knop' de volgende optie instellen :
Programma's beëindigen door op "X" te tikken
Hierdoor hoef je de X niet ingedrukt te houden.

(Was ook al eerder door DUX gepost)

[ Voor 4% gewijzigd door Luppie op 24-09-2007 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 19:08:
[...]

Wat mogelijk ook zou kunnen helpen is het kanaal van je router verzetten. Standaard is dat 11 geloof ik. Zet hem eens op 1. Heb ik ook gedaan en sindsdien koppel ik alles zonder problemen (Wii/Laptop/PSP/DS/Tytn II).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik vind het toch vreemd.
Volgens mij heet deze bug Standby Of Death....wordt uitgebreid hier besproken:

http://www.modaco.com/HTC...yances-t258963.html&st=40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Cobra_Lup schreef op maandag 24 september 2007 @ 09:56:
[...]

Je kan ook via dat menuutje in de rechter bovenhoek op je today screen de Options opvragen en dan op de tab 'Knop' de volgende optie instellen :

[...]

Hierdoor hoef je de X niet ingedrukt te houden.

(Was ook al eerder door DUX gepost)
Klopt, maar dat is voor mij niet bruikbaar, want sommige programma's wil ik gewoon laten draaien zodra ik op de X druk. Zoals MSN, Pocket Informant en ActiveSync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
Weet iemand of het mogelijk is als ik me telefoon uitzet via het knopje aan de zijkant dat alles gewoo doordraaid ? MSN enzo ?

Of is dat het probleem wat jullie hier beschrijven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crusader schreef op maandag 24 september 2007 @ 10:12:
[...]

Klopt, maar dat is voor mij niet bruikbaar, want sommige programma's wil ik gewoon laten draaien zodra ik op de X druk. Zoals MSN, Pocket Informant en ActiveSync.
Volgens mij kan je daar onder tabje Exclusief aangeven welke progs niet afgesloten moeten worden maar ik heb nog niet kunnen vinden hoe je progs daar toevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 10:37:
[...]

Volgens mij kan je daar onder tabje Exclusief aangeven welke progs niet afgesloten moeten worden maar ik heb nog niet kunnen vinden hoe je progs daar toevoegd.
Heb nou toch maar eens voor de eerste keer in de manual gekeken en daar stond het goed beschreven. Open de Options en ga naar het tabblad Actief. Tik daar 1x op de applicatie die je aan Exclusief wilt toevoegen. Er verschijnt dan een pulldown schermpje, waarin je kan aangeven dat ie naar Exclusief moet.

Helaas beinvloed it alleen maar de lijst met actieve programma's en het stoppen ervan vanuit dat scherm. De X-knop sluit nog steeds de applicatie.

[ Voor 0% gewijzigd door Luppie op 24-09-2007 10:52 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
I heb al op internet gezocht maar nog niet (geheel) gevonden:
Een programma dat het beeldscherm én toetsen uitschakeld, behalve de ON/OFF.
Dit om een programma te laten draaien, maar batterijen te besparen en het apparaat in je binnenzak te kunnen doen.

Wel heb ik diverse programma's gevonden die alleen beeldscherm uitschakelen.

[ Voor 0% gewijzigd door Mini Poeper op 24-09-2007 13:51 . Reden: typfoutjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Laatst online: 30-07 08:32
Crusader schreef op maandag 24 september 2007 @ 10:12:
[...]

Druk je toch op rood inplaats van op X. Dan blijft hij gewoon draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elwin23 schreef op maandag 24 september 2007 @ 00:24:
[...]

hier ook! idd gaat hij naar home, maar de start knop werkt pas weer na scherm uit/aan (denk dat ik binnenkort die fix installeer op xda forums, of ff wacht tot er een betere komt, enige wat ie nu doet is scherm uit/aan na een gesprek, zou beter zijn als de bug echt gefixt wordt lijkt me, als dat mogelijk is...)

killuminati007 : geluid kan je uitzetten (rtfm :P staat menutje ergens heel helder)

[sarcasme]ik heb wel spijt van dat ik al weken bizar veel loop te lezen in deel1/2/3, ff voor de 100e keer hier vragen en je krijgt gewoon weer antwoord :P [/sarcasme]
Die van mij reageert gewoon goed nadat hij weer uit standby komt.
De wekker heeft trouwens ook nog geen ochtend geweigerd.
Heb een Nederlandse rom, maar lijkt me stug dat daar het verschil in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

kenniani schreef op maandag 24 september 2007 @ 11:36:
[...]

Druk je toch op rood inplaats van op X. Dan blijft hij gewoon draaien.
Het is een oude gewoonte van me om vensters te sluiten met X ;)

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Reminder:

Dit is een topic over de TyTN II en niet over waar je `m het beste tegen welke prijs met welk abonnement kan kopen... Daarvoor moet je gewoon eventjes naar de winkel gaan, of op TelecomVergelijk kijken.
En, overige off-topic-blaat is natuurlijk ook not_done!