HTC TyTN II (Kaiser) deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 33.682 views sinds 30-01-2008

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Kwam vandaag een PDF van Microsoft tegen met de FAQ voor Mobile6

Voor iedereen die nieuw is met Mobile 6 wel handig om te lezen:

http://download.microsoft...43/WindowsMobile6_FAQ.pdf

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:41

Crusader

Arc Nature

Cobra_Lup schreef op donderdag 20 september 2007 @ 18:05:
Kwam vandaag een PDF van Microsoft tegen met de FAQ voor Mobile6

Voor iedereen die nieuw is met Mobile 6 wel handig om te lezen:

http://download.microsoft...43/WindowsMobile6_FAQ.pdf
Mooi linkie, thanks! Startpost ideetje?

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• bassierocks
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:00
Pirelly schreef op donderdag 20 september 2007 @ 17:56:
[...]

Uhmm, houd je hem nu vast met je hand of blijft ie ook in die positie staan.
Als je hem moet vasthouden en de veer drukt hem terug in de goede positie als je loslaat, dan is er niets aan de hand volgens mij. Dat is dan geen speling te noemen, zo is nu eenmaal het ontwerp.

Maar als ie ook in die positie blijft staan, dan is de veer niet goed.
In 'normale' stand is hij gewoon netjes in de juiste stand, alleen als je hem in je hand hou, voel je dat het bovenste gedeelte gewoon bijna los zit. Als je lichtelijk rechtsboven hem naar links duw, hoef je de eerste mm bijna geen kracht te zetten, en daarna pas voel je dat het veertje hem tegenduwen. Het voelt erg onstevig aan

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:17
mawi schreef op donderdag 20 september 2007 @ 08:24:
[...]

Route66 v7 (Navigate 7) lijkt goed te werken, hij ziet de interne GPS meteen (moest wel buiten gaan staan, kan helaas binnenshuis niet navigeren ;), maar verder lijkt ie goed te werken.
Ik moet zeggen dat ik de bediening (nog) niet echt intuitief vind, maar dat is waarschijnlijk een kwestie van de handleiding even lezen vrees ik.

De TomTom Taster versie ook maar eens geinstalleerd, zodat ik de twee kan vergelijken.
Voordeel van Route 66 is inderdaad dat TMC berichten gewoon via Internet opgehaald kunnen worden (zonder abo). Ben er nog niet achter of deze info ook op de kaart wordt verwerkt?
En hoe is het met de TMC info? Ben erg benieuwt. Zou voor mij een argument zijn om hem wel of niet te kopen.

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Iemand al (de uitgeklede versie van) TouchFlo aan het werk gekregen op de TyTN II?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Crusader schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:08:
Iemand al (de uitgeklede versie van) TouchFlo aan het werk gekregen op de TyTN II?
Elders op XDA wel... Men is alleen niet echt te spreken over de wisselende performance van TouchFlo. En eerlijk gezegd; ik heb er wel over na zitten denken om te installeren maar waarom zou ik? Anders had ik wel een gewone Touch gekocht...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
In SPB Pocket Plus zat de mogelijkheid om op softwarematige manier een softreset uit te voeren (dus niet door met je stylus in het gaatje te poeren). Aangezien het HTC Home voor mij prima is, gebruik ik SPB niet meer. Echter is deze functie de enige die ik mis.

Wie weet er een klein simpel tooltje om toch softwarematig een softreset uit te kunne voeren (ik bedoel geen uitgebreide software als SPB waarbij soft reset slecht 1 onderdeel van een hele lading andere functies is). Dank!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:31

aerofreak

Steve Jobs

Topicstarter
Crusader schreef op donderdag 20 september 2007 @ 18:08:
[...]

Mooi linkie, thanks! Startpost ideetje?
Is toegevoegd samen met nog wat meer dingetjes :)

GPSViewer/Carkit/nederlandse T9

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

• MAX3400

MAX3400

DaSaN schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:24:
In SPB Pocket Plus zat de mogelijkheid om op softwarematige manier een softreset uit te voeren (dus niet door met je stylus in het gaatje te poeren). Aangezien het HTC Home voor mij prima is, gebruik ik SPB niet meer. Echter is deze functie de enige die ik mis.

Wie weet er een klein simpel tooltje om toch softwarematig een softreset uit te kunne voeren (ik bedoel geen uitgebreide software als SPB waarbij soft reset slecht 1 onderdeel van een hele lading andere functies is). Dank!
psShutXP! (draait ook mijn TyTN II, geen problemen).

[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 20-09-2007 19:31 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:51:
[...]

Ben het helemaal met Pirelly eens, na jarenlang allerlei devices in het Engels gehad te hebben nu NL Tytn II en ben uitermate tevreden, zeker over vertalingen. Nergens geforceerd, voor zover ik kan zien....dus niet wachten, NL nemen.....
haha ik sluit mij daar ook bij aan.

Verwijderd

Morgen komt ie met de koerier... Maar nu alvast een vraagje.

Ik heb een Alfa Romeo met standaard Bose geluidssysteem vanuit de fabriek.
Tevens zit er standaard een ingebouwe microfoon in het plafond.

Deze auto-radio heeft een telefoon optie (auto mute bij incoming call e.d.), maar hoe kan je de TYTN II daarop aansluiten?
En voor de externe microfoon hetzelfde verhaal qua aansluiting, hoe, wat, waar?
En dan nog de combinatie van autoradio en externe microfoon. I'm lost en heb geen idee waar deze info te vinden is, laat staan de benodigde kabels en/of (verloop) connectors.

Zijn er soms "standaard" (verloop) connectors om telefoons aan dit soort auto radio's te verbinden?
En zo ja; waar kan je dit soort kabels/stekkers vinden?

Als ik ga googlen vind ik alleen "papagaaien, headsets en bluetooth oortjes, maar nergens kan ik iets van autoradio verbindingen vinden. Dus alle hulp en linkjes op dit gebied zijn welkom.

Alvast bedankt.

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:34:
Morgen komt ie met de koerier... Maar nu alvast een vraagje.
*knip*
Same here maar dan met een Astra... Ik denk dat zowel de toeleveranciers van accesoires voor de TyTN II alswel de inbouwstations ons voorlopig nog in het donker laten over hoe/wat aan te sluiten. Heb op dit moment ook nog niks te horen gekregen hoe het in mijn auto moet.

Ik zou je adviseren om vast op te vragen bij Alfa welke aansluitingen er in/op/achter je dashboard zitten en dat mee te nemen in je zoektoch naar accesoires voor je telefoon.

• MrFrankie
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-05-2022
Ik kreeg een mail van de leverancier dat hij tijdelijk de WWE (engelse) versie van de TYTN II niet kan leveren (+/- twee weken). De nl versie kan wel direct geleverd worden.

Waar zitten nou de verschillen. Kan ik met een ROM update dan alsnog Windows in het engels zetten ? En hoe kan ik aan zo'n ROM update komen ?

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
MAX3400 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:31:
[...]

Ik vraag me af of er in WM6 niet gewoon een mogelijkheid voor is, je zou toch zeggen dat dat er wel in moet zitten (zonder een extra toepassing te gebruiken).

• DaSaN
MAX3400 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:31:
[...]

Die heb ik even overwogen, maar er zit ook een hard-resetfunctie op die ik liever niet heb. Heeft iemand een ander alternatief?

• MAX3400

MAX3400

MrFrankie schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:42:
Ik kreeg een mail van de leverancier dat hij tijdelijk de WWE (engelse) versie van de TYTN II niet kan leveren (+/- twee weken). De nl versie kan wel direct geleverd worden.

Waar zitten nou de verschillen. Kan ik met een ROM update dan alsnog Windows in het engels zetten ? En hoe kan ik aan zo'n ROM update komen ?
Verschillen zijn alleen de taal. Als je nog even wacht, komen de ROM's van andere talen vanzelf bovendrijven op internet/forums en kan je je telefoon flashen met een andere taal.

Let wel: dit werkt in een aantal gevallen niet en je kan je garantie verliezen met een andere taal of homebrew op je telefoon!
Chutney schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:43:
[...]

Ik vraag me af of er in WM6 niet gewoon een mogelijkheid voor is, je zou toch zeggen dat dat er wel in moet zitten (zonder een extra toepassing te gebruiken).
Niet dat ik weet...

• Bobo89
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:50
Waar heeft iedereen zijn 6GB microSDHC besteld, bij de meeste shops is ie nog niet leverbaar?

• MrFrankie
Hoe is de nederlandse uitvoering ? Vaak zijn de vertalingen uit het engels zo slecht dat ik al snel de voorkeur heb voor deze (wwe) versie.

• MAX3400

MAX3400

Bobo89 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:50:
Waar heeft iedereen zijn 6GB microSDHC besteld, bij de meeste shops is ie nog niet leverbaar?
pricewatch: Sandisk microSDHC 6GB

En een aantal mensen hebben in deeltje 1 en 2 ook al aangegeven dat ze hun TyTN II + 6GB hebben besteld bij bedrijf X of Y.
MrFrankie schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:50:
Hoe is de nederlandse uitvoering ? Vaak zijn de vertalingen uit het engels zo slecht dat ik al snel de voorkeur heb voor deze (wwe) versie.
Leesvoer? Pirelly in "HTC TyTN II (Kaiser) deel 3"

offtopic:
Mensen, dit topic gaat snel zat; gaarne ff teruglezen vooralsnog je vraag zomaar neer te kwakken

[ Voor 31% gewijzigd door MAX3400 op 20-09-2007 19:58 ]

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:31

aerofreak

Steve Jobs

Topicstarter
schijnt wel mee te vallen Verwijderd in "HTC TyTN II (Kaiser) deel 3"

spuit 11 :z

[ Voor 8% gewijzigd door aerofreak op 20-09-2007 19:57 ]

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:26
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 09:25:
Heeft iemand al Gmail via pop account ingesteld op zijn TYTN II? Ik heb het gedaan en software vind automatisch de instellingen. Er word ook een verbinding gemaakt, maar in mijn Gmail inbox kan ik niks zien. Ook niet in de andere Gmail mappen. Hotmail via windows live daarentegen werkt prima. Een prima pushmail service. Alleen kost het wel veel stroom om contant verbinding te hebben. 0Om toch mijn Gmail te lezen heb ik het geforward naar mijn hotmail, maar ideaal is anders.

Gmail heeft trouwens ook een java applicatie van zijn mobiele website. Ziet er mooi uit, alleen niet helemaal geschikt voor WM6. Attachment kan deze applicatie niet openen, jammer.

Weet iemand misschien wat ik verkeerd doe met mijn Gmail instellingen? Pop servers staan goed ingesteld.
Probleem van gmail heb ik ook gehad toen hij zelf de Gmail instellingen wist...
Vanalles geprobeerd maar niet werkend gekregen.
Toen een nieuw account gemaakt en zelf de instellingen ingevoerd... en het werkte als een tijger :D

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• MrFrankie
Oke oke, hij is duidelijk.
Ik heb het forum selectief gelezen en had het idee dat ik niet snel een NL device zou aanschaffen dus die posts overgeslagen. Maar interesses kunnen veranderen.

• MAX3400

MAX3400

klaasbram schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:59:
[...]

Probleem van gmail heb ik ook gehad toen hij zelf de Gmail instellingen wist...
Vanalles geprobeerd maar niet werkend gekregen.
Toen een nieuw account gemaakt en zelf de instellingen ingevoerd... en het werkte als een tijger :D
Inderdaad ook al bekend onder WM5; het opnieuw aanmaken van je settings helpt meestal wel. Wat soms wel nodig is, is je huidige settings wegknikkeren en een keer je TyTN een soft-reset geven. Daarna de wizard volgen voor een POP-account en kiezen voor een Gmail-setup.

*edit*
Even aan het spelen geweest met de 2 camera's; ik moet zeggen dat er een aanzienlijk verschil zit op 640x480 in het nadeel van de front-camera... Veel blokkeriger (less antialias) als ik de foto's terugkijk op mijn PC... Nou ja, ik ga er nog wel ff mee spelen; sowieso is een foto maken met de front-camera helemaal niet handig als je ook nog op het knopje moet drukken, vind ik...

[ Voor 23% gewijzigd door MAX3400 op 20-09-2007 20:06 ]

• Chutney
Bobo89 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:50:
http://www.cameranu.nl/artikel/7189/

• Crusader

Crusader

Arc Nature

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

DaSaN schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:24:

Ik heb op mijn werk Visual Studio met de Mobile 6 SDK en ik meen mij te herinneren dat ie functie een standaard call is voor WM6. Ik zal morgen wel eens kijken of ik iets voor je kan fabriceren.

[disclaimer] Ik ben geen developer, maar een knutselaar. Ik geef dus geen garanties ;) [/disclaimer]

Verwijderd

http://i12shop.nl/index.php?p=view_product&p_id=873

Onze leverancier heeft hem direct voorradig maar in de shop zelf is ie momenteel uitverkocht. Ik neem de laatste vanavond mee, ook net mijn Tytn II in ontvangst mogen nemen. Meteen uitproberen dus :P .

• Bobo89
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:50
Volgens mij heb ik net de laatste besteld, status is nu niet op voorraad. >:) Ben benieuwd! :)

• Juicie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:27
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 20:26:
http://i12shop.nl/index.php?p=view_product&p_id=873

Onze leverancier heeft hem direct voorradig maar in de shop zelf is ie momenteel uitverkocht. Ik neem de laatste vanavond mee, ook net mijn Tytn II in ontvangst mogen nemen. Meteen uitproberen dus :P .
Effe correctietje, zat onder oud profiel ingelogd. 8)7 i12shop.nl is dezelfde persoon als Juicie, ik dus. Dus niet dat iemand denkt dat ik alleen maar reclame loop te maken voor i12shop :o

• Chutney
laat meteen weten hoe de kaiser met dit geheugen om gaat ;)

• MAX3400

MAX3400

Chutney schreef op donderdag 20 september 2007 @ 20:41:
Goed...

Tenminste, volgens mij hebben meer GoT'ers al 6GB zonder problemen werkend.

• Juicie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:27
Chutney schreef op donderdag 20 september 2007 @ 20:41:
Tytn II + 6GB werkt als een zonnetje >:)

Verwijderd

Iemand een probleem ondervonden dat het na een aantal uurtjes dat het vanzelf gaat 'rebooten' ? En bij iedere reboot doet ie dat een paar keer achter elkaar ?
Heb hem vandaag teruggebracht want na een dag automatisch rebooten van tijd tot tijd is hij uiteindelijk ermee gestopt, daarmee bedoel ik dus dat ie niet meer opstart en bleef vastzitten in het begin. (zwarte scherm en alleen met 'smartmobilty' erop. :-(

(p.s. had hem maar 3 dagen in bezit)

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 22:41:
Iemand een probleem ondervonden dat het na een aantal uurtjes dat het vanzelf gaat 'rebooten' ? En bij iedere reboot doet ie dat een paar keer achter elkaar ?
Nope, probleem gelukkig niet gehad... Het enige wat me op dit moment nog niet is bevallen is dat bij de allereerste keer aanzetten, het touchscreen niet reageerde, op de een of andere manier. Toen maar een hard-reset gegeven en daarna ging het zonder problemen.

Nou je het toch over rebooten enzo hebt (eventueel op Microsoft-manieren): wat is de functie van WindowsUpdate die in deze versie van WM zit gebakken? Neem toch aan dat we voor onze TyTN's niet ook een patch-tuesday hoeven te verwachten?

Verwijderd

Pirelly schreef op woensdag 19 september 2007 @ 11:57:
[...]

Gebruik met WM6, SPB Time 2.1.5 (de laatste versie).
Hier kun je in de opties (bij alarms) "enable wakeup tweak" aanvinken.
Na een soft reset zou SPB Time het gewoon moeten doen, ook als je de telefoon stby zet door kort op de power knop te drukken.
Hoi, ook ik heb de Tytn nu en wil nog een keer op de alarmgeschiedenis terugkomen. Ik ben veel in landen met een tijdsverschil met NL en zet dan s'nachts mijn phone af (5 seconden op het off knopje drukken) om niet door nietsvermoedende collega's wakker gebeld te worden. Met mijn Nokia ging het ingestelde alarm dan toch mooi af. MijnTytn's alarm gaat wel af als ik hem in Standby zet (heel even op off knopje drukken) maar niet als ik hem helemaal uit heb gezet. De programaatjes die hier eerder voorbij zijn gekomen (SPB time, Pocket Wake Up) doen die het ook als de Tytn helemaal is uitgezet?

• DaSaN
Cobra_Lup schreef op donderdag 20 september 2007 @ 20:23:
[...]

Ik heb op mijn werk Visual Studio met de Mobile 6 SDK en ik meen mij te herinneren dat ie functie een standaard call is voor WM6. Ik zal morgen wel eens kijken of ik iets voor je kan fabriceren.

[disclaimer] Ik ben geen developer, maar een knutselaar. Ik geef dus geen garanties ;) [/disclaimer]
Ookal ben je knutselaar, ik zal het heel erg waarderen! Dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-09 23:13
DaSaN schreef op donderdag 20 september 2007 @ 23:50:
[...]

Ach, ook een developer (zoals ikzelf) zit af en toe wel eens lekker te knutselen...

Zat even te zoeken. Is de bedoelde functie misschien SetDevicePower?
Alleen is dan de vraag: welk device moet je opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdmeer
  • Laatst online: 21-01-2009
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 16:06:
[...]

@wvdmeer/@robertwebbe: Er zit geen 'bug' in het Mobiel Breedband (HSDPA) netwerk van Vodafone. Toch hebben jullie soms problemen ervaren met het ontvangen van gesprekken tijdens Mobiel Breedband data sessies op de mobiel. Dat kan hebben gelegen aan de multiRAB functionaliteit, die ervoor zorgt dat voice- en datasessies gelijk kunnen plaatsvinden. De afgelopen weken is de uitrol van multiRAB afgerond, en in het volledige Mobiel Breedband netwerk van Vodafone beschikbaar.
[...]
Met vriendelijke groet,

Antoine
Vodafone Web Relations
Nou ik weet niet hoe je het hebt geregeld Antoine ;) , maar ik heb net m'n GSM stand weer verruild voor de AUTO stand en m'n 3G verbinding incl. HSDPA werkt perfect!! Uitbellen als ontvangen van oproepen werkt goed en ook het ontvangen van een call terwijl ik gewoon door browse op het net werkt perfect! _/-\o_

Nou snel hopen dat de 1.8Mbps snel naar 3.6Mbps is omgezet in NL, zodat het browsen over het Net nog soepeler verloopt! :9

Groeten,
Werner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

doctormetal schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 00:09:
[...]

Ach, ook een developer (zoals ikzelf) zit af en toe wel eens lekker te knutselen...

Zat even te zoeken. Is de bedoelde functie misschien SetDevicePower?
Alleen is dan de vraag: welk device moet je opgeven.
Dit is de reference voor Windows Embeded. In de Windows Mobile 6.0 SDK zitten andere functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragons
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:58
Ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit van de camera die in dit toestel gebruikt is, ben namelijk aan het overwegen om deze alles-kunner te gaan halen. Nu wilde ik uiteraard weten hoe goed de camera foto's kan maken. Heeft iemand hier al ervaring mee ??????

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdmeer
Dragons schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 00:39:
Ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit van de camera die in dit toestel gebruikt is, ben namelijk aan het overwegen om deze alles-kunner te gaan halen. Nu wilde ik uiteraard weten hoe goed de camera foto's kan maken. Heeft iemand hier al ervaring mee ??????
De kwaliteit is redelijk. Ondanks de 3Mp van de buitenste camera, blijft één van de belangrijkste criteria voor goede kwaliteit de grootte van de CMOS sensor die erin zit. Met voldoende licht (zeker met zon, maar slecht met tegenlicht) kun je zeer fraaie foto's maken. Wanneer je een beetje inzoomed echter als je de foto's op je PC bekijkt, zie je wel een raster en kun je bijna de pixels op de CMOS onderscheiden van elkaar. Maar ach, wie zoomed nou in op foto's. ;)
Conclusie: voor zg. hap-snap foto's is het prima, maar voor goede foto's moet je echt een Compact camera nemen (of nog beter een DSLR).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Eye On Thief will automatically send alarm SMS with the new phone number after SIM card is changed. You also can control your mobile remotely by sms."

http://www.mycnknow.com/LockAppen.htm

Supertooltje.
Als iemand je SIM kaart verwisseld (bijvoorbeeld een dief) stuurt je PDA met een zelf te kiezen interval SMSjes naar een nummer van jouw keuze. Je hebt dan het nummer van de eigenaar van de SIMkaart. Je kunt nog een aantal andere zaken instellen.

De tool kun je automatisch laten opstarten en beveiligen met een ww, weet zich ook aardig te verstoppen en is niet zichtbaar in de tasks. De betaalde versie kun je ook nog via SMS commando's naar je PDA sturen (Bijv. rebooten of contactinformatie opvragen)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2007 03:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 02:58:
"Eye On Thief will automatically send alarm SMS with the new phone number after SIM card is changed. You also can control your mobile remotely by sms."

Supertooltje.
Als iemand je SIM kaart verwisseld (bijvoorbeeld een dief) stuurt je PDA met een zelf te kiezen interval SMSjes naar een nummer van jouw keuze. Je hebt dan het nummer van de eigenaar van de SIMkaart. Je kunt nog een aantal andere zaken instellen.

De tool kun je automatisch laten opstarten en beveiligen met een ww, weet zich ook aardig te verstoppen en is niet zichtbaar in de tasks. De betaalde versie kun je ook nog via SMS commando's naar je PDA sturen (Bijv. rebooten of contactinformatie opvragen)
GPS coördinaten versturen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Supertooltje.

klinkt goed, alleen geeft trendoffice een melding van malware meteen als ik het probeer te downloaden (virus melding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim1981
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 15:32
Cobra_Lup schreef op donderdag 20 september 2007 @ 17:20:
[...]

[sarcastic mode]

Mischien wel handig voor de startpost aangezien ierdeen maar zijn bestelinfo hier dumpt zullen er vast wel geintresseerden zijn die dit graag in de startpost willen zien.

....
Tim1981 had hem dinsdagmiddag gekocht
....

[/sarcastic mode]
Gisteren eind van de middag kreeg ik 'het' telefoontje van de BC dat het nummerbehoud was goedgekeurd. Heb hem dan ook gisteravond opgehaald.

Nu nog uitvogelen hoe alles/WM6 werkt, ik kom van een Nokia 6630 af 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:32

Gaitman

The Real One

Dragons schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 00:39:
Er staan foto's op:
http://www.flickr.com/pho...e/sets/72157601994206913/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:10

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 06:30:
[...]
Dat zou echt helemaal top zijn, als hij dit om de minuut zou doen ! :)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Als ik een telefoon zou jatten (niet dat ik dat doe) dan zou ik hem meteen een hard reset geven om zodoende alle sporen van de vorige eigenaar uit te wissen. Zo'n tooltje zou in de hidden rom moeten zitten en automatisch met jouw settings geïnstalleerd moeten worden direct na een harde reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Damn.. die Brando protectors zijn wel erg netjes maar onderweg naar m'n werk zijn er op de één of andere manier twee spikkels ontstaan die niet meer weg te krijgen zijn. Net alsof er stofjes op liggen.
Dat beschadigd ook snel dan... Heb de foon gewoon in z'n draagtasje meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

DaSaN schreef op donderdag 20 september 2007 @ 23:50:
[...]

Bij deze dan mijn eerste Mobile Tooltje :*)

SoftReset : http://www.luppie.net/got/softreset.exe

Ik heb er ook maar een softbutton aan gekoppeld dan zou ie dus ook bruikbaar moeten zijn op een smartphone.

Afbeeldingslocatie: http://upload.luppie.net/uploaded/softreset.JPG

De exe kan je op je TyTN II zetten en uitvoeren, je krijgt een melding dat de applicatie van een onbekende uitgever is en of je het wil uitvoeren, klik hier natuurlijk op ja.

[ Voor 22% gewijzigd door Luppie op 21-09-2007 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cobra_Lup schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:10:
Als ik een telefoon zou jatten (niet dat ik dat doe) dan zou ik hem meteen een hard reset geven om zodoende alle sporen van de vorige eigenaar uit te wissen. Zo'n tooltje zou in de hidden rom moeten zitten en automatisch met jouw settings geïnstalleerd moeten worden direct na een harde reset.
Kortom, we zouden een manier moeten vinden om die settings weg te kunnen schrijven naar de rom zodat ze altijd blijven staan, tenzij je hem flasht dan... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
  • Laatst online: 02-09 13:32
ik heb de vraag al eens eerder gesteld, maar bij deze nogmaals:

is er iemand die al succesvol met bluetooth kan synchroniseren?

Ik heb een SiteCom cn-512 bluetooth dongle (Toshiba driver) en het lukt me niet om een seriele poort op te zetten. Pairen lukt, maar als je dan vervolgens de serive moet selecteren staat de seriele poort service er gewoonweg niet tussen (aleen maar Dialup en PAN). Als ik op de TyTN II een verbinding opzet, dan kan ik wel een seriele poort selecteren.

Ik heb al diverse forums bezogd, maar ben geen stap verder gekomen.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

mawi schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:03:
ik heb de vraag al eens eerder gesteld, maar bij deze nogmaals:

is er iemand die al succesvol met bluetooth kan synchroniseren?

Ik heb een SiteCom cn-512 bluetooth dongle (Toshiba driver) en het lukt me niet om een seriele poort op te zetten. Pairen lukt, maar als je dan vervolgens de serive moet selecteren staat de seriele poort service er gewoonweg niet tussen (aleen maar Dialup en PAN). Als ik op de TyTN II een verbinding opzet, dan kan ik wel een seriele poort selecteren.

Ik heb al diverse forums bezogd, maar ben geen stap verder gekomen.

Iemand enig idee?
Je geeft niet aan of het vista betreft. Zoja, zie mijn post uit het vorige deel: _Rayman_ in "HTC TyTN II (Kaiser); deel 2".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
_Rayman_ schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:52:
[...]

Je geeft niet aan of het vista betreft. Zoja, zie mijn post uit het vorige deel: _Rayman_ in "HTC TyTN II (Kaiser); deel 2".
Sorry, inderdaad vergeten te vermelden.. Het gaat hier om XP SP2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand een programma die ik in today scherm kan zetten waarmee ik belstand/trilstan/stil kan selecteren? dat is namelijk het enige functie die ik echt nodig heb van htc home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-07 08:32
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 12:27:
weet iemand een programma die ik in today scherm kan zetten waarmee ik belstand/trilstan/stil kan selecteren? dat is namelijk het enige functie die ik echt nodig heb van htc home.
Als je op het speakertje rechtsboven klikt, kan je toch kiezen tussen aan/trillen/uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenniani schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 12:37:
[...]

Als je op het speakertje rechtsboven klikt, kan je toch kiezen tussen aan/trillen/uit.
jah dat klopt maar ik wil niet mijn styles/vinger gebruiken maar gewoon via de knopppen.
en dat knopje rechtsboven moet je die ook weer nauwkeurig aanraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corny
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-06 15:10

corny

And his yellow flame

En via het profielen tabje van de HTC Home plugin? Die kan je goed met vingers bedienen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corny schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:04:
En via het profielen tabje van de HTC Home plugin? Die kan je goed met vingers bedienen ;-)
ik gebruik htc home alleen maar voor die plugin.
maar die programma neemt te veel ruimte in beslag.
dus ik zou graag willen dat er een programma is die maar 1 regel in beslag neemt in het todayscherm. die keuze had mijn asus p525 voorheen wel.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2007 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
_Rayman_ schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:52:
[...]

Hmm, ik krijg m'n bluetooth headset (Sony E HBH-IV835) ook niet werkend. Pairing gaat goed, ik kan ook netjes handsfree aanvinken, maar vervolgens verschijnt er geen headset icoontje...

Enig idee wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corny

corny

And his yellow flame

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:14:
[...]

ik gebruik htc home alleen maar voor die plugin.
maar die programma neemt te veel ruimte in beslag.
dus ik zou graag willen dat er een programma is die maar 1 regel in beslag neemt in het todayscherm. die keuze had mijn asus p525 voorheen wel.
Kijk eens naar Profiles voor Windows Mobile. Wordt helaas door de maker momenteel op een wat lager pitje aan ontwikkeld, maar het zit in ieder geval boordevol features en is ook maar een regel op je todayscherm. Ben er zelf erg tevreden over, gebruikte het op m'n MDA Compact en nu dus ook op de TyTn-II !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corny schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:55:
[...]

Kijk eens naar Profiles voor Windows Mobile. Wordt helaas door de maker momenteel op een wat lager pitje aan ontwikkeld, maar het zit in ieder geval boordevol features en is ook maar een regel op je todayscherm. Ben er zelf erg tevreden over, gebruikte het op m'n MDA Compact en nu dus ook op de TyTn-II !
he bedankt. dat is net wat ik zocht. helaas een prijzig proggie.
eerst maar ff testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corny

corny

And his yellow flame

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:14:
[...]

eerst maar ff testen.
Kan zijn dat je het niet *kunt* testen... Ik kreeg met de trial versie alleen maar een melding van een expired trial or invalid license. Gelukkig via MSN wel een goede license gekregen. Support van de auteur op zijn forum blijft helaas achterwege de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:14:
[...]

eerst maar ff testen.
Weet niet of jij naar het verkeerde programma kijkt, maar dit tooltje kost maar € 14,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mawi schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:38:
[...]

Hmm, ik krijg m'n bluetooth headset (Sony E HBH-IV835) ook niet werkend. Pairing gaat goed, ik kan ook netjes handsfree aanvinken, maar vervolgens verschijnt er geen headset icoontje...

Enig idee wat dit kan zijn?
Had ik ook al enige posts geleden opgemerkt. Doet je headset het overigens wel?? Je kan namelijk wel icoontje van headset zien als je op je Groene telefoontje drukt en in dat scherm komt. Maar bovenin scherm dus niks noppes nada....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
Het probleem met ActiveSync en bluetooth heb ik inmiddlels opgelost, het werkt nu.

Wat ik (in het kort) heb gedaan is het volgende:

De SiteCom drivers (Toshiba Bluetooth stack) verwijderd en de native XP SP2 stack geinstalleerd
(http://www.vinsvision.com...6/EntryID/13/Default.aspx)

Vervolgens de stappen gevolgd van http://htcclub.com/en/showtips.php?ID=26

en sindsdien kan ik succesvol synchroniseren via bluetooth!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:12:
[...]

Had ik ook al enige posts geleden opgemerkt. Doet je headset het overigens wel?? Je kan namelijk wel icoontje van headset zien als je op je Groene telefoontje drukt en in dat scherm komt. Maar bovenin scherm dus niks noppes nada....
Hmmm, zover ben ik eerlijk gezegd niet meer gegaan.. Ik ga 't vanavond meteen proberen thuis, voor het zelfde geld doet ie 't gewoon 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mawi schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:49:
[...]

Hmmm, zover ben ik eerlijk gezegd niet meer gegaan.. Ik ga 't vanavond meteen proberen thuis, voor het zelfde geld doet ie 't gewoon 8)
Ik durf er bijna mijn hand voor in het vuur te steken.... })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corny

corny

And his yellow flame

Kwam nog een handige tool tegen om remote (via ActiveSync) het register van je TyTn II te bekijken en wijzigen. Ideaal om zo bijvoorbeeld je HTC Home launcher op jouw manier te configureren zonder hiervoor een tooltje als HTC Home Configurator te gebruiken.

http://www.breaksoft.com/...bile_Registry_Editor.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 06:30:
[...]
Volgens mij niet. Maar elk klein stukje beveiliging is mooi meegenomen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 06:48:
[...]

klinkt goed, alleen geeft trendoffice een melding van malware meteen als ik het probeer te downloaden (virus melding)
Je moet ook gewoon Kaspersky gebruiken en niet al die andere meuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou er niet al te veel van verwachten. Het blijft triest, zelfs met 3 MP. Maar wat wil je ook met zo'n lensje.. Case in point: http://www.flickr.com/pho...ext=set-72157601994206913

Verklein je foto's achteraf naar 1024 en het ziet er redelijk goed uit!

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2007 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IDD. Ik vind het idee op zich niet slecht. Dat er niet meer van dit soort applicaties zijn vind ik vreemd. icm GPS / googlemaps zijn de mogelijkheden op zijn minst interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Net de Brando Ultra Clear Screen Protector op het scherm geplakt. Deze past toch beter dan andere screenprotectors die ik op andere telefoons heb gehad. Hij lijkt nog net een soort van te klein, niet hinderlijk.

Aanrader, zeker als je weet dat het 5,= koste incl verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
Zit al vanaf deel 1 mee te lezen met deze topic, aangezien ik al een hele tijd met smacht op deze telefoon wacht :D heb m nu eindelijk binnen (jaja, dat boeit jullie niet, snap ik :P ) en moet zeggen, precies zoals verwacht :D

erg bedankt tot nu toe voor alle info die hier voorbij is gevlogen!!!! heeft me al erg veel geholpen! zal vanaf nu ook wat input proberen te geven :D
best moeilijk om bij te houden btw deze topic :P gaat te snel

Cyberfury: je heb een edit knop, zodat je alles in 1 post kan doen :)

Owja, ik zag ergens een uitleg over verschil WWE en NL voorbij komen van Robert Webbe volgens mij, dit was een van de helderste uitleggen tot nu toe! volgens mij deel 2, misschien een aanrader voor begin post? scheelt misschien een aantal vragen :)

(chapeau naar algebeld.nl, dankzij jullie lof over hun ook daar gekocht, en moet zeggen, uitstekend!!!)

[ Voor 6% gewijzigd door Elwin23 op 21-09-2007 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirelly
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 23:46:
[...]

Hoi, ook ik heb de Tytn nu en wil nog een keer op de alarmgeschiedenis terugkomen. Ik ben veel in landen met een tijdsverschil met NL en zet dan s'nachts mijn phone af (5 seconden op het off knopje drukken) om niet door nietsvermoedende collega's wakker gebeld te worden. Met mijn Nokia ging het ingestelde alarm dan toch mooi af. MijnTytn's alarm gaat wel af als ik hem in Standby zet (heel even op off knopje drukken) maar niet als ik hem helemaal uit heb gezet. De programaatjes die hier eerder voorbij zijn gekomen (SPB time, Pocket Wake Up) doen die het ook als de Tytn helemaal is uitgezet?
Dat is onmogelijk.
Als je de ppc geheel uit zet, dan draaien er ook geen programma's meer op de achtergrond. Dus ook het alarm programma draait niet meer en zal dus nooit af gaan.
Alleen als je de ppc op stby zet zal het werken.
Wil je dus wel een wekker en niet gebeld worden, dan is het raadzaam de ppc in vliegmodus te zetten.

Supertooltje.
In de beschrijfing staat dat de beste optie is dit programmaatje in het "rom" the branden.
Hoe gaat dit dan in zijn werk? Is dat een optie bij de installatie, of moet je daar iets speciaals voor doen???

[ Voor 48% gewijzigd door Pirelly op 21-09-2007 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob-Pol
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-02-2018
Net even mijn Brando geplakt.....geweldig !

Geen bubbeltje te zien, helemaal strak en super helder.
Inderdaad voor het mooie wel 2 mm te kort...

In de douche geplakt voor het beste resultaat ( lees > geen stof)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Pirelly schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 17:42:
[...]In de beschrijfing staat dat de beste optie is dit programmaatje in het "rom" the branden.
Hoe gaat dit dan in zijn werk? Is dat een optie bij de installatie, of moet je daar iets speciaals voor doen???
Even simpel gezegd: je slipstreamed een applicatie in een ROM en dan installeer je die op je PPC.

Net zo als je een SATA-driver in een XP-installatie kan zetten, kan dat met programma's voor de PPC ook. Er is alleen iets meer kennis voor nodig; ik denk dat XDA een mooie referentie is voor allerlei van dit soort oplossingen/informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotharian
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-08-2022
Mensen,

Even een vraagje van een redelijke leek (en ja:ik heb het hele forum al gelezen en eerst een antwoord gezocht) maar hoe krijg ik in hemelsnaam GPSviewer geinstalleerd?

Dank!

Rotharian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Rotharian schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 18:05:
Mensen,

Even een vraagje van een redelijke leek (en ja:ik heb het hele forum al gelezen en eerst een antwoord gezocht) maar hoe krijg ik in hemelsnaam GPSviewer geinstalleerd?

Dank!

Rotharian
Kopieer de CAB naar je telefoon, dubbelklikken op de CAB en installeren maar.

*edit*
Dit geldt in principe voor elke applicatie die als CAB wordt aangeleverd voor WM-devices.
Zie bijvoorbeeld: http://pocketpccentral.ne...ials/install_cab_file.htm

[ Voor 18% gewijzigd door MAX3400 op 21-09-2007 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirelly
  • Nu online
Rob-Pol schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 17:59:

Heheh, hij lijkt net iets te kort, maar waarschijnlijk heb je hem dan iets onder het bovenste randje geschoven.
Bij mij zou ie precies passen, maar ook ik heb hem er iets onder geschoven. Kom 1mm te kort. Maar je moet er natuurlijk ook nog bij kunnen komen wil je hem een keer eraf halen.

EDIT
Ik kon het toch niet uitstaan dat ie net wat te kort was.
Dus ik heb hem er weer af gehaald en opnieuw op gedaan.
Nu zit ie wel perfekt. Geen randje meer.
Het eraf halen is nu wel een stuk lastiger geworden.

Trouwens, als je hem eraf wilt hebben. De protector die onderop zat kun je langs een randje of hoekje er voorzichtig onder duwen, dan komt ie er makkelijk af.

[ Voor 23% gewijzigd door Pirelly op 21-09-2007 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:17
Inderdaad dat heb ik ook bij mijn huidige PDA. Zit net iets onder het randje, maar hij zit zo netjes en ik heb er geen last van dus heb hem lkkr laten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Rob-Pol schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 17:59:

Wat vaag, mijn Brando Ultra Clear is superstrak, echt geen ruimte rondom de randen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotharian
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-08-2022
MAX3400,

Dank je voor je snelle reactie. Echter: het gpsviewer bestandje dat op de 1e pagina van dit forum wordt gegeven is een html bestand. Als ik deze pagina opsla, vervolgens kopieer naar mijn tytn en dubbelklik opent íe gewoon weer IE!

Vaaaag dus! Waarschijnlijk doe ik iets verkeerd....maar wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Rotharian schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 19:37:
MAX3400,

Dank je voor je snelle reactie. Echter: het gpsviewer bestandje dat op de 1e pagina van dit forum wordt gegeven is een html bestand. Als ik deze pagina opsla, vervolgens kopieer naar mijn tytn en dubbelklik opent íe gewoon weer IE!

Vaaaag dus! Waarschijnlijk doe ik iets verkeerd....maar wat?
Niet helemaal...

# Download (Save as...) GPSViewer en installeer het => GPSViewer.cab
# Download de CAB en installeer de CAB => goed punt: je moet namelijk BROWSEN naar deze pagina en dan pas kan je een CAB downloaden.

Misschien dat het niet helemaal duidelijk is/lijkt, maar een heel klein beetje klikken en zelf kijken, heeft nog nooit iemand pijn gedaan... ;)

[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 21-09-2007 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de Tytn II krijg je ook een 'taster' editie van Tomtom mee. Maar wat houdt dat precies in? Is dit een echt draaiende editie waar je alleen de kaarten bij moet kopen of werkt deze editie maar voor korte tijd?

Ik dacht eerst dat het een echt draaiende editie is waar je alleen de kaarten bij moet kopen, maar door een combinatie-aanbieding [url] (http://www.pdashop.nl/product/45346/htc-tytn-ii-nl-navigation-pack-europa.html[/url]) op de PDAshop.nl ben ik aan het twijfelen gebracht; Zij verkopen nl de Tytn II in combinatie met 'TomTom Navigator 6 Software + Western-Europe Maps on DVD'. Dus niet alleen de kaarten, maar ook de software zelf. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net mijn TYTNII ontvangen van algebeld. Zit helaas een kapotte pixel in het scherm. Indien ik een donkere achetgrond heb, zit er midden in het scherm een fel groen puntje.
Zijn er meer mensen met dit probleem? Weet iemand wat het beleid van HTC hierin is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 19:51:
Bij de Tytn II krijg je ook een 'taster' editie van Tomtom mee. Maar wat houdt dat precies in? Is dit een echt draaiende editie waar je alleen de kaarten bij moet kopen of werkt deze editie maar voor korte tijd?

Ik dacht eerst dat het een echt draaiende editie is waar je alleen de kaarten bij moet kopen, maar door een combinatie-aanbieding [url] (http://www.pdashop.nl/product/45346/htc-tytn-ii-nl-navigation-pack-europa.html[/url]) op de PDAshop.nl ben ik aan het twijfelen gebracht; Zij verkopen nl de Tytn II in combinatie met 'TomTom Navigator 6 Software + Western-Europe Maps on DVD'. Dus niet alleen de kaarten, maar ook de software zelf. :?
Je mag 1 stad gratis downloaden + registreren. De rest van TomTom-kaarten moet je kopen.

offtopic:
Sorry, is pas een aantal keer beantwoord in de TyTN II topics
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 19:54:
Net mijn TYTNII ontvangen van algebeld. Zit helaas een kapotte pixel in het scherm. Indien ik een donkere achetgrond heb, zit er midden in het scherm een fel groen puntje.
Zijn er meer mensen met dit probleem? Weet iemand wat het beleid van HTC hierin is?
Global Warranty is van toepassing. Geen idee wat dat precies inhoudt, maar bel ze eens op: 020-7965399 Mon - Fri 9 am - 5:30 pm

[ Voor 21% gewijzigd door MAX3400 op 21-09-2007 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirelly
  • Nu online
Das balen zeg...
Ik vond hier wat over 3 dode pixels, of 2 felle als ze heel dicht bij elkaar zitten.
Weet alleen niet of dat ook voor nederland geld, waarschijnlijk kun je het beste even algebeld bellen 8)7
http://www.expansys.com.au/ft.aspx?k=94766

Maar een groen puntje is geen dode pixel. Maar een vast zittende.
Deze kun je soms repareren.
Probeer het hier eens mee:
http://www.widowpc.com/2005/08/fix_dead_pixels.php

[ Voor 17% gewijzigd door Pirelly op 21-09-2007 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Is die visitekaartjesscanner een valse belofte of kan ik 'm gewoon niet vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pirelly schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 19:57:
[...]

Das balen zeg...
Ik vond hier wat over 3 dode pixels, of 2 felle als ze heel dicht bij elkaar zitten.
Weet alleen niet of dat ook voor nederland geld, waarschijnlijk kun je het beste even algebeld bellen 8)7
http://www.expansys.com.au/ft.aspx?k=94766

Maar een groen puntje is geen dode pixel. Maar een vast zittende.
Deze kun je soms repareren.
Probeer het hier eens mee:
http://www.widowpc.com/2005/08/fix_dead_pixels.php
Pfff, van dat eerste wordt ik niet blij. Ga zo snel dat fixen proberen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2007 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-09 23:13
Crusader schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 19:58:
Is die visitekaartjesscanner een valse belofte of kan ik 'm gewoon niet vinden?
Hij is er wel. Staat onder programma's en heet WorldCard mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje over de email. Ik heb in de standaard mailtool 2 mailboxen aangemaakt eentje voor mijn rijschool mail en eentje voor prive via gmail. Nu was het instellen geen probleem bij beide en is het binnen halen en fluitje van een cent. Maar als ik dan de mail heb gelezen en later nog een wil terug zien dan is mijn inbox leeg!!!! Dit is bij beide boxen het geval maar ik snap niet waarom ik kan nergens een instelling vinden dat hij mailtjes moet verwijderen na het lezen en afsluiten van het mail programma.

Hebben meerdere hier last van en zoja hebben jullie hier een oplossing voor kunnen vinden of weten anderen dit toevallig???

Edit: Laat maar ik ben d'r al achter het lag aan het programma Q inbox extender. heb hem uninstalled en klaar was kees.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2007 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nieuwhier
  • Laatst online: 05-04-2024
Over die scherm-protectors. Zijn ze nodig ?

Ik heb 2 jaar een palm treo 650 zonder protector gehad(in het begin even maar het beeld werd er toen niet mooier van dus snel eraf). Na die 2 jaar was er nog helemaal niets mis met het scherm na ongeveer 16 uur per dag, 365 dagen per jaar in mijn broekzak gezeten te hebben.

Is dat geluk hebben ? Of zijn er mensen die ervaring hebben dat het scherm (snel) beschadigd ? Dat je sleutels en telefoon niet tegen elkaar aan moeten liggen begrijp ik wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

nieuwhier schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 20:22:
Over die scherm-protectors. Zijn ze nodig ?
Mijn opinie: ze zijn niet nodig als je geen waarde hecht aan een mogelijk hogere afschrijving voor latere 2ehands verkoop. Ik heb nu al 5 jaar dit soort modellen in gebruik zonder protector ofzo. Vaak liggen ze los in mijn auto (middenconsole) of in mijn broekzak (samen met geld of pasjes of sleutels) en ik heb werkelijk nog geen krasje kunnen maken.

Wel is het zo dat het scherm soms wat smoezelig is na veel touchscreenen met je vingers maar niets wat een nauwkeurig schoonmaakkwartiertje niet weg kan krijgen. Sterker nog; de casing van mijn Vario II is meer beschadigd (echt, krassen erop) dan het scherm (1 heeeel klein vlekje rechtsonder).

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 21-09-2007 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirelly
  • Nu online
Persoonlijk vind ik het ook niet echt nodig.
Maar voor die €5,- kun je nu wel onbezorgt lekker op je scherm krassen (met pennen, potloden, scherpe voorwerpen, sleutels, vieze vingers, lange nagels, etc).

Als je het doet, dan is het wel verstandig het zo snel mogelijk te doen. Dan is het scherm nog het mooist en krijg je de protector er zonder bubbels op.
En zit ie eenmaal zo mooi, dan zie je niet eens dat ie erop zit!!!

[ Voor 57% gewijzigd door Pirelly op 21-09-2007 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Pirelly schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 20:31:...op je scherm krassen (met pennen, potloden, scherpe voorwerpen, sleutels, vieze vingers, lange nagels, etc).
* MAX3400 vraagt zich af of dat ook werkt tijdens freefight-training... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Ik heb sinds vandaag ook een HTC TyTN 2 :) Erg lekker apparaat.

Mijn vorige toestel was een Qtek S200 en dit is toch wel een hele verbetering.

Waardeloze screenprotector zat erbij, past niet eens over het hele scherm.

Is jullie tril ook zo luidruchtig? Als ik hem op stil heb hoor ik hem nog door het lawaai van het tril mechanisme...

[ Voor 12% gewijzigd door Rebunted op 21-09-2007 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdmeer
Ja, ik heb precies hetzelfde. Heel vervelend en storend, alhoewel de defecte pixel (of soms ook een stuck pixel genoemd) niet heel vaak te zien is gezien de diverse kleuren van de applicaties die op de TyTN draaien. Geen idee wat het beleid is van HTC eigenlijk en ben er zelf ook best benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirelly
  • Nu online
wvdmeer schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 21:04:
[...]

Ja, ik heb precies hetzelfde. Heel vervelend en storend, alhoewel de defecte pixel (of soms ook een stuck pixel genoemd) niet heel vaak te zien is gezien de diverse kleuren van de applicaties die op de TyTN draaien. Geen idee wat het beleid is van HTC eigenlijk en ben er zelf ook best benieuwd naar.
Probeer het ook hier eens mee.
Het kan soms een paar uurtjes duren, maar ik hoor van veel mensen dat het werkt.

Tis gewoon een videootje dat de basiskleuren snel achter elkaar afspeelt. Als je geluk hebt, begint je stuck pixel het gewoon weer te doen.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Reminder:

Dit is een topic over de TyTN II en niet over waar je `m het beste tegen welke prijs met welk abonnement kan kopen... Daarvoor moet je gewoon eventjes naar de winkel gaan, of op TelecomVergelijk kijken.
En, overige off-topic-blaat is natuurlijk ook not_done!