HTC TyTN II (Kaiser) deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 33.617 views sinds 30-01-2008

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-06 15:35
voor diegene die de TyTn II / V1615 bij vodafone willen gaan bestellen en de vodafone medewerker zegt dat men hem niet kent , hierbij het bestel nummer: 4756016

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-06 09:03
Deel 2 heb ik al helemaal doorgelezen vanochtend, niet echt iets over kunnen vinden in dat topic, ik zal 1 er is bij pakken dan maar.

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:20
mawi schreef op woensdag 19 september 2007 @ 14:50:

[...]

Verder een heel leuk apparaat, ga straks even een MicroSDHC kaart halen en vanavond eens kijken of Route66 gaat werken...
Ben ik ook erg benieuwt naar. Ik neem aan dat hij wel werkt, maar vooral met de interne GPS. Juist omdat Route66 de TMC gegevens gratis kan downloaden via GPRS.

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
robertwebbe schreef:
[...]

Standaard krijg je ook geen UMTS bij Telfort volgens mij. Alleen als je een Telfort internet unlimited toevoeging op je abonnement hebt (€ 45,22 p/mnd). En dan heb je ook nog maar UMTS en geen HSDPA.
Al geregeld, moest geactiveerd worden denk ik want na een email zit ik nu gewoon op 3G, sterker nog zit op vol bereik HSDPA :P

Ben ik ook weer blij, was dus geen instelling oid op het toestel

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

• jezzer
Pimmetje651 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 17:53:
voor diegene die de TyTn II / V1615 bij vodafone willen gaan bestellen en de vodafone medewerker zegt dat men hem niet kent , hierbij het bestel nummer: 4756016
Volgens mij moet je ook niet naar de TYTN II vragen maar naar de Vario 3 of was dat Tmobile? Als dat zo is zal het bij VF wel hun "code"-naam zijn voor een hun modded PPC toestel.

[ Voor 44% gewijzigd door jezzer op 19-09-2007 19:15 ]

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:31
jezzer schreef op woensdag 19 september 2007 @ 19:06:
[...]

Volgens mij moet je ook niet naar de TYTN II vragen maar naar de Vario 3 of was dat Tmobile? Als dat zo is zal het bij VF wel hun "code"-naam zijn voor een hun modded PPC toestel.
Vario 3 is t-mobile.....

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

• jezzer
Even VF site gecheckt.
VF zal hem naar alle waarschijnlijkheid uitbrengen as een QTEK versie.. De VF Qtek V1605 is de TYTN zo te zien dus dan zal het het nieuwe QTEK Vxxxx model zijn waar je om moet vragen

• Pimmetje651
@jezzer, gewoon even de 1ste pagina van deel 3 lezen en je ziet daar dat vodafone hem als V1615 laat bestaan.
Dus Qtec zal het niet gaan worden, kunt nu vodafone bellen en zelfs vragen naar de HTC 4550, maar vaak zeggen de personen aan de telefoon dat ze niks vinden, vandaar ook het door mij gegeven bestel nummer.
op de vodafone UK site staat hij zelfs bij de coming soon http://www.vodafonebusine...-Vodafone-v1615-2964.html

[ Voor 18% gewijzigd door Pimmetje651 op 19-09-2007 19:27 ]

• jezzer
Pimmetje651 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 19:18:
@jezzer, gewoon even de 1ste pagina van deel 3 lezen en je ziet daar dat vodafone hem als V1615 laat bestaan.
Dus Qtec zal het niet gaan worden, kunt nu vodafone bellen en zelfs vragen naar de HTC 4550, maar vaak zeggen de personen aan de telefoon dat ze niks vinden, vandaar ook het door mij gegeven bestel nummer.
Als een V1615 wat? De TYTN I was/is een QTEK V1605 dus lijkt me sterk als dat opeens alleen een V1615 wordt. Misschien HTC ipv QTEK maar zeker niet alleen V1615

[ Voor 4% gewijzigd door jezzer op 19-09-2007 19:22 ]

• Pimmetje651
@jezzer zie mijn ingepaste link en je zult het zien :D

• jezzer
Ja ik zag het, zat net even te kijken :-)

Toch denk ik dat er hier een merkje wat geen VF is word bij geplakt wat met alle toestellen word gedaan.

http://www.vodafone.nl/sh...ing.jsp?catId=cat16300003

Maar lekker boeiend, we zullen zien :-)

Anoniem: 118707

Hallo,

Iemand al Navigon MobileNavigator 6 draaien op de TyTN II? Twijfel nog of ik TT6 in huis haal of Navigon?

• jezzer
Anoniem: 118707 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 19:33:
Hallo,

Iemand al Navigon MobileNavigator 6 draaien op de TyTN II? Twijfel nog of ik TT6 in huis haal of Navigon?
TT6 staat er toch al op dus waarom in huis halen? je hebt alleen maps nodig, desnoods van een al bestaande TT versie.. Als je die hebt tenminste.

Maar NMN6 heb ik niet dus geen flauw idee of dat een beetje werkt.. TT6 werkt iig perfect

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Quickie... Die versie van SPB GPRS Monitor op CD; is dat de volledige of een trial?
Volledig maar verouderd; je krijgt meteen een waarschuwing dat het niet voor WM6 gemaakt is... :|

[ Voor 38% gewijzigd door MAX3400 op 19-09-2007 19:54 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• awenger
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-05 13:16
Crusader schreef op woensdag 19 september 2007 @ 13:56:
[...]

Dan corrigeer ik jou bij deze ;)
3G verbruikt ook meer energie dan G wanneer er geen data wordt verzonden.
Mijn batterij was met 3G binnen 24 uur leeg. Met G doe ik er ongeveer drie dagen mee. Wel met een permanente G verbinding open trouwens.
Ik vind de batterijduur ook vies tegen vallen. Omdat ik gebruik maak van een Exchange server staat mijn dataverbinding ook de hele dag open. Met 3G is inderdaad binnen een dag mijn batterij leeg, daarom wil ik overschakelen naar GPRS, maar hoe stel ik het toestel in dat deze geen 3G verbinding maakt maar gewoon een GPRS verbinding? Is daar een tooltje voor?
Ik heb T-Mobile Pocket Internet Totaal (€ 9,95 p/maand)

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

awenger schreef op woensdag 19 september 2007 @ 20:07:
[...]

Ik vind de batterijduur ook vies tegen vallen. Omdat ik gebruik maak van een Exchange server staat mijn dataverbinding ook de hele dag open. Met 3G is inderdaad binnen een dag mijn batterij leeg, daarom wil ik overschakelen naar GPRS, maar hoe stel ik het toestel in dat deze geen 3G verbinding maakt maar gewoon een GPRS verbinding? Is daar een tooltje voor?
Ok, komt ie:

Start => settings => tabblad personal => phone => tabblad Band => Onder "Select your network type" kies je voor GSM

------------------
Iemand al tegen gekomen hoe je het schermtoetsenbord uit kan zetten, als je met het fysieke toetsenbord bezig bent? Soms wandel ik met de pijltje door invoervelden en komt opeens het schermtoetsenbord opzetten.

Ook gaat regelmatig de verlichting uit van het fysieke toetsenbord en soms blijft deze branden (als je aan het typen bent). Niet erg, maar hoord niet naar mijn idee.

• awenger
  • Laatst online: 23-05 13:16
_Rayman_ schreef op woensdag 19 september 2007 @ 20:20:
[...]
Ook gaat regelmatig de verlichting uit van het fysieke toetsenbord en soms blijft deze branden (als je aan het typen bent). Niet erg, maar hoord niet naar mijn idee.
Bedankt voor de tip, mijn batterij is nu leeg :( , zal het morgen proberen.

Links van ht toetsenbord zit een klein rondje, dit is een lichtsensor welke de hoeveelheid omgevingslicht waarneemt. Als deze onder een bepaalt niveau zakt gaat de verlichting aan. Daardoor brand je verlichting dus "onregelmatig"

• MAX3400

MAX3400

Doe eens regelen dan; mirror voor GPSViewer mag je ook wel vermelden... :+
awenger schreef op woensdag 19 september 2007 @ 21:40:
[...]

Bedankt voor de tip, mijn batterij is nu leeg :( , zal het morgen proberen.

Links van ht toetsenbord zit een klein rondje, dit is een lichtsensor welke de hoeveelheid omgevingslicht waarneemt. Als deze onder een bepaalt niveau zakt gaat de verlichting aan. Daardoor brand je verlichting dus "onregelmatig"
Even een druppeltje verf ofzo en het toetsenbord is altijd mooi aan... 8)

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:01

aerofreak

Steve Jobs

Topicstarter
k ben er mee bezig :>

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Anoniem: 216663

Het geluid van TomTom staat iedere keer weer uit als ik het programma opnieuw opstart. Ook moet ik via voorkeuren 2 maal kiezen voor geluid aan om gesproken instructies te krijgen. Heeft iedereen hier last van? Is er een oplossing? Ik heb vandaag europa gekocht en geïnstalleerd. Het programma heb ik van de bijgeleverde CD-ROM.
Verder een topapparaat overigens. De GPS is echt super!

• Lion31
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-06-2023
Ik heb sinds gisteren ook een TyTN II. Prima apparaat.

Het viel mij vandaag alles op, dat het zilveren gebied rond de cursor-toetsen en de groene en rode knop (om het maar zo uit te drukken) los lijkt te zitten. Ik kan het met de stylus (of met mijn vinger) een stukje verhuiven. En dit kan alle kanten op.

Hier nog even een foto ter illustratie:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fourpets/files/zitditlos.jpg

Iemand die dit ook heeft ?

Groeten,

Martijn

3 dreaded words when making love: 'Honey, I'm home...'

• jezzer
Ja bedankt, ik prik er met me stylus tegen en zit idd los.. Was me niet opgevallen totdat ik daadwerkelijk me stylus er tegen duwde (heel zacht overigens)

Dat is gewoon het plaatje van de knopjes, niet echt erg. Maar nu erger ik me er wel aan lol.

• webgangster
jezzer schreef op woensdag 19 september 2007 @ 22:35:
Ja bedankt, ik prik er met me stylus tegen en zit idd los.. Was me niet opgevallen totdat ik daadwerkelijk me stylus er tegen duwde (heel zacht overigens)

Dat is gewoon het plaatje van de knopjes, niet echt erg. Maar nu erger ik me er wel aan lol.
Woow dat is wel een nadeel, nog veel meer mensen die hier last van hebben ?

Anoniem: 231964

Hier ook, kom er net ook achter.
Vind het niet hinderlijk, het voelt stevig aan alleen als je aan de zijkant (zoals beschreven) drukt zit er wat speling in!
speling van ongeveer halve mm, dus steld in principe niks voor!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-06 02:33

Crusader

Arc Nature

webgangster schreef op woensdag 19 september 2007 @ 22:39:
[...]

Woow dat is wel een nadeel, nog veel meer mensen die hier last van hebben ?
Waarom is dat een nadeel? Ik merk het net ook en kan er niet wakker van liggen :)

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• wvdmeer
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-01-2009
Anoniem: 216663 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 22:23:
Het geluid van TomTom staat iedere keer weer uit als ik het programma opnieuw opstart. Ook moet ik via voorkeuren 2 maal kiezen voor geluid aan om gesproken instructies te krijgen. Heeft iedereen hier last van? Is er een oplossing? Ik heb vandaag europa gekocht en geïnstalleerd. Het programma heb ik van de bijgeleverde CD-ROM.
Verder een topapparaat overigens. De GPS is echt super!
Ja, dit heb ik ook. De snelste work-arround die ik heb kunnen vinden (want ik weet nog niet wat de echte oplossing is), is door aan het scroll wieltje te draaien. Dan wordt het geluid geactiveerd en tevens de test aanwijzing afgespeeld. Works for me so far...

Grtnx,
Werner.

• wvdmeer
  • Laatst online: 21-01-2009
Heeft iemand al een bevestiging van iemand bij Vodafone (of een winkel zoals Belcompany) gekregen omtrent de vermeende bug in het netwerk, waardoor de 3G verbinding (incl. HSDPA) het niet goed doet (steeds uitvalt) en je niet uit kunt bellen en ook geen telefoontjes kunt ontvangen?
(Zie ook deze eerdere post). Naar de GSM band switchen zorgt er wel voor dat je weer kunt bellen (en gebeld worden), maar de data verbinding blijft dan 'steken' op GPRS.

Of heeft iemand het inmiddels toch al aan de praat gekregen?

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-06 18:53

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Dit is bij bijna alle druktoesten van telefoon toestellen en wat is het probleem?

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Anoniem: 23712

Is de Tomtom 6 software eigenlijk een trial versie? En welke kaart wordt meegeleverd?

• Zeezicht
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-05 21:55
Anoniem: 23712 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 23:35:
Is de Tomtom 6 software eigenlijk een trial versie? En welke kaart wordt meegeleverd?
Volledige versie, en je kan 1 kaart van een stad downloaden als ik het goed heb. Dus voor het echte navigeren moet je nog een kaart kopen...

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Zeezicht schreef op woensdag 19 september 2007 @ 23:43:
[...]

Volledige versie, en je kan 1 kaart van een stad downloaden als ik het goed heb. Dus voor het echte navigeren moet je nog een kaart kopen...
Waar koop je die? Ik heb eens op TomTom gekeken en daar worden alleen pakketten van software met kaarten aangeboden. Alleen kaarten kan ik niet vinden... of zie ik iets over het hoofd?

• Zeezicht
Mini Poeper schreef op woensdag 19 september 2007 @ 23:48:
[...]

Waar koop je die? Ik heb eens op TomTom gekeken en daar worden alleen pakketten van software met kaarten aangeboden. Alleen kaarten kan ik niet vinden... of zie ik iets over het hoofd?
http://www.tomtom.com/products/maps/ en dan op "Koop nu" klikken.... En dan navigator 6 kiezen

Vraag ik mij dus ook af. Heb een legale versie van TomTom hier liggen. Kan ik dus simpelweg de landen op de microSD installeren? Of moet ik dan weer via TomTom registreren? Krijg ik vast weer gezeur aan mijn kop omdat dit de 3 registratie is (terwijl je er standaard maar 2 mag hebben of zo). Krijg morgen/overmorgen mijn TyTN II ;-)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 118707 op 19-09-2007 23:54 ]

Anoniem: 23712

Zeezicht schreef op woensdag 19 september 2007 @ 23:43:
[...]

Ben ik nou heel stom of kan je dan gewoon een oude kaart van tom tom 5 gebruiken?

• Zeezicht
Anoniem: 23712 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 23:55:
[...]

Ben ik nou heel stom of kan je dan gewoon een oude kaart van tom tom 5 gebruiken?
Ik dacht dat iemand had gezegt / of ergens gelezen dat je dat idd kon doen... maar weet het dus niet zeker.

• Nickienick
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-06 23:59
Beste mensen, ik heb een vraag.
Ik heb het toestel nu een paar dagen
Hebben jullie het volgende ook?: Als het toestel leeg is en UIT staat,
je stopt de (thuis) lader erin en wacht totdat hij klaar is en dus het lampje groen brand.
Vervolgens haal je de stekker eruit en het toestel gaat automatisch aan??
Hoort dit? Ik hoor het graag!

Anoniem: 233797

Anoniem: 23712 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 23:55:
[...]

Volgens Tomtom kan het niet (quote van de Support site van Tomtom):

Vraag
Kan ik mijn kaarten uit 2005 gebruiken met NAVIGATOR 6?
Antwoord
Nee, dat kan niet.
Je kunt alleen nieuwe kaarten (versie 6.6 of hoger) gebruiken met NAVIGATOR 6.

Helaas..... dit betekent dat ik dus ook nieuwe kaarten moet gaan kopen

Anoniem: 226850

ik had vandaag htc home niet meer toegepast in today scherm.
vanochtend werd ik wakker en had hij opeens al 6 minuten verbinding met 3g.
volgens mij komt dat doordat hij automatich het weer heeft gedownload, daarna heeft hij gewoon de verbinding door laten lopen.
gelukkig dat ik nog redelijk op tijd wakker ben geworden.
iemand die weet hoe ik die weer update handmatig kan inschakelen i.p.v. van auto stand.

• jezzer
Zeezicht schreef op donderdag 20 september 2007 @ 00:09:
[...]

Ik dacht dat iemand had gezegt / of ergens gelezen dat je dat idd kon doen... maar weet het dus niet zeker.
Misschien dat het ook aan welke sub versie het ligt want er staat idd beschreven (topic op tweakers ergens) dat bij sommige de kaarten het wel doen bij andere niet.

Je zou het dus gewoon moeten proberen denk ik, misschien werkt het. Als het niet werkt dan zal je ze idd moeten kopen of als je een piraat bent moeten downloaden.

Nog wel een addertje onder het gras ;-)

Van XDA developpers:

It is full version, but your device has it's own DEVICE ID which is needed to ACTIVATE your map (if you bought one).

Dus je moet het verhaal nog wel registreren bij TomTom zoals ik dit lees. Als je je registraties allemaal hebt verbruikt mag je bij support van TomTom aankloppen en dat kan lang duren voordat je daar een reactie krijgt.

• mawi
  • Laatst online: 19:35
My-life schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:46:
[...]
Ben ik ook erg benieuwt naar. Ik neem aan dat hij wel werkt, maar vooral met de interne GPS. Juist omdat Route66 de TMC gegevens gratis kan downloaden via GPRS.
Route66 v7 (Navigate 7) lijkt goed te werken, hij ziet de interne GPS meteen (moest wel buiten gaan staan, kan helaas binnenshuis niet navigeren ;), maar verder lijkt ie goed te werken.
Ik moet zeggen dat ik de bediening (nog) niet echt intuitief vind, maar dat is waarschijnlijk een kwestie van de handleiding even lezen vrees ik.

De TomTom Taster versie ook maar eens geinstalleerd, zodat ik de twee kan vergelijken.
Voordeel van Route 66 is inderdaad dat TMC berichten gewoon via Internet opgehaald kunnen worden (zonder abo). Ben er nog niet achter of deze info ook op de kaart wordt verwerkt?

• mawi
  • Laatst online: 19:35
Hatch schreef op woensdag 19 september 2007 @ 16:22:
[...]

HTC heeft dit er uit gesloopt, hier is een CAB file die werkt:

https://www.kckenterprises.com/WM6RDP.cab
Ok, dank.

Ik heb 'm inmiddels gedownload, zal straks eens kijken.

• trigger808
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Anoniem: 226850 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 00:33:
6 minuten verbinding met 3g.[...] gelukkig dat ik nog redelijk op tijd wakker ben geworden
Je betaald per verstuurde data, niet per tijd online

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 00:05
trigger808 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 09:09:
[...]

Is niet altijd waar, bij T-Mobile kan je kiezen of je per volume of per tijd wil betalen.

Bron

Anoniem: 232406

_Rayman_ schreef op woensdag 19 september 2007 @ 20:20:
[...]

------------------
Iemand al tegen gekomen hoe je het schermtoetsenbord uit kan zetten, als je met het fysieke toetsenbord bezig bent? Soms wandel ik met de pijltje door invoervelden en komt opeens het schermtoetsenbord opzetten.

Het tooltje heet NullKB, hier te vinden: http://personales.ya.com/beemer/nullkeyboard.htm

Update: ik heb het alleen getest op WM5, geen idee of het op WM6 ook werkt, dus.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 232406 op 20-09-2007 09:16 ]

Anoniem: 182900

trigger808 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 09:09:
[...]

Niet bij Vodafone. Daar betaal ik 0,75 per 15 minuten online (of een deel daarvan)

• Pirelly
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-06 00:22
Anoniem: 226850 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 00:33:
ik had vandaag htc home niet meer toegepast in today scherm.
vanochtend werd ik wakker en had hij opeens al 6 minuten verbinding met 3g.
volgens mij komt dat doordat hij automatich het weer heeft gedownload, daarna heeft hij gewoon de verbinding door laten lopen.
gelukkig dat ik nog redelijk op tijd wakker ben geworden.
iemand die weet hoe ik die weer update handmatig kan inschakelen i.p.v. van auto stand.
Ga naar de weer tab in htc home.
Klik op de stadsnaam bovenin.
Bij nederlandse versie:
Kies in het nieuwe scherm rechts onderin "menu" en dan "weersopties".
Haal het vinkje weg bij "weergegevens automatisch downloaden"
Kies gereed.

Anoniem: 233717

Heeft iemand al Gmail via pop account ingesteld op zijn TYTN II? Ik heb het gedaan en software vind automatisch de instellingen. Er word ook een verbinding gemaakt, maar in mijn Gmail inbox kan ik niks zien. Ook niet in de andere Gmail mappen. Hotmail via windows live daarentegen werkt prima. Een prima pushmail service. Alleen kost het wel veel stroom om contant verbinding te hebben. 0Om toch mijn Gmail te lezen heb ik het geforward naar mijn hotmail, maar ideaal is anders.

Gmail heeft trouwens ook een java applicatie van zijn mobiele website. Ziet er mooi uit, alleen niet helemaal geschikt voor WM6. Attachment kan deze applicatie niet openen, jammer.

Weet iemand misschien wat ik verkeerd doe met mijn Gmail instellingen? Pop servers staan goed ingesteld.

• Juicie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:16
webgangster schreef op woensdag 19 september 2007 @ 17:28:
Ondersteund deze telefoon nou wel of geen 6 gig microSD kaartjes ?
Volgens vele forums ondersteund de TytynII een 6 GB kaart. Mijn Tytn komt vandaag binnen eveneens mijn 6GB microSD, zal zo snel mogelijk mijn ervaring posten.

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02:23
Juicie schreef op donderdag 20 september 2007 @ 09:32:
[...]

Volgens vele forums ondersteund de TytynII een 6 GB kaart. Mijn Tytn komt vandaag binnen eveneens mijn 6GB microSD, zal zo snel mogelijk mijn ervaring posten.
Waar heb jij je TYTN besteld? even als jou MicroSD 6GB geheugen?

• Juicie
Chutney schreef op donderdag 20 september 2007 @ 09:34:
[...]

Waar heb jij je TYTN besteld? even als jou MicroSD 6GB geheugen?
Mijn tytn via algebeld.nl, microSD via mijn werk. Leverancier had hem op voorraad dus als het goed is zit het kaartje bij de zending van vandaag.

Pirelly schreef op donderdag 20 september 2007 @ 09:20:
[...]

Ga naar de weer tab in htc home.
Klik op de stadsnaam bovenin.
Bij nederlandse versie:
Kies in het nieuwe scherm rechts onderin "menu" en dan "weersopties".
Haal het vinkje weg bij "weergegevens automatisch downloaden"
Kies gereed.
ach jah natuurlijk :). ty.
vanochtend toen ik opstond update hij ook niet meer auto.
volgens mij deed hij dat omdat ik hem gisteren morgen nog op het weer tap had laten staan.
enige wat ik jammer vind van htc home is dat er geen energie indicatie wordt weergegeven, voorheen gebruikte ik spb mobile shell.
ik heb trouwens ook vodafone dus dan zal het meegevallen zijn met de kosten €0,75 per 15 minuten + gedownloaden data.

nog een minpunt is (tja je kan niet alles krijgen) dat de camera erg slecht is.
je kan bijna geen foto maken totdat je helemaal niet beweegt met het toestel.
als ik ook maar een klein beetje beweeg dat ontstaat er al een waas.
maar jah zoals ik al zei je kan niet alles krijgen en voor camera moet je ook gewoon fotocamera halen :).

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01:12

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Anoniem: 233717 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 09:25:
Heeft iemand al Gmail via pop account ingesteld op zijn TYTN II? Ik heb het gedaan en software vind automatisch de instellingen. Er word ook een verbinding gemaakt, maar in mijn Gmail inbox kan ik niks zien. Ook niet in de andere Gmail mappen. Hotmail via windows live daarentegen werkt prima. Een prima pushmail service. Alleen kost het wel veel stroom om contant verbinding te hebben. 0Om toch mijn Gmail te lezen heb ik het geforward naar mijn hotmail, maar ideaal is anders.

Gmail heeft trouwens ook een java applicatie van zijn mobiele website. Ziet er mooi uit, alleen niet helemaal geschikt voor WM6. Attachment kan deze applicatie niet openen, jammer.

Weet iemand misschien wat ik verkeerd doe met mijn Gmail instellingen? Pop servers staan goed ingesteld.
Ja, ik. Maar dat kostte wel even wat tijd. Op de TyTN moet je instellen dat je alle berichten wilt hebben (limiet qua grootte mag je zelf bepalen), maar in GMail moet je instellen dat je slechts vanaf een zekere datum de mailtjes wilt ontvangen (kan bij POP-instellingen). Ik heb honderden zo niet duizenden mails in GMail staan en hij pakte eerste de oudste en wilde niet meer dan 254 mails binnenhalen op de foon. Dus daar zat ik dan met 254 mailtjes van April uit Jaar-X...

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

wvdmeer schreef op woensdag 19 september 2007 @ 23:27:
Heeft iemand al een bevestiging van iemand bij Vodafone (of een winkel zoals Belcompany) gekregen omtrent de vermeende bug in het netwerk, waardoor de 3G verbinding (incl. HSDPA) het niet goed doet (steeds uitvalt) en je niet uit kunt bellen en ook geen telefoontjes kunt ontvangen?
(Zie ook deze eerdere post). Naar de GSM band switchen zorgt er wel voor dat je weer kunt bellen (en gebeld worden), maar de data verbinding blijft dan 'steken' op GPRS.

ik heb nergens last van gehad.
heb videobellen geprobeerd en werkt ook fijn zonder onderbreking.

Anoniem: 226850 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 09:57:
nog een minpunt is (tja je kan niet alles krijgen) dat de camera erg slecht is.
je kan bijna geen foto maken totdat je helemaal niet beweegt met het toestel.
als ik ook maar een klein beetje beweeg dat ontstaat er al een waas.
maar jah zoals ik al zei je kan niet alles krijgen en voor camera moet je ook gewoon fotocamera halen :).
Die mening deel ik niet met je. Heb al wat foto's gemaakt, onder andere close up van bloemen en die zien er prachtig uit. Goede kleuren en scherp. Belangrijk is dat er genoeg licht is. Als dat niet het geval is kan je inderdaad bewegingsonscherpte krijgen. En ja je moet het toestel stilhouden maar dat geldt ook voor dig cam, zelfs met anti-shake functie. Voor een foon-cam (van bijna 3 MP) vind ik hem niet slecht.

Anoniem: 232406 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 10:06:
[...]

Die mening deel ik niet met je. Heb al wat foto's gemaakt, onder andere close up van bloemen en die zien er prachtig uit. Goede kleuren en scherp. Belangrijk is dat er genoeg licht is. Als dat niet het geval is kan je inderdaad bewegingsonscherpte krijgen. En ja je moet het toestel stilhouden maar dat geldt ook voor dig cam, zelfs met anti-shake functie. Voor een foon-cam (van bijna 3 MP) vind ik hem niet slecht.
oja idd..
als ik nu de camera buiten gebruik is de bewegingsonscherpte heel wat verminderd.
(off topic)
maar dat ik bij een digitale camera ook de camera stil moet houden ben ik niet met je eens.
ik heb zelf een casio exilim EX-1200 als ik die hard op en neer beweeg maakt hij nog steeds scherpe foto's.

Anoniem: 226850 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 10:17:
[...]

oja idd..
als ik nu de camera buiten gebruik is de bewegingsonscherpte heel wat verminderd.
(off topic)
maar dat ik bij een digitale camera ook de camera stil moet houden ben ik niet met je eens.
ik heb zelf een casio exilim EX-1200 als ik die hard op en neer beweeg maakt hij nog steeds scherpe foto's.
absoluut ff off-topic. Ik heb toevallig de EX-1000 van Casio en tuuk mag je hem wel iets bewegen maar belangrijker is snelle sluitertijd om scherpe foto's te maken. Als die tijd wat langer is dan zorgt (bij mij) heftig bewegen (bijvoorbeeld in achtbaan) toch voor bewegingsonscherpte maar geeft wel leuke effecten......oko, back to topic now....

hmmm ik was net met een service nummer aan het bellen.
vragen ze kies voor 1, 2, 3 etc. uhm.
waar kan ik die selecteren tijdens bellen als ik mijn toetsenbord niet heb uitgeschoven.

Anoniem: 232941

Juicie schreef op donderdag 20 september 2007 @ 09:38:
[...]

Mijn tytn via algebeld.nl, microSD via mijn werk. Leverancier had hem op voorraad dus als het goed is zit het kaartje bij de zending van vandaag.
Kan je aangeven wat de levertijd van je toestel is?

• webgangster
Anoniem: 232941 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 10:29:
[...]

Ben daar ook erg benieuwd naar (omdat je via algebeld.nl had gedaan)

Anoniem: 226850 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 10:22:
hmmm ik was net met een service nummer aan het bellen.
vragen ze kies voor 1, 2, 3 etc. uhm.
waar kan ik die selecteren tijdens bellen als ik mijn toetsenbord niet heb uitgeschoven.
Uh...op je touchscreen wellicht ??

• Juicie
Anoniem: 232941 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 10:29:
[...]

MijnTytn II zit momenteel in aflever traject van TNT dus verwacht hem vandaag binnen.

• webgangster
Juicie schreef op donderdag 20 september 2007 @ 10:42:
[...]

MijnTytn II zit momenteel in aflever traject van TNT dus verwacht hem vandaag binnen.
Wanneer heb je hem besteld ?

• Juicie
Vorige week woendag, waren wat dingen fout gegaan met de documenten die ik moest opsturen, aangezien ik elke dag stage liep kon ik alleen s'avonds actie nemen waardoor het rechtzetten daarvan weer een dag langer duurde. Hoezo eigenlijk?

Anoniem: 232406 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 10:33:
[...]

Uh...op je touchscreen wellicht ??
als je belt dan heb je een ander scherm dan tijdens het intoetsen van de nummer die je gaat bellen. dus dat scherm zie je niet meer.

Anoniem: 226850 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 10:44:
[...]

als je belt dan heb je een ander scherm dan tijdens het intoetsen van de nummer die je gaat bellen. dus dat scherm zie je niet meer.
aargh gevonden nvm haha. je moest toetsenblok selecteren aargh :p

• webgangster
Juicie schreef op donderdag 20 september 2007 @ 10:44:
[...]

Vorige week woendag, waren wat dingen fout gegaan met de documenten die ik moest opsturen, aangezien ik elke dag stage liep kon ik alleen s'avonds actie nemen waardoor het rechtzetten daarvan weer een dag langer duurde. Hoezo eigenlijk?
Ben benieuwd hoe snel levering en voorraad is van algebeld.nl

• Nickienick
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-06 23:59
Ik heb het toestel nu een paar dagen
Hebben jullie het volgende ook?: Als het toestel leeg is en UIT staat,
je stopt de (thuis) lader erin en wacht totdat hij klaar is en dus het lampje groen brand.
Vervolgens haal je de stekker eruit en het toestel gaat automatisch aan??
Hoort dit? Ik hoor het graag!

Anoniem: 226850 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 10:45:
[...]

aargh gevonden nvm haha. je moest toetsenblok selecteren aargh :p
Ik geef toe, dacht eerst ook dat het toetsenblokkering was.... 8)7

• Juicie
webgangster schreef op donderdag 20 september 2007 @ 10:47:
[...]

Ben benieuwd hoe snel levering en voorraad is van algebeld.nl
Bij dit toestel zat vodafone abbo en nummerbehoud. Ik denk dat wanneer alles goed was gegaan met die documenten ik hem maandag in huis had kunnen hebben.
Verder ben ik heel tevreden over algebeld.nl zeker over mail contact. Kreeg altijd duidelijk en snel antwoord.

• kenniani
Weet iemand hoe je bij IMAP/POP3 mail kan zeggen dat hij alleen tussen bepaalde tijd automatisch mag ophalen. Bij Outlook E-mail(Exchange) en Windows Live lukt het wel.

Anoniem: 216663

Zijn er al mensen die TomTom op Tytn II gebruiken en de instructies via bluetooth uit de speakers van de autoradio te horen krijgen? Ik zoek een goede oplossing en zit te denken om een autoradio te kopen die bluetooth heeft ingebouwd, maar dan moet ik wel weten of het werkt. Op google word ik niet echt wijs. Je ziet veel oplossingen, maar vaak zijn er problemen zoals het niet kunnen horen van de eerste woorden, het te lang muten van de radio etc. Kent iemand een perfecte combinatie?

• webgangster
Algebeld.nl heeft hem niet meer op voorraad de komende 2 weken.
Heb net even gebeld.

Erg jammer, wou hem net bestellen bij hun.

Anoniem: 182900

awenger schreef op woensdag 19 september 2007 @ 20:07:
[...]

Is er geen tooltje dat automatisch de verbinding selekteert afhankelijk van de applicatie die je gebruikt?

Bijvoorbeeld standaard ingesteld op GPRS. Als ik dan de internet browser open schakelt hij automatisch over op 3G. Sluit ik deze weer af, weer terug naar GPRS.

Of zal ik dit altijd handmatig moeten doen met bv een tool als bandswitch.

Edit:
Ik las net iets op het BandSwitch forum over iemand die BandSwitch gebruikt in combinatie met SKScheMa om op basis van diverse events te switchen tussen UMTS/GPRS/No Connection.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 182900 op 20-09-2007 13:34 ]

• Flash
  • Laatst online: 25-05 16:54

Flash

geen

|sWORDs| schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 23:43:
[...]

Nee TT3 en WM6 zijn geen goede combi TT5 met moeite, maar waarom zou je dat willen?
omdat ik beide versies heb liggen......... heb je een ander alternatief ?

flashcs@tiscali.nl

geen

webgangster schreef op donderdag 20 september 2007 @ 12:44:
Heb net even gebeld.

ik heb hem besteld bij typhone, maar die had ik vorig week vrijdag besteld toen hadden ze nog 9 (8) in voorraad.
ze hebben alleen maar nl versies.

• Arfman
  • Laatst online: 22:55

Arfman

Drome!

Anoniem: 216663 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 12:21:
Zijn er al mensen die TomTom op Tytn II gebruiken en de instructies via bluetooth uit de speakers van de autoradio te horen krijgen? Ik zoek een goede oplossing en zit te denken om een autoradio te kopen die bluetooth heeft ingebouwd, maar dan moet ik wel weten of het werkt. Op google word ik niet echt wijs. Je ziet veel oplossingen, maar vaak zijn er problemen zoals het niet kunnen horen van de eerste woorden, het te lang muten van de radio etc. Kent iemand een perfecte combinatie?
Het kan bij mijn JVC KD-BT1 (getest met een iPaq 5450). De JVC heeft een speciale Bluetooth-audio ingang, je kunt dus niet tegelijkertijd muziek luisteren. Zal met een TyTN II niet veel anders werken verwacht ik.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Pirelly
Ik heb nog een vraagje.
Is er een andere manier om de ingebouwde camera aan de voorkant te gebruiken, anders dan voor video telefonie???

Zijn er programma's die het beeld kunnen laten zien, of is er misschien een mogelijkheid het beeld bij messenger te gebruiken???

• doctormetal
  • Laatst online: 15-05 21:35
Pirelly schreef op donderdag 20 september 2007 @ 13:30:
Ik heb nog een vraagje.
Is er een andere manier om de ingebouwde camera aan de voorkant te gebruiken, anders dan voor video telefonie???

Zijn er programma's die het beeld kunnen laten zien, of is er misschien een mogelijkheid het beeld bij messenger te gebruiken???
Ja je kan gewoon fotos maken met de voorste camera. Dit kun je doen bij de instellingen in de camera modus.

Ik dacht dat de mobile messenger versie geen webcam ondersteunde (want dat heb je dan uiteindelijk), maar dat weet ik niet zeker.

[ Voor 11% gewijzigd door doctormetal op 20-09-2007 14:08 ]

• Pirelly
Ah, kijk!
Dat is inmiddels gelukt.

Is er geen ander programma dat over wifi een video gesprek kan maken?
Tis zo zonde om dat cameraatje voorop niet te gebruiken

Anoniem: 31533

webgangster schreef op donderdag 20 september 2007 @ 12:44:
Heb net even gebeld.

Kreeg idd net een mailtje van algebeld.nl, ze krijgen de nederlandse versie morgen waarschijnlijk binnen maar de UK versie laat nog twee weken op zich wachten.

Ik wil toch de UK versie dus ik moet nog even geduld hebben, aaaaaargghgh :)

• Pirelly
Heb hiervoor de Imate gehad in het engels. Maar ben nu toch bijzonder blij met de nederlandse versie van de Tytn II.

Alles werkt perfect en ik heb nog geen bugs of spelfouten gevonden.
Daarbij installeer ik gewoon de software die ik wil hebben in het engels als het niet in het nederlands te krijgen is.

Pirelly schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:27:
Heb hiervoor de Imate gehad in het engels. Maar ben nu toch bijzonder blij met de nederlandse versie van de Tytn II.

Alles werkt perfect en ik heb nog geen bugs of spelfouten gevonden.
Daarbij installeer ik gewoon de software die ik wil hebben in het engels als het niet in het nederlands te krijgen is.
Ben het helemaal met Pirelly eens, na jarenlang allerlei devices in het Engels gehad te hebben nu NL Tytn II en ben uitermate tevreden, zeker over vertalingen. Nergens geforceerd, voor zover ik kan zien....dus niet wachten, NL nemen.....

• webgangster
Heb hem zojuist ook besteld :) hoop hem morgen al binnen te hebben.
Daarna kijk ik wel voor geheugen stickie.

• kenniani
Batterij is zowel op 3G als op G bij mij binnen 1 dag leeg.

Ik dacht laat ik eens G proberen, 7 uur van lader gehaalt en nu 9 uur later 50% over.

Ik merk wel dat hij veel problemen heeft met synchroniseren als het op G staat(gaat vaker fout, geen verbinding).

Ik heb T-Mobile PIT vanaf dat ze ermee zijn begonnen, dus ik weet niet zeker of mijn verbinding ook geknepen is. Op enkele fora's staat dat vroege abonnee's niet geknepen worden.

Ik zet hem toch weer op 3G, moet ook veel videobellen voor mijn werk.(vandaag niet gedaan dus daar kan het niet aanliggen).

Anoniem: 231313

wvdmeer schreef op woensdag 19 september 2007 @ 23:27:

@wvdmeer/@robertwebbe: Er zit geen 'bug' in het Mobiel Breedband (HSDPA) netwerk van Vodafone. Toch hebben jullie soms problemen ervaren met het ontvangen van gesprekken tijdens Mobiel Breedband data sessies op de mobiel. Dat kan hebben gelegen aan de multiRAB functionaliteit, die ervoor zorgt dat voice- en datasessies gelijk kunnen plaatsvinden. De afgelopen weken is de uitrol van multiRAB afgerond, en in het volledige Mobiel Breedband netwerk van Vodafone beschikbaar.

Robertwebbe meldt overigens ook in zijn post dat de multiRAB upgrade samen gaat met de snelheidsverhoging naar 3,6 Mbps. Dit zijn twee aparte upgrades.
De upgrade van het Vodafone Mobiel Breedband netwerk naar 3,6 Mbps is reeds gestart en wordt geleidelijk aan doorgevoerd in het gehele Vodafone netwerk in Nederland.
Ook in dit nieuwsbericht wordt daar melding van gemaakt: Vodafone krikt snelheden mobiel internet gestaag op

Met vriendelijke groet,

Antoine
Vodafone Web Relations

• Lion31
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-06-2023
Anoniem: 226850 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 13:03:
[...]

ik heb hem besteld bij typhone, maar die had ik vorig week donderdag besteld toen hadden ze nog 9 (8) in voorraad.
ze hebben alleen maar nl versies.
Ik heb hem afgelopen zaterdag binnengekregen van Typhone. Ze hebben hem echt heel snel geleverd. Alleen die nederlandse versie moet ik erg aan wennen... Is ergens de WWE versie officieel beschikbaar voor de TyTN II ?

3 dreaded words when making love: 'Honey, I'm home...'

• Pirelly
Ik doe weinig tot niets met gprs of umts.
Overal waar ik kom is wel een wifi netwerk te krijgen, dus vandaar.
De laatste dagen ben ik ook een beetje aan het kijken wat ik met de batterij kan.
Heb hem nu dik 2 dagen geleden volledig geladen nadat ie ook bijna volledig leeg was.
Gebruikt heb ik hem een paar keer tijdens telefoon gesprekken, aardig wat sms-jes. Af en toe wat wifi met eventjes msn en het weer downloaden.

De batterij status geeft nu 55% aan.
Verlichting op batterij staat op het 2e streepje van onder en ik zet de pda altijd op stby na gebruik.

Dat ie na dik 2 dagen nog net niet op de helft is, valt mij best mee.
In het begin had ik inderdaad ook dat ie na een halve dag al leeg was.

• Rene
  • Laatst online: 22:47
weet iemand al of er inderdaad een apllicatie of plug in is om met msn te webcammem. dit zou super zijn via 3g. desnoods en andere skype achtige applicatie ofzo.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

• MAX3400

MAX3400

peugeot206gt schreef op donderdag 20 september 2007 @ 16:11:
weet iemand al of er inderdaad een apllicatie of plug in is om met msn te webcammem. dit zou super zijn via 3g. desnoods en andere skype achtige applicatie ofzo.
Misschien enkele antwoorden eerder in dit topic?

Nee, wat mij betreft is er geen goede webcam software op dezelfde manier als MSN+webcam op een vaste PC.

• Chutney
Zo de brando screenprotector is binnen, ook mijn 6GB MicroSD kaartje van SanDisk.

Ik wacht nu alleen nog op de TyTN ll (algebeld.nl)

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Mijn screenprotector en geheugen ook, maar heb een praktisch probleempje met het geheugen...
Het komt er niet meer helemaal uit. Als ie er in zit, wordt ie ook herkend door het systeem dus hij zit echt goed. Daarna druk ik 'm even in zodat ie er uit komt, maar blijft halverwege ergens achter hangen.
Enig idee hoe je dat kaartje er uit krijgt?

edit: gewoon hard trekken. Maar het gaat niet van harte en het kaartje schraapt langs de zijkant.

[ Voor 12% gewijzigd door Crusader op 20-09-2007 17:10 ]

• Chutney
Klopt dat heb ik vaker gelezen, schijnt dat het slot in de Kaiser iets wat strak is. Opzich ook geen probleem, zolang het maar werkt. Wat voor geheugen heb jij er in momenteel? Screen protector ook al geplaatst, met of zonder bubbels? ;)

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-05 19:30

Luppie

www.msxinfo.net

Chutney schreef op donderdag 20 september 2007 @ 16:59:
Zo de brando screenprotector is binnen, ook mijn 6GB MicroSD kaartje van SanDisk.

Ik wacht nu alleen nog op de TyTN ll (algebeld.nl)
[sarcastic mode]

Mischien wel handig voor de startpost aangezien ierdeen maar zijn bestelinfo hier dumpt zullen er vast wel geintresseerden zijn die dit graag in de startpost willen zien.

Ik had de mijne vorige week al binnen en mijn MicroSD een week eerder.
Tim1981 had hem dinsdagmiddag gekocht
dreammachine had hem ook op dinsdagmiddag
MrFrankie heeft hem besteld en zit met spanning te wachten
-NMe- gaat over een paar maanden ook dit toestel aanschaffen
Juicie zijn Tytn komt vandaag binnen eveneens mijn 6GB microSD, hij zal zo snel mogelijk zijn ervaring posten.
rhaw heeft hem besteld bij typhone, maar die had hij vorig week vrijdag besteld toen hadden ze nog 9

[/sarcastic mode]

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

• Pirelly
Wat bij mij helpt met het eruit halen is niet indrukken en langzaam eruit laten gaan, maar even met je nagel aan de zijkant drukken en dan eruit laten schieten.
Vaak komt ie er dan al een heel stuk uit en kun je hem er makkelijker het laatste eind uit halen.
Na een paar keer erin en eruit gaat ie al een stuk soepeler.

Brando screen protector installeer je het makkelijkst in de badkamer.
Even de douche aanzetten (lekker heet) zodat er stoom ontstaat.
In de vochtige lucht zit weinig stof.
Nu even goed je scherm schoonmaken met een stofvrij doekje (zacht toilet papier of een keukenrol iets nat gemaakt werkt ook nog wel eens goed).

Nu voorzichtig de protector aanbrengen van boven naar onder.
Sommige mensen laten een klein drupje water op het scherm vallen voordat ze de screen protector aanbrengen. Het water drukt dan alle lucht weg naar de zijkant. Houdt dus een keukenrol bij de hand om het overtollige water direct op te nemen.
Kijk hier wel mee uit. Water is niet goed voor je Tytn... Doe dit dus niet als je het niet aandurft.

[ Voor 8% gewijzigd door Pirelly op 20-09-2007 17:30 ]

• Chutney
Check deze tool voor de Kaiser trouwens:

Hiermee kun je de ledjes aansturen, zodat je ze kunt gebruiken voor notificatie wanneer je een SMSje ontvangen hebt oid.

Afbeeldingslocatie: http://www.modaco.com/downloads.html&req=display&code=ss&full=1&id=2400

[ Voor 76% gewijzigd door Chutney op 20-09-2007 17:36 ]

• bassierocks
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-06 14:57
Ik heb vandaag ook eindelijk mijn Kaiser gekregen, maar er zit bij mij speling in, en niet zo'n beetje ook. Je kan het scherm draaien in vergelijking met de body. dan zit er aan de randen dik een millimeter speling in. Hebben jullie er ook last van, of moet ik langs HTC voor garantie?

Ik heb even fotos van de speling meegstuurd, die zijn hier: (1.8 mb per stuk ongeveer)

foto 1
foto 2

• Pirelly
bassierocks schreef op donderdag 20 september 2007 @ 17:32:
Ik heb vandaag ook eindelijk mijn Kaiser gekregen, maar er zit bij mij speling in, en niet zo'n beetje ook. Je kan het scherm draaien in vergelijking met de body. dan zit er aan de randen dik een millimeter speling in. Hebben jullie er ook last van, of moet ik langs HTC voor garantie?

Ik heb even fotos van de speling meegstuurd, die zijn hier: (1.8 mb per stuk ongeveer)

foto 1
foto 2
Uhmm, houd je hem nu vast met je hand of blijft ie ook in die positie staan.
Als je hem moet vasthouden en de veer drukt hem terug in de goede positie als je loslaat, dan is er niets aan de hand volgens mij. Dat is dan geen speling te noemen, zo is nu eenmaal het ontwerp.

Maar als ie ook in die positie blijft staan, dan is de veer niet goed.

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Chutney schreef op donderdag 20 september 2007 @ 17:13:
Klopt dat heb ik vaker gelezen, schijnt dat het slot in de Kaiser iets wat strak is. Opzich ook geen probleem, zolang het maar werkt. Wat voor geheugen heb jij er in momenteel? Screen protector ook al geplaatst, met of zonder bubbels? ;)
Ik heb 4 GB van Sandisk, met gratis kaartlezer er bij :+

Maar man o man, wat een genot is dat Brando spul zeg! Heb de Ultra Clear versie en na het schoonmaken van het scherm is het aanbrengen van de protector een fluitje van een cent!
In één keer, zonder bubbels. Zo strak als ... vul maar in.

Voor de ongelovigen: je ziet absoluut niet dat er een protector op zit en de helderheid/contrast is exact hetzelfde als zonder protector. Superspul, dat Brando.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Reminder:

Dit is een topic over de TyTN II en niet over waar je `m het beste tegen welke prijs met welk abonnement kan kopen... Daarvoor moet je gewoon eventjes naar de winkel gaan, of op TelecomVergelijk kijken.
En, overige off-topic-blaat is natuurlijk ook not_done!