Probeer je reply's een beetje nuttig te maken aub. killzone 2 is nog niet klaar, dus je kraamt gewoon onzin uit. Daarnaast kan je als je weinig nuttigs te melden hebt ook gewoon even je vorige post editten, want je maakt wel erg veel posts van 1 a 2 regels.
Nog even snel over Halo3; collega van me heeft hem gisteren ook gekocht, maar was na alle hype toch wel teleurgesteld. Het was een prima spel dat wel, maar als je ziet dat het spel 10en krijgt en op het journaal en in vrijwel elke krant komt, dan ga je toch wel iets heeeeel speciaals en origineels verwachten.
Ik probeer zelf meestal niet al te veel mee te gaan in dat soort hypes, dan kan een spel alleen maar meevallen. Geen spel is perfect en zoals mijn collega het zei: het spel is wel een 8,5 waard, maar als je een 10 verwacht, dan valt het wel tegen.
Ik denk dat ik het meeste killzone 2 nieuws straks ook maar over ga slaan, daar zal ook wel flink wat hype aan vastgeknoopt zitten
Edit:
hmm, jammer van PES, maar als hij morgen in de US store staat, dan meld ik me ziek

Had overigens wat PES impressies op X360 & PS3 gelezen ergens (weet alleen niet precies van wanneer dat was), maar daar vonden ze de X360 versie wel scherper, maar PS3 versie speelde beter. Ik ben benieuwd hoe de final versie is, maar ik zou het toch wel jammer vinden als de PS3 versie minder scherp is.
[
Voor 14% gewijzigd door
nioz op 27-09-2007 19:10
]