Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.277 views sinds 30-01-2008

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Mja, Sony en helder communiceren. Hebben ze daar geen persvoorlichters of woordvoerders die iets meteen duidelijk kunnen vertellen?

Hier nog wat Silent Hill 5 trailers. http://games.fok.nl/news.php?newsid=20800

PSN: Shiver23

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Sentry23 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 10:44:
@Shiver: Je vroeg pas toch over de rumble ? Kojima Productions heeft het volgende te melden:

While discussing the rumble in Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (PS3) on the studio's podcast, guest John Ricciardi brought up the game's use of positional rumble--a feature not found in the DualShock 2.

"Is it safe to definitively say that the rumble in the DualShock 3 is better than the rumble in DualShock 2?" Ricciardi asked.

"Absolutely, yeah," responded Payton. "I mean, it feels better."

http://www.shacknews.com/onearticle.x/49148
Iemand van 1UP had m ook getest in combinatie met MGS4 en die wist te vertellen dat wanneer je beschoten werd van een richting, je de richting kon herkennen doordat een specifiek deel in de controller ging trillen.

PSN id: NL_SToRM

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:08
SeamusXanthus schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:48:
[...]

Zelfs Gameking Steven, toch naar mijn mening de beste reviewer van Nederland.....
Goh hey dat meen je niet! Zelfs Gameking Steven!
LOL alsof het wat uitmaakt wat die stakkers van gamekings er van vinden.....
Beste reviewer van Nederland? Pffff het moet niet gekker worden. |:(
P.E.No.1 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 10:01:
[...]

Gister terug gegaan naar MM maar ik heb mijn PS3 een paar dagen langer dan de twee weken die hun geven om alsnog van een actie gebruik te kunnen maken :( helaas...en niets aan te doen. Is de PES 2008 demo trouwens al in de store? Kon het niet checken gister want ik had stroomstoring verd... was ik net Feyenoord aan t kijken 8)7 Niks van gezien dus. Buren hadden om 23 uur weer stroom maar wij pas om 3.15 uur...
Haha das dan dubbel balen! Vooral die stroom storing dan :9 .
Nee beetje jammer van de MM, maar je kon het proberen nou.
Nog geen PES in de store helaas, hoop vanavond wel.
Heb Heavenly Sword ook ff gekocht voor 45 euri kan ik daar eerst even mee los.

Maar ehm goede wedstrijd gister, ga zaterdag weer vol vertrouwen naar de Kuip.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• SToRM666
De Store update is altijd om 19u, dus er is nog een goede kans dat de PES demo er vandaag opstaat :)

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
zwembroek schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:31:
[...]

Goh hey dat meen je niet! Zelfs Gameking Steven!
LOL alsof het wat uitmaakt wat die stakkers van gamekings er van vinden.....
Beste reviewer van Nederland? Pffff het moet niet gekker worden. |:(

[...]
Hij brengt zeer goed onder woorden wat er goed of slecht is aan een game en is in mijn ogen vrij objectief en heeft geen duidelijke voorkeur wat betreft platform (zoals een niet nader te noemen PU reviewer die alle Nintendo games bij voorbaat goed vind). Verder schrijft hij ook goed in de PU en weet duidelijk heel veel over de industrie. Toegegeven, ik ken niet alle reviewers in Nederland, maar vind hem er wel er bovenuit springen.
Verder zijn de gamekings lang niet allemaal goed (Boris is heel zwart-wit bijvoorbeeld) maar wat betreft TV het enige programma waar inhoudelijk over games wordt gepraat itt de rest. Wie is er dan zo veel beter?

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Even serieus, je geeft je antwoord zelf al. Deze game is de king van de MP shooters op consoles. Replay value is met deze game ongeveer oneindig. Dat verder de SP game aan de korte kant is (8 tot 12 uur hoor ik zo gemiddeld), is jammer maar voor vele mensen begint het dan pas. Bij HS wordt er dus terecht punten aftrek gegeven vanwege de korte duur, waar dat bij H3 terecht niet gebeurd. Verder is Halo zo ontzettend compleet nu dat de hoge cijfers wel te verklaren zijn. Al zie ik mijzelf liever HS dan Halo3 spelen (als ik een PS3 had) is er geen ontkennen aan dat H3 meer waar voor je geld geeft. Zelfs Gameking Steven, toch naar mijn mening de beste reviewer van Nederland, moet toegeven dat HS niet de toptitel is waarop hij had gehoopt. (maar het ziet er wel lekker uit :9 )
Als je MP nou niet zoveel aanvindt of niet online kunt... dan is Halo3 net zo brak als HS. Als de game eigenlijk een MP game is met als extraatje een SP game, dan moet je het vergelijken met Warhawk. En dan zie ik ook een gat van soms wel 2 punten (8 vs. 10). Maar goed, dat gezeik over die MS shooter met wel 16 man online hebben we nu wel gehad hier.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

SeamusXanthus schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:59:
[...]
Hij brengt zeer goed onder woorden wat er goed of slecht is aan een game en is in mijn ogen vrij objectief en heeft geen duidelijke voorkeur wat betreft platform (zoals een niet nader te noemen PU reviewer die alle Nintendo games bij voorbaat goed vind). Verder schrijft hij ook goed in de PU en weet duidelijk heel veel over de industrie. Toegegeven, ik ken niet alle reviewers in Nederland, maar vind hem er wel er bovenuit springen.
Verder zijn de gamekings lang niet allemaal goed (Boris is heel zwart-wit bijvoorbeeld) maar wat betreft TV het enige programma waar inhoudelijk over games wordt gepraat itt de rest. Wie is er dan zo veel beter?
Bij een review is het denk ik niet een geval van 'beter of slechter'. De meeste mensen die zich professioneel met games bezig houden kunnen in grote lijnen een duidelijke review schrijven. Het is alleen altijd een mening. De ene reviewer zal dan ook beter aansluiten bij je eigen mening dan de ander.

• SToRM666
EfBe schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:59:
Als je MP nou niet zoveel aanvindt of niet online kunt... dan is Halo3 net zo brak als HS. Als de game eigenlijk een MP game is met als extraatje een SP game, dan moet je het vergelijken met Warhawk. En dan zie ik ook een gat van soms wel 2 punten (8 vs. 10). Maar goed, dat gezeik over die MS shooter met wel 16 man online hebben we nu wel gehad hier.
Ik kan wel online, maar ik heb geen zin om er geld voor te moeten betalen...dus ik denk niet dat ik gebruik ga maken van de MP.
Niet dat ik die nodig heb hoor, Warhawk heeft toch de beste MP :P
Shiver23 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 12:04:
Bij een review is het denk ik niet een geval van 'beter of slechter'. De meeste mensen die zich professioneel met games bezig houden kunnen in grote lijnen een duidelijke review schrijven. Het is alleen altijd een mening. De ene reviewer zal dan ook beter aansluiten bij je eigen mening dan de ander.
Daarom vind ik ook dat ze bij de PU de reviews met 2 of 3 mensen zouden moeten doen (net zoals bij GameKings dus). Dan krijg je naar mijn idee een veel beter oordeel.

[ Voor 31% gewijzigd door SToRM666 op 27-09-2007 12:27 ]

Verwijderd

Waar heb je Heavenly Sword gekocht voor die prijs?

Verwijderd

Net Sony gebeld over mijn eject-problem, en hun advies was om de system settings te resetten. Goed, toch maar proberen, ook al zag ik het verband niet tussen instellingen en het ejecten van discs... Maar het blijkt te werken, de schijfjes komen er weer normaal uit. Dus.

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
Persoonlijk vind ik het gewoon raar dat een spel als Halo 3 in de meeste reviews boven de 95 zit terwijl ze weten dat er genoeg dingen niet goed zijn aan Halo 3. Neem Graphics, SP, AI van je team maten. Allemaal dingen die negatief zijn maar het spel verdient dan toch boven de 95...

Ik wil best geloven dat het een geweldig spel is maar als een spel boven de 95 scoord dan hoort het een van de beste spellen ooit te zijn. Een spel waar ALLES goed is. In mijn ogen zijn er maar een paar spellen die daar aan kunnen voldoen.

Ik was dus ook blij verast toen ik in de PU las dan Halo 3 een 90 kreeg. Het zal vast een geweldig spel zijn maar om het nou tot de heilige graal van gamen uit te roepen slaat nergens op. De sites die Halo 3 een 10 gaven mogen wat mij betreft hun ratings systeem ook wel een keer nakijken.

• SeamusXanthus
EfBe schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:59:
[...]

Je zou ook kunnen zeggen: De SP is net zo leuk als HS en de MP is net zo leuk als WH, DUS krijg je weldegelijk een hoger cijfer. ;)

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:08
Shiver23 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 12:04:
[...]

Juist, de beste reviewer ben je nog altijd zelf. ;)
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 12:45:
[...]

Waar heb je Heavenly Sword gekocht voor die prijs?
Marktplaats :) . Stonden er nog veel meer voor die prijs inclusief verzendkosten!

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
zerokill schreef op donderdag 27 september 2007 @ 12:56:
Persoonlijk vind ik het gewoon raar dat een spel als Halo 3 in de meeste reviews boven de 95 zit terwijl ze weten dat er genoeg dingen niet goed zijn aan Halo 3. Neem Graphics, SP, AI van je team maten. Allemaal dingen die negatief zijn maar het spel verdient dan toch boven de 95...

Ik wil best geloven dat het een geweldig spel is maar als een spel boven de 95 scoord dan hoort het een van de beste spellen ooit te zijn. Een spel waar ALLES goed is. In mijn ogen zijn er maar een paar spellen die daar aan kunnen voldoen.

Ik was dus ook blij verast toen ik in de PU las dan Halo 3 een 90 kreeg. Het zal vast een geweldig spel zijn maar om het nou tot de heilige graal van gamen uit te roepen slaat nergens op. De sites die Halo 3 een 10 gaven mogen wat mij betreft hun ratings systeem ook wel een keer nakijken.
Hype. Daar gaat het om. Dit heeft Microsoft goed voor elkaar, elke keer een hype creeren om iets dat het helemaal niet waard is. Ik heb Halo3 gekocht en meteen al spijt ervan. Ik had zoiets van, tegenwoordig komen toch vrijwel alleen goede games uit, maar Halo3 ligt echt onder de maatstaf die ik gebruik.
De game is gewoon standaard en grafisch niet bijzonder.

Al met al is dit een slechte week geweest, want Heavenly Sword viel ook enorm tegen!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Bjk schreef op woensdag 26 september 2007 @ 21:12:
Iemand FIFA 08 al gespot in de winkels?
Jep! Gisteren al gekocht, welliswaar voor de pc maar zag de ps3 ook liggen!!!

edit: overigens, als je mee wilt discuseren over dit spel:
[PC] Fifa 08 bevindingen

[ Voor 21% gewijzigd door Dutch_Baseline op 27-09-2007 13:33 ]

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
[...]

[...]

Haha das dan dubbel balen! Vooral die stroom storing dan :9 .
Nee beetje jammer van de MM, maar je kon het proberen nou.
Nog geen PES in de store helaas, hoop vanavond wel.

Maar ehm goede wedstrijd gister, ga zaterdag weer vol vertrouwen naar de Kuip.
ja helaas niet zo veel van gezien maar idd vertrouwen weer een beetje terug.

ontopic: waar heb je Heavenly Sword voor 45 euro gekocht dan? Dat scheelt nogal wat.

PSN id: PENo1

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 17:27

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 12:52:
Net Sony gebeld over mijn eject-problem, en hun advies was om de system settings te resetten. Goed, toch maar proberen, ook al zag ik het verband niet tussen instellingen en het ejecten van discs... Maar het blijkt te werken, de schijfjes komen er weer normaal uit. Dus.
Iedergeval beter dan terugsturen ;)
en je kan nu weer vollop Gamen :)

| Youtube |

• zerokill
AvanCade schreef op donderdag 27 september 2007 @ 13:18:
[...]

Hype. Daar gaat het om. Dit heeft Microsoft goed voor elkaar, elke keer een hype creeren om iets dat het helemaal niet waard is. Ik heb Halo3 gekocht en meteen al spijt ervan. Ik had zoiets van, tegenwoordig komen toch vrijwel alleen goede games uit, maar Halo3 ligt echt onder de maatstaf die ik gebruik.
De game is gewoon standaard en grafisch niet bijzonder.

Al met al is dit een slechte week geweest, want Heavenly Sword viel ook enorm tegen!
Warhawk zou ik dan proberen :P Dat maakt (minstens) je maand goed :p

en (in beste nederlandse traditie) maar 30 euro :o

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:01
Hopelijk vanavond de PES 2008 demo, ben benieuwd. Ik heb vanavond volgens mij ook al de kans om HS uit te spelen. Als dat zo is, dan is het wel erg snel gegaan, maar de lol is er nog lang niet af!! :)

Ik hoop dat PES 2008 een stuk sneller en soepeler speelt dan FIFA 2008, dan neem ik de manage-mode van PES (die ik toch wel iets minder vindt) wel op de koop toe, want FIFA 2008 vond ik nogal houterig overkomen.

• S2S
  • Laatst online: 11:57

S2S

zerokill schreef op donderdag 27 september 2007 @ 14:16:
[...]

Warhawk zou ik dan proberen :P Dat maakt (minstens) je maand goed :p

en (in beste nederlandse traditie) maar 30 euro :o
Ik baal juist dat ik Warhawk voor 30 euro heb gehaald, niets aan. Kan aan mij liggen...
Halo3 heb ik ook en die is echt prachtig. Zo zie je maar weer over smaak valt niet te twisten.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

• Gman
  • Laatst online: 09:46
Ligt er zo duidelijk bovenop dat gehypte games de goede games zonder miljoenen reclame budget ondersneeuwen.

Maar nuff' said 'bout teh halo kk? :P

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Ratchet&Clank heeft van de PSM3 in de UK een 9.3 gehad. En dat zonder een belachelijke hype en marketing-campagne!! Een must-buy dus :D

• SeamusXanthus
Hype zegt echt niets over de cijfers die een spel krijgt. Kijk maar na HS, die wordt toch ook niet met tienen overladen en is bijhoorlijk gehyped? Een goed spel is een goed spel. En R&C is historisch gezien een uitmuntende serie, dus logisch dat ook dit spel hoge cijfers krijgt. Het enige genre (naar mijn mening) waar de PS3 naar mijn mening echt voorop loopt.

• Gman
"echt niets" zal ik niet willen zeggen, er is wel degelijk een link te leggen tussen eindcijfers en hype.
HS is niet mega gehyped zoals Halo3.
Halo3 haalt zelfs het journaal |:(

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Levert dan ook 170 miljoen op in één dag.

• zerokill
S2S schreef op donderdag 27 september 2007 @ 14:35:
[...]

Ik baal juist dat ik Warhawk voor 30 euro heb gehaald, niets aan. Kan aan mij liggen...
Halo3 heb ik ook en die is echt prachtig. Zo zie je maar weer over smaak valt niet te twisten.
Was er iets in het bijzonder wat je niet trok naar Warhawk?

Ik vind het ieg wel mooi dat hij zo goedkoop is. Op die manier is het toch iets minder erg als een game tegenvalt.

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
SToRM666 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:36:
De Store update is altijd om 19u, dus er is nog een goede kans dat de PES demo er vandaag opstaat :)
Dat hoop ik ook héél erg, maar vrees van niet: http://www.winningelevenb...sn-demo-not-so-close.html

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

• Dutch_Baseline
-RazieL- schreef op donderdag 27 september 2007 @ 14:52:
Ratchet&Clank heeft van de PSM3 in de UK een 9.3 gehad. En dat zonder een belachelijke hype en marketing-campagne!! Een must-buy dus :D
Zou die echt zo tof zijn??? Ken het hele spel eigenlijk niet... Is het een soort platformgame?? Of meer richting RPG... Laatste houd ik niet zo van eigenlijk...

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Verwijderd

Dutch_Baseline schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:38:
[...]

Zou die echt zo tof zijn??? Ken het hele spel eigenlijk niet... Is het een soort platformgame?? Of meer richting RPG... Laatste houd ik niet zo van eigenlijk...
Het is een platformgame. Er zijn al verschillende titels op de PS2 verschenen die ik erg leuk vond, dus naar een PS3 Ratchet & Clank zit ik wel uit te kijken. Mooi om te horen dat de reviews goed zijn, maar dat was wel te verwachten eigenlijk.
Er zou in oktober (de 4e als ik me niet vergis, volgende week dus al) een demo op PSN komen, dus kan je zelf kijken of het wat is.

Hier wat videomateriaal: http://www.gametrailers.com/game/4572.html

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2007 15:45 ]

• P.E.No.1
-RazieL- schreef op donderdag 27 september 2007 @ 14:52:
Is Ratchet and Clank al uit dan?

• Dutch_Baseline

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Waarom kost dit spel 75 euro?

• P.E.No.1
Jammer anders had ik hem gelijk gehaald. Ik heb alle delen helemaal blauw gespeeld. ( behalve Ratchet Gladiator , die was te veel shooter en te weinig avontuur)

Verwijderd

Omdat er een 'gratis' 512 MB USB stick en wallpaper bij zit?

Of het is dus niet gratis, of Bart Smit is way overpriced... Ik koop sowieso nooit games in een speelgoedwinkel. Vaak te duur en ik wil gewoon een gesealde case.

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

P.E.No.1 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:47:
[...]

Is Ratchet and Clank al uit dan?
Gamesbladen en gamessites krijgen regelmatig al een final version van een game voordat ie in de winkels ligt. De game zou eind november in de winkels moeten liggen.

• t!n0
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-07 17:44
S2S schreef op donderdag 27 september 2007 @ 14:35:
[...]

Ik wil Warhawk wel van je overnemen voor €20,- ;)

Verwijderd

t!n0 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 17:27:
[...]

Ik wil Warhawk wel van je overnemen voor €20,- ;)
Hehe, als dat maar kon hè.

Verwijderd

nog meer mensen die fifa 08 hebben ?

Verwijderd

[...]

Ja ik denk dat MS alle reviewers heeft omgekocht Halo 3 een hoog en HS een lager cijfer te geven. Het is een complot om Sony uit te schakelen....

Even serieus, je geeft je antwoord zelf al. Deze game is de king van de MP shooters op consoles. Replay value is met deze game ongeveer oneindig. Dat verder de SP game aan de korte kant is (8 tot 12 uur hoor ik zo gemiddeld), is jammer maar voor vele mensen begint het dan pas. Bij HS wordt er dus terecht punten aftrek gegeven vanwege de korte duur, waar dat bij H3 terecht niet gebeurd. Verder is Halo zo ontzettend compleet nu dat de hoge cijfers wel te verklaren zijn. Al zie ik mijzelf liever HS dan Halo3 spelen (als ik een PS3 had) is er geen ontkennen aan dat H3 meer waar voor je geld geeft. Zelfs Gameking Steven, toch naar mijn mening de beste reviewer van Nederland, moet toegeven dat HS niet de toptitel is waarop hij had gehoopt. (maar het ziet er wel lekker uit :9 )
weer een x360 fan.. Get a life boy.. Get PS3 :) Halo 3 is niks vergeleken met Killzone 2.. de probleem van Xbox 360 is dat ze niet helemaal compleet maken.. ze kijken puur naar de cijfers van verkoop want anders kon sony ps3 eerder dan xbox 360 uitlaten komen maar dan zou het een mislukte versie van ps3 worden net als nu de x 360..

als ze nou beetje meer tijd gaven als killzone 2 en metal gear solid.. dan zou halo 3 compleet zijn want niet iedereen betaald 60 euro per jaar voor x360 live

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 16:42:
[...]

Omdat er een 'gratis' 512 MB USB stick en wallpaper bij zit?

Of het is dus niet gratis, of Bart Smit is way overpriced... Ik koop sowieso nooit games in een speelgoedwinkel. Vaak te duur en ik wil gewoon een gesealde case.
Sommige speelgoedwinkels hebben nog wel eens een gesealde verpakking achter liggen.
Als je er om vraagt willen ze die wel eens geven. Mijn Halo 3 en Heavely Sword waren ook gesealed en beide zijn in een winkel gekocht.
Voor de prijs geef ik je echter geen ongelijk om online te bestellen...

Nog maar 25 minuutjes en dan even PSN checken.
Persoonlijk hoop ik dat Clive Barkers Jericho Demo te downen is (net als op de Xbox Marketplace). Kan ik ze mooi vergelijken en dan zien op welke console ik die game ga halen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

wat kan je eigenlijk precies downen vandaag?

• WickedWizard
Persoonlijk hoop ik dat de PES2008 demo te downen is (net als op de Xbox Marketplace). Kan ik ze mooi vergelijken en dan zien op welke console ik die game ga halen. xD

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

CaptainCharisma schreef op donderdag 27 september 2007 @ 18:46:
Persoonlijk hoop ik dat de PES2008 demo te downen is (net als op de Xbox Marketplace). Kan ik ze mooi vergelijken en dan zien op welke console ik die game ga halen. xD
SCHITTERENDE TEKST _/-\o_

Edit:
Jammer dat jij 10 minuten later postte en het dus nog maar 15 minuten was...beetje een jammertje van je :+

[ Voor 13% gewijzigd door FeaR op 27-09-2007 18:52 ]

• WickedWizard
FeaR1986 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 18:51:
[...]

SCHITTERENDE TEKST _/-\o_

Edit:
Jammer dat jij 10 minuten later postte en het dus nog maar 15 minuten was...beetje een jammertje van je :+
Ah ik zie het ja, da's zonde :+

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Ik dacht even de pes demo te zien, maar het was maar een trailer. Verder ook niets boeiends deze keer. sega rally en folklore zijn geloof ik nieuw, maar die heb ik al gespeeld.

[ Voor 27% gewijzigd door Reemster op 27-09-2007 18:57 ]

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Ik DM je nog wel in verband met de regeling voor de schadevergoeding in verband met het schenden van copyrght en dergelijke >:)

Verwijderd

6 psone games, hmmm, saai.

• WickedWizard
FeaR1986 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 18:55:
[...]

Ik DM je nog wel in verband met de regeling voor de schadevergoeding in verband met het schenden van copyrght en dergelijke >:)
XD

Ontopic: Echt balen dat er geen PES2008 demo is. Als Sony hem al heeft sinds vrijdag(de dag dat de demo op Xbox Marketplace kwam) vind ik dit echt schandalig.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

-RazieL- schreef op donderdag 27 september 2007 @ 18:54:
Ik dacht even de pes demo te zien, maar het was maar een trailer. Verder ook niets boeiends deze keer. sega rally en folklore zijn geloof ik nieuw, maar die heb ik al gespeeld.
folklore demo is wel een nieuwe maar geen pes of jericho. wederom karig itt de usa.

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 18:40:
wat kan je eigenlijk precies downen vandaag?
* PES 2008 trailer
* Motorstorm additional content
* Ninja Gaiden Sigma, Speed-master
* Warhawk wallpapers
* Heavenly Sword wallpapers
* Feel Ski trailer
* InFamous trailer
* Heavenly Sword vids

* Folklore demo
* Sega rally demo

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

• WickedWizard
Zou de PES2008 demo morgen op de US PSN staan? Denk het zelf niet maar hopen mag toch? =)

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 18:19:
[...]

weer een x360 fan.. Get a life boy.. Get PS3 :) Halo 3 is niks vergeleken met Killzone 2..
:z
Probeer je reply's een beetje nuttig te maken aub. killzone 2 is nog niet klaar, dus je kraamt gewoon onzin uit. Daarnaast kan je als je weinig nuttigs te melden hebt ook gewoon even je vorige post editten, want je maakt wel erg veel posts van 1 a 2 regels.

Nog even snel over Halo3; collega van me heeft hem gisteren ook gekocht, maar was na alle hype toch wel teleurgesteld. Het was een prima spel dat wel, maar als je ziet dat het spel 10en krijgt en op het journaal en in vrijwel elke krant komt, dan ga je toch wel iets heeeeel speciaals en origineels verwachten.

Ik probeer zelf meestal niet al te veel mee te gaan in dat soort hypes, dan kan een spel alleen maar meevallen. Geen spel is perfect en zoals mijn collega het zei: het spel is wel een 8,5 waard, maar als je een 10 verwacht, dan valt het wel tegen.

Ik denk dat ik het meeste killzone 2 nieuws straks ook maar over ga slaan, daar zal ook wel flink wat hype aan vastgeknoopt zitten :)

Edit:
hmm, jammer van PES, maar als hij morgen in de US store staat, dan meld ik me ziek :)
Had overigens wat PES impressies op X360 & PS3 gelezen ergens (weet alleen niet precies van wanneer dat was), maar daar vonden ze de X360 versie wel scherper, maar PS3 versie speelde beter. Ik ben benieuwd hoe de final versie is, maar ik zou het toch wel jammer vinden als de PS3 versie minder scherp is.

[ Voor 14% gewijzigd door nioz op 27-09-2007 19:10 ]

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Inderdaad zeer karig....

Wallpapers gebruik ik niet en ga ik niet gebruiken, want die standaard wallpaper geeft zo'n leuk effect in combinatie met ambilight..
Trailers heb je meestal toch al gezien via internet...
En stond die Folklore demo er een paar weken geleden ook al niet op?

Dus alleen Sega Rally even downen dan...komt aan de ene kant wel goed uit want dan houd ik genoeg bandbreedte over om Halo 3 online te spelen.

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Shiver23 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 19:01:
[...]

folklore demo is wel een nieuwe maar geen pes of jericho. wederom karig itt de usa.
Alweer een nieuwe? Ik heb al 2 verschillende folklore demo's gespeeld :P

Phillie aan het woord. Hij vertelt t best knap ^^ http://www.gametrailers.com/player/25649.html

Verwijderd

Seraphus-Y schreef op donderdag 27 september 2007 @ 19:03:
[...]

* PES 2008 trailer
* Motorstorm additional content
* Ninja Gaiden Sigma, Speed-master
* Warhawk wallpapers
* Heavenly Sword wallpapers
* Feel Ski trailer
* InFamous trailer
* Heavenly Sword vids

* Folklore demo
* Sega rally demo
wallpapers kon je al downen van us account.. hoop dat het iets anders is :)
nieuwe folkore demo uit dus ?

hmmm denk dat er vannacht meerdere demos zijn..

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 18:19:
weer een x360 fan.. Get a life boy.. Get PS3 :) Halo 3 is niks vergeleken met Killzone 2..
Een bestaande alom geprezen franchise is inderdaad niks vergeleken met een game waarvan we +/- 1 minuut footage gezien hebben. Daarnaast is "Killzone 2" automatisch geweldig omdat het eerste deel ontzettend zoog.

Get a life boy... Stop posting.

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 17:14
weer een brakke Euro PSN update, dan maar inderdaad hopen op een goede USA update. Waar blijven PES2008 en Jericho demo ? die zijn alweer uit op 360 marketplace en Sony loopt weer lekker achter. Helpt ook niet als je maar 1 keer per week de store een update geeft. Het is dat online (gamen) bij Sony gratis is i.t.t. Xbox Live, daarom valt het voor mij nog een beetje te accepteren maar ik vind dit niet leuk Sony ! :(

Verwijderd

Elke x verrast psn ons dus wacht tot vannacht effe af..

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 16:26
seag rally demo ff downen zo
ben beneiuwd. twijfel tussen sega rally of Dirt.

[ Voor 30% gewijzigd door Laryx op 27-09-2007 19:31 ]

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 17:27

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Weet iemand hoelaat de US store update is.
Ik ben morgen tog vrij dus als het ergenst in de nacht is wil ik er best op wachten.

Weet iemand of het mogelijk is om ps2 game saves via netwerk of usb stick op je ps3 te krijgen.
Ik hoef de saves niet van m'n Playstation 2 af te halen (op internet staat er genoeg)
Ben namelijk niet van plan om een memorycard adapter te gaan kopen, aangezien je em tog maar 1x gebruikt.

| Youtube |

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

nioz schreef op donderdag 27 september 2007 @ 19:06:
[...]

Nog even snel over Halo3; collega van me heeft hem gisteren ook gekocht, maar was na alle hype toch wel teleurgesteld. Het was een prima spel dat wel, maar als je ziet dat het spel 10en krijgt en op het journaal en in vrijwel elke krant komt, dan ga je toch wel iets heeeeel speciaals en origineels verwachten.

Ik probeer zelf meestal niet al te veel mee te gaan in dat soort hypes, dan kan een spel alleen maar meevallen. Geen spel is perfect en zoals mijn collega het zei: het spel is wel een 8,5 waard, maar als je een 10 verwacht, dan valt het wel tegen.
Tja een hype van 10 miljoen en alleen al het feit "het is Halo!". Genoeg om de hele xbox communitie op te geilen. Maar er zijn vaak genoeg wel punten aan op te marken bij dit soort "super games". Games die alleen bij titel al god genoemt worden.

Toch is er vaak veel aan op te merken en ik denk toch dat veel van de 10nen die gegeven zijn later afgezwakt worden aangezien mensen weer kunnen nadenken na de hype en vergelijken!

Halo 3 is een succes..tja..dat was het al een paar maanden geleden en met MSG 4 komend en Killzone II etc..etc... het herhaalt zich!

De gamemarkt is some een beetje oververhit..heb geen filmpjes gezien, geen plaatjes, etc . Real Life is a bitch en ik ben bezig geweest met dozen verplaatsten en kasten maken!

Ik probeer ook als een game net uit is, zo objectief mogelijk ( want ja..je geeft een mening ) een review te maken. En meer dan een 9 halen bij mij is niet makkelijk :)

En de tijd van dat elke game een 10 krijgt is toch wel voorbij...

There is no place like ::1

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Meestal is de US store update om middernacht (NL).
Probleem is meestal wel dat de downloads voor geen meter lopen, ja... in het begin, tot je ergens op 40-50 % zit. Dan staat de download stil tot de volgende ochtend.

[ Voor 62% gewijzigd door Seraphus-Y op 27-09-2007 19:36 ]

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

swampy schreef op donderdag 27 september 2007 @ 19:34:
[...]

Tja een hype van 10 miljoen en alleen al het feit "het is Halo!". Genoeg om de hele xbox communitie op te geilen. Maar er zijn vaak genoeg wel punten aan op te marken bij dit soort "super games". Games die alleen bij titel al god genoemt worden.
Laat ze.... wij mogen straks met Killzone 2 :+

• zerokill
swampy schreef op donderdag 27 september 2007 @ 19:34:
[...]

Toch is er vaak veel aan op te merken en ik denk toch dat veel van de 10nen die gegeven zijn later afgezwakt worden aangezien mensen weer kunnen nadenken na de hype en vergelijken!

Halo 3 is een succes..tja..dat was het al een paar maanden geleden en met MSG 4 komend en Killzone II etc..etc... het herhaalt zich!

De gamemarkt is some een beetje oververhit..heb geen filmpjes gezien, geen plaatjes, etc . Real Life is a bitch en ik ben bezig geweest met dozen verplaatsten en kasten maken!

Ik probeer ook als een game net uit is, zo objectief mogelijk ( want ja..je geeft een mening ) een review te maken. En meer dan een 9 halen bij mij is niet makkelijk :)

En de tijd van dat elke game een 10 krijgt is toch wel voorbij...
Sluit ik me bij aan. Eigenlijk was er maar 1 titel die het echt zou verdienen om een 10 te halen en dat is Zelda Ocarine of Time. werkelijk alles aan die game was perfect. *nostalgie

En nu weer ontopic:
Ik hoop dat we binnenkort een Ratchet demo kunnen verwachten of toch nog een Lair demo. Ik kan me vaag herineren dat ik ooit iets over een Lair demo had gelezen en ik blijf benieuwd naar deze titel.

Voor de rest erger ik me er toch aan dat de exclusives van sony structureel een beetje lijken tegen te vallen terwijl exclusives van de concurentie (Metroid, Bioshock en Halo) allemaal wel waar weten te maken.

Mja ik merk toch dat ik pessimistischer begin te worden over sony. Jammer want de console is zeer degelijk en als ze hun best doen leveren ze geweldige dingen (warhawk en natuurlijk de hele PS2 library).

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
US Store update: http://blog.us.playstation.com/?author=4371

Demos:
• Clive Barker’s Jericho
• NBA 2K8

Vids/trailers:
• NBA 08 Upside Progression System tutorial
• Eye of Judgement Overview
• Guitar Hero III: Legends of Rock trailer
• Iron Man trailer
• We Own the Night trailer

Duurt alleen nog ff voordat ze live zijn..

[ Voor 6% gewijzigd door tex5 op 27-09-2007 20:15 ]

• WickedWizard
Geen PES dus... ggr! :(

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Maar wel Clive Barkers Jericho....
Heb m wel voor op de Xbox 360 gedownload en het ziet er zeker vet uit en de sfeer is ook helemaal top.
Zou alleen wel eens willen vergelijken wat de graphics doen, maar daar moet ik dus nog op wachten...

Maar als iets nu op de US PSN staat, over hoeveel weken staat het dan (gemiddeld) op onze PSN?

Verwijderd

FeaR1986 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 20:54:
[...]

Maar als iets nu op de US PSN staat, over hoeveel weken staat het dan (gemiddeld) op onze PSN?
Geen idee, het verschilt. Ik heb het idee dat SCEE maar wat aan moddert met de EU store, er is geen touw aan vast te knopen...
Ik ga Jericho wel even downloaden uit de US store, ben wel benieuwd.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2007 21:23 ]

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:21:
[...]
Ik ga Jericho wel even downloaden uit de US store, ben wel benieuwd.
In de PU stond Jericho als volgt omschreven: een vleugje Painkiller, een teentje Aliens en mespuntje Rainbow Six en een scheut Second Sight.

En daar vind ik persoonlijk echt niets van kloppen.
De sfeer is vele malen beter dan in Painkiller: veel donkerder, betere muziek en setting
Die aliens zou ik eerder vervangen voor gedrochten zoals we in Hellraiser gewend zijn.
Dat mespuntje Rainbow Six is eerder een korreltje, want een teamlid kunnen laten stoppen/aanvallen is wel erg weinig om dan te vergelijken met Rainbow Six.

Vind de AI in de demo best goed: poppetjes die jij niet bestuurd staan niet lomp te doen, maar begeven zich echt naar de actie en geven ook echt dekking.

En al zouden de graphics en de AI niet zo goed zijn zou ik de game nog kopen, want die sfeer is echt ongeëvenaard.

• Gman
zerokill schreef op donderdag 27 september 2007 @ 20:01:
[...]

Sluit ik me bij aan. Eigenlijk was er maar 1 titel die het echt zou verdienen om een 10 te halen en dat is Zelda Ocarine of Time. werkelijk alles aan die game was perfect. *nostalgie
Amen O-)
En nu weer ontopic:
Ik hoop dat we binnenkort een Ratchet demo kunnen verwachten of toch nog een Lair demo. Ik kan me vaag herineren dat ik ooit iets over een Lair demo had gelezen en ik blijf benieuwd naar deze titel.
Idd geef lair demo! een goeie met controll demo, anders moet ik 'm in een gameswinkel gaan checken ofzo.
Voor de rest erger ik me er toch aan dat de exclusives van sony structureel een beetje lijken tegen te vallen terwijl exclusives van de concurentie (Metroid, Bioshock en Halo) allemaal wel waar weten te maken.
Hoe bedoel je dit precies? want bijv. de MGS4 gameplay video is "jawdropping", ben zwaar onder de indruk, en GT5 wordt ook weer een topper.
Mja ik merk toch dat ik pessimistischer begin te worden over sony. Jammer want de console is zeer degelijk en als ze hun best doen leveren ze geweldige dingen (warhawk en natuurlijk de hele PS2 library).
Ik zit eraan te denken om een klacht in te dienen vanwege de belabberde updates, ik zit absoluut niet constant te springen om content maar het feit dat de US store zoveel beter is irriteerd me gewoon :(

Ik ben begonnen met mn ps3 kist 8) om 'm veilig te vervoeren naar lanpartys en 'm daar ook te gebruiken, en hij blijft erin zitten zodat ie uit het zicht is en op slot.
Er komen dus ook fan's in en misschien nog een ccfl maar moet ik nog zien of ik dat ga redden met de voeding.

• zerokill
Gman schreef op donderdag 27 september 2007 @ 23:14:

[...]

Hoe bedoel je dit precies? want bijv. de MGS4 gameplay video is "jawdropping", ben zwaar onder de indruk, en GT5 wordt ook weer een topper.
Nou ik zou het jammer vinden als MGS, GT en FF de enige "echte" goeie games worden op de ps3. Ik vind het best knap van MS dat ze nu toch wel met een groot aantal games die spijker op de kop weten te slaan. Games als GoW en Bioshock komen beetje uit het niets en zijn erg goed. Zelfs exclusives voor MS die tegenvallen zoals Blue dragon en Eternal Sonata zijn waarschijnlijk toch beter dan Heavenly Sword en Lair. Het begint gewoon een beetje te lijken alsof sony "het" kwijt is.

Ik hoop maar dat ratchet en Uncharted niet gaan tegenvallen al ben ik ook over deze titels best sceptisch. Had al dingen gelezen dat Ratchet eigenlijk zelfde als ps2 is maar gewoon betere graphics en dat uncharted nogal last heeft van slechte controls.

Een ander iets waar ik me echt enorm aan erger is het volgende: Hoe idioot lang het duurt voordat een game in de winkel ligt. Ik vind het geweldig voor xbox bezitters dat ze met de E3 een paar van de eerste screens van bijv PGR zien en dat het spel al in oktober in de winkel ligt. Dit in tegenstelling tot bijv GT5 waarvan we waarschijnlijk de echte versie pas met kerst 2008 kunnen verwachten. Er zijn meer van dit soort dingen.

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
[...]

mwah, ik denk dat het nog iets te vroeg is om deze conclusie te trekken aangezien zoals eerder gezegd idd GT, MGS4, Killzone 2 nog moeten komen. Op games gebied komt de ps3 nu pas langzaam op gang. (daarnaast is bioshock geen exclusive ;) )

Er was wel aardig wat te doen om Warhawk, Heavenly Sword en Lair. Warhawk is een goede game geworden, Heavenly Sword vind ik ook super alleen vind iedereen hem te kort, maar slecht is hij (zij?) zeker niet. Dus de enige 'gehypte' game die tegenvalt is Lair imho.

En Metroid who.. ? Mijn Wii staat keihard stof te verzamelen met dank aan het verschrikkelijke europese release schema, maar daar moet ik in een ander topic over gaan zeuren ;) (Zag overigens in de Metro dat Nintendo europe op zoek is naar een engels/japans sprekend persoon voor localisatie werk, dus misschien krijgen we in europa binnenkort onze wii games wel iets sneller, nu krijgen we alles maanden later dan Japan en zelfs de US :/ )

Edit:
Eternal Sonata kwam toch ook naar de PS3 of vergis ik me nu met een andere Xbox rpg?
En we krijgen ook littlebigplanet nog...
Ik maak me in ieder geval geen zorgen, ik kan toch niet meer dan 1 a 2 games per maand spelen en voor mij komt er sinds Augustus genoeg leuks uit :)

[ Voor 8% gewijzigd door nioz op 28-09-2007 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauragon
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-06-2023
Ik heb mijn ps3 sinds eind augustus en tot nu toe bevalt het me goed!
Het streamen vanaf je pc naar de ps3 was in het begin frustrerend. WMP11 wou maar niet lukken (netwerk fout)...uiteindelijk maar Tversity geprobeerd en zonder veel poespas is het in 1x gelukt...zoals het hoort.

Ik zie al dat een guide in de OP staat...persoonlijk heb ik het met deze twee links volledig werkend gekregen.

http://www.gamespot.com/p...?topic_id=25863444&page=0
http://weblog.bbzzdd.com/...rsity-for-the-ps3-part-i/

In die tweede link staat hoe je Tversity kan optimaliseren, met als resultaat veel beter beeld dan zonder het tweaken =)

Zoals velen vind ik de EU-store echt karig iedere week integenstelling tot de US-store...maarja ik vind het al best dat je met een omweg terecht kan op de US/Japan store. (ik had geprobeerd een sub account aan te maken voor de US-store...maar helaas moest dan m'n master account ook gevestigd zijn in de US....wel jammer dat ik betaalde content in de US-store niet eraf kan halen.

ps

US store is open voor business :)

[ Voor 11% gewijzigd door Dauragon op 28-09-2007 00:35 ]

Make everything as simple as possible, but not simpler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

zerokill schreef op donderdag 27 september 2007 @ 20:01:Sluit ik me bij aan. Eigenlijk was er maar 1 titel die het echt zou verdienen om een 10 te halen en dat is Zelda Ocarine of Time. werkelijk alles aan die game was perfect. *nostalgie
Nope, zo zijn er nog wel meer games die een 10 verdienen, afgezien van het feit dat geen 1 game perfect is. Van pong tot mgs1, zelda is echt niet de enige game.
FeaR1986 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 20:54:Maar als iets nu op de US PSN staat, over hoeveel weken staat het dan (gemiddeld) op onze PSN?
Staat volgens mij geen vaste periode voor. Aangezien de EU Store soms ook dingen eerder dan de US Store krijgt.
zerokill schreef op donderdag 27 september 2007 @ 23:50:Zelfs exclusives voor MS die tegenvallen zoals Blue dragon en Eternal Sonata zijn waarschijnlijk toch beter dan Heavenly Sword en Lair.
Nu roep je iets alleen maar om je theorie te laten kloppen. Beter dan HS? Ze zijn aan elkaar gewaagd denk ik. Beter dan Lair wel ja. Maar bv Ratchet&Clank (waarom vergeet je de beste ps3-exclusive van dit jaar te noemen?) is veruit beter dan die 2 360-games.
[b][message=28806138,noline]Ik hoop maar dat ratchet en Uncharted niet gaan tegenvallen al ben ik ook over deze titels best sceptisch. Had al dingen gelezen dat Ratchet eigenlijk zelfde als ps2 is maar gewoon betere graphics en dat uncharted nogal last heeft van slechte controls.
Ik heb gelezen, gezien en zelf ervaren dat dat van Ratchet niet waar is. Wat betreft Uncharted, er is veel verandert tussen de oudste build en de nieuwste build van de game. Het is nog even afwachten, maar de controls zijn al stukken beter dan bv een jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net fifa 08 gespeeld pheeewwww wat een spel.. grafisch ziet ie perfect uit en de nieuwe pro camera geen woorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

[...]

En dat vond ik dan weer echt een boutgame :P

Maar ontopic, wat is er zo belanrijk aan Folklore dat we nu al aan de derde demo ofzo zitten.
Kan het op de demo's gebasseerd niet echt een interessant spel vinden.

Zit ook te wachten op de demo van Assassins Creed. Er is al een playable demo, want die stond ook op de Games Convention. Dus als ze die nu even op PSN knallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Gvd Gvd..geen PES demo :( Alleen zo'n trailer die je allang gezien hebt..Waarom wordt de PS store in vergelijking met XBOX-live zo vaak overgeslagen mbt demo's..Misschien vandaag in de US-store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Mensen vinden game X beter dan Lair... terwijl Lair helemaal niet beschikbaar is in speelbare vorm nu. Dus uitspraken daarover doen is puur gebaseerd op wat er in de media gezegd is over Lair.

Mooi voorbeeld van hoe de media de perceptie beinvloed wat kwaliteit is en wat niet... :/

Demo R&C komt trouwens op 11 oktober in de US store (volgens shacknews), geen idee of deze dan ook in de EU store komt (vast niet)

[ Voor 18% gewijzigd door EfBe op 28-09-2007 09:12 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

EfBe schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 09:11:
Mensen vinden game X beter dan Lair... terwijl Lair helemaal niet beschikbaar is in speelbare vorm nu. Dus uitspraken daarover doen is puur gebaseerd op wat er in de media gezegd is over Lair.

Mooi voorbeeld van hoe de media de perceptie beinvloed wat kwaliteit is en wat niet... :/

Demo R&C komt trouwens op 11 oktober in de US store (volgens shacknews), geen idee of deze dan ook in de EU store komt (vast niet)
Lair is in de VS gewoon te koop dus hoezo niet beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

EfBe schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 09:11:
Ik heb hem in NL in mijn zoektocht naar Halo 3 van de week in 2 winkels in de schappen zien liggen met een Import logo er op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Laatst online: 12-10-2021
Wat een gezeur toch constant om een demo van een spelletje. Net alsof de wereld vergaat als Microsoft een weekje eerder komt met een demo dan Sony.

Ik snap dat sowieso niet, sinds deze generatie consoles der zijn richten veel mensen zich op demo's, statistieken en achievements. Gezellig een spelletje spelen is er niet meer bij; De reden dat Xbox live mij niets meer doet, om de week hopt de helft van je friends over naar de volgende game.

Vergelijk het sowieso eens hoe goed een ps3 gamer het heeft ten opzichte van bijv een wii gamer. Nintendo europa is helemaal een drama met releases (op de ps3 komt de demo iets later, op de wii komt het spel zelf 6 maanden later uit in europa). Men kan daar geen demo's spelen, de spellen zijn veelal veel beknopter, minder online functionaliteit etc.

Microsoft heeft het gewoon erg goed voor elkaar qua live netwerk en distributie, maar daar betaal je ook voor als gebruiker. Mij bevalt PSN in ieder geval erg goed, er staan zat demo's op, wat gratis spul, niets te klagen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

Kijk eens naar de updates van de ps3 t.o.v de 360. Er is bijna elke week een update voor de ps3 waarmee die meer opties krijgt. Dat doen ze echt goed hoor bij sony. Maar ik zie toch echt meer demo's bij de ps3 dan bij de 360. Daar duurde het echt veel langer dat ik demo's zag binnendruppelen (tot 4 maanden terug).

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
*O* Sinds gisteren ook eigenaar (technically, IlseIII :P ) van een PS3. _/-\o_ Ridge Racer 7 en F1 2006 erbij in het 'starters-pakket' (en een extra controller). Ridge Racer 7 valt vet tegen (IMHO), maar dat kan nog 'wennen' zijn. F1 ziet er leuk uit, maar voelt qua GFX ook nog niet écht alsof het een aankoop van 600 euri kan verantwoorden.

Nu weet ik dat de PS3 games nog 'in de kinderschoenen' staan en dat ik waarschijnlijk ook geen 'toppers' heb 'gekregen' bij 't ding (zo'n n00b-pakket bij de Bart S.). En to be honest boeit het me ook niet; ik heb die PS3 alleen al gekocht om zo'n Cell CPU in m'n buurt te hebben thuis O+ Al was 'ie stuk, dan kon ik nog die Cell af en toe eens aaien :P

Anyhow, NFS Carbon is besteld bij Bol.com en ik kijk al uit naar de opvolger (NFS Prostreet). Gewoon omdat NFS zo lekker weg speelt (heb zowat de hele serie compleet). Maar ik ben dus eigenlijk op zoek naar dé game die nou eens echt als show-off kan dienen om te zien wat het beestje er nou eigenlijk uit weet te persen. Resitance FOM is niet mijn genre, evenals de meeste FPS'en. Wat zou ik volgens jullie nou eens het beste kunnen bestellen om mijn PS3 eens flink te belasten en mijn oogjes te strelen en mijn vrienden jaloers te maken? :P

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
RobIII schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 10:26:
Wat zou ik volgens jullie nou eens het beste kunnen bestellen om mijn PS3 eens flink te belasten en mijn oogjes te strelen en mijn vrienden jaloers te maken? :P
Durf met 100.000% zekerheid te stellen dat je hier Heavenly Sword voor moet gebruiken!!! Nog nooit eerder heb ik dit soort graphics in een game gezien!!! Voorwaarde is wel dat je een HD tv hebt natuurlijk!!! Met name de latere levels zijn werkelijk waar om te watertanden!!! Daarnaast is HS nu al ruim beschikbaar via Marktplaats e.d.

edit: Om maar te zwijgen over de oogverblindende cut-scenes!!! Daarnaast is Nariko ook niet vervelend om naar te kijken!

[ Voor 9% gewijzigd door Dutch_Baseline op 28-09-2007 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
@ DinoPK

Ik wacht gewoon met smart op PES omdat het voor mij een belangrijke titel is. Dan mag ik toch wel klagen als er wel demo's zijn (PC en X360) maar alleen niet voor PSN? Waarom is het zo moelijk om die demo online te gooien? Bovendien dat PSN gratis is, is toch niet een reden om achter de feiten aan te gaan lopen? Als het een betaalde service zou zijn zouden dan wel demo's synchroon met demo's van X360 of PC uitkomen? En nog iets..waarom komen de meest multiplatform spellen vaak later uit op de PS3 (HL2 orange Box en nog een paar ik kan het zo snel niet bedenken)?

verder ben ik ruim tevreden met mn PS3'tje hoor.. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door P.E.No.1 op 28-09-2007 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Laatst online: 02-09 14:59
Wat zou ik volgens jullie nou eens het beste kunnen bestellen om mijn oogjes te strelen en mijn vrienden jaloers te maken? :P
Een Xbox360 met Gears of War en Bioshock. ;)

Om eerlijk te zijn heb ik nog niet heel veel oogstrelends (wat al te koop is) op de PS3 gezien. Ik denk dat wbt graphics Heavenly Sword en GT:HD op dit moment toch wel de toppers zijn.

Maar je kan ook wat demo's downloaden en die aan je vrienden laten zien, daar zit ook mooi spul tussen. En ik denk dat COD4 over een paar weken ook wel leuke dingen kan laten zien.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Ff een paar weken geduld hebben, en Ratchet & Clank halen ? ;)
Anders Ninja Gaiden Sigma (niet mijn smaak en erg 'shiny' met nogal wat oude textures en geometry) , Dirt, of Motorstorm.
(dit lijkt me wel een vraag die nogal wat discussie los zal maken ;) )

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

Wat zijn de ervaringen met tversity met een ps3 wireless aangesloten en hd filmjes? Trekt alle het?

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Dutch_Baseline schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 10:40:
[...]

Durf met 100.000% zekerheid te stellen dat je hier Heavenly Sword voor moet gebruiken!!! Nog nooit eerder heb ik dit soort graphics in een game gezien!!! Voorwaarde is wel dat je een HD tv hebt natuurlijk!!! Met name de latere levels zijn werkelijk waar om te watertanden!!! Daarnaast is HS nu al ruim beschikbaar via Marktplaats e.d.

edit: Om maar te zwijgen over de oogverblindende cut-scenes!!! Daarnaast is Nariko ook niet vervelend om naar te kijken!
Ik ben ook onder de indruk van de graphics van HS. Alhoewel ik zeker ben dat dit nog niet eens de helft van de kracht is van de PS3, gezien sommige foutjes enzo.
Cutscenes zijn inderdaad ook erg goed!! Vooral gezichtanimaties zijn goed verwerkt! Ik heb nu ook de laatste levers gezien en stja, ik denk dat ik vooral die scenes nog vaak terug ga spelen, gewoon omdat de massa zo verscrhikkelijk gaaf is en het er ook nog eens super uitziet! :)

Op dit moment is HS grafisch denk ik zeker de beste game op de PS3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is morgen nou eindelijk singstar te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Sentry23 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 10:45:
Ff een paar weken geduld hebben, en Ratchet & Clank halen ? ;)
Anders Ninja Gaiden Sigma (niet mijn smaak en erg 'shiny' met nogal wat oude textures en geometry) , Dirt, of Motorstorm.
(dit lijkt me wel een vraag die nogal wat discussie los zal maken ;) )
Wil je snel een spel, ga dan voor Motorstorm. Licht verteerbaar en grafisch een toppertje. Begin oktober is R&C toch? Je kan ze ook gewoon allebei halen natuurlijk.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 10:52:
Is morgen nou eindelijk singstar te koop?
Singstar is voor mij ook een verhaal apart. Zelf heb ik ook alweer oktober als november gehoord. Maar ik kan denk met 99,9% zekerheid zeggen dat singstar in september al lang niet meer tot de opties behoord. Denk dat het november wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Nu weet ik dat de PS3 games nog 'in de kinderschoenen' staan en dat ik waarschijnlijk ook geen 'toppers' heb 'gekregen' bij 't ding (zo'n n00b-pakket bij de Bart S.). En to be honest boeit het me ook niet; ik heb die PS3 alleen al gekocht om zo'n Cell CPU in m'n buurt te hebben thuis O+ Al was 'ie stuk, dan kon ik nog die Cell af en toe eens aaien :P
Ik mag hopen dat je dat niet meent? En waarom heb je de PS3 dan eigenlijk wel gekocht aangezien je aangeeft dat je de games kut vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Edge heeft de nieuwe Singstar gereviewd (met een 8 overigens). Volgens de blog op IGN was het spel in juni al bijna af.
Snap er echt niets van waarom het allemaal zo lang moet duren. Is de timing van release soms niet goed? Of wachten ze tot de PS Eye uit is? Of moeten ze de online service nog perfectioneren?
En die bluetooth microfoons zullen ook pas volgend jaar komen om het simpel te houden....

edit: volgens de PS site verschijningsdatum: jul-sept 2007. Volgens mij heb ik vorige week nog oktober-november 2007 zien staan. Wederom een knap staaltje verwarring van Sony.

[ Voor 18% gewijzigd door Shiver23 op 28-09-2007 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Met singstar doen ze inderdaad goed hun best om onduidelijk te zijn. Ik ben wel benieuwd naar de online dienst en de kosten die het uiteindelijk met zich mee gaat brengen (aangezien ze daar ook nog lekker onduidelijk in zijn). Daarnaast zal ik dan toch echt wel aan de CC moeten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
  • Laatst online: 06-05 16:26
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:02:
[...]

Ik mag hopen dat je dat niet meent? En waarom heb je de PS3 dan eigenlijk wel gekocht aangezien je aangeeft dat je de games kut vindt?
Ik denk dat ie bedoeld dat de huige beschikbare games voor de PS3 niet geweldig zijn. En daar heeft ie naar mijn mening gelijk in. Smaken verschil natuurlijk maar het aanbod is een beetje mager.
Ik bezit alleen nog Motorstorm en wat PSN games. Ik ga wel Oblivion GOTY halen als ie uit is en was gisteren positief verrast door folksoul, misschien dat ik die ook wel haal.
Maar ik heb er alle vertrouwen in dat 2007 een prachtig jaar wordt voor PS3 bezitters.

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de huidige games ook mager, en ik heb er ook vertrouwen in dat er nog wel juweeltjes komen. Ik snap alleen niet dat je NU een ps3 koopt als je er NU niks aan vindt, aangezien er binnenkort wel weer een pakket met rumble komt en met de kerst waarschijnlijk ook wel weer een prijsverlaging. Koop dat ding dan als er daadwerkelijk games zijn die je interesseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:20:
Ik vind de huidige games ook mager, en ik heb er ook vertrouwen in dat er nog wel juweeltjes komen. Ik snap alleen niet dat je NU een ps3 koopt als je er NU niks aan vindt, aangezien er binnenkort wel weer een pakket met rumble komt en met de kerst waarschijnlijk ook wel weer een prijsverlaging. Koop dat ding dan als er daadwerkelijk games zijn die je interesseren.
Ach.... je moet het gewoon zo zien de PS3 community is weer 1 lid rijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
R&C Tools of Destruction komt de 30ste van oktober! Dit zal wel weer alleen in US zijn, EU 1 of 2 weken later???

I’m happy to report that we’ve gone gold! The game is finished and will hit a store near you on October 30. As some of you know, this is a week later than the Oct 23rd date stated previously, but the extra wait will be worth it.

bron: http://www.ps3focus.nl/v3/bekijk.php?id=6852

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
*O* Sinds gisteren ook eigenaar (technically, IlseIII :P ) van een PS3. _/-\o_ Ridge Racer 7 en F1 2006 erbij in het 'starters-pakket' (en een extra controller). Ridge Racer 7 valt vet tegen (IMHO), maar dat kan nog 'wennen' zijn. F1 ziet er leuk uit, maar voelt qua GFX ook nog niet écht alsof het een aankoop van 600 euri kan verantwoorden.

Nu weet ik dat de PS3 games nog 'in de kinderschoenen' staan en dat ik waarschijnlijk ook geen 'toppers' heb 'gekregen' bij 't ding (zo'n n00b-pakket bij de Bart S.). En to be honest boeit het me ook niet; ik heb die PS3 alleen al gekocht om zo'n Cell CPU in m'n buurt te hebben thuis O+ Al was 'ie stuk, dan kon ik nog die Cell af en toe eens aaien :P

Anyhow, NFS Carbon is besteld bij Bol.com en ik kijk al uit naar de opvolger (NFS Prostreet). Gewoon omdat NFS zo lekker weg speelt (heb zowat de hele serie compleet). Maar ik ben dus eigenlijk op zoek naar dé game die nou eens echt als show-off kan dienen om te zien wat het beestje er nou eigenlijk uit weet te persen. Resitance FOM is niet mijn genre, evenals de meeste FPS'en. Wat zou ik volgens jullie nou eens het beste kunnen bestellen om mijn PS3 eens flink te belasten en mijn oogjes te strelen en mijn vrienden jaloers te maken? :P
Ridge Racer is zeker een erg persoonlijk spel. Je vindt het wat of niet. Ik heb op de PSP veel Ridge Racer gespeeld en vindt RR7 een vermakelijk spel. Graphics zien er zeker niet verkeerd uit is ook voor F1:CE zo.
Speel je op een HD of SD tv ?
NFS Carbon zal je imo ook niet de graphics geven waar je naar zoekt... Ik zou zeggen download GTHD.
En ja zoals eerder aangegeven ziet Heavenly Sword er ERG bruut uit! Verder nog ff wachten :P

PSNID : HoefMeistert

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.