“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Misschien wel, maar ik vind het al een hele verbetering t.o.v. de PS2Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:20:
k vind de huidige games ook mager
Dat weet ik 99% zekerVerwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:20:
en ik heb er ook vertrouwen in dat er nog wel juweeltjes komen.
Omdat IlseIII gisteren jarig was. Om dan in januari na evt. prijsverlagingen pas met een kado aan te komen kakken is ook zo lullig he?Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:20:
Ik snap alleen niet dat je NU een ps3 koopt als je er NU niks aan vindt
Ik heb 'm dus alleen al voor NFS omdat ik de hele serie compleet heb en dat graag zo wil houden. Daarnaast is het gewoon (IMHO...) een bruut apparaat en wil ik 'm gewoon hebben. Punt. En dan vertrouw ik er op dat er in de toekomst nog vette shizzle komt om er op te spelen (en om eens met wat home-theatre spul te stoeien ermee, hoewel ik dat bijzaak vind omdat ik voor een 'serieuzere' HT wil gaan kijken over een jaartje ofzo).Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:20:Koop dat ding dan als er daadwerkelijk games zijn die je interesseren.
Ik heb idd goeie dingen gehoord over HS; weet alleen niet of het me zo zal liggen. Kzal eens kijken of 't me de centen waard lijktDutch_Baseline schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 10:40:
[...]
Durf met 100.000% zekerheid te stellen dat je hier Heavenly Sword voor moet gebruiken!!! Nog nooit eerder heb ik dit soort graphics in een game gezien!!! Voorwaarde is wel dat je een HD tv hebt natuurlijk!!! Met name de latere levels zijn werkelijk waar om te watertanden!!! Daarnaast is HS nu al ruim beschikbaar via Marktplaats e.d.
Die heb ik al op de PS2 uitvoering maar die begon na uuuuren spelen toch wel te vervelenSentry23 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 10:45:
Ff een paar weken geduld hebben, en Ratchet & Clank halen ?
Dirt -> nog nooit van gehoord, zal eens kijkenSentry23 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 10:45:
Anders Ninja Gaiden Sigma (niet mijn smaak en erg 'shiny' met nogal wat oude textures en geometry) , Dirt, of Motorstorm.
Daar was ik ook al bang voorSentry23 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 10:45:
(dit lijkt me wel een vraag die nogal wat discussie los zal maken)
Dat denk ik ook; ik vrees dat ik in de laatste cat. valHoefMeistert schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:43:
Ridge Racer is zeker een erg persoonlijk spel. Je vindt het wat of niet.
Vooralsnog op een 'ouderwetse' 4:3 TVHoefMeistert schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:43:
Speel je op een HD of SD tv ?
Nee, dat besef ik. Maar die wil ik gewoon hebben 'voor de collectie'HoefMeistert schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:43:
NFS Carbon zal je imo ook niet de graphics geven waar je naar zoekt...
Zal er eens naar kijkenHoefMeistert schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:43:Ik zou zeggen download GTHD.
[ Voor 45% gewijzigd door RobIII op 28-09-2007 12:08 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Ridge Racer... loving it. Je moet alleen tegen het feit kunnen dat het een arcade racer is en dus niks met de realiteit te maken heeft. Persoonlijk vindt ik het heerlijk spelen.
Qua games is het voor mij ook afwachten op wat nog komen gaat. In elk geval gaan FF XIII, MGS 4 en Little Big Planet er zoiezo komen.
Ik zit nog te twijfelen of ik Warhawk ga halen, gezien het positieve gepost in [PS3] Warhawk gaat dat niet lang meer duren.
[ Voor 16% gewijzigd door Creepy op 28-09-2007 13:00 ]
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Welcome to the BeYond! Erm tja RR7 en F1 2006 waren vroege "next gen" games en eigenlijk niet veel meer van opgepoetste PS2 varianten.RobIII schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 10:26:
Sinds gisteren ook eigenaar (technically, IlseIII
) van een PS3.
Ridge Racer 7 en F1 2006 erbij in het 'starters-pakket' (en een extra controller). Ridge Racer 7 valt vet tegen (IMHO), maar dat kan nog 'wennen' zijn. F1 ziet er leuk uit, maar voelt qua GFX ook nog niet écht alsof het een aankoop van 600 euri kan verantwoorden.
Hahaha tja, het blijft een mooie console om te zien. Mooi pianozwart plastic..in a mooie vorm. Niet te vergeten dat hij ook stil is en toch langzamerhand veel interrestand spul krijgt. Zoals Warhawk! Het eerste online spel dat echt super is voor de PS3! Grafisch gezien misschien niet super top maar wel heel leuk om te spelen!Nu weet ik dat de PS3 games nog 'in de kinderschoenen' staan en dat ik waarschijnlijk ook geen 'toppers' heb 'gekregen' bij 't ding (zo'n n00b-pakket bij de Bart S.). En to be honest boeit het me ook niet; ik heb die PS3 alleen al gekocht om zo'n Cell CPU in m'n buurt te hebben thuisAl was 'ie stuk, dan kon ik nog die Cell af en toe eens aaien
Ben zelf van NFS afgestapt het werdt teveel van hetzelfde, nou prostreets is misschien weer interrestand maar dat bling bling trekt me echt niet. Zoek je een game voor show off? HS..er is geen andere..de GT-HD demo is ook zeer mooi! Een leuke PSN aankoop? Well het duurt nog een tijd voordat Tekken 6 uit is dus... Tekken 5 HD! Ook al ben je tergent slecht in Tekken als je met een vriend het speelt is het zeker leuk!Anyhow, NFS Carbon is besteld bij Bol.com en ik kijk al uit naar de opvolger (NFS Prostreet). Gewoon omdat NFS zo lekker weg speelt (heb zowat de hele serie compleet). Maar ik ben dus eigenlijk op zoek naar dé game die nou eens echt als show-off kan dienen om te zien wat het beestje er nou eigenlijk uit weet te persen. Resitance FOM is niet mijn genre, evenals de meeste FPS'en. Wat zou ik volgens jullie nou eens het beste kunnen bestellen om mijn PS3 eens flink te belasten en mijn oogjes te strelen en mijn vrienden jaloers te maken?
There is no place like ::1
Samsung LE40N87BD Full HD TV: € 1.299,-
Iiyama ProLite B2403WS-B1: € 432,-
De ene is 40" en de andere 24" maar voor gamen zoals achter de pc met een PS3 is 40" wel erg groot. Dan zou die Iiyama toch eigenlijk goed voldoen? Of is het beeld veel minder?
Omdat de ene een diagonaal van een meter heeft en de andere niet?tex5 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:13:
Weet iemand trouwens waarom der een aardig prijs verschil tussen een HD TV en een HD monitor zit? Ze hebben alle twee HDMI inputs met HDCP.
De ene is 40" en de andere 24" maar voor gamen zoals achter de pc met een PS3 is 40" wel erg groot. Dan zou die Iiyama toch eigenlijk goed voldoen? Of is het beeld veel minder?

En je kunt de 40" ook nog voor wat anders gebruiken. Tv kijken bijvoorbeeld

Als je het geluid via een versterker oid laat lopen en je gaat er op "pc-afstand" vanaf zitten is een 24" best te doen, maar het mooie van console gamen is juist om op de bank te kijken.
Nu weet ik niet precies de specs van die Liyama, maar best wat pc monitoren hebben een stuk minder contrast dan bijv. de Samsung tv. Hierdoor heb je een veel fletser beeld.
[ Voor 9% gewijzigd door Shiver23 op 28-09-2007 14:20 ]
PSN: Shiver23
Verwijderd
Uiteraard speelt het beeldformaat zeker een rol maar het is ook deels doordat het een ander marktsegment is en doordat de TV meestal meer beeldverbeterende hardware en misschien een tuner aan boord heeft.tex5 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:13:
Weet iemand trouwens waarom der een aardig prijs verschil tussen een HD TV en een HD monitor zit? Ze hebben alle twee HDMI inputs met HDCP.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2007 14:22 ]
Beeld op die Liyama zou echter nog scherper kunnen zijn, want hoe kleiner het beeld des te scherper de details worden op dezelfde resolutie. Maar je hebt het wel over een verschil van 16" en dat is nogal wat.tex5 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:13:
Reden dat ik een tv heb gekocht in plaats van een monitor is omdat ik niet naar een 24" scherm wil kijken van een afstand van meer dan 2 meter...
Edit:
Spuit 11
[ Voor 5% gewijzigd door FeaR op 28-09-2007 14:21 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Dit spel is door de hype misschien wel een 9 waard maar als je hat als gewonen shooter bekijkt dan kom je niet veel hoger als een 8,5. Desalnietemin heeft de 360 er een vette shooter bij.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Verwijderd
euhm, ik ga er van uit dan IlseIII je partner is? Dus je koopt wat je zelf graag wil hebben, onder het mom dat het een verjaardagscadeau voor haar isRobIII schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 12:02:
Omdat IlseIII gisteren jarig was. Om dan in januari na evt. prijsverlagingen pas met een kado aan te komen kakken is ook zo lullig he?
Scheelt zo'n 150 euro
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Wat ik gewoon jammer vind is dat bijna alles op de ps3 gerushed aanvoelt terwijl veel spellen al vertragingen hebben opgelopen van maanden. Kijk naar motorstorm met het ontbreken van single race en replay mode. Of naar Lair die blijkbaar amper te spelen is omdat ze vergeten zijn een knop in te bouwen waarmee je van target kan wissellen.-RazieL- schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 01:34:
[...]
Nu roep je iets alleen maar om je theorie te laten kloppen. Beter dan HS? Ze zijn aan elkaar gewaagd denk ik. Beter dan Lair wel ja. Maar bv Ratchet&Clank (waarom vergeet je de beste ps3-exclusive van dit jaar te noemen?) is veruit beter dan die 2 360-games.
Dit in tegenstelling tot MS waar ze bijv rond maart de eerste echte screens van gereleased werden rond maart of naar PGR waar pas een paar maanden geleden de eerste screens van gereleased werden. Beide spellen liggen binnen 2 maanden op de plank. Dat vind ik geweldig.
Natuurlijk is het nog een beetje te vroeg om te praten over het succes van deze titels maar toch. MS lijkt het gewoon beter voor elkaar te hebben. Ik begin me zorgen te maken als iets "simpels" als home al zo extreem vertraagd moet worden.
Maarja ik ben wss gewoon beetje pessimistisch.
Verwijderd
En je krijgt er 2 controllers bij.knny schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:30:
Voor de mensen die het nog niet weten een PS3 kost nu 444 euro bij mediamarkt Leeuwarden
Scheelt zo'n 150 euro
Mja ik had hem anders wel gekocht maar ik ga voor de ps3 actie van Sony FULL HD TV
Mis een beetje het op de PC gamen dat je als je achter je PC zit snel ff een gamepje kan joinen vergeleken met een PS3 + TV. Met zo een Iiyama kan je een PC aansluiten + een PS3 en dan kan je switchen zonder uit je stoel te komen! En een 40" is veels te groot voor ~60cm afstand kijken..Shiver23 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:19:
[...]
Omdat de ene een diagonaal van een meter heeft en de andere niet?![]()
En je kunt de 40" ook nog voor wat anders gebruiken. Tv kijken bijvoorbeeld![]()
Als je het geluid via een versterker oid laat lopen en je gaat er op "pc-afstand" vanaf zitten is een 24" best te doen, maar het mooie van console gamen is juist om op de bank te kijken.
Nu weet ik niet precies de specs van die Liyama, maar best wat pc monitoren hebben een stuk minder contrast dan bijv. de Samsung tv. Hierdoor heb je een veel fletser beeld.
Maar enige verschil is dus misschien kleurdiepte. Naja, ik game al jaren zonder irritatie op de PC dus dat zal wel meevallen.
Bij MS schroeven ze gewoon de Resolutie terug als het niet goed looptzerokill schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:31:
[...]
Maarja ik ben wss gewoon beetje pessimistisch.
Blijkt overigens dat ze dit mij meerdere spellen doen (ook op de PS3).
Ik heb het vaker gezegd maar een console bij launch kopen blijft altijd behelpen. Als je het vergelijkt met de vorige generatie is het niveau al erg hoog. Alleen hebben we nu iets om mee te vergelijken (de 360) en dan lijkt het allemaal wat erger dan dat het is.
PSN: Shiver23
Yup, de het beeldoppervlak van Samsung is 2,77 maal zo groot als de IIayama. Tel daarbij nog een tuner, een afstandsbediening en wat filters en ruisonderdrukkers bij op en je hebt je prijsverschil.tex5 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:13:
Wbt beeldkwaliteit zal de IIayama waarschijnlijk iets beter zijn, zeker als je met je neus er bovenop zit.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Op hetzelfde punt zou ik Warhawk ook geen 10 geven. 8.5 is het zeker waard maar dezelfde punten zoals jij als zegt gelden...textures zijn soms niet optimaal maar de gameplay haalt het allemaal op!swopdark schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:24:
Heb gisteren Halo 3 gekocht en ff een stuk doorheen gespeeld en hoewel de gameplay gewoon weer helemaal top is en de brute etc qua animaties en explosies erg goed uitzien ben het er absoluut niet mee eens dat dit spel een 10 of 9 krijgt. De textures op de wanden en vloer zijn soms er slecht en de gezichtsanimatie komen bijna rechtstreeks uit HALO 2. Dit spel is op grafisch gebied echt een wereld van tegenstellingen: geweldig water naast erg slechte zandtextures of rotsblokken.
Dit spel is door de hype misschien wel een 9 waard maar als je hat als gewonen shooter bekijkt dan kom je niet veel hoger als een 8,5. Desalnietemin heeft de 360 er een vette shooter bij.
zitten daar motorstorm en resistance bij ?knny schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:30:
Voor de mensen die het nog niet weten een PS3 kost nu 444 euro bij mediamarkt Leeuwarden
Scheelt zo'n 150 euro
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
Huh, maar wat zijn 'optimale' textures dan wel?swampy schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 15:00:
[...]
Op hetzelfde punt zou ik Warhawk ook geen 10 geven. 8.5 is het zeker waard maar dezelfde punten zoals jij als zegt gelden...textures zijn soms niet optimaal maar de gameplay haalt het allemaal op!
Nee, dat dan weer niet.Mars18 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 15:05:
[...]
zitten daar motorstorm en resistance bij ?
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2007 15:13 . Reden: betere bewoording ]
Believe it or not; ze wou 'm zélf graag hebben. En dan zeg ik geen nee natuurlijkVerwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:26:
[...]
euhm, ik ga er van uit dan IlseIII je partner is? Dus je koopt wat je zelf graag wil hebben, onder het mom dat het een verjaardagscadeau voor haar isMany have tried, even more have failed, dat blijft niet goed gaan
ik denk dat jij voor je verjaardag een flesje channel nr°5 krijgt
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Ow das dan wel weer jammerVerwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 15:08:
[...]
Huh, maar wat zijn 'optimale' textures dan wel?
[...]
Nee, dat dan weer niet.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
Nu zag ik de optie om online games te kopen (net als bij xbox marketplace), maar geeft Sony momenteel alleen de mogelijkheid om te betalen middels creditcard..
Kan iemand wat dudelijkheid geven over de aankomende "prepaidcards"? Wanneer zijn die te koop?
(Ik wil overigens niet discussieren over waarom wel\niet een creditcard aanschaffen)
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Maar dat kan ook wel weer veranderd zijn.
Zelf ben ik nog het meest niewsgierig naar Ratchet & Clank, de spellen of de PS2 waren allemaal erg leuk.
Nu hoor je wel dat de PS3 "versie" eigenlijk het zelfde is als die op de PS2 maar dan met betere graphics maar dat lijkt mij in zekere zin ook wel logisch..... en ik zie persoonlijk ook niet waarom dat een slecht iets moet zijn..... "don't try to fix what ain't broken" zal ik maar zeggen
Smiling as the shit comes down...
Verwijderd
Je koopt een Sony TV die zo'n 600-800 euro duurder is dan vergelijkbare modellen van de wat beter geprijsde merken. Vervolgens krijg je daarvoor een PS3. Tel uit je winst!Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 15:28:
Heeft iemand wat meer info over de actie van Sony? (waarbij je een Full HD Tv koopt en een PS3 gratis ontvangt). Tot wanneer is deze geldig???
Verwijderd
Haha.. maar ik ben een ware Sony fan en ga voor een Sony tv...Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 15:49:
[...]
Je koopt een Sony TV die zo'n 600-800 euro duurder is dan vergelijkbare modellen van de wat beter geprijsde merken. Vervolgens krijg je daarvoor een PS3. Tel uit je winst!
Kan iemand wat links/info over deze actie posten!?
http://www.xs4all.nl/~alfisti/pleestation-actie.jpgVerwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 15:52:
[...]
Haha.. maar ik ben een ware Sony fan en ga voor een Sony tv...
Je moet een formulier invullen en een kopie van je aankoopbon dus lijkt me geen probleem.knny schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 15:51:
Je hebt al een full HD LCD voor 1400 euro van Sony maar de vraag is nu nog of internetwinkels worden uitgesloten van deelname of niet
Overigens ben ik benieuwd hoeveel games er voor de feestdagen uit gaan komen (op alle platformen), vorig jaar was er ook stilte voor de storm en vervolgens krijg je ze niet weggespeeld.
Verwijderd
SingStar (with 2 Microphones)
Pre-order. Due for release on 30/11/2007
our price: EUR 61.99 Delivered
bron: play.com

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23
Oh ja?Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:26:
[...]
euhm, ik ga er van uit dan IlseIII je partner is? Dus je koopt wat je zelf graag wil hebben, onder het mom dat het een verjaardagscadeau voor haar isMany have tried, even more have failed, dat blijft niet goed gaan
ik denk dat jij voor je verjaardag een flesje channel nr°5 krijgt
http://youtube.com/watch?v=befugtgikMg
/Off topic
Waarom een actie houden in december als er dan toch al veel meer verkocht worden....PWM schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 16:49:
[...]
Tot en met 30-11Is het niet handiger 1 maand later te beginnen en tot 31-12 door te gaan?
De game is mooier en grootser (ook qua gameplay). De gameplay is heel uitgebreid en gevarieerd (ook allerlei motion sensor-stuff) en het voelt meer 3d aan dan ooit (lastig uit te leggen, maar zo ervaarde ik de demo wel).ScrooLoose schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 15:47:
Zelf ben ik nog het meest niewsgierig naar Ratchet & Clank, de spellen of de PS2 waren allemaal erg leuk.
Nu hoor je wel dat de PS3 "versie" eigenlijk het zelfde is als die op de PS2 maar dan met betere graphics maar dat lijkt mij in zekere zin ook wel logisch..... en ik zie persoonlijk ook niet waarom dat een slecht iets moet zijn..... "don't try to fix what ain't broken" zal ik maar zeggen
Juist dan. Op deze manier haal je mensen in die maanden makkelijker over de streep. Alleen al uit Marketing overwegingen is het prachtig om de Kerstmaanden als winnaar af te sluiten.majoh schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 17:00:
[...]
Waarom een actie houden in december als er dan toch al veel meer verkocht worden....
Het is niet dat ze die PS3 erbij geven omdat ze hun klanten zo lief vinden
Een stuk terug in dit forum is ook al uitgebreid gesproken over de FullHD/PS3 actie - genoeg over dit onderwerp voor nu?PWM schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 17:29:
[...]
Juist dan. Op deze manier haal je mensen in die maanden makkelijker over de streep. Alleen al uit Marketing overwegingen is het prachtig om de Kerstmaanden als winnaar af te sluiten.
Het is niet dat ze die PS3 erbij geven omdat ze hun klanten zo lief vinden
Ennuh even off topic (als het mag mates
"Een woordvoerder van Microsoft dacht dat niet zozeer Halo 3 was. die de problemen veroorzaakt, maar meer alle gamers die nu massaal hun Xbox 360 voor langere tijd aan hebben om Halo 3 te spelen. Hierdoor kan Xbox 360 overhit raken en worden bovengenoemde problemen veroorzaakt. Daarbij moet ook gezegd worden dat er nu kwantitatief gezien meer Xbox 360's aan staan dan voorheen mede door de release van Halo 3"
Ik ben géén fanboy (of hoe je dat ook noemt
Cheers mates

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg
Behalve het zeer volwassen M$, doet een bron het ook altijd goedWizzieJP schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 18:08:
[...]
Een stuk terug in dit forum is ook al uitgebreid gesproken over de FullHD/PS3 actie - genoeg over dit onderwerp voor nu?
Ennuh even off topic (als het mag mates) .... met Halo3 schijnt een probleem te zijn, althans... (te) lang gamen is blijkbaar niet oké volgens M$ (gamers klaagde namelijk over Halo3 en de problemen welke ontstonden - denk hierbij aan 1) Krassen op dvds en 2) Ring of death);
"Een woordvoerder van Microsoft dacht dat niet zozeer Halo 3 was. die de problemen veroorzaakt, maar meer alle gamers die nu massaal hun Xbox 360 voor langere tijd aan hebben om Halo 3 te spelen. Hierdoor kan Xbox 360 overhit raken en worden bovengenoemde problemen veroorzaakt. Daarbij moet ook gezegd worden dat er nu kwantitatief gezien meer Xbox 360's aan staan dan voorheen mede door de release van Halo 3"
Ik ben géén fanboy (of hoe je dat ook noemt) maar met alle respect, dit soort beargumentatie slaat nog kant nog wal. Ik heb mijn PS3 (die ook wel eens erg lang aan staat) nog nooit zien crashen en de dvds komen er nog steeds helemaal 'als nieuw' uit.
Cheers mates
De krassen hebben overigens niks met de 360 te maken, maar met de lompe hoesjes van de Limited Edition.
[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 28-09-2007 18:18 ]
[LCD TV] Sony BRAVIA (alle series) topic deel 3Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 15:52:
[...]
Haha.. maar ik ben een ware Sony fan en ga voor een Sony tv...
Bij alle Full HD tv's krijg je een PS3.
De actie loopt van 01/10 tot 31/11
Leeg
Thanks mate voor je reaktie - is deze issue mbt de krassen ook weer duidelijk geworden (wat packages niet allemaal kunnen veroorzaken!).PWM schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 18:16:
[...]
De krassen hebben overigens niks met de 360 te maken, maar met de lompe hoesjes van de Limited Edition.
Cheers!
I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg
Wanneer de prepaid cards komen weet ik niet, maar je zou nu al met behulp van Wirecard aankopen kunnen doen op de Store.Michael Knight schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 15:39:
Kan iemand wat dudelijkheid geven over de aankomende "prepaidcards"? Wanneer zijn die te koop?
PSN id: NL_SToRM
Maar via Wirecard werd het spel toch indirect duurder omdat je een x aantal procent aan Wirecard over moest dragen. Of was dat weer een andere online creditcard waarbij dit was?SToRM666 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 19:19:
[...]
Wanneer de prepaid cards komen weet ik niet, maar je zou nu al met behulp van Wirecard aankopen kunnen doen op de Store.
* FeaR gebruikt de creditcard van pa wel, is net zo makkelijk
Ik weet niet of in het NL mogelijk is, maar je zou nog aan een Debet Card van bijvoorbeeld Visa kunnen denken.FeaR1986 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 20:38:
[...]
Maar via Wirecard werd het spel toch indirect duurder omdat je een x aantal procent aan Wirecard over moest dragen. Of was dat weer een andere online creditcard waarbij dit was?
* PWM gebruikt de creditcard van pa wel, is net zo makkelijk
Debet Cards werken hetzelfde als Credit Cards, met het enige (en belangrijke) verschil, dat je op je Debet card geld kan storten, en je Credit Card pas achteraf wordt afgerekend.
Zeggen ze dit niet ALTIJD als er weer een super game uit is op de xbox360. Gears of War of de Halo 2 beta bijvoorbeeld?WizzieJP schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 18:08:
[...]
Ennuh even off topic (als het mag mates) .... met Halo3 schijnt een probleem te zijn, althans... (te) lang gamen is blijkbaar niet oké volgens M$ (gamers klaagde namelijk over Halo3 en de problemen welke ontstonden - denk hierbij aan 1) Krassen op dvds en 2) Ring of death);
Verwijderd
Zie je in de winkel ook de PS3 voor die prijs staan?CaptainCharisma schreef op zondag 23 september 2007 @ 22:06:
[...]
Die winkel is bij mij om de hoek, er werkt welgeteld 1 Turk, een hele vriendelijke en sociale gozer. Voor de rest is het echt niet duister ofzo(weet niet hoe je daar bij komt) en is het een erg duidelijke winkel. Over achterafservice kan ik niet oordelen, want ik heb er alleen spellen gekocht. Weet niet waar je je verhalen vandaan haalt maar zover ik weet is het gewoon een prima winkel? =)
Ben nog altijd benieuwd naar een bronswampy schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 23:18:
[...]
Zeggen ze dit niet ALTIJD als er weer een super game uit is op de xbox360. Gears of War of de Halo 2 beta bijvoorbeeld?
Het kan wellicht wel kloppen, maar op GoT hoort wel een bronvermelding
[ Voor 48% gewijzigd door PWM op 28-09-2007 23:42 ]
http://kotaku.com/gaming/...errors-rampant-304600.phpPWM schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 23:21:
[...]
Ben nog altijd benieuwd naar een bronIk zie nu 1 Nederlandse site (InsideGamer), zonder bronvermelding (Nouja: Bungie.net, maar daar is niks te vinden).
Het kan wellicht wel kloppen, maar op GoT hoort wel een bronvermelding
Hier staat bronvermelding bij naar 2 forums. Het gaat over de normale discs en de LE (?) discs ofzo waar krassen op zitten. En natuurlijk de normale verhalen over consoles die bricken en RROD krijgen.
Het houdt ook niet op voor de xboxers. Veel leuke spellen alleen geen degelijke hardware om het op te spelen. Mja in de toekomst wanneer dit allemaal een boze droom was voor de xboxers dan koop ik er ook een
Hoewel ik de RROD niet wil ontkennen (heb hem 1 keer gehadzerokill schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 23:31:
[...]
http://kotaku.com/gaming/...errors-rampant-304600.php
Hier staat bronvermelding bij naar 2 forums. Het gaat over de normale discs en de LE (?) discs ofzo waar krassen op zitten. En natuurlijk de normale verhalen over consoles die bricken en RROD krijgen.
Het houdt ook niet op voor de xboxers. Veel leuke spellen alleen geen degelijke hardware om het op te spelen. Mja in de toekomst wanneer dit allemaal een boze droom was voor de xboxers dan koop ik er ook een
100 meldingen op meer dan 3.000.000 Halo 3 gebruikers
Het blijft ruk die RROD, maar gelukkig is het inmiddels opgelost. Iedereen die zijn console laat repareren krijgt een nieuwe HeatSink, en de nieuwe modellen hebben die ingebouwd.
Had nooit mogen gebeuren natuurlijk.
EDIT:
De Disc Read Errors en de RROD's zijn zelfs bij elkaar opgeteld, dan is 100 echt niks. Als jij 3 miljoen copies de wereld over stuurt, werken er gegarandeerd een X percentage/Promilage niet
[ Voor 21% gewijzigd door PWM op 28-09-2007 23:42 ]
Wat ik niet kan begrijpen is hoe games onleesbaar zijn terwijl andere games wel leesbaar. Maarja je zal het gezeik altijd hebben met nieuwe releases van MS. Door hun track record op het gebied van betrouwbaarheid wordt van elke mug nu sowieso een olifant gemaakt.
(geven ze eigenlijk nog steeds refurbs? Want persoonlijk vind ik dat ook maar nergens op slaan maarja dit hoort allemaal niet in dit topic en ik ben blij om te kunnen zeggen: Not my problem
Nope, geen Refurbs meer. En idd, volgende keer weer in 360 topiczerokill schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 23:43:
(geven ze eigenlijk nog steeds refurbs? Want persoonlijk vind ik dat ook maar nergens op slaan maarja dit hoort allemaal niet in dit topic en ik ben blij om te kunnen zeggen: Not my problem)
Verwijderd
Waarschijnlijk(hopelijk) eindelijk de prijsverlaging naar 399 euro. Overigens een heel logische stap van Sony om Europa even voor te trekken. PES doet het hier altijd goed, Nintendo of Europe stelt geen zak voor qua marketing e.d. en is eigenlijk de enigste zwakke plek van Nintendo, Microsoft heeft bekend gemaakt dat ze minder aandacht op Japan en meer aandacht op Europa gaan vestigen. Al met al lijkt het erop dat de console oorlog wordt uitgevochten op de stranden van Normandie en in de straten van Berlijn.PS3+ Pro Evolution Soccer 2008
PS3+ Spiderman 3 BR
PS3+ Pirates of the Caribbean: At the World's End BR
Price TBA
Behalve dan dat Warhawk geen cinematische singleplayer heeft (hoeft ook niet), en geen forge en geen theater mode. Ik denk dat dat bij Halo 3 een beetje onderschat wordt. Iedereen loopt te neuzelen over de graphics, maar zoals swopdark al zei, de game heeft wat tegenstellingen qua graphics. Toch vind ik het overall plaatje goed en solide aanvoelen. Het product voelt af en erg compleet, een tien is altijd wat overdreven, maar ik vind het echt wel een dikke 9 waard. Voor mij is het spel beter dan alles van dit jaar en ongeveer gelijk aan Gears of War.swampy schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 15:00:
[...]
Op hetzelfde punt zou ik Warhawk ook geen 10 geven. 8.5 is het zeker waard maar dezelfde punten zoals jij als zegt gelden...textures zijn soms niet optimaal maar de gameplay haalt het allemaal op!
is 399 niet HEEL erg optimistisch. Dat is -200.... beetje veel van het goeie lijkt mij. Dat je wilt hopen op een prijsverlaging ok, maar zoveel..Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 00:18:
Sony heeft nieuwe Europese bundels aangekondigt:
[...]
Waarschijnlijk(hopelijk) eindelijk de prijsverlaging naar 399 euro. Overigens een heel logische stap van Sony om Europa even voor te trekken. PES doet het hier altijd goed, Nintendo of Europe stelt geen zak voor qua marketing e.d. en is eigenlijk de enigste zwakke plek van Nintendo, Microsoft heeft bekend gemaakt dat ze minder aandacht op Japan en meer aandacht op Europa gaan vestigen. Al met al lijkt het erop dat de console oorlog wordt uitgevochten op de stranden van Normandie en in de straten van Berlijn.
Verder is het pakket met PES inderdaad erg slim! Ik heb mijn ps3 al maar wacht nog op PES
Dat doet mijn ps3 ook, hoe ik hem ook neer zet. Hij is wel erg stil, zelfs in mijn krappe kastje.AvanCade schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 04:15:
Trouwens heeft iemand zijn PS3 verticaal staan en hoort hij/zij ook kraken van het plastic zodra de PS3 na een speelsessie weer uit gaat (en afkoelt)?
Verwijderd
Ik hoor meerdere "kraken" bij het gebruiken en het uitzetten van de ps3. Hij staat hier ook verticaal. Ik zie het als het "kraken" van mijn houten kast.AvanCade schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 04:15:
Trouwens heeft iemand zijn PS3 verticaal staan en hoort hij/zij ook kraken van het plastic zodra de PS3 na een speelsessie weer uit gaat (en afkoelt)?
op zich is 399 niet eens zo heel schokkend want bij mediamarkt leeuwarden was deze week al een aanbieding van 444 voor ps3 met extra controller.m4yall schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 09:52:
[...]
is 399 niet HEEL erg optimistisch. Dat is -200.... beetje veel van het goeie lijkt mij. Dat je wilt hopen op een prijsverlaging ok, maar zoveel..
Verder is het pakket met PES inderdaad erg slim! Ik heb mijn ps3 al maar wacht nog op PES
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Als atheist vind ik het verhaal aan de ene kant wel leuk gevonden maar aan de andere kant ook weer een reden om het uberhaupt niet te spelen, maar dat moet iedereen maar voor zichzelf uitmaken. De problemen met deze game zijn nl. van een andere orde.
Vroeger, op de PC, had je soms FPS games waar een flashlight in zat en als je die dan aanknipte en je had niet een PS3-kostende videokaart dan kreeg je framedrops door de extra blending van de flashlight texture. In RFOM zit ook een flashlight, maar geen framedrops. In Jericho echter ging de framerate zowat met de helft naar beneden, en die was op sommige plekken al niet al te best (<30fps). Te brak voor woorden. Ach ja, het is natuurlijk ook niet niks dat je als engine prutser ineens moet werken met hardware die niet lijkt op een PC architectuur.
Anyway, het toppunt van zieligheid waren wel de opmerkingen van die sukkels die met je meegaan de dungeons in. De ene, een slap aftreksel van Pvt Vasquez uit Alien II, roept alleen maar 'is this all?' (stoer hoor

Hoe speelt het? nou... de controls zijn goed, maar verder is het 'walk through trigger, zombie comes, shoot the fucker, rinse repeat' gameplay.
Dus ga je hier je geld aan uitgeven... bereid je voor op kromme tenen
(nog even voor de Halo 3 fans:
http://www.joystiq.com/20...40p-pixel-counters-claim/)
Yeah, this is next-gen gaming, people!
[ Voor 9% gewijzigd door EfBe op 29-09-2007 11:14 ]
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Die frame rate viel mij ook op echt te slecht voor woorden
Ik had het over de winkel Magic Games, maar het ging(zag ik later na goed lezen) eigenlijk over ombouwshop.nl. M.a.w., wat ik zei is niet van toepassing.Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 23:21:
[...]
Zie je in de winkel ook de PS3 voor die prijs staan?
Dat was denk de 'gekkenhuis' prijs. Niet van Sony zelf. Maar dat maakt de prijs er niet minder spannend om... Zelf denk ik ALS de PS3 in prijs omlaag gaat dat de bundel naar 499 gaat en als dat dit jaar nog gebeurt dan natuurlijk vlak voor de kerst...amsterdammertje schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 10:19:
[...]
op zich is 399 niet eens zo heel schokkend want bij mediamarkt leeuwarden was deze week al een aanbieding van 444 voor ps3 met extra controller.
Ik als die-hard atheist heb daar dan weer absoluut geen problemen mee. Lijkt me eerder dat gelovigen zich eraan storen dat hun god "misbruikt" wordt voor het verhaal.EfBe schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 10:39:
Gister die Jericho demo opgehaald.
*Blabla*
Als atheist vind ik het verhaal aan de ene kant wel leuk gevonden maar aan de andere kant ook weer een reden om het uberhaupt niet te spelen, maar dat moet iedereen maar voor zichzelf uitmaken. De problemen met deze game zijn nl. van een andere orde.
*Blabla*
Framerate
*Blabla*
Domme opmerkingen
De Framerate is niet helemaal optimaal. Maar verder vind ik de game wel leuk. Lekker vieze gfx, goede AI van je teamgenoten (doen actief mee, blijven nergens vastzitten) en er hangt wel een lekker sfeertje. Die opmerkingen zijn idd wel lame, vind ik ondertussen niet meer kunnen in games. Net zoals dat films ook "not done" is.
Kraken wil ik het niet noemen, maar het plastic geeft wel wat tikjes ja. De mijne staat trouwens horizontaal.AvanCade schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 04:15:
Ik dacht dat er een bundel kwam met Heavenly Sword en F1? Of blijven die naast elkaar bestaan?Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 00:18:
Sony heeft nieuwe Europese bundels aangekondigt:
[...]
Waarschijnlijk(hopelijk) eindelijk de prijsverlaging naar 399 euro. Overigens een heel logische stap van Sony om Europa even voor te trekken. PES doet het hier altijd goed, Nintendo of Europe stelt geen zak voor qua marketing e.d. en is eigenlijk de enigste zwakke plek van Nintendo, Microsoft heeft bekend gemaakt dat ze minder aandacht op Japan en meer aandacht op Europa gaan vestigen. Al met al lijkt het erop dat de console oorlog wordt uitgevochten op de stranden van Normandie en in de straten van Berlijn.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Dat was alleen in Frankrijk.Dr. Strangelove schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 12:35:
[...]
Ik dacht dat er een bundel kwam met Heavenly Sword en F1? Of blijven die naast elkaar bestaan?
Het feit dat iemand er een liniaal langs moet leggen om tot die conclusie te komen zegt genoeg.EfBe schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 10:39:
(nog even voor de Halo 3 fans:
http://www.joystiq.com/20...40p-pixel-counters-claim/)
Yeah, this is next-gen gaming, people!
Kan me namelijk nu ook bij de groep joinen.. want heb gisteren een PS3 bij de MM in leeuwarden gekocht €444
Gelijk ff een remote + de game Dirt erbij gehaald.. moet zeggen puik stukje hardware!
Wat me gelijk opviel bij het eerste keer aan zetten is de stilte van de machine
Ook na een goed potje racen blijft het geluid gering
Controller enzo is nog ff wennen want heb nog nooit een PS gehad..dus dat is meer dan logisch.
Wat me ook opviel is dat het geluid erg goed klinkt! Ik gebruik wel AC3 dus in principe maakt het niet zoveel uit.. maar heb toch het idee dat het geluid toch beter klinkt
Beeld is verders ook goed, heb hem nu alleen ff via composit aangesloten op m`n 32" Philips LCD tv..
Zal snel zien of ik daar een HDMI kabel voor kan halen.. heb het gisteren niet gedaan want MM vroeg een vermogen voor zo`n kabeltje.. (wat wel te verwachten is natuurlijk)
Zal zien of ik vandaag één kan scoren
Want het beeld is nu zelfs nog minder als mijn gemodde XBOX die via Scart RGB is aangesloten..
Zal mijn bevindingen dan nog wel even posten
De kans is wel aanwezig natuurlijk dat dit een soort glijdende schaal gaat worden, als resources voor iets anders nodig zijn in een spel dan doet men de native resolutie maar even naar beneden. Straks gaan we langzaam naar sd resoluties upscaled naar 720p om het aantal objecten/framerate op peil te houden, en de developers/publishers maar claimen dat het allemaal hd is!Rival24 schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 13:15:
[...]
Het feit dat iemand er een liniaal langs moet leggen om tot die conclusie te komen zegt genoeg.
Uit de postings op het Beyond3D forum blijkt ook dat verschillende PS3 spellen van deze techniek gebruik maken, dus het is zeker geen kritiek alleen naar de x360.
Welcome to the Beyond!Thesilence07 schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 13:32:
Zo mijn eerste Post in het PS3 Topic is een feit
Kan me namelijk nu ook bij de groep joinen.. want heb gisteren een PS3 bij de MM in leeuwarden gekocht €444
444..aardig bedrag daar!
Probeer Folding@Home..de PS3 kan makkelijk een week aanstaan zonder ook maar teveel geluid te maken ( vergeet niet voor Dutch Power Cows te grazen, team 92 )Gelijk ff een remote + de game Dirt erbij gehaald.. moet zeggen puik stukje hardware!
Wat me gelijk opviel bij het eerste keer aan zetten is de stilte van de machine![]()
Elke HDMI kabel voldoet..het is digitaal signaal en zelf heb ik hem aangesloten op mijn TFT monitor. 720p voor games is toch beter dan pal!Controller enzo is nog ff wennen want heb nog nooit een PS gehad..dus dat is meer dan logisch.
Wat me ook opviel is dat het geluid erg goed klinkt! Ik gebruik wel AC3 dus in principe maakt het niet zoveel uit.. maar heb toch het idee dat het geluid toch beter klinkt![]()
Beeld is verders ook goed, heb hem nu alleen ff via composit aangesloten op m`n 32" Philips LCD tv..![]()
Zal snel zien of ik daar een HDMI kabel voor kan halen.. heb het gisteren niet gedaan want MM vroeg een vermogen voor zo`n kabeltje.. (wat wel te verwachten is natuurlijk)
Want het beeld is nu zelfs nog minder als mijn gemodde XBOX die via Scart RGB is aangesloten..
Ik heb er afgelopen week een bij dixons gehaald voor twee tientjes (2.5meter!).Thesilence07 schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 13:32:
Zo mijn eerste Post in het PS3 Topic is een feit
Kan me namelijk nu ook bij de groep joinen.. want heb gisteren een PS3 bij de MM in leeuwarden gekocht €444![]()
Gelijk ff een remote + de game Dirt erbij gehaald.. moet zeggen puik stukje hardware!
Wat me gelijk opviel bij het eerste keer aan zetten is de stilte van de machine![]()
Controller enzo is nog ff wennen want heb nog nooit een PS gehad..dus dat is meer dan logisch.
Wat me ook opviel is dat het geluid erg goed klinkt! Ik gebruik wel AC3 dus in principe maakt het niet zoveel uit.. maar heb toch het idee dat het geluid toch beter klinkt![]()
Beeld is verders ook goed, heb hem nu alleen ff via composit aangesloten op m`n 32" Philips LCD tv..![]()
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Maar wat een wereld van verschil! beeld is nu echt super scherp! het gamen gaat nu ook veel beter..
Heb vanmiddag een lekker potje zitten te racen.. echt super!
trouwens, tussen 720p en 1080i zie ik weinig verschil...?
heb alleen wel het idee dat die 1080i wat scherper is
Da's in principe toch ook logisch??Thesilence07 schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 18:56:
Heb vanmiddag een kabeltje gehaald bij de lokale elektro boer, €25 voor een echte Sony Goldplated HDMI Kabel
Maar wat een wereld van verschil! beeld is nu echt super scherp! het gamen gaat nu ook veel beter..
Heb vanmiddag een lekker potje zitten te racen.. echt super!![]()
trouwens, tussen 720p en 1080i zie ik weinig verschil...?
heb alleen wel het idee dat die 1080i wat scherper is
't Is me vanmiddag eindelijk gelukt een ES account aan te maken! Woehooe!!! Echt bizar eigenlijk dat die ES store zo veel meer demo's heeft!!! Stelletje naainekken...
edit: Zit nu Stuntman Ignition (of zoiets) te spelen. Had er echt helemaal niets van voorgesteld, maar echt een vet spelletje!!! Leuk man! Lekker arcade-style racen met super veel "special effects"! Gebeurt echt heel veel op het scherm!!! Denk effe kopen! Zag hem al staan bij de Intertoys!
[ Voor 20% gewijzigd door Dutch_Baseline op 29-09-2007 19:41 ]
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
Idd het spel zelf loopt als een tiet en misschien dat er daarom ook is gekozen voor wat lagere GFX om de snelheid in het spel te houden waar Halo zo bekend om staat. Verder heeft dit spel (samen met Gers ) de aankoop van de witte herrieschopper goedgemaakt. Ik heb gewoon het idee dat alle voorgaande render plaatjes van HALO 3 absoluut niet worden gehaald ingame en de wereld is ook op GFX gebied onorm gehyped want dit spel zou de PS3 voor eens en altijd laten zien wat de 360 kan... sorry MS maar de jongens van Epic hebben zo'n 8 maanden gelee de lat behoorlijk hoog gelegt en HALO 3 kan hier niet aan tippen.DarkShadow schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 09:02:
--HALO 3--
Iedereen loopt te neuzelen over de graphics, maar zoals swopdark al zei, de game heeft wat tegenstellingen qua graphics. Toch vind ik het overall plaatje goed en solide aanvoelen.
ff wat anders:
Playstation 3 wint EISA awards
nice, de afspeel kwaliteit van muziek, dvd's en Blu-ray is ook echt geweldig! blij dat de PS3 ook op dit gebied de waardering ontvangt die het verdiend.Het commetaar van de jury luidde dan ook als volgt:
"Sony's PS3 is een prachtig voorbeeld van een krachtig mediacentrum, dankzij de toevoeging van een audio-video-foto-speler en een web browser voor surfen, downloaden, spelen en chatten op internet. Daarnaast is er de harddisk van 60 GB voor het opslaan van content, plus ondersteuning van Ethernet, Wi-Fi en Bluetooth, en vier USB-aansluitingen voor verbinding met een externe harddisk en/of USB-accessoires, zoals toetsenborden. De belangrijkste functie van de PS3 is echter de ingebouwde Blu-ray Disc-speler, die tevens geschikt is voor het afspelen van DVD, CD en SACD, en ook de nieuwe surround sound-formaten ondersteunt. De hoogkwalitatieve 1080/24p-resolutie is mogelijk vanaf de Blu-ray Discs via een HDMI Ver.1.3 interface met x.v.Color. Daarnaast waardeert de PS3 elke DVD-film op naar de 1080p resolutie en komt het systeem tegemoet aan gebruikers die liever een traditionele afstandsbediening gebruiken - deze is optioneel verkrijgbaar. Als laatste maar zeker niet minste punt is de PS3 natuurlijk een uiterst geavanceerde game console en een waardige opvolger in de geweldige PlayStation-traditie."
Superdikke HAZE gameplay
Zoals hierboven te lezen speel ik ook HALO maar dit spel heeft toch wel de potentie om HALO 3 naar de troon te steken.
Superdikke Drake's Fortune Gameplay Footage
Dit spel gaat ook erg gaaf worden. Ik kan op gameplay gebied de link naar GeOW trekken want ook hier hebben ze het run and cover systeem fijn gebruikt, gelukkig niet teveel glimmende UT textures en zo moet blijken hopelijk een leuk verhaal.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Verwijderd
je leest hier dat niemand de ps3 hdmi kabel koopt omdat die te duur zou zijn? maar heeft de ps3 dan niet een speciale aansluiting ofzo? of krijg ik ook de goede kabel als ik bijv bij de dixon naar een (normale) hdmi kabel vraag?
HDMI = HDMI = HDMI = HDMI.. hoe meer standaard wil je het krijgen!Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 20:41:
ik ga van de week een ps3 kopen en ik vroeg me even iets af.
je leest hier dat niemand de ps3 hdmi kabel koopt omdat die te duur zou zijn? maar heeft de ps3 dan niet een speciale aansluiting ofzo? of krijg ik ook de goede kabel als ik bijv bij de dixon naar een (normale) hdmi kabel vraag?
Elke HDMI kabel zal het doen en tot 5 meter zou de kwaliteit 0 uit moeten maken..pas bij langere kabels kan de kwaliteit veel uitmaken. Het signaal is digitaal dus of het werkt of het werkt helemaal niet!
Natuurlijk moet je wel kijken of je televisie HDMI heeft..als hij niet op zijn minst HD ready is dan moet je gewoon alles via SCART kabels doen!
als je een tv met hdmi hebt gewoon een hdmi kabeltje van 10-20 euro aanschaffen (sommige zelfs goedkoper) en tada je het werktVerwijderd schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 20:41:
check o.a.:
www.allekabels.nl
www.elektronica-online.nl
Er bestaan 3 typen HDMI; type A (normaal), type B (expanded) en type C (mini).Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 20:41:
Alle televisies/dvd/bd/hd-dvd spelers (ook playstation3) maken gebruik van het type A, en dat is ook het enige type dat te krijgen is in de nederlandse handel. Dus gewoon naar hdmi vragen
Ik kijk altijd positief naar PS3 software, maar zelfs Free Radical ziet dat niet zittenswopdark schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 19:28:
[...]
Superdikke HAZE gameplay
Zoals hierboven te lezen speel ik ook HALO maar dit spel heeft toch wel de potentie om HALO 3 naar de troon te steken.
http://www.qj.net/Free-Ra...ost-done/pg/49/aid/103414Free Radical: Haze not a Halo-killer, TimeSplitters brainstorms almost done
[ Voor 31% gewijzigd door DCFreak op 29-09-2007 21:24 ]
Ik denk dat free radical zichzelf gewoon niet in de vingers wilt snijden door een gewaagde uitspraak te doen waar de hele gaming wereld op zal hameren als het ze niet lukt. Halo 3 had twaalf maanden voor de release al een momentum opgebouwd waar zelfs een nieuwe Red Alert niet aan kan tippen. Haze is een nieuwkomer en zal zeker geen slecht spel afleveren. het grote verschil is dat Halo 3 door bijna de complete 360 installed base zal worden gekocht. Veel mensen die al een xbox hadden hebben ook een 360 gekocht met maar 1 game op hun toekomst vizier: HALO 3. vraag een PS3 bezitter naar HAZE en de meeste zullen je glazig aanstaren, vraag een gemiddelde 360 eignaar naar Halo 3 en je komt niet meer van ze af....DCFreak schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 20:59:
halo killer verhaal...
Ik kijk altijd positief naar PS3 software, maar zelfs Free Radical ziet dat niet zitten
http://www.jeux-france.co...n-turismo-5-prologue.html
Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23
Verwijderd
1 - PS3 60GB + PES 2008 voor 449 euro (plm 15 november).
2 - PS3 40GB + Spider man 3 voor 399 euro.
edit: het is op dit moment niet bekend of deze bundels in Nederland op de markt komen.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2007 22:15 ]
Verwijderd
Wanneer komen Uncharted en Ratchet ook alweer uit?
Ow ik lees net pas je edit, nou ja we zien wel hij zal er heus wel een keer komen neem ik aan
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2007 22:20 ]
Uncharted staat voor begin december en Ratchet voor begin novemberVerwijderd schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 22:18:
Mooi zo, als die 40GB versie daadwerkelijk volgende week in de winkels ligt, is dat voor mij het moment om toe te happen![]()
Wanneer komen Uncharted en Ratchet ook alweer uit?
Ow ik lees net pas je edit, nou ja we zien wel hij zal er heus wel een keer komen neem ik aan
Verwijderd
Zou mooi zijn als ie er voor november is, mooi gelijk die 2 games er dan bij scoren dan.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2007 22:31 ]
Ik denk dat nu HALO3 uit is, zij wel weten welk van de twee spellen superieur is. Juist omdat vooraf bijna gegarandeerd was dat zoveel mensen HALO3 zouden kopen kon het budget daarop aangepast worden, dus zal het budget van Haze zeer waarschijnlijk wel kleiner zijn (ook voor de marketing) dan dat van HALO3.swopdark schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 21:52:
[...]
Ik denk dat free radical zichzelf gewoon niet in de vingers wilt snijden door een gewaagde uitspraak te doen waar de hele gaming wereld op zal hameren als het ze niet lukt. Halo 3 had twaalf maanden voor de release al een momentum opgebouwd waar zelfs een nieuwe Red Alert niet aan kan tippen. Haze is een nieuwkomer en zal zeker geen slecht spel afleveren. het grote verschil is dat Halo 3 door bijna de complete 360 installed base zal worden gekocht. Veel mensen die al een xbox hadden hebben ook een 360 gekocht met maar 1 game op hun toekomst vizier: HALO 3. vraag een PS3 bezitter naar HAZE en de meeste zullen je glazig aanstaren, vraag een gemiddelde 360 eignaar naar Halo 3 en je komt niet meer van ze af....
Nu heb ik de mensen van Free Radical vrij hoog zitten, dus het zal geen slechte shooter worden... maar als je het mij vraagt hadden ze gewoon meteen met een nieuwe Timesplitters moeten komen, dan heb je iig de naamsbekendheid al binnen.
Niet geheel waar, ik heb al op diverse fora gelezen dat sommigen niet goed beeld hadden i.c.m bepaalde apparatuur en dat dit dus met duurdere hdmi kabels waren opgelost. Ik meen onder andere digitale tuner van samsung en nog wat dingen, maar in de regel volstaat een goedkope prima.swampy schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 20:57:
[...]
HDMI = HDMI = HDMI = HDMI.. hoe meer standaard wil je het krijgen!
Elke HDMI kabel zal het doen en tot 5 meter zou de kwaliteit 0 uit moeten maken..pas bij langere kabels kan de kwaliteit veel uitmaken. Het signaal is digitaal dus of het werkt of het werkt helemaal niet!
Natuurlijk moet je wel kijken of je televisie HDMI heeft..als hij niet op zijn minst HD ready is dan moet je gewoon alles via SCART kabels doen!
ola
Mmm okay een Sweex of een Trust kabel zou ik niet zomaar vertrouwen maar je hebt inderdaad niet een Heimann €100 per 2,5 meter kabel nodig voor een normaal setje. Kijk als je toch al €600 investeert in speaker kabels ( zilver gegoten door elven bij maanlicht ) dan zal een Heimann in je budget liggen. Maar voor een simpele televisie is een standaard HDMI kabel voldoende!yah schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 22:52:
[...]
Niet geheel waar, ik heb al op diverse fora gelezen dat sommigen niet goed beeld hadden i.c.m bepaalde apparatuur en dat dit dus met duurdere hdmi kabels waren opgelost. Ik meen onder andere digitale tuner van samsung en nog wat dingen, maar in de regel volstaat een goedkope prima.
Insomniac kwam ook eerst met Resistance en daarna pas met ratchet&clank. Wss willen ze eerst ff oefenen met de ps3.DCFreak schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 22:51:Nu heb ik de mensen van Free Radical vrij hoog zitten, dus het zal geen slechte shooter worden... maar als je het mij vraagt hadden ze gewoon meteen met een nieuwe Timesplitters moeten komen, dan heb je iig de naamsbekendheid al binnen.
Precies, maar ook: als je een 10 geeft voor graphics, dan moet het ook een 10 zijn en niet upscaled lowres goo.DCFreak schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 14:00:
[...]
De kans is wel aanwezig natuurlijk dat dit een soort glijdende schaal gaat worden, als resources voor iets anders nodig zijn in een spel dan doet men de native resolutie maar even naar beneden. Straks gaan we langzaam naar sd resoluties upscaled naar 720p om het aantal objecten/framerate op peil te houden, en de developers/publishers maar claimen dat het allemaal hd is!
Ik heb ook een paar van die posts gelezen, maar er klopt niet veel van: de resolutie die beweert wordt waar GT:HD in draait klopt niet, het zou anders een horizontaal uitrekeffect hebben op 720p.Uit de postings op het Beyond3D forum blijkt ook dat verschillende PS3 spellen van deze techniek gebruik maken, dus het is zeker geen kritiek alleen naar de x360.
Ik moest ook wel erg lachen om de cluelessness van sommige lieden, 'wow, bungie gebruikt een dubbele framebuffer', ja... en? dat heet double buffering, iedere renderer gebruikt die, je kunt moeilijk gaan tekenen in de buffer die je aan het tonen bent.
Ik moet er wel bij zeggen dat als een game op de PS3 lowres rendert en dan upscalet om een hogere resolutie te halen, ik dat ook triest zou vinden. Als ik lowres wil gamen op 720p laadt ik wel een PS2 game.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Verwijderd
Ik wou vanwege het rotweer dit weekend even WarHawk aanschaffen, denk lekker vermaak met al die regenbuien. Hele dag beetje raggen..
Ik heb al eens eerder via PSN spellen gekocht, heb meer dan 30 eu op mijn wirecard rekening maar hij blijft maar zeggen (hoeveel geld ik ook op mijn PSN account wil zetten) dat de transactie niet voltooid is. Geen idee waarom, ook geen reden ofso. Maarja niks wil. los 5 eu of 10 eu erop zetten doet ie nie, spel aanschaffen en dan automatisch resterend geld erop zetten doet ie niet.
Via accountbeheer in je XMB wil die geeng eld toevoegen..
Hij zegt constant gewoon als ik geld wil overschrijven; transactie niet voltooid.
Is er een storing ofso? EN als ik em via de USA store koop (kan dit met Euro' s op de wirecard?) kan ik em dan ook op mijn EU account spelen enzo? of heb je dan ook andere servers?
weet iemand hier antwoord op? Ik wil eigenlijk nog vandaag ff warhwak spelen.
HELP!?
en dit heeft te maken met de hardware van de aparatuur en niet de kabelyah schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 22:52:
[...]
Niet geheel waar, ik heb al op diverse fora gelezen dat sommigen niet goed beeld hadden i.c.m bepaalde apparatuur en dat dit dus met duurdere hdmi kabels waren opgelost. Ik meen onder andere digitale tuner van samsung en nog wat dingen, maar in de regel volstaat een goedkope prima.
Ik heb een 10m DVI-HDMI kabel van 9 euro en werkt perfect! Geen artifacts of laggend beeld zowel gamen als films. Tussen mijn PS3 en TV zit een 2.5m HDMI kabel van 10 euro en hiervoor eentje van 150 euro van 1meter geen verschil en ook geen problemen
Wat het probleem is met die wirecard weet ik niet, maar als je Warhawk via the USA store koopt kan je hem alleen opstarten met je USA account, en dus alleen met die naam online spelen. Je kan dan wel inloggen op de Europese servers.
Die resolutie is natuurlijk wel in 1080p mode (1440x1080 native), ik neem aan dat GTHD in 720p ook gewoon in 1280x720 native gaat renderen.EfBe schreef op zondag 30 september 2007 @ 11:37:
-knip-
Ik heb ook een paar van die posts gelezen, maar er klopt niet veel van: de resolutie die beweert wordt waar GT:HD in draait klopt niet, het zou anders een horizontaal uitrekeffect hebben op 720p.
-knip-
Verwijderd
1920x1080 bedoel je?DCFreak schreef op zondag 30 september 2007 @ 12:28:
[...]
Wat het probleem is met die wirecard weet ik niet, maar als je Warhawk via the USA store koopt kan je hem alleen opstarten met je USA account, en dus alleen met die naam online spelen. Je kan dan wel inloggen op de Europese servers.
[...]
Die resolutie is natuurlijk wel in 1080p mode (1440x1080 native), ik neem aan dat GTHD in 720p ook gewoon in 1280x720 native gaat renderen.
Verwijderd
Ik wou em al via de US store kopen, maar dat doe ik maar niet.DCFreak schreef op zondag 30 september 2007 @ 12:28:
[...]
Irritant dat et niet werkt.. mensen al wel die melding gehad dat de transactie niet voltooid is?
Geen idee wat ik er aan kan doen, en zonde voor mijn 30 eu om op wirecard te hebben en er niks mee kan doen.
EDIT: is er nog een andere manier om geld op je PSN account te zetten via wirecard?
DUs niet via de store ofso op je PS3 maar via de PC? misschien werkt dat wel..
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2007 12:39 ]
Nee, volgens de speurneuzen op het B3D Forum zou GTHD in 1440x1080 gerenderd worden en daarna gescaled naar 1920x1080.
Ik heb anders zelf mogen ervaren dat een hele goedkope kabel geen goed beeld gaf op mijn TV (individuele pixels kwamen niet goed door een dit gaf sneeuw. Andere kabel erin en hij deed het weer. Lijkt me dan toch echt een geval van slechte (kapotte) kabel. Niet dat dit niet zou kunnen gebeuren bij duurdere, maar wil alleen maar zeggen dat de ene kabel de andere niet is.Frank J. schreef op zondag 30 september 2007 @ 12:12:
[...]
en dit heeft te maken met de hardware van de aparatuur en niet de kabelDie digitale (HD) Tuners ism bepaalde tv's werkten niet ivm een slechte chip en aansluitingen die hierin zat. De nieuwe versies hebben andere hardware zonder deze problemen
Ik heb een 10m DVI-HDMI kabel van 9 euro en werkt perfect! Geen artifacts of laggend beeld zowel gamen als films. Tussen mijn PS3 en TV zit een 2.5m HDMI kabel van 10 euro en hiervoor eentje van 150 euro van 1meter geen verschil en ook geen problemen
En als je de retail pack gekocht had met de Jabra headset ( ook al gebruik je hem niet ) dan kon je hem met alle accounts spelen..zelfs kan je de game naar een vriend meenemen en hem bij die persoon installeren!DCFreak schreef op zondag 30 september 2007 @ 12:28:
[...]
Hij doet natuurlijk een Blu-ray check maar dat is eigenlijk alles!
Dat doen ze niet zodat ze het jaar kunnen afsluiten en alles verstuurd zou moeten zijn. ( althans, dat vertelde de Sony vertegenwoordiger mij )PWM schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 16:49:
[...]
Tot en met 30-11Is het niet handiger 1 maand later te beginnen en tot 31-12 door te gaan?
Verwijderd
VOor de mensen met wirecard LET OP!
Ik heb net het servicenummer gebelt van wirecard wegens mijn problemen en het schijnt dat Sony Playstation netwerk de buitenlandse creditcards weert. wat een aktie gek, sony WAT DOE JE NOU ALLEMAAL !??!
Alleen US creditcards blijken goed te werken. Bij andere kan je vaak maar 1 of 2 keer wat kopen en dan kapt ie er mee en zit je in de shit zoals ik nu heb.
30 eu weggegooit dus.. ik gebruik creditcard alleen voor PSN maarja, dat kan dus niet meer helaas.
Dan maar kijken of ik die 30 eu voor iets anders nog kan gebruiken, wat een vage shit dit zeg
Geen warhawk, weg 30 eu, echt kansloos dit sony
EDIT: als er nog mensen last van hebben (lijkt me dan wel) laat et ff weten, die dame aan de lijn zei dat je massaal emails moest sturen zodat sony dit wel toelaat. Snap er zowieso niks van, lijkt wel of Sony de verkopen wil tegengaan. Rare logica.
Ik ga ff uitvinden waar de emails heen moeten.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2007 15:57 ]
Dit topic is gesloten.