Stranglehold zou niet regiovrij zijn, hoewel sommige sites zeggen dat hij het toch wel isShiver23 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:23:
Welke spellen zijn niet regiovrij dan? Bij mijn weten allemaal.
Tegenwoordig zal het wel anders zijn ja, en tja de Playstation was niet de makkelijkste console om games voor te maken maar was daardoor wel optimaler van code. Misschien heb je gelijk dat OpenGL tegenwoordig niet meer zo veel gebruikt wordt in de playstation, maar vergeet niet dat het niet stil heeft gezeten en wat je met Directx kan..kan je ook met OpenGL. Tja wie weet!EfBe schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:59:
[...]
Volgens mij is het allemaal shader werk tegenwoordig (in die C-achtige taal van nvidia) en verder C/C++ met wat assembler er tussendoor. Op de PS2 gebruikte men gewoon assembler voor de renderer, OpenGL kwam er niet aan te pas vaak, omdat de timing tussen die registers heel nauw luistert en een hogere orde API als OpenGL zit je dan alleen maar in de weg.
There is no place like ::1
Met special edition wordt de Blu-ray van de film meegeleverd. Daar zat iets vreemds met de regiocodering wat niet helemaal duidelijk was voor de pers. Maar dat dit al zo bekend was moet op zich voldoende bewijs zijn dat andere games geen regiocodering hebbenzAo schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:34:
[...]
Stranglehold zou niet regiovrij zijn, hoewel sommige sites zeggen dat hij het toch wel is
Speciaal voor Alvi:
De nieuwe WipEout komt later dit jaar uit in de Playstation Store als download. Deze nieuwe versie van WipEout is een mix van tracks uit de vorige delen uit de serie, en zal natuurlijk in HD te spelen zijn. Hier is een lijst met de nieuwe (en oude) features in WipEout HD.
* Sixaxis ondersteuning - De game ondersteund de Sixaxis motion control volledig, en dit betekend wellicht dat we kunnen tilt-racen.
* Mag-Strips - Net zoals in de PSP versie zullen er magnetische strips in de weg zitten. Deze stellen je in staat om op tracks te racen die loopings en andere extreme obstakels bevatten.
* Teams - Zoals in elke WipEout game zullen er allerlei teams zijn. Ook zijn er 8 teams uit de WipEout Pulse versie.
* Zeven race modes, inclusief Zone - De volgende race modes zijn er in de game: Single Race, Tournament, Time Trial, Speed Lap, Zone Mode, Elimination en Head-2-Head. Zone is een feature uit WipEout Pure, en in deze mode race je aanzienlijk sneller, en blijf je zo snel gaan totdat je voertuig vernietigd is.
* Drie nieuwe wapens - De Repulser, Shuriken en Leach Beam.
* Photo mode - Zoals in elke andere WipEout game is het mogelijk om foto's te maken in de game.
* Online met 8 spelers - Met onder andere Team VS Team mode, die teams, bestaande uit 2 personen, tegen elkaar laat racen.
* Community website - Een website waarop je je eigen profiel kan maken, en waar je data van andere spelers kunt bekijken.
* Downloadbare content - De game zal verder uitgebreid worden via downloadbare updates.
* Muziek - 5 gelicenseerde nummers zitten in de game, en zijn geremixed in 5.1.
[ Voor 63% gewijzigd door Shiver23 op 25-09-2007 14:22 ]
PSN: Shiver23
http://www.cduniverse.com/ verstuurd wel naar NL wel met redelijke verzendkosten.. RFOM kost incl. verzendkosten 46.74 euro met huidige koers. Alleen zit je dan probably wel met invoer rechten die je moet dokken..Chocovla schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:05:
[...]
Mopperdemopper. Ik dacht laat ik direct ook maar ps3 games daar weghalen, versturen die hansworsten niet naar Europa. Mijn andere gamesshops zijn Canadees en zijn nu ineens een stuk minder interessant door de zwakke dollar. Eens kijken of ik nog een andere US shop kan vinden die wel ps3 games naar Europa verstuurd.
@t!n0
Hmmm, dat betekent nog wel dat ik duurder uit ben.
Ik heb nu ( en alle andere die een pack gekocht hebben) 156 euro betaald voor 2 spellen. Ah well.. je kan ook niet alles hebben.
Ik kan ook niet wachten op PES 2008 ( PES 6 voor de PS2 speelde vele malen lekkerder dan dat wanprodukt die op de 360 uitkwam). Al iets meer info over een demo op PSN?
Hmmm, dat betekent nog wel dat ik duurder uit ben.
PSN id: PENo1
Hey collega, nog 4 weekjes en dan kunnen we eindelijk los.P.E.No.1 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 09:51:
[...]
Wat! Dat is zeker een goede deal. Ik heb mijn PS3 twee weken geleden gehaald ook bij de MM in Leeuwarden en toen was er nog niet sprake van die deal.Damn. Maar ja, ik heb er wel twee spellen bij..
Moeten we Pisvee en Feyenoord nog maar eens overspelen hehe.
Maar ehm, kan jij niet terug naar de MM? Ze doen daar meestal niet zo moeilijk met omruilen.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dat is de moeite niet waard voor mij. Voor 50,- haal je hem ook bij de MM.tex5 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 14:29:
[...]
http://www.cduniverse.com/ verstuurd wel naar NL wel met redelijke verzendkosten.. RFOM kost incl. verzendkosten 46.74 euro met huidige koers. Alleen zit je dan probably wel met invoer rechten die je moet dokken..
Iemand ervaring met www.games-asia.com ? Die zeggen te shippen naar europa en de games zijn max $59,99.
@ Zwembroek
Hey collega
waarom ben jij niet op werk?
Ja ik denk dat ik wel even terug ga ja naar MM. Misschien kan ik nog een game regelen ofzo...enneh hoe gaan we het overspelen dan? jij en ik willen beide geen PSV zijn
Hey collega
[ Voor 25% gewijzigd door P.E.No.1 op 25-09-2007 15:10 ]
Verwijderd
Heb daar een psp besteld, kies voor EMS Speed Post en je kan je zending volgen. Betaal in dollars want de actuele koers euro vs dollar is hoger dan op de site staat in euro´s. Dus juist nu heel interessant. Zondag besteld en het pakketje werd donderdags thuis bezorgd, netjes verpaktzAo schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 14:59:
[...]
Dat is de moeite niet waard voor mij. Voor 50,- haal je hem ook bij de MM.
Iemand ervaring met www.games-asia.com ? Die zeggen te shippen naar europa en de games zijn max $59,99.
Guys,
http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=7013
Conan is vervroegd naar 28 september!!! Geldt dit ook voor EU??? Toppertje denken jullie??? ALs dat zo is, vrijdag gelijk effe halen (en vanaf nu elke dag effe snel kijken bij de shoppa of ie er toevallig al is...) !!!
edit: Klinkt goed
http://www.jouwgames.nl/c..._Conan_PlayStation_3.html
Conan is vervroegd naar 28 september!!! Geldt dit ook voor EU??? Toppertje denken jullie??? ALs dat zo is, vrijdag gelijk effe halen (en vanaf nu elke dag effe snel kijken bij de shoppa of ie er toevallig al is...) !!!
[ Voor 16% gewijzigd door Dutch_Baseline op 25-09-2007 15:13 ]
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
Ziek na die 4-0 nederlaag...P.E.No.1 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:06:
@ Zwembroek
Hey collegawaarom ben jij niet op werk?
Ja ik denk dat ik wel even terug ga ja naar MM. Misschien kan ik nog een game regelen ofzo...
Ik zou ook ff terug gaan, misschien kan je idd nog een game regelen ofzo.
Maar ja, zo gaat het in het leven. Ik heb ook veel meer betaald bij de launch. Maar geen moment spijt. Moet zoiets gelijk hebben.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Veeeeeeetzwembroek schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:20:
Nieuwe trailer Assassins Creed
http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=7018
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
Verwijderd
Ik zag ook al ergens dat hij vervroegd was, alleen hij lijkt mij niet zo super.Dutch_Baseline schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:09:
Guys,
Ook beetje ala god of war maar de setting enzo trekt me niet echt.
Conan (het personage) is ook suf trouwens
Zojuist Sega Rally maar even besteld, had eigenlijk DiRT daar in bestelling staan maar die kon die winkel niet op korte termijn leveren omdat de leverancier hen niet had toegeleverd ofzo. Mocht mn bestelling wel cancellen maarja moet ik weer de stad in om m daar te halen enzo, geen in in dus bestelling maar veranderend naar Sega Rally. Heb daarvan de demo nog niet gespeeld maar de review in de OPM van deze maand was zeer positief en de eigenschappen van het spel spreken me ook wel aan. Itt DiRT wel splitscreen en online in real time tegen elkaar racen. Ik weet wel dat dit natuurlijk meer arcade is en niet echt te vergelijken maar toch. DiRT wil ik zeker nog spelen maar wacht daar wel even mee, kan iig ff lekker rallyen nu
[ Voor 3% gewijzigd door jap85 op 25-09-2007 15:53 ]
www.dvdboxoffice.comChocovla schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:05:
[...]
Mopperdemopper. Ik dacht laat ik direct ook maar ps3 games daar weghalen, versturen die hansworsten niet naar Europa. Mijn andere gamesshops zijn Canadees en zijn nu ineens een stuk minder interessant door de zwakke dollar. Eens kijken of ik nog een andere US shop kan vinden die wel ps3 games naar Europa verstuurd.
nieuwe games kosten 50euro, verzendkosten zijn gratis. Er is natuurlijk altijd een risico dat de douane je pakje eruit haalt, maar als je een game besteld dan zal dat niet snel gebeuren. Koop je bv rockband incl alle instrumenten, dan heb je een goeie kans dat je de lul bent
Hoi,
Ik heb dat tooltje van sentry nu, en wil Heroes en Prison Break converteren, alleen welke FPS en audio moet ik pakken?
Ik heb dat tooltje van sentry nu, en wil Heroes en Prison Break converteren, alleen welke FPS en audio moet ik pakken?
Als het goed is leest hij alles zelf automatisch uit (alleen kan je het altijd dus nog aanpassen mocht er iets fout gaan) , maar ik zal binnenkort wel een apart topic aanmaken.--Christiaan-- schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 17:10:
Hoi,
Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23
Ah, tofSentry23 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 17:20:
[...]
Als het goed is leest hij alles zelf automatisch uit (alleen kan je het altijd dus nog aanpassen mocht er iets fout gaan) , maar ik zal binnenkort wel een apart topic aanmaken.
Wat is er mis met die leeftijd ?DarkShadow schreef op maandag 24 september 2007 @ 13:51:
[...]
Het is een PS3 topic + je bent 37 jaar oud
Het grote voordeel is dat je op die leeftijd toch al een aardig centje verdient en dus niet maanden hoeft te sparen om een nieuwe console te kopen
(Het nadeel is dat je op die leeftijd veel minder tijd hebt om al die leuke games te spelen).
KloptTwixie schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 18:48:
[...]
Wat is er mis met die leeftijd ?
Het grote voordeel is dat je op die leeftijd toch al een aardig centje verdient en dus niet maanden hoeft te sparen om een nieuwe console te kopen.
Klopt ook helaas(Het nadeel is dat je op die leeftijd veel minder tijd hebt om al die leuke games te spelen).
En dat je echtgenoot(e) vind dat je te oud bent voor games en meer quality-time met het gezin door moet brengen. En vind dat het lijkt alsof je met je console samen woont/getrouwd bent in plaats van met haarTwixie schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 18:48:
[...]
(Het nadeel is dat je op die leeftijd veel minder tijd hebt om al die leuke games te spelen).
Gelukkig duurt het nog wel even voordat ik met dat gezeik te maken ga krijgen...
[ Voor 10% gewijzigd door FeaR op 25-09-2007 19:30 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Is het misschien een idee om dat Wirecard in de OP op te nemen? Het is ideaal voor mensen die geen "echte" creditcard willen nemen.
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Todat de kids weer wat groter worden en deze ook intresse krijgen in gamen....FeaR1986 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 19:29:
[...]
En dat je echtgenoot(e) vind dat je te oud bent voor games en meer quality-time met het gezin door moet brengen. En vind dat het lijkt alsof je met je console samen woont/getrouwd bent in plaats van met haar![]()
Gelukkig duurt het nog wel even voordat ik met dat gezeik te maken ga krijgen...
Vind het heel erg leuk om samen met m'n zoontje (5 jaar) al wat te gamen. Warhawk vind ie te gek (lekker scheuren met de jeeps). Eventjes maar he...
Dammit hoe verzinnen ze het, echt koel gewoon.zwembroek schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:20:
In de PU krijgt Warhawk trouwens een 9.... hebben mensen het hier al gespeeld? ik moet echt nodig een creditcard hebben. (en meer vrije tijd)
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Goed idee. Done!CSB schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 20:33:
Is het misschien een idee om dat Wirecard in de OP op te nemen? Het is ideaal voor mensen die geen "echte" creditcard willen nemen.
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Was net op GameKings een review over/van Assassins Creed.swopdark schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 21:40:
[...]
Dammit hoe verzinnen ze het, echt koel gewoon.
In de PU krijgt Warhawk trouwens een 9.... hebben mensen het hier al gespeeld? ik moet echt nodig een creditcard hebben. (en meer vrije tijd)
Moet die game echt wel hebben, al was Thief vele jaren geleden niet echt mijn game en heeft Assassins Creed best wat overeenkomsten (setting, sneaky doen enzo), maar mss kan ik nu meer het geduld opbrengen om wat meer tijd in zulke games te steken...
Wees blij dat je een zoontje hebt dat die zich daarvoor interesseert, ik ben altijd aangewezen op The Sims met mijn neefje en nichtje... Maar die mogen ook geen games spelen met geweld of bloed erin (en als ik dan zeg dat ze mijn neeftje beter een GameCube hadden kunnen geven dan een PS2 vinden ze dit bullshit)Crawl NL schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 20:49:
[...]
Todat de kids weer wat groter worden en deze ook intresse krijgen in gamen....
Vind het heel erg leuk om samen met m'n zoontje (5 jaar) al wat te gamen. Warhawk vind ie te gek (lekker scheuren met de jeeps). Eventjes maar he...
Verwijderd
Iemand enige idee wanneer de nieuwe Eye toy voor de PS3 komt? ik zit er namelijk met smacht op de wachten maar ik zie nergens op internet een datum staan dat het in de winkels kan liggen
Ik zit namelijk op Eye of judgement te wachten, maar zou tof zijn als de nieuwe eye toy al uitkwam om ermee te leren omgaan en ermee te spelen. Zoals ik in de youtube filmpjes heb gezien, vette minority report style als je zo je inventarisatie kan gebruiken. Hehehe enorm vet.
Ik zit namelijk op Eye of judgement te wachten, maar zou tof zijn als de nieuwe eye toy al uitkwam om ermee te leren omgaan en ermee te spelen. Zoals ik in de youtube filmpjes heb gezien, vette minority report style als je zo je inventarisatie kan gebruiken. Hehehe enorm vet.

Een titel waar tot nu toe nog niet veel over bekend is, maar mij enorm tot de verbeelding spreekt!
Tot mijn grote blijdschap werd er opnieuw footage vrijgegeven tijdens de TGS 2007, en daaruit blijkt steeds meer dat dit een soort digitale safari gaat worden. Safari zonder geweren en dat soort ongein natuurlijk, maar schieten met een fototoestel.

Op bovenstaande shot heb ik de fotograaf, die zich probeerde te verstoppen omcirkelt. Mijn vermoeden is dat je als speler door de omgeving moet sluipen, zonder de dieren schrik aan te jagen en mooie of bijzondere foto's moet zien te maken.
Een heel nieuw type spel dan wat er tot nu toe te krijgen is, zeker niet voor iedereen aantrekkelijk, maar voor mij persoonlijk zou het een welkome afwisseling zijn naast al die traditionele shooters en racers.

Zoals je kunt zien is de kwaliteit van de dieren en hun omgeving van een behoorlijk hoog gehalte, maar in beweging is het natuurlijk nog veel mooier. Hier is de link naar het nieuwe filmpje dat is vrijgegeven op de TGS 2007.
http://www.gametrailers.com/player/25149.html
Absoluut, er is zelfs al een topic over hier op GoT. Warhawk topicswopdark schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 21:40:
[...]
Nog niet gedacht aan een wirecard?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
23 oktober komt de PS EYE, samen met Eye of Judgment. En dat voor de prijs van een 'gewoon spel'. Rond de 60-70 euro dus.Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 22:20:
Iemand enige idee wanneer de nieuwe Eye toy voor de PS3 komt? ik zit er namelijk met smacht op de wachten maar ik zie nergens op internet een datum staan dat het in de winkels kan liggen![]()
Daarvoor krijg je de camera, een statief, een starterdeck en een boosterpack (met een rare of ultra-rare kaart erin).
[ Voor 14% gewijzigd door Shiver23 op 26-09-2007 00:26 ]
Warhawk verdient die 9 zeker wel! Erg goeie game.swopdark schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 21:40:
[...]
Wel jammer dat ze Heavenly Sword dan weer een 7,2 geven, terwijl dat gewoon een heel goeie game is.
PSN id: NL_SToRM
Verwijderd
Blij dat je deze terug in herinnering brengt. Was ook één van de games die me het meest intrigeerde tijdens één of andere presentatie omstreeks de launch. Ik heb de eerste trailer nog wel ergens staan: één of ander vaag filmpje met safari wildlife en verder niets. Totaal geen idee wat deze game zou inhouden, maar ik was er al meteen onder de indruk vanDCFreak schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 23:05:
[afbeelding]
Een titel waar tot nu toe nog niet veel over bekend is, maar mij enorm tot de verbeelding spreekt!
Tot mijn grote blijdschap werd er opnieuw footage vrijgegeven tijdens de TGS 2007, en daaruit blijkt steeds meer dat dit een soort digitale safari gaat worden. Safari zonder geweren en dat soort ongein natuurlijk, maar schieten met een fototoestel.
...
En een game hoeft helemaal niet complex te zijn om relax een paar uurtjes te spelen. Ik kan me zo voorstellen dat ik hier echt uren door opgeslokt kan worden
Ik heb de PU review van Heavenly Sword niet gelezen (en zou het spel zelf een hoger cijfer geven trouwens
) dus ik weet niet op welke grond ze het spel dat cijfer geven, maar als je bijvoorbeeld veel waarde hecht aan een lange speelduur, dan kan ik me er opzich wel iets bij voorstellen.
Reviews blijven natuurlijk ook subjectief, dus het is maar net de vraag welk punt voor de reviewer het zwaarst weegt. Als je bijv. maar 1 spel in de maand oid kan kopen, dan is Heavenly Sword misschien niet de titel waar je het meeste en langste plezier aan zal beleven. (en de PU heeft toch een wat jongere doelgroep)
Reviews blijven natuurlijk ook subjectief, dus het is maar net de vraag welk punt voor de reviewer het zwaarst weegt. Als je bijv. maar 1 spel in de maand oid kan kopen, dan is Heavenly Sword misschien niet de titel waar je het meeste en langste plezier aan zal beleven. (en de PU heeft toch een wat jongere doelgroep)
PU is zo onbetrouwbaar als het maar kan. Ik hecht weinig waarde aan hun reviews. Ik vind het blad leuk om te lezen, maar daar heb je het dan ook wel mee gehad.
De PU is zeker niet onbetrouwbaar. Ze geven echter wel in reviews wel vaak hun mening en niet altijd een objectieve review. Zo zijn sommige echte halo fans en geven die dus ook dat spel een iets hoger cijfer. maar dit blijkt dan ook duidelijk uit het hele verhaal. Daarnaast lees je de PU ook niet voor de gewedige reviews, maar voor de geweldige manier van schrijven-RazieL- schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 23:57:
PU is zo onbetrouwbaar als het maar kan. Ik hecht weinig waarde aan hun reviews. Ik vind het blad leuk om te lezen, maar daar heb je het dan ook wel mee gehad.
This space is occupied
Ik heb vanavond even de demo's uit de US store gecheckt (was er nog niet aan toegekomen).
- Sega Rally Revo: auto's zien er (te) eenvoudig uit en de omgevingen zijn wel erg statisch. Maar het rijdt als een echte Sega Rally. Lekker arcade, maar als je de goede camerapositie kiest wel fijn. Leuk om even het oude gevoel terug te krijgen van vroeger in de arcade, maar te beperkt om te kopen wat mij betreft.
- Stuntman Ignition: Een spel voor 'de liefhebber'. Je moet echt van het goal-based principe houden. Frustrerend om iedere keer hetzelfde te doen, maar enorm lonend als het uiteindelijk toch lukt om een complete scene foutloos te rijden.
Qua besturing vind ik het allemaal wat minder en er zijn net iets teveel explosies en gebeurtenissen om het soepel te laten lopen, maar toch met de demo al prima vermaakt.
- Skate: Een leuke afwisseling in het skate genre. Een stuk realistischer als Tony Hawk. Niet mijn game, maar het ziet er allemaal strak uit en bestuurt best goed.
Eens kijken wat donderdag weer gaat brengen voor nieuwe demo's. Iig Jericho en ik verwacht ook PES.
Heeft iemand overigens al de pre-order sets van Ratchet and Clank gezien? Ik niet namelijk en zou er best eentje willen.
- Sega Rally Revo: auto's zien er (te) eenvoudig uit en de omgevingen zijn wel erg statisch. Maar het rijdt als een echte Sega Rally. Lekker arcade, maar als je de goede camerapositie kiest wel fijn. Leuk om even het oude gevoel terug te krijgen van vroeger in de arcade, maar te beperkt om te kopen wat mij betreft.
- Stuntman Ignition: Een spel voor 'de liefhebber'. Je moet echt van het goal-based principe houden. Frustrerend om iedere keer hetzelfde te doen, maar enorm lonend als het uiteindelijk toch lukt om een complete scene foutloos te rijden.
Qua besturing vind ik het allemaal wat minder en er zijn net iets teveel explosies en gebeurtenissen om het soepel te laten lopen, maar toch met de demo al prima vermaakt.
- Skate: Een leuke afwisseling in het skate genre. Een stuk realistischer als Tony Hawk. Niet mijn game, maar het ziet er allemaal strak uit en bestuurt best goed.
Eens kijken wat donderdag weer gaat brengen voor nieuwe demo's. Iig Jericho en ik verwacht ook PES.
Heeft iemand overigens al de pre-order sets van Ratchet and Clank gezien? Ik niet namelijk en zou er best eentje willen.
Ik vindt deze game echt slecht! Of de demo is slecht of het is als "rally on ice" met onzichtbare muren. En op 720p ( via mijn TFT monitor ) zag het er niet uit! Wat next gen? Dit zou nog op een PS2 kunnen! De textures van de omgeving ( zeker dichtbij genoeg ) zijn gewoon laag van texture kwaliteit en sorry hoor onzichtbare muren! Je KAN geeneens van de track af raken.Shiver23 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 00:03:
Ik heb vanavond even de demo's uit de US store gecheckt (was er nog niet aan toegekomen).
Zou je echt €64,99 uit gaan geven voor een game waar je een beetje foto's moet maken van dieren. Ik geef toe dat het een origineel spel is, maar lijkt me nu niet echt een heel boeiend verhaal inzitten en de gameplay lijkt me ook niet echt van een al te hoog niveau. Maar smaken verschillen....DCFreak schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 23:05:
Veel tekst en plaatjes over een of andere safari-game...
Ik lees de PU ook en erger me soms idd erg aan dat sommige games standaard al een 90 krijgen omdat het een Nintendo-game is die net gereviewd wordt door een van die Nintendo-fanboys. Maar gelukkig zijn er tegenwoordig demo's om te testen of een game wellicht iets voor jou is.Collaborator schreef op woensdag 26 september 2007 @ 00:01:
[...]
De PU is zeker niet onbetrouwbaar. Ze geven echter wel in reviews wel vaak hun mening en niet altijd een objectieve review. Zo zijn sommige echte halo fans en geven die dus ook dat spel een iets hoger cijfer. maar dit blijkt dan ook duidelijk uit het hele verhaal. Daarnaast lees je de PU ook niet voor de gewedige reviews, maar voor de geweldige manier van schrijvenIk lig altijd weer dubbel van de geniale humor van zo
Waar ik me wel aan erger is dat een game bij GameKings een goed criteria krijgt en dan in de PU zuigt het cijfer echt zwaar en die gast die bij Gamekings zat is dezelfde al die de review schreef...niet erg consequent.
Maar de PU is gewoon leuk en met veel humor. Heb jaren ook de OPM2 gehad en die is veel serieuzer en dat las toch net wat minder lekker weg dan de PU.
En natuurlijk is die VIG-kaart die je bij de PU krijgt ook een mooi voordeel.
Jericho gaat er hier echt wel zo erg komen. Game kan dan een flinterdun verhaal hebben en redelijk makkelijk zijn doordat je elkaar kan healen en eigenlijk bijna onsterfelijk bent door alle speciale gaves van je team. Maar de cult die die game uitstraalt en natuurlijk dat Clive Barker aan heeft meegewerkt maken veel goed...Shiver23 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 00:03:
[ Voor 13% gewijzigd door FeaR op 26-09-2007 01:04 ]
Volgens mij is er nog weinig bekend over het verhaal en de gameplay van dit spel, dus hoe je nu al een oordeel over die aspecten kan hebben is mij een raadselFeaR1986 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 01:02:
[...]
Zou je echt €64,99 uit gaan geven voor een game waar je een beetje foto's moet maken van dieren. Ik geef toe dat het een origineel spel is, maar lijkt me nu niet echt een heel boeiend verhaal inzitten en de gameplay lijkt me ook niet echt van een al te hoog niveau. Maar smaken verschillen....
En ja, ik zou wel 65 euro uitgeven voor een spel dat mij leuk lijkt om te spelen en er goed uitziet, maar ik wacht natuurlijk wel eerst de reviews af die tegen die tijd komen.
Gelukkig maar dat smaken verschillen, anders zouden we niet veel verschillende soorten spellen hebben
I'm psychicDCFreak schreef op woensdag 26 september 2007 @ 01:08:
[...]
Volgens mij is er nog weinig bekend over het verhaal en de gameplay van dit spel, dus hoe je nu al een oordeel over die aspecten kan hebben is mij een raadsel![]()
En ja, ik zou wel 65 euro uitgeven voor een spel dat mij leuk lijkt om te spelen en er goed uitziet, maar ik wacht natuurlijk wel eerst de reviews af die tegen die tijd komen.
Gelukkig maar dat smaken verschillen, anders zouden we niet veel verschillende soorten spellen hebben
Nah, ik geef zowieso weinig om liefelijke spellen met beestjes enzo.
Of het moeten gemuteerde beesten zijn die ik af mag schieten met veel blood & gore...
hehe.. dan is dat spel perfect om weer tot rust te komen voor het slapen gaan, anders krijg je misschien enge dromenFeaR1986 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 01:13:
[...]
I'm psychic![]()
Nah, ik geef zowieso weinig om liefelijke spellen met beestjes enzo.
Of het moeten gemuteerde beesten zijn die ik af mag schieten met veel blood & gore...
Cijfers die ze geven zijn vaak zeer discutabel en bij reviews kom je eigenlijk niks te weten over de game zelf. De kleine details die een game kunnen maken of breken hoor je ze nooit over.Collaborator schreef op woensdag 26 september 2007 @ 00:01:
[...]
De PU is zeker niet onbetrouwbaar. Ze geven echter wel in reviews wel vaak hun mening en niet altijd een objectieve review. Zo zijn sommige echte halo fans en geven die dus ook dat spel een iets hoger cijfer. maar dit blijkt dan ook duidelijk uit het hele verhaal. Daarnaast lees je de PU ook niet voor de gewedige reviews, maar voor de geweldige manier van schrijvenIk lig altijd weer dubbel van de geniale humor van zo
Gaat echt nergens over, als je daarvoor een console van 600 euro koopt + die game (= 660) kan je beter nog een rug erbij leggen en zelf naar Afrika gaan. Zulke games vervelen gelijk!DCFreak schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 23:05:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op bovenstaande shot heb ik de fotograaf, die zich probeerde te verstoppen omcirkelt. Mijn vermoeden is dat je als speler door de omgeving moet sluipen, zonder de dieren schrik aan te jagen en mooie of bijzondere foto's moet zien te maken.
Een heel nieuw type spel dan wat er tot nu toe te krijgen is, zeker niet voor iedereen aantrekkelijk, maar voor mij persoonlijk zou het een welkome afwisseling zijn naast al die traditionele shooters en racers.
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoals je kunt zien is de kwaliteit van de dieren en hun omgeving van een behoorlijk hoog gehalte, maar in beweging is het natuurlijk nog veel mooier. Hier is de link naar het nieuwe filmpje dat is vrijgegeven op de TGS 2007.
Een foto maken van een giraffe. Make my day!
Wat stel je nou voor, dat je crocodile Dundee aka Steve Irwin himself bent en kiekjes mag maken van een loopse krokodil? Dit is bij voorbaat al geflopt.
Als je dieren wilt zien, kijk dan naar discovery channel, dan zie je er genoeg. Foto's maken van een tijger in een virtuele wereld is gewoon ontzettend saai en bij voorbaat kansloos, omdat er niet eens spanning aanwezig is, tenzij die door je tv kan springen
Nee, dit is echt weer een propaganda spel van sony om de o zo machtige cell processor te demonstreren als je het mij vraagt. Makkelijk programmeer werk en weinig interactiviteit.
"Retry this level and shoot the gazelle with 4 legs in sight on camera" whooooooooo
[ Voor 16% gewijzigd door PacinoAllstars op 26-09-2007 02:39 ]
Grote/belangrijke games reviewen ze meestal wel tot in de kleinste puntjes. Ik vond de reviews van Halo 3 en BioShock wel zeer duidelijk om maar iets recents te noemen. Maar de review van WarHawk die in de nieuwste editie staat is inderdaad zeer oppervlakkig en gaat niet in op de details.-RazieL- schreef op woensdag 26 september 2007 @ 01:47:
[...]Cijfers die ze geven zijn vaak zeer discutabel en bij reviews kom je eigenlijk niks te weten over de game zelf. De kleine details die een game kunnen maken of breken hoor je ze nooit over.
Maar zoals gezegd moet je heel de PU met een flinke korrel zout nemen. Fanboys geven games meteen een cijfer boven de 90. En omdat anderen daar het weer niet mee eens zijn geven ze bout-spellen als DOA Volleybal een 92. Is natuurlijk nergens op gebasseerd, maar ik vermaak me er nog maandelijks mee.
Ben ik in ieder geval niet de enige persoon die er zo over denkt.PacinoAllstars schreef op woensdag 26 september 2007 @ 02:29:
[...]
Gaat echt nergens over, als je daarvoor een console van 600 euro koopt + die game kan je beter nog een rug bij leggen en zelf naar Africa gaan. Zulke games vervelen gelijk!
Verder alles goed met je?PacinoAllstars schreef op woensdag 26 september 2007 @ 02:29:
[...]
Gaat echt nergens over, blablabla
Begrijp niet zozeer je reactie en je interesse in mijn persoonlijke gesteldheid.
Ik draag alleen maar argumenten aan, waarom ik denk dat dit spel volstrekt kansloos is, waarmee ik bedoel dat het zwaar gaat floppen.
Kansloze spellen hoeven op zich niet meteen te gaan floppen.PacinoAllstars schreef op woensdag 26 september 2007 @ 02:49:
[...]
Ik draag alleen maar argumenten aan, waarom ik denk dat dit spel volstrekt kansloos is, waarmee ik bedoel dat het zwaar gaat floppen.
Persoonlijk had ik ook echt kotsneigingen toen ik hoorde dat er zoiets kwam als The Sims.... welke serieuze gamer wil nu een fictief poppetje onderhouden en een huisje in elkaar zetten en dat inrichten.
Bleek toch een gigantische markt voor te zijn in de vorm van moeders en dochters die wel eens een game willen spelen en niet iedereen dood willen schieten...
Dus wellicht is er ook wel een markt voor mensen die ingame foto's willen maken...
Ik zou er persoonlijk dus geen geld aan uitgeven.
Verwijderd
na paar pu te lezen heb ik het wel gezien met hun.. ze nemen het niet sirieus op.. ze doen het voor lol.. wat ik wel een mooie blad vind is de PM (playstation magazine) ze spelen niet alleen ps3 maar ook x360.. ook al heten ze pmCollaborator schreef op woensdag 26 september 2007 @ 00:01:
[...]
Nieuws: Sony: "MS vertrouwt teveel op Halo"
Door Rene Groen op 25-09-2007 om 11:40 Bron: NW Source
De release van Halo 3 nadert en de verwachtingen zijn hooggespannen, zowel bij publiek als bij Microsoft zelf. Ook Sony heeft echter wat te zeggen over de game.
Een woordvoerder van Sony laat weten dat Microsoft teveel vertrouwen uitspreekt in één game, iets wat Sony uiteraard nooit zal doen. In plaats daarvan wil Sony een grote diversiteit aan games uitbrengen, dit jaar is dit dan ook niet anders geweest. Hij verwijst hierbij naar titels als Gran Turismo 5 en Metal Gear Solid 4, titels die toch echt pas volgend jaar zullen verschijnen, maar dat terzijde.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2007 02:56 ]
Wat zijn de argumenten dan precies, behalve je persoonlijke desinteresse in dit type spel?PacinoAllstars schreef op woensdag 26 september 2007 @ 02:49:
[...]
Begrijp niet zozeer je reactie en je interesse in mijn persoonlijke gesteldheid.
Oh.. en mijn interesse in je gesteldheid kwam naar boven door je sarcastische manier van schrijven, ik kreeg de indruk dat er iets niet in orde was.
Tja, maar de sims spreekt toch een veel groter publiek aan. Je kan daar zeg maar de allerdaagse dingen in doen, die je zeg maar nu ook doet.FeaR1986 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 02:54:
[...]
Kansloze spellen hoeven op zich niet meteen te gaan floppen.
Persoonlijk had ik ook echt kotsneigingen toen ik hoorde dat er zoiets kwam als The Sims.... welke serieuze gamer wil nu een fictief poppetje onderhouden en een huisje in elkaar zetten en dat inrichten.
Bleek toch een gigantische markt voor te zijn in de vorm van moeders en dochters die wel eens een game willen spelen en niet iedereen dood willen schieten...
Dus wellicht is er ook wel een markt voor mensen die ingame foto's willen maken...
Ik zou er persoonlijk dus geen geld aan uitgeven.
In Africa kan je foto's maken en thats it. Oja je kan ook rondlopen.
Buiten het feit dat de graphics mooi zijn is er verder weinig te bespreuren wat de replay value hoog maakt. Na een half uur ben je klaar met Africa en heb je echt geen behoefte om die tijger weer te zien voor dertigste keer die uit een meertje drinkt.
Speel dan deadrising of bioshock, daar kan je ook foto's in maken + meer
Zie hierboven + ik ben zeker niet sarcastisch als het om dieren gaat. Zeker niet als het bedreigde dieren zijn in het O zo warme Afrika.DCFreak schreef op woensdag 26 september 2007 @ 02:56:
[...]
Wat zijn de argumenten dan precies, behalve je persoonlijke desinteresse in dit type spel?
Oh.. en mijn interesse in je gesteldheid kwam naar boven door je sarcastische manier van schrijven, ik kreeg de indruk dat er iets niet in orde was.
Ik zie er gewoon geen heil in
[ Voor 18% gewijzigd door PacinoAllstars op 26-09-2007 03:01 ]
Dan download je de add-on waarin je naar Azie kan vliegen om daar foto's te maken van olifantenPacinoAllstars schreef op woensdag 26 september 2007 @ 02:57:
[...]
Buiten het feit dat de graphics mooi zijn is er verder weinig te bespreuren wat de replay value hoog maakt. Na een half uur ben je klaar met Africa en heb je echt geen behoefte om die tijger weer te zien voor dertigste keer die uit een meertje drinkt.
Beste vergelijking ooitPacinoAllstars schreef op woensdag 26 september 2007 @ 02:57:
[...]Speel dan deadrising of bioshock, daar kan je ook foto's in maken + meer
Hint: Ik doe me best met het bijhouden van data in de SP.Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 22:20:
Iemand enige idee wanneer de nieuwe Eye toy voor de PS3 komt? ik zit er namelijk met smacht op de wachten maar ik zie nergens op internet een datum staan dat het in de winkels kan liggen![]()
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Nice ik begin al aardig warm te draaien voor die game, al moet ik zeggen dat 1 degelijke gameplay video, evt met commentaar van de maker of reviewer, mij 4x zo snel overtuigd dan welke cinematic trailer ook.zwembroek schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:20:
Ik heb 2 films geconverteerd, 1e liep het programma op vast, 2e (een sample van een volledige film) lukte maar playstation slikte 'm niet.Sentry23 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 17:20:
[...]
Als het goed is leest hij alles zelf automatisch uit (alleen kan je het altijd dus nog aanpassen mocht er iets fout gaan) , maar ik zal binnenkort wel een apart topic aanmaken.
Meldt maar wanneer je je topic hebt gestart dan kan ik mee testen.
Nou of dat zo saai is moet ik nog even zien, free roaming is vaak leuk en het lijkt me dat die leeuwen ook wel honger hebben dus dat je moet oppassen.PacinoAllstars schreef op woensdag 26 september 2007 @ 02:29:
[...]
Gaat echt nergens over, als je daarvoor een console van 600 euro koopt + die game (= 660) kan je beter nog een rug erbij leggen en zelf naar Afrika gaan. Zulke games vervelen gelijk!
Wat stel je nou voor, dat je crocodile Dundee aka Steve Irwin himself bent en kiekjes mag maken van een loopse krokodil? Dit is bij voorbaat al geflopt.
Als je dieren wilt zien, kijk dan naar discovery channel, dan zie je er genoeg. Foto's maken van een tijger in een virtuele wereld is gewoon ontzettend saai en bij voorbaat kansloos, omdat er niet eens spanning aanwezig is, tenzij die door je tv kan springen.
Over gameplay is nog weinig bekend en ik vind dat je je wel erg opwind over een spel dat je niet interesseerd, ik geef je wel gelijk dat het wellicht geen 65 euro waard is maar over de prijs is ook nog niks bekend.
Wat is er mis met het krachtpatsen met een console? helemaal niksNee, dit is echt weer een propaganda spel van sony om de o zo machtige cell processor te demonstreren als je het mij vraagt. Makkelijk programmeer werk en weinig interactiviteit.
"Retry this level and shoot the gazelle with 4 legs in sight on camera" whooooooooo
Gister Calling All Cars gespeelt, best grappig allemaal, 2e moeilijkheidsgraad vond ik echt te irritant en zitten sommige irritaties in het spel vind ik, als je net een boef hebt gevangen en je botst vlak erna tegen een ander aan dan ben je 'm meteen weer kwijt.
Ik denk dat dit spel erg veel leuker is met meerdere spelers, 1e spel waarvan ik zoiets had van "okay nou zouden 4 controllers echt nut hebben".
Heavenly Sword wil ik wel kopen maar iets langer dan 1,5 week moet ik er wel lol mee kunnen hebben

Meh. Gisteren voor de lol een oude PS2 game erin gedaan, PS3 stuk. Game bleef in de lade hangen en de PS3 kan hem niet vinden. Insert disc, maar er zit er al eentje in, insert disc, maar er zit er al eentje in, insert disc, maar er zit er al eentje in en insert disc.
Okay, dat is een probleem. Sony zegt, tja uhm disc zit vast? Dan is er maar een oplossing. 15 werkdagen wachten en een nieuwe krijgen. Echt irritant dat je met geen mogelijkheid zelf de disc eruit kan krijgen.
Okay, dat is een probleem. Sony zegt, tja uhm disc zit vast? Dan is er maar een oplossing. 15 werkdagen wachten en een nieuwe krijgen. Echt irritant dat je met geen mogelijkheid zelf de disc eruit kan krijgen.
|{ brrr }] |
??? Ook niet met een paperclippie ???Yellow|A schreef op woensdag 26 september 2007 @ 09:18:
Meh. Gisteren voor de lol een oude PS2 game erin gedaan, PS3 stuk. Game bleef in de lade hangen en de PS3 kan hem niet vinden. Insert disc, maar er zit er al eentje in, insert disc, maar er zit er al eentje in, insert disc, maar er zit er al eentje in en insert disc.
PSN: TDBtje
Nope, heel veel geprobeerd, disc zit er echt in vast en de PS3 ziet niet dat er een disc inzit. Arm paperclipje, z'n leven voor niks opgeofferd.
|{ brrr }] |
Dus hij probeerd niet eens te ejecten?Yellow|A schreef op woensdag 26 september 2007 @ 09:28:
Nope, heel veel geprobeerd, disc zit er echt in vast en de PS3 ziet niet dat er een disc inzit. Arm paperclipje, z'n leven voor niks opgeofferd.
Vreemd hoor.
Gisteren Heavenly Sword gekocht bij de MM in Eindhoven voor 55 euro's. Vond ik zelf wel een aardige prijs, had de demo al een paar keer gespeeld en het beviel me erg goed. Wat mij opviel is dat de uiteindelijke game er beter uitziet dan de demo. Dit viel mij vooral op bij de cinematic die vooraf gaat aan het gevecht op de pilaar.
Verder gisteren Hoofdstukken 1 en 2 uitgespeeld en nog lang niet verveeld. Ik zie mezelf dit spel ook echt wel vaker dan één keer uitspelen. De scenes met Kai zijn ook wel leuk. Het is in het begin even stoeien met de Sixaxis, maar ik vind het wel een toevoeging! Vind het ook wel fijn sturen als je het eenmaal gewend bent. De eerste scene met Kai daar had ik dus maar iets van 9 kills en 20 man doorgelaten. De scene op de brug met die pappi vielen ze bij bosjes neer! Gewoon even wennen en schieten maar!!
Ik lees hierboven dat Heavenly Sword maar een 7,2 krijgt van PU, beetje laag als je het mij vraagt. De game steekt goed in elkaar, heeft een leuk verhaal / cinematic beleving en erg goede gaphics. Daarnaast speelt Nariko gewoon erg fijn. Oftewel eigenlijk alles goed behalve het gedoe over de lengte van 7 uur. Mij boeit het niet, van mij is dit toch ook wel minimaal een 9 waard!
Ik denk dat ik volgende week even ergens een CC ga sjaggeren bij een kennis en daar 40 euro op zet en iig Warhawk even download. Lijkt me ook wel erg vet om te doen.
Verder gisteren Hoofdstukken 1 en 2 uitgespeeld en nog lang niet verveeld. Ik zie mezelf dit spel ook echt wel vaker dan één keer uitspelen. De scenes met Kai zijn ook wel leuk. Het is in het begin even stoeien met de Sixaxis, maar ik vind het wel een toevoeging! Vind het ook wel fijn sturen als je het eenmaal gewend bent. De eerste scene met Kai daar had ik dus maar iets van 9 kills en 20 man doorgelaten. De scene op de brug met die pappi vielen ze bij bosjes neer! Gewoon even wennen en schieten maar!!
Ik lees hierboven dat Heavenly Sword maar een 7,2 krijgt van PU, beetje laag als je het mij vraagt. De game steekt goed in elkaar, heeft een leuk verhaal / cinematic beleving en erg goede gaphics. Daarnaast speelt Nariko gewoon erg fijn. Oftewel eigenlijk alles goed behalve het gedoe over de lengte van 7 uur. Mij boeit het niet, van mij is dit toch ook wel minimaal een 9 waard!
Ik denk dat ik volgende week even ergens een CC ga sjaggeren bij een kennis en daar 40 euro op zet en iig Warhawk even download. Lijkt me ook wel erg vet om te doen.
Even off-topic als het mag over GameKings. Hoe lang zijn ze al weer bezig met nieuwe uitzendingen? Vroeger kondigden ze dit nog wel eens aan in de PU maar nu mis ik vaak de start van het nieuwe seizoen. Kun je de gemiste afleveringen nog ergens downloaden? Van de Gamekings website wordt je ook niet veel wijzer helaas
Gister (de 25e) was naar mijn weten de derde uitzending...PeterPan schreef op woensdag 26 september 2007 @ 09:35:
Even off-topic als het mag over GameKings. Hoe lang zijn ze al weer bezig met nieuwe uitzendingen? Vroeger kondigden ze dit nog wel eens aan in de PU maar nu mis ik vaak de start van het nieuwe seizoen. Kun je de gemiste afleveringen nog ergens downloaden? Van de Gamekings website wordt je ook niet veel wijzer helaas
Er zijn meer dan 20 miljoen mensen op deze aardkloot die spelen the sims, en dat spel gaat echt helemaal nergens over kan ik je melden, mn vrouw is nl. Sim-oholic.PacinoAllstars schreef op woensdag 26 september 2007 @ 02:29:
[...]
Gaat echt nergens over, als je daarvoor een console van 600 euro koopt + die game (= 660) kan je beter nog een rug erbij leggen en zelf naar Afrika gaan. Zulke games vervelen gelijk!
Als je dieren wilt zien, kijk dan naar discovery channel, dan zie je er genoeg. Foto's maken van een tijger in een virtuele wereld is gewoon ontzettend saai en bij voorbaat kansloos, omdat er niet eens spanning aanwezig is, tenzij die door je tv kan springen.
Nee, dit is echt weer een propaganda spel van sony om de o zo machtige cell processor te demonstreren als je het mij vraagt. Makkelijk programmeer werk en weinig interactiviteit.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
ff tussendoor.. Er is een topic aangemaakt voor GOTSent, om de zaken hier schoon te houden en wat makkelijker problemen op te kunnen lossen: [PS3] GOTSent, PS3 compatible MKV to MP4 converter
en ff on-topic: er is toch nog niets over Afrika bekend wat nu echt de bedoeling is, buiten een interpretatie van de trailer ?
en ff on-topic: er is toch nog niets over Afrika bekend wat nu echt de bedoeling is, buiten een interpretatie van de trailer ?
Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23
Ik vond lang geleden op de n64 dat spel dat je pokemon moest fotograferen best geinig. Afrika lijkt me nog 100x beter dan dat spel. Ik vind het zelf heel interessant. Ben benieuwd of ze er een volwaardige game van kunnen maken en dat het meer is dan een tech-demo.PacinoAllstars schreef op woensdag 26 september 2007 @ 02:49:
[...]
Klinkt alsof je de game al hebt gespeeldPacinoAllstars schreef op woensdag 26 september 2007 @ 02:57:In Africa kan je foto's maken en thats it. Oja je kan ook rondlopen.
Om toch nog even verder te gaan over Halo 3:
(In het volgende filmpje zit een spoiler dus xbots moeten maar niet kijken
)
http://gizmodo.com/gadget...g-plus-apology-303223.php
Gewoon filmpje afkijken en het laatste zinnetje dat hij zegt.
(In het volgende filmpje zit een spoiler dus xbots moeten maar niet kijken
Los van het spel: die helm is wel de vetste hoes voor een spel dat ik ooit gezien heb. Beter dan de dode geit bij God of War II
Als je die reacties leest in dat topic. Echt die gast is geweldig
Klinkt als een typische Sega Rally gameIk vindt deze game echt slecht! Of de demo is slecht of het is als "rally on ice" met onzichtbare muren.
Ik ben van plan om rond de Kerst na een prijsdrop de PS3 aan te schaffen, en dan is dit typisch een game die ik wel uit de bargain bin vis.
[ Voor 10% gewijzigd door Dr. Strangelove op 26-09-2007 12:44 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
Was het niet een nep-spoiler? Dat is in elk geval wat ik heb meegekregen van die 'rel'.zerokill schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:53:
(In het volgende filmpje zit een spoiler dus xbots moeten maar niet kijken)
Ja ik ben dus juist ff op zoek naar zo'n lekker rag spel op de ps3, lekker eigen muziek aan en racen maar. Final versie schijnt er goed uit te zien en lekker weg te spelen, dus ben benieuwd. Ridge Racer vond ik ook de psp ook wel leuk om te doen, dus zal wel goed komen. Helemaal aangezien rally racen me zowieso al meer aanspreekt. Ook online lijkt me wel leuk, evenals de splitscreen (mis nog een splitscreen racertje op de ps3) Ik zal eerdaags mn ervaring wel ff posten.Dr. Strangelove schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:41:
[...]
Klinkt als een typische Sega Rally gameSR2 was een topper in de arcades, en een systemseller op de DreamCast, ik heb voor die game het ding uiteindelijk nog 2nd hand gekocht (met een grote krat andere games). Ook op de PC is het uitgekomen, toen voor de vriendelijke prijs van 80 gulden. Dat is het ook waard, maar meer niet. Het is vergelijkbaar met Ridge Racer: de besturing ligt je of het ligt je niet. Je moet geen Colin McRae of verwachten, het is een echte arcade game.
Ik ben van plan om rond de Kerst na een prijsdrop de PS3 aan te schaffen, en dan is dit typisch een game die ik wel uit de bargain bin vis.
I lol'ed IRLzerokill schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:53:
(In het volgende filmpje zit een spoiler dus xbots moeten maar niet kijken)

Wel onwijs coole goodies, daaamn
Lol dit is wel humor:
http://gizmodo.com/gadget...-assault-rifle-303505.php
http://gizmodo.com/gadget...-assault-rifle-303505.php
Ik zag het al ja, ik denk dat ie er wel komt maar of het veel gaat schelen...?
Het zou wel verstandig zijn, veel mensen zitten te wachtten op een prijsdaling.
Het zou wel verstandig zijn, veel mensen zitten te wachtten op een prijsdaling.
De huidige ondersteunt toch ook Bluetooth 2.0, 802.11b- en g-wifi.
Wat is het verschil?
Al denk ik dat deze nog ver weg is.
Het duurde ook lang met de PS2 Lite
Wat is het verschil?
Al denk ik dat deze nog ver weg is.
Het duurde ook lang met de PS2 Lite
Leeg
Mmm nu al een PS3 "lite?", zie het niet gebeuren persoonlijk, misschien pas als de 2.0 firmware uit isVerwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 16:17:
Binnenkort Nieuwe PS3 Lite![]()
![]()
PS3 lite geruchten
Hell we zien wel..eerst maar zien wat de *piep* Eye ons kan bieden. Een soort Magic: the gathering type spel...merf..we zien wel!
Verwijderd
OMG OMG OMG, ThanksShiver23 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 23:24:
[...]
23 oktober komt de PS EYE, samen met Eye of Judgment. En dat voor de prijs van een 'gewoon spel'. Rond de 60-70 euro dus.
Daarvoor krijg je de camera, een statief, een starterdeck en een boosterpack (met een rare of ultra-rare kaart erin).
Sony had toch gezegd dat het 40 gig-model van de baan was omdat er geen vraag naar zou zijn en dat ze alleen versies uit gingen brengen met meer opslagruimte... of is mijn kennis van PS3-nieuws zeer verouderd?Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 16:56:
Volgens mij ging het om een 40 GB model als ik de geruchten mag geloven...
Verwijderd
hey tweakers
Heb eindelijk een nieuwe lcd tv die 720p en 1080i ondersteund maar ik had gehoord dat je beter op 720p kan gamen en op 1080i BD films kijken. Maar nu zie ik geen andere optie om van resoluties te wisselen dan gewoon steeds die beeldscherminstellingenwizard door te gaan. Weet iemand een snellere manier om van resolutie te wisselen?
Heb eindelijk een nieuwe lcd tv die 720p en 1080i ondersteund maar ik had gehoord dat je beter op 720p kan gamen en op 1080i BD films kijken. Maar nu zie ik geen andere optie om van resoluties te wisselen dan gewoon steeds die beeldscherminstellingenwizard door te gaan. Weet iemand een snellere manier om van resolutie te wisselen?
Sommige games hebben zelf ook instellingen voor beeld. Natuurlijk staan die standaard op "systeeminstellingen" maar je kan die games dan ook "trainen" op het gebruik van 720pVerwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 21:30:
hey tweakers
Verwijderd
hoe?swampy schreef op woensdag 26 september 2007 @ 21:45:
[...]
Sommige games hebben zelf ook instellingen voor beeld. Natuurlijk staan die standaard op "systeeminstellingen" maar je kan die games dan ook "trainen" op het gebruik van 720p
Wel de GT:HD demo heeft bijvoorbeeld een "in game" video settings. Met onder andere de mogelijkheid bijvoorbeeld 720x1080 progressief te kiezen inplaats van 1080x1980 interlaced.
helaas heeft niet elke game het standaard maar wie weet
1280*720p en 1920*1080i zeker?swampy schreef op woensdag 26 september 2007 @ 22:00:
[...]
Wel de GT:HD demo heeft bijvoorbeeld een "in game" video settings. Met onder andere de mogelijkheid bijvoorbeeld 720x1080 progressief te kiezen inplaats van 1080x1980 interlaced.
helaas heeft niet elke game het standaard maar wie weet
Verwijderd
Misschien heeft 'ie zijn monitor verticaal?
edit:
En compleet andere verhoudingen.
En compleet andere verhoudingen.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2007 22:40 ]
Verwijderd
Sinds vandaag heb ik iets raars met m'n PS3: schijfjes worden niet meer normaal ge-eject. Situatie is als volgt:
1. Schijfje zit erin (blauwe lampje brandt, ik zie game in XMB)
2. Ik druk eject
3. Blauwe lampje uit, game weg uit XMB, ik hoor wat mechanisch eject-geluid, maar geen schijfje!
4. Nog een keer eject drukken geeft piepjes (alsof er geen disc in zit)
5. PS3 uit/aan zetten zorgt ervoor dat de disc alsnog weer geladen wordt, terug bij stap 1 dus.
6. Eject 10 seconden ingedrukt houden geeft meer mechanisch geluid en gepiep, en schijf komt er wel uit.
Echt normaal gedrag lijkt dit me niet. Dit gebeurt met meerdere schijven. Iemand die dit ook gehad heeft? (Yellow, ik zie jouw posts ook... Maar bij mij wordt de disc alsnog opnieuw geladen als ik de PS3 uit/aan zet. En de schijf komt er na 10 seconden eject induwen alsnog uit.)
Gevalletje van Sony bellen?
(Ironisch genoeg is m'n Xbox 360 ook vandaag stuk gegaan. Op Halo3-dag nog wel.
Leuk dat op 1 dag 1000 euro aan hardware stuk gaat.)
1. Schijfje zit erin (blauwe lampje brandt, ik zie game in XMB)
2. Ik druk eject
3. Blauwe lampje uit, game weg uit XMB, ik hoor wat mechanisch eject-geluid, maar geen schijfje!
4. Nog een keer eject drukken geeft piepjes (alsof er geen disc in zit)
5. PS3 uit/aan zetten zorgt ervoor dat de disc alsnog weer geladen wordt, terug bij stap 1 dus.
6. Eject 10 seconden ingedrukt houden geeft meer mechanisch geluid en gepiep, en schijf komt er wel uit.
Echt normaal gedrag lijkt dit me niet. Dit gebeurt met meerdere schijven. Iemand die dit ook gehad heeft? (Yellow, ik zie jouw posts ook... Maar bij mij wordt de disc alsnog opnieuw geladen als ik de PS3 uit/aan zet. En de schijf komt er na 10 seconden eject induwen alsnog uit.)
Gevalletje van Sony bellen?
(Ironisch genoeg is m'n Xbox 360 ook vandaag stuk gegaan. Op Halo3-dag nog wel.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2007 23:32 ]
Waar niet? Media Markt Heerlen had ze wel in ieder geval al.Bjk schreef op woensdag 26 september 2007 @ 21:12:
Iemand FIFA 08 al gespot in de winkels?
Verwijderd
gewoon van consoleshop.nl
verzendkosten is maar 1.95 euro en je hebt genoeg pre order games..
verzendkosten is maar 1.95 euro en je hebt genoeg pre order games..
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2007 02:50 ]
Gister ps3 gekocht bij MM in Leeuwarden voor 444,- en heb gelijk Fifa erbij gekocht. Dat wordt dus de hele dag gamen.
Verwijderd
Goeie deal inderdaad, ik zag hem ook. Zat ook een tweede controller bij of niet? Dan kun je er gewoon 2 games naar keuze bij kopen en heb je je eigen, zelfs iets goedkopere, starterspakket.ReMCoDijKSTRa schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:01:
Gister ps3 gekocht bij MM in Leeuwarden voor 444,- en heb gelijk Fifa erbij gekocht. Dat wordt dus de hele dag gamen.
Uhh ja grappig.
Lees overigens dat de singleplayer van Halo3 wat aan 'de korte kant is'. In 7 uur loop je er doorheen. En dat terwijl Heavenly Sword met ruim 6 uur 'veeeeeeeel te kort' is. Natuurlijk heeft Halo een multiplayer, maar wat mis ik hier? Selectief gedrag...
Ja klopt, er zit een tweede controller bijVerwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:15:
[...]
Goeie deal inderdaad, ik zag hem ook. Zat ook een tweede controller bij of niet? Dan kun je er gewoon 2 games naar keuze bij kopen en heb je je eigen, zelfs iets goedkopere, starterspakket.
Ja ik denk dat MS alle reviewers heeft omgekocht Halo 3 een hoog en HS een lager cijfer te geven. Het is een complot om Sony uit te schakelen....Shiver23 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:17:
[...]
Uhh ja grappig.
Lees overigens dat de singleplayer van Halo3 wat aan 'de korte kant is'. In 7 uur loop je er doorheen. En dat terwijl Heavenly Sword met ruim 6 uur 'veeeeeeeel te kort' is. Natuurlijk heeft Halo een multiplayer, maar wat mis ik hier? Selectief gedrag...
Even serieus, je geeft je antwoord zelf al. Deze game is de king van de MP shooters op consoles. Replay value is met deze game ongeveer oneindig. Dat verder de SP game aan de korte kant is (8 tot 12 uur hoor ik zo gemiddeld), is jammer maar voor vele mensen begint het dan pas. Bij HS wordt er dus terecht punten aftrek gegeven vanwege de korte duur, waar dat bij H3 terecht niet gebeurd. Verder is Halo zo ontzettend compleet nu dat de hoge cijfers wel te verklaren zijn. Al zie ik mijzelf liever HS dan Halo3 spelen (als ik een PS3 had) is er geen ontkennen aan dat H3 meer waar voor je geld geeft. Zelfs Gameking Steven, toch naar mijn mening de beste reviewer van Nederland, moet toegeven dat HS niet de toptitel is waarop hij had gehoopt. (maar het ziet er wel lekker uit
Gister terug gegaan naar MM maar ik heb mijn PS3 een paar dagen langer dan de twee weken die hun geven om alsnog van een actie gebruik te kunnen makenzwembroek schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:14:
[...]
Ziek na die 4-0 nederlaag...Nah kheb een griepje uche uche...donderdag maar weer aan het werk.
Ik zou ook ff terug gaan, misschien kan je idd nog een game regelen ofzo.
Maar ja, zo gaat het in het leven. Ik heb ook veel meer betaald bij de launch. Maar geen moment spijt. Moet zoiets gelijk hebben.

@Shiver: Je vroeg pas toch over de rumble ? Kojima Productions heeft het volgende te melden:
While discussing the rumble in Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (PS3) on the studio's podcast, guest John Ricciardi brought up the game's use of positional rumble--a feature not found in the DualShock 2.
"Is it safe to definitively say that the rumble in the DualShock 3 is better than the rumble in DualShock 2?" Ricciardi asked.
"Absolutely, yeah," responded Payton. "I mean, it feels better."
http://www.shacknews.com/onearticle.x/49148
While discussing the rumble in Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (PS3) on the studio's podcast, guest John Ricciardi brought up the game's use of positional rumble--a feature not found in the DualShock 2.
"Is it safe to definitively say that the rumble in the DualShock 3 is better than the rumble in DualShock 2?" Ricciardi asked.
"Absolutely, yeah," responded Payton. "I mean, it feels better."
http://www.shacknews.com/onearticle.x/49148
Dit topic is gesloten.