Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.276 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Zo heb vandaag The Darkness uitgespeeld en kan nu vol gaan voor mijn donderdag aangeschafte Heavenly Sword. Ik heb donderdag het eerste level gespeeld en ik mag wel zeggen dat het spel een goede indruk heeft achtergelaten.

Zoals veel sites zeggen is zijn vooral de controls een "minpunt" ik zet minpunt tussen aanhalingstekens omdat ik kan begrijpen dat mensen het een minpunt vinden omdat het spel niet van je eist dat je gebruik maakt van de vette combo's en block/counter technieken. Als je er voor kiest wel gebruik te maken van de diepgang in het battlesysteem dan levert dit erg stoere acties op en kan je ook stategischer vechten. het mooie van een buttonbash spel is dat je ook de mindere gamer-goden met je spel bezig kan houden want bijvoorbeeld Ninja Gaiden wordt door velen al snel in een hoek gesmeten omdat het erg moeilijk wordt.

Ik vond het gebruik van de sixaxis ook wel grappig je moest die kanonskogels sturen door je controller te sturen. Gaf echt een soort van Wii gevoel en is een leuek afwisseling.

De GFX en phisics zijn echt uber-dik. Ongelooflijk hoe gedetailleerd dat gezicht van die geile Nariko er uitziet. Gezichtsuitdrukkingen, tanden, lippen alles klopt. En hoewel je wel kan zien dat dit een computermodel is, is dit het beste wat er tot nu toe is late zien. De drawing distance in het spel (vond ik in de demo ook al) is echt waanzinnig net zoals de enorme hoeveelheid mannetjes die er door het scherm heen hollen.

Als het spel echt maar 6 uur gameplay opleverd dan zou dit jammer zijn maar wel 6 fantastische gameplay uren brengen. Daarna pak je het spel gewoon nog een keer op omdat je na 6 uur de moves wellicht geheel onder de knie hebt.

In de tijd dat ik het spel speelde nam ik sommige vijanden dusdanig hun leven af dat ik echt dacht: WOW (hoe deed ik dat??) wellicht dat deze moves "opgeladen" worden? Ik heb diverse metertjes in het scherm gezien waarvan ik de functie nog niet rustig heb kunnen ondekken (dit komt mede doordat je gewoon geen tijd hebt omdat je constant aangevallen word door hitsige mannen die die Nariko wel ff een beurt willen geven (can't blame them) Die Nariko heeft zichzelf gewoon vechtkunst aangeleerd anders zou ze al minstens 15 kinderen hebben op haar 24e verjaardag. (ik ga er ff vanuit dat ze in die tijd nog geen goede anticonceptiemiddelen hadden, vandaar)

vet spel verder, wie heeft hem ook en is ook blij met het spel?

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:22

FeaR

In GoT we trust

swopdark schreef op zondag 23 september 2007 @ 22:11:
Zo heb vandaag The Darkness uitgespeeld en kan nu vol gaan voor mijn donderdag aangeschafte Heavenly Sword. Ik heb donderdag het eerste level gespeeld en ik mag wel zeggen dat het spel een goede indruk heeft achtergelaten.

Zoals veel sites zeggen is zijn vooral de controls een "minpunt" ik zet minpunt tussen aanhalingstekens omdat ik kan begrijpen dat mensen het een minpunt vinden omdat het spel niet van je eist dat je gebruik maakt van de vette combo's en block/counter technieken.

Ik vond het gebruik van de sixaxis ook wel grappig je moest die kanonskogels sturen door je controller te sturen. Gaf echt een soort van Wii gevoel en is een leuek afwisseling.

vet spel verder, wie heeft hem ook en is ook blij met het spel?
Heb het spel ook en ben het gedeeltelijk met je eens.

Grafisch ziet het er echt super uit. Wereld waar je door heen loopt is echt super strak en blijft dat ook zelfs als je door hordes vijanden wordt aangevallen.

Het spel verwacht idd niet van je dat je vette combo's maakt en dergelijke. Je krijgt wel meer punten als je dat wel doet, maar het is niet dat je niet verder kan komen als je er geen mooie combo's uit gooit. Wat er dus in het kort op neer komt dat je bijna de hele game R1 in kan houden en lekker lopen hakken en blocken met slechts een knop. Persoonlijk vind ik echter als mensen dat doen ze de game niet spelen waarvoor deze gemaakt is: dikke combo's neerzetten in een zo mooi mogelijke stijl.

Die sixaxis was ik echt niet tevreden over. Eerste keer met die pijlen schieten in het donker heb ik mijn controller al bijna richting tv gegooid. Echter was dit level ook te halen door gewoon vaak te schieten dus zonder dat je de pijlen bij kon sturen. Level met het kanon heb je die bijsturing echter wel nodig en ik kreeg het maar niet voor elkaar om die drie katapulten in een minuut of 4,5 kapot te krijgen. Sixaxis uitgezet en met het sturen met het pookje had ik ze alle drie om binnen 1,5 minuut...

Ik ben zowieso niet te spreken over de sixaxis. Het werkt gewoon niet zo goed als de controller van de Wii. Goede stap dat je die motion-sensor dus uit kan zetten zodat je met je pookje kan sturen. Echter bij Liar is dit niet het geval en MOET je met de sixaxis sturen, voor mij al de grootste reden om die game niet te kopen. Al spreekt de stijl en het idee me wel zeer aan, maar alleen met sixaxis controls begin ik er niet eens aan...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
CaptainCharisma schreef op zondag 23 september 2007 @ 22:06:
[...]

Die winkel is bij mij om de hoek, er werkt welgeteld 1 Turk, een hele vriendelijke en sociale gozer. Voor de rest is het echt niet duister ofzo(weet niet hoe je daar bij komt) en is het een erg duidelijke winkel. Over achterafservice kan ik niet oordelen, want ik heb er alleen spellen gekocht. Weet niet waar je je verhalen vandaan haalt maar zover ik weet is het gewoon een prima winkel? =)
Google maar op ombouwshop.nl, eerste resultaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

FeaR1986 schreef op zondag 23 september 2007 @ 22:28:
[...]

Ik ben zowieso niet te spreken over de sixaxis. Het werkt gewoon niet zo goed als de controller van de Wii. Goede stap dat je die motion-sensor dus uit kan zetten zodat je met je pookje kan sturen. Echter bij Liar is dit niet het geval en MOET je met de sixaxis sturen, voor mij al de grootste reden om die game niet te kopen. Al spreekt de stijl en het idee me wel zeer aan, maar alleen met sixaxis controls begin ik er niet eens aan...
In warhawk werkt de sixasis dertegen well lekker! De vliegtuigen zijn zeker aardig te besturen ermee en alleen de tanks en 4x4's tja..daar wen je wel aan!

Dit is de eerste keer dat de Sixasis besturing mij beviel!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Ik heb Heavenly Sword ook liggen en vind het ook geweldig.
De cutscenes zijn echt fantastisch; mooi, grappig, je kan echt merken dat daar veel geld is ingestopt. Ik heb zelf ook weinig aan te merken op de controls, ik vind het vechtsysteem prima, als je combo's en counters wil doen dan kan dat, heb je er geen zin in, dan bash je er lekker op los. Ook dat je om moves te blocken in de goede stance moet staan vind ik wel leuk gevonden.
Dat hele sixaxis motion control gebeuren heb ik verder uitgezet, ik kan zo'n kogel of pijl echt niet normaal besturen op die manier. Bij warhawk kon ik er ook al niet mee vliegen, het is gewoon niet precies genoeg voor mij.
Ik ben nog niet bij het einde en kan dus niet echt oordelen over de speelduur, maar ik maak me niet zo druk over de lengte van het spel, beter kort en krachtig dan langdradig en saai imho. Natuurlijk was lang en krachtig ook leuk geweest, maargoed :)

Ik moet alleen nog even mijn stokpaardje berijden; de framerate:
Ik vind de graphics echt superrrrr en onder het vechten is het allemaal prima, maar bij sommige stukjes zie je toch wat tearing etc. en dat is naar mijn mening toch een beetje jammer. Dat soort dingetjes halen mij echt een beetje uit het spel. (schaduwen flickeren af en toe ook een beetje, omdat sommige schaduwen volgens mij nogal low res zijn?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

nioz schreef op zondag 23 september 2007 @ 22:49:
Ik heb Heavenly Sword ook liggen en vind het ook geweldig.
De cutscenes zijn echt fantastisch; mooi, grappig, je kan echt merken dat daar veel geld is ingestopt

Ik moet alleen nog even mijn stokpaardje berijden; de framerate:
Framerate heb ik nog niet echt op gelet, dus kan ik niets over zeggen. Wel eens gezien dat de schaduwen onder de ogen niet helemaal strak zijn, maar dat was een zeer korte scene. En een andere keer viel het me op dat de knie van Kai een beetje hoekig was. Maar dagt zijn maar twee gevallen in een veel langere speelduur. En denk dat ik er ook maar niet specifiek op de framerate ga letten, want dan ga ik er straks extra op letten en dat zou mijn plezier wel eens flink kunnen verlagen.

Ik had wel de fout gemaakt in het begin om alles in het Nederlands in te stellen en dat is echt niet om aan te horen in die dialogen. Heb dus alles maar snel weer in het Engels gezet. Doet me erg denken aan die flauwe Britse humor a la Bottom die hun succes danken aan de woorrdgrappen en de hoeveelheid sarcasme...

[ Voor 12% gewijzigd door FeaR op 23-09-2007 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:46
Ik vond nog een guide om je PS3 harddisk te vervangen, die mag in de startpost :)

http://www.gamersreports.com/article/43/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb Heavenly Sword sinds gisteren en heb m al een paar uur zitten spelen.
De graphics zijn erg goed, alhoewel ik me soms wel stoor aan de framerate en tearing die soms te zien is. De tussenfilmpjes zijn echt bizar mooi. De gameplay vind ik minder dan God of War, maar desondanks is het wel een spel dat me blijft boeien (mede door die fantastisch filmpjes) :)

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 23-09-2007 23:22 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_dr
  • Laatst online: 11-09 21:51
heb heavenly Sword ook.

Moet eerlijk zeggen dat het sturen met die sixaxis lekker gaat. zowel de kanonskogels als kai's pijlen vliegen de goede kant op.

Spel is wel erg makkelijk vind ik. Heb hem nog niet uit, maar het schiet aardig op. Maar zoals eerder vermeld: ontzettend mooie graphics :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
  • Laatst online: 10-09 19:42
Gman schreef op zondag 23 september 2007 @ 22:02:
Ik heb 1 regel bij dit soort aankopen/marktplaats e.d.:"Als het te mooi is om waar te zijn, is het dat ook"
Zal je veel ellende besparen.
Ik zag ook PS3's voor 250,- op marktplaats, is allemaal nep, niet intrappen.
Of je krijgt een kapotte/gestolen ps3 of een knuppel in je nek.

Ik wil een kistje bouwen voor m'n PS3 om 'm veilig naar lanparty's mee te nemen, en vooral uit het zicht te hebben.
Iemand al eens zoiets gemaakt?
Heey, dit kan niet.... Het is geen Xbox 360 :*) >:)
Zonder geweld te gebruiken natuurlijk

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

BlackiE1982 schreef op zondag 23 september 2007 @ 23:42:
[...]

Heey, dit kan niet.... Het is geen Xbox 360 :*) >:)
Zonder geweld te gebruiken natuurlijk
PS3's zijn belachelijk goed in elkaar gezet. Met een schoefendraaier is hij binnen 10 minuten ontmanteld...met een grote bouwhamer duurt het 25 minuten!

Die dingen zijn niet kappot te maken fysiek dan en tja 250 is wel belachelijk laag he voor een PS3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Gman schreef op zondag 23 september 2007 @ 23:20:
Ik vond nog een guide om je PS3 harddisk te vervangen, die mag in de startpost :)

http://www.gamersreports.com/article/43/
Aan te raden eerst een backup te maken ( in system settings ) voordat je de eigenlijke backup start ;) scheelt het downloaden van veel demo's, filmpjes..etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
swampy schreef op maandag 24 september 2007 @ 02:52:
[...]

Aan te raden eerst een backup te maken ( in system settings ) voordat je de eigenlijke backup start ;) scheelt het downloaden van veel demo's, filmpjes..etc
Maak je daarover maar geen zorgen.
Een full backup naar een usb2 disk duurt trouwens wel vrij lang met ongeveer 30 gig van de 60 vrij.
Denk toch zeker 45 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Heb zaterdag ook Heavenly Sword maar eens opgepikt. Holy friggin' smokes. Wat een graphics. In de eerste instantie toen ik de demo's zag dacht ik: "Slechte God of War rip-off" maar nu ik het gespeeld heb... Waar ik zeer van onder de indruk ben is de "levendige" bewegingen en stem-mond synchronisatie. Het lijkt af en toen net alsof je een interactieve film aan het kijken bent.
Echt super.

Het spelen zelf was goed te doen. Het schieten met de Sixaxis was cool. Leuk bedacht. Ik vond alleen de gevechten een beetje eentonig worden zo aan het eind van het spel.
Ik heb 2 minpuntjes: De bosses zijn (zodra je hun aanvalspatroon kent) wel erg simpel en zelfs een beetje vervelend. En het spel is in zijn geheel te kort.

toch: wow. Als dít first gen. PS3 games zijn, wat wordt het dan de komende jaren? :9~

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

CSB schreef op maandag 24 september 2007 @ 11:03:
toch: wow. Als dít first gen. PS3 games zijn, wat wordt het dan de komende jaren? :9~
Persoonlijk zou ik zeggen dat dat de 2de golf al is, de games zijn niet zomaar meer de oude PS2 games met betere graphics maar gebruiken nu de PS3 veel beter. Ports zijn en blijven een probleem maar alas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Ja dat ports matig blijven ben ik ook bang voor, het is allemaal stamp en rush werk he dat multi platform spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Kan daarom ook niet wachten op Assassin's Creed. Dat word echt strakke-plasser-werk. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CSB schreef op maandag 24 september 2007 @ 11:18:
Kan daarom ook niet wachten op Assassin's Creed. Dat word echt strakke-plasser-werk. :D
Want ? De single platform Lair was veel beter dan een gemiddelde port? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Ik ben sinds kort PS3 bezitter (eindelijk) :*) Echt een vet apparaat. Ik kan ook niet wachten op de games ( MGS4!!, Ratchet and Clank, Uncharted en noem maar op) die de komende periode uit gaan komen. Al duurt het wachten op MGS 4 me toch nog te lang .....Tot nu toe is het gamesaanbod echt heel matig geweest en wilde ik bijna een 360 gaan kopen. De PS3 speelt geen divx af en dat is jammer want ik heb veel divx films enzo. Moet ik die eerst omzetten? En waarmee? heeft iemand hier ervaring mee? Streamen naar de PS3?

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
TVersity installeren op je pc, dan kun je je films streamen naar de PS3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
SToRM666 schreef op maandag 24 september 2007 @ 12:15:
Kan je dan gewoon zoeken naar media servers op de ps3 of is er meer nodig?

bdw Welkom bij de PS3 gilde :) P.E.No.1
Er is op zich genoeg te gamen met de ps3 dus dat wachten op MGS4 hoeft niet zo saai te zijn hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Heeremetiid zeg, 3 pagina's met alleen maar halo 3 video's op gametrailers... En dan komen ze bijna klaar in hun review wanneer de multiplayer wordt besproken... whoa... 16 man online tegelijk... goh.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:47

Sandyman538

SandstorM [148839]

Kan dit zinnetje (of iets van die strekking) niet in de OP. Dit antwoord komt namelijk zo ongeveer elke 2 pagina's terug... :/

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Meer van hetzelfde schijnt te scoren. Een vrij simpele A.I. en weinig vernieuwing, maar toch zo'n hoog cijfer.
Heb het zelf nooit zo begrepen. Halo 1 kon mij niet heel erg boeien. Heb het nooit veel verder gespeeld dan het eerste level.

En maar 16 man online? Dat is wel erg karig.... Zeker als je ziet hoe uitgestrekt sommige maps zijn. Toch had ik graag gezien dat er nu al een spel met de omvang van Halo3 op de PS3 te spelen zou zijn. Warhawk is denk ik qua multiplayer een hele goede tegenhanger, maar een meeslepende singleplayer game zou uitermate welkom zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Shiver23 op 24-09-2007 13:14 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

EfBe schreef op maandag 24 september 2007 @ 12:59:
Heeremetiid zeg, 3 pagina's met alleen maar halo 3 video's op gametrailers... En dan komen ze bijna klaar in hun review wanneer de multiplayer wordt besproken... whoa... 16 man online tegelijk... goh.
32 in warhawk ;) Op de grond, in de lucht en met gave wapens! Sure Halo 3 is een topper..wie verwachte dat nou niet! Voor mij is Warhawk the topgame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Het gaat niet om het aantal, dat zal al in Halo 2. Het gaat op de manier waarop: Perfect leveldesign, wapens allemaal precies op elkaar afgesteld, de costum mogelijkheden etc. etc.

Niemand zegt dat 16 spelers grensverleggend is :)

Dat wordt trouwens zeer duidelijk aangegeven en verteld in de Gametrailer review.

Halo is online perfect gebalanceerd. Er is niet 1 wapen beter dan de andere, er is niet 1 voertuig beter dan de andere. De combinatie van wapens en voertuigen zijn nodig om goed te spelen. Dat is waarom Halo online zo populair is.

[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 24-09-2007 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Sandyman538 schreef op maandag 24 september 2007 @ 13:07:
[...]

Kan dit zinnetje (of iets van die strekking) niet in de OP. Dit antwoord komt namelijk zo ongeveer elke 2 pagina's terug... :/
Iedere topic komt dit verzoek weer terug: wil ik wel, maar ik wacht nog steeds op iemand die een leuke howto hierover kan maken. :) Ik hoef toch niet alles te doen? ;)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 11:51:
[...]

Want ? De single platform Lair was veel beter dan een gemiddelde port? :?
Nee, ik bedoelde eigenlijk dat (al is het een port / multiconsole) ik een flinke boner ga verwachten van Assassin's Creed als ik het vergelijk met de kwaliteit van Heavenly Sword, getuige de screens en trailers. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik ga Halo 3 ook wel halen, maar ik vind het wel een zwaar overhypte game. Hij zal best goed zijn hoor, maar ik denk dat ik de multiplayer van Warhawk toch beter ga blijven vinden. Ik koop Halo 3 eigenlijk puur voor de single player. Ik heb geen zin om nogeens te betalen om online te kunnen gamen nadat ik al de game gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op maandag 24 september 2007 @ 13:18:
[...]

Het gaat niet om het aantal, dat zal al in Halo 2. Het gaat op de manier waarop: Perfect leveldesign, wapens allemaal precies op elkaar afgesteld, de costum mogelijkheden etc. etc.

Dat wordt trouwens zeer duidelijk aangegeven en verteld in de Gametrailer review.

Halo is online perfect gebalanceerd. Er is niet 1 wapen beter dan de andere, er is niet 1 voertuig beter dan de andere. De combinatie van wapens en voertuigen zijn nodig om goed te spelen. Dat is waarom Halo online zo populair is.
Precies, meer is niet altijd beter. Bij Halo zou het denk ik ook te chaotisch worden. Bij Warhawk hebben ze wel verstandig gedaan om max 32 (of 64 zelfs? ) players toe te laten. Dit omdat de maps zo groot zijn, waardoor jij bij slechts 16 man te lang zou moeten wachten op actie.

Zelf heb ik alleen Halo 1 op de pc gespeeld en vond ik het wel aardig. Meer niet. Het schijnt echter toch op de xbox(360) een stuk beter te zijn en vooral de multiplayer moet tof zijn. Nu met Halo 3 is de co-op en map editor natuurlijk voor een nog groter publiek interessant. Ikzelf zal hem wel binnenkort eens proberen bij een vriend, daar ik zelf geen xbox360 heb :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
PWM schreef op maandag 24 september 2007 @ 13:18:

Dit klinkt precies zoals Warhawk en daarbij kun je bij Warhawk ook nogeens badges enzo halen :) En die heeft wel 32 spelers tegelijk. Ik vind Warhawk echt de beste online shooter ooit (heb vroeger ook CS en MoHaa gespeeld) en ik zie momenteel geen game die dat gaat verbeteren :)
Maarja, Warhawk is dan ook een game die speciaal voor online gaming gemaakt is, dus dan mag je wel verwachten dat het goed zit kwa balans en dergelijke.

[ Voor 7% gewijzigd door SToRM666 op 24-09-2007 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heppie1983
  • Laatst online: 17-11-2022
Even een noob vraagje. Wat is het voordeel van films streamen naar de ps3 door middel van TVersity in vergelijking met films bekijken vanaf je pc (met bijvoorbeeld VLC player) en de tv als monitor gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Heppie1983 schreef op maandag 24 september 2007 @ 13:39:
[...]

Even een noob vraagje. Wat is het voordeel van films streamen naar de ps3 door middel van TVersity in vergelijking met films bekijken vanaf je pc (met bijvoorbeeld VLC player) en de tv als monitor gebruiken?
Ik heb mijn PS3 in de woonkamer en mijn pc op de 1e etage. Is dat een geldig antwoord? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Heppie1983 schreef op maandag 24 september 2007 @ 13:39:
[...]
Omdat iemand de PC kan gebruiken voor andere dingen, terwijl de PS3 een film staat te spelen die op de PC staat.
Omat je je films/muziek/foto's slechts op een plek hoeft op te slaan maar toch op andere plaatsen kunt benaderen.
Omdat de kwaliteit van je tv-out van je PC niet zo goed is (als je geen tv hebt met HDMI).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heppie1983
  • Laatst online: 17-11-2022
CSB schreef op maandag 24 september 2007 @ 13:44:
[...]

Ik heb mijn PS3 in de woonkamer en mijn pc op de 1e etage. Is dat een geldig antwoord? :P
Ik snap hem. Dankjewel voor je snelle reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
Het is een PS3 topic + je bent 37 jaar oud :{
Bij gebrek aan games ga je maar praten over xbox360 games ;)

Ik hoop trouwens dat de PS3 met kerst in prijs wordt verlaagd. In dat geval wordt hij van mij +uncharted en heavenly sword/lair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

SToRM666 schreef op maandag 24 september 2007 @ 13:26:
Ik ga Halo 3 ook wel halen, maar ik vind het wel een zwaar overhypte game.
Maar dat doen developers zowiezo als ze een nieuw deel in een goed verkopende reeks uitgeven. Denk maar aan GTA San Andreas. En om eerlijk te zijn viel die game me eigenlijk behoorlijk tegen.

Maar hoorde ergens dat Halo 3 door Microsoft werd gebracht als de grootste happening sinds dat Star Wars uit kwam. Dan moet je toch wel een heel dikke game uit gaan brengen als je dat zo durft te stellen.

Persoonlijk vind ik het ook jammer dat je voor Xbox 360-online moet betalen, maar zou er bij een game als Halo 3 niet iets zitten van 48 hour trial net als bij Gears of War en Lost Planet.. Zou wel goed zijn voor de wellicht toekomstige verkopen van Xbox Live Gold.
CSB schreef op maandag 24 september 2007 @ 13:26:
[...]

Nee, ik bedoelde eigenlijk dat (al is het een port / multiconsole) ik een flinke boner ga verwachten van Assassin's Creed als ik het vergelijk met de kwaliteit van Heavenly Sword, getuige de screens en trailers. _/-\o_
Maar getuige screenshots van vorig jaar en met screenshots van dit jaar ziet het er toch een stuk minder geil uit (om in jouw termen voort te werken). Lijkt wel alsof de AA uit staat, want het ziet er gewoon niet zo gladjes uit... En persoonlijk ga ik liever op screenshots af dan op game-trailers, want die laten 9 van de 10 keer toch nooit ingame beelden zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
DarkShadow schreef op maandag 24 september 2007 @ 13:51:
[...]
Ja en? Waarom die smiley? Ik kan ook wel een opmerking of 2 maken over jouw geloofsovertuiging, maar daar schieten we ook niets mee op, wel?
Je snapt het niet: ik bedoelde ermee te zeggen dat op een algemene gamesite als gametrailers men kennelijk dermate overhyped raakt dat alle andere video's pagina's ver weg zijn. Dat is nog tot daar aan toe, het geeft eerder aan dat de algemeenheid van een gaming site kennelijk niet zo algemeen is als gedacht kan worden. Ik wil gewoon algemene gamesites waar men objectief kijkt naar de dingen, en niet een facade ophangt.

Ik heb idd een PS3, en wil objectieve reviews voor ps3 games maar OOK voor games op andere platforms, zodat die cijfers naast elkaar kunnen worden gelegd. Als een topgame op de PS3 een 8 scoort en een bijna topgame op de xbox360 een 9.5, dan is er iets goed scheef, want dan lijkt het erop alsof de PS3 geen goede games heeft en de Xbox juist alleen maar toptitels.

Ik ken MS al jaren, kom er af en toe over de vloer, ik weet hoe ze werken. Het is voor mij geen verrassing wat er nu gebeurt, maar het ergert me wel zo langzamerhand. Mede omdat Halo 2 ook gepresenteerd werd als de beste game ever, terwijl men NU juist openlijk kritiek heeft op die game.
Ik hoop trouwens dat de PS3 met kerst in prijs wordt verlaagd. In dat geval wordt hij van mij +uncharted en heavenly sword/lair.
Waarom hangt dat van een paar tientjes af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim45
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11-2024
TVersity geeft bij mij een conflict met mijn Pinnacle tv kaart. Zijn er andere programma's om te streamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Nero en het zit standaard in de laatste windows media player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Arx schreef op maandag 24 september 2007 @ 13:21:
[...]

Iedere topic komt dit verzoek weer terug: wil ik wel, maar ik wacht nog steeds op iemand die een leuke howto hierover kan maken. :) Ik hoef toch niet alles te doen? ;)
Dat is waar, maar ik ben uiteraard ook liever lui dan moe. :P

Gelukkig staan er genoeg howto's op het internet, dus waarom het wiel opnieuw uitschrijven :+ Hier de link naar het verhaal. Die dan maar in de OP? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
"Gelukkig staan er genoeg howto's op het internet, dus waarom het wiel opnieuw uitschrijven Hier de link naar het verhaal. Die dan maar in de OP?"

Bedankt voor de link. Ik ga het even uitproberen. Iemand nog een idee wanneer Uncharted Drake's Fortune uitkomt? Dat lijkt me echt een vette game te worden en maakt het wachten op MGS 4 wat draaglijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
sorry weet niet hoe ik moet quoten. Hoe moet dat eigenlijk? ( ja ik weet het, noob ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.E.No.1 schreef op maandag 24 september 2007 @ 15:46:
sorry weet niet hoe ik moet quoten. Hoe moet dat eigenlijk? ( ja ik weet het, noob ;) )
Klik op Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/quote.gif rechtsboven de bedoelde post.
En je kan ook je vorige post bewerken met Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif, dat is wel gebruikelijk hier ipv meerdere posts achter elkaar. ;)

En welkom op GoT :*)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2007 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 21:14
Wanneer komt die gamepad met rumble ?

Vandaag Warhawk gekocht maar m'n zoontje heeft de controller afgepakt en heeft geen zin
meer om h'm aan papa terug te geven..... >:)

Jeugd van tegewoordig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crawl NL schreef op maandag 24 september 2007 @ 16:02:

Vandaag Warhawk gekocht maar m'n zoontje heeft de controller afgepakt en heeft geen zin

Jeugd van tegewoordig
Later dit jaar al in Japan, de rest van de wereld moet tot voorjaar 2008 wachten.

En m'n zusje is niet van Warhawk weg te slaan. ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2007 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wat hebben leeftijd en gamen met elkaar te maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Kaap schreef op zondag 23 september 2007 @ 22:42:
[...]

Google maar op ombouwshop.nl, eerste resultaten :)
Ah... ik had het over de winkel Magic Games. Excuus. :+

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
FeaR1986 schreef op maandag 24 september 2007 @ 14:26:
Maar dat doen developers zowiezo als ze een nieuw deel in een goed verkopende reeks uitgeven. Denk maar aan GTA San Andreas. En om eerlijk te zijn viel die game me eigenlijk behoorlijk tegen.
Ik vond GTA SA ook het minst goede deel tot nu toe.
Maar hoorde ergens dat Halo 3 door Microsoft werd gebracht als de grootste happening sinds dat Star Wars uit kwam. Dan moet je toch wel een heel dikke game uit gaan brengen als je dat zo durft te stellen.
Ik moest ook wel even lachen toen ik dat hoorde ja :D
GTA SA is veel meer verkocht dan Halo2 en ik denk ook niet dat Halo3 dat gaat overtreffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tigos
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11-2023
nudie schreef op zondag 23 september 2007 @ 20:00:
Ik werk zelf in een electronica winkel en was onlangs bij Sony product meeting waar ze het ook aankondigde.

Alle FullHD Sony Bravia kopers krijgen of 200EUR retour of een PS3 + 2 Spellen + 2 Controllers + SpiderMan 3 op BlueRay. Voor de kleinere schermen is er of 100EUR retour or een gratis PSP.

Geld dus ook voor de Sony KDL40W2000 die je al voor rond de 1400EUR kan krijgen. Wel een lekkere deal dus! Maar de 40W2000 is zeker niet het beste scherm, hij is al heel lang op de markt en Samsung blijft maar nieuwe modellen spugen. En de 40M86 met die glossy laag en illegaal hoog contrast is zeker beter, maar nu prijs/verhoudingsgewijs duurder.

Nieuwe Sony modellen komen snel, met ingebouwde digitale tuner ook voor UPC/Multikabel en ook HD decoder ingebouwd, 100HZ, FullHD, maar ook aardig duur :)
Wordt deze actie in heel europa gedaan of enkel in bepaalde landen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59

Turfschipper

Hup NAC

Ik heb wat vraagjes over de ps3. Want ik twijfel een beetje, door de voor mij persoonlijk iets te hoge prijs. Maar meer, hoe is de online game ervaring.

- Een online shooter als call of duty 4 bijvoorbeeld. Met hoeveel man kan je maximaal online in 1 server? Is dat net als op de PC(kan ook 64, echter trekt mijn pc dat niet) , waar je met 32 man goed te spelen is?

Is er eigenlijk sprake van lag als je online gamed met de PS3 (met 32 spelers dus)? En of is dit afhankelijk van je eigen internet verbinding?

- Is het mogelijk dat er een game als Rfactor komt, waarbij modmakers aan de gang kunnen, en bv een super realistische F1 mod kunnen bouwen, en die dan online kunnen spelen?

- Kan je al een keybord en muis aansluiten voor bv shooters? Ik dacht het wel, maar werkt dit ook goed, net als op PC?

- Ik heb een voor pc gaming goede verbinding. Is deze dan ook automatisch voldoende om lagvrij te gamen met een PS3.

- ik heb een phillips tveetje van 200 euro. Naast de kosten van de ps3 en gamepads, komen er dan nog extra kosten bij zoals bv kabels ed? Of kan ik hem aansluiten en gaan met die banaan?

- kan je zelf ook een gameserver openen/hosten? Hoe is de kwaliteit van deze server dan? (voor bijvoorbeeld een clanwar of zo)

- als je online wilt gamen, hoe werkt dat dan? Heb je een ingame browser waar je servers en spelers kunt zoeken. Dus net als bij PC? En kan je dan overal gewoon mee doen, of zit je met friendcodes en of andere shit?

- last but not least: stel ik neem mijn ps3 mee naar een maat, die er zelf ook 1 heeft, kan je dan op 1 normale internetverbinding met 2 PC's (EDIT: ik bedoel 2 PS3's dus) en 2 TV's online gamen zonder lag?

Kan en wil iemand deze vraagjes beantwoorden, dan trek je mischien een potentiele ps3 koper over de streep.

[ Voor 8% gewijzigd door Turfschipper op 24-09-2007 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Sandyman538 schreef op maandag 24 september 2007 @ 15:00:
[...]

Dat is waar, maar ik ben uiteraard ook liever lui dan moe. :P

Gelukkig staan er genoeg howto's op het internet, dus waarom het wiel opnieuw uitschrijven :+ Hier de link naar het verhaal. Die dan maar in de OP? ;)
OK. Jij wint. :+

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

stalscu schreef op maandag 24 september 2007 @ 17:42:
Ik heb wat vraagjes over de ps3. Want ik twijfel een beetje, door de voor mij persoonlijk iets te hoge prijs. Maar meer, hoe is de online game ervaring.

- ik heb een phillips tveetje van 200 euro. Naast de kosten van de ps3 en gamepads, komen er dan nog extra kosten bij zoals bv kabels ed? Of kan ik hem aansluiten en gaan met die banaan?

Kan en wil iemand deze vraagjes beantwoorden, dan trek je mischien een potentiele ps3 koper over de streep.
Ben bang dat ik alleen op deze vraag antwoord kan geven, want ben nog niet echt online aan het gamen met mijn PS3.... ik weet het :$

Maar als je een gewone tv hebt met een scart-ingang of 3x tulp hoef je geen extra kabels te halen om alles aan te sluiten. Want bij je PS3 krijg je al een standaard kabel met 3 x tulp (beeld, geluid links en geluid rechts) en een scart-adapter voor als je je scartingang wilt gebruiken. Als je een HD (Ready) tv hebt moet je juist wel extra kabels aanschaffen in de vorm van een HDMI of component kabel.

Hopelijk geeft dat in ieder geval antwoord op een van je vragen en ik weet zeker dat mensen die wel al online te vinden zijn je andere vragen kunnen beantwoorden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

- Een online shooter als call of duty 4 bijvoorbeeld. Met hoeveel man kan je maximaal online in 1 server? Is dat net als op de PC(kan ook 64, echter trekt mijn pc dat niet) , waar je met 32 man goed te spelen is?
Geen idee, game is nog niet uit.
Is er eigenlijk sprake van lag als je online gamed met de PS3 (met 32 spelers dus)? En of is dit afhankelijk van je eigen internet verbinding?
Warhawk is lagvrij te spelen met 32 spelers in de room. Verder zijn er volgens mij nog geen games uit waarbij je met 32 man online kan.
- Is het mogelijk dat er een game als Rfactor komt, waarbij modmakers aan de gang kunnen, en bv een super realistische F1 mod kunnen bouwen, en die dan online kunnen spelen?
Geen idee
- Kan je al een keybord en muis aansluiten voor bv shooters? Ik dacht het wel, maar werkt dit ook goed, net als op PC?
Ik weet wel dat je een toetsenbord aan kunt sluiten om te typen en dergelijke, maar volgens mij kun je daar (nog) niet online mee gamen. (correct me if i'm wrong)
- Ik heb een voor pc gaming goede verbinding. Is deze dan ook automatisch voldoende om lagvrij te gamen met een PS3.
Lijkt me wel.
Yep.
- kan je zelf ook een gameserver openen/hosten? Hoe is de kwaliteit van deze server dan? (voor bijvoorbeeld een clanwar of zo)
Ja dit kan. Bij bv warhawk is het zo dat je zelf een game kunt hosten (non ranked) of een game dedicated kunt hosten (dus wel ranked maar je kunt zelf niet spelen). Ook bij Rainbow six kun je zelf een room opzetten.
- als je online wilt gamen, hoe werkt dat dan? Heb je een ingame browser waar je servers en spelers kunt zoeken. Dus net als bij PC? En kan je dan overal gewoon mee doen, of zit je met friendcodes en of andere shit?
Bij de meeste games kun je gewoon joinen, tenzij password protected uiteraard. Bij rainbow six wordt je in een willekeurige game gegooid (je kunt wel je voorkeuren opgeven (level, aantal personen, wapens die wel/niet mee mogen doen), maar je kunt ook een invite van iemand in je friendslist krijgen en dan kun je je bij hem/haar aansluiten.
- last but not least: stel ik neem mijn ps3 mee naar een maat, die er zelf ook 1 heeft, kan je dan op 1 normale internetverbinding met 2 PC's en 2 TV's online gamen zonder lag?
Neen. Ik ken 2 gevallen van mensen die dit hebben/doen en die spelen zeker niet lagvrij (misschien zelf wel, maar ik zie ze door de levels schaatsen en stuiteren... ;) ).
Uiteraard :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarnet toch wel een kleine ('onaangename') verassing gehad.

Sinds de launch van de ps3 is er toch redelijk wat te doen geweest rond de game 'fatal inertia', het zou één van de speerpunten van de ps3 worden.

Ook wel een game die mij bijzonder interesseert (ik heb het wel voor dat soort arcade flight pod racers). Een soort next gen wipe-out met meer vrijheid en coole gameplay.

En nu zie ik ineens in de winkel dat die zonder veel gedoe op de 360 is verschenen? Erg sneaky zo lijkt het wel. Daar is nooit echt veel rond te doen geweest op het 360 platform, vraag me af of ze daar wel weten dat deze game bestaat.

Doet me twee dingen vrezen:
- het komt niet meer uit voor de ps3
- het was op zich zelfs niet goed genoeg om het met een beetje omkadering en publiciteit voor de 360 te lanceren. Gewoon schade beperken, rap porten en inpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Fatal Inertia komt nog wel voor de PS3, maar later. Heeft alles met de UT3 engine te maken waar Epic nogal heeft lopen falen.
Afgaande op de verschillende reviews is het absoluut geen topper, dus je mist er nog weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t!n0
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-07 17:44
Heb vandaag de PS3 gehaald voor €444,- bij de media markt in Leeuwarden. Echt een geweldige deal daaro, samen met 2 controllers. Spellen koop ik wel op marktplaats :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Crawl NL schreef op maandag 24 september 2007 @ 16:02:

Jeugd van tegewoordig
Goh weet je Warhawk herinnert me aan Counterstrike..het is gewoon leuk om te doen en ja..iedereen kan er zo instappen omdat het niet te moeilijk gemaakt is! En je hoeft geen vlieg/shooter fanaat te zijn om warhawk leuk te vinden.

Dit is duidelijk een game die sony nodig had!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 20:11:
- het komt niet meer uit voor de ps3
Hij staat nu gepland voor het eerste kwartaal van 2008 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

t!n0 schreef op maandag 24 september 2007 @ 20:28:
Heb vandaag de PS3 gehaald voor €444,- bij de media markt in Leeuwarden. Echt een geweldige deal daaro, samen met 2 controllers. Spellen koop ik wel op marktplaats :P
Welkom tot de BeYond! Aanraders zijn Warhawk als je online wilt gamen ( wie wil dat nu niet? ), The Darkness als je een een "movie noir" verhaal door wilt spelen! Oh en ik zou zeggen voordat je ook maar een game koopt...lees de reviews! Er zijn sommige games die nogal..slecht uitgevallen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op maandag 24 september 2007 @ 20:20:

Afgaande op de verschillende reviews is het absoluut geen topper, dus je mist er nog weinig aan.
Goed, maar als je dat genre nu bijzonder graag speelt dan mag het voor de gemiddelde gamer ondermaats zijn, veel keuze heb je niet. :)

Als er nu nog eens een ps3 wipe-out zou verschijnen... Maar ook dat lijkt er blijkbaar niet in te zitten. (wel één of andere higd def versie van een vorige release op PSN? Of klopt dat ook niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

PSP versie komt inderdaad in HD op PSN.
Hier een preview. Verwachte releasedatum is november van dit jaar. Met online multiplayer moet je je daar wel mee kunnen vermaken toch?

[ Voor 17% gewijzigd door Shiver23 op 24-09-2007 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

37 jaar .... Zo das stok oud 8)7

Ik ben nu 26 maar ik hoop dat ik op mijn 37e ook nog fanatiek gamer ben...

Ontopic: Laatst plaatste iemand een lijst met release dates maar later kondigde Sony aan dat er niets klopte van de lijst.
Weet iemand dus al wanneer mijn persoonlijk favoriet “Snakeball” uitkomt? Dit is echt zo’n party game en dus echt iets voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 00:07

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 20:43:
[...]

Goed, maar als je dat genre nu bijzonder graag speelt dan mag het voor de gemiddelde gamer ondermaats zijn, veel keuze heb je niet. :)

Als er nu nog eens een ps3 wipe-out zou verschijnen... Maar ook dat lijkt er blijkbaar niet in te zitten. (wel één of andere higd def versie van een vorige release op PSN? Of klopt dat ook niet)
Wipeout HD komt inderdaad ergens eind dit jaar als ik me niet vergis. Het is gebaseerd op de PSP versie van Wipeout (pure of pulse oid) en bevat ook de tracks en muziek van die versie. Ik heb een kleine demonstratie gehad van de lead designer tijdens de Games Convention 2007 en het zag er best wel vet uit hoor, ondanks dat het een downloadbare titel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Ik ga de lijst ook nog even beantwoorden.

spel is nog niet uit, google even ofzo.
Er is altijd sprake van lagg (vertraging) ongeacht platform of hardware, dit ligt gewoon aan je internetverbinding.
Ik verwacht niet dat er mods uitkomen voor bestaande spellen.
Ik heb 2 games geprobeerd en bij die kon het niet, helaas!
Nou speel ik zelf veel shooters op de pc ook, en die controller is even wennen het 1e uur en daarna gaat het prima.
Aimen gaat niet zo snel als met een muis en preciesie aimen is k*t maar daarom hebben console shooters ook lichte autoaim.
Technisch moet het mogelijk zijn om met een keyboard te gamen maar ik heb het nog niet geimplementeerd gezien, je hebt wel echt een voorsprong met een muis dus ik betwijfel of ze dat ooit nog gaan doen.
Ja
Als je de starterskit koopt dan hoef je geen gamepads erbij te halen tenzij je met meer dan 2 personen wilt spelen. afijn je kan m direct aansluiten, wel is het aan te raden om een echte RGB scartkabel te kopen voor optimaal beeld met het oude PAL systeem.
Ingame browser net als de pc, je kan wel zien wat je vrienden aan het spelen zijn.
- last but not least: stel ik neem mijn ps3 mee naar een maat, die er zelf ook 1 heeft, kan je dan op 1 normale internetverbinding met 2 PC's (EDIT: ik bedoel 2 PS3's dus) en 2 TV's online gamen zonder lag?
Ja dat moet kunnen, ligt ook aan de verbinding, ik heb zovaak thuis lan's gehouden met de pc en met de ps3 moet dat hetzelfde gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

swampy schreef op maandag 24 september 2007 @ 20:35:
[...]

The Darkness als je een een "movie noir" verhaal door wilt spelen! Oh en ik zou zeggen voordat je ook maar een game koopt...lees de reviews! Er zijn sommige games die nogal..slecht uitgevallen zijn!
Ik zeg: Heavenly Sword (redenen zijn 2 pagina's terug te vinden...)
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 20:43:
[...]
De versie die op PSN aangeboden staat (al zie ik m nu nergens meer staan overigens...) is de allereerste versie van de PS1. Ik heb m zelf ook gedownload en naar mijn inziens is het de grootste miskoop tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik zal ook nog maar even wat antwoorden geven. Op alles hierboven is het antwoord: dat hangt er vanaf. Waar vanaf? Van het spel. Bij ieder spel met een online functie kun je wel een game hosten. Bij de meeste games host je dit vanaf je eigen PS3, maar er zijn ook games waarbij je op de centrale server host. Motorstorm bijvoorbeeld. Over het algemeen is het lagvrij spelen met de PS3. Zeker als het op centrale servers gehost staat. Met RB6, waarbij je zelf host is het duidelijk wat minder en nogal afhankelijk van de host.
UT3 is een spel dat toetsenbord/muis gaat ondersteunen en ook mods. Verder kun je voor het contact een standaard bluetooth headset gebruiken, als je bang bent dat contact met je medespelers zonder toetsenbord een probleem zou zijn.
Contact gaat via een centrale friendslist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

FeaR1986 schreef op maandag 24 september 2007 @ 21:44:
[...]

Ik zeg: Heavenly Sword (redenen zijn 2 pagina's terug te vinden...)
Bedoel je nou dat HS een slecht spel is? Als dat zo is dan deel ik je mening absoluut niet. Ik vind HS tien keer beter dan bijvoorbeeld het alom uitgemolken Fifa of de 13 in een dozijn shooters zoals The Darkness. Hoewel het concept van the darkness leuk is, vind ik de gameplay wat houterig overkomen, plus de graphics zijn niet al te best (tearing). Dit is mijn ervaring uit de demo iig.
Heavenly Sword was mij die 65 euro wel waard. Mijn vriendin zit zwaar geboeid mee te kijken vanwege de goede cinematics. (en normaal interesseerd een spelletje haar geen moer) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Ik heb net Calling All Cars gekocht nadat ik Motorstorm goed zat was :o
Via de CC betaald, werd netjes 7,99 in rekening gebracht, ik dacht dat jullie het er laatst over hadden dat je na elke aankoop 1 cent overhield?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

CSB schreef op maandag 24 september 2007 @ 22:43:
[...]

Bedoel je nou dat HS een slecht spel is? Als dat zo is dan deel ik je mening absoluut niet. Ik vind HS tien keer beter dan bijvoorbeeld het alom uitgemolken Fifa of de 13 in een dozijn shooters zoals The Darkness. Hoewel het concept van the darkness leuk is, vind ik de gameplay wat houterig overkomen, plus de graphics zijn niet al te best (tearing). Dit is mijn ervaring uit de demo iig.
Heavenly Sword was mij die 65 euro wel waard. Mijn vriendin zit zwaar geboeid mee te kijken vanwege de goede cinematics. (en normaal interesseerd een spelletje haar geen moer) :D
Nee dat bedoel ik niet. Want ik vond The Darkness een zeer vet spel en plaats Heavenly Sword in datzelfde rijtje.
Zowel Heavenly Sword als The Darkness waren mij de €57,- meer dan waard (lang leve de PU VIG-pas :+). Darkness vind ik ook zeker geen 13 in een dozijn shooter. Want The Darkness heeft een goed verhaal, wat veel shooters niet echt hebben (of niet dieper gaan dan Mr X. is de bad guy en die moet dood) en de gameplay is ook best leuk met die minions (al hadden ze daar best meer mee kunnen doen). Dan vind ik Resistance nog meer een 13 in een dozijn shooter... De volledige game van The Darkness kwam op mij beter over dan de demo, maar kan ook zijn omdat je in de demo meteen in een level valt en in de volledige game begin je natuurlijk vanaf het begin.

Dus nogmaals: ik vind Heavenly Sword zeker een goede game en dat heb ik al vaker gezegd. En de redenen voor mij zijn zoals jij al noemde de mooie cinematics. En voor mij is het ook gewoon om te relaxen en even lekker 50 man van je scherm te hakken...

Jammer dat ik Heanly Sword nog maar een dagje ga spelen, want dan mag mijn Xbox weer aan voor Halo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Gman schreef op maandag 24 september 2007 @ 22:46:
Ik heb net Calling All Cars gekocht nadat ik Motorstorm goed zat was :o
Via de CC betaald, werd netjes 7,99 in rekening gebracht, ik dacht dat jullie het er laatst over hadden dat je na elke aankoop 1 cent overhield?
Ja, dat was ik die me daar aan stoorde. O-)
En ik snap nog steeds niet waarom ze niet gewoon bedragen van €5 en €8 doen (of €7,50 als je een bedrag wilt wat lekkerder ligt dan €8). Die cent die ik dan meer moet betalen kan me echt gestolen worden.

Maar zoals gezegd is het beter dat het €4,99 is en niet €5,01.
En dat Sony gewoon echte valuta gebruikt en niet credits of PS3-points of what so ever...

* FeaR kan zich druk maken over hele kleine dingen

//Dit had een edit moeten zijn, maar had per ongeluk al op verstuur bericht gedrukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Het is een standaard marketing trucje. 4euro nog wat lijkt goedkoper dan 5euro. Dat is het in feite ook, maar het lijkt dus meer dan 1 cent goedkoper :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wtf....alleen al voor GTHD zou ik een ps3 willen..Is het nou echt zo dat de aankomende spellen steeds mooier gaan worden? Crysis voor PS3 bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Bij Warhawk kun je zelfs op 1 PS3 met 4 mensen tegelijk in splitscreen online spelen. Erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
EfBe schreef op maandag 24 september 2007 @ 14:26:
[...]

Ja en? Waarom die smiley? Ik kan ook wel een opmerking of 2 maken over jouw geloofsovertuiging, maar daar schieten we ook niets mee op, wel?
Ik dacht gewoon dat het onzinnig was om het over Halo3 te hebben in een PS3 topic, dat riekt naar fanboy gedrag en daar acht ik je te oud en te verstandig voor. Een beetje flauw dat je nu een steek onder water gaat geven over mijn geloofsovertuiging, dat is nog meer offtopic dan het hele halo gebeuren. Maargoed, mijn excuses dat de link niet helemaal duidelijk was.

Natuurlijk is Halo3 niet de best game ever, dat is geheel subjectief. Voor mij is het een geweldige game, en een gerechtvaardigde hype, net als halo2 trouwens. Ik speel de game nog steeds regelmatig.

En over die paar tientjes, als hij naar 399 gaat (40gig geruchten) scheelt dat een hele hoop voor mij. Ik heb inmiddels een baan, maar de vaste lasten lijken helaas evenredig te stijgen met mijn inkomsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 23:38:
Wtf....alleen al voor GTHD zou ik een ps3 willen..Is het nou echt zo dat de aankomende spellen steeds mooier gaan worden? Crysis voor PS3 bv.
Gametrailer van GTHD ziet er inderdaad erg strak uit,maar vraag me af of ze dat ingame ook kunnen waarmaken.

Crysis gaat overigens niet uitkomen voor de Playstation 3 of de Xbox 360.
De Xbox 360 en PlayStation 3 bieden niet genoeg technische kwaliteiten om Crysis te draaien, in tegenstelling tot de PC. Dit zegt Bernd Diemer, de senior game designer bij ontwikkelaar Crytek.
Er komt als het goed is wel een PS3-game gebasseerd op de engine van Crysis. Maar dan zal het er nog niet zo goed uitzien als Crysis op de pc, want de Ps3 heeft niet de beschikking over DX 10...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 16:30:
[...]

Wat hebben leeftijd en gamen met elkaar te maken ?
niets, zie post hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

FeaR1986 schreef op maandag 24 september 2007 @ 23:46:
[...]

Gametrailer van GTHD ziet er inderdaad erg strak uit,maar vraag me af of ze dat ingame ook kunnen waarmaken.
Aangezien GT HD al maanden te downloaden is op het PSN, neem ik aan dat je GT5 Prologue of GT5 zelf bedoelt? Wat polyphony zal waarmaken kan je zelf bekijken op deze ingame video van GT5 Prologue gereleased op de GC 2007.

http://www.gametrailers.com/player/24083.html
Crysis gaat overigens niet uitkomen voor de Playstation 3 of de Xbox 360.
Je weet maar nooit...
"Theoretically, anything could run anywhere", Crytek CEO Cevat Yerli told PC Gamer (UK) magazine when asked if he still believed the first-person shooter couldn't run on console.

"Crysis could be on the 360 or PS3", Yerli said.

"It requires optimisation, that's what we've always communicated", he went on. "What you would not do is make Crysis on PS3, 360 and PC for a single shipping date, because we would lose the quality focus.

"So I say, 'First PC version, then we'll see what happens'."
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=169174
Er komt als het goed is wel een PS3-game gebasseerd op de engine van Crysis. Maar dan zal het er nog niet zo goed uitzien als Crysis op de pc, want de Ps3 heeft niet de beschikking over DX 10...
Ach.. DX10 is ook maar een software laagje om de GPU makkelijker te kunnen gebruiken voor PC developers. Op de PS3 is geen enkele versie aanwezig van DirectX, en toch lukt het wel om graphics op het scherm te toveren. Wat ik dus wil zeggen is, er is geen DX10 nodig om op de PS3 specifieke grafische effecten te krijgen die op de PC pas sinds DX10 beschikbaar zijn (mits de hardware van de PS3 het aankan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Krijg je tegenwoordig eigenlijk nog een gratis Blueray film na registratie op het PS network? Gisteren een ps3 starterspack aangeschaft, maar ik heb de Blueray films maar even laten staan (40 euro... zoveel heb ik nog nooit voor een enkele film betaald, niet op video , niet op dvd).

Is er iets bekend op wat voor termijn er prepaid kaarten komen voor de PS Store? Wirecard is ook niet zo snel als ik dacht (en ik wil eigenlijk warhawk wel hebben...)

Machtig mooi apparaatje verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59

Turfschipper

Hup NAC

Ok, iedereen bedankt voor de antwoorden en inzet.

1 dingetje: ik bedoelde met Call of duty 4 niet deze game zelf, want ik wist dat die niet uit was, maar een soortgelijke shooter.

Dus super grafix, en dan met 32 man gaan raggen. (is er al een dergelijke shooter uit bedenk ik me ineens? ik kan er even niet op komen, dus wellicht is er nog geen fatsoenlijke online shooter)

Is dat lagvrij?

Zoja, dan ben ik bang dat mijn rekening geplunderd moet worden.

Jullie worden weer bedankt!

:-)

[ Voor 6% gewijzigd door Turfschipper op 25-09-2007 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

stalscu schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 07:58:
Ok, iedereen bedankt voor de antwoorden en inzet.

1 dingetje: ik bedoelde met Call of duty 4 niet deze game zelf, want ik wist dat die niet uit was, maar een soortgelijke shooter.

Dus super grafix, en dan met 32 man gaan raggen. (is er al een dergelijke shooter uit bedenk ik me ineens? ik kan er even niet op komen, dus wellicht is er nog geen fatsoenlijke online shooter)

Is dat lagvrij?

Zoja, dan ben ik bang dat mijn rekening geplunderd moet worden.

Jullie worden weer bedankt!

:-)
Resistance, wat bij t starterspakket zit, kan met 40 man online. En moet zeggen speelt best lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
DinoPK schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 06:06:
Krijg je tegenwoordig eigenlijk nog een gratis Blueray film na registratie op het PS network? Gisteren een ps3 starterspack aangeschaft, maar ik heb de Blueray films maar even laten staan (40 euro... zoveel heb ik nog nooit voor een enkele film betaald, niet op video , niet op dvd).

Is er iets bekend op wat voor termijn er prepaid kaarten komen voor de PS Store? Wirecard is ook niet zo snel als ik dacht (en ik wil eigenlijk warhawk wel hebben...)

Machtig mooi apparaatje verder!
Je bent van bouwjaar 74 zie ik in je profiel, gewoon creditcard regelen dus :)
Tis zo makkelijk gewoon en kost je echt geen rib uit je lijf, tenzij je je niet kunt bedwingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
t!n0 schreef op maandag 24 september 2007 @ 20:28:
Wat! Dat is zeker een goede deal. Ik heb mijn PS3 twee weken geleden gehaald ook bij de MM in Leeuwarden en toen was er nog niet sprake van die deal. 8)7 Damn. Maar ja, ik heb er wel twee spellen bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
DarkShadow schreef op maandag 24 september 2007 @ 23:45:
[...]
Ik dacht gewoon dat het onzinnig was om het over Halo3 te hebben in een PS3 topic, dat riekt naar fanboy gedrag en daar acht ik je te oud en te verstandig voor.
Tja iedereen kiest voor een console ABC om een bepaalde reden, en koopt de andere console(s) dus niet om die reden. Als de reden niet om geld draait, dan heb je al gauw dat men de ene console een warmer hart toedraagt dan de ander, ik vind daar niets mis mee. Het punt is alleen dat je wel objectief moet blijven, en realiteit zegt nu eenmaal dat de goede games op 1 hand te tellen zijn en de rest gewoon van middelmatige kwaliteit is. Dat is met boeken en muziek en films precies hetzelfde. Alleen als je dan kijkt naar cijfers, dan blijkt dat niet. Dan lijkt het alsof er wel erg veel games boven het gemiddelde uitsteken. En dat klopt niet.

De meeste single player games hebben een flutverhaaltje als basis wat dan wordt opgeblazen met special effects om het nog wat te laten lijken. Tenenkrommend soms. Waarom worden die games niet met de grond gelijk gemaakt? Een film met veel explosies maar verder een flutverhaaltje wordt tenslotte ook met de grond gelijk gemaakt.

Een multiplayer moet het dan goed maken en dat kan goed. Multiplayer draait niet om verhaaltjes, maar om game-mechanics. Warhawk is daar een goed voorbeeld van, maar ook ganzebord en monopoly. Nu wil het feit dat Warhawk bv ook een zeer uitgebalanceerde multiplayer heeft en erg veelzijdig is. Alleen als ik dan kijk dat die een 8-tje scoort op de sites die Halo3 nu een 10 (ja echt) geven, dan denk ik: yeah right. Waarom scoort warhawk dan geen 9.5 ? Omdat er geen sp bij zit? Maar dat zou dan impliceren dat het flutverhaal op boeketreeksniveau van Halo kennelijk dermate boeiend is voor de reviewers dat ze dat zeer zwaar mee laten wegen en een multiplayer only game dus nooit hoger dan een 8 kan scoren... toch?

Maar goed, daar over je beklag doen is misschien fanboy gedrag. Ik ben er zo langzamerhand wel klaar mee met die MS hype rondom hun console. Het interesseerde me eerst niet, ik heb niet zo'n ding om de simpele reden dat ik geen lawaaige pruthardware koop, maar het ergert me nu steeds meer en meer omdat algemene gamesites niet echt meer leesbaar zijn.
Een beetje flauw dat je nu een steek onder water gaat geven over mijn geloofsovertuiging, dat is nog meer offtopic dan het hele halo gebeuren. Maargoed, mijn excuses dat de link niet helemaal duidelijk was.

Natuurlijk is Halo3 niet de best game ever, dat is geheel subjectief. Voor mij is het een geweldige game, en een gerechtvaardigde hype, net als halo2 trouwens. Ik speel de game nog steeds regelmatig.
Er zijn ook massa's mensen die vinden de muziek van Frans Bauer de beste die er is en die vinden de verhaallijn van Star wars ook eentje die de nobelprijs voor de literatuur moet ontvangen. Niks mis mee, maar zonder referentiekader is iedere mening waardeloos.

Ik vond Halo 1 (gespeeld op de PC) wel aardig maar die kaboutertjes zijn een onvergeeflijk slecht punt in de game. Ik zag ze gister weer wegrennen met hun smurfenstemmetjes in een Halo3 video. Dan ben je toch niet met een serieuze game bezig?
En over die paar tientjes, als hij naar 399 gaat (40gig geruchten) scheelt dat een hele hoop voor mij. Ik heb inmiddels een baan, maar de vaste lasten lijken helaas evenredig te stijgen met mijn inkomsten.
Ik las gister een artikel dat het claimen dat je X koopt wanneer de prijs van X daalt tot een niveau N, een algemeen gedrag is dat zelden resulteert in een echte aankoop. Het claimen is nl. erg goedkoop en wanneer het moment dan eindelijk daar is, is er alweer wat nieuws wat je eigenlijk wilt en dan wacht je daar op. Als je het perse wilt, dan claim je niet, dan spaar je. Claimen is nl. erg goedkoop: het kost nl. niets :)

Ja, de PS3 kost geld, maar het is net als met printers: de toebehorenden kosten nog veel meer geld, in het kader van printers is dat inkt en in het kader van consoles zijn dat games en aanverwante zaken, zoals kabels, headsets etc.

Wat mij dus altijd verbaast is dat men zeurt over 600 euro, maar nooit over de prijs van een game (60-65 euro), terwijl die games juist overpriced zijn. Immers een game die multiplatform is kost op de PC soms 45 euro en op de PS3 64 euro. Sorry? Die 600 euro is eenmalig, en dat ding houdt zn waarde, maar 64 euro voor soms maar 6 a 7 uur entertainment (van soms bedenkelijk niveau) is niet echt iets wat zn waarde houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Vanwege de versnipperde europese markt (verschillende valuta, lokale kantoren) gaat een prepaid kaart er (voorlopig) niet komen, aldus Sony zelf. Ze zijn wel bezig om te kijken naar andere opties, maar ik verwacht er vooralsnog niet te veel van.

Beetje vreemd dat Nintendo en MS dit wel voor elkaar krijgen en Sony niet. Het enige verschil is dat ze bij Sony echte valuta gebruiken en bij de anderen punten. Die punten zijn wereldwijd hetzelfde, dus maakt het wel eenvoudiger, maar ze hebben toch gewoon lokale prijzen?
Ik denk dat ze een hoop inkomsten mislopen, want het is zo simpel om eventjes iets van een paar euro te downloaden. Maar aan het einde van het jaar loopt de rekening toch aardig op.

@EfBe:
Edge is altijd wel een blad dat erg kritisch is naar games en een stuk minder gul met hoge cijfers. Nu ben ik het meestal niet eens met die jongens omdat ze het een stelleje azijnpissers zijn en op alle slakken zout leggen. Maar ze zijn wel behoorlijk consequent in hun cijfers.

[ Voor 12% gewijzigd door Shiver23 op 25-09-2007 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

DCFreak schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 02:02:
[...]Aangezien GT HD al maanden te downloaden is op het PSN, neem ik aan dat je GT5 Prologue of GT5 zelf bedoelt? Wat polyphony zal waarmaken kan je zelf bekijken op deze ingame video van GT5 Prologue gereleased op de GC 2007.
Ik had het inderdaad over deeltje 5 :$
ik heb de Blueray films maar even laten staan (40 euro... zoveel heb ik nog nooit voor een enkele film betaald, niet op video , niet op dvd).
€40,- is wel erg veel, voor zo veel heb ik ze om eerlijk te zijn nog nergens zien staan. €35 voor de blluray van 300 was mij overigens ook te gortig. Maar bij de FreeRecord Shop staan er al blueray-movies voor €24,99 en bij de Makro heb ik laatst Hostel gescoord voor minder dan twee tientjes. En die prijzen zijn nog wel te doen. Al is het nog wel steeds €12,50 meer dan de normale dvd-versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Blizzard heeft ook allang prepaid kaarten voor World of Warcraft, en jij zegt dan andere bedrijven het ook kunnen dus idd slap van Sony.

En ja ik vind games ook te duur dus daarom aas ik zo op demo's, vind het bijna een verplichting.
Enkele toppers zoals de GT en MGS serie zijn zowiezo het geld waard.

[ Voor 38% gewijzigd door Gman op 25-09-2007 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Met de lage dollar kun je je BR beter in de VS bestellen (tenzij je veel waarde hecht aan NL ondertiteling). Voor minder dan 20 dollar per film is dat best interessant, en de meeste films zijn regiovrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
Shiver23 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:39:
Met de lage dollar kun je je BR beter in de VS bestellen (tenzij je veel waarde hecht aan NL ondertiteling). Voor minder dan 20 dollar per film is dat best interessant, en de meeste films zijn regiovrij.
wtf Black hawk down kost in de US 14USD
dat is niks. en dan idd speciaal als je het laat versturen naar NL met lage dollar. Ongeloofelijk dat BD's daar al zo goedkoop zijn :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Laatst online: 11:58
Dat is omdat de PS3 en BR daar al wat langer aanwezig zijn... op US sites zie je al PS3 games voor Platinum prijzen verschijnen, omdat ze daar alweer wat ouder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
EfBe schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:00:
[...]

De meeste single player games hebben een flutverhaaltje als basis wat dan wordt opgeblazen met special effects om het nog wat te laten lijken. Tenenkrommend soms. Waarom worden die games niet met de grond gelijk gemaakt? Een film met veel explosies maar verder een flutverhaaltje wordt tenslotte ook met de grond gelijk gemaakt.

[...]

Er zijn ook massa's mensen die vinden de muziek van Frans Bauer de beste die er is en die vinden de verhaallijn van Star wars ook eentje die de nobelprijs voor de literatuur moet ontvangen. Niks mis mee, maar zonder referentiekader is iedere mening waardeloos.

[...]
Met deze 2 punten ben ik het met je eens. En inderdaad is Halo3 qua verhaal niet bijzonder hoogstaand, maar toch werkt het uiteindelijk nog aardig. De presentatie vind ik dan wel weer bijzonder goed. Halo3 is ook te vergelijken met een hollywood blockbuster (star wars onder de videogames), niet enorm veel inhoud maar wel enorme verkopen. Die kaboutertjes storen me niet zo, vind het wel passen bij Bungie, een game hoeft niet altijd volledig serieus te zijn.

Ik moet wel zeggen dat ik nog steeds wacht op de game die zich echt kan meten qua inhoud met literatuur, je gaat dan al snel richting het RPG genre, maar het verhaal van bv. Oblivion vond ik zo tenenkrommend dat ik daar maar mee gestopt ben. Een van de betere verhalen vond ik toch bij games als Max Payne of Fahrenheit, maar ook dat kan mij niet ontroeren. Opzich is dat natuurlijk ook geen eenvoudige opgave.

Verder erger ik me ook regelmatig aan de kwaliteit van de console, ik ben er nog voor gespaard voor gebleven, maar alleen het feit dat ik er rekening mee houdt dat mn console het gaat begeven is natuurlijk te gek voor woorden. Wat dat betreft volg ik MS ook totaal niet. Maar hetzelfde heb ik met het feit dat de PS3 laat werd gelaunched, en dat Sony het europese continent continu belazerd met late releasedates en leugens. Ik koop mn console dan ook niet voor het bedrijf maar voor de games. En games van 60 euro vind ik zelf niet zoveel, ik verkoop ze meestal tussen de 30 en 40 euro en heb er dan heel wat avonden mee gespeeld. 6/7 uur voor een game heb ik nog niet gehad. Voor mij is 600 euro ineens gewoon wel veel, ik heb een vriendin om rekening mee te houden en die bedragen werken gewoon echt niet in mijn voordeel. :P Ik snap echt wel dat je gewoon even kan doorsparen, maar op dit moment is het gewoon niet nodig om een PS3 aan te schaffen, er zijn niet enorm veel games die mij echt interesseren en Bluray heeft nog meer tijd nodig.

[ Voor 7% gewijzigd door DarkShadow op 25-09-2007 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
zerokill schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:53:
[...]

wtf Black hawk down kost in de US 14USD
dat is niks. en dan idd speciaal als je het laat versturen naar NL met lage dollar. Ongeloofelijk dat BD's daar al zo goedkoop zijn :S
Heb 4 bds bij amazon.com gekocht, zelfs met verzendkosten kom je op ~15 euro per film. Wel per 1 of 2 bestellen anders komt der invoertax bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

DCFreak schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 02:02:
[...]

Ach.. DX10 is ook maar een software laagje om de GPU makkelijker te kunnen gebruiken voor PC developers. Op de PS3 is geen enkele versie aanwezig van DirectX, en toch lukt het wel om graphics op het scherm te toveren. Wat ik dus wil zeggen is, er is geen DX10 nodig om op de PS3 specifieke grafische effecten te krijgen die op de PC pas sinds DX10 beschikbaar zijn (mits de hardware van de PS3 het aankan).
Het is geen geheim dat de Playstation altijd OpenGL heeft gebruikt. En daar zullen ze zeker niet zomaar afstappen ( natuurlijk heb je wel de software van sony nodig om er een Playstation game van te maken ;) )

In de tijd van de PS2 en de Xbox hadden de makers van games vaak te maken met de overhead van directx ( en daardoor hoger geheugen gebruik ) terwijl op de PS2 ze gewoon gebruik konden maken van wat OpenGL te bieden had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
tex5 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:38:
[...]

Heb 4 bds bij amazon.com gekocht, zelfs met verzendkosten kom je op ~15 euro per film. Wel per 1 of 2 bestellen anders komt der invoertax bij!
Vet!, ik ga ook maar eens shoppen daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
swampy schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:12:
[...]

Het is geen geheim dat de Playstation altijd OpenGL heeft gebruikt. En daar zullen ze zeker niet zomaar afstappen ( natuurlijk heb je wel de software van sony nodig om er een Playstation game van te maken ;) )

In de tijd van de PS2 en de Xbox hadden de makers van games vaak te maken met de overhead van directx ( en daardoor hoger geheugen gebruik ) terwijl op de PS2 ze gewoon gebruik konden maken van wat OpenGL te bieden had.
Volgens mij is het allemaal shader werk tegenwoordig (in die C-achtige taal van nvidia) en verder C/C++ met wat assembler er tussendoor. Op de PS2 gebruikte men gewoon assembler voor de renderer, OpenGL kwam er niet aan te pas vaak, omdat de timing tussen die registers heel nauw luistert en een hogere orde API als OpenGL zit je dan alleen maar in de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Voor de importeurs onder ons :)

http://www.douane.nl/part...aankopen-03.html#P25_2606
Vrijstelling van accijns, omzetbelasting en rechten bij invoer

In bepaalde gevallen is het mogelijk om in aanmerking te komen voor een vrijstelling van omzetbelasting (BTW) en rechten bij invoer. Zo hoeft u geen omzetbelasting en rechten bij invoer te betalen als de waarde van de zending, exclusief verzekerings- en vervoerskosten, niet meer is dan € 22.

Daarnaast zijn onder meer kleine zendingen vrijgesteld die een particulier buiten de EU gratis aan een particulier binnen de EU stuurt. Als dit incidenteel gebeurt en de zending alleen goederen bevat die bestemd zijn voor persoonlijk gebruik door u of uw gezin, dan kunt u een vrijstelling aanvragen. Daarbij gelden onder andere de volgende voorwaarden:

* De totale waarde van de zending mag niet meer bedragen dan € 45 (exclusief verzekerings- en vervoerskosten). Als de waarde van de zending hoger is dan € 45, dan moet u belasting betalen over het totale bedrag.
* U mag maar een beperkte hoeveel accijnsgoederen met vrijstelling invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:19
Gman schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:54:
[...]

Vet!, ik ga ook maar eens shoppen daar :)
Mopperdemopper. Ik dacht laat ik direct ook maar ps3 games daar weghalen, versturen die hansworsten niet naar Europa. Mijn andere gamesshops zijn Canadees en zijn nu ineens een stuk minder interessant door de zwakke dollar. Eens kijken of ik nog een andere US shop kan vinden die wel ps3 games naar Europa verstuurd.

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 08:55

zAo

GPLv2 Fanboy

Aangezien sommige spellen niet regiovrij zijn, vroeg ik me af hoe dat zit met Heavenly Sword en Skate. Ik wil beide uit de USA laten komen, maar ben een beetje bang voor een eventuele lock. Iemand een idee/ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Welke spellen zijn niet regiovrij dan? Bij mijn weten allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t!n0
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-07 17:44
P.E.No.1 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 09:51:
[...]

Wat! Dat is zeker een goede deal. Ik heb mijn PS3 twee weken geleden gehaald ook bij de MM in Leeuwarden en toen was er nog niet sprake van die deal. 8)7 Damn. Maar ja, ik heb er wel twee spellen bij..
Het pakket wat jij waarschijnlijk gekocht hebt (met motorstorm & resistance) is nog wel gewoon €599,- hoor. Maar dit was gewoon een eenmalige actie van alleen de MM in lwd, ik kwam dus vanuit Groningen met de trein ;) Resistance vindt ik niet zoveel aan eigenlijk, komt ook omdat ik een beetje verwend ben met gears of war.

Ik moet wel zeggen dat ik na 1 dag (!) alle demo's van PSN al gespeeld heb en me een beetje verveel haha! Vanavond even wat games kopen :)
Kan niet wachten tot PES 2008, dat is de reden waarom ik mijn xbox 360 de deur uitgedaan heb, PES speel je op een playstation 8) (Wou natuurlijk ook weer eens wat anders + blu ray, dus het is niet de enige reden ;))
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.