Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.274 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Phil Harrison over Dual Shock 3:
He also explained that there is no learning curve required for developers to implement Dual Shock into PlayStation 3 games because the system to do so is exactly the same as the one that was used for the PlayStation 2. He told GameSpot, "That's how we were able to retrospectively upgrade." He added that gamers would soon be seeing Dual Shock support for previously released PS3 titles, including Resistance: Fall of Man and MotorStorm.
Lijkt dus geen nieuwe rumble technologie. ;(

http://www.gamespot.com/news/6179318.html

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:46
Vind het niet zo'n ramp hoor, vond die rumble gewoon erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Shiver23 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:17:

[...]

Heel jammer, daar laten ze een kans liggen om de nieuwste technologie te gebruiken en zich te onderscheiden van de concurrentie. Maar we mogen niet mopperen denk ik, op zich vind ik het al een klein wonder dat er uberhaupt een sixaxis met rumble komt :) (en het feit dat MGS4 dit ook gaat ondersteunen).

[ Voor 4% gewijzigd door DCFreak op 21-09-2007 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Het is mij nog niet helemaal duidelijk wat 'nieuwe' rumble technologie zou moeten inhouden. Dat je daadwerkelijk voelt aan welke kant de schok/knal/explosie plaats vindt? Of dat je vingertoppen individueel gevibreerd worden? :+

Het lijkt mij onnodig om te voelen waar de trilling weg komt, een schok ervaar je volgens mij toch niet als iets met een richting. Dat is een beetje vaag uitgelegd, maar vergelijk het maar met een subwoofer. Daar weet je ook niet waar het vandaan komt, die voel je gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 21:33:
Ik heb na enkele maanden Forza 2, The Darkness en Gears of War spelen toch maar eens besloten om Resistance Fall of Man weer eens in mijn PS3 te stoppen. Want kon me herinneren dat ik daarmee was gestopt omdat ik niet verder kwam. Nu is het meestal het geval dat ik dan na een week of wat rust weer verder kom, maar bij Resistance zit ik echt vast.

Het is niet dat ik niet verder kom omdat ik een puzzel niet op kan lossen a la Tombraider, maar het is meer dat ik te veel vijanden heb en te weinig health/ammo/skills.

Ik zal de spoiler-tag gebruiken zodat ik mensen het plezier van de game niet zal ontnemen die de game pas hebben...

Het gaat om het level "Een Duistere Plaats - Chimera Tunnels 22:33 GMT".
spoiler: Hier kom ik dus niet verder:
Je begint met het oppikken van een nieuw wapen, de rocketlauncher. En dan begint de fun... Tientallen van die ongewapende gasten (ben de naam kwijt, heb het spel zoals gezegd al maanden niet meer gespeeld) komen op je af en bijten zo lekker naar je hals. Waarna je die dood hebt zakken de liften en komen er van die gasten die ook nog een schieten. Eer dat ik alles dood heb en met de lift naar boven kan heb ik nog maar zo weinig health dat ik het boven al helemaal niet meer redt.

Nu was ik al in het begin in een liftschacht gaan staan zodat die eerste vijanden me niet van achter konden bespringen. Dit werkt best oke, want hier loop ik dan ook bijna geen damage op. Maar daarna heb ik niet echt een goede tactiek om met meer health boven te komen.

Dus iemand tips hoe ik dit met meer health kan redden of wellicht het wapen waarmee je dit level makkelijker door komt? En weet iemand ook op hoeveel % van dit spel ik ongeveer ben. Want als het 25% is en het is nu al zo moeilijk kan het nog leuk worden.
Resistance is echt een superspel imo!!
Helemaal uitgespeeld.

spoiler:
Makkelijkste vond ik om dat te verslaan, door al die happers gewoon met de hand neer te slaan. Scheelt heel veel ammo. En kan makkelijk. gewoon in een hoek staan en op je af laten komen of continu door blijven rennen, rondjes rennen en slaan.
Anders met die mijnen die je kan schieten ze dood maken.
Je bent denk ik op 50% misschien iets minder. Bovenin dat level krijg je nog een leuke verassing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

Wat is nou het verschil van loco roco in europese store en in amerikaanse? Die is duurder. Beteket dit dat het een echte game is i.p.v een demo?

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die is niet duurder.. Euro is meer waard dan de dollar. Zelfde game ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
technoaddict schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:47:
Is het mogelijk om internet radio te streamen van PC naar PS3? Films en MP3 zijn geen probleem, en bij Nero kan je ook een server adres opgeven voor een web radio. Maar deze worden niet afgespeeld via de PS3. Best jammer, want via shoutcast en bijv www.di.fm heb je leuke radio's.
Met Tversity is het me gelukt om shoutcast streams af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Shiver23 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:01:
[...]

verdwijnt :X

Is dat zo? Lijkt me dat dit nog wel even duurt.
http://www.ps3party.nl/nieuws/item/37766/
Er staat welliswaar geen datum maar de verwachting is dat er op het moment geen RFOM/Motorstorm starterspacks meer gemaakt worden, sterker nog, er was een bericht waarin gemeldt werd dat de warenhuizen leeg liepen met de 1e starterspack en de nieuwe kwam er aan.

Ik zou dus iig wat grote winkels zoals Media Markt in de gaten houden als je de oude wilt hebben, in Arnhem hadden ze er pakweg 20 ofzo opgestapeld staan, nuja diezelfde avond nog maar 19 hehe maar je vat 'm wel, denk niet dat ze supersnel weg zijn.

Afbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/thumbs/87986/525.jpg
zwembroek schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:10:
[...]
Kan dat nu niet met de nieuwe winamp? Ik ben hier ook wel erg benieuwd naar. :)
Dat zou moeten kunnen ja volgens de nieuwsberichten, misschien eens testen dit weekend, ik zou erg graag HD content willen streamen, maar ps3 pakt natuurlijk niet alle codes / ondertitels.
Misschien toch eens in verdiepen in Linux op de PS3, iemand ervaring?

[ Voor 17% gewijzigd door Gman op 21-09-2007 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:55

zAo

GPLv2 Fanboy

Gman schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:20:
[...]

Er staat welliswaar geen datum maar de verwachting is dat er op het moment geen RFOM/Motorstorm starterspacks meer gemaakt worden, sterker nog, er was een bericht waarin gemeldt werd dat de warenhuizen leeg liepen met de 1e starterspack en de nieuwe kwam er aan.

Ik zou dus iig wat grote winkels zoals Media Markt in de gaten houden als je de oude wilt hebben, in Arnhem hadden ze er pakweg 20 ofzo opgestapeld staan, nuja diezelfde avond nog maar 19 hehe maar je vat 'm wel, denk niet dat ze supersnel weg zijn.

[afbeelding]

[...]

Dat zou moeten kunnen ja volgens de nieuwsberichten, misschien eens testen dit weekend, ik zou erg graag HD content willen streamen, maar ps3 pakt natuurlijk niet alle codes / ondertitels.
Misschien toch eens in verdiepen in Linux op de PS3, iemand ervaring?
Door de nep-ondersteuning van Linux kun je dat wel vergeten: alles moet over de gevirtualiseerde CPU die niet snel genoeg is om 720p/180p te decoden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

zAo schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:28:
[...]

Door de nep-ondersteuning van Linux kun je dat wel vergeten: alles moet over de gevirtualiseerde CPU die niet snel genoeg is om 720p/180p te decoden.
CPU heeft power genoeg. Maar alles moet opnieuw geschreven worden om het een beetje snel te laten werken.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:52:
[...]Je bent denk ik op 50% misschien iets minder. Bovenin dat level krijg je nog een leuke verassing ;)
Damn, dat is al weer 20% minder dan in de vorige post werd gezegd.

Maar zoals gezegd moet Resistance toch even wachten, want heb vanmorgen Heavenly Sword gescoord. En volgende week Halo 3, dus het begin van een drukke game-tijd is aangekomen.

[...]

Aan de ene kant jammer dat ze dus geen nieuwe rumble-technologie gaan toepassen. Maar aan de andere kant hoor je mij niet klagen, want ben al lang blij dat de rumble weer terug komt. Al moeten we wel wachten tot het tweede kwartaal volgend jaar...

[ Voor 35% gewijzigd door FeaR op 21-09-2007 14:06 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 12:47:
De dollar staat zelfs binnenkort ( of nu al ) gelijk aan de canadese dollar..dat is een gigantisch diepte punt!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 12:47:
Dan is nog de euro versie goedkoper.

€1 is nu ruim $1,40 waard.

Dus als je dat verrekent komt de US versie nog op euro of 5 uit (6,99 / 1,40).

Maar laat ons ook eens een keer wat mazzel hebben. We lopen meestal al achter qua releases van demo's en filmpjes op de PSN

[ Voor 8% gewijzigd door FeaR op 21-09-2007 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb Heavenly Sword te koop , 2x uitgespeeld, hell-mode was wel leuk vond ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Shiver23 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:02:
[...]

CPU heeft power genoeg. Maar alles moet opnieuw geschreven worden om het een beetje snel te laten werken.
De enige bottleneck die je zou kunnen hebben is de kopie naar het virtual framebuffer, maar ook dat lijkt nu omzeilt te zijn. Verder speelt 720p meestal wel goed onder linux, en zelfs dan geldt dat de CPU niet de bottleneck is. Voor 1080p loop je gewoon tegen de virtual display driver aan, maar als je wil kan je ook direct naar het vrituele screenbuffer schrijven.

Het is eigenlijk vooral een kwestie van het schrijven van de software om optimaal gebruik te maken van de CELL structuur, en verder stiekem nog hopen op iets meer RSX access (al is het alleen maar voor bitblt o.i.d.).

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:21:
kheb Heavenly Sword te koop , 2x uitgespeeld, hell-mode was wel leuk vond ik :)
Heb je een email adresje o.i.d. ?

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laszlo
  • Laatst online: 22-08-2024

Laszlo

Grrrrrr....

Sentry23 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:23:
[...]
De enige bottleneck die je zou kunnen hebben is de kopie naar het virtual framebuffer, maar ook dat lijkt nu omzeilt te zijn. Verder speelt 720p meestal wel goed onder linux, en zelfs dan geldt dat de CPU niet de bottleneck is. Voor 1080p loop je gewoon tegen de virtual display driver aan, maar als je wil kan je ook direct naar het vrituele screenbuffer schrijven....
Wat bedoel je precies met 'omzeild'? Ik kwam tegen op de site van Yellow Dog Linux (http://www.terrasoftsolut...ducts/faq/ps3/devel.shtml) dat de virtual framebuffer nog steeds een issue is:
At this point in time, YDL runs in framebuffer mode on the PS3, meaning there is no 2D nor 3D accelleration nor support for OpenGL. The x.org driver is fully functional in its framebuffer mode, offering quality support for a wide variety of hi-def televisions and computer monitors that comply with the PS3 video output signals.
Dit betekent dat het nog steeds niet goed mogelijk is om HD content vloeiend af te streamen met bijvoorbeeld VLC. Iets wat bevestigd wordt op diverse andere fora (ben even te lui om ze erbij te zoeken).

Wanneer jij andere ervaringen en pointers heb, zou ik het enorm waarderen als je die met ons wilt delen.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
Laszlo schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:49:
[...]

Wat bedoel je precies met 'omzeild'? Ik kwam tegen op de site van Yellow Dog Linux (http://www.terrasoftsolut...ducts/faq/ps3/devel.shtml) dat de virtual framebuffer nog steeds een issue is:

[...]

Wanneer jij andere ervaringen en pointers heb, zou ik het enorm waarderen als je die met ons wilt delen.
Acceleratie is er nog steeds niet in directe zin, maar je kan wel zelf de hypervisor call aanroepen die de memory copy functie doet, zodat je meer controle over de data hebt. Ik zoek even het excate bron artikel op.

[ Voor 13% gewijzigd door Sentry23 op 21-09-2007 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gman schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:20:
[...]

Gewoon naar Makro gaan... Daar heb ik ook een PS3 gekocht voor € 593,81 inclusief een extra controller en de games F1 en RFOM. Het fijne was dat ik zelf twee titels mocht uitkiezen... ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2007 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je d/t fouten gaat verbeteren kan je je lol niet op, dan zit je op GoT binnen 1 dag aan de 2000 posts denk ik... Ja het niveau is hier om te janken. Wen er maar aan... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al enig idee wanneer de andere kleuren voor de ps3(wit, zilver) uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
Laszlo schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:49:

[...]

Dit betekent dat het nog steeds niet goed mogelijk is om HD content vloeiend af te streamen met bijvoorbeeld VLC. Iets wat bevestigd wordt op diverse andere fora (ben even te lui om ze erbij te zoeken).

Het is even wachten op codecs die speciaal geschreven worden voor de ps3. Ik heb al meerdere dingen gelezen over toshiba die de Cell gebruikt om grote hoeveelheden HD video te verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:11:
[...]

Gewoon naar Makro gaan... Daar heb ik ook een PS3 gekocht voor € 593,81 inclusief een extra controller en de games F1 en RFOM. Het fijne was dat ik zelf twee titels mocht uitkiezen... ;)
Klopt, vriend van me had 'm ook bij de makro gehaald en kon idd games uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deathutopia@hotmail.com is me email....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

zerokill schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:28:
[...]

Het is even wachten op codecs die speciaal geschreven worden voor de ps3. Ik heb al meerdere dingen gelezen over toshiba die de Cell gebruikt om grote hoeveelheden HD video te verwerken.
De Cell zou, bij default perfect zijn voor HD content. Het streaming/decrypten van de hoeveelheid gegevens heeft een snelle sterke processor nodig ( en zeker als ze met 'virtual machine DRM' methodes gaan stunten ) terwijl de Cell cores het veel "optimaler" af kunnen handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
swampy schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 16:28:
[...]

De Cell zou, bij default perfect zijn voor HD content. Het streaming/decrypten van de hoeveelheid gegevens heeft een snelle sterke processor nodig ( en zeker als ze met 'virtual machine DRM' methodes gaan stunten ) terwijl de Cell cores het veel "optimaler" af kunnen handelen.
Hier heb je nog een leuk recent voorbeeld van de combinatie CELL/RSX: http://forum.beyond3d.com/showthread.php?t=43195
(ik was op zoek naar de details over het gebruik van de hypervisor calls, kan die nog steeds niet vinden, maar ik kwam deze weer tegen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

kheb gelezen dat wirecard bij heel veel mensen goed is gelukt, dus ik wil het zelf ook even gaan doen:D

kan iemand nu aub heeeeeel duidelijk zeggen hoe het moet? ik heb al een wirecard account en zie me rekening nummers enzo maar ik wil via abn amro internetbankieren geld overmaken, hoe?

moet ik via buiteland doen en dan alleen de IBAN? of?? please iemand zeg het me en hoe zet ik hem dan over naar me ps3?

aub antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Laatst online: 10-09 00:07

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 16:47:
Hallo mensen,

kheb gelezen dat dit bij heel veel mensen goed is gelukt, dus ik wil het zelf ook even gaan doen:D

kan iemand nu aub heeeeeel duidelijk zeggen hoe het moet? ik heb al een wirecard account en zie me rekening nummers enzo maar ik wil via abn amro internetbankieren geld overmaken, hoe?

moet ik via buiteland doen en dan alleen de IBAN? of?? please iemand zeg het me en hoe zet ik hem dan over naar me ps3?

aub antwoord
Ik begrijp er geen hol van. Wat wil je doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 14:16
KUT: een typisch Playstation spel (PES 2008) als demo op marketplace xbox; no way op het PSN... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol sorry rival, vergeten bij te zetten:

wirecard! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
hully schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 16:58:
KUT: een typisch Playstation spel (PES 2008) als demo op marketplace xbox; no way op het PSN... :'(
Daar baal ik ook van, ik hoop dat de demo dit weekend op de PC komt en vrees dat we voor de PS3 (mínstens) tot komende donderdag zullen moeten wachten. |:(

Edit:

http://www.winningelevenb...res-my-pes-2008-demo.html

Hier meer info betreffende een PES 2008 demo voor PC/PS3.

[ Voor 16% gewijzigd door WickedWizard op 21-09-2007 17:17 ]

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
CaptainCharisma schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 17:12:
[...]

Daar baal ik ook van, ik hoop dat de demo dit weekend op de PC komt en vrees dat we voor de PS3 (mínstens) tot komende donderdag zullen moeten wachten. |:(

Edit:

http://www.winningelevenb...res-my-pes-2008-demo.html

Hier meer info betreffende een PES 2008 demo voor PC/PS3.
thx.... ;(

Wordt overigens steeds door iedereen gezegd dat er alleen op donderdags demo's op het PSN network verschijnen, maar is dat wel zo? Ik weet dat ff niet meer (ja ok Sega Rally was afgelopen donderdag, maar we hebben toch ook wel eens in het weekeinde iets gehad (zei die whisfull thinking)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
hully schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 17:24:
[...]

thx.... ;(

Wordt overigens steeds door iedereen gezegd dat er alleen op donderdags demo's op het PSN network verschijnen, maar is dat wel zo? Ik weet dat ff niet meer (ja ok Sega Rally was afgelopen donderdag, maar we hebben toch ook wel eens in het weekeinde iets gehad (zei die whisfull thinking)
Voor zover ik weet worden de grote updates alleen op donderdag ingevoerd, ik vrees dat Sony niet voor een PES 2008 demo overstag gaat om verandering in te brengen en deze demo eerder zal publiceren. Hopen op donderdag, lijkt me wel dat ze hem dan móeten publiceren, want anders wordt het wel te gek. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
CaptainCharisma schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 17:26:
[...]

Voor zover ik weet worden de grote updates alleen op donderdag ingevoerd, ik vrees dat Sony niet voor een PES 2008 demo overstag gaat om verandering in te brengen en deze demo eerder zal publiceren. Hopen op donderdag, lijkt me wel dat ze hem dan móeten publiceren, want anders wordt het wel te gek. |:(
M.a.w. (beetje strak geredeneerd dit): er is nooit een demo niet op donderdag verschenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zou een actie komen van Sony; gratis PS3 bij aankoop van een Bravia Full HD TV. Weet iemand al wanneer die van start gaat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
swampy schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 16:28:
[...]

ja maar dan moet vlc er nog wel gebruik van kunnen maken. Op dit moment draait vlc alleen op de PPU. Als je echte winst wil gaan maken dan moet je gebruik maken van de SPE's en om te zorgen dat dat gebeurt zal er toch eerst echt een codec voor geschreven moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

zerokill schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 17:50:
[...]

ja maar dan moet vlc er nog wel gebruik van kunnen maken. Op dit moment draait vlc alleen op de PPU. Als je echte winst wil gaan maken dan moet je gebruik maken van de SPE's en om te zorgen dat dat gebeurt zal er toch eerst echt een codec voor geschreven moeten worden.
Okay daar geef ik je gelijk in! Ik bedoelde meer "in het algemeen" en niet van "vanuit linux". het is meer dat ik denk dat de Cell Cores hun stap naar de PC wereld kunnen maken als "HD-content spelerkaarten"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 17:40:
Er zou een actie komen van Sony; gratis PS3 bij aankoop van een Bravia Full HD TV. Weet iemand al wanneer die van start gaat :?
Ik meen Augustus, maar eigenlijk moet je even zoeken in deel 8.
Over deel 8 gesproken, die staat nog niet in de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 19:42
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 17:40:
De nieuwe serie 3000 komt eind september/oktober. Diverse webshops hebben ze al.
Dan zal deze actie wel beginnen.
Bij een HD Ready krijg je een PSP Lite.

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gman schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 18:17:
[...]

Ik meen Augustus, maar eigenlijk moet je even zoeken in deel 8.
Over deel 8 gesproken, die staat nog niet in de startpost.
Thanx, ik heb het inderdaad hier in deel 8 teruggevonden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
is er ook bekent hoelang deze actie's gaan duren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43
Ik denk dat iedereen het item "de demo's zijn eerder op XBLIVE en het USA PNS" een beetje te zwaar tilt. Mens maak je niet druk, demo komt vanzelf en laat je niet opnaaien. Het is dat diverse sites zoveel aandacht besteden van een uitbreiding van de USA store anders hadden de meesten het nieteens geweten. In het verleden kwamen sommige spellen ook veel eerder uit in de VS of japen en dat was kut maar maar er nou aub niet zo'n big deal van... bijvoorbeeld dat Blue Dragon spel is al bijna 6 maanden geel in japan uitgekomen en pas sind kort in de EU. Is het daarom ineens een veel slechter spel? Als je niet kijkt naar de buren is bij jou het gras hartstikke groen!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*
Een copy/paste van een hele lap tekst is niet echt interessant als het in het Engels is, er geen bronvermelding is, en ook geen enkele toegevoegde reactie van jou bij zit :)

[ Voor 95% gewijzigd door Crash op 22-09-2007 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
swopdark schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 21:15:
[...]

Ik denk dat iedereen het item "de demo's zijn eerder op XBLIVE en het USA PNS" een beetje te zwaar tilt. Mens maak je niet druk, demo komt vanzelf en laat je niet opnaaien. Het is dat diverse sites zoveel aandacht besteden van een uitbreiding van de USA store anders hadden de meesten het nieteens geweten. In het verleden kwamen sommige spellen ook veel eerder uit in de VS of japen en dat was kut maar maar er nou aub niet zo'n big deal van... bijvoorbeeld dat Blue Dragon spel is al bijna 6 maanden geel in japan uitgekomen en pas sind kort in de EU. Is het daarom ineens een veel slechter spel? Als je niet kijkt naar de buren is bij jou het gras hartstikke groen!
Sony koos ervoor om haar PSS enkel op donderdag te updaten met nieuwe demo's, filmpjes en weet ik wat voor leuk spul. Ik vind het niet meer dan normaal dan te kunnen verwachten dat de PES2008 demo voor de PS3 komende donderdag wordt uitgegeven.

Overigens is het bij mij zo dat als ik erg uit kijk naar een spel, zoals dit bij PES het geval is, ik uiteraard zsm een demo zou willen uitproberen en daarom vind ik het gewoon jammer dat die slechts beschikbaar is op de X360. Ja, bij mij zou het gras wellicht nog hartstikke groen zijn als ik dat niet had geweten, echter nu ik gemengde meningen hoor van de X360 bezitters ben ik toch wel heel erg benieuwd. Maar geduld is een schone zaak ;)

Ik maak hier geen big deal van hoor, ik verwacht gewoon dat aan het eind van volgende week de PC-fans en PS3-bezitters ook de nieuwste footie van Konami kunnen uitproberen in de vorm van een demo.

We wachten het af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43
Niks geen persoonlijk verwijt oid naar jou verder.

Ik heb alleen het idee dat dit hele demo gedoe een nieuwe stok is om te kunnen slaan naar het PSN omdat diverse bestanden later op PSN verschijnen als op XBLIVE. Natuurlijk zit ik net zo te wachten op nieuw spul als iedere gamer maar laten we er geen algemene ramp van maken. Wees blij dat Sony probeerd de stores voor ieder land specifiek te maken dmv taal en uitleg. In nederland is het niet zo'n big dela maar in frankrijk ofzo staan mensen op hun kop als ze negels moeten lezen

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

swopdark schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 21:15:
[...]

En andersom gebeurt het ook. Kijk maar eens naar deze releasedates van gta: sa voor de ps2:
EU October 29, 2004
JP January 25, 2007

2,25jaar later :P

Verwijderd

hermedico schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 21:06:
is er ook bekent hoelang deze actie's gaan duren ?
Start 1 oktober tot 30 november.

bron

Afbeeldingslocatie: http://www.gamed.nl/messages/54477.jpg

• WizzieJP
  • Laatst online: 27-08 00:03

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Ik hoorde via een dealer 2 weken geleden al van deze actie en heb meteen een deal gesloten met een klant die wèl een Full HD wilde aanschaffen maar geen PS3 kon gebruiken :) - dus voor 'weinig' nu ergens in oktober een PS3 (mijn xdoos heb ik inmiddels al verkocht, na 4 maanden in bezit te hebben gehad).

Cheers mates! :+

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Voor mij 2 vliegen in 1 klap. Wil én een full hd tv van Sony én ook een PS3 _/-\o_
Ik was wel bang dat ze de "goedkope" versie van de PS3 zouden weggeven, maar de foto zegt 599 euro dus dat zit wel goed lijkt me :9

Verwijderd

WizzieJP schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 12:56:
[...]

Ik hoorde via een dealer 2 weken geleden al van deze actie en heb meteen een deal gesloten met een klant die wèl een Full HD wilde aanschaffen maar geen PS3 kon gebruiken :) - dus voor 'weinig' nu ergens in oktober een PS3 (mijn xdoos heb ik inmiddels al verkocht, na 4 maanden in bezit te hebben gehad).

Cheers mates! :+
Lucker :p . Wat is trouwens de goedkoopste van deze 3000 serie waarbij je een PS3 krijgt?

• Gman
Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 13:30:
[...]

Lucker :p . Wat is trouwens de goedkoopste van deze 3000 serie waarbij je een PS3 krijgt?
Is dat niet iets van 15~1600 euro?

• tigos
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11-2023
Ik hoop dat ze deze actie ook in België doen

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 18:29

EgoPro

Time is an illusion.

Dat klinkt inderdaad wel als een hele goed actie

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
Sega rally demo in de psn us store.

Heerlijke demo. Kan niet wachten op de full game. Naast het wat serieuzere Dirt (valt ook wel mee eigenlijk) nu dan lekker driftend door schitterende omgevingen knallen.

Ik vind Sega rally niet echt nextgen uit zien. Dirt ziet er toch wat echter en mooier uit.

Maar het racen in Sega Rally is groots. De G25 doet het bij dit spel :)

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Flint schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 13:27:
Voor mij 2 vliegen in 1 klap. Wil én een full hd tv van Sony én ook een PS3 _/-\o_
Ik was wel bang dat ze de "goedkope" versie van de PS3 zouden weggeven, maar de foto zegt 599 euro dus dat zit wel goed lijkt me :9
Er is toch maar een versie van de PS3, dus niet een dure of goedkope. Denk alleen wel dat je alleen een PS3 krijgt (het pack zoals dat vanaf de 23e maart werd verkocht). En niet zo'n pack wat je nu voor €599 kan scoren met dus een extra controller en twee games...

Gman schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 14:27:
[...]

Is dat niet iets van 15~1600 euro?
Denk dat je het met 15-1600 euro niet gaat redden. Er zijn veel LCD tv's in de 3000 serie, maar het moet dus wel een Full HD zijn. En de full HD uit de 3000 serie, de 40w3000, is over de €2050,-

[ Voor 60% gewijzigd door FeaR op 22-09-2007 15:50 ]

• zerokill
MarcoM schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 15:16:
Sega rally demo in de psn us store.

Heerlijke demo. Kan niet wachten op de full game. Naast het wat serieuzere Dirt (valt ook wel mee eigenlijk) nu dan lekker driftend door schitterende omgevingen knallen.

Ik vind Sega rally niet echt nextgen uit zien. Dirt ziet er toch wat echter en mooier uit.

Maar het racen in Sega Rally is groots. De G25 doet het bij dit spel :)
Ik had de demo ook gedownload en kreeg een beetje de motorstorm vibe alleen iets minder. Het zag er allemaal wel leuk uit maar iets te simpel en ik vond het ook niet echt spectaculair te noemen.

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Ik waande me meteen in een arcadehal met die sega rally demo. Op zich wel een geinig spelleke.

Verwijderd

FeaR1986 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 15:47:
Denk dat je het met 15-1600 euro niet gaat redden. Er zijn veel LCD tv's in de 3000 serie, maar het moet dus wel een Full HD zijn. En de full HD uit de 3000 serie, de 40w3000, is over de €2050,-
Het hoeft niet speciaal een 3000 serie te zijn, de aanbieding geldt voor iedere Bravia HD TV. 8)

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 14:59
Leuke aktie van als je je zinnen al op een Sony TV gezet had.

Maar persoonlijk zou ik op dit moment niet voor een Sony gaan.
Als ik de 40W3000 en de Samsung LE40M86 naast elkaar leg heb je aan de Samsung een betere TV voor minder geld.

Ik weet niet wat de straatprijs van de Sony is, maar voor de adviesprijs van de Sony koop je ook de Samsung en de PS3 samen.
Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 16:44:
[...]

Het hoeft niet speciaal een 3000 serie te zijn, de aanbieding geldt voor iedere Bravia HD TV. 8)
Correctie: Geldt voor iedere Bravia Full HD TV.

Dus de 40W2000 zal ook wel meedoen.

PS: Het is overigens niet zo dat je de PS3 in de winkel meekrijgt, je moet een copy van je rekening met aktieformulier opsturen en je krijgt de PS3 daarna thuis gestuurd.

[ Voor 41% gewijzigd door yzf1kr op 22-09-2007 17:05 ]

https://www.facebook.com/hausbrandeck

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 16:44:
[...]

Aha, dat wist ik niet en omdat poster om de 3000 serie vroeg heb ik dat maar even opgezocht. Dus niet wetende dat de 2000 serie of welke er ook mogen zijn (ikzelf heb namelijk een Philips LCD). Maar dan nog geeft mijn post wel aanvulling op de vraag over de 3000 serie, want volgens mij werd er over het gedeelte Full HD gekeken in de post waarop ik reageerde....

En lijkt me trouwens sterk dat iemand niet voor de PS3 kiest, maar voor de €200 korting. Lijkt me dat je een PS3 voor meer dan €200 kan verkopen via marktplaats of wat dan ook...

En nog even iets over Heavenly Sword: GEIL SPEL :9~

• BlackiE1982
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 19:42
De Bravia reeks verkoopt goed. De kleuren zijn daar het beste.
Is de Samsung 100Hz?
De 40X3000 of 40X3500 wel, helaas de 40W3000 niet.
Ook wat ingebouwd zit is een digitale decoder. 8)

Leeg

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

BlackiE1982 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 17:16:
Is de Samsung 100Hz?
Had volgens mij laatst ergens gelezen dat Samsung LCD-tv's het nog altijd het beste doen qua verkopen. Kan ze even niet meer op de bron komen en kan ook al verouderd zijn, want is al wat maandjes terug.

Persoonlijk vond ik de kleur bij Philips beter (lees natuurlijker) beter dan bij de Sony die ernaast stond. Moet wel toegeven dat dit was toen ik in april een tv kocht en er nu natuurlijk nieuwe modellen zijn. Ook heb ik het over een HD-ready tv en geen Full-HD.

Ik wacht wel even tot de Philips 42PFL9900 (de Aurea) wat goedkoper is dan de €3999,- die deze op moet gaan brengen. Heb nu ook ambilight en vind het zeker een extra dimensie geven aan games en film. En dan ook nog de voordelen dat de Aurea Full HD is wat mijn tv nu niet is, 10 inch groter is en beter ambilight heeft. Dus dan zou mijn keuze toch weel op Philips vallen en niet op Sony, maar dat is puur persoonlijk natuurlijk :)

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 14:59
BlackiE1982 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 17:16:
Is de Samsung 100Hz?
Ik denk dat we een inhoudelijke discussie over LCD-tv's beter ergens anders kunnen voeren. Want dit is tenslotte het PS3 topic.

In nederland is de top 3 op dit moment:

1. Samsung
2. Philips
3. Sony

Grote nadeel van Sony is de enorme drive op de rode kleur. Ziet mooi uit in de winkel, maar voor echt mooi natuurlijk beeld thuis moet je die toch wat terugschroeven. Maar kleur is subjectief en daarnaast ook nog eens bij te stellen met een goede calibratie. De panelen van Samsung en Sony zijn verder identiek, want ze komen uit de zelfde fabriek.

De Samsung is idd geen 100hz, maar daarom zette ik hem ook naast de W3000. Wil je een 100Hz moet je naar de F serie en die ligt in de prijsrange van de Sony X serie.

DVB-T decoder heeft dit type samsung niet, maar hij is wel met te krijgen. Maar er zijn maar weinig mensen die er in Nederland gebruik van maken. Het HD-verhaal van de decoder is meer een marketingterm want puur technisch gezien 480p is ook al HD, en 720p wordt nog nergens via de ether verstuurd. Als je HD beelden wil zal je toch naar DVB-C of DVB-S moeten, en dat heeft de ook Sony niet.

De Samsung heeft een hogere lichtopbrengst (550 cd/m² ipv 500 cd/m²) en een hoger dynamisch contrast (15000:1 ivp 8000:1), 2 dingen die toch wel belangrijk zijn.

Wel vinden veel mensen het menu van Sony wat fijner in elkaar zitten.

Maar ik hou nu op over LcD's in dit topic. Ik wilde alleen maar aangeven dat men iets verder moest kijken, dan zich blindstaren op een gratis PS3. Voor bijna het zelfde geld heb je een betere TV van een ander merk en een PS3.

edit: wat typo's.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

yzf1kr schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 18:11:
[...]

Ik denk dat we een inhoudelijke discussie over LCD-tv's beter ergens anders kunnen voeren. Want dit is tenslotte het PS3 topic.

In nederland is de top 3 op dit moment:

1. Samsung
2. Philips
3. Sony
Zat ik toch goed met mijn gedachte dat Samsung op de 1e plaats stond.
En agreed om het verder ontopic te houden.

Ontopic dan:
Ik heb iets raars met mijn XMB zodra ik een USB-stick erin doe. Stel ik gooi op mijn Sony 4 gig stickie wat mp3 nummers en wat jpg-foto's. Ik plug mijn stick in mijn PS3 en ga naar "Muziek". USB-Apparaat (Storage Media) wordt weergegeven, dus mijn usb-stick wordt herkent. Als ik nu bevestig krijg ik echter de melding "Er zijn geen tracks". Met "Foto" precies hetzelfde, maar dan de melding "Er zijn geen afbeeldingen". Druk ik echter op driehoekje en selecteer ik "alles weergeven" dan worden wel alle mp3 en jpg files weergegeven en kan ik deze afspelen/viewen en mogelijk als achtergrond instellen.

Is dit normaal en moet dit via deze omweg of hoort mijn XMB meteen alle afbeeldingen aanwezig op mijn stick te herkennen en weer te geven?

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
FeaR1986 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 18:41:
[...]

Is dit normaal en moet dit via deze omweg of hoort mijn XMB meteen alle afbeeldingen aanwezig op mijn stick te herkennen en weer te geven?
Ja is normaal. Maar als je je memory stick inricht a.d.h.v. van de PSP folder structuur, dan gaat het in 1x goed.

http://boardsus.playstati...spmedia&message.id=117896

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 17:27

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Ik heb een paar dagen geleden loco rocco gekocht via de PSN.
Nu had ik gelezen dat dit spelletje ook als interactieve screensaver gebruikt kan worden,
heeft iemand een idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen.

| Youtube |

Verwijderd

SV3NNER schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 19:00:
Nu had ik gelezen dat dit spelletje ook als interactieve screensaver gebruikt kan worden,
dat vroeg ik me ook al af..

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

SV3NNER schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 19:00:
Volgens mij was het oorspronkelijke idee dat je Loco downloade van PSN en dan installeerde. Je zou geen game zien in je lijstje, maar de game zou opstarten na 5-,10 minuten of wat je ook ingesteld had. Dan zou je met je controller het vlindertje kunnen bewegen en zo zou het een interactieve screensaver worden.

Ikzelf heb Loco ook gedowned en mijn screensaver houdt alleen in dat mijn beeld een stuk donkerder wordt na de door mij ingestelde tijd. Dus volgens mij is het toch meer een game geworden en is het niet meer een screensaver.

Zo komt het in ieder geval op mij over en lijkt me ook de meest logische verklaring. En wat ik nu voor €2,99 heb gekregen vind ik toch een stuk leuker dan een screensaver.

Ook zijn alle benamingen in posts en op websites van Loco als screensaver van voor 20 september, dus voordat de game uitkwam. Na 20 september wordt Loco niet meer aangedaan als screensaver.

Edit:
Vind het persoonlijk wel jammer dat je zo'n vlindertje moet besturen en niet dat je de wereld kan kantelen zoals op de PSP wel de bedoeling was. Idee van de wereld kantelen is naar mijn mening toch wat leuker/inovatiever dan het besturen van een vlindertje en zou ook zeker meerwaarde voor de soxaxis hebben...

[ Voor 19% gewijzigd door FeaR op 22-09-2007 19:25 ]

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

@yzf1kr: Philips op 2? Ik schat sony toch hoger in dan philips op lcd-tv gebied.

@FeaR1986: Ja, moet altijd met driehoekje. niets bijzonders.

Afgelopen week heavenly sword besteld. Komende week of daarna verwacht ik 'm. Hij kostte me maar 71,95 canadese dollars (zo'n 50euro) ^^

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 17:27

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

FeaR1986 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 19:17:

Ikzelf heb Loco ook gedowned en mijn screensaver houdt alleen in dat mijn beeld een stuk donkerder wordt na de door mij ingestelde tijd. Dus volgens mij is het toch meer een game geworden en is het niet meer een screensaver.

Zo komt het in ieder geval op mij over en lijkt me ook de meest logische verklaring. En wat ik nu voor €2,99 heb gekregen vind ik toch een stuk leuker dan een screensaver.
Erg jammer :/ , maarja weinig aan te doen.
Het spelletje zelf is erg leuk, dus ik heb er verder geen spijt van.

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-RazieL- schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 20:09:
@yzf1kr: Philips op 2? Ik schat sony toch hoger in dan philips op lcd-tv gebied.

@FeaR1986: Ja, moet altijd met driehoekje. niets bijzonders.

Afgelopen week heavenly sword besteld. Komende week of daarna verwacht ik 'm. Hij kostte me maar 71,95 canadese dollars (zo'n 50euro) ^^
In vergelijking met de maanden april en juni van vorig jaar is er sprake van een wereldwijde verkoopgroei van 135 procent. Concreet betekende dit dat er in deze twee maanden van dit jaar 9,4 miljoen eenheden aan de man zijn gebracht. Wat betreft absolute aantallen is Philips momenteel marktaanvoerder: op 13,5 procent van alle verkochten lcd-tv's prijkt de naam van dit elektronicaconcern. Samsung volgt op korte afstand met 13,1 procent marktaandeel, terwijl Sharp naar de derde plaats is teruggezet met 11,8 procent. Op het gebied van productwaarde is niettemin Sony nog altijd de leider van het klassement met 16 procent marktbezit, wat vooral komt door het succes van zijn Bravia-productlijn. Samsung volgt in deze rangorde met 15,4 procent, terwijl Philips goed is voor 11 procent. Wat ook de nodige groei heeft doorgemaakt is de gemiddelde afmeting van de lcd-tv's: van 27" in het begin van 2006 naar 1,3" extra in het tweede kwartaal van dit jaar.

nieuws: Verkopen lcd-tv's bereiken recordhoogte

sony is gewoon een dure merk.. en een goeie merk... philips en samsung tja weinig verschil blijft goedkoop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 00:58:
[...]

sony is gewoon een dure merk.. en een goeie merk... philips en samsung tja weinig verschil blijft goedkoop..
wat een onzin. Zowel Philips als Samsung produceren prachtige tv's, zeker niet goedkoop. Beide zou ik over een Bravia nemen. Zeker de nieuwe Philips ambilight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 00:58:
[...]
Nee. Loewe, Bang & Olufsen, Denon, Harman Kardon, enzovoorts dat zijn dure merken. Sony hoort gewoon bij de "normale" prijsklassen samen met Philips, Samsung, JVC, Panasonic, etcetera. Ik zou die merken echt niet afdoen als goedkoop en niet goed. Sterker nog, ik zou voor een tv idd net als DarkShadow hierboven eerder voor een Philips/Samsung gaan dan voor een Sony...

En ik weet dat we over lcd-tv's op zouden houden in dit PS3-topic, maar hier moest ik gewoon even op reageren... O-)

[ Voor 0% gewijzigd door FeaR op 23-09-2007 02:32 . Reden: Wat type-o's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
even over Uncharted:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=20705

fantastisch filmpje, de eerste keer dat ik echt denk dat het helemaal goed zit met de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
FeaR1986 schreef op zondag 23 september 2007 @ 02:32:
[...]
Sterker nog, ik zou voor een tv idd net als DarkShadow hierboven eerder voor een Philips/Samsung gaan dan voor een Sony...
Zijn die miljoenen fouten dan al uit de M86 serie gehaald? :/
Toen ik wat maanden geleden wat research aan het doen was voor een LCD TV kwam ik over de m86 eigenlijk alleen maar klachten en problemen tegen.
Overigens is het volgens mij enigzins overdreven om te beweren dat je een Samsung+PS3 hebt voor hetzelfde geld als een gelijkwaardig Sony model.
Maar dit is inderdaad het verkeerde forum hiervoor ;)

ff ontopic:
Ik heb even 1 race gereden in de Sega Rally Revo demo, maar ik vond het niet zo heel lekker rijden. Ik had namelijk nogal het gevoel dat ik over een ijsbaan aan het racen was, mijn auto was constant aan het glijden, geen seconde grip. Misschien ligt het wel aan mijn rij kunsten, maar ik had na die ene race in ieder geval niet de behoefte om nog een keer te gaan. Dat terrein wat langzaam echt veranderd (dus niet alleen een nieuwe texture erop) was trouwens wel weer leuk gedaan.

De Skate demo beviel me beter, ik merkte alleen wel dat er af en toe wat framerate probleempjes waren, dus ik hoop maar dat die niet in de uiteindelijke versie zitten. Dan maar wat eye candy minder oid, maar ik vind dat een console game toch wel soepel mag lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 12:11
Is het mogelijk om .MKV-bestanden vanaf mijn PC naar de PS3 te streamen en deze af te spelen, als het überhaupt al mogelijk is om deze af te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
--Christiaan-- schreef op zondag 23 september 2007 @ 12:24:
Is het mogelijk om .MKV-bestanden vanaf mijn PC naar de PS3 te streamen en deze af te spelen, als het überhaupt al mogelijk is om deze af te spelen?
ergens in dit topic staat een tooltje waarmee je elk mkv bestand binnen 20 min om kan zetten naar mp4 bestand wat de ps3 begrijpt. Je hoeft hiervoor gelukkig niet te hercompressen dus het gaat zelfs voor 720P erg snel.

Het moet ieg ergens in dit topic of voorgaande delen te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
nioz schreef op zondag 23 september 2007 @ 11:34:
[...]

De Skate demo beviel me beter, ik merkte alleen wel dat er af en toe wat framerate probleempjes waren, dus ik hoop maar dat die niet in de uiteindelijke versie zitten. Dan maar wat eye candy minder oid, maar ik vind dat een console game toch wel soepel mag lopen.
Ik vrees voor je dat die er weldegelijk inzitten. IGN gaf de PS3 versie er een half punt minder om voornamelijk deze reden. Lijkt me dat hun review versie niet echt zal verschillen met de retail versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trouwens, kan je met je ps3 ook je ps2 spellen online spelen? dus bijv, mn fifa of midnight club?!
is voor mij wel belangrijk.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
SeamusXanthus schreef op zondag 23 september 2007 @ 12:39:
[...]

Ik vrees voor je dat die er weldegelijk inzitten. IGN gaf de PS3 versie er een half punt minder om voornamelijk deze reden. Lijkt me dat hun review versie niet echt zal verschillen met de retail versie.
ah ok, thx.
Ik heb de reviews een beetje gemist, niet gezien dat die er al waren, maar dat is weer lekker dan.
Dat een PC spel niet op elke PC even lekker zal draaien, dat kan ik begrijpen, maar dat ze een console game niet zo kunnen maken/porten dat hij geen framerate issues heeft... :S
Het relaxte van een console vind ik dat je hem hoeft te upgraden en games gewoon lekker draaien, maar dat gaat tegenwoordig niet meer op blijkbaar. Als ik kon kiezen dan zou ik de game liever op 1024* oid spelen dan op 1360* of 1920* met een gare framerate :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 13:07:
trouwens, kan je met je ps3 ook je ps2 spellen online spelen? dus bijv, mn fifa of midnight club?!
is voor mij wel belangrijk.!
Ja, zelf speel ik gewoon PES 6 (PS2) online op mijn PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptainCharisma schreef op zondag 23 september 2007 @ 13:21:
[...]

mooi, das dan doorslag gevend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Laatst online: 11-09 19:40
[...]

Zou je misschien uit kunnen leggen hoe ik dit goed moet instellen? heb zelf ook geprobeerd om pes6 op mijn ps3 online te krijgen maar dit is mij niet gelukt.

edit: nevermind, fixxed :D!

[ Voor 4% gewijzigd door Ashy op 23-09-2007 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzf1kr schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 16:58:
Leuke aktie van als je je zinnen al op een Sony TV gezet had.

Maar persoonlijk zou ik op dit moment niet voor een Sony gaan.
Als ik de 40W3000 en de Samsung LE40M86 naast elkaar leg heb je aan de Samsung een betere TV voor minder geld.

Ik weet niet wat de straatprijs van de Sony is, maar voor de adviesprijs van de Sony koop je ook de Samsung en de PS3 samen.

[...]

Correctie: Geldt voor iedere Bravia Full HD TV.

Dus de 40W2000 zal ook wel meedoen.

PS: Het is overigens niet zo dat je de PS3 in de winkel meekrijgt, je moet een copy van je rekening met aktieformulier opsturen en je krijgt de PS3 daarna thuis gestuurd.
Persoonlijk ga je voor de geld ja welke goedkoopste is. dan kan je net zo goed een medion tv kopen ofzo.. want er is dikke verschil tussen sony en samsung. plus je krigt een ps3 gratis welke is nou goedkoper ?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2007 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
zerokill schreef op zondag 23 september 2007 @ 12:33:
[...]

ergens in dit topic staat een tooltje waarmee je elk mkv bestand binnen 20 min om kan zetten naar mp4 bestand wat de ps3 begrijpt. Je hoeft hiervoor gelukkig niet te hercompressen dus het gaat zelfs voor 720P erg snel.

Het moet ieg ergens in dit topic of voorgaande delen te vinden zijn.
Hij staat anders ook in m'n signature..
Een voordeeltje is dat je ook in het nederlands feature requests kan doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
[...]

kan je mss toch uitleggen hoe je dit doet? Want als ik bijv MGS3 online probeer te spelen dan vraagt hij naar de network access disk en die heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
zerokill schreef op zondag 23 september 2007 @ 18:57:
[...]

kan je mss toch uitleggen hoe je dit doet? Want als ik bijv MGS3 online probeer te spelen dan vraagt hij naar de network access disk en die heb ik niet.
Voor PES hoefde ik slechts een online network configuration te maken, die kon ik in-game selecteren en hij maakt vervolgens automatisch verbinding met het netwerk. Als je met je PS3 online kunt browsen etc. zouden de automatische instellingen bij de network configuration voldoende moeten zijn.

Die network configuration is eigenlijk een bestand met instellingen voor de PS3 op welke manier hij verbinding moet maken voor PS2 spellen met het PSN. Bij PES werd er de eerste keer gezegd dat ik nog geen network configuration had, en die dus moest aanmaken. Vreemd dat dat bij MGS3 niet het geval is, ik weet niet precies hoe je die handmatig kunt aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Laatst online: 11-09 19:40
[...]

Heb nu een aantal games online gespeeld, vaak met wat lag alleen:s heb jij daar ook last van? zo niet, in welke rooms zit je vaak? ben benieuwd of mensen daar misschien wat betere verbindingen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Mclercx schreef op zondag 23 september 2007 @ 19:06:
[...]

Heb nu een aantal games online gespeeld, vaak met wat lag alleen:s heb jij daar ook last van? zo niet, in welke rooms zit je vaak? ben benieuwd of mensen daar misschien wat betere verbindingen hebben.
Ik heb wel eens last van lag ja.. maar lang niet altijd. Gok dat ik zo'n 40% van de wedstrijden echt 'last' heb ervan. Bij PES is het zo volgens mij dat iedere speler een helft host, soms krijg ik ook een disconnect vlak nadat de tweede helft is gestart.

Zelf zit ik vrijwel altijd in de English/PS2 room. =) Maar ik baal alleen van de onsportieve spelers die constant de bal rondspelen zodra ze voorstaan zodat je zelf niet aan de bal kan komen. Maar goed, dit is niet het PES topic xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Ik werk zelf in een electronica winkel en was onlangs bij Sony product meeting waar ze het ook aankondigde.

Alle FullHD Sony Bravia kopers krijgen of 200EUR retour of een PS3 + 2 Spellen + 2 Controllers + SpiderMan 3 op BlueRay. Voor de kleinere schermen is er of 100EUR retour or een gratis PSP.

Geld dus ook voor de Sony KDL40W2000 die je al voor rond de 1400EUR kan krijgen. Wel een lekkere deal dus! Maar de 40W2000 is zeker niet het beste scherm, hij is al heel lang op de markt en Samsung blijft maar nieuwe modellen spugen. En de 40M86 met die glossy laag en illegaal hoog contrast is zeker beter, maar nu prijs/verhoudingsgewijs duurder.

Nieuwe Sony modellen komen snel, met ingebouwde digitale tuner ook voor UPC/Multikabel en ook HD decoder ingebouwd, 100HZ, FullHD, maar ook aardig duur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Sentry23 schreef op zondag 23 september 2007 @ 18:14:
[...]

Hij staat anders ook in m'n signature..
Een voordeeltje is dat je ook in het nederlands feature requests kan doen ;)
Nice man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

nudie schreef op zondag 23 september 2007 @ 20:00:
PS3 + 2 Spellen + 2 Controllers + SpiderMan 3 op BlueRay.
Dat is zeker geen misselijk pakket. Maar vreemd dat ze dan alleen adverteren met die gratis PS3, want de meerwaarde van de extra spellen, controllers en de bluray zijn zeker niet mals...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 06:37
Vandaag eens gekeken voor een PS3. Ik heb al een 360 gehad en heb nu een Wii. De Wii bored me en deze ga ik denk ik verkopen, met een bak accesoires en games moet ik er zon 350,- voor kunnen krijgen. Toch schrok ik nog van de prijs bij de gemiddelde winkels zoals Mediamarkt en Dynabyte. 599,- is me toch even iets teveel om zomaar uit mijn portomonee te trekken.

Afijn, ik was aan het rondstruinen op internet, Marktplaats etc en toen vond ik deze site: Ombouwshop.nl 449,-

Dan vraag ik me af, is dit wel te vertrouwen? , 150 Euro goedkoper is nogal wat, maar de site ziet er nou ook niet echt uit alsof het een stel amateurs zijn.

Iemand ervaring met deze shop of wellicht ergens gelezen of dit betrouwbaar is?

Edit: zojuist nog verder gezocht en ik vind op een forum een discussie over de nogal dubieuze ombouwshop.nl wat een nogal vreemd zaakje zou moeten zijn aldus gebruikers.

[ Voor 9% gewijzigd door JeroenNietDoen op 23-09-2007 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Ik ken die site niet, maar ik weet wel dat o.a. ook Magic Games toen de bundel net uit was ook de PS3 voor minder dan 600 euro in de aanbieding had.(ook 450 volgens mij, maarmomenteel staat er op de website helaas geen prijs voor de losse ps3) En dat is in ieder geval een echte winkel waar je gewoon even binnen kan wandelen. Ik weet niet hoe zij hem voor die prijs aan konden bieden, maar die ombouwshop kan dus gewoon legaal zijn :)
Van de website trouwens:
Haalt u uw order liever af? Het kan bij onze afhaalbalie in Schiedam! Plaats een bestelling en kies voor afhalen. Uw bestelling ligt dan vanaf de volgende werkdag om 12.00 uur voor u klaar.

Hoe kan ik betalen?

In onze winkel kunt u contant betalen. Afrekenen met creditcard of pin is helaas niet mogelijk
Ik heb trouwens ook een Wii staan die stof staat te happen op het moment, maargoed, dat ben ik stiekem wel een beetje gewend van Nintendo. Cube deed bij mij hetzelfde, die had ik ook echt voor een paar spellen gehaald. (o.a. Zelda, Mario, Metroid Prime, Final Fantasy Chrystal Chronicles)
Prima apparaat voor als je met meerdere mensen een spelletje wil doen, maar voor singleplayer en online is een Xbox 360 of ps3 naar mijn mening wel een betere keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 06:37
nioz schreef op zondag 23 september 2007 @ 21:30:
Ik ken die site niet, maar ik weet wel dat o.a. ook Magic Games toen de bundel net uit was ook de PS3 voor minder dan 600 euro in de aanbieding had.(ook 450 volgens mij, maarmomenteel staat er op de website helaas geen prijs voor de losse ps3) En dat is in ieder geval een echte winkel waar je gewoon even binnen kan wandelen. Ik weet niet hoe zij hem voor die prijs aan konden bieden, maar die ombouwshop kan dus gewoon legaal zijn :)
Van de website trouwens:

[...]

Ik heb trouwens ook een Wii staan die stof staat te happen op het moment, maargoed, dat ben ik stiekem wel een beetje gewend van Nintendo. Cube deed bij mij hetzelfde, die had ik ook echt voor een paar spellen gehaald. (o.a. Zelda, Mario, Metroid Prime, Final Fantasy Chrystal Chronicles)
Prima apparaat voor als je met meerdere mensen een spelletje wil doen, maar voor singleplayer en online is een Xbox 360 of ps3 naar mijn mening wel een betere keus.
Het is wel een echte winkel alleen wat ik op enkele fora lees is dat ze heel erg slecht zijn met achterafservice. Daarnaast krijgen mensen die daar bepaalde andere zaken aanschaffen geregeld gewoon fakes aangeleverd krijgen. Er zijn enkele mensen langsgeweest in die zaak en troffen daar een armzalig winkeltje aan met enkele mannen van turkse afkomst. Het zag er daar ook allemaal erg duister uit.

Kijk, je bespaart dan 150 Euro, maar wat als er wat mis is? Is het wel een echte PS3? Is die gejat? Dat soort vragen stel ik mezelf dan. En dat is jammer, 599,- is mij teveel om zomaar even van mijn rekening af te trekken. Sterker nog, dat kan ik me gewoon niet veroorloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Ik heb 1 regel bij dit soort aankopen/marktplaats e.d.:"Als het te mooi is om waar te zijn, is het dat ook"
Zal je veel ellende besparen.
Ik zag ook PS3's voor 250,- op marktplaats, is allemaal nep, niet intrappen.
Of je krijgt een kapotte/gestolen ps3 of een knuppel in je nek.

Ik wil een kistje bouwen voor m'n PS3 om 'm veilig naar lanparty's mee te nemen, en vooral uit het zicht te hebben.
Iemand al eens zoiets gemaakt?

[ Voor 8% gewijzigd door Gman op 23-09-2007 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Kaap schreef op zondag 23 september 2007 @ 21:42:
[...]

Het is wel een echte winkel alleen wat ik op enkele fora lees is dat ze heel erg slecht zijn met achterafservice. Daarnaast krijgen mensen die daar bepaalde andere zaken aanschaffen geregeld gewoon fakes aangeleverd krijgen. Er zijn enkele mensen langsgeweest in die zaak en troffen daar een armzalig winkeltje aan met enkele mannen van turkse afkomst. Het zag er daar ook allemaal erg duister uit.
Die winkel is bij mij om de hoek, er werkt welgeteld 1 Turk, een hele vriendelijke en sociale gozer. Voor de rest is het echt niet duister ofzo(weet niet hoe je daar bij komt) en is het een erg duidelijke winkel. Over achterafservice kan ik niet oordelen, want ik heb er alleen spellen gekocht. Weet niet waar je je verhalen vandaan haalt maar zover ik weet is het gewoon een prima winkel? =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Kaap schreef op zondag 23 september 2007 @ 21:16:
Dan vraag ik me af, is dit wel te vertrouwen? , 150 Euro goedkoper is nogal wat, maar de site ziet er nou ook niet echt uit alsof het een stel amateurs zijn.
Zoals gezegd is €150 nogal een smak geld en zeker op een PS3, das toch gewoon 25%. Ik zou gewoon die shop een paar keer mailen. Als je antwoord terug krijgt kan je aan de lay-out en dergelijke al zien of het een proffesionele shop is of wat dan ook. Databases van kassa.nl doprpluizen kan ook veel informatie opleveren.

Persoonlijk heb ik echt slechte ervaringen met dingen op internet bestellen. Als ik iets via marktplaats koop zorg ik altijd dat ik het product af kan halen.

Offtopic:
Ik heb maanden geleden iets bij Drakenbol.nl besteld. Site zag er zeer professioneel uit en zelfs in meerdere talen beschikbaar etcetera. Later bleek dit gewoon echt een zeer slechte shop te zijn (shop is ook medio augustus gesloten). Mailtjes die ik van de eigenaar kreeg waren echt niveau brugklas en na zeer veel moeite heb ik mijn geld toch teruggekregen. Naar mijn wandfontein heb ik echter kunnen fluiten.

Dit als voorbeeld dat webshops niet perse te vertrouwen hoeven te zijn al zien ze er professioneel uit...

Edit:
Ik zeg niet dat iedereen die iets goedkoop aanbied een oplichter is. Want via marktplaats heb ik ook diverse Xbox 360 en PS3-games gekocht voor zeer schappelijke prijzen. Ook mijn simlock-vrije Samsung D900 komt van marktplaats. Maar als je een product op kan halen is het risico al een stuk minder, als de verkoper alleen per post wil versturen zou ik gaan twijfelen.

[ Voor 12% gewijzigd door FeaR op 23-09-2007 22:12 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.