Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.272 views sinds 30-01-2008

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Gman schreef op woensdag 19 september 2007 @ 16:18:
Hey Shiver23, even offtopic maar waar komt je Avatar ook alweer vandaan? ik weet dat het ruben van der meer is, maar welke serie ook alweer?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ruben_van_der_Meer
Frøland. Geloof dat de uitsmijters ook al in 'Live Opgenomen' zaten.

En om niet alleen hier op te reageren nog even dit:

PSN: Shiver23

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Goed nieuws! Ik hoop alleen 2 dingen;

1. Dat deze controllers niet (veel) duurder zijn dan de huidige sixaxis.
2. MGS4 MOET gebruik hier van maken :9
3. Dat de accu/batterij van de controller niet al te snel leegraakt met dat getril.
4. De rumble functie uit te zetten is op de controller zelf.
5. Er patches komen voor oa. Warhawk om hier gebruik van te maken.

Ok, dat waren meer dan 2 dingen :)

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

6. Zou ook leuk zijn als het een nieuwe versie van rumble is. next-gen rumble dus
7. Mss wat zonnecellen op de controller plakken? Dan gaat de batterij ook minder snel op :9

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

7. a) Via kinetische energie van de trilling en bewegingen die je zelf maakt weer stroom opwekken.

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
Shiver23 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:03:
7. a) Via kinetische energie van de trilling en bewegingen die je zelf maakt weer stroom opwekken.
en wat dacht je van omruilen van je NON rumble controller?
Ik vind het nogal schokkend, Sony ziet in dat rumble te ingeburgerd is bij de gamers en dat de motion sensor niet DIE vernieuw meebrengt dat ze hoopten. Ik zit nu met 2 NON rumble controllers die ik graag tegen een kleine vergoeding wel wil omruilen!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Dat is nummertje 8? :)

• wboevink
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-06 23:30
Mektheb schreef op zondag 16 september 2007 @ 22:36:
De ps3 ziet er zo gaaf uit en de games worden ook steeds beter , helemaal het over internet spreekt me aan ben bang ik ook moet gaan toegeven aan de Ps3 en de xbox360 stof moet laten happen :)
Tja dat heb ik ook gedaan, maar de 360 staat echt geen stof te happen. De PS3 mag dan wel technisch en kwalitatief beter zijn er ziet er mooier uit. Maar de 360 heeft toch nog steeds de betere spelen, beter mediacenter en een superieure online beleving. Ik heb er achteraf wel spijt van, van die PS3 dan. Er is gewoonweg nog geen fatsoenlijk spel te krijgen voor de PS3. Resistance faal of men valt zwaar tegen, lijkt er heel erg op dat die 'ge-rushed' is en hetzelfde geld voor motorstorm. Maar goed het wachten is op Gran Tourismo en Ratchet en Clack.

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Lijkt me ook dat we met onze BD drive's genaaid gaan worden.
In, dit bericht staat dat er nieuwe schijfjes uitkomen die goedkoper zijn ,maar niet te lezen door oudere drive's. er stond ook nog in dat een FW upgrade mischien nog zou kunnen helpen.

• DCFreak

DCFreak

Frank J. schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:06:
[...]

Ik vind het nogal schokkend, Sony ziet in dat rumble te ingeburgerd is bij de gamers en dat de motion sensor niet DIE vernieuw meebrengt dat ze hoopten. Ik zit nu met 2 NON rumble controllers die ik graag tegen een kleine vergoeding wel wil omruilen!
Je wist toch dat ze geen rumble hadden toen je ze kocht?

• wboevink
swopdark schreef op maandag 17 september 2007 @ 20:26:
[...]

De 599,- incl twee spellen en twee controllers vind ik al een "koopje" ookal is de 599 nog steeds een psychologische barriere.
Tja een 'koopje' als je inderdaad iets met blu-ray doet. Die twee spellen vallen erg tegen, het zijn wel de beste van dit moment maar daar is al genoeg mee gezegd.

• wboevink
FeaR1986 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 17:20:
Maar erger je je niet gigantisch aan de graphics als je PS2-games aan het spelen bent op je PS3. Want je weet wat de PS3 in huis hebt en opeens zie je PS2-graphics op je scherm.
Of is die upscaling van PS2-spellen zodaning goed dat het niet noemenswaardig is?
Wat ik nog veel erger vind is dat spellen zoals the Darkness eruit zien als een PS2 spel.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:10

FeaR

In GoT we trust

DCFreak schreef op woensdag 19 september 2007 @ 17:21:
[...]

Goed nieuws! Ik hoop alleen 2 dingen;

1. Dat deze controllers niet (veel) duurder zijn dan de huidige sixaxis.
3. Dat de accu/batterij van de controller niet al te snel leegraakt met dat getril.
4. De rumble functie uit te zetten is op de controller zelf.
5. Er patches komen voor oa. Warhawk om hier gebruik van te maken.
  1. Denk niet dat ze het kunnen maken om ze nog duurder te maken dan de huidige sixaxis, want imho zijn die al te duur. Dus wellicht zullen de oude controllers in prijs worden verlaagd en de nieuwe de prijs krijgen van de oude controller. Is meteen een goede manier om de oude voorraad op te maken.
  2. Wat jij wilt :P
  3. Een Xbox 360 controller houdt het zo'n 20 uur vol met getril, dus dan moet Sony het toch wel voor elkaar krijgen dat ook te kunnen. Die 10 uur die je dus minder kan spelen is het mij meer dan waard om een trillende controller te hebben.
  4. Geef je weinig kans. Op de PS2 was het altijd in te stellen in het opties menu ingame, dus waarom zouden ze dat aanpassen. En waarom zou je dat willen, ik zit niet echt te wachten op nog een knop op mijn controller. Wellicht een submenu voor controllerinstelligen als je op de PS3-knop drukt. Dat je dan kan selecteren rumble on/off. Zou een mooi compromis zijn.
  5. Liefst patches voor alle reeds uitgekomen spellen
-RazieL- schreef op woensdag 19 september 2007 @ 17:57:
Zou ook leuk zijn als het een nieuwe versie van rumble is. next-gen rumble dus
Wat zou jij verstaan onder next-gen-rumble dan?
Shiver23 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:03:
Via kinetische energie van de trilling en bewegingen die je zelf maakt weer stroom opwekken.
Zeer strak plan _/-\o_
hermedico schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:11:
In, dit bericht staat dat er nieuwe schijfjes uitkomen die goedkoper zijn ,maar niet te lezen door oudere drive's. er stond ook nog in dat een FW upgrade mischien nog zou kunnen helpen.
Zoals je zelf al zegt komt er wellicht een firmware upgrade die het afspelen dan weer mogelijk zou maken. Ik zou me er niet al te druk om maken dat je straks met een PS3 zit die geen Blu-Ray af kan spelen/lezen.

[ Voor 30% gewijzigd door FeaR op 19-09-2007 18:36 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

wboevink schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:17:
[...]

Wat ik nog veel erger vind is dat spellen zoals the Darkness eruit zien als een PS2 spel.
En hoe bedoel je dat? Zelfs op mijn PAL televisie kan ik zien dat de textures beter zijn. Helaas heb je gelijk op een punt, The Darkness is een mooie en leuke game maar..het is het net niet!

There is no place like ::1

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Zijn er nog gekken die de press conference vannacht gaan volgen? De conference begint om 3:30 (Tokyo is +7 uur tov ons) vannacht.

http://expo.nikkeibp.co.j.../attendee_info/forum.html :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

• DCFreak

DCFreak

FeaR1986 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:23:
[...]

4. Geef je weinig kans. Op de PS2 was het altijd in te stellen in het opties menu ingame, dus waarom zouden ze dat aanpassen. En waarom zou je dat willen, ik zit niet echt te wachten op nog een knop op mijn controller. Wellicht een submenu voor controllerinstelligen als je op de PS3-knop drukt. Dat je dan kan selecteren rumble on/off. Zou een mooi compromis zijn.
De reden zou zijn om het stroomverbruik te beperken zodat de controller langer bruikbaar is zonder op te laden. Het uitzetten van rumble in de XMB is ook goed, als de setting dan maar blijft staan bij het uit en aan zetten van de console en/of controller.
[...]

Wat zou jij verstaan onder next-gen-rumble dan?
TouchSense vanzelfsprekend.

http://www.immersion.com/...c/next-gen/technology.php

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Ze zullen echt niet de games op de nieuwe schijfjes zetten zodat wij een ps3 met een nieuwe bd moeten kopen. Het is alleen jammer voor mensen die blu-ray schijfjes willen branden. Maar dat is toch niet legaal.
wboevink schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:17:Wat ik nog veel erger vind is dat spellen zoals the Darkness eruit zien als een PS2 spel.
Je moet niet alle games vergelijken met een middelmatige shooter. En bovendien kan de ps2 nooit die gfx aan, ook al is het onder de maat.
FeaR1986 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:23:Wat zou jij verstaan onder next-gen-rumble dan?
Meer realistisch getril. De dual shock is toch een redelijk simpel systeem met 1 zware moter en 1 lichte moter. Ze zouden op zich wel met wat nieuws mogen komen dat het trillen wat meer gerelateerd is aan wat je op t scherm ziet. Immersion is bv bezig met dat touch sense gebeuren, zou leuk zijn als dat in de controller komt.

In ieder geval even een applausje voor mezelf. Ik zie nu alweer mensen die "opgescheept" zitten met rumble-loze controllers, maar ik was zo slim om even te wachten met de aanschaf van een 2e controller :9

[ Voor 36% gewijzigd door Reemster op 19-09-2007 19:26 ]

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

-RazieL- schreef op woensdag 19 september 2007 @ 19:23:
[...]
Meer realistisch getril. De dual shock is toch een redelijk simpel systeem met 1 zware moter en 1 lichte moter. Ze zouden op zich wel met wat nieuws mogen komen dat het trillen wat meer gerelateerd is aan wat je op t scherm ziet. Immersion is bv bezig met dat touch sense gebeuren, zou leuk zijn als dat in de controller komt.

In ieder geval even een applausje voor mezelf. Ik zie nu alweer mensen die "opgescheept" zitten met rumble-loze controllers, maar ik was zo slim om even te wachten met de aanschaf van een 2e controller :9
Dus wat er in de Xbox 360 zit is dan ook geen next-gen-getril, want dat komt op mij best wel over als het getril wat mijn PS2 voortbracht. Sorry voor de noob-vraag, maar tot 10 minuten geleden wist ik niet eens dat next-gen-rumble bestond :+.

Ik heb ook gewacht met de aanschaf van een tweede controller. Ergens kon je gewoon weten dat er een nieuwere versie zou komen, want nog voor launch was er al kritiek op het ontbreken van rumble. En Sony zou Sony niet zijn als ze daar iets op zouden verzinnen.
En betrekkende daarop zou het me ook zeer mooi lijken als je je oude non-rumble controller kon inleveren en met bijbetaling een rumble kon krijgen (zoals Frank J zei). Maar om eerlijk te zijn zie ik dat niet gebeuren.

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Overdrijven is ook een vak :)
Uit het bericht:
De keerzijde van de medaille is dan weer dat huidige blu-ray-drives de nieuwe bd-r-technologie niet kennen en de op die manier gebrande schijfje dan ook niet kunnen lezen.
Het gaat dus enkel om schijfjes die met lth-technologie gebrand worden. Zoals jij het nieuws bracht dacht ik even dat het om echte geperste schijfjes voor bijv. films oid ging. Maar dit heeft dus alleen betrekking op schijfjes die je thuis brand met die lth-technologie. "genaaid" vind ik dan ook een beetje overtrokken conclusie :)

Wel leuk btw dat er weer rumble gaat komen, heb nu 3 sixaxis thuis liggen, dus dan koop ik er nog wel mooi een rumble controllertje bij, kan ik kiezen ^_^
Als er vrienden langskomen kunnen ze ook wel zonder rumble spelen, maakt nou ook weer niet zo heel veel uit imho.
En betrekkende daarop zou het me ook zeer mooi lijken als je je oude non-rumble controller kon inleveren en met bijbetaling een rumble kon krijgen (zoals Frank J zei). Maar om eerlijk te zijn zie ik dat niet gebeuren.
Ik zie het inderdaad ook niet snel gebeuren, Sony wil toch een keer winst gaan maken en dit soort dingen heb je nou eenmaal als early adaptor. Daarnaast ga je ook niet dood als je geen rumble hebt :P

[ Voor 14% gewijzigd door nioz op 19-09-2007 19:38 ]

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

DCFreak schreef op woensdag 19 september 2007 @ 17:21:
[...]

Op de stand van Sony staan 8 PS3's met MGS4 en 'iets speciaals'. Tel daarbij op dat Kojima rumble miste op de PS3 en er altijd op een bijzondere manier gebruik van gemaakt heeft. Ik denk dat het wel goed komt :)

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 19:19
http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=6873

Cam versie van de MGS4 trailer. Zelf wacht ik tot morgen als de trailer is vrijgegeven in het Engels, maar voor de liefhebbers! :)

Eerste paar seconden heb ik gezien en het ziet er goed uit!

Verwijderd

m4yall schreef op woensdag 19 september 2007 @ 20:04:
http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=6873

Cam versie van de MGS4 trailer. Zelf wacht ik tot morgen als de trailer is vrijgegeven in het Engels, maar voor de liefhebbers! :)

Eerste paar seconden heb ik gezien en het ziet er goed uit!
Ik dacht dat de trailer alleen in het Japans uit komt deze keer, tenminste, van wat ik gelezen heb...

• CSB
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Frank J. schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:06:
[...]

Kan me herrinneren dat Sony een daarover rechtzaak aan zijn broek had hangen op het moment dat de console zo goed als klaar was. (kan zo gauw ff geen bron vinden) Ze zouden het gekopieerd hebben van één of ander klein klotebedrijfje. Dat is dacht ik de hoofdreden waarom er geen rumble inzit.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
wboevink schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:10:
Maar de 360 heeft toch nog steeds de betere spelen, beter mediacenter en een superieure online beleving.
En wat versta je onder betere spellen? de superieure online beleving vind ik inmiddels behoorlijk uit verband getrokken, online gamen gaat perfect en laat dat nu juist de bedoeling zijn. Dat MS daarnaast nog een aantal anders diensten tegen betaling aanbied is zeker iets waar sony naar moete werken maar om nu te zeggen dat die 50 euri per jaar het echt waard is als je kijkt naar wat anderen gratis neerzetten.
Ik heb er achteraf wel spijt van, van die PS3 dan. Er is gewoonweg nog geen fatsoenlijk spel te krijgen voor de PS3.
hmm ik vraag me wel af wat je dan onder een "fatsoenlijk" spel verstaat. Vooralsnog zijn alle multiplatform toppers van de laatste tijd ook op de PS3 verschenen. Als je naar Fortza 2 verwijst moet ik je gelijk geven wantd GT5 is er gewoon nog niet, deze zal hopelijk wel de vloer aanvegen met Fortza 2. op het gebied gfx zit het iig goed. Polyphony kennende zullen ze pysics etc ook perfect uitwerken. Geen fatsoenlijk spel vind ik een ronduit belachelijke uitspraak en nogal slecht onderbouwd.
Resistance faal of men valt zwaar tegen, lijkt er heel erg op dat die 'ge-rushed' is en hetzelfde geld voor motorstorm.
Ben ik absoluut niet met je eens. Draag eens aan waarom je dit vind? Ik vind bijvorbeeld Resistance een leuk verhaal hebben, zeer soepele gameplay, verschillende gameplay (voertuigen), veel vette wapens die je een shooter een tikje anders laten spelen dan normalen guns. Daarnaast vind ik het spel niet korter dan andere shooters. Het blijft natuurlijk smaak maar afgeraffeld vind ik de game zeker niet. Ik denk dat je in die mening geheel alleen staat. Als je niet van shooters houd oke maar dat heeft niks te maken met afraffelen.
In motorstorm hadden ze wel wat banen extra kunnen stoppen das helaas jammer, online werkt het echter perfect en de gfx en phisics zijn bijzonder netjes uitgevoerd, veel gevoel van snelheid en hilarische situaties zowel off als online. De verschillende voertuigen sturen en voelen ook echt verschillend van elkaar. goed gedaan zeg ik. niks afgeraffekd aan persoonlijk. Sturen met de sixaxis vind ik een slechte move maar kan je gelukkig uitzetten.
Maar goed het wachten is op Gran Tourismo en Ratchet en Clack.
Ik zit ook met zwetende handjes te wachten op GT5 en Ratchet. de eerste screens en gameplay footage van Ratchet smaken naar meer.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Als je de mega omgevingen in die tower bv van RFOM, de AI, de wapens en de gameplay als zwaar tegenvallend ervaart, dan vraag ik me af waar je dan wel mee vermaakt kan worden, want het is gewoon kick ass. Oh wacht, het is natuurlijk geen XBox game! Dom van me, natuurlijk is het dan niks... nee HALO, dat is pas gaaf, toch?

[ Voor 22% gewijzigd door EfBe op 19-09-2007 20:38 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:56
EfBe schreef op woensdag 19 september 2007 @ 20:38:
nee HALO, dat is pas gaaf, toch?
Jep!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

swopdark schreef op woensdag 19 september 2007 @ 20:30:
[...]
Ik zit ook met zwetende handjes te wachten op GT5 en Ratchet. de eerste screens en gameplay footage van Ratchet smaken naar meer.
R&C gaat echt heersen. Wat briljant ziet dat er uit, ondanks de beroerde kwaliteit van het filmpje.

• swopdark
Holy sjit!!!!!

MGS4

wat een game, wat een characters, wat een robots, wat een humor, wat een fucking strakke gfx! wat wortd dit een "sluit jezelf twee weken op game....

DAMN!!!! >:) >:) >:) >:) _/-\o_

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• wboevink
swopdark schreef op woensdag 19 september 2007 @ 20:30:
[...]

En wat versta je onder betere spellen? de superieure online beleving vind ik inmiddels behoorlijk uit verband getrokken, online gamen gaat perfect en laat dat nu juist de bedoeling zijn. Dat MS daarnaast nog een aantal anders diensten tegen betaling aanbied is zeker iets waar sony naar moete werken maar om nu te zeggen dat die 50 euri per jaar het echt waard is als je kijkt naar wat anderen gratis neerzetten.
Gears of War, Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas, Dead or Alive 4.
Maar ja in het begin was er voor de 360 ook niet veel soeps te krijgen, afwachten dus maar.
Ik betaal graag die 50 euro, maar eens afwachten hoe het online gedeelte van de PS3 zich gaat ontwikkelen. Ik moet zeggen dat het hele "Home" gebeuren mij ook wel erg aanspreekt.
[...]

hmm ik vraag me wel af wat je dan onder een "fatsoenlijk" spel verstaat. Vooralsnog zijn alle multiplatform toppers van de laatste tijd ook op de PS3 verschenen. Als je naar Fortza 2 verwijst moet ik je gelijk geven wantd GT5 is er gewoon nog niet, deze zal hopelijk wel de vloer aanvegen met Fortza 2. op het gebied gfx zit het iig goed. Polyphony kennende zullen ze pysics etc ook perfect uitwerken. Geen fatsoenlijk spel vind ik een ronduit belachelijke uitspraak en nogal slecht onderbouwd.
Geen fatsoenlijk spel is inderdaad een beetje kort door de bocht, het is eigenlijk geen fatsoenlijk spel voor mij. Aangezien ik het meeste al voor de 360 heb blijft er weinig over voor de PS3. Ik denk dat ik een beetje verwend ben geraakt met de 360 en ik had eerlijk gezegd meer verwacht van de PS3, sinds de PS1 ben ik al fan van de playstation, ik zal gewoon geduld moeten hebben :-)
[...]

Ben ik absoluut niet met je eens. Draag eens aan waarom je dit vind? Ik vind bijvorbeeld Resistance een leuk verhaal hebben, zeer soepele gameplay, verschillende gameplay (voertuigen), veel vette wapens die je een shooter een tikje anders laten spelen dan normalen guns. Daarnaast vind ik het spel niet korter dan andere shooters. Het blijft natuurlijk smaak maar afgeraffeld vind ik de game zeker niet. Ik denk dat je in die mening geheel alleen staat. Als je niet van shooters houd oke maar dat heeft niks te maken met afraffelen.
In motorstorm hadden ze wel wat banen extra kunnen stoppen das helaas jammer, online werkt het echter perfect en de gfx en phisics zijn bijzonder netjes uitgevoerd, veel gevoel van snelheid en hilarische situaties zowel off als online. De verschillende voertuigen sturen en voelen ook echt verschillend van elkaar. goed gedaan zeg ik. niks afgeraffekd aan persoonlijk. Sturen met de sixaxis vind ik een slechte move maar kan je gelukkig uitzetten.
Resistance is zeker een goede leuke shooter, ik vind alleen de verhaallijn niet helemaal duidelijk. Hoe goed de graphics en de textures ook mogen zijn ik had er toch iets meer van verwacht. Maar misschien baal ik op dit moment van consoles omdat de 360 net al voor de 3de keer stuk is gegaan :-(

Motorsports had wat mij betreft inderdaad uitgebreider mogen zijn met betrekking tot de banen maar ook zeker de game zelf had wel iets meer in mogen zitten, vandaar dat ik het gevoel heb dat het nog niet helemaal af is. De verhalen dat de developers de grootste moeite hebben met de PS3 (iets wat ik mij, als developer, heel goed kan voorstellen) zijn wat mij betreft ook niet uit de lucht gegrepen. Vandaar mijn gevoel dat sommige spellen nog niet helemaal 'af' zijn, vanwege tijdgebrek. Maar goed dat is mijn gevoel.
[...]

GT5 en Ratchet gaan het voor mij weer helemaal goed maken, daar ben ik 100% van overtuigd, hoewel ik ook met smart zit te wachten op Halo 3, Fable 2 en PGR4. Ben zeer benieuwd naar het hele 'weer' gebeuren in PGR4 maar daar zijn andere topics voor :-)

• swopdark
Ik ga Halo 3 ook kopen net zoals ik dat met deeltje 1 en 2 heb gedaan. HALO druipt van de online gameplay. Samen met Gears of War mijn enige spellen op de 360.

Ik ga mee in de HALO 3 hype want ondanks dat het eerste HALO deel gevoel niet terugkwam in deeltje 2 blijft het een vette franchise en zal deze game niet teleurstellen. Er rust immer enorm veel verwachting op de schouders van dit spel. Helaas zal deze game (net als MGS4 trouwens) niet objectief worden beoordeeld want het is "HALO" en sommige huisjes zijn heilig. het heiliga mario huisje heeft trouwens een schilderbeurtje nodig maar met mario galaxy lijkt Nintendo het huisje niet alleen te schilderen maar ook gelijk maar ff uit te bouwen incl kelder met prive bioscoop. :P

[ Voor 45% gewijzigd door swopdark op 19-09-2007 21:25 ]

• wboevink
EfBe schreef op woensdag 19 september 2007 @ 20:38:
Als je de mega omgevingen in die tower bv van RFOM, de AI, de wapens en de gameplay als zwaar tegenvallend ervaart, dan vraag ik me af waar je dan wel mee vermaakt kan worden, want het is gewoon kick ass. Oh wacht, het is natuurlijk geen XBox game! Dom van me, natuurlijk is het dan niks... nee HALO, dat is pas gaaf, toch?
Je hebt helemaal gelijk, mijn mening was iets ongenuanceerd. Ik was inderdaad verwend geraakt met de 360. Hoewel ROFM echt een super shooter is had ik er toch iets meer van verwacht, misschien moet ik mijn verwachtingspatroon bij stellen. Enne ik bezit alle consoles zowel van Microsoft als van Sony, het is uiteraard met de PS1 begonnen lang lang geleden. Maar ik vind wel dat ik er een duidelijke mening over mag hebben, in tegenstelling tot de mensen die alleen maar een 360 of PS3 hebben. En HALO was ook gaaf, HALO 2 ook en dat zal HALO 3 ook worden, net zoals er wel ontzettend gave spellen voor de PS3 gaan uitkomen, bij de xbox'en duurde dat ook een tijdje (wat heel begrijpelijk is). Eigenlijk had ik verwacht (of gehoopt) dat ROFM een klein beetje dezelfde (imho) kwaliteiten zou hebben als Halo of Gears of War, maar dat was blijkbaar wishful thinking.

[ Voor 16% gewijzigd door wboevink op 19-09-2007 21:23 ]

• wboevink
swopdark schreef op woensdag 19 september 2007 @ 21:13:
[...]

Ik ga Halo 3 ook kopen net zoals ik dat met deeltje 1 en 2 heb gedaan. HALO druipt van de online gameplay. Samen met Gears of War mijn enige spellen op de 360.
Kijk dat bedoel ik maar, en om diezelfde reden zitten we (ik) te wachten op MGS4, GT5 en Ratchet and Clank.
(Ik wou Halo 3 natturlijk niet in mijn MGS4 post hierboven zetten want dat zou verkeerd aflopen voor masterchief, ondanks zijn armor "bum"-plating owned Snake masterchiefs kont)
:-)

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

wboevink schreef op woensdag 19 september 2007 @ 21:08:Gears of War, Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas, Dead or Alive 4.
Maar ja in het begin was er voor de 360 ook niet veel soeps te krijgen, afwachten dus maar.
Ik betaal graag die 50 euro, maar eens afwachten hoe het online gedeelte van de PS3 zich gaat ontwikkelen. Ik moet zeggen dat het hele "Home" gebeuren mij ook wel erg aanspreekt.
Gears of war vind ik zo overrated. Ik vind die statische gameplay (lijkt wat dat betreft wel op bia) maar saai. 10x liever lost planet wat mij betreft. Rainbow six en Ghost Recon vind ik helemaal niets. DOA is een leuke vecht-serie, maar doe mij toch maar Soul Calibur.

Als ik kijk naar de games die mij aanspreken dan staan de ps3 en de 360 op dit moment ongeveer gelijk en heeft de ps3 aan het eind van het jaar al een beter aanbod voor mij.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

swopdark schreef op woensdag 19 september 2007 @ 21:13:Helaas zal deze game (net als MGS4 trouwens) niet objectief worden beoordeeld want het is "HALO" en sommige huisjes zijn heilig.
Volgens mij is Famitsu anders best objectief, zeker naar FPS producten uit de States :)

Famitsu: Halo 3 (Xbox 360, Microsoft): 10 / 9 / 9 / 9 - (37/40)
-RazieL- schreef op woensdag 19 september 2007 @ 21:34:
Als ik kijk naar de games die mij aanspreken dan staan de ps3 en de 360 op dit moment ongeveer gelijk en heeft de ps3 aan het eind van het jaar al een beter aanbod voor mij.
Dat is ook het mooie van het huidige aanbod. Iedereen kan de console nemen die hij leuk vind, en waar games op zijn die hij leuk vind.

Niet iedereen vind hetzelfde leuk. Sommige mensen zweren weer bij de Wii, die bij mij al 3 maanden stof loopt te happen wegens gebrek aan, uhm, eigenlijk alles.

Probleem is er eigenlijk alleen voor de mensen die veel leuk vinden, zoals ik, die hebben niet genoeg aan 1 console :P

[ Voor 47% gewijzigd door PWM op 20-09-2007 07:38 ]

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Halo 3, mmmm ach ja de hype! Het zal een topgame zijn alleen al omdat het niet zo super veel meer hoeft te brengen dan Halo 2, nu ja..grafisch veel beter natuurlijk maar kwa gameplay zitten ze al goed!

Beide..nee alle consoles hebben wel een aantal toptitels onderweg.

GoW? Ik heb het gezien en ja er waren goede ideeen in de game gedaan. Schuilen achter dingen bijvoorbeeld maakte het net ietsjes beter ...en zeker dat de vijanden vaak ook met beleid moesten worden afgemaakt! Maakt toch a groot verschil

Alle game studios kijken bij elkaar af en het is toch best mooi om te zien wat er van komt. Sommige waren dan wel niet zo goed 6 maanden later als ze waren toen ze uit waren. zoals al gezegt de tijd dat elke game een "natural 9" krijgt is voorbij en hebben we uiteindelijk weer reviews die echt zeggen waar het op staat. Een 8 is ook niet slecht, minder dan een 9 maar als alles een 9 krijgt wat is dan de 9 waard?

• DCFreak

DCFreak

wboevink schreef op woensdag 19 september 2007 @ 21:19:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, mijn mening was iets ongenuanceerd. Ik was inderdaad verwend geraakt met de 360. Hoewel ROFM echt een super shooter is had ik er toch iets meer van verwacht, misschien moet ik mijn verwachtingspatroon bij stellen. Enne ik bezit alle consoles zowel van Microsoft als van Sony, het is uiteraard met de PS1 begonnen lang lang geleden. Maar ik vind wel dat ik er een duidelijke mening over mag hebben, in tegenstelling tot de mensen die alleen maar een 360 of PS3 hebben. En HALO was ook gaaf, HALO 2 ook en dat zal HALO 3 ook worden, net zoals er wel ontzettend gave spellen voor de PS3 gaan uitkomen, bij de xbox'en duurde dat ook een tijdje (wat heel begrijpelijk is). Eigenlijk had ik verwacht (of gehoopt) dat ROFM een klein beetje dezelfde (imho) kwaliteiten zou hebben als Halo of Gears of War, maar dat was blijkbaar wishful thinking.
Zelf heb ik van de next-gen consoles alleen de ps3 maar ik heb niets tegen de 360. Ik weet zeker dat er hier al een had gestaan als die dingen geen hardware problemen hadden gehad en zodra dat structureel is opgelost, ga ik er zeker een halen.

Ik denk dat de development van RFoM (als launchgame) niet eens zo slecht is gedaan. Dat dan vergelijken met een spel zoals GoW, dat pas een jaar na de 360 launch is uitgebracht, is misschien niet helemaal eerlijk (qua ervaringsniveau van de developers op elk respectievelijke platform).

Hopelijk valt er meer te zeggen over waar het heen gaat als we in de toekomst HALO3 en KZ2 aan een "dare to compare" kunnen onderwerpen :9

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 14:59
-RazieL- schreef op woensdag 19 september 2007 @ 21:34:
[...]
Wat komt er dit jaar nog uit aan PS3 exclusives dan? Alleen GT5, de rest is allemaal uitgesteld tot volgend jaar.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

• Gman
  • Laatst online: 31-08 17:33
Ik zie het allemaal vrij simpel, qua titels en soms ook gfx loopt de x360 wel voor, maar die is ook al dik een jaar langer op de markt.
De tegenvallende GFX op de ps3 komt door de multiplatform releases dus beperkte tijd, en dan nog het lastige proggen van de ps3.
Alle consoles moeten altijd even op gang komen qua mogelijkheden.

RFOM is gewoon een goede game met prima gfx en gameplay, dat vind vrijwel iedereen, motorstorm kon nog wel ietsje beter imo (soms rare crashes e.d.) maar goede launchgames iig.
Titels moeten gewoon even op gang komen.
Qua hardware...tsjah....meeste potentie en toekomst.

Maar dat je de ps3 qua titels tegen vind vallen, groot gelijk, echt heel spannend is het nog niet maar zal rond de kerst wel bijtrekken, ik vermaak me nog prima iig!

GoW heeft een online coop mogelijkheid, dat is echt heel gaaf, ik hoop dat meer games dat gaan krijgen.

[ Voor 6% gewijzigd door Gman op 19-09-2007 23:32 ]

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

yzf1kr schreef op woensdag 19 september 2007 @ 23:22:
[...]

Wat komt er dit jaar nog uit aan PS3 exclusives dan? Alleen GT5, de rest is allemaal uitgesteld tot volgend jaar.
ik houdt me nu bezig met ng: sigma en warhawk. heavenly sword komt eraan. verder nog uncharted, folklore, ratchet&clank. eye of judgment is ook een mooi project, maar weet niet of ik die ga kopen. verder nog wat psn-titels (weet ff niet precies welke dit jaar nog komen). Verder kan ik ff niks bedenken.

De enige 2 games die recent zijn uitgesteld tot 2008 zijn mgs4 en rock band voor zover ik weet. KZ2 zou bv zowiezo al niet in 2007 verschijnen.

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Ik heb net final Fantasy XII gekocht, ben niet iemand die heel veel tijd in gecompliceerde dingen spendeert maar. Op wat "hakkelende" video problemen na draait het heerlijk en het ziet er goddelijk goed uit voor een PS2 titel.

En ja, jammer van dat zoveel titels verlaat zijn...maar er zijn nog genoeg PS3 ( okay multi console ) games uit die zeker interresant lijken te gaan worden en dit jaar nog uitkomen!

• Arx
Hier een recap van de conference vanochtend:

http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3162979

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Devil May Cry 4, MGS4, Ratchet and Clank, Uncharted, and Echochrome were all said to be playable with rumble on the show floor, with Metal Gear Online playable with the Dual Shock 3 at Konami's booth. Hirai also said that already-released titles will rumble, including Warhawk. The Dual Shock 3 will release in Fall in Japan and Spring for Europe and the US.
Alle nieuwe en oude games rumble :*) . Alleen jammer dat wij weer tot de lente moeten wachten en de japanners binnenkort al aan de rumble kunnen.

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

• Gman
Devil May Cry 4, MGS4, Ratchet and Clank, Uncharted, and Echochrome were all said to be playable with rumble on the show floor, with Metal Gear Online playable with the Dual Shock 3 at Konami's booth. Hirai also said that already-released titles will rumble, including Warhawk. The Dual Shock 3 will release in Fall in Japan and Spring for Europe and the US.
Afbeeldingslocatie: http://media.1up.com/media?id=3398671

Nice _/-\o_

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Maar is het nu oude of nieuwe rumble? Daar is niets van bekend gemaakt of wel?

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 18:33
Kan iemand hier zeggen of Call of Duty 3 nog een beetje de moeite waard is om te kopen voor de ps3? Eerdere delen vond ik wel leuk maar ik vraag me af of deze game inmiddels (grafisch) niet wat gedateerd is en of de ps3 overzetting een beetje geslaagd is (aangezien het een geporte 360 -en daarnaast ook nog eens launchgame was..)

En is het online nog wat en wordt het nog een beetje gespeeld? Hij ligt nu namelijk voor 40 euro in de winkel en het lijkt me wel een leuk zoethoudertje tot COD4/MOH:A.

• Arx
Shiver23 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 09:39:
Maar is het nu oude of nieuwe rumble? Daar is niets van bekend gemaakt of wel?
Er staat in de preview van MGS4 van 1up dat ze konden voelen waar de explosie plaatsvond. ;) TouchSense anyone? ;)

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

jap85 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 09:56:
Kan iemand hier zeggen of Call of Duty 3 nog een beetje de moeite waard is om te kopen voor de ps3? Eerdere delen vond ik wel leuk maar ik vraag me af of deze game inmiddels (grafisch) niet wat gedateerd is en of de ps3 overzetting een beetje geslaagd is (aangezien het een geporte 360 -en daarnaast ook nog eens launchgame was..)

En is het online nog wat en wordt het nog een beetje gespeeld? Hij ligt nu namelijk voor 40 euro in de winkel en het lijkt me wel een leuk zoethoudertje tot COD4/MOH:A.
Bij ports zoals dat, als je hem al op de xbox360 hebt dan is het niet waard een PS3 versie te kopen! Als je alleen een PS3 hebt wel ;) waar wacht je op?

Verwijderd

jap85 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 09:56:

Ik heb COD3 laatst voor m'n verjaardag gekregen. Vind het er grafisch maar slecht uit zien. Ik zelf heb het wel gehad met die WO II shooters en mij kon het dan ook niet bekoren. Daarnaast is weer alles scripted en daar moet je maar van houden.

• swopdark
oeioei nieuwe Drake's Fortune footage van de TGS:

link 1
link 2

Dit ziet er erg goed uit mag ik wel zeggen en dan nieteens met behulp van de UT engine waardoor niet alle textures glimmen.

Ik vind GeOW op de 360 een gaaf spel (mede door de hoeveelheid geweld en humor) Ook het duck and cover systeem is leuk. Nu met Drake's Fortune lijkt de PS3 haar eigen GeOW gameplay te krijgen.

• jap85
swampy schreef op donderdag 20 september 2007 @ 10:27:
[...]

Bij ports zoals dat, als je hem al op de xbox360 hebt dan is het niet waard een PS3 versie te kopen! Als je alleen een PS3 hebt wel ;) waar wacht je op?
Nee heb geen 360, jij vond hem dus wel de moeite waard? Is de (splitcreen) multiplayer nog wat? (ja ik zit hier op mn werk en kan op geen enkele gamesite komen om ff wat info te zoeken (geblokkeerd), vandaar de vragen. Ik wil hem anders zo in de pauze even halen ;)
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 10:41:
[...]
Ik heb COD3 laatst voor m'n verjaardag gekregen. Vind het er grafisch maar slecht uit zien. Ik zelf heb het wel gehad met die WO II shooters en mij kon het dan ook niet bekoren. Daarnaast is weer alles scripted en daar moet je maar van houden.
Ja dat het scripted is staat het bekend om natuurlijk, maar vond de vorige COD's ook wel vermakelijk evengoed. Grafisch een stuk minder dan bijvoorbeeld resistance?

[ Voor 33% gewijzigd door jap85 op 20-09-2007 11:00 ]

• Dutch_Baseline
  • Laatst online: 11-12-2024
-RazieL- schreef op donderdag 20 september 2007 @ 00:28:
[...]

ik houdt me nu bezig met ng: sigma en warhawk. heavenly sword komt eraan. verder nog uncharted, folklore, ratchet&clank. eye of judgment is ook een mooi project, maar weet niet of ik die ga kopen. verder nog wat psn-titels (weet ff niet precies welke dit jaar nog komen). Verder kan ik ff niks bedenken.

De enige 2 games die recent zijn uitgesteld tot 2008 zijn mgs4 en rock band voor zover ik weet. KZ2 zou bv zowiezo al niet in 2007 verschijnen.
Heavenly Sword heb ik al sinds vorige week.. Gekocht bij Bart Smit in Alphen a/d Rijn... Errug vet trouwens!!! Heb misschien 3 x een uurtje gespeeld (gaat ie lekker lang mee) en damn... Wat een vet spel!!! Heb denk ik nog nooit zoiets moois gezien (qua grfx dan)...

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

• Dutch_Baseline
  • Laatst online: 11-12-2024
-RazieL- schreef op donderdag 20 september 2007 @ 00:28:
[...]

Heavenly Sword heb ik al sinds vorige week. Hij lag bij de Bart Smit in Alphen aan den Rijn... Tjeez, wat zie dat spel er vet uit!!! Ongekend!!!!

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Verwijderd

Ik kon niet langer wachten en had geen zin om te wachten voor een prijsdaling van de PS3 waarbij ik weliswaar 2 games zou krijgen, maar een race game boeit me niet alsmede de extra controller. Had al bij onze plaatselijke gameshop gevraagd of ik die games met controller kon achterlaten en zo eventjes 500 euro ophoesten, maar dat was NOT DONE .

Ik heb dus maar een xbox 360 gehaald met gears of war en halo 3 gepreorderd en moet zeggen
ook geen slechte keus en die blueray schijfjes zijn toch nog te duur. dus volgend jaar met de
beginnende herfst maar kijken voor een PS3. Nu rulez mijn xbox online geweldig :)

jammer Sony , check U later :*)

• jap85
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 13:02:
Ik kon niet langer wachten en had geen zin om te wachten voor een prijsdaling van de PS3 waarbij ik weliswaar 2 games zou krijgen, maar een race game boeit me niet alsmede de extra controller. Had al bij onze plaatselijke gameshop gevraagd of ik die games met controller kon achterlaten en zo eventjes 500 euro ophoesten, maar dat was NOT DONE .

Ik heb dus maar een xbox 360 gehaald met gears of war en halo 3 gepreorderd en moet zeggen
ook geen slechte keus en die blueray schijfjes zijn toch nog te duur. dus volgend jaar met de
beginnende herfst maar kijken voor een PS3. Nu rulez mijn xbox online geweldig :)

Sterkte!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Sterkte gewenst, zeer veel sterkte gewenst. Je zal het misschien nodig hebben, heb je het telefoon nummer van de microsoft helpdesk? Hier :)

spoiler:
xbox helpdesk
Telefoon

Telefonische ondersteuning:
0800 023 3894

• swopdark
swampy schreef op donderdag 20 september 2007 @ 13:28:
heb je het telefoon nummer van de microsoft helpdesk? Hier :)
Haha ik heb die knakkers ongeveer twee dagen na de aanschaf van mijn 360 ook gebeld omdat ik de beloofde 1 maand gratis Live Gold niet aan de praat kreeg. Werd verdorie doorverbonden naar een engelstalige knakker die geen woord nederland kon en uiteindelijk kwam het er op neer dat ik kan fluiten naar mijn gratis Gold membership. Lekker dus...

ach de 360 is ook een leuke console alleen jammer van de herrie.

• Gman
Ik wordt een beetje moe van al die gasten die lopen te nuilen op de 600 euro van de ps3 terwijl de x360 bijna even duur is (hd-dvd drive en live abbo) elke keer als er iets wordt gepost over de PS3 op de frontpage.

• EfBe
  • Niet online

Het helpdesk nummer van MS al genoteerd? You're gonna need it, buddy ;)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Dus stiekem wil je het allerliefste een PS3.

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

swopdark schreef op donderdag 20 september 2007 @ 13:50:
[...]

Haha ik heb die knakkers ongeveer twee dagen na de aanschaf van mijn 360 ook gebeld omdat ik de beloofde 1 maand gratis Live Gold niet aan de praat kreeg. Werd verdorie doorverbonden naar een engelstalige knakker die geen woord nederland kon en uiteindelijk kwam het er op neer dat ik kan fluiten naar mijn gratis Gold membership. Lekker dus...

ach de 360 is ook een leuke console alleen jammer van de herrie.
Tja daarom heb ik ook liever een lokale pc-shop, kastenwinkel etc...want over het algemeen praat je dan ook met iemand die in nederland werkt en waarschijnlijk ook goed kan spreken. ( nu moet ik zeggen dat de windows activatie servicelijn wel nederlands sprekent werkt ( gelukkig ) maar je soms met rare accenten zit. Maar ach ja dat kan dan ook fries of zaans zijn dus zelf heb ik daar geen probleem mee )

Verwijderd

PSN UPDATE....

Title: Licence/Publisher: Availability

Game

MediEvil®: SCEE: All territories (PS1 title)
Locoroco Cocoreccho: SCEE: All territories (PS3) (volledige game ?? nu al ? )
Syphon Filter: SCEE: All territories (except Germany) (PS1 title)

Video

Heavenly Sword - TV Ad: SCEE: Australia, Denmark, Finland, Ireland, New Zealand, Norway, South Africa, Sweden & UAE
Jericho Trailer: Codemasters: All territories (except Germany, Portugal, Russia)

New Banners

Locoroco Game

bron.. threespeech.com

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2007 14:36 ]

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 17:14
zoals altijd weer niet veel bijzonders ... ben benieuwd naar de USA update die later volgt, misschien dat daar nog een leuk demootje tussen zit.

Verwijderd

De Japanse store zou onlangs een grote update hebben gehad met veel TGS content, alleen ik weet niet wat, ik heb geen account voor die Store.

Verwijderd

Moving on, Kaz remarked that he'd like Sony to work better with developers, and have advisory board meetings to give feedback. He expressed an interest in making Sony a more receptive company -- both to developers and to fans. With the comment about listening to the fanbase, he took out what we all knew was coming, the Dual Shock 3.

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
dcell schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:37:
zoals altijd weer niet veel bijzonders ...
Niet veel bijzonders ???

Locoroco !!! :D

(als ik er zelf aan toe kom tenminste. ik ben bang dat m'n vrouw m'n PS3 in beslag neemt..)

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Sentry23 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:27:
[...]

Niet veel bijzonders ???

Locoroco !!! :D

(als ik er zelf aan toe kom tenminste. ik ben bang dat m'n vrouw m'n PS3 in beslag neemt..)
Dat is toch maar gewoon een videootje van die game? Dat je je daar zo op kan verheugen...

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 19:19
Net even de engelse trailer bekeken van MGS4. Ben erg benieuwd, volgens mij gaat het ook wel een grote game zijn. Veel verschillende locaties, veel personages. Ben wel onder de indruk! :)

volgende week alleen eerst even Heavenly Sword halen, dat lijkt me ook wel erg gaaf!! >:)

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

FeaR1986 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:29:
[...]

Dat is toch maar gewoon een videootje van die game? Dat je je daar zo op kan verheugen...
Oke mijn fout. Uit deze post:
vond ik het net lijken of het om een video ging, maar net even PSN ge-checked en het blijkt idd toch de game te zijn. Nu mijn creditcard maar eens opzoeken zodat ik dat Locoroco ook aan kan schaffen, kan voor €2,99 nooit een miskoop zijn. Op de PSP zag het er iig leuk uit.

Edit:
Ik vind die commerciele prijzen als €2,99 en €4,99 wel irritant. Er blijven nu altijd van die vage bedragen over in mijn wallet als €2,03. Nu is na 100x een spel kopen dat probleem ook tijdelijk opgelost, maar van mij hadden ze er net zo goed gewone ronde prijzen van mogen maken.

[ Voor 17% gewijzigd door FeaR op 20-09-2007 15:48 ]

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

FeaR1986 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:38:
[...]

[...]

vond ik het net lijken of het om een video ging, maar net even PSN ge-checked en het blijkt idd toch de game te zijn. Nu mijn creditcard maar eens opzoeken zodat ik dat Locoroco ook aan kan schaffen, kan voor €2,99 nooit een miskoop zijn. Op de PSP zag het er iig leuk uit.

Edit:
Ik vind die commerciele prijzen als €2,99 en €4,99 wel irritant. Er blijven nu altijd van die vage bedragen over in mijn wallet als €2,03. Nu is na 100x een spel kopen dat probleem ook tijdelijk opgelost, maar van mij hadden ze er net zo goed gewone ronde prijzen van mogen maken.
Raak niet verslaaft aan de tune ervan, kleine waarschuwing..het is een liedje dat snel in je hoofd zit!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

swampy schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:50:
[...]

Raak niet verslaaft aan de tune ervan, kleine waarschuwing..het is een liedje dat snel in je hoofd zit!
Te laat....

En waarom heb ik het idee dat ik eerst mijn Java-huiswerk/embedded software-rapport af had moeten maken en daarna pas deze game had moeten gaan spelen O-)

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
[...]

[...]

Ik heb ergens gelezen dat loco roco meer een screensaver is ipv een spel. Heb even geen bron bij de hand.

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Caboman schreef op donderdag 20 september 2007 @ 16:20:
[...]

Ik heb ergens gelezen dat loco roco meer een screensaver is ipv een spel. Heb even geen bron bij de hand.
Om PSN staat het toch echt als volledig spel voor €2,99 van zo'n 256mb groot. En het start hier bij mij ook gewoon ook als een echte game op. Dus een screensaver zou ik het niet willen noemen...

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Zolang ze geen €3,01 en €5,01 vragen is het toch geen probleem :) Je houdt nu wat over, terwijl je anders inderdaad steeds net tekort komt :)

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Caboman schreef op donderdag 20 september 2007 @ 16:20:
[...]

Ik had ook iets gelezen van dat het een interactieve screensaver was...

[ Voor 62% gewijzigd door SToRM666 op 20-09-2007 16:30 ]

PSN id: NL_SToRM

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

PWM schreef op donderdag 20 september 2007 @ 16:27:
[...]

Zolang ze geen €3,01 en €5,01 vragen is het toch geen probleem :) Je houdt nu wat over, terwijl je anders inderdaad steeds net tekort komt :)
Daarom zeg ik: gewoon ronde prijzen en niet gaan miepen met eurocenten. Maar aan de andere kant ben ik al lang blij dat Sony voor echt geld gekozen heeft en niet voor credits waardoor je helemaal niet meer in een oogopslag kan zien wat je kwijt bent en telkens om moet gaan rekenen. :)

Edit:
Volgens mij had ik in een oogopslag ook iets van "interactieve screensaver" zien staan toen ik Locoroco ging downen. Maar verder niet op gelet en kan het nu ook niet meer terugzoeken, want ik heb die game nu al gedownload.

Edit 2:
Net ook maar even de movie van Clive Barker's Jericho gedownload. Niet echt een heel boeiende trailer op het gebied van hoe de gameplay zal gaan worden (dus geen ingame beelden). Maar het ziet er wel heel erg vet uit. Aan de ene kant wel jammer dat het over iets van de oudheid gaat terwijl Clive Barker toch bekend staat om de meesterlijke creatures uit de HellRaiser reeks. Maar aan de andere kant vallen games gebasseerd op films meestal tegen. Maar naar alleen de 2 minuten durdende trailer kijkende ziet het er best vet uit...

[ Voor 42% gewijzigd door FeaR op 20-09-2007 16:39 ]

Verwijderd

SToRM666 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 16:29:
[...]

Ik had ook iets gelezen van dat het een interactieve screensaver was...
ik dacht dat ik boven gemeld had dat het een duidelijk een game is en geen video of screensaver..
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:33:

Game

MediEvil®: SCEE: All territories (PS1 title)
Locoroco Cocoreccho: SCEE: All territories (PS3) (volledige game ?? nu al ? )
Nieuwe Trailers bij GameTrailers.com !!!

Nieuwe GAMEPLAY MGS4

LittleBigPlanet

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots

Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction

White Knight Story

Devil May Cry 4

Soul Calibur IV

En veel meer :)

Kan het niet bijhouden elke minuut komen er nieuwe trailers :)

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2007 18:00 ]

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 16:26
allebei een beetje gelijk.
Het functioneert als een screensaver.
Naar deze is wel interactief, je kunt hem dus spelen
Sony geeft toe dat de content minimaal is en daarom ook de lage prijs.

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Laryx schreef op donderdag 20 september 2007 @ 17:52:
allebei een beetje gelijk.
Het functioneert als een screensaver.
Naar deze is wel interactief, je kunt hem dus spelen
Sony geeft toe dat de content minimaal is en daarom ook de lage prijs.
Waarom snap ik de term screensaver in dit geval niet. Een screensaver vind ik iets wat op de achtergrond draait als je in de XMB bent. Zoals een plaatje of kort filmpje van de game waarop je staat geselecteerd (als je op GT staat krijg je die koplamp, als je op Flow staat komt die message "Life could be simple" onderin, etcetera). Maar zoals gezegd kan je Locoroco gewoon starten als een game en vandaar dat ik de term screensaver in dit geval de content geen eer aan vind doen. Agreed dat het een redelijk korte game is, maar voor €2,99 bied het mij een hoop vermaak om telkens mijn highscore te verbeteren.

[ Voor 0% gewijzigd door FeaR op 20-09-2007 19:19 . Reden: Type-o ]

• CSB

CSB

Verdomme. Da's echt bagger dat je alleen met een creditcard aankopen kan doen. Heel de fokking wereld zit zo'n beetje op Paypal e.d. Heel kortzichtig Sony! Zo verdien je lekker wat... |:(

[ Voor 0% gewijzigd door CSB op 20-09-2007 19:41 . Reden: zo pissig da'k typos ga maken ]

• Squatto
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 13:42
Heb sinds kort ook een PS3 en vind het een pracht apparaat.

Maar nu speel ik nog graag mijn oude PS2 games en heb daarvoor natuurlijk mijn PS2 gewoon bij de hand gehouden, maar nou heb ik toch een vraagje over de PS2 games op de PS3.

1. Wordt het beeld bij jullie ook lichter als je een PS2 spel speelt?, zeg maar het zwart wordt een stuk minder zwart. Bij de PS1 games is dit weer niet.

2. Als je PS2 game op full upscaled valt er dan bij jullie ook een klein beetje van het beeld buiten het scherm? En weer bij PS1 games is dit niet.

Verwijderd

Heeft iemand wel eens problemen met het online komen met de PS3? Ik krijg regelmatig de melding dat de er geen contact gemaakt kan worden met de DNS server. Ik heb de PS3 aangesloten dmv een kabel en via een router. Ik moet de PS3 soms een paar keer aan en uit zetten voor het lukt om online te komen.

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Final Fantasy!!!
TGS07: Final Fantasy XIII trailer impressions

After adamantly insisting that you do not videotape or record the screening in any way or else, the Square Enix private theater showcased numerous titles from the ever-expanding Final Fantasy universe. The first trailer on display was the lead game in the Fabula Nova Crystallis series, Final Fantasy XIII. In English, a narrator explains a corruption that seems to plaguing the land. "Those tainted by the outside were exiled," he explains.

Earlier trailers highlighted Lightning, but the trailer at TGS showed off a number of new characters, environments and creatures. A gunman that seems to have specific mastery over water shoots a crystal, creating a massive water summon. Paths of ice form in the sky, as he rides along on a motorcycle. Certainly, a spectacle to behold. Then a massive African-inspired scene provides a stark contrast to the futuristic environments we've seen of the game so far. Fantastic Mammoth-like beasts walk across a river in a scene that could've been ripped out of a Afrika gone slightly astray. Debuting in this new trailer was a brand new female character that stands, staring at a frozen planet orbiting in the sky. The trailer ends with a proud proclamation "PS3 Only," to silence any doubters.

Once again, we were stunned by the visuals of the trailer, which went beyond the quality of most Hollywood productions. The new dry landscape showcased provides reassurance that the game will not remain stagnant in its visual look. However, in spite of the incredible excitement generated by the trailer, we were surprised that a different game in the Square Enix theater stole the show.
Een andere game van Square-Enix :o Zou het dan toch de FF7-remake zijn? Of Chrono Break? Of gaat het om Versus XII? (zie onder)

Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.joystiq.com/media/2007/09/ffversus490.jpg
TGS07: Final Fantasy Versus XIII trailer impressions

Know of the old adage: save the best for last? Square Enix did just that with its incredible Final Fantasy Versus XIII presentation. In spite of being comprised of completely non-interactive and most likely pre-rendered footage, the Versus trailer absolutely stunned the audience due to its incredible sense of style. The trailer begins, telling viewers that "this is a fantasy based in reality." What could that mean?

The footage begins with a car driving by, segueing to a familiar scene of the mysterious male protagonist deflecting bullets from an opposing military force. Quickly, the trailer flashes to a girl in a school outfit that seems to be awaiting someone. Latin text is interspersed throughout, fitting to the beat of both the visuals and music. Already, there's a strong sense of style and intrigue.

A meticulously designed cathedral is the next scene in the trailer, and we see a mysterious hooded individual eerily similar to a character in Advent Children. All the while, snippets of the lead killing the opposing soldiers in a surprisingly gory way. We were shocked to see blood spurt out of the villains -- could this be the first M-rated Final Fantasy game?

Other scenes show a friend to our mysterious unnamed lead character traveling through a desert highway, only to find the highway covered in what looks to be a newly created river. Here, we get to see the duality of fantasy and reality at play: there's a clear sense of emotion conveyed through the facial animation system, and the characters do feel quite human, in spite of the clearly fantastic events that surround them. At the end of the trailer, we finally see the male and female characters meet, glad at first. But then, as red and blue auras surround them both, a sad look of despair creeps in. We'd have to guess that these two, friends at first, are destined to be mortal enemies. A familiar, but nonetheless intriguing concept.

With its stylish character designs, fantastic environmental art, a strong sense of dramatic direction, and incredibly visceral action makes Versus a game rich with potential. To evoke such a powerful response from the audience from a completely non-playable presentation means that Square Enix can have a winner on its hands: let's hope that, unlike Dirge of Cerberus, the game can deliver on such an ambitious promise.
Bron: Joystiq.com

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Squatto schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:41:
Heb sinds kort ook een PS3 en vind het een pracht apparaat.

Maar nu speel ik nog graag mijn oude PS2 games en heb daarvoor natuurlijk mijn PS2 gewoon bij de hand gehouden, maar nou heb ik toch een vraagje over de PS2 games op de PS3.

1. Wordt het beeld bij jullie ook lichter als je een PS2 spel speelt?, zeg maar het zwart wordt een stuk minder zwart. Bij de PS1 games is dit weer niet.

2. Als je PS2 game op full upscaled valt er dan bij jullie ook een klein beetje van het beeld buiten het scherm? En weer bij PS1 games is dit niet.
PS1 games zijn veel makkelijker blijkbaar om te emuleren voor de PS3 als PS2 games want ja PS2 games hebben duidelijk vaker problemen. Nu vaak zijn het dingen als videos die stotteren, zwarte lijnen in het beeld, plotseling interlaced beeld. Etc...allemaal kleine dingen die echt individueel zijn van de specifieke versie van de game.

Het is niet perfect maar meese PS2 games zijn zeker goed te spelen!

Verwijderd

Ja het liefst had ik een PS3

maar goed doe het wel een jaar met de xbox 360 en dan volgend jaar de PS3 alsnog kopen, tenzij ik opeens een smak geld heb dan koop ik de PS3 , die blueray geloof ik wel, gaat me puur om de games.

Verwijderd

Skate Demo is trouwens te downloaden in de amerikaanse PS Store :)

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 16:26
Bron: ps3.ign.com
Four new demos will be available in today's update, including ones for Skate, NBA 08, Sega Rally Revo and Stuntman: Ignition. There will also be a brand new downloadable game for purchase: LocoRoco Cocoreccho! for $6.99.

In addition to these bigger updates, there will also be a few new wallpapers to peruse through, as well as new trailers for GT5 Prologue, Ratchet & Clank Future and Devil May Cry 4.

allemaal for US natuurlijk ik heb wel zin in de sega rally demo.

[ Voor 4% gewijzigd door Laryx op 20-09-2007 20:50 ]

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Laryx schreef op donderdag 20 september 2007 @ 20:50:
Bron: ps3.ign.com
Four new demos will be available in today's update, including ones for Skate, NBA 08, Sega Rally Revo and Stuntman: Ignition. There will also be a brand new downloadable game for purchase: LocoRoco Cocoreccho! for $6.99.

In addition to these bigger updates, there will also be a few new wallpapers to peruse through, as well as new trailers for GT5 Prologue, Ratchet & Clank Future and Devil May Cry 4.

allemaal for US natuurlijk ik heb wel zin in de sega rally demo.
In de NL store is NBA 08 al te downen. Eveneens kan je Locoroco downen voor €2,99...

Verwijderd

word loco roco spelen vanavond :)

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Ik heb na enkele maanden Forza 2, The Darkness en Gears of War spelen toch maar eens besloten om Resistance Fall of Man weer eens in mijn PS3 te stoppen. Want kon me herinneren dat ik daarmee was gestopt omdat ik niet verder kwam. Nu is het meestal het geval dat ik dan na een week of wat rust weer verder kom, maar bij Resistance zit ik echt vast.

Het is niet dat ik niet verder kom omdat ik een puzzel niet op kan lossen a la Tombraider, maar het is meer dat ik te veel vijanden heb en te weinig health/ammo/skills.

Ik zal de spoiler-tag gebruiken zodat ik mensen het plezier van de game niet zal ontnemen die de game pas hebben...

Het gaat om het level "Een Duistere Plaats - Chimera Tunnels 22:33 GMT".
spoiler: Hier kom ik dus niet verder:
Je begint met het oppikken van een nieuw wapen, de rocketlauncher. En dan begint de fun... Tientallen van die ongewapende gasten (ben de naam kwijt, heb het spel zoals gezegd al maanden niet meer gespeeld) komen op je af en bijten zo lekker naar je hals. Waarna je die dood hebt zakken de liften en komen er van die gasten die ook nog een schieten. Eer dat ik alles dood heb en met de lift naar boven kan heb ik nog maar zo weinig health dat ik het boven al helemaal niet meer redt.

Nu was ik al in het begin in een liftschacht gaan staan zodat die eerste vijanden me niet van achter konden bespringen. Dit werkt best oke, want hier loop ik dan ook bijna geen damage op. Maar daarna heb ik niet echt een goede tactiek om met meer health boven te komen.

Dus iemand tips hoe ik dit met meer health kan redden of wellicht het wapen waarmee je dit level makkelijker door komt? En weet iemand ook op hoeveel % van dit spel ik ongeveer ben. Want als het 25% is en het is nu al zo moeilijk kan het nog leuk worden.

[ Voor 2% gewijzigd door FeaR op 20-09-2007 21:35 . Reden: Spoiler toegevoegd ]

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 20:46:
Skate Demo is trouwens te downloaden in de amerikaanse PS Store :)
.... Eindelijk! :D thx
Ben hem nu aan het downloaden, kijk er echt al een tijd naar uit en ik hoop dan ook dat het me niet gaat tegenvallen. Mijn Wii staat even stof te happen (af en toe een VC game, maar verder.. : /) dus mijn Ps3 moet mij de komende maanden gaan entertainen; nu ff heavenly Sword, Skate en Pes in oktober, Haze in november.. moet wel goed gaan komen : )

• Gman
@FeaR1986 hmm zegt me niet al teveel terwijl ik 'm deze of vorige week nog uitgespeeld heb.

Ik heb even een walkthrough opgezocht en vond dit:
spoiler:
Immediately following the Menials will be a cozy little group consisting of Hybrids. They'll be coming down from the lifts (one of which will be over your head if you are still standing in the alcove) around the outer walls of the room. You should encounter no more than 4 or 5 of these beasts before the room falls silent again. I don't believe this group included a Steelhead, but if it did, he never got time to take a shot at me. When you are left alone again, search the whole room for ammo, particularly the center area where you will also find a new weapon! The L209 LAARK rocket launcher! YAAAAY! When you have everything in here, find the elevator platform in one of the alcoves and hit the switch to go to the next floor.

On the second floor, you'll have to walk around the outside of the room and you can only go to the left. Pick up what you need right here and move cautiously ahead. You will immediately see a Leaper Pod cluster ahead and to your left, but long before you get to it, three Steelheads will come around the walkway towards you. Unless you plan on getting up close and personal with them, use the Auger to help take them out. If you are feeling bulletproof, try the Fareye and use the "focus" mode to slow down their ammo and take them out with head shots. When they are out of the way, deal with the Leaper Pods however you wish.

Maak dus gebruik van de auger om door de muur te schieten, ik denk dat je op +_70% van de game zit als ik de rest van de walkthrough site bekijk.

Verder krijg je nog wel wat pittige maar ook gave stukken dus even doorzetten.

Ik zelf heb net The Darkness uitgespeeld :)
Motorstorm zal ik nu verder spelen en daarna w.s. heavenly sword kopen, ik hou me aanbevolen voor een 2e handsje ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Gman op 20-09-2007 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Gman schreef op donderdag 20 september 2007 @ 23:37:
@FeaR1986 hmm zegt me niet al teveel terwijl ik 'm deze of vorige week nog uitgespeeld heb.

Ik heb even een walkthrough opgezocht en vond dit:
-- tekst --

Verder krijg je nog wel wat pittige maar ook gave stukken dus even doorzetten.

Ik zelf heb net The Darkness uitgespeeld :)
Motorstorm zal ik nu verder spelen en daarna w.s. heavenly sword kopen, ik hou me aanbevolen voor een 2e handsje ;)
Mmmm 70% al, ben ik toch al verder dan ik dacht. Maar dat zou ook wel moeten aangezien ik m al sinds de 23e maart heb O-) O-)

Maar aan de andere kant vermoed ik dat Resistance toch weer wat weekjes rust krijgt. Want heb net voor mezelf besloten maar eens Heavenly Sword te gaan kopen. Demo zag er prachtig uit en God of War vond ik ook altijd toffe spellen. En aangezien er bij Gamekings werd gezegd dat Heavenly Sword is als een bj door het lekkerste wijf ter wereld ga ik die game toch maar eens checken. En de stufi is weer binnen dus ik kan het lijden :+

The Darkness heb ik ook uitgespeeld. Naar mijn mening erg goede game met zeer goed verhaal. Wel wat kort en met lange laadtijden en redelijk scripted (niet zo extreem als een Call of Duty). Heb ik me zeker mee vermaakt voor een uurtje of 10. En die animatie wanneer je een hart uit zo'n bad guy trekt blijft een tof gezicht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 17:14
FeaR1986 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 21:17:
[...]

In de NL store is NBA 08 al te downen. Eveneens kan je Locoroco downen voor €2,99...
het gaat hier dacht ik niet om de NBA 08 van EA Sports. Die is inderdaad te downloaden in de NL store. De update van de USA store bevat volgens mij NBA 08 van Sony zelf (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:49:
Heeft iemand wel eens problemen met het online komen met de PS3? Ik krijg regelmatig de melding dat de er geen contact gemaakt kan worden met de DNS server. Ik heb de PS3 aangesloten dmv een kabel en via een router. Ik moet de PS3 soms een paar keer aan en uit zetten voor het lukt om online te komen.
Nee, ik krijg altijd zonder problemen mijn PS3 op het internet. Zowel in games als in de browser. En ik ben via WIFI verbonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-RazieL- schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:58:
Final Fantasy!!!

[...]

Een andere game van Square-Enix :o Zou het dan toch de FF7-remake zijn?
Jammer dat er niets over bekend gemaakt is, of zou het nog moeten/kunnen komen?

Een FF7 remake zou echt UBERgeweldig zijn! :9~

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2007 08:45 . Reden: goed typen is moeilijk ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik wil nog wel keer die starterspack halen van motorstorm en resitstance, maar die verdwijnd. Maar wanneer zal die er uit gaan denken jullie ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 19:05

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:49:
Ja heel vaak als ik mijn PS3 aanzet wil hij niet automatisch verbinden, wel als ik handmatig verbind of als ik switch tussen offline account's wil hij wel automatisch verbinden. Ik heb alle poorten voor mijn PS3 opengezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Mars18 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 09:19:
Ik wil nog wel keer die starterspack halen van motorstorm en resitstance, maar die verdwijnd. Maar wanneer zal die er uit gaan denken jullie ?
verdwijnt :X

Is dat zo? Lijkt me dat dit nog wel even duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:45
Is het mogelijk om internet radio te streamen van PC naar PS3? Films en MP3 zijn geen probleem, en bij Nero kan je ook een server adres opgeven voor een web radio. Maar deze worden niet afgespeeld via de PS3. Best jammer, want via shoutcast en bijv www.di.fm heb je leuke radio's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:38
technoaddict schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:47:
Is het mogelijk om internet radio te streamen van PC naar PS3? Films en MP3 zijn geen probleem, en bij Nero kan je ook een server adres opgeven voor een web radio. Maar deze worden niet afgespeeld via de PS3. Best jammer, want via shoutcast en bijv www.di.fm heb je leuke radio's.
Kan dat nu niet met de nieuwe winamp? Ik ben hier ook wel erg benieuwd naar. :)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Dit is inderdaad iets wat ik ook wel zou willen weten. Ik draai namelijk zelf een stream soms.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.