swopdark schreef op woensdag 19 september 2007 @ 20:30:
[...]
En wat versta je onder betere spellen? de superieure online beleving vind ik inmiddels behoorlijk uit verband getrokken, online gamen gaat perfect en laat dat nu juist de bedoeling zijn. Dat MS daarnaast nog een aantal anders diensten tegen betaling aanbied is zeker iets waar sony naar moete werken maar om nu te zeggen dat die 50 euri per jaar het echt waard is als je kijkt naar wat anderen gratis neerzetten.
Gears of War, Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas, Dead or Alive 4.
Maar ja in het begin was er voor de 360 ook niet veel soeps te krijgen, afwachten dus maar.
Ik betaal graag die 50 euro, maar eens afwachten hoe het online gedeelte van de PS3 zich gaat ontwikkelen. Ik moet zeggen dat het hele "Home" gebeuren mij ook wel erg aanspreekt.
[...]
hmm ik vraag me wel af wat je dan onder een "fatsoenlijk" spel verstaat. Vooralsnog zijn alle multiplatform toppers van de laatste tijd ook op de PS3 verschenen. Als je naar Fortza 2 verwijst moet ik je gelijk geven wantd GT5 is er gewoon nog niet, deze zal hopelijk wel de vloer aanvegen met Fortza 2. op het gebied gfx zit het iig goed. Polyphony kennende zullen ze pysics etc ook perfect uitwerken. Geen fatsoenlijk spel vind ik een ronduit belachelijke uitspraak en nogal slecht onderbouwd.
Geen fatsoenlijk spel is inderdaad een beetje kort door de bocht, het is eigenlijk geen fatsoenlijk spel voor mij. Aangezien ik het meeste al voor de 360 heb blijft er weinig over voor de PS3. Ik denk dat ik een beetje verwend ben geraakt met de 360 en ik had eerlijk gezegd meer verwacht van de PS3, sinds de PS1 ben ik al fan van de playstation, ik zal gewoon geduld moeten hebben :-)
[...]
Ben ik absoluut niet met je eens. Draag eens aan waarom je dit vind? Ik vind bijvorbeeld Resistance een leuk verhaal hebben, zeer soepele gameplay, verschillende gameplay (voertuigen), veel vette wapens die je een shooter een tikje anders laten spelen dan normalen guns. Daarnaast vind ik het spel niet korter dan andere shooters. Het blijft natuurlijk smaak maar afgeraffeld vind ik de game zeker niet. Ik denk dat je in die mening geheel alleen staat. Als je niet van shooters houd oke maar dat heeft niks te maken met afraffelen.
In motorstorm hadden ze wel wat banen extra kunnen stoppen das helaas jammer, online werkt het echter perfect en de gfx en phisics zijn bijzonder netjes uitgevoerd, veel gevoel van snelheid en hilarische situaties zowel off als online. De verschillende voertuigen sturen en voelen ook echt verschillend van elkaar. goed gedaan zeg ik. niks afgeraffekd aan persoonlijk. Sturen met de sixaxis vind ik een slechte move maar kan je gelukkig uitzetten.
Resistance is zeker een goede leuke shooter, ik vind alleen de verhaallijn niet helemaal duidelijk. Hoe goed de graphics en de textures ook mogen zijn ik had er toch iets meer van verwacht. Maar misschien baal ik op dit moment van consoles omdat de 360 net al voor de 3de keer stuk is gegaan
Motorsports had wat mij betreft inderdaad uitgebreider mogen zijn met betrekking tot de banen maar ook zeker de game zelf had wel iets meer in mogen zitten, vandaar dat ik het gevoel heb dat het nog niet helemaal af is. De verhalen dat de developers de grootste moeite hebben met de PS3 (iets wat ik mij, als developer, heel goed kan voorstellen) zijn wat mij betreft ook niet uit de lucht gegrepen. Vandaar mijn gevoel dat sommige spellen nog niet helemaal 'af' zijn, vanwege tijdgebrek. Maar goed dat is mijn gevoel.
[...]
Ik zit ook met zwetende handjes te wachten op GT5 en Ratchet. de eerste screens en gameplay footage van Ratchet smaken naar
meer.
GT5 en Ratchet gaan het voor mij weer helemaal goed maken, daar ben ik 100% van overtuigd, hoewel ik ook met smart zit te wachten op Halo 3, Fable 2 en PGR4. Ben zeer benieuwd naar het hele 'weer' gebeuren in PGR4 maar daar zijn andere topics voor :-)