Dus die XGL is helemaal niet meer nodig nu?
Dat je een herinstall hebt gedaan, heb ik gelezen. Het is nog wel zo netjes om je vraag te beantwoorden

.
Ow, ik dacht dat je't gemist had, omdat je zei dat ik in mijn interfaces file moest gaan kijken.

Ik heb zelf een hekel aan NM omdat het gewoon niet lekker werkt bij mij, want NM gaat er van uit dat overal waar je zit een DHCP draait. Ik heb thuis vaste adressen voor wireless en met de manual settings kom ik uit op de normale network settings, niet die van NM. En dat werkt weer niet. Ik doe nu alles via CLI en config files. Beetje lastig als je een netwerk snel wilt toevoegen, maar draait bij mij prima en stabiel. Alles in wpa_supplicant.conf zetten en geen omkijken naar, reconnect automatisch, iets wat NM niet altijd doet (of niet altijd werkt).
Ik had eigenlijk zo'n vermoeden dat er ergens in een config-file (van NM of zo) iets misgegaan was, maar ik weet nog zo weinig over de structuur van al die files dat het voor mij onbegonnen werk was om overal te gaan zoeken...
Trouwens, ik denk dat de reden dat mijn compiz 'kapot' gegaan is, was dat ik vanop
http://gitweb.compiz-fusion.org een nieuwere versie geinstalleerd heb.
Was dat de juiste manier van werken? Gewoon make && make install gedaan.
Of kan dat conflicten geven met de reeds geinstalleerde ubuntu-versie?
edit:
Dat had ik trouwens gedaan omdat anders geen enkele van de daar aanwezige plugins te compileren was...
Een deel van mijn problemen is dus veroorzaakt door letatcest hier, die is komen aandraven met die cube-screensaver!
[
Voor 6% gewijzigd door
Fire69 op 26-06-2008 15:18
]