Nou dan snap ik er de ballen niet meer van. Hoe kan ik dan eerst wel artifacts krijgen en nu niet? (dit is wel andere install overigens, maar verder niets spannends gedaan). Ik vind wel meer dingen vaag overigens (al ben ik heel tevreden, ik snap veel nog niet).
Ik raak af en toe zomaar mijn bladwijzers kwijt in firefox op zo een manier dat een backup.json of bookmarks.html ook niet meer geimporteerd kan worden. 1 keer waren alle addons zomaar uitgeschakeld, kreeg ik ook niet meer aan.
Ik kan niet alles deleten in de .mozilla folder, iets met rechten ofzo, maar de folder hernoemen kon wel gewoon?
Folder .sabnzbd ook dit probleem. .sabnzbd wilde zondag niet meer starten met "sudo python SABnzbd.py" en maandag ineens wel weer, en na een reset ineens niet meer...
Wat is overigens de Arts of aRts sound? kan ik dat soort dingen zomaar uninstallen? ik krijg wel eens foutmelding in amarok, dat daar iets niet goed mee is, dan kan ik 'm uitschakelen, en alles blijft dan gewoon werken.
Bovenstaande zijn mijn main ergernissen, naast de veel voorkomende complete freeze van de gui waarbij muziek in de achtergrond lekker blijft spelen. Die logs heb ik niets bijzonders in kunnen vinden. Tenminste, ik zocht naar worden als error, crash en fail(ed) enzo, of heet dat in Ubuntu anders...
ow ja, nog wat, soms in synaptics iets uninstallen dan gaat er meer geuninstalled worden omdat dat dependend is ofzo. Ik zag een of andere driver (toen ik op radeon zocht) voor lcd-backlights zou die moeten zijn, die was geinstalled. Ik heb geen lcd maar crt, dus ik dacht uninstallen die hap. maar dan geeft synaptics ook aan dat gnome-desktop ook verwijderd moet. Ik heb dat dus maar niet gedaan, maar wat is dat gnome-desktop precies? en bedoeld synaptics dan dat ze de hele gnome-desktop uninstallen of alleen een of andere dependencie-onderdeeltje van gnomedesktop? dat is mij niet helemaal duidelijk, en ik wil niet plots zonder gui zitten...
[
Voor 95% gewijzigd door
Mar2zz op 05-08-2008 12:20
]