Die prijs verbaast me ook enigzins, aangezien je een normale DVB-C kaarten en een Alphacrypt voor bijna die prijs kan krijgen. Eveneens word er erg summiere informatie gegeven over het decryptie-gedeelte. Welke decryptie-systemen worden ondersteund? (e.g. in iedergeval Irdeto2/Conax) En hoeveel kanalen/PID's?
Grootste nadeel IMHO is dat het CI/CAM gedeelte niet door DVBViewer word ondersteund.
Overigens is het apparaatje geen Clark E30C Plus, maar het is een Anysee E30C Plus. Komt uit Zuid-Korea.
Maar, misschien kan er ergens een wiki-pagina worden opgezet zodat een aantal mensen die actief zijn in dit topic makkelijk en decentraal aan een vernieuwde startpost kunnen werken.
Grootste nadeel IMHO is dat het CI/CAM gedeelte niet door DVBViewer word ondersteund.
Overigens is het apparaatje geen Clark E30C Plus, maar het is een Anysee E30C Plus. Komt uit Zuid-Korea.
In alle eerlijkheid voel ik me ook niet echt geroepen, sowieso omdat mjn kennis ook niet compleet is en de tijd die ik ervoor heb ook beperkt is. Daarbij komt dat ik ook niet weet hoelang ik nog van DVB-C gebruik ga maken. Hangt af van wat Ziggo allemaal van plan is in de toekomst en dat ik zie nu nog niet zo positief in.hardware-lover schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 23:45:
[...]
Ik zou inderdaad eens flink de bezem door de startpost moeten halen en eens goed up- to date brengen maar ik zie dit eerlijk gezegd niet meer gebeuren (door mij). Mijn excuses hiervoor.
...
Dus....., een ieder die zich geroepen voelt om Deel III op te starten kan dan ook direct het e.e.a. up- to date brengen al lijkt het mij persoonlijk gezien een flinke kluif.
Maar, misschien kan er ergens een wiki-pagina worden opgezet zodat een aantal mensen die actief zijn in dit topic makkelijk en decentraal aan een vernieuwde startpost kunnen werken.
[ Voor 60% gewijzigd door Klaus_1250 op 01-09-2008 15:28 ]