[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.624 views sinds 30-01-2008

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:32
Rfce schreef op woensdag 26 september 2007 @ 09:58:
Mijn hunter heeft gisteren lvl22 gereikt en wat ik me nu afvraag is op welke stats ik me moet focussen. Momenteel let ik extra op Agility en Vitality... zijn er hier ervaren hunters die er anders over denken?
Vergeet Fate niet. Zorgt voor een snellere recovery.

Anoniem: 66797

Rfce schreef op woensdag 26 september 2007 @ 09:58:
Mijn hunter heeft gisteren lvl22 gereikt en wat ik me nu afvraag is op welke stats ik me moet focussen. Momenteel let ik extra op Agility en Vitality... zijn er hier ervaren hunters die er anders over denken?
ben geen hunter maar inderdaad agility is het belangrijkst voor een hunter vitality is voor iedere class van belang.

je kan trouwens in het character scherm zien wat elke stat doet. als je b.v. met de muis op power gaat staan dan zie je hoeveel power je hebt en hoeveel power je per min genereerd in combat en out of combat. zelfde geldt voor morale en alle andere stats, zo geeft will b.v. hogere regeneration van power en morale out of combat en elke will point geeft 3 power

maartend schreef op woensdag 26 september 2007 @ 10:02:
[...]

Vergeet Fate niet. Zorgt voor een snellere recovery.
fate in combat recovery van power en morale
will out of combat recovery van power en morale

daarnaast verhoogd fate de kans op crits en will je powerbalk

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
Ik weet dat als je erover hovert er extra info komt, maarja dat merk je pas goed tijdens gameplay... vandaar de vraag richting meer ervaren hunters...
Kijk als hunter doe je veel range damage, als je het goed doet, moet je mob je dus weinig tot niet raken... veel moral is dan niet nodig... zelfde geldt als je in fellowship bent, veel moral is voor de guardians/champions die klappen vangen.
Ik prefereer dan tochwel fate boven will, als je als hunter close-combat moet verrichten (solo) is het handig snel te recoveren... out of combat neem ik toch altijd mijn tijd (daar heb je btw ook rations/food/slaatjes voor die je kunt snacken ;-))

Maar ok, eigenlijk zijn ze allen dan tochwel belangrijk... zo heb ik voor mijn (nog steeds) lvl36 burglar alle stats gelijkmatig verdeelt (met een piekje voor agility).

euh...ja

Rfce schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:22:
Ik weet dat als je erover hovert er extra info komt, maarja dat merk je pas goed tijdens gameplay... vandaar de vraag richting meer ervaren hunters...
Kijk als hunter doe je veel range damage, als je het goed doet, moet je mob je dus weinig tot niet raken... veel moral is dan niet nodig... zelfde geldt als je in fellowship bent, veel moral is voor de guardians/champions die klappen vangen.

[...]

Ik prefereer dan tochwel fate boven will, als je als hunter close-combat moet verrichten (solo) is het handig snel te recoveren... out of combat neem ik toch altijd mijn tijd (daar heb je btw ook rations/food/slaatjes voor die je kunt snacken ;-))

Maar ok, eigenlijk zijn ze allen dan tochwel belangrijk... zo heb ik voor mijn (nog steeds) lvl36 burglar alle stats gelijkmatig verdeelt (met een piekje voor agility).
ben ik niet helemaal met je eens, ik zie vaak hunters out of power raken, dat gaat echt snel. al heb je 500 fate dat helpt je niet veel, will daarintegen wel niet alleen door out of combat regen (wat brood nodig is op hogere levels door snelle respawns) verder geeft wil je ook extra power als je dus 100 will extra hebt dan pak je 300 power! kijk maar voor de gein hoeveel morale en power je regenerate during combat

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:32
Anoniem: 66797 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 10:27:
[...]

daarnaast verhoogd fate de kans op crits en will je powerbalk
Daarom fate.

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:36
Twee dagen terug heeft ons aller 'exquisite equipped' modepoppetje :P 4 nieuwe armourstukken voor me gemaakt, 2 crits en 2 gewone. De gecritte helm was niet beter dan ik al had en is rap op AH verkocht, en de niet gecritte broek heb ik gisteren alweer vervangen voor een beter Aughaire quest-reward item (ik vraag me af of de gecritte versie nog beter zou zijn). Gelukkig ben ik nu wel van die butt-ugly shoulderguards af, het was wel een behoorlijk goede maar lelijk! het leek wel een paarse wollen winterdas :r Nu kan ik me weer vertonen met een 'IloveEllebel' labelled exemplaar :Y)
De gecritte gloves gaan vast nog wel ff langer mee :)

Gisteren ook het felbegeerde lvl41 gehaald en mijn eerste legendairy trait kunnen slotten, het is een derde attack in een chain met progressief oplopende damage. Uiterst bruikbaar bij mobs met veel morale en die hebben er gisteren nog volop van mogen genieten 8).

We waren met een fellowshipvan drie bezig, LM45, CH47 en ik als 'zwakste schakel' met mijn lvl41 Burglar. We wisten alledrie dat de quest wat pittig waren voor zo'n klein fellowship maar daardoor gaat iedereen wel beter opletten. Zo konden we zonder één sterfgeval de quests afronden terwijl er tegelijkertijd een ander zespersoons n00b-fellowship daar constant aan het vluchten was. In et begin hebbben we ze een paar keer geholpen maar ze bleven zo klungelen dat we daarna de mob-storm over lieten razen en rustig wachtten totdat alle mobs weer hun plaats hadden ingenomen zodat ze hun verdiende loon van ons konden krijgen :Y).

De LM moest wel een paar keer vluchten omdat 'ie bijna door z'n morale heen was maar mijn Burglar is nergens in gevaar geweest en heeft zelfs een keertje de aftocht als pulling tank gedaan. Alle mobs een flink stuk meelokken en daarna HiPS waardoor ze weer snel terugrenden naar hun plek 8)

Ook nog een bulk white-gold jewelry gemaakt waarbij er ruim voldoende spontaan (dus zonder extra crit-mats) critte voor eigen gebruik plus een beetje extra voor de alt en de Champion die me hielp. Met de eerste 20 items had ik 1 op 4 crit :* maar daarna 20+ keer niets, naja ~5 op ~40 komt toch redelijk overeen met de potentiele 15% crit-kans. Gelukkig in het begin anders ga je toch wel een beetje balen/twijfelen.

Nu nog een kleine 1000 craft-points en GM is binnen, dan kunnen we gaan critten op echte mooie items :) maar gezien de tijd/kosten die dat met zich meebrengt zal dat toch nog even moeten wachten. Niet zo heel erg want mijn nieuwe 18% jeweller tool kan ik pas op lvl45 gebruiken.

Ik ben als lvl40 ook nog heel even Ettenmoors ingeslopen, ik moest er voor een quest toch even langs om me te melden bij de lokale militie. Op een stil stukje heb ik één van de lvl49 wolven aangevallen maar dat wilde toch niet echt lekker :o De wolf spotte me terwijl ik in stealth was, bleek nogal resistent tegen mijn tricks en ik kon 'm amper raken met mijn wapens :'(
Tegen mijn laatste trick had 'ie geen verweer (run-evade en HiPS :9). Ik weet iig dat ik daar tot lvl 45 weg kan blijven :+

Vanavond weer verder met Angmar onveilig maken, ik hoop ook een FS te vinden om het Legolas instance en book 4 af te maken want dan kan ik eindelijk met book 5 verder, tot dan kan ik niet voorbij de dread-statues in Angmar.

Laatste Burglar nieuwtje is dat ik me aangesloten heb bij het 'Reconnected' kinship, daar zijn iig heel wat meer actieve leden. Het toeval wil dat de LM45^^ waar ik mee samenwerkte ook bij Reconnected zit, maar we stonden toch al in elkaars friends-list dus die samenwerking mag je nog niet toeschrijven aan het kinship.

Ook nog heel even bezig gewesst met mijn Champion om wat exep. hides en rep. tokens te verzamelen (gaat toch iets makkelijker/sneller op lvl50 :+) en weaponsmith naar de laatste balk voor GM getild.

Het single use recipe voor nieuwe boots dat tijdens een Samur-sessie met Ellendras dropte is dankzij bemiddeling van Ellebel door GM Jonath gecrit tot mirrorred :Y) Het werd tijd want mijn oude sloffen begonnen toch wat afgetrapt te worden :+
Afbeeldingslocatie: http://www.lotro-craft.com/static/1674.gif

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:55

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Gisteravond ook maar eens de Moors in gedoken met mn level 42 Hunter. Het ging erg lekker, al kan ik daar geen quests doen. Na ongeveer 4 uur wargs afmaken ben ik nu Footman, en heb ik een halve ster :)

Kheb ondertussen een K/D ratio van 198/0 :)

[ Voor 10% gewijzigd door MueR op 26-09-2007 14:03 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Rfce
Anoniem: 66797 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:30:
[...]
ben ik niet helemaal met je eens, ik zie vaak hunters out of power raken, dat gaat echt snel. al heb je 500 fate dat helpt je niet veel, will daarintegen wel niet alleen door out of combat regen (wat brood nodig is op hogere levels door snelle respawns) verder geeft wil je ook extra power als je dus 100 will extra hebt dan pak je 300 power! kijk maar voor de gein hoeveel morale en power je regenerate during combat
Hmzz ok, goed dat je het zegt... ik ben nog eigenlijk nooit in de probzz gekomen qua power (maar wellicht dat dat komt doordat ik nog geen langdurige battle-fellowship quests heb gedaan, GB ben ik bijv. nog niet in geweest).

Kortom:
  • Agility voor hogere hit/evade/parry/range/crit kansen
  • Fate voor in combat recovery van power en morale (+critt kans met DOTs en strikes).
  • Vitality voor out of combat recovery van Moral (+ extra Moral points + wound/poison/disease resistance + shadow/fire damage reduction)
  • Will voor out of combat recovery van Power (+ extra Power points + meer fear resistance).

euh...ja

Rfce schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:17:
[...]

Hmzz ok, goed dat je het zegt... ik ben nog eigenlijk nooit in de probzz gekomen qua power (maar wellicht dat dat komt doordat ik nog geen langdurige battle-fellowship quests heb gedaan, GB ben ik bijv. nog niet in geweest).

Kortom:
  • Agility voor hogere hit/evade/parry/range/crit kansen
  • Fate voor in combat recovery van power en morale (+critt kans met DOTs en strikes).
  • Vitality voor out of combat recovery van Moral (+ extra Moral points + wound/poison/disease resistance + shadow/fire damage reduction)
  • Will voor out of combat recovery van Power (+ extra Power points + meer fear resistance).
met wil hersteld je morale ook sneller out of combat zelfde voor fate in combat
agility verhoogd je parry chance niet dat is might

• botoo
Laten we hopen dat met de extra maintenance van vanmorgen de problemen zijn opgelost, ik heb de laatste dagen soms moeite om een mail (met attachment) te verzenden/ontvangen en de AH functies gingen ook als door stroop of helemaal niet en dat is best wel behoorlijk lastig.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Anoniem: 219289

Is it just me, of zijn er berichten kwijt?

Ik had een klaagpost geschreven over hunters en hun aggroproblemen, maar die zie ik niet meer. Of had ik gewoon niet op versturen gedrukt?

Pas dit weekend lukt het weer om LOTRO op te starten, daarvoor te weinig tijd. :(

Anoniem: 219289 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 23:00:
Is it just me, of zijn er berichten kwijt?

Ik had een klaagpost geschreven over hunters en hun aggroproblemen, maar die zie ik niet meer. Of had ik gewoon niet op versturen gedrukt?

Pas dit weekend lukt het weer om LOTRO op te starten, daarvoor te weinig tijd. :(
ik denk dat je vergeten bent op verzenden te drukken... ik mis geen berichten iig...

Amberlin is bijna level 37 het was me gelukt als ik niet even een moest helpen, dat even bleek achteraf tegen te vallen maar ach... vanvond vrolijk verder ermee :)

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
ligt het aan mij of loopt dit topic niet meer ? Hoe komt dat loopt het spel ook niet meer echt ?

• botoo
Ik mis iig geen berichten Ltje, goed mogelijk dan je wel preview maar geen versturen hebt gedaan :o.

Blijkbaar heeft het patchen van gisteren niet de AH 'lag' probs opgelost, vanmorgenvroeg kon ik weer niet zoeken en paginas bladeren op AH, laten we hopen dat het met het reguliere onderhoud wel opgelost is.

Gisteren eindelijk het 'babysit Legolas' instance (b4c8) kunnen afwerken \o/ Enkele uit mijn kin waren daarmee bezig en vroegen lfm. Ik had al hulp van een lvl48 Champion geregeld maar we moesten ook een healer (vooral voor de 'baby' hebben :+ ), gelukkig kon ik Ellendras (M50) overhalen om ook even te helpen. Het was een beetje verwarrend omdat twee van hen nog bij chap 6 waren wat ik niet wist, maar zodra we bij elkaar waren was dat was zo gepiept met de hulp van beide hogere levels :).
Het instance ging soepeltjes en ik geloof niet dat er iemand echt in de problemen is geweest :Y).

Eindelijk book 5 open :) en gelijk met de drie kinsmen doorgestoten naar de start van het Gimli instance (chap 5), dat is de volgende hindernis waar ik al heel wat fellowships heb zien knoeien. Daarna is op chapter 8 het Fire and Ice instance aan de beurt en dat is een hele straffe, die heb ik zelfs met een fellowship van sub-50's nog mis zien gaan. De truuk is om bij de Nazguhl aan het einde een hope potion te gebruiken en zo dicht mogelijk bij de blauwe obelisk te vechten om de dread te minimaliseren, de Nazguhl komt toch wel naar je toe. Als de Minstrel te veel dread heeft kan 'ie niet healen en dat is toch wel een beetje nodig daar als je met een 37K elite aan het stoeien bent :+

Screenie uit den ouden doosch met Azteque:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4ebb1c51aea03a5e9312d32a7d66eb14/thumb.jpg

edit:
Die keer mislukte het, Azteque kon het kort daarop samen met 'Captain Ego++' wel afwikkelen maar Garyodor en Justhalion hebben er veel langer over gedaan.

De ene hand wast de andere en nadat Ellendrass' alt Amberlin na een mislukt Fornost fellowship wat xp's wilde scoren in Ram Duath zijn we daar wat rond wezen 'shoppen'. Spiders en Blake-Beak Ravagers waren geen enkel probleem, maar toen Amberlin als een ware Amber'blind' met oogkleppen op dwarf-iron afging werd ze besprongen door twee orcs en een captain. Dat was dus een shortcut terug naar Lehma-Koti om de twee gedane quests te cashen :P
Burglar Cranck heeft de captain nog even ter verantwoording geroepen en die zal het nooit meer doen, en daarna was het evade en HiPS tijd :+

De 'Fruit of the Earth' plantjes uit de gelijknamige quest zijn wat dieper Ram Duath in en worden opgefleurd door +3K elite Morrovals die driftig heen en weer rennen daar. eentje tegelijk lukt nog wel, maar twee of meer probeer ik liever niet solo, dat is zonde van de tijd :+

Vanavond heb ik helaasch geen tijd om er voor te gaan zitten maar mss red ik het net in een halfuurtje om de laatste paar xp's voor lvl42 op te pikken. word wel een beetje nodig omdat de nieuwe quests best van een pittig caliber zijn. De rewards zijn ook lekker pittig, één van de rewards is een (medium) chest armour van 236 met +27 might / +12 Agility en 3.0% wound resistence :9 Ik geloof niet dat er op lvl 40-47 zomaar iets beters te maken/vinden is.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Defector schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:41:
ligt het aan mij of loopt dit topic niet meer ? Hoe komt dat loopt het spel ook niet meer echt ?
het topic is een beetje dood, het spel echter niet!

• botoo
Anoniem: 66797 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:56:
[...]
het topic is een beetje dood, het spel echter niet!
Ej! ik was op vakantie maar zoals je ^^ ziet doe ik weer driftig stukjes pennen :P

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Anoniem: 230357

Ik speel zelf nog niet zo lang, heb hiervoor wel uitvoerig :) eq2 gespeeld. Waar ik het erg naar mijn zin in heb gehad, en moest wel met een andere blik kijken naar lotro om het spel niet gelijk te negeren. Het is namelijk moeilijk een spel te vergelijken met een andere mmorpg die al 3 jaar live is, maar toch! doe je het.

En ik heb het nu goed naar mijn zin :)

En het spel is verre van dood !! Kijk, WoW is dood, daarom zitten al die spelers nu op dit forum :D, en de lotro spelers in het spel.

Ik denk dat er gisteren zo'n 70/80 mensen aanwezig waren , alleen al in het stadje Bree ! Das toch best druk denk ik ?

-Tank-a-Holic-

Anoniem: 218701

Voor zover ik weet, ben door omstandigheden even een paar dagen niet online geweest...is het spel verre van dood, er komen iedere dag weer nieuwere players bij en dat is leuk om te zien...ik heb al vaak met nieuwere spelers rondgehobbeld en die dan een handje geholpen met de eerste stappen...meestal met als gevolg dat ze het erg leuk vonden.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Nee dood is het zeer zeker niet... ik speel meestal in de avonduren en dan zie je /LFM 5/6 rondom please... dus genoeg man die spelen.
En idd in Bree is het altijd heel druk, maar ja dat zal wel komen doordat ook alle lowlevels daar hun AH en Save hebben.

Gisteren voor het eerst met mijn hunter aan een full-FS mee gedaan... in dat geval Goblin Leader in the Lone Lands.... hadden een lvl19 en lvl20 burglar, een lvl21 campion een lvl20 minstrel, ik als lvl21 hunter en gelukkig een lvl36 champion die goed tankte. Gelukkig deden de burglars goed de debuffs verdelen en op de goede momenten die boel riddle-en... Daarnaast had ik wat bear-traps mee genomen... redelijk wat goblins zaten dus vast. Mede door de goede samenwerking hebben we de quest in 1 keer goed kunnen voltooien (wat ik van te voren niet gedacht had). Daarnaast niet doodleuk naar buiten rennen, maar wederom via dezelfde weg terug en alles killen wat we tegen kwamen :-).... jammer dat 4 van de 6 na deze quest gingen stoppen... we hadden zo nog mooi wat FS-quests kunnen afronden.

Daarna had ik een nieuwe FS gezocht voor Our Greatest Find, waar je dat standbeeld moet zoeken in die ruins... nou ok, ik reply met volle hoop op een LFM... Op zich leek het een aardig clubje, met player-lvls op of boven het quest-lvl. Een minstrel, 2 champions, een hunter (ik), een loremaster en een burglar. Nou, het begon al bij de brug... er waren nog geen afspraken gemaakt oid, en rent de minstrel gewoon op die 1ste elite af :D -> :o .. nou goed ik pull hem snel want de champions stonden schijnbaar te slapen...goed, eerste stuk door gekomen... ik zeg zo van: weet iedereen wat de bedoeling is -> jaja we clearen eerst de boel... hmzz ok (ik had zo iets van eerst dat statue rechts pakken, want die mobs spawnen nogal snel)... maar goed de rest was van mening dat het wel zou lukken...... Het ging wel redelijk, en op een gegeven moment (want er werd gewoon doorgerent) stonden we op de 2e brug naar die NPC wat we de statue moeten geven.... staat iedereen wat dom om zich heen te kijken en te vragen wat nu te doen.... Ik zo van ja hallo, ik had vanaf het begin gezegd dat we dat statue moesten pakken, iedereen zo van 8)7 (nou ligt dat nu aan mij ofwat???).... anyway weer terug lopen, maarja boel was gerespawn. Runt men gewoon doodleuk naar beneden, zodat alles en iedereen werd gepulled (volgensmij had de LM ook zijn beer niet echt onder controle, die liep doodleuk elke mob wat stil stond te attacken) :/. Ik dus: RUN, RUN, niemand geageerd, minstrel al rap dood, rest loopt ook snel leeg.. naja, ik maar "Desperate Flight" gedaan en dat heeft me het leven (en geld) gered.... daarna snel bedankt voor de fellowship.

Zo zie je dat je de ene keer met een goede en de andere keer weer met een brakke fellowship te maken hebt.
Sorry btw voor het lapje tekst, maar ik wilde dat ff met jullie delen (en zo is botoo niet de enige wat lappen tekst typt ;))

Weet iemand trouwens of een cook ook travelling rations kan maken?? Ik heb hier nog geen recepten voor gevonden, en het zou toch wel handig zijn (zeker voor mijn Hunter)...

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rfce schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 09:38:

knip

Zo zie je dat je de ene keer met een goede en de andere keer weer met een brakke fellowship te maken hebt.
Sorry btw voor het lapje tekst, maar ik wilde dat ff met jullie delen (en zo is botoo niet de enige wat lappen tekst typt ;))
ja dat is inderdaad een feit, loop er zelf ook vaak tegenaan.
Weet iemand trouwens of een cook ook travelling rations kan maken?? Ik heb hier nog geen recepten voor gevonden, en het zou toch wel handig zijn (zeker voor mijn Hunter)...
ja dat weet ik, dat kan niet.

wat mij opvalt is dat je op lvl 35+ bijna geen FS kan krijgen! meer mensen last van? ik wordt er naar van ik wil graag mn captain levelen maar alle FS quests kom ik niet aan zo :(

gisteren een kinmate polished ancient steel axe laten maken, hij miste de crit dus ik ging voor een 2e poging helaas weer mis :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Hmzz wat jammer... dat zou nu echt iets toevoegen voor een cook... traveling rations worden vaak gebruikt (enjah je kunt ze wel kopen bij een vender, maar wat is nu leuker om ze zelf te maken??)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit trouwens op de server Laurelin , zijn er nog meer Nederlanders hier die op deze server zitten ?

Mocht iemand een Guardian nodig hebben dan hoor ik het wel , ben pas 26, maar toch :), speel ook pas een week of drie.

Heb wel aardig wat ervaring in het tanken, hiervoor EQ2 gespeeld met mijn Zerker :D Veel instances en raids gedaan, en hoop een soortgelijke guild te vinden.

-Tank-a-Holic-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Rfce schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 09:38:
Sorry btw voor het lapje tekst, maar ik wilde dat ff met jullie delen
\o/
Verhalen van de dapperen willen we lezen! :D

Ik moet er nu toch aan geloven en wat gaan grinden. Hillmen om precies te zijn, en nu nog 180 van de 250 :| Uit eindelijk krijg ik er mijn racial trait voor die me in staat stelt om mijn morale-bar in één keer weer te hervullen met max. 3000! Dat is altijd makkelijk in zware combats :).

Gisteren(nacht) toen ik thuiskwam nog even kort naar de 'Fruit of the Earth' plantjes gezocht. Die zijn idd wat dieper in Ram Duath en bij de Morrovals. Eén voor één wat Morrovals uit kunnen schakelen en heeeeel voorzichtig de plantjes kunnen bemachigen. Ook is daar een Earthkind giant die je een quest geeft . . .
. . . 12 Morrovals killen :+ Ik mag dus nogmaals aan de bak, dus als Amberlin mee wilt dan hoor ik het wel. Het zal voor Amberlin wel lastig zijn om daar te overleven, maar als ze een beetje op de achtergrond blijft en voorkomt dat we er meer dan één tegelijk krijgen mag het geen probleem zijn :). Dan scoren we haar plantjes en meteen de 12 Morrovals er achteraan. :Y)
(Vanavond moet ik weer de deur uit dus het word wel behoorlijk laat.)

pics!

Cranck aan het bekijken of hij de Ironcrown commander solo zal aanpakken? Toch maar niet, lvl42 elite met 7K morale is wat lastig (maar niet onmogelijk denk ik), maar er zijn ook nog een aantal (elite) adds voor en achter de commander die het een beetje ondoenlijk maken. Toch maar ff wachten tot ik hulp kan krijgen daar.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/957e46abefa7572dc288cc3ebb82ba3d/full.jpg

full size:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9fae74d0ef216519f9d90bb00774abb4/thumb.jpg

btw: welke speciale mats zijn er nodig voor zo'n uitrusting die Ellendras aan heeft? Alleen Beryl Shards of ook nog exotische trophys? En maak je die met single use recipes of met normale?
Verder is het vooral heel veel boiled exeptional hides?
Als ik het weet kan ik vast gaan verzamelen, je kan het dragen vanaf lvl47?

Nog minder dan 800 punten voor GM jeweller, en het kost vrijwel niets! Ik koop een stack van 50 ruwe Beryls op AH als de prijs niet meer dan 1 gold is, polish ze naar 25 polished Beryls (25 maal 4 punten :)) en verkoop die 25 weer op AH voor 1 gold :Y)
Het gaat niet zo snel maar zo is het wel goed betaalbaar :)

Met Azteque maak ik Ancient blades (Ancient steel en 1 Beryl) en verkoop die per 2 op AH voor 400 silver, zo hou ik het levelen met craften financieel haalbaar, moet wel zo nu en dan Ancient ore halen maar de verkopen gaan toch maar mondjesmaat dus dat duurt nog ff.

Ben ook nog ff wezen kjken bij de Beryl Shard dropper in MM maar daar stonden al twee anderen te campen dus daar had ik verder geen zin in, wel daarvandaan uigelogd dus mss heb k ook mazzel :)
Hoeveel morale en welk level is die Dourhand? Ik ben er inmiddels wel achter dat de stats van Azz bepaald niet overweldigend zijn, ben bang dat ik wat meer deeds moet gaan doen om traits te uppen :| en/of moet gaan farmen voor mats voor betere gear. Of ik wacht gewoon tot de mats spontaan droppen of de gear als reward te krijgen is.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191619

Anoniem: 230357 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 12:50:
Ik zit trouwens op de server Laurelin , zijn er nog meer Nederlanders hier die op deze server zitten ?

Mocht iemand een Guardian nodig hebben dan hoor ik het wel , ben pas 26, maar toch :), speel ook pas een week of drie.

Heb wel aardig wat ervaring in het tanken, hiervoor EQ2 gespeeld met mijn Zerker :D Veel instances en raids gedaan, en hoop een soortgelijke guild te vinden.

-Tank-a-Holic-
Aangezien ik nederlander ben en op Laurelin zit: present. Maartend zit er trouwens ook op en hij post hier ook geregeld. Voeg me toe op de naam Asparwenlyyn. De level 41 Minstrel is daar vaak aanwezig ( s avonds). Lijkt me leuk om eens een keer nederlands te praten, want dat doe ik nooit. Weleens met een belg ( Dewen) gepraat, maar hij is nooit meer online.

Ik ben met mn hunter 50 Aspenráen officer van mijn kinship, dus ik kan je inviten. Voorwaarde daaraan is dat we eerst een questje doen. Alhoewel ik helemaal niet moeilijk ben, maar dat is een van de weinige regels van de kinship. Dit merendeel om te bepalen hoe je speelt / bent ( behulpzaam, vriendelijk, etc). Zolang je maar engels praat in het kinship/FS kanaal en maar niet scheld is alles prima.

Dat je 'maar' level 26 bent is absoluut niet van belang. Van mij mag je het woordje maar gewoon weghalen, want:

1) we zijn allemaal level 26 geweest
2) sommige level 26-ers spelen beter en strategischer dan een level 30+.
3) Er genoeg mensen die alts hebben en 26 + en - zijn. Zij hebben de ervaring opgedaan en zetten hun gaming voort met een alt char.

Toen ik aan LOTRO had ik wel heel veel game ervaring, maar geen mmorpg ervaring. De spelers die hiervoor openstaan of al ervaring hebben haal je er gauw genoeg uit. Ik ken persoonlijke hele slechte level 50 champions en hunters, dus ervaring in de game en levelhoogte zegt niet alles.

Ik merk het wel door een /tell :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@azteque

blij dat je het outfit van ellen kan waarderen :P

de items die ellendras draagt zijn vrijwel allemaal single use items en alles wat ze draagt is gecrit 8)

als je mij weer inspect... de fine ...... items zijn normale (geen single use) gecrite items en de exquisite galadhrim items zijn gecritte single use items.

voor de fine ....... items is het crit item een turtle claw
exquisite galadhrim items zijn single use dus heb het recipe nodig en een beryl shard
verder natuurlijk 10% scrolls en een shitload aan hides (34 hides per item of 17 boiled leather) en 2 polished beryls per item (fine radiant cloak uitgezondert)

over het vcraften de shards zijn DE vervanger voor trophies dus die heb je niet nodig...

ik moet die hillmen ook!!!! dus graag vanavond ben ik ook pas later online hoe laat weet ik niet

over grisur (dat is die dwerg in MM) het is een level 45 elite met 8250 morale die moet azzy solo echt wel aankunnen, ellen doet het met groot gemak in dr uppie

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 28-09-2007 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Dat is dan shoulders/chest/legs/hands/feet en een helmpie, totaal 6 items maal 34 hides is 204 hides (ik geloof niet dat mijn explorer al exceptional kan boilen), 12 Polished Beryls (no problem :)), een paar scrolls (heb inmiddels al weer 6 moonletters, dus dat komt goed uit), en die recipes. Dat laatste is wel wat lastiger, zijn die betaalbaar op AH of droppen ze ergens in grote hoeveelheden?

Ik zal zo nu en dan weer eens wat schilpaddensoep gaan maken :+ en anders zal ik tevreden zijn met de 'gewone' exquisite uitvoering.

Ook zal ik wat vaker bij Grisur op de koffie moeten gaan, ik zal MM maar weer als milestone zetten, is sowieso makkelijk voor ore ook :).

Gelukkig heb ik er nog geen haast bij, maar het is goed dat ik het op tijd weet want dan kan ik gaan sparen :+

Is het crit-item voor de gecritte superb ranger outfit een adamant shard? Zo ja, dan wil ik er wel 3 aan wagen voor een crit versie van hetgeen de meest interessante bonus oplevert. Ik zal de AH weer eens afstruinen om te zien welke ik wil en of er recipes te koop zijn.

Wb equipments/traits: Crank zit al in de buurt van Azz's morale en power is al hoger (terwijl er 8 lvls tussenzit!), met armour/might/agility/vit/will/fate is Azz overduidelijk de baas maar het geeft te denken over de indeling van de stats en uitrusting bij Azz.

Vanavond moet ik naar een etentje/feestje, ik ben eerst ff van +/- 18:00 een klein uurtje online en ik hoop rond 23:00 weer opnieuw in te kunnen loggen. Als er dan geen fellowships gezocht worden met quests die ik ook moet doen ga ik wel een uurtje Hillmen kegelen in Nan Amlung East bij de weaponracks, daar zijn er lekker veel en respawnen ze ook snel genoeg :).
Morgen zal ik iig die IronCrownCommander^^^ en de Morrovals doen met Neocrown, en samen met hem wat Angmar quests afwerken zodat ik voorbij de dread statues kan. Ook hoop ik dat we een fellowship kunen vinden/maken om het Gimli instance te doen.

Als jij precies weet hoe/waar die Huorntusk dropped dat kunnen Elle en Azz mss eens een MM excursie doen tussen Grisur en die Huorntusk-drager. Zelf ben ik al eens bezig geweest met Mammoths kloppen bij de giant table, maar geen goede respawns gezien, ik weet dus niet heel zeker of ik goed zat.

De reputation bij de Rangers in Esteldin is net als het Mathom-house wel een flinke afknapper :| je kan 4 dingen kopen als je rank hoog genoeg is (hoogste is ally-standing) en dan kan je zo'n named setje maken met oplopende bonus voor het aantal stukken dat je hebt. Afknapper is dat het niets voorstelt. Wel typisch Ranger-achtig, ze hebben niet eens een ruimte zoals bij de Dwergen of de Hobbits maar de supplier staat gewoon buiten bij de trap! :N

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Gisteravond was er een onaangekondigd GM event op Evernight. :)

Ik was met een FS trolls aan het killen in Dol Dinen (ging erg lekker en vlot overigens), toen er opeens iemand met een + voor zijn naam in regional shoutte: "Esteldin is OURS NOW!" (of iets van soortegelijke strekking). Dus wij hadden zoiets van: "Ehhh, oke...". Gelukkig was er 1 iemand zo briljant om door te hebben dat het vermoedelijk een GM event was. Dus wij gelijk naar Esteldin. En daar waren al flink wat mensen, en ik zag net een aanval aankomen van 15 ofzo elite bandits van lvl 45 en een troll.
Nu hadden we best wel geluk dat er een flinke afvaardiging van LoKi was, zodat er ongeveer 10 lvl 50's waren, en ook nog redelijk wat anderen. Dus die mobs waren vrij snel dood.
Daarna shoutte de GM in regional dat ze zich terugtrokken naar de farm. Iemand was zo briljant om te begrijpen dat dat Gatsons farm was.
Iedereen dat vlug heen natuurlijk, en daar waren weer een stuk of 15 elite bandits. Ze waren wederom vrij snel dood, grotendeels dankzij LoKi. :)

Hier een linkje op het officieele forum erover, met wat mooie screens. :)
http://community.codemast...m/showthread.php?t=220594

Op het allereerste plaatje zie je iemand met de healing animatie, dat ben ik. :)
(Te zien aan het 'enraged messiahs' en 'prospecteur' in de titel. ;) )

Sommige mensen zeiden dat dit was om lag te testen. Als dat zo was, dan was het half geslaagd. Bij de eerste aanval op east Esteldin was er helemaal geen lag. Toen er 40 mensen bij Gatsons farm waren, was er wel lag. :P

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Iets dergelijks heeft ook plaatsgevonden op Snowbourn. Ook daar werd Esteldin afgesloten door GM's. Helaas worden dit soort events onvoldoende aangekondigd. Ik ben er maar wat graag bij, maar ga niet de hele avond zoeken naar een stel brigands die 'ergens' in Middle-Earth een brug bezetten.

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

garathane

l'enfer, c'est les Autres

De laatste tijd (week) word ik na een tijd(je) spelen van de server afgegooid.
Eerst "bevriest" mijn character; hij/zij kan wel ronddraaien, en de muis werkt ook gewoon, maar ik kom niet meer van mijn plaats. Na ongeveer een minuut verlies ik de verbinding met de server. Ik speel op Eldar, Snowbourn en Laurelin, maar het gebeurt op alle drie. Inloggen kan ik dan wel vergeten. Of het spel blijft laden, óf het verbinding maken lukt überhaupt niet en na twintig pogingen stopt de boel ermee. Pas na lange tijd (uren) kan ik weer inloggen.
Heeft iemand hier ook wel eens een dergelijk probleem, en zo ja, wat valt er aan/tegen te doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
garathane schreef op zondag 30 september 2007 @ 23:37:
Heeft iemand hier ook wel eens een dergelijk probleem, en zo ja, wat valt er aan/tegen te doen ?
Jips, vaker wel een last van, voor book10 meer als nu. Ook als mijn internet verbinding down gaat uiteraard hetzelfde probleem (maar dat ligt aan mij). Meestal treed het bij mij op als het mega druk is (en er dus veel ingelogd wordt. Zodra ik zie dat mijn char freezed, wacht in 10 sec... gebeurt er niets -> ALT+F4. Ik sluit de game dus "hard" af en log opnieuw aan... soms komt er een timeout (wegens drukte) maar binnen max 2x proberen ben ik weer online.

[ Voor 70% gewijzigd door Rfce op 01-10-2007 09:15 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben gisteren weer eens bezig geweest om mijn Lore-Master te levellen. Ging niet heel hard maar ik heb wel book 3 weten af te ronden, na een verdomd lange rondreis vanuit Esteldin naar Rivendell...ik heb onderweg rustig wat mijntjes meegepakt en hier en daar de occasional person in need of aid van wat hulp voorzien. Na het afmaken van book 3, ook nog even chapter 1 van book 4 ingeleverd...voor chapter 2 was ik nog te laag qua level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

garathane schreef op zondag 30 september 2007 @ 23:37:

Ja, maar dan wel heel af en toe. Je kan inderdaad draaien, kijken, maar niet verplaatsen. Ook ik wacht 10-20 seconden, duurt het te lang dan uitloggen en opnieuw opstarten. Ik kan dan direct verder spelen is mijn ervaring op Laurelin.

Over Book IV gesproken. Er is een moment tijdens de chapters ( volgens mij van 4 - 5 ) dat je of Elrond of Gandalf kan aanspreken in de Library. Een ring icon verschijnt boven zijn personage en je unlocked Book VI ( zonder V aangesproken te hebben). Je kan dan met Daervunn gaan praten in Esteldin en als je naar de rewards kijkt, zie je een een cloak met 90morale en 90 power. In een vroeg stadium maak je dus meteen kans op een zeer goede cloak. Tot en met de quests in Misty Mountains ( warg hunter en Artic hunter cloaks bijv) (angmar uitgesloten) krijg je geen betere cloak en dat is raar, want MM doe je rond je 40-ste. Erg handig dus die cloak.

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 191619 op 01-10-2007 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Jorgansme bedoeld de 'Ithilchol' Cloack, dat is idd een hele goede reward en ik gebruik 'm op lvl43 nog steeds (afgewisseld met mijn Burglar Cloack als ik de +2 stealth nodig denk te hebben).
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2f01ed9f354c2f11fca7049adc4aa3a6/full.jpg

Ik ben aan het uitpluizen welke uitrusting ik binnenkort wil hebben. Dat valt nog niet mee omdat je niet rucksichtlos kan stellen dat de 'Exquisite' het beste is gevolgd door 'Fine' en 'Superb'. Ook is 'het beste' class-afhankelijk.

E.e.a. in beeld gebracht, het zijn nog niet alle mogelijkheden maar dit was gisteren te vinden op AH (waarbij de Exquisite soms het tienvoudige koste van Fine).

Cloacks
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/660c0e88793d1b690834121ff4575a66/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8f105934c2cfd0e1ab5e92ca3c274632/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/37e98cee413f8a6e158eaf30e472d557/full.jpg

Vooralsnog opteer ik voor de 'Fine' maar als ik onderstaande Burglar cloack kan kopen dan vind ik die toch ook heel erg 'passend' :+ Hij heeft wel mindere stats maar zo'n +2 stealth-cloack hoort gewoon bij een Burglar 8)
Ik denk dat ik ze alletwee neem en net als nu afwissel naar de situatie waar ik in ben.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/f5e07320f5c4bc2a272730d2fe62370f/full.jpg

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Hoofddeksels :D:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c4373a043e85766f96f3d1fee69ffbaf/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8f18a365cabd37b79b833df47695fcfa/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9076ecaed8ebb7bae41b06123492eaa2/full.jpg

Hier is de keus makkelijker omdat Ellendras er al eentje voor me had gemaakt :* (plaatje volgt later, de helm ligt nu in de vault).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Corsetten :+

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ba014891d78cfe888b2d35af40a96f7d/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ccfb4b206789374a5744d8a119dfb83c/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ad9a5d8245c0a3bf82343589799c7a54/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/76dcd63e12917d38b04c6c46658ae124/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4c9b617f027a7313afad0ad44b48c0bf/full.jpg
(Broodje Aap? verdachte naam iig, lijk net te veel op 'Horse Shit' :+ )

Prijs/kwaliteit is duidelijk, maar ik moet de Exquisite er ook nog eens naast houden.

[ Voor 25% gewijzigd door botoo op 08-10-2007 14:25 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Zonder broek kan je je natuurlijk niet buiten vertonen:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fcce0668c4c4de3c12fab6008f191bcf/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/f59b22a5f74fd751b8d9f8bb538161c1/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/e0ae97f9d4becf4b85bce3d1a8ced85e/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/92f422fd74520f1d8b52ecdad80dd01b/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/baf5e04149e181e8f467edf63c0c04ec/full.jpg

Dit zal toch echt een blauwe moeten worden, maar welke weet ik nog niet.

[ Voor 17% gewijzigd door botoo op 08-10-2007 14:27 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Vieze handen willen we natuurlijk niet:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/240210af665a60a61093733f6c08a9c9/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/77b41ef63186fa2928d7a107f9b78bf1/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/69d56728685710bd8e1d51230224812d/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ef71301b90534e1cd77f8591d860c30e/full.jpg

Onderstaande heb ik nu maar die wil ik op lvl47 toch wel vervangen voor de Exquisite

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/28cf014ceac2940350a7e76a377c69be/full.jpg

Of als ik deze drop vind 8) 8) 8)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/715cf18149c01e0800f0db40a857b19f/full.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door botoo op 08-10-2007 14:29 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Als je geen Hobbit bent wil je ook wel iets aan de voeten :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/04f3b3a919e11826b8286408b18ccfa6/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2ee082bb3f4dd7af6af7ad77dd3449df/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/99798553111b2f7fee9218bc7870c97a/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/356dfc26c11a07158c862ff1286d8b02/full.jpg

En uit de categorie 'ik doe er een moord voor' 8)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/530673ae1c2e9a35e27fe173f207f8b1/full.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door botoo op 08-10-2007 14:30 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
En dan nog van die dingen die een held er ook als een held uit laat zien :+

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/af5c5e33a53a312fe3e8070f8201aae6/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/71c46dad22f412352c7cb8732dd8eb4f/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9ac003aa9a0a6a8117c7096f0e747e72/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d4caa5ac792372f03b1beab4471ddb72/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ee9832f7637ff51d24788b54ed429e48/full.jpg
(Reward uit book IX)

Volgens mij een bugj dat de gewone en de superb exact dezelfde stats hebben, maar dat zal mss nog aangepast zijn voordat ik ze nodig heb, dus die 'beslissing' stel ik nog wat uit. Aansluitend is het mss slimmer (en zeker goedkoper) om geen blauwe te nemen en te wachten op de reward uit book IX, vanaf book VII gaat de epic storyline best snel en is goed te doen, ook al zijn er een paar quests die je solo _moet_ doen en die behelsen het verslaan van 3 (lvl50) evil champions. Dus als je een lvl50 mob hebben kan dan scheelt dat een hoop poen.

[ Voor 84% gewijzigd door botoo op 08-10-2007 15:56 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 22:20

Knaak

It's me, Mario!

Dat er mensen zijn die zoveel research doen zeg, zelf heb ik altijd de beste armor gehad, ookal kreeg ik na 2 levels weer betere armor. Maarja, voor een Guardian kan dit het verschil tussen leven of dood betekenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Het kost dermate veel gold en/of moeite om een goede uitrusting samen te stellen dat ik er liever niet naderhand achter kom dat een ander model beter/passender zou zijn. In mijn situatie gaat het nog relatief makkelijk omdat ik met mijn lvl50 Champion wat makkelijker aan resources/trophies kan komen, maar dan nog is het een kwestie van prioriteiten stellen en nagenoeg onmogelijk om alles meteen op orde te krijgen. Zelfs met de hulp van GM Tailor Elle is het nog een behoorlijke klus.

Zoals de AH prijzen er bij liggen voor trophies/shards/recipies is het vaak goedkoper om domweg een kant en klaar eindproduct te kopen, maar om dat te kunnen doen zal je toch eerst een hoop spullen moeten minen/craften/verkopen.

Ik heb inmiddels GM jeweller gehaald en wat 'lucky crits' gedaan mbv scrolls maar om nu te zeggen dat er uit de reguliere (niet single-use) craft-items echt hele mooie dingen komen? De interessante single-use recipes zijn niet te betalen en daar heb je ook nog eens rare trophies bij nodig.
Imho is de gecritte Glittering White Gold Ring één van de leukste/beste dingen die je kan maken met de normale recipes. Vreemd genoeg is dat geen blauw item (boeie) en dus wat ondergewaardeerd door het 'blue is tha bom!' legioen. Maar datzelfde legioen koopt wel graag overpriced en minder goede items, zolang het maar blauw is. Van mij mogen ze en ik maak het wel }>

Ik wil nu mijn wat traits oppoetsen met deeds.
In een klein uurtje had ik 60 orcs in (noord) Bree-land afgewerkt voor +1 valour, dat soort makkies wil ik wel meer :+ Was wel grappig om te doen ook, de helft van de orcs ging met de eerste 'suprise strike' vanuit stealth (500++ damage) gelijk liggen 8) }>

Ook nog ff geprobeerd om de Mahlenhad turtles solo te doen maar die hebben toch wat teveel morale (8K), gelukkig was er net een lvl50 Hunter bezig met Hunter deeds en toen ging het een stuk sneller :D Ik heb de gedropte Turtle-claw aan hem gelaten voor de hulp, ook al deed het pijn aan mijn hart om op 'pass' te drukken :'( Toen ik klaar was en hij nog meer Turtles moest ben ik blijven helpen maar heb oen wel afgesproken dat ik bij de volgende drop op 'greed' zou drukken. Meteen daarna met zijn hulp de Ancient Turtle en de Fire worms gedaan. Grappige was dat hij blijkbaar een hele verse lvl50 was want hij wist niet goed waar alles was.

Nadat ik book VI met 'Beyond Rammas Deluon' had afgewikkeld ben ik meteen op stap gegaan naar Gabilshatur en Gath Forthnir 8) om wat quests te cashen. Omdat ik toch alleen was en een toeristische route in gedachte had langs (niet _door_) de Champions of the Arena en ook de Fane of the Seven Sentinels aan wilde doen, ben ik na gabilshatur natuurlijk weer verdwaald . . . in Nan Gurth :o Alle mobs paars (de meesten lvl51) en niet te raken voor mij :( gelukkig was ik niet te zien voor hun 8) en wat je niet ziet wil je ook niet aanvallen :P

Na zo'n beetje alle hobbels en bobbels van Nan Gurth gezien te hebben (wel makkelijk op je map voor later) en nog een eenzame lvl50 Champion geholpen te hebben toen die in de problemen leek tegen een paar Dourhands (een verbaasd ty was mijn deel alvorens ik weer in de schaduwen verdween, hij zal zich ongetwijfeld afgevraagd hebben hoe een lvl43 daar was in z'n eentje was gekomen 8)) kon ik Gath Forthnir ook op de kaart bijzetten :). Wel jammer dat er in GF geen stable-master is anders kon ik er heel makkelijk -en veel sneller- weer naar toe. Naja ik heb er verder nog niets te zoeken dus dat komt allemaal nog wel.

Nabrandertjes:
- Het instance met Gimli is achter de rug en zelfs 5/8 'Fire and Ice' is in één keer goed gegaan. We waren geen bijzonder overpowerde fs en hadden niet eens een Guard, maar wel geholpen door een lvl50 Minstrel. De Minstrel en ik hadden dat instance al (veel) vaker gedaan en konden de groep natuurlijk perfect informeren over de taktieken. Door lag en disconnect van de Healer ging er een hunter twee keer dood maar de Nazguhl aan het einde ging op rolletjes. Met +5 hope potion en de combat doen bij de blauwe obelisk maakte de debuffed Nazguhl een soort schietschijf voor de Hunters en Kop van Jut voor de lvl41 Champion.

- De reputation toko in Thorins is wel erg makkelijk omdat er ook een superior workbench staat, dat scheelt een hoop gereis naar Esteldin elke keer.

[ Voor 29% gewijzigd door botoo op 01-10-2007 15:36 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 01-05 16:51

Stronkie

Where wind is Trouble

botoo niet om het een of ander.. heel leuk die plaatjes.. Maar je weet zelf als MOD hier dat mensen geen posts mogen maken gelijk achter elkaar.. Was het niet netter geweest om alle items in 1 post te noemen.. Nl indien wij "als normale gebruikers"zo vaak achter elkaar posten , krijgen we snel ... kun je de edit knop niet vinden......

Ok back on topic...

Ik ben nu maar weer eens begonnen om te kijken of ik mijn minstreel naar 50 kan brengen... Nou.. geen zin in dus.. Je moet questen in angmar. en ik haat angmar.. Denk dat ik voorlopig maar rep quests ga doen en mijn deeds ga opvullen... Ow leuk mijn eerste post in dit nieuwe deel , dacht ik...

Leuk topic start... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Bewust voor gekozen Stronkie, zo hou je de div. onderdelen (head, shoulders, chest, legs, etc.) beter uit elkaar en ik ben van plan om de onderdelen nog wat verder uit te breiden zodra ik nog meer plaatjes krijg (en dat doe ik wel met de edit-knop :)). En in dit deel van ons forum heb ik ook niets te vertellen hoor, sowieso hebben modjes zich ook aan de regeltjes te houden.

Ontopic dan? ;)

Angmar valt wel mee als je zelf hoog genoeg level bent om redelijk te kunnen overleven, je moet alleen niet blind gaan op het finishen van alle quests achter elkaar. Zelf maak ik regelmatig questing tripjes tussen Angmar, Fornost en Evendim en werk de quests af als ik daar zin in heb en af Het scheelt ook nogal of er voor sommige quests (zware?) fellowships nodig zijn wat soms best wel irri is.

Ja, aardige topicstart he? :+

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 01-05 16:51

Stronkie

Where wind is Trouble

Lol ben een lvl 47 (bijna 48) en ik vind het questen in Angmar zo.. boring... Ik haat instances.. Duren te lang maar dankzij met niet liefde verhouden met dat soort quests zal ik dus nooit mijn lvl 45 questen halen van mijn minstreel.

Ik ben nu dus gewoon deeds aan het afmaken

Maar ik dacht dus klaar te zijn in Erid Luin... Not dus.. Ik ging dus de dwergen rep quests doen.. Bang 3 nieuwe deeds erbij hahaha..

Maar een lijstje met welke quests voor weke rep soort te vinden zijn is handig

Elven, Rivendale (zit ook de unlock cave)
Mensen, Bree (zit ook de unlock house)
Hobbits , Micheal Delving (ook het huis)
Dwergen, Thorlin's hall , zit ook het huis cave whatever)

Maar mijn vraag is dus.. Waar zitten de rest (in angmar zit er ook 1) (dan bedoel ik de quest gevers)
Bovendien heeft iedere fractie zijn eigen Crafting's quest.. en wat zijn de rewards in het huisje , cave what ever

Ik heb dus alleen maar Cook en Jewel maker quests gevonden die je ook rep geven....

als iemand een lijstje kan maken... Kan handig zijn

Boven dien het rep systeem kan wel wat beter uitgelegd worden in de TS, Tevens een apart topic over Monsterplay.. Was ik al mee bezig.. maarja tijdje niet gevolgd.. en topic weg :)

NP ik kaap hem wel weer terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

botoo schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 19:04:
Bewust voor gekozen Stronkie, zo hou je de div. onderdelen (head, shoulders, chest, legs, etc.) beter uit elkaar en ik ben van plan om de onderdelen nog wat verder uit te breiden zodra ik nog meer plaatjes krijg (en dat doe ik wel met de edit-knop :)). En in dit deel van ons forum heb ik ook niets te vertellen hoor, sowieso hebben modjes zich ook aan de regeltjes te houden.

Ontopic dan? ;)

Angmar valt wel mee als je zelf hoog genoeg level bent om redelijk te kunnen overleven, je moet alleen niet blind gaan op het finishen van alle quests achter elkaar. Zelf maak ik regelmatig questing tripjes tussen Angmar, Fornost en Evendim en werk de quests af als ik daar zin in heb en af Het scheelt ook nogal of er voor sommige quests (zware?) fellowships nodig zijn wat soms best wel irri is.

Ja, aardige topicstart he? :+
de beste items die te craften zijn voor burglar is naar mijn bescheiden mening zonder enige twijfel
Exquisite galadhrim shoulder guards
Exquisite galadhrim helm
Exquisite galadhrim gloves
Exquisite galadhrim boots
Exquisite galadhrim armour
Exquisite galadhrim leggings
Fine radiant cloak

wapens:
2 x mirrored ancient steel mace

jewelry:
Etched beryl necklace
2 x Etched beryl earrings
2 x Etched beryl bracelets
2 x Etched beryl rings

en dan is je char compleet :P

ps. ik vind diee epic gloves bij lange na niet zo goed als de exquisite galadhrim gloves, echter full set is wel cool maar ja dan moet je of gruwelijk veel mazzel hebben of gruwelijk veel gold...

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 02-10-2007 07:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-04 23:18
Wb Stronkie, onze amerikaanse vrienden hebben al een lijstje gemaakt rep crafting.
Stronkie schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 22:02:
Lol ben een lvl 47 (bijna 48) en ik vind het questen in Angmar zo.. boring... Ik haat instances.. Duren te lang maar dankzij met niet liefde verhouden met dat soort quests zal ik dus nooit mijn lvl 45 questen halen van mijn minstreel.

Ik ben nu dus gewoon deeds aan het afmaken

Maar ik dacht dus klaar te zijn in Erid Luin... Not dus.. Ik ging dus de dwergen rep quests doen.. Bang 3 nieuwe deeds erbij hahaha..

Maar een lijstje met welke quests voor weke rep soort te vinden zijn is handig

Elven, Rivendale (zit ook de unlock cave)
Mensen, Bree (zit ook de unlock house)
Hobbits , Micheal Delving (ook het huis)
Dwergen, Thorlin's hall , zit ook het huis cave whatever)

Maar mijn vraag is dus.. Waar zitten de rest (in angmar zit er ook 1) (dan bedoel ik de quest gevers)
Bovendien heeft iedere fractie zijn eigen Crafting's quest.. en wat zijn de rewards in het huisje , cave what ever

Ik heb dus alleen maar Cook en Jewel maker quests gevonden die je ook rep geven....

als iemand een lijstje kan maken... Kan handig zijn

Boven dien het rep systeem kan wel wat beter uitgelegd worden in de TS, Tevens een apart topic over Monsterplay.. Was ik al mee bezig.. maarja tijdje niet gevolgd.. en topic weg :)

NP ik kaap hem wel weer terug :)

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat betreft gear van amberlin

heb al aardig wat materialen verzameld en al een paar items voor Amberlin (level 45 tot level 47 items) ruim op tijd dus aangezien Amberlin bijna level 40 is :)

heb al:
superior ancient steel jewellers tool
mirrored ancient steel axe
fine radiant cloak
gecritte banner (10% melee damage 10% max morale 10% max power)
armament (armour voor herald)

al die recipes verzamelen dan wel aanschaffen is het lastigste aangezien ik weiger 1.5 gold te betalen voor een recipe :( dan farm ik ze wel!

dat mensen vrij veel vragen voor hout/ore kan ik inkomen, dat kan iedereen verzamelen dus dat is gewoon kopen omdat je te lui bent of geen zin hebt om ore/wood te farmen. maar recipes die gewoon tijdens het spelen droppen verkopen voor 1.5 tot 3 gold is belachelijk!!! ik weiger dat echt (zijn er echt mensen die het wel betalen?)

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 02-10-2007 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

De truc om dit soort dingen tegen te gaan:

Zorg dat je veel sellable items hebt voor de AH. Zet ze ver onder marktprijs op de AH. Waar mensen normaal 500s vragen voor 20 Essence of Athelas (laatste tier), ga op 200s zitten. Ze zijn meteen weg, en mensen zullen minder snel geneigd zijn om belachelijke prijzen te betalen, want ze konden ze vorige keer toch ook dat kopen voor de helft?

Ik zit vaak met mn hout en ore ver onder de prijs. Alleen mn buyout zit op marktprijs. Als mensen dus geen geduld hebben, prima, verdien ik meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Goed systeem MueR, ik doe het met mijn AH spullen ook zo. Zo heb ik een poosje terug de markt overspoeld met +3 Hope potions die ik verkocht voor 20-50, die van mij gingen in het begin razendsnel weg maar na een weekje werd het minder en alle duurdere bleven 2 dagen staan.

Net nog even leuk moment gehad. In Evendim is ook een (Hunter?) quests die o.a. drie lvl 50 elite-mobs behelst. Ik was met een lvl 34 Loremaster aan het questen toen een lvl 48 Hunter om hulp vroeg . . . van ons? Wat moet een lvl 34 LM nu doen als een lvl48 Hunter een pak slaag krijgt?

Hoe dan ook, de LM ging ff niet mee en mijn Burglar wel (ik red mezelf wel als het misgaat :P ). De Hunter was niet zo heel handig in samenwerken, opent gelijk het vuur en voordat ik bij de mob was gesneaked moest Harry de Hunter alweer rennen waardoor de mob er achteraan ging. Uiteindelijk heb ik de mob maar geriddled (doe ik niet graag als eerste vanuit stealth), naar toegelopen en twee sword in zijn rug geprakt opgeleukt van wat extra Burglar grapjes }> Conjunction opgestart zodat de Hunter weer wat morale terug kon krijgen en na een poosje ging de mob liggen.

Hunter ernstig verbaasd en ik kreeg een complimentje. Hij wilde heel graag dat ik de twee andere mobs ook meeging. Was ik wel voor in natuurlijk, ik vind het altijd leuk als iets een uitdaging is. Bij mob twee aangekomen begint Harry, tegen nadrukkelijke instructie in, weer op dezelfde manier en weer legde 'ie het loodje. Ik kreeg de mob niet solo op 0 natuurlijk, daarvoor is het verschil in level te groot, maar het scheelde niet eens zo heel veel.

Harry besloot toen maar dat 'ie er met een groep naar toe zou teruggaan. Als ie nu geluitserd had zou het best gelukt zijn.

Gisteren solo 'A Formal Complaint' in Dwaling afgewerkt. Nu was het inmiddels een grjze quest maar wel een FS instance. 8 leves terug ben ik eens aan begonnen met een LM maar toen waren we veel te laag en/of met te weing mensen. Wat ik toen wel meemaakte was het begin als 3-4 mobs aangevallen word en er 1 of twee 4K elite bijzaten.
Nu stapte ik het instance in en ging direct in stealth, vervolgens voorbij de mobs gesneaked naar de volgende deur maar toen ik die open de kwam er nog een plukje mobs aan (nu met 4-K elite). Ik moest de volledige trukendoos opentrekken, healing en power pots gebruiken en zelfs power ging naar nul, maar uiteindelijk kreeg ik het geklaard.
ff bijkomen en de volgende deur waar de eerste baas (met adds) kwam, zonder adempauze kwam baasje twee er ook bij.

Lang verhaal samengevat, ik heb mijn Burglar helemaal uit kunnen nutten en uiteindelijk suksesvol :Y) Het zweet stond in handen en de adrealine joeg door mijn lichaam. Zo zijn instances op het leukst :Y

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-05 17:02
Roheryn Only: Book 11 Changes
Please Note: This post is still in progress, but I wanted to get it up before the servers come up. Known issues are forthcoming too!

Welcome to Book 11! This post will give an overview of the changes, with full release notes coming when Book 11 is pushed to the live servers.

Book 11 brings lots of changes - here are some, but by no means all of them!

* The Month of the Lore-master
* The Month of the Minstrel
* Player Housing - Individual and Kinship
* Goblin Town
* New areas - Trollshaws: Tâl Bruinen, and Misty Mountains: Northern Pass, Southern Pass, and Goblin Town
* DirectX10 Support!
* Monster player "Warband Maneuvers"
* Monster play - new skills!
* New raid: The Rift!
* First appearance of a Balrog
* First appearance of Gollum (new instance)
* More work on the crafting system (400 new recipes!)
* Harvest Festival
* Yule Festival
* 60+ New Quests, including the continuation of the epic quest arc
* 9 new Deeds

Story

You have wrested the palantír from Amarthiel, but not before she learned what she sought to learn: a clue to the location of Narchuil, the ring she lost at the Battle of Fornost. She turns her gaze eastward seeking to recover Narchuil, and the Dúnedain find themselves with few means of stopping her advance, save one: Calenglad believes that Mordrambor, the Black Númenórean held prisoner by the Dúnedain, may be the key to ending Amarthiel’s ambitions.

Expanded Functionality

Lore-master Revamp (“Month of the Lore-master”)

* Overview:
o Fill out level 40-50 skills
o Better skills for fighting Undead, Drakes and Creatures of Nature
o A new Pet - the Lynx!
o Diminishing returns on Crowd Control skills (PvMP)
o Examine Enemy Weakness ability
o Tier Based Cures
o Cute “critter” pets - 8 non-combat pets!

Minstrel Revamp (“Month of the Minstrel”)

* Overview
o Fill out level 40-50 skills
o Enhance music features:
+ Minstrels will be able to train other players to use instruments both directly and via created items
+ 3 new Instruments: Bagpipes, Cowbell and Moor Cowbell.
o More effective solo play:
+ War-Speech toggle stance opens up new skills:
# Call to the Elder King (Damage+debuff)
# Call to the Second Age (Damage+buff)
# Chat of the Oathbreaker (damage+debuff)
+ New damage-type instruments
# Equipping new instruments will change the damage type of your skills
o Better Buffing and Support:
+ New trait to increase length of ballad buffs.
+ 2 new “Tale” auras:
# Tale of Battle (+VIT and +wound resistance)
# Tale of Warding (+AC and +Hope)
+ Call to Fellowship (Increases fellowship effectiveness)
o Better Healing:
+ Chord of Salvation (Insta-heal)
+ Gift of the Hammerhead (Power-shield)
o Fun Stuff:
+ Irresistible Melody (nearby players break into dance)

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cooooooooooooooooool month of minstrel en heleboel nieuwe recipes :P:P:P

waneer komt book 11??????? want dan wil ik iig amberlin op level 45 hebben zodat ik die nieuwe jeweller recipes meteen kan maken op 35% of 79% crit chance :P

met minstrel meteen naar trainer gaan voor nieuwe skills en dan weer nieuwe instrumenten verzamelen (mag azzy in actie komen) aangezien ik van alle tools een gecritte versie wil :P

dan wordt mn minstrel helemaal een killer :9~

edit:

amberlin level 40 geworden meteen even mijn respect skill getest :P hele FS op de knietjess voor mij 8) zoals het hoort natuurlijk >:)

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 03-10-2007 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beter...mijn twee belangrijkste karakters, Gindilf mijn Lore-Master en Tinybig mijn Minstrel krijgen eindelijk ook nieuwe dingen. Zou ik dan ook eindelijk wat skills kunnen krijgen na level 45 voor de minstrel...want ik vond het al vreemd dat er dan niets meer te koop was.. ;)

Ik ga zooooo die Irresistible Melody uitproberen op een kinship bijeenkomst (in een kroeg)

Kan niet wachten tot book 11 uitkomt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 08:04:
Beter...mijn twee belangrijkste karakters, Gindilf mijn Lore-Master en Tinybig mijn Minstrel krijgen eindelijk ook nieuwe dingen. Zou ik dan ook eindelijk wat skills kunnen krijgen na level 45 voor de minstrel...want ik vond het al vreemd dat er dan niets meer te koop was.. ;)

Ik ga zooooo die Irresistible Melody uitproberen op een kinship bijeenkomst (in een kroeg)

Kan niet wachten tot book 11 uitkomt.. :)
ik ook niet :P:P:P al vind ik command respect van captain het coolst! wanneer komt book 11? en wat voor nieuwe tier 5 items komen er? ik vermoed dat de top items niet overtroffen zullen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
De geruchtenmolen heeft het over nieuwe 'groene' items die weer beter zouden zijn de de blauwe. Misschien komt er dan ook eindelijk iets om van dat Ancient Nickel gemaakt kan worden, daar heb ik al aardig wat van liggen :).
Anoniem: 218701 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 08:04:
. . .Zou ik dan ook eindelijk wat skills kunnen krijgen na level 45 voor de minstrel...want ik vond het al vreemd dat er dan niets meer te koop was.. ;)
Pfff 45!, ik kreeg met mijn Burglar vanaf 38 niets nieuws meer :| met de Champion krijg je er t/m lvl 50 nog een skill bij.

Gisteren nog mijn Dwarf-Guard een vol lvl ge-upped. Hij was net 15 en nu 16 zodat de nieuwe lading armour, wapen en schild gepast kon worden, best een kranig kereltje :Y) Samen met een lvl13 Guard op stap geweest, die was een beethe bangelijk en wilde graag meer mensen in het fs maar als je voorkennis hebt van wat er komt dan is dat niet zo snel nodig :9.

Na een poosje wilde een lvl35 Guard bij ons aansluiten :? Nu kwam deze speler uit Noorwegen en zijn Engels was niet zo heel goed, maar ik kreeg de indruk dat hij een paar tegenstanders voor ons wilde verslaan die voor ons te zwaar moesten zijn? Misschien is dat een (onderdeel van) een Guard specifieke quest of deed?
We hebben na wat gevlooi in Great Barrows uiteindelijk de bevrijding gedaan van Maribell Thistleway uit het Brigand camp ten noorden van Adso's. Ik kon me herinneren dat dat best een lastige quest was omdat Maribell het niet zo goed overleefde, maar met een lvl35 Guard lukte dat wel natuurlijk :)

Met Burglar Cranck nog wat quests in Evendim gedaan overwegend met een lvl 34 Loremaster. Ik moest 'm wel ophalen bij de Gate van Evendim dus ik was al een beetje bang dat 'ie niet zo handig zou zijn, maar dat viel enorm mee. Hij had al veel quest gedaan met zijn alt en wist de weg een stuk beter dan ik, ik heb met mijn andere char weinig in Evendim gedaan dus zag ik veel nieuwe dingen :).

Na een geslaagde 'Thief Takers Bane' instance (zonder healer, maar wel met een Captain en veel healing conjunctions initiated by Cranck zodat niet alle Rangers omvielen :)) zijn we wat voorbereidende quest gaan doen om uiteindelijk met een full fellowship aan de 'hewing the wood' te beginnen. Dat viel niet mee, de server deed dermate moeilijk dat twee chars vastzaten en een disconnect kregen, waaronder de healer :( Gelukkig kon ik 20K trollbaas Heart-Rot dermate debuffen dat de twee Hunters er eenstekelvarken van maakten. Helaasch nog niet het einde van de quest/chain.
Nadat Heart-Rot de eerste keer verslagen is mag je dooie plantjes gaan zoeken tussen de 8K elite woodtrolls. Ook dit is een fellowship quest maar aangezien niet iedereen verder ging en de Captain een laatste plek in een hoog lvl fs had gevonden, heb ik mijn stealth gear aangetrokken en ben solo gegaan. Rustig zoeken, goed opletten dat er geen troll over me struikelde en zonodig zo'n struikel-troll een Riddle op z'n dak te gooien, en Cranck had zijn 10 takken binnen :Y). Het was wel ff knijpen omdat de laatste tak een troll pullde die de Riddle weerstond en mijn trukendoos opgebruikt was, naja domweg wegrennen zoals iedereen dat doet werkt ook bij een Burglar :+

Terug bij quest-giver Longbough (een Ent) krijg ik de laatste instance quest. De Captian had het inmiddels al vergeefs geprobeerd terwijl hij twee lvl50's in het fs had. Voor mij tijd om te loggen en ik zie wel wanneer er een sterk fs is wat dat instance gaat doen.

Vlak voor het uitloggen nog een tiental beren en wolven geplet voor de verwachte 'DING' 44 *O*

Vanavond weer terug naar Angmar met kinmember Neocrown. Als Amberlin nog hulp nodig heeft hoor ik dat graag op tijd dan kunnen we wat inplannen, als ik in fs ben met anderen is dat wat lastig. Een redelijk/goed fs is niet makkelijk te vinden en ik kan natuurlijk ook niet zomaar weggaan.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

botoo schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 11:29:
De geruchtenmolen heeft het over nieuwe 'groene' items die weer beter zouden zijn de de blauwe. Misschien komt er dan ook eindelijk iets om van dat Ancient Nickel gemaakt kan worden, daar heb ik al aardig wat van liggen :).
ow cool! ben benieuwd :P

misschien verstandig om mijn mirrored ancient steel axe te verkopen dan :O
knip

Vlak voor het uitloggen nog een tiental beren en wolven geplet voor de verwachte 'DING' 44 *O*
grtz
Vanavond weer terug naar Angmar met kinmember Neocrown. Als Amberlin nog hulp nodig heeft hoor ik dat graag op tijd dan kunnen we wat inplannen, als ik in fs ben met anderen is dat wat lastig. Een redelijk/goed fs is niet makkelijk te vinden en ik kan natuurlijk ook niet zomaar weggaan.
jaaa ik wil graag nog paar niet al te langdurige quests in MM (3 x 7 beren, 7 relics verzamelen en een dom bordje plaatsen en die tafel ontdekken moet in niet al teveel tijd te doen zijn lijkt me) afronden beetje hulp is wel nodig denk ik (ben inmiddels lvl 40) en dan ga ik graag mee naar angmar :Y

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 03-10-2007 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
- Die relics kan je redelijk makkelijk solo doen (makkie als je je een Herald laat tanken). Ze droppen van die Bog-Lurk-op-stelten beesten, dus je hoef niet eens ver bij het begin vandaan.

- 3 x 7 beren is een boutklus, de gewone witte en de bruine (die spawnen pas nadat er een Bog-Lurk-op-stelten gekilled is), maar de laatste moet je in Giant-valley doen en dat is 'nogal' aggro gevoelig. Was voor Cranck makkelijk omdat ik vanuit stealth steeds een geisoleerde beer kon uitzoeken, maar als Amberlin rondloopt krijgt ze steeds een kei op d'r dak van de Giants of word aangevallen door de trollen. Als ik jou was zou ik die laatste beren meepikken als je toch daar moet zijn met full FS voor de Giant quests, Towering Champions / Thunder in the Mountains. Die moeten Neo en ik ook nog doen dus dat combineren we als er een full FS samen te stellen is.

Tafel moet je ook zelf doen, kwestie van weten waar je zijn moet en er hard over heen rijden en nog veel harder wegwezen :+ Als je niet weet waar dat plateu is kan dat heel makkelijk met Cranck samen. We gaan in FS, ik sneak naar het plateau zodat jij op je map ziet waar ik ben (Giants zien me toch niet dus ik blijf daar als baken staan). Dan rij jij op mij af :). Je krijgt wel een hoop aggro te verwerken maar jezelf er naar toe vechten is niet te doen.

Dat bordje is er eentje uit een serie van drie, kan je ook solo met behulp van een tankende Herald, en anders kan ik met Cranck de mobs wel 'ff' stunnen :).

Ik wil toch nog naar MM om Ancient Iron en MM Silver te halen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leuk om jullie avonturen zo mee te lezen. Het is erg vermakend zo in mijn pauze, alleen ik krijg te veel zin om weer naar huis te gaan en verder te gaan. Wat overigens niet kan. Keep up the good work, lads!

Ik had eigenlijk nog een klein noob vraagje betreft de Minstrel. Als je de MNS een specifiek instrument wil laten gebruiken ( een andere gitaar met speciale voordelen) moet je die dan in het derde weapon slot vervangen? De animatie van je buffs blijft namelijk hetzelfde qua voorwerp in je hand.

Kennen jullie naast Ore gebieden in MM nog andere ancient ore gebieden in Angmar, waar je als level 50- niet zo gauw wordt ge-aggroed en wordt afgeslacht?

Er zijn trouwens een aantal quests die je nooit wil doen of die een diepe spoor van: oh nee he, achterlaten.

- Towering Champs is erg vervelend, evenals de Thundergod quest in hetzelfde Giant gebied. Ik vind giants echt zo vervelend. Ze zijn lomp, sterk en lijken op Chuck Norris.

- Twisted Heart. Nooit afgemaakt, maar een vervelende instance met een nog irritanter wezen: Wood trolls. Bijna net zo vervelend als Mountain / snow trolls.

- Thief Takers Bane. Samenwerking ++ is nodig, anders kan je beter stoppen met je FS.

- De vier keer follow up quest in het spinnen domein van Trollshaws.

Gelukkkig zijn er veel quests wel tof, vooral wat Botoo al eerder zei: een instance ( of sowieso een FS quest) alleen afronden.

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 191619 op 03-10-2007 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren was het weer een dag om de kinship leden te helpen. Een aantal van ons wilde graag huis houden in Fornost. Prima...zo gezegd, zo gedaan...

Met een beetje moeite was er een groep van 6 man samengesteld, waaronder 3 healers..ik inclusief...ik was meteen ook het hoogste level die in de groep rondliep met mijn level 47. De andere healers waren level 44 en 37.

Al vrij snel had ik zoiets van, weet je wat...ik help wel met het damage dealen..en dat ging als een trein, mijn minstreeltje mag dan een dwerg zijn hij doet grote schade.. (Tinybig is dus helemaal geen verkeerde naam) al snel vielen de elite orcs met bosjes tegelijk tegen de vlakte. De groep was eigenlijk helemaal niet uitgebalanceerd, maar het bleek ook echt niet nodig. Alles wat we tegenkwamen was met gemak te verslaan. Zelfs de elite bosses van een slordige 25000 hitpoints vielen vrij snel.

Het nadeel van dit hele verhaal was wel dat ik mijn Lore-Master nog steeds niet heb weten te levellen...nu level 31...nog steeds...maar nog slechts iets meer dan 1K verwijderd van het volgende level....ben benieuwd wat ik voor nieuwe skills krijg als ik dat bereik...

Drie healers...da's wel een beetje een overkill...zelfs voor de Fornost instance... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gisteren met burglar cranck en champion neocrown op pad geweest in angmar. ben hoop enhanced XP lichter en een level rijker. tevens een nieuw pocket item (rescued gem) nog wat mzzl gehad we hebben turtle quest ook gedaan en er vielen 4 turtle claws dus das niet verkeerd iedereen 1 en amberlin won de 4e :P

heb mijn mirrored ancient steel axe verkocht :O en nog wat items voorlopig hou ik het maar voor wat het is met mijn gear. en spaar het geld op samen met materialen om items te maken :P

zodra amberlin level 45 is kan ze wat (hopelijk) etched jewelry maken heb 4 recipes in totaal 2 bracelets, 1 earring en een necklace 8)

welk armour kan ik het beste voor amberlin kopen? ze wil gewoon goedkope toch redelijke items, hoeven ook niet perse crits te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Anoniem: 66797 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 08:38:
. . . welk armour kan ik het beste voor amberlin kopen? ze wil gewoon goedkope toch redelijke items, hoeven ook niet perse crits te zijn
Ik zou zeggen: kijk op AH wat er interssant is, vaak worden de 'net-niet-crit' (volgens sommigen 'mislukte') spullen voor een schijntje aangeboden en je kan zelf optimale jewelry maken zodat je toch een heel bruikbaar geheel krijgt. Zo doe ik het met Cranck ook, zolang je items moet maken/kopen die maar een paar levels meegaan hou ik het extra zuinig :).
Ook zou je de quests na kunnen kijken op goede rewards en zorgen dat je geen snelle doublures krijgt (dus niet voor en beter wapen kiezen ten koste van een armour als je in de volgende quest een nog beter wapen krijgt maar geen keus op armour).
Op dit moment gaan er geluiden rond in het kinship om (weer?) een Helegrod raid te gaan doen :Y)
Nu vraag ik me af of ik met Cranck mee zal gaan of Azteque. Een Burglar kan makkelijk op een paar levels hoger functioneren maar 44 is mss net niet voldoende. Azteque daarintegen is wel 50 maar een Champion krijgt doorgaans de meeste (en duurste!) klappen en Azz is nog lang niet gemaximaliseerd in armour en virtues/stats. Het liefst ga ik met Cranck maar als de raid er geen lvl44 Burglar bij wil dan overweeg ik om helemaal niet mee te gaan omdat ik Cranck liever wil levelen/verbeteren dan Azteque, Azz komt later wel weer aan de beurt.

Aan de ander kant: er zijn wel leuke items te halen in Helegrod en als Azz gaat kan die ze mooi aan Cranck doorspelen :9 (als ze niet bind on aquire zijn tenminste).

Overigens moet ik eerst nog zien dat de raid wel op gang komt, ik heb al te vaak plannen gezien die op niks uitliepen of op een waardeloze raid :| .

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbie1980
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2024
Een Champ de meeste en duurste klappen :o Hmmm volgens mij is het voor een grd toch meestal wel duurder om een Hele raid te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

botoo schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 14:51:
[...]
Aan de ander kant: er zijn wel leuke items te halen in Helegrod en als Azz gaat kan die ze mooi aan Cranck doorspelen :9 (als ze niet bind on aquire zijn tenminste).
Bind on Aquire zijn toch alleen maar de quest rewards? Of heb ik nu even ergens niet goed opgelet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Anoniem: 218701 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 16:47:
Bind on Aquire zijn toch alleen maar de quest rewards? Of heb ik nu even ergens niet goed opgelet?
Volgens mij klopt dat idd, maar aangezien ik te weinig ervaring met afronden van sucsesvolle raids heb :| durf ik dat niet met zekerheid te zeggen.
Bobbie1980 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 16:45:
Een Champ de meeste en duurste klappen :o Hmmm volgens mij is het voor een grd toch meestal wel duurder om een Hele raid te doen :+
Het zal elkaar niet veel ontlopen, maar als de uitrusting van beide vergelijkbaar is (duurdere gear betekent ook duurdere repairs) dan vermoed ik dat de Champion toch meer kwijt is. Repairkosten lopen extra op als een je char dood gaat en zonder hulp van Minstrel of Captain revived. De Guard weet doorgaans beter te overleven dan de Champion die nu eenmaal erg kwetsbaar is door het gebruik van fervour. Zonder fervour is een Champion niet meer dan en matige Guard (fervour is noodzakelijk om veel damage uit te delen). Champions werken meestal met een twohander of dual-wield dus geen shield en met fervour ook geen parry/block mogelijkheden. Doorgaans is het flink rammen maar ook flink incasseren voor de Champ.

Maar ik ben het met je eens dat een Guard ook een goede klant bij de repairshop is :+ Met mijn Burglar ben ik factor 20 minder kwijt aan repairs, ten eerste omdat 'ie heel zelden dood gaat en ten tweede omdat hij relatief weinig aggro krijgt. High-damage output generert veel meer damage dan debuffs en mindere damage. Een flink healende Minstrel is ook vaak aan de beurt met threat, maar Minstrels blijven doorgaans hardnekkig lang leven :+

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

botoo schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 18:44:
Een flink healende Minstrel is ook vaak aan de beurt met threat, maar Minstrels blijven doorgaans hardnekkig lang leven :+
:Y :Y

Ik weet er alles van, ik ben ook zo'n hardnekkige Minstrel, blijf vaak zelfs leven als de rest van de fellowship het niet meer red en ik het qua healing ook niet meer kan bijhouden. Heb 1x gehad dat mijn hele fellowship werd uitgemoord (waarvan 3 met 1 klap) daar kon ik echt niet tegenop healen...was ook wel doordat er een aantal als kippen zonder kop een moeilijk gebied in het zuiden van Evendim binnen waren gewandeld... Ik stond daar toen als level 41 Minstrel tussen de level 50 elites, de hele fellowship was verder level 49 of hoger...ik healde zo goed en zo kwaad als ik kon...wat dus betekende dat er een hele groep op me af kwam met level 50 elites...snel even een skill aangezet waardoor mijn level niet werd afgesnoept, maar mijn power...en het op een lopen gezet....dit zorgde ervoor dat ik zonder al te veel kleerscheuren uit het gebied weg kwam...

De fellowship moedigde me ook aan om door te lopen...toen het gevaar geweken was, ben ik zeer voorzichtig terug gegaan en heb iedereen gerevived...daarna bedankt voor een dergelijke onvoorzichtige fellowship en teruggegaan naar een stuk wat voor mij ook te doen was.

Kreeg nog bijval van 1 van de fellowship leden die ook direct daarna was vertrokken en vroeg of hij mij mocht toevoegen aan zijn friendslist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vandaag weinig met captain gedaan wel wat maar goed ze schiet al lekker op...

nog even 3 beryl shards gescoort :P heb er nu 5 :)

toen nog even in sarnur gelopen met FS om te kijken of we nog epics konden scoren, helaas was het voor mij karige buit :(

echter begint mijn supplies verzameling behoorlijk te worden 8)

van het weekend weinig tot niet online :N vanavond bordspel doen met een goeie vriend en zxaterdag een verjaardag ow en zondag bezoek :P weinig lotro dus :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 10:40:
[...]

:Y :Y

Ik weet er alles van, ik ben ook zo'n hardnekkige Minstrel, blijf vaak zelfs leven als de rest van de fellowship het niet meer red en ik het qua healing ook niet meer kan bijhouden. Heb 1x gehad dat mijn hele fellowship werd uitgemoord (waarvan 3 met 1 klap) daar kon ik echt niet tegenop healen...was ook wel doordat er een aantal als kippen zonder kop een moeilijk gebied in het zuiden van Evendim binnen waren gewandeld... Ik stond daar toen als level 41 Minstrel tussen de level 50 elites, de hele fellowship was verder level 49 of hoger...ik healde zo goed en zo kwaad als ik kon...wat dus betekende dat er een hele groep op me af kwam met level 50 elites...snel even een skill aangezet waardoor mijn level niet werd afgesnoept, maar mijn power...en het op een lopen gezet....dit zorgde ervoor dat ik zonder al te veel kleerscheuren uit het gebied weg kwam...

De fellowship moedigde me ook aan om door te lopen...toen het gevaar geweken was, ben ik zeer voorzichtig terug gegaan en heb iedereen gerevived...daarna bedankt voor een dergelijke onvoorzichtige fellowship en teruggegaan naar een stuk wat voor mij ook te doen was.

Kreeg nog bijval van 1 van de fellowship leden die ook direct daarna was vertrokken en vroeg of hij mij mocht toevoegen aan zijn friendslist...
ja dat schild is leuk maar die kan je ook zwaar in de nesten brengen! als je namelijk geen power (meer hebt) en ze pakken je (net orcs of spider web B.V.) of je loopt tgen andere plek met nog meer aggro aan dan is het echt afgelopen met je haha.

wat ik vaak gebruik in dergelijke situatie is fake death werkt super!!! alle vijanden lopen weg en daarna sta je op en rez je iedereen :)

uiteindelijk is de minstrel een zeer krachtig character :P en met book 11 worden we nog krachtiger en meer solo power

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 05-10-2007 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
De Champion waar ik meestal mee team had nogal lag-pobs en terwijl ik in Aughaire sta te wachten om aan het questen te beginnen krijg ik een fellowship invite vanuit het kinship. De lvl50 Champion waarvan die invite kwam was ook net in Aughaire dus ik vermoedde iets in de buurt te doen.

Kort daarop kwam de melding 'summoning hero' (<- dat was ik dus! :Y) ;+ ), kreeg ik de vraag of ik mee wilde doen met een Troll-Slayer deed en werd ik naar het uiterste zuidwesten van Misty Mountains geport. Was niet helemaal de planning maar ach, altijd leuk om weer eens wat anders te doen met andere spelers. Grappige was dat ik met mijn lvl44 veruit de laagste in level was, de rest van het fs bestond uitsluitend uit 50'ers :o 3 Champions, 1 Hunter en 1 Captain. Het doel: -tig Misty MountainsTrolls slayen voor +1 Determination. De groep kwam uit verschillende kinships o.a. Risen, Nightmare on Elf Street en Reconnected natuurlijk.

Nu had ik totaal 1 MM-Troll op mijn scorelijst en liep dus behoorlijk achter op de rest :| Na twee uur door dat met Trollen vergeven pad gerend te hebben waren de 50'ers klaar en moest ik er nog een stuk of 46. Die laatste van mij komen een andere keer wel weer, totaal heb ik er iets van 140 in mijn deed log staan nu :)

Het tempo van de dps-machine lag behoorlijk hoog en soms hadden we vier 8,5K lvl43 elite Trollen op onze nek, voor Crank steevast tijd om de achterste Troll te stunnen (Riddle) en vervolgens de aanval te openen op de één na achterste en die ook te stunnen. Tegen die tijd waren de eerste twee Trollen wel geplet en kon de dps machine die van mij één voor één overnemen. Als het er maar één of twee waren deed ik wat debuffs om de zaak te bespoedigen maar dat had zonder mij ook makkelijk gekund, het zou hooguit een tiental seconden langer duren. Fellowship conjunction hoogtij natuurlijk, ik had alle tijd om vanalles uit te kunnen proberen, helaas kwamen we niet verder dan 'Break the Door' (5 maal rood en 1 maal geel als laatste), wel leuke damage natuurlijk (DD, AoE en DoT) maar ik had liever wat exotischere conjunctions willen zien als we toch zoveel tijd er voor hebben. YRRRRB en/of GYYYYB levert een mooie Oathbreaker Spirit op die je komt helpen, op dat moment helemaal niet nodig maar wel veel leuker dan suf damage uitdelen.
Gemiste kans imho, ook voor de 50'ers, het is uiterst nuttig om te weten welke conjunctions wat opleveren zodat je weet wat je wanneer moet doen. Het verschil tussen de kleuren weten de meesten wel, maar de volgorde is crusiaal voor het eindeffect.

Nadat de Hunter iedereen die wilde meenam naar Rivendel en ik verkoos om achter te blijven heb ik de omgeving helemaal in kaart gebracht, wat ore gemined onder de neus van Giants, Trolls en Bears 8) en liep bij Giants Needle tegen Driftclaw (lvl45 Signature) op die ik met mijn lvl45 Class quest moet doen, en ook aal heb ik 'm nu nog niet en dropped hij ook het item niet zonder die quest, ik kon het toch niet laten om me ff te meten :P. Tussen alle potentiele Cranck-squashers pikte ik Driftclaw er uit, lokte hem een stukje terug naar een lege plek en schoffelde 'm onder de besneeuwde zoden :Y) Het ging redelijk makkelijk en zelfs de 'gewone' GiantSnowBear die er aan het einde bij kwam bracht me niet echt in de problemen. Helaas helemaal geen leuke drop van Driftclaw. Naja ik weet iig waar 'ie uithangt en hoe ik 'm aan kan pakken. Kennis is macht :Y).

Raid laat ik nog even passeren met Cranck, kort overleg met de raid organisatie bracht uitkomst. Na de vraag 'wat denk je dat je kunt doen tegen een, voor jou rode, lvl54 mob?' wist ik wel weer ff genoeg. Helemaal niks dus :|. Afhankelijk of de raid doorgaat zal ik dus met Azteque bij Thorog op bezoek gaan of voorlopig helemaal nog niet naar Helegrod.

Het was me al eens opgevallen dat er één bepaalde naam veel voorkwam op AH bij MM-silver en Ancient Iron Het was zo'n typische naam die alleen bedacht kan worden door iemand met hele slechte kennis van de engelse taal (iets met charlie er in). Gisteren zag ik 'm rennen tussen de snowbeasts, een lvl20(!) Champion. Duidelijk een goldfarmer die alle ore aan het minen was :(.

Op dezelfde locatie kwam ik een lvl50 Minstrel tegen in gevecht met Snowback. Ik weet van Ellendras dat de Minstrel dat wel aankan en aan de morale-bar te zien was het ook geen probleem, maar het duurde wel erg lang dus heb ik maar ff geholpen :) Ik weet meteen dat Snowback voor Cranck voorlopig nog een NoGo is als het solo moet.
[edit]
De Burglar cloack 'Evershadowed' stond eindelijk weer eens op AH, en belangrijker, voor een aanvaardbaar bedrag, dus die heb ik meteen buitgemaakt. Het duurt nog 4 lvls voor ik 'm kan gebruiken maar tot dan heeft 'ie een plaatsje in de vault :)
Sommige dingen _moet_ je gewoon hebben ook al zijn de stats wat minder dan andere opties, het blijft immers toch een beetje een RPG game en dan vind ik het passender als je char correct uitgerust is, daarom zal ik mijn uiteindelijk gear ook zwart maken. Te veel verse 50'ers lopen met zwarte gear en dat vind ik een behoorlijk minpuntje (buiten de extreme kosten van de dye), maar zwart is wel de ultieme stealth-gear voor een Burglar dus doe ik dat toch maar.

[ Voor 7% gewijzigd door botoo op 08-10-2007 12:33 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

botoo schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 11:34:

knip

Het was me al eens opgevallen dat er één bepaalde naam veel voorkwam op AH bij MM-silver en Ancient Iron Het was zo'n typische naam die alleen bedacht kan worden door iemand met hele slechte kennis van de engelse taal (iets met charlie er in). Gisteren zag ik 'm rennen tussen de snowbeasts, een lvl20(!) Champion. Duidelijk een goldfarmer die alle ore aan het minen was :(.
mooi verhaal en inderdaad die lvl20 gast heb ik ook een keer gezien! hij jatte de ore die ik tracte te minen tot ik gestoord werdt door lvl 42 worm :N
Op dezelfde locatie kwam ik een lvl50 Minstrel tegen in gevecht met Snowback. Ik weet van Ellendras dat de Minstrel dat wel aankan en aan de morale-bar te zien was het ook geen probleem, maar het duurde wel erg lang dus heb ik maar ff geholpen :) Ik weet meteen dat Snowback voor Cranck voorlopig nog een NoGo is als het solo moet.
nou het is en blijft een zware dobber natuurlijk, je moet echt wel goeie gear/traits en skills hebben om snowback solo onder het sneeuw te schoffelen, echter kan ellendras het wel 100% zeker dat ik het elke keer win (tenzij er vanalles bij komt ofzo) yep minstrels zijn cool

ben erg benieuwd hoe azzy het doet tegen basil lijkt me toch dat je die makkelijk moet kunnen pakken. heb je hem al eens gehad??? (dat is die lvl 45 dwerg in MM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Ik ben een paar keer wezen kijken bij die Basil maar ik heb geen zin om langer dan 10-15 min. te gaan staan wachten, dat doe ik wel als ik die shard echt hard nodig heb om een item te maken. Zo te zien spawned er elke 5 min. een Dourhand en dan staan er bijna altijd een paar campers op 'm te wachten dus dan ben ik weer weg. Ik gebruik mijn tijd liever om te spelen ipv te staan wachten.

Met Cranck ben ik ook al eens langsgeweest en dan ga ik staan op de plek waar die Dourhand (volgens mij) steeds spawned. Heel grappig om te zien dat de anderen ineens onrustig beginnen te bewegen als ik uit stealth kom om daarna weg te gaan. Waarschijnlijk dachten ze dat ze het rijk alleen hadden }>

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

botoo schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 13:04:
Ik ben een paar keer wezen kijken bij die Basil maar ik heb geen zin om langer dan 10-15 min. te gaan staan wachten, dat doe ik wel als ik die shard echt hard nodig heb om een item te maken. Zo te zien spawned er elke 5 min. een Dourhand en dan staan er bijna altijd een paar campers op 'm te wachten dus dan ben ik weer weg. Ik gebruik mijn tijd liever om te spelen ipv te staan wachten.

Met Cranck ben ik ook al eens langsgeweest en dan ga ik staan op de plek waar die Dourhand (volgens mij) steeds spawned. Heel grappig om te zien dat de anderen ineens onrustig beginnen te bewegen als ik uit stealth kom om daarna weg te gaan. Waarschijnlijk dachten ze dat ze het rijk alleen hadden }>
ik ga er af en toe staan en als het te druk is ben ik weg, zo niet ga ik er staan en wacht ik ff heel lang sta ik er nooit max 30 min (uitzonderingen daar gelaten) heb regelmatig 2 tot 3 shards gescoort in +/- een uur dat loont de moeite toch wel. ben ook wel benieuwd of cranck hem aankan (vermoed van wel)

over de spawnplek dat is op 2 plekken naast het vuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ik me nu eigenlijk afvroeg: Hoe werkt een raid in een gebied dat niet voor een raid bedoeld is?

Stel, je doet met een raid de black-fire quest in Nan Wrathen in North Downs. Normaal gesproken moet 1 iemand uit jou fs die kisten vernietigen, en hoeft niet ieder afzonderlijk dat te doen. Wat nu als je in een raid bent? Hoeft 1 iemand uit de raid dat te doen? Of moet het uiteindelijk toch 4 keer gebeuren?
En krijg je xp als iemand uit een andere fs in jou raid iets killt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat mij ooit verteld werd maanden geleden is dat als je FS quest met een raid doet ( dus met meer dan 6 man), dat je geen XP krijgt met de groep. Ik denk dat items op dezelfde manier werkt als in FS.

Ik zou het daarom sterk afraden om FS quests met raids te doen, en raids voor raid gebieden / instances te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-05 13:25
Anoniem: 219289 schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 10:53:
Wat ik me nu eigenlijk afvroeg: Hoe werkt een raid in een gebied dat niet voor een raid bedoeld is?

Stel, je doet met een raid de black-fire quest in Nan Wrathen in North Downs. Normaal gesproken moet 1 iemand uit jou fs die kisten vernietigen, en hoeft niet ieder afzonderlijk dat te doen. Wat nu als je in een raid bent? Hoeft 1 iemand uit de raid dat te doen? Of moet het uiteindelijk toch 4 keer gebeuren?
En krijg je xp als iemand uit een andere fs in jou raid iets killt?
geen xp, geen quest updates. Stel de quest is kill 6x Orc-thingy + Burn 3x altar, dan kun je er wel 600 killen en 30 verbranden, je quest wordt niet geupdate.

Maar voor welke quest heb je 2/3/4 fellowships nodig buiten de officiele raids? Ik en er iig nog geen tegengekomen.

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen enkele, ik vroeg het me gewoon af. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Zo!
De eerste lvl45 Class-quest alweer achter de rug :). 12 'Blinding Snowbeast Furs' gefarmed (kostte ruim 60 Snowbacks het leven :P) en 'Driftclaw' onder de ogen van de Giants uit z'n pels geklopt 8).
Deel twee is 20 'Unyielding Drake Scales' en 10 'Glossy Cave-Claw Skins', De laatste heb ik voor niets (en mss met winst) van de AH gehaald. Er stond o.a. een stack van 22 op AH voor 200 silver, die heb ik gekocht, 10 voor mezelf gehouden en 10 + 2 weer terug op AH voor 200 en 40. Ik had me nog nie tomgedraait of de 10 waren verkocht! :D Ws had ik de stack van 22 net voor de neus van een ander weggekocht en aangezien je er toch maar 10 nodig heb is die ander vermoedelijk met spoed op aanschaf overgegaan. De andere aanbiedingen waren duurder of niet met 10 compleet. Er stond wel een stack van 8 dus mss wil iemand die completeren met mijn 2 losse :P

De drake scales zal ik zelf moeten gaan halen, die waren me te duur op AH. Maar waar ze droppen (vlakbij de arena in Angmar) daar zal ik toch wel een paar keer zijn in de komende periode. Vziw droppen ze ook van drakes in Trollshaw - Giant Valley dus dat moet goed farmbaar zijn.

Uiteindelijk reward van ^^ is 'Earring of Cunning' of een bracelet, ook al lijkt de laatste gezien de stats een betere keus, ik kies toch de earring denk ik omdat er goede bracelets genoeg zijn maar veel minder earrings. Maar ik zal dat eerst goed uitvlooien.

Critten wil niet altijd even goed. Ik maakte een Beryl Necklace voor iemand uit het kin met: Scroll 10%, Turtle Claw 44%, Tool 18% plus de 5% van de superior bench maakte 77% en dan nog missen :( omdat de scroll een minuutje werkt heb ik nog 5 van dezelfde necklace gemaakt (nu met 33%) en pas de vijfde critte. Soms heb je echt een pech-serie.

Dramatisch dieptepunt in Crancks leven gisteren, tweemaal dood gegaan! (da's meer dan in een hele week!) :( :o
Ik wilde proberen om Drakes Egg onder z'n ( * botoo ) te stelen en dat lukte de eerste keer net niet omdat de tweede draak net mijn kant op wandelde. De eerste draak had ik gestunned maar de tweede stribbelde wat langer tegen en hoeste eens flink in mijn richting :( naja ik hoop dat ze zich verslkt hebben in mijn botten :$
Eigenwijs als ik ben probeerde ik het gewoon nog een keer, het alternatief is immer een full fellowship (of een tweede Burglar :)). helaas kwam ik nu niet eens ongemerkt langs de eerste twee drakes, en als twee drakes één Burglar in het viezier hebben veranderd die al gauw in een HamBurglar :o

Omdat mijn ego een ernstige deuk had opgelopen heb ik me afgereageerd op de beast aldaar. Na de eerste serie gedaan te hebben en ook de betreffende lok-rupsen eindelijk bij elkaar had ben ik naar de mother-beast gegaan. Heelhuids binnenkomen was geen echt probleem, en moeder was zo gelokt. Verbaasd keek de gelokte moeder in het rond maar zag niets 8) en ik opende vanuit stealth de aanval . . . op een 18K elite :X
Na iets meer dan 3K op de teller hield ik het voor gezien en ging er met gepaste spoed vandoor :o

bah! alweer een fellowship quest, maar ik wil 'm wel graag afronden wan de reward is een +2 stealth cloak.

Samen met Amberlin en Neocrown de 'Mistress of Shadows' suksesvol aangepakt :Y) dwz: suksesvol voor mij, Amberlin en Neocrown legden het loodje :o en vervolgens bleek dat Amberlin was vergeten om de quest aan te pakken voor de grot :N Na even wachten hebben we het nog een keer gedaan samen met een toevallige lvl41 Champion. Deze keer overleefde iedereen, maar nu was de Champion weer vergeten om de quest aan te pakken :X
Omdat moeders al op het punt stond de avondmaaltijd naar mijn hoofd te smijten ben ik maar gauw gelogged om te gaan eten. Jammer voor de Champ, maar dan had 'ie maar meteen op moeten letten.

Nog 5 tot 50 :) maar ik moet nu wel actief pages gaan zoeken om mijn tweede legendary trait te slotten.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@botoo mooi verhaal weer :)

missen op 77% AUWWWWW en dan nog 4 mislukte pogingen erbij op 33% OMG dat zuigt

wat betreft de pages volgens mij tikt betere gear veel harder aan hides en shards farmen :) ellendras maakt wel items :Y

amberlin level 42 geworden :) tevens naar nieuwe kin verhuisd nightmare on elf street :D
vandaag maar eens kijken of ik hulp kan krijgen met legolas quest zodat ik met andere books verder kan :)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 08-10-2007 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gisteren een nare start gehad :N erg lang bezig geweest om een volle FS te krijgen voor book 4 chapter 8 uiteindelijk is het gelukt. vol goeie moed gestart met mezelf level 42 captain, level 46 champ, level 47 champ, level 47 hunter, level 42 guard en een level 45 minstrel

je zou denken dat gaat lukken, echter liep het anders (en we speelde niet slecht) afijn ging allemaal goed tot Legolas dood ging :N opnieuw met verse moed en Legolas bleef lang leven bij de laatste baas, alleen ging de FS kopje onder. ik lag het eerst onder de zoden :N

toen even met een guard die ik onderweg tegenkwam gekletst ik voelde een elf/dwerg verhouding zoals in de boeken met Gimli en Legolas O+ hij bleek een GM armourer te zijn en in het bezit te zijn van een 20% tool nou dat was voor mij erg welkom dusss die houden we erin...

maar aangezien Ellendras (was Amberlin ff zat) nogal bruut was tegen deze dwerg met haar haat liefde verhouding, daagde hij me uit voor een potje sparren. hij level 47 guard ik level 50 minstrel. tja hoe kan ik het zeggen de inteligenste heeft gewonnen 8) de guard had verwacht meer damage te doen (en eigenlijk verwachte hij te winnen) feit was dat ik maar 1 keer hoefde te healen :D

ff zijn gear gecheckt en aangegeven dat ik wel bereid was betere te maken zo gezegd zo gedaan. Kon hij meteen poging doen op 2 recipes die ik had (polished AS helm en AS mining pick) de mining pick was oud recipe dus die was lekker cheap (hoartusk horn gekregen en recipe eens lang geleden gevonden) en een crit :P helaas miste hij de helm ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
B4C8 is (net als Gimli en het Fire & Ice uit het volgende book) idd een lastige instance, niet alleen is de tegenstand pittig, Legolas geeft het FS soms geen tijd om morale/power te herstellen. Pure powerplay met hogere lvls is niet eens genoeg, de groep moet domweg enig verstand tonen en goed samenwerken.

Die serie spiderquests in Trollshaws is ook zo'n rampending, maar daar kan je tenminste weglopen en gewoon verder gaan met de andere quests. Gisteren had ik mazzel, aanvankelijk alleen aan die spiders begonnen en na het eerste deel met hulp van Neocrown (CH48) verder. Een half FS was daar ook mee bezig en we besloten samen verder te gaan (full FS dus). Er zaten o.a. twee Hunters bij - waarvan één lvl 50 - , een Guard en een Champion in hun lage 40's. Je zou verwachten dat het een makkie zou worden, ook al werd ik wat wantrouwig toen de H50 vertelde dat 'ie al zó lang met deze quests bezig was . . .
Onze lvl50 held was er ééntje uit het boekje 'ignore the Hunter, everybody else does', hij snapte er werkelijk niets van. Rain of arrows op één spider en dan raar opkijken dat 'ie daarmee aggro van meer spiders krijgt :X Gelukkig moest 'ie (na voor de zoveelste het loodje gelegd te hebbn) weg om te repairen. We waren nog niet klaar maar de andere Hunter had er ook geen vertrouwen meer in zonder zijn grote broer en ging zijn heil ergens anders zoeken, en de Champion moest loggen.
We bleven dus met een klein groepje over CH48, G43 en ik zei de gek B46. De Guard werd al een beetje depri maar ging uiteindelijk toch mee verder voor de spider-queen. Dat was niet echt nodig, ei'k was 'ie meer last vanwege de aggro die hij kreeg (Burg in stealth mode natuurlijk }> ), maar hij deed goed z'n best dus hebben we hmb er bij gehouden.

Burglar steeds een stuje vooruit om te scouten en de weg van de minste weerstand te zoeken zodat we uiteindelijk zonder kleerscheuren (en een hele bulk groene conjunctions :Y)) bij de Queen aankwamen. Eerst netjes beetje bij beetje de adds gepulled/geplet en daarna de eenzaam en alleen achtergebleven Queen naar de spinnenhemel gezonden :Y

Dat alles met een groep die uit de helft van de falende startgroep bestond. Het valt me veel vaker op dat spelers in een kleine FS veel beter/slimmer hun werk doen.

De rewards van die serie waren nutteloos voor mijn Burglar maar ik had wel de mazzel dat de overgebleven 3 pages uit mijn Knee-Breaker Manual dropte, nu hoef ik daar iig niet meer voor terug naar die spider-hell :).

Terug in Angmar heb ik een aantal quests solo af kunnen wikkelen in Donnvail, diverse plantjes zoeken, Ironcrowns irriteren }>, de hele rits 'talk to' tot (dus niet t/m!) de 'Beast'. Al bij al had ik na anderhalf uur weer 5 quest op de 'completed' lijst bijgeschreven.

Mijn XP bar zit alweer voor een kwart vol en het is nu toch echt de hoogste tijd om de mats te gaan farmen die ik nodig heb om mijn lvl47 gear te laten maken. O.a. Beryl Shards nodig, dus dat word campen :|

Met Azteque een uurtje gecamped en één Shard kunnen scoren, naja je moet ergens beginnen nietwaar? Er was ook een lvl50 Burlar aan het campen dus stelde ik voor om elkaar te helpen en om de beurt te loot te nemen. Jammer voor de Burglar dat 'ie weigerde antwoord te geven en ook niet in FS wilde dus ik schoot als eerste en was het mijn loot :Y. Toen 'ie daarna nog steeds weigerde om te communiceren heb ik het idee maar laten varen om om de beurt te gaan, helaas spawnde de 'named' niet meer en was ik het alweer snel zat.

Ben ik nu te netjes om samen te wille werken bij een 'named mob'? Moet je gewoon doen wie het snelst de eerste hit maakt? Beetje aso wel, maar als er teveel farmers zijn kan je moeilijk iedereen voor laten gaan?

Ellendras een haat/liefde verhouding met een dwerg? Nooit iets van gemerkt, iig niet van de liefde :P

Azteque kreeg nog een vraag van een lvl36 Burglar of 'ie 'ff' door de spider quests heen geholpen kon worden voor 2 gold :? maar daar had ik geen zin in. 2,5 gold dan? nee jammer voor je maar daar heb ik geen tijd voor. Maar k moet toegeven dat de verleiding wel groot was. De Burglar kan ongezien lopen tot 'ie is bij wat 'ie nodig heeft en Azteque gaat tot lvl42 mobs unchallenged, dus het zou niet eens lang geduurd hebben . . .

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205359

Vanwege mijn studie ben ik helaas gestopt met dit spel. Na 600 uurtjes speelplezier is het toch tijd om weer wat serieuze zaken op te pakken ;)
Is er hier nog iemand op zoek naar een account (lvl 50 LM op Eldar) om het mooie middle earth te verkennen. Tegen een zeer kleine vergoeding mag je mijn account zo overnemen. mail me op cainnatwo@gmail.com mocht je interesse hebben.

Hier een mooie SS met een deel van mijn items

Afbeeldingslocatie: http://img249.imageshack.us/img249/4953/itemsloremasterta5.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 205359 op 10-10-2007 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

botoo schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 11:23:
Ellendras een haat/liefde verhouding met een dwerg? Nooit iets van gemerkt, iig niet van de liefde :P
grrrrr das jouw fout :N stond altijd voor je klaar ;(
Azteque kreeg nog een vraag van een lvl36 Burglar of 'ie 'ff' door de spider quests heen geholpen kon worden voor 2 gold :? maar daar had ik geen zin in. 2,5 gold dan? nee jammer voor je maar daar heb ik geen tijd voor. Maar k moet toegeven dat de verleiding wel groot was. De Burglar kan ongezien lopen tot 'ie is bij wat 'ie nodig heeft en Azteque gaat tot lvl42 mobs unchallenged, dus het zou niet eens lang geduurd hebben . . .
damn dude waarom niet? 2,5 gold zo makkelijk verdienen!!!! ik had het meteen gedaan...

over basil ik team weleens maar niet altijd, is een kwestie van meerdere factoren
A. hoevaak zal hij ongeveer spawnen? (als je kort wilt blijven is de kans op 2+ klein
B. hoeveel kans heb ik dat ik als eerste tag
C. wie is het en vertrouw ik hem

al met al gaat het om de shards daar en het doel is zoveel mogelijk scoren in zo min mogelijk tijd 8) ik had 10 shards nu nog 9. heb er nog een shit load nodig :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Anoniem: 66797 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 12:08:
damn dude waarom niet? 2,5 gold zo makkelijk verdienen!!!! ik had het meteen gedaan...
Mwoa, geen tijd voor, niet echt vertrouwen dat ik het geld krijg (kan natuurlijk ook vooraf), en Azz is geen whore die je zomaar kan kopen :P (bij Azz moet je eerst vertrouwen winnen en daarna wilt 'ie wel de whore spelen :+ ). Alhoewel huurling natuurlijk een hele andere klank aan het geheel geeft :P

(ps: het is niet bij Basil waar ik een goeie campplek heb gevonden en je hebt er ook niet zo'n last van sub 50'ers.)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even een vraagje tussendoor. Is er ook een site met een database waar alle characters instaan, met bijbehorende gear-skills-ect ? Volgens mij is deze optie nog niet aanwezig op de officiele site.

Ook vraag ik me af waar ik kan zien hoeveel quest ik al heb volbracht, iemand een idee?

Alvast bedankt !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230357 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 13:03:
Even een vraagje tussendoor. Is er ook een site met een database waar alle characters instaan, met bijbehorende gear-skills-ect ? Volgens mij is deze optie nog niet aanwezig op de officiele site.

Ook vraag ik me af waar ik kan zien hoeveel quest ik al heb volbracht, iemand een idee?

Alvast bedankt !!

-Tank-a-Holic-
niet heel lullig bedoeld, maar heb je iets geprobeerd? de optie aanvinken om completed quests weer te geven in quest gedeelte is naar mijn mening niet te missen als je het zoekt... alle skills en characters staan met alle info die je wilt op diverse sites als ook in de handleiding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Lorebook is een bron van weetjes, zoals b.v. de pagina over Champions.
Ook Wiki heeft een hoop info, maar is allebehalve compleet.

Je kan in je questlog zien welke quests je al afgewerkt hebt door 'completed' aan te vinken.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Yes, gisteren weer eens lekker kunnen LOTRingen...
Tijdje niet mijn lvl36 burglar gebruikt... hij was gestrand in Esteldin. Hij moest daar nog wat openstaande quests voor Dol Dinen afronden, maar het kwam er nooit van.
Nou gisteren weer met volle moed ten strijde getrokken. Eerst nog solo wat hillmans bestolen en uitgemoord... Toen nog ff met wat hulp van een kleine FS de "Plague-bearer of the North" plat gelegd, maar dat was zo gepiept.

Verder had ik nog Master of the Black Tide, Siege-master en Siege-craft open staan.... tochwel pittige quests voor een lvl36 (al was ik voor siege-craft al aardig solo opgeschoten, lekker rond sneaken in Dol Dinen en hier en daar wat saboteren).

Nou natuurlijk wel een FS nodig, en tijdens het rond sneaken werd eigenlijk al in 10 min. een mooi groepje samengesteld. Ik was de enige onder de lvl40, de rest was allemaal tussen de 41 en 44. Nou, dat geeft extra moed, ik was al vaker aan de Black Tide begonnen, maar verder dan t/m de tent was ik nooit gekomen. Het liep dus echt als een trein... heeel Dol Dinen herhaaldelijk plat gelegd, voor siege-craft moet je namelijk de rechter helft nemen, en voor de andere twee de linker kant. Alleen daadwerkelijk in de tent kwamen we een beetje in de problems, omdat een Hunter blijkbaar zijn Rain of Arrows wat te ver weg had uitgevoerd, zodat er wat extra elites bij gepulled werden. Daardoor liep de blauwe balk van iedereen wel erg veel terug... Nou dan komt de fellowship move wel erg goed uit, rood was niet nodig, dammage werd er voldoende geleverd, maar power was wel van belang, dan ook 6xB en iedereen was weer vol. De tweede keer dat ik een fellowshipmove in moest zetten was bij Kaukil de Uruk-general himselve (RRRRRB, en de spirit help een handje mee). Voor de rest nooit nodig gehad :). Nadat Kaukil gedood was en we de tent wilden verlaten wilde een hunter ons teleporteren naar Esteldin, maar de rest had zoiets van... kom op we kunnen de weg wel makkelijk weer terug vinden.... zo gezegd zo gedaan, en vrolijk weer berg afwaards waar we een spoor van dood en verderf achter ons lieten... geen troll die meer recht stond (ook goed voor de troll deed). net buiten de poort heeft hij ons alsnog terug geport naar Esteldin. Jammer dat het al laat was, iedereen bedankte elkaar en de fellowship werd ontbonden.
Kortom, heerlijk vermaakt _/-\o_ en flink wat XP opgebouwd.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 13:36:
[...]

niet heel lullig bedoeld, maar heb je iets geprobeerd? de optie aanvinken om completed quests weer te geven in quest gedeelte is naar mijn mening niet te missen als je het zoekt... alle skills en characters staan met alle info die je wilt op diverse sites als ook in de handleiding...
Eeeuh, ik vroeg geloof ik hoeveel quest, niet welke :) Om nu iedere keer een paar honderd quests 1 voor 1 te tellen, zie ik niet zo zitten. Net als dat je een teller hebt voor de actieve quest's, zie ik dus ook graag een teller met afgeronde quest :D jaja ik ben een quest-junkie !!

Wat betreft de website: wat ik bedoel is dat je op een website een speler , bijvoorbeeld jezelf, kan opzoeken ( zoals dat bijna bij alle mmorpg, oa. EQ2, WoW, Vanguard etc etc aanwezig is ). En van deze speler dus een pagina krijgt te zien, met zijn character sheet, incl. zijn/haar armor-skills-enz enz.

Maar toch bedankt dat je het niet lullig bedoeld :) Misschien was ik ietswat vaag in mijn beschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230357 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 15:52:
[...]

Eeeuh, ik vroeg geloof ik hoeveel quest, niet welke :) Om nu iedere keer een paar honderd quests 1 voor 1 te tellen, zie ik niet zo zitten. Net als dat je een teller hebt voor de actieve quest's, zie ik dus ook graag een teller met afgeronde quest :D jaja ik ben een quest-junkie !!

Wat betreft de website: wat ik bedoel is dat je op een website een speler , bijvoorbeeld jezelf, kan opzoeken ( zoals dat bijna bij alle mmorpg, oa. EQ2, WoW, Vanguard etc etc aanwezig is ). En van deze speler dus een pagina krijgt te zien, met zijn character sheet, incl. zijn/haar armor-skills-enz enz.

Maar toch bedankt dat je het niet lullig bedoeld :) Misschien was ik ietswat vaag in mijn beschrijving.

-Tank-a-Holic-
ghehe dat kon ik inderdaad niet uit je vorige post halen ;) en dat van die website dat zou ik ook graag zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Omdat ik een Tank-o-Holic ben ;) , heb ik me gisteren erg vermaakt met het onderstaande topic !

Link : Onderwerp - Guardian Motto's.

http://forums.lotro.com/showthread.php?t=51814

Een paar persoonlijke favorieten :

"Next time you use your bow, Bow-Boy, you'll find it around your neck!"

" First one in gets to play tank"

" You tag 'em, you tank 'em"

"If you see me running, try to keep up."

"That's MY minstrel to abuse!"

"Let me go introduce us."

"Hope you run out of arrows, before I run out of patience"

"Why's everyone running? It's only 3 elites...."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Leuk topic daar, Hunters zijn wel mateloos populair :o Soms heb ik echt de indruk dat je onder een bepaald iq alleen een Hunter kan rollen want de grootse hoeveelheid complete idoten zie je onder de Hunter-class.

Zelf hanteer ik meestal op de vraag: 'can we get those [** mobs]?' met 'only one way to find out!', maar dat is niet class specifiek natuurlijk.

Eén van de mooiste opmerkingen die ik heb meegemaakt was van een Hunter (zo'n zeldzame die wel een beetje na kan denken) tegen een Champion omdat de laatse met een boog aan het schieten was i.p.v. vol in de melee te duiken: 'U Hunter too?' }> Champion zwaar over de zeik _O-

Terwijl ik gisteren een uurtje wilde campen op Beryl Shards ( :r ) met mijn Champion kreeg ik een verzoekje van een oud kin-member of ik mee wilde naar Sardur. Aangezien ik het campen al weer meer dan zat was (ik stond er alweer bijna 10 minuten :+ ) en omdat ik Excepional hides voor mijn Burglars outfit wilde verzamelen ben ik meegegaan.

Nu weet ik de weg niet echt in Sardur maar het ging een eind naar beneden en over diverse bruggen. E.e.a. werd door de lokale trolls/goblin/worm squad opgeleukt. Die goblinnetjes bleken behoorlijk bestand tegen mijn wapen(s), ik kreeg zelfs een melding vanuit het spel zelf dat er betere wapens voor waren. Nadat ik mijn Fire damage-Mace verwisseld had voor Light-damage Hammer leek het een stuk beter te gaan. De stats van beide wapens is redelijk gelijk (mace geeft wat betere might bonus), dus mogelijk zijn die elite gobbo's daar goed bestand tegen fire-damage. helaas heb ik het niet echt goed kunnen controleren omdat de buffs/debuffs van Burglar, LM en Minstrel me om de oren vlogen, maar er is daar een verschil.

Ik had tevoren helder afgesproken dat we allemaal 'need' zouden doen op de eeerste shard en degenen die er eentje kregen zouden 'pass' doen totdat iedereen er eentje had. Tevens had ik gemeld dat ik 'need' zou doen op Exceptional hides omdat ik juist daarom mee was gegaan, en als er anderen ook dringend Excep. nodig hadden dat ze ook op 'need' moesten drukken. Juist door het maken van heldere afspraken gaf dat geen enkel probleem :Y)

Na de eerste serie (best wel pittige) mobs afgewerkt te hebben, en iedereen een beetje an elkaars spelmanier begon te wennen kwamen we bij een dikke drake. Ik ben vergeten hoeveel morale 'ie had maar het was bepaald niet weinig :+ maar met Guard, Champion en Burglar op de mob en Hunter, Minstrel en LM op gepaste afstand, ging 'ie soepeltjes ten onder :Y)
Allemaal de afgesproken 'need' op de Beryl Shard en ik won :Y Nu voelde ik me natuurlijk wel weer verplicht om nog wat langer mee te gaan terwijl ik dat ei'k maar een uurtje ofzo van plan was, maar ach, zo'n Shard is toch wel lekker en dus ging ik nog wat langer door met m'n Champion.

Terwijl de groep doorliep en ik mijn packs aan het ordenen was respawned er een named troll op mijn dak, dat red ik niet solo maar de rest kwam snel genoeg terug om ook deze van z'n Beryl Shard af te helpen }> All 'need' en ik 'pass' en er was nog iemand gelukkig :) terwijl de rest er prima vrede mee had.

Helaas moest de Guard loggen en besloot de groep om te ontbinden, we hadden goed en welwillend samengewerkt en ik vermoed dat we dat nog wel eens vaker zullen doen. Je ziet vaker goed welwillende spelers net onder lvl50 of die net 50 zijn, imho meer bereid om goed mee te werken met onbekenden dan de die-hard 50'ers.

Iig heb ik nu 2 Beryl Shards, voldoende gewone polished Beryls en een 30-tal boiled exeptional hides dus ik hoef alleen nog ff langs AH voor tailor-scrolls en dan kan Elle aan de bak voor de eerste twee items voor mijn Burglar. Ik zal nog ff nakijken waar we het beste mee kunnen beginnen als je tijd hebt.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169853

Gisteren toch weer even voor een maandje betaald om weer eens met me minstrel lvl47 te spelen (had dit al maanden niet gedaan, was gestopt nadat de eerste grote update kwam).
De reden om toen te stoppen was dat er toen veel nieuwe quests voor lvl35+ bij kwamen en totaal niets voor me toen lvl47. Met dit karacter heb ik geen of te moeilijke solo quests over. Grinden ging te langzaam (in me alleen maar gear voor healing) en was dat zat.
Eigenlijk kwam ik er gisteren gelijk na een paar minuten achter waarom ik toen gestopt was. Heb nu dus een bonk aan enchanted xp, maar om een minuut bezig te zijn om een mob de grond in te slaan en dan bv 500xp te krijgen vond ik gelijk weer iets te gortig.
Iemand bekent met eventueel nieuwe solo quests van rond mijn lvl? (angmar/misty mounten zoon beetje gedaan). Wil dit spel niet volledig vaarwel zeggen gezien het een leuk spel is en ik het in der tijd prima naar mijn zin had :) hou alleen niet van het idee om 2,5lvl te gaan grinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn advies is: richt je niet zoveel op hoeveel XP je voor een kill krijgt.

Probeer het gewoon naar je zin te hebben, en dan komt die 50 vanzelf wel. Ik ga er ook vanuit dat je misschien nog wat deeds kunt afronden, waardoor je het " grinden" kunt combineren met iets nuttigs. Het grootste deel van de XP komt toch niet van de mobs, maar van quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Vreemd dat je er zo'n moeite mee hebt. Ik ben in 2 dagen van 45 naar 46 gegaan, voornamelijk met grinden. Tussendoor ook nog wat nieuwe members in onze kinship geholpen met book 1 en een aantal quests. Ook na 15 minuten grinden gisteravond in Angmar had ik weer 5% van level 46 gehaald. Wat wel ontzettend helpt is hulp van je kinship. Ik duik vaak gewoon Angmar in met een of twee anderen, dan haal je ook Turtles zo neer.

Waar ik wel een beetje van begin te balen is het gebrek aan diversiteit in armor. Als je op level 47+ komt, draagt bijna iedereen Galadhrim spul, want dat is gewoon het beste medium armor. Ik zou erg blij zijn wanneer er tijd gestoken gaat worden in meer sets armor, maar dan het liefst gewoon alleen een andere skin en ander naampje. Verder zou het ook wel tof zijn als er een nieuw type merchant bij zou komen; de Tailor. Deze zou mijns inziens alleen maar luxe kleding moeten verkopen, totaal nutteloos voor combat, maar met mooie ontwerpen enzo voor feestjes in de Prancing Pony en meer van dat soort.

Laatst mn verjaardag gevierd in de Pony, en dan zie je toch dat iedereen in armor staat te feesten, met wapens en alles aan de zij. Dat vind ik wel een beetje jammer. Kheb momenteel ook een aantal items permanent in mn inventory zitten, die enkel worden gebruikt voor feestjes. Al doe ik ze ook aan wanneer ik lowlevels aan het helpen ben. De ijdeltuit in mij is dan weer even koest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helemaal mee eens, wat meer variatie in armor ben ik zeker een voorstander van. Het hoeft niet eens betere stats te hebben, gewoon een andere look. Zo kreeg ik onlangs een nieuw schild, heeft het dezelfde textures als het schild dat ik 15 levels geleden had....dat is dus gewoon een grote tegenvaller !! :X

Moet wel zeggen dat de meeste mensen die ik in de Pony zie, normale kleding aan hebben, ikzelf ook trouwens. Maar ik zit dan ook op Laurelin, een RP server, misschien maakt dat een verschil? Ook zie ik zelden mensen rennen door de pony, bijna iedereen gebruikt de normale walk. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Onder welke naam/namen speel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Ik speel onder Rhyaehar, Melagil of Dweronin.
Als creep vind je me terug onder de naam Grindlewald, een Warg.

Ik zit op Snowbourn btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Anoniem: 230357 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 15:19:
Moet wel zeggen dat de meeste mensen die ik in de Pony zie, normale kleding aan hebben, ikzelf ook trouwens. Maar ik zit dan ook op Laurelin, een RP server, misschien maakt dat een verschil? Ook zie ik zelden mensen rennen door de pony, bijna iedereen gebruikt de normale walk. 8)
Inderdaad, dat maakt zeker verschil. Op RP servers kan non-RP gedrag je suspensions opleveren, en daar wordt redelijk strak aan de teugels getrokken. Op Snowbourn lijkt alle tuig zich te verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MueR schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 04:14:
[...]

Inderdaad, dat maakt zeker verschil. Op RP servers kan non-RP gedrag je suspensions opleveren, en daar wordt redelijk strak aan de teugels getrokken. Op Snowbourn lijkt alle tuig zich te verzamelen.
Dat merk ik ook op. Niet vriendelijk, asociaal en/of niet RP gedrag wordt hard de kop ingedrukt met tickets, suspensions, general ignore listing, waardoor sommige spelers en masse hun excuses gaan aanbieden, omdat ze FS maken van 1 char. Henzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Bøf :|
Gisteren heeft Ellendras twee Galadhrim items voor me gemaakt maar die wilden geen van beide critten, ondanks de met bloed en zweet vergaarde Shards en Exceptional hides, om nog maar te zwijgen over de niet bijster goedkope recipes :o
Naja, ik hoef iig niet in mijn ondergoed rond te lopen, en echt slecht spul is het zeker niet :)

Iets eerder op die avond heeft een gesummonde 'veteran Hero' Cranck :P (geweldig die mededeling: summoning Hero Y:) ) de groep van Amberlin opgeluisterd in het Gimli instance. De voorkennis van wat er komen ging, aangevuld met bijzonder tacktisch inzicht (en inzet!) van deze 'Hero' (en ook nog wat dank zij de lvl50 Healer die er bij was :+) Is het vloeiend gegaan. +5 Hope potion aan het einde hielp ook wel lekker :Y Waar Skorgim anders enorme damage uitdeeld (die klappen wil je echt niet hebben) was zijn aanvalskracht nu gedebuffed tot normale proporties, en tegelijkertijd waren de buffs van de Captains op de groep zo groot dat het scherm bijna volliep :D.

Inmiddels sta ik bij de sleutel voor Carn Dûm te draaien voor Golodir, dat is een behoorlijke uitdaging en ik zal nu toch echt een groep moeten gaan samenstellen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Druk hier :S
Anyway... gisteren eens voor de eerste keer ( :X ) Evendim ingetrokken, vanuit The Shire. Eerst wat quests in Oatbarton afgehandeld... Waarna ik A Formal Complaint moets gaan doen... Er waren nogal wijzig mensen in de buurt... schijnbaar een niet echt druk bezocht gebied... Na enige moeite had ik een kleine fellowship van 3 man samengesteld (ik de lvl 36 Burgrlar, nog een lvl30 burglar en een lvl33 Champion). Het was best aanpoten, maar aangezien we om en om de elites deden stunnen, konden we ons concentreren op 1 iemand... Fellowship-moves kwamen goed van pas voor de heal van onze champion en voor de power van ons allemaal... We hadden nogal wat klappen nodig voordat iedereen plat lag. Na 1 try was het direct gelukt, mooi en ik was inmiddels lvl 37 :-)
Daarna zelf verder op pad gegaan richting Tinnudir, onderweg genoeg tomb-robbers bestolen en gekilled (goed voor de deed), en vanavond dus weer verder met de quests van Tinnudir...
Heel mooi gebied moet ik zeggen, Evendim.... dat ik daar nu pas aan begonnen ben. 8)

euh...ja

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Trial key nodig? Die kun je hier halen