@firebladex: Scherpte is prima aan de voorgrond te zien. Je sterren zijn niet helemaal 'scherp' omdat je sluitertijd te lang is. Ik kan de exif niet zien maar ik zie lichte trailing aan je sterren. Vandaar dus.
@E-rick: mooie wolken lijnen. Plaat mag van mij wel wat meer contrast en kleur hebben, en kan wel wat rechter gezet worden.
@indostyle: 1: standaard shanghai skyline plaat waar weinig mis mee is. Wel even de gebouwen rechtzetten

2: ook niks mis mee. Mooie compositie. Ik hou zelf van een iets koudere (blauwere) white balance. Dit is een kwestie van smaak. Probeer het eens en kijk of je dit zelf ook mooier vindt.
@freddyt: melkweg is goed te zien, wel wat veel chroma noise.
@e-clips: Leuk idee en past bij je username

Ik vind de uitvoering niet zo spannend alleen.
@ppaul: Vind de foto niet zo spannend. Gebeurt weinig. Geeft wel een beetje een film/game gevoel, maar daar houdt het zeg maar op. De opzet is wat mij betreft goed, maar ik word vervolgens niet verder de foto in gesleurd doordat er toch iets mist.
@alfa75qv: 1: prima melkweg foto, verder niet heel spannend. 2: altijd lastig dat keiharde licht van de huizen te controleren. Huis mag wel wat rechter worden gezet

Verder weinig op aan te merken.
@ehtweak: Vind hem wat donker, maar is misschien zo bedoeld. Het gras er bij vind ik wel prima
@wolly_a: Prima nachtshot. Niet heel spannend maar verder weinig op aan te merken. Paaltjes in de hoeken mogen wel even worden recht gezet
Nog een nieuwe van mij, paar weken terug genomen in Monument Valley tijdens de Eclipse. Van het pikdonkere moment gebruik gemaakt om aan de andere kant wat sterrenshots te doen. Ik heb bewust de hele rechterzijde er in gelaten doordat ik die hele felle sterren met de wat mistige lucht er mooi bij vond.
Monument Stars by
Albert Dros, on Flickr