Toon posts:

[Verzamel] Nachtfotografie deel 2 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 2 3 ... 32 Laatste
Acties:
  • 265.596 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:23

Felicia

🥚meisje?

Mother_Goozz schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 10:27:
[...]

Oke hoe krijg jij die maan zo scherp, gisteravond voor het eerst echt op pad gegaan met mijn canon 400D en N8 foto's wezen maken. Ik volg dit topic al een lange tijd, maar de maan werd bij mij echt een witte bal geen details of iets. 200mm lens
Handige tip daarnaast, gewoon autofocus op de maan. Werkt goed genoeg en als 't niet genoeg is kan je bijstellen met handmatig :) (voorbeeldje).

Zelf bezig geweest met astrofotografie. Dit is een stack van 30 5-seconde exposures (met 30 darks), hoewel er een boomtopje inzit toch best aardig gelukt lijkt me :)
http://storage.oxle.com/files/19/24-01-2008-ISO1600.jpg
Klik voor groot, meer ruis maar ook meer detail
30*5-seconde @ISO1600
F/4.5
85mm
Olympus E-510

Nu nog uitvinden hoe ik de raws kan stacken in kleur...

[Voor 0% gewijzigd door Felicia op 25-01-2008 01:00. Reden: Linkje gefixt]

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:20

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Mooie foto van die sterren, ik vind het toch altijd lastig om ze echt goed scherp te krijgen, mooi gelukt.
(hoe is dat nou eigenlijk dat Live vieuw op je E510? Is dat nou echt handig?)

Wat voor programma is misschien wat makkelijker om foto's mee te bewerken (heb werkelijk geen balle verstand van)

Hier nog een paar die ik gisterenaaf gemaakt heb.

De 3de foto is het jammer dat die niet recht is helaas. (hoe doe je als je op de foto klinkt, dat die doorlinkt naar een grotere?)

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:23

Felicia

🥚meisje?

Scherpstellen met de live view kan wel maar is toch best pittig omdat er bij ISO 1600 en live-boost net zoveel ruis wordt versterkt als sterren. Ik heb uiteindelijk gewoon een iedere keer handmatig de focus aangepast en met een test foto gekeken hoe scherp die was (is ook een functie).

Het programma dat ik gebruikte is DeepSkyStacker (gratis). Het kan overweg met raw formaat (zelfs die van olympus). Het enige nadeel is dat het niet bij ieder raw formaat kleur-informatie meeneemt (vandaar de zwart-wit). Binnenkort eens een EOS 400D testen (lees lenen ;)), kijken of die wel in kleur verwerkt kan worden.

Overigens vind ik Kerk foto ook heel indrukwekkend, heb je daar ook een grotere versie van?

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:11

Griffin

Is mythical

Mother_Goozz schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 09:43:
Mooie foto van die sterren, ik vind het toch altijd lastig om ze echt goed scherp te krijgen, mooi gelukt.
(hoe is dat nou eigenlijk dat Live vieuw op je E510? Is dat nou echt handig?)

Wat voor programma is misschien wat makkelijker om foto's mee te bewerken (heb werkelijk geen balle verstand van)

Hier nog een paar die ik gisterenaaf gemaakt heb.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

De 3de foto is het jammer dat die niet recht is helaas. (hoe doe je als je op de foto klinkt, dat die doorlinkt naar een grotere?)
code:
1
[url=URL GROOT PLAATJE][img]URL KLEIN PLAATJE[/img][/url]

(wel even daarna op 'Check images klikken').

wat betreft je foto's:
1. Lijkt erg bewogen, en het stoort dat het gras verlicht is onderaan de foto.
2. vind ik de mooiste foto van de 3. Ziet er goed uit alleen niet helemaal recht voor mijn gevoel.
3. Erg mooi alleen zoals je zelf al zegt niet helemaal recht. Heb je hier trouwens geflitst want het lijkt of ik flits reflectie zie in de ramen.

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Oke bedankt,

1:Bewogen gaat nogal moeilijk heb op een standaard met afstandsbediening. (is gewoon net niet helemaal scherp gemaakt) zie je op grote versie.
2: in B' veld is het helaas niet zo erg recht :P maar idd wat je zegt lijkt net iets scheef te staan, maar toch geprobeerd zo recht mogelijk te zetten.
3: zoals ik al zei is niet recht, kwam later achter dat die dus niet recht stond helaas.

Foto 3. Loopt een weg achter, gaat eigenlijk goed alleen 1 keer moest een auto de weg op dus scheen precies in de ruit :( dat was het probleem en ik kan helemaal niet bewerken dus ja....

Kijk dit zijn dingen waar ik echt beter op moet gaan letten, maarja dit was de 2de keer pas dat ik er echt op uit ben geweest, en digitaal ben. Al met al ben ik er best tevreden over het resultaat. Denk dat die dingen wel komen wanneer ik er meer aan gewend ben. Bedankt in ieder geval voor de tips!

• Markie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:06

Markie

Voorheen BBE

@Parle 85: Technisch prima. Voor de rest niet echt een boeiend beeld.
@-Arcane-: bijzondere kleurtjes. De foto doet wat onscherp aan; heb je een grotere versie?
@Mother_Goozz: Helaas niet echt een spannende compositie. Jammer dat ie scheef staat.
@Wauske: zie parle 85
@Mother_Goozz: alle drie de foto's doen aan als snapshots. Ik mis iets in de compositiee en de nabewerking.

Een oudje van mij:

Ik vond de reflectie wel mooi. Voor de rest is het beeld helaas niet zo spannend.

[PRIMA FOCUS ] | [ flickr]

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:46
Niet spannend. Mooi? Zeker en vast! :)

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Foto's gaan niet altijd om of ze op een bepaalde manier "boeind" zijn. Compositie, Technisch. Misschien dat het soms ook gemaakt wordt omdat het gewoon mooi is zonder het gebrabbel van hierboven??? mijn mening altans. Want op elke foto is altijd wat aan te merken, jammer dat wanneer (sommige) mensen goed in fotografie zijn, alleen nog maar op zo'n manier naar foto's kijken.

Edit:
Ik vind de foto's die hierboven gemaakt zijn door: Wauske, en Parle 85 Echt mooi gelukt, ookal zeggen ze misschien weinig, of niet "Spannend" genoeg.

[Voor 31% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 25-01-2008 14:46. Reden: edit.]

• Markie

Markie

Voorheen BBE

@hierboven:
Prima. Maar we posten hier toch ook om van elkaar te leren?
Spannend is voor mij trouwens een vrij abstract begrip en gaat over allerlei onderdelen in een foto die mijn aandacht trekken en vast kunnen houden. Een technisch 'foute' foto kan juist door die technische fout spannend of spannender worden. Helaas trekt bijvoorbeeld je foto van de zonsondergang niet mijn aandacht. Dat komt onder andere doordat ik niet echt een onderwerp kan vinden. Volgens mij moet je daarnaast ook even naar je compressie kijken. Je foto van de kerk en het huis zijn technisch goed geregistreerd. Lees anders dit stukje eens http://nl.wikipedia.org/wiki/Regel_van_derden

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

@BBE

Je hebt ook gelijk dat we van elkaar leren, en dat is toch ook het punt van dit topic, maar kijk, ik ben net begonnen, en heb ik niet veel aan alleen maar van: Compositie is niet goed. Kijk ik ken de basis "regels" niet van fotografie, dus als je het dan bijvoorbeeld uit zou leggen wat er precies niet goed is en waardoor het beter zou kunnen snap? Zoals die link die je geeft is daarintegen juist enorm handig, en daar heb ik ook meer aan dan alleen maar 1 ding. Bedankt in ieder geval voor die link is idd echt handig bedankt!

Die foto met reflexie van jou ook echt enorm mooi, heb zelf zoiets van, een foto hoeft zoals deze ook niet spannend te zijn zoals gezegt wordt, ik vind zo'n foto spreekt voor zichzelf.

Wat bedoel je met kijken naar compressie?
Ohja die foto van "zonsondergang" was eigenlijk de maan (was uurtje of 11 savonds)
idd niet een aandachtspunt, niet bijzonder verder :P

[Voor 11% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 26-01-2008 00:31]

Anoniem: 157044

Had nog 2 leuke plaatjes geschoten laast

Beide:
350d kitlens
f 5,6
20sec gelicht
iso 100
18mm

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 157044 op 26-01-2008 17:40]

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

heb je die eerste foto gewoon enorm bewogen dat je dat effect hebt?

Ja, was eigelijk niet eens opzet statief stond op de fouto precies toen sluiter dicht ging bleek hij niet goed te staan en viel hij ving op en zetten hem andere 15sec gewoon neer :P vandaar die strepen lucky shot

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:26
Ik snap geen ruk van je zin (maak eens gebruik van komma's zou ik zeggen), maar terwijl je een foto nam viel hij blijkbaar om en zette je 'm weer neer? Gelukkig voor je dat ie niet viel dan, maar een lucky shot vind ik het niet, want ik vind het niet echt veel toevoegen eerlijk gezegd.

The devil is in the details.

• DrBOB101
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-06 20:00
Flat at Night

Camera: Canon 40D
Lens: Canon 17-40L F/4 @ 17mm
Sluitertijd: 1 sec
Diafragma: F/4
ISO: 800

[Voor 18% gewijzigd door DrBOB101 op 30-01-2008 18:04. Reden: exif info toegevoegd]

Diagnose onbekend, maar uiteindelijk komt alles goed.

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:04

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Nou mijn eerste poging om maar eens te showen:

Sluitertijd: 25 sec
Diafragma: F10
Iso: 800

[Voor 15% gewijzigd door mydogisgone op 30-01-2008 17:26]

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

Edit: Never mind then :+

[Voor 102% gewijzigd door M a r c o op 31-01-2008 08:38]

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

MvdKelen schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 08:43:
[...]

Zou je hem dan wel even willen resizen naar 600 pixels breed. Hier op got houden ze niet zo van full res foto's direct in een post
Per ongeluk verkeerde foto gepakt, weet zelf ook wel dat ze hier niet van houden. :+

• DrBOB101
Hey mydogisgone...coole foto, ik herkende meteen de loods die langs de A28 bij Hoogeveen wordt gebouwd! Herken je mijn flat (in Hoogeveen) toevallig ook? :)

[Voor 5% gewijzigd door DrBOB101 op 30-01-2008 18:09]

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

DrBOB101 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 17:58:
Hey mydogisgone...coole foto, ik herkende meteen de loods die langs de A28 bij Hoogeveen wordt gebouwd! Herken je mijn flat (in Hoogeveen) toevallig ook? :)
Zal zeker die grote zijn of niet? :P

Maar heb ook nog foto's gemaakt vanaf dat gebouw. ff stiekem op het terrein wezen rond lopen.

Dat was hierboven, bij die trap zeg maar. Met op de achtergrond je flat :P :)

Anoniem: 244262

Momenteel geen tijd om nieuw materiaal te schieten, dus maar eentje van een paar weken terug:

De pier in Scheveningen, geschoten vanaf de bungee-jump toren.
30sec. iso100 f11

en nog een oudje, de kermis van vorig jaar..
7sec. iso100 f29 en een stofje op de lens.. ;)

• Fire69
Stond je toen met je statief op de kermis, of lukt jou zoiets uit de hand?
De kermis staat er nu ook bij ons, dus wil zeker en vast ook zoiets gaan proberen (minus stof dan :P )

• J3roen
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Dit is onmogelijk om uit de hand te schieten. Ipv statief kun je hem natuurlijk ook ergens anders op zetten.

• Fire69
Ok, beetje verkeerd geformuleerd. Bedoelde meer of Jazzs effectief met een statief rondsleurde op de kermis. Dat je je cam geen 7sec zo perfect stil kan houden in de hand, had ik al gegokt. :)

Ik heb een behoorlijk vaste hand maar 7sec. is toch "net" iets teveel.. ;)

edit:
precies tegelijk getypt denk ik

Euhm, heb idd de kermis afgestruind met een statief..

[Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 244262 op 31-01-2008 13:54]

• dottie
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-01-2021
Hierbij een HDR van het stadhuis? van Maastricht, gemaakt uit 5 foto's. Samengevoegd met Photomatix.

klikbaar voor groter

[Voor 4% gewijzigd door dottie op 01-02-2008 09:28]

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb ook eens een HDR van dat gebouw gemaakt.
Maar was nog niet zo laat toen , dus stond het plein nog vol met mensen , en ik zie dat je standpunt ook veel aantrekkelijker is!

www.degroot-it.nl

• dottie
tnx, ik heb m ook nog een keer genomen vanuit de passage aan de overkant, maar daar is het gebouw erg smerig.

@ Dottie, mooie plaat! Komt in het groot overigens nog veel beter tot zijn recht.

was afgelopen nacht onweer aan het jagen ( wordt langzaam een obsessie, bij iedere lichtflits schiet ik van de bank om met camera in de hand naar boven te schieten ) maar wederom waren de inslagen te ver weg.. Dan krijg je alleen een wit vlak op de foto ipv een serie bliksem inslagen.
Missie mislukt, heb er helaas alleen dit plaatje aan overgehouden..

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Anoniem: 244262 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 10:01:
@ Dottie, mooie plaat! Komt in het groot overigens nog veel beter tot zijn recht.

was afgelopen nacht onweer aan het jagen ( wordt langzaam een obsessie, bij iedere lichtflits schiet ik van de bank om met camera in de hand naar boven te schieten ) maar wederom waren de inslagen te ver weg.. Dan krijg je alleen een wit vlak op de foto ipv een serie bliksem inslagen.
Missie mislukt, heb er helaas alleen dit plaatje aan overgehouden..

[afbeelding]
Moet zeggen dat dat geen lelijke plaat is. Heeft wel wat moois eigenlijk. Waar is dat precies dan? :)

Foto is gemaakt in Eindhoven, Woensel. Het heeft idd op zich wel iets, maar de deceptie van gemiste bliksem was groter.. ;-)

• DrBOB101
@dottie: Mooie HDR, goed gelukt. Straaltjes van lantaarn er zelf in geflared?
@Jazzs: Niks mis met die foto, idd beetje zuur als je eigenlijk een bliksem had willen schieten.

Vanavond was het mooi helder (in de buurt van Hoogeveen). Wilde deze met jullie delen:

• dottie
ik vind m mooi. Romantiek straalt ervan af.

//offtopic
In Limburg is de avondlucht, rond 'n uur of 6-7 ook al enkele dagen prachtig!

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

DrBOB101 schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 23:09:
@Jazzs: Niks mis met die foto, idd beetje zuur als je eigenlijk een bliksem had willen schieten.

Vanavond was het mooi helder (in de buurt van Hoogeveen). Wilde deze met jullie delen:
[afbeelding]
Waar in hoogeveen heb je die foto gemaakt dan? Ziet er goed uit iig :)

Anoniem: 243501

http://farm3.static.flickr.com/2076/2251642740_a6f6381cb7.jpg

Ik was wat laat daar zodat ik maar twee heenvaarten en één terugvaart heb kunnen schieten voor de pont uit de vaart ging. Mijn beste poging.

Ik vind de oranje gloed(door de straatverlichting) die over de foto hangt een dooddoener voor de sfeer, hoe kan ik dit het beste corrigeren?

[Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 243501 op 09-02-2008 21:21]

• Anoniem: 202119
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Torre Agbar Barcelona.
http://farm3.static.flickr.com/2021/2237990354_6df38896bc.jpg

30 sec. / ƒ11 / ISO 100 / 17mm / Tamron 17-50

[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 202119 op 09-02-2008 23:24]

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik heb afgelopen jaarwisseling in Osaka ook het een en ander bij nacht gemaakt:

In de buurt van ons appartement in Tanimachiyonchome in Osaka heb je een vrij druk kruispunt met een loopbrug over de weg. Daaroverheen loopt dan weer een snelweg. :P
Foto is erg oranje vanwege de natriumlampen op dat punt:

Deze is een straatje verderop gemaakt, met minder straatverlichting:

Osaka's Umeda Sky Building biedt een fantastisch uitzicht, onder andere op (ik meen) Shinsaibashi:

Met oud en nieuw zijn we naar het kasteel van Osaka gegaan (ligt om de hoek van het appartement), waar ik dit bijgebouwtje trof:

En natuurlijk mag het kasteel zelf ook niet ontbreken:

Op de terugweg vlogen we de schemering achterna. Ik heb de tip van de vleugel er expres ingelaten, anders is het toch wel een saaie foto:

De camera is een Canon 40D met een 17-85USM-lens, zonder zonnekap (vandaar hier en daar een flare). De eerste drie met statief, de laatste drie uit de hand.

• manzana
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-12-2022
@jspr (Torre Agbar, Barcelona): vind het een bijzondere foto, lijkt net een spaceship 's avonds :)

@Kaj. (Osaka, Japan): dat 'rauwe' beton op de eerste foto spreekt me op een of andere manier wel aan. Op een paar foto's lijkt de compressie erg hoog te zijn van de file (bij de laatste zie je dat goed, beetje blokkerig), maar dat terzijde.

Heb zelf ook een nog bijdrage, in het weekend voor oud en nieuw gemaakt in Madrid:

http://johanvahl.net/upload/marathon_small.jpg

Focal: 17 mm | Exposure: 2 sec | Aperture: f 4 | ISO: 100 | Camera Model: Canon EOS 40D

• DrBOB101
dottie schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 12:09:
ik vind m mooi. Romantiek straalt ervan af.

//offtopic
In Limburg is de avondlucht, rond 'n uur of 6-7 ook al enkele dagen prachtig!
Thanks! Waar blijft die foto van jou dan? :)
mydogisgone schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 13:43:
[...]
Waar in hoogeveen heb je die foto gemaakt dan? Ziet er goed uit iig :)
Nogmaals bedankt.
Als je wat van sterren af weet, en naar de exif van de foto hebt gekeken voor de tijd, dan hoef ik je niet te vertellen waar ik h'm gemaakt heb ;) Maar vooruit: hij's gemaakt op de weg van Hoogeveen naar Nieuw Balinge. Als je na het kruispunt waar je rechts naar Nieuw Balinge gaat nog een paar honderd meter door rijdt, is er links een parkeerplaats zonder lantaarnpalen met een verhoogde rand (waar we op staan). De foto is gemaakt richting Hoogeveen, dat is dus het licht op de achtergrond.

Ik zit nu in Taiwan, op de 70e verdieping van een hotel. Heb al weer wat aardige (nacht)platen geschoten, die komen over een week of 2 online! :)

Anoniem: 109200

Vanavond even richting botlek geweest. Maat van me vertelde me dat er een boorplatformpje rond zwierf dus even gaan kijken.

#1 - willekeurig stukje industrie

#2 - idem

#3 - torentje gevonden. helaas heel veel licht van onderaf waardoor je een wat wazig idee krijgt. maar dat ga ik er morgen nog even proberen uit te bewerken.

#5 - Behalve de boortoren kwam ik ook dit jochie tegen. Wat het precies is weet ik niet maar het is een groot dingetje ;)

#6 - Fabriekje. deze laatste 2 fotos zijn best goed gelukt al zeg ik het zelf.

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Mooi gelukt die laatste 2! Dat die Kleur zo helder is, en zo helder tegen die donkere achtergrond!

#5, Machtig wat een gevaarte! leuk die kleuren die in het water overlopen.

#DrBOB101

Echt relex gelukte foto, prachtig al zeg ikzelf zeg maar :P

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

DrBOB101 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 16:49:
[...]

[...]

Nogmaals bedankt.
Als je wat van sterren af weet, en naar de exif van de foto hebt gekeken voor de tijd, dan hoef ik je niet te vertellen waar ik h'm gemaakt heb ;) Maar vooruit: hij's gemaakt op de weg van Hoogeveen naar Nieuw Balinge. Als je na het kruispunt waar je rechts naar Nieuw Balinge gaat nog een paar honderd meter door rijdt, is er links een parkeerplaats zonder lantaarnpalen met een verhoogde rand (waar we op staan). De foto is gemaakt richting Hoogeveen, dat is dus het licht op de achtergrond.

Ik zit nu in Taiwan, op de 70e verdieping van een hotel. Heb al weer wat aardige (nacht)platen geschoten, die komen over een week of 2 online! :)
Heb echt geen verstand van sterren, hehe dus vandaar.

• dottie
DrBOB101 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 16:49:
[...]

Staat in het testcasetopic :)

linkje naar de foto

ff 2 fotos iets bewerkt om mistige er uit te halen. #3 en #4 zjin nu een stuk strakker.

edit owja #5 ook

[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 109200 op 13-02-2008 23:41]

• JivZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:27
Een paar foto's van de Dom.

1. Op de Dom (40 meter hoogte)
http://farm3.static.flickr.com/2138/2120976366_699c003152.jpg

2. Op de Dom, uitzicht over Utrecht
http://farm3.static.flickr.com/2248/2187163229_441096c6cc.jpg

3. En het 'lijdend' voorwerp
http://farm3.static.flickr.com/2190/2080748135_ba692648b4.jpg

• Bl@ckbird
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Anoniem: 109200 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 23:36:

#5 - Behalve de boortoren kwam ik ook dit jochie tegen. Wat het precies is weet ik niet maar het is een groot dingetje ;)
Dat is de Saipem 7000.
(En nu in Rotterdam heeft 'ie z'n kranen naar beneden.)

Samen met de Thialf is het de grootste werkeiland van de wereld.

~ Voordelig Leren Vliegen? ~ Sent using RFC 1149. Note: No animals were harmed during this data transfer. ~

• dottie
@JivZ: die nr 3 is echt super. Volgens mij heeft het vlak voor je de foto nam nog geregend? De reflectie van de mensen op straat is super!

@blackbird. tnx voor de info. die boortoren was overigens de volgende dag al weg volgens maat van me.. dus echt net optijd geweest daar. wel leuk dat die ander ook meteen een van de grootste ter wereld is...

• Bl@ckbird
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
De Thialf / Hermod / Balder liggen soms hier. De kranen zijn dan volledig uitgeschoven, wat redelijk indrukwekkend is. De Saipem ligt eens in de 2 jaar bij de Velrome-Keppel werf voor onderhoud.

Overigens heb ik daar ook gestaan, om wat pano's te schieten.
( Binnenkort maar een nieuwe PC aanschaffen om ze ook fatsoenlijk aan elkaar te kunnen plakken :P )

~ Voordelig Leren Vliegen? ~ Sent using RFC 1149. Note: No animals were harmed during this data transfer. ~

Ben vandaag naar shell moerdijk geweest.

Heb 3 foto's kunnen schieten want toen werd ik in de kraag gevat was niet de bedoeling bleek er niet te mogen komen. :/

Maargoed 2 van de 3 waren toch leuke platen:

http://img136.imageshack.us/img136/1966/moerdijkwm1.jpg

http://img217.imageshack.us/img217/1117/moerdijk1uv2.jpg

dit zijn buiten af locatie niet een top locaties ga zeker nog een proberen er te komen kan je zo mooi fotograferen!

[Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 157044 op 18-02-2008 22:28]

Anoniem: 136983

@Raceeend: zitten een paar mooie tussen, hoe heb je die kleuren zo gekregen :> (dat geel). Erg mooi!
@Jivz : De laatste vind ik het mooist, van alles te zien.
@Gra : 2 uit 3 is niet slecht nee :). De eerste vind ik erg mooi, mooie lange reflecties. Jammer van die witte "knal" daar links. Die vraagt erg veel aandacht. De tweede vind ik wat minder..

Plaatje van mij.. ben vannacht voor het eerste met mijn d80 naar buiten geslopen:

http://farm3.static.flickr.com/2326/2279838412_fbbffa1932.jpg?v=0

edit: Groter is mooier.. klikken dus ;)

[Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 136983 op 20-02-2008 16:34]

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
DIe vind ik zeker wat hebben. Wat was je sluitertijd?

about... 15 seconds. Heb ook 30 geprobeerd en 10, maar op deze manier vond ik hem et mooist uitkomen.

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
AJ1815 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 22:16:
DIe vind ik zeker wat hebben. Wat was je sluitertijd?
# Exposure Time (1 / Shutter Speed) = 13/1 second = 13 second
# Lens F-Number/F-Stop = 63/10 = F6.3
# ISO Speed Ratings = 100

Exif-zoo makkelijk O-)
Maaruh: fraaie plaat!

[Voor 3% gewijzigd door AlterEgo op 20-02-2008 22:31]

• Nolani
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-04 20:29
Anoniem: 136983 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 22:26:
about... 15 seconds. Heb ook 30 geprobeerd en 10, maar op deze manier vond ik hem et mooist uitkomen.
En elke keer op een trein wachten :P ?

Maareh, wel leuk effect zo....

Flickr!

Nolani schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 07:39:
[...]

En elke keer op een trein wachten :P ?

Maareh, wel leuk effect zo....
nouja, ik heb er 10 minuten gestaan en er kwamen 5 treinen langs ofzo :). Hier in Breda valt dat allemaal wel mee.

Anoniem: 225612

Deze foto heb ik een tijd geleden gemaakt hier in Hellevoetsluis.

http://farm3.static.flickr.com/2395/2181321314_335df6440c_o.jpg

@olli: dit was de orriginele foto voor bewerking

Deze is genomen met
  • Whitebalance op auto
  • Diafragma f/6.3
  • Iso 100
  • Brandpuntsafstand 24mm
  • sluitertijd 30sec
zoals je ziet is in het origineel ook dat geel al heel erg aanwezig. de voornaamste aanpassingen die ik hierop gedaan heb ik de whitebalance aanpassen en de luminance en saturation een heel stuk terug gezet omdat het wel heel erg pastel geel was.

Anoniem: 225612 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 17:05:

[afbeelding]
hmm, veel zwart en weinig detail. ik vind het eerlijk gezegd niet zo'n spannende foto.

@ raceend, echt heel apart. maar ik vind et top.

• 3mph
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 17:29
mooie foto raceeend! Ben erg onder de indruk, zou ik hem mogen gebruiken?

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-02 20:10

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Niet zo spectaculair als die mooie stedenfoto's ..
Maar ik vond ze toch net waardig genoeg om hier neer te zetten.

Mijn foto's van Nieuwjaar 07/08:

http://img84.imageshack.us/img84/8356/nieuwjaar14ag5.jpg

http://img78.imageshack.us/img78/4540/nieuwjaar16ix8.jpg

http://img71.imageshack.us/img71/8763/nieuwjaar18gc5.jpg

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Darkfreak schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:54:
Niet zo spectaculair als die mooie stedenfoto's ..
Maar ik vond ze toch net waardig genoeg om hier neer te zetten.
hmm, precies zoals je al zei.. niet echt spectaculair. Vooral de laatste vind ik een jammere , waarom staat dat zwart stuk er op?

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-02 20:10

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Omdat ik hornoks de camera te laag hield :P

Ik heb geen statief (:(), en ik had t nogal erg koud.
En niet echt opgelet, en een scheve foto gemaakt.

Ik persoonlijk vind (als ik moet kiezen) die 1e het meest gelukt.

Maar ik wil binnenkort eens een fatsoendelijk statief halen, en dan eens op foto-tocht gaan.
(ik ben echt afhankelijk van een statief, ik kan de camera echt niet stil houden, niet handig als de sluiter lang open staat)

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• mekkieboek
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:54
Anoniem: 225612 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 17:05:

[afbeelding]
Helaas beetje donker maar mooie lucht.

|       |       |   ·  |     |  ·  |    |  · |    | · |   |   | : |  |  |·| |·| |·| |·|

@3mph. voor non commerciele doeleinden: tuurlijk.. voor commerciele dingen. laat eerst ff weten wat ;)

mocht je graag willen heb ik ook wel raw voor je. mocht je die willen laat het dan ff weten via
mail (apen-aars-aanhangsel) raceeend.net

[Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 109200 op 22-02-2008 23:11]

• kattapult
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-11-2021
Zojuist even op pas geweest met de 400D en de kitlens:

[img]http://www..nl/tweakers/pathe.jpg[/img]

[img]http://www..nl/tweakers/kasteel.jpg[/img]

[img]http://www..nl/tweakers/haven.jpg[/img]

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:11

Griffin

Is mythical

@kattapult:
De eerste vind ik persoonlijk niet gelukt. Er komt 1 lijntje voorbij zetten en ik kan er alleen uit halen dat je iets met de Pathe wou doen.

De 2e echter vind ik erg mooi en lijkt haast net of je er zo in kan lopen. Alleen het gevoel of alles naar binnen valt.

de 3e is mooier dan de 1e, maar minder dan de 2e. Het is een mooie foto alleen rechts erg veel licht. De brug is wel mooi 'belicht' en kan je ook zien dat er geen beweging in de foto is. lekker scherp.

• Fire69
Denk dat je beter je diafragma wat verder had dichtgeknepen, dan krijg je mooie ster-vormpjes rond de verlichting, nu zijn het nogal grote licht-vlekken.
2 is idd wel de mooiste.

Anoniem: 116164

kattapult schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 22:24:
Zojuist even op pas geweest met de 400D en de kitlens:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
over duidelijk Helmond

• dottie
bij de derde foto valt mijn oog direct op dat ding daar midden in het water. Verder mooie foto.

Als het bij de eerste foto niet druk is zou je een aantal foto's kunnen knippen en dmv overlay/light in PS over elkaar heen kunnen leggen.

die 2e foto vind ik wel wat hebben. maar dat zou ik persoonlijk ook als een perfecte locatie zien voor een hdr. misschien een idee voor volgende keer?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• analog_
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
http://80.69.74.247/~gino/tmp/DSC_4871%20copy_edit.jpg
Enkel de kerktoren staat er een beetje rottig op.
http://80.69.74.247/~gino/tmp/DSC_5691_tn.jpg
Uitzicht vanaf mijn kamer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rogier.V
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-06 19:26
1e vind ik eigenlijk helemaal niet. Ik zie niet echt iets waar ik naar kan kijken in deze foto, belichting is niet optimaal, met overbelichte stukken en vlekken, en zelf op deze grootte is er behoorlijk wat ruis ed te zien.
Tweede foto vind ik daarentegen wél heel mooi. Lijkt wel artwork (en dat is hier positief)! :)

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
2 foto's uit Utrecht:

• ThomasW
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-11-2022
jammer van die enorme flare op foto 1, verder vind ik hem erg lekker.

• Anoniem: 10300
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
mooie foto's wouter, de lensflare zit eigenlijk net boven de lijn van de gepasseerde auto. Ik vind 'm wel ok, maakt het net ff wat anders. De 2e is ook geslaagd, heeft wel wat van een kerst(kaart)sfeer imho.

Een beetje nacht op klaarlichte dag
http://photos-g.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v192/186/5/1113722266/n1113722266_30032646_7617.jpg

Dit valt er meer onder
http://photos-f.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v192/186/5/1113722266/n1113722266_30032645_7300.jpg

[Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 10300 op 27-03-2008 01:42]

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:54
DrBOB101 schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 23:09:

[afbeelding]
Mooie foto, en het sterrenbeeld Orion er ook perfect op. Betelgeuze is bovenaan zichtbaar, het oranje sterretje.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? DM me

Mijn statief is binnen dus meteen maar even getest op de molen "Adriaan" in Haarlem. De volgende keer alleen even onthouden om iets eerder zoiets te doen want compleet zwarte luchten is niet erg interessant.

http://farm3.static.flickr.com/2405/2464331992_f21a023973.jpg

Zie flickr voor groter overigens

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:53
Mijn complimenten. Ik vind de kleuren mooi. En ook het scheve hekje op de voorgrond gaat in dezelfde sfeer mee. Erg mooi.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:54
Voor diegene die de stad in gaan, zet je je cam gewoon ergens op? Of neem je een statief mee? Je cam ergens opzetten beperkt nogal de compositie en de manier waarop je de foto wilt nemen. Daarentegen met een statief door de stad zeulen is ook niet alles.

Poll: Als ik nachtfoto's in de stad maak dan gebruik ik.....
..een willekeurig object
..een statief
..uit de hand
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=287465&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 202119
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Hierbij een avondfoto van de Sagrada Familia te Barcelona.

http://farm4.static.flickr.com/3202/2461560906_14a62c6a01.jpg
http://www.flickr.com/photos/jsprhrmsn/2461560906/

3 foto's van elk 3,2sec. gestitched met PTGui pro.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Amplified
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-06 20:47
zeer mooi. en uiteraard: op groot formaat komt hij beter uit de verf. zo op 600px zien de details er nogal vaag uit :+ maar op groot formaat zeer mooi :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Markie

Markie

Voorheen BBE

Mooi jspr

Feest in Stad:

http://www.flickr.com/pho...ekjes/2482733596/sizes/o/

[Voor 24% gewijzigd door Markie op 11-05-2008 11:04]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fire69
Nice, het lijken wel gigantische lollies :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ValHallASW
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Bij Griffith Observatory een vijftal foto's van LA gemaakt om daar vervolgens een HDR van te maken... deze door photomatix gegooid (standaardinstellingen), met dit resultaat: (het zicht daar heeft me ook wel een nieuw idee gegeven van het begrip 'lichtvervuiling'...)
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/6e/Los_Angeles_at_night_from_Griffith_Observatory_HDR.jpg/600px-Los_Angeles_at_night_from_Griffith_Observatory_HDR.jpg

(ter vergelijking een van de source images:)
http://farm3.static.flickr.com/2084/2482985078_bd343de533.jpg

(beiden: klik voor groot; de eerste staat op commons en heeft dus full size, de tweede op flickr, met max resolutie 1024x768)

wbt scherpstellen op sterren: is het niet gewoon mogelijk handmatig op het oneindige scherp te stellen?

[Voor 37% gewijzigd door ValHallASW op 11-05-2008 13:33]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• breinonline
  • Nu online

breinonline

Are you afraid to be known?

Ik vind de tweede toch echt mooier. Je moet zwart niet grijs maken, de kleuren zijn bij je HDR gewoon een stuk minder.

Wat betreft de sterren: wat voor camera heb je? Bij DSLR objectieven is vrijwel altijd een schaal ingebouwd voor het handmatig scherpstellen. Naar het oneindig-teken draaien en je bent klaar.

"For I dipt into the future, far as the human eye could see;
Saw the vision of the world, and all the wonder that would be..." -Alfred Tennyson.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ValHallASW
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Het doel van een dergelijke foto is - voor mij in ieder geval - het nabootsen van de werkelijkheid... en die werkelijkheid /is/ niet zwart: die hele stad is een lichtgevende waas, en dat gevoel heb ik bij het origineel absoluut niet. Het enige waar ik me aan erger zijn de artifacts die her en der op de HDR zitten.

(nb. ik ben me er van bewust dat realisme niet hetzelfde is als mooi... ik hecht wellicht meer waarde aan de vergelijking met 'de werkelijkheid', of beter gezegd: mijn herinnering)
Bij DSLR objectieven is vrijwel altijd een schaal ingebouwd voor het handmatig scherpstellen. Naar het oneindig-teken draaien en je bent klaar.
Daarom vroeg ik me dus af waarom de mensen hierboven moeite hadden met scherpstellen. Ik maak met mn fototoestel trouwens geen hemelafbeeldingen, daar ga ik de komende week een iets leukere CCD voor gebruiken ;)

[Voor 9% gewijzigd door ValHallASW op 11-05-2008 18:02]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 260833

Gave foto BBE, hoe lang was de sluitertijd?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Markie

Markie

Voorheen BBE

^^^ Dank.
Exif: iso 100, F14, 13s

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -JeeDee-
  • Laatst online: 03-05 11:35
BBE, mooie foto man. Had hem ook al op de foto gezet vanaf het terras van de 3. Net een UFO! Mooi kleurig schouwspel zo met dat reuzenrad op de achtergrond!
Je stond voor de expo denk ik?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Markie

Markie

Voorheen BBE

@ hierboven: Niet vanaf de Expo; een stukje de Oosterstraat in (nog net niet voor de Palace). Anders kreeg ik de Martinitoren er niet goed op.

@ValHallASW: nr 2 voor mij. Nr 1 bevat te veel storende ruis. Daarnaast mag (wat mij betreft) donker best donker zijn.

Nog twee van mij:

groot: http://farm3.static.flick...82752728_06c35f5792_o.jpg

groot http://farm3.static.flick...81951787_7de6a779b2_o.jpg

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-06 17:22

Mad_Demon

de dokter

Zijvleugel van Il Vittoriano in Rome

http://farm3.static.flickr.com/2416/2455111190_b104b72559_o.jpg

1.3s f/4.5 ISO100 26mm uit de hand geschoten. En nee, de foto is niet scheef, het gebouw staat scheef :P

[Voor 34% gewijzigd door Mad_Demon op 12-05-2008 23:27]

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AugmentoR
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-05 20:31
@ValHallASW: Gewoonweg prachtige foto, prachtige kleuren! Uitvergroten, ophangen!
wbt scherpstellen op sterren: is het niet gewoon mogelijk handmatig op het oneindige scherp te stellen?
Helaas niet, de meeste lenzen zijn hyperfocaal, en kunnen verder dan oneindig scherpstellen. Dit is ondermeer om bij verschillende temperaturen te werken. Het is minder een probleem als je bijv met f/5.6 schiet, maar wel als je sterren gaat fotograferen op bv. f/1.8. Je kunt soms met AF op de maan richten, en dan op M zetten (al zijn de betere foto-nachten uiteraard zonder maan).

@BBE: Erg mooi, wel beetje druk, maar dat heb je bij die havens ;)
@Mad_Demon: IS is vast niks voor jou met die 1.3 sec uit de hand :P

[Voor 7% gewijzigd door AugmentoR op 12-05-2008 23:58]

Canon 400D, Sigma 17-70 2.8-4.5, Canon 50 1.8

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 260833

BBE die 2e foto (oke de eerste ook) lijkt wel 3D werk, zo perfect is de spiegeling op het water en zijn de kleuren uitgelicht.
Dat is misschien geen compliment, maar ik vind het wel cool. :P

@Demon; en of dat gebouw scheef is, oke het is 5 jaar geleden dat ik er was, maar ik herinner me het toch.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PrinsEdje80
  • Laatst online: 28-04 13:45

PrinsEdje80

Holographic, not grated...

Genomen van de komeet (C2006 P1 McNaught) van het eerste decennium van het nieuwe millenium (klik voor groter):

Nog met mijn oude Powershot A70 op 30 seconden met preflash om de dome uit de verf te laten komen. Verder geen nabewerking.

Als je nog wat maansverduistering foto's wilt zien (had ik hier ook wel verwacht). Hier zijn drie van de Augustus 2007 in Australie: http://www.mso.anu.edu.au/~westra/lunar07/
Probleem daar is dat zoals in het begin topic is aangegeven: de Aarde draait om haar as, dus de maan is al lichtelijk bewogen.

[Voor 0% gewijzigd door PrinsEdje80 op 13-05-2008 10:07. Reden: typo]

Used to be Down Under... Foto gallery

• Opgeduveld
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-06 14:17
Om te proberen..

http://www.drecht-it.nl/Lesley/Fotos/IMG_0112.jpg

Anoniem: 118447

Niet echt nacht, efteling droomvlucht gang met lampjes
http://farm4.static.flickr.com/3281/2498765171_031a5d9f94.jpg

• Rogier.V
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-06 19:26
PrinsEdje80 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 10:07:
Genomen van de komeet (C2006 P1 McNaught) van het eerste decennium van het nieuwe millenium (klik voor groter):
[afbeelding]
Nog met mijn oude Powershot A70 op 30 seconden met preflash om de dome uit de verf te laten komen. Verder geen nabewerking.

Als je nog wat maansverduistering foto's wilt zien (had ik hier ook wel verwacht). Hier zijn drie van de Augustus 2007 in Australie: http://www.mso.anu.edu.au/~westra/lunar07/
Probleem daar is dat zoals in het begin topic is aangegeven: de Aarde draait om haar as, dus de maan is al lichtelijk bewogen.
Vanuit mijn interesse naar natuur- en sterrenkunde vind ik het een hele interessante foto. Als ik vanuit mijn view als fotograaf kijk, is hij misschien niet zo heel interessant. Het is een aardige registratie, maar niet echt een foto die je pakt ofzo. :) (was denk ik ook niet je bedoeling, maar toch).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PrinsEdje80
  • Laatst online: 28-04 13:45

PrinsEdje80

Holographic, not grated...

Rogier.V schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 19:53:
Vanuit mijn interesse naar natuur- en sterrenkunde vind ik het een hele interessante foto. Als ik vanuit mijn view als fotograaf kijk, is hij misschien niet zo heel interessant. Het is een aardige registratie, maar niet echt een foto die je pakt ofzo. :) (was denk ik ook niet je bedoeling, maar toch).
Vandaar dat ik dus idd die preflash er op gegooit had om er nog iets meer mee te doen. Er vanuit gaande dat er ooi nog weer een kans is, wat zijn verbeteringen? Een betere voorgrond? Meer sterren op de achtergrond (wordt lastiger, want je moet gaan tracken)? Betere cropping?!?

Used to be Down Under... Foto gallery

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Westerlijke ringbrug in Kortrijk. Een sprong naar de overkant.
Pagina: 1 2 3 ... 32 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee