@zonezns: Wat voor sluitertijd heb je gebruikt? Wat ik vooral jammer vind is dat je op allebei de foto's nog mensen ziet, die passen er niet echt bij. Als je wat meer instellingen zelf instelt zodat je een nog langere sluitertijd krijgt, dan verdwijnen de mensen vanzelf
Het melkachtige water is wel nice. De sculpturen ogen in mijn ogen iets te geel, of zijn ze in het echt ook zo geel?
Wat vind jij van de andere foto's in dit topic?
@dennisclarisse: Mooie kleuren
@stefan26: Erg gave plaat. Dacht eerst dat hij onscherp was, maar volgens mij verkracht flickr hem want op de original-size is hij goed. Mooi!
@degroot: twee mooie platen, waarbij vooral de eerste mij aanspreekt. In de tweede vind ik de oever de ver weg liggen.
Jammer dat de eerste wat overbelichting heeft.
@dennisclarisse: ook dit is een mooie plaat. Mooi gebouw. Heb ook ooit nog eens een foto hiervan geplaatst, van precies dezelfde plek. Staat nog wel ergens in dit topic denk ik.
@markie: mooie plaat, nice. alleen heb ik twee vragen: was de sneeuw groen en de jas paars?
@royz: vette serie, vooral die plaat van het schouwburgplein is nice door de natte reflecties.
Van mij ook weer een foto van rotterdam; blijft toch wel een mooie stad voor nachtfotografie:
Harbor in blue... by
Marcel Tuit, on Flickr