HTC TyTN II (Kaiser); deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste
Acties:
  • 46.332 views sinds 30-01-2008

• Troxel
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-04 22:45
6bit schreef op donderdag 13 september 2007 @ 14:28:
[...]

volg nou even je eigen advies op dan zul je onderaan bij specificaties onder het kopje geheugen lezen

SDHC compatible ..... ja
Ja oke maar nog steeds... in de HANDLEIDING (welke ik iets serieuzer acht dan welke info op welke website dan ook) staat niet dat ie SDHC compatible is, maar microSD class 2.0!

Nu is het zo dat de 4gb een class 2.0 is, maar de komende 6gb volgens mij class 4.0....

Dus voor mij nog echt geen zekerheid > 4gb zal gaan werken... :?

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
robertwebbe schreef op donderdag 13 september 2007 @ 14:54:
Tips voor nog meer snelheid:
- Zet de HTC Home plugin op het bureaublad uit (Menu > Instellingen > Vandaag > Items > HTC Home uitvinken

Probeer het zelf maar eens en weeg dan af hoe belangrijk je de uitgeschakelde functies vindt.
Wel opletten hè! ;) Hier loop ik al weken tegen aan te schoppen!
Toen schreef ik al dat dat "ding" veel geheugen vrat op m'n huidige device. Nu hoop ik dat 't niet alleen uit te schakelen is, maar ook echt van het systeem te joekelen is. Ik zie er persoonlijk de meerwaarde niet van in. Alles is toch al makkelijk via START te bereiken.

• Mini Poeper
Crusader schreef op donderdag 13 september 2007 @ 15:00:
[...]

Ik merk eerlijk gezegd geen verschil
Kijk maar 'ns bij geheugen!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-06 12:34
@ Crusader: Op mijn Vario II gebruik ik v1.1.2, deze werkt wel met 3G. Mijn vario II draait echter nog WM5, kan dus niet garanderen dat het ook op WM6 werkt. post anders even op xda-dev je vraag in het bandswitch topic, wellicht heeft de auteur of een ander daar een tip.

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-05 21:40

robertwebbe

Robert Webbe

Tweede filmpje is klaar: TyTN II Instellingen menu.

Meer volgt.

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
Ik heb mijn Kaiser nu 24 uur en alles werkt prima.

Wat ik graag zou willen weten is of iemand een manier weet om de GPRS/EDGE/UMTS etc. automagisch weer te laten disconnecten nadat de mail gesynchroniseerd is.

Nu haalt hij elke 2 uur de e-mail op maar laat de verbinding open staan.
Dat is natuurlijk niet echt lekker voor de batterijduur.

Volgens mij was er wel een automatische disconnect op de Hermes (TyTN).

Iemand?

Anoniem: 182694

heeft iemand een goed (web) adres voor originele TYTN2 producten zoals een autohouder/ lader

• Troxel
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-04 22:45
Heb toevallig gisteren een mailtje naar Brodit gedaan voor de houder.... kreeg terug dat ie momenteel wordt geconstrueerd en binnen niet al te lange tijd wordt gereleased.... niet dat we daar iets mee kunnen.... :P

Over andere accessoires... check pdashop.nl o.i.d.... :)

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-06 11:44

Crusader

Arc Nature

koksie schreef op donderdag 13 september 2007 @ 15:06:
@ Crusader: Op mijn Vario II gebruik ik v1.1.2, deze werkt wel met 3G. Mijn vario II draait echter nog WM5, kan dus niet garanderen dat het ook op WM6 werkt. post anders even op xda-dev je vraag in het bandswitch topic, wellicht heeft de auteur of een ander daar een tip.
Okee, thanks. Ik ga die versie nog eens proberen dan.

@Tr1gg3R: Ook voor jou is Bandswitch wel iets denk ik.

@Mini Poeper: HTC Home uitgeschakeld -> reboot -> 30 MB gebruikt -> HTC Home aangezet -> 31 MB gebruikt.
1 MB vind ik niet veel, zeker niet op de 100 MB totale hoeveelheid geheugen voor programma's.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• Mini Poeper
Crusader schreef op donderdag 13 september 2007 @ 15:42:
[...]
@Mini Poeper: HTC Home uitgeschakeld -> reboot -> 30 MB gebruikt -> HTC Home aangezet -> 31 MB gebruikt.
1 MB vind ik niet veel, zeker niet op de 100 MB totale hoeveelheid geheugen voor programma's.
Nee, dat is niet echt héél veel. Bij mij was het meer, maar ik vergeleek het toen met aangeschakeld vs. gedeïnstalleerd. Mischien draait de Home plugin toch nog lichtjes op de achtergrond. :?

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-06 12:34
@ Tr1gg3er: bandswitch kan dit inderdaad, mocht dit niet werken zoals Crusader vermoedt, dan kun je GB Soft tweak eens opzoeken (google). Daarmee kun je een idle time instellen: na een x aantal minuten geen data wordt de verbinding automatisch verbroken.

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Heerlijk he dat spelen met je nieuwe speelgoed :)

Ik heb ook wat foto's gemaakt en deze via Shozu geupload naar Flickr. Shozu leest automatisch de GPS gegevens en zet deze in de EXIF data van de foto. Bij Flickr zie je dan precies waar die genomen is. Helaas gebruiken ze nog het kaartmateriaal van Yahoo, voor Nederland is dat nog niet echt goed maar dat is een kwestie van tijd.

Hier staan de test foto's: http://www.flickr.com/photos/robertwebbe/sets/72157601994206913/.

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-04 21:22
Kan iemand zeggen hoe sterk de tril functie is? Sterker dan die van de Wizard?

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Anoniem: 232031

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 17:14

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Heej, een algebeld.nl-pen in de doos! Wat attent :P

Betreft die Brando screenprotector: hij past niet. Hij lijkt te breed bijvoorbeeld dus ik heb alsnog de bijgeleverde sticker erop geplakt.

En betreft die 4GB HCSD-kaart: hij registreert en lijkt te werken. Stroef erin gaat hij wel hier en ook hier gaat hij er niet vanzelf uit :/

[ Voor 85% gewijzigd door DUX op 13-09-2007 17:52 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• Mini Poeper
DUX schreef op donderdag 13 september 2007 @ 17:28:
Heej, een algebeld.nl-pen in de doos! Wat attent :P

Betreft die Brando screenprotector: hij past niet. Hij lijkt te breed bijvoorbeeld dus ik heb alsnog de bijgeleverde sticker erop geplakt.

En betreft die 4GB HCSD-kaart: hij registreert en lijkt te werken. Stroef erin gaat hij wel hier en ook hier gaat hij er niet vanzelf uit :/
Welke type Brando screenprotector had je besteld?
Ik zie net op de Brando site dat er al een type is speciaal voor de TyTN II.
Bestel ik 'm gewoon daar...

[ Voor 10% gewijzigd door Mini Poeper op 13-09-2007 18:29 ]

• Rob-Pol
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-02-2018

Ik heb net de Sandisk 4 GB SDHC kaart van de memoryshop voor 49,-- er in gestopt en die komt er wel gemakkelijk uit.
Je moet wel even op de kaart drukken dan klikt hij er vanzelf uit.

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Mini Poeper schreef op donderdag 13 september 2007 @ 18:12:
[...]

Welke type Brando screenprotector had je besteld?
Ik zie net op de Brando site dat er al een type is speciaal voor de TyTN II.
Bestel ik 'm gewoon daar...
hmmm, heb vandaag een Brando screenprotector voor de TyTN I besteld, maar die gaat dus niet passen begrijp ik?

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:24
Kan iemand uitsluitsel geven of hij micro SDHD ondersteund zodat je er goedkopere 8GB kaartjes in kwijt kunt :9~

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
klaasbram schreef op donderdag 13 september 2007 @ 18:51:
Kan iemand uitsluitsel geven of hij micro SDHD ondersteund zodat je er goedkopere 8GB kaartjes in kwijt kunt :9~
Ja, de HTC TyTN II is SDHC compatible.

kijk anders op fora als xda-developers.com voor meer info :)

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Ik heb hem er met een pincet uit moeten halen. Blijkbaar is die fysiek ietsje dikker dan mijn andere micro SD. Ik heb er toen een van de eerste lading bij the phone house gekocht. Jij toevallig misschien ook? Wellicht was het dan alleen de eerste serie.

De oude 1 GB floept er wel prima in en uit, zoals het hoort.

Bij de weg, ik heb ook nog een kort filmpje met de TyTN II gemaakt en hier geplaatst: http://www.robertwebbe.nl/vlog/VIDEO_005.MP4. Even geduld met inladen...

[ Voor 51% gewijzigd door robertwebbe op 13-09-2007 19:52 ]

Anoniem: 31533

robertwebbe schreef op donderdag 13 september 2007 @ 19:31:
[...]

Bij de weg, ik heb ook nog een kort filmpje met de TyTN II gemaakt en hier geplaatst: http://www.robertwebbe.nl/vlog/VIDEO_005.MP4. Even geduld met inladen...
Mooie achtertuin!! :)

Btw, heeft iemand al een UK versie kunnen bemachtigen? Overal waar ik het navraag hebben ze alleen de NL versie op voorraad... :X

• Gieliovd520
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:36
Geen slechte plek om te wonen Robert!!

PV: 39x @ 13.425WP, L/L WP: 3x3,5+2x5KW+1x2,2KW, L/W WP 9kW Panasonic J mono, WP boiler Atlantic Explorer V4 270. Sinds 04-22 gasloos!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Anoniem: 31533 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 20:07:
[...]

Mooie achtertuin!! :)

Btw, heeft iemand al een UK versie kunnen bemachtigen? Overal waar ik het navraag hebben ze alleen de NL versie op voorraad... :X
offtopic:
Morgen hoop ik. Vandaag de postbode gemist :X Heb je iets specifieks wat je wilt weten?

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

_Rayman_ schreef op donderdag 13 september 2007 @ 20:10:
[...]

offtopic:
Morgen hoop ik. Vandaag de postbode gemist :X Heb je iets specifieks wat je wilt weten?
Ik ben iets aan het uitzoeken en zou graag het serienummer van een WWE versie willen weten. Voor de laatste twee cijfers mag je wel xx invullen als je wilt.

• Crusader

Crusader

Arc Nature

robertwebbe schreef op donderdag 13 september 2007 @ 20:34:
[...]

Ik ben iets aan het uitzoeken en zou graag het serienummer van een WWE versie willen weten. Voor de laatste twee cijfers mag je wel xx invullen als je wilt.
Dan kom ik even terug op mijn eerdere vraag die onbeantwoord bleef:

Hoe zie ik of ik een Dutch Retail versie heb als er geen sticker op de doos zat, heb 'm van Central Point. Tweede vraag meteen maar: hoe zie ik of ik een WWE versie heb?

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Crusader schreef op donderdag 13 september 2007 @ 20:54:
[...]

Dan kom ik even terug op mijn eerdere vraag die onbeantwoord bleef:

Hoe zie ik of ik een Dutch Retail versie heb als er geen sticker op de doos zat, heb 'm van Central Point. Tweede vraag meteen maar: hoe zie ik of ik een WWE versie heb?
Er zitten geen stickers meer op de doos (zie mijn filmpje). Volgens mij kun je het zien aan het opstartscherm, daar staat nu Smart Mobility. Volgens mij is dat typisch iets van Dangaard. Ik zal ze morgen eens bellen om dat te checken.

[ Voor 5% gewijzigd door robertwebbe op 13-09-2007 21:13 ]

• Mini Poeper
Tr1gg3R schreef op donderdag 13 september 2007 @ 15:25:
Ik heb mijn Kaiser nu 24 uur en alles werkt prima.

Wat ik graag zou willen weten is of iemand een manier weet om de GPRS/EDGE/UMTS etc. automagisch weer te laten disconnecten nadat de mail gesynchroniseerd is.

Nu haalt hij elke 2 uur de e-mail op maar laat de verbinding open staan.
Dat is natuurlijk niet echt lekker voor de batterijduur.

Volgens mij was er wel een automatische disconnect op de Hermes (TyTN).

Iemand?
Haak ik hier ook meteen even op in:
Ik was net lekker aan 't MSN'en op mijn S200 met de nieuwste Windows Messenger Live via m'n wifi router... dacht ik. :/
Zie ik dat GPRS Monitor data via de provider heeft geregistreerd.

Ben nu NoData van MoDaCo aan 't uit proberen.

Het werkt, maar dit is meer iets voor de langere periode want je kunt niet zien dat deze écht is uitgezet.
Ik heb liever iets dat GPRS disabled als wifi aan staat.

[ Voor 9% gewijzigd door Mini Poeper op 13-09-2007 21:13 ]

• Crusader

Crusader

Arc Nature

robertwebbe schreef op donderdag 13 september 2007 @ 20:58:
[...]

Er zitten geen stickers meer op de doos (zie mijn filmpje). Volgens mij kun je het zien aan het opstartscherm, daar staat nu Smart Mobility. Volgens mij is dat typisch iets van Dangaard. Ik zal ze morgen eens bellen om dat te checken.
Okee, thanks voor deze bevestiging.
Mocht ik zeker weten dat ik een WWE versie heb, dan wil ik je best helpen. Alleen, hoe kan ik dat checken?

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Crusader schreef op donderdag 13 september 2007 @ 21:14:
[...]

Okee, thanks voor deze bevestiging.
Mocht ik zeker weten dat ik een WWE versie heb, dan wil ik je best helpen. Alleen, hoe kan ik dat checken?
Op de buitenkant van de verpakking of aan de binnenkant van het toestel (onder de accu) staat die aangegeven achter S/N:. Ik denk dat het begint met HT736......

Tenslotte: ik heb nog een filmpje op YouTube geplaatst waarin ik door de Programma map blader: http://nl.youtube.com/watch?v=UJcwPxlBlj4.

Ook heb ik mijn Motorola S9 A2DP stereo bluetooth headset getest en deze werkt echt perfect. Geen enkele onderbreking gehoord en een mooi vol geluid. Ik heb hem ook getest op mijn Parrot MK6100 A2DP carkit en het eerst dat me opviel was dat de AVRCP bug in Windows Mobile 6 er nog steeds in zit. Je kunt vanaf de carkit geen muziek starten, je moet eerst handmatig Windows Mediaplayer (of een andere mediaspeler) starten. Dan pas reageert het toestel op AVRCP commando's van de carkit. Of zouden ze het toch bewust zo gedaan hebben uit het oogpunt van energiebesparing? Ik hoop het niet want dat doet dan wel afbraak aan het gebruik van A2DP apparatuur. Met mijn Qtek 8500 kon ik wel gewoon de muziek starten zonder het toestel uit mijn zak te moeten halen.

[ Voor 58% gewijzigd door robertwebbe op 13-09-2007 21:44 ]

• Mini Poeper
robertwebbe schreef op donderdag 13 september 2007 @ 21:19:
Ik hoop morgen te kunnen testen op de Parrot MK6100 A2DP carkit.
Ik heb hem ook getest op mijn Parrot MK6100 A2DP carkit en het eerst dat me opviel was dat de AVRCP bug in Windows Mobile 6 er nog steeds in zit.
Ik zal tegen die tijd deze test doen i.c.m. BT carkit Nokia CK-7w

[ Voor 26% gewijzigd door Mini Poeper op 13-09-2007 21:48 ]

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Mini Poeper schreef op donderdag 13 september 2007 @ 21:30:
[...]

Ik zal tegen die tijd deze test doen i.c.m. BT carkit Nokia CK-7w
Spraak zal wel werken denk ik. Waar het mij ook om te doen was hoe de stereo muziekweergave zou klinken... En dat kan een CK-7W weer niet...

• Mini Poeper
robertwebbe schreef op donderdag 13 september 2007 @ 21:45:
[...]

Spraak zal wel werken denk ik. Waar het mij ook om te doen was hoe de stereo muziekweergave zou klinken... En dat kan een CK-7W weer niet...
Nee, maar dat hoeft van mij ook niet. Het moet wel werken bij hoofdtelefoons, maar bij een carkit zie ik er het nut niet van in.

• Poster
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
[...]

Op de buitenkant van de verpakking of aan de binnenkant van het toestel (onder de accu) staat die aangegeven achter S/N:. Ik denk dat het begint met HT736......

Tenslotte: ik heb nog een filmpje op YouTube geplaatst waarin ik door de Programma map blader: http://nl.youtube.com/watch?v=UJcwPxlBlj4.
Bedankt voor je filmpjes! Zou je eens een filmpje met het browsen met ie willen plaatsen? Gebruik je PIT hiervoor en zo ja, bevalt dat?

• Mini Poeper
@ robbertwebbe:
Kun je zien welke versie Windows Live Messenger je hebt?
Heb je de nieuwste verise waarbij de MSN leden niet door de Outlook lijst komen te staan (overigens nog wel optioneel) of heb je een oudere versie die dat wel doet?

Viel mij op toen ik de nieuwste WLM installeerde, het Pocket MSN verving.

• Crusader

Crusader

Arc Nature

[...]

HT735GB205XX

Programmaatje Bandswitch is voor mij echt geen optie. Het werkt gewoon niet. Kan wel switchen, maar toestel blijft hardnekkig 3G verbinding opzetten. Jammer, vreet echt energie.

[ Voor 22% gewijzigd door Crusader op 13-09-2007 22:05 ]

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Poster schreef op donderdag 13 september 2007 @ 21:51:
[...]
Bedankt voor je filmpjes! Zou je eens een filmpje met het browsen met ie willen plaatsen? Gebruik je PIT hiervoor en zo ja, bevalt dat?
Wat wil je precies zien? Hoe snel het surfen gaat? Ik heb van alle netwerken een abonnement met hierop de snelste data toevoegingen. Bij KPN en T-Mobile zijn dat die dure zakelijke abonnementen (dus niet die van 10 euro want die worden geknepen). De uiteindelijke snelheidsbelevingen zijn ook nog sterk afhankelijk van de ontvangst van het HSDPA signaal en hoeveel verkeer er nog meer op de antenne zit.
Mini Poeper schreef op donderdag 13 september 2007 @ 21:53:
@ robertwebbe:
Kun je zien welke versie Windows Live Messenger je hebt?
Heb je de nieuwste versie waarbij de MSN leden niet door de Outlook lijst komen te staan (overigens nog wel optioneel) of heb je een oudere versie die dat wel doet?

Viel mij op toen ik de nieuwste WLM installeerde, het Pocket MSN verving.
Het is versie 10.6.0031.2600 en de contacten staan nog steeds in de "grote" lijst. Op mijn Nokia N95
is dat ook een gescheiden lijstje bij Windows Live plugin.

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Dit is een echte WWE? Bedankt!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Nou... dat weet ik dus niet zeker of het een WWE versie is. Het is in elk geval een UK versie.
Ik weet nog steeds niet hoe ik kan controleren of het een UK of een WWE versie is.

• Poster
  • Niet online
robertwebbe schreef op donderdag 13 september 2007 @ 22:11:
[...]

Wat wil je precies zien? Hoe snel het surfen gaat? Ik heb van alle netwerken een abonnement met hierop de snelste data toevoegingen. Bij KPN en T-Mobile zijn dat die dure zakelijke abonnementen (dus niet die van 10 euro want die worden geknepen). De uiteindelijke snelheidsbelevingen zijn ook nog sterk afhankelijk van de ontvangst van het HSDPA signaal en hoeveel verkeer er nog meer op de antenne zit.
Hoe snel het surfen gaat en hoe die websites er uit zien op de TYTN II. Ik twijfel nog tussen VF Blox (onzeker met fup) en PIT Plus.

• Mini Poeper
robertwebbe schreef op donderdag 13 september 2007 @ 22:11:
Het is versie 10.6.0031.2600 en de contacten staan nog steeds in de "grote" lijst. Op mijn Nokia N95
is dat ook een gescheiden lijstje bij Windows Live plugin.
Mooi! _/-\o_
Het is een nieuwere die ik nu hier heb, hoeven we deze al niet meer te veranderen.
Ik heb namelijk .1600 op 't einde.

• Mini Poeper
Mini Poeper schreef op donderdag 13 september 2007 @ 21:07:
[...]

Haak ik hier ook meteen even op in:
Ik was net lekker aan 't MSN'en op mijn S200 met de nieuwste Windows Messenger Live via m'n wifi router... dacht ik. :/
Zie ik dat GPRS Monitor data via de provider heeft geregistreerd.

Ben nu NoData van MoDaCo aan 't uit proberen.

Het werkt, maar dit is meer iets voor de langere periode want je kunt niet zien dat deze écht is uitgezet.
Ik heb liever iets dat GPRS disabled als wifi aan staat.
Wellicht is dit de oplossing: -klik-

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Poster schreef op donderdag 13 september 2007 @ 22:23:
[...]
Hoe snel het surfen gaat en hoe die websites er uit zien op de TYTN II. Ik twijfel nog tussen VF Blox (onzeker met fup) en PIT Plus.
Mijn persoonlijke keuze zijn dan Vodafone zijn. Met Vodafone Onbezorgd Internet heb je uiterlijk aan het einde van deze maand een maximale snelheid van 3.6 Mbps en dat is echt even een poepie sneller dan T-Mobile. En volgens "Het algemene "Data Abonnement Discussie" Topic" hoef je je echt niet zo snel druk te maken over die 50 MB. Het lijkt meer voor de vorm er te zijn neergezet.

• doctormetal
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-05 21:35
Heb de hele middag met mijn toestel zitten spelen en zag iets wat ook in dit filmpje naar voren kwam:

Kijk je bij de apparaat informatie (Start -> Instellingen -> Systeem -> Apparaatinformatie) dan zie je op Identiteit tab bij modelnr gewoon nog kaiser staan.

• Poster
  • Niet online
robertwebbe schreef op donderdag 13 september 2007 @ 22:30:
[...]

Mijn persoonlijke keuze zijn dan Vodafone zijn. Met Vodafone Onbezorgd Internet heb je uiterlijk aan het einde van deze maand een maximale snelheid van 3.6 Mbps en dat is echt even een poepie sneller dan T-Mobile. En volgens "Het algemene "Data Abonnement Discussie" Topic" hoef je je echt niet zo snel druk te maken over die 50 MB. Het lijkt meer voor de vorm er te zijn neergezet.
Zou ook het liefst VF nemen, maar ik hou niet zo van onzekerheid 8)7 Ik slaap er nog wel een nachtje over. Maar in het geval van Vodafone ben ik wel benieuwd naar de surfbeleving op de TYTN II (om het maar OT te houden :) )

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Poster schreef op donderdag 13 september 2007 @ 22:23:
[...]

Ik heb zelf PIT Plus en haalde gisteravond op speedtest.nl een 40 KiloByte/s. Dat was met slechts één of twee streepjes signaalsterkte.

Anoniem: 233150

hier nog een gelukkige bezitter :-) ik kan alleen maar instemmen dat hij heel erg goed bevalt!!
heeft er iemand van jullie al ervaring met synchroniseren? Ik probeer mijn outlook 2007 op mijn vista laptop te synchroniseren maar dit loopt volledig fout! iedere x wordt heel mijn outlook account gewist en moet ik een backup terug zetten.....

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Anoniem: 233150 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 22:39:
hier nog een gelukkige bezitter :-) ik kan alleen maar instemmen dat hij heel erg goed bevalt!!
heeft er iemand van jullie al ervaring met synchroniseren? Ik probeer mijn outlook 2007 op mijn vista laptop te synchroniseren maar dit loopt volledig fout! iedere x wordt heel mijn outlook account gewist en moet ik een backup terug zetten.....
Heb je wel Windows Mobile Device Center geinstalleerd dan?
Ik sync via een Exchange en vanmiddag heb ik ook succesvol kunnen syncroniseren via MDC.

[ Voor 9% gewijzigd door robertwebbe op 13-09-2007 22:50 ]

ja die had ik eerst vanaf de cd-rom geïnstalleerd maar heb net een vernieuwde versie gedownload eens kijken of het nu beter wil gaan. bedankt voor je snelle reactie ik houd je op de hoogte

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Crusader schreef op donderdag 13 september 2007 @ 22:21:
[...]

Nou... dat weet ik dus niet zeker of het een WWE versie is. Het is in elk geval een UK versie.
Ik weet nog steeds niet hoe ik kan controleren of het een UK of een WWE versie is.
Ik denk dat ik er achter ben hoe je kunt zien of je een officiele Dutch Retail versie hebt, via de EAN code (onderste streepjescode op de achterzijde van de buitenkant van de verpakking).
Voor Dangaard zijn de volgende EAN codes aangemaakt:

WWE: 4-710937-316803
NLD: 4-710937-316902

Voor Engelse UK distributeurs (met natuurlijk ook WWE) zijn andere EAN codes aangemaakt. Daarin zit dus een Engelse lader en hebben de toestellen een andere CID.

Wellicht zou je het ook nog kunnen zien aan de customisation van de "Dutch" WWE versies. Volgens mij (maar dat weet ik niet zeker) starten deze versies met "Smart Mobility" op en staan de landinstellingen standaard al op Nederlands. Crusader, was dat bij jou ook het geval?

[ Voor 15% gewijzigd door robertwebbe op 13-09-2007 23:09 ]

• Crusader

Crusader

Arc Nature

robertwebbe schreef op donderdag 13 september 2007 @ 23:02:
[...]

Ik denk dat ik er achter ben hoe je kunt zien of je een officiele Dutch Retail versie hebt, via de EAN code (onderste streepjescode op de achterzijde van de buitenkant van de verpakking).
Voor Dangaard zijn de volgende EAN codes aangemaakt:

WWE: 4-710937-316803
NLD: 4-710937-316902

Voor Engelse UK distributeurs (met natuurlijk ook WWE) zijn andere EAN codes aangemaakt. Daarin zit dus een Engelse lader en hebben de toestellen een andere CID.

Wellicht zou je het ook nog kunnen zien aan de customisation van de "Dutch" WWE versies. Volgens mij (maar dat weet ik niet zeker) starten deze versies met "Smart Mobility" op en staan de landinstellingen standaard al op Nederlands. Crusader, was dat bij jou ook het geval?
De EAN code op mijn verpakking is die van de WWE.

Mijn wellicht-WWE versie start ook op met Smart Mobility.
Dat ie opstart met Smart Mobility zegt volgens mij niet veel, dat is namelijk ook gewoon de tekst die je bij het officiële HTC logo ziet staan, kijk maar.

De landinstellingen stonden bij mij standaard niet op NL maar UK of USA, dat weet ik even niet zeker meer, engels in elk geval, ik merkte het aan de klok, die stond op AM/PM aanduiding.

Begrijp ik nou goed dat ik gelukkig moet zijn met een WWE versie in plaats van de Dutch Retail UK versie omdat ik dan makkelijker xda-developer updates kan doen?

[ Voor 7% gewijzigd door Crusader op 13-09-2007 23:32 ]

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Mini Poeper schreef op donderdag 13 september 2007 @ 22:24:
[...]

Mooi! _/-\o_
Het is een nieuwere die ik nu hier heb, hoeven we deze al niet meer te veranderen.
Ik heb namelijk .1600 op 't einde.
Dit is de nieuwste live versie waarin je de optie hebt om contacten te scheiden van je lijst: http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=48&t=528

• Kleinebehuizing.nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-01 10:52

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

Even heel wat anders als dat kan.
Op je today scherm is de HTC-home sectie best te pruimen, alleen zou ik de indeling, of een van die tabs wel weg willen halen of veranderen, kan dat niet?!

Het kan altijd beter of meer..

• DaannO
Kleinebehuizing.nl schreef op donderdag 13 september 2007 @ 23:45:
Even heel wat anders als dat kan.
Op je today scherm is de HTC-home sectie best te pruimen, alleen zou ik de indeling, of een van die tabs wel weg willen halen of veranderen, kan dat niet?!
Kan hier mee. Je vind op die site gewoon een verzameling cabs waar veel vraag naar is :)

• Mini Poeper
DaannO schreef op donderdag 13 september 2007 @ 23:39:
[...]

Dit is de nieuwste live versie waarin je de optie hebt om contacten te scheiden van je lijst: http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=48&t=528
NIET de nieuwste dus! Die op jouw site eindigt op .1600 net zoals in mijn quote wordt aangegeven. De pre-install op de TyTN II eindigt op .2600

offtopic:
Mini Poeper wordt een beetje moe van gespam van eigen site. :O

[ Voor 10% gewijzigd door Mini Poeper op 13-09-2007 23:55 ]

• DaannO
Mini Poeper schreef op donderdag 13 september 2007 @ 23:52:
[...]

NIET de nieuwste dus! DIe op jouw site eindigt op .1600 net zoals in mijn quote wordt aangegeven. De pre-install op de TyTN II eindigt op .2600
Ah, maar daar is niet de mogelijkheid om je contacten niet op te nemen in je contacts lisjt :?

• Kleinebehuizing.nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-01 10:52

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

DaannO schreef op donderdag 13 september 2007 @ 23:50:
[...]

Kan hier mee. Je vind op die site gewoon een verzameling cabs waar veel vraag naar is :)
tnx :) nou nog ff een leuke dailer vinden, en dan niet de Iphone Dailer, maar wat anders leuks, en dan is dit apparaat echt top!! :P

Het kan altijd beter of meer..

• Mini Poeper
DaannO schreef op donderdag 13 september 2007 @ 23:53:
Ah, maar daar is niet de mogelijkheid om je contacten niet op te nemen in je contacts lisjt :?
Volgens mij gewoon hetzelfde als 'ie op jouw site wordt aangeboden, maar zullen (onzichtbaar) wat dingen zijn bijgeschaafd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Crusader schreef op donderdag 13 september 2007 @ 18:35:
hmmm, heb vandaag een Brando screenprotector voor de TyTN I besteld, maar die gaat dus niet passen begrijp ik?
-klik-
Iemand in bovenstaande thread heeft het erover dat beide schermen een diagonaal hebben van 2,8" maar dat het net een mm scheelt. De TyTN II zou dezelfde afmetingen hebben als de P3300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

synchronisatie lijkt nu wel goed te werken thanks voor de tips!
weet er iemand of het mogelijk is ergens nog meer kaarten voor tom tom te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anoniem: 233150 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 00:16:
synchronisatie lijkt nu wel goed te werken thanks voor de tips!
weet er iemand of het mogelijk is ergens nog meer kaarten voor tom tom te downloaden?
Je zou misschien hier even kunnen kijken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codemann
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-06 07:32
Ik was de eerste hier met een Dutch Retail *glunder*, en dat was een UK. Voeg me gerust even toe op MSN robert, marijn<punt>schops<staartje-van-een-aap>hotmail<punt>com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Crusader schreef op donderdag 13 september 2007 @ 23:30:
[...]
De EAN code op mijn verpakking is die van de WWE.

Mijn wellicht-WWE versie start ook op met Smart Mobility.
Dat ie opstart met Smart Mobility zegt volgens mij niet veel, dat is namelijk ook gewoon de tekst die je bij het officiële HTC logo ziet staan, kijk maar.

De landinstellingen stonden bij mij standaard niet op NL maar UK of USA, dat weet ik even niet zeker meer, engels in elk geval, ik merkte het aan de klok, die stond op AM/PM aanduiding.

Begrijp ik nou goed dat ik gelukkig moet zijn met een WWE versie in plaats van de Dutch Retail UK versie omdat ik dan makkelijker xda-developer updates kan doen?
Nee, je hebt een Dutch Retail WWE versie en dus niet een UK Retail WWE editie. Zoals ik al eerder uiteen probeerde te zetten is er niet één universele WWE editie. WWE staat voor World Wide English en dat staat voor de taal en niet voor de CID versie.

De WWE editie wordt inderdaad het snelst geupdate en in landen waar alleen maar WWE wordt verkocht (zoals de UK) worden deze het snelst gereleased. Het is in dat geval slechts even een kopie maken voor iedere WWE CID versie en klaar. In principe is dat ook voor de Dutch Retail WWE versie maar de Nederlandse distributeur (Dangaard) wacht meestal toch met releasen totdat de NLD versie ook beschikbaar is.

En als je dan aan een ROM Update Utility (RUU) kunt komen welke in de UK gereleased is, dan hebben deze ook een CID voor deze UK serie en die kun je dus niet op je Dutch Retail WWE installeren. Zoals gezegd zullen er vast truukjes komen om te installeren maar die truuk werkt net zo goed op een NLD als een WWE, daar zit dus geen voordeel van een WWE editie.

Toch even ter volledigheid, als ze er in het servicecenter erachter komen dat je er een andere versie in hebt staan dan de bedoeling is, dan kan dat een reden zijn om de garantie te laten vervallen. Je wilt niet weten hoeveel mensen zonder enige voorkennis ergens een RUU downloaden en hem via truukjes inflashen. En dan garantie claimen omdat hij het niet meer doet (omdat ze een Amerikaanse radioversie er in hebben gezet). Meestal herken je dergelijke klanten in de winkel aan hun negatieve en soms agressieve houding. Ze weten zelf heus wel dat het aan henzelf te wijten is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nieuwhier
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-04-2024
Prachtig apparaat hoor. Ben er erg blij mee

Alleen... dat windows... pfff.... daar raak in een beetje gefrustreerd van. Het kan gewoon een hoop dingen 'net niet' waardoor er extra software nodig is en als het een klein beetje op zijn groter broer lijkt dan komt dat de stabiliteit niet ten goed. Ik moet wel zeggen dat ik na twee dagen nog geen reset heb hoeven geven(gedwongen).

Ik zoek me rot welke software ik er nu precies bij nodig heb. Heb van alles geprobeerd al van flexmail, phonealarm, diverse sbp programma's etc. Wat ik merk is dat bij ieder stuk software er 'iets' niet goed werkt of niet aanwezig is.

- Als je ander mailprogramma gebruikt komt toch messaging naar voren af en toe
- Als je ander agendaprogramma gebruikt komt ook soms standaard agenda naar voren
- De samenwerking tussen de losse programma's lijkt niet optimaal.

Wat ik wil (en ook werkend had op mijn nokia symbian en palm treo) is het volgende:

MAIL
5 mailprofilen(= 5 verschillende mailadressen). Allen IMAP idle. Per profiel de tijd in kunnen stellen wanneer profiel actief is. Op het hoofdscherm aantal nwe mails kunnen zien, led moet knipperen bij mail. In kunnen stellen dat bij bepaalde mails alarm herhaald moet worden tot ik bevestig.

SMS
Per afzender of inhoud in kunnen stellen wat voor alarm, ook de tijd erbij betrekken. Wanneer welk alarm. Optioneel ook herinnering tot ik hem bevestigd heb.

PHONE
Per nummer of groep in kunnen stellen of altijd voicemail gespeeld wordt.

AGENDA
Agendaitems bevestigen als ze due zijn en alarm staat aan.

TODAY SCREEN
Aantal SMS, EMAIL, Gemiste gesprekken zien. Agenda van vandaag tonen. Snelkoppelingen naar een x aantal door mij op te geven programmas. Het weer en in het klein de tijd.

SHOZU
Na foto nemen wordt shozu niet geopend :-( Niet uitgezocht nog maar jammer dat dat wel moet.

Alleen op de luidspreker, duhh dan heb je er toch niets aan ?

Ik ben dus nieuwsgierig wat ieder gebruikt en of het ook al werkt op de TYTN II. Ik gebruik alleen gekochte software, nu nog wat trials tot ik weet wat ik moet kopen. Misschien zelfs een aardig nieuwe thread met daarin software-ervaringen van de TYTN II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ordep
  • Laatst online: 05-05 09:57
Angelus1753 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 12:53:
[...]

Edit: Zelf neem ik niet die WC100, maar een (veel coolere) variant van de s100:
i-Tech Clip Radio Stereo Headset
Deze i-Tech is nieuwe en beter dan de HTC S100 (wat ook gewoon een itech is geloof ik). En hij is goedkoper dan die HTC. En je hebt radio, en je hebt bluetooth, en ik heb iemand gevonden via marktplaza die die dingen ook levert en volgende week z'n prijzen laat zakken...
@Angelus1753: Heb je deze combinatie al gekocht en zo ja: werkt het soepel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cafun
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-06 20:47
Zucht... En dan te bedenken dat ik nog tot april moet wachten tot ik een ander abo kan nemen...

Even een vraagje voor de gelukkige bezitters:
Welk encryptie kan erop ingesteld worden voor Wi-Fi? (WEP/WPA/WPA2?) Dit vind ik in de handleiding die op internet staat niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232406

Heb Tytn II nu 1 dag (na 6915 en s710) en moet zeggen dat snelheid me goed bevalt, gesprekskwaliteit is zeker beter dan de 6915. Het bijgeleverde schermbeveiligingsplakkertje is van dubieuze kwaliteit. Levert meteen bobbels op en bij verwijderen krult het om. Heb dus meteen nieuwe bij Brando besteld.

Koppelen met een Parrot 3200LS+ gaat zonder problemen en Wifi draait binnen 10 seconde. Je voert sleutel in van je beveiliging (herkent hij automatisch) en meteen goede verbinding.

Weet iemand misschien hoe je snel GPRS uitzet. Bij WM5 kon dat door het rode telefoontje ingedrukt te houden. Vanaf WM6 werkt dat niet meer en is die actie nu vergrendeling van systeem.

Past het pennetje van de Tytn I trouwens ook op de Tytn II?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233011

Wat mij opvalt is dat TomTom zeer traag is. :(
Het volgen van de route gaat in stapjes van 3 sec (ook in demo mode).
Op mijn S710 is dit wel vloeiend (het berekenen van de route gaat ongeveer net zo snel).
Heb Today al uitgezet maar dat maakt niets uit.
Er draait ook niets op de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Anoniem: 233011 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 09:55:
Wat mij opvalt is dat TomTom zeer traag is. :(
Het volgen van de route gaat in stapjes van 3 sec (ook in demo mode).
Op mijn S710 is dit wel vloeiend (het berekenen van de route gaat ongeveer net zo snel).
Heb Today al uitgezet maar dat maakt niets uit.
Er draait ook niets op de achtergrond.
Mijn ervaring is dat op mijn oude PDA TomTom erg traag werd als ik veel POI's aanzette.
Ik heb TomTom nog niet geprobeerd, dat doe ik later nog wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb op beide exact de zelfde poi's aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231964

Tomtom werkt bij mij super en loopt lekker door, net zoals op mijn mda vario

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TT6 bij mij ook zonder problemen......start veel sneller op dan op vorige devices en snelle gpsfix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Is er nou al een beetje duidelijkheid omtrent de SDHC geheugenkaartjes die wel en niet gebruikt kunnen worden in de TyTN II? Ik lees hier en daar ook iets over class 4 en class 6, werkt het ene wel en het andere niet? Hoe zit dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:18
Crusader schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 10:32:
Is er nou al een beetje duidelijkheid omtrent de SDHC geheugenkaartjes die wel en niet gebruikt kunnen worden in de TyTN II? Ik lees hier en daar ook iets over class 4 en class 6, werkt het ene wel en het andere niet? Hoe zit dat...
Misschien kan je hier iets meer info vinden, op de P4350 werkt het volgens Sandisk dus denk het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Misschien een domme vraag van mijn kant, maar wat is het nut om SD-kaartjes erin te zetten van meer dan 2GB? Ik kan me voorstellen dat sommige mensen wel een paar TomTom-kaarten erop willen zetten of wat MP3's maar ik heb sowieso al navi+mp3 in mijn auto, dus wat is een goed argument om een redelijk forse SD-kaart in mijn TyTN te zetten?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wellicht anderen ook opgevallen maar ik zie bij Bluetooth verbinding geen icoontjes boven in beeld verschijnen, niet dat BT aanstaat en niet dat er headset is verbonden (terwijl dit wel zo is). Enige manier waarop ik dus kan zien dat BT aanstaat is flikkerend blauw lampje. Dat is niet makkelijk. Doe ik iets fout of is dit bug in de NL versie van de Tytn II ?

Update: heb net HTC Support gebeld en probleem is bij hun niet bekend. Ze zouden het wel doorgeven (vraag me niet aan wie) en het zou dan bij eerstvolgende update mogelijk worden aangepakt.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 232406 op 14-09-2007 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 23:23
MAX3400 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 10:42:
Misschien een domme vraag van mijn kant, maar wat is het nut om SD-kaartjes erin te zetten van meer dan 2GB? Ik kan me voorstellen dat sommige mensen wel een paar TomTom-kaarten erop willen zetten of wat MP3's maar ik heb sowieso al navi+mp3 in mijn auto, dus wat is een goed argument om een redelijk forse SD-kaart in mijn TyTN te zetten?
Meer ruimte? Plaats voor zoals je zelf zegt, meerdere mappen. Western Europe is al 900MB. Muziek, filmpjes en veel software natuurlijk.

Deze vraag gaat overigens wel heel erg off topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Damocles.NL schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 10:45:
[...]

Meer ruimte? Plaats voor zoals je zelf zegt, meerdere mappen. Western Europe is al 900MB. Muziek, filmpjes en veel software natuurlijk.

Deze vraag gaat overigens wel heel erg off topic.
Nou ja, off-topic... Ik zie in dit topic meerdere mensen vragen stellen welke kaartjes snel genoeg of groot genoeg of compatible zijn met de TyTN II... En zeg nou zelf; hoe vaak zal je "alle kaarten van Western Europe" gebruiken op dagelijkse basis?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb alle poi's erafgeflikkerd (flitspalen europa) en hij gaat als een speer. :9
Heel vreemd dat het op mijn S710 bijna niets scheelt (zelfde opties).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228038

Crusader schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 10:32:
Ik heb gisteren toch maar een 4 GB SDHC kaartje besteld op pdashop.nl (deze), omdat bij de beschrijving stond dat deze geschikt zou zijn voor de TyTN II. Dus dan zou ik 'm nog altijd terug kunnen sturen mocht dat niet zo zijn. En ik kan je nu met zekerheid zeggen: dit kaartje werkt in de TyTN II!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

MAX3400 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 10:42:
Als ik de kosten even buiten beschouwing laat, dan is voor mij de reden dat ik minstens drie jaar met een telefoon doe en nu nog niet weet wat ik er volgend jaar mee zal gaan doen.
Wil gewoon in één keer klaar zijn, ook voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228038 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 10:48:
[...]

Ik heb gisteren toch maar een 4 GB SDHC kaartje besteld op pdashop.nl (deze), omdat bij de beschrijving stond dat deze geschikt zou zijn voor de TyTN II. Dus dan zou ik 'm nog altijd terug kunnen sturen mocht dat niet zo zijn. En ik kan je nu met zekerheid zeggen: dit kaartje werkt in de TyTN II!
Werkt bij mij ook prima.
Bij PDA shop hebben ze mij verzekerd dat een 2GB Ultra kaartje in de praktijk niet sneller is omdat de databus de bottleneck is, dus dan maar 4GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob-Pol
Elke keer als ik opnieuw opstart moet ik het scherm uitlijnen.
Is dat niet uit te zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sQuarecoW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-06 19:30
@Rob-Pol: geef je hem iedere keer een hard-reset dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

* Crusader vraagt zich ook af hoe Rob-Pol z'n apparaat opnieuw opstart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61293

Yes, heb 'm nu ook een dag! :) Gisteren in de winkel gekocht bij BelCompany Nijmegen Dukenburg.

Tot nu toe gaat het allemaal goed en ben lekker bezig met het installeren van allerlei applicaties (Opera, PocketBreeze, Agenda One, TCPMP, Flash 7, etc) om er echt 'mijn' toestel van te maken.

Het enige dat me vooralsnog niet gelukt is, is het gebruik van UMTS of HSDPA, terwijl ik dat wel zou moeten kunnen met mijn Telfort-abonnement. Ik kom niet verder dan GPRS.

Wie herkent dit probleem en heeft meteen een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@rachid: volgens mij heb je ook een UMTS simkaartje nodig. Ik heb zelf ook een oud simkaartje en heb net nieuwe bij KPN aangevraagd. Volgens KPN zou ik ook UMTS/HSDPA moeten kunnen gebruiken maar niks. Ik wacht dus nieuw simkaartje af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61293

@Rukyr99: ik was net bij Telfort en die verzekerde mij dat ik een goede simkaart heb. Is ook wel logisch want ik heb 'm pas 3 maanden, omdat m'n telefoon toen gestolen werd en ik dus een nieuwe moest aanvragen.

Ik heb ook een Telfort USB-modem met HSDPA (dat is die actie met The Phone House) en daarmee kan ik wel HSDPA-snelheden halen. De simkaart in de modem is dus sowieso goed en die heb ik net even in m'n TyTN II gedaan, maar het maakte niks uit. Vermoedelijk ligt het dus niet aan m'n simkaart.

Meer tips? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224094

geen idee hoe het bij HTC werkt (nog niet.. :*) ) maar bij mijn N73 moet je DUAL mode of UMTS specifiek selecteren. In de standaard modus gebruikt hij 3G niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob-Pol
sQuarecoW schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 12:21:
@Rob-Pol: geef je hem iedere keer een hard-reset dan??
Ik druk enkele seconden op de aan/uit toets zoals beschreven staat op pag 27
Ik heb nog geen softe EN geen harde reset uitgevoerd !!

Toch moet ik elke keer opnieuw uitlijnen.

Blijkt ook dat sommige progs niet goed installeren !

Heb ik weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31533

Zou het ook mogelijk zijn om de TyTN2 als soort van modem te gebruiken voor m'n laptop? Zodat ik via GPRS op m'n laptop kan internetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codemann
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-06 07:32
Ik heb juist zitten testen met VITO AudioNotes om een telefoongesprek op te nemen, maar zoals VITO het ook al aangeeft, dit werkt niet bij PocketPC's en ook niet bij de TyTN II.
Heeft iemand eigenlijk enig idee waarom dit niet werkt bij PocketPC's en wel bij Smartphones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Rob-Pol: enkele seconden op aan/uit is als het ware een soft reset. Je krijgt ook de vraag of je zeker weet dat foon uitmoet en dat niet opgeslagen data dan verloren kan raken (oid). Je moet de aan/uit toetst heel even indrukken, dat is al genoeg. Overigens is het nog steeds niet zo dat je na soft-reset zou moeten uitlijnen...dat is opmerkelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:20

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Trouwens als alternatief op de Touch-Flo is het nu ook mogelijk de iPhone layout (inclusief de Slide!) te gebruiken op windows smartphones.

http://msmobiles.com/news.php/6241.html

Zou iemand deze willen proberen op de Kaiser? Ik sta op het punt om de Kaiser te kopen en was benieuwd of dit werkt!

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Laatst online: 09-05 23:52
Snel downloaden, voordat de juridische afdeling van Appel er achter komt.. ;)

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob-Pol
Anoniem: 232406 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 13:42:
@Rob-Pol: enkele seconden op aan/uit is als het ware een soft reset. Je krijgt ook de vraag of je zeker weet dat foon uitmoet en dat niet opgeslagen data dan verloren kan raken (oid). Je moet de aan/uit toetst heel even indrukken, dat is al genoeg. Overigens is het nog steeds niet zo dat je na soft-reset zou moeten uitlijnen...dat is opmerkelijk....
Als je de aan/uitknop even indrukt gaat alleen het scherm uit, toestel blijft in bedrijf en komt bijv tot leven bij een oproep.

Als je de aan/uitknop gedurende enkele seconden indrukt, gaat het toestel helemaal uit.
Ik krijg dan het smartmobility scherm incl de uitlijnprocedure.

Bij installeren van een nieuw programma moet je even opnieuw opstarten, bij mij is dat dus steeds met dat irritante uitlijnscherm !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61293 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 13:12:
Yes, heb 'm nu ook een dag! :) Gisteren in de winkel gekocht bij BelCompany Nijmegen Dukenburg.

Tot nu toe gaat het allemaal goed en ben lekker bezig met het installeren van allerlei applicaties (Opera, PocketBreeze, Agenda One, TCPMP, Flash 7, etc) om er echt 'mijn' toestel van te maken.

Het enige dat me vooralsnog niet gelukt is, is het gebruik van UMTS of HSDPA, terwijl ik dat wel zou moeten kunnen met mijn Telfort-abonnement. Ik kom niet verder dan GPRS.

Wie herkent dit probleem en heeft meteen een oplossing?
Ik heb een Vodafoon abonnement en alles werkte direct zonder iets in te stellen.
Mijn bereik is alleen niet geweldig soms verandert het G icoontje in 3G en heel soms in H.
Tussen G en 3G merk ik veel snelheidswinst, tussen 3G en H vooralsnog weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Anoniem: 61293 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 13:12:
Ik heb het precies andersom :|
Anoniem: 233011 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 14:11:
[...]

Ik heb een Vodafoon abonnement en alles werkte direct zonder iets in te stellen.
Mijn bereik is alleen niet geweldig soms verandert het G icoontje in 3G en heel soms in H.
Tussen G en 3G merk ik veel snelheidswinst, tussen 3G en H vooralsnog weinig.
Waar staat die H voor? Ik heb altijd 3G en bij slechte ontvangst gaat ie naar G
Is dat HSDPA of zoiets? Heb zelf PIT Plus van T-Mobile, vraag me af of ie dan ook ooit op de H zal komen...

[ Voor 48% gewijzigd door Crusader op 14-09-2007 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Laatst online: 18:20

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

H staat voor HPSDA

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkstr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-05-2024
jaah! ik heb hem ook! bij de BC Leeuwarden voor 140 E
abbo verlenging van 2 jaar (mobile 42) en surf totaal

lekker toestel! is allemaal ff wennen maar erg netjes ding!

alleen af en toe ben ik niet bereikbaar als ik internet. maak hierbij gebruik van een G verbinding, das toch umts? en geen hsdpa?
hsdpa is dan toch 3G?

en waarom als ik alle progjes heb afgesloten maakt ie wel gebruik van de umts verbinding?
Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Reminder:

Dit is een topic over de TyTN II en niet over waar je `m het beste tegen welke prijs met welk abonnement kan kopen... Daarvoor moet je gewoon eventjes naar de winkel gaan, of op TelecomVergelijk kijken.