Prachtig apparaat hoor. Ben er erg blij mee
Alleen... dat windows... pfff.... daar raak in een beetje gefrustreerd van. Het kan gewoon een hoop dingen 'net niet' waardoor er extra software nodig is en als het een klein beetje op zijn groter broer lijkt dan komt dat de stabiliteit niet ten goed. Ik moet wel zeggen dat ik na twee dagen nog geen reset heb hoeven geven(gedwongen).
Ik zoek me rot welke software ik er nu precies bij nodig heb. Heb van alles geprobeerd al van flexmail, phonealarm, diverse sbp programma's etc. Wat ik merk is dat bij ieder stuk software er 'iets' niet goed werkt of niet aanwezig is.
- Als je ander mailprogramma gebruikt komt toch messaging naar voren af en toe
- Als je ander agendaprogramma gebruikt komt ook soms standaard agenda naar voren
- De samenwerking tussen de losse programma's lijkt niet optimaal.
Wat ik wil (en ook werkend had op mijn nokia symbian en palm treo) is het volgende:
MAIL
5 mailprofilen(= 5 verschillende mailadressen). Allen IMAP idle. Per profiel de tijd in kunnen stellen wanneer profiel actief is. Op het hoofdscherm aantal nwe mails kunnen zien, led moet knipperen bij mail. In kunnen stellen dat bij bepaalde mails alarm herhaald moet worden tot ik bevestig.
SMS
Per afzender of inhoud in kunnen stellen wat voor alarm, ook de tijd erbij betrekken. Wanneer welk alarm. Optioneel ook herinnering tot ik hem bevestigd heb.
PHONE
Per nummer of groep in kunnen stellen of altijd voicemail gespeeld wordt.
AGENDA
Agendaitems bevestigen als ze due zijn en alarm staat aan.
TODAY SCREEN
Aantal SMS, EMAIL, Gemiste gesprekken zien. Agenda van vandaag tonen. Snelkoppelingen naar een x aantal door mij op te geven programmas. Het weer en in het klein de tijd.
SHOZU
Na foto nemen wordt shozu niet geopend

Niet uitgezocht nog maar jammer dat dat wel moet.
Alleen op de luidspreker, duhh dan heb je er toch niets aan ?
Ik ben dus nieuwsgierig wat ieder gebruikt en of het ook al werkt op de TYTN II. Ik gebruik alleen gekochte software, nu nog wat trials tot ik weet wat ik moet kopen. Misschien zelfs een aardig nieuwe thread met daarin software-ervaringen van de TYTN II.