Heeft iemand ervaring/oplossing met/voor deze twee punten:Troxel schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 22:38:
Hallow allemaal![]()
Hier mijn eerste reactie na het uitpakken van mijn nieuwe speeltje... in een woord ...![]()
Werkt super stabiel, gps / data / cpu lekker snel! Ligt lekker in de hand, al is ie wel aardig zwaar maar ja kan ook niet allemaal top zijn! Ik had nog wel een paar kleine tweaks die ik door wilde voeren. Echter heb ik nog een paar dingen die ik nog niet gevonden heb op internet:Alvast bedankt voor de antwoorden mensen... super
- Hoe kan ik de opslag locaties van fotocamera / video / muziek e.d. veranderen naar een map die IK wil (ipv die DCIM map die automatisch aangemaakt wordt op de opslag kaart)?
- Kan ik die rare man die windows zelf aanmaakt op de storage card niet verzetten? Kijk het maakt me niet uit dat wm6 wat rommel in zijn ROM zet, maar mijn opslagkaartje zou ik liever voor mezelf houden en de mappen ZELF indelen....
- Hoe kan ik er voor zorgen dat progs op de achtergrond niet worden weergegeven helemaal onderaan het scherm met een klein icoontje? Kijk, voor bijv. tomtom is het makkelijk, maar voor een programmatje wat altijd op de achtergrond draait zonder dat ik het nodig heb...
- Kan ik tijdens een telefoongesprek het licht AAN laten? Nu is het verrekte lastig als je tijdens een telefoongesprek de status van het gesprek o.i.d. wilt zien...
- Is het mogelijk dat wanneer er een gesprek binnenkomt terwijl TOMTOM aan staat, dat ik TIJDENS het gesprek gewoon de tomtom screen zie? Nu schakelt ie over naar de WM6 dailer, waarbij het licht na een tijdje uitgaat + na het telefoon gesprek ik zelf naar tomtom moet gaan....
- Klopt het dat de foon eigenlijk qua data de volgende prioriteitenlijst afwerkt: eerst data via active sync, dan kijken of er een draadloos netwerk is, en dan pas via 3G o.i.d.?
• Kan ik tijdens een telefoongesprek het licht AAN laten? Nu is het verrekte lastig als je tijdens een telefoongesprek de status van het gesprek o.i.d. wilt zien...
• Is het mogelijk dat wanneer er een gesprek binnenkomt terwijl TOMTOM aan staat, dat ik TIJDENS het gesprek gewoon de tomtom screen zie? Nu schakelt ie over naar de WM6 dailer, waarbij het licht na een tijdje uitgaat + na het telefoon gesprek ik zelf naar tomtom moet gaan....
Vandaag veel last van gehad...
Wordt dit puur veroorzaakt door de HTC plugin??