HTC TyTN II (Kaiser); deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 46.187 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 20:34
Djerique schreef op maandag 17 september 2007 @ 20:38:
da's behoorlijk snel internet op ene PDA/pcoketpc :*)
Via je eigen Wlan router valt het wel mee hoor ;)

edit:
Tijd voor deel 3 *O*

[ Voor 8% gewijzigd door The-Source op 17-09-2007 20:40 ]

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn V&A adv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-02 20:37
Ik gok dat deze post op PocketInfo een complete uitleg geeft tussen het verschil in SD 2.0 standaard en de verschil in classes.

Zie ook nadere uitleg op de site van SanDisk

Kort gezegd dus, de SD2.0 standaard is eigenlijk iets waar de kaartjes makers zich aan moeten houden zodat het kaartje SDHC complaint wordt.

De classes zeggen alles over de snelheid van het geheugen.

Class 2 = 2MB/s read / write
Class 4 = 4MB/s read / write
Class 6 = 6MB/s read / write.

Volgens mij kan de Kaiser gewoon elk type geheugen aan, zolang deze voldoet aan de SDHC complaint standaard. Ongeacht de class type, hoe hoger hoe sneller natuurlijk (beter lijkt mij dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233566

Is er helemaal geen mogelijkheid om radio op de TytnII te luisteren? Is er geen headset te koop met fm radio? Hoe werkt dat radio via internet? Wat zijn de opties? Want het klinkt heel jaren 80 misschien maar dat er geen radio op deze telefoon zit is voor mij (denk ik) een reden om hem niet te kopen. Echt heel erg raar en jammer dat HTC dit er niet in heeft gebouwd! Iemand ideeen voor alternatieven op de tytnII?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-01 16:01
Anoniem: 233566 schreef op maandag 17 september 2007 @ 20:50:
Is er helemaal geen mogelijkheid om radio op de TytnII te luisteren? Is er geen headset te koop met fm radio? Hoe werkt dat radio via internet? Wat zijn de opties? Want het klinkt heel jaren 80 misschien maar dat er geen radio op deze telefoon zit is voor mij (denk ik) een reden om hem niet te kopen. Echt heel erg raar en jammer dat HTC dit er niet in heeft gebouwd! Iemand ideeen voor alternatieven op de tytnII?
Ik zit precies met hetzelfde probleem. Er moet toch wel een FM add-on zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Radio?
Leuk voor thuis en in de auto, maar in de trein en lopend over station? Neeeh :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-04 14:40

BoomSmurf

Am-Ende!

Heb net de mijne besteld :)

Overigens zie ik hier iedereen over de 6gb SanDisk praten, deze kan ik echter zelf nergens 'op voorraad' vinden. Voor een tientje meer heb je een 8gb:

http://www.pdashop.nl/pro...sd-8-gb-sdhc-class-4.html

Waarom lijkt iedereen dan toch voor de 6gb te gaan? Is SanDisk zoveel beter dan Integral, of... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
BoomSmurf schreef op maandag 17 september 2007 @ 21:09:

Overigens zie ik hier iedereen over de 6gb SanDisk praten, deze kan ik echter zelf nergens 'op voorraad' vinden. Voor een tientje meer heb je een 8gb:

Waarom lijkt iedereen dan toch voor de 6gb te gaan? Is SanDisk zoveel beter dan Integral, of... ?
Je weet dat je nu naar SD geheugen zit te kijken en niet naar MicroSD geheugen?

Maar inderdaad, het merk Integral is dat wat of is de SanDisk (microSD dus) beter?

[ Voor 6% gewijzigd door Chutney op 17-09-2007 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf

BoomSmurf

Am-Ende!

Ach ja, lol, je hebt gelijk :D

Maar ik kan nog steeds geen fatsoenlijk shop vinden met de 6gb SanDisk... iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotharian
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-08-2022
Beste mensen,

Heb de TyTN II nu ook drie dagen in huis en man.....wat een mogelijkheden. Wellicht een nuttige tip: deze phone pas PRECIES in de brodit-houder van de Qtek G100. Zit niet te strak, knopjes blijven vrij en 'klikt' er perfect in.....Deze houder is nog volop te bestellen....

Grt,

Rotharian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Huishoudelijk mededeling
Dit topic is toe aan een volgende deel: HTC TyTN II (Kaiser); deel 3

Ik heb het te druk / heb te weinig tijd om een TS bij te houden, dus vraag ik aan jullie:
Wie van jullie wilt het stokje van mij overnemen en de volgende TS maken?
Ik zou dan graag zien (als de andere dat ook willen) dat diegene dan de opmaak zoals ik ben begonnen van mij overneemt om zo een logisch vervolg te krijgen van deze thread. Ik kan dan eventueel gebruikte afbeeldingen mailen. Maar de gebruikte afbeeldingen met titels zijn in bitmap en dus makkelijk te wijzigen zonder vermindering van kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
BoomSmurf schreef op maandag 17 september 2007 @ 21:09:

Volgens mij kan in de TYTN II alleen een class 2 kaartje, dit is een class 4.

Ik ben de 6gb kaarten nog niet tegengekomen, leverbaar dan. 4gb zijn de grootste die leverbaar zijn voor zover ik weet. Of die 8gb kaarten er voor class 2 komen weet ik niet

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233566

Mini Poeper schreef op maandag 17 september 2007 @ 21:08:
Radio?
Leuk voor thuis en in de auto, maar in de trein en lopend over station? Neeeh :N
Ik vroeg niet naar jouw mening over het medium radio, maar of er iemand is die een mogelijk alternatief heeft voor het gebrek van dit medium op de TyTn II...volgens mij ben ik dus ook niet de enige die dit een zwaar gemis vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juicie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:04
Ik ben de 6gb kaarten nog niet tegengekomen, leverbaar dan. 4gb zijn de grootste die leverbaar zijn voor zover ik weet. Of die 8gb kaarten er voor class 2 komen weet ik niet
Onze leverancier heeft ze vanaf vandaag voorradig, verwacht woensdag een exemplaar binnen te krijgen. Dan hoop ik ook mijn Tytn binnen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf

BoomSmurf

Am-Ende!

Nou doe even een schaamteloze plug voor je werkgever en dan weet ik ook waar ik em moet bestellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juicie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:04
BoomSmurf schreef op maandag 17 september 2007 @ 21:53:
Nou doe even een schaamteloze plug voor je werkgever en dan weet ik ook waar ik em moet bestellen ;)
pricewatch: Sandisk microSDHC 6GB ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Juicie schreef op maandag 17 september 2007 @ 21:42:
[...]

Onze leverancier heeft ze vanaf vandaag voorradig, verwacht woensdag een exemplaar binnen te krijgen. Dan hoop ik ook mijn Tytn binnen te krijgen.
Laat even weten of het werkt in de Kaiser, dan weten wij dat ook weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91532

Chutney schreef op maandag 17 september 2007 @ 07:12:
@ Crusader: waar heb jij die brando screenprotector besteld voor de TyTN ll? Ik ben hem zelf nog niet tegen gekomen.
Wat dacht je van: http://shop.brando.com.hk...02122&dept_id=&cat_id=018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
offtopic:
Is het niet tijd voor een deel 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf

BoomSmurf

Am-Ende!

Chutney schreef op maandag 17 september 2007 @ 22:26:
[...]

Laat even weten of het werkt in de Kaiser, dan weten wij dat ook weer ;)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=1510688

Geen probleem dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
J-Media schreef op maandag 17 september 2007 @ 22:58:
offtopic:
Is het niet tijd voor een deel 3?
Mini Poeper schreef op maandag 17 september 2007 @ 21:30:
Huishoudelijk mededeling

Ik heb het te druk / heb te weinig tijd om een TS bij te houden, dus vraag ik aan jullie:
Wie van jullie wilt het stokje van mij overnemen en de volgende TS maken?
Ik zou dan graag zien (als de andere dat ook willen) dat diegene dan de opmaak zoals ik ben begonnen van mij overneemt om zo een logisch vervolg te krijgen van deze thread. Ik kan dan eventueel gebruikte afbeeldingen mailen. Maar de gebruikte afbeeldingen met titels zijn in bitmap en dus makkelijk te wijzigen zonder vermindering van kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231964

Rotharian schreef op maandag 17 september 2007 @ 21:28:
Beste mensen,

Heb de TyTN II nu ook drie dagen in huis en man.....wat een mogelijkheden. Wellicht een nuttige tip: deze phone pas PRECIES in de brodit-houder van de Qtek G100. Zit niet te strak, knopjes blijven vrij en 'klikt' er perfect in.....Deze houder is nog volop te bestellen....

Grt,

Rotharian
zou je aan kunnen geven welke je precies hebt op bijvoorbeeld http://digitalsonline.nl/ of dergelijke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91532

Troxel schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 22:38:
Hallow allemaal :)

Hier mijn eerste reactie na het uitpakken van mijn nieuwe speeltje... in een woord ... _/-\o_

Werkt super stabiel, gps / data / cpu lekker snel! Ligt lekker in de hand, al is ie wel aardig zwaar maar ja kan ook niet allemaal top zijn! Ik had nog wel een paar kleine tweaks die ik door wilde voeren. Echter heb ik nog een paar dingen die ik nog niet gevonden heb op internet:
  • Hoe kan ik de opslag locaties van fotocamera / video / muziek e.d. veranderen naar een map die IK wil (ipv die DCIM map die automatisch aangemaakt wordt op de opslag kaart)?
  • Kan ik die rare man die windows zelf aanmaakt op de storage card niet verzetten? Kijk het maakt me niet uit dat wm6 wat rommel in zijn ROM zet, maar mijn opslagkaartje zou ik liever voor mezelf houden en de mappen ZELF indelen....
  • Hoe kan ik er voor zorgen dat progs op de achtergrond niet worden weergegeven helemaal onderaan het scherm met een klein icoontje? Kijk, voor bijv. tomtom is het makkelijk, maar voor een programmatje wat altijd op de achtergrond draait zonder dat ik het nodig heb...
  • Kan ik tijdens een telefoongesprek het licht AAN laten? Nu is het verrekte lastig als je tijdens een telefoongesprek de status van het gesprek o.i.d. wilt zien...
  • Is het mogelijk dat wanneer er een gesprek binnenkomt terwijl TOMTOM aan staat, dat ik TIJDENS het gesprek gewoon de tomtom screen zie? Nu schakelt ie over naar de WM6 dailer, waarbij het licht na een tijdje uitgaat + na het telefoon gesprek ik zelf naar tomtom moet gaan....
  • Klopt het dat de foon eigenlijk qua data de volgende prioriteitenlijst afwerkt: eerst data via active sync, dan kijken of er een draadloos netwerk is, en dan pas via 3G o.i.d.?
Alvast bedankt voor de antwoorden mensen... super ;)
Heeft iemand ervaring/oplossing met/voor deze twee punten:

• Kan ik tijdens een telefoongesprek het licht AAN laten? Nu is het verrekte lastig als je tijdens een telefoongesprek de status van het gesprek o.i.d. wilt zien...
• Is het mogelijk dat wanneer er een gesprek binnenkomt terwijl TOMTOM aan staat, dat ik TIJDENS het gesprek gewoon de tomtom screen zie? Nu schakelt ie over naar de WM6 dailer, waarbij het licht na een tijdje uitgaat + na het telefoon gesprek ik zelf naar tomtom moet gaan....

Vandaag veel last van gehad...
Wordt dit puur veroorzaakt door de HTC plugin??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajpohv
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-04 08:42
Anoniem: 233011 schreef op maandag 17 september 2007 @ 17:34:
De geluidskwaliteit kan niet tippen aan Nokia maar is een stuk beter dan de Qtek 9100 (schel).
Bij de Qtek kwam ik er al achter dat het zachter zetten van het geluid de kwaliteit enorm verbetert.
Heb je al eens de geluidskwaliteit van een Sony-Ericsson (vb K800i) gehoord? Ik heb 4 Nokia's gehad voor mijn 2 Sony-Ericssons (SE), maar SE klinkt echt beter als Nokia. (nu...) De HTC Tytn II klinkt inderdaad iets wat blikkerig en er zat na een wisselgesprek een enorm hoge piep in het geluid (pak weg 15/17khz). Maar gelukkig is het blikkerige/schelle niet zo erg al een Samsung van een vriend van me, maar dan nog komt de Tytn II niet de kwaliteit van de SE K800i.

Verder is de Tytn II helemaal uber!!

It's a beautiful day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf

BoomSmurf

Am-Ende!

Thx, besteld. Geef je wel even door dat de postbanknummers op site, in de mail, en in de bon verschillen? Niet zo netjes.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achnaton
  • Laatst online: 15-09-2012
Iemand enig idee wanneer de Vodafone versie uit komt?
De V1615
De een zegt eind september de ander eind oktober! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Anoniem: 91532 schreef op maandag 17 september 2007 @ 23:10:
Eventjes aan 't wieltje draaien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Huishoudelijk mededeling

Vanwege drukte draag ik bij deze het stokje over aan aerofreak die een dezer dagen zal beginnen met HTC TyTN II (Kaiser); deel 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkstr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-05-2024
weet iemand welke uitgaande mailserver (smtp server) je moet instellen voor pop3 mail??
mail versturen krijg ik steeds een fout melding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
henkstr schreef op maandag 17 september 2007 @ 23:58:
weet iemand welke uitgaande mailserver (smtp server) je moet instellen voor pop3 mail??
Dat ligt eraan bij welke provider je zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkstr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-05-2024
kpn gprs.. heb ergens gelezen dat ze standaard niet een smtp server hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paoloA
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-11-2023
Ik vroeg me af hoe de snelheid is als je de Kaiser gebruikt met het afspelen van streams bv door het bekijken van De Wereld Draait door op breedband (via bv UMTS of WIFI). Gaat dit een beetje vlot of is dit met haperingen?

En hebben mensen ervaring met het abonnement van Vodafone icm de Kaiser met HSDPA en is dit snel genoeg of stottert het beeld dan heel erg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-04 20:35

Luppie

www.msxinfo.net

henkstr schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 00:09:
kpn gprs.. heb ergens gelezen dat ze standaard niet een smtp server hebben :(
ff gegoogled en daar vond ik smtp.mobiel.net

Heb zelf geen KPN dus kon het niet testen.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220300

Even melden dat ik hem nu ook heb,en toch voor de prijs die eerst abusievelijk bij 2call op de site stond.Dus er werd niet moeilijk over gedaan. Ze hadden een verkeerde prijs neergezet ( zie deel 1) en die was de volgende dag weer gerectificeerd. Chapeau 2call _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26230

achnaton schreef op maandag 17 september 2007 @ 23:46:
Iemand enig idee wanneer de Vodafone versie uit komt?
De V1615
De een zegt eind september de ander eind oktober! |:(
9 Oktober

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ordep
  • Laatst online: 01-02 13:51
Djerique schreef op maandag 17 september 2007 @ 21:03:
[...]
Ik zit precies met hetzelfde probleem. Er moet toch wel een FM add-on zijn...
Afbeeldingslocatie: http://i.expansys.com/i/b/b145553.jpg

"i.Tech Clip Radio is een elegante Bluetooth headset dat entertainment en communicatie in een combineerd. Het speelt muziek af in stereo van uw telefoon's muziek speler of ingebouwd FM radio, en schakelt gemakkelijk tussen muziek en oproepen. De clip style met standaard 3.5mm audio socket maakt het voor gebruikers mogelijk om hun favoriete headset te kunnen gebruiken."

Volgens mij alleen te verkrijgen bij expansys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232941

ordep schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 07:13:
[...]

[afbeelding]

"i.Tech Clip Radio is een elegante Bluetooth headset dat entertainment en communicatie in een combineerd. Het speelt muziek af in stereo van uw telefoon's muziek speler of ingebouwd FM radio, en schakelt gemakkelijk tussen muziek en oproepen. De clip style met standaard 3.5mm audio socket maakt het voor gebruikers mogelijk om hun favoriete headset te kunnen gebruiken."

Volgens mij alleen te verkrijgen bij expansys
Je kan toch ook gewoon radio via internet gebruiken?
Zie bijv. http://www.streamingpda.nl/ zoals eerder in dit topic vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-07-2024

Crusader

Arc Nature

Anoniem: 220300 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 01:07:
Even melden dat ik hem nu ook heb,en toch voor de prijs die eerst abusievelijk bij 2call op de site stond.Dus er werd niet moeilijk over gedaan. Ze hadden een verkeerde prijs neergezet ( zie deel 1) en die was de volgende dag weer gerectificeerd. Chapeau 2call _/-\o_
Dat is dan inderdaad een vermelding waard, netjes van ze.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114042

Voor wie radio wil luisteren via de TyTN II, ga naar www.spam.nl
Alle radiostations van Nederland zo online.

[ Voor 7% gewijzigd door Ginz op 02-10-2007 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18811

Voor alle mensen die problemen hebben met de wekker van WM6!!!!

Pocket WakeUP is echt 1 van de betere wekkers die er zijn (freeware). Hij was lastig te vinden in een Engelse variant, maar dan toch gevonden!

Alles is gemakkelijk in te stellen en wanneer de wekker afgaat is 2-derde van je scherm gevuld met een SNOOZE woord en 1-derde met CANCEL (uit zetten). Zeer handig bij onze TyTN touchscreen...

Snooze, dagen, meerdere wekkers, snoozetijd etc. is gemakkelijk in te stellen, mp3's kun je gebruiken als wekker (perfect als je een MP3 bewerkt zodat deze van zacht naar hard jou in 1 minuut rustig laat ontwaken!!!).

Hier de link vanuit XDA-Developers naar het .CAB bestand:

http://forum.xda-develope...mentid=26803&d=1142097222

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ordep
  • Laatst online: 01-02 13:51
Anoniem: 232941 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 08:03:
[...]

Je kan toch ook gewoon radio via internet gebruiken?
Zie bijv. http://www.streamingpda.nl/ zoals eerder in dit topic vermeld.
Dat kan ook, maar is niet handig voor bijvoorbeeld in de trein. Als je verbinding wegvalt, hapert de radio ook steeds. Bovendien moet je dan een goed internetabo hebben: met alleen gprs krijg je erg slechte kwaliteit audio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotharian
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-08-2022
Voor de mensen die willen weten welke auto-houder perfect is voor de TyTN II:

http://www.pdashop.nl/pro...-holder-g100---pda-n.html

De houder van de Qtek G100 past dus precies....:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:53
Ik ben gewend van vorige telefoons dat ik kan kiezen tussen mijn actieve geheugen mbt contactpersonen (telefoon of SIM). Nu zie ik in mijn contactpersonen lijst beiden (en dus een hoop dubbele). Is er een optie om de contacts die op de SIM kaart staan te 'hiden'?

OPLOSSING:
[HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Phone]
"ShowSIM"=dword:00000001 ->0 to disable, 1 to enable.
Ik heb dit net getest en het werkt inderdaad perfect!

[ Voor 25% gewijzigd door ZiSE op 18-09-2007 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232406

ZiSE schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 09:08:
Ik ben gewend van vorige telefoons dat ik kan kiezen tussen mijn actieve geheugen mbt contactpersonen (telefoon of SIM). Nu zie ik in mijn contactpersonen lijst beiden (en dus een hoop dubbele). Is er een optie om de contacts die op de SIM kaart staan te 'hiden'?
Volgens mij kan je een filter instellen in Contactpersonen waarbij je kan aangeven dat nummers die op simkaart staan niet meemoeten. Je maakt dus filter aan voor nummers die op simkaart staan. Alle andere vallen dan onder "Geen categorieen". Als je die dus aanvinkt zullen namen die onder Simkaart staan niet getoond worden. Is wat omslachtig maar werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-04 11:24

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Damnit! Dat had ik moeten weten voordat ik de helft weggooide!

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Trouwens nog een handig tootlje is Batti, hiermee kan je net als spb pocket plus een batterij status indicator in de bovenste lijn van je scherm zetten. Voordeel is dat Batti Freeware is en niet zo groot als spb pocket plus. Vroeger gebruikte ik spb pocket plus voor zaken die nu standaard in de HTC today plugin zit, waardoor voor mij de noodzaak van spb weg is.

Site : http://pda.jasnapaka.com/batti/

Hij is in meerdere talen verkrijgbaar, waaronder NL & UK

Screen :
Afbeeldingslocatie: http://pda.jasnapaka.com/batti/screenshots/2.0/batti-small.png
Features

Small
Batti takes very few space of your PDA memory. The battery indicator itself takes about 30 KB and the whole application is less than 100 KB.

Highly configurable
Batti is highly configurable to suits your needs. You can set up the update interval of a indicator, its height, all colors are customizable and more.

Hi-DPI aware
Batti is designed in modern manners, it is ready for VGA displayes.

Custom colors
You can set colors for foreground and background, colors for low and critical battery level. You can also set the color for indicating your battery is on AC power source or that your battery is being charged.

Detailed information
Batti can show detailed information about your battery such as temperature, voltage, chemistry and some information about your backup battery as well.

Charging
Batti can indicate that your battery is being charged. If you don't want this indication, you can easily turn it off.

Battery levels
In Batti, you can set up the value of low and critical level of your battery. Those two levels could be indicated with different colors (also configurable).

Localizations
From version 1.3, localizations are supported. You can make your own localization as well.

Sound Events
From version 1.4, you can set custom sound for entering low battery level, critical battery level, a sound for indicating the beginning of charging and a sound for notifying that your battery has been charged.

Always On Top
Batti can run as a topmost indicator, even if full screen applications are running.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:42
Wie weet of er een tootlje is (of een instelling maar die heb ik niet kunnen vinden) om de verbinding automatisch af te sluiten. Als ik nu om de 15 minuten mijn mail laat ophalen houdt hij daarna continu de vxerbinding open.

Ronduit irritant is dit want op een 3g netwerk vreet dit gigantisch batterijen.

Dus eigenlijk iets zoals nokia heeft, vxerbinding maken, mail ophalen, verbinding verbreken

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

peugeot206gt schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 10:29:
Wie weet of er een tootlje is (of een instelling maar die heb ik niet kunnen vinden) om de verbinding automatisch af te sluiten. Als ik nu om de 15 minuten mijn mail laat ophalen houdt hij daarna continu de vxerbinding open.

Dus eigenlijk iets zoals nokia heeft, vxerbinding maken, mail ophalen, verbinding verbreken
Ik heb het network type van WCDMA op GSM gezet. Nu doe ik minstens drie dagen met een batterij. Voor email ophalen is GSM/GPRS meer dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

Crusader schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 10:55:
[...]

Ik heb het network type van WCDMA op GSM gezet. Nu doe ik minstens drie dagen met een batterij. Voor email ophalen is GSM/GPRS meer dan genoeg.
maar je koopt toch geen hsdpa-toestel om vervolgens umts/hsdpa uit te schakelen?? Dan kun je net zo goed een qtek 9100/ Vario I kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

peugeot206gt schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 10:29:

Weet niet of het ook automatisch kan, maar hier vindt je een tooltje waarmee je het zowiezo handmatig kan.

http://www.allaboutphones...cd9746b116cfe4ca6396ebcb5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:42
Dit lijkt er al op, echter staat je verbinding zo gelijk helemaal uit.

Ik zoek iets dat de verbinding beeindingd als er geen active overdrachten zijn om zo batterij te besparen. Echter als er dan weer een verbinding benodigd is (omdat hij om de 30 min. mail checkt) dan moet hij deze weer vrijgeven.

Mensen die een nokia hebben gehad weten precies wat ik bedoel.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Anoniem: 111759 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:03:
[...]

maar je koopt toch geen hsdpa-toestel om vervolgens umts/hsdpa uit te schakelen?? Dan kun je net zo goed een qtek 9100/ Vario I kopen
In mijn geval heb ik in 98% van de gevallen genoeg aan GPRS. De keren dat ik sneller nodig heb schakel ik het gewoon even terug naar WCDMA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-04 18:57
Ik heb die screenprotector er opgedaan en er zitten kleine blaasjes in, heb hem er al eens afgehaald en ben er niet zo tevreden van.

Zo'n Veripart Screenprotector HTC P3300/TyTN II dat je kan kopen voor 15 euro ... is dat veel beter of is dat dezelfde troep?

bedankt

It's dark but I don't want to find the light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

Maar tijdens GPRS kun je niet gebeld worden en tijdens UMTS (3G) wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:36

robertwebbe

Robert Webbe

henkstr schreef op maandag 17 september 2007 @ 23:58:
Ik heb hier een posting gemaakt waar ze ook voor de andere netwerken staan:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/28481793#28481793
DUX schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:26:
En bij KPN en Vodafone kun je weer niet gebeld worden en zelf bellen als er een actieve HSDPA sessie actief is. Zie deze posting voor meer info.

[ Voor 30% gewijzigd door robertwebbe op 18-09-2007 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

anyonas schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:24:
Ik heb die screenprotector er opgedaan en er zitten kleine blaasjes in, heb hem er al eens afgehaald en ben er niet zo tevreden van.

Zo'n Veripart Screenprotector HTC P3300/TyTN II dat je kan kopen voor 15 euro ... is dat veel beter of is dat dezelfde troep?

bedankt
Neem de Brando Ultraclear....te koop via Brando in Hongkong of nl site (staat paar pagina's terug). Naar mijn bescheiden mening de beste....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
robertwebbe schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:30:
[...]

Ik heb hier een posting gemaakt waar ze ook voor de andere netwerken staan:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/28481793#28481793
_/-\o_ Ik heb zwaar respect voor je hulpvaardigheid, Robert _/-\o_
Zonder jou hadden een hoop TYTN2 Tweakers lang naar info moeten graven.

Ik stel ook voor dat jij Deel3 maakt van de TYTNII als je zint hebt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233609

Anoniem: 18811 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 08:21:
Voor alle mensen die problemen hebben met de wekker van WM6!!!!

Pocket WakeUP is echt 1 van de betere wekkers die er zijn (freeware). Hij was lastig te vinden in een Engelse variant, maar dan toch gevonden!

Alles is gemakkelijk in te stellen en wanneer de wekker afgaat is 2-derde van je scherm gevuld met een SNOOZE woord en 1-derde met CANCEL (uit zetten). Zeer handig bij onze TyTN touchscreen...

Snooze, dagen, meerdere wekkers, snoozetijd etc. is gemakkelijk in te stellen, mp3's kun je gebruiken als wekker (perfect als je een MP3 bewerkt zodat deze van zacht naar hard jou in 1 minuut rustig laat ontwaken!!!).

Hier de link vanuit XDA-Developers naar het .CAB bestand:

http://forum.xda-develope...mentid=26803&d=1142097222
Zal wel niet zo'n slinme vraag zijn, maar hoop toch dat iemand mij wil helpen: Kan iemand mij zeggen hoe ik deze bestandjes na downloaden en uitpakken installeer op mijn TyTn2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trigger808
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Anoniem: 233609 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:56:
deze bestandjes na downloaden en uitpakken installeer op mijn TyTn2?
Niet uitpakken, maar met je Tytn opstarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajpohv
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-04 08:42
Anoniem: 233609 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:56:
[...]

Zal wel niet zo'n slinme vraag zijn, maar hoop toch dat iemand mij wil helpen: Kan iemand mij zeggen hoe ik deze bestandjes na downloaden en uitpakken installeer op mijn TyTn2?
Simpele vraag, simpel antwoord:
Zet het *.cab bestandje op je Tytn II (met windows explorer/verkenner op je pc) als je hem aan je sync-kabel hebt hangen en open vervolgens dit *.cab bestandje met je windows explorer/verkenner op je Tytn II. Dan start ie gelijk met installeren.
Succes! ;)

It's a beautiful day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Anoniem: 232406 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:33:
[...]

Neem de Brando Ultraclear....te koop via Brando in Hongkong of nl site (staat paar pagina's terug). Naar mijn bescheiden mening de beste....
8 euro bij gpsplaza.
DUX schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:26:
Niet waar, de GPRS verbinding gaat op inactief tijdens gesprek.
Dan ontvang ik tijdens mijn gesprekken toch even geen mail of msn berichtjes?
Maar de batterij gaat wel een stuk langer mee :)

[ Voor 40% gewijzigd door Crusader op 18-09-2007 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

robertwebbe schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:30:
En bij KPN en Vodafone kun je weer niet gebeld worden en zelf bellen als er een actieve HSDPA sessie actief is. Zie deze posting voor meer info.
Indeed. Ik heb je testen en de ervaringen daarbij gelezen en ik was op de hoogte van de problemen. Het is moeilijk om een indicatie te krijgen op de TyTN2 wanneer je kandidaat bent voor die zorgen: een HSDPA- of 3G-icoon wil niet meteen zeggen dat je niet gebeld kan worden is mijn ervaring inmiddels.

Ik wacht met spanning af wanneer KPN dit precies heeft opgelost voor zijn netwerk (een maandnaam is mij een te vage indicatie).
Crusader schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:02:
Niet waar, de GPRS verbinding gaat op inactief tijdens gesprek.
Dan ontvang ik tijdens mijn gesprekken toch even geen mail of msn berichtjes?
Maar de batterij gaat wel een stuk langer mee :)
Hm, zo leer ik iedere dag weer wat bij. Het maakt alles wel een stuk interessanter dan. Die verbinding wordt dan ook automatisch weer opgebouwd nadat het telefoontje afgelopen is of wacht het weer op initiatie?

[ Voor 25% gewijzigd door DUX op 18-09-2007 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233609

ajpohv schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:00:
[...]

Simpele vraag, simpel antwoord:
Zet het *.cab bestandje op je Tytn II (met windows explorer/verkenner op je pc) als je hem aan je sync-kabel hebt hangen en open vervolgens dit *.cab bestandje met je windows explorer/verkenner op je Tytn II. Dan start ie gelijk met installeren.
Succes! ;)
Oh, inderdaad heel simpel: niet uitpakken, maar in z'n geheel op je pda zetten en dan vanaf de pda installeren.
Heel erg bedankt voor jullie snelle reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

DUX schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:09:
Hm, zo leer ik iedere dag weer wat bij. Het maakt alles wel een stuk interessanter dan. Die verbinding wordt dan ook automatisch weer opgebouwd nadat het telefoontje afgelopen is of wacht het weer op initiatie?
Verbinding wordt direct weer opgezet. Tenminste, bij mij wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 24-04 22:07
[spammode on]De Brando Ultra clear is tijdelijk maar 5 euro met gratis verzending, bij GPSplaza.nl. De TyTN II staat er niet bij, maar mail/bel ze even zou ik zeggen.[spammode off]

Probeer Gb_SoftTweak voor het uitschakelen van je data verbinding na x minuten geen data, als een progje zelf weer een verbinding opstart blijft de verbinding open staan tot er een x aantal minuten geen data verkeer is geweest. Dus: de verbinding wordt automatisch verbroken, maar kan wel opnieuw gestart worden. Op WM5 werkt bandswitch (xda-dev) prima, maar op Wm6 blijkbaar niet, tenzij er inmiddels een nieuwere versie is.

GB_Softtweak vind je via google, bandswitch op xda-dev.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228038

Ik weet niet of dit al eerder gemeld is, maar ik heb regelmatig dat ik de toetsenvergendeling aan heb staan tijdens een telefoongesprek. Vervolgens eindigt het gesprek, maar de toetsenvergrendeling staat er natuurlijk meteen weer op. Dat wordt ook aangegeven op het scherm, maar ik kan gewoon alle functies van de telefoon bedienen! Pas na het aan/uitzetten van het beeldscherm (middels de power on/off button) zijn deze functies niet meer te bedienen. Iemand hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232941

Mij lijkt het 't beste om standaard GPRS in te stellen.Dit is voor de batterij het beste en voor e-mail binnenhalen voldoende. Alleen zou bij het gebruik van bepaalde programma's automatisch moeten worden overgeschakeld naar HSDPA. Als ik in de auto op internet even de files wil bekijken moet dat kunnen via het aanklikken van één snelkoppeling en dan wil ik niet eerst HSDPA in moeten stellen.
Zou bovenstaande mogelijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

Anoniem: 228038 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:32:
Ik weet niet of dit al eerder gemeld is, maar ik heb regelmatig dat ik de toetsenvergendeling aan heb staan tijdens een telefoongesprek. Vervolgens eindigt het gesprek, maar de toetsenvergrendeling staat er natuurlijk meteen weer op. Dat wordt ook aangegeven op het scherm, maar ik kan gewoon alle functies van de telefoon bedienen! Pas na het aan/uitzetten van het beeldscherm (middels de power on/off button) zijn deze functies niet meer te bedienen. Iemand hier ook last van?
Dat is een bekend probleem en is WM6-gerelateerd. Het probleem had dacht ik te maken met het automatisch vergrendelen met een wachtwoord. Als je dat uitzet heb je hier ook geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-09-2024

Zhadum

Folding & Einstein@home

ronaldlokers schreef op maandag 17 september 2007 @ 14:43:
[...]

Mij is in de T-mobile shop verteld dat hij _zeker_ over 3 weken te koop is. Helaas voor hun kon ik niet langer meer wachten en ben ik overgestapt naar vodafone met de htc tytnll :P
Zit je dan met 3 maanden opzegtermijn? Wat is de snelste methode. Wil ook weg bij T-mboile en liefst naar VF. (50MB FUP met vette snelheid, lijkt me een prima deal).

[ Voor 49% gewijzigd door Zhadum op 18-09-2007 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

koksie schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:16:
[spammode on]De Brando Ultra clear is tijdelijk maar 5 euro met gratis verzending, bij GPSplaza.nl. De TyTN II staat er niet bij, maar mail/bel ze even zou ik zeggen.[spammode off]
Had ze vorige week al 8 vooruit euro betaald. Naja, net te vroeg besteld zullen we maar zeggen :)
Zhadum schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:42:
[...]

Wil ook weg bij T-mboile en liefst naar VF. (50MB FUP met vette snelheid, lijkt me een prima deal).
Krijg je een Ferrari, maar mag je er maar 50 meter mee rijden. Lekkerrrrr...

[ Voor 27% gewijzigd door Crusader op 18-09-2007 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

...

[ Voor 98% gewijzigd door Crusader op 18-09-2007 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
Iemand die het toestel met Telfort Abbo heeft? Ik kom maar niet op 3G :-( Telfort zo n slechte dekking of moet je hem instellen? Als ik hem trouwens hard op UMTS zet geen connectie, kan ook niet bellen

EDIT

Hmm 150M verderop staat een GSM/UMTS mast...

[ Voor 12% gewijzigd door jezzer op 18-09-2007 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09-2024
Zhadum schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:42:
[...]

Zit je dan met 3 maanden opzegtermijn? Wat is de snelste methode. Wil ook weg bij T-mboile en liefst naar VF. (50MB FUP met vette snelheid, lijkt me een prima deal).
idd 3 maanden opzegtermijn. heb nu nog 3 maanden t-mobile maar al wel met de nieuwe foon. Daarna simkaart omswitchen en met vodafone verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:21

KSH

oeps verkeerd gelezen

[ Voor 114% gewijzigd door KSH op 18-09-2007 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-03 23:34
nevermind

[ Voor 120% gewijzigd door wiljums op 18-09-2007 13:40 ]

13420 Wp 44x JA Solar / GW15KN-DT PVOutput - AIT SWCV92K3 W/W warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

jezzer schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 13:20:
Staat daar Telfort op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
Of KPN, hij staat iig op de telfort site

Ik had overigens 3 jaar geleden zo een eerste umts toestel van NEC via KPN, en telfort zit op het KPN net en toen kreeg ik verbinding maar ik heb nu 0 keer 3G verbinding gehad.. Beetje apart.

PS

Ik vind het best om een rare ziekte te krijgen van zo een mast maar dan wil ik PVD wil verbinding..!!! >:)

[ Voor 46% gewijzigd door jezzer op 18-09-2007 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126181

ronaldlokers schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 13:28:
[...]

idd 3 maanden opzegtermijn. heb nu nog 3 maanden t-mobile maar al wel met de nieuwe foon. Daarna simkaart omswitchen en met vodafone verder ;)
Heb precies hetzelfde gedaan :) Heb jij bij T-mobile wel nog even voor die 3 maandjes PIT aangevraagd? Ga ik nog wel even doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
Waarom zo graag VF..? Ik heb alleen maar slechte berichten gehoord mbt die 50MB limiet. Ze zijn ook al tig keer door de reclame code commissie aangesproken omdat het niet zorgeloos en onberperkt is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178057

Crusader schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:54:
[...]

Had ze vorige week al 8 vooruit euro betaald. Naja, net te vroeg besteld zullen we maar zeggen :)

[...]

Krijg je een Ferrari, maar mag je er maar 50 meter mee rijden. Lekkerrrrr...
Tot nu toe heeft er niemand een acceptgiro gekregen als je in Het algemene "Data Abonnement Discussie" Topic kijkt ;)
jezzer schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 13:55:
Waarom zo graag VF..? Ik heb alleen maar slechte berichten gehoord mbt die 50MB limiet. Ze zijn ook al tig keer door de reclame code commissie aangesproken omdat het niet zorgeloos en onberperkt is..
Kan je ons die links geven van die berichten, want van de GoT gebruikers is er niemand tot nu toe die problemen heeft gehad met die limit.
En waarom Vodafone, tja ze bieden Vodafone levert 1800 Kbps downsnelheid voor de prijs van T-Mobile's maximaal 64 kbit per seconde. (Pocket Internet Totaal
)

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 178057 op 18-09-2007 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Anoniem: 178057 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 14:11:
[...]

Tot nu toe heeft er niemand een acceptgiro gekregen als je in Het algemene "Data Abonnement Discussie" Topic kijkt
Dat kan best zijn, maar het zou mij toch een zenuwachtig gevoel geven als ik zit te internetten.
Ik rij ook wel eens te hard, maar heb daar tot nu toe geen acceptgiro voor gekregen...
Garantie tot aan de deur zeg maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178057

Crusader schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 14:16:
[...]

Dat is wel waar, als ze je willen pakken kunnen ze dat doen. de vraag is alleen is het via het afsluiten/beperken van je snelheid of de extra data te betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233630

Outlook synchronisatie

Ik heb de TyTn vorige week ook gekocht en top dingetje... Heb wel een vraag over de synchronisatie met outlook. Ik heb in outlook veel meer contacten staan dan ik in mijn telefoon adresboek wil hebben. Is er een manier om of meerdere contactlijsten in de telefoon te hebben (belcontacten en overige) of hier op een andere handige manier mee om te gaan? Ik heb uitgebreid gezocht maar heb geen info over dit onderwerp kunnen vinden... Hoop dat er iemand is die kan helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
[...]

[...]

Kan je ons die links geven van die berichten, want van de GoT gebruikers is er niemand tot nu toe die problemen heeft gehad met die limit.
En waarom Vodafone, tja ze bieden Vodafone levert 1800 Kbps downsnelheid voor de prijs van T-Mobile's maximaal 64 kbit per seconde. (Pocket Internet Totaal
)
Ben heel wat links tegen gekomen toen ik aan het kijken was welk abbo ik wilde nemen.. Op kassa staat ook een heel stuk. Hier was ik het als eerste tegen gekomen.

http://forum.pocketinfo.n...internet-aanpassen-7.html

Misschien dat er nog geen problemen zijn, VF kijkt het eerst aan en bij meerdere maanden waarbij je de limiet over gaat zullen ze actie ondernemen (staat in de voorwaarden), laat me raden? drie maanden? (opzeg termijn)

Anyway; iets wat aangeboden wordt als onbeperkt maar zeer beperkt is klopt gewoon niet en daar zou ik nooit mee in zee gaan.. Maar dat is mijn mening.

PS

Als je om de snelheid VF neemt en je haalt die snelheid ook en je haalt ook die snelheid gerelateerde data binnen dan zit je snel op de 50MB hoor :P

[ Voor 6% gewijzigd door jezzer op 18-09-2007 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:10
Crusader schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 14:16:
[...]

Dat kan best zijn, maar het zou mij toch een zenuwachtig gevoel geven als ik zit te internetten.
Ik rij ook wel eens te hard, maar heb daar tot nu toe geen acceptgiro voor gekregen...
Een collega van mij wist niet van de 50 mb limiet en kreeg een rekening van een paar honderd euro achteraf.... Dus kijk toch maar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
maar om even ontipic bij het toestel te blijven.. moet 3G apart worden ingeschakeld? want ik krijg geen connectie en woon vlakbij een kpn/telfort mast... /sigh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Djerique schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:35:
[...]
Ik stel ook voor dat jij Deel3 maakt van de TYTNII als je zint hebt :*)
Nee, dank u wel voor de eer. Ik heb het er veel te druk voor.
jezzer schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 13:20:
Iemand die het toestel met Telfort Abbo heeft? Ik kom maar niet op 3G :-( Telfort zo n slechte dekking of moet je hem instellen? Als ik hem trouwens hard op UMTS zet geen connectie, kan ook niet bellen

EDIT

Standaard krijg je ook geen UMTS bij Telfort volgens mij. Alleen als je een Telfort internet unlimited toevoeging op je abonnement hebt (€ 45,22 p/mnd). En dan heb je ook nog maar UMTS en geen HSDPA. Alleen die Phonehouse aanbieding biedt nog HSDPA...
jezzer schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 14:33:
maar om even ontipic bij het toestel te blijven.. moet 3G apart worden ingeschakeld? want ik krijg geen connectie en woon vlakbij een kpn/telfort mast... /sigh
Bij KPN heb je een U-SIM nodig om op het UMTS netwerk te kunnen komen.

[ Voor 16% gewijzigd door robertwebbe op 18-09-2007 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
robertwebbe schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 14:33:
[...]

[...]

Standaard krijg je ook geen UMTS bij Telfort volgens mij. Alleen als je een Telfort internet unlimited toevoeging op je abonnement hebt. En dan heb je ook nog maar UMTS en geen HSDPA. Alleen die Phonehouse aanbieding biedt nog HSDPA...

[...]

Bij KPN heb je een U-SIM nodig om op het UMTS netwerk te kunnen komen.
Net nog even gecheckt op telfort.nl.. als je geen internet bundel hebt zit je alleen op gprs en wanneer je die wel hebt zit je op gprs en umts.. ik heb dus een unlimited mobiel internet abbo, misschien niet geactiveerd daar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:37

|sWORDs|

vSphere/ESXi

[...]

)
Het schijnt aan het einde van de maand zelfs 3600 te worden.
trolleystad schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 14:31:
[...]

Een collega van mij wist niet van de 50 mb limiet en kreeg een rekening van een paar honderd euro achteraf.... Dus kijk toch maar uit.
Bijzonder, die heeft dus desondanks een waarschuwingssms en daarna een telefoontje alsnog druk gedownload?

[ Voor 32% gewijzigd door |sWORDs| op 18-09-2007 14:46 ]

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212686

Ik betaal in Belgie 40€/m voor een 2gb limiet. is dit gelijkaardig met NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
robertwebbe schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 14:33:
[...]
Ik zit met precies hetzelfde tijdprobleem en GoT ook tussen de kantooruurtjes door.

Maar je bent wel de persoon die het meest van de Kaiser + algemene telefoonfuncties afweet. Misschien kan je wel bijdragen aan de nieuwe TYTNII deel 3 ;)

Het zou in ieder geval een hoop duidelijkheid verschaffen met zo'n Telefoongoeroe als Topicstarter. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 11:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anoniem: 212686 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 14:50:
Ik betaal in Belgie 40€/m voor een 2gb limiet. is dit gelijkaardig met NL?
Dat ligt eraan hoe snel het is denk ik.
Hier is het iig gemiddeld €10/maand met een FUP-limiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212686

geen idee, de ene keer zit ik op gprs, andere keer 3g dan hspda...

te zien in welke steden ik zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Is het mogelijk om weer ontopic te gaan en alle data abonnementen perikelen te bespreken in:

Het algemene "Data Abonnement Discussie" Topic

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Wel bij de les blijven hè! ;)
Djerique schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 14:53:
Ik zit met precies hetzelfde tijdprobleem en GoT ook tussen de kantooruurtjes door.

Maar je bent wel de persoon die het meest van de Kaiser + algemene telefoonfuncties afweet. Misschien kan je wel bijdragen aan de nieuwe TYTNII deel 3 ;)

Het zou in ieder geval een hoop duidelijkheid verschaffen met zo'n Telefoongoeroe als Topicstarter. ;)
Mini Poeper schreef op maandag 17 september 2007 @ 23:58:
Huishoudelijk mededeling

Vanwege drukte draag ik bij deze het stokje over aan aerofreak die een dezer dagen zal beginnen met HTC TyTN II (Kaiser); deel 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-04 19:49
Waarom moet er een deel 3 komen? We kunnen toch best hier doorgaan? Enkel gewoon de huidige start post aanpassen is voldoende. Af en toe updaten met nieuwe informatie en aanbevelingen. Ik las van de week dat dankzij aanpassingen aan GoT er voortaan niet meer met nieuwe delen gewerkt hoeft te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Damocles.NL schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 15:34:
Waarom moet er een deel 3 komen? We kunnen toch best hier doorgaan? Enkel gewoon de huidige start post aanpassen is voldoende. Af en toe updaten met nieuwe informatie en aanbevelingen. Ik las van de week dat dankzij aanpassingen aan GoT er voortaan niet meer met nieuwe delen gewerkt hoeft te worden.
PSGG is hier een uitzondering in omdat het anders te onoverzichtelijk wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Djerique schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 14:53:
[...]

Uiteraard zal ik bijdragen waar ik kan.
Damocles.NL schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 15:34:
Goedzo!!! Ik ben groot voorstander van alles in 1 topic houden. Dan kun je eindelijk eens fatsoenlijk gebruik maken van de zoekfunctie. Zoals Damocles al zegt: kwestie van de startpost goed blijven onderhouden. Ik stem tegen een nieuw deel!
DaannO schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 15:36:
[...]
PSGG is hier een uitzondering in omdat het anders te onoverzichtelijk wordt :)
Wat wordt er precies onoverzichtelijk dan?

[ Voor 37% gewijzigd door robertwebbe op 18-09-2007 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
robertwebbe schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 15:37:
[...]

Goedzo!!! Ik ben groot voorstander van alles in 1 topic houden. Dan kun je eindelijk eens fatsoenlijk gebruik maken van de zoekfunctie. Zoals Damocles al zegt: kwestie van de startpost goed blijven onderhouden. Ik stem tegen een nieuw deel!
dan zou deze TS (deel2) een veel uitgebreidere miniFAQ moeten krijgen + alle info die is vermeld moeten plaatsen in de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
robertwebbe schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 15:37:
[...]

[...]

Wat wordt er precies onoverzichtelijk dan?
Het daadwerkelijk specifiek informatie opzoeken in een topic. Overigens zit er een bug in react dat na 1000 posts de pagina traag geladen wordt en dat wordt steeds erger. Met 1.9.5 is dat opgelost geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien al langsgekomen, excuses dan, maar als ik bij de instellingen van de telefoon kies voor Auto of WCDMA ipv GSM als netwerk dan kan ik, ongeacht of ik nu wel of niet aan internetten ben, niet gebeld worden. Dat het bij KPN een bug is als je 3G verbinding aanstaat begrijp ik maar zelfs in idle mode kan ik niet gebeld worden als ik het 3G icoontje in boven in beeld heb staan. Valt dat ook onder de bug ?
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Reminder:

Dit is een topic over de TyTN II en niet over waar je `m het beste tegen welke prijs met welk abonnement kan kopen... Daarvoor moet je gewoon eventjes naar de winkel gaan, of op TelecomVergelijk kijken.