HTC TyTN II (Kaiser); deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 46.310 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:21

robertwebbe

Robert Webbe

Djerique schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 15:41:
[...]
dan zou deze TS (deel2) een veel uitgebreidere miniFAQ moeten krijgen + alle info die is vermeld moeten plaatsen in de TS.
En dat vind ik nu de taak van de topicstarter. Misschien kun je zo'n persoon dan beter de beheerder van het topic noemen. Dagelijks alle berichten even nalopen of er iets bij staat dat van toegevoegde waarde is van de startpost en dan bijwerken.
DaannO schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 15:42:
[...]

Het daadwerkelijk specifiek informatie opzoeken in een topic. Overigens zit er een bug in react dat na 1000 posts de pagina traag geladen wordt en dat wordt steeds erger. Met 1.9.5 is dat opgelost geloof ik :)
Een technische beperking vind ik een valide argument. Nu deze is opgelost is er, vind ik, geen meer.

[ Voor 30% gewijzigd door robertwebbe op 18-09-2007 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-04 18:12
Damocles.NL schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 15:34:
Waarom moet er een deel 3 komen? We kunnen toch best hier doorgaan? Enkel gewoon de huidige start post aanpassen is voldoende. Af en toe updaten met nieuwe informatie en aanbevelingen. Ik las van de week dat dankzij aanpassingen aan GoT er voortaan niet meer met nieuwe delen gewerkt hoeft te worden.
Inderdaad, gewoon 1 topic, dit werkt ook veel makkelijker met de zoekfunctie! Het is een soort hype geworden om alles in meerdere topic te stouwen terwijl het volgens mij niet echt zin heeft :9

[ Voor 10% gewijzigd door Nimoleda op 18-09-2007 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
robertwebbe schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 15:46:
[...]

En dat vind ik nu de taak van de topicstarter. Misschien kun je zo'n persoon dan beter de beheerder van het topic noemen. Dagelijks alle berichten even nalopen of er iets bij staat dat van toegevoegde waarde is van de startpost en dan bijwerken.

[...]

Een technische beperking vind ik een valide argument. Nu deze is opgelost is er, vind ik, geen meer.
Ik weet dus niet of GoT al op 1.9.5 loopt, het is een beta dus denk van niet. Maar aan de andere kant is got wel altijd de test omgeving van react :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trigger808
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
React version 1.9.4.5, RML version 1.9.4.1, Template version 1.9.4a
Dat zie je als je boven het React linkje onderaan de pagina gaat hangen.

Ik ben persoonlijk ook voorstander van 1 lang deel omdat dat qua zoeken veel makkelijker is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

DaannO schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 15:52:
[...]
Ik weet dus niet of GoT al op 1.9.5 loopt, het is een beta dus denk van niet. Maar aan de andere kant is got wel altijd de test omgeving van react :P
Deel 2 van het grote Nokia N95 topic had ook 3.472 berichten voordat het over ging naar deel 3 en ik heb nergens iets gemerkt van traagheid.
Laten we lekker testen! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Anoniem: 232406 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 15:43:
Misschien al langsgekomen, excuses dan, maar als ik bij de instellingen van de telefoon kies voor Auto of WCDMA ipv GSM als netwerk dan kan ik, ongeacht of ik nu wel of niet aan internetten ben, niet gebeld worden. Dat het bij KPN een bug is als je 3G verbinding aanstaat begrijp ik maar zelfs in idle mode kan ik niet gebeld worden als ik het 3G icoontje in boven in beeld heb staan. Valt dat ook onder de bug ?
Ik vermoed dat je dan nog een oude SIM kaart hebt. Om op UMTS (in het toestel aangeduid als WCDMA) te kunnen komen heb je een U-SIM nodig. Heb je die al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232406

robertwebbe schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:04:
[...]

Ik vermoed dat je dan nog een oude SIM kaart hebt. Om op UMTS (in het toestel aangeduid als WCDMA) te kunnen komen heb je een U-SIM nodig. Heb je die al?
Yep, vandaag nieuw binnengekregen en meteen erin gezet. Toen noppes verbinding (helemaal nix dus) en na paar keer herstarten van foon en wisselen tussen GSM en WCDMA "pakte" hij signaal en nu kan ik iig bellen en gebeld worden op stand GSM. Bedankt voor meedenken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob-Pol
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-02-2018
Ik vind het geluid in de auto via een Parrot 3200 over mijn Bose speakers niet om aan te horen.
Verschrikkelijk schel en blikkerig.
De programma's audio booster en pocket music krijg ik niet werkend op de TyTN II

Iemand een oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob-Pol
Wat ook raar is, dat ik in de auto regelmatig een kortstondige H verbinding heb ipv 3G en dat met een T-mobile PIT plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-05 19:30

Luppie

www.msxinfo.net

Rob-Pol schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:09:
Wat ook raar is, dat ik in de auto regelmatig een kortstondige H verbinding heb ipv 3G en dat met een T-mobile PIT plus.
De H heb je alleen bij download, bij upload (of webrequests e.d). zal ie een G laten zien.

Deze knop is ook wel handig Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif ;)

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:23

aerofreak

Steve Jobs

HTC TyTN II (Kaiser) deel 3

Graag daar verder :)

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob-Pol
Cobra_Lup schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:11:
[...]

De H heb je alleen bij download, bij upload (of webrequests e.d). zal ie een G laten zien.

Deze knop is ook wel handig [afbeelding] ;)
Ik begrijp je hint, maar het is beter om 2 verschillende items in 2 posts te doen.
Hoe vaak wordt een bericht niet ondergesneeuwd ??
Totaal geen reactie op sommige vragen...

En ik heb helemaal geen HSDPA hoe kan er een H verschijnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Anoniem: 232406 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:06:
[...]
Yep, vandaag nieuw binnengekregen en meteen erin gezet. Toen noppes verbinding (helemaal nix dus) en na paar keer herstarten van foon en wisselen tussen GSM en WCDMA "pakte" hij signaal en nu kan ik iig bellen en gebeld worden op stand GSM. Bedankt voor meedenken....
Ik heb wel vaker meegemaakt dat het even een paar uur kan duren voordat de SIM wissel in alle achterliggende systemen verwerkt is. Kijk het morgen even aan en bel anders de klantenservice.
Rob-Pol schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:07:
Ik vind het geluid in de auto via een Parrot 3200 over mijn Bose speakers niet om aan te horen.
Verschrikkelijk schel en blikkerig.
De programma's audio booster en pocket music krijg ik niet werkend op de TyTN II

Iemand een oplossing ?
Heb je je 3200LS al een keer geupdate? Meestal lost dat het probleem wel op.
Rob-Pol schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:15:

En ik heb helemaal geen HSDPA hoe kan er een H verschijnen ?
Volgens mij heb je ook met PIT gewoon toegang tot het UMTS en HSDPA netwerk alleen word je echter wel geknepen. Je hebt dan wel het voordeel van een lagere latency.
Volgens mij hebben we verdeeldheid in de fractie... De helft van het topic stemt voor het niet opsplitsen.

[ Voor 7% gewijzigd door robertwebbe op 18-09-2007 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-05 10:24

Crusader

Arc Nature

trolleystad schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 14:31:
[...]

Een collega van mij wist niet van de 50 mb limiet en kreeg een rekening van een paar honderd euro achteraf.... Dus kijk toch maar uit.
Dat bedoel ik dus ook te zeggen :)
Anoniem: 233630 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 14:19:
Ik heb de TyTn vorige week ook gekocht en top dingetje... Heb wel een vraag over de synchronisatie met outlook. Ik heb in outlook veel meer contacten staan dan ik in mijn telefoon adresboek wil hebben. Is er een manier om of meerdere contactlijsten in de telefoon te hebben (belcontacten en overige) of hier op een andere handige manier mee om te gaan? Ik heb uitgebreid gezocht maar heb geen info over dit onderwerp kunnen vinden... Hoop dat er iemand is die kan helpen...
Volgens mij geef je zelf het antwoord al. Maak in Outlook meerdere contactlijsten aan en synchroniseer alleen die lijst die je ook op je telefoon wilt hebben. Toch?

[ Voor 55% gewijzigd door Crusader op 18-09-2007 16:29 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

robertwebbe schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:25:

[...]

Volgens mij hebben we verdeeldheid in de fractie... De helft van het topic stemt voor het niet opsplitsen.
Ik heb samen met de TS (mini Poeper) overlegd, hij had geen tijd om de TS te onderhouden en zo mocht ik deel drie openen :)

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-05 16:42
Deel 3

Ik zag dat er een deel drie gekomen is. Ik pleit toch echt voor het voortzetten van deel 2. Dit omdat simpelweg heel veel zaken makkelijk terug gevonden kunnen worden. Nu komen bepaalde oplossingen in deel 2 te staan die mensen in deel 3 opnieuw gaan stellen. Met de zoekfunctie kan je dan minder snel en makkelijk de oplossing terugvinden.

Maar goed. Als de meerderheid van de fractie ervoor stemt om in deel drie verder te gaan dan zal de oppositie hiermee, al is het met tegenzin, akkoord gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

aerofreak schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:30:
[...]
Ik heb samen met de TS (mini Poeper) overlegd, hij had geen tijd om de TS te onderhouden en zo mocht ik deel drie openen :)
Waarom wil je dan zo graag een nieuw deel openen als uit de reacties blijkt dat de meesten liever een geupdate deel twee hebben?

[offtopic]Begrijp me niet verkeerd, ik wil hier niet voor moderator spelen, ik wil alleen graag duidelijk hebben waar dat splitsen nou allemaal goed of niet goed voor is. Ik ben GROOT voorstander voor één groot topic.[/offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

ik quote

Mini Poeper in "HTC TyTN II (Kaiser); deel 2"
Mini Poeper schreef op maandag 17 september 2007 @ 21:30:
Huishoudelijk mededeling
Dit topic is toe aan een volgende deel: HTC TyTN II (Kaiser); deel 3

Ik heb het te druk / heb te weinig tijd om een TS bij te houden, dus vraag ik aan jullie:
Wie van jullie wilt het stokje van mij overnemen en de volgende TS maken?
Ik zou dan graag zien (als de andere dat ook willen) dat diegene dan de opmaak zoals ik ben begonnen van mij overneemt om zo een logisch vervolg te krijgen van deze thread. Ik kan dan eventueel gebruikte afbeeldingen mailen. Maar de gebruikte afbeeldingen met titels zijn in bitmap en dus makkelijk te wijzigen zonder vermindering van kwaliteit.
dan nog een keer

Mini Poeper in "HTC TyTN II (Kaiser); deel 2"
Mini Poeper schreef op maandag 17 september 2007 @ 23:58:
Huishoudelijk mededeling
Dit topic is toe aan een volgende deel: HTC TyTN II (Kaiser); deel 3

Vanwege drukte draag ik bij deze het stokje over aan aerofreak die een dezer dagen zal beginnen met HTC TyTN II (Kaiser); deel 3
zo genoeg :)

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Never mind ...

@ Crusader: Liever met mijn ferrari hard kunnen rijden maar dan 50 meter. Ik gebruik het niet regelmatig dus hogesnelheid en weinig combi is een goede alternatief voor mij.

[ Voor 76% gewijzigd door Zhadum op 18-09-2007 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:51
Anoniem: 220300 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 01:07:
Even melden dat ik hem nu ook heb,en toch voor de prijs die eerst abusievelijk bij 2call op de site stond.Dus er werd niet moeilijk over gedaan. Ze hadden een verkeerde prijs neergezet ( zie deel 1) en die was de volgende dag weer gerectificeerd. Chapeau 2call _/-\o_
Heeft 2call ze al op voorraad dan? Dat is namelijk niet wat de website aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145909

^^ deeltje 3 is gelanceerd; daar dus verder graag :)
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Reminder:

Dit is een topic over de TyTN II en niet over waar je `m het beste tegen welke prijs met welk abonnement kan kopen... Daarvoor moet je gewoon eventjes naar de winkel gaan, of op TelecomVergelijk kijken.