HTC TyTN II (Kaiser); deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste
Acties:
  • 46.309 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-02 20:37
nieuwhier schreef op zondag 16 september 2007 @ 16:57:
Toch even het enthousiasme temperen....

Het batterijgebruik; ik heb imap-idle overdag actief en dus ook mijn verbinding. Dat lijkt zoveel stroom te kosten dat ik de dag niet eens helemaal doorkom nu. Heb idle maar eens uitgezet en laat de verbinding disconnecten na mail opgehaald te hebben (om de 30 minuten).

Mijn nokia e70 had hier geen enkel probleem mee :(

Heeft iemand anders al ervaringen met batterijgebruik ?
Batterij verbruik kun je pas optimaal beoordelen wanneer je de batterij minimaal 3x volledig vol geladen hebt en leeg hebt laten lopen. Vaak is dat pas na tweeweken intensief gebruik. Dan zal de batterij op volle kracht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo89
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02 21:16
Tijd voor deeltje 3! :)

Heb mijn Kaiser gister binnen gehad, eerst opgeladen enzo, eerste indruk: wow! Tot nog toe werkt het allemaal vlotjes. Toestel is toch wel zwaar, maar niet hinderlijk. Het is wel een vingerprint magneet, maar dat valt nu extra op omdat je toch weel heel voorzichtig bent met iets nieuws :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Heeft iemand inmiddels al aangedurft om zijn Kaiser te voorzien van een screenprotector? Zoja welke is er dan gebruikt?.. die in de box zat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-05 10:24

Crusader

Arc Nature

nieuwhier schreef op zondag 16 september 2007 @ 16:57:
Toch even het enthousiasme temperen....

Het batterijgebruik; ik heb imap-idle overdag actief en dus ook mijn verbinding. Dat lijkt zoveel stroom te kosten dat ik de dag niet eens helemaal doorkom nu. Heb idle maar eens uitgezet en laat de verbinding disconnecten na mail opgehaald te hebben (om de 30 minuten).

Mijn nokia e70 had hier geen enkel probleem mee :(

Heeft iemand anders al ervaringen met batterijgebruik ?
Je bent niet de enige.
Crusader in "HTC TyTN II (Kaiser); deel 2"

Wat ik heb gedaan is het network type (heb UK versie) veranderd van WCDMA naar GSM.
Normaal gesproken was op dit moment van de dag mijn batterij leeg geweest.
Ik zit nu op 69% resterend.
Je internetverbinding is dan natuurlijk niet zo snel meer, maar voor Push Mail en MSN wat ik gebruik is het prima.
Chutney schreef op zondag 16 september 2007 @ 17:28:
Heeft iemand inmiddels al aangedurft om zijn Kaiser te voorzien van een screenprotector? Zoja welke is er dan gebruikt?.. die in de box zat?
Nope, de bijgeleverde durf ik niet te gebruiken. Las ook eerdere ervaring dat de bijgeleverde bubbels achterlaat krult tijdens het verwijderen, wat het verwijderen lastig maakt.
Ik heb zelf een Brando besteld, die komt deze week pas binnen. Loop nu dus even een paar dagen m'n toestel als peperdure chinese vaas te behandelen totdat protector er op zit.

[ Voor 43% gewijzigd door Crusader op 16-09-2007 18:18 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

* Crusader drukte op verstuur bericht i.p.v. edit. Sorry...

[ Voor 100% gewijzigd door Crusader op 16-09-2007 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233418

Sinds gisteren ben ik ook een trotse eigenaar van een TyTNII, maar ik mis 1 ding:
Waar is "Terminal Services" gebleven? Op mijn MDA Vario (WM5) staat hij tussen programma's maar op mijn tytn 2 niet. Kan iemand mij vertellen hoe ik remote-desktop kan gebruiken? VNC voor PPC vind ik iig niet lekker werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:59
* The-Source gebruikt de mee geleverde screenprotector.
En over hard iets in moeten drukken wat ik ergens in een review tegen kwam.. nou het minste geringe tikje ergens op is al voldoende.
Bubbels heb ik allemaal met een bankpasje weg gekregen.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-04 17:39
Ik heb een probleempje.
De phone werkt perfect, maar ik zou graag gebruik maken van de live contacts merge met je contacten.
De merge werkt goed, maar er zijn enkele contacten in mijn messenger lijst (live) die nog niet in mijn outlook staan. Ik zou ze daar wel graag in koppieren. Ik kan ze handmatig aanmaken in outlook maar dat is veel extra werk.

Is het niet mogelijk om een live contact te converteren naar een outlook contact zodat het gesynct word. Als ik in de lijst een contact copy dan word die niet gesynced... Als ik oudere threads lees dan zie ik iedereen daar over klagen dat ze het niet anders kunnen. Hebben ze dat nu de laatste minuut aangepast dat je het niet anderzom kan?

It's dark but I don't want to find the light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233011

Crusader schreef op zondag 16 september 2007 @ 18:12:
[...]

Nope, de bijgeleverde durf ik niet te gebruiken. Las ook eerdere ervaring dat de bijgeleverde bubbels achterlaat krult tijdens het verwijderen, wat het verwijderen lastig maakt.
Ik heb zelf een Brando besteld, die komt deze week pas binnen. Loop nu dus even een paar dagen m'n toestel als peperdure chinese vaas te behandelen totdat protector er op zit.
Heb nog nooit een protector gebruikt, gaat ten koste van de helderheid vind ik.
Na een jaar was er op mijn qtek 9100 nog geen krasje te zien.
Maar goed ik stop hem nooit zo in m'n zak maar altijd in de holster.
Ik gebruik trouwens de Qtek 9100 holster voor de Tytn II, valt er mooi ruim in, de originele is te krap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Anoniem: 233011 schreef op zondag 16 september 2007 @ 18:33:
[...]

Heb nog nooit een protector gebruikt, gaat ten koste van de helderheid vind ik.
Na een jaar was er op mijn qtek 9100 nog geen krasje te zien.
Maar goed ik stop hem nooit zo in m'n zak maar altijd in de holster.
Ik gebruik trouwens de Qtek 9100 holster voor de Tytn II, valt er mooi ruim in, de originele is te krap.
Daarom wil ik ook kwaliteitsprotectors gebruiken. Op m'n PDA (die wel een VGA scherm heeft) gebruik ik ook een goede kwaliteit protector en dat gaat niet ten koste van helderheid. Zou eerder een probleem vermoeden met het contrast i.p.v. helderheid, maar geen van dat alles dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Crusader schreef op zondag 16 september 2007 @ 18:44:
[...]

Daarom wil ik ook kwaliteitsprotectors gebruiken. Op m'n PDA (die wel een VGA scherm heeft) gebruik ik ook een goede kwaliteit protector en dat gaat niet ten koste van helderheid. Zou eerder een probleem vermoeden met het contrast i.p.v. helderheid, maar geen van dat alles dus.
Waar heb jij de brando versie besteld voor de TyTN ll, ik kon deze nog nergens terug vinden voor dit toestel namelijk.

Nog even over de Terminal Service, deze is verwijderd uit WM6 (las ik in dit topic ook, er is wel ergens een cab verkrijgbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207902

Q: Is the touch screen the only difference between Standard and Professional? What are the
other differences?
Both Windows Mobile 6 Standard and Professional are great options for mobile messaging, with a
number of enhancements that add more power and flexibility to your mobile experience, includ-
ing an Office Mobile experience that includes Microsoft Office Word Mobile, Microsoft Office
Excel® Mobile and Microsoft Office PowerPoint® Mobile. Windows Mobile 6 Professional supports
scenarios that are dependent on touchscreen functionality. Both versions offer a genuine Office
Mobile experience, while Professional powered devices offer Remote Desktop Mobile, to provide
remote access capabilities to Microsoft Windows® personal computers and Microsoft
server products.

Applications developed for one version may not operate on devices running the other. Classic
powered devices will run the same applications as Professional.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Strakke post, dat wist ik nog niet. Dit volgende stukje staat ook in de bovenstaande bron vermeld
: What happened to the Terminal Services client for Windows Mobile? Remote Desktop Mobile replaces the previous Terminal Services client (Windows Mobile 6 Pro-fessional powered devices only) to provide remote access to Windows®personal computers and Microsoft server products. A number of enhancements have been made to Remote Desktop Mobile, including:• 128-bit encryption• Auto-reconnect for temporarily lost connections• Full screen mode display• Landscape VGA (640x480)• Support for both 16-bit and 24-bit color depth• Audio redirection: User can hear sounds locally from the remote machine• Unicode keyboard input as virtual keystrokes to the remote machinesecurity enhanceMents
Het blijkt nu schuil te gaan onder de naam Remote Desktop Mobile (iemand die dit wel terug kan vinden op de Kaiser?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207902

Op mijn WM6 rom (Qtek 9100) staat het in elk geval nog onder Programs >>> Accessoires >>> Remote Desktop Mobile.

Ziet er aan te denken om de Kaiser ook maar te gaan halen over een week of twee.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo89
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02 21:16
Kun je ook ergens de woorden die hij automatisch aan de woordenlijst heeft toegevoegd, weer verwijderen?

Edit: al gevonden :) instellingen -> toetsenbord -> woordaanvulling

[ Voor 25% gewijzigd door Bobo89 op 16-09-2007 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233384

Die had ik al geprobeerd en natuurlijk nog een keer naar aanleiding van je suggestie, waarvoor mijn dank.
Maar helaas, ook de plaatsen uit de lijst Breda/Zwoll oa, op diverse manieren getypt, worden niet gevinden.
Vreemde chips

[quote]koksie schreef op zondag 16 september 2007 @ 14:44:
@Madzero: Ik denk dat het ligt aan de landennaam. Je moet "netherlands" als land in vullen, dat was de enige manier om weersinfo te krijgen voor mijn woonplaats. Wellicht helpt het bij jou ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:21

Gaitman

The Real One

* Gaitman is zijn Wizard zat en heeft ook de HTC TyTN II (WWE versie) aangeschaft

Het NL woordenboek werkt goed?

edit:

Inmiddels al gevonden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=299036
Schijnt goed te werken

[ Voor 39% gewijzigd door Gaitman op 16-09-2007 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-05 23:52
klaasbram schreef op zondag 16 september 2007 @ 18:28:
* Atomsk gebruikt de mee geleverde screenprotector.
En over hard iets in moeten drukken wat ik ergens in een review tegen kwam.. nou het minste geringe tikje ergens op is al voldoende.
Bubbels heb ik allemaal met een bankpasje weg gekregen.
Die bubbles verdwijnen vanzelf na een paar dagen (als ze niet al te groot zijn). Het duurt even voordat de lucht door het plastic heen is. Wanneer je gelijk als een gek de protector eraf trekt en weer op nieuw erop doet, is deze snel verprutst.

Gebruik zelf al jaren een Brando op m'n Treo. Is makkelijker aan te brengen, zolang er geen stofje tussen het scherm en de protector komt.. die krijg je er vrijwel niet meer af..

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-05 19:30

Luppie

www.msxinfo.net

Heb nu ook een TyTN II als opvolger van mijn MDA Vario. Wat mij is opgevallen dat als ik hem aan mijn autolader heb hangen (de oude lader van mijn Vario) en ik gebruik TomTom met de ingebouwde GPS dat mijn batterij status wel aangeeft dat ie laad, maar na een uurtje navigeren mijn accu niet is opgeladen. Vreemder nog is dat mijn accu dan een paar % minder is dan voordat ik begon te navigeren.

Heeft iemand anders die ook al meegemaakt ? Ik dacht dat mini-USB een standaard was en dat er altijd evenveel spanning/stroom uit kwam.

Waarschijnlijk moet ik een aparte TyYN II autolader kopen.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Juicie schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 22:55:
Heb hem momenteel besteld bij algebeld.nl

Hoe denken jullie over die verzekering van algebeld? 7,95 E per maand
De moeite waard? Ben altijd aardig zuinig op mijn gsm's, dus ben aardig aan het twijfelen.
Ik twijfel ook of ik een verzekering ga afsluiten. Ben verder altijd wel zuinig op mijn GSM. Verder nooit wat meer gehad. Maar deze is wel even wat duurder

Dekking ProAssist BelHerstel Pakket
• Dekking tegen val-, stoot- en waterschade en defect
• Dekking tegen diefstal (met aantoonbare sporen van braak)*
• Dekking van het toestel inclusief accessoires tot maximaal €1.500,- per gebeurtenis
• Leentelefoon in de Benelux binnen 4 uur geleverd op elke gewenste locatie
• Leentelefoon buiten de Benelux binnen 24/48 uur geleverd op locatie in Europa
• Wereldwijde dekking
• Vergoeding van de gesprekskosten in het geval van misbruik na diefstal
tot maximaal €3000,-
• Kosten voor het vervangen van de simkaart zijn gedekt
• Klantenservice van ProAssist 24 uur per dag 7 dagen per week bereikbaar
• Bijzonder laag eigen risico van €25,- per gebeurtenis
• Geen eigen risico bij reparaties binnen de garantievoorwaarden
• €7,95 per maand incl. btw en assurantiepremie

Ziet er wel goed uit voor 7,95 per maand.

[ Voor 78% gewijzigd door Gaitman op 16-09-2007 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233437

ben nieuw hier en heb alles gelezen maar ben er nog niet uit... welke te nemen zou het toestel los kopen (woon te belgie) maar wat is nu beter de uk versie omwille van de updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Anoniem: 233437 schreef op zondag 16 september 2007 @ 22:30:
ben nieuw hier en heb alles gelezen maar ben er nog niet uit... welke te nemen zou het toestel los kopen (woon te belgie) maar wat is nu beter de uk versie omwille van de updates?
Welkom :)
Alles je werkelijk alles gelezen hebt, zou dat nu onderhand toch wel duidelijk moeten zijn.
Maar of o.a. de snellere updates opwegen tegen het moeten gebruiken van een andere taal dan je eigen, dat is aan jezelf.

Trouwens, over verzekeringen, is dit dan niet iets aantrekkelijker:
Het Platinum Service is voor de zekere beller, iemand die in het zakenleven bereikbaar moet blijven of degene die de mobiele telefoon als primair communicatie middel heeft. Dit pakket dekt namelijk de onkosten bij :

* Beschadiging of totaal verlies als gevolg van vallen, stoten en overige van buiten komende onheilen, waarbij na schade het toestel (of de restanten daarvan) nog aan assuradeuren kunnnen worden overlegd.
* Diverse vormen van diefstal (zonder diefstal uit auto's)
* Verklaarbaar verlies
* Diverse vormen van afdreiging
* Diefstal uit auto's voor zover niet zichtbaar en braakschade aanwezig is
* Verlengde garantiedekking
* Kosten voor het eventueel heraansluiten van apparatuur op het netwerk na een gedekte gebeurtenis
* Dekking tegen misbruik van de aansluiting na diefstal van de apparatuur of een ander gedekt evenement tot een bedrag van max € 3.500,00
* Een tijdelijk vervangend toestel bij gedekte reparatieschade binnen Nederland en betaling van eventuele huurkosten in het buitenland

De kosten voor het Platinum Service pakket zijn:
€ 6,95 per maand voor toestellen t/m € 675
€ 7,95 per maand voor toestellen t/m € 1350
toon volledige bericht

[ Voor 55% gewijzigd door Crusader op 16-09-2007 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-05 16:42
Cobra_Lup schreef op zondag 16 september 2007 @ 22:06:
Heb nu ook een TyTN II als opvolger van mijn MDA Vario. Wat mij is opgevallen dat als ik hem aan mijn autolader heb hangen (de oude lader van mijn Vario) en ik gebruik TomTom met de ingebouwde GPS dat mijn batterij status wel aangeeft dat ie laad, maar na een uurtje navigeren mijn accu niet is opgeladen. Vreemder nog is dat mijn accu dan een paar % minder is dan voordat ik begon te navigeren.

Heeft iemand anders die ook al meegemaakt ? Ik dacht dat mini-USB een standaard was en dat er altijd evenveel spanning/stroom uit kwam.

Waarschijnlijk moet ik een aparte TyYN II autolader kopen.
In de auto wordt je PDA niet opgeladen, enkel op niveau gehouden. Wat hij verbruikt laadt hij op en niet meer. Zeker als je dus TT + GPS aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Damocles.NL schreef op zondag 16 september 2007 @ 22:58:
[...]
In de auto wordt je PDA niet opgeladen, enkel op niveau gehouden. Wat hij verbruikt laadt hij op en niet meer. Zeker als je dus TT + GPS aan hebt.
Bij mij is het juist dat ie nog steeds ontlaad (het is niet veel, maar toch)
Bij mijn Vario was ik gewend dat ie altijd wel oplaad. Als ik bijv. naar zuid frankrijk rijd dan zou het zonde zijn als halverwege mijn accu leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233437

niemand weet toevallig of ik de gps gelijktijdig kan gebruiken met de mp3 functie? ik zou deze laatste gebruiken om via bleutooth mijn muziek van de gsm af te spelen op mijn autoradio maar zou ook graag nog een gps gebruiken... gaat deze beiden samen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:48
Chutney schreef op zondag 16 september 2007 @ 17:28:
Vanavond gespeeld met de Tytn II van een vriend. Hij had de bijgeleverde screenprotector erop zitten. Zit zag ik voornamelijk omdat hij iets te laag zat en daarom aan de bovenkant een klein randje had. Toen ik goed ging kijken zat ik 2 hele kleine luchtbelletjes, maar ik zie geen reden om hem niet te gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pesticide
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-02 18:30

Pesticide

Competitief gamen is een sport

iemand nu al youtube geprobeerd via wifi of het vloeiend gaat ?

en liefst van al natuurlijk http://stage6.divx.com/ divx streampies , zoja tot welke bitrate loopt het vloeiend ?

thx!

Manager International Partners @Electronic Sports League Europe @http://www.esl.eu/eu Linkedin Profile http://www.linkedin.com/in/pesticide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:05

KSH

Weet iemand toevallig hoe je de 'ringtones' kan aanpassen als je de kaiser open schuift? Wil namelijk graag hiervoor het bekende transformer geluid in de plaats doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
@ Crusader: waar heb jij die brando screenprotector besteld voor de TyTN ll? Ik ben hem zelf nog niet tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

KSH schreef op maandag 17 september 2007 @ 06:03:
Weet iemand toevallig hoe je de 'ringtones' kan aanpassen als je de kaiser open schuift? Wil namelijk graag hiervoor het bekende transformer geluid in de plaats doen :D
In het menu settings -> tabblad personal -> Keyboard sliding Sound

Daar kan ik er maar 3 kiezen (wind chimes/piano/xylophone). Ik weet niet hoe je hier nog tonen aan toe kan voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Chutney schreef op maandag 17 september 2007 @ 07:12:
@ Crusader: waar heb jij die brando screenprotector besteld voor de TyTN ll? Ik ben hem zelf nog niet tegen gekomen.
Bij gpsplaza.nl. Hij had ze ook nog niet, maar kreeg ze dinsdag waarschijnlijk binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob-Pol
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-02-2018
Heeft iemand al de standaard meegeleverde oortjes vervangen voor iets beters ?

Heb gemerkt dat het niet makkelijk is om goeie bedrade oortjes met telefoon functionaliteit te vinden in mini-usb uitvoering.
Of je moet eerst deze er tussen zetten.

Een Bluetooth oplossing kan ook maar geeft vaak meer ruis / piepjes en je moet ook dat ding weer opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajpohv
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-04 08:42
Rob-Pol schreef op maandag 17 september 2007 @ 09:05:

Heb gemerkt dat het niet makkelijk is om goeie bedrade oortjes met telefoon functionaliteit te vinden in mini-usb uitvoering.

Een Bluetooth oplossing kan ook maar geeft vaak meer ruis / piepjes en je moet ook dat ding weer opladen.
Het zakje van de meegeleverde hoofdtelefoontjes heb ik nog niet eens open gemaakt. Ik heb gelijk de HTC RC W100 (zie bovenstaande link) erbij besteld en mijn eige sony doppies erin geduwd.
De rc w100 is trouwens toppie. Heeft een goede degelijke clip, genoeg functionaliteit. Het was helemaal geweldig geweest als ie ook fm-radio zou hebben, maar verder is hij echt top.

It's a beautiful day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232031

Rob-Pol schreef op maandag 17 september 2007 @ 09:05:

Ik zou hiervoor gaan: http://www.pdashop.nl/pro...converter-htc-extusb.html

maar voor een verloopje is dit wel prijzig, iemand een goedkoper alternatief?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 232031 op 17-09-2007 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillyBee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-03 16:44
Ondertussen ook een trotse bezitter van dit juweel...
Vroeg mij alleen af of iemand weet hoe ik er voor kan zorgen dat mn alarm ook afgaat wanneer het toestel in stand-by mode staat :) Wel zo handig :) Is er misschien een verborgen instelling of een stukje extra software wat er voor gebruikt kan worden?

6th Sense - International Online Coop Gaming: www.6thSense.eu - Antec P160 case,Antec 650w Trio,Asus P5N32-E SLI Plus,C2D E6600 3300mhz,Scythe Infinity,4GB G. Skill f2-6400phu2-2gbhz DDR2-800,GF 8800GTX - Vista 64-Bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
BillyBee schreef op maandag 17 september 2007 @ 09:44:
Vroeg mij alleen af of iemand weet hoe ik er voor kan zorgen dat mn alarm ook afgaat wanneer het toestel in stand-by mode staat :) Wel zo handig :) Is er misschien een verborgen instelling of een stukje extra software wat er voor gebruikt kan worden?
Helaas helaas, dit is een standaard bug in Wm, al sinds het begin van het platform. Het heeft te maken met duplicaten en fouten in de notification queue, maar een oplossing is er niet echt. Sommigen hebben goede ervaringen met via Memaid notifications te verwijderen, anderen met alternatieve alarm progjes. Bij mij ( en anderen) werkt geen van de oplossingen en werkt het alarm dus slechts af en toe zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillyBee
Helaas helaas, dit is een standaard bug in Wm, al sinds het begin van het platform. Het heeft te maken met duplicaten en fouten in de notification queue, maar een oplossing is er niet echt. Sommigen hebben goede ervaringen met via Memaid notifications te verwijderen, anderen met alternatieve alarm progjes. Bij mij ( en anderen) werkt geen van de oplossingen en werkt het alarm dus slechts af en toe zoals het hoort.
Dat is erg vervelend, betekent dus dat je alleen gealarmeerd wordt over alarmen, afspraken en waarschijnlijk dan ook e-mails enz. wanneer het device ingeschakeld staat, en dat is alleen wanneer je hem net gebruikt hebt of hebt hangen aan de lader/pc.

Ik kijk erg uit naar de dag dat dit wordt opgelost, alhoewel ik het grootste gedeelte van de dag bij een pc in de buurt zit (werk/thuis), 's ochtends wakker worden doe ik toch uit de buurt van een PC...

Iedere nacht op de lader zou een optie zijn, maar weet iemand of de gebruikte batterij niet 'achter uit gaat' als hij vaak aan de lader hangt en dus bijna nooit leeg raakt?

[ Voor 25% gewijzigd door BillyBee op 17-09-2007 10:23 ]

6th Sense - International Online Coop Gaming: www.6thSense.eu - Antec P160 case,Antec 650w Trio,Asus P5N32-E SLI Plus,C2D E6600 3300mhz,Scythe Infinity,4GB G. Skill f2-6400phu2-2gbhz DDR2-800,GF 8800GTX - Vista 64-Bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirelly
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 20:06
BillyBee schreef op maandag 17 september 2007 @ 09:44:
Ik gebruikte al sinds een jaartje of 2 SPB Time 1.1 voor mijn alarm op de imate Jam.
Dit werkte super. Je kunt veel verschillende alarms instellen en er zit ook een "snooze" funktie op.
Maar dat was met WM 2003
Ook als de telefoon sby stond, dan schakelt hij zich vanzelf in en het alarm ging af.

Echter met de tytn II werkt dit niet. Dat is behoorlijk balen, want ik gebruik het heel veel.
Zal inderdaad wel een bug zijn met WM 5 of 6...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damocles.NL schreef op zondag 16 september 2007 @ 22:58:
[...]

Laden met de losse lader gaat sneller dan in de auto, maar hij laadt wel degelijk op in de auto, het kan een paar uur duren maar dan wordt het ledje uiteindelijk wel groen (bluetooth en GPS aan, wifi uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Laatst online: 18:27
Pirelly schreef op maandag 17 september 2007 @ 10:30:
[...]

Ik gebruikte al sinds een jaartje of 2 SPB Time 1.1 voor mijn alarm op de imate Jam.
Dit werkte super. Je kunt veel verschillende alarms instellen en er zit ook een "snooze" funktie op.
Maar dat was met WM 2003
Ook als de telefoon sby stond, dan schakelt hij zich vanzelf in en het alarm ging af.

Echter met de tytn II werkt dit niet. Dat is behoorlijk balen, want ik gebruik het heel veel.
Zal inderdaad wel een bug zijn met WM 5 of 6...
Dus simpel gezegd zijn WM6 telefoons niet als wekker te gebruiken? Dat is nou een van de weinige features van mijn huidige telefoon die ik elke dag gebruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillyBee
DRAFTER86 schreef op maandag 17 september 2007 @ 10:40:
[...]

Dus simpel gezegd zijn WM6 telefoons niet als wekker te gebruiken? Dat is nou een van de weinige features van mijn huidige telefoon die ik elke dag gebruik...
Tenzij als je dat ding aan de lader hangt terwijl je slaapt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirelly
DRAFTER86 schreef op maandag 17 september 2007 @ 10:40:
[...]

Het is gelukt!
SPB Time 1.1 was al aardig verouderd en ik heb daarom besloten de laatste versie eens te proberen.
Deze versie laat wel de pda opstarten, maar gaf geen geluid.
Op de SPB site heb ik toen dit gevonden:
http://www.spbsoftwarehou...support_article89.html?en

Na in de opties de wakeup tweak te hebben aangevinkt (en de telefoon een soft reset te geven) doet SPB time het wel.
Je krijgt netjes je alarm en ook twee buttons (dismiss en snooze).
Ik heb dit geprobeerd zonder aangesloten lader en met de pda in de stby stand.

Dus voor ieder die een alarm nodig heeft, is dit misschien wel een goede optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillyBee
Pirelly schreef op maandag 17 september 2007 @ 11:08:
[...]

Het is gelukt!
...
Veel dank!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Laatst online: 18:27
[...]

Het is gelukt!
SPB Time 1.1 was al aardig verouderd en ik heb daarom besloten de laatste versie eens te proberen.
Deze versie laat wel de pda opstarten, maar gaf geen geluid.
Op de SPB site heb ik toen dit gevonden:
http://www.spbsoftwarehou...support_article89.html?en

Na in de opties de wakeup tweak te hebben aangevinkt (en de telefoon een soft reset te geven) doet SPB time het wel.
Je krijgt netjes je alarm en ook twee buttons (dismiss en snooze).
Ik heb dit geprobeerd zonder aangesloten lader en met de pda in de stby stand.

Geweldig! Ik zat er serieus over te denken om deze telefoon te laten schieten als dit niet zou werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajpohv
[...]

Het is gelukt!
...
Heb je de nieuwe versie gekocht of gebruik je een trail?

Ik ben ook opzoek naar een goede timer/alarm en SPB Time komt zeer in de buurt.
Zit er ook een "ei-wekker" in verwerkt?

It's a beautiful day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:57
Hebben jullie uberhaupt wel getest of hij het wel of niet deed? Bij mij ging vanochtend gewoon de wekker af hoor :)

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirelly
ajpohv schreef op maandag 17 september 2007 @ 11:17:
[...]

Heb je de nieuwe versie gekocht of gebruik je een trail?

Ik ben ook opzoek naar een goede timer/alarm en SPB Time komt zeer in de buurt.
Zit er ook een "ei-wekker" in verwerkt?
Ik had versie 1.1 gekocht. Nu ge-upgrade naar de laatste versie voor $4,95.
Maar je kunt natuurlijk altijd eerst even de trail proberen. Alleen weet ik niet precies wat de beperkingen eraan zijn.

En inderdaad, er zit een soort van "kook wekker" in.
Eigenlijk zijn het 5 timers waarvan je de tijd zelf in kunt stellen.
Hij gaat dan aftellen vanaf deze ingestelde tijd. Komt ie op 0 uit, dan zal ie een alarm afspelen (die je ook weer zelf kunt specificeren).

[ Voor 8% gewijzigd door Pirelly op 17-09-2007 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Ik wou net zeggen, ik heb al een paar dagen dat ding als wekker gebruikt terwijl ie niet aan de lader lag. Iedere dag gewekt hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codemann
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:52
Ik was ook verbaasd om dit te lezen. Ik was toch echt wel wakker geworden deze morgen met het alarm van m'n TyTN, of misschien slaap ik nog en droom ik dit allemaal?
Ben een beetje in de war nu 8)7 :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirelly
Hmm, het lijkt er dus op dat sommige mensen wel het probleem hebben en andere niet...
Eerst gewoon eens uitproberen dus.

Het ingebouwde alarm heb ik nooit gebruikt.
Het enige wat ik met zekerheid kan zeggen is dat SPB time 1.1 niet op dit toestel werkte en 2.1.5 wel.

Edit
Net even het standaard alarm getest.
Werkt gewoon, ook in stby stand.
Alleen vind ik SPB prettiger aangezien deze ook knoppen heeft voor een "snooze" funktie.
Deze kun je gewoon met je vinger bedienen (Zie hier voor wat screenshots)

[ Voor 37% gewijzigd door Pirelly op 17-09-2007 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Had het probleem met mijn Vario al. De truck die voor mij werkt is om de telefoon niet via de standby-knop op standby te zetten maar de telefoon gewoon 'aan' weg te leggen. Afhankelijk van je instelling gaat ie na 30 sec. of een minuut ofzo vanzelf op standby en wordt je de volgende ochtend netjes gewekt.

Dit doe ik nu ook met mijn TyTN II en hier werkt het ook, ben nog steeds iedere ochtend gewekt,
Vindt ook dat de TyTN II nog irritantere wekker geluidjes heeft dan de Vario, hierdor ben ik nog wakkerder dan voorheen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Natuurlijk werkt de wekker gewoon, deed mijn Qtek9100 ook altijd al prima (WM5).
Je moet hem niet uitzetten maar gewoon op standbye laten gaan of zelf in standbye zetten (kort drukken).
Je moet natuurlijk wel de dagen selecteren (zelfde dag is geselecteerd maar de volgende dagen niet!).

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 233011 op 17-09-2007 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-05 22:11
ajpohv schreef op maandag 17 september 2007 @ 09:09:
Het zakje van de meegeleverde hoofdtelefoontjes heb ik nog niet eens open gemaakt. Ik heb gelijk de HTC RC W100 (zie bovenstaande link) erbij besteld en mijn eige sony doppies erin geduwd.
De rc w100 is trouwens toppie. Heeft een goede degelijke clip, genoeg functionaliteit. Het was helemaal geweldig geweest als ie ook fm-radio zou hebben, maar verder is hij echt top.
Geen FM radio op.... 8)7

Beetje domme zet van HTC, gezien veel mensen behoefte hebben aan radio. Het zou bovendien een kleine moeite zijn(de kosten zijn zelfs te verwaarlozen) om een FM receiver er in te bouwen... 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajpohv
Mijn kaiser wekt ook nogsteeds mij 's morges met of zonder lader erop vastgebonden.

'alarm 5' is uber iri! Mijn vriendin wordt er zo gek van (student...die mag nog uitslapen dagelijks) dat ze de neiging heeft om dan m'n kaiser tegen de muur te gooien. Ik heb haar al de mededeling gedaan dat zij er dan achteraan vliegt.

It's a beautiful day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:21

robertwebbe

Robert Webbe

Anoniem: 31533 schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 18:42:
[...]
Ik was hier ook al naar op zoek maar bij een evt. Vodafone abonnement staat vermeld dat dit niet toegestaan is. Zouden ze dit kunnen detecteren?
Technisch gezien kan het wel, alleen de voorwaarden van de goedkoopste abonnementen verbieden het. En ja, er zijn diverse scenario's te bedenken hoe dit te detecteren (en weer te omzijlen) is. Maar de belangrijkste manier om zich hier tegen te wapenen is de datalimiet (waar je je in de praktijk ook weer niet al te veel van moet aantrekken). Er zijn ook duurdere (zakelijke) blox te krijgen waarbij het wel weer mag. Meer info is te vinden in Het algemene data abonnementen topic.
Mini Poeper schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 23:30:
[...]
Alle toestellen waarop een HTC logo staat zijn simlock vrij, anders zet HTC er het logo van de provider erop.
Daar zou ik niet meer zo zeker van gaan zijn. HTC wil eigenlijk af van die submerken zoals SPV, MPV e.d., ze wilen gewoon hun eigen merknaam profileren. Het staat de netwerken nog wel vrij om softwarematig te customisen en een logo op de achterkant te zetten maar het merk zal duidelijk HTC zijn.
My-life schreef op zondag 16 september 2007 @ 00:45:
[...]
De belcopmany bedoel je neem ik aan? Dat klinkt interresant omdat ik inderdaad ook naar dat type aan het kijken was.
Ben benieuwd hoe dat inbouwen in zijn werk gaat. Ik heb een lease auto, dus hij moet er ook wel weer uit te halen zijn en ik wil niet dat ze gaan schroeven in me dashboard o.i.d.
Zou het liefste mee kijken als ze hem inbouwen uiteraard...
Correct. De carkit wordt door een professionele inbouwer ingebouwd. Als je bij inbouw aangeeft dat ze geen onherstelbare schade mogen maken houden ze hier rekening mee. Je kunt dan tegen een kleine meerprijs een Brodit houder bestellen waarop de de cradle gemonteerd wordt. Die brodit wordt ergens vastgechroeft achter het dashboard, je hebt dan geen zichtbare schade.
De meeste monteurs vinden het geen enkel probleem als je gedurende de inbouw bij je auto blijft, zolang je maar niet de hele tijd in de weg loopt of hem van het werkt houdt met bijdehante praatjes.
Overleg van te voren even met hem waar je alles precies gemonteerd wil hebben en laat hem dan gewoon zijn werk doen. Alleen als je denkt dat er iets onherstelbaars gaat gebeuren moet je hem aanspreken.
Chutney schreef op zondag 16 september 2007 @ 10:35:
[...]
Top (hotmail kun je dus bekijken / ophalen vanuit je livemail/outlook op de kaiser?)
En wist je zelfs dat je je Windows Live Hotmail kunt laten pushen?
Anoniem: 232705 schreef op zondag 16 september 2007 @ 11:10:
Raadsel (voor mij)
Ik heb in het zwarte vak van mijn telefoonscherm steeds een ikoontje in beeld (een telefoonhoorn met een pijltje r. Ik kan nergens in de beschrijving vinden wat de betekenins is..
Bij de meeste mensen staat dit ook aan omdat er een doorschakeling is naar voicemail indien niet beantwoord in 20 seconden.
Mini Poeper schreef op zondag 16 september 2007 @ 15:22:
[...]
Hoewel de Toshiba Protoge ook een kanshebber is...
HELP; Min Poeper weet 't niet meer!
Ik heb de TyTN II eens op de foto gezet naast de Toshiba Protégé G900 en de Eten Glofish M700:
Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1386/1395362579_30b455a43b_m.jpg
voor grote foto, klik hier

Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1176/1395361007_3ddb4ec8d3_m.jpg
voor grote foto, klik hier

In ieder geval is de manier van het toestenbord uitschuifen bij de TyTN II ergonomiser (naar rechts i.p.v. links) maar de G900 heeft weer een groter display en groter keyboard.
Cobra_Lup schreef op zondag 16 september 2007 @ 22:06:

Heeft iemand anders die ook al meegemaakt ? Ik dacht dat mini-USB een standaard was en dat er altijd evenveel spanning/stroom uit kwam. Waarschijnlijk moet ik een aparte TyYN II autolader kopen.
Het verschil zit hem in de hoeveelheid stroom (mA) die de lader afgeeft. De een geeft maar 700 mA af en de ander 2000 mA.
Ik heb zelf een originele HTC / Qtek lader in de auto en die laadt hem prima op tijdens het TomTom'en.
Anoniem: 233437 schreef op zondag 16 september 2007 @ 23:39:
niemand weet toevallig of ik de gps gelijktijdig kan gebruiken met de mp3 functie? ik zou deze laatste gebruiken om via bleutooth mijn muziek van de gsm af te spelen op mijn autoradio maar zou ook graag nog een gps gebruiken... gaat deze beiden samen?
Ja, gaat prima. Je kunt meerdere bluetooth gelijktijdig gebruiken, zolang het maar verschillende toepassingen zijn. Je kunt dus niet twee handsfree verbindingen hebben maar wel een GPS (SPP) en MP3 streamen (A2DP en AVRCP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajpohv
Ik schrijf ook....als er fm-radio op de rc w100 zou zitten, dan was de kaiser (op infrarood na) met rc w100 add-on uber geweest.

offtopic: Sorry. 'uber' is het woord van de week.

edit: typo

It's a beautiful day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Op marktplaats wordt een W100 remote aangeboden omdat die niet zou werken op WM6?

http://gsm-telecom.marktp...-remote-control-w100.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajpohv
Gaitman schreef op maandag 17 september 2007 @ 11:54:
Op marktplaats wordt een W100 remote aangeboden omdat die niet zou werken op WM6?

http://gsm-telecom.marktp...-remote-control-w100.html
Ik heb hem erin geplugd en audio-beheer opgestart. Zonder ook maar iets te installeren werkte hij. Geen enkel probleem. Ik heb nog geen ervaringen met Core mediaplayer of windows mediaplayer en de rc w100.

Ik heb wel de witte rc w100. Misschien dat dat het verschil is... :+

It's a beautiful day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awenger
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-05 13:16
Ik heb sinds afgelopen weekend mijn TyTn II. Helaas moet ie terug naar de leverancier, omdat de knoppen op de voorkant en het toetsenbord regelmatig niet reageren. Alleen de windows toets (zowel op het toetsenbord als op de voorkant) reageren dan nog. Daarna werken alle toetsen wel weer, maar als ik het beeldscherm uit en aan zet is het probleem weer terug. Een hard-reset lukt ook niet omdat ik dan beide softkeys moet indrukken en daar reageert het toestel dus niet op. Een reset via opslag wissen lost het probleem niet op. Is er een manier om het toestel via de computer te hard-resetten?

Ik baal er stevig van, het is me blijkbaar niet gegund..... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillyBee
Over dat alarm gedoe... vraag ik me toch echt af of ik er dan gewoon door heen geslapen ben vanmorgen...

Ik ga er eens mee testen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-05 13:11
man-o-script schreef op maandag 17 september 2007 @ 11:22:
Hebben jullie uberhaupt wel getest of hij het wel of niet deed? Bij mij ging vanochtend gewoon de wekker af hoor :)
Bij mij niet, maar mijn Nokia N95 die uitstond heeft me gered. Deze gaat automatisch aan als wekker staat ingestelt, zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
  • Laatst online: 15-05 21:35
kenniani schreef op maandag 17 september 2007 @ 13:06:
[...]

Bij mij niet, maar mijn Nokia N95 die uitstond heeft me gered. Deze gaat automatisch aan als wekker staat ingestelt, zoals het hoort.
Heb het net even getest, maar bij mij gaat ook gewoon het alarm af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Ook bij mij voor de zekerheid... alarm ingesteld en uitgezet met de knop aan de zijkant.
Alarm werkte prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gratje
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
waarom zijn de htc en de mda uitvoering verschillend van gewicht?

de htc is 190 gram en de mda vario III is 160 gram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
Gratje schreef op maandag 17 september 2007 @ 13:38:

Dit is al zo vaak voorbij gekomen...
Die 30 gram verschil is de accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajpohv
Gratje schreef op maandag 17 september 2007 @ 13:38:

Simpel. De HTC Tytn II is zonder batterij ook 160 gram.
Of te wel; je hebt 2 verschillende specs naast elkaar gelegd. De ene bekijkt het van de zonnige eerlijke kant (tytn II...netuurlijk veel mooier dan de -->) en de andere van de lelijke leugenachtige kant (vario III). ;)

It's a beautiful day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gratje
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
dat is een duidelijk antwoord ;)

de vario III is toch nog niet uit, en weet niet wat t-mobile mij gaat aanbieden over een paar weken. ze moeten wel met een verdomd goede aanbieding komen om mijn abo te verlengen, anders stap ik gauw over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Nu online
Wat betreft het alarm issue:

Niet iedereen heeft er last van en er is geen standaard goede oplossing. Wat bij de een werkt, werkt bij de ander niet en vice versa. Het kan ook heel lang goed gaan, totdat op een zekere morgen het alarm niet afgaat en je je dus stevig verslaapt. Er is al veel over gepraat en geprobeerd op xda-developers.com, maar uiteindelijk is er geen oplossing. Sommige zweren bij SPB Time, andere bij Pocket Alarm, weer anderen editten de notification queue handmatig. Deze oplossingen werken bij sommigen wel, bij anderen helemaal niet en bij weer anderen lijkt het te werken, tot ze er na 3 maanden tevreden gebruik achter komen dat het alarm toch opeens zonder geldige reden niet afgegaan is.

Het vervelendste is nog dat je dus niet kunt vertrouwen op je alarm. Ook al gaat het nu goed, morgen, overmorgen of over twee maanden kan je alarm opeens niet afgaan. Juist bij een wekker wil je zeker weten dat het goed gaat, elke dag weer. Omdat de alarm functie nu niet betrouwbaar is is ie voor mij eigenlijk waardeloos ( de alarm-functie dan natuurlijk!) omdat ik er altijd een back-up bij moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Nu online
Gratje schreef op maandag 17 september 2007 @ 14:03:
dat is een duidelijk antwoord ;)

de vario III is toch nog niet uit, en weet niet wat t-mobile mij gaat aanbieden over een paar weken. ze moeten wel met een verdomd goede aanbieding komen om mijn abo te verlengen, anders stap ik gauw over.
Volgens Daanno komt de Vario III in week 39, maar ik denk dat het nog langer gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hammerhead
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:38
koksie schreef op maandag 17 september 2007 @ 14:08:
[...]

Volgens Daanno komt de Vario III in week 39, maar ik denk dat het nog langer gaat duren.
Ik vroeg het afgelopen zaterdag bij de T-Mobile shop en daar vertelde de verkoper dat hij die ochtend een email voorbij had zien komen waarin stond dat hij in week 43 zou komen.

Aviation is proof that given the will, we have the capacity to achieve the impossible.
--Eddie Rickenbacker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Heb een vraagje. Onder windows Vista wil de Kaiser niet connecten met device center. Iemand enig idee? Hij herkent gewoon niet dat hij wordt aangesloten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
hammerhead schreef op maandag 17 september 2007 @ 14:10:
[...]

Ik vroeg het afgelopen zaterdag bij de T-Mobile shop en daar vertelde de verkoper dat hij die ochtend een email voorbij had zien komen waarin stond dat hij in week 43 zou komen.
Dit komt inderdaad meer in de buurt bij het gerucht dat ik eerder hoorde dat hij pas in de tweede helft van oktober zou komen. Wordt dusnog een maandje wachten voor de mensen die de vario III willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-05 22:31
koksie schreef op maandag 17 september 2007 @ 14:08:
[...]

Mij is in de T-mobile shop verteld dat hij _zeker_ over 3 weken te koop is. Helaas voor hun kon ik niet langer meer wachten en ben ik overgestapt naar vodafone met de htc tytnll :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
DaannO schreef op maandag 17 september 2007 @ 14:20:
Heb een vraagje. Onder windows Vista wil de Kaiser niet connecten met device center. Iemand enig idee? Hij herkent gewoon niet dat hij wordt aangesloten :?
Herkent hij uberhaupt wel dat er iets wordt aangesloten? Anders kan het ook gewoon een probleem met de usb en/of chipset drivers voor je moederbordzijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Al gefixed, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Hoe heb je het gefixt? Dan weet ik het tenminste ook als ik er tegenaan mocht lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Crusader schreef op maandag 17 september 2007 @ 15:49:
[...]

Hoe heb je het gefixt? Dan weet ik het tenminste ook als ik er tegenaan mocht lopen :)
Ghehe, andere pc gebruikt :P Ik heb mn device center andere drivers gegeven omdat ik mn rom wou updaten van mijn p3600. Soms pakt hij dan het beestje niet, maar ik dacht misschien is het een probleem bij de kaiser maar het is mijn WM. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

VPN-en lukt nog wel, maar zou het ook mogelijk zijn om bij je bestanden te kunnen op het werk?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Crusader schreef op maandag 17 september 2007 @ 07:55:
[...]

Bij gpsplaza.nl. Hij had ze ook nog niet, maar kreeg ze dinsdag waarschijnlijk binnen.
Ah..maar uit het lijstje bij gpsplaza kun je geen TyTN ll kiezen of zie ik dat over het hoofd?... welke heb jij dan besteld, ik heb namelijk ook oor naar een goede screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232406

DaannO schreef op maandag 17 september 2007 @ 15:50:
[...]

Ghehe, andere pc gebruikt :P Ik heb mn device center andere drivers gegeven omdat ik mn rom wou updaten van mijn p3600. Soms pakt hij dan het beestje niet, maar ik dacht misschien is het een probleem bij de kaiser maar het is mijn WM. :)
ter aanvulling.......Wat ik wel merk bij syncen is dat je voor sommige pc's (volgens mij oudere modellen) op de Tytn II het vinkje bij USB aan pc (te vinden onder Instellingen - Verbindingen) uit moet zetten. Dan valt hij terug op oude sync manier en werkt het goed.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:51
Mensen, echt een toptoestel. Heb alle pagina's zo een beetje van het begin gevolgd maar heb nog eeen paar vragen:
Is het mogelijk speedtest.nl te gebruiken, via iexplorer opent hij wel, maar als ik een test start blijft hij hangen. bij opera gebeurt precies hetzelfde. Tevens kan ik met iexplorer bijvoorbeeld hier op GoT geen zoekopdrachten uitvoeren, hij herkent de zoekopdracht niet en geeft 720.000 resulaten. opera werkt echter wel met zoeken.
Iemand enig idee waarom ik geen verbinding via wifi krijg. Hij herkent mijn router wel (sitecom) en verbind ook, echter als ik iets open gebeurt er niets meer. ik zie dan de melding zoeken totdat er een fout wordt weergegeven.
tot slot, weet iemand of er een datateller is (of reeds opzit) zdat ik dit kan monitoren. Op mijn N73 kan ik bv de gegevenssessie oproepen waarbij ik allerlei data over de actieve verbinding zie.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Chutney schreef op maandag 17 september 2007 @ 16:21:
[...]

Ah..maar uit het lijstje bij gpsplaza kun je geen TyTN ll kiezen of zie ik dat over het hoofd?... welke heb jij dan besteld, ik heb namelijk ook oor naar een goede screenprotector.
Ik heb contact opgenomen met die zaak toen ik las dat de protector voor de TyTN niet zou passen.
Daarop mailden ze me dat de TyTN II protector waarschijnlijk morgen of overmorgen naar mij toegezonden wordt. Hun site moet denk ik nog aangepast worden voor het nieuwe type protector.
Jazzper schreef op maandag 17 september 2007 @ 16:00:
VPN-en lukt nog wel, maar zou het ook mogelijk zijn om bij je bestanden te kunnen op het werk?
Als je de VPN verbinding hebt opgebouwd, dan ben je er toch al? Gewoon shares benaderen op de normale manier, alsof je rechtstreeks op het netwerk bent aangesloten met een UTP kabeltje.
Alles wat niet werkt nadat je de VPN verbinding hebt opgezet, kan volgens mij niet aan de TyTN II verweten worden.
edit: oh wacht effe, je bedoelt de bestanden te willen benaderen direct vanaf je device... Dat kan, maar dan heb je volgens mij wel extra software nodig. Volgens mij kan Total Commander dat heel goed.

[ Voor 8% gewijzigd door Crusader op 17-09-2007 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
peugeot206gt schreef op maandag 17 september 2007 @ 16:34:
tot slot, weet iemand of er een datateller is (of reeds opzit) zdat ik dit kan monitoren. Op mijn N73 kan ik bv de gegevenssessie oproepen waarbij ik allerlei data over de actieve verbinding zie.
GPRS monitor is toch meegeleverd op CD? Wat die allemaal kan weet ik niet. Heb hem nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44686

Ik heb sinds een paar dagen ook een TyTN 2 en ben eerlijk gezegd niet echt onder de indruk van de gesprekskwaliteit. Tijdens het bellen (ja dat kan ook nog) hoor ik tijdens het gesprek vaak een zachte resonantie van de ander op het moment dat hij/zij praat, alsof het speakertje vervormt.

Hebben anderen hier ook last van, of is het een uniek gevalletje..... terug naar de fabrikant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De geluidskwaliteit kan niet tippen aan Nokia maar is een stuk beter dan de Qtek 9100 (schel).
Bij de Qtek kwam ik er al achter dat het zachter zetten van het geluid de kwaliteit enorm verbetert.

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 233011 op 17-09-2007 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182694

Anoniem: 44686 schreef op maandag 17 september 2007 @ 17:00:
Ik heb sinds een paar dagen ook een TyTN 2 en ben eerlijk gezegd niet echt onder de indruk van de gesprekskwaliteit. Tijdens het bellen (ja dat kan ook nog) hoor ik tijdens het gesprek vaak een zachte resonantie van de ander op het moment dat hij/zij praat, alsof het speakertje vervormt.

Hebben anderen hier ook last van, of is het een uniek gevalletje..... terug naar de fabrikant?
ben er ook niet kapot van, ook de speakerfunctie vindt ik matig, maar bellen is gelukkig niet de hoofdfunctie voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Crusader schreef op maandag 17 september 2007 @ 16:37:
[...]

Ik heb contact opgenomen met die zaak toen ik las dat de protector voor de TyTN niet zou passen.
Daarop mailden ze me dat de TyTN II protector waarschijnlijk morgen of overmorgen naar mij toegezonden wordt. Hun site moet denk ik nog aangepast worden voor het nieuwe type protector.
Laat even weten of deze goed past en hoe het beeld er dan uit ziet. Dan kan ik hem daar ook bestellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Chutney schreef op maandag 17 september 2007 @ 18:14:
[...]

Laat even weten of deze goed past en hoe het beeld er dan uit ziet. Dan kan ik hem daar ook bestellen ;)
Deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44686

Anoniem: 233011 schreef op maandag 17 september 2007 @ 17:34:
De geluidskwaliteit kan niet tippen aan Nokia maar is een stuk beter dan de Qtek 9100 (schel).
Bij de Qtek kwam ik er al achter dat het zachter zetten van het geluid de kwaliteit enorm verbetert.
Bedankt voor de reacties.
Zachter zetten werkt inderdaad, maar zelfs op zijn zachts ingesteld resoneert het.... wel weer afhankelijk van wie je aan de lijn hebt. Het lijkt wel of het speakertje moeite heeft met bepaalde frequenties of zo.

Ik vraag me af of anderen ook last hebben van resonantie. Zit te twijfel of ik er mee terug ga naar pdashop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178057

Wat ik er tot nu toe van vind:

- HTC Home/today is nice maar de klok is net iet te groot. De keuze is echt wat je wilt hebben.
Uitschakelen kan via Start > Settings > Tab 'Personal' Today > Tab 'Items' en vink het vakje van HTC Home.

- In landscape mode is het scherm door HTC Home meteen voor 75%-85% gevuld met die grote klok.

- FF wennen met het toetsenbord (kom van een MDA Pro) of mijn vingers zin gewoon te groot. Het word wennen

- Lijkt een probleem te zijn met het geluid/audio via bluetooth. Het klinkt niet super. Ik zelf kan dit (nog) niet bevestigen

- 'OK' knopje reageert niet altijd in sommige menu's . (niet die op het toetsenbord)

- Achterklepje komt snel onder de vlekken te zitten.

- Het stukje van de stereo headset die word mee geleverd dat uitsteekt bij je telefoon vind ik eng. Daarmee bedoel ik als je daar vaak tegen aankomt het de usb ingang kan beschadigen

- Kan de internet activiteiten niet uitschakelen doormiddel van een knop alleen met de stick op 3G drukken of via CommMgr

- Denk een oud Windows Mobile bug. Soms staat de backlight op full light in plaats van uit/minder licht

- Gelezen over warmte die vrij komt bij gebruik van 3G.GPS en dit klopt. Wel jammer, dacht zelf dat Tasje is aardig beter dan die standaard werd meegeleverd bij de MDA Pro.

- Rode telefoonknop ingedrukt houden is de telefoon in lock mode zetten

- Zoek nog naar de mogelijkheid een eigen alarmsound te kiezen

- Google Maps werkt lekker, moet alleen al een connectie hebben met het internet om gebruik van de follow mode te kunnen maken.

- TomTom in de bus gebruikt, werkte ook goed. Wil hem snel een keer in de auto proberen.

Een paar links:

Kaiser Forum
Allaboutphones
XDA developers
Modaco

Maar wat mijn bevindingen ook zijn. Ik vind het een top ding. Zoveel mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Voor het testen van downloadsnelheid op de pda gebruik ik een variant op speedtest (werkt ook op pc):
http://www.alken.nl/speedtest/

Deze is eenvoudiger van opzet en daardoor makkelijker te verwerken voor PIE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juicie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-05 10:22
Zow, de mijne is onderweg vanaf Algebeld.nl, meteen een 6GB MicroSD besteld. Iemand er al ervaring mee? Hoop natuurlijk wel dat die zonder problemen werkt in de TytnII.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatch
  • Laatst online: 19-09-2007
peugeot206gt schreef op maandag 17 september 2007 @ 16:34:
Is het mogelijk speedtest.nl te gebruiken, via iexplorer opent hij wel, maar als ik een test start blijft hij hangen. bij opera gebeurt precies hetzelfde. Tevens kan ik met iexplorer bijvoorbeeld hier op GoT geen zoekopdrachten uitvoeren, hij herkent de zoekopdracht niet en geeft 720.000 resulaten. opera werkt echter wel met zoeken.
Iemand enig idee waarom ik geen verbinding via wifi krijg. Hij herkent mijn router wel (sitecom) en verbind ook, echter als ik iets open gebeurt er niets meer. ik zie dan de melding zoeken totdat er een fout wordt weergegeven.
Zelf heb ik thuis een Asus router staan, op m'n werk staat een Sitecom. Ik heb gemerkt dat bij de Sitecom het helpt om de WLAN Power Save Mode (Settings / Wireless LAN / Power Mode) op Best Performance te zetten. Let wel: dit slurpt behoorlijk aan je batterij!

Verder zou de ingestelde encryptie misschien nog van invloed kunnen zijn maar op zich zou zelfs WPA2-PSK moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatch
  • Laatst online: 19-09-2007
Juicie schreef op maandag 17 september 2007 @ 19:21:
Zow, de mijne is onderweg vanaf Algebeld.nl, meteen een 6GB MicroSD besteld. Iemand er al ervaring mee? Hoop natuurlijk wel dat die zonder problemen werkt in de TytnII.
Als deze klasse 2.0 is mag het geen probleem zijn. Maar dit is al eerder besproken. Best kans dat die 6Gb klasse 3.0 is en dan zal het niet gaan werken vrees ik. :|

edit: Zelf heb ik er een 4Gb microSD inzitten en werkt prima. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Hatch op 17-09-2007 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178057

Juicie schreef op maandag 17 september 2007 @ 19:21:
Zover ik gelezen heb, hebben mensen geen problem er mee
Hatch schreef op maandag 17 september 2007 @ 19:32:
[...]

Als deze klasse 2.0 is mag het geen probleem zijn. Maar dit is al eerder besproken. Best kans dat die 6Gb klasse 3.0 is en dan zal het niet gaan werken vrees ik. :|

edit: Zelf heb ik er een 4Gb microSD inzitten en werkt prima. :P
Hij is zelfs Class 4.0

Speed performance rating: Class 4 (based on SD 2.00 Specification)

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 178057 op 17-09-2007 19:40 . Reden: reactie op Hatch ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob-Pol
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-02-2018
Mini Poeper schreef op maandag 17 september 2007 @ 19:05:
Voor het testen van downloadsnelheid op de pda gebruik ik een variant op speedtest (werkt ook op pc):
http://www.alken.nl/speedtest/

Deze is eenvoudiger van opzet en daardoor makkelijker te verwerken voor PIE.
Lekker betrouwbaar...

Ik haalde 489.67 KB/sec-ATM 612.09 KB/sec

Met mijn thuis verbinding van 20 Mbit haalde ik slechts 257 KB/sec

Conclusie : die site heb je niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zky_
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-04 00:58
Rob-Pol schreef op maandag 17 september 2007 @ 19:42:
[...]

Lekker betrouwbaar...

Ik haalde 489.67 KB/sec-ATM 612.09 KB/sec

Met mijn thuis verbinding van 20 Mbit haalde ik slechts 257 KB/sec

Conclusie : die site heb je niets aan.
Hier voeg ik mij bij aan;

100MB file gedownload via speedtest.bbned resultaat;
1,38 MB/s
speedtest resultaat;
838.86 KB/sec

download test via alken.nl resultaat;

140.7 KB/sec - ATM: 175.87 KB/sec

Moisture is the essence of wetness!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf
  • Laatst online: 24-05 00:24

BoomSmurf

Am-Ende!

Hij is zelfs Class 4.0

Speed performance rating: Class 4 (based on SD 2.00 Specification)
Maarreh, het is een speed rating. Als de phone die snelheid niet ondersteund zou hij toch gewoon langzamer moeten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
oja, ha ha ha
Tja, ik heb er eigenlijk nooit écht goed naar gekeken. Op mijn pc gebruik ik ook gewoon speedtest.nl maar kwam deze ooit tegen en heb 'm eigenlijk eenmalig gebruikt op m'n pda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-05 22:11
da's behoorlijk snel internet op ene PDA/pcoketpc :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Djerique op 17-09-2007 20:38 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Reminder:

Dit is een topic over de TyTN II en niet over waar je `m het beste tegen welke prijs met welk abonnement kan kopen... Daarvoor moet je gewoon eventjes naar de winkel gaan, of op TelecomVergelijk kijken.