Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB
Die € 588 staat eronder in het klein, weliswaar met de aantekening dat dit afhankelijk is van de koerswaarde.Tubbietje schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 14:30:
[...]
Hoe kom je op 588 euro??
Volgens xe.com is 467.65 GBP = 693.013 EUR!
Verwijderd
en waarschijnlijk ex 19% BTW, want die wordt bij de grensovergang geheven ( per saldo dan € 699)Dr_Death schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 14:38:
[...]
Die € 588 staat eronder in het klein, weliswaar met de aantekening dat dit afhankelijk is van de koerswaarde.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2007 14:45 ]
Verwijderd
Weet iemand hier ofdat de tytn2 ook een 3,5mm mini-jack ingang heeft? op pda-shop.nl staat dit aangegeven maar verder vindt ik het nergens terug.
Helaas. De audio uitgang zit in de ExtUSB stekker. Maar hiervoor is ook een verloopje naar jack voor te vinden.Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 14:51:
..
Weet iemand hier ofdat de tytn2 ook een 3,5mm mini-jack ingang heeft? op pda-shop.nl staat dit aangegeven maar verder vindt ik het nergens terug.
[ Voor 15% gewijzigd door Def_P op 04-09-2007 15:01 ]
I, for one, like Roman numerals
Ik heb hem gisteren besteld op telecomadvies.nl. Ik merkte ook dat de bestelprocedure met Firefox niet helemaal goed ging, maar met Internet Explorer ging alles wel goed. Nu ongeduldig wachten totdat ik een telefoontje van de koerier krijg.Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 14:51:
....zojuist geprobeerd deze tytn 2 te bestellen bij telecomadvies.nl, maar helaas verloopt de bestelprocedure online niet zoals het hoort....
Ben benieuwd of je dan ook nog de BTW daarover wenst te betalen, want dat is de prijs excl. BTW omgerekend naar Euro's!DarkShadow schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 14:25:
[...]
nice, 588 euro. Ben benieuwt of er in Nederland ook deze prijzen te vinden zijn.
Verwijderd
bedankt voor de tip, nu werkt hij wel inderdaad. Ze gaven aan hem begin volgende week te ontvangen, dus ik verwacht eind volgende week de pda in huis te hebben.Dr_Death schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 15:02:
[...]
Ik heb hem gisteren besteld op telecomadvies.nl. Ik merkte ook dat de bestelprocedure met Firefox niet helemaal goed ging, maar met Internet Explorer ging alles wel goed. Nu ongeduldig wachten totdat ik een telefoontje van de koerier krijg.
Verwijderd
Ik heb nu een TYTN 1 met proximus, ik wil niet van abbo veranderen en bij proximus blijven. Omdat
dit een bedrijfsabonnement is.
Maar nu zie ik op alle sites dat als je een toestel koopt met abbo, bv vodafone, je maar 500€ ofzo meer betaalt. Ben je dan verplicht je ook aan te sluiten??
Of kan je dat bestellen, krijg je hem thuis geleverd, smijt je de sim in je wc en zeg je je abbo op?
Of werkt dit zo niet? En moet ik sowieso het toestel los kopen?
(voordeligst bij algebeld.nl tot nu toe dacht ik)
Dr_Death schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 15:02:
[...]
Ik heb hem gisteren besteld op telecomadvies.nl.
Waarom bij Telecomadvies en niet bij Algebeld, waar ie goedkoper is?
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Verwijderd
Je leeft net zoals ik in België omdat je proximus hebt. In België is het niet mogelijk om een toestel te verbinden met een abonnement. Dat is koppelverkoop en dat is hier in ons land verboden.Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 17:38:
Kan iemand mij het principe van toestellen met abonnement eens uitleggen?
Ik heb nu een TYTN 1 met proximus, ik wil niet van abbo veranderen en bij proximus blijven. Omdat
Maar nu zie ik op alle sites dat als je een toestel koopt met abbo, bv vodafone, je maar 500€ ofzo meer betaalt. Ben je dan verplicht je ook aan te sluiten??
Of kan je dat bestellen, krijg je hem thuis geleverd, smijt je de sim in je wc en zeg je je abbo op?
Koop gewoon een los toestel en steek de sim-kaart van Proximus in. Ik heb ook eens rondgekeken en ik heb ook gezien dat het momenteel het goedkoopst is bij 'afgebeld'. Ik heb totaal geen ervaring met deze bedrijf. Heeft iemand ervaring met 'afgebeld' ?
Verwijderd
Ik heb eens gekeken op afgebeld.nl. Er bestaat een optie om het te laten opsturen naar België voor €12,50. Er staat zelfs mooi een iban en een biccode bij om te betalen.Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 18:16:
ja maar kan ik dat niet in nl kopen en opsturen naar belgie?
Verwijderd
Zijn ook nog geen prijzen bekend....
dammn wat kan wachten lang duren ...
(zag dat ze op hun website wel de LG KS-20 aanbieden, ook een erg gaaf speeltje)
Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice
Ja, ik heb er eens twee toestellen gekocht.Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 18:13:
Ik heb totaal geen ervaring met deze bedrijf. Heeft iemand ervaring met 'afgebeld' ?
Het zijn hele vriendelijke mensen; m'n vriendin heeft eens kennis gemaakt met hun (vanwege haar opleiding/werk).
Verwijderd
DaannO schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 13:20:
[...]
Niet dat ik weet. Dat zou idd een goede aanname zijn, maar de verwachting is nu volgende week Donderdag.
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 15:26:
[...]
Heb gisteren nog eens naar Dangaard (de HTC invoerder/verdeler voor Belgie) gebeld, en die hadden em in hun systemen staan voor 15 september ....
![]()
nog 17 keer slapen dus ...
![]()

Het is de TyTN van m'n neef. Hier is het beeldscherm van kapot en hij vroeg aan me of ik kon regelen dat deze gefixed wordt. Immers is 'ie pas een half jaar oud.
Dit kan natuurlijk niet, je krijgt korting omdat ze jou voor 1 of 2 jaar aan zich binden. Wil je geen abbo dan moet je het toestel los kopen.Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 17:38:
Kan iemand mij het principe van toestellen met abonnement eens uitleggen?
Ik heb in een topic op een ander forum gelezen dat het wel past maar niet helemaal perfect. Moet je daar even zoeken...Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 18:42:
Weet iemand of De TyTN II ook past in de brodit active houder van de MDA VARIO (QTEK 9100, etc) ?
Deze site doet 't niet echt mooi. Ik heb deze geprobeerd op m'n Qtek S200.Tubbietje schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 11:36:
Weet iemand of het mogelijk is de "normale" site van de BinckBank op Windows Mobile 6 te bekijken?
mobiel.binck.nl bestaat ook, maar hier kan men volgens mij geen realtime koersen zien en het is gewoon minder uitgebreid.
Voor deze site is een goede java versie vereist, maar vraag me af of Windows Mobile dat ook heeft
Want de site wil met een wat oudere java versie al niet helemaal goed werken.
De TyTN van m'n neef is net voordat 't scherm kapot ging geupgrade naar WM 6 en ik kan via software op m'n pc het scherm van PDA bekijken. PIE op WM6 doet 't ook niet heel best.
Probeer eens de mobiele Rabobank site, daar keek ik vroeger ook nogal eens.
Probeer ook eens: -klik-
Niks, maar het gaat nu al de hele tijd over prijzen, waar te koop en dat soort dingen.Crusader schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 21:32:
Wat wil je daarmee zeggen? Fijn dat ik het nu ook weet
Dus ik dacht: 'Ter onderbreking van het eentonig geheel' plaats ik dit maar eens.
Het interesseert Mini Poeper werkelijk waar niets hoeveel de TyTN II ergens kost, welke dag hij precies uitkomt en waar iemand 'm gaat halen. Als Mini Poeper zin heeft koopt hij gewoon dat ding. Een avond ervoor vergelijkt hij wat prijzen en neemt dan een besluit. Stapt in z'n auto rijdt, ernaar toe en speelt er 's avonds mee.
waar heb je die media player plugin vandaan
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
psies, zo doe ik dat ook waarschijnlijk. Maar dan wel héél snel zodra ie uit komt...Mini Poeper schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 22:02:
[...]
Het interesseert Mini Poeper werkelijk waar niets hoeveel de TyTN II ergens kost, welke dag hij precies uitkomt en waar iemand 'm gaat halen. Als Mini Poeper zin heeft koopt hij gewoon dat ding. Een avond ervoor vergelijkt hij wat prijzen en neemt dan een besluit. Stapt in z'n auto rijdt, ernaar toe en speelt er 's avonds mee.
Dat is dus precies de reden waarom ik hem bij telecomadvies besteld heb. Hij is weliswaar duurder met alleen een telefonie abonnement (vodafone 22,50), maar goedkoper als je er ook nog een internetabonnement bij neemt. Betaal daar namelijk € 227 voor het toestel.Crusader schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 17:46:
[...]
offtopic:
Waarom bij Telecomadvies en niet bij Algebeld, waar ie goedkoper is?
aerofreak schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 22:28:
offtopic:
waar heb je die media player plugin vandaan
Dat weet ik dus ook niet meer en kan 'm ook niet meer vinden. Is een plugin voor Spb Pocket Plus die ook standalone werkt. Het fijne ervan is dat 't NIET Windows Media Player opstart maar standalone werkt. Ik stuur je een pm.
Maar wel 22,50 per maand, ipv 18,95 bij algebeld.Dr_Death schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 22:50:Dat is dus precies de reden waarom ik hem bij telecomadvies besteld heb. Hij is weliswaar duurder met alleen een telefonie abonnement (vodafone 22,50), maar goedkoper als je er ook nog een internetabonnement bij neemt. Betaal daar namelijk € 227 voor het toestel.
Het is niet onverstandig de maandkorting ook mee te nemen. tenzij je natuurlijk een zo groot mogelijke korting wilt bij aanschaf. Maar dan is een 27,50 weer net zo duur over 2jaar (scheelt 50ct) met een toestel prijs van 161 euro
Zijn er bijvoorbeel screen protectors, welke laders zijn goed, miniUSB naar jack connectoren, cradles voor in de auto, bluetooth headsets, etc.
<edit>Dit is wel een mooi ding:
Wired Remote Control HTC W100

</edit>
[ Voor 33% gewijzigd door Angelus1753 op 05-09-2007 09:20 ]
Heb weinig tijd om het te vergelijken, maar ik heb er een besteld bij Loveno in België. Hij was énorm goedkoop daar en ik heb al heel veel uitleg gehad over bijkomstige vragen ivm abonnement. Bovendien kopen ze rechtstreeks bij de hoofdverdeler van HTC in België dus weet ik zeker dat ik hem heel snel zal hebbenVerwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 18:13:
[...]
Koop gewoon een los toestel en steek de sim-kaart van Proximus in. Ik heb ook eens rondgekeken en ik heb ook gezien dat het momenteel het goedkoopst is bij 'afgebeld'.
Dat zou wel erg jammer zijn als dat niet lekker gaat werken. De reden dat ik dit apparaat zou willen kopen is eigenlijk alleen maar om via de BinckBank de koersen in de gaten te houden.Mini Poeper schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 21:55:
[...]
Deze site doet 't niet echt mooi. Ik heb deze geprobeerd op m'n Qtek S200.
De TyTN van m'n neef is net voordat 't scherm kapot ging geupgrade naar WM 6 en ik kan via software op m'n pc het scherm van PDA bekijken. PIE op WM6 doet 't ook niet heel best.
Probeer eens de mobiele Rabobank site, daar keek ik vroeger ook nogal eens.
Probeer ook eens: -klik-
Maar heb je ook niet enig idee of het met de laatste beta versie van Opera werkt?
Thnx already
Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB
Dat ze maar eens opschieten hiero!
In 't doosje:
Accessory wise, not that much really, typical HTC stuff.
* 3 Pin charger
* Suedette style soft case
* Headset
* USB connector
* Spare stylus
Also included are;
* 2 CDs - Getting Started and Appication Disc containing Sprite Backup, GRPS Monitor and TomTom Navigator 6.
* Free City Map for TomTom 6
* Screen scratch protector
* Read me first booklet
* User Manual
* HTC Care contact details
* Warranty Card
* Licence terms for Windows Mobile 6
[ Voor 62% gewijzigd door Rowdy.nl op 05-09-2007 09:22 ]
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
Bron:
HTC P4550 Kaiser A2DP compatible (2.0)
Bluetooth Stereo (A2DP) topic
Dan kijk jij dus niet goed.Angelus1753 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 08:55:
[...]
Maar wel 22,50 per maand, ipv 18,95 bij algebeld.
Het is niet onverstandig de maandkorting ook mee te nemen. tenzij je natuurlijk een zo groot mogelijke korting wilt bij aanschaf. Maar dan is een 27,50 weer net zo duur over 2jaar (scheelt 50ct) met een toestel prijs van 161 euro
De 18,95 aktie geldt daar namelijk ook gewoon.
Verwijderd
Maar nu heb ik toch nog wat vraagjes. Misschien dat jullie er wat antwoord op weten.
Wat is nou precies het grote verschil tussen de NL en de UK versie, ik las hier ergens in een vorige post dat de UK versie beter te tweaken is en ook om te zetten is naar NL (wat is hier van waar) en heeft de UK versie ook NL t9 (word wel over gepraat maar is mij nog niet helemaal duidelijk)?
Ik ben bekend met de Brando screenprotector en zou ook van plan zijn die aan te schaffen maar nu zie ik net in het filmpje van Rowdy.nl dat er ook een screenprotector meegeleverd word. Is daar wat mis mee? Of is die gewoon net zo goed als de Brando protector.
Nu nog even afwachten tot hij leverbaar is
Verwijderd
http://www.expansys.nl/p.aspx?i=155811
Verwijderd
yeah sure, dan krijg je waarschijnlijk alleen de micro-sd kaart....want de tytn2 los moet je echt nog 9 dagen op wachten.Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 10:13:
Expansys heeft er een aantal op voorraad, binnen 2 dagen geleverd.
http://www.expansys.nl/p.aspx?i=155811
Verwijderd
Ik handel veel mobiel via Interactive Brokers als je dat wat zegt, maar gebruik voor mijn koersen/grafieken een link van de snsbank.Tubbietje schreef op woensdag 05 september 2007 @ 09:19:
[...]
Dat zou wel erg jammer zijn als dat niet lekker gaat werken. De reden dat ik dit apparaat zou willen kopen is eigenlijk alleen maar om via de BinckBank de koersen in de gaten te houden.
Thnx already
pm voor info.
Rob
Damn, you're right...Dr_Death schreef op woensdag 05 september 2007 @ 10:03:
Dan kijk jij dus niet goed.
De 18,95 aktie geldt daar namelijk ook gewoon.
Wel heel erg goed verstopt als je dat op de bestelpagina pas terugvindt...
Maar dank voor de tip!
Zo te zien ook met HTC Home e.d. Nu nog even wachten op T-Mobile NL en ik ren naar de winkel
Kan niet meer wachten
Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice
Kun je bij de SNSbank ook realtime Turbo's bekijken? Want eigenlijk handel ik alleen maar in Turbo's dus als deze optie niet bestaat houdt het al op bij de SNSbank.Rob-Pol schreef op woensdag 05 september 2007 @ 10:37:
[...]
Ik handel veel mobiel via Interactive Brokers als je dat wat zegt, maar gebruik voor mijn koersen/grafieken een link van de snsbank.
pm voor info.
Rob
PS. Je moet zeker ook een rekening bij de SNSbank hebben om deze gegevens in te kunnen zien?
[ Voor 4% gewijzigd door Tubbietje op 05-09-2007 11:18 ]
Niet alleen de MDA Vario III is officieel, maar vandaag ook nog eens de HTC TYTN IIHAWK Wizard schreef op woensdag 05 september 2007 @ 10:58:
Ook de MDA Vario III is nu officieel: http://www.t-mobile.de/sh...,2963-_7539-0-1-0,00.html
Zo te zien ook met HTC Home e.d. Nu nog even wachten op T-Mobile NL en ik ren naar de winkel
Hier staat die nog uitgebreider omschrevenAngelus1753 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 09:04:
Heeft er eigenlijk al iemand onderzocht welke accesoires er zijn, en waar je die cheap kan weghalen?
Zijn er bijvoorbeel screen protectors, welke laders zijn goed, miniUSB naar jack connectoren, cradles voor in de auto, bluetooth headsets, etc.
<edit>Dit is wel een mooi ding:
Wired Remote Control HTC W100
[afbeelding]
</edit>

Enige nadeel is dat je met deze i.c.m. TYTNII wel met 2 FM receivers zit...
[ Voor 5% gewijzigd door Djerique op 05-09-2007 12:09 ]
Verwijderd
Link
Edit: Ok te traag overheen gelezen.
Wel leuk om te zien dat ie aardig compleet geleverd word met tastje , screenprotector etc.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2007 12:27 ]
Uurtje of 3 te laat...Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 12:22:
HTC TyTN II first retail unbox movie!
Link
Edit; ah, you did notice...
@Djerique, als je goed leest is het een FM-antenne die je huidige signaal een boost geeft. De 'note' die er niet bij staat moet vast zijn "indien het device een FM radio heeft" wat in het geval van de TyTn II dus niet is.
Dus, zelfs niet bold gedrukt, 0 FM ontvangers...
[ Voor 7% gewijzigd door Rowdy.nl op 05-09-2007 12:33 ]
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
Ik hoop dat er via een andere gadget alsnog een FM signaal te ontvangen is...
@ iedereen: Gezien de TYTNII vandaag officieel geleverd kan worden, ben ik wel benieuwd waar je hem het goedkoopste kan kopen. (Ik ga hem namelijk z.s.m. bestellen)
Via telecomvergelijker.nl zijn we er al achtergekomen dat deze site slechts een vijftal aanbieders in de database heeft opgenomen en deze site niet als objectief kan worden beschouwd.
Via Portablegear is te zien dat de TYTNII nog niet leverbaar is, maar opzich wel een goede site om te vergelijken.
Kent iemand dan een goede prijzenvergelijksite?
Je bedoeld die link van PPCinfo die je gepost hebt? Als je 'm gelezen had, wist je dat ie nog niet leverbaar is in Nederland.Djerique schreef op woensdag 05 september 2007 @ 12:45:
@ Rowdy: je hebt idd. gelijk. Ik meende dat de TYTNII een FM ontvanger aan boord had...
Ik hoop dat er via een andere gadget alsnog een FM signaal te ontvangen is...
@ iedereen: Gezien de TYTNII vandaag officieel geleverd kan worden, ben ik wel benieuwd waar je hem het goedkoopste kan kopen. (Ik ga hem namelijk z.s.m. bestellen)
Via telecomvergelijker.nl zijn we er al achtergekomen dat deze site slechts een vijftal aanbieders in de database heeft opgenomen en deze site niet als objectief kan worden beschouwd.
Via Portablegear is te zien dat de TYTNII nog niet leverbaar is, maar opzich wel een goede site om te vergelijken.
(Je praat jezelf overigens tegen, wel/niet leverbaar in een post?)
Vanmorgen viel het mailtje in de bus van Clove Technology in de UK waarin ze aangaven dat mijn toestel vandaag met DHL opgestuurd zou worden, waardoor ik een van de eersten ga zijn die dit toestel in gebruik mag nemen.
[...]
Ook Devicewire en Expansys (deze laatste alleen aan pre-order klanten) zijn begonnen met het uitleveren van de TyTN II en daarmee wordt duidelijk dat Engeland het eerste land is waar de TyTN II op de markt is gekomen. Hoewel Nederlanders die niet kunnen wachten uiteraard met een van deze bedrijven kunnen bellen houdt dit in dat ook in Nederland het wachten niet heel erg lang meer zal zijn.
Hij kan dan in jou optiek wel niet objectief zijn, goedkoop zijn de sites wel. En mocht je zelf op zoek gaan naar sites die de Tytn II verkopen, kom je er achter dat het er echt niet zo heel veel zijn...Djerique schreef op woensdag 05 september 2007 @ 12:45:Via telecomvergelijker.nl zijn we er al achtergekomen dat deze site slechts een vijftal aanbieders in de database heeft opgenomen en deze site niet als objectief kan worden beschouwd.
Mijn tips zijn: algebeld, 2call, belcompany (shop), telecomadvies.nl en gsmweb
@dr Death: Telecomadvies heeft alleen de NL uitvoering... Ik wacht nog even met bestellen tot ik bij de BC ben geweest en daar heb onderhandeld.
@Djerique
Ik had juist het kleine plaatje gepost omdat die grote zo schreeuwerig is... En met een naam kan iedereen zoeken, dus hoef ik niet meer info te posten.
Ik ben echter wel van plan de i-Tech Clip Radio te kopen. Dan heb ik dus wel radio op m'n kaiser
[ Voor 16% gewijzigd door Angelus1753 op 05-09-2007 13:19 ]
Heeft iemand ervaring met de functie die op pag 185 besproken wordt? Het lijkt namelijk alsof htc/microsoft nu een functie heeft ingebouwd om dit te voorkomen???
Ik snap dat de TyTN II veel beter is dan de Vario maar het is nogal een groot verschil een telefoon gratis te krijgen bij een abbo of er rond de 250 euro voor te moeten betalen.
Er wordt in het algemeen minder toestelkorting gegeven dan 2 jaar geleden, bij elke provider. Dit is een trend die zich wel voort zal zetten, ook als je kijkt naar het buitenland...SuperKneus schreef op woensdag 05 september 2007 @ 13:35:
Mmm toen ik bijna 2 jaar geleden de vario kocht had ik hem zo goed als gratis met een 2jarig Tmobile 150 abbo. Als ik de prijzen van de TyTN II zo zie dan heb ik niet het gevoel dat ik de Vario III met een 2 jarig abbo gratis ga krijgen.
Ik snap dat de TyTN II veel beter is dan de Vario maar het is nogal een groot verschil een telefoon gratis te krijgen bij een abbo of er rond de 250 euro voor te moeten betalen.
Verwijderd
De nieuwste versie van Live messenger heeft inderdaad een optie om dit aan/uit te zetten, op m'n touch zit deze optie ook.DaSaN schreef op woensdag 05 september 2007 @ 13:19:
Op pagina 185 van de nederlandstalige gebruikershandleiding uit de startpost staat iets over het wel of niet synchroniseren van je msn/windows live contactpersonen met de contactpersonen op de PPC. Uit dit en voorgaande topics bleek steeds dat je msn-contactpersonen werden toegevoegd aan je contactpersonen op je toestel en dat je dit niet uit kon zetten.
Heeft iemand ervaring met de functie die op pag 185 besproken wordt? Het lijkt namelijk alsof htc/microsoft nu een functie heeft ingebouwd om dit te voorkomen???
Inderdaad. Valt me vies tegen! In november is het twee jaar geleden dat ik aan m'n Vario 1 begon en toen kreeg ik'm zowat gratis bij Relax 150. Benieuwd of er wat af te pingelen is bij verlenging.. Verder neem ik dit keer wel een fatsoenlijke verzekering. Ik hoor het de kerel van T-mo nog zeggen twee jaar terug: "Nee, de standaard t-mobile verzekering is prima, dekt zo ongeveer alle gebruiksschade". Nou, er was maar een schroefje los en er was wel "vochtschade" gevonden door de experts-->total loss-->geen garantie-->geen gratis reparatie. WaardeloosSuperKneus schreef op woensdag 05 september 2007 @ 13:35:
Mmm toen ik bijna 2 jaar geleden de vario kocht had ik hem zo goed als gratis met een 2jarig Tmobile 150 abbo. Als ik de prijzen van de TyTN II zo zie dan heb ik niet het gevoel dat ik de Vario III met een 2 jarig abbo gratis ga krijgen.
verder ben ik toch wel onder indruk van de specs van deze telefoon. Een waardige opvolger voor mijn zo goed als dode Vario 1 (20x per dag een White Screens of Dead).
Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.
Verwijderd
Ben wel benieuwd of er nu wel of geen FM op zit.
Ik zit nog te twijfelen of ik hem nu gelijk ga bestellen (bij de groothandel) of dat ik eerst GoT reacties ga afwachten.Djerique schreef op woensdag 05 september 2007 @ 12:45:
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Verwijderd
Omg ze !!
Is er geen mogelijkheid hem in de UK te bestellen en laten overkomen naar Belgie, of gaat da te duur zijn.
Kan niet meer wachten
Verwijderd
Je kan dat doen, maar dan zit je op een prijs van minimaal 700 euroVerwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 20:10:
http://www.modaco.com/off...t=60&p=840741#entry840741
Omg ze !!
Is er geen mogelijkheid hem in de UK te bestellen en laten overkomen naar Belgie, of gaat da te duur zijn.
Kan niet meer wachten
If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.
Verwijderd
http://www.tracyandmatt.c...ytn_ii_first_retail_unbox
Ik ben vandaag even bij de BelCompany geweest in Rotterdam, deze zei dat hij hem in week 37 verwacht. En dat de prijs 730 euro zou zijn. Tevens is er op de belcompany al mogelijk om te kijken wat de prijzen worden met de verschillende abonnementen. Kwam toch nog best leuke prijzen tegen met de verschillende opties. Telfort was die vrij goedkoop. En natuurlijk het vodafone met zijn blox. en kortingen op het abonnementen. Dus dit is zeker een topperdje. De vraag is wel altijd hoeveel worden er van uit geleverd aan de winkels. Maar ja dat is natuurlijk nog even afwachten.
Nja, dan maar wachten op de eerste die 'm in huis heeft, maybe dat d'r wat info bij zit over wat 't gaat kosten... Ik heb nl een vermoeden dat dat ongeveer net zo lang gaat duren dan dat ik probeer info uit HTC te krijgen...Wij hebben uw vraag doorgespeeld naar de technische dienst en wij hebben te horen gekregen dat de software die geleverd wordt op de TyTnII onder de verantwoordelijkheid van HTC zelf valt. Wij als TomTom kunnen geen ondersteuning bieden aan apparatan die niet in onze compatabilitylijst voorkomen. Door dezelfde reden kunnen wij ook geen uitspraak doen over prijzen van eventuele upgrades. Wij adviseren u om contact op te nemen met HTC, aangezien zij de TomTom software leveren.
@fasten, je bent overigens nr 3 vandaag...
....400 MHz CPU, 256 mega ROM, 128 mega RAM, let's say, 320, sorry, 240 320 display 2.5 inch....
't Blijkt lastig in korte tijd veel specs op noemen
[ Voor 7% gewijzigd door wens op 06-09-2007 10:00 ]
Hehe, vooral om ze uit je hoofd te leren...wens schreef op donderdag 06 september 2007 @ 09:59:
[...]
....400 MHz CPU, 256 mega ROM, 128 mega RAM, let's say, 320, sorry, 240 320 display 2.5 inch....
't Blijkt lastig in korte tijd veel specs op noemen![]()
daarom hebk ze liever op papier/digitaal...
It's a beautiful day!
http://www.notebooks.com/...s-navigator-series-video/
de form factor van de ipaq staat me meer aan, aangezien ik mezelf geen lange teksten oid zie typen en het qwerty toetsenbord dus niet echt nodig heb.
http://h10010.www1.hp.com...14903-215381-3544505.html
13420 Wp 44x JA Solar / GW15KN-DT PVOutput - AIT SWCV92K3 W/W warmtepomp
Verwijderd
Als ik zo zit te rekenen dan is het voor mij 36 euro goedkoper om een los toestel te kopen en mijn Telfort abbo los te verlengen ipv te kiezen voor een verlening incl TyTN2.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Verwijderd
Die iPaq 600 vind ik een beetje kansloos met die scrollfunctie op het toetsenbord en de one handed operation. why??? Volgens mij staat dat allemaal haaks op de manier waarop men WM 6 wil en kan gebruiken. Dan moet je een iPhone kopen denk ik. Toetsenbord en Stylus sluit gewoon beter aan op hoe een WM6 gebruiker zijn telefoon wil bedienen. Je kunt ook overboard gaan met 'gebruiksgemak'..
Verwijderd
Weet iemand of die screenprotector die er bij geleverd word van de zelfde kwaliteit is als de Brando screenprotector?
En wat is nou het grote verschil tussen de UK en de NL versie?
De HTC p3300 en Polaris hebben geen toetsenbord en moeten het voornamelijk hebben van een zelfde soort scrollfunctie (afgezien van stylus, maar die heeft de ipaq ook), dus dat volg ik niet helemaal.Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 15:27:
Die iPaq 600 vind ik een beetje kansloos met die scrollfunctie op het toetsenbord en de one handed operation. why??? Volgens mij staat dat allemaal haaks op de manier waarop men WM 6 wil en kan gebruiken. Dan moet je een iPhone kopen denk ik. Toetsenbord en Stylus sluit gewoon beter aan op hoe een WM6 gebruiker zijn telefoon wil bedienen. Je kunt ook overboard gaan met 'gebruiksgemak'..
13420 Wp 44x JA Solar / GW15KN-DT PVOutput - AIT SWCV92K3 W/W warmtepomp
Het idee van de UK versie is dat daar veel sneller en vaker rom updates voor zullen komen. Het schrijven van een EN rom naar een NL toestel schijnt historisch gezien niet onmogelijk, maar ook niet echt eenvoudig (dat is wat ik uit de dl1 heb gelezen).Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 15:51:En wat is nou het grote verschil tussen de UK en de NL versie?
En wie wil er nou wat in het nederlands
Er wordt een screenprotector bijgeleverd (zie out of the box filmpjes op YT enzo). Op het eerste gezicht leek die verdomd veel op de screenprotector zoals die bij mijn Vario 1 was bijgeleverd... Deze was lang niet zo goed als de Brando...Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 15:51:
Hij staat in reservering bij de Bel Company in Zwolle. Tot mijn verbasing was ik de eerste. Ik had verwacht dat hij wat populairder zou zijn. Nu maar hopen dat de winkel in Zwolle hem een beetje snel geleverd krijgt.
Weet iemand of die screenprotector die er bij geleverd word van de zelfde kwaliteit is als de Brando screenprotector?
En wat is nou het grote verschil tussen de UK en de NL versie?
Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.
HTC-demodagen: vrijdag 14 september en zaterdag 15 september
Maak zelf kennis met HTC bij PDAshop.nl in Rotterdam! Van de HTC S710 smartphone tot de nieuwste HTC X7500 UMPC: bekijk de modellen en ontdek de mogelijkheden. Het demonstratieteam helpt u bovendien graag bij het beantwoorden van eventuele vragen...
http://www.pdashop.nl/htc
zouden ze de TyTN II ook al demonstreren ??
Tijdens de HTC-demodagen zal het nieuwste toestel van HTC gepresenteerd worden: de HHTC TyTN II! Dit is de opvolger van de originele HTC TyTN. Een verbeterd slide-mechanisme, Windows Mobile 6 NL, 128 MB RAM en een 3-megapixelcamera zijn de grootste veranderingen. Maak gebruik van deze unieke kans om de HTC TyTN II zelf te ervaren!
HAHAHA. ja dus.. oeps niet ver genoeg doorgelezen dus haha
Nanax schreef op donderdag 06 september 2007 @ 17:18:
eh nee waar maak je dat uit de bovenstaande tekst op?
Rechts zie je een lijstje met telefoons staan, daarboven staat de tekst van de TynT II. Ophalen zal wellicht in beperkte mate mogelijkheid zijn. Maar als ze het dit weekend kunnen introduceren, dan zal de leveringsdatum niet lang op zich laten wachten.
[ Voor 22% gewijzigd door _Rayman_ op 06-09-2007 17:35 ]
En over het verschil cq. voordelen/nadelen tussen de NL en UK versie. Die vraag is ook al een paar keer voorbij gekomenBobo89 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 19:17:
@ Mini Poeper; misschien een ideetje om in de TS ook wat info over het merk HTC neer te zetten, net zo als in het TyTN I topic?
Zelfde bij mijn werkjurma schreef op woensdag 05 september 2007 @ 22:25:
Ik heb er al een besteld via mijn werk (werk in een telefoonzaak) hij is alleen nog steeds in back-order
BTW me vorige vraag is nog niet beantwoord:
klaasbram schreef op woensdag 05 september 2007 @ 18:54:
[...]
Ik zit nog te twijfelen of ik hem nu gelijk ga bestellen (bij de groothandel) of dat ik eerst GoT reacties ga afwachten.En verder hoe kom je het te weten als je een UK versie bestel dat het dan ook een WWE versie ?? (of hoe dat ook heet)
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Daar hoef je niet op te wachten, in de link die ik hierboven heb gepost zie je dat de eerste reacties in de UK positief zijn, dus kopen zodra het kanIk zit nog te twijfelen of ik hem nu gelijk ga bestellen (bij de groothandel) of dat ik eerst GoT reacties ga afwachten.
[ Voor 1% gewijzigd door Bobo89 op 06-09-2007 20:28 . Reden: typo's ]
- Ik heb nu een UK versie besteld. Echter, gewoon wel in Nederland, zou daarom wel de NL handleiding bijgeleverd gaan worden? Of hoe moet ik dit zien?
- Voor het luisteren van muziek zou ik de HTC W100 (http://www.expansys.nl/p.aspx?i=145154) kunnen aanschaffen. Echter is deze volledig compatible met de TyTN II?
- Ik ga waarschijnlijk weer een brodit houder bestellen wanneer deze beschikbaar zijn. Echter heb ik een vraag over de connectors die ik kan gebruiken? Is het Molex systeem bruikbaar om de TyTN II aan te sluiten voor op de laden (evt via een USB lader) + gelijktijdig aan een autoradio via een AUX (of via jack uitgang)? Of moet ik zelf een kabeltje maken met bijvoorbeeld een HTC Y-cable? Ik kan hier maar weinig info over vinden...

http://forum.xda-develope...814e8bab63c3ce6fe2c70bd99
naar beneden naar de kaiser... dus dat soort dingen enzo wordt er hier bedoelt als je de UK versie koopt ??
En wat zijn die verschillen behalve de rare vertalingen en wellicht meer basic???Crusader schreef op donderdag 06 september 2007 @ 19:32:
En over het verschil cq. voordelen/nadelen tussen de NL en UK versie. Die vraag is ook al een paar keer voorbij gekomen
Verwijderd
Die toestellen, alsook Touchflo als shell over WMobile vind ik ook kansloze pogingen. Het gaat me niet om de validiteit van een telefoon die je met een hand kunt bedienen maar om de bastardisatie van Windows Mobile. Het OS leent zich in de kern gewoon niet voor dit soort functies. Het lijkt wel de omgekeerde wereld. Een OS met zoveel features en dan een toestel dat vervolgens al die features weer onbereikbaar maakt. Waarom zouden mensen die zo'n toestel kopen niet veel beter een iPhone of een MS Smartphone gebruiken? Just my 2 cents..wiljums schreef op donderdag 06 september 2007 @ 16:29:
[...]
De HTC p3300 en Polaris hebben geen toetsenbord en moeten het voornamelijk hebben van een zelfde soort scrollfunctie (afgezien van stylus, maar die heeft de ipaq ook), dus dat volg ik niet helemaal.
Poe.. het was niet mijn vraagMini Poeper schreef op donderdag 06 september 2007 @ 23:15:
[...]
En wat zijn die verschillen behalve de rare vertalingen en wellicht meer basic???
Maar wat ik me kan herinneren is dat de NL versie heel waarschijnlijk weer vage vertalingen gaat krijgen. Dat is niet het ergste, maar de UK versie heeft standaard geen NL "T9" input, even tussen aanhalingstekens want het is geen echte T9 maar meer een soort word suggestion tijdens het typen, dat in het engels is. Zal wel over te zetten zijn van een NL versie, maar zie daar maar aan te komen. Registry aanpassingen niet uitgesloten.
Verder, de belangrijkste wellicht, komen voor de UK versie vaker (en meer?) updates uit dan voor de NL versie. Ben je een echte tweaker, dan zul je zeker geïnteresseerd zijn in de releases van xda-developers, waarvan zelden NL versies uitkomen.
De NL versie schijnt gelocked te zijn op de NL firmware. Alleen te upgraden met een andere NL firmware dus.
Maar bovenstaande is wat ik zo inmiddels heb opgepikt van anderen, dus correct me if I'm wrong
Ik heb de Nederlandse woordenboek los op m'n PC staan. Deze zet ik na een hard-reset altijd over naar mijn UK S200. De woordsuggestie wordt dan Nederlands. Gek genoeg wordt dit op de Ipaq van m'n vriendin zowel Engels als Nederlands.Crusader schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 00:16:
[...]
... Zal wel over te zetten zijn van een NL versie, maar zie daar maar aan te komen. Registry aanpassingen niet uitgesloten.
Degene die de TyTN II dedelijk heeft zal ik dit sturen, dan kan deze 'm uit proberen.
[ Voor 8% gewijzigd door Mini Poeper op 07-09-2007 06:48 ]
Ben ik erg benieuwt naar. Voor mezelf haal ik toch liever een engelse versie zodat ik er wat mee kan rotzooien. Maar een werkend woordenboek zou wel fijn zijn.Mini Poeper schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 01:23:
[...]
Ik heb de Nederlandse woordenboek los op m'n PC staan. Deze zet ik na een hard-reset altijd over naar mijn UK S200. De woordsuggestie wordt dan Nederlands. Gek genoeg wordt dit op de Ipaq van m'n vriendin zowel Engels als Nederlands.
Degene die de TyTN II dedelijk heeft zal ik dit sturen, dan kan deze 'm uit proberen.
Waar kan dat voor die prijs ?DarkShadow schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 07:01:
In combo met een telfort of vodafone abbo is de telefoon te krijgen voor een mooie prijs van ongeveer 160 euro. (30/35 euro + 10 euro internet). Echt balen dat mn abbo nog niet is verlopen, dacht dat dat zou gebeuren in januari, maar blijkt dus pas in april te zijn. (ik kan wel mn abbo vanaf 29 oktober telefonisch verlengen).
Bij Smartphonestunts iig niet.
Basis abonnement EUR 35 € 369.00 € 259.00
Rob
Dit topic is gesloten.
Reminder:
Dit is een topic over de TyTN II en niet over waar je `m het beste tegen welke prijs met welk abonnement kan kopen... Daarvoor moet je gewoon eventjes naar de winkel gaan, of op TelecomVergelijk kijken.