HTC TyTN II (Kaiser); deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste
Acties:
  • 46.456 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mini Poeper schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 01:23:
[...]
Ik heb de Nederlandse woordenboek los op m'n PC staan. Deze zet ik na een hard-reset altijd over naar mijn UK S200. De woordsuggestie wordt dan Nederlands. Gek genoeg wordt dit op de Ipaq van m'n vriendin zowel Engels als Nederlands.
Is dat deze versie?
http://www.mccune.nl/?p=46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crusader schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 00:16:
[...]

Poe.. het was niet mijn vraag ;)
Maar wat ik me kan herinneren is dat de NL versie heel waarschijnlijk weer vage vertalingen gaat krijgen. Dat is niet het ergste, maar de UK versie heeft standaard geen NL "T9" input, even tussen aanhalingstekens want het is geen echte T9 maar meer een soort word suggestion tijdens het typen, dat in het engels is. Zal wel over te zetten zijn van een NL versie, maar zie daar maar aan te komen. Registry aanpassingen niet uitgesloten.
Verder, de belangrijkste wellicht, komen voor de UK versie vaker (en meer?) updates uit dan voor de NL versie. Ben je een echte tweaker, dan zul je zeker geïnteresseerd zijn in de releases van xda-developers, waarvan zelden NL versies uitkomen.
De NL versie schijnt gelocked te zijn op de NL firmware. Alleen te upgraden met een andere NL firmware dus.
Maar bovenstaande is wat ik zo inmiddels heb opgepikt van anderen, dus correct me if I'm wrong :)
Let op, als je een toestel van een provider aanschaft ben je bijna altijd afhankelijk van je provider voor een update van wm6, naast de CID (country id) lock heb je vaak ook nog een provider lock. Je kunt je toestel dan ook niet bij htc registreren voor updates. Dus als je echt wil tweaken/cq andere rom images gebruiken dan moet je een htc toestel hebben en niet bijvoorbeeld een htc-orange.

Na een tijdje komt er vanzelf een cid unlock beschikbaar en dan maakt het niet meer uit maar tot die tijd is een WWE versie het handigst. Dus als je gedult hebt dan maakt het niet zoveel uit en kun je na een tijdje een WWE versie over de NL versie heen zetten. Let wel op dat bij dit soort grappen je garantie vervalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rob-Pol schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 08:14:
[...]

Waar kan dat voor die prijs ?
Bij Smartphonestunts iig niet.

Basis abonnement EUR 35 € 369.00 € 259.00

Rob
Hey Rob,
ik zou als ik jou was even bij telecomadvies.nl kijken.
Probeer wel een abonnement in combinatie met internet te nemen, scheelt veel op de telefoon
Bij mij: vodafone 27,50 (24 mnd. voor 22,95) + internet blox (9,50) + HTC Tytn 2 (161) + rembours (7,50) zorgt ervoor dat ik over 2 jaar minder dan 40E per maand betaal aan een abonnement met 200 belminuten, een 3,6mbit internetverbinding (wel + - 50 mb. max p/m) en een HTC Tytn 2 .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajpohv
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-04 08:42
Beetje late constatering misschien, maar er zit geen Infrarood op de Kaiser :'(
Met wat leuke (self made bijvoorbeeld) software kun je dan je eigen afstandbediening maken en alles aansturen. Of is er ook de mogelijkheid om een (krachtige) infrarood extensie op de Kaiser via de mini-usb aan te sluiten.

Ik ben op dit moment bij die grote 'printer' fabrikant in Venlo aan het werk en ben onderzoek aan het doen aan touchscreentjes, het gedrag en prototyping van software met Java Swing (en verwanten). En om dan iets te maken voor de Kaiser is dan namelijk hardstikke fun :*) (happy happy joy joy!)

It's a beautiful day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poster
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Hier een review van Tracy and Matt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:22
Ik zag net dat de Vario 3 nu officieel in de verwachte toestellen op de duitse t-mobile site staat. Dus echt officieel in het lijstje waarin staat dat hij in oktober komt.

ben benieuwd wat NL te zeggen heeft..

zou een mini usb lader voor een qtek 8020/t-mobile SDA passen?

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajpohv
Quote bovenstaande review: "So would I recommend this device? You bet I would!"

Ik wil hebbe! En snel! |:(

It's a beautiful day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
Rob-Pol schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 08:14:
[...]

Waar kan dat voor die prijs ?
Bij Smartphonestunts iig niet.

Basis abonnement EUR 35 € 369.00 € 259.00

Rob
afgebeld.nl, overigens ook nog met een databundel erbij en voor 24 maanden.

[ Voor 10% gewijzigd door DarkShadow op 07-09-2007 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:21

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

ajpohv schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 10:33:
Met wat leuke (self made bijvoorbeeld) software kun je dan je eigen afstandbediening maken en alles aansturen. Of is er ook de mogelijkheid om een (krachtige) infrarood extensie op de Kaiser via de mini-usb aan te sluiten.

Ik ben op dit moment bij die grote 'printer' fabrikant in Venlo aan het werk en ben onderzoek aan het doen aan touchscreentjes, het gedrag en prototyping van software met Java Swing (en verwanten). En om dan iets te maken voor de Kaiser is dan namelijk hardstikke fun :*) (happy happy joy joy!)
Wat kost zo'n IR extentie?

Enne, doe je in die donkere krochten van complex 3 alleen met java die proggies maken, of ook met bv .NET? Ik kan niet wachten tot ik de Kaiser heb, de images/documentatie/libraries voor wm6 zien d'r belovend uit... ;)

En ik vraag me af hoe vaak die review van Matt en Tracy nog voorbij komt... :?

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 07:01:
In combo met een telfort of vodafone abbo is de telefoon te krijgen voor een mooie prijs van ongeveer 160 euro. (30/35 euro + 10 euro internet).
Waar heb je dit gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 15:23
Reminder:

Dit is een topic over de TyTN II en niet over waar je `m het beste tegen welke prijs met welk abonnement kan kopen... Daarvoor moet je gewoon eventjes naar de winkel gaan, of op TelecomVergelijk kijken.

Lol dat staat er dus als ik een reply wil posten. Maar goed, ik heb een vraagje over deze telefoon. Ik wil er een zorgeloos internet abonnement mee afsluiten. Maar dan heb ik een max van 50MB per maand heb ik dus begrepen. Is dat een beetje een redelijke hoeveelheid?

Met andere woorden, met normaal internet en e-mail/msn gebruik dan ga ik daar toch nooit overheen? Deze TyTN II slaat toch ook gewoon alle bezochte sites op in ze cache waardoor in het vervolg bezoekjes aan die site minder kb's kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angelus1753
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-08 08:20
Troxel schreef op donderdag 06 september 2007 @ 22:03:Voor het luisteren van muziek zou ik de HTC W100 (http://www.expansys.nl/p.aspx?i=145154) kunnen aanschaffen. Echter is deze volledig compatible met de TyTN II?
Ik ga waarschijnlijk weer een brodit houder bestellen wanneer deze beschikbaar zijn. Echter heb ik een vraag over de connectors die ik kan gebruiken? Is het Molex systeem bruikbaar om de TyTN II aan te sluiten voor op de laden (evt via een USB lader) + gelijktijdig aan een autoradio via een AUX (of via jack uitgang)? Of moet ik zelf een kabeltje maken met bijvoorbeeld een HTC Y-cable? Ik kan hier maar weinig info over vinden...
Ik ben ook aan het zoeken naar accesoires, en heb even naar die WC100 gekeken.
Bij PDAshop is deze veel goedkoper (en niet de belachelijke 10euro verzendkosten van expansys!) en daar staat hij specifiek voor de Tytn II vermeld.
Wat dat 2e ding betreft, ik heb dit dingetje gevonden:
Veripart 3-in-1 Converter HTC ExtUSB
Daar staat specifiek bij dat je en kan laden, en kan luisteren!
Ik ben ook van plan dit ding te gebruiken om muziek te kunnen spelen naar een ander apparaat (autoradio aux / boxjes)

Edit: Zelf neem ik niet die WC100, maar een (veel coolere) variant van de s100:
i-Tech Clip Radio Stereo Headset
Deze i-Tech is nieuwe en beter dan de HTC S100 (wat ook gewoon een itech is geloof ik). En hij is goedkoper dan die HTC. En je hebt radio, en je hebt bluetooth, en ik heb iemand gevonden via marktplaza die die dingen ook levert en volgende week z'n prijzen laat zakken...

[ Voor 14% gewijzigd door Angelus1753 op 07-09-2007 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damocles.NL schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 12:47:
Dit is een topic over de TyTN II en niet over waar je `m het beste tegen welke prijs met welk abonnement kan kopen... Daarvoor moet je gewoon eventjes naar de winkel gaan, of op TelecomVergelijk kijken.

Ik wil er een zorgeloos internet abonnement mee afsluiten. Maar dan heb ik een max van 50MB per maand heb ik dus begrepen. Is dat een beetje een redelijke hoeveelheid?
Dat staat ook wel haaks op elkaar hoor. ;)

Op mijn HTC Wizard verbruikte ik maximaal 400 MB per maand. Maar misschien was ik wat extremer met gergeld mail pollen, RSS-feed op Today Screen, en een hoop gebrowse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajpohv
Rowdy.nl schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 12:40:
[...]
Wat kost zo'n IR extentie?

Enne, doe je in die donkere krochten van complex 3 alleen met java die proggies maken, of ook met bv .NET? Ik kan niet wachten tot ik de Kaiser heb, de images/documentatie/libraries voor wm6 zien d'r belovend uit... ;)
[....knip....]
Mijn vraag is juist, bestaat er een die compatible is en wat die kost...daar is onze grote vriend Google etc voor ;)

Ligt aan het project. Het project *** gebruikt voornamelijk Java. Maar project ****** gebruikt weer andere dingen.

It's a beautiful day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Damocles.NL schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 12:47:
Lol dat staat er dus als ik een reply wil posten. Maar goed, ik heb een vraagje over deze telefoon. Ik wil er een zorgeloos internet abonnement mee afsluiten. Maar dan heb ik een max van 50MB per maand heb ik dus begrepen. Is dat een beetje een redelijke hoeveelheid?

Met andere woorden, met normaal internet en e-mail/msn gebruik dan ga ik daar toch nooit overheen? Deze TyTN II slaat toch ook gewoon alle bezochte sites op in ze cache waardoor in het vervolg bezoekjes aan die site minder kb's kosten?
Je leest 't, je begrijpt 't, en je post toch zo'n bericht in dit topic. Het heeft (behalve dat je de Kaiser wilt hebben) helemaal niets te maken met de Kaiser? Gewoon zoeken op dataverbruik, prijzen, wm6 ed...?

* Rowdy.nl moest even stoom afblazen op al die figuren die blauwe letters niet zien of gewoon bewust negeren... :(

Twee interessante links over de TyTn II:
Paul's must have FREE Kaiser applications!
Lijst met handige applicaties voor je TyTn II
Lijst van ergelijkheden mbt de Kaiser
Gelukkig nog redelijk leeg, allen problemen dat iemand volgens z'n vrouw er teveel mee speelt, een Mac gebruiker die niet via de TyTn II ze Mac met internet kan verbinden en iemand die klaagt dat het scherm te spiegelt in direct zonlicht.

't valt me op dat ze op Modaco hardnekkig Kaiser blijven gebruiken... ;)

Voor in de TS misschien handig;

GPS instellingen:
- Program Port COM4
- Hardware port 'none'
- Baud rate 4800

Tip: openen van de SIMkaart houder schakelt je device uit. Dit hoort zo, is geen bug... ;)

De carkit voor de TyTn kan gebruikt worden voor de TyTn. het past niet perfect, maar volgens post op Modaco goed genoeg. (95%)

Bij het gebruik van Google Maps icm GPS, zul je merken dat het vaak niet werkt. Schijnbaar wacht Google Maps niet lang genoeg voor een fix. Eerst TomTom starten en die laten wachten voor een fix, en vervolgens Google Maps starten kan gebruikt worden als WorkAround.

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-08 13:55
Angelus1753 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 12:53:
[...]

Ik ben ook aan het zoeken naar accesoires, en heb even naar die WC100 gekeken.
Bij PDAshop is deze veel goedkoper (en niet de belachelijke 10euro verzendkosten van expansys!) en daar staat hij specifiek voor de Tytn II vermeld.
Wat dat 2e ding betreft, ik heb dit dingetje gevonden:
Veripart 3-in-1 Converter HTC ExtUSB
Daar staat specifiek bij dat je en kan laden, en kan luisteren!
Ik ben ook van plan dit ding te gebruiken om muziek te kunnen spelen naar een ander apparaat (autoradio aux / boxjes)

Edit: Zelf neem ik niet die WC100, maar een (veel coolere) variant van de s100:
i-Tech Clip Radio Stereo Headset
Deze i-Tech is nieuwe en beter dan de HTC S100 (wat ook gewoon een itech is geloof ik). En hij is goedkoper dan die HTC. En je hebt radio, en je hebt bluetooth, en ik heb iemand gevonden via marktplaza die die dingen ook levert en volgende week z'n prijzen laat zakken...
He Thnx, twee goede opties! Die I-tech is inderdaad veel mooier, kun je lekker draadloos werken! Wie is die gast op marktplaats die zijn prijzen laat zakken? O-)

Die 3-1 cable is denk ik wel de uitkomst voor laden/muziek luisteren in de auto. ookal heb ik een A2DP enabled autoradio, blijft het beste om gewoon via de kabel te luisteren... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:47

Crusader

Arc Nature

Rowdy.nl schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 13:28:
[...]

De carkit voor de TyTn kan gebruikt worden voor de TyTn.
Nou, dan hoop ik maar dat de TyTN II carkit gebruikt kan worden met de TyTN II :)

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Crusader schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 13:45:
[...]

Nou, dan hoop ik maar dat de TyTN II carkit gebruikt kan worden met de TyTN II :)
Nee, dat past niet... :P (tis vrijdag?)

Was meer als tip voor de huidige TyTn bezitters, zodat ze een concern minder hebben als ze willen overstappen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
Geachte heer ****,

Hartelijk dank voor uw e-mail met het onderwerp 'TyTN 2'.

Hierbij kan ik u mededelen dat wij in de tweede week van september de TyTn 2 verwachten.

(smartphoneshop) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merev
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-08 17:59
mregeling2005 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 14:16:
Geachte heer ****,

Hierbij kan ik u mededelen dat wij in de tweede week van september de TyTn 2 verwachten.

Telecomadvies geeft dezelfde verwachting uit. Dus wat dat betreft verwacht ik ook dat we niet zo lang meer hoeven te wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajpohv
Ik verwacht dat TomTom navigator 7 ook niet over al te lange tijd zal uitkomen. Zal deze te installeren zijn op WM6 anders gezegd op de Tytn II? Of weten we dat pas als iemand de Tytn II in zijn bezit heeft.

Iemand nog een antwoord/kennis over mijn infrarood vraag?

It's a beautiful day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
ajpohv schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 15:25:
Of weten we dat pas als iemand de Tytn II in zijn bezit heeft.
Ik denk dat we dat pas weten als TomTom7 uitkomt :P

Ander vraagje: Ik heb bij algebeld.nl de EN versie besteld. Gelukkig zie ik genoeg posts dat het woordenboek makkelijk is over te zetten. Maaar: Is dit de WWE versie eigenlijk? Ik heb hun een mailtje gestuurd maar helaas nog geen antwoord terug.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ontbreken van infrarood is jammer, maar het is niet iets waar ik me druk om zal maken (alhoewel die remote control programma's wel erg leuk zijn) gezien het feit dat het toestel voor de rest wel 100% compleet is.

Hoe zit het eigenlijk met de HTC TyTn II's die door providers worden uitgegeven? Hoe erg zullen die verschillen van het originele model qua kleur, software en meegeleverde accessoires? Een enkel logo van Vodafone erbij of iets dergelijks vind ik niet erg, maar ik wil wel gewoon de volle functionaliteit en dergelijke die je ook bij een originele HTC TyTn II krijgt natuurlijk :)

Wat jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 15:40:
Ontbreken van infrarood is jammer, maar het is niet iets waar ik me druk om zal maken (alhoewel die remote control programma's wel erg leuk zijn) gezien het feit dat het toestel voor de rest wel 100% compleet is.
Hmmmz... helemaal kompleet zonder FM radio en een 2004resolutie(320x240) noem ik hem ook niet... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Djerique schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 16:14:
[...]
Hmmmz... helemaal kompleet zonder FM radio en een 2004resolutie(320x240) noem ik hem ook niet... |:(
Ach, wie zit er nog te wachten op (het gewauwel van) FM Radio terwijl je er enkele GB's aan MP3 op kan zetten?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
  • Laatst online: 15-04-2021
mregeling2005 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 14:16:
Geachte heer ****,

Goedemiddag,

Bedankt voor uw mail.

Dit toestel wordt verwacht half september.

Hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

D van B

2Call B.V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ajpohv schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 10:33:
Als het echt moet steek je gewoon deze in je Tytn II: http://www.usbgear.com/usbirda.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@velen: Ik heb in verleden vaak genoeg gehoord dat bepaald toestel werd verwacht in die en die week...betekende vaak 'rustig' nog 2 weken (of meer) wachten......dus don't get your hopes up too high....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajpohv
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 16:42:
[...]
Als het echt moet steek je gewoon deze in je Tytn II: http://www.usbgear.com/usbirda.html
Helaas zal deze niet passen. Deze is voor een normale usb poort en dan zit de mini-usb poort van de TytnII ook nog eens onderaan.

Ik zoek meer zo iets:klik
Dit is idd een oude (retro :P ) oplossing maar voor het ff uitbreiden voor een afstandbediening functie toppie. Toch?

It's a beautiful day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Waarom zou je in godsnaam je telefoon/pda/whatever als afstandsbediening willen gebruiken? Voldoet de originele niet? Ik heb het ook wel eens geprobeerd met m'n pda, maar vind het gewoon niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crusader schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 17:32:
Waarom zou je in godsnaam je telefoon/pda/whatever als afstandsbediening willen gebruiken? Voldoet de originele niet? Ik heb het ook wel eens geprobeerd met m'n pda, maar vind het gewoon niet werken.
B) Noem jij jezelf een nerd!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Nee, waar staat dat? :+

Ben een tweaker/ondernemer. En realist... en zie dat een pda als afstandsbediening niet gebruiksvriendelijk is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om het wachten wat draaglijker te maken, deze video is echt om te gieren, die man is niet te schatten: http://www.youtube.com/watch?v=uQ8HXpJx2RY

Hij lijkt uiteindelijk niet voor de Kaiser te gaan... Dat zal hij zich nog beklagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo89
  • Laatst online: 10:52
De pricewatch is weer flink aangevuld! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Troxel schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 15:37:
Ander vraagje: Ik heb bij algebeld.nl de EN versie besteld. Gelukkig zie ik genoeg posts dat het woordenboek makkelijk is over te zetten. Maaar: Is dit de WWE versie eigenlijk? Ik heb hun een mailtje gestuurd maar helaas nog geen antwoord terug.... :X
Nog steeds geen mailtje terug van "algebeld.nl"... iemand het verlossende antwoord voor mij? Thnx!

_/-\o_

ps. nog niemand in NL die zijn TyTN II via de UK heeft ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkstr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-05-2024
en zo plaats je je accu erin: http://www.youtube.com/watch?v=wFWyJu8Ozc0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
Troxel schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 08:29:
[...]

Nog steeds geen mailtje terug van "algebeld.nl"... iemand het verlossende antwoord voor mij? Thnx!

_/-\o_

ps. nog niemand in NL die zijn TyTN II via de UK heeft ontvangen?
WWE is World Wide English en is gelijk aan de UK/EN versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zky_
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-04 00:58
Bij Belcompany staat ie al in de folder voor aankomende week!

Moisture is the essence of wetness!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Laatst online: 14-07 21:38
Zky_ schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 16:21:
Bij Belcompany staat ie al in de folder voor aankomende week!
Lol, hoe kan je die folder al hebben? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
Afbeeldingslocatie: http://www.e-messenger.nl/belcompany_nl/20070907blaa/1024/images/imagespage8/art_56.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkstr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-05-2024
ben net even wezen vragen bij de BC in Ljouwerd, daar komen ze komende week binnen. (halverwege de week ongeveer) NL of UK kon ie niet zeggen, dat wist ie nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Laatst online: 02-09 22:17
<knip>

[ Voor 97% gewijzigd door DaSaN op 08-09-2007 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
Zijn er eigenlijk al mensen hier in dit topic die hem hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Is er bekend of er een trend is met introductieprijzen? Het blijft koffiedik kijken en er is uiteraard van aanbod/vraag.
Wat ik bedoel of dat de (pre-)order prijs, ook de prijs zal zijn als het toestel eenmaal een week in de verkoop is.
Voorbeeld: bedrijf X vraagt nu 699,= voor het toestel (aanname is, dat dit toestel over 1 week beschikbaar komt). Zal de prijs over 2 weken nog steeds deze zijn, of zal dit lager/hoger uitkomen?

ps:
Met de bovenstaande vraag wil ik geen discussie ontlokken over prijzen/bedrijven/etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Kerel, waar heb je dat plaatje vandaan? Ik krijg op de vodafone site niks gevonden en ben toevallig een uurtje voordat je jouw post maakte bij de vodafone winkel in Eindhoven geweest. Daar keken de verkopers een beetje dom uit hun ogen toen ik tytn II riep , kaiser zei en eventueel een vodafone branded model noemde.
De verkoper vertelde me, ik weet het zodra ze hier in de winkel liggen, verder kan ik er niks over vertellen...Tja...

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajpohv
Apache4u schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 18:53:
[...]

Kerel, waar heb je dat plaatje vandaan? ...knip...
Heej Kerel, gewoon ff zoeken...

tip: folder belcompany.nl !?

:O

It's a beautiful day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunnyDealer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-03-2023
Kerel, waar heb je dat plaatje vandaan? Ik krijg op de vodafone site niks gevonden en ben toevallig een uurtje voordat je jouw post maakte bij de vodafone winkel in Eindhoven geweest. Daar keken de verkopers een beetje dom uit hun ogen toen ik tytn II riep , kaiser zei en eventueel een vodafone branded model noemde.
De verkoper vertelde me, ik weet het zodra ze hier in de winkel liggen, verder kan ik er niks over vertellen...Tja...
Bel company, kijken op pagina 7

edit: sorry, dubbele post/antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
In de folder staat niet vermeld dat hij ook GPS heeft :? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

My-life schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 20:17:
Maar dat heeft ie natuurlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:29

robertwebbe

Robert Webbe

My-life schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 20:17:
Er staat veel meer in dat hij wel heeft maar niet wordt genoemd. Het blijft voor zo'n marketing afdeling ook moeilijk om een mix te vinden van de beste punten (niet alle klanten zijn tweakers...).
henkstr schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 18:11:
ben net even wezen vragen bij de BC in Ljouwerd, daar komen ze komende week binnen. (halverwege de week ongeveer) NL of UK kon ie niet zeggen, dat wist ie nog niet.
Meestal nemen ze alleen de NLD versie op voorraad en de WWE (Engels) is op bestelling leverbaar. Alleen die MaxCenter winkels hebben wel vaak de WWE versies op voorraad.

[ Voor 37% gewijzigd door robertwebbe op 09-09-2007 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.tracyandmatt.co.uk/blogs/media/blogs/tracyandmatts_blog/vodafone1615.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theunwired.net/media/news/vodafone_uk_v1615_online_shop_teaser_small.jpg

Daar issie dan eindelijk! Ziet er netjes uit! Mocht de achterkant ook zo "clean" zijn. 8)

Link

Link

Edit: Als ik onderstaand toestel als voorbeeld neem komt er achterop vast nog een logo. :'(

Afbeeldingslocatie: http://content.modaco.net/nedge2k/images/23-May-2007_htcv145.jpg

Edit 2: Geen Handsfree? Das minder. |:(

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2007 03:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:17

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Tuurlijk heeft 'ie handsfree: al is het via bluetooth. Misleidender vind ik het negatieve kruisje bij "Tri-band", want dat zou impliceren dat hij niet eens drie banden aan kan. Werkelijkheid is dat hij er vier aan kan :/

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:49
robertwebbe schreef op zondag 09 september 2007 @ 00:49:
[...]

Er staat veel meer in dat hij wel heeft maar niet wordt genoemd. Het blijft voor zo'n marketing afdeling ook moeilijk om een mix te vinden van de beste punten (niet alle klanten zijn tweakers...).

[...]
Hmmz, erbij zetten dat het tevens een navigatiesysteem is en er een proefversie van TomTom bijzit vind ik zelf wel redelijk goede reclame! ;)

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harmsen schreef op zondag 09 september 2007 @ 11:30:
[...]

Hmmz, erbij zetten dat het tevens een navigatiesysteem is en er een proefversie van TomTom bijzit vind ik zelf wel redelijk goede reclame! ;)
zo zie je maar dat die telefoonboeren alleen maar verstand (en interesse) hebben van abonnementen en niet van iets meer ingewikkelde toestellen. Zelfs een eenvoudige advertentie lukt niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:42

aerofreak

Steve Jobs

Wij tweakers weten beter :Y)

benieuwd wie met de eer gaat strijken die de eerste is...

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

aerofreak schreef op zondag 09 september 2007 @ 13:32:
Wij tweakers weten beter :Y)

benieuwd wie met de eer gaat strijken die de eerste is...
Nou, ik heb hier een TNT Pakketservice "Hallo-als-je-de-deur-opengedaan-had-had-je-nu-een-pakketje"-bondinges gehad. Ik code intikken op Track-n-Trace en hij komt bij Zwolle vandaan. Mijn telefoonbestelling zou uit Doetinchem moeten komen en dan zou Zwolle een serieuze kandidaat zijn volgens mijn postbodevwiendjah om z'n reis te beginnen qua distributiecentra. Dan had ik hem gisteren gehad staat er op het papiertje ;(

Maar misschien heb ik het wel helemaal mis hoor want ik verwacht wel meer pakketjes (maar uit Rotterdam en Amsterdam)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DUX schreef op zondag 09 september 2007 @ 13:40:
[...]

. Mijn telefoonbestelling zou uit Doetinchem moeten komen en dan zou Zwolle een serieuze kandidaat zijn volgens mijn postbodevwiendjah om z'n reis te beginnen qua distributiecentra.
Waar heb je hem besteld dan? :)

(zou mooi zijn als het de meesten hem deze week krijgen, dan kunnen we tenminste ingaan op de tytn ll zelf ipv wanneer hij uitkomt\wattie kost etc etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

Mijn telefoon was besteld bij algebeld.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:29

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 12:39:
[...]
zo zie je maar dat die telefoonboeren alleen maar verstand (en interesse) hebben van abonnementen en niet van iets meer ingewikkelde toestellen. Zelfs een eenvoudige advertentie lukt niet meer
Mmmm, ik heb een uitdaging voor je: Wat zou jij dan hebben neergezet in die 5 regels ruimte?
Houdt er dan rekening mee dat de meeste geinteresseerden die de folder krijgen geen tweaker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
Ik zou in ieder geval de navigatie feature met TomTom vermelden en dat dit gratis is. Ingebouwde GPS hoef je niet te vermelden, het gaat mensen om de werking ervan. Aanzetten en beginnen, dat kan toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
robertwebbe schreef op zondag 09 september 2007 @ 14:02:
[...]

Mmmm, ik heb een uitdaging voor je: Wat zou jij dan hebben neergezet in die 5 regels ruimte?
Houdt er dan rekening mee dat de meeste geinteresseerden die de folder krijgen geen tweaker zijn.
Windows Mobile 6.0 pro
Touchscreen
Volledig toetsenbord
Draadloos internet wifi/GRPS/UMTS/HSDPA
MP3 speler / TomTom navigatie

I, for one, like Roman numerals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 09:20
hoe zit het eigenlijk met touchflow, zit het er nu WEL of NIET op ?

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Pimmetje651 schreef op zondag 09 september 2007 @ 19:59:
Een uitgeklede versie zit er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pimmetje651 schreef op zondag 09 september 2007 @ 19:59:
Hij zit erin bij Internet Explorer om naar beneden te scrollen en bij de adres/telefoonboek ook om te scrollen naar beneden.
Andere berichten heb ik tot nu toe niet gelezen/gezien

Vanaf morgen breekt alle hel los

offtopic:
Mediamarkt krijgt ze pas in oktober

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Vodafone V1615 staat nu ook op PDADB Link

Deze zou mooi in de IS kunnen worden geupdate: Link

Raar ze hebben voor de V1615 een ander formaat neergezet: 59 x 112 x 18.45 millimetres zal wel een foutje zijn? :?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2007 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajpohv
Eigelijk wilde ik wachten tot dat iemand hier de TytnII thuis had en op dat moment gaan bestellen. Maar ik kan niet meer wachten. Kijkend naar de shopreviews en de reacties hier en de webwinkel, heb ik bij Algebeld besteld. Hopelijk krijgen ook (?) zij hem vandaag binnen en kunnen ze hem naar mij versturen :)

Ik ben benieuwd wie hem 't eerst binnen heeft (en via welke webwinkel)!? :X

It's a beautiful day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 00:16:
De Vodafone V1615 staat nu ook op PDADB Link

Deze zou mooi in de IS kunnen worden geupdate: Link

Raar ze hebben voor de V1615 een ander formaat neergezet: 59 x 112 x 18.45 millimetres zal wel een foutje zijn? :?
Dat moet wel een fout zijn idd. Bovendien is het enige verschil wat ik zie tussen de V1615 en de HTC TyTn II is het uiterlijk (mooier!) en misschien een logo'tje of twee. Valt opzich wel mee wat betreft verneukeratief niveau :)

In tegenstelling tot die T-Mobile Vario:

Afbeeldingslocatie: http://pdadb.net/img/mda_vario3.jpg

Wat een lelijk ding is dat vergeleken hiermee:

Afbeeldingslocatie: http://pdadb.net/img/v1615.jpg

Ben benieuwd naar die Vodafone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6bit
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06-2022
DUX schreef op zondag 09 september 2007 @ 13:40:
[...]

Nou, ik heb hier een TNT Pakketservice "Hallo-als-je-de-deur-opengedaan-had-had-je-nu-een-pakketje"-bondinges gehad. Ik code intikken op Track-n-Trace en hij komt bij Zwolle vandaan. Mijn telefoonbestelling zou uit Doetinchem moeten komen en dan zou Zwolle een serieuze kandidaat zijn volgens mijn postbodevwiendjah om z'n reis te beginnen qua distributiecentra. Dan had ik hem gisteren gehad staat er op het papiertje ;(

Maar misschien heb ik het wel helemaal mis hoor want ik verwacht wel meer pakketjes (maar uit Rotterdam en Amsterdam)...
en..... kwam het van algebeld.nl..... de spanning wordt te veel |:( |:(

the things we fear most have already happened to us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

Let op het volgende: T-Mobile heeft in Engeland reclame voor een device wat helemaal niet anders eruit ziet, dus zonder de platte knoppen:

Afbeeldingslocatie: http://content.modaco.net/imagewell/varioIII.jpg
6bit schreef op maandag 10 september 2007 @ 09:31:
en..... kwam het van algebeld.nl..... de spanning wordt te veel |:( |:(
Ja, wat denk je van mij dan :D Ik moet de hele dag nog werken voordat ik langs kan bij het postkantoor!

[ Voor 42% gewijzigd door DUX op 10-09-2007 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajpohv
DUX schreef op maandag 10 september 2007 @ 09:34:
Let op het volgende: T-Mobile heeft in Engeland reclame voor een device wat helemaal niet anders eruit ziet, dus zonder de platte knoppen:

Ja, wat denk je van mij dan :D Ik moet de hele dag nog werken voordat ik langs kan bij het postkantoor!
Kun je niet op je werk vertellen dat je de wereld moet redden en de "bom" moet ophalen bij het postkantoor? >:)

edit: typo

It's a beautiful day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6bit
ik zou eventueel zelfs willen bellen met een valse bommelding zodat je even weg kunt...

dit is natuurlijk een grapje....... O-) O-)
(voordat een of andere gek straks echt belt) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

Nouja, voordat iedereen op z'n kop gaat staan: misschien is het dus helemaal geen telefoon he. Misschien had m'n vader een pakketje besteld voordat hij op vakantie ging, alleen lijkt dat gewoon niet waarschijnlijk.

Inmiddels weet ik wel dat het niet het pakketje uit Rotterdam betreft want PDAShop mailde me daarjuist dat ik nog een mail ga krijgen wanneer m'n bestelling (screenfolie) verzonden gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6bit
mmm je zou natuurlijk ook algebeld.nl even kunnen bellen en vragen of ze de eerste exemplaren al verstuurd hebben, dan hebben wij allemaal rust en jij ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajpohv
6bit schreef op maandag 10 september 2007 @ 10:14:
mmm je zou natuurlijk ook algebeld.nl even kunnen bellen en vragen of ze de eerste exemplaren al verstuurd hebben, dan hebben wij allemaal rust en jij ook
Graag! :D

It's a beautiful day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

Schuif het maar weer op mij af he; jullie kunnen natuurlijk ook bellen :> </slowchat>

[ Voor 7% gewijzigd door DUX op 10-09-2007 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
..... maar ik verwacht niet dat het een verzending van algebeld.nl is... sorry!! Dit omdat ik ook een TyTN II heb besteld daar (de EN versie), en nog contact heb gehad zaterdag en ze mij toen vertelde dat er nog niets op voorraad lag... (of er is slechte interne communicatie bij hun maar lijkt me sterk)...

Sorry :'(

Maar indicatie was wel in de loop van DEZE week :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 20:07
Andere winkels van Telecombinatie hebben ook nog niets op voorraad, zelf als ze kijken in het systeem van de leverancier staat er nog 'pre-order' :|

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:49
Ik verwacht dat ie pas vrijdag leverbaar is bij de winkels. Expansys heeft die datum ook op de website staan. Veel winkels zeggen ook in de loop van deze week.
Misschien dat Daanno wat meer weet?

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Nog een klein vraagje over de WWE of UK/EN versies: Wanneer besteld in NL (dus zoals ik bij algebeld.nl), worden deze dan wel met een:
- NL handleiding
- NL 220V lader (met goede stekker)

geleverd? :?

Er is vast wel iemand hier die ervaring heeft met deze versies maar dan van een andere HTC zoals de P3300 of P6300 o.i.d...?

Thnx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6bit
ARF morrel de morrel. :( :( :(

Ik heb hem ook bij algebeld.nl besteld, ong. 1,5 week geleden. Ik laat hem bezorgen op mijn werk en nu werd ik net gebeld door de receptioniste dat er een pakje voor me was.
Ik ben nog nooit zo snel een trap af gerend, wat ziet mijn oog een pakje van het juiste formaat... ik pakte het sneller uit dan een kind van vijf zijn kerstcadeau's kan uitpakken is het een set mappen voor een cursus die ik volg.

8)7 |:( AAAAAAAAAAAAH ik wacht al een tijdje op die mappen, maar NIET NU!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Troxel schreef op maandag 10 september 2007 @ 10:48:
Nog een klein vraagje over de WWE of UK/EN versies: Wanneer besteld in NL (dus zoals ik bij algebeld.nl), worden deze dan wel met een:
- NL handleiding

Er is vast wel iemand hier die ervaring heeft met deze versies maar dan van een andere HTC zoals de P3300 of P6300 o.i.d...?

Thnx ;)
WEL een 220v stekker

GEEN NL handleiding (maar een engelse, duh;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Ok, maar met wel de gewone stekker eraan, geen rare UK stekker? Dat was mijn vraag eigenlijk... sorry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
Troxel schreef op maandag 10 september 2007 @ 10:48:
- NL handleiding

Thnx ;)
Dit staat tenminste op de site van smartphonestunts

# Netwerk: Quadband GSM/GPRS: 850/900/1800/1900 Mhz, UMTS/HSDPA
# Besturingssysteem: Microsoft Windows Mobile 6 UK Professional PPC
# Processor: 400 Mhz
# Afmetingen: 112 x 59 x 19 mm
# Gewicht: 190 gram
# Scherm: 2,8" TFT QVGA scherm (240 x 320 pixels);
# Geheugen: 128 MB RAM / 256 MB ROM, Extern: MicroSD geheugenkaart
# Verbindingen: HTC TouchFLo, GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA, Bluetooth 2.0, USB, Wireless Lan 802.11 b/g.
# Email types: Microsoft Exchange E-mail, POP3, SMTP, IMAP4
# GPS: Ingebouwde GPS
# Externe vormgeving: Geintegreerde foto/video 3.0 Mpixel camera, 2e camera voor videobellen, uitschuifbaar toetsenbord
# Garantie: 24 maanden pick-up & delivery garantie

Wat zit er in de doos van de HTC TyTN II (P4550) UK ?

# HTC TyTN II (P4550) UK
# Reislader (220v)
# 1350 mAh Batterij
# HTC ExtUSB kabel
# Stereo headset
# Nederlandse handleiding en Quick Start Guide
# Software CD
# Beschermhoes

Waarom een Nederlandse HTC TyTN II (P4550) UK kopen?

# Getest op alle GSM netwerken in Nederland.
# Alle GPRS en MMS settings voorgeprogrammeerd.
# Nederlandstalige handleiding in de doos.
# Nederlandstalige Quick Start Guide in de doos.
# 24 maanden pick-up en return garantie.
# Call-center voor 1e lijns gebruikersvragen.

[ Voor 40% gewijzigd door AleSyS op 10-09-2007 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Troxel schreef op maandag 10 september 2007 @ 11:06:
[...]

Ok, maar met wel de gewone stekker eraan, geen rare UK stekker? Dat was mijn vraag eigenlijk... sorry :)
Ja hoor, gewoon een normale nederlandse oplader.

Wat betreft de taal van de handleiding zal ik er niet vanuit gaan dat die in NL is. Ik heb dit in het verleden vaker gehad.

Ik vind het ook wel logisch. Er zou anders een aparte handleiding moeten worden gemaakt met Nederlandse tekst en Engelse screenshots. Maar wie weet heb je geluk (wanneer je voorkeur uiteraard ligt bij een nederlandstalige handleiding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Mwa... maakt me niet zo veel uit. Mijn engels is zowat zo goed als mijn NL dus no probs there. :)

Echter de lader moet wel gewoon een NL ding zijn, want zo'n verloopstekker e.d. lijkt me niet zo fancy 8)7

Thnx voor de info!

[ Voor 19% gewijzigd door Troxel op 10-09-2007 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
  • Laatst online: 03-09 18:55

wiz

Connecting the world

Ik heb hem nu zo'n week in huis (de Engelse WWE versie, besteld bij www.clove.co.uk), en ik kan hem alleen maar van harte aanbevelen. Wat een verbetering ten opzichte van de originele TyTN!! Ik ben hem momenteel dan ook uitgebreid aan het reviewen voor Pocketinfo.

PS Wanneer je Engelse WWE edities in Nederland koopt zit er in de regel toch een NL stekker bij. Die van mij had een UK stekker omdat hij ook echt uit de UK kwam, maar dat boeit eigenlijk niet. Het aantal keer dat ik hem aan de stroom hang is verreweg lager dan aan de USB poort waarlangs hij ook oplaadt

[ Voor 70% gewijzigd door wiz op 10-09-2007 13:23 ]

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajpohv
Nieuwe reactie van algebeld.nl:

Beste meneer ***,

Zojuist nog even gebeld met de distributeur van HTC. Ze verwachten het toestel nog steeds deze week binnen te krijgen in zowel de Engelse als de Nederlandse versie. Ze verwachten er genoeg te krijgen om alle backorders uit te kunnen leveren. Ik hoop het toestel begin volgende week bij u af te kunnen leveren.

Met vriendelijke groet,

Jorg Groenendijk
Algebeld - Klantenservice

Nog heel even geduld dus....

edit: onderstaande post zet ook de naam erbij...dan is dah ook duidelijk wie bij algebeld 't woord doet.

[ Voor 12% gewijzigd door ajpohv op 10-09-2007 14:22 ]

It's a beautiful day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Hoi allemaal, Ik kreeg van "algebeld.nl" deze mail terug m.b.t. de WWE versie:
Beste ...,

Ik heb momenteel alleen maar NL producten liggen dus ik kan niet kijken of bij de EN versies een NL handleiding is bijgesloten. De distributeur kon het me ook niet vertellen en die maken geen dozen open. De verwachting is echter dat er geen Nederlandse handleiding bij zit.

Het is geen WWE versie de we leveren. Ze hebben wel een artikelnummer bij de distributeur voor de WWE versie maar die krijgen ze niet binnen. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Jorg Groenendijk, Algebeld - Klantenservice
Zou dit betekenen dat algebeld.nl echt de UK versie gaat leveren en niet de WWE versie? En wat gaat dat dan betekenen voor ons? Toch geen goede lader? If so, waar kan ik in NL dan wel gewoon de WWE versie aan komen? Ik word er een beetje tuureluurs van.... :'(

EDIT: nieuw berichtje van de helpdeks:
Uiteraard is de stekker geschikt voor Nederland.

Met vriendelijke groet,

Jorg Groenendijk, Algebeld - Klantenservice
Dus dat zit wel goed, gelukkig maar!

ps grappig te zien dat ze na een telefoontje vaak meteen iedereen te woord staan met een reply.... _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door Troxel op 10-09-2007 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

Volgens mij spreken die collega's elkaar tegen qua levertijd van de Nederlandse versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Dus als ik het goed begrijp nemen wij geen NL versie omdat je dan geen interessante updates van xda-developers kunt halen, maar dat geldt dus voor de UK versie omdat het geen WWE versie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
  • Laatst online: 03-09 18:55

wiz

Connecting the world

De UK versie IS een WWE versie. WWE staat voor World Wide English. Dit zal de editie zijn voor alle engelssprekende landen en alle landen waar geen specifieke taalversie van is.

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
wiz schreef op maandag 10 september 2007 @ 14:56:
De UK versie IS een WWE versie. WWE staat voor World Wide English. Dit zal de editie zijn voor alle engelssprekende landen en alle landen waar geen specifieke taalversie van is.
Het is wel belangrijk dat we een Engelstalige versie krijgen die wel bedoeld is voor de Nederlandse markt. Anders heb je straks allerlei vervelende problemen:
- Je kunt je toestel niet verzekeren bij een NL verzekeraar
- Je kunt je toestel niet registreren bij de Nederlandse HTC-site (vanwege een verkeerd IMEI-nummer)
- Je kunt bij een defect niet terecht bij een nederlands repair center van HTC.

Kortom: het moet wel een Dutch Retail Versie zijn! Ik heb al gemaild met Algebeld.nl over dit punt. Zodra ik antwoord heb laat ik het weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
DaSaN schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:09:
[...]

Het is wel belangrijk dat we een Engelstalige versie krijgen die wel bedoeld is voor de Nederlandse markt. Anders heb je straks allerlei vervelende problemen:
- Je kunt je toestel niet registreren bij de Nederlandse HTC-site (vanwege een verkeerd IMEI-nummer)

Kortom: het moet wel een Dutch Retail Versie zijn! Ik heb al gemaild met Algebeld.nl over dit punt. Zodra ik antwoord heb laat ik het weten.
Ik weet iig bij smartphoneshop de UK versie een Dutch Retail zal zijn. Mijn huidige TyTn UK versie komt daar ook vandaan en kon deze gewoon registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

wiz schreef op maandag 10 september 2007 @ 14:56:
Mijn post was naar aanleiding van deze vraag van Troxel:
Zou dit betekenen dat algebeld.nl echt de UK versie gaat leveren en niet de WWE versie?
Ik interpreteer dat dus als dat er twee UK versies zijn, een WWE en een niet-WWE.
Nu begrijp ik dus dat er ook op het wel of niet dutch-retail versie gelet moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor de duidelijkheid de toestellen die Algebeld.nl levert zijn officieel geïmporteerde toestellen die ook bestemd zijn voor de NL markt. Deze toestellen bevatten een NL lader en hebben de volledige garantie en support op de websites van HTC en smartmobility, verder zijn zowel de NL als de UK versie de zogenoemde Dutch Retail versies en geen export modellen.

Wij hebben bij de modellen Dutch Retail vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6bit
<off-topic>
Algebeld heeft eindelijk de bron van al die telefoontjes gevonden, waarin zeer ongeduldige tweakers smeken om duidelijkheid over hun nieuwe gadget.

Dit scheelt, zo gauw ze binnen zijn bij algebeld, wordt het misschien wel vermeld en dan kunnen we onze frustraties gaan richten op de postbode/TNT >:)
</off-topic>

:) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
Windows Mobile 6.0
65k TFT kleurenscherm
2 megapixel camera
Quadband
UMTS / HSDPA
Bluetooth 2.0
WiFi 802.11b/g
MP3, ACC, WMA speler
MPEG4 speler
128MB intern geheugen
uitbreidbaar met Micro SD
Van de belcompany site bij verwachte toestellen heeft de kaiser opeens een 2MP camera. Zal wel een typo zijn, wel slordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
DaSaN schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:09:
[...]

Wat zijn ze lekker snel met reageren bij algebeld.nl. Goeie shop. Hier het antwoord op mijn mail:

= = = = = =

Beste DaSaN,

Ik kan je volledig gerust stellen. We bestellen deze toestellen bij de officiële distributeur voor NL. Daar hebben we ook altijd de Engelse P3600, P3300 en Tytn vandaan gekregen. Er zit zeker een NL stekker bij. Je hebt ook zeker garantie via www.smartmobility.nl en Qtek.nl.

Vanmorgen kreeg ik er een medewerker aan de lijn die er wat minder verstand van bleek te hebben. Zojuist heb ik de productmanager HTC aan de lijn gehad en alle onduidelijkheid is weg.

We leveren voor de Engelse versie:

- de WWE versie
- Engelse gebruiksaanwijzing
- Engelse Windows
- Nederlands / Europese stekker

We leveren voor de Nederlandse versie:

- Nederlandse gebruiksaanwijzing
- Nederlandse Windows
- Nederlandse / Europese stekker

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Jorg Groenendijk

Algebeld - Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan maar niet belissen of ik nu een NL of WWE versie neem. Daarnaast is me niet helemaal duidelijk (ondanks het doorlezen van het topic) wat de rom nu precies inhoudt. Kun je bv ondanks de originele rom "de voorpagina" van je htc tweaken?

Ik heb een lichte voorkeur voor de NL versie, omdat ik toch niet van plan ben een toestel van bijna 700 euro te flashen met iets waardoor je je garantie verliest.

Is het correct dat bij het flashen van een WWE editie de garantie eveneens verloren gaat (tenzij je natuurlijk een officiele update gebruikt van HTC, maar dit ook zo bij de NL versie veronderstel ik)?

En ik mag toch hopen dat HTC bij een NL versie toch ook voldoende ondersteuning biedt?
Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Reminder: