HTC TyTN II (Kaiser); deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste
Acties:
  • 46.458 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angelus1753
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-08 08:20
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 17:01:Is het correct dat bij het flashen van een WWE editie de garantie eveneens verloren gaat (tenzij je natuurlijk een officiele update gebruikt van HTC, maar dit ook zo bij de NL versie veronderstel ik)?

En ik mag toch hopen dat HTC bij een NL versie toch ook voldoende ondersteuning biedt?
Het is dat je de opmerking maakt dat het bij een officiele versie wel mag. Het punt is juist dat er voor de NL versie veel minder ondersteuning is en veel minder (en later) updates komen. Daarom wil je juist een EN editie. Als jij bang bent voor het illegaal flashen is de EN versie een beter keus omdat je dan geen illegale flashes hoeft uit te voeren "om toch die laatste ROM aan de praat te krijgen om probleem X op te lossen die in NL nog niet uit is"...

Ikzelf wil daarom juist de EN versie (die ook daardoor wat duurder is omdat ik naar algebeld moet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 17:01:
Ik kan maar niet belissen of ik nu een NL of WWE versie neem. Daarnaast is me niet helemaal duidelijk (ondanks het doorlezen van het topic) wat de rom nu precies inhoudt. Kun je bv ondanks de originele rom "de voorpagina" van je htc tweaken?

Ik heb een lichte voorkeur voor de NL versie, omdat ik toch niet van plan ben een toestel van bijna 700 euro te flashen met iets waardoor je je garantie verliest.

Is het correct dat bij het flashen van een WWE editie de garantie eveneens verloren gaat (tenzij je natuurlijk een officiele update gebruikt van HTC, maar dit ook zo bij de NL versie veronderstel ik)?

En ik mag toch hopen dat HTC bij een NL versie toch ook voldoende ondersteuning biedt?
• Waarom zou je als je een WWE versie hebt je toestel flashen?
• Je kunt toch wel engels?
• ROM updates voor de WWE versie komen eerder uit.
• Mocht je gaan tweaken of flashen; bij een WWE versie makkelijker omdat meer dingen hiervoor geschreven zijn. Bovendien zullen de ROMS van xda-developers ook in Engels zijn.

Mijn huidige S200 is ook een WWE apparaat, nog nooit spijt gehad. Nu hier de TyTN NL van m'n neef hier liggen en alles heeft zo'n rare vertaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Zojuist besloten om de WWE versie te bestellen en dat heb ik ook gedaan. Als reden heb ik eventuele engelstalige foutmeldingen ipv nederlandstalige foutmeldingen. Je hoopt ze nooit te krijgen natuurlijk, maar met engelstalige foutmeldingen kom je verder op het internet.
Een andere reden is de eerder rom updates.

@[SainteR]
In het rom zit onderandere het OS en de programma's die meegeleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
Bij het flashen van een WWE versie met een niet door HTC officieel beschikbaar gestelde ROM voor jouw versie en type ( dus ook als je er een Vodafone, T-Mobile of wat voor andere ROM dan ook opflasht) raak je in theorie je garantie kwijt. Het voordeel van een WWE ROM zit hem echter in 4 punten:
1. Je hebt geen slechte vertalingen in je menu's (de vertaling van Engels naar Nederlands rammelt wel eens of woorden worden langer, bijv. contacts wordt contactpersonen. Hierdoor past het niet meer mooi in beeld.). Ik heb er persoonlijk weinig last van, maar kan me voorstellen dat mensen zich eraan ergeren.
2. Als je er zelf een andere ROM opzet en je moet om welke reden dan ook garantie claimen op je phone, dan is een originele WWE versie sneller gevonden dan een Nederlandse ROM. Op xda-developers.com is een hele voorraad ROMs te vinden. Deze zijn echter overwegend WWE Roms en Nederlandse ROMs zijn zeer moeilijk te vinden. Het gevolg is dat je met een WWE ROM je toestel dus makkelijker kunt terugbrengen in originele staat, waardoor je je garantie dus kunt behouden.
3.Een aantal providers die het toestel in het Nederlands uitbrengen, waaronder dus T-Mobile, is zeer traag met het uitbrengen van updates. Zo is er voor mijn TyTN voor zover ik weet door T-Mobile nog nooit een Nederlandse update uitgebracht terwijl het toestel bijna een jaar oud is. OOk de WM^ update die HTC zelf heeft uigebracht voor de TyTN hebben wij als T-Mobile users niet gekregen. gevolg: wij flashen er zelf een Wm6 ROM op van xda-developers, als we garantie willen claimen zullen we er zelf een originele T-Mobile ROM op moeten gooien en dat wordt dus zoeken geblazen. Volgens mij komt de WWE update van HTC ook sneller dan de officiele Nederlandse update, maar goed, dat is een kwestie van geduld en niet echt heel belangrijk.
4. Sommige trucs en apps vragen om een register aanpassing. Het nadeel van de Nederlandse versie is dat je micro-sd kaart in het register "Opslagkaart" heet in plaats van "Storage card". Om sommige apps en trucs toe te passen zul je dus handmatig bepaalde sleutels in je register moeten hernoemen. Dit hoeft in principe maar 1 keer, aan de andere kant, als je niet voorzichtig bent hiermee kun je wel je register verne*ken en dat kan onherstelbaar zijn. Als je echter weet wat je doet en hier en daar advies inwint (op GoT bijvoorbeeld) kan het geen kwaad. De WWE versie is dan echter makkelijker, omdat je niets hoeft te vertalen.

Ten slotte: Het maakt voor het inrichten van je Today-scherm ( je voorblad zoals jij het noemt) niet uit welke versie je neemt. Je kunt het altijd zo inrichten als jij wilt.

Ik hoop dat dit je vragen beantwoordt en ook anderen die hetzelfde dilemma hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
@ Koksie
Als je je tekst nog net iets gelikter en algemener maakt 'copy/past' ik 'm in de OP bij faq's. B)

[ Voor 4% gewijzigd door Mini Poeper op 10-09-2007 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:17

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Goed, ik heb dus geen pakje thuis, maar WEDEROM EEN TE LUI INGEVULDE PAKKETBON :(

Heeft die vent dan echt zo weinig tijd dat hij niet eens m'n naam in kan vullen op dat ding, of de afzender te noteren, of m'n postcode juist erop te zetten? Laat staan het pakketje bij de buren af te geven (want ik hoef niet zelf te tekenen staat hier)?

Nou moet ik dus morgen na 13.00u naar het postkantoor.. Ik heb een baan stelletje postduiven! Hoe moet ik in hemelsnaam tijdens kantooruren naar het postkantoor? Vandaag ging ik ook al eerder naar huis. En waarschijnlijk ís het dus niet eens m'n telefoontje ;(

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Het hebben van de zaak is het einde van 't vermaak. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mini Poeper, zou je aan de topic-start deze handige link willen toevoegen ?
Hij staat ook in de topic-start van de HTC TyTN I en lijkt me zeker handig met dit supersnelle
apparaat.

Site met Streaming Video en Radio voor je PDA!
www.spam.nl

[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 02-10-2007 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-08 13:55
Sjit zeg, wel ff een mooie discussie aangezwengeld over de NL / EN / WWE versies. Maar het is nu allemaal wel duidelijk inderdaad... met dank aan algebeld.nl voor de goede research en telefoontjes naar de distributeur! Top :)

ps. @ DaSaN: ik kreeg exact hetzelfde mailtje als wat jij had gekregen... haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awenger
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 10:36
DUX schreef op maandag 10 september 2007 @ 17:47:
Goed, ik heb dus geen pakje thuis, maar WEDEROM EEN TE LUI INGEVULDE PAKKETBON :(
.....
Kleine kans dat het je TyTn II is omdat algebeld aangeeft dat ze de telefoons nog binnen moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 17:26
Ik heb vandaag ook de TyTn II UK in backorder laten plaatsen bij de leverancier (deze is net zo duur als de NL overigens). Ook heb ik er gelijk een bijhorend TyTn II holster tasje bij besteld.
Ik hoop snel nieuws te krijgen wanneer deze daadwerkelijk uitgeleverd gaat worden.
Ik kan al wel vertellen dat er (mits ze bij dezelfde importeur worden besteld) dat er dan smartcards bij zitten.
Zo is er op dit moment een Smart Card aanbieding die 2 maanden gratis gebruik van Microsoft push e-mail biedt, of een Smart Card voor kostenloos 3 maanden BullGuard Mobile Antivirus software op je smartphone.
Ook worden er fikse kortingen geboden op bijvoorbeeld ROUTE 66 navigatiesoftware, muziekabonnementen van EMI Music, software/applicaties via Pocketland, surfen via Wi-Fi hotspots bij Trustive of een Carcomm handsfree carkit voor je smartphone
* The-Source kan eigenlijk niet meer wachten :Y

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkstr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-05-2024
die holster zit toch bij de doos in als ik me niet vergis??

en nu maar hopen dat de BC de WWE versie binnen krijgt !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
henkstr schreef op maandag 10 september 2007 @ 21:56:
die holster zit toch bij de doos in als ik me niet vergis??

en nu maar hopen dat de BC de WWE versie binnen krijgt !!
Krijgen ze, misschien moet je hem wel even bestellen want standaard is alleen de NL op voorraad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:30
Hij mag van mij nu ook wel beschikbaar komen :P Mijn Qtek S100 begint het nu echt te begeven. Moet het toestel bijna fijn knijpen wil ik nog wat horen uit het speakertje onder het bellen...

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Harmsen schreef op maandag 10 september 2007 @ 22:26:
Hij mag van mij nu ook wel beschikbaar komen :P Mijn Qtek S100 begint het nu echt te begeven. Moet het toestel bijna fijn knijpen wil ik nog wat horen uit het speakertje onder het bellen...
Dat je überhaupt zo lang met een toestel kunt doen... doe ik je niet na. :/
Mijn S200 was tot vorige week puntgaaf (behalve camera dan), maak ik een bocht met de auto en vliegt het apparaatje door de auto. Normaal zit 'ie óf in m'n broekzak óf in een bekerhouder, maar nu lag 'ie op een stel mapjes op bijrijdersstoel. Gevolg: twee deukjes in scherm. :')

De screenprotector heeft gelukkig kunnen voorkomen dat het geen diepe krassen/barsten zijn. Deze zitten namelijk in de screenprotector. Stom van me, kon wel janken! |:(
Zul je net zien; ben je met een nieuwe bezig gebeurt er zoiets. Ik wilde de S200 houden om ermee te klooien, aangezien de winter eraan komt en je in de donkere dagen toch iets te doen moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil iedereen bedanken voor de uitgebreide antwoorden op mijn vragen. Mijn voorkeur is van NL naar WWE gedraaid. Echter wacht ik nog heel even af tot ik 100 % zeker weet dat T9 NL daarop beschikbaar is, daar dit voor mij een van de prioriteiten is. Ben bang dat deze thirdparty niet zo goed is als mijn Nokia T9 van nu (ik weet wel dat het een ander principe is, maar ik heb het over de grootte van het woordenboek en dergelijke).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 18:55

wiz

Connecting the world

Er zit helaas helemaal geen T9 op de HTC TyTN II. Niet op de NL en niet op de WWE editie. HTC is hier namelijk al geruime tijd geleden mee gestopt. Deze is overigens wel met goed googlen te vinden. Is mij ook gelukt, en ik heb nu op mijn WWE een Engels T9 programma, maar wel netjes met een NL woordenboek :-)

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl2dav
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 18:55
Waarom heb je T9 nodig als er een QWERTY bord op zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redah
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:14
koksie schreef op maandag 10 september 2007 @ 17:27:
Het voordeel van een WWE ROM zit hem echter in 4 punten:
1. Je hebt geen slechte vertalingen in je menu's (de vertaling van Engels naar Nederlands rammelt wel eens of woorden worden langer, bijv. contacts wordt contactpersonen. Hierdoor past het niet meer mooi in beeld.). Ik heb er persoonlijk weinig last van, maar kan me voorstellen dat mensen zich eraan ergeren.
"Contacts" heet toch echt gewoon "Contacten" hoor... als je over die ene letter meer valt... :)
2. Als je er zelf een andere ROM opzet en je moet om welke reden dan ook garantie claimen op je phone, dan is een originele WWE versie sneller gevonden dan een Nederlandse ROM. Op xda-developers.com is een hele voorraad ROMs te vinden. Deze zijn echter overwegend WWE Roms en Nederlandse ROMs zijn zeer moeilijk te vinden. Het gevolg is dat je met een WWE ROM je toestel dus makkelijker kunt terugbrengen in originele staat, waardoor je je garantie dus kunt behouden.
Je kunt natuurlijk ook eerst een dump van je eigen toestel halen... Maar, ja, WWE is makkelijker te vinden
3.Een aantal providers die het toestel in het Nederlands uitbrengen, waaronder dus T-Mobile, is zeer traag met het uitbrengen van updates. Zo is er voor mijn TyTN voor zover ik weet door T-Mobile nog nooit een Nederlandse update uitgebracht terwijl het toestel bijna een jaar oud is. OOk de WM^ update die HTC zelf heeft uigebracht voor de TyTN hebben wij als T-Mobile users niet gekregen. gevolg: wij flashen er zelf een Wm6 ROM op van xda-developers, als we garantie willen claimen zullen we er zelf een originele T-Mobile ROM op moeten gooien en dat wordt dus zoeken geblazen. Volgens mij komt de WWE update van HTC ook sneller dan de officiele Nederlandse update, maar goed, dat is een kwestie van geduld en niet echt heel belangrijk.
Je kunt gewoon een WWE ROM pakken en vervolgens de Nederlandse MUI bestanden erbij knallen. Dit werkt al sinds WM2003 zo, er is 0,0% verschil tussen de .dll's en .exe's in een WWE en NL ROM. Ik ben dan ook zeker van plan om voor mijn TyTN II (waar ik nu al een NL ROM op heb) gewoon de WWE ROMs van xda-developers om te zetten naar Nederlands.
4. Sommige trucs en apps vragen om een register aanpassing. Het nadeel van de Nederlandse versie is dat je micro-sd kaart in het register "Opslagkaart" heet in plaats van "Storage card". Om sommige apps en trucs toe te passen zul je dus handmatig bepaalde sleutels in je register moeten hernoemen. Dit hoeft in principe maar 1 keer, aan de andere kant, als je niet voorzichtig bent hiermee kun je wel je register verne*ken en dat kan onherstelbaar zijn. Als je echter weet wat je doet en hier en daar advies inwint (op GoT bijvoorbeeld) kan het geen kwaad. De WWE versie is dan echter makkelijker, omdat je niets hoeft te vertalen.
Werkelijk nog nooit last van gehad... En ik draai toch al sinds mijn iPAQs Windows Mobile in NL, sinds ik ontdekte dat je zo simpel gewoon wat .mui bestandjes kon plaatsen en de MUI waarde in het register kon aanpassen.

Vreemd dat Microsoft dat nooit uitgebuit heeft met Language Packs trouwens.

Ik blijf iig bij mijn NL Kaiser _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
redah schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 08:35:
[...]

"Contacts" heet toch echt gewoon "Contacten" hoor... als je over die ene letter meer valt... :)

Als ik bijv. contacten koppel aan een softkey komt er contacte... in beeld, ziet er niet uit. Natuurlijk kun je de naam handmatig aanpassen, heb ik dus ook gedaan, maar lelijk is het wel. Zo zijn er wel meer lelijke afkortingen en slechte vertalingen. Zelf gebruik ik ook een NL ROM, dus zo erg vind ik het niet, maar kan me voorstellen dat het strikt genomen een nadeel is voor sommigen.
[...]

Je kunt natuurlijk ook eerst een dump van je eigen toestel halen... Maar, ja, WWE is makkelijker te vinden

Inderdaad, mensen die het verschil niet weten tussen WWE en NL zullen ook flink moeten neuzen op XDA Dev voor ze een dump gaan maken van hun ROM, die ze ook nog eens weer terug kunnen gaan zetten, denk ik. Een WWE ROM is dan toch eenvoudiger te vinden en te installeren.
[...]

Je kunt gewoon een WWE ROM pakken en vervolgens de Nederlandse MUI bestanden erbij knallen. Dit werkt al sinds WM2003 zo, er is 0,0% verschil tussen de .dll's en .exe's in een WWE en NL ROM. Ik ben dan ook zeker van plan om voor mijn TyTN II (waar ik nu al een NL ROM op heb) gewoon de WWE ROMs van xda-developers om te zetten naar Nederlands.

Nog nooit van gehoord. Ik loop toch al sinds de Magician mee, maar dit ben ik nog niet tegen gekomen. Prima dat je dit opmerkt, kan ik tzt eens mee aan de slag.
[...]

Werkelijk nog nooit last van gehad... En ik draai toch al sinds mijn iPAQs Windows Mobile in NL, sinds ik ontdekte dat je zo simpel gewoon wat .mui bestandjes kon plaatsen en de MUI waarde in het register kon aanpassen.

Heb ik al een paar keer last van gehad, met diverse progs en registeredits. Zal door de MUI bestanden wel tenietgedaan worden denk ik. Ben blij dat je die MUI's onder mijn aandacht hebt gebracht, ga daar zeker eens naar kijken.

Vreemd dat Microsoft dat nooit uitgebuit heeft met Language Packs trouwens.

Inderdaad vreemd ja! Zo simpel kan het dus zijn.

Ik blijf iig bij mijn NL Kaiser _/-\o_
Ik zou het liefst voor een WWE versie gaan, maar wacht op T-Mobile vanwege de pegulanten en zit dus aan een NL ROM vast. Ach, ik ben tweaker genoeg om zelf eea aan te passen, dus kan prima leven met een NL ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyCP
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-08 13:37
Nou, ik heb met de Qtek 9100/MDA Vario heel andere ervaringen. De meest recente officiële WWE Qtek ROM is een WM5 AKU 2.0 ROM, terwijl de T-Mobile US een WWE AKU 2.2nogwat heeft uitgebracht. Later bracht T-Mobile Duitsland een Duitstalige AKU 3.3 ROM uit. En het heeft maanden geduurd, maar later kwam er dan eindelijk ook een WWE AKU 3.3 ROM, maar wederom van T-Mobile (en alleen bedoeld voor de Hongaarse markt). Een nieuwe Qtek ROM heb ik echter nog steeds niet gezien.

Dus, ik zet mijn vraagtekens bij je stelling dat HTC ROM's en WWE ROM's altijd het snelst verkrijgbaar en het meest recent zijn.
Ik tweak mijn MDA Vario nu al zo'n anderhalf jaar en heb ROM's in verschillende talen gedraaid. Het scenario wat jij omschrijft ben ik echter nog nooit tegengekomen.

[ Voor 24% gewijzigd door TommyCP op 11-09-2007 09:40 ]

>>>insert witty remark here<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajpohv
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-04 08:42
Zonder na te denken heb ik gisterochtend de NL ROM versie Kaiser besteld (bij de wel bekende boer, waar volgens mij de meeste van ons de eerste levensbehoefte O-) van 2007 heeft gekocht). Ik ben zo gewend om met een nederlandse GUI te werken dat ik eigelijk niet stil stond bij de keuze.

Tot dat ik gisteren allemaal die reacties las over WWE/etc. Voor het idee heb ik toch even mijn SE K800i omgezet in een engelse GUI.... oké dat is dus niks voor mij. Blij toe dat ik de NL ROM heb gekozen. En die updates....ach die komen wel. En die vertalingsvoutjes...ik denk dat ik er meer maak (misschien toch wat minder venloos schriéve in mien dagelijksleven :+)

edit: zelf wat typo's gevonden. Goed hè!? }:O

[ Voor 5% gewijzigd door ajpohv op 11-09-2007 09:19 ]

It's a beautiful day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
krijgt belcompany toestellen op woensdags aangeleverd ? of verschilt dat ...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Zojuist ontdekt dat mijn abb. reeds te verlengen is...
...maar ik doe 't niet (hoe moeilijk 't ook is). Ik probeer de maand september en oktober door te komen zonder 'm aan te schaffen. O-)

In mijn situatie (1-jarig contract) is het ook goedkoper om 'm los aan te schaffen en een Sim-Only abb. af af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mregeling2005 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 09:41:
krijgt belcompany toestellen op woensdags aangeleverd ? of verschilt dat ...?
Ik hoop het... Ik heb daar zelf nog niks van gehoord. Ik heb hem besteld bij BC in Zwolle en die wist mij vorige week woensdag te vertellen dat hij waarschijnlijk vrijdags pas binnen was. Maar vroeger is natuurlijk altijd beter ;)

Wie heeft jou woensdag verteld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net bij BelCompany Nijmegen langsgeweest, ze krijgen de TyTN II NL morgen of overmorgen :D Eindelijk lijken mijn TyTN II -loze dagen voorbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajpohv
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 10:21:
Net bij BelCompany Nijmegen langsgeweest, ze krijgen de TyTN II NL morgen of overmorgen :D Eindelijk lijken mijn TyTN II -loze dagen voorbij ;)
:9~ Algebeld.nl wat is jullie antwoord hierop? :D

It's a beautiful day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 10:20:
[...]

Ik hoop het... Ik heb daar zelf nog niks van gehoord. Ik heb hem besteld bij BC in Zwolle en die wist mij vorige week woensdag te vertellen dat hij waarschijnlijk vrijdags pas binnen was. Maar vroeger is natuurlijk altijd beter ;)

Wie heeft jou woensdag verteld dan?
Stond me iets van bij dat ze woensdags bevoorraad werden.
729e kost ie bij Belcompany, is het tegenwoordig nog normaal om er iets van de prijs af te halen, of bv een geheugenkaart erbij te vragen ?
telecomadvies.nl is toch ook van belcompany?
daar staat ie namelijk voor 699e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
Geachte Maarten,

Dit toestel zou als het goed is in de loop van deze week geleverd moeten gaan worden in onze filialen. Een exacte datum hebben wij nog niet, dat is afhankelijk van wanneer deze door HTC bij de verdeelpunten wordt uitgeleverd.

U kunt een vrijblijvende reservering in de winkel plaatsen. Zij zullen dan contact met u opnemen zodra het toestel binnen is.

Met vriendelijke groet,

Esmeralda van der Linden

Customer Service

BelCompany B.V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-08 09:38
t for telecom krijgt hem als het goed is ook deze week op donderdag binnen. Daar kost hij los tevens 729 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
TommyCP schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 09:12:
[...]

Nou, ik heb met de Qtek 9100/MDA Vario heel andere ervaringen. De meest recente officiële WWE Qtek ROM is een WM5 AKU 2.0 ROM, terwijl de T-Mobile US een WWE AKU 2.2nogwat heeft uitgebracht. Later bracht T-Mobile Duitsland een Duitstalige AKU 3.3 ROM uit. En het heeft maanden geduurd, maar later kwam er dan eindelijk ook een WWE AKU 3.3 ROM, maar wederom van T-Mobile (en alleen bedoeld voor de Hongaarse markt). Een nieuwe Qtek ROM heb ik echter nog steeds niet gezien.

Dus, ik zet mijn vraagtekens bij je stelling dat HTC ROM's en WWE ROM's altijd het snelst verkrijgbaar en het meest recent zijn.

[...]
De T-mobile ROMs die jij beschijft zijn niet standaard geschikt voor een Nederlands T-Mobile toestel omdat de Vendor ID (CID lock) verschilt. Een T-Mobile USA ROM op een Nederlands T-Mobile toestel is in theorie ook een geval van garantie kwijt. T-Mobile Nederland heeft bij mijn weten 1 keer een ROM update voor de Vario uitgebracht. Buitenlandse onderdelen van T-Mobile mogen dan sneller zijn dan de Nederlandse tak, volgens mij kun je die niet op je Vario zetten met behoud van garantie omdat ze niet door T-Mobile Nederland zijn uitgegeven. Zonder illegaal andere ROMs op je device te flashen en je braaf te houden aan ROMs die de supplier van je toestel levert, denk ik dat je dus bij HTC beter zit dan bij T-Mobile Nederland. Zie bijvoorbeeld de officiele WM6 ROM die door HTC beschikbaar is gesteld voor de Vario II, bij T-mobile komt die er hoogstwaarschijnlijk niet (volgens KS). Zo is de HTC WWE Rom ook sneller beschikbaar dan de HTC NL ROM. Natuurlijk kun je er nog veel sneller onofficiele ROMs op knallen, maar als je safe wilt spelen en geen doorgewinterde tweaker bent kun je denk ik beter een WWE versie nemen dan een NL.

Ik tweak mijn MDA Vario nu al zo'n anderhalf jaar en heb ROM's in verschillende talen gedraaid. Het scenario wat jij omschrijft ben ik echter nog nooit tegengekomen.

Voorbeeld: de installatie van TT5.0 op mijn Vario. Standaard kon TT5 niet via de desktop op WM5 geinstalleerd worden. Ik moest dus handmatig mijn CurrentMap.dat aanpassen, waarbij ik dus mijn Storage Card naar Opslagkaart moest aanpassen.
Voorbeeld 2:Voor VJ Volubilis moest ik alle shortcuts aanpassen naar "Programmabestanden" in plaats van "Programs", omdat anders de shortcuts niet werkten.
Natuurlijk hoeft dit maar eenmalig, maar het kost wel tijd om uit te zoeken wat je dan precies moet aanpassen en het luistert aardig nauw. Ik kan me voorstellen dat dit voor minder geoefende tweakers best lastig kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:11
balen dat ik hem bij 2call heb besteld, ze leveren pas over 2 tot 3 weken :(

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-04-2021
actieman schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 12:07:
balen dat ik hem bij 2call heb besteld, ze leveren pas over 2 tot 3 weken :(
Ben benieuwd wanneer smartphonestunts gaat leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ook benieuwd, ik heb hem bij vtu-telecom besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:29

robertwebbe

Robert Webbe

In de hele WWE vs. NLD discussie mis ik het CID verhaal, de Country ID lock. Alle Dutch retail toestellen (zowel de WWE als de NLD) hebben een eigen CID lock code!

Dat betekent dus dat er geen universele WWE versie is. Als je een WWE versie download die oorspronkelijk voor een andere land / importeur bedoelt is, dan zul je een CID-error krijgen als je die er in probeert te flashen.

Er zullen ongetwijfeld manieren komen om de CID te passeren maar dat is dus wanneer je garantie vervalt. Als je nog in staat bent om je officiele ROM er weer in te zetten en de CID weer te corrigeren dan zullen ze bij het repaircentrum niet kunnen aantonen dat je hier creatief mee bezig bent geweest. Maar er zijn wel scenarios denkbaar (sudden dead) waarbij je je toestel niet meer kunt herstellen...

Tenslotte nog even over de tijdverschillen van de updates; Volgens mij brengt Dangaard (de officiele importeur van de Dutch retail) altijd beide versies (WWE en NLD) tegelijk uit.

En als je toch je CID gaat passeren, dan maakt het niet meer uit of je een NLD of WWE versie hebt gekocht. Je kunt dan immers er zelf weer WWE of NLD inzetten. Of iedere week wisselen als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redah schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 08:35:
En zijn die .mui bestandjes ook ergens te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob-Pol
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-02-2018
robertwebbe schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 12:35:
In de hele WWE vs. NLD discussie mis ik het CID verhaal, de Country ID lock. Alle Dutch retail toestellen (zowel de WWE als de NLD) hebben een eigen CID lock code!

Dat betekent dus dat er geen universele WWE versie is. Als je een WWE versie download die oorspronkelijk voor een andere land / importeur bedoelt is, dan zul je een CID-error krijgen als je die er in probeert te flashen.

Er zullen ongetwijfeld manieren komen om de CID te passeren maar dat is dus wanneer je garantie vervalt. Als je nog in staat bent om je officiele ROM er weer in te zetten en de CID weer te corrigeren dan zullen ze bij het repaircentrum niet kunnen aantonen dat je hier creatief mee bezig bent geweest. Maar er zijn wel scenarios denkbaar (sudden dead) waarbij je je toestel niet meer kunt herstellen...

Tenslotte nog even over de tijdverschillen van de updates; Volgens mij brengt Dangaard (de officiele importeur van de Dutch retail) altijd beide versies (WWE en NLD) tegelijk uit.

En als je toch je CID gaat passeren, dan maakt het niet meer uit of je een NLD of WWE versie hebt gekocht. Je kunt dan immers er zelf weer WWE of NLD inzetten. Of iedere week wisselen als je wilt.
Tjonge Robert, ik dacht net dat ik er uit was !
Maak jij het weer ff lastig 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan53xx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-03-2024
Als ik nu via smartphonestunts.nl deze HTC TYTN II UK bestel, icm Tmobile flex 30 + pocket internet totaal, zou ik dan zo'n versie krijgen?!

Afbeeldingslocatie: http://pdadb.net/img/mda_vario3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen goed nieuws, ik heb net met mijn leverancier gesproken en die verteld mij dat wij morgen een hoop TYTN II zowel de UK als de NL geleverd krijgen. Ik hou nog een slag om de arm maar morgen verwacht ik uit voorraad te kunnen leveren. Vanmiddag weet ik zeker of wij uit voorraad kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
Nee, dit is de T-Mobile versie, gesimlocked op T-Mobile en Vario III genaamd. Als je een TyTN II UK besteld krijg je gewoon een originele HTC versie, met welk abo ook.

@robertwebbe: idd, dat bedoel ik ook als ik zeg dat T-Mobile ROMs uit andere landen niet zo belangrijk zijn. Wil je altijd je garantie behouden dan kun je alleen flashen met een officiele T-Mobile ROM uit Nederland. Als je een HTC neemt kun je alleen een officiele WWE of NL Rom flashen, al naar gelang je de WWE of NL versie gekocht hebt. Als je dus verzekerd wilt zijn van eventuele ROM updates kun je imho dus beter een HTC nemen dan een T-Mobile of ander gebrand merk. Als je eenmaal een HTC neemt zou ik de keuze voor WWE of NL gewoon laten afhangen van wat je het fijnst vind, de andere verschillen zijn minimaal.
Als het je om geld gaat en je garantie-verlies geen probleem vindt, zou ik op de Vario III wachten. Ik gebruik al jaren T-mobile devices, ik flash ze en ontsimlock ze en klaar ben ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 13:19:
Mensen goed nieuws, ik heb net met mijn leverancier gesproken en die verteld mij dat wij morgen een hoop TYTN II zowel de UK als de NL geleverd krijgen. Ik hou nog een slag om de arm maar morgen verwacht ik uit voorraad te kunnen leveren. Vanmiddag weet ik zeker of wij uit voorraad kunnen leveren.
Ik zeg:

:9~ :::::: _/-\o_ :::::: :P :::::: :) :::::: :D

Waarschijnlijk wordt het dus woensdag bij jullie binnen... ff snel doorsturen ;) en dan donderdag binnen bij de mensen voor een pre-order? Gaan ze genoeg leveren om al je pre-orders te kunnen handelen? O-)

Ik denk dat ik donderdag dan naast de brievenbus ga liggen ... haha!!

[ Voor 19% gewijzigd door Troxel op 11-09-2007 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 03:06
Sinds vandaag staat hij ook in voorraad bij www.centralpoint.nl. Daar had ik die van mij gepreorderd. Er staat nu dat hij morgen bezorgd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Waarschijnlijk wordt het dus woensdag bij jullie binnen... ff snel doorsturen ;) en dan donderdag binnen bij de mensen voor een pre-order? Gaan ze genoeg leveren om al je pre-orders te kunnen handelen? O-)

Ik denk dat ik donderdag dan naast de brievenbus ga liggen ... haha!!
Toestellen die binnen komen gaan nog dezelfde dag verstuurd worden. Vanmiddag zal ik nog een berichtje post of we genoeg binnen gaan krijgen, dat we wat krijgen staat in ieder geval vast.

We krijgen genoeg toestellen om uit voorraad te kunnen leveren.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2007 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haya99
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-03 18:59
Hier is ie er ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 11-09 22:47

Crusader

Arc Nature

yodax schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 13:41:
Sinds vandaag staat hij ook in voorraad bij www.centralpoint.nl. Daar had ik die van mij gepreorderd. Er staat nu dat hij morgen bezorgd wordt.
En besteld. Morgen zou ik 'm dus binnen moeten krijgen :)
yodax was je voor ;)

oei.. zwaar offtopic, sorry... zal vanaf nu ervaringen posten ;)

[ Voor 92% gewijzigd door Crusader op 11-09-2007 14:06 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 13:19:
En dat is dan dutch retail? Met of zonder nederlandse manual?

Ik ga um zeker de UK versie bestellen wanneer voorradig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
AleSyS schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 14:20:
[...]
En dat is dan dutch retail? Met of zonder nederlandse manual?
Even lezen dude... quote van een paar pagina's terug:
DaSaN schreef op maandag 10 september 2007 @ 16:04:
[...]

Wat zijn ze lekker snel met reageren bij algebeld.nl. Goeie shop. Hier het antwoord op mijn mail:

= = = = = =

Beste DaSaN,

Ik kan je volledig gerust stellen. We bestellen deze toestellen bij de officiële distributeur voor NL. Daar hebben we ook altijd de Engelse P3600, P3300 en Tytn vandaan gekregen. Er zit zeker een NL stekker bij. Je hebt ook zeker garantie via www.smartmobility.nl en Qtek.nl.

Vanmorgen kreeg ik er een medewerker aan de lijn die er wat minder verstand van bleek te hebben. Zojuist heb ik de productmanager HTC aan de lijn gehad en alle onduidelijkheid is weg.

We leveren voor de Engelse versie:

- de WWE versie
- Engelse gebruiksaanwijzing
- Engelse Windows
- Nederlands / Europese stekker

We leveren voor de Nederlandse versie:

- Nederlandse gebruiksaanwijzing
- Nederlandse Windows
- Nederlandse / Europese stekker

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Jorg Groenendijk

Algebeld - Klantenservice
Clear? Clear! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Hoe kun je overigens aan de doos zien dat je te maken hebt met een dutch retail versie?
Ik ga er van uit dat Central Point die ook levert, maar weet dat niet zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:21

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Crusader schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 14:30:
Hoe kun je overigens aan de doos zien dat je te maken hebt met een dutch retail versie?
Ik ga er van uit dat Central Point die ook levert, maar weet dat niet zeker...
Hier staat een doos van een TyTn op 't werk; met een dikke rode sticker d'rop; "Dutch Retail". Zal vast bij die van jou ook wel zo zijn... ;)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
nu is het wachten op de vodafone versie :( kun bij div leveranciers de NL en de UK versie idd gewoon bestellen en zijn er genoeg op voorraad inmiddels

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Pimmetje651 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 14:36:
nu is het wachten op de vodafone versie :( kun bij div leveranciers de NL en de UK versie idd gewoon bestellen en zijn er genoeg op voorraad inmiddels
Als je voor een Vodafone versie gaat, zal deze Nederlandstalig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
weet je dat zeker, want vodafone UK heeft hem al op de site staan als comming soon.
Dus denk dat de UK versie toch ook wel te krijgen moet zijn ?

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
  • Laatst online: 11-09 20:07
Nu nog 49 stuks, net een besteld :)
Er staat: "Op voorraad en klaar voor verzending. Dezelfde dag verzonden bij bestelling voor 16.00 uur.".
Hopen dus dat dat gaat lukken, dan heb ik hem morgen in huis (thuiswerkert) :D

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nieuwhier
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-04-2024
Heb hem net bij central point besteld met de belofte morgen in huis. Zowel de NL als UK versie hebben ze daar. ik heb de UK besteld. 40 van de UK zag ik staan en 50 van de NL.

ik had hem al besteld en betaald bij gsmeasy maar daar kreeg ik vandaag bericht van dat de levering uigesteld was en het nog wel 2 weken kon duren. Die heb ik geannuleerd en nu achter mijn geld aan :+

[ Voor 36% gewijzigd door nieuwhier op 11-09-2007 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

man-o-script schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 15:01:
[...]

Nu nog 49 stuks, net een besteld :)
Er staat: "Op voorraad en klaar voor verzending. Dezelfde dag verzonden bij bestelling voor 16.00 uur.".
Hopen dus dat dat gaat lukken, dan heb ik hem morgen in huis (thuiswerkert) :D
offtopic:
Da's vreemd, toen ik bestelde waren er nog 50 op voorraad :+
Zo, dat gaat hard, nu nog maar 37 van de UK versie

[ Voor 8% gewijzigd door Crusader op 11-09-2007 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom bij central point? en niet bij algebeld?

Algebeld: € 632,- Verzendkosten: € 7,50 = 639.5
Central: € € 641,- Verzendkosten: € 12.50 = 653.5

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2007 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:28
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 15:53:
waarom bij central point? en niet bij algebeld?

[..]
Misschien omdat CP 'm op voorraad heeft?

alhoewel ik 'm bij algebeld besteld heb ivm de betere prijs en de snelle support oa hier op GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
  • Laatst online: 11-09 20:07
Omdat Centralpoint ze vandaag al op voorraad heeft en ze als het goed is vandaag nog verstuurt :)

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajpohv
Behalve als je bij CP vanaf nu gaat bestellen. Dan is de kans groot dat je hem net zo 'vroeg' hebt als de Algebeld'ers.
Ik ga ook voor de service van Algebeld en dan kan ik best nog wel een dag wachten (@*& :X !# 8)7 *$#@ |:( )

It's a beautiful day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haya99
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-03 18:59
ff wat anders; twijfel nu tussen de Kaiser en de Polaris. Polaris zou ongeveer dezelfde specs moeten hebben/krijgen, is alleen geen slide phone en daardoor misschien iets smaller/kleiner. Probleem is alleen dat we nog helemaal niks weten over de Polaris. Leverbaar in okt zegt men...
Suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ook besteld bij Central Point. Net even voor 4en, en kreeg meteen een mailtje dat de bestelling ontvangen is. Ze zeggen dat je ook een mail ontvangt wanneer de betaling binnen is, die heb ik nog niet ontvangen. Anderen wel?

In combi met een SIM only abonnement ben ik goedkoper uit dan hem bij een abonnement verlenging te kopen.

Enne iets anders, wat is de mening van de mensen hier over een toestel verzekering? Ik ga dit toestel wel verzekeren aangezien het best wel een groot bedrag is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 16:11:
Nou, ook besteld bij Central Point. Net even voor 4en, en kreeg meteen een mailtje dat de bestelling ontvangen is. Ze zeggen dat je ook een mail ontvangt wanneer de betaling binnen is, die heb ik nog niet ontvangen. Anderen wel?

In combi met een SIM only abonnement ben ik goedkoper uit dan hem bij een abonnement verlenging te kopen.

Enne iets anders, wat is de mening van de mensen hier over een toestel verzekering? Ik ga dit toestel wel verzekeren aangezien het best wel een groot bedrag is!
Ik heb ook het zelfde gedaan. een paar minuten voor 4. Wacht ook het emailtje dat ze de betaling hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 16:11:
Ik kreeg slechts één mailtje, met alleen een subject, verder helemaal leeg. Dit was na een iDeal betaling. Even er achteraan gebeld en kreeg de bevestiging dat de betaling in orde was.

Verder heb ik besteld bij CP omdat die 'm op voorraad hebben. Om die paar euro verschil met Algebeld lig ik echt niet wakker. Bovendien kan ik de BTW terugvorderen en kost het me sowieso al een stuk minder. En al eens eerder naar volle tevredenheid besteld bij CP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codemann
  • Laatst online: 30-08 08:02
:9~ O+ _/-\o_ :D 8) :+
de TyTN II UK toestellen zijn aangekomen, zo heb ik er al twee aan de kant gelegd voor jou! De NL zal er ergens volgende week zijn. Je kan daarop wachten als je wilt of je kan de twee UK toestellen ook al eerder komen afhalen tijdens de openingsuren, dat is jouw keuze.
UITERAARD vertrek ik onmiddellijk na m'n werk! Dit is bij Loveno.be trouwens (Leuven, België)
Foto's volgen vanavond ;)

[ Voor 7% gewijzigd door codemann op 11-09-2007 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Het lijkt hier wel wedstrijdje; wie is de eerste met een officiele Dutch retail TyTN II :)
Tweakers onder elkaar he... Foto erbij van de blijde eigenaar en zijn nieuwe spele-dingetje.

Gezien de vrienden van algebeld.nl vanmiddag al meldde dat hij woensdag geleverd krijgt betekent dat meestal dat de andere ook geleverd krijgen. Ik weet van de BelCompany winkels dat ze iedere dag geleverd worden en niet op een bepaald tijdstip (kan dus tussen 9:30 en 18:00 uur zijn). Als je hem echt graag even vast wilt houden, bel dan een winkel bij je in de buurt en vraag ze of ze je even een belletje willen geven als die binnen is. Dan weet je zeker dat je een van de eerste bent die op de hoogte wordt gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem ook bij CP besteld, Belcompany Zaandam kon niet aangeven wanneer ze hem (wel deze week) kregen.

als het goed is morgen binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 16:41:
Heb hem ook bij CP besteld, Belcompany Zaandam kon niet aangeven wanneer ze hem (wel deze week) kregen.

als het goed is morgen binnen
Ik heb net even gebeld naar de inkoopafdeling van het hoofdkantoor in Veenendaal. Dangaard heeft ze vandaag binnen gehad, morgen worden ze verdeeld en donderdag worden ze (NLD versies) dan bezorgd in de belco winkels. De WWE versies waren al iets eerder, die zijn inmiddels al onderweg. Echter heeft belco die niet standaard in de winkels, alleen op bestelling. De reden hiervoor is dat de meeste consumenten een Nederlandse willen. De doorlooptijd van een bestelling is enkele dagen. Het is overigens vanaf morgen mogelijk om WWE versie bij belco te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_

_Rayman_

robertwebbe schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 16:32:
Het lijkt hier wel wedstrijdje; wie is de eerste met een officiele Dutch retail TyTN II :)
<knip>
offtopic:
* _Rayman_ voorziet dat dit een opsomtopic gaat worden, van mensen die melden dat ze de telefoon binnen hebben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajpohv
_Rayman_ schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 17:07:
[...]

offtopic:
* _Rayman_ voorziet dat dit een opsomtopic gaat worden, van mensen die melden dat ze de telefoon binnen hebben :X
mega offtopic: leuk hè! :*) De tweaker is in z'n (k)nopjes met de komst van zijn nieuwe speeltje. 't Lijkt wel de spanning van sinterklaasavond.

It's a beautiful day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma
  • Laatst online: 11-09 23:36

jurma

simply connecting...

Op mijn werk is hij eindelijk ook besteld, onze leveranciers hebben hem op voorraad. Volgende week heb ik er ook een.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag om 12:43 van CP een sms ontvangen dat de UK versie op voorraad was (50 stuks). Om 12:45 een mail ontvangen met bevestiging van de bestelling. Daarna dus nog slechts 49 stuks op voorraad.

Kijken of de bezorging morgen ook zo lekker snel gaat :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee of deze car cradle voor de tytn ook past op de tytn II???

http://www.pocketinfo.nl/...o-cradle-beschikbaar.html

Het voordeel van een cradle is dat je de tel. er simpel in duwt waarna hij in de auto gaat opladen. Net even wat netter dan een aparte kabel er elke keer in frummelen. Daarnaast is de cradle meteen perfect voor het navigeren met de ingebouwde GPS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nieuwhier
Waarom CP ? Inderdaad 'echt' op voorraad. En uit ervaring weet ik dat ze echt supersnel en goed leveren. Algebeld ken ik niet zo; op de site daar vond ik helemaal niets over voorradig enzo terug.

Ik zoek trouwens nog een burolader voor deze fraaie telefoon(je schijnt er ook mee te kunnen bellen ?). Heeft iemand een tip ?

[ Voor 25% gewijzigd door nieuwhier op 11-09-2007 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

nieuwhier schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 18:02:
Ik zoek trouwens nog een burolader voor deze fraaie telefoon(je schijnt er ook mee te kunnen bellen ?). Heeft iemand een tip ?
Ik zou dat ook wel een aardige accessory vinden. Ik vraag me af of de Mini-USB-stekker op dezelfde plek zit, want dan zou je gewoon de cradle van de TyTN 1 kunnen nemen. In ieder geval heb ik vandaag de beschermfolie voor het scherm binnengekregen van de TyTN1. Ik houd jullie op de hoogte of dat gaat passen ja/nee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
nieuwhier schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 18:02:
Waarom CP ? Inderdaad 'echt' op voorraad. En uit ervaring weet ik dat ze echt supersnel en goed leveren. Algebeld ken ik niet zo; op de site daar vond ik helemaal niets over voorradig enzo terug.

Ik wacht wel tot algebeld of smartphonestunter deze op voorraad heeft. Destijds wilde ik via CP de TyTn bestellen en op een site claimen ze dat je met creditcard kan betalen. Nou mooi niet dus. Tijdens de hele bestel procedure komt deze optie niet naar voren.

Tot nu toe lijkt algebeld het goedkoopst. Trouwens bij mijn dutch retail van TyTn zat overigens wel een nederlandse gebruiksaanwijzing. Vreemd dat ze dat nu niet meer doen.

Oh well...no problemo....ik kan niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

DUX schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 18:11:
[...]

In ieder geval heb ik vandaag de beschermfolie voor het scherm binnengekregen van de TyTN1. Ik houd jullie op de hoogte of dat gaat passen ja/nee :P
Er zit een beschermfolie bijgeleverd, waarom zou je die dan nog los kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_

_Rayman_

AleSyS schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 18:20:
[...]

Ik wacht wel tot algebeld of smartphonestunter deze op voorraad heeft. Destijds wilde ik via CP de TyTn bestellen en op een site claimen ze dat je met creditcard kan betalen. Nou mooi niet dus. Tijdens de hele bestel procedure komt deze optie niet naar voren.

Tot nu toe lijkt algebeld het goedkoopst. Trouwens bij mijn dutch retail van TyTn zat overigens wel een nederlandse gebruiksaanwijzing. Vreemd dat ze dat nu niet meer doen.

Oh well...no problemo....ik kan niet wachten :)
offtopic:
De pdashop heeft de telefoon nu ook op voorraad staan (NL en WWE). De site 2call.nl was bij mij het goedkoopst, maar heb besteld bij algebeld.nl vanwege de betere reputatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

Crusader schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 18:41:
Er zit een beschermfolie bijgeleverd, waarom zou je die dan nog los kopen?
Omdat bij de TyTN1 bleek dat de meegeleverde folie behoorlijk waardeloos was, bubbels kreeg en lijmresten achterliet op het moment dat je de folie eraf wilde halen.

De door mij gekochte folie heeft dat niet 8) Maar misschien dat de bij de TyTN2 geleverde folie een stuk beter is, hoor, maar zekere voor het onzekere.

offtopic:
Ik kreeg daarnet inderdaad ook de PDAShop-mail.
En trouwens, mijn eerdergenoemde pakketje bleek het onwaarschijnlijke pakket van m'n vader te zijn :/

[ Voor 25% gewijzigd door DUX op 11-09-2007 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
Pdashop heeft hem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodax
  • Laatst online: 11-08 03:06
Ik heb nu ook een track and trace nummer van centralpoint. Het komt van mikropakket.nl. Morgen komt hij dus hopelijk aan.

Ook maar even op zoek naar een extra lader en inderdaad een cradle...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nieuwhier
yodax schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 19:24:Ook maar even op zoek naar een extra lader en inderdaad een cradle...
Als je wat vindt plaats je het adres wel he.

Mijn order staat ook op verstuurd. Helaas TPG, die komen hier eind v/d middag pas :? Dus ik zal de wedstrijd niet winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ook mn track n trace van cp , dat wordt veel thuis werken morgen, ff ebay checken voor een cradle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codemann
  • Laatst online: 30-08 08:02
Ik heb em! De UK versie, Dutch Retail, juist er 2 gehaald bij Loveno.be, betaald door mijn lieve werkgever HostYou.be.
Hij ziet er echt fantastisch uit, heerlijk klein, voelt goed, hij is nu aant customizen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

* Crusader vraagt zich af waarom nou juist hij geen track&trace nummer heeft gekregen van CP :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De winnaar: codemann! :D :D :D

Gefeliciteerd en veel plezier ermee! Het is je gegund; wij krijgen 'm ongetwijfeld ook binnenkort! ;)

Beloof me dat je een hoop gebruikerservaringen post, die zijn nu relevant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crusader schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 20:12:
* Crusader vraagt zich af waarom nou juist hij geen track&trace nummer heeft gekregen van CP :(
als je inlogt bij cp met je klantnummer en code, en dan klikt op je bestelling, dan kun je door op het doosje te klikken je track en trace zien,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Zoals gezegd komt de TyTN in Nederland donderdag in de winkels te liggen, als je cabs nodig hebt voor je pda zie de onderstaande link natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online

aerofreak

Steve Jobs

*spam* :P

codemann congratz *O* .... enne waar blijven de foto's ?... :o

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 20:21:
[...]

als je inlogt bij cp met je klantnummer en code, en dan klikt op je bestelling, dan kun je door op het doosje te klikken je track en trace zien,
Klopt, kwam ik net achter, zag dat daar ook de status "verzonden" is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zojuist gebeld door t-mobile i.v.m. mijn contractverlening.
Ze zei eerst dat de Vario III in december zou uitkomen, maar na enige navraag was het toch september.

Ik zit dus vaak met het probleem dat ik weinig bel en redelijk wat internet op mn oude Vario, maar het is dus mogelijk om een pocket internet totaal pakket samen met een Flex 10 of 15 abo te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo89
  • Laatst online: 10:52
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 20:47:
Ben zojuist gebeld door t-mobile i.v.m. mijn contractverlening.
Ze zei eerst dat de Vario III in december zou uitkomen, maar na enige navraag was het toch september.

Ik zit dus vaak met het probleem dat ik weinig bel en redelijk wat internet op mn oude Vario, maar het is dus mogelijk om een pocket internet totaal pakket samen met een Flex 10 of 15 abo te nemen.
Wel of niet mogelijk? Volgens mij niet he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Bobo89 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 21:02:
[...]

Wel of niet mogelijk? Volgens mij niet he?
Volgens mij wel, maar mocht het niet zo zijn; dan ga je toch naar Telfort daar kan het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Mini Poeper schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 21:09:
[...]

Volgens mij wel, maar mocht het niet zo zijn; dan ga je toch naar Telfort daar kan het wel...
Niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo89
  • Laatst online: 10:52
Heb het nagekeken PIT kan vanaf Flex 20 of Relax 150, helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is dus wel mogelijk om van flex 20 naar flex 15 of flex 10 te gaan ook al heb je PIT.
moet wel telefonisch want daar hebben ze meer mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

codemann schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 20:09:
Ik heb em! De UK versie, Dutch Retail, juist er 2 gehaald bij Loveno.be, betaald door mijn lieve werkgever HostYou.be.
Hij ziet er echt fantastisch uit, heerlijk klein, voelt goed, hij is nu aant customizen...
Uk, Dutch retail? Misschien woordje uitleg? Ik ga de mijne trouwens bij dezelfde shop bestellen en hoop op een even goeie ervaring ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 21:30:
[...]

Uk, Dutch retail? Misschien woordje uitleg? Ik ga de mijne trouwens bij dezelfde shop bestellen en hoop op een even goeie ervaring ;)...
Das zeg maar de officiële Nederlandse versie maar dan met Engelse taal. Is vooral belangerijk voor het garantie verhaal in Nederland. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Mini Poeper schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 21:09:
[...]

Dat van Telfort wél! Kost 'm dan 2x € 10,- in de maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkstr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-05-2024
aargh! was ik eruit dat ik een WWE versie wou hebben ben ik nu weer van de wijs gebracht..
NL vind ik persoonlijk handiger maar updates wil ik wel optijd krijgen!
En de eventuele tweeks die er ongetwijfeld komen wil ik ook kunnen runnen.

Als ik een NL versie koop kan ik dan geen .cabs gebruiken?
Ik kan toch bij aanschaf (hoe weet ik nog niet??) de orriginele cab eraf trekken en bewaren voor als het niet geheel goed gaat ??

ps. de BC leeuwarden belt mij als ze binnen zijn, of het de NL of WWE zijn die binnen komen kon hij me niet vertellen, maar wonsdag of donderdag, dat wist ie wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
DaannO schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 21:34:
Is vooral belangerijk voor het garantie verhaal in Nederland.
:O
Heeft Mini Poeper geen goede ervaringen mee. Algebeld heeft toen wel de hulpende hand geboden met een positief resultaat!
Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Reminder:

Dit is een topic over de TyTN II en niet over waar je `m het beste tegen welke prijs met welk abonnement kan kopen... Daarvoor moet je gewoon eventjes naar de winkel gaan, of op TelecomVergelijk kijken.