HTC TyTN II (Kaiser); deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste
Acties:
  • 46.460 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
henkstr schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 21:42:
Als ik een NL versie koop kan ik dan geen .cabs gebruiken?
Ik kan toch bij aanschaf (hoe weet ik nog niet??) de orriginele cab eraf trekken en bewaren voor als het niet geheel goed gaat ??
.cab hebben niks met de ROM versie te maken in die zin dat er een groot aantal al pre installed zijn. Gewone losse .cabs zullen gewoon te installeren zijn.
De originele .cabs eraf trekken gaat helaas niet (meteen). Als het je lukt moet je me meteen bellen om te vermelden hoe je dat hebt gedaan!

Vergelijk het met een Nederlandstalige en Engelstalige Windows XP

[ Voor 40% gewijzigd door Mini Poeper op 11-09-2007 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yodax schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 19:24:
Ik heb nu ook een track and trace nummer van centralpoint. Het komt van mikropakket.nl. Morgen komt hij dus hopelijk aan.

Ook maar even op zoek naar een extra lader en inderdaad een cradle...
Bah, Ik heb dan net de boot gemist . Dat word dan donderdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:19
@codemann, waar blijven de foto's :P _/-\o_

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juicie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 17:27
Heb hem momenteel besteld bij algebeld.nl

Hoe denken jullie over die verzekering van algebeld? 7,95 E per maand
De moeite waard? Ben altijd aardig zuinig op mijn gsm's, dus ben aardig aan het twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Lijkt me wel een aardige kandidaat om m'n Treo650 eens te vervangen. Zat eerst aan een Nokia N95 8Gbyte te denken, maar wanneer die ooit eens uitkomt. :X

vragen voor de proefkonijnen early adopters:

- Hoe snel heb je een fix voor de GPS?
- kwaliteit van de foto's / film?
- Bruikbaar als mp3player? Goed geluid via oordopjes of ruis / blikkerig?

_██_
(ಠ_ృ)

• ordep
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-05 09:57
Wat ik eigenlijk veel interessanter vind en wat ik ook op modaco niet terug kan vinden: hoe is de gesprekskwaliteit, maw: goede ontvangst, geen echo's, geluid hard genoeg, ook in de auto nog mogelijk om fatsoenlijk gesprek te voeren, etc. Alle andere functies zijn natuurlijk leuk en aardig, maar primair gaat het er toch om dat er goed mee te bellen is... Ben benieuwd naar de ervaringen daarmee, wanneer morgen de lucky few hun eerste telefoongesprek voeren!

• henkstr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-05-2024
Mini Poeper schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 21:53:
[...]

.cab hebben niks met de ROM versie te maken in die zin dat er een groot aantal al pre installed zijn. Gewone losse .cabs zullen gewoon te installeren zijn.
De originele .cabs eraf trekken gaat helaas niet (meteen). Als het je lukt moet je me meteen bellen om te vermelden hoe je dat hebt gedaan!

Vergelijk het met een Nederlandstalige en Engelstalige Windows XP
dus eigenlijk.. bestel ik de NL versie dan heb ik sommige progs in engels.. dus dan kan dat toch ?

en de updates? die gaan er toch ook komen vor de NL versie, zoals eerder gelezen komen die gelijk met de UK versie in nederland.. dus dat maakt dan ook niet uit.

hm blijf toch een beetje voorstander van de NL versie dan zeg maar...

(vertalen van EN naar NL is dan een ander ding maar het weten te vinden van alles komt wel goed. daar hoef ik niet de WWE versie voor...)

ben er nog steeds niet ut aaargh! en ik heb nog maar 1 dag hahahaha

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:21

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

DUX schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 18:11:
[...]

Ik zou dat ook wel een aardige accessory vinden. Ik vraag me af of de Mini-USB-stekker op dezelfde plek zit, want dan zou je gewoon de cradle van de TyTN 1 kunnen nemen. In ieder geval heb ik vandaag de beschermfolie voor het scherm binnengekregen van de TyTN1. Ik houd jullie op de hoogte of dat gaat passen ja/nee :P
't raakt allemaal een beetje verzopen in de offtopic reacties, maar de TyTn carkit kan gebruikt worden voor de TyTn II.

Rowdy.nl in "HTC TyTN II (Kaiser); deel 2"
De carkit voor de TyTn kan gebruikt worden voor de TyTn. het past niet perfect, maar volgens post op Modaco goed genoeg. (95%)
@Mini Poeper, check die post ook eens; ik heb d'r wat zaken bij mekaar gezet die maybe handig zijn voor de TS?
codemann schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 16:31:
:9~ O+ _/-\o_ :D 8) :+

[...]

UITERAARD vertrek ik onmiddellijk na m'n werk! Dit is bij Loveno.be trouwens (Leuven, België)
Foto's volgen vanavond ;)
Waar zijn die foto's...? Stiekum voor jezelf houden? Da's niet lief! }:O

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

• wens
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:20
[quote]Rowdy.nl schreef op woensdag 12 september 2007 @ 08:40:
[...]

't raakt allemaal een beetje verzopen in de offtopic reacties, maar de TyTn carkit kan gebruikt worden voor de TyTn II.

[...]

Ik dacht dat in die thread op Modaco ook stond dat die 95% geldt voor een passive holder.
Ben zelf ook benieuwd of de USB-aansluiting van de active holder op de juiste plek zit...

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:21

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

wens schreef op woensdag 12 september 2007 @ 09:06:
[quote]Rowdy.nl schreef op woensdag 12 september 2007 @ 08:40:
[...]

[...]

Ik dacht dat in die thread op Modaco ook stond dat die 95% geldt voor een passive holder.
Ben zelf ook benieuwd of de USB-aansluiting van de active holder op de juiste plek zit...
Nop, het gaat daar om de Broditt en Carcomm cradles. Dit schijnen actieve cradles te zijn, ze hebben het erover dat de USB aansluiting op bijna dezelfde plek zit.
I can confirm that my Kaiser/Tytn II fits into the carcomm car cradle and charges, its not a 100% fit (more like 95%), but good enough so as not to do a complete re-install.
De vraag is echter, als die niet helemaal klopt, wat voor gevolgen heeft dat op de lange termijn? Als je d'r al een hebt kun je 'm iig gebruiken totdat d'r betaalbare cradles zijn, of d'r een leuke aanbieing voor een TyTn II cradle is... :)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
http://www.pdashop.nl/product/45045/htc-tytn-ii-uk.html

Jaja pdashop heeft hem nu ook op voorraad, zowel WWE als de NL editie!

Maar waar blijft de Polaris jongens?

• codemann
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-08 08:02
Geen foto's kunnen maken gisteren, ik zit ook met de voorbereiding voor een reis naar Australië, nogal druk dus. Maar de eerste indrukken zijn heel positief! Kameraad van mij heeft een HTC3300 en hij was verbaasd dat het allemaal toch een pak sneller ging. Ik ga vandaag op het werk tussendoor nog wat spelen met SyncML om alles van onze Mail Server (contacts, calendar, mail, ...) in sync te krijgen.
Ook skype even getest, werkte heel goed, alleen hoorde de andere kant zichzelf wel, dit moet ik nog even verder bekijken.

Verwijderd

codemann schreef op woensdag 12 september 2007 @ 09:19:
Geen foto's kunnen maken gisteren, ik zit ook met de voorbereiding voor een reis naar Australië, nogal druk dus. Maar de eerste indrukken zijn heel positief! Kameraad van mij heeft een HTC3300 en hij was verbaasd dat het allemaal toch een pak sneller ging. Ik ga vandaag op het werk tussendoor nog wat spelen met SyncML om alles van onze Mail Server (contacts, calendar, mail, ...) in sync te krijgen.
Ook skype even getest, werkte heel goed, alleen hoorde de andere kant zichzelf wel, dit moet ik nog even verder bekijken.
volgens mij hoef je niet verbaasd te zijn dat de Tytn sneller is: er zit immers een 400 Mhz processor in t.i.v. een 201 dual in de 3300

• codemann
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 09:27:
[...]

volgens mij hoef je niet verbaasd te zijn dat de Tytn sneller is: er zit immers een 400 Mhz processor in t.i.v. een 201 dual in de 3300
Klopt, en het is dan ook leuk als iemand die dat niet weet dat onmiddellijk opmerkt 8)

• 6bit
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06-2022
Nu is het natuurlijk nog wel spannend wie hem als eerste via de post krijgt.

Volgens mij verstuurd algebeld ze pas vandaag dus dit gaan de algebeld-klanten niet winnen, maar spannend blijft het ;)

the things we fear most have already happened to us

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
BINNEN, hij ligt aan de oplader.
Eerste wat opvalt is de speling als het toestel dicht is ? vooral rechtsboven.
Denk dat het zo hoort.

• 6bit
ah ok,

dan zijn de winnaars bekend en kan de rest nu wachten.

............... duurt lang :)

• Mini Poeper
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 09:27:
[...]

In de P3300 zit toch de TI OMAP850, dezelfde als in de Qtek S200?
Ik heb deze nu tijdje zonder Battery Status draaien (om wat plugins uit te proberen die ik op de TyTN II zal zetten) en je kunt wel erg goed verschil merken dat 'ie nu niet overclocked is.

Eerder heb ik 'm op 286 MHzdraaiend gehad en toen zag je erg goed het verschil met het afspelen van een filmpje als de Matrix en door de menus heen scrollen. Ondanks deze overclocking was er toch nog een flink gapend gat wat betreft performance in vergelijk met de Ipaq hx 2190 die een Intel XScale PXA270 312 MHz heeft.

• AleSyS
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-04-2021
Is er inmiddels al bericht van algebeld.nl mbt voorraad e.d.??? Dan ga ik um vandaag nog bestellen bij hun

• Mini Poeper
Juicie schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 22:55:
Heb hem momenteel besteld bij algebeld.nl

Hoe denken jullie over die verzekering van algebeld? 7,95 E per maand
De moeite waard? Ben altijd aardig zuinig op mijn gsm's, dus ben aardig aan het twijfelen.
Bij mij hangt er van af hoelang mijn contract loopt. Bij mij 1 jaar, dus ik doe het niet.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 22:06:
[...]

Bah, Ik heb dan net de boot gemist . Dat word dan donderdag
Same here, status is nog steeds "Wordt verwerkt" ook al was ik wel voor 16.00. Achja, kan em toch pas zaterdag bij het postkantoor halen, aangezien ik overdag werk.

Maargoed, dit is mijn laatste "Waar blijft ie post" en ik ben nu idd wel benieuwd naar ervaringen van mensen. Dusss, post away!

• 6bit
tja,

ik laat hem gewoon bezorgen op mijn werk, das natuurlijk veel makkelijker. ;)

Verwijderd

yessssssssssssssssssssss;

De volgende gegevens zijn over uw zending gevonden:

Statusinformatie Datum Locatie
Zending gesorteerd in sorteercentrum 11-09-2007 Dordrecht , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 12-09-2007 Amsterdam , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 12-09-2007 Zaandam , pakkettendistributie

en nu gewoon wachten

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:47

Crusader

Arc Nature

Sorry, maar hier hebben we echt niets aan :|

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• ajpohv
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-04 08:42
Jihoe! _/-\o_
Zojuist heb ik een mailtje van Algebeld.nl gekregen dat zij het toetsel binnen hebben en vandaag nog alles op de post doen. Morgen ben ik dan eindelijk ook de trotse eigenaar van een Kaiser (NL editie). :*)

It's a beautiful day!

• codemann
Weet iemand of en hoe het mogelijk is om alle contacten even te verwijderen? Als je met de PC synced dan worden enkel de Outlook contacten gesynced en ik wil graag even van een schone lei beginnen, heb een beetje te veel gespeeld ;)

• awenger
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 10:36
Hier baal ik van..... afgelopen week de Tytn II besteld/betaald bij 2call.nl omdat 2call.nl goedkoop was en ik via-via redelijke ervaringen heb gehoord met 2call. Ik heb vandaag maar is een mailtje gestuurd of ze al een exacte leverdatum konden geven, aangezien andere zaken als CP en algebeld.nl inmiddels voorraad krijgen. De reactie:

De exacte datum kunnen wij niet geven. Wij zijn afhankelijk van onze leverancier. Toestel wordt verwacht eind september/begin oktober.

Daar wordt ik helaas weinig wijzer/blijer van.

Verwijderd

Crusader schreef op woensdag 12 september 2007 @ 11:42:
[...]

Sorry, maar hier hebben we echt niets aan :|
sorry dat ik me laat meeslepen in het enthousiasme van iedereen in dit draadje, en dat we de serieuze tweakers als crusader hiermee lastig vallen

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 08:00

didio

didio.nl

Ik krijg die van mij morgen, was gister net te laat met bestellen.. nog even wachten dus.. waarom duurt dat zo lang??

weinig tot niks..

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 12:14:
[...]

sorry dat ik me laat meeslepen in het enthousiasme van iedereen in dit draadje, en dat we de serieuze tweakers als crusader hiermee lastig vallen
Fijn dat je inziet dat het een nutteloze bijdrage was, bedankt voor je begrip.

Verwijderd

Crusader schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 20:41:
[...]

Klopt, kwam ik net achter, zag dat daar ook de status "verzonden" is :P
als je dan zelf ook je blijdschap onderdrukt als die van jou binnen is, zijn we allemaal gelukkig, over nutteloze info gesproken

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 12:30:
[...]

als je dan zelf ook je blijdschap onderdrukt als die van jou binnen is, zijn we allemaal gelukkig, over nutteloze info gesproken
Goed, we zijn allebei ons ei kwijt, zullen we er over ophouden (ik reageerde op jou met die post overigens)?

[ Voor 7% gewijzigd door Crusader op 12-09-2007 12:40 ]

Verwijderd

Smartphonestunts heeft hem nu ook in voorraad heb zojuist contact gehad met ze! Jammer dat ze hem pas opsturen als t-mobile mijn nieuwe abbo heeft goedgekeurd. IK WIL HEM NU!!! :9

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hebben jullie 'm eigenlijk als los toestel besteld of bij een abo-verlening genomen ?
Mijn abonnement kan ik pas over een jaar verlengen en ik zit er sterk aan te denken om 'm gewoon los te kopen. Maar toch blijft het € 632 euro.

Als er meerdere zijn die dit doen lijkt het misschien minder erg haha :P
Ik ben gewoon op zoek naar een excuus om 'm zo snel mogelijk te bestellen.. ;)

Verwijderd

Ik zit erg te twijfelen of ik niet moet wachten op de M900 van Eten. Het enige voordeel dat die voor mij heeft is de betere schermresolutie.
Kan iemand aangeven of 240 x 320 in het gebruik veel verschilt van 640 x 480?

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 13:00:
Kan iemand aangeven of 240 x 320 in het gebruik veel verschilt van 640 x 480?
Ja, dat scheelt behoorlijk. Internetten gaat een stuk makkelijker bijvoorbeeld, je hoeft minder te scrollen.

• AleSyS
ajpohv schreef op woensdag 12 september 2007 @ 11:44:
Jihoe! _/-\o_
Zojuist heb ik een mailtje van Algebeld.nl gekregen dat zij het toetsel binnen hebben en vandaag nog alles op de post doen. Morgen ben ik dan eindelijk ook de trotse eigenaar van een Kaiser (NL editie). :*)
Yesss....ik heb net besteld bij algebeld.nl

ben benieuwd of ik um ook geleverd krijg

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ja, ik heb hem nog niet besteld en eerlijk gezegd is dit topic een beetje overvol van iedereen die bestelt, tracked & tracet en bij de brievenbus zit te wachten op de pakjesman... :O

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• ajpohv
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-04 08:42
Ik heb nog wat dingetjes besteld bij pdashop (zoals HTC wired headset white, screenprotector en 4GB geheugenkaartje :) ). Maar om toch ontopic te blijven;

Is het mogelijk om een muis aan te sluiten met bluetooth op de Kaiser? Dan zou internetten al een stuk beter gaan.
En om nog eens terug te komen op infrarood. Is het mogelijk om ook bluetooth een infrarood device te laten aansturen? Of kan bluetooth maar met 1 device gelijkertijd conecte?

MAX3400 daar heb je gelijk in, maar opzich is het voor de poster die al een tijdje hier bezig is wel leuk om dit brievenbus-geneuzel allemaal te lezen. Over een week is 't weer normal on-topic gel*l. Dus ff doorbijten ;)

edit: reactie op MAX3400.

[ Voor 21% gewijzigd door ajpohv op 12-09-2007 13:23 ]

It's a beautiful day!

• MAX3400

MAX3400

ajpohv schreef op woensdag 12 september 2007 @ 13:21:MAX3400 daar heb je gelijk in, maar opzich is het voor de poster die al een tijdje hier bezig is wel leuk om dit brievenbus-geneuzel allemaal te lezen. Over een week is 't weer normal on-topic gel*l. Dus ff doorbijten ;)

edit: reactie op MAX3400.
Doorbijten? Ik heb veel liever dat de early adopters posten wat er nu zo goed bevalt of wat er juist anders/vreemd is aan dit device. Want volgende week krijgt de grote massa er lucht van en dan krijgen we daar weer 1000 posts van waar ze 'm besteld hebben.

Verwijderd

Crusader schreef op woensdag 12 september 2007 @ 13:11:
[...]

Ja, dat scheelt behoorlijk. Internetten gaat een stuk makkelijker bijvoorbeeld, je hoeft minder te scrollen.
Het scherm blijft natuurlijk 2,8 inch. Dan krijg je neem ik aan veel kleinere letters en afbeeldingen. Wordt dit dan nog wel leesbaar?

• doctormetal
  • Laatst online: 02-09 23:13
6bit schreef op woensdag 12 september 2007 @ 09:55:
Nu is het natuurlijk nog wel spannend wie hem als eerste via de post krijgt.

Volgens mij verstuurd algebeld ze pas vandaag dus dit gaan de algebeld-klanten niet winnen, maar spannend blijft het ;)
Inderdaad. Heb net een email bevestiging van ze gehad hierover.

Verwijderd

Kan iemand nog eens zijn delivery progress posten, ik wordt daar zeer opgewonden van. ;)

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 13:37:
[...]

Het scherm blijft natuurlijk 2,8 inch. Dan krijg je neem ik aan veel kleinere letters en afbeeldingen. Wordt dit dan nog wel leesbaar?
Het is wel wat aan de kleine kant, maar ik vind scrollen vervelender. Ik vind het leesbaar, al moet je dat niet een uur lang zitten doen.
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 14:04:
Kan iemand nog eens zijn delivery progress posten, ik wordt daar zeer opgewonden van. ;)
Speciaal voor jou, ik word er niet warm of koud van ;)

Zending gesorteerd in sorteercentrum 11-09-2007 Dordrecht , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 12-09-2007 Amsterdam , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 12-09-2007 Wateringen , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 12-09-2007 Wateringen , pakkettendistributie

tien minuten geleden een telefoontje van m'n vrouw dat ie nu thuis ligt.

[ Voor 45% gewijzigd door Crusader op 12-09-2007 14:08 ]

• doctormetal
  • Laatst online: 02-09 23:13
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 13:37:
[...]

Het is allemaal wel redelijk klein, maar wel goed lessbaar.
Je moet uiteraard niet vergeten dat we het hier hbben over een pdaphone en niet over een pda.
Een pda heeft vaak wel een iets groter scherm, maar is vaak een heel stuk logger en daardoor niet echt praktisch als telefoon (als ze tenminste die functie hebben).

• The D
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-03 19:41
Nu mijn grote vraag heeft hij usb 2

• Crusader

Crusader

Arc Nature

The D schreef op woensdag 12 september 2007 @ 14:12:
Ja. (staat dit niet in de startpost?)

• Nimoleda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-09 20:05
The D schreef op woensdag 12 september 2007 @ 14:12:
Jup hij heeft usb 2.0

//edit

waarom is Crusader 0.1 seconde sneller :P

[ Voor 16% gewijzigd door Nimoleda op 12-09-2007 14:14 ]

• Dafjedavid
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:01
Ik heb m al in mn handen en al helemaal gebruiksklaar.
Beetje mee aan t spelen geweest en moet zeggen: TOPPERTJE :)

Who Needs Windows...

Verwijderd

Dafjedavid schreef op woensdag 12 september 2007 @ 14:16:
Kijk, dat zijn tenminste de gebruikerservaringen waar we wat mee kunnen....

• Nimoleda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-09 20:05
Dafjedavid schreef op woensdag 12 september 2007 @ 14:16:
wat we willen weten/zien: :9

- Foto's van het toestel
- Foto's die door het toestel zijn gemaakt
- ervaringen interne gps
- ervaringen kantelbare scherm
- alles wat je nog meer nodig vind om mee te delen :*)

• The D
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-03 19:41
Crusader schreef op woensdag 12 september 2007 @ 14:13:
[...]

Ja. (staat dit niet in de startpost?)
Kan daar wel staan maar ik heb ook een SPV C600 staat ook overal usb 2 maar dat heeft hij echt niet.

• 6bit
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 14:18:
[...]

Kijk, dat zijn tenminste de gebruikerservaringen waar we wat mee kunnen....
:) lol

offtopic:
dit topic doe me erg denken aan die aflevering van southpark en het wachten op de WII

• Crusader

Crusader

Arc Nature

The D schreef op woensdag 12 september 2007 @ 14:20:
[...]

Kan daar wel staan maar ik heb ook een SPV C600 staat ook overal usb 2 maar dat heeft hij echt niet.
Aha, als je het zo bedoeld. Tja, het staat in de specs, maar heb nog van niemand gehoord dat het niet zo is. Weer iets om even door onze vroege vogels te laten testen :)

• 6bit
euh..... uitvogelen dus.

maaruh ik ben ook zeer nieuwsgierig naar de eerste bevindingen.

offtopic:
6bit gaat maar gelijk om 17.00 naar bed dan is het eerder morgen.....

• Mini Poeper
.KeN. schreef op woensdag 12 september 2007 @ 12:51:
Hebben jullie 'm eigenlijk als los toestel besteld of bij een abo-verlening genomen ?
Mijn abonnement kan ik pas over een jaar verlengen en ik zit er sterk aan te denken om 'm gewoon los te kopen. Maar toch blijft het € 632 euro.

Ik bestel 'm waarschijnlijk 'los', aangezien dit voor mij aantrekkelijker is als ik voor 1 jaar verleng.
Echter zit ik een abb. duur van 18 mnd ook te overwegen (2 jaar vindt ik écht té lang).

Mijn eerste gedachte: neeeeh, 1 jaar!
Mijn tweede gedachte: mijn huidige S200 kan nog goed met de concurrerende modellen mee, nog niet ouderwets te noemen en veel modellen zijn vanbinnen nagenoeg hetzelfde (zoals de HTC Touch).
Toen ik mijn S200 kocht was deze reeds 9 mnd op de markt. Liep toen dus 9 mnd "achter", nu koop ik device bij de introductie.

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:53

aerofreak

Steve Jobs

ik (en velen met mij?) wil(len) foto's zien }:|

[ Voor 5% gewijzigd door aerofreak op 12-09-2007 15:29 ]

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

• nieuwhier
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-04-2024
Ik vind het wel grappig, die reacties over de 1e kaisers die afgeleverd worden. Das toch een bijzonder gebeuren voor dit draadje. Vanaf vanavond kunnen we praktijkbericht verwachten toch!

Ik had eerder gezegd dat ik hem bij gsmeasy.nl had besteld en betaald, gisteren alsnog bij central point(huidige telefoon stuk ik kan niet wachten). Gsmeasy heeft hem netje geannuleerd en storten het geld terug. Chapoo easygsm.

Mijn status ? Chauffeur onderweg :)

Verwijderd

aerofreak schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:29:
ik (en velen met mij?) wil(len) foto's zien }:|
Ik denk dat degene die hem al hebben het voorlopig te druk hebben met hun nieuwe speeltje.
Die foto's zullen dus nog wel even op zich laten wachten....

• Juicie
Kijk wat ik in mijn mailbox vond vandaag:
Beste bezoeker van NieuweMobiel.NL!

U ontvangt deze e-mail omdat u via www.nieuwemobiel.nl heeft aangegeven een bericht te willen ontvangen wanneer de HTC TyTN II leverbaar is

Dat is nu het geval! In combinatie met Smartphonestunts.nl hebben we een exclusieve aanbieding voor NieuweMobiel.NL bezoekers:

Gratis HTC TyTN II i.c.m. T-Mobile Relax Web 300 voor slechts € 29,50 per maand!

Ook voordelig zonder abonnement voor slechts € 649,00

http://www.newmobile.nl/e....php?Link_nr=203&Pnr=2137

Voor meer informatie over deze ultieme opvolger van de eerste TyTN verwijzen we u graag door naar de volgende link: http://www.newmobile.nl/eur/nl/HTC TyTN II

Mocht u nog vragen hebben over het toestel of over deze mailing dan kunt u altijd bij ons terecht!

Met vriendelijke groet,
NieuweMobiel.NL

E-mail: info@nieuwemobiel.nl
Internet: http://www.nieuwemobiel.nl/
met nadruk op de dik gedrukte regel! :o

• Mini Poeper
@ aerofreak:
Hoe bevallen de plugins?

• 6bit
Juicie schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:37:

[...]

T-mobile is geen optie voor mij, daarmee heb ik geen/slecht ontvangst hier in't hoge noordn. daarom ben ik 2 jaar geleden overgegaan op KPN en nu ga ik met nummerbehoud over op Telfort, sms-en doe ik toch niet veel.

• Mini Poeper

[...]

Da's inderdaad heel goedkoop, maar je zit er wel twee jaar aan vast. }:|

• trigger808
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
[b]Juicie schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:37:[b]
Gratis HTC TyTN II i.c.m. T-Mobile Relax Web 300 voor slechts € 29,50 per maand! </b>
gratis? bij mij kost hij €159 (of kijk ik niet goed genoeg??)

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

.KeN. schreef op woensdag 12 september 2007 @ 12:51:

zit met zelfde probleem :( , al heb ik me wel al zitten afvragen of ik niet mijn orange abo kan om laten zetten naar t-mobile abo en dan incl nieuwe foon (de kaiser :P ), orange/tmobile is toch zelfde provider nu?, dit ivm het geen dekking hebben van orange in Oldenzaal. Als ik bij m'n pa zit heb ik dus geen bereik :/

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 12-09-2007 16:06 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Juicie
trigger808 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:55:
[...]

gratis? bij mij kost hij €159 (of kijk ik niet goed genoeg??)
Ja is inderdaad vreemd, ik kan het zelf ook nergens terug vinden op de website.

Verwijderd

eerste bevindingen na half uurtje spelen;

mooi klein toestel, voelt goed in de hand.

binnen no-time via gprs gps instellingen gedownload, en gesynct met livemail.

start snel op, toetsenbord werkt prettig (had eerst een x7500)

scherm is buiten net zo belabberd als de x7500, maar het is te doen, foto's volgen

bellen klinkt helder, alleen buiten op de speaker klinkt blikkerig, binnen moet ik nog proberen.

scharniermechanisme werkt soepel en voelt solide aan.

ik ga zo tomtom uitproberen,

keep you posted

(sorry als het geen duidelijke omschrijving is, maar doe dit voor het eerst)

• 6bit
ARF!..... 8)7

in tegenstelling tot velen hier, maar ok weer samen met anderen moet ik tot morgen wachten op mijn kaiser. besteld bij algebeld.nl icm een telfort 2jarig 280 abbo icm internet kostte mij dat 136 euro.

Nu kijk ik op hun site en wat zie ik voor de zelfde combinatie betaal je nu 106 euro, dat is nu al 30 euro verschil en ik heb het toestel nog niet eens.
Bel ik met algebeld, die schuiven het op Telfort en dit gaat pas vanaf de 15de in en dat kunnen ze niet met terugwerkende kracht doen. dus ik moet gewoon die 30 euro betalen.

Zijn hier geen regels/wetten voor? Is toch van de zotte dat het 30 euro scheelt.

• Dafjedavid
ff voor de mensen die miss probs hebben met tomtom op de interne gps:

Ik heb mijn eigen tomtom 6 vanaf mijn Qtek 9100 overgezet naar de tytn II en had al gelijk een probleem met de standaard ingestelde COM4 van de interne GPS.
Hij zag de interne GPS zelf wel, alleen kreeg ik geen fix.
Nadat ik COM4 naar COM9 heb veranderd, werkte hij perfect.

Who Needs Windows...

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:53

aerofreak

Steve Jobs

klink alvast goed :)

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

• corny
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-06 15:10

corny

And his yellow flame

Dafjedavid schreef op woensdag 12 september 2007 @ 16:05:
ff voor de mensen die miss probs hebben met tomtom op de interne gps:

Ik heb mijn eigen tomtom 6 vanaf mijn Qtek 9100 overgezet naar de tytn II en had al gelijk een probleem met de standaard ingestelde COM4 van de interne GPS.
Hij zag de interne GPS zelf wel, alleen kreeg ik geen fix.
Nadat ik COM4 naar COM9 heb veranderd, werkte hij perfect.
Welke TT gebruik je dan? Navigator 6? Op de TomTom site staat dat WM6 door geen enkele versie ondersteund wordt...

• Dafjedavid
corny schreef op woensdag 12 september 2007 @ 16:11:
[...]

Welke TT gebruik je dan? Navigator 6? Op de TomTom site staat dat WM6 door geen enkele versie ondersteund wordt...
Ik gebruik TT Navigator 6 idd

Who Needs Windows...

Verwijderd

Krijg je een email van algebeld als hij verstuurd is?
Omdat zij blijkbaar geen track en trace hebben

• 6bit
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 16:27:
Krijg je een email van algebeld als hij verstuurd is?
Omdat zij blijkbaar geen track en trace hebben
ja hoor je krijgt een mailtje van hun, met daarin netjes het track & trace nummer

Verwijderd

tomtom staat erop, had binnen een minuut verbinding met de gps,

• Troxel
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-08 13:55
ja hoor je krijgt een mailtje van hun, met daarin netjes het track & trace nummer
Yep, me too! Ik was bijna van plan om morgen een dagje vrij te nemen :P maar nu heeft mijn fijne secretaresse 'n uur geleden een afspraak bijgeplaatst in mijn Outlook calender.... :'( .... Nou ja, heb in ieder geval ook de track/trace code gekregen (dus elk uur refreshen haha) + ook van mijn andere aankopen: y-cable, wired remote control (black) en een 4 microsd kaartje :*)

Ik ben trouwens benieuwd of die aankomende 6gb (en snel meer) het wel gaan doen in de TyTN II... De 4gb microSDHC is van klasse 2.0... terwijl de microSDHC van 6gb klasse 4.0 gaat worden. Nu lees in in de handleiding van de TyTN II dat er een "microSD class 2.0" slot in zit... :? Dus ik zou zeggen... nee? 8)7

Ach, voor nu nog geen problemen gelukkig.... nog ff wachten en dan... _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Troxel op 12-09-2007 16:59 ]

• nieuwhier
Ik kan de eerste bevindingen bevestigen. Het voelt prima aan.

Alleen... heb ik iets raars... Er zit een 220v oplader bij met een ... gewone mini-usb stekker. Ik voel me erg dom nu, maar het past niet ?! Ik heb wel een los snoertje erbij gekocht van ext-usb naar ext-usb en mini-usb en daar past het wel op. Maar ja, dat zit er standaard niet bij.

Ben ik nou echt zo dom dat ik het niet snap :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 16:54:
tomtom staat erop, had binnen een minuut verbinding met de gps,
Nice, welke versie? 6.030 ?

Verwijderd

Dit begint een heel serieus alternatief te worden voor mijn Nokia N95 (die ik een beetje zat ben). Is er iemand bekend met de webshop Typhone? Deze bied dit toestel aan voor 624 euro (los). Goedkoper ben ik niet tegengekomen.

• bassierocks
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 21:00
In combinatie met Smartphonestunts.nl hebben we een exclusieve aanbieding voor NieuweMobiel.NL bezoekers:

Gratis HTC TyTN II i.c.m. T-Mobile Relax Web 300 voor slechts € 29,50 per maand!
Ik heb even een mail naar smartphonestunts gestuurd, want volgens de site moet je er €159 euro voor bijleggen, en dan nog de internet kosten. Hier het antwoord:
smartphonestunts.nl schreef op woensdag 12 september 2007 @ 17:29:

Geachte heer Berkhout,

Bedankt voor uw email.
Dit lijkt inderdaad op een tikfout van nieuwemobiel. Wij zullen direct contact opnemen met nieuwemobiel om dit aan te laten passen.

Met vriendelijke groet,
Het team van Smartphonestunts.nl

• nieuwhier
2 foto's zojuist genomen door een redelijk vies raam heen.

Dit is 3M met instelling fijn

Dit is 3M met instelling superfijn

[ Voor 188% gewijzigd door nieuwhier op 12-09-2007 18:13 ]

Verwijderd

nieuwhier schreef op woensdag 12 september 2007 @ 17:14:
Ik kan de eerste bevindingen bevestigen. Het voelt prima aan.

Alleen... heb ik iets raars... Er zit een 220v oplader bij met een ... gewone mini-usb stekker. Ik voel me erg dom nu, maar het past niet ?! Ik heb wel een los snoertje erbij gekocht van ext-usb naar ext-usb en mini-usb en daar past het wel op. Maar ja, dat zit er standaard niet bij.

Ben ik nou echt zo dom dat ik het niet snap :(
bij de eerste Tytnh zit toch ook gewoon een 220V lader met mini-usb-aansluiting

Verwijderd

bassierocks schreef op woensdag 12 september 2007 @ 18:00:
[...]

Ik heb even een mail naar smartphonestunts gestuurd, want volgens de site moet je er €159 euro voor bijleggen, en dan nog de internet kosten. Hier het antwoord:

[...]
Het was mij ook al opgevallen, maar een tikfout wil ik het niet noemen 8)7

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 16:02:
.........
scherm is buiten net zo belabberd als de x7500, maar het is te doen, foto's volgen

......

(sorry als het geen duidelijke omschrijving is, maar doe dit voor het eerst)
jammer dan het gebruik van de navigatie. Neem een voorbeeld aan de Nokia E90, die is uitermate goed leesbaar in de zon. Wordt tijd daar er meer aandacht wordt besteed aan de leesbaarheid van de schermen. Volgens mij zijn de schermen bij htc/qtek al jaren niet meer verbeterd

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2007 18:20 ]

• Mini Poeper
Heb jij een hor voor je raam? ;)

• Mini Poeper
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 18:17:
[...]
bij de eerste Tytnh zit toch ook gewoon een 220V lader met mini-usb-aansluiting
Moet passen! Bij de eerste keer willen sommige mensen er moeite mee hebben, maar de stekker is idd een gewone mini-usb. Tenminste; de 220V adapters die bij onze Qtek S200 en HTC S310 werden geleverd zijn identiek.

[ Voor 12% gewijzigd door Mini Poeper op 12-09-2007 18:23 . Reden: typfout ]

Verwijderd

6.032 staat erop, nu ff kijken wat de volledige versie gaat kosten

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2007 18:23 ]

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Op de doos die ik van Central Point heb ontvangen zit geen rode sticker met de tekst "Dutch Retail".
Hoe kan ik nou controleren of ik een Dutch Retail versie heb?

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 17:26
Nou ik heb hem dus ook binnen.
Was blij verrast toen ik vandaag op de zaak kwam :D
Enigste wat ik tot nu toe kan zeggen is dat het kantel meganisme makkelijke werkt. Alleen heb ik het toestel nog niet aan gehad want ik wil hem eerst goed opladen. En over speling rechtsboven: ik vind er geen noemenswaardig speling inzitten, me D600 heeft net zoveel.
Foto's ga ik misschien vanavond maken van wat er allemaal in het pakket zit/ zat :P ;)
Ik heb er ook 10 smart cards bij gehad en de meeste zijn gericht op de zakelijke gebruiker mbt diefstal /beveiling van data/ push mail etc. Misschien voor tweakers interessante: Route 66 krijg je versie Europa voor de prijs van Benelux.
Meer info volgt :D

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• jurma
  • Laatst online: 11-09 23:36

jurma

simply connecting...

Nou op mijn werk hebben we ze ook binnen gehad (werk in telefoonwinkel), heb er heel de dag mee zitten spelen. Echt een geweldig apparaat. Die mechanische werkt eigenlijk hardstikke soepel, beter dan verwacht. En echt lekker dat je 127MB geheugen hebt voor opslag, beter als standaard die 64MB. De pda reageert echt super snel.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 18:18:
[...]

jammer dan het gebruik van de navigatie. Neem een voorbeeld aan de Nokia E90, die is uitermate goed leesbaar in de zon. Wordt tijd daar er meer aandacht wordt besteed aan de leesbaarheid van de schermen. Volgens mij zijn de schermen bij htc/qtek al jaren niet meer verbeterd
Ben erg benieuwd wat andere van de kwaliteit van het scherm vinden. Hopelijk willen jullie je bevindingen over het scherm ook melden.

• tim1981
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 15:32
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 16:02:
scherm is buiten net zo belabberd als de x7500....
Heeft de TyTN II eigenlijk het zelfde scherm als de P4350?

Die had ik van de week (buiten) in m'n hand en veel me op dat het niet erg goed afleesbaar was.

• Bobo89
  • Laatst online: 10:52
Offtopic:
Vandaag besteld icm met abo! :) Wordt het toestel dan meteen opgestuurd, of pas als de formulieren van het abo binnen zijn? }:O

• AleSyS
offtopic:
Zijn er mensen die vandaag besteld hebben bij algebeld.nl en ook een track&trace hebben ontvangen.
Ik heb vandaag een bestelling gedaan en stilletjes gehoopt dat ie vandaag ook verstuurd zou worden.

Tis dat de pdashop duurder is anders had ik daar besteld en dan weet je zeker de volgende dag binnen

tja...geen geduld heh

• The-Source
Bobo89 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 19:23:
Offtopic:
Vandaag besteld icm met abo! :) Wordt het toestel dan meteen opgestuurd, of pas als de formulieren van het abo binnen zijn? }:O
Zolang jij zelf niet geaccepteerd ben door de provider wordt er ook nog niets opgestuurd...
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 18:59:
[...]

Ben erg benieuwd wat andere van de kwaliteit van het scherm vinden. Hopelijk willen jullie je bevindingen over het scherm ook melden.
Nou wat ik wel heb gevonden is dat standaard het lcd niet of volste sterkte brand. Via launcher en display kun je de hoeveelheid backlight aanpassen in een stap of 5

[edit 2]
De UK versie kun je ook NL providers automagisch laten instellen ;)

[ Voor 40% gewijzigd door The-Source op 12-09-2007 20:32 ]

• Djerique
  • Laatst online: 14-07 21:38
Jammer dat Tweakers pricewatch de TYTNII niet heeft opgenomen 8)7

• MAX3400

MAX3400

Djerique schreef op woensdag 12 september 2007 @ 21:02:
Jammer dat Tweakers pricewatch de TYTNII niet heeft opgenomen 8)7
pricewatch: HTC TyTN II :O

offtopic:
Jammer dat je edit-knop defect is

[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 12-09-2007 21:03 ]

• The-Source
me eerste reply via de tytn 2. toetsenbord typt veel sneller dan een t9. vanwege uk versie heb ik geen NL aanvulling maar juist omdat je een tb hebt je dat weer niet nodig :)

Verwijderd

ik heb een vraagje,

je leest overal dat de gps geen ( Sirfstar III) heeft.

maar op http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/5606 staat duidelijk Een GPS module ( Sirfstar III)
dus het is een ja en nee spel, maar wat is het andwoord

gr webjo
Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Reminder:

Dit is een topic over de TyTN II en niet over waar je `m het beste tegen welke prijs met welk abonnement kan kopen... Daarvoor moet je gewoon eventjes naar de winkel gaan, of op TelecomVergelijk kijken.