HTC TyTN II (Kaiser); deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste
Acties:
  • 46.433 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:05

aerofreak

Steve Jobs

bij de P3300 is het 1 stad :'( verkapte trial dus

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:50

Crusader

Arc Nature

* Crusader moet eerst alle reacties lezen voordat ie gaat reageren :X

[ Voor 64% gewijzigd door Crusader op 31-08-2007 11:47 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-07 11:53

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Kweet niet meer iwe 't vroeg, maar volgens Paul van Modaco zit de HTC Home plugin in de ROM, maar je kunt 'm uitzetten.

@aerofreak; idd, een stad... Jammers... Heb een mailtje naar TomTom gestuurd hoeveel een upgrade naar west europa kost... Da's natuurlijk nergens op hun site te vinden... :/

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Rowdy.nl schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:49:
...
@aerofreak; idd, een stad... Jammers... Heb een mailtje naar TomTom gestuurd hoeveel een upgrade naar west europa kost... Da's natuurlijk nergens op hun site te vinden... :/
EUR 99.95 Kost deze. Tenzei je korting krijgt omdat je al 1 stad hebt maar dat denk ik niet. Je krijgt al niet eens korting wanneer je een oude versie van de map hebt en deze wil omzetten naar een nieuwe.
(bijvoorbeeld had alle landen van europa los, omdat er toen nog geen map in totaal was, maar die kan niet omgezet worden naar west europa, kost gewoon EUR 99.95)

I, for one, like Roman numerals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob-Pol
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-02-2018
Nanax schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 23:04:
Toch mis ik de opmerking over de smartphone even. zowel Rob-pol als ik spreken niet over de tytn 2 als smartphone. ;)
Dankje Nanax _/-\o_

Mensen lezen de berichten slecht of half, zien een kreet staan en denken daar heb je er weer zo een die niet weet dat de TyTN II geen smartphone is.
Nee, dat weet ik en ja ik heb ALLE berichten van het hele topic gelezen.

De TyTN II wordt de vervanger voor mijn kapot gevallen Qtek 9000
En ditmaal koop ik hem met verzekering 8)7

Nog even offtopic terug naar de snelheid die ik nu heb.
Ik heb een T-mobile Pocket Internet Totaal 2005
Dat lijken mij de oude voorwaarden , toch ?

Zojuist Google maps gedownload, een bestand van 181k
Duur 32-33 sec.
Snelheid = 45 kbit/s !!!!

T-Mobile gebeld.
Gezegd dat ik toch recht heb op 384 kbit/s volgens oude voorwaarden.
Ontkenning.
Gezegd dat ik dan maar naar Vodafone zal vertrekken om met 1.8 Mbit ( 50 MB limiet) te kunnen surfen.
Ondanks dat ik de A -status heb ( grootverbruiker ) wordt mijn snelheid niet aangepast noch enige coulance.
Goedemiddag meneer ....

Sorry voor dit betoog, maar ik moest het even kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-03 19:41
trekker22 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:24:
nondeju precies een week voor ik op vakantie ga, hetzelfde probleem als vorig jaar met mijn Qtek 9100. Ik kan wel bellen maar geen geluid uit speaker, alleen als ik hem op de "echte speaker" zet.

geen koptelefoon er in gehad, en dat was vorige keer ook niet probleem, toen was er iets doorgebrand op het moederbord...

had wel een maand eerder mogen gebeuren! en de Kaiser is ook nog niet uit, ander had ik die meteen gekocht!

de telefoon is uit november 2005:

- geen fabrieksgarantie meer of wel?

- de telefoon is verzekerd bij Actua; iemand ervaring met hoe dit verloopt? hoeveel geld is er nog te verwachten voor een telefoon van bijna 2 jaar oud? nieuw prijs is nog steeds 400 euro dacht ik?

Oeps deze wilde ik eigenlijk posten in het qtek9100 topic..
toon volledige bericht
Qtek\HTC heeft meestal 2 jaar fabrieksgarantie dus eve bellen met Eurotwice.be dan komt het goed als je je bon nog hebt. Anders kijken ze naar productie tijd en dan kan het zijn dat hij buiten de garantie valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
Rob-Pol schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:53:
[...]

Dankje Nanax _/-\o_

Mensen lezen de berichten slecht of half, zien een kreet staan en denken daar heb je er weer zo een die niet weet dat de TyTN II geen smartphone is.

De TyTN II wordt de vervanger voor mijn kapot gevallen Qtek 9000
En ditmaal koop ik hem met verzekering 8)7

Nog even offtopic terug naar de snelheid die ik nu heb.
Ik heb een T-mobile Pocket Internet Totaal 2005
Dat lijken mij de oude voorwaarden , toch ?

Zojuist Google maps gedownload, een bestand van 181k
Duur 32-33 sec.
Snelheid = 45 kbit/s !!!!

T-Mobile gebeld.
Gezegd dat ik toch recht heb op 384 kbit/s volgens oude voorwaarden.
Ontkenning.
Gezegd dat ik dan maar naar Vodafone zal vertrekken om met 1.8 Mbit ( 50 MB limiet) te kunnen surfen.
Ondanks dat ik de A -status heb ( grootverbruiker ) wordt mijn snelheid niet aangepast noch enige coulance.
Goedemiddag meneer ....

Sorry voor dit betoog, maar ik moest het even kwijt.
toon volledige bericht
Ik haal 396KB (49kb) bit ook t-mobile per seconde. Dus de snelheid die jij hebt klopt gewoon 45*8 =360KB. Dus je snelheid is 45 Kilo Byte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajpohv
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-04 08:42
Zojuist heb ik geprobeerd wat prijzen van de Kaiser bij elkaar te zoeken en die alvast in te vullen in de pricewatch. Natuurlijk heb ik 't dan over de losse verkoop van deze prachtige smartphone (<-- ik lees dus wel alle berichten redelijk goed). Zo krijgen we misschien een beter beeld wat de HTC na introductie echt gaat kosten.
Maar helaas kan ik veel prijzen niet invullen vanwegen de pricewatch-lock. Des al niet te min heb ik er maar liefst één gevonden waar ik wel mocht invullen...algebeld?.

It's a beautiful day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:01
Zoals ik al eerder aangaf gaat het losse toestel bij t for telecom 720 euro kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niks van die release dates, de ene medewerker zegt dat ze het nog niet weten de ander gaat in het systeem kijken en komt met een concrete releasedate; het is net wie je het vraagt. Heb het even nagevraagd bij Belcompany (je gaat toch geen branded Tytn II kopen lijkt me!), zeggen ze dat hij er aankomende week al is.. Medewerker van t-mobile kijkt in de PC; week 49.

Sla mij maar dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajpohv
F**ckin' week 49!? Dat ga ik niet trekken. Maar goed dat ik niks heb en wil met T-mobile (ik heb al een prachtige vriendin). En ik wil idd een unbranded versie.
Ik wil vanavond/dit weekend de Kaiser gaan bestellen, maar als ik dat doe wil ik wel bij de eerste zijn die mij het snelste kan leveren. Is 'Algebeld' of 'Belcompany' een de beste keuze of is een andere dan beter? (zolang de prijs maar onder de 700 pieke ligt).

It's a beautiful day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

7(8)7 Cyberfury werkt dit :Y)

Ik heb een aardige deal gemaakt ik verkoop mn prophet voor de prijs die ik moet betalen als ik de kaiser haal is wel een aardige deal lijkt me :*)

[ Voor 5% gewijzigd door aerofreak op 31-08-2007 14:30 ]

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_P
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:18:
Ik snap niks van die release dates, de ene medewerker zegt dat ze het nog niet weten de ander gaat in het systeem kijken en komt met een concrete releasedate; het is net wie je het vraagt. Heb het even nagevraagd bij Belcompany (je gaat toch geen branded Tytn II kopen lijkt me!), zeggen ze dat hij er aankomende week al is.. Medewerker van t-mobile kijkt in de PC; week 49.

Sla mij maar dood.
Dat is vrij logisch. Tmobileshop krijgt de branded versie en die komt pas later dan de originele versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkstr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-05-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 00:28:
[...]

4 MB tot 32 MB? MicroSD gaat toch van weinig tot 6/8/meer GB is zie ik dit verkeerd? Ik snap die "32" ook niet. :?

Edit: SDHC Is toch vanaf 4GB?
bedoelde indd GB.. oeps! 8)7

dus max 32 GB en heb al een SDHC van 4 GB besteld.

maare.. terugkomend op mijn vraag over HSDPA.. iemand meer info dat dit pas eind van t jaar (goed) gaat werken bij KPN ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

Als je bij KPN HSDPA kan krijgen geldt dit dan ook voor Hi en Telfort :?

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajpohv
aerofreak schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:52:
Als je bij KPN HSDPA kan krijgen geldt dit dan ook voor Hi en Telfort :?
Ik neem aan van wel (bij Hi tenminste). Anders ga ik de verkoper van de primafoon venlo aanklagen. Hij verzekerde mij dat ik alle diensten van KPN kon gebruiken als ik Hi had. Alleen was alles dan aangepast op de meer kindvriendelijke slogans.
Maar de vraag van henkstr blijft staan en ik ben wel benieuwd naar het antwoord.....

It's a beautiful day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

@henkstr & aerofreak; http://gathering.tweakers...30&select_forum=#hitstart

Have phun there... (nofi) Denk dat je daar ietsje sneller een antwoord hebt, omdat dat de topics zijn waar zoiets thuishoort? Zowieso, 't is altijd maar de vraag of zo'n dienst goed werkt waar jij woont.

Laten we het hier nu gewoon over de TyTn II hebben...? ;)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

HSDPA is ook onderdeel van de TyTN II :>

maarre zolang niemand em nog hebt moet je toch ergens over te lullen praten hebben :P

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog een paar interessante dingen gevonden. Op speurders.nl, homezone verkoopt ze (NL versie) maar als ik op de site kijk zie ik hem (nog) niet staan.

En Dynabyte doet ook mee

Kreeg net 2 mailtjes van GSMtrack en smartphonestunts.nl . GSMtrack zegt in de 3de week van september, smartphonestunts.nl in 1e of 2e week van september

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2007 16:08 . Reden: Extra info release ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo89
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02 21:16
ajpohv schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:49:
Zojuist heb ik geprobeerd wat prijzen van de Kaiser bij elkaar te zoeken en die alvast in te vullen in de pricewatch. Natuurlijk heb ik 't dan over de losse verkoop van deze prachtige smartphone (<-- ik lees dus wel alle berichten redelijk goed). Zo krijgen we misschien een beter beeld wat de HTC na introductie echt gaat kosten.
Maar helaas kan ik veel prijzen niet invullen vanwegen de pricewatch-lock. Des al niet te min heb ik er maar liefst één gevonden waar ik wel mocht invullen...algebeld?.
Ik heb er nog een paar toegevoegd :)

Iets anders.. in de handleiding staat ergens iets over het model, dat het een Kaiser 130 is, dat is raar, want er zouden drie versies zijn, 100, 110, 120. :?

[ Voor 10% gewijzigd door Bobo89 op 31-08-2007 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Rowdy.nl schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:31:
Misschien leuk voor de TS, een e-learning site van HTC voor voor de TyTn II.[/url]
Zou toch eens de TS doornemen, staat er al hele tijd bij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Rob-Pol schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:53:
[...]
Dan klopt de TS niet.

In een nieuw deel van een TS hoort een kompleet overzicht met gestelde vragen + antwoorden te staan uit de vorige topic... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ajpohv schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:19:
[...]

Ik neem aan van wel (bij Hi tenminste). Anders ga ik de verkoper van de primafoon venlo aanklagen. Hij verzekerde mij dat ik alle diensten van KPN kon gebruiken als ik Hi had. Alleen was alles dan aangepast op de meer kindvriendelijke slogans.
Maar de vraag van henkstr blijft staan en ik ben wel benieuwd naar het antwoord.....
Moet je wel flat fee hebben, anders is je snelheid gecapt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je via skins ook de saaiere menu's wat sleaker maken? De 'homepage' ziet er bijvoorbeeld super uit, maar kun je dit uitbereiden naar de rest?

En is er bij aankoop van het Engelstalige model een smsmodus in het Nederlands (woordherkenning)?

Off topic voor Vlamingen: de goedkoopste plek die ik momenteel in België gevonden heb ik 689 euro. Misschien start ik wel een inkoopactie zodat we een fikse korting als Belgen kunnen krijgen...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2007 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-07 08:32

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 12:36:
Kun je via skins ook de saaiere menu's wat sleaker maken? De 'homepage' ziet er bijvoorbeeld super uit, maar kun je dit uitbereiden naar de rest?
Geen idee hoe dat met WM6 werkt maar op mijn WM5 (Vario II / Qtek 9100) heb ik uiteindelijk maar http://www.spbsoftwarehouse.com/products/mobileshell/?en geinstalleerd en dat vind ik tot op de dag van vandaag errug lekker werken

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 13:56:
[...]

Geen idee hoe dat met WM6 werkt maar op mijn WM5 (Vario II / Qtek 9100) heb ik uiteindelijk maar http://www.spbsoftwarehouse.com/products/mobileshell/?en geinstalleerd en dat vind ik tot op de dag van vandaag errug lekker werken
Van de site: Requirements: Windows Mobile 5 or Windows Mobile 6 device

Zou moeten werken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 15:18:
[...]

Van de site: Requirements: Windows Mobile 5 or Windows Mobile 6 device

Zou moeten werken. :)
LOL... Vandaag lekker lui bezig... :+

Ow, Mobile Shell is wel even wennen, vooral voor degenen die vaak hun start-menu willen gebruiken. Maar ik moet zeggen dat de Vario II er gewoon veel leuker/mooier uitziet met Shell dan zonder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 15:20:
[...]

LOL... Vandaag lekker lui bezig... :+

Ow, Mobile Shell is wel even wennen, vooral voor degenen die vaak hun start-menu willen gebruiken. Maar ik moet zeggen dat de Vario II er gewoon veel leuker/mooier uitziet met Shell dan zonder...
Ach lui alleen mijn ogen iets wat rechts laten gaan en het stond er. :+ Het zal er vast slick uitzien. Ik hoop dat de usability er beter van word. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
Ik ken iemand die bij T-Mobile werkt en die gaf mij net aan dat half september er nieuwe telefoons zullen verschijnen bij T Mobile. Waaronder de Vario III dat is dus mooi. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb niet echt meer vertrouwen in de mensen die iemand kennen bij t-mobile. Het is wel jammer dat touchflo niet geintergreerd is in de tytn II. Een vraag ik heb nog een tweetal tytn accu's liggen. Kunnen deze ook in de Tytn II. Ik heb het idee dat ze redelijk gelijk zijn. Ik heb echter nergens een product no. van die Tytn II accu's zien staan. Iemand een idee. Anders verpats ik die batterijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:58

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 04:39:
Ik heb niet echt meer vertrouwen in de mensen die iemand kennen bij t-mobile. Het is wel jammer dat touchflo niet geintergreerd is in de tytn II. Een vraag ik heb nog een tweetal tytn accu's liggen. Kunnen deze ook in de Tytn II. Ik heb het idee dat ze redelijk gelijk zijn. Ik heb echter nergens een product no. van die Tytn II accu's zien staan. Iemand een idee. Anders verpats ik die batterijen.
Waarom wacht je niet met verkopen totdat de TyTN2 daadwerkelijk op de markt is? Kun je er ook veel makkelijker achter komen of het past of niet.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
  • Laatst online: 29-07 17:19
Grappig dat op de link zoals eerder gepost (http://pdadb.net/index.ph...r&id1=818&id2=733&id3=791) te zien is dat de HTC versie 190 gram weegt, en de T-mobile en AT&T versie 160 gram! Zou die HTC home software zo zwaar zijn? >:) Wel apart dat er andere AKU en OS kernel versies in zitten (en T-mobile de nieuwste build heeft van zowel de AKU als het OS!).

Over GPS: kun je niet kiezen voor de Tom Tom West Europa kaart als trial? ;) goed, je kunt altijd nog Nav4All gebruiken. Is helemaal gratis en werkt prima,zeker als je continu online bent tegen vaste kosten.

Verder nog geen reactie gehad van iemand op het ontbreken van irda (infrarood), ik ben dus echt de enige die visitekaartjes met Palm/Blackberry users uitwisselt. :P Ok, vanaf nu kun je er fotootjes van maken begrijp ik :P

Ok, nog een paar weken geduld dus!

[ Voor 14% gewijzigd door HAWK Wizard op 02-09-2007 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 04:39:
[...]
Het is wel jammer dat touchflo niet geintergreerd is in de tytn II.
[...].
Heeft 'ie wel :) Dwz. finger scrollling/panning. Kijk maar hier, onder "Internet > Finger scrolling and panning". En de schermen die in 'the cube' (wat eigenlijk een prisma ipv een kubus is) zitten, bereik je via de home plugin. Alleen the cube zelf (cq the prism) heeft 'ie niet volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:18
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 11:37:
[...]

Heeft 'ie wel :) Dwz. finger scrollling/panning. Kijk maar hier, onder "Internet > Finger scrolling and panning". En de schermen die in 'the cube' (wat eigenlijk een prisma ipv een kubus is) zitten, bereik je via de home plugin. Alleen the cube zelf (cq the prism) heeft 'ie niet volgens mij.
Klopt, officieel zit die kubus er niet in, maar aangezien ze op xda-developers het ook voor elkaar gekregen hebben om die kubus om de TyTN I te laten werken, verwacht ik dat dat vanzelf ook wel op de TyTN II komt :P

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Djerique schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 05:01:
Dan klopt de TS niet.

In een nieuw deel van een TS hoort een kompleet overzicht met gestelde vragen + antwoorden te staan uit de vorige topic... :(
De TS klopt wel.
Dat de de FAQ er nog niet bij staan komt door het gegeven dat ik ook nog een (druk) leven heb naast GoT. De FAQ komen eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:32

itarix

404 soul not found

HAWK Wizard schreef op zondag 02 september 2007 @ 11:19:
Verder nog geen reactie gehad van iemand op het ontbreken van irda (infrarood), ik ben dus echt de enige die visitekaartjes met Palm/Blackberry users uitwisselt. :P Ok, vanaf nu kun je er fotootjes van maken begrijp ik :P
ja ik mis irda ook.. maar dan voor het kunen gebruiken van me pda als afstandsbediening :P
en uitprinten via irda printers... maar ach irda is gewoon oude technologie denk ik.

het word nu dus wachten op bluetooth tvs ofzo >:)

overgens is er software die foto's van business cards om kan zetten naar tekst, ben alleen wel de naam vergeten :|

[ Voor 9% gewijzigd door itarix op 02-09-2007 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-07 20:59
weet er al iemand of je TomTom 6 kan installeren en dan de interene GPS kan gebruiken ?
Zoals bij de N95 niet het geval is.

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Laatst online: 21:38
Pimmetje651 schreef op zondag 02 september 2007 @ 16:38:
weet er al iemand of je TomTom 6 kan installeren en dan de interene GPS kan gebruiken ?
Dat is zeker mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
TomTom staat er al op... je hoeft alleen maar een kaart van benelux of europa te kopen en deze erop te zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harmsen schreef op zondag 02 september 2007 @ 16:50:
[...]

TomTom staat er al op... je hoeft alleen maar een kaart van benelux of europa te kopen en deze erop te zetten ;)
Zie ook hoofdstuk 11.3 van de nederlandse handleiding. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonder teveel offtopic te gaan; Heeft iemand al een idee wanneer de tytn ll nou precies uit komt? Verschillende website geven verschillende data aan!

thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr4000
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-12-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 00:57:
[...]

Ik heb wel deze site kunnen vinden. Is dit hulpvol?

Link

[afbeelding]
Dat is precies wat ik zocht.. de kaiser is dus marginaal sneller. Dank voor de link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 17:31:
Zonder teveel offtopic te gaan; Heeft iemand al een idee wanneer de tytn ll nou precies uit komt? Verschillende website geven verschillende data aan!

thanks!
Wat staat er ongeveer de afgelopen 10 pagina's over release-data?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codemann
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-07 17:36
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 17:31:

thanks!
Ik denk ook dat wanneer iemand van zijn winkel een concrete datum krijgt, dat hij/zij deze datum ook wel zeer enthousiast met ons zal delen :)
Ik hoop in ieder geval voor 22 september, want dan vertrek ik op vakantie en ik wil mijn nieuw speelgoed toch wel meenemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:21
Bij de leverancier waar de zaak hem besteld, staat hij op backorder. Hopelijk komt er daar spoedig een levertijd op te staan.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Laatst online: 14:58

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Ik ga er eigenlijk van uit dat het bestellen van de Brando Screen Protector wel weer een goed idee is? Deze past toch precies zoals hij op de TyTN1 ook past, toch?

Want dan bestel ik deze vast, tesamen met een MicroSD-kaart :)

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

*zucht*

TomTom, wat een gaar bedrijf. Stel je een vraag aan support (klantenservice kennen ze niet) wat het nou gaat kosten om de Taster editie te upgraden. Krijg je als antwoord dat de TyTn II niet op de lijst met compatible telefoons staat, en dat ze me dus niet kunnen vertellen wat een upgrade moet kosten... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Rowdy.nl schreef op maandag 03 september 2007 @ 13:29:
*zucht*

TomTom, wat een gaar bedrijf. Stel je een vraag aan support (klantenservice kennen ze niet) wat het nou gaat kosten om de Taster editie te upgraden. Krijg je als antwoord dat de TyTn II niet op de lijst met compatible telefoons staat, en dat ze me dus niet kunnen vertellen wat een upgrade moet kosten... :/
Dan moet je de vraag ook anders stellen: je krijgt bij verschillende typen telefoons een dergelijke Taster. De vraag moet dan zijn: wat kost een upgrade van een Windows Mobile Taster Edition naar een volledig werkende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Juist, I tried. Mijn reactie daarop was; ik vroeg niet of de telefoon compatible was, maar wat een normale upgrade van de Taster editie naar een gewone editie (bv west europa) (ongeveer) zou moeten gaan kosten.

Antwoord;
Reactie (Mevlut D. (NL)) 03-09-2007 01:05 PM
Geachte heer Schwachöfer,

Zoals u al in de vorige mail kon lezen is de TyTnII niet compatible met de Tomtom software, derhalve zijn er ook geen upgrades.
U kunt wel een nieuwe kaart kopen op onze website.

Wij hopen dat wij hiermee uw vraag hebben beantwoord.
Indien u vragen of suggesties heeft horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,

TomTom Customer Support Team
Heb toen maar eens geïnformeerd of ze voor elke pda/smartphone een ander prijsmodel hanteren. En dat ik geen exacte prijs nodig heb, maar een indicatie hoeveel het ongeveer gaat kosten. (ook even de link naar de specs meegestuurd waar TomTom Taster bij staat)

Ik vermoed echter dat ik d'r geen antwoord op ga krijgen omdat het antwoord wat ik wil hebben niet in hun standaard antwoordenboekje zit... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Laatst online: 23-06 12:16
@TS
Misschien kan je ook een vakje zetten om de QTEK 9100 in de OP? Denk dat er veel mensen benieuwd zijn naar de performance boost als je van een Wizard naar de TyTN2 gaat.
Een kleine typo in de OP: url=http://pdadb.net/index.php?m=specs&id=729]HTC Touch[/url],
er mist een "["

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkstr
http://www.expansys.nl/t.aspx?f=19

dam verwacht pas 14 september :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

offtopic:
Dynabyte 10 september.

edit: nog 70 euro goedkoper ook.

[ Voor 11% gewijzigd door Crusader op 03-09-2007 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03:01
Wat is de fair use policy op je vodafone abbo (tot hoeveel gaat het werkelijk)? Ik heb nu vodafone en dat loopt over 3 maanden af, is het ook mogelijk om al eerder mn abbo te verlengen en gebruik te maken van een nieuwe aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

DarkShadow schreef op maandag 03 september 2007 @ 15:42:
Wat is de fair use policy op je vodafone abbo (tot hoeveel gaat het werkelijk)? Ik heb nu vodafone en dat loopt over 3 maanden af, is het ook mogelijk om al eerder mn abbo te verlengen en gebruik te maken van een nieuwe aanbieding?
Zou je die vraag HIERO willen stellen?

* Crusader baalt inmiddels van off-topic geneuzel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net gebeld door Vodafone, omdat ik vanaf vandaag mijn abo kan verlengen. De HTC TyTN II kende ze niet, en volgens de medewerkster zou deze in eerste instantie in april 2008 in Nederland uitkomen. Toen ik zei dat HTC de telefoon nú al in Europa had gelanceerd, wist ze het al helemaal niet meer. Ik heb haar daarop de link naar de Europese site van HTC gegeven. Ze zei dat ze de telefoon in het 'bestand' zou voeren, en als er meer vraag naar zou zijn dat ze de telefoon dan eventueel zouden gaan aanbieden. Mooi om te horen dat ze in eerste instantie precies wist wat ze moest zeggen, maar halverwege hield haar 'standaard antwoordenvel' op ;) Vodafone tast vooralsnog in het duister!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zky_
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-04 00:58
Dag mensen!

Ik zag dat de HTC TyTn II nu niet alleeen meer bij de verwachtte toestellen staat bij belcompany.nl :P

[ Voor 3% gewijzigd door Zky_ op 03-09-2007 16:24 ]

Moisture is the essence of wetness!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Zky_ schreef op maandag 03 september 2007 @ 16:19:
Dag mensen!

Ik zag dat de HTC TyTn II nu niet alleeen meer bij de verwachtte toestellen staat bij belcompany.nl :P
Indeed, en staat niks bij over offie leverbaar oid is? Lijkt direct leverbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is de HTC TyTN II bij www.telecomadvies.nl leverbaar, helaas alleen de NL versie.

Is hetzelde als belcompany alleen goedkoper.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2007 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zky_
was precies het 'vervelende' aan de NL versie?
probeerde net een vriend van me te bellen die bij BC werkt maar waarschijnlijk hadden ze het te druk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het vervelende is de CID lock die er op zit, als je niet van plan bent om andere firmware oid te flashen naar je toestel dan maakt het niet zoveel uit. Maar als je dat wel van plan bent dan is het handig om een WWE versie te hebben, daar zij genoeg roms voor te vinden om in het geval van een foute flash de boel te kunnen repareren.
Voor de nederlandse versie moet je een nederlandse rom hebben. Als ik naar m'n htc touch kijk dan kan ik genoeg originele WWE versies vinden maar geen nederlandse die een juist CID en officiele signature heeft.

En als tweaker zijnde vindt ik het toch wel lekker als ik terug kan vallen op een originele image, in plaats van het toestel te laten repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
Net ff bij Belcompany langsgeweest. Lui lekker rond laten zoeken in alle systemen, maar ze verwachten hem hier in Leeuwarden volgende week pas. Heb er maar 1 gereserveerd, ze bellen als het toestel aanwezig is :)

[ Voor 19% gewijzigd door Harmsen op 03-09-2007 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 17:17:
Het vervelende is de CID lock die er op zit, als je niet van plan bent om andere firmware oid te flashen naar je toestel dan maakt het niet zoveel uit. Maar als je dat wel van plan bent dan is het handig om een WWE versie te hebben, daar zij genoeg roms voor te vinden om in het geval van een foute flash de boel te kunnen repareren.
Voor de nederlandse versie moet je een nederlandse rom hebben. Als ik naar m'n htc touch kijk dan kan ik genoeg originele WWE versies vinden maar geen nederlandse die een juist CID en officiele signature heeft.

En als tweaker zijnde vindt ik het toch wel lekker als ik terug kan vallen op een originele image, in plaats van het toestel te laten repareren.
is de engelse ook mogelijk in combinatie met een abbo? Op de meeste sites wordt het namelijk bij je abbo niet aangegeven of het een nederlandse of engelse versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
@Rutg0r: ik heb al uren aan de telefoon gezeten met Vodafone mbt de kaiser/TyTn2.Ik kan je 1 ding zeggen ze kennen hem wel!Vraag maar eens naar de 1615 .
Ik heb hem nl al "besteld" bij vodafone.Eerst kregen ze hem 20aug al binnen maar dat is helaas uitgesteld naar begin november.
1 Ding is zeker zodra de tytn2 in de winkels ligt ga ik meteen aan de bel hangen bij vodafone waar de mijne blijft :D
En de 1615 gaat de vodafone tytn2 worden .

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even wat betreft het toestel zelf, enkele vraagjes :):

1) is de standaardkleur nu grijs of zwart?

2) is er bij de UK versie een mogelijkheid om Nederlandse sms woordherkenning te hebben?

3) zit op er deze toestellen een soort sluimermodus? Ik bedoel hiermee dat je na bijvoorbeeld na 30 seconden op geen enkele toets te hebben gedrukt het scherm zwart wordt? Ik heb dit op mijn Nokia en vind dit ergerlijk omdat je dat vaak moeilijk kunt zien of je een sms of gemiste oproep hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 18:45:
Nog even wat betreft het toestel zelf, enkele vraagjes :):

1) is de standaardkleur nu grijs of zwart?

2) is er bij de UK versie een mogelijkheid om Nederlandse sms woordherkenning te hebben?

3) zit op er deze toestellen een soort sluimermodus? Ik bedoel hiermee dat je na bijvoorbeeld na 30 seconden op geen enkele toets te hebben gedrukt het scherm zwart wordt? Ik heb dit op mijn Nokia en vind dit ergerlijk omdat je dat vaak moeilijk kunt zien of je een sms of gemiste oproep hebt.
1) Geen idee
2) Vaak wel
3) Ja, maar dat kan je uitzetten (niet dat het bevorderlijk is voor je batterij, maar ja).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op maandag 03 september 2007 @ 18:46:
3) Ja, maar dat kan je uitzetten (niet dat het bevorderlijk is voor je batterij, maar ja).
Aha, thanks voor de antwoorden, enig idee of het scherm echt helemaal zwart wordt of dat er alsnog enige indicatie is van een gemiste oproep/ontvangen sms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_P
  • Niet online
Pimmetje651 schreef op maandag 03 september 2007 @ 18:09:
@Rutg0r: ik heb al uren aan de telefoon gezeten met Vodafone mbt de kaiser/TyTn2.Ik kan je 1 ding zeggen ze kennen hem wel!Vraag maar eens naar de 1615 .
Ik heb hem nl al "besteld" bij vodafone.Eerst kregen ze hem 20aug al binnen maar dat is helaas uitgesteld naar begin november.
1 Ding is zeker zodra de tytn2 in de winkels ligt ga ik meteen aan de bel hangen bij vodafone waar de mijne blijft :D
En de 1615 gaat de vodafone tytn2 worden .

Succes
Bij de vodafone shop in nijmegen kende ze hem vrijdag nog niet. En ook op de v1615 konden ze niets vinden in het systeem.
Heeft iemand al plaatjes van hoe deze eruit gaat zien?
De t-mobile versie ziet eruit alsof ze nog wat onderdelen over hadden van de vario 2. Hoop dat de vodafone versie meer op de originele HTC versie lijkt.
Hoeveel korting tenopzichte van de originele versie kan je verwachten bij vodafone heeft iemand daar ervaring mee?

@Pimmetje651: Wat betaal jij ervoor als ik vragen mag? En is dat de originele of vodafone versie?

@[SainteR]: Je ziet het aan het ledje dat naast de speaker zit. Deze knippert in een andere kleur wanneer je een sms of telefoontje hebt gehad. En het scherm gaat helemaal uit(stroombesparing).

[ Voor 6% gewijzigd door Def_P op 03-09-2007 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 19:07:
[...]

Aha, thanks voor de antwoorden, enig idee of het scherm echt helemaal zwart wordt of dat er alsnog enige indicatie is van een gemiste oproep/ontvangen sms?
Op mijn Vario 2 zie ik enige tijd een oranje lampje knipperen (in plaats van de reguliere groene) bij een nieuw SMS / mailtje / gemiste oproep. Timeout hiervan weet ik niet of je die kan aanpassen maar mijn insteek is dat je een dergelijk toestel niet meer moet beschouwen als telefoon maar als multifunctioneel iets en dus veel vaker moet raadplegen/aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkstr
KPN net gebeld en nog geen datum bekend wanneer de TyTN II bij KPB te verkrijgen is. Wel wist de telefoon-miep me te vertellen dat ie eerst uitgebreid getest zou worden en dan pas in het assortiment komt. dat kon 2 a 3 weken later zijn dan dat ze in de andere winkels lagen.

HSDPA was volgens dezelfde miep nog niet geheel dekkend en werkte UMTS en GPRS wel goed overal. Over de storing, zoals op de website van KPN vermeld, van HSDPA wist de miep niks van. "dat zal dan wel nieuws zijn dan he"
(het onbereikbaar zijn tijdens een HSDPA verbinding)

ps. nu weet ik dat de bellers van de KPNdesk niet alles weten, zeg maar vrij weinig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
@def_P :Ik weet nog niet wat ik ervoor ga betalen vandaar ook tussen " :)
Maar wel dat als hij er is dat ze er 1 voor me apparat houden en hem meteen opsturen.
En ga natuurlijk leuke deal proberen te sluiten met ze.
En je moet gewoon bellen naar vodafone en dan vragen naar de afdeling win-back (kan eigenlijk alleen als je je abo hebt opgezegd, zoals ik dus ;) ) daar weten ze hem wel te vinden.Gewoon alle namen geven die je weet en beetje doordrammen dat werkt prima.
In de vodafone shop in Breda wisten ze idd afgelopen zaterdag ook nog van geen toeten of blazen terwijl ik toch al genoeg info had (meer dus dan hun).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Goed idee en typo is hersteld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog wat screenshots van de software op de AT&T-versie van de TyTN II.

http://www.modaco.com/ATandT-89xx-Tilt-screensh-t258197.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@def_P: Ben vanmiddag bij de Belcompany geweest in Nijmegen, heb de eerste van Nijmegen gereserveerd :) Komt volgende week binnen als het goed is, dus ik zou zeggen op naar Belcompany!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ordep
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-05 09:57
Waarom bestel je 'm niet on-line, maar in een winkel? Immers op hun website is ie al te bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flapstaart
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-07 20:18
Ik heb de Kaizer even gehad zonder bijgeleverde Tomtom, je kan dan kiezen om hem als "andere NMEA GPS-ontvanger" in te stellen en dan te kiezen voor de juiste compoort. Baudsnelheden pakt ie bijna allemaal.

Wat betreft het Vodafone vragen naar de Kaizer: ik heb nog eens navraag gedaan en hij staat in het systeem onder merknaam "Vodafone" en dan model V1615. Voor zover ik weet zou Vodafone niet ver achter mogen lopen op de rest voor wat betreft de "go to market" datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
ordep schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 08:19:
Waarom bestel je 'm niet on-line, maar in een winkel? Immers op hun website is ie al te bestellen...
Ik vind het zelf altijd fijner om zulke apparaten gewoon in een winkel te kopen. Hoef je niet te wachten op de postbode maar gelijk alles in handen. Voor eventuele service loop je rustig naar de winkel toe. Het voelt gewoon ergens beter en daar heb ik prima een paar euro meer voor over :)
Plus dat ik beter kan onderhandelen over eventuele kortingen in een winkel dan via internet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Op mijn huidige S200 gebruik ik (zoals velen hier) Battery Status. Intussen zijn de bijzaken van deze zeer handige plugin hoofdzaken voor mij geworden: het gebruik van de telefoneer minuten en data bijhouden. Binnenkort schaf ik waarschijnlijk de Kaiser aan en BS is niet gemaakt voor deze processor.

Nu zoek ik een programma dat het telefoon gebruik kan bijhouden, liefst freeware. Maar als iets goed is wil ik er ook wel voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Laatst online: 22:32

itarix

404 soul not found

het lijkt me dat je alleen niet kan overclocken met batterystatus, dus dat ie het gewoon doet zolang je maar niet probeert te overclocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ordep schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 08:19:
Te bestellen, ja dat wel. Maar krijg je hem dan ook meteen? Ik betwijfel dat hij al op voorraad is in de webshop :) Denk dat de snelste manier is om gewoon naar de winkel te lopen als zij hem in het assortiment hebben.

Heb gister met Belcompany in Utrecht en A'foort gebeld en beiden zeiden : Onder voorbehoud in week 37. Dusss next week it is I guess!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-06 14:43
Mini Poeper schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 09:40:
Op mijn huidige S200 gebruik ik (zoals velen hier) Battery Status. Intussen zijn de bijzaken van deze zeer handige plugin hoofdzaken voor mij geworden: het gebruik van de telefoneer minuten en data bijhouden. Binnenkort schaf ik waarschijnlijk de Kaiser aan en BS is niet gemaakt voor deze processor.

Nu zoek ik een programma dat het telefoon gebruik kan bijhouden, liefst freeware. Maar als iets goed is wil ik er ook wel voor betalen.
voor het bijhouden van kosten en minuten voor spraak en data kun je ook phonealarm gebruiken (t zit een beetje verborgen, maar je hebt billing options, en je moet een skin vinden die de informatie laat zien)

voor de icoontje die je in de tray van het today scherm laat zien heb ik nog geen goed alternatief gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angelus1753
  • Laatst online: 16-07 18:35
Ik ben ook in amersfoort langs geweest. Ik ben benieuwd of je er zoveel korting af kan praten. Ik heb minstens 7,50 per maand korting nodig om onder de algebeld prijs te komen. Dat gaat vast niet lukken. Iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:09
Voor het bijhouden van SMS en belminuten: DKToday. Heel simpele today-plug-in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
ianz schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 09:42:
het lijkt me dat je alleen niet kan overclocken met batterystatus, dus dat ie het gewoon doet zolang je maar niet probeert te overclocken.
Weet ik, maar wil de rest er niet bij hebben, zo simpel/kaal mogelijk houden. Zoek eigenlijk zoiets als GPRS monitor.
koksie schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 10:11:
Voor het bijhouden van SMS en belminuten: DKToday. Heel simpele today-plug-in.
Dank je! Ik was deze ooit als eens voorbijgekomen, maar ja je weet hoe dat gaat als je 'm weer probeert te vinden. ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Mini Poeper op 04-09-2007 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angelus1753 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 09:52:
Ik ben ook in amersfoort langs geweest. Ik ben benieuwd of je er zoveel korting af kan praten. Ik heb minstens 7,50 per maand korting nodig om onder de algebeld prijs te komen. Dat gaat vast niet lukken. Iemand daar ervaring mee?
Ik heb 'm dus bij Belcompany besteld voor 350 euro, en bij Algebeld.nl kost hetzelfde pakket me 362 euro.. (Verlenging Vodafone 24 maanden 22,50 + Mobiel Internet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ordep
  • Laatst online: 05-05 09:57
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 09:43:
[...]

Te bestellen, ja dat wel. Maar krijg je hem dan ook meteen? Ik betwijfel dat hij al op voorraad is in de webshop :) Denk dat de snelste manier is om gewoon naar de winkel te lopen als zij hem in het assortiment hebben.
Bij de belcompany in Nijmegen vertelden ze me vorige week dat ze in de grote steden eerder beschikbaar zijn dan elders. Via de webshop kan je aangeven dat je 'm ophaalt in bijv. Amsterdam: ik denk dat dat dus sneller is dan wanneer je wacht totdat ie overal in de winkel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angelus1753
ordep schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 10:17:Bij de belcompany in Nijmegen vertelden ze me vorige week dat ze in de grote steden eerder beschikbaar zijn dan elders
Ik vind amersfoort ook best groot :)
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 10:12:Ik heb 'm dus bij Belcompany besteld voor 350 euro, en bij Algebeld.nl kost hetzelfde pakket me 362 euro.. (Verlenging Vodafone 24 maanden 22,50 + Mobiel Internet)
Algebeld heeft toch 5euro korting per maand?
Voor mij is algebeld iig 4,80 p/m over 24 mnd bij een 27,50 vodaphone, goedkoper dan belcompany

[ Voor 67% gewijzigd door Angelus1753 op 04-09-2007 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubbietje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07 22:47

Tubbietje

Illegaal!

Weet iemand of het mogelijk is de "normale" site van de BinckBank op Windows Mobile 6 te bekijken?
mobiel.binck.nl bestaat ook, maar hier kan men volgens mij geen realtime koersen zien en het is gewoon minder uitgebreid.

Voor deze site is een goede java versie vereist, maar vraag me af of Windows Mobile dat ook heeft :S
Want de site wil met een wat oudere java versie al niet helemaal goed werken.

Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ordep schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 10:17:
[...]

Bij de belcompany in Nijmegen vertelden ze me vorige week dat ze in de grote steden eerder beschikbaar zijn dan elders. Via de webshop kan je aangeven dat je 'm ophaalt in bijv. Amsterdam: ik denk dat dat dus sneller is dan wanneer je wacht totdat ie overal in de winkel ligt.
Ja, daar zit zekers wat in! (alleen zijn er maar een stuk of 5 steden beschikbaar om af te halen en daar vallen b.v. Amersfoort en Utrecht niet onder)

Ik zat even op de site, maar het werd mij niet duidelijk of dit dan de NL versie of de Engelse versie is. Weet jij dit?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2007 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angelus1753
Staat er idd niet bij, heb ik de verkopers ook niet gevraagd. Ik weet via algebeld wel dat de levertijd van UK en NL gelijk zijn, dus ik zou zeggen beiden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zky_
Op de site van Belcompany staat;
"Ready for Business?
De HTC TyTN II is met Windows Mobile 6 NL krachtiger dan de vorige versie. Hij beschikt over een 3.0 megapixel camera, WLAN, HSDPA, UMTS, EDGE of GPRS en ingebouwde GPS-module. Met de meegeleverde office-software beschik je over alle mogelijkheden om onderweg jouw business te doen. Met het unieke slide-mechanisme kunt u makkelijker en sneller het toetsenbord bedienen."

zou dat niet betekenen dat het de NL versie is (De NL versie waar we het hier op dit forum over hebben dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat ze op expansys.be aan't flippen zijn

toestel los 784.95 en 10 dagen wachten
met valeu pack(4accesoires) 784.95 en 8 dagen wachten
met car pack maar 754.95 en maar 2 dagen wachten

http://www.expansys.be/s....kaiser&searchtype=product

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
Toestel is een week uitgesteld. Hij zal pas volgende week in de winkel liggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajpohv
DaannO schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 13:11:
Toestel is een week uitgesteld. Hij zal pas volgende week in de winkel liggen. :)
Hebben ze ook een reden gegeven? Willen ze misschien met een (goede) grote voorraad op de markt komen?

It's a beautiful day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
ajpohv schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 13:13:
[...]
Hebben ze ook een reden gegeven? Willen ze misschien met een (goede) grote voorraad op de markt komen?
Ze hebben bij HTC niet genoeg pixels liggen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
ajpohv schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 13:13:
[...]

Niet dat ik weet. Dat zou idd een goede aanname zijn, maar de verwachting is nu volgende week Donderdag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merev
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-07 20:00
DaannO schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 13:11:
Weet niet of je dit alleen voor Nederland bedoeld, want ik kreeg vanmorgen een berichtje van een Brits bedrijf dat ze er 100 op voorraad hebben.
http://www.superetrader.c...ree-pda-phone-p-1030.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajpohv
Algebeld gemaild: 13.15u
Reactie terug: 13.19u
....die gaste zijn snel!....

Na de vraag wat hun huidige indicatie was:
[knip]....De TyTN II hoopt de distributeur in de loop van volgende week binnen te krijgen. Ze verwachten er genoeg te krijgen. Ik kan dus een dag later het toestel aan u versturen u heeft het dan weer 1 a 2 werkdagen later in huis. We blijven afhankelijk van de distributeur en HTC maar ik hoop dus eind volgende week begin de week erop het toestel bij u af te kunnen leveren. ...[knip]

Goede vooruitzichten danne!

It's a beautiful day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:09
De stock check zegt 10+ op voorraad, voor ongeveer 642 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codemann
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-07 17:36
DaannO schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 13:20:
[...]

Niet dat ik weet. Dat zou idd een goede aanname zijn, maar de verwachting is nu volgende week Donderdag. :)
Is dit enkel voor Nederland of ook voor België?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Dr_Death schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 13:27:
[...]

Weet niet of je dit alleen voor Nederland bedoeld, want ik kreeg vanmorgen een berichtje van een Brits bedrijf dat ze er 100 op voorraad hebben.
http://www.superetrader.c...ree-pda-phone-p-1030.html
nice, 588 euro. Ben benieuwt of er in Nederland ook deze prijzen te vinden zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door DarkShadow op 04-09-2007 14:29 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Reminder:

Dit is een topic over de TyTN II en niet over waar je `m het beste tegen welke prijs met welk abonnement kan kopen... Daarvoor moet je gewoon eventjes naar de winkel gaan, of op TelecomVergelijk kijken.