HTC TyTN II (Kaiser); deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste
Acties:
  • 46.248 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:43
De inkoopprijs valt een beetje tegen van de TyTn2 want als 2call bij hetzelfde adres zou inkopen dan zouden ze maar 12euro (incl btw) winst maken.
Enigste voordeel is dat ik het ook nog eens zonder verzendkosten kan kopen maar het blijft een hoop geld.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Als ik de htc-logo's met elkaar vergelijk is de laatste foto gewoon een stuk donkerder.

I, for one, like Roman numerals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Anoniem: 212686 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 18:49:
en iemand erboven zegt dat de buitenkant geleverd word in de standaard kleur. maar nu weet ik nog altijd niet of het dat donkergrijs, of lichtgrijs is?????

lichtgrijs => http://crew.tweakers.net/...en-tilted-front_507kB.jpg
donker => http://www.boygeniusrepor...le/normal_HTCKaiser16.jpg

Of zijn het dezelfde en ligt het aan de foto's?
Als je 't mij vraagt is 't hetzelfde.
Actie toets en buitenste "circkel" met OPNEEM/AFBREEK, START en OK toetsen zijn verchroomd.
De "circkel" direct langs de middelste actie toets is antraciet. Het front om het scherm en toetsen is "geborsteld aluminium" en de rest is zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Eerste toestel waar ik echt verliefd op ben sinds ik heel lang geleden voor het eerst een SE P800 had O+
Sindsdien geen touchscreen modellen meer gehad..ben dik tevreden met mijn N80 nu dus stond op het punt een N95 te kopen totdat..dit heerlijke toestel op mijn beeldscherm verscheen _/-\o_
kan niet wachten!

Is het trouwens bij geen enkele mobiel internet aanbieder mogelijk om VOIP te gebruiken op de TyTN II? 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Tjado op 29-08-2007 19:08 ]

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
AleSyS schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 18:33:
Is er nu te achterhalen wat de gui wordt. Je ziet veel verschillende plaatjes met de lelijke groene en mooi e zwarte gui :/
Ik hoop groen! Misschien kun je kiezen, kan bij de PDA's hier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 17:16
Vraag me ook af hoe deze omgaat met voip applicaties. In m'n nokia had ik een SIP standaard. Hoe zit dat eigenlijk nu (igm voipbuster of zo) zijn er al oplossingen voor?

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212686

is skype een voip applicatie? of wat is da juist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Anoniem: 212686 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 19:10:
is skype een voip applicatie? of wat is da juist?
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-04-2021
Mini Poeper schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 19:08:
[...]

Je bedoelt dat het er gewoon dubbel opstaat...zowel de groene als de zwarte gui

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-05 10:24

Crusader

Arc Nature

Volgens mij ligt het aan de lichtval. Het is in elk geval de lichte "versie".

@AleSyS: voorzover ik begrepen heb kun je zelf kiezen. De zwarte GUI is HTC Home software die er bij geleverd wordt (met TouchFLO technologie).

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
Crusader schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 20:16:
Volgens mij ligt het aan de lichtval. Het is in elk geval de lichte "versie".

@AleSyS: voorzover ik begrepen heb kun je zelf kiezen. De zwarte GUI is HTC Home software die er bij geleverd wordt (met TouchFLO technologie).
Cool....dat wilde ik ff weten. Dat TouchFLO lijkt me best wel gaaf _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
AleSyS schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 20:28:
[...]

Cool....dat wilde ik ff weten. Dat TouchFLO lijkt me best wel gaaf _/-\o_
De TyTN 2 wordt volgens mij niet met touchflo geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo89
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02 21:16
Zijn jullie eigenlijk van plan de TyTN II te verzekeren, het gaat toch wel om een duur toestel. Maar lees ook veel negatieve ervaringen over o.a. Actua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
DaannO schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 20:29:
[...]

De TyTN 2 wordt volgens mij niet met touchflo geleverd.
Jawel! Kijk maar bij de laatste link in TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Mini Poeper schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 20:38:
[...]

Jawel! Kijk maar bij de laatste link in TS
Niet om het 1 of het ander, maar een TS wordt niet zo vaak aangepast. Neem eens een kijkje op de volgende pagina: *klik*

Twee citaten uit dat bericht:
* in tegenstelling tot eerdere berichten is de TyTN II niet voorzien van TouchFLO.
* Maar de TyTN II is niet zoals de Touch voorzien van TouchFLO, de technologie waarmee je met je vingers kunt scrollen. Ook wordt er nog gesproken over een visitekaartjesscanner, maar daar is geen nadere info over te vinden.
Als je dat bericht lees, komt het betrouwbaar over (op mij althans). Het is wachten totdat de eerste verkochte in iemands handen is.

Je kan het toestel wel enigzins met je vinger bedienen als ik de Interactive e-Learning bekijk (onder het kopje internet).

[ Voor 22% gewijzigd door _Rayman_ op 29-08-2007 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

damn wat een bult reacties ineens :9
Mini Poeper schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:05:
Ik zie dat veel mensen een 2 jr contract nemen; ben ik de enige die snel is uitgekeken op z'n toestel? :X
Moet wel zeggen dat m'n huidige toestel nu 9 mnd heb en nog errûg goed bevalt.
heb zelf ook 2 jarig (moet nog jaartje) maar ben allang uitgekeken op me n93. Dus als de prijs beetje meevalt, en de (1e) tweakers die 'm binnenkrijgen als goed beoordelen, haal ik me er wel eentje. Zal alleen flinke hap wezen, +-700€ las ik erges?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
_Rayman_ schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 20:43:
[...]

Niet om het 1 of het ander, maar een TS wordt niet zo vaak aangepast. Neem eens een kijkje op de volgende pagina: *klik*

Twee citaten uit dat bericht:
* in tegenstelling tot eerdere berichten is de TyTN II niet voorzien van TouchFLO.
* Maar de TyTN II is niet zoals de Touch voorzien van TouchFLO, de technologie waarmee je met je vingers kunt scrollen. Ook wordt er nog gesproken over een visitekaartjesscanner, maar daar is geen nadere info over te vinden.
Als je dat bericht lees, komt het betrouwbaar over (op mij althans). Het is wachten totdat de eerste verkochte in iemands handen is.

Je kan het toestel wel enigzins met je vinger bedienen als ik de Interactive e-Learning bekijk (onder het kopje internet).
http://www.htc.com/product/03-product_tytn_II.htm

Device Control
Finger scrolling and panning
5-Way navigation control

Key features
• Windows Mobile® 6
• Tilted 2.8” 240*320 QVGA touch screen
• Sliding QWERTY keyboard
• 3 mega-pixel auto focus camera
• Value Added Applications - HTC Home™, TomTom navigation software, Business card scanner
• Tri-band UMTS with Quad-band GSM/GPRS/EDGE
• ROM 256MB and RAM 128MB
• 360 degree 3 way jog wheel paired with OK button
• microSDTM card slot
• Advanced touch screen technology

http://www.europe.htc.com/z/pdf/products/DLflyer170807.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

bartgrefte schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 20:49:
damn wat een bult reacties ineens :9

[...]

heb zelf ook 2 jarig (moet nog jaartje) maar ben allang uitgekeken op me n93. Dus als de prijs beetje meevalt, en de (1e) tweakers die 'm binnenkrijgen als goed beoordelen, haal ik me er wel eentje. Zal alleen flinke hap wezen, +-700€ las ik erges?
De prijzen wisselen wel een beetje. Maar de max die ik heb gezien is 699,= incl verzending (pdashop.nl). De andere shops vragen ~620-650.

Heb mij bij belcompany ingeschreven voor reservering. Of dat helpt, geen idee. Mijn Orange M500 (Q-tek S100), begint wat af te takelen, maar zal het nog wel even blijven doen. Al ben ik een week of 2 later dan "derrest", zal ik nog niet z'n punt vinden hoor. Wellicht is de prijs dan al wel lager :P

Het ligt er een beetje aan, wanneer ik de Tytn2 kan "krijgen". Anders wacht ik nog even op de verwachte leverdatum en prijs van de HTC Polaris en bepaal dan hoe of wat.

offtopic:
@AleSyS: Deze pagina's kan ik ondertussen dromen. Wellicht dat je ook een reden erbij kan zetten, of verhaaltje. Nu lijkt het net of mijn verhaaltje uit mijn duim gezogen is.
Wat betreft de term: Advanced touch screen technology , dit is naar mijn beste niet de TouchFLO.

[ Voor 12% gewijzigd door _Rayman_ op 29-08-2007 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
_Rayman_ schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 21:43:
[...]

offtopic:
@AleSyS: Deze pagina's kan ik ondertussen dromen. Wellicht dat je ook een reden erbij kan zetten, of verhaaltje. Nu lijkt het net of mijn verhaaltje uit mijn duim gezogen is.
Wat betreft de term: Advanced touch screen technology , dit is naar mijn beste niet de TouchFLO.
Het ging mij meer om Finger scrolling and panning

Overigens staat in de press release http://www.europe.htc.com..._and_HTCmail_en_FINAL.pdf

Business Card Scanner
Easy scrolling with touch scrolling or jog wheel

[ Voor 16% gewijzigd door AleSyS op 29-08-2007 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155798

en omdat we hier natuurlijk allemaal (wannabe) 'managers' zijn denkt de overheid met u mee...

http://www.zibb.nl/Bedrij...ckberries-nu-onbelast.htm

...voor al die mensen die denken dat ambtenaren alleen uit het raam kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-04 23:19

Nanax

Ik ben sjaak niet

Mini Poeper schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 19:08:
[...]

He gasten je kunt gewoon beide gebruiken, beide themes zijn gewoon allang te downloaden. Ik gebruik zelf de groene wm6 versie omdat ie die veel relaxter vind in het donker etc :) . (en dit op een vario)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 11:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik ben alweer een tijdje aan het zoeken naar een PDA die voldoet aan mijn eisen en ik kom net per toeval uit bij dit geweldig apparaatje. Ik zit nu met mijn verse mobiele online abo op mijn N73 te kloten en ik word er nu al niet goed van.. surfen en MSN'en werkt vrij matig op zo'n schermpje en met zo'n keypadje. Tijd voor een groter scherm en een qwerty-toetsenbordje.

Moet helaas nog een aantal maanden tot mijn abo verlengd kan worden, maar ik houd deze topic zolang zeker in de gaten ;)

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Groen zit standaard in de wm6 rom, zwart zit bijv. standaard op de touch. daarvan zijn dan weer aangepaste versies die extra zwarte elementen bevatten en dergelijke. zoek eens op xda-developers maar eens op all black .tsk

[ Voor 9% gewijzigd door Nanax op 30-08-2007 01:20 ]

Anoniem: 162671

AleSyS schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 21:37:
[...]

http://www.htc.com/product/03-product_tytn_II.htm

Device Control
Finger scrolling and panning
5-Way navigation control

Key features
• Windows Mobile® 6
• Tilted 2.8” 240*320 QVGA touch screen
• Sliding QWERTY keyboard
• 3 mega-pixel auto focus camera
• Value Added Applications - HTC Home™, TomTom navigation software, Business card scanner
• Tri-band UMTS with Quad-band GSM/GPRS/EDGE
• ROM 256MB and RAM 128MB
• 360 degree 3 way jog wheel paired with OK button
• microSDTM card slot
• Advanced touch screen technology

http://www.europe.htc.com/z/pdf/products/DLflyer170807.pdf
toon volledige bericht
Paragraaf 1.9 uit de nederlandse handleiding: "Geluid inschakelen of uitschakelen
U kunt het geluid van vingernavigatie in- of uitschakelen. Tik op Start > Instellingen > tabblad Systeem > TouchFLO en selecteer of wis het keuzevak Geluid bij horizontaal en verticaal verschuiven met vinger inschakelen."

8)7 :?

Of is dit standaard op alle pda's met Windhoos Windows?

Modbreak:Dat bedrijf uit Redmond heet Microsoft. Het product wat ze afleveren heet Windows. Alle verbastering zoals M$, Microschoft en Windhoos zijn hier niet op zijn plek.

[ Voor 7% gewijzigd door Ginz op 30-08-2007 09:23 ]

Anoniem: 61293

Anoniem: 162671 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 01:00:
Of is dit standaard op alle pda's met Windows?
Nope, dus goed punt van jou. :) Daarmee lijkt eigenlijk zeker dat de TyTN II TouchFlo ondersteunt.

Find your way wherever you are with built-in GPS navigation with TomTom taster software
Het GPS-gedeelte van de TyTN II lijkt vooralsnog de grootste verrassing te worden. Voorzover ik weet zijn er momenteel geen andere (bekende) apparaten op de markt met de Qualcomm GPS-chip. Vroege previews, en ook videodemo's op YouTube, bijvoorbeeld van Expansys, gingen niet in op het GPS-gedeelte, omdat de Radio-ROM nog niet af was.

Ik ben dus erg benieuwd naar de eerste berichten over de GPS-prestaties, nauwkeurigheid, invloed op batterij, etc.

Ten slotte ben ik ook benieuwd wat TomTom taster inhoudt. Als dat geen volledige versie is, ben je een kleine honderd euro kwijt voor TomTom Navigator 6 met gedetailleerde regiokaarten + de hoofdwegen van West-Europa op een memory card.

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

even googlen levert op dat een taster pack dit inhoud:
The Taster Pack includes maps for one city of your choice on DVD that can be copied from the provided DVD to the included MicroSD card.
Gewoon een veredelde trail versie dus. Lang leven google maps en een web en walk abbo ;)

overigens is het GPS gedeelte al wel degelijk getest en wel door bengalboy.com, in een van de filmpjes wordt het gebruik van de gps gedemonstreerd en als we de beste man & het filmpje mogen geloven werkt het prima.

[ Voor 26% gewijzigd door Nanax op 30-08-2007 01:25 ]

• Mini Poeper
Nanax schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 01:18:
Gewoon een veredelde trail versie dus. Lang leven google maps en een web en walk abbo ;)
Letterlijk web en walk. Want heb het in Parijs gebruikt in het hotel waar wifi was en het laden ging niet echt heel snel. Dus lopen zal wel gaan, maar autorijden... :/

Die GPS is voor mij van ondergeschikt belang.

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Ah kijk filmpje over de GPS: klik
Prima voor elkaar lijkt me

edit
Mini Poeper schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 01:26:
[...]

Letterlijk web en walk. Want heb het in Parijs gebruikt in het hotel waar wifi was en het laden ging niet echt heel snel. Dus lopen zal wel gaan, maar autorijden... :/

Die GPS is voor mij van ondergeschikt belang.
gelukkig heeft dit apparaat hsdpa dus dat moet wel goed zitten, alleen het juiste data abonnement uitzoeken.

[ Voor 63% gewijzigd door Nanax op 30-08-2007 01:32 ]

• Troxel
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-04 22:45
Ook Paul van Modaco is erg te spreken over de GPS module. En de laatste review die ik heb gelezen geeft aan dat het echt 'n degelijke unit is qua GPS... alleen weet ik ff niet meer waar.... :S

Maar samenvattend: komt goed dus ;)

Nanax schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 01:30:
Ah kijk filmpje over de GPS: klik
Prima voor elkaar lijkt me
Te gek! :Y)

Het enige dat ik dan nog wil weten is of audioplayers blijven doorspelen als je het scherm uitschakelt. Op mijn Qtek 9100 (HTC Wizard) stopte The Core Pocket Media Player steeds met spelen als je het scherm uitschakelde. Dat was irritant, omdat ik het uitschakelen van het scherm gebruikte als keylock. Dus dan was de enige oplossing feitelijk muziek afspelen zonder keylock en dan kan je telefoon niet comfortabel in je zak.

Ben benieuwd of dit op de Kaiser anders gaat. :)

(Ik blijf Kaiser zeggen; kan de naam TYNt Ii TyTN II niet uitstaan, laat staan typen... |:(

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Uit ervaring kan ik zeggen dat deze gewoon doorspeelt als je het HTC audio programma gebruikt. werkt trouwens top dat programma :), helemaal samen met de today plugin.

(ik zou zeggen gooi een wm6 rom alla nbd 9 op je vario/wizard en je hebt alle die voordelen nu al maar dat terzijde)

overigens kan ik echt niet wachten om dit ding in mijn handen te krijgen :+ nog tot december wachten met contractverlenging.

[ Voor 44% gewijzigd door Nanax op 30-08-2007 01:56 ]

Nanax schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 01:51:
(ik zou zeggen gooi een wm6 rom alla nbd 9 op je vario/wizard en je hebt alle die voordelen nu al maar dat terzijde)
Offtopic: Wizard is gestolen. :( Dus zit nu met een gare Sony Ericsson K700i. Kan je je nu voorstellen hoe graag ik de Kaiser wil hebben? :D

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

offtopic:
die van mij werkt voor geen meter meer :( ik heb nog overwogen een touch mee te pakken maar ik heb nu echt mijn zinnen op dit ding gezet

• Mini Poeper
Nanax schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 01:51:
Uit ervaring kan ik zeggen dat deze gewoon doorspeelt als je het HTC audio programma gebruikt. werkt trouwens top dat programma :), helemaal samen met de today plugin.
Oja? Je bedoelt de audio player in de HTC Home plugin?

[ Voor 8% gewijzigd door Mini Poeper op 30-08-2007 02:42 ]

Anoniem: 61293 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 01:10:
[...]

Het GPS-gedeelte van de TyTN II lijkt vooralsnog de grootste verrassing te worden. Voorzover ik weet zijn er momenteel geen andere (bekende) apparaten op de markt met de Qualcomm GPS-chip. Vroege previews, en ook videodemo's op YouTube, bijvoorbeeld van Expansys, gingen niet in op het GPS-gedeelte, omdat de Radio-ROM nog niet af was.

Ik ben dus erg benieuwd naar de eerste berichten over de GPS-prestaties, nauwkeurigheid, invloed op batterij, etc.

Ten slotte ben ik ook benieuwd wat TomTom taster inhoudt. Als dat geen volledige versie is, ben je een kleine honderd euro kwijt voor TomTom Navigator 6 met gedetailleerde regiokaarten + de hoofdwegen van West-Europa op een memory card.
Die handleiding is toch wel leuk (en erg dik met 274 pag.) Ik vind dit toch wel erg interessant.

Paragraaf 11.2: Satellietgegevens downloaden via QuickGPS

"Voordat u start met gps-navigatie op het toestel, opent u eerst het programma QuickGPS om de Ephemeris-gegevens te downloaden (actuele satellietpositie en timinginformatie) naar het toestel. Deze gegevens zijn nodig om de gps-positie van de huidige locatie te bepalen.
QuickGPS downloadt Ephemeris-gegevens van een webserver, en niet van de satellieten, via de internetverbinding van het toestel. Dit kan ActiveSync of GPRS zijn. Zodoende wordt uw gps-positie aanzienlijk sneller bepaald." Nice 8)

Afbeeldingslocatie: http://img132.imageshack.us/img132/1278/kaiserhtcdutchmanualwebmi8.th.png

Heel TomTom staat trouwens in die handleiding beschreven. :*)

Nog een waarschuwing uit de handleiding: "Gebruik het gps-systeem niet terwijl u rijdt." TUURLIJK. 8)7 (Is natuurlijk dubbel op te vatten)

• Pesticide
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-02 18:30

Pesticide

Competitief gamen is een sport

iemand met een kaiser die me kan laten weten of youtube filmpjes werken in landscape mode zonder schokken ? kan de cpu flashvideo aan ? en maybe zelfs de divx webstream ? of is dit teveel gevraagd van dit mooie toestel.

Ik heb namelijk als doel op de vlieghaven via wifi wat filmpjes te kijken of overal waar ik via wifi online kan . Lukt dit met deze smartphone ?

Manager International Partners @Electronic Sports League Europe @http://www.esl.eu/eu Linkedin Profile http://www.linkedin.com/in/pesticide

• Mini Poeper
Pesticide schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 02:54:
iemand met een kaiser die me kan laten weten of youtube filmpjes werken in landscape mode zonder schokken ? kan de cpu flashvideo aan ? en maybe zelfs de divx webstream ? of is dit teveel gevraagd van dit mooie toestel.

Ik heb namelijk als doel op de vlieghaven via wifi wat filmpjes te kijken of overal waar ik via wifi online kan . Lukt dit met deze smartphone ?
1) Nog niemand hier heeft dit toestel. :O

2) Heb je de openings post gelezen?
Daar staat helemaal in begin duidelijk vermeld dat dit géén smartphone is! :(

Pesticide schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 02:54:
DivX heb ik praktisch zonder schokken kunnen kijken op m'n HTC Wizard. Natuurlijk mag je kloksnelheden niet direct met elkaar vergelijken, maar de Wizard draait op 195 MHz en de Kaiser op 400 MHz. Dus je zou denken dat dat gaat lukken.

YouTube zou je moeten kunnen kijken met behulp van Opera Mobile 8.65 beta. Klik op de link voor een screenshot. Denk dat het afspelen van YouTube-video's overigens niet beperkt zal worden door de hardware van de Kaiser, maar eerder door je netwerkverbinding als je bijvoorbeeld via GPRS zou zitten.

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Mini Poeper schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 02:41:
[...]

Oja? Je bedoelt de audio player in de HTC Home plugin?
Jep maar dat is in feite los staande software zie pagina 231 en verder van de NL manual trouwens voor plaatjes

[ Voor 12% gewijzigd door Nanax op 30-08-2007 03:41 ]

• Mini Poeper
Nanax schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 03:37:
[...]
Jep maar dat is in feite los staande software zie pagina 231 en verder van de NL manual trouwens voor plaatjes
_/-\o_ Ik hoop het!

Nog het volgende:
Bij 10.11 Windows Live (blz 184) wordt er bij punt 6 vermeld dat je kunt kiezen of de contactpersonen ertussen komen te staan of niet. Dus een laatste versie waarbij de contacten van MSN niet in Outlook terecht komen. Klopt dit?

[ Voor 9% gewijzigd door Mini Poeper op 30-08-2007 05:07 ]

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Nog even over de TouchFLO interface, het is niet de uitgebreide variant zoals op de HTC Touch. De Kaiser heeft namelijk niet zo'n gevoelig scherm als de Touch. De interface ziet er volgens mij wel hetzelfde uit en is primair bedoeld om de Kaiser te kunnen bedienen met je vingers in plaats van met de stylus.
Dit voorzover ik begrepen heb uit eerdere postings in het vorige topic.

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Dit klopt en word bevestigd door de handleiding.

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:04
De verwachte verkoopprijs bij t for telecom is 720 euro. Net gehoord van medewerkers van t for telecom hoofdkantoor.

• Djerique
  • Laatst online: 02-05 22:11
Angelus1753 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 16:28:
[...]
:) Bij de telecom vergelijker staan ze er 2x in. tytn II > algebeld (=goedkoopste) en p4550 wijst naar 2call en gsmweb. Veel meer shops staan er nog niet in geloof ik, dus dat beperkt de keuze redelijk.
Met andere woorden: telecomvergelijker.nl is extreem subjectief!

(edit) Aan mijn screenshot kan je toch echt zien dat afgebeld ALS ENIGE staat vermeld:
Afbeeldingslocatie: http://img31.imagevenue.com/loc639/th_66537_afgebeld_122_639lo.JPG

[ Voor 24% gewijzigd door Djerique op 30-08-2007 11:37 ]

• flapstaart
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-05 00:13
Tjado schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 19:07:
Eerste toestel waar ik echt verliefd op ben sinds ik heel lang geleden voor het eerst een SE P800 had O+
Sindsdien geen touchscreen modellen meer gehad..ben dik tevreden met mijn N80 nu dus stond op het punt een N95 te kopen totdat..dit heerlijke toestel op mijn beeldscherm verscheen _/-\o_
kan niet wachten!

Is het trouwens bij geen enkele mobiel internet aanbieder mogelijk om VOIP te gebruiken op de TyTN II? 8)7
Voip werkt prima via Vodafone, het valt alleen niet onder de voorwaarden van de Zorgeloos Mobiel Internet Blox. Als ze dat wel zouden doen zouden ze toch aardig hun eigen ruiten aan het ingooien zijn lijkt me zo :|

• Mini Poeper
Djerique schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 11:31:
[...]

(edit) Aan mijn screenshot kan je toch echt zien dat afgebeld ALS ENIGE staat vermeld:
[afbeelding]
Goh, wat denk jezelf. Het is gebasseerd op de interpretaties van de mensen achter Telecomvergelijker.
Ik adviseer je om zelf goed rond te kijken/surfen met een memo papiertje naast je toetsenbord.

Zullen we nu weer verder ontopic gaan wat betreft meer de "technische" zaken omtrent het toestel?
Bovendien vraag ik je om in je vorige post de letters te un-bolden. Zie disclaimer in eerste post.

[ Voor 6% gewijzigd door Mini Poeper op 30-08-2007 11:56 . Reden: typefout ]

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

[...]

[afbeelding]

He, zwart maken doe je alleen als je afdoende bewijs hebt!
:|
uit de FAQ van telecomvergelijker:

Hoe worden al de prijzen onderhouden?

Alle (web) winkels die GSM abonnementen met of zonder toestel aanbieden kunnen gratis hun aanbiedingen gratis laten opnemen bij TelecomVergelijker.nl. Het up-to-date houden van de prijsinformatie gebeurt grotendeels handmatig en alle winkels kunnen dit zelf doen.

De meeste zaken wachten waarschijnlijk nog/ moeten de combo's nog invoeren.

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-05 22:23

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

[...]

[afbeelding]
2call staat er inmiddels ook bij... Maar je moet overal tig x klikken voordat je iets duidelijk hebt... :/

Overal een totale prijs... Dan weet je nog nergens wat 't toestel nu kost, alleen wat 't je in totaal over de abbonement looptijd kost... Persoonlijk wil ik gewoon (zonder te vaak klikken) weten wat 't toestel me nu kost, en wat ik maandelijks moet betalen... Leuk, dattie 't is bij albebeld.nl met een KNP abbo. Effe(2) doorklikken(3), ow, dan moet ik nu wel direct € 660,50 euro betalen voor 't toestel... Handige site...? :?

Maarre, OT, zullen we 't eens over 't toestel hebben, ipv over de prijzen/abbo's/sites waar je em kunt krijgen? Maybe dat een modje de zaak eens kan opschonen? (incluis een stukkie van moi hierboven :P)

Op Modaco staat dat Paul zei dat d'r een bug in de GPS rom zat waarvan ie hoopte dat die er in het productiemodel uit was; de datastream werdt wel eens onderbroken maar verder was de GPS kwaliteit prima!

En weer een review, een erg uitgebreide, nette review... Alleen bij de graphics benchmarks komt ie niet zo goed uit de verf (vreemd, een VGA-able chipset op een QVGA scherm zou 't toch super moeten doen?) maar Paul van Modaco meent dat ze met een pre productie ROM testten, dus dat 't niet alles zei. (kan dat alleen nergens in de tekst vinden?)

Nog iets over de GPS uit de bovengenoemde review:
The GPS receiver is built in the Chipser of the phone (Qualcomm MSM7200) and is gpsOne - the one used in almost all CDMA phones. Many people will be disappointed that it is not a SirfStar III, as it is known as the best on the market, giving excellent results in position lock times, usability and accuracy. But our performance test left us happy with the results: in direct comparison with the first TyTN paired with external GPS with SirfStar III chip (Holux 236), we obtained the same results for GPS Location.

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

• Djerique
  • Laatst online: 02-05 22:11
Rowdy.nl schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 12:08:
[...]
En weer een review, een erg uitgebreide, nette review... Alleen bij de graphics benchmarks komt ie niet zo goed uit de verf (vreemd, een VGA-able chipset op een QVGA scherm zou 't toch super moeten doen?)
Zou je met die VGA-able chipset via firmware hack/update misschien de resolutie kunnen tunen naar een VGA resolutie? Dan koop ik de TYTN II 100% :*)

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:21
Djerique schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 12:14:
[...]
Zou je met die VGA-able chipset via firmware hack/update misschien de resolutie kunnen tunen naar een VGA resolutie? Dan koop ik de TYTN II 100% :*)
Als je er ook een VGA schermpje aan hangt dan zou dat mogelijk moeten kunnen zijn. Alleen wens ik je veel succes ;)

What a fine day for Science! | Specs

• Mini Poeper
[...]
Dan moet het scherm toch vier keer zoveel pixels hebben. :?

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Ik zie 't al voor me; een ia voor 2.8" VGA schermpjes, met manual voor inbouw in je phone plus bijbehorende ROM... ;)

Maar nu serieus, Djerique, reken d'r maar niet op, gezien de hardware is dat onmogelijk...

[ Voor 148% gewijzigd door Rowdy.nl op 30-08-2007 12:31 ]

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

• Crusader

Crusader

Arc Nature

[...]
Ja hoor, tuurlijk kan dat 8)7

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Over de TouchFlo techniek, die zit d'r dus zoals Hyena2 al gevonden had, wel op... ;)
The interface and user-experience are personalized with the TouchFlo technology, which was announced together with the HTC Touch, being the first phone to offer it. The TouchFlo allows scrolling over the screen by drawing a finger over the screen in a diagonal line. It also brings personalized home screen with large icons shortcuts to dedicated menus for faster access to some information or applications.
...en ietsje verder...
The Touch opened another dedicated menu when you scroll the finger from the bottom to the top, but is not so with the TyTN. HTC has left this attracting attention feature to the fun-targeted Touch to compete with iPhone and haven’t put it in the TYTN which is supposed to do work.

[ Voor 4% gewijzigd door Rowdy.nl op 30-08-2007 12:31 ]

Anoniem: 216663

Deze Tytn II MOET ik hebben. Alleen wil ik graag ook echt zorgeloos kunnen internetten hierop. Het toestel zelf is er goed en snel genoeg voor. Maarja, het liefst wil ik geen datalimiet en dan kom ik op T-mobile pocket internet totaal plus voor EUR 19,95 p/mnd. Dan twijfel je over de snelheid en denk je toch weer aan Vodafone omdat de snelheid daar hoger ligt.
Het wordt tijd dat er iets nieuws komt met een hoge snelheid en zonder datalimiet. Weet iemand of er binnenkort nieuwe abonementen komen voor snel Internet? Ik wil optimaal kunnen genieten van de Tytn dus met snel internet en met een volledige TomTom-versie.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

TS: quote uit deze review:
HTC claim 6 hours of Talk time and 400 hours of Standby.
Als dat klopt, ff startpost aanpassen ;)

edit: zie net dit in een van de langsgekomen pdfjes:
Standby time:
- Up to 350 hours for UMTS
- Up to 365 hours for GSM

Talk Time:
- Up to 264 minutes for UMTS
- Up to 420 minutes for GSM
- Up to 120 minutes for video call

[ Voor 47% gewijzigd door Raven op 30-08-2007 13:31 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Anoniem: 216663 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 12:51:
Deze Tytn II MOET ik hebben. Alleen wil ik graag ook echt zorgeloos kunnen internetten hierop. Het toestel zelf is er goed en snel genoeg voor. Maarja, het liefst wil ik geen datalimiet en dan kom ik op T-mobile pocket internet totaal plus voor EUR 19,95 p/mnd. Dan twijfel je over de snelheid en denk je toch weer aan Vodafone omdat de snelheid daar hoger ligt.
Het wordt tijd dat er iets nieuws komt met een hoge snelheid en zonder datalimiet. Weet iemand of er binnenkort nieuwe abonementen komen voor snel Internet? Ik wil optimaal kunnen genieten van de Tytn dus met snel internet en met een volledige TomTom-versie.
Ik zie het voorlopig niet gebeuren, er zijn 2 trends waar te nemen op dit moment: Of het gaat bloedsnel maar wordt dik gecapt (vodafone) in mb's per maand of het is onbeperkt maar word steeds verder afgeknepen. Als je bijv. bij t-mobile nog een abbo hebt lopen met de oude web en walk voorwaarden heb je voor 10 e 1.8mbit. Tegenwoordig moet je daar zwaar voor bijbetalen.

Waarom ik denk dat er niet snel een nieuwe abbo komt? dit zijn voor telco's gewoon de beste opties. Of we bieden snel internet maar verdienen dik op elke mb die jij over je limiet heen gaat (sneller internet meer infrastructuur/bandbreedte nodig meer kosten) of we kunnen met minder infrastructuur meer klanten bedienen en dus lagere kosten rekenen.

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Ow, nog stukje vergeten te copy pasten zag ik mbt de GPS chipset:
As performance the two phones acted absolutely identically – they started for the same time (15 seconds), both needed additional 10 seconds for location lock, and calculated a route equivalently fast. This is way better than most other chips on the market and directly compared with the chip used in Nokia E90 and N95 makes them look funny. The Nokia phones need 3x more time after hot restart (30 instead of 10 seconds) and also their cold restart is times slower than either the gpsOne of the TyTN II or the SirfStar III.

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Rowdy.nl schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 13:15:
Ow, nog stukje vergeten te copy pasten zag ik mbt de GPS chipset:

[...]
Denk dat het handig is om te vermelden dat het daar gaat om de vergelijking tussen de TyTN II GPS ontvanger en een SirfStar III externe ontvanger op de TyTN :)

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Hm jah, klopt, hoorde ook bij m'n vorige quote, daar staat het begin d'r van wel in...

Ik heb een vraagje over die visitekaartjescanner. Zit dat er nu op? en hoe werkt dat juist?

Leg je een visitekaartje op het scherm
en kan hij dat dan scannen ofzo? of doet hij dat dmv de camera?

• Harmsen
Anoniem: 212686 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 14:32:
Ik heb een vraagje over die visitekaartjescanner. Zit dat er nu op? en hoe werkt dat juist?

Je maakt een foto van het visitekaartje en door middel van Optical Character Recognition maakt de telefoon een nieuw contactpersoon met de gegevens die op het kaartje staan :)

Een paar posts terug staat wel een link naar de nederlandse gebruiksaanwijzing, daarin staat hoe het precies werkt.

Anoniem: 14425

Iemand een idee of je via de wifiverbinding gemakkelijke streaming koersen kan volgen?

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:24

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Anoniem: 14425 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:01:
Iemand een idee of je via de wifiverbinding gemakkelijke streaming koersen kan volgen?
* DUX opent een zichzelf verversende pagina op internet met dat ding zoals hij ook met een PC zou doen :?

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

DUX schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:20:
[...]

* DUX opent een zichzelf verversende pagina op internet met dat ding zoals hij ook met een PC zou doen :?
Mja, ik had het meer op het feit dat internetbankieren vaak complexe toegangsmechanismes hebben en daarnaast vereist realtime een bijna constante refresh? Ik heb totaal geen ervaring met surfen op een dergelijk toestel...

Anoniem: 14425 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:01:

Mja, ik had het meer op het feit dat internetbankieren vaak complexe toegangsmechanismes hebben en daarnaast vereist realtime een bijna constante refresh? Ik heb totaal geen ervaring met surfen op een dergelijk toestel...
De TyTN II zelf legt je hierin geen beperkingen op; het gaat in jouw vraag om het gebruikte Wifi-netwerk (is het snel en vooral betrouwbaar?) en de gebruikte software.

Als je de streaming koersen wil volgen via een internetpagina of wil internetbankieren, dan heb je een goede internetbrowser nodig. Ik vraag me af of de meegeleverde versie van Internet Explorer overweg kan met streaming koersen, omdat deze browser geen goede support voor JavaScript heeft. Je kunt dan gebruik maken van Opera 8.65 (zie paar posts eerder).

Overigens werken beide genoemde browsers goed met Mijn Postbank.nl, heb ik gemerkt. Maar eigenlijk is dit dus offtopic, want wat ik hierboven schreef geldt in feite voor alle Windows Mobile-telefoons met WiFi, en niet alleen voor de TyTN II. :)

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 61293 op 30-08-2007 15:26 ]

Anoniem: 61293 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:24:
[...]

Ik denk niet dat de TyTN II je beperkingen hierin oplegt. Je bent afhankelijk van het gebruikte Wifi-netwerk (is het snel en vooral betrouwbaar?) en de gebruikte software.

Als je de streaming koersen wil volgen via een internetpagina, dan heb je een aardige kans dat het niet lekker werkt in de meegeleverde versie van Internet Explorer, omdat die geen goede support voor JavaScript heeft. Je kunt dan gebruik maken van Opera 8.65 (zie paar posts eerder).
Bedankt, dat was wat ik wou weten. Ik denk dat ik er mij ook eentje ga aanschaffen al blijft de prijs voor mij wel een heikel punt.

Anoniem: 61293 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:24:
Je kunt dan gebruik maken van Opera 8.65 (zie paar posts eerder).
Daarover gesproken: in een vrij vroege review (ik geloof op Modaco; weet niet zeker) las ik dat Opera Mobile standaard zou worden meegeleverd op de TyTN II. In latere reviews heb ik er niks meer over gezien of gehoord. Wie weet van de hoed en de rand? :)

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:53

Mystikal

It never hurts to help!

Ik heb nu pDA Asus Mypal 636. Daar zitten een ingebouwde gps in. Zit dat nu ook in deze telefoon, of heb ik altijd nog een andere aparte gps-muis nodig?

Het is mij niet helemaal duidelijk.

Basement Bios ---- Exo-S

• Harmsen
Mystikal schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:28:
Ik heb nu pDA Asus Mypal 636. Daar zitten een ingebouwde gps in. Zit dat nu ook in deze telefoon, of heb ik altijd nog een andere aparte gps-muis nodig?

Het is mij niet helemaal duidelijk.
Zoals je in de product sheets en het topic kan lezen zit er inderdaad een GPS chip ingebouwd. Dus er is geen noodzaak meer om een losse GPS muis te gebruiken.

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Die functie om visitekaartjes te scannen en om te zetten in contactpersonen is volgens de handleiding WorldCard mobile. Hiervan kan je via google een 30 dagen probeerversie vinden, om t kijken hoe t werkt(ik neem aan dat bij de TyTN 2 de volledige versie zit).

Hier heb ik ff mee zitten spelen(met mijn mda vario) en in combinatie met de kaartjes die ik hier heb liggen en de brakke camera op mijn wizzard krijg ik er niets zinnigs uit. Toen ik op mijn monitor een aantal gegevens van mezelf had ingetypd en een wat groter lettertype had gekozen kreeg ik wel alles goed eraf behalve t telefoonnumer. Dus het zou met voldoende licht en een betere camera wel aardig kunnen werken.

I, for one, like Roman numerals

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-05 15:14

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Anoniem: 216663 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 12:51:
Geen idee wat er in jouw arbeidscontract staat maar er zijn manieren om dus een smartphone-achtig is te "gebruiken" via je werk zonder dat dat als inkomsten wordt gezien voor de fiscus. Tja, dan is een internet-abbo vrij makkelijk betaald (al dan niet uit je eigen zak).

Moet zelf wel eerlijk zeggen dat een abbo als dat Pocket Internet Totaal Plus toch wel het minste is wat je aan zo'n telefoon moet hangen als je er redelijk vaak gebruik van maakt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-05 15:19
Anoniem: 212686 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 14:32:

<knip>

[ Voor 13% gewijzigd door DaSaN op 30-08-2007 18:06 ]

• Rob-Pol
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-02-2018
Nanax schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 13:04:
[...]
Als je bijv. bij t-mobile nog een abbo hebt lopen met de oude web en walk voorwaarden heb je voor 10 e 1.8mbit. Tegenwoordig moet je daar zwaar voor bijbetalen.
Hoe kun je op een smartphone je snelheid testen ?
Ik heb nl. nog de "oude T-mobile voorwaarden ", maar vind het desondanks zo snel als dikke Sh*t.
Dus ik wil ff testen voordat ik ergens anders ga winkelen.

Rob.

Wat is eigenlijk een goed VOIP prog? voor op je gsm? want met de kaiser ga ik dat beginnen gebruiken, als dat goed werk. Ben nu met skype mobile en fring aan het proberen. Maar beiden geven problemen.

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Rob-Pol schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 19:39:
[...]

Ik heb nl. nog de "oude T-mobile voorwaarden ", maar vind het desondanks zo snel als dikke Sh*t.

Rob.
speedtest.nl? iig het kan zijn dat t-mobile je terug heeft gezet naar de lagere nieuwe snelheid. Als je zeker weet dat je nog onder de oude voorwaarde valt moet je even de helpdesk bellen. (ik ga er vanuit dat je dus ook een umts smartphone hebt en deze snelheid ook daadwerkelijk kan benutten) een overzicht van de huidige snelheden staat op de t-mobile site

• MAX3400
  • Laatst online: 08-05 15:14

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

[...]

Rob.
Zelf vind ik het het makkelijkste om een livestream op te zoeken die qua bitrate ongeveer het max. is van je T-Mobile verbinding.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• FAK
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-04 13:27

FAK

Heeft iemand al eens een vergelijking gemaakt tussen de Tytn II/Kaiser en de E-ten X800 (ook nieuw)??

• Mini Poeper
Nanax schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 20:33:
speedtest.nl? iig het kan zijn dat t-mobile je terug heeft gezet naar de lagere nieuwe snelheid. Als je zeker weet dat je nog onder de oude voorwaarde valt moet je even de helpdesk bellen. (ik ga er vanuit dat je dus ook een umts smartphone hebt en deze snelheid ook daadwerkelijk kan benutten) een overzicht van de huidige snelheden staat op de t-mobile site
Type deze link in je apparaat (PC, PPCphone of smartphone).
http://www.alken.nl/speedtest/

En denk erom hè; de TyTN II is géén smartphone. ;)

Anoniem: 111703

Grappig hoe iedereen nog steeds dit ding een smartphone noemt :P
Ik hoop dat mechanische component van de TyTn II net zo goed is als het softwarematige deel.

Zelf heb ik op het moment een Qtek 9000:

Afbeeldingslocatie: http://www.qtek.nl/_images/9000_290x290-3.jpg

Het mechanisme waarmee je het scherm open- en dichtklapt (en draait) is na ongeveer een jaar verbruik nu goed versleten. Ik denk dat het hele mechanisme werkt door middel van een springveer-achtig systeem en dus zijn spanning verliest na een tijdje. Het scherm "klikt" nu alleen dicht als ik op de as van het mechanisme duw. Eerst deed hij dit vanzelf.

Wat ik dus hoop, is dat ze een compacter en betrouwbaarder systeem gebruiken voor de TyTn II, wat ook na een jaar gebruik gewoon nog op dezelfde vloeiende manier open en dicht klapt. Zeker met de mogelijkheid om het scherm nu te kantelen hoop ik dus op een goede constructie.

Hoe denken jullie hierover?

Also, on a side note: Vandaag heb ik het contract voor mijn abbonement op de bus gedaan (aangezien de Vodafone actie "geen aansluitkosten" slechts tot morgen loopt). Hoe lang duurt het met dit soort dingen qua verwerken? Ik laat het abbonement overigens pas over 2 weken in gaan. Als m'n toestel voor die tijd al betaal, krijg ik het toestel dan voor die tijd binnen? Of pas over die 2 weken als het abbonement in gaat?

Eerste keer dat ik een mobiele telefonie abbonement afsluit op mijn eigen naam :)

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Toch mis ik de opmerking over de smartphone even. zowel Rob-pol als ik spreken niet over de tytn 2 als smartphone. ;)

• henkstr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-05-2024
heb gelezen dat hsdpa niet goed werkt van kpn door een fout in de sony ericsson aparatuur. dit zoud in het 4de kwartaal opgelost zijn..

wie kan dat beamen? andes zal ik toch eens aan e ander abbo moeten denken.

ps. microSD is tot 32 MB.. er zijn nu nog aar 4 MB kaartjes verkrijgbaar (SDHC)

link: http://forum.pocketinfo.n...iet-bellen-hsdpa-kpn.html

[ Voor 15% gewijzigd door henkstr op 30-08-2007 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en de rest...

http://www.sandisk.com/Pr...anDisk_microSDHC_6GB.aspx
http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=3683

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 212686 op 31-08-2007 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

henkstr schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 23:40:
ps. microSD is tot 32 MB.. er zijn nu nog aar 4 MB kaartjes verkrijgbaar (SDHC)
Je bedoelt GB toch hoop ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

denk het niet, waar slaat die 32 dan op??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212686 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 00:24:
denk het niet, waar slaat die 32 dan op??
4 MB tot 32 MB? MicroSD gaat toch van weinig tot 6/8/meer GB is zie ik dit verkeerd? Ik snap die "32" ook niet. :?

Edit: SDHC Is toch vanaf 4GB?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 162671 op 31-08-2007 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbvo!
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-01-2023
Anoniem: 162671 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 00:28:
[...]

4 MB tot 32 MB? MicroSD gaat toch van weinig tot 6/8/meer GB is zie ik dit verkeerd? Ik snap die "32" ook niet. :?

Edit: SDHC Is toch vanaf 4GB?
SDHC kan technisch tot 32 GB. De huidige grootte die je in MicroSD kunt krijgen is 4 GB (iemand al meer dan 4 GB gezien ergens?). Theoretisch kan het dus nog meer worden tot 32 GB maximaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunnyDealer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-03-2023
jpbvo! schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 00:37:
[...]

SDHC kan technisch tot 32 GB. De huidige grootte die je in MicroSD kunt krijgen is 4 GB (iemand al meer dan 4 GB gezien ergens?). Theoretisch kan het dus nog meer worden tot 32 GB maximaal.
yep:

http://www.informatique.n...gi?M=I&A=140812&V=sandisk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mr4000 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:22:
Btw, heeft iemand van jullie misschien al een snelheids benchmark kunnen vinden van deze qualcomm set tov bijv de recentere intel PXAxxx series en samsung mobile processoren ?
Ik heb nu een PXA270 520Mhz en vraag me af hoe veel sneller de Kaiser is...
Ik heb wel deze site kunnen vinden. Is dit hulpvol?

Link

Afbeeldingslocatie: http://www.solopalmari.com/images/stories/007/08/kaiserbench/01_cpu.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185259

Het is nu zeker dat deze de naam Vario IIIKrijgt bij T-mobile en dat deze in okt 2007 uitkomt. Check dezelink maar http://pdadb.net/index.ph...r&id1=818&id2=733&id3=791

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

Anoniem: 162671 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 00:57:
[...]

Ik heb wel deze site kunnen vinden. Is dit hulpvol?

.............
Valt tegen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Anoniem: 185259 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 01:47:
Het is nu zeker dat deze de naam Vario IIIKrijgt bij T-mobile en dat deze in okt 2007 uitkomt. Check dezelink maar http://pdadb.net/index.ph...r&id1=818&id2=733&id3=791
Stond al in TS :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Laatst online: 08-05 10:50

netblade

Sunrise

Hmm ik heb sinds een half jaar de Vario II en op GPS en het leuke staande toetsenbordje na zie ik weinig verbeteringen, zodra WM6 voor de Vario II uit is denk ik dat deze voor mij voorlopig wel voldoet.
Tegen de tijd dat ik mijn abo mag verlengen zal de Vario IV wel zijn optreden maken :).

Als je een Wizzard hebt is de stap natuurlijk wél makkelijk gezet, dan zou ik het per direct doen, de snelheid die je er voor terug krijgt is echt heerlijk :).

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
netblade schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:52:
Hmm ik heb sinds een half jaar de Vario II en op GPS en het leuke staande toetsenbordje na zie ik weinig verbeteringen, zodra WM6 voor de Vario II uit is denk ik dat deze voor mij voorlopig wel voldoet.
Tegen de tijd dat ik mijn abo mag verlengen zal de Vario IV wel zijn optreden maken :).

Als je een Wizzard hebt is de stap natuurlijk wél makkelijk gezet, dan zou ik het per direct doen, de snelheid die je er voor terug krijgt is echt heerlijk :).
Ik was mij dat ook aan 't bedenken nu er een officiële update is voor de TyTN II naar WM 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-03 19:41
netblade schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:52:

Moet je op xda-developers kijken. Dat gaat er een werld voor je open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Laatst online: 08-05 10:50

netblade

Sunrise

The D schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 09:08:
[...]

Moet je op xda-developers kijken. Dat gaat er een werld voor je open.
Dat weet ik, er staat hier ook al inmiddels WM6 van HTC zelf op, omdat ik liever een werkende Nederlandse versie heb, Scraps maakte enige tijd redelijke roms, maar tegenwoordig vind ik dat er teveel ongein inzit en dat de Nederlandse versie veel te lang op zich laat wachten.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-05 13:16
nondeju precies een week voor ik op vakantie ga, hetzelfde probleem als vorig jaar met mijn Qtek 9100. Ik kan wel bellen maar geen geluid uit speaker, alleen als ik hem op de "echte speaker" zet.

geen koptelefoon er in gehad, en dat was vorige keer ook niet probleem, toen was er iets doorgebrand op het moederbord...

had wel een maand eerder mogen gebeuren! en de Kaiser is ook nog niet uit, ander had ik die meteen gekocht!

de telefoon is uit november 2005:

- geen fabrieksgarantie meer of wel?

- de telefoon is verzekerd bij Actua; iemand ervaring met hoe dit verloopt? hoeveel geld is er nog te verwachten voor een telefoon van bijna 2 jaar oud? nieuw prijs is nog steeds 400 euro dacht ik?

Oeps deze wilde ik eigenlijk posten in het qtek9100 topic..

[ Voor 4% gewijzigd door trekker22 op 31-08-2007 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Misschien leuk voor de TS, een e-learning site van HTC voor voor de TyTn II.

Veel standaard stuff zoals messaging etc, maar ook het home scherm laten ze zien, evenals 't Worldmobile gedeelte, Finger Scrolling/Panning, GPS.

GPS betekent in de e-learning dus TomTom, en volgens de e-learning kun je 1 map gratis downloaden. Staat niet bij of dat een stad of een land is... :/

[ Voor 5% gewijzigd door Rowdy.nl op 31-08-2007 11:32 ]

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Reminder:

Dit is een topic over de TyTN II en niet over waar je `m het beste tegen welke prijs met welk abonnement kan kopen... Daarvoor moet je gewoon eventjes naar de winkel gaan, of op TelecomVergelijk kijken.