Het World of Warcraft topic - Deel 128 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.794 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macadoshis schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 12:47:
[...]
Beetje laat, maar de lunch zat er tussen.
volgens mij gaan de threat meters er vanuit dat 1 dmg = 1 threat..
Dat er modifiers zijn, leuk, maar die worden nadat de meters de dmg gelogd hebben pas toegepast op de data. Dus in principe is een threathmeter gewoon een dmg meter die kan optellen, aftrekken, delen en vermenigvuldigen.
Ook wat laat, moet zo af en toe nog echt productief zijn hier ook.... ;-p

Enniewee, KTM houd in elk geval wel rekening met abilities, als ik bijv. fade dan zie ik mezelf meteen een flink stuk droppen in de threatlijst en na de cooldown meteen weer omhoog schieten.

Volgens mij worden alle abilities en talents meegenomen in deze addon, of dit 100% nauwkeurig gebeurt is een 2e natuurlijk maar ze komen een heel eind. In elk geval gaat het een stuk verder dan alleen simpel optellen en aftrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:31:
[...]

Ook wat laat, moet zo af en toe nog echt productief zijn hier ook.... ;-p

Enniewee, KTM houd in elk geval wel rekening met abilities, als ik bijv. fade dan zie ik mezelf meteen een flink stuk droppen in de threatlijst en na de cooldown meteen weer omhoog schieten.

Volgens mij worden alle abilities en talents meegenomen in deze addon, of dit 100% nauwkeurig gebeurt is een 2e natuurlijk maar ze komen een heel eind. In elk geval gaat het een stuk verder dan alleen simpel optellen en aftrekken.
macados zijn verhaal is ook onzin natuurlijk zoals al eerder opgemerkt werd waarom staat een tank dan keurig bovenin ktm terwijl ie ongeveer de minste dmg doet.
KTM is behoorlijk nauwkeurig imo alleen bij gruul telt ie die shatter dmg mee en das wel eens naatje maar voor de rest perfect!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04
Bosmonster schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 11:55:
[...]

Iedere naam die je niet zelf verzint komt geheid tig keer voor :P

Tip: verzin zelf wat. Iemand heeft ook Juzam Djinn uit z'n duim gezogen, dus dat kun jij vast ook wel :P
ALs ik een naam moet verzinnen, ga ik meestal naar Babynames.com. Daar typ ik bij de search een term in wat bij mn character zal gaan passen. En kies uit de lijst die dan verschijnt een leuke naam uit :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:12:
[...]

Als ik je tegen was gekomen had ik je gereport ;)

Ik hou namelijk niet van scheldwoorden/geslachtsdelen tegen te komen als ik gewoon een spelletje wil spelen.
ach stel je toch niet aan, als hij die naam wil, fijn, laat hem lekker spelen. ik moest zelfs al een keer me name changen toen ik RX heette op een RPPVP server: kansloos idd, daarom speel ik ook niet meer op zo'n rp server. Stelletje 12 jarigen daar die zichzelf IRL niet vermaken en daar maar friends zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08 20:59

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

MantaMania schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:42:
[...]

macados zijn verhaal is ook onzin natuurlijk zoals al eerder opgemerkt werd waarom staat een tank dan keurig bovenin ktm terwijl ie ongeveer de minste dmg doet.
KTM is behoorlijk nauwkeurig imo alleen bij gruul telt ie die shatter dmg mee en das wel eens naatje maar voor de rest perfect!.
1 dmg geeft je 1 threat (daarop zijn al dit soort addons gebaseerd)
dus als iemand 100 dmg doet heeft hij ook meteen 100 threat.
Hoe wordt de threat geregistreed door ktm of omen? via dmg lijkt me, want ik zie nergens threat voorkomen in de combatlogs. Threat is een gevolg van dmg of healing die je doet + threat modifiers.
Dus een damage meter gebruikt dezelfde ruwe data als KTM of Omen.

Nu doet bijvoorbeeld een tank 15% meer threat door 3/3 defiance. Wat betekent dat voor een threathmeter: xx dmg + 15% = actuele threat.
Iemand die geen threat modifiers heeft bijvoorbeeld moet dus 115 dmg doen om dezelfde hoeveelheid threat the krijgen.
Dus, threat is een soort virtuele dmg die iemand gedaan heeft, de mob "reageert" op je alsof die tank 115 dmg gedaan heeft, terwijl hij maar 100 dmg gedaan heeft.

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:48:
[...]

ach stel je toch niet aan, als hij die naam wil, fijn, laat hem lekker spelen. ik moest zelfs al een keer me name changen toen ik RX heette op een RPPVP server: kansloos idd, daarom speel ik ook niet meer op zo'n rp server. Stelletje 12 jarigen daar die zichzelf IRL niet vermaken en daar maar friends zoeken.
Goh wat vreemd... je gaat op een RP server spelen, kiest een niet RP naam, en krijgt dan te horen dat je dat moet veranderen... nee, dan maar de spelers daar, die bewust kiezen voor het RP element, uitmaken voor 12 jarigen!

Overigens ga ik me niet weer in de naam-discussies wagen, zie een paar threads terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:16
[...]

1/10 voor kansloze troll poging.

Als je niet wilt roleplayen, heb je niks te zoeken op een RP server. En om meteen te generaliseren over 12 jarigen maakt je erg volwassen over komen :/

Roleplaying kan erg leuk zijn, als je er van houd, en hoogst waarschijnlijk zullen er meer old-timers rondhangen die nog uit de d&d tijd komen, dan jeugd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:57
Macadoshis schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:53:
[...]

Hoe wordt de threat geregistreed door ktm of omen? via dmg lijkt me, want ik zie nergens threat voorkomen in de combatlogs. Threat is een gevolg van dmg of healing die je doet + threat modifiers.

Nu doet bijvoorbeeld een tank 15% meer threat door 3/3 defiance. Wat betekent dat voor een threathmeter: xx dmg + 15% = actuele threat.
Iemand die geen threat modifiers heeft bijvoorbeeld moet dus 115 dmg doen om dezelfde hoeveelheid threat the krijgen.
Dus, threat is een soort virtuele dmg die iemand gedaan heeft, de mob "reageert" op je alsof die tank 115 dmg gedaan heeft, terwijl hij maar 100 dmg gedaan heeft.
Bijna, een shieldslam kan bijvoorbeeld 1000 dmg doen, maar een slam ook. toch 2 totaal verschillende abilities die een totaal verschillende threat genereren.
[...]

Yay, laten we mensen gaan bashen die hun fantasie willen gebruiken in een spelletje. Daarnaast denk ik dat je bij rp server de gemiddelde leeftijd met minimaal 5 jaar moet verhogen vergeleken met andere servers.

Wist btw niet dat hydra 12 jaar was... En dat hockeyen zal hij vast ook erbij fantaseren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Macadoshis schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:53:
[...]

Dus is 1 damage niet 1 threath ;)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Atlas schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 14:00:
[...]

Dus is 1 damage niet 1 threath ;)
Maar dat is wel de basis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

yup, de basis is 1 dmg = 1 threat.
en alle verschillen die daarna komen, komen door modifiers die blizz aan een ability heeft gehangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Macadoshis schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 14:10:
en alle verschillen die daarna komen, komen door modifiers die blizz aan een ability heeft gehangen.
yup en die worden gewoon netjes meegenomen in de berekeningen van omen/ktm

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja en nee. Sunder Armor doet geen damage en toch wordt dat in de threatmeter op genomen. Ja, tuurlijk logt KTM of Omen gewoon alles wat er in de combatlog gebeurt, en als een dps warrior met salvation 100 damage doet, dan bedenkt die threatmeter dus voor jou dat ie eigenlijk maar 100*0.8*0.7 = 56 threat genereert. De threat values gaan dan ook inderdaad uit van "1 threat = 1 damage", maar bijna elke class heeft wel een soort van aanpassing daarop dus uiteindelijk geldt dat verhaaltje niet (meer). Echter is het wel handig om dat als uitgangspunt te nemen omdat als je dan ziet dat je 2000 threat nodig hebt om aggro te pakken, je een ruw idee hebt van hoeveel damage dat is en dat je volgende fireball wel eens fataal kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
deadsy33 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 08:44:

Weekend Wow-wise was kut. Guilddrama ftw :(
:( Over guilddrama's gesproken... Sowieso pruimentijd, want hoop mensen op een (wel erg lange) vakantie en ook veel inactives de laatste weken. Inmmidels al een aantal core members opgestapt, komt de GM eindelijk terug van vakantie, meldt hij notabene dat hij per direct stopt met WoW. En halsoverkop stappen al zijn RL vrienden en tevens core members uit de guild :(

Van twee raidende Kara groepen, met moeite naar nog eentje. En we wilden juist aan TK beginnen na de vakantie :S Mede dank aan Blizzard aangezien na de aankondiging van de WotLK expansion de raid spirit al tot een laag nivea daalde :'(

W.b., WotLK, ik heb 'm zondag werkend gezien in Leipzig op de Games Convention en de nieuwe speelwereld en de DK's zagen er wel grappig uit...

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

natuurlijk anders heette het geen threatmeter maar een damage meter.
Omen/KTM maken een rekensommetje van de dmg die er gedaan wordt.

Player XX does YY damage with Heroic Strike rank Z -> Threat = YY damage + Modifiers (stance, buffs, ability, etc)

sunder armor doet 0 dmg, dan gaat het verhaaltje nog steeds op, want de threat modifier kan gewoon zijn 0 dmg + YY threat (en niet vermenigvuldigen bijvoorbeeld)

[ Voor 24% gewijzigd door Macadoshis op 29-08-2007 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 19:44
Bosmonster schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:12:
[...]

Als ik je tegen was gekomen had ik je gereport ;)

Ik hou namelijk niet van scheldwoorden/geslachtsdelen tegen te komen als ik gewoon een spelletje wil spelen.
zielig hoor |:(
eikel in de vorm van noot < eikel synomiem voor ik ben een zak ;)..

maar als je gewoon wilt speele ga je me niet reporte..
Btw ik houw niet van mensen die zich aan stellen omdat ik een vette naam heb en jij niet :9

Maar laten we het hierbij houwen en on topic gaan..
De enige die zich er kan storen zijn nederlanders..
Dus als een gm komt en ik leg het uitwat het betekend is er niks aan de hand..

[ Voor 15% gewijzigd door BrianV op 29-08-2007 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:55
Macadoshis schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 14:10:
maar dat klopt nog niet helemaal: bv counterspell doet geen dmg, maar geeft 300 threat
de threat van tank druids schaalt voor het grootste gedeelte door de dmg te verhogen, echter die van een warrior weer niet.

Tevens heb je dan zoals al eerder gezegd de -threat skills van classes (fade, feign death, vanish, invisibility, soul shatter, cower) die net allemaal even anders werken (fade tijdelijk threat verlagen, soul shatter met 50%, cower met vaste waarde, invisibility die de eerste paar ticken van de buff de threat met ongeveer 10% per tick verlaagt en op het eind helemaal)

Tevens heb je nog bij verschillende classes gear die ervoor zorgt dat sommige spells of alle spells minder threat opleveren.

Hiernaast heb je ook nog de abilities van de bosses die threat verlagen.

Natuurlijk komt het op het eind neer dat het opgetelt/vermenigvuldigd ed. word, maar zeggen dat het een veredelde dmg meter is doe je het toch flink te kort mee.

Overigens gebruikt een threat meter dus niet dezelfde data als een combat log/dmg meter, want bepaalde dingen komen niet voor in die 2 (sommige boss skills, scripted events maar ook buffen ed)

[ Voor 7% gewijzigd door Puc van S. op 29-08-2007 14:31 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
Owja dit is de build die ik in gedachten heb ( Graag evt verbetering )
Het is bedoeling om een tankadin temaaken.
http://www.wowhead.com/?talent=sVbZEMthghdLMozi0x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

BlackAss schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 14:21:
[...]

Btw ik houw niet van mensen die zich aan stellen omdat ik een vette naam heb en jij niet :9
Had dan pewpewiamgod genomen ofzo het is maar net wat je vet noemt ><. Smaken verschillen eenmaal. Eikel kan ik ook niet echt waarderen maar iets van Ericaterpstra of Verdonkgooimeeruitdan bijvoorbeeld weer wel daar zie ik de humor wel van in.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackAss schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 14:32:
Heeel vlug wat aangepast.. dit leek me beter: http://www.wowhead.com/?talent=sVbZEMthghdLMozi0x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

BlackAss schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 14:32:
http://www.wowhead.com/?talent=sZV0tIxcdggqzVbx

Dit is de enige goeie tankadin build :)

You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

MantaMania schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:42:
[...]

Master target op gruul zetten of gewoon omen gebruiken.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 22:07
MaTr1x schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 14:16:
[...]

:( Over guilddrama's gesproken... Sowieso pruimentijd, want hoop mensen op een (wel erg lange) vakantie en ook veel inactives de laatste weken. Inmmidels al een aantal core members opgestapt, komt de GM eindelijk terug van vakantie, meldt hij notabene dat hij per direct stopt met WoW. En halsoverkop stappen al zijn RL vrienden en tevens core members uit de guild :(

Van twee raidende Kara groepen, met moeite naar nog eentje. En we wilden juist aan TK beginnen na de vakantie :S Mede dank aan Blizzard aangezien na de aankondiging van de WotLK expansion de raid spirit al tot een laag nivea daalde :'(

W.b., WotLK, ik heb 'm zondag werkend gezien in Leipzig op de Games Convention en de nieuwe speelwereld en de DK's zagen er wel grappig uit...
geinig, mijn oude guild is ook min of meer gesplit. Halve core weg. Tja vakantieperiode + nieuwe expansion is nooit handig. Ik was zelf al gestopt na het uitkomen van TBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
Sorry maar ik zie geen veranderingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Over die palading die op melee range gaat lopen healen... zo kan ik ook wel aggro trekken, melee range = 110% threat voor aggro, ranged = 130% threat voor aggro.

Zelfde geldt dus andersom ook, trekt een ranged aggro, moet de tank weer 130% doen (mits de player op range staat) voor deze terug komt. Erg fijn bij gevechten als lootreaver of morogrim waar je toch ook vrij dicht bij de tank kan staan.

Enne... de addon discussie ?? Ik heb er 86... Ik zie er geen 1 als echt 'cheaten' als je dat zo kan noemen, omen is gewoon handig voor threatbeheersing. Mss zijn addons als smartbuff / smartdebuff nog een beetje cheaten maar ik noem het gewoon makkelijk ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
Wat mijn verbaast dat je totaal geen holly neem..
ondanks dat van groot belang van Tankadin is..
zou je het nader kunnen uitleggen aan me ?
Met vriendelijk groet Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackAss schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 14:47:
[...]

Sorry maar ik zie geen veranderingen?
Dat krijg je als je te snel wilt ctrl+c/ctrl+v doet :( Maar de pally build van de andere hier is prima.

Holy damage is inderdaad waarmee je aggro houd, maar de holy tree is meer van de holy healing dan holy spelldmg. Als prot pally wil je uiteindelijk toch vooral niet dood gaan en aggro houden, en daar is de prot tree beter voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

BlackAss schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 14:56:
[...]

Wat mijn verbaast dat je totaal geen holly neem..
ondanks dat van groot belang van Tankadin is..
zou je het nader kunnen uitleggen aan me ?
Met vriendelijk groet Black
Waarom heb je Holy dingen nodig als tank zijnde? :P
Je gaat echt niet healen hoor :)
Je enige taak is zoveel mogelijk aggro genereren op de baas, en zoveel mogelijk klappen opvangen. Dus => zoveel mogelijk stamina en zoveel mogelijk spell damage doen (want met white damage bouw je toch geen aggro op) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
@allemaal die netjes hebben geholpen..

Bedankt voor het advies en het nader toelichten van de keuzes,
Dit ga ik meenemen in me keuze voor verder dingen!..
Nu eerst level tot 60+ en dan kan het beginnen de "pret"
zo nu nog een uur werken en dan trainen..
Tot vanavond laat !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

BlackAss schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 15:08:
@allemaal die netjes hebben geholpen..

Bedankt voor het advies en het nader toelichten van de keuzes,
Dit ga ik meenemen in me keuze voor verder dingen!..
Nu eerst level tot 60+ en dan kan het beginnen de "pret"
zo nu nog een uur werken en dan trainen..
Tot vanavond laat !!
leuk dat je je nu al verdiept in hoe en wat maar welk level ben je nu? ik zag dat je pas net begonnen was. Volgens mij is het namelijk veel prettiger om te levelen met retribution en dan bv als je wat hoger bent om te speccen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Berichten van WLK zijn hoopgevend: sneller naar lvl 60, zou ook leuk zijn als ze systeem zouden vinden om de dungeons van deel 1 weer aantrekkelijk te maken. Uitspelen op diverse niveaus bijvoorbeeld (TBC). Want heb nog veel niet gezien.

Btw, als ik weer mijn account activeer - speel op Azjol-Nerub - welke class zou dan goed zijn om te rollen? Welke zijde? Liefst een tip die betrekking heeft op die server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaargh, I hate Gruul. We gaan maar steeds dood op die shatter.

Maar echt hoor, land ik samen met 2! anderen op exact dezelfde plek. We rennen alle drie meteen een andere kant op en nog zijn we niet ver genoeg van elkaar om het te overleven. Natuurlijk twee healers bij, dus eerste shatter 2 healers foetsie.

Wat een Bagger gevecht. Maulgar is echt een eitje maar Gruul :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Wlk? Leg uit wasda :$

oow doh je bedoeld Wotlk

[ Voor 8% gewijzigd door William/Ax3 op 29-08-2007 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 15:48:

Maar echt hoor, land ik samen met 2! anderen op exact dezelfde plek. We rennen alle drie meteen een andere kant op en nog zijn we niet ver genoeg van elkaar om het te overleven. Natuurlijk twee healers bij, dus eerste shatter 2 healers foetsie.

Deel je je groepen in of is het random positioning?

Wat erg goed werkt is:

melee bovenop gruul
healers in de middenring (de blauwe circel op je minimap)
ranged dps in de buitenring

En vervolgens groepen positioneren. Tankgroep (weinig ranged) noordoost, want daar is weinig ruimte, ranged groepen oost, zuid en west, desnoods zuidwest/noordwest als je geen volle melee groep hebt.

Op die manier zien groepen zichzelf op de minimap en kunnen ze iets meer rekening houden met positioning. Wat ook schijnt te helpen is ranged dps tegen de muur op laten rennen vlak voor een ground slam, ik weet niet hoe goed het werkt maar volgens een aantal van onze ranged dps vliegen ze nooit meer dan een paar stappen.

Verder helpt het als iedereen raid buffed 8k heeft, dus iets meer stam gear aandoen, stam food eten over spell power/healing, etc. Op die manier kan je een shatter met 3 mensen overleven zolang je gelijk na de shatter maar van elkaar wegrent.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Hurtebise schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 15:44:
Berichten van WLK zijn hoopgevend: sneller naar lvl 60, zou ook leuk zijn als ze systeem zouden vinden om de dungeons van deel 1 weer aantrekkelijk te maken. Uitspelen op diverse niveaus bijvoorbeeld (TBC). Want heb nog veel niet gezien.

Btw, als ik weer mijn account activeer - speel op Azjol-Nerub - welke class zou dan goed zijn om te rollen? Welke zijde? Liefst een tip die betrekking heeft op die server.
Ze zouden 3 modes voor dungeons moeten introduceren.
- Normal mode - Normale modus
- Heroic mode - Moeilijksheidsmodus zoals nu in TBC zit voor lvl 70.
- Master mode (of noem het Death mode) - Nog moeilijker maar dan voor lvl 80.

En dan vooral alle instances vanaf lvl 55/60 instellen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je em een paar keer neer hebt is het echt een eitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Ja, want mensen die het vervelend vinden dat je je niet houdt aan regels die de gemiddelde kleuter niet snapt zijn onmiddelijk enorme nerds natuurlijk :X
ImdaMned schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 14:00:
Wist btw niet dat hydra 12 jaar was... En dat hockeyen zal hij vast ook erbij fantaseren...
Heh _/-\o_
Het is gewoon een nederlands scheldwoord EN een onderdeel van het mannelijk geslachtsdeel. Een GM zal er weinig problemen mee hebben je naam te laten veranderen. Ik geloof ook nooit dat je naamt niet provocerend bedoeld is. Willen provoceren is trouwens ook iets voor pubertjes maargoed.

[ Voor 38% gewijzigd door Hydra op 29-08-2007 16:24 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Hydra schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 16:20:
[...]

Ja, want mensen die het vervelend vinden dat je je niet houdt aan regels die de gemiddelde kleuter niet snapt zijn onmiddelijk enorme nerds natuurlijk :X
IK vind het wel een grappig aspect aan WoW die Rp servers. Als je een echte fan van het eerste uur bent kan je daar lekker ronddwalen in je Warcraft fantasieen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ook werkt voor je ranged dps achter een paal of op een steen gaan staan wordt je ook niet in de lucht gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
[...]

zielig hoor |:(
eikel in de vorm van noot < eikel synomiem voor ik ben een zak ;)..

maar als je gewoon wilt speele ga je me niet reporte..

Maar laten we het hierbij houwen en on topic gaan..
De enige die zich er kan storen zijn nederlanders..
"Eikel" vind ik nog op het randje, maar ik heb vorige weekend een "schurftkut" gereport... dat is er wel zwaar over vind ik. (en zeker als je op /2 dingen loopt te spuien in de trant van "I want to stick my thing in a pie")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Rakkerzero schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 16:23:
IK vind het wel een grappig aspect aan WoW die Rp servers. Als je een echte fan van het eerste uur bent kan je daar lekker ronddwalen in je Warcraft fantasieen :P
Vroegah waren d'r wel coole events enzo, gewoon georganiseerd door spelers. RP servers hebben/hadden als voordeel dat er een veel sterkere community is. Naast dat het leuk is om eens een keer iets anders te doen dan standaard PvE/PvP (hebben o.a. in Darnassus een soort kermis georganiseerd), is een sterke community ook nog eens handig omdat je dan meer mensen leert kennen voor instances e.d.

Tegenwoordig zie je het een stuk minder helaas.

We hebben wel een leuk drama forum:
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=612142264 :)

[ Voor 6% gewijzigd door Hydra op 29-08-2007 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurtebise schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 15:44:

Hoi, ik speel zelf ook op Azjol-nerub. Alliance side. Officer van de guild REMY MARTIN.
Ligt er gewoon aan welke classe je het leukst vind om te spelen. Spel veranderd toch, zeker met patches, nu hebben we een healer overschot in de guild en een prot. warrior tekort.

maar goed, wat ik al zei: Spelen wat je leuk vind, is toch het belangrijkste

Succes met je keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Heb nu Warlock, bevalt me echt goed :)
Dit word wss me build : http://www.wowhead.com/?talent=NZbxczIdzZxx0tr0tVuV

[ Voor 50% gewijzigd door Rynji op 29-08-2007 16:29 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Pff, mislukte mage ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 16:23:
[...]

Hmm rp servers =) heb een keer iemand horen zeggen dat ze daar een hele discussie hadden gehouden omdat horde bomen omkapte in ashenvale en daarom in WSG ze probeerde te stoppen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 16:27:
[...]

Vroegah waren d'r wel coole events enzo, gewoon georganiseerd door spelers. RP servers hebben/hadden als voordeel dat er een veel sterkere community is. Naast dat het leuk is om eens een keer iets anders te doen dan standaard PvE/PvP (hebben o.a. in Darnassus een soort kermis georganiseerd), is een sterke community ook nog eens handig omdat je dan meer mensen leert kennen voor instances e.d.

Tegenwoordig zie je het een stuk minder helaas.

We hebben wel een leuk drama forum:
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=612142264 :)
Helaas, The Venture Co begint steeds meer op Sunstrider te lijken. En daar ben ik niet voor niets weg. Er zitten genoeg niet RP-ers op RP servers, ik ben er 1 van. Maar ik ben niet 1 van die net RP-ers die dan maar denkt te moeten gaan zieken en etteren in General en Trade. En die zijn er steeds meer. Of van die ziekelijke personen die tussen een groep die wel RP doet - bijvoorbeeld in SW park - gaat lopen zieken. Op dat soort momenten wil je gewoon dat je je eigen faction ff flink kan corpse campen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Volräth schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 16:31:
Hmm rp servers =) heb een keer iemand horen zeggen dat ze daar een hele discussie hadden gehouden omdat horde bomen omkapte in ashenvale en daarom in WSG ze probeerde te stoppen ;(
Euh, die battleground is Orcs vs. Night Elves en de reden van die 'spanningen' is inderdaad omdat de Orcs in ashenvale flink aan het kappen zijn. Da's gewoon het achtergrondverhaal.
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 16:34:
Helaas, The Venture Co begint steeds meer op Sunstrider te lijken. En daar ben ik niet voor niets weg. Er zitten genoeg niet RP-ers op RP servers, ik ben er 1 van. Maar ik ben niet 1 van die net RP-ers die dan maar denkt te moeten gaan zieken en etteren in General en Trade. En die zijn er steeds meer. Of van die ziekelijke personen die tussen een groep die wel RP doet - bijvoorbeeld in SW park - gaat lopen zieken. Op dat soort momenten wil je gewoon dat je je eigen faction ff flink kan corpse campen.
Heb je op AD ook. Als je een goeie RP sessie wil hebben moet je dat haast afspreken, ander heb je er lui tussenlopen die met dingen als "hehe u r gey" spammen je plezier proberen te verzieken. Ach ja, vroegah was alles beter... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Laatst online: 28-08 12:43
Rakkerzero schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:45:
[...]

ALs ik een naam moet verzinnen, ga ik meestal naar Babynames.com. Daar typ ik bij de search een term in wat bij mn character zal gaan passen. En kies uit de lijst die dan verschijnt een leuke naam uit :)
ow cool ben ik dus niet de enige hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 16:41:
[...]

Heb je op AD ook. Als je een goeie RP sessie wil hebben moet je dat haast afspreken, ander heb je er lui tussenlopen die met dingen als "hehe u r gey" spammen je plezier proberen te verzieken. Ach ja, vroegah was alles beter... ;)
Meer Vroegah deden de GM's daar nog wat aan. Behalve namen hebben zelfs de GM's tegenwoordig schijt aan RP regels. Hoorde laatst van een RP die de heletijd geziekt werd dat het advies van de GM was om dan maar ergens te gaan RP waar niemand anders is. Misschien moeten de GM's de RP regels eens handhaven en de ziekers gewoon een dag bannen. Wordt het wel heel rustig in het begin op de server. Maar een heleboel die nu General lopen te spammen met "Bite me, they won't do anything anyway" ben je wel snel vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Hydra schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 16:41:
[...]

Dat soort gasten mogen wat mij betreft een keiharde ban krijgen op RP servers. fuck off naar een gewone server en ga daar klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
ImdaMned schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 17:07:
Dat soort gasten mogen wat mij betreft een keiharde ban krijgen op RP servers. fuck off naar een gewone server en ga daar klooien.
Eeensch. Mensen zouden een RP examen af moeten leggen ofzo voordat ze mogen joinen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klein stukje lief dagboek .. van de week begonnen met AOE wiping .. uuhm . grinding.
nouja . dat lukt nog niet zo heel fantastisch

weet iemand een goede lvl 26ish horde aoe grinding place
voor aliance heb ik hem wel gevonden , graveyard noordwest duskwood .. maar dat is zo takkever lopen van een armor/wep vendor voor repair armor .. :(
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 16:48:
[...]

Meer Vroegah deden de GM's daar nog wat aan. Behalve namen hebben zelfs de GM's tegenwoordig schijt aan RP regels. Hoorde laatst van een RP die de heletijd geziekt werd dat het advies van de GM was om dan maar ergens te gaan RP waar niemand anders is. Misschien moeten de GM's de RP regels eens handhaven en de ziekers gewoon een dag bannen. Wordt het wel heel rustig in het begin op de server. Maar een heleboel die nu General lopen te spammen met "Bite me, they won't do anything anyway" ben je wel snel vanaf.
sowieso zijn er volgens mij heel veel GM's die bizar weinig doen op alle servers
maar dat ligt ook aan blizzard zelf ... i asume

zie het hele 'we kunnen niets aan bots doen omdat we geen bewijs kunnen verzamelen met onze huidige systemen' verhaal ... maar ook ondertussen te lui zijn om een naast een bot-er te gaan staan en gewoon met je eigen ogen kunnen zien dat het een bot is - die continue een bepaald pad loopt - (laat staan dat het waarschijnlijk helemaal niet zo moeilijk is iets te schrijven ervoor. immers .. je zou zomaar mensen kunnen markeren als mogelijk bot-er en dan al zijn coordinaten loggen voor een bepaalde periode .. mij maak je niet wijs dat een normale speler meer dan bijvoorbeeld 4 uur exact hetzelfde basis patroontje zal lopen en daarvan afwijkt op het moment dat er een mob in de buurt is.) */rant*

maargoed .. andere kant van de medaile is natuurlijk ook dat er wél goede GM's zijn die best ver voor je willen gaan :) - gelukkig niet dagelijks met de GM's te maken maargoed ..

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2007 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:08
Ik denk dat je met een holy pally/resto druid of shadowpriest een heel eind komt (al heb ik de indruk dat steeds meer holy priests shadow worden op A-N)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Is deze Warlock build een beetje redelijk? :
http://www.wowhead.com/?talent=NZbxczIdzZxx0tr0tVuV

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Backlash 3/3 naar Soul Leech 3/3 en dan is het goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eyh ik ben aan't denke om een horde warrior te gaan levelen of een rogue maar weet iemand nog een leuke server om op te beginnen ?:P zit met men alliance chars op talnivarr maar kwil deze niet kwijt en 2de account kopen is geen optie voor me atm ivm geen vast inkomen :P

iemand dus een tip over paar goeie PvP servers ?

btw.
ik g ebruik al een hele tijd SimpleCombatLog maar sinds kort als ik een char aan maak een nieuwe dan krijg ik SimpleCombatLog niet aan't werken terwijl hij op men mage en warrior het gewoon wel doet maar op andere chars gaat ie gewoon niet werke alles al geprobeert iemand een idee hoe dit komt?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2007 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 22:22

Glorificationer426

come we hero rush yes?

ligt eraan wat je gaat doen eigk, backlash 3/3 kan je beste vriend in pvp zijn als de procs elkaar snel volgen, en soul leech in pve zodat je wat minder gehealed hoeft te worden

persoonlijk zou i kvoor backlash gaan in beide gevallen

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayonaise
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-06 15:43
Ik wil zo graag WoW spelen, maar die maandelijkse kosten houden mij tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-09 17:11
Sorry maar koop jij iets van 4 accounts per week ofzo? Elke keer post je weer wat nieuws, laatst had je een 70 warrior maar je had geen idee hoe je moest pvpen enzo, beetje vreemd.

Tenzij je steeds vanaf lvl 1 begin en gewoon alvast builds aan het plannen bent, dan heb ik niks gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
Yay! Hydross eindelijk down!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Laatst online: 16-09 21:29
/cheer eindelijk die Gruul neer gekregen na een 1% whipe op zondag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Fatihtjuh schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 22:31:
5 biertjes minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Betaal in 1 keer voor 3 maanden en dan kan je weer sparen :P

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 17:47

Vuurvoske

Nunquam cede!

Misschien makkelijk voor de in de startpost,

Downloadlocatie WoW-enGB-Installer-downloader.exe

Download locatie WoW-BurningCrusade-enGB-Installer-downloader.exe

Vuurvoske gaat weer beginnen met wow :D

Reshnar Lvl 5x Human Mage @ Silvermoon :)

[ Voor 62% gewijzigd door Vuurvoske op 30-08-2007 00:06 ]

Beroeps brabander

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 15:31

Rmg

Yay, lvl 69 mage op het moment zit op de helft morgen ff doorbijten en dan 70, heb op het moment ongeveer 400G, dus ff goed sparen, wat heroics :P en dan Flying mount en volgende week mijn eerste Kara :D

Verwijderd

Er is vandaag een rogue naar mijn server gemigrate (Kazzak) met beide legendary swords, tier 6 enzo, het schijnt dat ie ebay is en 6000 euro heeft betaald, WTF

Verwijderd

6000 lijkt me wel erg overdreven , eerder 600 :|

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 17:47

Vuurvoske

Nunquam cede!

Hoe weet je dat zo snel allemaal?

Beroeps brabander

Verwijderd

Ach, zulke dingen gaan als een lopend vuurtje. Ik weet ook niet wat er van waar is hoor, maar er schijnen vaker account voor absurt hoge prijzen verkocht te worden.

Verwijderd

Vuurvoske schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 00:02:
Misschien makkelijk voor de in de startpost,

Downloadlocatie WoW-enGB-Installer-downloader.exe

Download locatie WoW-BurningCrusade-enGB-Installer-downloader.exe

Vuurvoske gaat weer beginnen met wow :D

Reshnar Lvl 5x Human Mage @ Silvermoon :)
Oh nee hè :)

Hoe gaat het!?

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 01:08:
Er is vandaag een rogue naar mijn server gemigrate (Kazzak) met beide legendary swords, tier 6 enzo, het schijnt dat ie ebay is en 6000 euro heeft betaald, WTF
armory link! ;)

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 20:49
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 01:12:
6000 lijkt me wel erg overdreven , eerder 600 :|
Mwach, het is maar net wat de gek er voor geeft..
Pre-tbc had een priest van de topguild bij ons op de server al vrij snel de atiesh staff(ze hadden een world 9th kill), en ze heeft haar account ook voor 3000 euro verkocht toen. :P
Toen heeft ze voor tbc nog een nieuwe wow gekocht en heeft nu weer een lvl 70 priest die bij ons in de guild zit, met nog een warrior @ 70 in SSC gear. :P

Het is echt niet onmogelijk dat je zoveel er voor krijgt, ik zou er alleen niet zoveel voor willen betalen..

Enne, over die transfer. Furi van Blood Legion was de eerste met Dual azzinoth(zullen er nu onderhand wel meer zijn..) maar die zat op een amerikaanse server als ik me niet vergis.
Ben je gewoon triest als je dat doet. Heeft de guild al de moeite in je gestopt omdat je een toprogue bent, ga je leaven. Wat bezielt die mensen.. :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• BrianV
Hydra schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 16:20:
[...]

[...]

Heh _/-\o_

[...]

Het is gewoon een nederlands scheldwoord EN een onderdeel van het mannelijk geslachtsdeel. Een GM zal er weinig problemen mee hebben je naam te laten veranderen. Ik geloof ook nooit dat je naamt niet provocerend bedoeld is. Willen provoceren is trouwens ook iets voor pubertjes maargoed.
uhm puber

pardon .. ben 21 jaar en ben de pubertijd al lang voorbij.
me naam is niet provencerend bedoeld maar als je dat zo dan report je het toch

• ImdaMned
Ehm... 6000 EURO (not gold ;) ) bezield die mensen : )

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Oi?!? Improved Concentration aura? Waarom heb je die in godsnaam genomen? Imho kan je die drie punten beter in Precision of Weapon Expertise doen. Ikzelf heb Weapon expertise aangezien (tenminste dat vermoeden is er ^^) je dan minder geparryd word, en minder parry's is minder damage :P

Ook zijn er al sommige paladins die deflection laten vallen omdat ze toch al crush immunity hebben zonder die talent en dan bijv precision en weapon expertise pakken..

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Raz- schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 01:04:
Yay, lvl 69 mage op het moment zit op de helft morgen ff doorbijten en dan 70, heb op het moment ongeveer 400G, dus ff goed sparen, wat heroics :P en dan Flying mount en volgende week mijn eerste Kara :D
Ik hoop dat je beseft dat je eerst revered moet zijn voordat je de key krijgt voor heroics.
Na de gewone quests ben je waarschijnlijk nog geen revered, en zal je een paar keer de volgende instance's moeten gaan doen.

rep farming lower city : shadowlabs
rep farming keepers of time : Old Durnholde / Black Morass
rep farming cenerion expedition : Steamvault
rep farming Sha'Atar : Arcatraz
rep farming Honor hold : Shattered halls

Succes in Kara

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Gisteren weer een paar levels gedaan met de pala. Ben Joana's guide aan het volgen en ben nu klaar met Ghostlands. Op naar The Barrens :D

Heb een mooi blauw zwaard gekregen van een questline sin'dorei blade ofzoiets en merk direct het verschil in dps.
Ik heb besloten om mijn talents in prot te gooien tot reckoning en de rest in retri.

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:55

chromeeh

the Gnome

BlackAss schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 07:34:
[...]

uhm puber

pardon .. ben 21 jaar en ben de pubertijd al lang voorbij.
me naam is niet provencerend bedoeld maar als je dat zo dan report je het toch
Please don't feed the trolls :/

Als iemand moeite heeft met een naam report tie het klaar...
Geen eindeloze discussie er over, vinden ze alleen maar leuk :X

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• ImdaMned
chromeeh schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 08:28:
[...]

Please don't feed the trolls :/

Als iemand moeite heeft met een naam report tie het klaar...
Geen eindeloze discussie er over, vinden ze alleen maar leuk :X
Meid, verwacht je niet op een forum.

Verwijderd

sabriel schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 08:19:
[...]

waarom arcatraz ?:P Botanica of Mechanar gaat veel sneller met pug's :p

• sabriel
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 08:57:
[...]
waarom arcatraz ?:P Botanica of Mechanar gaat veel sneller met pug's :p
Omdat ik dacht dat ze geen Sha'Atar rep gaven. Mocht iemand kunnen bevestigen dat dit wel zo is, ik ben nu net lvl70 met mijn paladin en moet nog deze rep gaan farmen. Geeft mij in ieder geval meer mogelijkheden dat alleen arcatraz

• Scorchor
  • Laatst online: 28-08 12:43
beetje jammer, heb nu alle solo-quests af in outland en alleen nog 15 groupquest waar meer al 4 man voor nodig zijn, bij elkaar gespaard 3400gold voor de epicmount en nu is het dus enkel nog repgrinden en hopen dat ik een groepje tegen kom die die groupquests wil doen

skettis is nog wel geinig maar het valt me eigenlijk best tegen dat ze niet wat meer lvl 70 quests hebben gemaakt die je kan solo-en.
daar verdiende ik het meeste poen mee, gewoon een partij quests pakken en die doen
ogrila hoop ik vanavond te kunnen gaan doen, maar ook daar moet ik eerst 2 groupquests voor doen.

weet iemand nog andere questplekjes? anders ga ik denk ik mn oldcontent attunements doen :D
je moet iets he.

wtb wotlk

Verwijderd

sabriel schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 09:03:
[...]

Omdat ik dacht dat ze geen Sha'Atar rep gaven. Mocht iemand kunnen bevestigen dat dit wel zo is, ik ben nu net lvl70 met mijn paladin en moet nog deze rep gaan farmen. Geeft mij in ieder geval meer mogelijkheden dat alleen arcatraz
ja botanica en mechanar geven wel degelijk rep, 't is zelfs zo dat ik op mijn mage maar 1x full arcatraz run heb gedaan en 1x tot de key fragment en op men warrior alleen tot aan de keyfragment en ik ben op beide revered met die faction. :P imo is botanica 't makelijkste om te farmen voor sha'atar repution easy instance en geeft vrij veel rep per run.

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:01
Armory Link?

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:40

vhal

ಠ_ಠ

was dat niet die gast die als eerste de warglaive set compleet had? Zijn naam is mij even ontschoten. Het lijkt me sterk dat hij zijn account heeft verkocht..

Strava

• Zjanzjak
  • Laatst online: 17-09 21:40
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 09:15:
[...]

ja botanica en mechanar geven wel degelijk rep, 't is zelfs zo dat ik op mijn mage maar 1x full arcatraz run heb gedaan en 1x tot de key fragment en op men warrior alleen tot aan de keyfragment en ik ben op beide revered met die faction. :P imo is botanica 't makelijkste om te farmen voor sha'atar repution easy instance en geeft vrij veel rep per run.
Mech iets van 1500 rep
Bota iets van 2000 rep
Arca iets van 2500 rep

Terwijl ik al tijden exalted ben met Sha'tar heb ik Arca maar 2 gedaan, niet 1 boss gedaan, 1 keer voor mijzelf key-fragment en laatst een guildie voor key-fragment. Het is niet mijn instance.

Edit: Correctie, Arca schijnt minder rep te geven dan Bota.
Fratti schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 09:39:
Arcatraz geeft rep tot exhalted. ( in heroic mode geven ze allemaal rep per kill )
Neen, Bota en Mech ook nog steeds.

[ Voor 17% gewijzigd door Zjanzjak op 30-08-2007 09:50 ]

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

[...]

Ik hoop dat je beseft dat je eerst revered moet zijn voordat je de key krijgt voor heroics.
Na de gewone quests ben je waarschijnlijk nog geen revered, en zal je een paar keer de volgende instance's moeten gaan doen.

Succes in Kara
Alle Auchindoun instances geven Lower City rep, echter op een bepaald punt ( revered ) geeft alleen Shadowlabs rep per kill. ( trouwens meer rep in Heroic mode )
Alle Keepers of Time instances geven rep tot exalted ( wederom in Heroic mode meer rep per kill )
Alle Cenarion Expedition instances geven rep tot revered, alleen steamvaults geeft rep tot exhalted. ( in heroic mode geven ze allemaal rep)
Alles Tempest keep instances geven Sha'tar rep tot revered. Arcatraz geeft rep tot exhalted. ( in heroic mode geven ze allemaal rep per kill )
Thrallmar rep of Honor Hold rep krijg je via alle instances in Hellfire tot revered. Shattered Halls blijft rep geven per kill tot Exhalted. ( in Heroic mode geven ze allmaal rep per kill )

• sabriel
Bedankt voor de verbeteringen, was blijkbaar in de war met revered --> exalted.

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 14:19
Fratti schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 09:39:
[...]

Alle Auchindoun instances geven Lower City rep, echter op een bepaald punt ( revered ) geeft alleen Shadowlabs rep per kill. ( trouwens meer rep in Heroic mode )
Alle Keepers of Time instances geven rep tot exalted ( wederom in Heroic mode meer rep per kill )
Alle Cenarion Expedition instances geven rep tot revered, alleen steamvaults geeft rep tot exhalted. ( in heroic mode geven ze allemaal rep)
Alles Tempest keep instances geven Sha'tar rep tot revered. Arcatraz geeft rep tot exhalted. ( in heroic mode geven ze allemaal rep per kill )
Thrallmar rep of Honor Hold rep krijg je via alle instances in Hellfire tot revered. Shattered Halls blijft rep geven per kill tot Exhalted. ( in Heroic mode geven ze allmaal rep per kill )
Sorry maar dit klopt niet echt. Vanaf Honored geven voor resp. LowerCity/CenExp/Thrallmar alleen SL/SV/SH reputation. Dus van honored->revered om je heroic key te halen, kan je alleen die runnen, en niet de overige instances.
Bovendien voor Sha'tar reputation geven alle drie de instances op Normal gewoon rep tot Exhalted, dus niet alleen Arcatraz.

Verwijderd

Nou als ik 6000 euri kan krijgen voor een account doe ik em ook weg, jmmr voor de guild dan :D En hoezo is die gast gek die em koopt, misschien bezit ie een vermogen en is het nix voor hem. You never know. Ik bedoel, ik zeg laatst een filmpje van een of andere rockster die ook zeer rijk is, maar ook heel erg verslaafd aan wow. Voor hetzelfde geld speel je nu samen met marco borsato in de guild :P :)

• ImdaMned
Mana-tombs geeft consortium rep
Zjanzjak schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 09:39:
[...]

Terwijl ik al tijden exalted ben met Sha'tar heb ik Arca maar 2 gedaan, niet 1 boss gedaan, 1 keer voor mijzelf key-fragment en laatst een guildie voor key-fragment. Het is niet mijn instance.
Hoe kan je een instance nooit gedaan hebben en het "niet mijn instance" vinden?

Het gekibbel tussen Dalliah the Doomsayer en Wrath-scryer Soccothates is fantastisch, evenals de gnome bij de eindboss

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10:32

I want to live forever, so far.. so good.

• Zjanzjak
  • Laatst online: 17-09 21:40
ImdaMned schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 09:49:
Mana-tombs geeft consortium rep

[...]

Hoe kan je een instance nooit gedaan hebben en het "niet mijn instance" vinden?

Het gekibbel tussen Dalliah the Doomsayer en Wrath-scryer Soccothates is fantastisch, evenals de gnome bij de eindboss
Als een instance mij in het begin niet bevalt neem ik er ook de moeite niet voor om verder te kijken, SV same. Maar dit is deels, het is ook deels een 'gevoel' en dat kan ik wat moeilijker verwoorden. Ik moet er een fijn 'gevoel' bij hebben, zoiets als Bota voor het allereerst binnenstappen en dan al gelijk iets hebben 'I like this' terwijl je nog geen halve meter ver bent en uiteindelijk blijkt dat het dus ook een hele leuke instance is (ook wel heel lang). Voor de rest is soms boss-gekibbel leuk maar niet dat ik daar nou speciaal een instance voor ga lopen of er naar uitzie.

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 15:31

Rmg

[...]

Succes in Kara
Mjaaa dat wist ik, maar ik ben bijna klaar met de thrall rep, dus daar kan ik bijna zo in :*)

Verwijderd

Gisteren weer bezig geweest met de honor grind, maar dat is toch maar... saaiig. Heb nu pas rond de 11k honor en ik moet nog ZOveel... wil de ringen, necks, back, boots, belt, wrist en de blue set ngo (heb 2/5)... zoveel te gaan nog. Daarnaast heb ik inmiddels 1500 arena punten, maar ik twijfel tussen volgende week de Merc. Gladiator chestpiece halen en opsparen tot seizoen 3, wat denken jullie? (druid btw)

Tevens willen mijn alts niet echt levellen... ik verveel me zo ongelovelijk snel op hen! :(

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Zoek een bijbaan ofzo :O
ph4nt0m schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 23:11:
/cheer eindelijk die Gruul neer gekregen na een 1% whipe op zondag :P
GZ *O*.

Wanneer word je pali nu is 70 :>

[ Voor 34% gewijzigd door William/Ax3 op 30-08-2007 10:06 ]

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Even een snelle vraag: hoe lang hoort zo'n character transfer van account naar account te duren? Ik wacht nu een dag of 5 en ik kan mijn char ook al zien in het juiste account (met een rare naam trouwens: AnnisC2AB4A ipv Annissara). Als ik dit char selecteer krijg ik de melding: This character i locked due to the paid character transfer process.

Heeft iemand misschien een idee hoe lang ik nog geduld moet hebben? :P

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:44

Bezulba

Formerly known as Eendje

bel blizzard eens op zou ik zeggen?

blup

• BrianV
ik heb gister avond na het trainen geven (voetbal)
research zitten doen naar de builds maar de builds die ik en jullie hebben gepost is voornaamste Shield/one handed?
Dus dit is pas van toepassing op level 60> 70
voorlopig neem ik 2handed en ga ik build op later levels omzetten naar de ultieme tank build
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.