Het World of Warcraft topic - Deel 128 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.793 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Carnagy schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:12:
[...]
na dik een uur zoeken in totaal heb ik t gevonden. De addon heet partyquests. Ideaal! Echt veel overzichtelijker!!!
Probeer de lightheaded quest plugin eens te vinden. Alle quest commentaren van wowhead + lokaties van quest givers samen met cartographer voor ingame GPS systeem
(zonder file melders, dat nog net niet) (cartographer met lightheaded)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek nog steeds de macro om me zelf als priest te dispellen van debuffs met 1 druk op de knop. Zeg maar net als Alt + dispell, alleen dan op 1 knop door een macro :) Iemand die de macro weet?

Zoiets als: Macro = alt + dispell :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-09 17:11
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:41:
Ik zoek nog steeds de macro om me zelf als priest te dispellen van debuffs met 1 druk op de knop. Zeg maar net als Alt + dispell, alleen dan op 1 knop door een macro :) Iemand die de macro weet?

Zoiets als: Macro = alt + dispell :P
/targetself
/cast dispel magic
/targetlasttarget

ofzo ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:22

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Dat zit in interface options geloof ik, gewoon een vinkje ergens en voortaan hoef je alleen maar alt in te houden als je jezelf wilt healen/dispellen/bandagen etc

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijze Vos
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-02 22:17
/cast [target=self] dispel magic

zou moeten werken.

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Grijze Vos schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 01:19:
/cast [target=self] dispel magic

zou moeten werken.
bijna:

/cast [target=player] dispel magic

Dit werkt, en is ook belangrijk voor PW:Shield :)
Glorificationer426 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 01:02:
Dat zit in interface options geloof ik, gewoon een vinkje ergens en voortaan hoef je alleen maar alt in te houden als je jezelf wilt healen/dispellen/bandagen etc
dat is de makkelijke oplossing, en daar houden we hier op Puteanus Towers niet zo van 8)

[ Voor 41% gewijzigd door Erycius op 29-08-2007 02:00 ]

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hooli-gan schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 17:10:
[...]

Kom tegenwoordig IF niet meer uit. :P
Klinkt vet gaaf!!! :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:27
Tja, ieder zijn ding. Alle geneuzel over boss dit en boss dat boeit me ook geen flikker. Been there done that zeggen we dan maar. Sinds TBC kan me dat echt niet meer interesseren. Houd me bezig met PvP op dit moment en geld verdien ik met AH, dus meer dan IF heb ik niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:40
Hooli-gan schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 17:10:
[...]

JC ;), gather adamantite ore from AH, prospect, maak gems en zet weer terug op AH. Moet zeggen dat het de laaste tijd erg lekker gaat. Afgelopen week ruim 3K verdiend en heb in die week maar 2 avondjes wat PvP gespeeld (tussen queues door wat van AH halen en weer op AH zetten). Kom tegenwoordig IF niet meer uit. :P

Van de 3 die jij aandraagt, denk ik Mining.
Bij ons is de laatste tijd de prijs van allerlei gems (alleen Nightseye in zijn vele gecrafte varianten niet) een heel stuk gedaald, het heeft nog wel eens piekjes omhoog maar grotendeels lager dan voorheen maar ik verkoop mijn stacks adamantite ore nog steeds voor 21 a 25g gemiddeld en dat vind ik dan weer vreemd. Niet erg natuurlijk, nog maar 300g en de alt heeft over 2 levels de zeer snel vliegende kip onder zijn kont. :)
Ieder zijn meug toch, hij verdient er nu lekker centen. ;)

Hele volkstammen komen de grote steden niet uit, zij het voor zaken doen op AH danwel kleppen in /1 en /2. Aan de leek leg ik W.o.W. altijd uit als een online spel met chat element. De een speelt wat meer, de ander chat wat meer (of doet zaken op AH). Doe mij maar meer spelen trouwens. :P

Doe mij trouwens ook een AH in Halaa, krijg je nog meer animo om 'em te veroveren. De ene keer haal ik in 30 minuten dik 60 tokens op de andere keer zijn het er maar een paar. Niet dat ik zo'n enorme pvp'er ben (pvp/pve is zo'n 50/50) maar het lijkt me een extra trigger om voor Halaa te gaan. Even aan het technische verhaal (haalbaar? mogelijk?) voorbij gaan natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-09 15:01

Snuffel

Vroem!

Zo, ik ben teurg van een paar dagen weggeweest.
Lekker wezen chillen op een camping, maar nu weer levellen :P

Mijn mage is ondertussen lvl 47, en ik hoop eind volgende week een aardig eind op weg naar de 60 te zijn. Weet niet of ik dat allemaal ga redden, maar goed, dat zien we wel.

Vooralsnog heb ik eigenlijk geen echte prof genomen op mijn mage. Ik doe wat in herbalism en tailoring, maar boeien doet het me niet. Mijn main sponsort meerendeels de benodigdheden momenteel, al moet ik zeggen dat ik me ook zonder professions aardig weet te redden.
Loots verdwijnen naar main om te disenchanten, om de revenuen weer terug te laten vloeien naar alt. Erg handig dat systeem.
Mar goed, ik wil wel wat profs gaan levellen, maar welke??
Main heft skinning en enchanting, erg lekker om geld mee te verdienen. Maar wat nu toch voor mijn mage?

Anyway, eerst maar eens levellen. Morgen ST in met guild. Heb het ei van Hakkar en een paar andere quests voor ST onder mijn hoede, dus ik moet even de instance uitspelen :)
Daarna Mauradon maar eens in. Ja, onlogische volgorde, maar maatje (70 hunter) is meer dan bereid mij door instances heen te trekken, en ik die het omgekeerde voor zijn alt.

Zijn de realms al up? Ik wil weer spelen!!

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
  • Laatst online: 15-09 19:44
Gister level 8 geworden in 3 uurtjes!!
ik was eerst 2 handed maar heb nu 1 handed + shield ( maat van maakt er allemaal + op zoals stamina en str en ik heb zo roode gloed op me shield..
ik werdt gister wel ingemaakt door level 10 druid >.< en level 10 hunter maakte me ook in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen,

Ik heb gisteravond weer wat gebieden verkent, die ik nog niet "geopend" had op bepaalde gebieden.
Nu kwam ik gisteravond bij een raid-instance Onyxia's Lair. Van iemand uit de guild begrepen dat je een "sleutel" krijgt na een behoorlijke chain-quest.
Nu was ik eigenlijk op zoek naar een totaal overzicht van deze chain-quests, zodat ik eigenlijk van te voren weet waar ik welke "follow-up" kan vinden c.q. quest moet inleveren.
Dit is me niet gelukt. De quest waar ik op dit moment mee bezig ben is "Put her down" in Blackrock Spire. Alleen kan ik niet zien/vinden waar de volgende is.
Weet iemand welke quests dit zijn ?? Of waar er een overzicht van te vinden is ???

Op thottbot en wowhead kan ik geen chain-quest overzicht vinden.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:58

vhal

ಠ_ಠ

Een klein vraagje.

Ik zit eraan te denken om voor mijn (enhancement) shaman Blacksmithing te kiezen als eerste profession ipv Jewelcrafting aangezien je toch wel leuke items kan maken met deze profession. Als 2e professions heb ik mining.

Voor 1H weapons heb je de keuze uit axes en maces die je vervolgens kan 'upgraden' dmv primal nethers en vortexes.

Nou heb je
http://www.wowhead.com/?item=28431 The Planar Edge - Axe
http://www.wowhead.com/?item=28437 Drake Fist Hammer - Mace

Grote verschil is de haste procc die de mace heeft, maar aangezien de hasterating voor melee in 2.2 wordt generfed vraag ik me af of het nog de moeite waard is om deze te craften? De axe is meer gebaseerd op stats.

Verder kan je met BS ook een mail chest maken
http://www.wowwiki.com/Nether_Chain_Shirt welke er zo op het eerste gezicht wel geschikt is voor een enhancement shaman.

Dus

a: is het de moeite om voor BS te kiezen en bovenstaande items te maken?
b: enig idee wat de kosten zijn om BS te powerlevellen naar 350?
c: heeft BS verplichte q's waarvoor ik terug moet naar bv BlackRockDungeon?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Goedemorgen,

Ik heb gisteravond weer wat gebieden verkent, die ik nog niet "geopend" had op bepaalde gebieden.
Nu kwam ik gisteravond bij een raid-instance Onyxia's Lair. Van iemand uit de guild begrepen dat je een "sleutel" krijgt na een behoorlijke chain-quest.
Kijk hier eens :)

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 09:31:
Goedemorgen,

Nu was ik eigenlijk op zoek naar een totaal overzicht van deze chain-quests, zodat ik eigenlijk van te voren weet waar ik welke "follow-up" kan vinden c.q. quest moet inleveren.
Dit is me niet gelukt. De quest waar ik op dit moment mee bezig ben is "Put her down" in Blackrock Spire. Alleen kan ik niet zien/vinden waar de volgende is.
Weet iemand welke quests dit zijn ?? Of waar er een overzicht van te vinden is ???

Alvast bedankt.
http://internetgames.abou...dofwarcraft/a/onykeya.htm
google ftw

edit: Net te laat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 12:53
Dit is standaard zoals je hem nu hebt. als je alle addons weghaalt, dan ziet het er zo uit ;)

dit bewijst maar weer, addons zijn overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

ActualFantasy schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 09:55:
Dit is standaard zoals je hem nu hebt. als je alle addons weghaalt, dan ziet het er zo uit ;)

Ja hoor wat jij wilt...
Tetris heeft inderdaad geen addons nodig, snel weer gaan spelen he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Laatst online: 21:40
deadsy33 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 09:35:

Dus

a: is het de moeite om voor BS te kiezen en bovenstaande items te maken?
b: enig idee wat de kosten zijn om BS te powerlevellen naar 350?
c: heeft BS verplichte q's waarvoor ik terug moet naar bv BlackRockDungeon?
a. dat ligt eraan hoe je het bekijkt, in het begin wilde ik het perse omdat ik gewoon de fireguard en de lionheart moest hebben. Nu zo terugkijkend had dat eigenlijk niet zo gehoeven maar ik verdien wel leuk gold ondertussen, vooral Khorium Champion maken loont zich enorm voor me. Mats haal ik links en rechts zelf bij elkaar dus het kost me alleen tijd.
b. reken maar op 1000g tot 1500g, Thorium kan aardig duur zijn soms en dat heb je veel nodig. Na skilllevel 300 vond ik het trouwens sneller gaan maar van 250 tot 300 was echt langzaam en kostbaar.
c. ik ben weaponsmith en had als verplichte q een paar items die ik in moest leveren. De plannen voor die items zijn bijvoorbeeld in STV te koop, helaas maar 3 van die plannen per dag te koop dus je moet er snel bij zijn anders moet je naar AH en ze daar voor veel duurder kopen.

GL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

ActualFantasy schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 09:55:

Daarom heet het ook een 'addon' baklap, het maakt het spel (ge)makkelijker, maar niet verplicht.

Gister op de bank gezeten tijdens morogrim attempts, hebben ze m toch neergehaald op attempt #7... Duurde wel lang maar dan heb je ook wat ;) (buttlewt dus...)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
KeeZ schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:04:
[...]

Daarom heet het ook een 'addon' baklap, het maakt het spel (ge)makkelijker, maar niet verplicht.

Gister op de bank gezeten tijdens morogrim attempts, hebben ze m toch neergehaald op attempt #7... Duurde wel lang maar dan heb je ook wat ;) (buttlewt dus...)
Ik heb graag wat uitdaging in een spel, en niet dat alles voorgekauwd word en voor me gedaan word.

Ieder zijn ding zal ik maar zeggen.

Maar goed als jij wil betalen voor en spel en dan ook nog de computer/addon al het spelen voor je wil laten doen...Tja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 12:47
Is er een warlock die mij misschien een overzichtje met wat (lees: belangrijkste) addons kan sturen via DM?

Loop al een tijd te klooien, maar geen van mn creaties willen echt lekker spelen. Op een of andere manier voelt het niet lekker aan. Ik zie genoeg UI's die me aanspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
ActualFantasy schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:11:
[...]

......

Maar goed als jij wil betalen voor en spel en dan ook nog de computer/addon al het spelen voor je wil laten doen...Tja..
:X :? 8)7 8)7 .....

Addon is iets anders dan een bot. Een addon doet verre weg van het spelen voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 17-09 12:52
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 09:31:
Goedemorgen,

Alvast bedankt.
Als je op wowhead gewoon de quest zoekt waar je mee bezig bent heb je rechts de hele chain in beeld... Veel overzichtelijker kan het niet denk ik..

Put her down is dus een losstaande quest zonder followups of prereqs.

Als je kijkt bij de Onyxia keyquest, Dragonkin Menace, dan zie je rechts de hele serie staan.

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 29-08-2007 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Hooli-gan schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:13:
[...]

:X :? 8)7 8)7 .....

Addon is iets anders dan een bot. Een addon doet verre weg van het spelen voor je.
Dan zou ik nog maar eens goed bij curse-gaming wat addons bekijken. Ik heb het niet over acties die je moet doen, je moet idd nog op een knopje klikken, maar beslissingen hoef je bijna niet meer te nemen.

De addons presenteren alles voor je en vertellen je precies wanneer je wat moet doen. Niks eigen inbreng meer, computer beslist, gebruiker voert uit.

Ik heb het liever andersom. Ik beslis, ik voer uit, computer luistert en doet wat ik hem vertel. Daar zit tenminste nog wat uitdaging in.

Maar zoals ik zeg, ieder zijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
BlackAss schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 09:14:
ik werdt gister wel ingemaakt door level 10 druid >.< en level 10 hunter maakte me ook in
Als je nu al zo begin kan je beter meteen stoppen.

Op lvl 8 al gaan whinen omdat je door iemand van 2 levels hoger wordt ingemaakt, sorry maar dan denk ik dat je het verkeerde spel heb gekozen.
Vergeet het maar dat je als Prot paladin een PvP-gevecht zal gaan winnen.
En kiezen van skills kan pas vanaf lvl 10, dus jij bent helemaal niets terwijl een hunter/druide waarschijnlijk al hun eerste update hebben gehad, eerste skillpoint hebben gebruikt.

En ranged classes hebben nu eenmaal voordeel tov melee, een hunter kite je gewoon naar je dood.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 12:54
ActualFantasy schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:11:
[...]

Ik heb graag wat uitdaging in een spel, en niet dat alles voorgekauwd word en voor me gedaan word.

Ieder zijn ding zal ik maar zeggen.

Als je al 2 lvls naar 70 hebt gebracht wil het ook wel eens fijn zijn om niet weer alles op te zoeken. De content heb je dan al wel gehad. Daarnaast zijn er een aantal quests die bugged zijn. Toch wel prettig om te weten dat je daar je tijd niet aan verspeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ActualFantasy schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:18:
[...]

Dan zou ik nog maar eens goed bij curse-gaming wat addons bekijken. Ik heb het niet over acties die je moet doen, je moet idd nog op een knopje klikken, maar beslissingen hoef je bijna niet meer te nemen.

De addons presenteren alles voor je en vertellen je precies wanneer je wat moet doen. Niks eigen inbreng meer, computer beslist, gebruiker voert uit.

Ik heb het liever andersom. Ik beslis, ik voer uit, computer luistert en doet wat ik hem vertel. Daar zit tenminste nog wat uitdaging in.
Addons nemen veel frustraties weg die bij veel gebruik van de interface ontstaan. Blizzard neemt continu functionaliteiten over die anderen met addons eerst oplossen. Het is een mooie oneindige interface-test-bron natuurlijk.

Hoe ver je wilt gaan in addons beslis je natuurlijk helemaal zelf ;) Als je je quests lievere helemaal zelf uitvoert, dan moet je geen plugin als lightheaded gaan installeren die alles voor je voorkauwt, dan is er weinig meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke,

In ieder geval bedankt voor de links. Kan hier op het werk niet gelijk op internet. Heb net op een internetpc gekeken, maar die is zzzooooooo trrrraaaaaagggg... en dan weer iemand anders er achter. Dus kijk thuis wel effe.

@ bossmonster

Duidelijk, alleen nu is het wat ik bedoel het omgekeerde. Kom dus eigenlijk een raid-instance tegen, waar ik wel naar binnen wil. Dat lukt niet omdat ik de "sleutel" niet heb.
Dus moet ik op zoek naar de quest(s) waarmee ik de "sleutel" krijg. Heb gezocht op Onyxia('s Lair) maar dan kreeg ik geen quest overzicht te zien.

Ik zal vananvond nog een keer kijken op wowhead of hier op het werk als het me effe lukt.

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
sabriel schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:20:
[...]

Op lvl 8 al gaan whinen omdat je door iemand van 2 levels hoger wordt ingemaakt, sorry maar dan denk ik dat je het verkeerde spel heb gekozen.
En kiezen van skills kan pas vanaf lvl 10, dus jij bent helemaal niets terwijl een hunter/druide waarschijnlijk al hun eerste update hebben gehad, eerste skillpoint hebben gebruikt.

En ranged classes hebben nu eenmaal voordeel tov melee, een hunter kite je gewoon naar je dood.
prot paladin op level 8? :P Kweenie, maar dan heb je nog geen talents en ben je nog gewoon 'paladin'. Overigens zou je op dat level nog wel veel moeten winnen imho. Je damage output is in het begin namelijk aardig hoog in vergelijking met andere classes, en dan hebben we het nog niet over je bubble/heal en je hammer of justice.

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 29-08-2007 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:22:
Oke,

In ieder geval bedankt voor de links. Kan hier op het werk niet gelijk op internet. Heb net op een internetpc gekeken, maar die is zzzooooooo trrrraaaaaagggg... en dan weer iemand anders er achter. Dus kijk thuis wel effe.

@ bossmonster

Duidelijk, alleen nu is het wat ik bedoel het omgekeerde. Kom dus eigenlijk een raid-instance tegen, waar ik wel naar binnen wil. Dat lukt niet omdat ik de "sleutel" niet heb.
Dus moet ik op zoek naar de quest(s) waarmee ik de "sleutel" krijg. Heb gezocht op Onyxia('s Lair) maar dan kreeg ik geen quest overzicht te zien.

Ik zal vananvond nog een keer kijken op wowhead of hier op het werk als het me effe lukt.

Thnx
Gebruik iedere site waar die voor bedoeld is. Wowhead is een 'domme' database met alle game informatie. Daar zul je dus exacte informatie ook voor nodig hebben om er iets uit te halen. Wil je eerst weten wat iets uberhaupt is, dan heb je Google/Wowwiki/vrienden/guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:22:
[..]
[.]
http://www.wowwiki.com/Onyxia%27s_Lair_Attunement

enjoy

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Realms komen weer één voor één in de lucht.
Spelen maar weer!

Enne... niet zo lopen zeiken over addons, er zijn nl. genoeg addons te vinden niets bijdragen aan de gameplay, maar wel aan de interface.
Gebruik je ze niet: fijn, eigen keus, maar ga niet lopen roepen dat ze dus overbodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Bosmonster schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:22:
[...]

Addons nemen veel frustraties weg die bij veel gebruik van de interface ontstaan. Blizzard neemt continu functionaliteiten over die anderen met addons eerst oplossen. Het is een mooie oneindige interface-test-bron natuurlijk.

Hoe ver je wilt gaan in addons beslis je natuurlijk helemaal zelf ;) Als je je quests lievere helemaal zelf uitvoert, dan moet je geen plugin als lightheaded gaan installeren die alles voor je voorkauwt, dan is er weinig meer aan.
Dat soort addons vind ik nog niet eens zo erg, want idd, na 2 lvl 70's kan ik het me best voorstellen dat je sneller wilt lvlen.

Het gaat me meer om addons als KTM en het oude decursive bijvoorbeeld. Dat soort zaken verruineren het hele spel element, omdat ze mensen zo veel informatie geven dat ze niet meer leren hoe een class te spelen.

Voor pvp zijn er ook verschillende van dat soort addons. Ik baal er bv nog steeds verschrikkelijk van dat je nu in de standaard UI ook al een enemy Castbar hebt en zo. Dat neemt een heel groot gedeelte van het pvp element weg. Hij staat bij mij ook uit btw. Ik vind het veel "spannender" om te kijken wat voor spel iemand cast en daar dan op te reageren.

Soms vecht ik in Arenas tegen priests die al beginnen met casten van mass dispell voordat mijn Divine shield klaar is met de global cast cooldown. Dat is gewoon belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
sabriel schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:20:
[...]

Reageer je altijd zo brutaal ?
Ik zei toch ik ben nieuw in dit spel dus ik heb nog wat teleren.
En na wat Research op me werk ben ik wat meer teweten gekomen over aantal jobs..
Dus als ik noobish over kwam > Me Excuses.
Maar reageer voortaan wat vriendelijker;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Snuffel schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:29:

Enne... niet zo lopen zeiken over addons, er zijn nl. genoeg addons te vinden niets bijdragen aan de gameplay, maar wel aan de interface.
Gebruik je ze niet: fijn, eigen keus, maar ga niet lopen roepen dat ze dus overbodig zijn.
Hij mag zijn mening over add-ons toch gewoon geven? Ik zag er ook geen troll in. Een groot gedeelte hier is het alleen niet met hem eens : )
ActualFantasy schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:30:
[...]

Soms vecht ik in Arenas tegen priests die al beginnen met casten van mass dispell voordat mijn Divine shield klaar is met de global cast cooldown. Dat is gewoon belachelijk.
Man, dat zijn gewoon liete pvp priests die zonder add-ons kijken welk spell je aan het casten bent ; )
Snuffel schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:39:
Ach, ze bedoelen het niet zo naar hoor, het komt alleen zo rot uit de strot ;)

Enne, newbs zijn we allemaal geweest, lekker belangrijk. Zonder newbs geen pro's :)
Newb > n00b

Iemand een newb noemen is geen schelden : )

[ Voor 16% gewijzigd door ImdaMned op 29-08-2007 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Ach, ze bedoelen het niet zo naar hoor, het komt alleen zo rot uit de strot ;)

Enne, newbs zijn we allemaal geweest, lekker belangrijk. Zonder newbs geen pro's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ActualFantasy schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:30:
[...]

Dat soort addons vind ik nog niet eens zo erg, want idd, na 2 lvl 70's kan ik het me best voorstellen dat je sneller wilt lvlen.

Het gaat me meer om addons als KTM en het oude decursive bijvoorbeeld. Dat soort zaken verruineren het hele spel element, omdat ze mensen zo veel informatie geven dat ze niet meer leren hoe een class te spelen.

Voor pvp zijn er ook verschillende van dat soort addons. Ik baal er bv nog steeds verschrikkelijk van dat je nu in de standaard UI ook al een enemy Castbar hebt en zo. Dat neemt een heel groot gedeelte van het pvp element weg. Hij staat bij mij ook uit btw. Ik vind het veel "spannender" om te kijken wat voor spel iemand cast en daar dan op te reageren.

Blizzard gaat in een van de volgende patches zelf een threatmeter implementeren, omdat ze erachter zijn gekomen dat veel van hun verzonnen encounters eigenlijk niet zonder kunnen ;)

Blizzard bepaalt zelf met de API welke informatie ze vrij willen geven aan de plugins. Je krijgt dus met een addon NOOIT meer informatie dan de bedoeling is.

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 29-08-2007 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
BlackAss schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:36:
[...]

Reageer je altijd zo brutaal ?
Ik zei toch ik ben nieuw in dit spel dus ik heb nog wat teleren.
En na wat Research op me werk ben ik wat meer teweten gekomen over aantal jobs..
Dus als ik noobish over kwam > Me Excuses.
Maar reageer voortaan wat vriendelijker;)
Get use to that. Sommige hier hebben een kort lontje. Gewoon overheen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
worden oude instances nog wel bezocht zoals ubrs lbrs? of slaat iedereen dat over om de outlands in te gaan ? Want mij lijkt het wel wat om gewoon die instances nog wel te doen. Je zou denken van wel want de deadmines stokkade en dat soort instances worden ook nog gewoon gedaan terwijl je daar ook gewoon voorbij kunt grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Bosmonster schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:41:
[...]

Blizzard gaat in een van de volgende patches zelf een threatmeter implementeren, omdat ze erachter zijn gekomen dat veel van hun verzonnen encounters eigenlijk niet zonder kunnen ;)
Wat je bedoelt te zeggen is dat Blizzard erachtergekomen is dat veel spelers geen idee hebben wat ze doen met hun char en het dus NOG maar eenvoudiger moeten maken...

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ActualFantasy schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:43:
[...]

Wat je bedoelt te zeggen is dat Blizzard erachtergekomen is dat veel spelers geen idee hebben wat ze doen met hun char en het dus NOG maar eenvoudiger moeten maken...

:9
Probeer jij maar eens een Void Reaver gevecht zonder threatmeters..

Maar het was vast sarcastisch bedoeld.. alleen was je niet grappig..

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 29-08-2007 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Defector schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:42:
worden die instances nog wel bezocht zoals ubrs lbrs? of slaat iedereen dat over om de outlands in te gaan ? Want mij lijkt het wel wat om gewoon die instances nog wel te doen. Je zou denken van wel want de deadmines stokkade en dat soort instances worden ook nog gewoon gedaan terwijl je daar ook gewoon voorbij kunt grinden.
Word regelmatig door een "lowbie" gevraagd om een boost door een instance te doen. (tot grote ergenis aan toe, laatst was er zelfs een level 11 die mij vroeg voor hem mobs te killen in Outland zodat hij goud kon looten 8)7 8)7. Maar dat terzijde.) Verder doen weinig mensen die instances denk ik. Ik ben wel bezig geweest om mijn Ony key te halen, key voor UBRS, Scholo, Strat en zelfs Searing Gorge met mijn Draenei Mage. Ga ook nog DM key halen. Vind het gewoon leuk om af en toe die oude instances te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Bosmonster schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:44:
[...]

Probeer jij maar eens een Void Reaver gevecht zonder threatmeters..

Maar het was vast sarcastisch bedoeld.. alleen was je niet grappig..
We deden vroeger ook BWL en MC zonder Thread meters dus dan kan void reaver eventueel straks ook. Als je Vaeleastrasz zonder thread meter kan doen dan kan de rest ook.

En nee, het was eigenlijk niet sarcastisch bedoeld en al helemaal niet grappig. De meeste mensen die dit soort addons gebruiken hebben totaal geen verstand van hun char.

[ Voor 16% gewijzigd door ActualFantasy op 29-08-2007 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
ActualFantasy schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:49:
[...]

We deden vroeger ook BWL en MC zonder Thread meters dus dan kan void reaver eventueel straks ook. Als je Vaeleastrasz zonder thread meter kan doen dan kan de rest ook.

En nee, het was eigenlijk niet sarcastisch bedoeld en al helemaal niet grappig. De meeste mensen die dit soort addons gebruiken hebben totaal geen verstand van hun char.
Vroegah, vroegah. Vroeger reed men ook met paard en wagen.

Mensen gebruiken addons als KTM misschien wel om het maximale dps uit hun char te persen zonder threat te krijgen. Probeer dat maar is zonder die addon, denk dat je een stuk lager kwa DPS kwam. Vroegah, had je 40 man en konden er rustig 10 afk gaan. Nu niet meer.

[ Voor 20% gewijzigd door Bulligan op 29-08-2007 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Defector schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:42:
worden oude instances nog wel bezocht zoals ubrs lbrs? of slaat iedereen dat over om de outlands in te gaan ? Want mij lijkt het wel wat om gewoon die instances nog wel te doen. Je zou denken van wel want de deadmines stokkade en dat soort instances worden ook nog gewoon gedaan terwijl je daar ook gewoon voorbij kunt grinden.
Het verschil zit er in dat je van lvl58 --> lvl60 in oude content vele malen langer bezig ben dan van lvl58-lvl60 in outlands. Als deze oude instances al gedaan worden is het vaak met een paar lvl70 uit de guild, gewoon 5 man UBRS in een uurtje. Volgens mij is het nu wel moeilijker dan normaal om nog iemand te vinden die de sleutel heeft om bijv UBRS te openenen. En Scholo/DM voor de epic horses van paladin en warlock

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

En dat is dus grote onzin. Aangezien nu denk ik 90% van de mensen een threatmeter gebruikt wil jij dus zeggen dat bijna alle spelers geen verstand hebben van hun char ;)

Je trekt nogal vreemde conclusies uit het gebruik van een plugin die van wild gokken exacte waardes maakt. Tuurlijk kunnen encounters ook zonder threatmeter, je zult alleen veel vaker wipen (inderdaad Vael bijvoorbeeld) of het onder de knie krijgen duurt weken in plaats van uren (nog een keer Vael).

Door het gebruik van threatmeters ben ik juist MEER te weten gekomen over mijn char en de uitwerking van threat van spells, want daarvoor wist niemand wat het uberhaupt was en hoe het werkte.

Met andere woorden, en niet sarcastisch bedoeld, je lult uit je nek.

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 29-08-2007 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[...]

Daarom gebruikte men toen bij Vael DMG meters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Hooli-gan schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:51:
[...]

Vroegah, vroegah. Vroeger reed men ook met paard en wagen.
Wat ik bedoel te zeggen is dat het spel er alleen maar eenvoudiger op geworden is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 11:14
"Vroegah" wipete je soms ook tot 5x toe op Vael (heel BWL farm) omdat 1 of andere malloot idd z'n KTM weer niet aan had staan ofzo toen dat eigenlijk al gemeengoed geworden was... Tuurlijk kan het zonder maar waarom soms een paar keer wipen als dat niet nodig is met 1 simpele addon...

Tuurlijk kun je ook op gevoel spelen, maar dan weet je niet hoeveel headroom je nog hebt voor aggro en kun je dus nooit alle dps eruit persen die je kunt geven.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:29

Bezulba

Formerly known as Eendje

[...]

vroegah had je geen enrage timer die zo strak staat afgesteld dat je wel voluit moet gaan wil je binnen de tijd de boss killen..

zoals ik al eerder melde op reacties dat KTM cheaten is/no skills enzo is het Blizzard die de encounters zo maakt dat je het wel MOET gebruiken.

hoe wil jij als OT op gruul onder de MT blijven maar boven de rest van de meleedps zonder threatmeter? als je dat op gevoel moet doen en de rest van de dpsers daardoor hun dps moeten verlagen haal je gruul nevernooit binnen 16 growths

[ Voor 24% gewijzigd door Bezulba op 29-08-2007 10:57 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
eendje schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:55:
[...]

vroegah had je geen enrage timer die zo strak staat afgesteld dat je wel voluit moet gaan wil je binnen de tijd de boss killen..

zoals ik al eerder melde op reacties dat KTM cheaten is/no skills enzo is het Blizzard die de encounters zo maakt dat je het wel MOET gebruiken.

hoe wil jij als OT op gruul onder de MT blijven maar boven de rest van de meleedps zonder threatmeter? als je dat op gevoel moet doen en de rest van de dpsers daardoor hun dps moeten verlagen haal je gruul nevernooit binnen 16 growths
ActualFantasy speelt volgens mij al heel lang geen WoW meer. Zijn mening is namelijk al enigszins gedateerd, want is met geen mogelijkheid meer toe te passen op TBC raid encounters. Het feit dat Blizzard het nu zelf gaat implementeren zegt hierover ook wel genoeg denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Niet online
sabriel schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:53:
[...]

Het verschil zit er in dat je van lvl58 --> lvl60 in oude content vele malen langer bezig ben dan van lvl58-lvl60 in outlands. Als deze oude instances al gedaan worden is het vaak met een paar lvl70 uit de guild, gewoon 5 man UBRS in een uurtje. Volgens mij is het nu wel moeilijker dan normaal om nog iemand te vinden die de sleutel heeft om bijv UBRS te openenen. En Scholo/DM voor de epic horses van paladin en warlock
dat is wel jammer vind ik. het gaat mij eigenlijk meer om de content dan de exp of zo snel mogelijk naar lvl 70 te gaan want dat komt toch wel straks is het lvl 80 en dan weer verder. En als je bedenkt waar het eigenlijk om gaat met wow is het content ontdekken. true meeste mensen gaan zo snel mogelijk naar lvl 70 om daar te raiden maar er zijn nog veel meer instances/content op lagere lvls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
[...]

Ik wou hierop reageren maar zag vervolgens dat diverse mensen al precies gezegd hebben wat ik wou zeggen.
Actual probeer eens wat minder boute uitspraken te doen en onderbouw ze wat meer, voorkomt een hoop geflame en dat gebeurt hier toch al zoveel.

[ Voor 21% gewijzigd door richards3 op 29-08-2007 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hooli-gan schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:46:
[...]

Word regelmatig door een "lowbie" gevraagd om een boost door een instance te doen. (tot grote ergenis aan toe, laatst was er zelfs een level 11 die mij vroeg voor hem mobs te killen in Outland zodat hij goud kon looten 8)7 8)7. Maar dat terzijde.) Verder doen weinig mensen die instances denk ik. Ik ben wel bezig geweest om mijn Ony key te halen, key voor UBRS, Scholo, Strat en zelfs Searing Gorge met mijn Draenei Mage. Ga ook nog DM key halen. Vind het gewoon leuk om af en toe die oude instances te doen.
Hooli-gan... zegt jouw dit iets ?? [DOPE]

;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Bosmonster schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:59:
[...]

ActualFantasy speelt volgens mij al heel lang geen WoW meer. Zijn mening is namelijk al enigszins gedateerd, want is met geen mogelijkheid meer toe te passen op TBC raid encounters. Het feit dat Blizzard het nu zelf gaat implementeren zegt hierover ook wel genoeg denk ik.
Het gaat neit alleen om PvE, in PvP is het net zo erg Ik speel eingelijk alleen pvp, en onze guild heeft net Khara gecleared en is wat trash aan het killen in SSC.

@gnauw. Geloof me, ik heb in de afgelopen 2 en half jaar jaar genoeg slechte spelers gezien die mijn uitspraken onderbouwen.

[ Voor 10% gewijzigd door ActualFantasy op 29-08-2007 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08 20:59

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

[...]

Gebruik jij damage meters? KTM en Omen zijn precies hetzelfde als damage meters, alleen registeren ze de threat die iemand doet en niet zijn damage.
Het is natuurlijk onzin om te zeggen dat mensen geen verstand van hun char hebben als ze deze soort addons gebruiken. In veel screen shots van de top guilds zie je gewoon dat ze Omen of KTM gebruiken. En ik denk dat deze mensen toch echt wel verstand hebben van hun chars.

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Macadoshis schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 11:03:
[...]

Gebruik jij damage meters? KTM en Omen zijn precies hetzelfde als damage meters, alleen registeren ze de threat die iemand doet en niet zijn damage.
Het is natuurlijk onzin om te zeggen dat mensen geen verstand van hun char hebben als ze deze soort addons gebruiken. In veel screen shots van de top guilds zie je gewoon dat ze Omen of KTM gebruiken. En ik denk dat deze mensen toch echt wel verstand hebben van hun chars.
Ik gebruik geen enkele addon. Standaard UI, niks anders.

En nee, ik denk dat guilds zoals nihiluim en zo met al die world first kills, geen deuk in een pakje boter slaan als ze zonder addons zouden spelen. Ze komen nog niet voorbij de eerste boss in Khara zonder addons.

Ook zei er net iemand dat Blizzard de encounters maakt om verslagen te worden met Addons...Ik denk het niet. Blizzard maakt de encounters moeilijk, zodat ze met de standard client te spelen zijn. De addons maken ze alleen veel eenvoudiger.

@eendje. Geen enrage timer ? hoe wil je Valeastrasz dan noemen ? Je had 3 minuten en dan moest hij dood zijn. Klaar, niks enrage, 3 minuten en dan is het over.

[ Voor 34% gewijzigd door ActualFantasy op 29-08-2007 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ActualFantasy schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 11:06:
[...]

En nee, ik denk dat guilds zoals nihiluim en zo met al die world first kills, geen deuk in een pakje boter slaan als ze zonder addons zouden spelen. Ze komen nog niet vorobij de eerste boss in Khara zonder addons.
Dus wat niet jouw manier van spelen is is per definitie slecht. En wat je over nihilum zegt gaat al helemaal nergens over :S
maar wat mij betreft "discussie" gesloten en gefeliciteerd dat jij zo'n geweldige speler bent.

[ Voor 12% gewijzigd door richards3 op 29-08-2007 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 11:01:
[...]

Hooli-gan... zegt jouw dit iets ?? [DOPE]

;-)
Nop, not really. Should it be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
[...]

Is ook prima. Speelt prima, is jouw keuze, alleen haal je daar niet mee uit je char wat je zou kunnen halen als je WEL addons gebruikt die daarbij helpen. Feit dat je alleen Kara gecleared hebt geeft ook aan dat je geen idee hebt van threat sensitive encounters zoals Bos al aangaf, want da's niet meer vergelijkbaar met Vael bijv. De menselijke foutmarge is vele factoren kleiner geworden.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

[...]

En nee, ik denk dat guilds zoals nihiluim en zo met al die world first kills, geen deuk in een pakje boter slaan als ze zonder addons zouden spelen. Ze komen nog niet vorobij de eerste boss in Khara zonder addons.
nee precies die toveren voor iedere nieuwe boss de kant en klare addon bij elkaar want die kan je overal vinden.
Helaas voor jou zijn zij zelfs vaak de gene die zoiets maken en dus de boss van haver tot gort kennen.
Ik vind het geslijm en aanbidden van de beste guilds ontzettend overdreven maar je moet niet doen alsof alles door addons gebeurt die gasten hebben echt wel goeie skills anders kwamen ze niet zo ver.

Was er nou vandaag wel of geen patch? ik zag vanmorgen dat het tot 11 uur zou duren dus ik neem aan van wel maar op de site kon ik alleen maar de oude patch gegevens vinden.

[ Voor 9% gewijzigd door MantaMania op 29-08-2007 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hooli-gan schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 11:08:
[...]

Nop, not really. Should it be?
Oke... ik dacht je iemand was/bent die ik ken.
Ivm de naam Juzamdjin.

;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 12:47
In aanvulling tot het makkelijker maken door addons. dacht het niet, je hebt echt wel skills nodig om tegen de threat van de MT aan te komen zonder er overheen te gaan. dat kan alleen maar als je je char volledig onder controle hebt ( en de MT natuurlijk ook)

Ik stel voor om deze discussie te sluiten, iedereen heeft een andere mening en hier komen we niet verder mee.

Als laatst nog een vraag: Kan een warlock mij z'n UI instellingen laten zien. ben op zoek naar ene mooie setup, maar niks voelt eigenlijk lekker aan. al mijn creaties zijn iegenlijk crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
porn* schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 11:09:
[...]

Is ook prima. Speelt prima, is jouw keuze, alleen haal je daar niet mee uit je char wat je zou kunnen halen als je WEL addons gebruikt die daarbij helpen.
En dit is dus niet waar.

Als holy Paladin kan ik makkelijk zonder addon als hoogste op de healing komen (op de addon van iemand anders, en als dps warrior eindig ik makkelijk als top dpser (op de addon van iemand anders)

Daar heb je echt geen KTM of iets anders voor nodig.

Maar idd. Einde discussie. Ieder zijn eigen mening.

[ Voor 4% gewijzigd door ActualFantasy op 29-08-2007 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 11:11:
[...]

Oke... ik dacht je iemand was/bent die ik ken.
Ivm de naam Juzamdjin.

;-)
Naam word vaker gebruikt dan me lief is/was. Weet niet of je ook van de Alliance kant van Stormrage komt/zit (ik wel namelijk), maar daar loopt ook nog een Juzamdjin (enkele n) rond. Heel vervelend, krijg regelmatig /w's of ik die gast ben. Ken die hele gast niet en wist ook niet dat er iemand met die naam rond liep op de server anders had ik wel een andere gekozen. Volgens mij is het nog een NL'er ook want ik ben ook wel eens in nederlands aangesproken.

Naam komt uit het spel Magic the Gathering, wat ik regelmatig speel. Je schrijft de naam officieel Juzam Djinn. Dus ik dacht, mage -> Juzamdjinn. Naam was nog vrij ook, dus vandaar.

[ Voor 12% gewijzigd door Bulligan op 29-08-2007 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Niet online
maar dps !> all je hebt ook threat en dispellen en cc en allerlei andere dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ActualFantasy schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 11:14:
[...]

En dit is dus niet waar.

Als holy Paladin kan ik makkelijk zonder addon als hoogste op de healing komen (op de addon van iemand anders, en als dps warrior eindig ik makkelijk als top dpser (op de addon van iemand anders)

Dan hoop ik voor je dat je dalijk je threatmeter kunt disablen, want die kun je toch echt in de standaard ui terug vinden dalijk ;)

En dat jij noob spelers tegenkomt is dat natuurlijk 0,0 onderbouwing voor al je 'stellingen'.

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 29-08-2007 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Even een kleine correctie
1 damage == 1 threat
1 threat != 1 damage

Ofwel een damagemeter is zeker niet hetzelfde als een threatmeter. Threat word ook beïnvloed door allerlei modifiers, talents etc.
pre-tbc was het zeker nog mogelijk om zonder threatmeters fatsoenlijk te raiden omdat de marges wat groter waren, zelfs Vaelstraz was goed te doen zonder (ok, een heel stuk makkelijker met, maar toch... ) Nu zijn de marges die je hebt zo enorm klein dat het bijna niet meer te doen is zonder.
Ik speel mijn char nu al vanaf de release, ben MH geweest tot halverwege AQ40 en durf te stellen dat ik m'n class (Priest) toch wel behoorlijk goed beheers maar sinds de tbc raids ben ik toch ook maar aan de threatmeter gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Laatst online: 17-09 14:15

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
[...]

KTM voor healers is ook onzin. ik heb het zelf lopen, maar daar houd het dan ook bij op. Was laatst bij voidreaver het zat om de bolts te ontwijken, dus ben lekker in melee range gaan healen met RF aan en geen salvation (heb liever bol). vervolgens lekker lopen healen en zowaar op 5% kreeg ik aggro nadat anderen mij vroegen hoe het kwam dat ik op zo'n 140% van de tanks stond met aggro. en och, dan healen ze mij gewoon :P.

Maar meesta addons die ik gebruik zorgen voor een mooiere interface, en ook een aantal die mijn raidframes wat duidelijker maken zodat ik makkelijker kan healen. En voor de rest is het macro werk wat ik zelf geschreven heb dat mijn grootste luiheid is. Bijvoorbeeld als paladin healer bij bloodboil, gewoon bloodboil targetten en zijn target non-stop healen = 8 minuten 1 knop bashen.

Verder dingen als cartographer omdat ik nu eenmaal mijn ui wil kunnen blivjen gebruiken als ik een map open heb, niet zo irritant als map openen zien dat je een beetje moet bijsturen, map sluiten, bijsturen, map openen, tever, map sluiten, bijdraaien, map openen etc etc, geef mij maar gewoon eem addon waarbij ik mijn vliegrichting kan veranderen terwijl de worldmap open staat.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
[...]
.....op de addon van iemand anders....
lol. Het is dat je dat er bij zet, want anders zou ik zweren dat je addons gebruikte daar voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 11:23:
[...]

1 damage == 1 threat
1 threat != 1 damage
Niet weer die domme vergelijking. Als 1 damage = 1 threat, dan is ook 1 threat = 1 damage. Als je echter threat reducing/increasing talents/buffs hebt, dan gelden beide vergelijkingen niet meer :P

Over het algemeen geldt voor DPS classes -threat = +damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Mavors schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 11:12:
In aanvulling tot het makkelijker maken door addons. dacht het niet.
Dit is natuurlijk wel grote onzin he. Natuurlijk maakt een Add-on als KTM/Omen en deadly bossmods het makkelijker om een boss te downen. Anders is het nutteloos om het te gebruiken. Maar om nu te stellen dat met die add-ons de bosses opeens easy mode worden, nee.
[...]

En dit is dus niet waar.

Beetje een foute vergelijking omdat holy paladins de laagste threat mechanisme hebben van alle classes. Dat van die DPS warrior vind ik erg onwaarschijnlijk, bij bijvoorbeeld een voidreaver. Daar is het practisch onmogelijk om als dps zonder een vanish / invisibilty / feign death ability de dmg meter te toppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ImdaMned schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 11:26:
[...]

Beetje een foute vergelijking omdat holy paladins de laagste threat mechanisme hebben van alle classes. Dat van die DPS warrior vind ik erg onwaarschijnlijk, bij bijvoorbeeld een voidreaver. Daar is het practisch onmogelijk om als dps zonder een vanish / invisibilty / feign death ability de dmg meter te toppen.
Hij heeft alleen Kara nog maar gedaan, dus zo gek is het niet. Ik geloof niet dat er pittige fights in Karazhan zitten waar threatmeters echt van belang zijn zoals bij bijvoorbeeld VR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Bosmonster schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 11:29:
[...]

Hij heeft alleen Kara nog maar gedaan, dus zo gek is het niet. Ik geloof niet dat er pittige fights in Karazhan zitten waar threatmeters echt van belang zijn zoals bij bijvoorbeeld VR.
PRINCE !!!!

De MT op 1 hp krijgen met enfeeble is pro : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

zo, weer terug van vakantie, en gelijk maar gister even gruul getankt met salvation aan. 8)

Het verbaasde me al dat ik maar op 700 tps zat en de druid offtank zat te zeuren dat ie zich in moest houden... 8)7

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
ImdaMned schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 11:30:
[...]

PRINCE !!!!

De MT op 1 hp krijgen met enfeeble is pro : P
Lol!

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hooli-gan schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 11:17:
[...]

Naam word vaker gebruikt dan me lief is/was. Weet niet of je ook van de Alliance kant van Stormrage komt/zit (ik wel namelijk), maar daar loopt ook nog een Juzamdjin (enkele n) rond. Heel vervelend, krijg regelmatig /w's of ik die gast ben. Ken die hele gast niet en wist ook niet dat er iemand met die naam rond liep op de server anders had ik wel een andere gekozen. Volgens mij is het nog een NL'er ook want ik ben ook wel eens in nederlands aangesproken.

Naam komt uit het spel Magic the Gathering, wat ik regelmatig speel. Je schrijft de naam officieel Juzam Djinn. Dus ik dacht, mage -> Juzamdjinn. Naam was nog vrij ook, dus vandaar.
Magic the Gather is mij bekend alleen na de "Homelands" gestopt met het kopen van kaarten.
De Juzam die ik ken, ken ik van Neverwinter Nights 1 en Battlefield 2.

;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hooli-gan schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 11:17:
[...]

Iedere naam die je niet zelf verzint komt geheid tig keer voor :P

Tip: verzin zelf wat. Iemand heeft ook Juzam Djinn uit z'n duim gezogen, dus dat kun jij vast ook wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Bosmonster schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 11:55:
[...]

Tip: verzin zelf wat. Iemand heeft ook Juzam Djinn uit z'n duim gezogen, dus dat kun jij vast ook wel :P
precies daar is de armory het bewijs voor!!
Blijft je verbazen soms hoeveel dezelfde namen er voorkomen en dat is dan alleen europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Bosmonster schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 11:55:
[...]

Geen enkele naam verzin je zelf Weinig namen verzin je zelf tenzij je dingen doet als "ghjdyteyu". Sommige namen zijn zeldzamer dan andere, ja.

Bovendien vond ik Juzamdjinn leuk, dus waarom zou ik er 1 verzinnen. Wist ik veel dat er een 1 of andere nitwit op de zelfde server die de naam al gebruikte maar niet goed kan spellen. Armory was er toen nog niet afaik.
Anyway, behalve dat het heeeeel soms irri is zit ik er echt niet mee. Misschien dat die andere gast het probleem vind maar dat kan mij niet boeien.

[ Voor 12% gewijzigd door Bulligan op 29-08-2007 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hooli-gan schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 12:14:
[...]

Geen enkele naam verzin je zelf tenzij je dingen doet als "ghjdyteyu". Sommige namen zijn wat zeldzamer dan andere, ja.

Bovendien vond ik Juzamdjinn leuk, dus waarom zou ik er 1 verzinnen. Wist ik veel dat er een 1 of andere nitwit op de zelfde server die de naam al gebruikte maar niet goed kan spellen. Armory was er toen nog niet afaik.
Onzin, er zijn zoveel namen te verzinnen. Ik heet ook Rigryn. Gewoon uit mn duim gezogen ooit. Die naam is nog nooit gebruikt.

Het aantal mogelijkheden is bijna ongeperkt. Neem het laatste stukje van je random string 'Dyteyu'. Das al best een goeie naam bijvoorbeeld ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 29-08-2007 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Hooli-gan schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 12:14:
[...]
Geen enkele naam verzin je zelf tenzij je dingen doet als "ghjdyteyu". Sommige namen zijn wat zeldzamer dan andere, ja.

Anyway, behalve dat het heeeeel soms irri is zit ik er echt niet mee. Misschien dat die andere gast het probleem vind maar dat kan mij niet boeien.
Mijn pakket namen heb ik nog NOOIT online gezien.
Kwestie van een beetje creatieve naam verzinnen en dat combineren met bijvoorbeeld een afkorting. (deramagi / mage derapoison/rogue deraderath/hunter deradera/healer etc)

[ Voor 11% gewijzigd door barfieldmv op 29-08-2007 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Bosmonster schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 12:15:
[...]

Onzin, er zijn zoveel namen te verzinnen. Ik heet ook Rigryn. Gewoon uit mn duim gezogen ooit. Die naam is nog nooit gebruikt.

Het aantal mogelijkheden is bijna ongeperkt. Neem het laatste stukje van je random string 'Dyteyu'. Das al best een goeie naam bijvoorbeeld ;)
Ooit asheron's call gespeeld? : P

http://www.google.nl/sear...igryn&hl=nl&start=10&sa=N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ja lang :) Dat ben ik ook allemaal :P

Gebruik de naam al bijna 10 jaar denk ik.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 29-08-2007 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 17:36
Bosmonster schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 12:21:
[...]

Ja lang :) Dat ben ik ook allemaal :P

Gebruik de naam al bijna 10 jaar denk ik.
ook "normale" namen kunnen uniek zijn hoor ;)
Sikklebell bijvoorbeeld maar 1 in heel WoW/Google te vinden ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
M1lamb3r schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 12:24:
[...]

ook "normale" namen kunnen uniek zijn hoor ;)
Sikklebell bijvoorbeeld maar 1 in heel WoW/Google te vinden ;)
Is dat een 'normale' naam? Kweet niet wat het zou moeten betekenen, maar lijkt me ook vrij uit de lucht gegrepen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 17:36
Bosmonster schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 12:26:
[...]

Is dat een 'normale' naam? Kweet niet wat het zou moeten betekenen, maar lijkt me ook vrij uit de lucht gegrepen :P
Voor een gnome vind ik het een normale naam (als je het vergelijkt met Mekgineer Thermaplugg enzo ;P)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:41
vond net onze guild first kill op Vaelastraz terug na de threatmeter/damage meter discussie. vroeger kon dat allemaal gewoon nog zonder volgens mij was ktm er toen nog niet, en damage meters mochten toen nog niet in onze guild :D . Tis alleen ff gokken welke tank er aggro krijgt :P Ben het wel met eens met het feit dan threatmeters raiden makkelijker maakt, maar dat ze compleet nodig zijn en dat je niet zonder kan weet ik zo net nog niet.

http://www.youtube.com/watch?v=bY86OZqEVPo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08 20:59

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 11:23:
[...]

1 damage == 1 threat
1 threat != 1 damage

Ofwel een damagemeter is zeker niet hetzelfde als een threatmeter. Threat word ook beïnvloed door allerlei modifiers, talents etc.
pre-tbc was het zeker nog mogelijk om zonder threatmeters fatsoenlijk te raiden omdat de marges wat groter waren, zelfs Vaelstraz was goed te doen zonder (ok, een heel stuk makkelijker met, maar toch... ) Nu zijn de marges die je hebt zo enorm klein dat het bijna niet meer te doen is zonder.
Ik speel mijn char nu al vanaf de release, ben MH geweest tot halverwege AQ40 en durf te stellen dat ik m'n class (Priest) toch wel behoorlijk goed beheers maar sinds de tbc raids ben ik toch ook maar aan de threatmeter gegaan.
Beetje laat, maar de lunch zat er tussen.
volgens mij gaan de threat meters er vanuit dat 1 dmg = 1 threat..
Dat er modifiers zijn, leuk, maar die worden nadat de meters de dmg gelogd hebben pas toegepast op de data. Dus in principe is een threathmeter gewoon een dmg meter die kan optellen, aftrekken, delen en vermenigvuldigen.

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hebben ook geen threatmeters gebruikt tot aan TBC, gezien het bij ons vaak disconnects veroorzaakten. Het was dus zelfs "verboden" om het te gebruiken. :P En ook zonder die shit was het mogelijk om bazen met enrage timers te verslaan, zoals Sartura, TE, Faerlina enzo. Ben het wel met ActualFantasy eens dat het het allemaal wat minder spannend maakt, gezien je nu dus al aan kan zien komen wanneer je aggro pakt. De tijden van Molten Core "wait for 5 sunders zomg" zijn inmiddels wel voorbij. Echter denk ik dat de huidige encounters inderdaad niet meer zonder kunnen, want elk beetje dps is nodig tegenwoordig, bijna elke fight heeft wel een soort van enrage timer.
[...]

Dat is natuurlijk onzin. Damage meters zijn puur "voor de fun" om te zien wie er het meeste damage heeft gedaan van het gevecht. Je kunt op damage meters echt niet aan zien komen of je aggro gaat trekken, gezien de tank ergens helemaal onderaan qua damage staat. Dit maakt het gevecht dus in geen enkele manier makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn gnome warlock heet... Bunkwocket. Volgens mij ben ik de enige! Ik heb er dan ook lang over nagedacht en mijn best op gedaan :)

Mijn druid heeft trouwens besloten om toch maar verder te gaan PvPen. Zoveel mogelijk PvPen en rewards halen... en tenslotte is het dan maar een kwestie van enorm goed zijn... want evengoed zijn als de ander heeft geen zin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
M1lamb3r schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 12:42:
[...]

Voor een gnome vind ik het een normale naam (als je het vergelijkt met Mekgineer Thermaplugg enzo ;P)
Of het nou een compleet willekeurig verzonnen naam of zoiets is maakt mij niet zoveel uit. Het is zelf verzonnen en dus een grote kans dat het uniek is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
Me in game naam is : *trommmell ......* : Eikel

[ Voor 6% gewijzigd door BrianV op 29-08-2007 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
BlackAss schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:08:
Me in game naam is : *trommmell ......* : Eikel
Als ik je tegen was gekomen had ik je gereport ;)

Ik hou namelijk niet van scheldwoorden/geslachtsdelen tegen te komen als ik gewoon een spelletje wil spelen.

[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 29-08-2007 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18

heuveltje

KoelkastFilosoof

Bosmonster schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:12:
[...]

Ik hou namelijk niet van scheldwoorden/geslachtsdelen tegen te komen als ik gewoon een spelletje wil spelen.
of je ziet het gewoon als een noot ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 12:56:
Wij hebben ook geen threatmeters gebruikt tot aan TBC, gezien het bij ons vaak disconnects veroorzaakten. Het was dus zelfs "verboden" om het te gebruiken. :P En ook zonder die shit was het mogelijk om bazen met enrage timers te verslaan, zoals Sartura, TE, Faerlina enzo. Ben het wel met ActualFantasy eens dat het het allemaal wat minder spannend maakt, gezien je nu dus al aan kan zien komen wanneer je aggro pakt. De tijden van Molten Core "wait for 5 sunders zomg" zijn inmiddels wel voorbij. Echter denk ik dat de huidige encounters inderdaad niet meer zonder kunnen, want elk beetje dps is nodig tegenwoordig, bijna elke fight heeft wel een soort van enrage timer.

[...]

Dat is natuurlijk onzin. Damage meters zijn puur "voor de fun" om te zien wie er het meeste damage heeft gedaan van het gevecht. Je kunt op damage meters echt niet aan zien komen of je aggro gaat trekken, gezien de tank ergens helemaal onderaan qua damage staat. Dit maakt het gevecht dus in geen enkele manier makkelijker.
Jep er is gewoon minder headroom tov pre-TBC. Ik vind dat echt niet voor de fun, gebruikte ze vooral om mezelf met anderen van dezelfde class te vergelijken. Als ik 10% minder dmg doe dan een equal gearde andere rogue dan is er verbetering voor mezelf mogelijk, terwijl je dat niet eens in de gaten hebt zonder meters. Dat was voor mij juist de uitdaging als dps class (als tank TPS ;) ). Magoed 't is maar net wat je doel is.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
heuveltje schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:23:
[...]

of je ziet het gewoon als een noot ?
Zo naief ben ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Bosmonster schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:12:
[...]

Zegt de man met "ster" in de naam !

maar "eikel" vind ik ook dubieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ImdaMned schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:28:
[...]

Zegt de man met "ster" in de naam !

maar "eikel" vind ik ook dubieus.
Hey, niks slechts over mijn ster he!