Zo, ik ben teurg van een paar dagen weggeweest.
Lekker wezen chillen op een camping, maar nu weer levellen
Mijn mage is ondertussen lvl 47, en ik hoop eind volgende week een aardig eind op weg naar de 60 te zijn. Weet niet of ik dat allemaal ga redden, maar goed, dat zien we wel.
Vooralsnog heb ik eigenlijk geen echte prof genomen op mijn mage. Ik doe wat in herbalism en tailoring, maar boeien doet het me niet. Mijn main sponsort meerendeels de benodigdheden momenteel, al moet ik zeggen dat ik me ook zonder professions aardig weet te redden.
Loots verdwijnen naar main om te disenchanten, om de revenuen weer terug te laten vloeien naar alt. Erg handig dat systeem.
Mar goed, ik wil wel wat profs gaan levellen, maar welke??
Main heft skinning en enchanting, erg lekker om geld mee te verdienen. Maar wat nu toch voor mijn mage?
Anyway, eerst maar eens levellen. Morgen ST in met guild. Heb het ei van Hakkar en een paar andere quests voor ST onder mijn hoede, dus ik moet even de instance uitspelen

Daarna Mauradon maar eens in. Ja, onlogische volgorde, maar maatje (70 hunter) is meer dan bereid mij door instances heen te trekken, en ik die het omgekeerde voor zijn alt.
Zijn de realms al up? Ik wil weer spelen!!
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...