Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:22
GAIAjohan schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 00:28:
2k reageert niet. Ze zijn 'dood' sinds het spel gereleased is. opeens is Duke Nukem Forever veel belangrijker op hun forum..
Tja ze hebben ons geld al dus waarom nog tijd verspillen aan ons.

Er zijn op het 2k forum nog veel mensen die denken dat 2k die dingen die eruit gehaald zijn er wel in patched maar ik hoop dat deze mensen snel uit hun droom wereld komen.
2K heeft ons geld al en als je iets extras wilt verwachten dan moet je de DLC kopen.

Ik raad iedereen aan om hun vrienden enzo af te raden deze game en zijn DLC te kopen.
Als ik sowieso al een beetje rond kijk verwacht ik dat de verkoop cijfers nogal gaan teleurstellen. Ik denk dat dit voor een deel te danken is doordat de game vroeg gelekt is en er daardoor nog voor de release slechte user reviews waren.

PS mijn verwachtingen voor DNF zullen zeer laag zijn.
Ik ga er vanuit dat ze de licentie en de game goedkoop hebben gekregen en nu snel erop willen cashen om er toch nog iets mee te verdienen en dan achteraf (nu ze de licentie hebben) misschien een eigen DN game in ontwikkeling zullen nemen.

[ Voor 14% gewijzigd door Deadsy op 07-09-2010 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-10 11:37

Eagle Creek

Breathing security

Deadsy schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 00:55:
[...]
Er zijn op het 2k forum nog veel mensen die denken dat 2k die dingen die eruit gehaald zijn er wel in patched maar ik hoop dat deze mensen snel uit hun droom wereld komen.
Bedoel je "erin patcht" als "er alsnog inbouwen"? Anders snap ik je zin niet.

Zat overigens net zonder benzine. Eerst krijg je gewoon je lampje, daarna gaat de auto enorm stoten en kom je amper vooruit. Weet helaas niet of je hem helemaal leeg kunt rijden, want kwam ergens klem te zitten en had geen zin om 't opnieuw te proberen.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Eagle Creek schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 01:17:
[...]

Bedoel je "erin patcht" als "er alsnog inbouwen"? Anders snap ik je zin niet.
Ja.
Een deel van de dingen die mensen hadden verwacht zitten reeds in de game maar zijn gewoon niet actief (zoals melee wapens).
En vroeger was er nog een tijd waar de makers een patch uitbrachten en waar in de patch nog extra gratis content zat.

Maar de tijd dat je kleine dingen gratis kreeg is voorbij.
De bedrijven zijn er nu achter dat mensen bereid zijn te betalen voor de grootste onzin en maken daar handig gebruik van.
Bv de map pack voor Mw2.

[ Voor 23% gewijzigd door Deadsy op 07-09-2010 02:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Is Jimmy's Vendetta al te downen ?

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Deadsy schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 00:02:
[...]

Bruski heeft nadat Joe je aan hem introduceert nooit meer een missie voor je ook al blijft Joe zeggen dat hij altijd werk heeft.
Was me gisteren ook eens opgevallen, dat zijn echt wel irritante fouten. Voor de rest vind ik de game best wel fun, jammer dat er veel is uitgesloopt, maar het blijf toch nog steeds een mafia game en ik vind dat de gameplay echt wel super en je merkt toch ook veel details.
VonFoX schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 09:14:
Is Jimmy's Vendetta al te downen ?
Je kan hem toch vinden op de steamstore vor €7,99
http://store.steampowered.com/app/50145/

[ Voor 18% gewijzigd door IStealYourGun op 07-09-2010 09:41 ]

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:09

Nakebod

Nope.

Valt me de prijs stiekem nog mee, had een 1:1 euro/dollar prijs verwacht.
En ondanks dat het geldklopperij is, toch gekocht. Heb mij prima vermaakt met Mafia 2, en nog steeds eigenlijk, ondanks de gebreken.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ik bedoelde eigenlijk via xbox live :)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:09

Nakebod

Nope.

Zal, als dat dan nog niet is, later vandaag vast wel beschikbaar komen. Heb geen xbox, dus kan ik niet checken :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ja, hij is er. Gekocht voor 800 punten via xbox live, dan gaat ie downloaden als ik thuis mijn xbox aanzet :)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie01
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:40
addon is maar 35 mb ?
even downloaden, want 2k verdiend het nog niet bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Dutchie01 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 15:23:
addon is maar 35 mb ?
Nee, dat zit je verkeerd te kijken.

Maar uhm, ik heb 'm binnen en hij is heel anders opgezet kan ik wel zeggen. :) Je mag nu zelf kiezen of je een missie gaat doen of niet, het is geen verhaal meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Hopelijk komen er ook nog serieuze DLC. Die twee Jimmy dingen zijn mij veel te arcade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi allemaal.

Ik zit met een raar probleem, Wanneer ik een playboy vind, krijg ik niet het plaatje van de playboy maar dan krijg ik elke keer het plaatje van Painting #3 te zien.

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Ik speel Mafia II op de xbox360 btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:01
heb m ook gekocht voor 8 euro. ben er nog niet achter of dit wat is. De stijl bevalt me tot nu toe niet echt.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie01
nvm zat inderdaad verkeerd te kijken :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Dutchie01 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 15:23:
addon is maar 35 mb ?
Kan kloppen want een deel van deze DLC zou reeds in de game zitten.

Van wat ik lees zit er in deze DLC 1 cut scene en is de hele DLC zo ongeveer zonder verhaal.
En is het allemaal gewoon, steel die auto, vermoord die persoon of vernietig dit en dat.

Aangezien er geen cutscenes zijn en geen verhaal lijkt dit mij erop dat dit gewoon side missions zijn die verwijdert zijn uit Mafia 2 met een ander personage.

[ Voor 39% gewijzigd door Deadsy op 07-09-2010 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Deadsy schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 17:46:
[...]

Aangezien er geen cutscenes zijn en geen verhaal lijkt dit mij erop dat dit gewoon side missions zijn die verwijdert zijn uit Mafia 2 met een ander personage.
Klopt. Ga eens naar het safehouse waar Vito terecht kwam na zijn gevangenschap.
Kijk eens naar de brievenbussen in de hal en naar de naam die op de kamer staat?

Het zijn gewoon graaiers bij 2k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Het zijn inderdaad graaiers, speel nu die expansion en het is gewoon wat in het origineel hoorde te zitten. Wat extra missies zonder echt verhaal. Moet wel zeggen dat Jimmy een stuk leuker is om te spelen, stuk leuker personage.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Mooie map zit er bij het spel op papier :)
Vanmiddag is die binnen gekomen van Gamehubs.

Vanavond geen tijd om te spelen, ga er morgen mee beginnen :) Mooi sfeertje ademt het hoesje :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:49
Haha nou diegene die riepen dat Mafia 2 niet te vergelijken is met bv. Gta hebben toch gelijk gekregen , want bij Gta krijg je de singleplayer en side-missions tenminste in 1 aankoop ;)
Op het begin na zit er totaal geen verhaal in , maar ben pas een paar missies bezig dus hoop dat het een stuk beter wordt (iig kwa moeilijkheid).

Volgende Dlc zal waarschijnlijk de mogelijkheid geven om als taxichauffeur, ambulance medewerker of Politieagent te werken. Kan niet wachten ! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Haha heb net even lopen falen. Twee keer geprobeerd winkels te overvallen om de M1 te kopen in Jimmy's Vendetta. Lukte niet want werd telkens doodgeschoten. Kwam ik er achter dat ik gewoon een gunshop kan overvallen en de M1 jatten en klaar.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 19:08:
Op het begin na zit er totaal geen verhaal in , maar ben pas een paar missies bezig dus hoop dat het een stuk beter wordt (iig kwa moeilijkheid).
spoiler:
Dissapointment inbound in 5...4...

Maar das natuurlijk mijn eigen mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Iemand een idee waarom ik na het downloaden van de Jimmy's Vendetta de melding krijg "The downloadable content 'Jimmy's Vendetta' requiers newest version of game to function properly. Please install the latest title update."?

Never mind, het werkt inmiddels.

[ Voor 8% gewijzigd door UgotHeinzzd op 07-09-2010 20:07 ]

[CiP] Aqueum initium TJ09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Omdat de Xbox-update een beetje faalt.

Ik hoop dat er een mod komt dat alle zijmissies wel in Mafia2 worden inebouwd, en dat je ze dan gewoon met Vito kan spelen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie01
Ik gaat hem na het voetballen spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Wat een butzooi die Jimmy's Vendetta :/ Enige DLC die ik nog ooit koop is het vervolg van het verhaal van Vito.
;w

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Goede zet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
in de DLC mag je auto's jatten die je dan bij een garage moet droppen. Dan zouden nu precies het soort missies zijn dat Bruski je zou kunnen geven -.-

[ Voor 30% gewijzigd door Deadsy op 07-09-2010 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

VonFoX schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 20:58:
Wat een butzooi die Jimmy's Vendetta :/ Enige DLC die ik nog ooit koop is het vervolg van het verhaal van Vito.
;w
Moet zeggen ik vind het beter dan de originele game. Geen ellelang gezeik in elke missie, gewoon opdracht doen en klaar. Iemand in elkaar slaan, overhoop schieten of volgen en dan kapot knallen. Geen kistjes tillen of sigaretten verkopen.

Trouwens hoge prijs weer voor deel 1. Voor een spel van 8 jaar oud is 10 euro nog een flink bedrag. Weer lekker cashen.

[ Voor 11% gewijzigd door Tsurany op 07-09-2010 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Tsurany schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 18:43:
Moet wel zeggen dat Jimmy een stuk leuker is om te spelen, stuk leuker personage.
VonFoX schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 20:58:
Wat een butzooi die Jimmy's Vendetta :/
:+ :+ :+
Tsurany schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 21:46:
[...]Trouwens hoge prijs weer voor deel 1. Voor een spel van 8 jaar oud is 10 euro nog een flink bedrag. Weer lekker cashen.
Vind je?
"Oude" dingen behouden altijd een bepaalde waarde die hoger ligt dan de daadwerkelijke waarde. Neem een oude pc: qua hardware misschien 5€ aan oud-ijzer, vraagprijs het tienvoudige.
Ik vind 10€ voor Mafia niet overdreven duur, hoewel ik hem ook voor 7,50€ in de discountbak zou verwachten.

[ Voor 42% gewijzigd door Eagle Creek op 07-09-2010 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compi_56
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 21:29
H'm Mafia I voor 9.99 € en Mafia II voor 35 - 50 € en minder playtime. Hoe ironisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Compi_56 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 23:31:
H'm Mafia I voor 9.99 € en Mafia II voor 35 - 50 € en minder playtime. Hoe ironisch!
Ja grappenmaker, toen Mafia I uitkwam was die ook geen 9,99€, en Mafia 2 zal over 8 jaar ook een fractie van de prijs zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:10

v8power67

Psn: Mausosaurus

is er met deze nieuwe dlc nu eindelijk superchargers en paint jobs voor de wagens voor de xbox 360 versie ??
zoja misschien toch maar proberen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-10 07:16

MsG

Forumzwerver

Jammer van de DLC, opzich ook te verwachten als de DLC al ten tijde van de game zelf werd ontwikkeld, ipv daarna zoals bij GTA en andere kwalitatieve DLC-spellen.

Iemand de review in de Spits nog gelezen? Dacht bijna dat de Spits een som geld kreeg van 2K.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
v8power67 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 00:12:
is er met deze nieuwe dlc nu eindelijk superchargers en paint jobs voor de wagens voor de xbox 360 versie ??
zoja misschien toch maar proberen.
Ja maar het voegt niet echt veel toe en je hebt ook niet veel keuze qua paint jobs.

@MsG
Dat gevoel heb ik over elke review in de Spits.
Altijd over enthousiast en van een nogal laag niveau en vaak dusdanig veel fouten in de review dat ik betwijfel of ze het spel zelf getest hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMPJ
  • Laatst online: 18-09 16:45
Na lang twijfelen heb ik de Mafia 2 Special Edition teruggestuurd naar zijn winkel van herkomst. Ik vind de replay value van het spel laag, het gevoel uit het origineel is weg en ik voel me bekocht.

Ook weet ik niet goed wat ik met de DLC moet aanvangen. Er zit geen sfeer in, en het is een 'doe dit, doe dat' verhaal.

Rest mij niets anders dan 2K hartelijk te danken, voor het kapotmaken van mijn langverwachte hoop op iets moois! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeenAngst
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-10 21:55
TMPJ schreef op woensdag 08 september 2010 @ 11:46:
Na lang twijfelen heb ik de Mafia 2 Special Edition teruggestuurd naar zijn winkel van herkomst. Ik vind de replay value van het spel laag, het gevoel uit het origineel is weg en ik voel me bekocht.

Ook weet ik niet goed wat ik met de DLC moet aanvangen. Er zit geen sfeer in, en het is een 'doe dit, doe dat' verhaal.

Rest mij niets anders dan 2K hartelijk te danken, voor het kapotmaken van mijn langverwachte hoop op iets moois! :'(
Ik ben blij dat ik dit spel niet gekocht heb.
Dan leg je 50 euro neer voor 10 a 12 speel uurtjes.
Met 0 replay waarde.

It is hard to fail, But it is worse never to have tried to succeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

GeenAngst schreef op woensdag 08 september 2010 @ 12:05:
[...]

Ik ben blij dat ik dit spel niet gekocht heb.
Dan leg je 50 euro neer voor 10 a 12 speel uurtjes.
Met 0 replay waarde.
Dat verschilt per persoon. Ik en een vriend van mij hebben hem al 3 keer uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:27
Hoe zit het nou trouwens met die bonus dlc voor Mafia 2 wat sommige winkels (vooral in de VS) erbij deden. Ik bedoel dus die "Made Man", "War Hero", "Greaser", etc. bonus packs. Zou dat ooit nog beschikbaar komen op de een of andere manier?

Trouwens, wanneer moet je de M1 Garand en Kar 98k kunnen kopen? Ben ze tot nu toe (zit in chapter 11) nog niet tegengekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Je kan ze kopen bij die speciale gunshop in het noorden. Volgens mij moet je die met chapter 11 wel kunnen kopen. Ik zou echter niet doen, je raakt toch om de twee missies je wapens weer kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

De M1 is wel een bazenwapen :)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 25-09 16:34
Gisteravond Mafia 2 uitgespeeld. Einde is niet zo heel slecht, alleen wat nu? Geen free play mode en ik ga de DLC al helemaal niet kopen.
Mijn tip: Laat Mafia 2 lekker links liggen en koop Mafia 1. Want dat spel is echt heel goed.

[ Voor 15% gewijzigd door Loev op 08-09-2010 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
Yeah! :) Uitstekend nieuws :) Heb het origineel hier wel liggen, maar wil hem ook op steam hebben. €10 vind ik schappelijk en was al bang dat ik mijn window om mafia 1 op steam te hebben had gemist, omdat ik mafia 2 niet had gepre-ordered. Goed om te zien dat mafia 1 toch beschikbaar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:44
Mafia II uitgespeeld in 11 uur en 50 minuten. Redelijk rap, maar wel een leuk en met name sweervol spel.

Spoiler alert!

spoiler:
Alleen het einde, wtf :(. Joe wordt meegenomen in een auto, dus ik neem aan dat hij "met de vissen gaat slapen"? En wat gebeurt er in godsnaam met Vito, is hij nu gewoon een vrij man? En waar is die Mr. Chong ineens gebleven? En wat deed Leo weer in de stad? Wat gaat hij nu doen? Hoe gaat het met Vito's zus? Vragen, vragen, en nog eens vragen. Een zwak einde imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
spoiler:
Het einde is 'DLC-ready'. Oftewel, content dat uit de game is geknipt en later weer verkocht wordt. net zoals de missies van Jimmy eigenlijk sidemissions van Vito waren

Zie bv het lichaam onder blouse van Vito met Jimmy's kop:
Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/20uoc5i.png

Niet te vergeten dat Vito's naam nog op één van de appartementen en vbrievenbus staat, Jimmy de missies bij Bruski moet doen waar |Vito alleen de 'first mission' mocht doen..
:')
2k faalt..

[ Voor 70% gewijzigd door GAIAjohan op 08-09-2010 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2k vieze centekloppers, 300mb voor een "dlc" kheb nu een auto die 250km/u kan ja leuk je bent toch al dood met 100km/u
Vind die jimmy er mr dom uitzien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Nu nog een Mac versie en ik ben ook weer blij. Heb hem nog op CD, maar dat werkt niet @ Mac natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat zeker :D Lekker headshotten van een afstand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Good Fella schreef op woensdag 08 september 2010 @ 17:02:
[...]

Nu nog een Mac versie en ik ben ook weer blij. Heb hem nog op CD, maar dat werkt niet @ Mac natuurlijk.
Ik zie Valve niet zo snel third party games mac-compatible maken, denk niet dat er veel wordt gewijzigd aan de broncode van zo'n game als het in steam komt.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hm, het is wel een leuke game maar ik word nog niet zo in het verhaal gezogen als ik zou willen. Gameplay-wise heb ik weinig te klagen behalve dat ik mijn mooie auto kwijt ben. Nadat ik bij het slachthuis vandaan kwam kon ik een mooie coupe meenemen...

Alleen heb ik die niet in de garage geplaatst voordat ik de volgende missie ging doen, die moest ik in Joe zijn auto doen en nu kan ik mijn coupe nergens meer vinden...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:14
GAIAjohan schreef op woensdag 08 september 2010 @ 16:23:
spoiler:
Het einde is 'DLC-ready'. Oftewel, content dat uit de game is geknipt en later weer verkocht wordt. net zoals de missies van Jimmy eigenlijk sidemissions van Vito waren

Zie bv het lichaam onder blouse van Vito met Jimmy's kop:
[afbeelding]

Niet te vergeten dat Vito's naam nog op één van de appartementen en vbrievenbus staat, Jimmy de missies bij Bruski moet doen waar |Vito alleen de 'first mission' mocht doen..
:')
2k faalt..
Heeeeeel erg jammer van 2k (of wie verantwoordelijk is), dit is wel bewijs dat het allemaal oorspronkelijk veel en veel beter in elkaar zat en gewoon kapot gemaakt is. Ik zit alleen wel in dubio, eigenlijk gun ik ze geen stuiver meer om de manier hoe deze DLC tot stand gekomen is, aan de andere kant heb ik nu 14 uur lol gehad aan het spel wat hiermee nog iets verlengt kan worden....

Hoeveel uur schat je dat de Jimmy missies ongeveer verlenging geven? overigens vind ik die kop van Jimmy op de een of andere manier bij de tijd passen, Vito had dat niet, maar dat kan komen omdat ze in films uit die tijd meestal vetkuifen hebben ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Als ik dan zo'n Jimmy missie doe, dan zie je toch wel dat het echt een side missie is die in het origineel hoorde. Moest net een vrachtwagen cigaretten jatten van de micks om zelf te verkopen. Dan is het vlakbij waar je de missie begint dus je loopt of rijd er heen, schiet 6 micks dood (allemaal headshot, punten combo!) en vlucht met de truck naar de haven. Simpel, snel maar geen uren rijden voor iets wat zo gedaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin
  • Laatst online: 04-10 19:56

Austin

Uit een boek

De afbeelding in GAIAjohan's post laat toch zien wat een stelletje graaiers het zijn bij 2k !
Gewoon heel stuk uit het origineel knippen, hoofdpersoon ander hoofd geven en voila ze hebben weer iets om geld te vangen.
Toch best triest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-10 14:43

Arfman

Drome!

6killer schreef op woensdag 08 september 2010 @ 19:51:
Ik zit alleen wel in dubio, eigenlijk gun ik ze geen stuiver meer om de manier hoe deze DLC tot stand gekomen is, aan de andere kant heb ik nu 14 uur lol gehad aan het spel wat hiermee nog iets verlengt kan worden....
Als je wilt dat dit niet weer gebeurt, zou ik je (en de rest) aanraden om vooral geen DLC te kopen. Money talks.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Oke het is een beetje kut maar ik vond het wel grappig en toepasselijk:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik heb nu 50% van jimmy gedaan, maar het is te veel hetzelfde. Ik denk dat het ook bij 50% gaat blijven.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• GAIAjohan
Ja, 2k zegt dat het ze om DLC's gaat:
http://forums.2kgames.com/forums/showthread.php?t=85487

Ik vind het vuil gedrag

[ Voor 16% gewijzigd door GAIAjohan op 09-09-2010 00:24 ]

• Haay
Ik lees op het 2K forum dat extra's uit Jimmy's Vendetta DLC (supercharge upgrade voor auto's, extra paintjobs) ook in de hoofdgame (Vito's verhaal) beschikbaar zijn.

Zou het dan mogelijk zijn om de pre-order bonussen (War-Hero DLC, enz) in de content van Jimmy's Vendetta toe te voegen zodat ze vervolgens ook in Vito's verhaallijn beschikbaar zijn? Iemand dat al uitgeprobeerd?

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Yepz, kan... ;)

• Compi_56
Ja dat was voorheen beschikbaar maar lua consoles werken niet meer na de update van steam.

Op dat forum staat dat Jimmy's Vendetta gewoon een afkooksel is van vito's sidemisions.

Ze zijn dom dat ze de lua console commands daar posten want ze hebben ze direct gelockt.

De pre order bonussen kun je vinden (niet echt legaal) zelf eens getest en ik krijg een waarschuwing.

• Haay
Compi_56 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 12:56:
De pre order bonussen kun je vinden (niet echt legaal) zelf eens getest en ik krijg een waarschuwing.
Mja, die pre order DLC vinden is voor een Tweaker geen probleem ;)

Heb natuurlijk uitgeprobeerd of het zou werken als ik die DLC gewoon zo in de betreffende map plemp, maar kreeg de melding dat ik eerst voor die DLC moet betalen voordat ik het kan gebruiken. Maar ja, die mogelijkheid wordt niet eens gegeven! 8)7

Maar, als je met notepad in die "content" (platte tekst) files die bij elke DLC zit kijkt dan zie je regels die naar de betreffende onderdeeltjes (cars, kleding) verwijzen.

Ben dus benieuwd of het mogelijk is om de regels uit die pre-order DLC content files in de Jimmy's Vendetta content file toe te voegen, en de sds files op de juiste plekken bij Jimmy's Vendetta toe te voegen, om het vervolgens in de game te kunnen gebruiken. :)
Op dat forum staat dat Jimmy's Vendetta gewoon een afkooksel is van vito's sidemisions.
Ja, helemaal omdat Jimmy elk huis van Vito gebruikt, en op één van de huizen zelfs nog Vito's naam staat.

Ach ja, ik heb 32 euro voor Mafia II betaald en 8 euro voor Jimmy's Vendetta, dus 40 euro in totaal en dat vind ik nog wel redelijk. Wel jammer dat het zo uit elkaar getrokken is, waardoor je eerst Vito's verhaallijn helemaal speelt, en daarna de Vendetta 'sidemisions'. Als het door elkaar heen verweven was had het meer afwisseling en gevoel van vrijheid gegeven. Dan was Mafia II echt een waardige opvolger van Mafia 1 geweest!

[ Voor 24% gewijzigd door Haay op 09-09-2010 13:16 ]

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
Ik wacht wel een jaar ofzo tot alle dlc's uit zijn en alles samen wordt verkocht voor een normale prijs. Tot dan vermaak ik me wel met andere games... Klinkt idd behoorlijk als een naaistreek wat ze doen.

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Tsurany schreef op woensdag 08 september 2010 @ 17:50:
[...]

Dat zeker :D Lekker headshotten van een afstand!
Ik headshot ook met een tommy gun hoor :p.
Haay schreef op woensdag 08 september 2010 @ 12:37:
Hoe zit het nou trouwens met die bonus dlc voor Mafia 2 wat sommige winkels (vooral in de VS) erbij deden. Ik bedoel dus die "Made Man", "War Hero", "Greaser", etc. bonus packs. Zou dat ooit nog beschikbaar komen op de een of andere manier?
Volgens het 2kforum is "dat nog niet bekend" "maar niet waarschijnlijk".

Maar of dat zo blijft...

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:43

KoffieNT

banaan

Ik ben nu ook de DLC aan het spelen, net wel een grappig momentje. Ik werd aangehouden omdat ik aan het vechten was met iemand en die agent trekt zijn geweer. Toen ik wegrende schoot hij...maar hij schoot zichzelf neer..

Tot nu toe is Jimmy's Vendetta een aardige toevoeging, maar het herhaald zich nogal wat. Als ze deze DLC nou eens gewoon in het spel hadden verwerkt was mijn vorige oordeel 6/10, misschien wel verhoogd naar 7/10. Tot nu toe vind ik het niet echt iets hebben van Wow.

:D

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:50

TommyGun

Stik er maar in!

Gisae schreef op woensdag 08 september 2010 @ 22:01:
Ik heb nu 50% van jimmy gedaan, maar het is te veel hetzelfde. Ik denk dat het ook bij 50% gaat blijven.
Mja inderdaad. Ik heb Mafia 1 nooit gespeeld (shame on me), maar deel 2 heeft me toch wel kunnen boeien. Desondanks vind ik Jimmy weer helemaal niks. Had dit liever verweven zien in het spel. Stiekem hoop ik wel dat 't verhaal nog verder gaat... DLC of niet.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
Een review die helemaal aansluit bij mijn ervaring komt van RPS.
ben al een end op weg op de pc en ga hem zeker ook uitspelen, maar het verhaal, de opdrachten de characters irriteren me net als deze reviewer behoorlijk. het einde zal ik gaan halen omdat ik het er prachtig uitziet en het cover mechaniek in de gunfights goed werkt.
al met al een behoorlijk gemiste kans van 2K; 2 uur film en 8 uur gameplay...

PC gameplay geen multiplatform!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

De soundtrack is overigens geweldig. 50's O+

[ Voor 5% gewijzigd door TommyGun op 09-09-2010 22:02 ]

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:29

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

TommyGun schreef op donderdag 09 september 2010 @ 22:02:
De soundtrack is overigens geweldig. 50's O+
Zeker weten!

Ik ben ondertussen aanbeland in hoofstuk 11 en ik vind het nog steeds een erg leuk spel. Ik speel alle spellen eerst op normaal en de afwisseling tussen moeilijke stukken en makkelijke stukken, spreekt mij als niet-zo-ervaren gamer wel aan.

Your Friendly Neighborhood Moderator

• LogiForce
  • Laatst online: 03-10 00:16

LogiForce

The Black Whole

TommyGun schreef op donderdag 09 september 2010 @ 19:40:
[...]

Mja inderdaad. Ik heb Mafia 1 nooit gespeeld (shame on me), maar deel 2 heeft me toch wel kunnen boeien.
Als je deel 2 leuk vond is het zeker aan te raden om deel 1 te proberen. Deze zat naar mijn mening 10x beter in elkaar dan deel 2. En grafisch gezien is hij voor zijn leeftijd zeker niet slecht. ;)

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Heeft nog iemand de volgende bug:
Als ik soms met Joe op stap ben krijgt hij plots de neiging, zonder een goede reden om op de flikken te knallen. Met het nodige gevolg. Het vreemde is dat de flikken niet achter mij zitten, tot als Joe in mijn wagen stapt. De enige werkende oplossing tot nu toe is gewoon snel wegrijden, dan komt Joe er vanzelf naa een tijdje uit het niets naast jou zitten.

Toch blijft het vrij irritant.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Ik heb een rotvraagje: Ik zit in de missie waarbij je uit het in aanbouw zijnde gebouw moet vluchten... maar joe blijft steken op de plek waar hij over de tafel heen moet klimmen waar een van de badguys een molotov cocktail gooit... en ik kan niet meer terug (kan die tafel niet overklimmen).

Ben verder gegaan en iedereen in die hal daarna doodgeschoten maar wat nu? Volgens mij loop ik vast door de stomme AI van die joe.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Weet je zeker dat je er niet overheen kan klimmen met een bepaalde knop oid? Zo moest het namelijk wel. Maar volgens mij ging Joe eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Ja maar die blijft dus haken. Klimmen zou met space moeten gebeuren.
De autosave heeft na dat moment ook al gesaved dus ik ben volgens mij goed zuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Kan je niet gewoon verder gaan? Volgens mij komt hij er wel weer als er een cutscene is of je de missie afsluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Kon je niet ook om het hoekje ipv over de tafel? Zoiets herinner ik me namelijk. Je loopt dan wel minder veilig, maar volgens mij kon het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
MsG schreef op woensdag 08 september 2010 @ 21:17:
Oke het is een beetje kut maar ik vond het wel grappig en toepasselijk:

[video]http://www.youtube.com/watch?v=QX44VGM1VgU"[/video]
Haha, ja precies. Stealing our money, lol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

IStealYourGun schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 00:02:
Heeft nog iemand de volgende bug:
Als ik soms met Joe op stap ben krijgt hij plots de neiging, zonder een goede reden om op de flikken te knallen. Met het nodige gevolg. Het vreemde is dat de flikken niet achter mij zitten, tot als Joe in mijn wagen stapt. De enige werkende oplossing tot nu toe is gewoon snel wegrijden, dan komt Joe er vanzelf naa een tijdje uit het niets naast jou zitten.

Toch blijft het vrij irritant.
Had ik ook, volgens mij "works as designed"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
Ik kan Mafia 2 overnemen van iemand voor op de PS3. Alleen zit daar niet meer de DLC code bij. Is het mogelijk om toch de DLC te downloaden via de store?

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

TheKillingBean schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 09:17:
Ik kan Mafia 2 overnemen van iemand voor op de PS3. Alleen zit daar niet meer de DLC code bij. Is het mogelijk om toch de DLC te downloaden via de store?
Hij is te koop op PSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Nu een paar avonden Jimmy's vendetta gedaan, maar het is te saai ... Als side missies van Vito was het allemaal perfect geweest.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
VonFoX schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 10:13:
Nu een paar avonden Jimmy's vendetta gedaan, maar het is te saai ... Als side missies van Vito was het allemaal perfect geweest.
Ik snap je niet, waarom is het dan niet saai?

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

TheKillingBean schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 10:29:
[...]

Ik snap je niet, waarom is het dan niet saai?
Misschien zoals bij de b-sides van singles? Leuk als extra, maar niet de moeite waard om een hele cd mee te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Nu is het de hele tijd jat die auto, volg die gast, leg die gast om. De HELE tijd, geen verhaal.
Als je nou als Vito wat van die missies kon doen om wat auto's te scoren of geld verdienen, of gewoon racen, dat was perfect geweest.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Laatst online: 19:01
VonFoX schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 10:52:
Nu is het de hele tijd jat die auto, volg die gast, leg die gast om. De HELE tijd, geen verhaal.
Ik ben pas bij chapter 4, maar het vooruitzicht dat het de hele tijd op die manier gaat maakt het er niet leuker op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren uitgespeeld en ik ga eerlik gezegd nog wel eens opnieuw beginnen. Het verhaal is redelijk voorspelbaar op het einde. Maar al bij al zeker geen slechte game. Alleen een beetje kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

V&A hoort in V&A als het binnen het beleid past en niet (ook) hier.

[ Voor 116% gewijzigd door PromoX op 10-09-2010 13:18 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Southern Sun schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 12:41:
[...]

Ik ben pas bij chapter 4, maar het vooruitzicht dat het de hele tijd op die manier gaat maakt het er niet leuker op
Dat gaat over de DLC.

[ Voor 67% gewijzigd door PromoX op 10-09-2010 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:15

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Hmmm,

ik heb net de DVD binnen gekregen die ik via eBay bij één of andere gast in India besteld had. Ik natuurlijk gelijk proberen te installeren.

Hindernis 1: je moet een Steam account hebben. Die heb ik ooit gehad, maar ik ben de gegevens kwijt. Dat was zo opgelost door een nieuwe te maken.

Hindernis 2: hij gaat vrolijk 6Gb downloaden, terwijl alles op de DVD staat! Ze staan daar als bestanden van 1,4gb met de namen Mafia II_disk1_0.sid t/m 5.sid. Ik kan op internet of in de 'handleiding' (3 kantjes met waar de knoppen voor dienen en legal information) alleen niet vinden hoe ik dat kan gebruiken om te installeren ipv bijna 3 uur te wachten tot hij klaar is met downloaden :(.

Heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compi_56
Info over release Joe Adventures op franse site:

http://translate.google.c...%3A%2F%2Fwww.mafia2.fr%2F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik heb het spel net geinstalleerd op mijn PC maar bij het kiezen van je kleren en het tunen van de auto loopt het spel aldoor. alsof ik pijl naar links/recht ingedrukt houd switcht hij automatisch de hele tijd heel snel door alle keuzes heen.

In windows is er niks aan de hand ook niet als ik typ ofzo maar ik het spel wel af en toe. Hebben meer mensen dit?

Ik heb het spel even opnieuw opgestart en nu is het wel goed.

[ Voor 9% gewijzigd door kaasaanfiets op 10-09-2010 23:21 ]

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

gwystyl schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 19:58:
Hmmm,

ik heb net de DVD binnen gekregen die ik via eBay bij één of andere gast in India besteld had. Ik natuurlijk gelijk proberen te installeren.

Hindernis 1: je moet een Steam account hebben. Die heb ik ooit gehad, maar ik ben de gegevens kwijt. Dat was zo opgelost door een nieuwe te maken.

Hindernis 2: hij gaat vrolijk 6Gb downloaden, terwijl alles op de DVD staat! Ze staan daar als bestanden van 1,4gb met de namen Mafia II_disk1_0.sid t/m 5.sid. Ik kan op internet of in de 'handleiding' (3 kantjes met waar de knoppen voor dienen en legal information) alleen niet vinden hoe ik dat kan gebruiken om te installeren ipv bijna 3 uur te wachten tot hij klaar is met downloaden :(.

Heeft iemand een idee?
De juiste bestanden handmatig op de juiste plaatsen kopieren? Wel risicotje dat het spel het niet helemaal lekker doet als ie dan teveel gaat overslaan met downloaden.

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik snap het niet zo goed.

spoiler:
Het geswitch van kanten van een aantal personen zorgt ervoor dat het moeilijk is om te volgen. Vito doet ook vrij rare dingen imo. Derek en die dokbaas omleggen omdat die zijn pa heeft omgelegd waar die een hekel aan had. Ik had het idee dat Vito soms niet een mafioso was, te opvliegend. Er zitten gewoon een hoop random dingen in. Dat dope gedeelte ook, was dat filmpje 1 dag? Meerdere dagen? Waar haalt Joe opeens 22500$ vandaan, ik vond toevallig een enorme stapel geld in een kantoor...

Al met al was de gameplay best okay maar op hard zelfs iets te makkelijk. De AI is niet dom maar ze doen ook niet echt interessante dingen. Verhaalwijs vind ik het een wirwar van nieuwe karakters, side switches en "toevalligheden".

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

spoiler:
Geen idee waar Joe die 22.5k vond. VInd het verhaal qua side-switches niet lastig te volgen....

Heb hem nu ook uitgespeeld maar vind het ook te kort. Tevens valt de freeroam wel een beetje tegen mi.

De AI vond ik ronduit saai. Je kunt gewoon wachten tot ze hun hoofdje weet boven de dekking uit steken. Heel jammer.

[ Voor 21% gewijzigd door Boudewijn op 11-09-2010 02:03 ]

• Mars18
  • Laatst online: 03-10 12:41
Ik ben net begonnen, maar ik vind de stad wel erg levendig eigenlijk. Je hoort loeiende sirenes

En ik moest terug naar je moeder. Zie ik ergens in een straat een groepje mensen omhoog kijken, Ik ga er bij staan zie ik opeens een vliegtuig overkomen die wat laat droppen.

En op de hoek van de straat een kranten verkoper: Extra, Extra, Extra im freezing my balls off :P

En met die sneeuw krijg ik echt een Kerst gevoel.
Geweldig :)

spoiler:
Eerste missie in de 2e wereld oorlog was ook leuk

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:29

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik wil het natuurlijk helemaal zelf doen (en dat lukt ook vrij aardig), maar ik kan nu wel wat tips gebruiken.
spoiler:
Het neerschieten van Derek en co. in de loods (hoofdstuk 14 geloof ik). De tegenstanders komen overal vandaan. Waar ik ook schuil, of heen ren, ik redt het hooguit een seconde of 10.

Your Friendly Neighborhood Moderator

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Boudewijn schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 02:00:
spoiler:
Geen idee waar Joe die 22.5k vond. VInd het verhaal qua side-switches niet lastig te volgen....

Heb hem nu ook uitgespeeld maar vind het ook te kort. Tevens valt de freeroam wel een beetje tegen mi.

De AI vond ik ronduit saai. Je kunt gewoon wachten tot ze hun hoofdje weet boven de dekking uit steken. Heel jammer.
spoiler:
Moeilijk volgen is misschien niet het juiste woord, het zorgt er wat voor dat je niet echt een band kan opbouwen met de personen. De enige die bij je blijft is eigenlijk Joe, dat was dan ook het enige persoon waarbij ik iets van emotie voelde. Waarom moest Henry nou een FBI rat zijn? Wat voor nut had dat voor het verhaal... er wordt niets mee gedaan

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

spoiler:
Jawel doordat henry een rat was vermoorden de chinezen hem en moesten joe+vito wraak nemen op de chinezen waardoor hun baas boos op hen werd.

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:14
Arfman schreef op woensdag 08 september 2010 @ 21:02:
[...]

Als je wilt dat dit niet weer gebeurt, zou ik je (en de rest) aanraden om vooral geen DLC te kopen. Money talks.
Heb je in principe helemaal gelijk in, aan de andere kant ligt het spel nu al te verstoffen... Weet iemand hoeveel DLC er zijn aangekondigd?
Jorgen schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 15:15:
Ik wil het natuurlijk helemaal zelf doen (en dat lukt ook vrij aardig), maar ik kan nu wel wat tips gebruiken.
spoiler:
Het neerschieten van Derek en co. in de loods (hoofdstuk 14 geloof ik). De tegenstanders komen overal vandaan. Waar ik ook schuil, of heen ren, ik redt het hooguit een seconde of 10.
Pak de auto en rijdt naar binnen (achteraan), niet te hard zodat er 2 gangsters spawnen die je over kan rijden.

[ Voor 26% gewijzigd door 6killer op 11-09-2010 15:49 ]

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Jorgen schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 15:15:
spoiler:
6killer schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 15:45:
[...]

spoiler:
Pak de auto en rijdt naar binnen (achteraan), niet te hard zodat er 2 gangsters spawnen die je over kan rijden.
spoiler:
Of gewoon achter die dozen gaan zitten. Na een paar keer lukte het me wel om iedereen neer te knallen

Ben nu op 82% met Jimmy, vind het nog steeds teveel van hetzelfde. Echt heel jammer dat dit niet in de main-game zit.
Dit is het extra geld totaal niet waard.

Iemand hierboven gaf ook al aan, schiet die neer, steel die auto, praat met die...maar verder geen verhaal. Jammer.

Pagina: 1 ... 17 ... 21 Laatste