Tja ze hebben ons geld al dus waarom nog tijd verspillen aan ons.GAIAjohan schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 00:28:
2k reageert niet. Ze zijn 'dood' sinds het spel gereleased is. opeens is Duke Nukem Forever veel belangrijker op hun forum..
Er zijn op het 2k forum nog veel mensen die denken dat 2k die dingen die eruit gehaald zijn er wel in patched maar ik hoop dat deze mensen snel uit hun droom wereld komen.
2K heeft ons geld al en als je iets extras wilt verwachten dan moet je de DLC kopen.
Ik raad iedereen aan om hun vrienden enzo af te raden deze game en zijn DLC te kopen.
Als ik sowieso al een beetje rond kijk verwacht ik dat de verkoop cijfers nogal gaan teleurstellen. Ik denk dat dit voor een deel te danken is doordat de game vroeg gelekt is en er daardoor nog voor de release slechte user reviews waren.
PS mijn verwachtingen voor DNF zullen zeer laag zijn.
Ik ga er vanuit dat ze de licentie en de game goedkoop hebben gekregen en nu snel erop willen cashen om er toch nog iets mee te verdienen en dan achteraf (nu ze de licentie hebben) misschien een eigen DN game in ontwikkeling zullen nemen.
[ Voor 14% gewijzigd door Deadsy op 07-09-2010 00:58 ]