Sleeping dogs idd , Red dead (duh) en als het minder om het verhaal gaat en je totaal los wil in een open wereld dan kan ik je Just Cause 2 heel dik aanbevelen
Sleeping dogs heb ik wel eens geprobeerd maar heb alleen eerste 2 lvl gedaan. Misschien toch maar eens verder proberen dan.
Intel core i7-6700k, Asus Z170 pro gaming, Crosair vengeance lpx 8GB. Asus Geforce GTX 960
toch jammer dat Maffia 2 zo kort is. Heb hem vandaag alweer uitgespeeld. Misschien maar eens kijken naar de dlc's ervan.
Intel core i7-6700k, Asus Z170 pro gaming, Crosair vengeance lpx 8GB. Asus Geforce GTX 960
Helemaal mee eens! En zeker die cliffhanger op het einde is balen! Ben al een paar jaar benieuwd wat er met Joe gaat gebeuren. Ik zeg een sequel!Pulpje1974 schreef op maandag 30 september 2013 @ 00:33:
toch jammer dat Maffia 2 zo kort is. Heb hem vandaag alweer uitgespeeld. Misschien maar eens kijken naar de dlc's ervan.
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Die boden naar mijn mening amper meer speelplezier. Ik vond gewoon de storyline erg kort (wel goed daar niet van) en ook in de stad zelf in vrij weinig te beleven...Pulpje1974 schreef op maandag 30 september 2013 @ 00:33:
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Hele vette game nu op de PS4. Ik had de game nog nooit gespeeld en nu in een ruk uitgespeeld op de PS4.
@s0kkie
/f/image/4CEeVS3Et3zTxcuP0HsGBB6L.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb de game bijna tegelijk met jou uitgespeeld zoals je ziet. Grappig hoe je elkaar online tegenkomt.
@s0kkie
/f/image/4CEeVS3Et3zTxcuP0HsGBB6L.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb de game bijna tegelijk met jou uitgespeeld zoals je ziet. Grappig hoe je elkaar online tegenkomt.
Haha awesome, echt bijna tegelijk!Dennis585 schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 15:43:
Hele vette game nu op de PS4. Ik had de game nog nooit gespeeld en nu in een ruk uitgespeeld op de PS4.
@s0kkie
[Afbeelding]
Het is inderdaad nog steeds een dikke game
Wel een slechte performance in de remaster en veel bugs.
Ben nu begonnen met Joe’s Adventures.
Ik vind het niet te verkopen dat zo'n oude game met slechtere performance en meer bugs uitkomt dan het origineel. Geen enkele moeite in gestoken. Idem met Mafia 3 "definitive edition". Ik hoop dat alle energie in Mafia 1 zit, en dan 10x zoveel.
Precies dat idd, ik snap 99% van de reviews niet. Mafia 2 was een spel wat toen die uitkwam al niet leefde en geen herhaalwaarde had, en als je nu leest hoe en wat dan denk je echt van dat het niet beter is geworden. Tot je de conclusie leest, dan zou het het geld gewoon waard zijn. 
Mafia 1 in de aanbieding wil ik misschien ooit nog eens scoren voor 5 of 10 euro, de rest dus gewoon niet. Kansloos.

Mafia 1 in de aanbieding wil ik misschien ooit nog eens scoren voor 5 of 10 euro, de rest dus gewoon niet. Kansloos.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Heb in die tijd op de 360 MAFIA 2 ook gespeeld. Nooit in de buurt gekomen van het eerste deel. Wat was deel een een klassieker zeg. Qua game play en mechanics stond/staat deel 1 ver boven deel 2 en al helemaal deel 3. Heb deel 3 niet verder kunnen komen dan 30 min spelen. Wat eeen afgang. Sinds Illusion Softworks zijn naam veranderde ging het berg afwaarts met deze games. Check alleen dit maar. YouTube: Mafia 3 vs Mafia 1