Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:39

GG85

.......

Topicstarter

Illusion Softworks Presents:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gertvy/mafia2wall.jpg

Intro
Na het succes van BioShock heeft 2k weer een nieuwe potentiële topgame aangekondigd, namelijk Mafia 2. Het origineel uit 2002 kreeg lovende kritieken en nog altijd weten gamers de door Illusion Softworks gecreëerde maffia-wereld te waarderen. Het is dan ook niet geheel onverwachts dat er ondertussen aan een vervolg is gewerkt.

"De originele Mafia was een groot succes, en we zijn erg opgewonden over het feit dat we de kracht van next-gen consoles kunnen gebruiken om een nieuwe ervaring te bieden terwijl de elementen van het originele spel behouden blijven", vertelt Christoph Hartmann van 2K. "De 'wow-factor' van Mafia 2 is duidelijk de grafische kwaliteit en de actie die je alleen in Hollywood-films verwacht."

Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Shriko/200708/1187716248_1_4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Shriko/200708/1187716248_0_2.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Shriko/200708/1187716248_2_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Shriko/200708/1187716248_3_2.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Shriko/200708/1187716248_4_2.jpg

High-res versies vind je hier: http://mafia2game.com/screen1.html

Movies

Helaas, nog niks.

Website

Officiele site: http://www.mafia2game.com
Illusion Softworks: http://www.illusionsoftworks.com
2k: http://www.2kgames.com/

Outro

Een releasedate voor Mafia 2 is nog niet gegeven, maar we kunnen het spel in ieder geval op de PC, PlayStation 3 en Xbox 360 verwachten. Het originele ontwikkelstudio Illusion Softworks is ook weer voor Mafia 2 aan het werk, en op bovenstaande screenshots is wel te zien dat ze niet stil hebben gezeten.

[ Voor 4% gewijzigd door GG85 op 22-08-2007 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:11
Vet. Mafia was echt een super game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dit is wel heel erg mooi. :)

Mafia vond ik sowieso een betere engine hebben dan GTA. Hopelijk dat deze het ook weer kan waar maken.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:58
JAAAA..!!! Dit is super..!!! Pfff viel zowat achterover van m'n stoel toen ik het topic en de screens zag! Yes, super dat er nou eindelijk info uit komt over het vervolg van Mafia! _/-\o_ _/-\o_

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Mooie startpost _/-\o_

Eindelijk krijgt de beste Single Player Game (in mijn ogen dan) een opvolger.

Alleen zal het voor de makers nog een hele kluif worden om de verhaallijn van Mafia 1 te kunnen overtreffen. De diverse prachtige shoot-outs (haven, parkeergarage, farm house, airport) heb ik tot in den treure overgespeeld.

Ben ook benieuwd of dat dezelfde hoofdpersonages weer meespelen. Was nl. erg gehecht geraakt aan Tommy Angelo en Pauli. :+
Larrs schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:32:
Dit is wel heel erg mooi. :)

Mafia vond ik sowieso een betere engine hebben dan GTA. Hopelijk dat deze het ook weer kan waar maken.
Ik heb ook nooit begrepen waarom die GTA reeks zo gehyped was. Mafia vond ik alle opzichten (vooral de graphics en verhaal) veel beter dan zijn tijdgenoot GTA:ViceCity.

[ Voor 43% gewijzigd door Indy91 op 21-08-2007 20:43 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-04 10:28

PcManiaxx

ondertitel duh

Dit was voor mij toch wel een van de beste games ever! Het verhaal, de sublieme graphics toendertijd, de oude maar mooie muziek en de cutscenes deden mij op het puntje van me stoel staan. :9~

Ben dan ook zeer benieuwd naar deel 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:40
*O* Mafia 2 *O*

Laat maar komen, mafia was(is nog steeds :9~ ) geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 21:49
Mooi dit, gaan we eerst ff mafia 1 weer spelen, helemaal geweldig.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174443

Wooooww

eindelijk :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Yaaah :D ! Het einde van Mafia 1 staat nog steeds frame per frame in mijn geheugen. *bookmarked :) !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-06-2023

Hironshy

Orooo!!!

Wacht al jaren op Mafia 2. Had de hoop al bijna opgegeven, totdat het een paar dagen geleden eindelijk officieel werd aangekondigd. Was heel even in shock :P Sublieme sfeer/story wat hopelijk nog beter wordt in deel 2. Heb er wel vertrouwen in Illusion Softworks.
Indy91 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:37:
[...]

Ik heb ook nooit begrepen waarom die GTA reeks zo gehyped was. Mafia vond ik alle opzichten (vooral de graphics en verhaal) veel beter dan zijn tijdgenoot GTA:ViceCity.
So agree with you. Vind GTA3 ook niks aan. Imo is Mafia het beste in zn genre.

[ Voor 47% gewijzigd door Hironshy op 21-08-2007 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

SUPER!

Mafia 1 was een geniale game, een erg groot level ook in z'n tijd en ook mooie graphics, daar kon GTA in mijn optiek nog niet aan tippen in die tijd!
Ik hoop dat deze game ook weer z'n steen goede knaller word! (en niet een slechte poort, iets waar ik bij elke game die ook op consoles uit komt bang voor ben)

oja en ik hoop dat hij nog draait op mijn 6800GTtje ;(

[ Voor 8% gewijzigd door GoldenSample op 21-08-2007 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:00

IceStorm

This place is GoT-like!!!

De games zijn gewoon niet te vergelijken. Beide games zijn globaal hetzelfde maar op alle specifieke punten zo verschillend dat vergelijken gewoon niet eerlijk is.

Maar damn, erg goed nieuws (ook al hing het al een tijd in de lucht). Ik hoop vooral dat ze sfeer uit deel 1 kunnen behouden. De verhaallijn hoeft wat mij betreft niet 'verder' te gaan (ik zie ook weinig mogelijkheden :P). Of eigenlijk, ik hoop gewoon dat de game net zo veel aandacht krijgt van de ontwikkelaars als deel 1. Want ik kan me bijna geen punten herinneren waarin deel 1 klote was (of het moeten de extreem moeilijke Free Ride Extreme missies zijn :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-04 10:28

PcManiaxx

ondertitel duh

Weet iemand sinds wanneer het spel in ontwikkeling is? Zijn ze er al eerder mee begonnen, of is er recent aan begonnen?

[ Voor 7% gewijzigd door PcManiaxx op 21-08-2007 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-04 21:54

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

PcManiaxx schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:12:
Weet iemand sinds wanneer het spel in ontwikkeling is? Zijn ze er al eerder mee begonnen, of is er recent aan begonnen?
Hoewel het nog niet officieel bevestigd is, werkt Take Two Interactive momenteel aan een vervolg op de populaire game Mafia. De game zal tijdens de Games Convention in Leipzig, die vanaf 23 tot en met 26 augustus plaatsvindt, getoond worden in de vorm van een trailer.

Dit alles blijkt uit een leeftijdskeuring die de trailer heeft doorgaan.

http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=7698

Dus denk dat ze er al een tijdje mee bezig zijn. Dus wachten was ze gaan laten zien in Leipzig.

Mijn fipo wat doe je

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:30
Heel gaaf, Mafia is namelijk mijn nummer 1 game van alle games die ik ooit gespeeld heb... heb hem zelfs meerdere keren volledig uitgespeeld! :*) Maar aan de andere kant, het kan of alleen maar slechter worden dan deel 1, óf meer van hetzelfde (weinig vernieuwing)...

Dus ben heel benieuwd naar de trailer...

Komt er ook een multiplayer modus in Mafia 2 waar je wat kan doen? Bijv. door de straten 2 teams tegen elkaar als mafioso capture the flag ofzoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-04 21:54

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Jorn1986 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:28:
Heel gaaf, Mafia is namelijk mijn nummer 1 game van alle games die ik ooit gespeeld heb... heb hem zelfs meerdere keren volledig uitgespeeld! :*) Maar aan de andere kant, het kan of alleen maar slechter worden dan deel 1, óf meer van hetzelfde (weinig vernieuwing)...

Dus ben heel benieuwd naar de trailer...

Komt er ook een multiplayer modus in Mafia 2 waar je wat kan doen? Bijv. door de straten 2 teams tegen elkaar als mafioso capture the flag ofzoiets?
Er is helaas nog niet ( niets ) bekend over wat en hoe. Als het goed is komt er meer info op de game beurs in Leipzig

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

sekeroglan schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:24:
[...]

Hoewel het nog niet officieel bevestigd is, werkt Take Two Interactive momenteel aan een vervolg op de populaire game Mafia. De game zal tijdens de Games Convention in Leipzig, die vanaf 23 tot en met 26 augustus plaatsvindt, getoond worden in de vorm van een trailer.

Dit alles blijkt uit een leeftijdskeuring die de trailer heeft doorgaan.

http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=7698

Dus denk dat ze er al een tijdje mee bezig zijn. Dus wachten was ze gaan laten zien in Leipzig.

Mijn fipo wat doe je
Dat moet haast wel, jaren geleden was al min of meer bevestigd dat er hard werd gewerkt aan ''een opvolger van Mafia'' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

[..]

Ben ook benieuwd of dat dezelfde hoofdpersonages weer meespelen. Was nl. erg gehecht geraakt aan Tommy Angelo en Pauli. :+

[...]
spoiler:
Die zijn beide dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Wist ik wel...maar ik hoopte stiekem op een soort van tussen episode.

Ik las zo even op een forum dat de mafia 2 zich gaat afspelen in de jaren '50. (was ook eigenlijk wel te verwachten als ik de screens van de auto's zie)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:06

rCk

Jezus wat ziet het er goed uit. Dit word veel mooi geweld voor ons binnenkort, deze week bioshock, crysis, ut 2k7, mafia 2. Dat word genoeg spellen kopen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
PcManiaxx schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:47:
Dit was voor mij toch wel een van de beste games ever! Het verhaal, de sublieme graphics toendertijd, de oude maar mooie muziek en de cutscenes deden mij op het puntje van me stoel staan. :9~

Ben dan ook zeer benieuwd naar deel 2!
Ben het helemaal met je eens.. Wat een verhaal zat er in dat spel zeg _/-\o_ Ben echt benieuwd zeg... Kan niet wachten...!! >:)

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:30
Mafia is het beste spel dat ik gespeeld heb. Ooit. Hoop dat deze toch echt net zo vet wordt :D

spoiler:
Wie weet hoe het zit met Tommy dan, want die gaat dood in de eindsequence...

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

_eXistenZ_ schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:48:
Tommy-stukje
spoiler:
Wie weet hoe het zit met Tommy dan, want die gaat dood in de eindsequence...
spoiler:
Die kan bijna niet meedoen in dit verhaal. In Mafia is Tommy zeg 25 in het begin (1930) en dus te oud in de nieuwe setting (1950's) imho. En dan ga ik er nog even aan voorbij dat Tommy na de laatste missie toch wel duidelijk afscheid neemt van de mafia ;)

Nee wat mij betreft gebruiken ze helemaal geen van de characters uit Mafia maar maken ze gewoon een nieuw verhaal. Hoeven ze ook geen rare streken uit te halen om het geheel recht te krijgen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hopelijk leggen ze de nadruk niet op grafische pracht en praal, maar juist op het verhaal en de gameplay. Veel belangrijker bij zo'n game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
Kurios schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 23:04:
Hopelijk leggen ze de nadruk niet op grafische pracht en praal, maar juist op het verhaal en de gameplay. Veel belangrijker bij zo'n game.
Dat is zeker waar maar die jongens zijn gewoon groot geworden met Mafia, met name omdat de graphics van die game toen die tijd subliem te noemen was! En dan kwam er ook nog eens bij dat het verhaal en de gameplay helemaal top was (in mijn ogen)! Deze game was toen die tijd gewoon next-gen te noemen haha! Maar ja, we zullen zien!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165097

Mafia 1 had beide. Laat meer weer even opnieuw zien aan The Godfather hoe het wel moet. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:06

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

woa grafische pracht en praal kan wel wat gameplay minpunten verzachten bij mij.

en imho is goeie gameplay ook een beetje een kwestie van smaak, neem bv Lost planet ik vindt het een supergame terwijl er genoeg mensen zijn die het maar matig vinden.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148415

Ah een Mafia 2 topic!

Hier wacht ik al zo lang op! Echt geweldig nieuws, al was de aankondiging al een paar dagen geleden verpest :P Zo te zien is de game al een tijdje in ontwikkeling...
Ik las ergens dat Illusion Softworks ook bezig is met een andere game, Enemy in Sight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:41
Voor mensen die (zoals ik) naar de Games Convention te Leipzig gaan, in de foto's van de opbouw van het hele gebeuren, staat een plaatje waaruit blijkt dat er een Mafia 2 stand aanwezig is! :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nice!

...alhoewel, ik hoop niet dat de trailer, of alles wat dan ook met de game te maken heeft, 'behind closed doors' is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Áls de kwaliteit van de PC-versie ook maar een fractie onder moet doen voor de console-versies, dan stap ik persoonlijk naar 2k-games en bewerk ik hun hele kantoor met mijn tommy-gun! Want wat een geweeeeeldig spel was deel 1 O+ Vooral het einde, zoals hierboven al aangegeven, was zo bruut, meeslepend en toch schitterend! Mafia had gewoon alles. Ik heb zelfs de poster nog hangen die achter op de routekaart stond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Laatst online: 16:47
Fantastisch! Ik had er eerlijk gezegd niet meer op gerekend, maar super dat er nu een vervolg komt op een van de beste games ooit. De gameplay en de sfeer van Mafia 1 zijn echt onovertroffen. Waarschijnlijk moeten we nog wel behoorlijk wat geduld hebben, maar dat heb ik er graag voor over. Heren van Illusion Softworks, neem de tijd! _/-\o_

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:14
exact! wat was mafia toch mooi om te spelen! gelijk maar weer installeren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:02

Dennahz

Life feels like hell should.

Ben benieuwd of dit niet de zoveelste GTA kloon wordt... het lijkt wel orgineel dus ik heb er goede hoop in. :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 21:24

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Dennahz schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 15:00:
Ben benieuwd of dit niet de zoveelste GTA kloon wordt... het lijkt wel orgineel dus ik heb er goede hoop in. :)
Mafia 1 zeker niet gespeeld op de PC? ;)
Damn als deze echt uitkomt voor de Xbox360 dan haal ik hem direct in huis!

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lipton16
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-04 20:53
Mafia 2 is al jaren in productie, maar pas nu voor het eerst word het spel getoond. Doordat de leaddesigner van Mafia 1 opzij is geschoven was het spel vertraagd. Het is waarschijnlijk dat dit spel voor 31 Oktober het licht zal zien, want dan loopt het boekjaar + contract voor Mafia 2 en take 2 af. Maar wie weet word het contract verlengd. Ik ben benieuwd of Mafia 2 ook een multiplayer heeft, niet dat ik het heel belangrijk vind want ik ga liever weer voor z'n uber singeplayer game dan voor een flamende online comunity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik ga gelijk Mafia 1 weer 's installeren, onovertroffen - vooral de muziek was zó passend. Heb heimwee naar die periode :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Electra schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 15:06:
[...]

Mafia 1 zeker niet gespeeld op de PC? ;)
Damn als deze echt uitkomt voor de Xbox360 dan haal ik hem direct in huis!
Jawel. Ff reactie uitlokken :p

Echt vet man... die sfeer, graphics... 8) Wordt een druk jaartje 2008 :Y)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Hopelijk halen ze wel alle slechte dingen eruit die in het eerste deel zaten. Want het was toch verre van perfect, hopen dat ze hebben geleerd. Mafia 1 was idd wel een geweldig spel maar in je herinner vergeet je vaak alle frustrerende momenten of slechte dingen van een spel.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Lipton16 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 15:12:
Het is waarschijnlijk dat dit spel voor 31 Oktober het licht zal zien,
Ik durf er best wel wat op in te zetten dat we Mafia 2 niet meer in 2007 te zien zullen krijgen. Deze week is voor het eerst in jaren dat er wat concreets naar buiten komt en dat mensen er 'echt' mee bezig zijn. Alles daarvoor waren geruchten. Ik kan me niet voorstellen dat het spel zo 'stil' is gehouden dat ze het nu kunnen laten zien, en dat het dan eigenlijk gewoon af is.

Het licentieverhaal is overigens nieuw voor me, waar heb je dat vandaan?
Exorcist schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 15:20:
Ik ga gelijk Mafia 1 weer 's installeren, onovertroffen - vooral de muziek was zó passend.
Muziek was briljant, heb ik ook allemaal in winamp staan ;) Heerlijk.
Postius schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 15:25:
Hopelijk halen ze wel alle slechte dingen eruit die in het eerste deel zaten. Want het was toch verre van perfect, hopen dat ze hebben geleerd. Mafia 1 was idd wel een geweldig spel maar in je herinner vergeet je vaak alle frustrerende momenten of slechte dingen van een spel.
Noem eens wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
IceStorm schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 15:33:
[...]

Ik durf er best wel wat op in te zetten dat we Mafia 2 niet meer in 2007 te zien zullen krijgen. Deze week is voor het eerst in jaren dat er wat concreets naar buiten komt en dat mensen er 'echt' mee bezig zijn. Alles daarvoor waren geruchten. Ik kan me niet voorstellen dat het spel zo 'stil' is gehouden dat ze het nu kunnen laten zien, en dat het dan eigenlijk gewoon af is.

Het licentieverhaal is overigens nieuw voor me, waar heb je dat vandaan?

[...]
Muziek was briljant, heb ik ook allemaal in winamp staan ;) Heerlijk.

[...]

Noem eens wat?
Ik zal mijn best doen maar het is wel echt LANG geleden dat ik dat spel heb gespeeld. En dan onthoud je toch alleen de geniale dingen. Maar ik kan me ook wel herinneren dat ik een paar keer in frustratie het spel heb afgesloten. Maar het was zijn tijd ver vooruit, ik heb er alleen goede herinneren aan, maar ik verwacht wel dat ze het concept de uitwerking van het eerste deel toch proberen te verbeteren.

Ik herinner me nog dat het spel op momenten echt te moeilijk was, en dan ben ik wel vrij goed in gamen. Maar soms was het in het spel iets teveel van het goede, en van wat ik me herinner was je af en toe gewoon meer bezig met autorijden dan met iets anders. Ook clipping problemen staan me bij en voornamelijk de enorme systeem eisen die het had. Mijn Pa had toen een monster systeem voor die tijd. Maar zelfs daar hitchde de framerate af en toe. Opzich geen enorme problemen, maar ik zou het toch fijn vinden als ze dit soort clinks eruit kunnen werken :)\

En ik kan me nog herinneren dat de AI wel is dood was, dat je een heel gebied kon clearen met een knuppel omdat ze niet reageerden.

[ Voor 23% gewijzigd door Postius op 22-08-2007 15:43 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Postius schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 15:39:
[...]
Mijn Pa had toen een monster systeem voor die tijd. Maar zelfs daar hitchde de framerate af en toe. Opzich geen enorme problemen, maar ik zou het toch fijn vinden als ze dit soort clinks eruit kunnen werken :)\
Een vriend van me had het meegenomen om bij mij te kunnen spelen.
Maar onze Packard Bell van een paar duizend gulden van het jaar ervoor kon het niet fatsoenlijk draaien :+
Ik hoop dat 2 wat dat betreft beter wordt, anders komt er toch echt een console ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lipton16
[...]

Noem eens wat?
Wat ik mij o.a nog kon herinneren dat mensen op straat soms heel lang bleven leven, je kon soms een heel magazijn van een tommy legen op iemand zonder dat hij dood ging. Ook werkte een headshot lang niet altijd. Voor de rest had je soms wat van die kleine bugs, maar na 2 patches waren die ook al aardig weg. De Ai was toen altijd wel schijt moet ik zeggen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De GC Mafia 2 trailer staat nu op YouTube!

Het is alleen wel een shaky-cam filmpje, en de kwaliteit is daarom wat minder... Ook is het geluid vrij slecht en zijn de stemmen in het Duits.

http://www.youtube.com/watch?v=OmVrVBmqYaU

Maar damn, is dit in-game??? :9~

Oja, de Mafia 2 website is nu ook live: http://www.mafia2game.com/
Maar er staan nu alleen de 5 screenshots op die we al gezien hebben.

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 148415 op 22-08-2007 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-04 10:11
Nog nooit zo'n realistische gezichten gezien, wow _/-\o_ . Speel nu mafia 1 voor de eerste keer op full, ziet er zelfs nu nog goed uit.

[ Voor 5% gewijzigd door DeepSeven op 22-08-2007 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Postius, persoonlijk vond ik het rijden naar locaties echt iets toevoegen. Het was ook altijd precies lang genoeg naar mijn idee. Te moeilijk ben ik niet met je eens, er zaten zeker moeilijke missies bij maar allemaal prima te doen. Dat werd ook geholpen door zo'n beetje het enige spel dat savepoints tijdens missies echt op de goede punten had ;).
Verder, ik heb het toen gespeeld op een duron 700 met een geforce 1. Dat was echt geen briljante bak maar ik kon het spel daar best op spelen in mijn herinnering.
AI ben ik met je eens maar was voor die tijd gewoon 'gemiddeld'.
OMG dat geluid. Ik vond de stemmen al verneukt totdat het Duits bleek te zijn :P Laten we het houden op 'mooie beelden'.
En nee het is niet in-game, dit lijkt me aan alle kanten een intro filmpje/trailer/pre-missie gesprekje.

Kijk maar naar de screenies, dat ziet er anders uit (hoewel ook ERG goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Postius schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 15:39:
[...]
en voornamelijk de enorme systeem eisen die het had. Mijn Pa had toen een monster systeem voor die tijd. Maar zelfs daar hitchde de framerate af en toe. Opzich geen enorme problemen, maar ik zou het toch fijn vinden als ze dit soort clinks eruit kunnen werken :)\
? Ik heb toch vooral andere ervaringen. Ik had in die periode een pentium IV met 256 Mb ram (dus OS moet daar ook nog eens bij) en een eenvoudig Geforce 4 mmx (dus de slechte serie) en ik voelde me helemaal de man omdat ik een grafisch mooi spel geweldig goed kon spelen, zelfs nog met een mp3 tje open op de achtergrond :z Those were the days. En ik vond het er heel erg goed uitzien voor de lage specs die ik had (ik herinner me het niet precies maar bijna alles zal wel op high gestaan hebben). De equivalente GTA III (liberty city) uit die periode zou op deze pc dus NOOIT gewerkt kunnen hebben. En dan zag mafia er nog eens zoveel verfijnder en esthetischer uit. Prachtig gewoon.

Heb mafia zelf ook altijd beter gevonden dan GTA. Te veel vrijheid is ook niet oppurtuun, ik heb wel 'iets' nodig van rode draad/leidraad/meer ge-engageerd verhaal zodat het nog leuk blijft.

Ik heb gisteren ook al gereageerd toen dit nieuws in het ps3 topic stond, maar zoals gezegd is dit het beste game nieuws van de laatste jaren. Dit wordt werkelijk subliem als ze het niveau van 1 kunnen aanhouden met serieus mooie graphics. Crysis kan mij echt de ballen schelen, dat speel ik wel weer eens als de hardware om het te kunnen spelen betaalbaar wordt en het spel in de budget bak ligt, maar mafia daarentegen...

edit: die trailer, prachtig, de sfeer druipt er weer vanaf. De cutscenes die het verhaal onderhielden waren op zich al een bonus om verder te spelen. We hebben er lang moeten op wachten, en onbegrijpelijk dat een vervolg zo lang op zich liet wachten gezien de goede ontvangst van mafia 1, maar ik ben wel tevreden dat ze hun tijd hebben genomen. Zoiets moet niet gerust worden, en met de nieuwe consoles is de tijd nu wel rijper dan ooit.

Ook erg mooi dat het nu in de jaren '40-'50 zal afspelen. Ik zie een godfather tendens. Godfather II speelt zich ongeveer in dezelfde setting af. Dan kan je mafia 1 beschouwen als de 'onofficiele game' van godfather 1 (het 'begin'). Dit laat het beste vermoeden voor een mafia 3 in de jaren '70 ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 22-08-2007 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Laatst online: 22:30
Ik heb die trailer net bekeken en die in-game graphics waren niet te geloven! Als dit echt in-game beelden worden dan wordt dit vast wel een DX10 game waarbij alles benut wordt... dit leek bijna echt gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jorn1986 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 19:00:
Ik heb die trailer net bekeken en die in-game graphics waren niet te geloven! Als dit echt in-game beelden worden dan wordt dit vast wel een DX10 game waarbij alles benut wordt... dit leek bijna echt gewoon!
Don't get your hopes up, dat zal wel een cutscene geweest zijn ;)

In mafia 1 had je ook dergelijke story line cutscenes die qua graphics (vooral de aandacht naar facial expressions en zo) toch beter was dan ingame. De omgevingen en wagens konden wel eens close zijn bij wat het ingame zal worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Anoniem: 131051 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 19:20:
Don't get your hopes up, dat zal wel een cutscene geweest zijn ;)
Like I said ;) Je kunt het heel gemakkelijk zien als je de screenies en het filmpje langs elkaar legt (los van het feit dat het hele filmpje cut-scene achtig aanvoelt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiamondKoos
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-04 09:10
Géniaal! Eindelijk het lang verwachte vervolg, ben benieuwd wat betreft het verhaal. Mogelijk voortzetting als de zoon van Tommy, nah waarschijnlijk een geheel nieuw verhaal met een andere 'family' geweldig!

Als we Wikipedia mogen geloven zal het spel een 'single-player' game worden, gelukkig!

Can't wait... they are making us and offer we can't refuse ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lipton16
IceStorm schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 15:33:
[...]

Van Illusion Softworks zelf, ze hebben de afgelopen tijd aardig wat interviews afgeleverd aan websites uit tsjechie en zo. Daardoor zijn ze waarschijnlijk nooit echt op Nederlandse / Europeese game nieuws websites gekomen. In de interview melden ze: "In 2007 zullen wij nog een game voor Take 2 afleveren"

En het is wel een beetje het nieuwe beleid van Illusion Softworks en co om spellen niet meer heel vroeg aan te kondigen en dan er nooit meer wat van te laten horen. Hoewel dit wel bij Enemy in Sight het geval is, maar dat kwam door Atari.

Lees dit stukje voor het gemak eens:
Sunday - August 22nd, 2004
Mafia 2 To Be Cancelled?There’s a rumor that due to some internal strife from the developers of Mafia, the sequel may be cancelled. I consider Mafia one of the best games I’ve ever played, and if Mafia 2 gets cancelled, I will be very disappointed and sad. Definitely not good news:

According to the post, internal strife at Mafia developer Illusion Softworks has led to the firing of head programmer Daniel Vavra–and to Mafia 2 being “indefinitely postponed.” The post also quotes Petr Vochozka, founder the Czech studio, as saying. “It is a shame that the game won’t be finished anytime soon.” That sounds like an open-and-shut case–except Mafia 2 hasn’t even been officially announced yet, and neither Illusion nor Mafia publisher Gathering are commenting on it.

[ Voor 36% gewijzigd door Lipton16 op 22-08-2007 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Lipton16 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 19:39:
Lees dit stukje voor het gemak eens:
Uhm en wat haal ik daar uit? Dat ze in 2004 al begonnen waren met Mafia II is niet echt een geheim en dat het een puinhoop was ook niet. Nogmaals (en ik hoop dat ik er gewoon naast zit ;)), ik zie mafia II niet dit jaar verschijnen. Hooguit met kerst en dat zou jammer zijn omdat ik denk dat ze de game dan onnodig hebben moeten rushen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiamondKoos
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-04 09:10
Maybe intresting voor Mafia-fans een multiplayer mod voor de 'oude' Mafia kwam ik tegen op zoek naar meer info.

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
OMG WAT VET!!!

• Lipton16
Uhm en wat haal ik daar uit? Dat ze in 2004 al begonnen waren met Mafia II is niet echt een geheim en dat het een puinhoop was ook niet. Nogmaals (en ik hoop dat ik er gewoon naast zit ;)), ik zie mafia II niet dit jaar verschijnen. Hooguit met kerst en dat zou jammer zijn omdat ik denk dat ze de game dan onnodig hebben moeten rushen ;)
Nou de kans dat het spel binnenkort uit is is vele malen groter dan dat hij pas over 2 tot 5 jaar uitkomt. Ze zijn er al tijden mee bezig, en ze hebben een contract tot eind 2007, dus het lijkt mij waarschijnlijker dat hij dit jaar uit komt, of begin 2008, maar 2009 lijkt mij out of the question.

Anoniem: 26235

Mafia, geweldig spel. Volgens mij viel die bij mij onder het rijtje van illegaal al hebben uitgespeeld omdat ie nog niet uit was in NL, maar wel gekocht voor de volle prijs :) Was het wel waard. Ik weet nog dat de race op het circuit het meest vervelende was :P

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:30
Die heb ik nog voor een vriend moeten uitspelen :D The memories
Overigens wassie niet zo lastig, je moes gewoon goed gas loslaten in de bochten en pas weer op et rechte stuk gas geven :)

There is no replacement for displacement!

• Dennahz

Dennahz

_eXistenZ_ schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 13:43:
Die heb ik nog voor een vriend moeten uitspelen :D The memories
Overigens wassie niet zo lastig, je moes gewoon goed gas loslaten in de bochten en pas weer op et rechte stuk gas geven :)
Moest je gewoon je gas loslaten in de bochten. :)

Twitter

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:40
Er was ook een truukje geloof ik om het circuit-level te halen. O-) Weet nog wel dat ik vast zat en dat opgezocht had op internet.

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik heb ooit ook nog eens alle freeride extreme missies gehaald, die van de invisble man kon ik toen de hele tijd niet halen omdat ie op een gegeven moment langs een lijk kwam van een target uit een andere FRE missie, en dan bleef ie stilstaan. Op een gegeven moment maar overnieuw gedaan en voila, ze waren allemaal selectable !

Mafia blijft echt een van de beste single player's ooit, de sfeer, het detail, dat maakte het zo veel leuker dan de GTA's [waar ik heus ook wel een fan van ben, maar na VC had ik het wel gezien]

Ik heb hier nog wel een paar leuke plaatjes voor old' times sake, ook al was de AI in Mafia niet zo goed, je kon er zo veel lol mee hebben als je wist hoe het werkte. Dus ik hoop dat die in Mafia 2 ook niet perfect is ! [als je de wisseltruc met auto's wilt proberen, rijd ze klem, zorg ervoor dat ze uitstappen, en pak snel hun auto, je kan ze dan in FRE auto's krijgen waar ze totaal niet mee kunnen omgaan :) ]

[ Voor 17% gewijzigd door agentorangina op 23-08-2007 14:00 ]

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:50
Mafia 1 is samen met beide Max Payne games voor mij persoonlijk de tofste spellen ooit!!! :)

Anoniem: 217324

Mafia heb ik voor het eerst gespeeld in Scheltema in Amsterdam. Helemaal geweldig vond ik het toen al. Kort daarna kreeg ik mijn eerste PC en Mafia was toen meteen mijn eerste spel wat ik erbij kocht. Ik kan me nog goed herinneren dat ik totaal geen geluid had omdat ik eerst Indeo Codecs moest downloaden, waar ik pas veel later achter was gekomen.

De graphics en het geluid (als je bijvoorbeeld `s aan het rondcruisen bent en een kat hoort miauwen in het holst van de nacht) zorgen echt voor een geweldige sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-04 10:04
agentorangina schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 13:57:
Ik heb ooit ook nog eens alle freeride extreme missies gehaald, die van de invisble man kon ik toen de hele tijd niet halen omdat ie op een gegeven moment langs een lijk kwam van een target uit een andere FRE missie, en dan bleef ie stilstaan. Op een gegeven moment maar overnieuw gedaan en voila, ze waren allemaal selectable !

Mafia blijft echt een van de beste single player's ooit, de sfeer, het detail, dat maakte het zo veel leuker dan de GTA's [waar ik heus ook wel een fan van ben, maar na VC had ik het wel gezien]

Ik heb hier nog wel een paar leuke plaatjes voor old' times sake, ook al was de AI in Mafia niet zo goed, je kon er zo veel lol mee hebben als je wist hoe het werkte. Dus ik hoop dat die in Mafia 2 ook niet perfect is ! [als je de wisseltruc met auto's wilt proberen, rijd ze klem, zorg ervoor dat ze uitstappen, en pak snel hun auto, je kan ze dan in FRE auto's krijgen waar ze totaal niet mee kunnen omgaan :) ]
LOL, die foto's van het Olympisch treinrails-springen.
Mafia 2 was fantastisch, Het enige nadeel vond ik dat je niet lekker nonchalant en snel bochtjes kon nemen en scheuren zoals GTA ofzo.
De Wielophanging was iets te realistisch :) oude jaren '30-bakken enzo. En klinker helpen ook niet bij grip :)
Vooral de haven missie was cool. Wat heb ik liggen schelden op die snipers. :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Anoniem: 217324 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 19:04:
Ik kan me nog goed herinneren dat ik totaal geen geluid had omdat ik eerst Indeo Codecs moest downloaden, waar ik pas veel later achter was gekomen.
Ow ja, er waren 2 kleine frustraties die ik heb ondervonden tijdens het spelen van Mafia, namelijk:
  • Het ontbrekende geluid: het heeft bij ook even geduurd voordat ik die Indeo Codecs had gevonden.
  • Het uitdagende circuit: ik heb uit pure wanhoop maar de afkortingen genomen (Weg naar links tussen betonblokken door. Zodra je weer op het reguliere circuit zat, moest je voordat je voor de finishstreep was beland, op een bepaalde toets duwen)
Ik vond het ergens wel jammer, dat er niet meer interactie mogelijk was met de dames van het hotel.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:39
Ik denk eerlijk gezegd wel dat het ingame beelden zijn. als het een gerenderd filmpje zou zijn, zou de kwaliteit namelijk beter zijn. begrijp me niet verkeerd, de graphics zijn enorm goed, maar met een echt, opzichzelf staand filmpje, moet er meer uit te halen zijn.

Ik denk dus dat het ingame is :) bij Mafia 1 waren de ingame-cutscenes en de werkelijke game-graphics ook gelijk namelijk, alles werd in-engine gerenderd.

Maar, om even terug te komen op het spel, fantastisch :) Ik heb met enorm veel plezier deel 1 uitgespeeld en ik vond het enorm jammer dat ie afgelopen was. Ik kijk nu al uit naar deel 2!

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171349

Zie Mafia 1 nergens meer te koop , heeft iemand een tip waar ik die misschien kan halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Anoniem: 171349 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:44:
Zie Mafia 1 nergens meer te koop , heeft iemand een tip waar ik die misschien kan halen ?
Halen wordt wat lastig, maar play.com bezorgt ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Laatst online: 16:47
Anoniem: 171349 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:44:
Als bovenstaande niet lukt kan je het altijd hier nog proberen:
http://www.amazon.co.uk/Take-2-Mafia/dp/B00005NCEY

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
  • Laatst online: 23:04
Ik heb hem laatst gekocht in een bundel met Max Payne. Ik heb daar 14,99 voor betaald. De bundel heet: "Maximum Underworld". Helaas zit daar niet de map op papier bij. Wel uitgebreide strategy guides als pdf.

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:29

Nakebod

Nope.

Mafia _O_

Die heb ik, als 1 van de weinige games, meerdere malen helemaal uitgespeeld. Vette game was dat.
De geruchten van een paar jaar geleden (2004?) dat er een Mafia 2 zou komen waren op een gegeven moment dood gebloed, en het leek er dan ook niet meer echt te komen... maar :D
Sweeeeet!

Deze ga ik echt wel weer kopen, en ik hoop ook een multiplayer deze keer.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 19-04 19:57
ik denk ook wel dat het ingame video is. Wat ik ook zo geweldig aan mafia vond was dat je speed limits had:) dat je niet als een of andere mongool (GTA-like) kon rond racen zonder problemen, maar dat je je gewoon normaal moest gedragen en uit het zicht van de politie je pas kon misdragen (just like real life). Volgensmij moest je ook op groen licht wachten bij de stoplichten:) Dat was echt te vet. als ze echt zon spel zoals GTA maken waarin je onrealistisch veel kunt doen zou het jammer zijn

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Laatst online: 20:31

Klippy

Still Game

Cool :)

Ik hoop alleen dat het qua gameplay op hetzelfde niveau blijft als de graphics.
Want dat vond ik zo cool aan Maffia. Je kon zoveel doen. Lekker cruisen, flink racen (3 dagen over die race missie gedaan _/-\o_ ), auto's verzamelen, een hoop slopen, schieten. Genoeg variatie.

En als het verhaal dan ook zo mooi blijft als deel 1 ben ik heeeeel erg benieuwd. En ik game zelden meer, maar hiervoor wil ik dan graag een uitzondering maken.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Laatst online: 18:31
Geweldig spel was het, of is het. Enige spel wat ik 3 keer uitgespeeld heb en sinds een half jaar voor de 4e keer aan doen ben, tijd is het enige wat het probleem is sinds de eerste paar keer ;).
FireFoz schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 11:59:
ik denk ook wel dat het ingame video is. Wat ik ook zo geweldig aan mafia vond was dat je speed limits had:) dat je niet als een of andere mongool (GTA-like) kon rond racen zonder problemen, maar dat je je gewoon normaal moest gedragen en uit het zicht van de politie je pas kon misdragen (just like real life). Volgensmij moest je ook op groen licht wachten bij de stoplichten:) Dat was echt te vet. als ze echt zon spel zoals GTA maken waarin je onrealistisch veel kunt doen zou het jammer zijn
Dat was erg gaaf inderdaad (soms frustrerend, je kon ook geen missies doen als de 'heat' te hoog was) maar mooi realistisch. Er was geloof ik nog iets waar je politie voor achter je aan kreeg, iets wat niet zo snel gebeurde maar ik meen me toch een keer een rare boete te hebben gehad.

Maar goed, ik wacht vol spanning en ik hoop dat ze het al bijna af hebben en niet dat t net aangekondigd is, ik kan niet wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebo
  • Laatst online: 17-03 09:17
Hier een movie/trailer te zien:

http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=97701

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lipton16
Die stond hierboven ook al eens vermeld....
Ben benieuwd wanneer ze de officele trailer releasen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebo
  • Laatst online: 17-03 09:17
sorry my bad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChevyVanDude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-02-2024

ChevyVanDude

GTA V - DrOinkberg

OMG ik wil dit spel
Maar waarom is het nou zo geheim gehouden?
Was het een slecht spel? NEE!
Dus ze moeten juist trots zijn dat ze een..... ah ik snap het.... hoe kunnen ze zo'n goed spel verbeteren.
Investeren in nieuwe techniek, ah nu heb ik hun door.
Ga zo door I.S!.

Als het echt niet anders kan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Laatst online: 22:28
ChevyVanDude schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 19:02:
OMG ik wil dit spel
Maar waarom is het nou zo geheim gehouden?
Was het een slecht spel? NEE!
Dus ze moeten juist trots zijn dat ze een..... ah ik snap het.... hoe kunnen ze zo'n goed spel verbeteren.
Investeren in nieuwe techniek, ah nu heb ik hun door.
Ga zo door I.S!.
Ik heb liever dat ze een sequel van een goede game lekker geheim houden totdat hij bijna gereleased kan worden dan je 1-2 jaar van tevoren lekker te maken met screens en trailers en je vervolgens nog 12 maanden of langer op de game moet wachten. Dat is alleen maar makkelijker imo :P

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tr!gger schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 19:21:
[...]

Ik heb liever dat ze een sequel van een goede game lekker geheim houden totdat hij bijna gereleased kan worden dan je 1-2 jaar van tevoren lekker te maken met screens en trailers en je vervolgens nog 12 maanden of langer op de game moet wachten. Dat is alleen maar makkelijker imo :P
Plus dat ik door twee jaar prehype en screens en gameplay trailers en game-engine show offs en en en ... het spel al beu ben nog voor ik er een virtuele pas in heb gezet.

Dan heb ik echt het gevoel van: 'ik heb alles al gezien, move it along, next....' Crysis kan me echt al nauwelijks meer iets schelen. Doe het dan zoals rockstar, één filmpje en dan 'bang' daar is de nieuwe GTA IV (ok, nu een beetje in het water gevallen door het onvoorziene uitstel, maar de bedoeling was goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusteloos
  • Laatst online: 29-10-2012
Ik wil niet zeuren want ik vind het al een erg leuk idee dat ze bezig zijn met een 2e deel. Ik hoop dat ze net zoveel research doen als voor het eerste deel...Dat zal vast wel het geval zijn maarrrrrreee...
Jammer dat ook deze vrij lang in het verleden afspeelt athans, dat maak ik een beetje op uit de plaatjes. Ik zou het toffer hebben gevonden als het in de jaren 80/90 zou spelen.
de 5 families en zowat alle georganiseerde misdaad heeft z'n klassiek sjieke bovenwereld style verloren. Zeg maar Sopranos / trainingspakken en gouden kettingen.

Een grimmiger wereld, ik begrijp best dat je dan richting GTA gaat maar ik vond altijd dat mafia een wat serieuzer uitstraling had.

Als ik het mocht kiezen zou ik de periode kiezen van de sterke opkomst van heroine en het verbod van de families die werden opgelegd om er niet mee te "handelen".
Is ook zowat het begin van het einde van de mafia athans de betreffende style en macht.

De realisme een stuk opdrijven. Politieke belangen, verraad, RICO-wet, drugshandel, bende-oorlogen.. zegmaar een FPS met stalker RPG begrippen en voortgang maar dan nog beter uitgewerkt. Het is immers ook van oost-europees / russia makelij.

Maar goed hoe dan ook komt vast goed.

pass the fucking zitti...

SPECS: Intel Core i8-1080 @ 8 x 6666MHz, 12GB DDR3-3200, 3DFX DOOVOO 7, GTX-ultra-CrossDressed 4GB, Aureal Vorte-1 A3D, 2x WD T-Rex SSD 1TB RAIDX, 80" Samsung 1200HZ UHDV 3D AMOLED-HYBRID, Apple iDon't, Windows PX Pro SP3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 22:29

Nakebod

Nope.

Ik vind de mafia periode van na de 50-60er jaren juist veel minder.
Aan mafia denk ik altijd aan jaren 20-30, en 50-60 vooral.

Misschien ook omdat ik de auto's uit die tijd ook erg mooi vind, kan ook wel meespelen :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

@ rusteloos, tja dat is net wat je zoekt, van mij hoeft het niet GTA achtiger qua tijd, dan pak ik GTA wel zoals je zelf ook wel aangeeft. ik vind juist dat het jaren 30 gevoel zo briljant is...
overigens vond ik met de auto raceauto's op 't circuit rijden ook geniaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Laatst online: 18:31
rusteloos schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 21:04:
Ik wil niet zeuren want ik vind het al een erg leuk idee dat ze bezig zijn met een 2e deel. Ik hoop dat ze net zoveel research doen als voor het eerste deel...Dat zal vast wel het geval zijn maarrrrrreee...
Jammer dat ook deze vrij lang in het verleden afspeelt athans, dat maak ik een beetje op uit de plaatjes. Ik zou het toffer hebben gevonden als het in de jaren 80/90 zou spelen.
de 5 families en zowat alle georganiseerde misdaad heeft z'n klassiek sjieke bovenwereld style verloren. Zeg maar Sopranos / trainingspakken en gouden kettingen.

Een grimmiger wereld, ik begrijp best dat je dan richting GTA gaat maar ik vond altijd dat mafia een wat serieuzer uitstraling had.

Als ik het mocht kiezen zou ik de periode kiezen van de sterke opkomst van heroine en het verbod van de families die werden opgelegd om er niet mee te "handelen".
Is ook zowat het begin van het einde van de mafia athans de betreffende style en macht.

De realisme een stuk opdrijven. Politieke belangen, verraad, RICO-wet, drugshandel, bende-oorlogen.. zegmaar een FPS met stalker RPG begrippen en voortgang maar dan nog beter uitgewerkt. Het is immers ook van oost-europees / russia makelij.

Ik vind het wel wat hebben zon historische setting, ik vond dat in deel 1 ook zo gaaf. Enige waar ik me aan stoorde was die fake auto namen (zal wel met geld en rechten te maken hebben).

Maar vergeet jij niet dat er dan ook nog eens een deel 3 en verder zou kunne komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113290

hehe.... samen met Elite 4 het spel waar ik al jarenlang op wacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 19-04 19:57
rusteloos schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 21:04:

_/-\o_ Misschien iets voor Mafia III: De John Gotti periode B-)

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Laatst online: 18-04 10:32
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ OMG _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ik zag het gisteren toen ik op zoek was naar patches voor Vietcong 2, ik moest even naar adem happen :9~ Ik vind Mafia nog altijd 1 van de beste spellen. Paar maanden geleden weer eens een keer heel het verhaal uitgespeeld, blijft gewoon leuk. De sfeer was gewoon super. Vooral de missie in de kerk vond ik geweldig. Ik kan niet wachten tot er meer informatie beschikbaar is :D

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Woehoe :D
Mijn favo spel is coming back :D
Deel 1 heb ik he-le-maal grijs gespeelt, kan niet wachten op de nieuwe, de trailer ziet er iig goed uit d:)b

@Hierboven:
Die missie bij die kerk idd, dat je over de daken daar naar toe moest nadat je dat hotel had opgeblazen, en dan in die kerk tijdens die mis, geweldig :D

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Mafia!!!!

Dit is een heel mooi bericht. Ben geloof ik nog ergens met deel 1 bezig.

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 12-04 10:56
Ik hoop dat je nu wèl multiplayer kan doen, zoals eigenlijk beloofd was met mafia 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Laatst online: 16-04 19:22

Brons

Fail!

Bulls schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:30:
Ik hoop dat je nu wèl multiplayer kan doen, zoals eigenlijk beloofd was met mafia 1
Ik hoop dat ze een ijzer sterke SP doen. Dat is de voorwaarde voor mij om dit spel goed te vinden. Liever een goeie SP dan MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Laatst online: 18-04 10:32
Brons schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 14:42:
[...]

Ik hoop dat ze een ijzer sterke SP doen. Dat is de voorwaarde voor mij om dit spel goed te vinden. Liever een goeie SP dan MP.
Inderdaad, voor mij hoeft er geen MP te zijn. Zou leuk zijn, maar ik beleef al genoeg plezier een de SP en de free ride (extreme) als die er maar weer inzit.

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

In het 'spielerij; problemen en vragen wist niemand een antwoord. Het is misschien niet helemaal netjes wat ik ga posten maar ik denk dat hier meer mensen zitten die weten hoe verschrikkelijk dit moet zijn :P

Op het einde van de installatie geeft hij een rare error; cannot create log file. Nou, jammer dan, dacht ik. Ik probeer hem vervolgens vol goede moed te spelen geeft hij de volgende error:

'Debugger Detected, Please Close it Down and Restart'

Volgens google hebben meer mensen er last van, maar een duidelijke oplossing kon ik niet vinden. Ik probeerde hem daarna te updaten met de laatste patch. Echter, dit wou ook niet omdat hij zei dat de game niet geinstalleerd was, terwijl dat WEL zo is! Ik heb al geprobeerd alle overige progamma's uit te schakelen maar dat heeft niet geholpen.

Kortom rare problemen. Kan iemand mij helpen deze geniale game weer te doen leven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Een goede SP is natuurlijk van belang, maar leuk freeroamen met MP is veel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Laatst online: 09-06-2023

Hironshy

Orooo!!!

Als de MP toevoeging ten koste gaat van SP dan hoef ik die MP echt niet. Liever dat ze alle tijd/budget in het verhaal stoppen. Daar draait het allemaal om in Mafia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Indy91 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:01:
[...]

Ow ja, er waren 2 kleine frustraties die ik heb ondervonden tijdens het spelen van Mafia, namelijk:
  • Het ontbrekende geluid: het heeft bij ook even geduurd voordat ik die Indeo Codecs had gevonden.
  • Het uitdagende circuit: ik heb uit pure wanhoop maar de afkortingen genomen (Weg naar links tussen betonblokken door. Zodra je weer op het reguliere circuit zat, moest je voordat je voor de finishstreep was beland, op een bepaalde toets duwen)
Ik vond het ergens wel jammer, dat er niet meer interactie mogelijk was met de dames van het hotel.
:+
dat circuit toen ik het op gegeven moment een keer echt door had hoe er mee om te gaan (gewoon rustig, weten wat je in welke bocht kan doen en weten wanneer je echt vol kan gaan) vond ik 'm geniaal en heb ik die missie nog vaker gedaan geloof ik!
mja 't geniaalste blijft natuurlijk wel:
dikke achtervolging, rijd al tijden door de stad, wil over de brug jumpen en....
benzine op :P

en doe mij die goede single player maar met daarin ook goed vrij rond lopen MP werkt volgens mij bij dit soort spellen niet omdat het dan gewoon een unreal tournament style slagveld word...

[ Voor 8% gewijzigd door GoldenSample op 29-08-2007 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Ja idd, liever een goede single player met een goed verhaal erin als een mp extra.

En idd, die missie op die racebaan was wel wat frustrerend :P Maar als je het doorhad was het wel leuk :D Wat ook een mooie missie is, is dat je naar die gevangenis moet en naar die toren moet gaan waar je gaat sniperen :D

Het leven is te kort om geduld te hebben!

• Bulls
Wat is het voor moeite om als de SP klaar is gewoon de Freeroam modus ook voor MP beschikbaar te maken, met variaties zoals CTF soort, DM en Team DM en races. Simpel stukje netwerk code.
Daarbij hoeft niets uit Singleplayer verloren te gaan. Het is gewoon een toevoeging wat ook de speelduur verlengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lipton16
Eindelijk! De officele engels talige trailer is online!

Bekijk hem hier:

http://www.gamer.nl/doc/4...-is-niet-voor-vegetariers
Pagina: 1 2 ... 21 Laatste