Uh sorry maar wat jij zegt word er helemaal niet gezegd bij de sloperij.Scavy schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 18:45:
[...]
Kom jij nu eerst maar eens met een duidelijke link van die filmpjes.
En eerst ff de feiten, bij die autosloperij word precies gezegd: "stop by again, maybe we can do some business". Daarmee wordt dus gewoon bedoelt dat je die auto's bij hem kunt dumpen en dat je steeds geld krijgt voor die auto's. Niets "dan heb ik werk voor je", daar word helemaal niet over gesproken.
Hier nog een duidelijke link met de cutscene: YouTube: Mafia 2 HD Complete Collection of Cutscenes in Order part 2
Ff kijken en opletten vanaf 4:10 tot 7:30.
Ik ga er vanuit dat je geeneens de moeite genomen hebt om naar je eigen youtube link te luisten.
De sloper zegt niet "stop by again, maybe we can do some business" Hij zegt "stop by again okay? We can do some more business".
Dit is bij 7:26.
Business is werk dus hij zegt gewoon: Kom nog eens langs ok? Dan kunnen WIJ nog wat meer WERK doen.
Na die ene missie doe je niets meer met die vent dus waarom zegt hij dan dat hij nog meer met je wil doen?
Daarnaast zal tijdens de game Joe ook nog tegen je zeggen dat er werk voor je is bij die vent (terwijl dit dus niet zo is).
Dat met die zin van die vent en de verwijzingen van Joe puur en alleen auto's in de crusher gooien bedoelt word dat gelooft behalve jij niemand.
Mocht je meer info willen over wat er allemaal uit de game gehaald is dan raad ik je aan op youtube naar die oude video's te zoeken. Links kun je misschien in deze thread vinden en mits niet zeker weten op het Mafia 2 gedeelte op de 2k fora. Want daar hebben zich destijds toen de game net uit was redelijk wat mensen verzameld en deze mensen hebben een leuke collectie opgebouwd met wat er allemaal ontbreekt met bewijs etc.
Er is zelfs iemand die aan de game gewerkt heeft die heeft toegegeven dat er dingen uit de game verwijderd zijn. Er zijn zelfs maps waarop je kunt zien dat de wereld van Mafia 2 groter had moeten zijn.
Dan heb ik heb nog niet eens over de nogal grote gedeeltes in de game waar jij niet kunt komen. Een van deze gedeeltes word bv gebruikt in de Jimmy DLC.
Sorry maar dat iemand de moeite neemt deze game te verdedigen op content vind ik echt het raarste dat er is.
[ Voor 13% gewijzigd door Deadsy op 06-12-2010 04:34 ]