Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-05 16:54
Scavy schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 18:45:
[...]

Kom jij nu eerst maar eens met een duidelijke link van die filmpjes.

En eerst ff de feiten, bij die autosloperij word precies gezegd: "stop by again, maybe we can do some business". Daarmee wordt dus gewoon bedoelt dat je die auto's bij hem kunt dumpen en dat je steeds geld krijgt voor die auto's. Niets "dan heb ik werk voor je", daar word helemaal niet over gesproken.

Hier nog een duidelijke link met de cutscene: YouTube: Mafia 2 HD Complete Collection of Cutscenes in Order part 2
Ff kijken en opletten vanaf 4:10 tot 7:30.
Uh sorry maar wat jij zegt word er helemaal niet gezegd bij de sloperij.
Ik ga er vanuit dat je geeneens de moeite genomen hebt om naar je eigen youtube link te luisten.

De sloper zegt niet "stop by again, maybe we can do some business" Hij zegt "stop by again okay? We can do some more business".
Dit is bij 7:26.

Business is werk dus hij zegt gewoon: Kom nog eens langs ok? Dan kunnen WIJ nog wat meer WERK doen.

Na die ene missie doe je niets meer met die vent dus waarom zegt hij dan dat hij nog meer met je wil doen?

Daarnaast zal tijdens de game Joe ook nog tegen je zeggen dat er werk voor je is bij die vent (terwijl dit dus niet zo is).

Dat met die zin van die vent en de verwijzingen van Joe puur en alleen auto's in de crusher gooien bedoelt word dat gelooft behalve jij niemand.

Mocht je meer info willen over wat er allemaal uit de game gehaald is dan raad ik je aan op youtube naar die oude video's te zoeken. Links kun je misschien in deze thread vinden en mits niet zeker weten op het Mafia 2 gedeelte op de 2k fora. Want daar hebben zich destijds toen de game net uit was redelijk wat mensen verzameld en deze mensen hebben een leuke collectie opgebouwd met wat er allemaal ontbreekt met bewijs etc.

Er is zelfs iemand die aan de game gewerkt heeft die heeft toegegeven dat er dingen uit de game verwijderd zijn. Er zijn zelfs maps waarop je kunt zien dat de wereld van Mafia 2 groter had moeten zijn.

Dan heb ik heb nog niet eens over de nogal grote gedeeltes in de game waar jij niet kunt komen. Een van deze gedeeltes word bv gebruikt in de Jimmy DLC.

Sorry maar dat iemand de moeite neemt deze game te verdedigen op content vind ik echt het raarste dat er is.

[ Voor 13% gewijzigd door Deadsy op 06-12-2010 04:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-04 13:07

Tijn96

In speed we trust

vandaag maffia 2 uitgespeeld op easy.
maar heb het idee dat het zo in een keer is afgelopen terwijl ik het idee had dat ik net bezig was.
vond het ook een beetje een afgezaagd einde.
hebben meer mensen dit?
de game is echt gaaf vind ik qua graphics en de missies waren ook goed alleen erg jammer dat het zo snel voorbij is.

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Tijn96 schreef op maandag 06 december 2010 @ 21:54:
maar heb het idee dat het zo in een keer is afgelopen terwijl ik het idee had dat ik net bezig was.
hebben meer mensen dit?
de game is echt gaaf vind ik qua graphics en de missies waren ook goed alleen erg jammer dat het zo snel voorbij is.
Ja het einde is best plotseling en ook echt een WTF einde.

Sommige delen van de game hadden iets uitgebreider gemogen zoals dat met de Ieren etc.

De grafiks zijn inderdaad super en sommige missies zijn ook erg goed.
De 3 grote nadelen zijn gewoon dat de game erg kort is (en dan breng je een groot deel van de tijd door met rijden, zoals Joe oppikken en hem naar huis brengen), de stad is nogal klein en er is naast de missies niets te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-05 18:14
heb m op hard in 11 uur uitgespeeld....en niet eens gerushed:S Idd veel te kort! Moet zeggen dat er wel wat vermakelijke achievements in zitten (BV de playboys:) ). Ik zit ook met dat einde in de knoop. ik hoop dat hier snel een vervolg op komt want ik vrees voor me maat:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Deadsy schreef op maandag 06 december 2010 @ 04:30:
[...]

Uh sorry maar wat jij zegt word er helemaal niet gezegd bij de sloperij.
Ik ga er vanuit dat je geeneens de moeite genomen hebt om naar je eigen youtube link te luisten.

De sloper zegt niet "stop by again, maybe we can do some business" Hij zegt "stop by again okay? We can do some more business".
Dit is bij 7:26.

Business is werk dus hij zegt gewoon: Kom nog eens langs ok? Dan kunnen WIJ nog wat meer WERK doen.

Na die ene missie doe je niets meer met die vent dus waarom zegt hij dan dat hij nog meer met je wil doen?

Daarnaast zal tijdens de game Joe ook nog tegen je zeggen dat er werk voor je is bij die vent (terwijl dit dus niet zo is).

Dat met die zin van die vent en de verwijzingen van Joe puur en alleen auto's in de crusher gooien bedoelt word dat gelooft behalve jij niemand.

Mocht je meer info willen over wat er allemaal uit de game gehaald is dan raad ik je aan op youtube naar die oude video's te zoeken. Links kun je misschien in deze thread vinden en mits niet zeker weten op het Mafia 2 gedeelte op de 2k fora. Want daar hebben zich destijds toen de game net uit was redelijk wat mensen verzameld en deze mensen hebben een leuke collectie opgebouwd met wat er allemaal ontbreekt met bewijs etc.

Er is zelfs iemand die aan de game gewerkt heeft die heeft toegegeven dat er dingen uit de game verwijderd zijn. Er zijn zelfs maps waarop je kunt zien dat de wereld van Mafia 2 groter had moeten zijn.

Dan heb ik heb nog niet eens over de nogal grote gedeeltes in de game waar jij niet kunt komen. Een van deze gedeeltes word bv gebruikt in de Jimmy DLC.

Sorry maar dat iemand de moeite neemt deze game te verdedigen op content vind ik echt het raarste dat er is.
toon volledige bericht
Ga eens terug naar school alstublieft.
"We can do some more business"
Betekend dat ze wat meer zaken kunnen doen, zoals in geld voor auto's krijgen.

De rest van je verhaal is niet eens de moeite van het lezen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:13

Arfman

Drome!

Scavy schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 11:27:
De rest van je verhaal is niet eens de moeite van het lezen waard.
Sterke reply :')

Er is hard bewijs voor "ons" verhaal aangeleverd, wees een vent en ga er op in, weerleg het of geef gewoon toe dat je fout zit, maar dit os zo ontzettend kinderachtig ..

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Nee dat is net het probleem, ik geef bewijzen en jullie komen nergens mee.
Allereerst weerleg ik jullie redenatie dat er werk zou moeten zijn op die autosloop,
dat blijkt dus alleen te liggen aan gebrek van de engels taal bij jullie.
(Business is werk :F , check misschien eerst ff een woordenboek voor je iets uitkraamt)

En "jullie" hebben het over verdwenen missies die dan nu in dlc zouden zitten, geef daar dan eens duidelijk bewijs van.

Dus wees jij nu eens een vent en kom met die harde bewijzen! |:(

[ Voor 90% gewijzigd door Scavy op 07-12-2010 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Betekend dat ze wat meer zaken kunnen doen, zoals in geld voor auto's krijgen.
Zo'n zin schrijven en dan iemand adviseren om terug naar school te gaan, wat een giller.

Ik heb elektra-inbouwmaterialen over? Kopen? Zie: hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Scavy schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:46:
Nee dat is net het probleem, ik geef bewijzen en jullie komen nergens mee.
Allereerst weerleg ik jullie redenatie dat er werk zou moeten zijn op die autosloop,
dat blijkt dus alleen te liggen aan gebrek van de engels taal bij jullie.
(Business is werk :F , check misschien eerst ff een woordenboek voor je iets uitkraamt)

En "jullie" hebben het over verdwenen missies die dan nu in dlc zouden zitten, geef daar dan eens duidelijk bewijs van.

Dus wees jij nu eens een vent en kom met die harde bewijzen! |:(
Waarom zou ik terug naar school moeten gaan? Jij bent geeneens in staat iets over te nemen wat in een video gezegd word waar je nota bene zelf nog naar verwijst.

Nee je hebt gelijk werk is niet de correcte vertaling van business maar in deze context is het een juiste vertaling. Bij vertalen mag men zich zulke vrijheid nemen zolang het uiteindelijk op hetzelfde uitkomt (misschien dat je dat geleerd hebt op school) dus waarom zou ik precies terug naar school gaan?

Als jij je de moeite genomen had mijn tekst te lezen dan had je gezien dat ik de nadruk gelegd heb op wij en werk gelegd heb.

Bruski zegt zelf WIJ en ook Joe zal diverse keren zegt dat Bruski altijd werk voor je heeft.
Ja je kunt nog auto's naar de pers brengen maar met hem doe je uiteindelijk niets meer. Er is absoluut geen interactie meer mogelijk met die vent. Dus waarom noemt Joe hem? En waarom zegt Bruski dat hij iets met je wil doen?

Btw je zegt dat je onze redenatie weerlegt dat er werk is bij Bruski. Echt? Wanneer heb je dat dan gedaan?

En ditzelfde heb je ook met Derrick (of hoe je de naam ook schrijft). Nadat je voor hem gewerkt hebt blijft zijn marker op de de map staan maar er is geen werk meer voor je. Maar toch blijft Joe je diverse keren naar hem doorverwijzen voor werk.

Sorry maar je laat gewoon zien dat je te lui bent om zelf wat onderzoek te doen.

Waarom moeten wij met bewijzen komen over iets waar de meerderheid het over eens is? Iets dat met 1 minuut zoeken op Google te vinden is?
Ga gewoon naar de 2k Mafia 2 fora en je zult een belachelijk lange thread zien die nog steeds ergens boven aan staat waar gewoon hele opsommingen staan van wat er mist en als je wat door leest zul je zelf bewijs zien.

Waarom zouden wij voor jouw het werk moeten doen? Het is ten eerste dood eenvoudig dit bewijs te vinden en ten tweede is de meerderheid van de mensen het erover eens dat er flink geknipt is in de game.

De ontwikkeling van de game heeft heel lang geduurd en een jaar of 2 geleden is de studio overgenomen. Toen zijn diverse mensen op straat gezet en wilde men de ontwikkeling in korten.
Een van de mensen die toen ontslagen zijn heeft op zijn blog zelf een opsomming gemaakt van wat er allemaal uit gehaald is.

De nieuwe bazen geven voor alles wat belooft was maar uiteindelijk ontbreekt als reden: Zoiets doen wiseguys niet (zoals de trein nemen).

Ze liepen tot een jaar voor de release zelfs op te scheppen over wat allemaal in de game zou zitten en deze dingen zitten er grotendeels niet in.

Ik kan me bv nog het filmpje herinneren waarin je vocht met iemand op straat en dat dan de politie kwam en naar je papieren vroeg.

De belofte over hoeveel auto's er in de game zouden zitten en hoeveel muziek.

Veel van de mensen hier hebben jaren lang op deze game gewacht en hebben al die videos en interviews gelezen. En als je de game uitspeelt en al die dingen niet gezien hebt dan is het gewoon een feit dat ze eruit geknipt zijn. Vooral omdat de devs in interviews vaak nog opschepten over die dingen die er niet in zitten.

Als je niet zo lui was dan zou je bv op de Steam pagina van Mafia 2 kunnen kijken daar staan foto's van dingen die niet in de game zitten, op sommige foto's online staan zelfs auto's die niet in de game zitten.

Kijk maar eens naar Jimmy van de eerste DLC. Iedereen is het erover eens dat dit gewoon een nieuwe kop op het lichaam van Vito is. Want de kleur van de nek en kop past niet bij de kleur van de borst.
Maja de mensen bij 2k zullen als reden vast en zeker geven dat wiseguys niet in de zon liggen.

Dat verschillende wiseguys in een van de beste mafia films ooit gebruiken maken van de trein is uiteraard bijzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Tijn96 schreef op maandag 06 december 2010 @ 21:54:
hebben meer mensen dit?
Haha helemaal mee eens, verhaal verloopt ook erg raar, 'ineens' ben je er doorheen, achja..

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Wees een vent en discussieer op niveau, op de man spelen wil ik hier niet zien.

[ Voor 99% gewijzigd door psychoclown op 08-12-2010 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210975

het is overduidelijk dat er content is uitgehaald, zie inderdaad ook de verwijzing naar het 2k forum mbt Mafia 2. Als deze game een andere naam had dan was het een ander verhaal, maar omdat het een sequel is en door wat er allemaal beloofd was en video's die getoond werden wat er nu gewoon niet in zit is het echt een flop qua opvolger, als stand alone game is deze wel een 7'tje waard maar als opvolger van.... denk een 5je.

Wat er naar mijn idee niet klopt, het stuk in de gevangenis 1 voorbeeld:
Op een gegeven moment in de game zat je in " the hole", dus isolatie en daar word je uit gehaald, daarna moet je vechten met een neger. Ik heb het idee dat dit per ongeluk is omgedraaid omdat er na het gevecht met de neger het security personeel van de gevangenis tussen komt, en dus daarna de isolatie cel scene zou moeten komen imo. Ook lijken de jaren in de gevangenis gerushed en of er dingen uit gehaald zijn, het is ook daar ineens zo over en je bent weer vrij.

Ander voorbeeld is dat je een vriendin zou krijgen werd er geroepen, deze zie je in de eerste paar cutscenes in de bar en bij Joe thuis, ze flirt ook met je en 1 x neem je het voor haar op buiten bij Joe's place na een kleine auto aanrijding die zij heeft met een vent. Dit zou het reputatie systeem zijn waar over verteld was, dus gunsten doen voor mensen in de buurt om goed / slecht te worden.

Ander voorbeeld de achterklep van de auto, je kan hem openen / sluiten maar je kan er niks in leggen. Er werd ook geroepen voor de release dat je lijken mee zou kunnen nemen.

Ander voorbeeld is een missie voor Dereck die je als Vito moest doen in een preview filmpje die op youtube rond dwaalt, komt niet in de game voor maar wel weer in de DLC Jimmy's Vendetta... De DLC's zijn duidelijk uit de hoofd game gehaald om zo extra geld te kunnen verdienen. Ik heb zelfs het idee dat er dingen van Joe's adventures in de hoofdgame hadden moeten zitten, maar goed dat is en blijft speculeren.

Zo kan ik nog wel een lap tekst neer zetten maar het komt er gewoon op neer dat dit voor een sequel gewoon een erg slecht spel is, nogmaals als dit een andere naam had gehad zonder de hype en beloofde dingen dan was het zeker een goede game omdat je die verwachtingen niet hebt.

Voor mij persoonlijk was dit DE tegenvaller van 2010.

Check echt de threads hierover op het 2k forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Kunnen we het aub constructief houden? Op de man spelen is niet de bedoeling.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Wanted posters binnen. Nu nog 22 playboys en maffia 2 is done:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-05 13:55

TommyGun

Stik er maar in!

TommyGun schreef op maandag 29 november 2010 @ 08:36:
[...]

Same here. Ik kreeg het bericht dat de storyline verder gaat na alle side missies, maar dat zijn er ontzettend veel? Ik zit al over de 200% 8)7 en nog steeds heb ik enkel en alleen missies zoals in Jimmy's Vendetta. Hoe zit dit nu?
Niet dus? Ik heb alle side missies gehad en vervolgens de melding gekregen dat je de uitbreiding hebt uitgespeeld. Welgeteld 1 missie van de story line gehad dus (de eerste) 8)7.

[ Voor 4% gewijzigd door TommyGun op 13-12-2010 13:55 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat wij helaas moeten missen, maar wel was laten zien..

YouTube: MAFIA 2: Best Gameplay Trailer - GamesCom 2009 [HQ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
wtf is dat voor trailer? Game ziet er netter uit (check bv de kast met kleding....door de pakken scrollen ziet er erg netjes uit) en het is een missie die ik nog niet ben tegen gekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat bedoel ik o.a.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
lj_tree schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 16:30:
wtf is dat voor trailer? Game ziet er netter uit (check bv de kast met kleding....door de pakken scrollen ziet er erg netjes uit) en het is een missie die ik nog niet ben tegen gekomen!
Zo zijn er veel trailers en ook beloftes die gemaakt werden in interviews.

Als die dingen allemaal in de uiteindelijke game gezeten hadden en de wereld van de game groter was geweest en er naast de missies iets meer te doen was geweest dan was deze game gewoon de maatstaf geworden voor toekomstige dergelijke games.

Want grafisch en qua sfeer is de game gewoon dik in orde.
De problemen zijn gewoon dat er heel veel dingen die gewoon belooft zijn en waar ze mee opgeschept hebben er niet in zitten. En dat er naast de redelijk korte verhaal lijn niet echt iets te doen is.

Heb me er zelf altijd aan gestoord dat de game wereld eigenlijk redelijk klein is. Als je naar het observatorium gaat dan ze je in de verte een dam met gebouwen en een straat. Als je dan naar de map kijkt zie je dat die straat niet verbonden is met het deel van de map waar je kunt komen. Dat heeft me altijd gestoord dat het er is maar je er niet kunt komen.

Een van de beloftes was dat de game diverse eindes zou hebben (ik geloof afhankelijk van je keuzes tijdens de game). Toen mensen ernaar vroegen kregen ze als reactie dat ze de al die eindes zwaar onder de maat vonden behalve eentje. En dat einde hebben ze uiteindelijk gebruikt in de game. Dan vraag ik me af hoe slecht die andere eindes dan niet geweest zijn. Want het gebruikte einde is gewoon een grote WTF.

Dat er mensen zijn die het niet eens zijn met de mening dat de game leeg geplukt is dat kan ik goed begrijpen. Als iemand Mafia 1 nooit gespeeld heeft en ook de afgelopen jaren niet de trailers en interviews gezien heeft en die persoon speelt dan Mafia 2 dan zal hij zeggen dat het een leuke game is.

[ Voor 11% gewijzigd door Deadsy op 15-12-2010 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-05 14:18
Deadsy schreef op woensdag 15 december 2010 @ 00:53:
Heb me er zelf altijd aan gestoord dat de game wereld eigenlijk redelijk klein is. Als je naar het observatorium gaat dan ze je in de verte een dam met gebouwen en een straat. Als je dan naar de map kijkt zie je dat die straat niet verbonden is met het deel van de map waar je kunt komen. Dat heeft me altijd gestoord dat het er is maar je er niet kunt komen.
FWIW, in Joe's Adventures is die dam wel open en kun je er overheen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:13

Arfman

Drome!

lj_tree schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 16:30:
Dat bedoelen we dus. Scavy, kom er maar in ...

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:27
Die missie met opblazen van autos is wel teruggekomen, alleen in een kleuter vorm. In Joe's adventures moet je erheen, maar als Joe en dus was het script eromheen waardeloos en dat is weg. Ik heb Jimmy's Vendetta niet gekocht maar de Joe missies zijn gewoon allemaal side missies oa met bekenden van de main story line en een leuke laatste missie waar maffia familie vete in voorkomt.

Het is gewoon jammer dat er besloten is het op deze manier te doen, ik denk zelfs dat als ze bij het originele plan waren gebleven (dus niet uit elkaar slopen en met 3-4 eindes) dat het deel 1 voorbijgestreefd zou zijn.

Ik weet niet of er nog meer DLC uit gaan komen, maar ik hoop dat er ooit nog een compleet pakket komt waar alles in verwerkt is zoals het bedoeld was. Want wat er nu gedaan is eeuwig zonde van het verhaal zelf geweest, en dat vind ik en gelukkig velen net zo belangrijk als alleen maar actie actie en actie en naar huis rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Ik hoop dat de cliffhanger snel opgevolgd gaat worden want ik ben echt zwaar gefrustreerd over dat einde....Heb wel bijna alle achievements binnen...moet de laatste (en de beste) nog....vanavond ff playboys zoeken!:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
RonaldMcDonald schreef op woensdag 15 december 2010 @ 09:07:
[...]

FWIW, in Joe's Adventures is die dam wel open en kun je er overheen. :)
Dat wist ik niet. Heb zoveel negatieve dingen gehoord over Joe's Adventure dat ik er voor gekozen heb het niet te spelen. Omdat ik wist dat het pure ergernis zou zijn.

Maar dit is natuurlijk nog meer bewijs dat er in Mafia 2 geknipt is en dat het geknipte spul deels gebruikt is voor de DLC.

@6killer
Ik denk niet dat er nog DLCs komen.
Iemand heeft ooit een lijst van de DLC's gevonden (het aantal). Dit had hij geloof ik gevonden door in de files van het spel rond te snuffelen.
Maar ik kan me niet herinneren hoeveel hij er vond. Maar ik ga er vanuit dat dit het was want ik kan niet geloven dat ze goed verkocht zijn.

Ze willen ook nog steeds niet bekend maken hoe vaak de game verkocht is.

• RonaldMcDonald
Deadsy schreef op woensdag 15 december 2010 @ 20:45:
Dat wist ik niet. Heb zoveel negatieve dingen gehoord over Joe's Adventure dat ik er voor gekozen heb het niet te spelen. Omdat ik wist dat het pure ergernis zou zijn.

Maar dit is natuurlijk nog meer bewijs dat er in Mafia 2 geknipt is en dat het geknipte spul deels gebruikt is voor de DLC.
Ja, dat wordt in Joe's Adventures ook weer duidelijk. Er zitten een paar Storyline missions in, waaronder de "4 auto's in de garage opblazen" missie die je eigenlijk als Vito had moeten spelen. Verder is het weer Jimmy's Vendetta all over met timed missions en grote floating icons waar je overheen moet stappen om missies te activeren of te beëindigen.

De enige reden waarvoor Joe's Adventures de moeite waard is zijn wat toevoegingen zoals een nieuwe auto, een paar gedeeltes op de map (oa. die dam) en wat nieuwe interieurs die helaas weer alleen in een bepaalde missie open zijn.

• Deadsy
RonaldMcDonald schreef op donderdag 16 december 2010 @ 09:16:
[...]

Ja, dat wordt in Joe's Adventures ook weer duidelijk. Er zitten een paar Storyline missions in, waaronder de "4 auto's in de garage opblazen" missie die je eigenlijk als Vito had moeten spelen. Verder is het weer Jimmy's Vendetta all over met timed missions en grote floating icons waar je overheen moet stappen om missies te activeren of te beëindigen.

De enige reden waarvoor Joe's Adventures de moeite waard is zijn wat toevoegingen zoals een nieuwe auto, een paar gedeeltes op de map (oa. die dam) en wat nieuwe interieurs die helaas weer alleen in een bepaalde missie open zijn.
Die interieurs zaten waarschijnlijk al in Mafia 2. Want ik las eens dat een paar mensen via glitches op plekken gekomen waren waar ze eigenlijk niet konden komen vanwege muren die de weg versperren

Maar ze zijn toen via glitching toch aan de andere kant gekomen van die muren en ontdekten gebouwen en deels zelfs interieurs. Dit was vlak na release waardoor ze toen nog dachten dat ze vroeg of laat wel via een missie op die plekken zouden komen maar nee hoor.

• RonaldMcDonald
Klopt, en er is nu ook een "no clip" mod waarmee nog wat nieuwe interieurs ontdekt zijn die tot nu toe helemaal nog niet in missies of DLC gebruikt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Iemand enig idee of de hoerenkeetmissie de laatste missie is? Het lijkt er qua verhaal wel op, maar het saveslot zegt 80% en het objective is nu 'start another mission'.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Gisae schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 11:10:
Iemand enig idee of de hoerenkeetmissie de laatste missie is? Het lijkt er qua verhaal wel op, maar het saveslot zegt 80% en het objective is nu 'start another mission'.
Nee er is er nog een, maar dacht dat die zo goed als automatisch startte of je kon meteen verder.

Dat is als je de shootout in de hoerentent als laatste beschouwd.

[ Voor 8% gewijzigd door 6killer op 18-12-2010 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
dat er direct achteraan hoort toch bij die missie?

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Eindelijk alle playboys binnen:) 1000G!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Gisae schreef op zondag 19 december 2010 @ 00:59:
dat er direct achteraan hoort toch bij die missie?
Ja dat dacht ik wel, dan was dat de laatste missie. Ik wist alleen niet zeker of die nou meteen verder ging of dat je nog naar dat andere gebouw moest rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
6killer schreef op maandag 20 december 2010 @ 14:29:
[...]

Ja dat dacht ik wel, dan was dat de laatste missie. Ik wist alleen niet zeker of die nou meteen verder ging of dat je nog naar dat andere gebouw moest rijden.
Gaat vanzelf.

• strongwtforce
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-04 21:28
Over het geheel genomen blijft dit toch de domper van 2010. Het zou de game moeten worden waarin realistisch autorijden gecombineerd wordt met third person actie. De gameplay waarmee mafia fuore maakte bij zovelen. Nu er geen fatsoenlijke wheel support is voor de pc plus het feit dat er content is geschrapt t.b.v. DLC maakt dat het spel karig overkomt en feitelijk geen meerwaarde heeft t.o.v. GTA.
Let wel, in Mafia had je wheel support met FFB en zelfs support voor een koppelingspedaal. Dit was voor mij het grote pluspunt t.o.v. van GTA. Waarin je alleen in arcade achtige bakken kon rijden.

Nu is het allemaal verknald door 2K die mijns inziens een foute zet heeft gedaan met die DLC en de support. Hopelijk komt er ooit een studio op de proppen die weer een klassieker uit de grond kan stampen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Laatst online: 01-05 17:16

aapelite

Do the kirby!

Blij dat het me maar 10 euro heeft gekocht in de steamaanbieding rond de feestdagen.... Alle horrorverhalen waren waar wat mij betreft. Hoe meer ik erover nadenk, hoe erger ik het spel ga vinden. Zoveel potentie volledig onbenut. Pfffft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:08

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik heb een probleem met de xbox en mafia 2. Namelijk dat het spel niet verder wilt laden. Het gebeurt op diverse momenten, soms al (bijna) in de game, soms al veel eerder. Heb het spel uiteraard gekocht dus daar kan het niet aan liggen en de xbox (arcade) is niet omgebouwd.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Laatst online: 01-05 17:16

aapelite

Do the kirby!

Sport_Life schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 13:05:
Ik heb een probleem met de xbox en mafia 2. Namelijk dat het spel niet verder wilt laden. Het gebeurt op diverse momenten, soms al (bijna) in de game, soms al veel eerder. Heb het spel uiteraard gekocht dus daar kan het niet aan liggen en de xbox (arcade) is niet omgebouwd.
Heb je een kennis met een xbox? Kan je het even testen bij die persoon met jouw disc. Dan kan je snel genoeg uitsluiten of het de hardware of de disc is. Als het de hardware is kan je altijd een garantieclaim proberen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-05 16:12

H3llSiNG

Meh.

Een paar weken geleden op Steam dit spel gekocht voor een leuke prijs. En dit weekend eindelijk eens tijd gehad om het te spelen. Begint allemaal goed en het lijkt me een leuk spel maar ik kamp met enorme performance problemen.

Standaard zet dit spel alles op hoog bij mij, maar dan is het onspeelbaar. Ik moet alles op medium zetten, AA, AF en de PhysX uit en dan nog is het bij drukke scenes onspeelbaar en ziet het spel er gewoon slecht uit.

Ik kan er maar weinig over vinden, vele kampen met PhysX problemen, maar dat heb ik al uit gezet.
Met een Q9550, GTX275 en 4GB ram met Windows 7x64, moet dit spel toch nog gewoon te spelen zijn? Of moet ik gaan updaten? Andere nieuwe spellen draaien wel gewoon vlekkeloos.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04:58
Net toch eindelijk maar Mafia II voor de PS3 gekocht, inclusief The Betrayal Of Jimmy en het Renegade Pack, leek me € 21,95 een mooi prijsje (www.zavvi.com).

Nadat bleek dat men de PS3 versie had afgeraffeld en massaal aan de DLC wilde verdienen die wel verwerkt was in de 'early trailers', heb ik deze bij release aan mij voorbij laten gaan voor een 'full price'.

[ Voor 39% gewijzigd door Jumpman op 08-03-2011 23:30 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-04 07:21
Voor de mensen die 'm nog niet hebben:

Hij staat in de midweek sales @ Steam: €10 voor de normale versie, €12,50 voor de Deluxe. :)

http://store.steampowered.com/app/50130/

Ik had 'm een tijdje geleden al voor deze prijs gekocht op Steam, en dat geld is ie wel waard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Tweaker36 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 20:00:
Voor de mensen die 'm nog niet hebben:

Hij staat in de midweek sales @ Steam: €10 voor de normale versie, €12,50 voor de Deluxe. :)

http://store.steampowered.com/app/50130/

Ik had 'm een tijdje geleden al voor deze prijs gekocht op Steam, en dat geld is ie wel waard. :)
Eens kijken wat de deluxe versie meer biedt, en of dat verschil ook zo aan te schaffen is als je de gewone al hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-05 17:39
gwystyl schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 22:01:
Eens kijken wat de deluxe versie meer biedt, en of dat verschil ook zo aan te schaffen is als je de gewone al hebt...
Bij de Deluxe versie zit verder nog:
  • Made Man Pack: Free access to in-game downloadable pack that lets players get behind the wheel of two different luxury automobiles modeled after classic cars from the period. In addition, Vito will look the part with two new “made man” suits, including a vintage tux.
  • Digital Art Book: Get to know the families of Empire Bay with a photo album-style Digital art book that takes fans through the artistic design process of the game.
  • Orchestral Soundtrack: Immerse yourself in Empire Bay’s symphonic masterpiece with the Mafia II score recorded by the Prague FILMHarmonic Orchestra.
  • Digital Map of Empire Bay: Get familiar with the neighborhoods and own the streets with the Digital map depicting the 10 square miles of Empire Bay and all the hangout spots.
Hopelijk komt Jimmy's Vendetta DLC nog een keer voor 1,50 of 2,00 euro in de aanbieding. Heb geen haast en wacht wel... :z

[ Voor 5% gewijzigd door Haay op 09-03-2011 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Die DLC's die wil ik mij ook nog een keer aanschaffen ja, maar goed, om daar nu 7,50 per stuk voor te betalen. :X Nee dan pas ik wel even...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-04 10:34
Haay schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 08:39:
[...]

...

Hopelijk komt Jimmy's Vendetta DLC nog een keer voor 1,50 of 2,00 euro in de aanbieding. Heb geen haast en wacht wel... :z
Alle DLC is ook 75% off, ook Jimmy's Vendetta DLC!

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
75% off? Nu? Dus 200 punten per dlc pack of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Chilly_Willy schreef op maandag 11 april 2011 @ 23:58:
[...]

Alle DLC is ook 75% off, ook Jimmy's Vendetta DLC!
Hoppa die bestel ik mij. 8)

Edit: en besteld. Maar eerst taken afmaken voor school anders komt daar ook niks meer van. :X

[ Voor 19% gewijzigd door Joopieboy op 12-04-2011 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
lj_tree schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 08:36:
75% off? Nu? Dus 200 punten per dlc pack of zo?
Nee, op Steam: http://store.steampowered.com/sale/2kgamesmafia

Ik bedoelde destijds overigens Joe's Adventure, want Jimmy's Vendetta heb ik bij release al gekocht. Maar Joe's Vendetta voor 2 euro is prima te doen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
aaah jammer. ik wil zo'n aanbieding voor de xbox:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Haay schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 10:11:
[...]

Nee, op Steam: http://store.steampowered.com/sale/2kgamesmafia

Ik bedoelde destijds overigens Joe's Adventure, want Jimmy's Vendetta heb ik bij release al gekocht. Maar Joe's Vendetta voor 2 euro is prima te doen! :)
Dank voor de tip. Ik heb het gewone verhaal een paar weken geleden uitgespeeld. Voor € 2 is dit nog wel leuk vermaak denk ik..

edit: zowel joe als jimmy gekocht. Vanavond spelen :)

[ Voor 5% gewijzigd door gwystyl op 12-04-2011 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
SH#T !!! |:( Blijkbaar was vandaag de laatste dag van die Mafia II aanbieding, want nu ik thuis ben en de Joe's Adventure DLC wilde kopen bleek het weer voor de volle prijs te zijn! :(

Waarom heeft Steam ook geen email-service dat je wekelijks automatisch een email met de nieuwste aanbiedingen en discounts krijgt? Je moet maar toevallig Steam openen om de lopende aanbiedingen te zien, maar er is geen enkele reminder service! :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Haay schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 20:01:
SH#T !!! |:( Blijkbaar was vandaag de laatste dag van die Mafia II aanbieding, want nu ik thuis ben en de Joe's Adventure DLC wilde kopen bleek het weer voor de volle prijs te zijn! :(

Waarom heeft Steam ook geen email-service dat je wekelijks automatisch een email met de nieuwste aanbiedingen en discounts krijgt? Je moet maar toevallig Steam openen om de lopende aanbiedingen te zien, maar er is geen enkele reminder service! :( :( :(
Ah dan ben ik blij dat ik het toch even vanmiddag op het werk heb gedaan, ook al kon ik daar niet installeren. Ik ga ze er zo even opzetten en proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Laatst online: 23:03

Eagle Creek

Breathing security

Zoveel potentie volledig onbenut. Pfffft....
Denk dat je daar de kern raakt. Het spel is aardig, maar had nog zoveel meer kunnen zijn!

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Laatst online: 23:03

Eagle Creek

Breathing security

Ik zag trouwens dat http://mafia-empire.com/ helemaal weg is. De freeroam-mod dus ook. Enig idee waarom ze weg zijn?

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Mm dat is wel kak dan, werden er nog vaker updates gepost dan of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-03 14:26
Gister Mafia 2 weer eens opgepakt. Zit level 7 volgens mij.

spoiler: title
Je verkoopt stukken katoen volgens mij. De auto wordt in de brand gestoken. Daarna blaas je een cafe op en moet je naar een loods toe om iedereen af te knallen. Ik ging op de helft dood denk ik.

Maar wat is dit een toffe missie. Echt zonde dat ik weinig Mafia 2 heb gespeeld. Ondanks de slechte kritieken vind ik het echt een leuk spel :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-01 15:49

MoietyMe

zij/haar

Gisteren het spel maar weer eens uitgespeeld, wat een lekker verhaal ook. Laat deel 3 maar komen.

@Mars18, dat zijn sigaretten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-05 00:29
lj_tree schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 10:25:
aaah jammer. ik wil zo'n aanbieding voor de xbox:)
Die is er nu. Zowel Joe als Jimmy. Uit mn hoofd beide voor 400 punten (zag het gister thuis, maar zit nu op werk :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-05 09:27

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Volgens mij kreeg dit spel vooral zulke slechte kritieken omdat men er het verkeerde van verwachtte. Als lineare actie/adventure game is het gewoon een steengoede game met een erg meeslepend verhaal.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Mwoah veel mensen met kritiek hebben deel 1 gespeeld, veel mensen die ontzettend lyrisch zijn over 2 hebben deel 1 nooit gespeeld. Er is zoveel meer beloofd, en los daarvan vond ik de hoofdlijn ook afgekapt. Hele filmpjes over dingen die je eigenlijk had moeten spelen. Het verhaal was wel leuk, maar vond de storyline van deel 1 toch een stuk gaver en meeslepender.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-05-2023
MsG schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 10:47:
Mwoah veel mensen met kritiek hebben deel 1 gespeeld, veel mensen die ontzettend lyrisch zijn over 2 hebben deel 1 nooit gespeeld. Er is zoveel meer beloofd, en los daarvan vond ik de hoofdlijn ook afgekapt. Hele filmpjes over dingen die je eigenlijk had moeten spelen. Het verhaal was wel leuk, maar vond de storyline van deel 1 toch een stuk gaver en meeslepender.
Dit.
Ik had de collectors edition blind gekocht omdat deel 1 zo goed was. Toen ik het spel ontving heb ik het in een paar uurtjes uitgespeeld en er daarna nooit meer naar gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Klopt idd, maar die DLC's doen toch veel goeds en geven het spel toch wat meer speeltijd. Alhoewel ik de eerste DLC al in een week tijd met een paar uurtjes spelen hem al uit had. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik heb nog aardig doorgespeeld de laatste week.

Zit nu volgens mij chapter 15, maar volgens youtube is het level 14.

In de haven, heb het 1e gedeelte alle mannetjes uitgeschakeld.

Maar dan wordt het lastig, ik moet de loods binnen. Maar vanaf dat moment word ik erg snel neergeschoten. Hebben jullie tips om daar door te komen?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Mars18 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:18:
Ik heb nog aardig doorgespeeld de laatste week.

Zit nu volgens mij chapter 15, maar volgens youtube is het level 14.

In de haven, heb het 1e gedeelte alle mannetjes uitgeschakeld.

Maar dan wordt het lastig, ik moet de loods binnen. Maar vanaf dat moment word ik erg snel neergeschoten. Hebben jullie tips om daar door te komen?
Heel even wachten met naar binnen gaan, eerst kijken of er mannetjes op je af komen. Als er even niets komt, snel naar binnen en ongeveer 30m rechtdoor en iets naar rechts achter een paar kratten wegduiken. Let op de twee (?) schutters op de loopbrug boven je en bij de boot rechts; de rest zit volgens mij verderop in de loods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Beste tactiek imho is gewoon keihard die loods in rushen. Aan het eind zit een vlonder (waar de bad guy op staat die je met molotovs gaat lopen irriteren) waar je onder kunt schuilen. Er komen 2 mannetjes aangerend die je gewoon overhoop kunt schieten en vanaf dan is het gewoon rustig de goons afmaken vanuit je schuilplaats. De bad buy kun je uitschakelen door van onder de vlonder grenades te lobben (2 is genoeg). Klaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Het is door gebruik van beide tips gelukt :) Zeker het rushen ging goed ;)

Nu toch nog een missie zag ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Vandaag het laatste level uitgespeeld. Jammer van Joe op het einde.
Al met al in de 13 uur overgedaan. Vond het een tof spel (toch wel)

Heb 630 gamerscore. Moet nog even wat dingen halen :)

[ Voor 26% gewijzigd door Mars18 op 28-05-2011 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Mars18 schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 16:12:
Vandaag het laatste level uitgespeeld. Jammer van Joe op het einde.
Al met al in de 13 uur overgedaan. Vond het een tof spel (toch wel)

Heb 630 gamerscore. Moet nog even wat dingen halen :)
Mee eens. t riekt wel naar een vervolg:) Moet zeggen dak me KOSTELIJK vermaakt heb met dat spel. Hoor van veel kanten behoorlijke kritiek maar ik vind m geweldig!

Heb trouwens 1000G...vrij makkelijk te halen! MOet nu alleen nog een keer de dlc's aanschaffen want daar zit ook nog 500G bij en ben er toch wel benieuwd naar:)

[ Voor 14% gewijzigd door boomr op 30-05-2011 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 365841

Ik heb laatst mijn windows ge herinstalleerd (nieuwe onderdelen). Maar ik heb helaas geen backup van mijn savegame gemaakt. Nu ben ik op zoek geweest naar savegames maar geen een van alle werken. De ene zegt bijvoorbeeld dat ik een DLC nodig heb (ik heb geen dlc's gekocht). En de andere crashed na het laden. En zelfs bij sommige staan de chapters er helemaal niet bij. Heeft iemand hier een oplossing voor (Win7, gekocht via steam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Nu online

IceStorm

lj_tree schreef op maandag 30 mei 2011 @ 09:54:
Mee eens. t riekt wel naar een vervolg:) Moet zeggen dak me KOSTELIJK vermaakt heb met dat spel. Hoor van veel kanten behoorlijke kritiek maar ik vind m geweldig!
Ik ben er ook nog steeds erg tevreden mee. Nee, het is niet het ongekende niveau van Mafia I maar toch, zeer vermakelijke game (mits je geen GTA verwacht, het is echt een ander type game).

De achievements in de DLC zijn her en der overigens (een stuk) lastiger.
Anoniem: 365841 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 19:02:
Ik heb laatst mijn windows ge herinstalleerd (nieuwe onderdelen). Maar ik heb helaas geen backup van mijn savegame gemaakt. Nu ben ik op zoek geweest naar savegames maar geen een van alle werken. De ene zegt bijvoorbeeld dat ik een DLC nodig heb (ik heb geen dlc's gekocht). En de andere crashed na het laden. En zelfs bij sommige staan de chapters er helemaal niet bij. Heeft iemand hier een oplossing voor (Win7, gekocht via steam).
Helaas, volgens mij gaat dat lastig worden, zeker ook omdat er veel mensen de DLC al wel hebben (al een paar keer HEEL cheap op Steam geweest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Heb de game al 2x uitgespeeld, heerlijk spel maar wat zonde van deze pracht game, ik had toch echt verwacht dat je hierin vrij kon rond rijden... Niet dus! Het is geen GTA, als je hier iemand vermoord heb je al zoveel politie achter je aan dat het gewoon niet leuk meer is! Ook kon de stad wel een stuk groter... Jammer.

De DLC's vond ik maar niks btw.

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Er is wel een hack die een freeride geeft.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Ik geef dit topic weer even een bump omdat ik spel net nieuw heb (van EVGA gekregen als goedmaker van me RMA) Ben nu bij hoofdstuk 8 / 9, maar wat voor moeilijke missie kan ik nog verwachten, zodat ik me daarop kan voorbereiden???? Zelf vindt ik een goede game.

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Er zijn erg weinig moeilijke missies. Het spel inmiddels 4 keer uitgespeeld (waarvan 2 keer direct achter elkaar wat wel laat zien wat voor TOP spel het is) en het blijft vooral leuk om de sfeer, verhaal en personages. De moeilijkheid valt ERG mee.

Ik vind t persoonlijk een geweldig spel! Heb me er dagen kostelijk mee vermaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Jah, vindt ik ook. Ik volgens steam er ruim 140 uur opzitten. Maar ben meer aan het verkennen dan missie doen. Wel even all uitwegen weten. Ik zit al wel in de jaren 50

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Nu online

IceStorm

Er is volgens mij maar 1 missie die 'lastig' is imho. Volgens mij ben je daar nog niet dus ik zal de boel niet verpesten maar dat is iig een level in de haven.

Verder wat mji betreft een ondergewaardeerde game, ik heb me er prima mee vermaakt. Ondertussen alle DLC ook ruim uitgespeeld en alle achievements gehaald. Vooruit, voor 'explorer' heb ik lopen cheaten want het rijden van 1000 miles slaat gewoon nergens op :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
IceStorm schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:08:
Er is volgens mij maar 1 missie die 'lastig' is imho. Volgens mij ben je daar nog niet dus ik zal de boel niet verpesten maar dat is iig een level in de haven.

Verder wat mji betreft een ondergewaardeerde game, ik heb me er prima mee vermaakt. Ondertussen alle DLC ook ruim uitgespeeld en alle achievements gehaald. Vooruit, voor 'explorer' heb ik lopen cheaten want het rijden van 1000 miles slaat gewoon nergens op :D.
Het slaat misschien nergens op maar hoe vet is t? Proberen zoveel mogelijk wouten achter je aan te krijgen....peds naar de klote te karren. Ik heb zonder enig probleem de 1000 miles gehaald! Me kostelijk vermaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Nu online

IceStorm

lj_tree schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 07:48:
Het slaat misschien nergens op maar hoe vet is t? Proberen zoveel mogelijk wouten achter je aan te krijgen....peds naar de klote te karren. Ik heb zonder enig probleem de 1000 miles gehaald! Me kostelijk vermaakt.
Ik zat na alle missies op 180 mile uit mijn hoofd. Das incl. random rondrijden en andere dingen. Ik moest dus nog 820 mile doen. Met wet rondcruisen kom je tot 40 mile per hour. Met highwaycruisen kwam ik tot 100. In dat laatste geval moet je dus nog steeds 8 uur lang vol gas rammen, met gewoon rondrijden wordt dat een uur of 20. Dat werd mij iig te gek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
IceStorm schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 08:59:
[...]

Ik zat na alle missies op 180 mile uit mijn hoofd. Das incl. random rondrijden en andere dingen. Ik moest dus nog 820 mile doen. Met wet rondcruisen kom je tot 40 mile per hour. Met highwaycruisen kwam ik tot 100. In dat laatste geval moet je dus nog steeds 8 uur lang vol gas rammen, met gewoon rondrijden wordt dat een uur of 20. Dat werd mij iig te gek :P
lol...ik weet iig nog dak m 2 keer direct na elkaar uitgespeeld had. Daarna nog wat achievements gezocht etc. dus daarna was ik al ruim over de helft. Dan is t niet zo veel meer he. Heb me iig goed vermaakt met rondkarren:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:04
Gisteren chapter 15 uitgespeeld. Ik als Call of Duty speler vond Mafia 2 een welkome afwisseling.
Wat een heerlijk verhaal en best lekkere besturing.
Normaal heb ik een schijthekel aan ingame tijdverdrijf die niet veel toevoegt in mijn ogen.
Echter in Mafia 2 vond ik het naar huis rijden na een chapter wel leuk om vervolgens in bed te stappen.
Een vervolg zou ik zeker op prijs stellen.

De DLC ga ik voorlopig niet aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Heb je Mafia 1 ook gespeeld? Probeer die anders ook eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-11-2024
Roodey schreef op maandag 02 september 2013 @ 12:01:
Gisteren chapter 15 uitgespeeld. Ik als Call of Duty speler vond Mafia 2 een welkome afwisseling.
Wat een heerlijk verhaal en best lekkere besturing.
Normaal heb ik een schijthekel aan ingame tijdverdrijf die niet veel toevoegt in mijn ogen.
Echter in Mafia 2 vond ik het naar huis rijden na een chapter wel leuk om vervolgens in bed te stappen.
Een vervolg zou ik zeker op prijs stellen.

De DLC ga ik voorlopig niet aanschaffen.
Dit spel staat zeker in mijn top 3. Hoop dat het vervolg net zo goed is! Het einde is alleen een beetje abrupt, dat hadden ze wel wat beter aan mogen pakken :) .

Zijn ze al bezig aan een nieuw deel in de serie?

[ Voor 3% gewijzigd door creapYYY op 02-09-2013 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik heb deel 2 via Plus gedownload. De game is ontzettend sfeervol, maar ik merk dat ik enorm verwend ben door de animaties en besturing van o.a. de games van Naughty Dog. Mafia 2 voelt en ziet er op dat gebied echt enorm achterhaald uit helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:04
MsG schreef op maandag 02 september 2013 @ 12:13:
Heb je Mafia 1 ook gespeeld? Probeer die anders ook eens.
Nee, maar de filmpjes op YouTube doen mij ook niet watertanden om dat deel te gaan spelen....
De locaties zijn te weinig aangekleed om sfeervol te zijn (heb maar 1 of 2 filmpjes gezien, dus ik kan ook de verkeerde hebben gezien).

Ga vanavond beginnen aan Spec Ops: The Line.
Spel van 2k, dezelfde als Mafia 2. Misschien is het niet wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:08

Player1S

Probably out in the dark

Mafia 1 is dan ook 10 jaar oud he. Grafisch was het toen nog een stukje minder.

Deel 1 is wel vele malen beter dan deel 2.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
Roodey schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 12:39:
[...]

Nee, maar de filmpjes op YouTube doen mij ook niet watertanden om dat deel te gaan spelen....
De locaties zijn te weinig aangekleed om sfeervol te zijn (heb maar 1 of 2 filmpjes gezien, dus ik kan ook de verkeerde hebben gezien).
Ik zou het toch een kans geven. Mijn verwachtingen waren ook niet zo hoog maar ik vond het geweldig :)

YouTube: Mafia II \[2] Walkthrough: Chapter 5 - Part 1 (PS3/Xbox 360/PC) [HD]

[ Voor 13% gewijzigd door creapYYY op 03-09-2013 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
creapYYY schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 15:02:
[...]

Ik zou het toch een kans geven. Mijn verwachtingen waren ook niet zo hoog maar ik vond het geweldig :)

YouTube: Mafia II \[2] Walkthrough: Chapter 5 - Part 1 (PS3/Xbox 360/PC) [HD]
Hij heeft het over deel 1, correct me if I'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
bram1984 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 15:21:
[...]

Hij heeft het over deel 1, correct me if I'm wrong.
:O . Haha, helemaal gelijk!

[ Voor 4% gewijzigd door creapYYY op 03-09-2013 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-02 13:26

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Eindelijk ook eens mafia 2 geinstalleerd. Was ik al zooo lang van plan. Bevalt me erg goed moet ik zeggen en ziet er prima uit. Mooier dan ik gedacht had. Gameplay bevalt me prima tot dusver. Moet nu voor t eerst iemand gaan omleggen, dus gaat goede kant op. Ben blij dat ik hem eindelijk installed heb :*) . En ik zag dat er ook heel wat mods zijn, waaronder ook 20 extra missies enzo. Daar ga ik ook even verder in verdiepen.

• Pulpje1974
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-10-2024

Pulpje1974

Gaming is a fulltime job.

Ik ben gisteren ook maar weer eens met Mafia 2 begonnen. Ik moet zeggen dat het grafisch wel wat verouderd is maar ik vindt het toch nog een leuke game om te spelen.

Is er misschien iets bekend over een opvolger?
Weet iemand misschien nog meer games die ook zo iets zijn behalve GTA en The godfather?

Intel core i7-6700k, Asus Z170 pro gaming, Crosair vengeance lpx 8GB. Asus Geforce GTX 960

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Pulpje1974 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 18:57:
Weet iemand misschien nog meer games die ook zo iets zijn behalve GTA en The godfather?
Sleeping dogs.. Hoor je niet veel over maar is toch zeker geen verkeerde game

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04:51
Sleeping dogs idd , Red dead (duh) en als het minder om het verhaal gaat en je totaal los wil in een open wereld dan kan ik je Just Cause 2 heel dik aanbevelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pulpje1974

Pulpje1974

Sleeping dogs heb ik wel eens geprobeerd maar heb alleen eerste 2 lvl gedaan. Misschien toch maar eens verder proberen dan.

Intel core i7-6700k, Asus Z170 pro gaming, Crosair vengeance lpx 8GB. Asus Geforce GTX 960

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pulpje1974

Pulpje1974

toch jammer dat Maffia 2 zo kort is. Heb hem vandaag alweer uitgespeeld. Misschien maar eens kijken naar de dlc's ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Pulpje1974 schreef op maandag 30 september 2013 @ 00:33:
toch jammer dat Maffia 2 zo kort is. Heb hem vandaag alweer uitgespeeld. Misschien maar eens kijken naar de dlc's ervan.
Helemaal mee eens! En zeker die cliffhanger op het einde is balen! Ben al een paar jaar benieuwd wat er met Joe gaat gebeuren. Ik zeg een sequel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Pulpje1974 schreef op maandag 30 september 2013 @ 00:33:
Die boden naar mijn mening amper meer speelplezier. Ik vond gewoon de storyline erg kort (wel goed daar niet van) en ook in de stad zelf in vrij weinig te beleven...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Hele vette game nu op de PS4. Ik had de game nog nooit gespeeld en nu in een ruk uitgespeeld op de PS4.

@s0kkie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ICeqrinSZtwNOrC-fc8l2QfDZM8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4CEeVS3Et3zTxcuP0HsGBB6L.png?f=fotoalbum_large

Ik heb de game bijna tegelijk met jou uitgespeeld zoals je ziet. Grappig hoe je elkaar online tegenkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-05 22:19

s0kkie

Cowabunga

Anoniem: 170423 schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 15:43:
Hele vette game nu op de PS4. Ik had de game nog nooit gespeeld en nu in een ruk uitgespeeld op de PS4.

@s0kkie

[Afbeelding]

Ik heb de game bijna tegelijk met jou uitgespeeld zoals je ziet. Grappig hoe je elkaar online tegenkomt.
Haha awesome, echt bijna tegelijk!

Het is inderdaad nog steeds een dikke game 8)
Wel een slechte performance in de remaster en veel bugs.

Ben nu begonnen met Joe’s Adventures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-04 14:15
Ik vind het niet te verkopen dat zo'n oude game met slechtere performance en meer bugs uitkomt dan het origineel. Geen enkele moeite in gestoken. Idem met Mafia 3 "definitive edition". Ik hoop dat alle energie in Mafia 1 zit, en dan 10x zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Precies dat idd, ik snap 99% van de reviews niet. Mafia 2 was een spel wat toen die uitkwam al niet leefde en geen herhaalwaarde had, en als je nu leest hoe en wat dan denk je echt van dat het niet beter is geworden. Tot je de conclusie leest, dan zou het het geld gewoon waard zijn. :X

Mafia 1 in de aanbieding wil ik misschien ooit nog eens scoren voor 5 of 10 euro, de rest dus gewoon niet. Kansloos.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 08:20
Heb in die tijd op de 360 MAFIA 2 ook gespeeld. Nooit in de buurt gekomen van het eerste deel. Wat was deel een een klassieker zeg. Qua game play en mechanics stond/staat deel 1 ver boven deel 2 en al helemaal deel 3. Heb deel 3 niet verder kunnen komen dan 30 min spelen. Wat eeen afgang. Sinds Illusion Softworks zijn naam veranderde ging het berg afwaarts met deze games. Check alleen dit maar. YouTube: Mafia 3 vs Mafia 1
Pagina: 1 ... 20 21 Laatste