Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Ziet er erg goed uit als we er vanuit mogen gaan dat het ingame is, denk haast van wel :)
En in geen velden of wegen EA te bekennen, kan haast alleen maar kwaliteit worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:05

Nakebod

Nope.

:9~ Ik kan niet wachten :D (Helaas moet dat wel :( )
Personages zien er best wel goed gedetaileerd uit. Als dit echt de ingame kwaliteit is heb je waarschijnlijk wel een redelijk stevige pc nodig :D

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-04 19:57
iest zegt me dat je "Vito" bent/heet in deel 2:)

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Deruxian schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 16:15:
In het 'spielerij; problemen en vragen wist niemand een antwoord. Het is misschien niet helemaal netjes wat ik ga posten maar ik denk dat hier meer mensen zitten die weten hoe verschrikkelijk dit moet zijn :P

Op het einde van de installatie geeft hij een rare error; cannot create log file. Nou, jammer dan, dacht ik. Ik probeer hem vervolgens vol goede moed te spelen geeft hij de volgende error:

'Debugger Detected, Please Close it Down and Restart'

Volgens google hebben meer mensen er last van, maar een duidelijke oplossing kon ik niet vinden. Ik probeerde hem daarna te updaten met de laatste patch. Echter, dit wou ook niet omdat hij zei dat de game niet geinstalleerd was, terwijl dat WEL zo is! Ik heb al geprobeerd alle overige progamma's uit te schakelen maar dat heeft niet geholpen.

Kortom rare problemen. Kan iemand mij helpen deze geniale game weer te doen leven?
Google nog eens wat beter op die foutmelding, staat genoeg: http://www.google.nl/sear...Down+and+Restart%22&meta=
Ik lees iets met DivX codecs bugs.

Enne, nog een optie. Installeer de game op een andere pc, exporteer de registery settings en importeer die weer op de pc waarop Mafia niet werkt. Daarna patchen.. werkt vast wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230207

Was natuurlijk al bekend.
Echt zoo vet! Je ziet meteen dat er weer een goede sfeer in zit :D
http://www.gametrailers.com/player/24387.html
Maar hier wat een kwaliteit!!

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 230207 op 01-09-2007 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Heeeerlijk die trailer, die sfeer...

Waarom maken ze niet meer zo een games. Je had echt het gevoel deel uit te maken van die wereld. Ook de manier waarop je stilletjesaan in het verhaal/mafia rolt. Zoals hier ook weer, want in de eerste scene zien we nog een onschuldige vito :)

Volgens mij is het wel pre-rendered, kijk bvb naar de hand van de persoon die het pistool vastheeft in de scene waarin je het pistool naar de camera gericht hebt.

In mafia één waren de textures voor de gezichten ook wel mooi gedaan, één van de mooiste uit die periode, dus wie weet, als het spel volgend jaar verschijnt. Zou wel knap zijn ieg.

Dat maakt ook deel uit van de inleving, karaktervolle koppen/personages die je zomaar in het echt ook zou kunnen ontmoeten.

Laatste stukje van de trailer had iets goodfellas achtig. :) Hoe geweldig om een goodfellas achtige game te kunnen spelen. Mits de juiste contacten en wat licenses zou deze studio er zomaar kunnen voor kiezen om een goodfellas game te maken met deze engine/game/setting.

Gelukkig doen ze dat niet!!! Ze blijven volledig onafhankelijk en maken wel hun eigen verhaal, wat prima in gamevorm kan gegoten worden. De stijl is altijd wel godfather/goodfellas(mafia II) achtig maar zonder zich te moeten beroepen op license marketing. En maar goed ook, zie maar hoe de meeste film license games uiteindelijk worden.

En EA zal van deze game nog zwaar opkijken. Hun duurste game ooit zal gewoon finaal afgetroefd worden door een spelletje van een tjechische ontwikkelaar met passie en hart voor de zaak. Zelfs als is het maar half zo goed als mafia 1, dan nog kon EA the godfather wel inpakken. (en nee, ik ben geen EA basher, ik beleef prima fun met EA games, maar het lijkt me wel dat mafia gewoon zoveel beter moet worden dan the godfather). Ik merk wel dat de kinderen godfather wel 'cool' vinden en tof om te doen, omdat het nogal sandbox style is.
De volwassen gamer kan echter meer een 'mafia' verhaal op prijs stellen vanwege de diepgang, het verhaal, de intriges, enz... Geen totale sandbox, maar meegenomen worden in een compleet en vermakelijk verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141965

Wordt dit een DirectX 10 game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:20
Oei... Daar zeg je me wat. De game is (als we de geruchten geloven) al sinds 2003 in de maak. Zij het met wat pauzes. Dus volledig dx10 zal het wel niet zijn geweest vanaf het begin.
Het is natuurlijk niks slechts als het een dx10-game wordt, maar ik hoop wel dat ze ook dx9 ondersteunen, anders komt die upgrade toch iets sneller dan verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-06-2023
ruffneck82 schreef:
Wordt dit een DirectX 10 game?
denk zowel DX9 als DX10, als ze deze game DX10 only maken ja dan missen ze wat mij betreft een beetje de boot, want dan kunnen veel gamers/tweakers dit spel niet spelen want niet iedereen heeft een "een nog weinig gebruikte Dx10 kaart" in zijn of haar ;) computer hangen. :)

heb de trailer gezien en moet zeggen dat de effecten en de sfeer wel "erg" goed is,! 8) wordt een toppertje!

A world without gadgets is no world ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-04 19:22

Brons

Fail!

Ik vind dat de trailer wat gewelddadig en overdreven is. In deel 1 zijn ze nog rationeel enzo. Nu zegt die kerel in het begin al 'I'm all for killing'. Totaal niet de sfeer die ze zouden moeten neerzetten imo. Dat zie je ook aan deel 1. Het hoofdpersonage uncovered daar telkens meer grimmige aspecten van het verhaal. In het begin zijn ze immers allemaal redelijk.

Maar we zullen zien. Ik denk dat het grote publiek gewoon graag veel geweld wil zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:10
Brons schreef op maandag 03 september 2007 @ 08:23:
Maar we zullen zien. Ik denk dat het grote publiek gewoon graag veel geweld wil zien.
Hell yeah >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brons schreef op maandag 03 september 2007 @ 08:23:
Ik vind dat de trailer wat gewelddadig en overdreven is. In deel 1 zijn ze nog rationeel enzo. Nu zegt die kerel in het begin al 'I'm all for killing'. Totaal niet de sfeer die ze zouden moeten neerzetten imo. Dat zie je ook aan deel 1. Het hoofdpersonage uncovered daar telkens meer grimmige aspecten van het verhaal. In het begin zijn ze immers allemaal redelijk.

Nu zie je toch ook dat vito in het begin een nogal naieve knul is? 'Onaangetast door de gewelddadige corruptie' zeg maar. Stilletjesaan zal hij verder in het geweld verhaal rollen.

Je moet 'ergens' beginnen met een personage in de onderwereld te laten opkomen, en de vraag of hij bereid is te moorden, enigzins 'omfloerst' gesteld hoort daar ergens wel bij natuurlijk.

In deel 1 werd ook redelijk wat afgemoord hoor :p Alleen had het daar een minder visuele inpact en was je gewoon random characters aan het neerleggen. Met een meer ingeleefde visuele stijl voelt het allemaal wat meer .... goodfellas achtig aan.

En zo hoort het ook, denk er ook aan dat de tijden veranderd zijn. Jaren '50/'60, veel gewelddadiger, veel grotere belangen, de mafia moet vechten om 'in business te blijven' tegenover drugskartels en buitenlandse bendes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-03 07:31

The CarNagE Man

SüperG33K

Ik ben toch wel benieuwd hoeveel mensen na deze aankondiging Mafia weer uit de kast hebben gehaald en gespeeld hebben :P

Echt geweldig nieuws. Ben een grote GTA fan maar Mafia was toch iets aparts...
Wat ik wel vervelend vond in deel 1 was dat je bijna altijd wel met de limiter moest rijden anders ging de politie je pakken.. In sommige missie's redde je het altijd maar net aan...

Ik vond vooral de missie leuk dat je met die racewagen in de stad mocht rijden.. Dat ding trok echt hard op in vergelijking met de andere auto's. Ik hoop dat ze zo een soort missie weer terug brengen of meer actie maken....

De moeilijkste missie vond ik in die haven/treinstation waar je die "snipers" had... aardig wat keer opnieuw gedaan omdat ik vergat dat er iemand boven op die kranen stond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Wauw, het mafia gevoel bekruipt me weer, wat een mooie trailer, kan niet wachten :D

@Hierboven: ik ben iig ene van de gene die weer is begonnen, zo onwijs leuk, maar helaas is het toch wat gedateerd, zelfs gta sa ziet er beter uit, helaas 8)7

Mja, de nieuwe die zal echt heel gaaf worden :D

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:20
The CarNagE Man schreef op maandag 03 september 2007 @ 15:35:
Ik ben toch wel benieuwd hoeveel mensen na deze aankondiging Mafia weer uit de kast hebben gehaald en gespeeld hebben :P
Ik ben weer begonnen, en heb hem inmiddels al weer uitgespeeld (3e keer)

Waar ik bij het kijken van deze trailer bang voor ben is dat er toch minder op sfeer gefocust wordt. De graphics zijn zeer goed (trailer is misschien pre-rendered, maar ze zeggen zelf dat ze voor state-of-the-art graphics gaan) maar ik hoop niet dat ze daarbij wat minder letten op de algehele sfeer die het spel uitstraalt. Dat was namelijk zo goed in deel 1, waardoor de speler helemaal het spel ingezogen werd. Zelfs een game met een goed verhaal kan een slechte game zijn als de sfeer compleet ontbreekt.

Overigens ben ik benieuwd hoe ze dit keer de cutscenes aanpakken. In deel 1 werden die gewoon realtime gerendered door de engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103571

Trailer is heel cliché maar als het om mafia gaat mag dat wel. :) Het is trouwens heel duidelijk pre-rendered. Anders zouden ze het wel adverteren als in-game. De DOF, de camera-bewegingen, duiden er allemaal op dat dit renders zijn. Wel een beetje jammer dat ze voor prerenders gaan, het voelt altijd veel coherenter aan als cutscenes op dezelfde engine draaien als het spel zelf.

Op de vraag of dit een DX10 of 9 game zal zijn. Vergelijk de huidige DX10 games eens met hun DX9 versie. Er is nauwelijks verschil. In Bioshock heb je een héél subtiel verschil in het effect op water, schaduwen zijn een paar pixels verschil... Maar er is nog steeds geen enkele game waar je staat te kijken van DX10 features. In elk geval zullen ontwikkelaars en uitgevers DX9 pas verlaten als de penetratie hoog genoeg is. Waarom? Simpelweg omdat er (nog) niet veel toegevoegd wordt door DX10 en de meerwaarde is dus beperkt.

Ik kijk er in elk geval bijzonder naar uit. Goede meeslepende singleplayer-games zijn zeldzaam tegenwoordig en Mafia heeft me indertijd enorm weten boeien. Vooral de sfeer en manier van verhaalvertellen van Mafia 1 zal me altijd bijblijven. Het was destijds samen met Max Payne 1 & 2 een ware herademing in een markt die zich grotendeels op andere dingen concentreerde dan meeslepende cinematische spelervaringen.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 103571 op 05-09-2007 06:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Max Payne en Mafia, dat zijn echt de beste single players ooit gemaakt, imho:) Max Payne wist ook zo enorm goed een sfeer te creeren...met die dromen enzo...echt te vet (vooral MP 1). Dat de filmjes pre-rendered zijn is wel jammer, maar dat hoeft niet slecht te zijn. Bij MP waren er volgensmij niet eens filmpjes, maar foto's :D

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-04 23:09
FireFoz schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 17:29:
iest zegt me dat je "Vito" bent/heet in deel 2:)
En iets zegt mij dat het geplaatste filmpje wel erg veel weg heeft van een filmstukje uit ''The Goodfellas''. Ik hoop niet dat het tevéél richting die film gaat, want de manier waarop het allemaal gebeurde in Mafia 1 is toch wel anders dan de manier in The Goodfellas.

• .kernel.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-01 13:47
Ik ben hier erg blij mee, mafia1 totaal grijs gespeeld. De sfeer, de gezichten, perfect gewoon. Enige minpuntje vond ik dat in de missies allerlei steegjes en laddertjes te beklimmen waren, welke in de freeride mode ineens verdwenen waren.

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Kurios schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 23:04:
Hopelijk leggen ze de nadruk niet op grafische pracht en praal, maar juist op het verhaal en de gameplay. Veel belangrijker bij zo'n game.
Klopt, maar die graphics zien er wel schitterend uit! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Wat is het stilletjes hier...

* Jejking sluipt naar binnen...

WAKKER WORDEN ALLEMAAL!!!!!!!!!!

Dit is een goeie reden om te schreeuwen, lees dit maar eens:
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=179950

Een nogal sneaky preview van Mafia 2 voor de XBoX360 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boredgeestje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:45
Hmm auto's met NOX-injectie.

Volgens mij is de sfeer uit deel 1 een beetje verkeerd begrepen...

This post was created with 100% recycled electrons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:57

Vos

AFCA

boredgeestje schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 10:03:
Hmm auto's met NOX-injectie.

Volgens mij is de sfeer uit deel 1 een beetje verkeerd begrepen...
"In Mafia 2, Illusion have set about changing that with the curvy cobwebmobiles given a real injection of nitrous to make city-wide bumper-to-bumper action a bit more exciting."

Ik denk niet dat er werkelijk nitro injectie opzit, maar meer dat het gevoel van snelheid meer aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:01
Ik denk toch echt dat ze bedoelen dat je die auto's een boost kan geven.

Hoop het niet, sterke aan Mafia was juist het realistische gevoel qua handling enzo. Dat trage had wel wat.. lekker rondpruttelen in je T Ford. :)

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:15

Snippertje

Light up your life

B-Buster schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 18:21:
Ik denk toch echt dat ze bedoelen dat je die auto's een boost kan geven.

Hoop het niet, sterke aan Mafia was juist het realistische gevoel qua handling enzo. Dat trage had wel wat.. lekker rondpruttelen in je T Ford. :)
En niet door rood rijden of te hard rijden :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:57

Vos

AFCA

"Ze hebben de auto's (curvy cobwebmobiles) een echte nitro injectie gegeven om de bumper-op-bumper actie spannender te maken" Een beetje vrije vertaling...denk echt niet dat er een nitro knop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Razor.Timo schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 18:22:
[...]

En niet door rood rijden of te hard rijden :)
En niet naar voorbijgangers toeteren als ze voor je auto oversteken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Kom op mensen, voor een serieus spelletje als Mafia mag je toch wel verwachten dat ze er geen NOS in gaan gooien? Kijk eens naar de toon van dat zinnetje, dat is serieus spreekwoordelijk hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148415

Het is al weer een tijd geleden dat er nieuws was over Mafia 2, ik wil meer info!! :P
We moeten het voor nu maar even doen met onderstaand screenshotje...

Afbeeldingslocatie: http://images.gamersyde.com/gallery/public/7854/1358_0001.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-04 10:32
Anoniem: 148415 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 23:11:
Het is al weer een tijd geleden dat er nieuws was over Mafia 2, ik wil meer info!! :P
We moeten het voor nu maar even doen met onderstaand screenshotje...

[afbeelding]
Hmmz ze ondersteunen geen deeplinks. Maar ze hebben nu wat meer screenshots:
http://www.gamersyde.com/news_6100_en.html

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hm vreemd, gisteren deed ie het nog... Maargoed, er zijn in totaal 5 nieuwe screens vrijgegeven, heb ze hieronder nogmaals neergezet. Ziet er geweldig uit! :9~

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2008/065/942954_20080306_thumb001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2008/065/942954_20080306_thumb002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2008/065/942954_20080306_thumb003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2008/065/942954_20080306_thumb004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2008/065/942954_20080306_thumb005.jpg

Uiteraard klikken voor een grotere versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Laatst online: 18-04 10:32
Ik vind zelf dat de nieuwe screens mij wel echt meteen het vertrouwde Mafia gevoel weer geven.
Wel jammer dat er in principe maar weinig echt nieuws uitkomt.

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ze hebben de feel erg goed gehouden voor zover ik kan zien - helemaal Mafia style en ook die auto is tot in de puntjes echt nagemodelleerd. Knap werk, echt waar :) .

Dit is een van mijn most anticipated omdat ik 1 zo goed vond en er geen EA GAMES (zomg) boven staat :/ . Let maar op, EA gaat spore ook vernaggelen =]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lipton16
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-04 20:53
w00000t! 2K heeft in een nieuwsbrief uitgesproken dat ze verwachten dat Mafia 2 dit jaar nog uit komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De Mafia 2 website (www.mafia2game.com) heeft een kleine update gekregen waarbij je een klein beetje van de sfeer kan proeven, er is ook een stuk muziek te beluisteren (soundtrack van de game mss?), kenners horen er een beetje de orginele theme van Mafia in (die prachtig was btw).

Ook nog nieuwe screens:

Afbeeldingslocatie: http://www.mafia2game.com/community/screens/tcity_week_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mafia2game.com/community/wallpaper/twall_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://games.tiscali.cz/previews/mafia2info/img1x.jpg

Afbeeldingslocatie: http://games.tiscali.cz/previews/mafia2info/img2x.jpg

Afbeeldingslocatie: http://games.tiscali.cz/previews/mafia2info/img3x.jpg

Klikken voor grotere versie.

Tenslotte nog wat info: games.tiscali.cz had een preview waarin het volgende naar voren kwam:

1 ) There will be two main characters (Vito and Joe). Vito will be the only playable one but Joe is supposed to be important as well.
2 ) There will be no story connection between Mafia 1 and 2.
3 ) There will be extensive car damage. Says better then Burnout Paradise. It will have exploding fuel tanks.
4 ) You will visit the gas station for gas and to wash your car so it becomes shinny.
5 ) Money will be very important. New clothes will help if someone is after you. Food will make you stronger like in GTA San Andreas.
6 ) Cover system like in Gears of War.
7 ) Setting will be Empire City. Twice as big as City of Lost Heaven. It will resemble San Francisco
8 ) The lead platforms will be Ps3 and Xbox 360. Pc version may be few weeks or months later. But this may change.
9 ) Release date Spring/ Summer 2009.
10 ) The story starts before the end of WWII.

Weet niet of dit 100% officieel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

PC dus pas later ffs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-04 22:03

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Bah. Serieus niet te begrijpen (of nou ja, dat wel maar toch). Mafia was voor zover ik weet een hele grote hit op vooral de PC. Ik vind het heel spijtig dat de pc-gamers moeten wachten op het 'vervolg'.
Ben overigens wel blij met de 'bevestiging' dat de verhaallijn los staat van deel 1. Zolang ze de sfeer maar vast weten te houden hoor je mij niet klagen.

En nou maar hopen op een Mafia II Collector's Edition :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257301

Geweldig dat de car damage weer zo uitgebreid zal zijn, vond het al zo geweldig in Mafia. Een auto op zoveel mogelijk manieren kapot maken. Ik zie aan de screens dat het echte Mafia sfeertje er nog in zit.

Maar krijg je nou net als in GTA een free roam met missies of net zoals in het origineel 'Free Ride' en dat je de missies gewoon achter mekaar moet doen?

Hopelijk zit er ook nog een Free Ride Extreme in. Weer lekker een gozer in z'n onderbroek proberen onder te rijden en dat soort geweldige opdrachten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165097

PC versie komt toch gelijk met de rest. Van de officiele forums:

"Hi everyone, I’ve been getting a lot of questions asking whether the PC version of Mafia II is falling behind its console siblings. I wanted to clarify that the PC version already looks amazing and that it is indeed on track for a simultaneous release alongside the PS3 and Xbox 360 versions. Hope this clears up any confusion."

http://forums.2kgames.com/forums/showthread.php?t=17012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Anoniem: 148415 schreef op maandag 07 april 2008 @ 15:24:

8 ) The lead platforms will be Ps3 and Xbox 360. Pc version may be few weeks or months later. But this may change.
In dit verhaal stond dit, daar baseerde ik het op... Maar dus niet officieel. Gelukkig maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog een paar pics:

Afbeeldingslocatie: http://static.gamesradar.com/images/mb//GamesRadar/us/Games/M/Mafia%202/Bulk%20Viewers/PC_360_PS3/2008-04-08/City07--screenshot_viewer_medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.gamesradar.com/images/mb//GamesRadar/us/Games/M/Mafia%202/Bulk%20Viewers/PC_360_PS3/2008-04-08/Mafia2_0123--screenshot_viewer_medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.gamesradar.com/images/mb//GamesRadar/us/Games/M/Mafia%202/Bulk%20Viewers/PC_360_PS3/2008-04-08/Mafia2_0122--screenshot_viewer_medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
nog een jaartje of anderhalf geduld dus.Het gaat zeker nog een paar keer uitgesteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lipton16
http://www.gamesradar.com...view/a-200804144231605004

Heel erg leuk interview van de man die ook achter Mafia 1 zat.

Overigens denk ik niet dat het spel pas in de zomer van 2009 uit zal komen, want dan hadden ze de game net zo goed pas dit jaar uit de doeken kunnen doen. Overigens lijkt het spel al een mooi eind op weg te zijn.

[ Voor 43% gewijzigd door Lipton16 op 21-04-2008 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170345

Mafia 2 en Starcraft 2 zijn de spellen waar ik op wacht.

Ik hoop op mooie auto's en een goed verhaal. Realisme vind ik erg belangrijk; een van de redenen waarom ik Mafia 1 beter vind dan GTA3/VC/SA.

Gisteren overkwam mij nog wat leuks in Mafia. Ik had ook al een keer een lantaarnpaal door het motorblok bij een Lassiter, was geen beweging meer in te krijgen; maar dit was nog aparter:

http://img508.imageshack....me2008050102451984nt5.jpg
http://img508.imageshack....me2008050102462915mb9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lipton16
Afbeeldingslocatie: http://www.mafia2game.com/community/screens/second_screen.jpg

Prachtige screenshot! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
wow, ziet er wel erg vet uit zeg. stuk beter dan gta 4 denk ik wel.. niet dat de game beter is, maar de grapics zo te zien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lipton16
Inmiddels kan het spel al gepre-orderd worden bij Bol.com deze site verwacht het spel op 1 November 2008.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Lipton16 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 02:44:
Inmiddels kan het spel al gepre-orderd worden bij Bol.com deze site verwacht het spel op 1 November 2008.
1 November al? Laten we het hopen maar ik ga er iig niet vanuit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Belangrijk voordeel: de pc-versie wordt gelijktijdig ontwikkeld en is volgens de studio mooi op schema. (krijgt alleen wat minder pers-aandacht wegens de grote nadruk op consoles tegenwoordig)

Dus voor de free roaming (nu ja, voor zover mafia 1 free roaming was, allesbehalve GTA natuurlijk) fans een mooie zoethouder tot ooit eventueel GTA IV eens op pc verschijnt.

Het is niet dezelfde soort sandbox game, maar hier kan je ook relax rondcruisen in een stad (in een realistische setting in elk geval)

Sfeer, erg aanwezig bij mafia, hopelijk voor de tweede evenzo. Hier kijk ik echt naar uit. Voor mij waarschijnlijk DE game om nog eens een grafische update te doen (7600GT => ... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:15

The Zep Man

🏴‍☠️

Anoniem: 131051 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 03:12:
Het is niet dezelfde soort sandbox game, maar hier kan je ook relax rondcruisen in een stad (in een realistische setting in elk geval)
Zowieso doet de politie eens wat als je door rood rijdt of wanneer je je alleen houdt aan de maximumsnelheid van je voertuig en niet aan die van de weg.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
  • Laatst online: 15:37
1 november zou wel heel erg mooi zijn, maar ik verwacht dat het wel weer wat uit zal lopen...

Bol.com geeft trouwens ook aan dat multiplayer aanwezig is. Was dit al bekend? In dit topic is het in elk geval nog niet genoemd! Kan opzich best leuk zijn, al is het belangrijkste gewoon de singleplayer met de verhaallijn en de sfeer.

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Het is toch logisch dat áls een game óók voor een console komt de PC versie (veel) later komt. Dit is weer zo'n potentiele "hier koop ik console X voor"-titel, waardoor je dus mogelijke console-aanschaf-inkomsten misloopt als hij ook meteen op PC te koop/downloadbaar is.

Ik kijk uit naar deze game. Het verhaal van deeltje 1 was echt goed.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MsG schreef op maandag 05 mei 2008 @ 09:23:
Het is toch logisch dat áls een game óók voor een console komt de PC versie (veel) later komt. Dit is weer zo'n potentiele "hier koop ik console X voor"-titel, waardoor je dus mogelijke console-aanschaf-inkomsten misloopt als hij ook meteen op PC te koop/downloadbaar is.

Ik kijk uit naar deze game. Het verhaal van deeltje 1 was echt goed.
Uit een paar posts hierboven:
"Hi everyone, I’ve been getting a lot of questions asking whether the PC version of Mafia II is falling behind its console siblings. I wanted to clarify that the PC version already looks amazing and that it is indeed on track for a simultaneous release alongside the PS3 and Xbox 360 versions. Hope this clears up any confusion."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lipton16
Afbeeldingslocatie: http://games.tiscali.cz//images/mafia2/bjgz.jpg

Weer een prachtige screenshot!
Check de schaduw van die lamp :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Ik krijg steeds meer zin om die game te spelen. Ziet er allemaal zo geweldig uit.

Geduld... geduld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Auw muk dat ziet er goed uit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Hopelijk dat die net zo goed wordt als het eerste deel. Ik vond het toch een stuk beter uitgewerkt dan GTA.
Terwijl GTA helemaal niet slecht was. :)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:14
*kickje

Al bijna 3 weken geen reacties meer, hopen dat de ontwikkeling niet 3 weken heeft stilgestaan! nog steeds aan het wachten op deze game!

Iemand nog ergens updates gevonden / nieuwe screenshots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
  • Laatst online: 15:37
Ik zag toevallig dat Mafia 2 bij Salland in de webshop te koop stond (1 tot 10 dagen levertijd). Dit klopt natuurlijk niet, maar ik heb even verder gekeken.

Take 2 zegt zelf dat hij gereleased zal worden in het fiscale jaar 2009 (1 nov 2008 - 31 okt 2009).
Amazon biedt de mogelijkheid om te pre-orderen, verwachtte releasedate: 31 oktober 2008
Bol biedt ook de pre-order mogelijkheid, verwachtte releasedate: 7 november 2008

Het lijkt mij dat Amazon en Bol wat vroeg zijn qua verwachting, aangezien er nog zo weinig bekend is.

Overigens is volgens mij ook de site van mafia 2 geupdate:
http://www.mafia2game.com/home.html

Mooie muziek ook op de site!

Al schrok ik wel van het intro, had het geluid nog vrij hard staan :X

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Scooper schreef op zondag 20 juli 2008 @ 23:51:
Take 2 zegt zelf dat hij gereleased zal worden in het fiscale jaar 2009 (1 nov 2008 - 31 okt 2009).
Amazon biedt de mogelijkheid om te pre-orderen, verwachtte releasedate: 31 oktober 2008
Bol biedt ook de pre-order mogelijkheid, verwachtte releasedate: 7 november 2008

Het lijkt mij dat Amazon en Bol wat vroeg zijn qua verwachting, aangezien er nog zo weinig bekend is.
Play.com heeft 'm ook als pre-order, "due for release on 26/12/2008".
IGN denkt pas een jaar (!) later, 31/12/2009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lipton16
Het lijkt mij sterk dat het spel pas in 2010 uit zal komen.
Het spel is inmiddels een jaar aangekondigt en ziet er voorlopig goed uit, waarmee ik wil zeggen dat het spel bijna af oogt.
Men bij 2k Czech verwacht het spel in begin 2009, daar ga ik dan voor eerst ook maar van uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:06
Lipton16 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 18:17:
Het lijkt mij sterk dat het spel pas in 2010 uit zal komen.
Het spel is inmiddels een jaar aangekondigt en ziet er voorlopig goed uit, waarmee ik wil zeggen dat het spel bijna af oogt.
Men bij 2k Czech verwacht het spel in begin 2009, daar ga ik dan voor eerst ook maar van uit.
Dit maak je op uit de gameplay beelden? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lipton16
Ja, je gaat echt geen spel aankondigen, shitload aan screenshots los laten, speelbare versies aan de pers geven, en dan nog eens het spel over een jaar of 3 uitgeven.

[ Voor 10% gewijzigd door Lipton16 op 08-08-2008 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Eerlijk gezegd verwacht ik hem (de aankondiging) voor de kerst, maar door uitstel wrs volgend jaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lipton16
De aankondiging was al in augustus 2007...

[ Voor 4% gewijzigd door Lipton16 op 08-08-2008 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

het zal wel volgend jaar worden denk ik, maar tot nu toe ziet het er erg goed uit , maffia 1 was samen met max payne een van de games , en nu nog steeds naar mijn mening , ben benieuwd hoop dat hij net zo goed word als deel 1 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Lipton16 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 19:55:
De aankondiging was al in augustus 2007...
Dat hij uit zou komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lipton16
Ja

http://www.12game.com/PS3/Mafia_2.aspx

Pre orderen kan hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-04 13:46
Wel akelig stil rond deze nu al fantastische game (/fanboy) :(
Zijn er nog geen gameplay beelden van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lipton16
Erm, het is helemaal niet stil rond deze game, want elke week word er een interview, screenshot of concept art gerealeased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 13:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Lipton16 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 00:23:
Erm, het is helemaal niet stil rond deze game, want elke week word er een interview, screenshot of concept art gerealeased.
Gast, post dan een interview oid!.
Ditnerd.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-04 18:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Als het spel al heelv er gevorderd was en eind dit jaar uit zou komen, dat is al over een paar maand, dan haddenw e allang ingame filmpjes gezien... tot nu toe is het alleen bij screenshots gebleven. Die kunnen er wel heel erg mooi en af uit zien, maar dat zegt weinig over de status van het spel.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Er staat op die site 01/2009! Ik dacht dat hij in November dit jaar uit zou komen? Hoe zit het nou?

En wanneer mogen we een demo verwachten? Heb een game-pc en een console, en wil hem liever op de PC spelen dan op de console dus een demo zou wel handig zijn voor een indicatie qua ''performance''.

[ Voor 25% gewijzigd door Jorn1986 op 22-08-2008 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230207

Hey dat muziekje op de website bevat de tune van mafia 1 xD

Maar het ziet er trouwens echt ziekelijk mooi uit. Als je dit vergelijkt met GTA4 snap je toch niet dat GTA4 zoveel geprezen wordt en dat dit bijna geen aandacht krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 12:16
Anoniem: 230207 schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:13:
Hey dat muziekje op de website bevat de tune van mafia 1 xD

Maar het ziet er trouwens echt ziekelijk mooi uit. Als je dit vergelijkt met GTA4 snap je toch niet dat GTA4 zoveel geprezen wordt en dat dit bijna geen aandacht krijgt.
Laat maar zo... Beter iets te weinig aandacht dan te veel. Deze game krijgt zijn verdiende ''aandacht'' wel wanneer de eerste echte reviews verschijnen. Ik weet zeker dat er alles aan gedaan word om dit deel net zo mooi en elegant te maken als zijn voorganger!

Sjees maar wat was dat een game zeg! MAFIA, iedere gamer heeft volgens mij alleen maar lof over deze game. _/-\o_

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kwam deze tegen op gametrailers:
Gametrailers HD Trailer Godfather II

Ik post het hier omdat het toch directe concurrenten zullen worden en in dezelfde vijver zullen vissen.

Meer zelfs, ze behandelen alletwee ongeveer dezelfde periode (als ik mij niet vergis jaren 50-60, Godfather II (de film) setting dus) Bij nader inzien denk ik dat mafia 2 zich een tiental jaar eerder situeert dan deze godfather 2 als ik zo de auto's eens bekijk.

Maar toen ik de eerste openingsbeelden zag schrok ik me al dood. (waar die auto dus die helling afrijdt). Die graphics hielden het midden tussen Scarface op de ps2 en Saints Row of iets dergelijks. Ongeïnspireerde omgevingen, simpele schaduw, weinig AA, vrij statisch allemaal...

Nu wil ik niet beweren dat ik een graphics hoer ben, maar een beetje visuele pracht helpt toch om het verhaal te kaderen en meer sfeer te geven, zeker in die setting.

Misschien ga ik deze game wel halen, al was het maar om de franchise, de sfeer en omdat ik dat soort games graag speel. Daarentegen ga ik bvb saints row 2 niet halen, slappe belachelijke parodie, gemakkelijk cashen en behalve het oneindige customizen kan je beter GTA IV spelen. Customizen vind ik sowieso maar op de tweede plaats staan in dat soort games. SR2 is dan ook nog eens dat 'gangsta' gedoe van SA (hebben al gehad, die hype is ook wel voorbij) en daar kan ik me sowieso minder inleven. En te veel arcade...
Daarnaast hoop ik dat ze geleerd hebben van godfather I dus dan kan het alvast niet slechter zijn. (ik denk aan besturing en iets meer diepgang). Dan wordt het een leuke 7/10 game voor er bij, maar waar ik echt op wacht is natuurlijk mafia 2 (besturing van godfather 1 was op de pc onmogelijk met het tobo, en EA ondersteunt blijkbaar geen plug and play ubersimpele gamepads, alleen de dure xbox controller...)

Mafia 1 kwam jaaaaaren uit voor godfather 1 en kon nog steeds gemakkelijk de concurrentie aangaan. Voor z'n tijd (2001-2002 ongeveer) zag het er trouwens erg goed uit. Spiegeltjes konden van de wagens vallen, goeie mechanics, goede shooter ook.
Dat belooft voor wat mafia 2 zal worden, bring it on!
Dan heb je met twee games in dat genre meer dan genoeg: GTA IV en Mafia 2 >>>>> SR en GF2 anytime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat lijkt wel Commander Keen als je het vergelijkt met de trailer van Mafia 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lipton16
De komende tijd komt er veel infomatie over het Mafia 2, rond 14 december schijnt er ook een gameplay trailer online te komen.
Reden tot vreugde _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:45
Wow, dit lijkt wel een heel mooi spel te gaan worden. Wat een fantastische trailer zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

soww!! wat een sfeer, super !! _/-\o_ kort maar zeer krachtig , en die muziek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Prachtige trailer, ik wacht wel even met het upgraden van m'n pc'tje :P

Die kerk in openingsshot van de trailer lijkt wel in New York te staan. Zou Mafia II dan (gedeeltelijk) in (een afspiegeling van) NYC afspelen? Voor zover ik weet zijn er niet meerdere steden aangekondigd, maar dat zou natuurlijk nog kunnen komen...
Ik zie trouwens ook verschillende weersomstandigheden waaronder winter, zou het dan eindelijk een keer mogelijk zijn om een sandbox game in een wintersetting te laten afspelen? Dit zou helemaal geweldig zijn, met realtime sneeuw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183418

Ziet er geweldig uit! Altijd met veel plezier deel 1 gespeeld, dus wordt wel weer tijd voor een vervolg :*)

@ hierboven, volgens mij speelt het spel zich wel in 2 steden af, dacht ergens gelezen te hebben dat het gedeeltelijk in New York is en gedeeltelijk in San Fransisco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:25
Ik vind dat de TS wel een (grote) update mag ontvangen, ik wil hier best aan meewerken, maar zou het zonde vinden als GG85 al bezig is...Iemand zin om te helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Het duurt nog een jaar voordat hij uitkomt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:10
naja, in ieder geval een mooie najaarstopper in de maak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooie trailer! Jammer dat we nog zo lang moeten wachten, maar de kwaliteit staat voorop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:25
In een jaar tijd kan dit topic dus heeeeel groot gaan worden ;) Er is nu al wat meer bekend over de game, dus ik zal contact opnemen met GG85 om het een en ander te veranderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-04 22:03

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik denk dat ik mijn pre-order alvast ga plaatsen :P Hoeveel sfeer kan een trailer ademen?
Deeltje I staat nog steds heel hoog in mijn favorietenlijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:29

Dhrax

Prog Lord

Hopelijk gaan we deel 1 weten te overtreffen kwa verhaallijn.

Dit word hoe dan ook een topper ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Wauw, erg stoer in elkaar gezet. Beetje Little Richard eronder en het is geslaagd. Ik kan iig niet wachten!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:59
Ik ben blij dat het nog een jaar duurt want eerder zal er bij geen geld beschikbaar zijn voor een heel nieuw gamepctje :) En dan kan ik ondertussen nog een stuk of 3 x mafia 1 uitspelen.

Dit is gewoon zo'n spel waar je een nieuwe pc voor koopt. NU maar hopen dat ze het nergens verzieken.

• Jorn1986
WAUW die kerstmis-trailer van Mafia2 is geweldig!

Nou nog afwachten waar ik hem voor zal gaan kopen, of de PC of de PS3... ik hoop dat er een demo komt voor de PC zodat ik weet of hij een beetje lekker draait of niet.

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Woehoe dat ziet er echt nice uit. :D

Die trailers zijn ook geweldig. :D

En of ie op mijn pc draait, denk dat er wel wat upgrades nodig zullen zijn, maar dat is het wel waard, mafia 1 kennende. 8)

[ Voor 46% gewijzigd door Joopieboy op 18-12-2008 16:36 ]

• B-Buster
Supergave trailer, dit wordt ongetwijfeld de game van 2009 voor mij. Laatst Mafia nog gespeeld, kan gewoon nog steeds prima mee die game, geweldige prestatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 26-12-2024
Wauw, heb net even met rillingen over mijn rug naar de trailer gekeken en dat kwam niet omdat het koud is. :D Ik speelde laatst Mafia 1 en als er iets is wat dat spel heeft is het wel een geweldige sfeer. Toch - jaja, verklaar me maar voor onnozel ;) - merkte ik wel dat het spel al weer wat jaartjes oud is waardoor ik het uiteindelijk naast me neer heb gelegd. Er waren net iets teveel kleine irritaties die we vandaag de dag niet meer hebben in dit soort games waardoor ik ermee ben gestopt. Vernieuwend was het spel in ieder geval wel voor zijn tijd. :)

Maar die trailer van Mafia II, wauw. Ben echt benieuwd of ze erin slagen een goede jaren 60 sfeer (toch?) neer te zetten maar daar lijkt het wel op. Kan niet wachten. :D

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:20
Ik meende dat het eind jaren 40 was begin 50. Mafia 1 was voor mij ook 1 van de beste games ooit gemaakt het verhaal, de sfeer en graphics (voor z'n tijd) waren gewoon briljant. Je werd gewoon mee geslepen met het verhaal dat na mijn mening gewoon de kwaliteit heeft van bijvoorbeeld GTAIV. Misschien wel jammer dat het niks met het verhaal van deel 1 te maken heeft. Ik had begrepen dat hij zowel voor de consoles als voor de PC gelijk uit kwam?

[ Voor 9% gewijzigd door Metalbuster op 23-12-2008 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:09
Metalbuster schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 21:56:
Ik had begrepen dat hij zowel voor de consoles als voor de PC gelijk uit kwam?
WAT!!!!! ..... ook voor de Consoles ???

als ze maar niet de besturing van een console in de PC versie gooien dan is er weer een game verziekt.

Ik heb al zeer goede titels dit jaar gewon niet gekocht om dat de Console achtige besturing er in zat ....

Gelukkig hebben ze het bij GTA 4 het wel goed gedaan alleen de grafx en de bugs zijn daar gewoon niet meer van deze tijd.
Maar goed dat is een ander topic.

Maar hopelijk wordt Maffia 2 vele malen beter en vele malen langer dan deel 1 :) dan wordt het smullen geblazen.

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ravw schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 22:46:
[...]

WAT!!!!! ..... ook voor de Consoles ???
*knip* laat zulke reacties maar achterwege

Of denk jij altijd in clichés en vooroordelen?

Of mag ik de game niet spelen misschien? Ik ben net zo goed een grote fan van mafia 1, maar je wil mij het plezier ontnemen om mafia 2 te kunnen spelen, een game waar ik al jaren op wacht? Als ik maar één game zou mogen spelen in 2009 zou het waarschijnlijk mafia 2 zijn. Mafia 1 staat zeker in m'n top 3 beste games ooit gespeeld...

Toen kon ik mafia 1 nog perfect spelen met 256 Mb ram, XP en een geforce 2. Nu zal ik no way mafia 2 kunnen spelen met m'n huidige pc (min end 2006 spec), en ik ben niet van plan om te upgraden voor een paar games die ik ook op m'n ps3 kan spelen.

3rd person rondlopen en rondrijden gaat trouwens het beste met analoge controls (controllers)

Ga jij idd maar terug een berg nieuwe hardware kopen in het najaar van 2009, drivers updaten, klooien met settings, kopieerbeveilingen slikken, enz... Dan schuif ik in 'fall 2009' mafia wel in m'n ps3 om lekker relax op m'n 42inch plasma te gamen.

De kreet 'consoleport' schade schande enz... is tegenwoordig meer een loze schreeuw op fora om interessante te doen, dan dat er echt iets van aan is. Als het dan toch een port wordt die je niet bevalt, koop 'em dan niet of ga tegen dan een xbox halen aan 50 euro of zo

[ Voor 5% gewijzigd door PromoX op 24-12-2008 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Laten we de discussie over de verschillende platformen maar weer stopzetten, voordat het al te onvriendelijk gaat worden. Het is sowieso offtopic hier.

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 2 ... 21 Laatste