• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:29
Tsurany _O_ 100% mee eens.

post dit trouwens op f.gamer.nl, daar zijn ze allemaal veel te positief

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:44
Net de game uitgespeeld vond het verhaal lafjes in het begin maar aan het eind toch wel iets spannender.
Wat ik een beetje miste was natuurlijk een romance voor Vito hij heeft de dames bijna niet aangeraakt kan me herinneren dat in deeltje 1 de hoofdrolspeler wel een liefie had en deze vermoord werd????(kan me het verhaal niet meer goed voor de geest halen)

Overal gezin de missies vaak veel van hetzelfde helaas. Free roam optie mis ik niet aangezien ik dat in deeltje 1 ook niet gebruikt heb. Auto pimpen ook bijna niet gebruikt gewoon een auto gepakt wanneer ik eentje nodig had.
Graphics prima maar wel een beetje veel van hetzelfde vooral veel dezelfde voetgangers en auto's....besturing van de auto's vond ik goed...lekker driften op simulation modus...en lekker sliden door de bocht met de handrem erop heb me prima vermaakt.

Verder wel kleding gekocht maar wapens altijd tijdens de missie gekregen dus niet gebruik gemaakt van de gunshop...oke een keer voor de lol overvallen.

Eigenlijk denk ik ook dat het verhaal verder gaat met de DLC.

[ Voor 3% gewijzigd door Michel242186 op 02-09-2010 21:42 ]

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-10 14:43

Arfman

Drome!

Wat een buttverhaal zit er toch in :')
Net Chapter 11 uitgespeeld, wat er daarin/daarna gebeurt had ik zelfs nog beter kunnen verzinnen. Zal niks spoileren maar dit gaat weer van m'n harde schijf af, het verhaal is echt totaal niet boeiend en dat is voor mij toch wel belangrijk, als ik wil freeroamen doe ik dat wel met een ander spel, die is daar veel beter in IMHO.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

RichardvdD schreef op donderdag 02 september 2010 @ 21:31:
Tsurany _O_ 100% mee eens.

post dit trouwens op f.gamer.nl, daar zijn ze allemaal veel te positief
Oh ik weet nog wel wat voor rel ik daar veroorzaakte toen ik deel 1 begon af te kraken. Oh en perm-ban op gamer.nl, dus dat gaat ook niet ;).

Heb het spel bijna uitgespeeld, zit nu in chapter 14. Naar het einde toe zijn de vuurgevechten wel veel beter maar nog steeds enorm schaars.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Heb hem ook zojuist uitgespeeld. Moet zeggen dat ik redelijk positief ben.
Vind het de prijs niet geheel waard, maar alles bij elkaar toch een redelijk boeiende game.

Baal er nu hoofdzakelijk van dat Mafia 1 voor geen meter draait op m'n systeem. En dat terwijl 2 prima gaat... Heb deel 1 namelijk nooit gespeeld.

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Net uitgespeeld, was ook wel heel erg kort. Iemand een idee waar ik alle playboy pics kan vinden? Geen zin het allemaal in het spel te gaan verzamelen ;)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:12

MsG

Forumzwerver

Dat is inderdaad jammer. Het is een mooi stuk gamehistorie. Hij werkt dus niet op Windows 7 oid?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:10

Willybubba

Nut up or shut up.

Tsurany schreef op donderdag 02 september 2010 @ 20:06:
Ik denk dat de helft van de content ontbreekt, zou me niks verbazen als je daar straks extra voor mag betalen.

Edit: Echt wat een klote stuk als je moet vluchten van die spleetogen, al twee keer kapot geschoten terwijl ik niet eens de kans krijg een straat in te duiken of wat dan ook. Waarom moet ik ALTIJD rijden terwijl als ik zou schieten het allang opgelost zou zijn.
Inderdaad, daar zat ik ook mee. Chapter 14 zit ook zo'n stuk. Dat ze je 1-shot-killen dwars door je raam heen terwijl je geen enkele kans hebt terug te vechten :|

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• MsG

MsG

Forumzwerver

Spelen jullie op hard ofzo? Ik heb amper problemen gehad. Behalve bij een paar spelcrashes bij achtervolgingen en dat Derek-stukje. Speelde op medium.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Nee maar af en toe zitten er wel idiote stukken in, zeker die car chase waar ik het over had. Dan kan je er soms gewoon niks aan doen terwijl die normale vuurgevechten een walk in the park zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:20
MikeyMan schreef op donderdag 02 september 2010 @ 22:03:
Heb hem ook zojuist uitgespeeld. Moet zeggen dat ik redelijk positief ben.
Vind het de prijs niet geheel waard, maar alles bij elkaar toch een redelijk boeiende game.

Baal er nu hoofdzakelijk van dat Mafia 1 voor geen meter draait op m'n systeem. En dat terwijl 2 prima gaat... Heb deel 1 namelijk nooit gespeeld.
Dat is jammer. Bij mij draait ie perfect. Alleen soms met afsluiten blijft ie ff hangen. Maar beeld, geluid prima in orde. (Win7 pro 64 bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Wat een einde zeg, begon er net lekker in te komen, wat ging er precies gebeuren, cutten ze die shit af. Wat een afganger zeg. Voelt echt een verspilling van al me tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Laatst online: 00:50
Ik kwam deze post tegen op het officiele Mafia 2 forum en alhoewel ik met plezier Mafia 2 voltooid heb ben ik het hier roerend mee eens:
It actually makes me laugh how anyone can accept this game. It is unpolished, unfinished and beyond all incomplete. It simply cannot be defended. Nobody can say that the features they cut would have been bad. They would have been good and at least increased the replayability of the game somewhat. People who defend the game now will see themselves maybe repeating the process another one or two times at most. There is not enough content and I believe we have all been scammed. With 2k announcing that the game is complete, this actually makes them look worse as the game has seemingly entire segments missing.

Let's first look at the reasons that prove it is incomplete.

- Entire character back-storys appear missing. We as Vito only see his mother once, and this is supposed to have some kind of impact on us when he receives the news in prison. Missions involving his mother were cut. And if 2k comments that nothing was cut, then the entire script fails to begin with as no character development is present.

- Similarly, the side-quest (which it certainly should have been) between Vito and his sister was simply contrived and ridiculous. She begs for help and Vito duly delivers in the only way a gangster can. The phone call after the punches were thrown was absolutely laughable. It was scripted like a George Lucas film. 'I don't know you any more'. This line would have been effective had we actually done previous missions with Vito's sister and spent more than one cutscene with her.

- 'You have no numbers to call' text that appears when picking up the phone and the fact that Bruski proclaims that he has no missions for you when you visit the scrapyard. Again, these small details were ridiculously overlooked and again emphasise the fact that Mafia II is at least incomplete, or that segments of the story were cut.

Also, Joe speaks at some point in the game to Vito and announces that he should continue doing jobs for Derek as he is a good guy. Laughably, we only actually help him once, and the second time we visit him it ends in a blood bath as details of his father's murder arise. And what of the trunk that you can only open? Haha.

Well, we can talk about what is missing, but what is actually present is substandard as it is. Many members of this forum have picked up on the fact that Mafia II is not a story of the Mafia. The first game worked so well as we were going places, and Salieri was menacing and the cutscenes created there from were supsense filled. Mafia II fails in that we are bouncing between families and never having any true loyalty. The made man segment is rushed and unrealistic.

It is also far too linear. Awake, drive here, cutscene, shoot up, drive back. We do not stumble across a mission and there is no variety whatsoever. It is a constant circle of sleeping, driving and shooting. A popular sandbox title has variety and at least some end game content. Just Cause or Grand Theft Auto make score type content available after the game has finished. For example, parachuting missions become available after the main story and at least create some replay value. In Mafia II there is nothing to do and I would not even consider a new playthrough.

This would have been a great game 10 years ago. A formula from ten years ago does not work in 2010. And quite simply standards have improved.

We are supposed to be plunged into an immersive and ruthless story about the Mafia. All I was seeing was two guns-for-hire with seemingly no empathy or deeper thinking. Vito was only interested in money. Tommy Angelo was a much more complicated and therefore intelligent character. Mafia II is a huge dissapointment in terms of story, interaction, immersion, replayability, gameplay. The only strong point of the game is the graphics. I do not know why Mafia II has an age certificate of 18, as the target audience should have been 14 year olds who would enjoy a good cliche ridden and predictable story with added bland dialogue. Curiously, the strongest aspect of Mafia II is the voice acting.

People are also saying that there are hidden details throughout the city. Where exactly? The collectibles are a totally different section altogother. In other popular open world titles you really get the feel that there are nooks and crannies hidden throughout and that you could be the first person to walk down a particular alley or to stand on a particular building edge. Not in this game, the layout of the city backfired as it seems to have the player in mind so we do not need to use the mini map so often, as if that is a bad thing. All sense of scale is lost in this case. There are not enough darkened passages or areas where we can get a good overlook of this wonderful city that the developers claimed to have made. Arguments that the city is one of the best designed ever are false.

Even with the above points mentinoned, the player should still have the ability to roam around at his free will in some way, even if there is nothing to do apart from aimlessly fill our car with gas or perhaps drive to one of the many identical clothing stores selling equally as identical clothing.

I can continue... too many of the missions are boring and drawn out. For example, selling cigarrettes and gas stamps. It is also ridiculous that after a mission we have to drive back home to sleep, only to awake in the morning and repeat the same process over again. The driving segments would have been good had there been decisions that would impact on us as a character. The car customisation is unnecessary as there is not enough of a difference between the slowest cars and the fastest. In Mafia I, tracking down that one great looking car was worthwhile and exciting. In Mafia II, no such cars are hidden or harder to find, instead 2k holds our hand throughout and gives us one or two cars whilst we try to complete their linear tasks.

Similarly, weapon stores are unnecessary as guns are handed to us whilst going through the missions. I never found myself running low on ammunition and needing to visit one of the stores. The weapon dissapointment is further enhanced by the fact that there is no sense of kick or power between the worst pistol and the best machine gun. One or two shots from both will kill an enemy. In other games, receiving a new weapon is exciting and worthwhile to do as we know it will impact on our ability to take down an enemy as well as our longevity in shoot outs. Not the case here, however.

All in all, I think anyone enjoying this game currently will reevaluate their opinion and indeed their purchase in a month or two time, as they realise that Mafia II lacks content and a 60 buck price tag is ludicrous. They intend to also sell us content as DLC that should have been in the game to begin with. As you can tell, I'm saddened and angered by what a failure Mafia II is.
Ik weet dat het een lange read is, maar het is zeker de moeite van het lezen waard en ik wilde het jullie dan ook niet onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-10 11:37

Eagle Creek

Breathing security

Post gelezen, maar kan niet zeggen dat ik het 100% met hem eens ben. Zijn algehele toon is erg negatief, en dat merk je op in de voorbeelden die hij geeft. Zoals hij Mafia 2 afkraakt, vind ik té.

Wel vind ik de rode lijn in zijn verhaal kloppen. Er zijn erg veel punten waarvan je kunt zeggen "het is niet af", of "dit had beter gekund". Het gevoel van een 'rushed game' kwam het sterkste bij mij op. Het spel heeft namelijk stapels elementen in zich die het een topgame hadden kunnen laten maken. Maar niet in de juiste verhouding..

Het is alsof ze drie sterren- ingrediënten hebben genomen, het onafgewogen op een bordje hebben gelegd, en door een ober naar binnen hebben laten rennen.

Neem nu het voorbeeld dat men zegt zich te hebben willen richten op de verhaallijn. Een Hollywood-film, waarin jij de controle overneemt. Ik krijg hiervan sterk het gevoel dat dit té aanwezig is. Typisch een geval van developers met een topidee, wat te ver doorslaat.

En dan het ontbreken van de side-missies. Geen menu zonder sausje, garnering of kruiden. Het voegt juist de smaak toe.

Owja:
How is it that DLC is available so soon?

The DLC was developed while they were developing the main game, and was always intended for DLC. This business model is becoming more popular because it makes sense from a production standpoint.
Ik hoop -ten zeerste- dat er een Mafia 3 komt. "Delen 2" vallen vaak tegen. Men heeft het succes geproefd in deel 1, en wil dat evenaren. Men verliest de balans enerzijds, het publiekt verwacht te veel anderzijds. In een deel 3 kan dat schromelijk goed worden gemaakt.

[ Voor 8% gewijzigd door Eagle Creek op 03-09-2010 03:24 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik ben nu bij chapter 11 maar het is maar een saaie game, tot nu toe. Ik heb steeds nog het gevoel dat het nog moet komen.

Wat me vooral irriteert is het trage acteren. De cutscenes zijn traag en oninteressant. De opdrachten zijn simpel en eentonig. Het is niet uitdagend om buiten de missies om wat rond te rijden. Verandert dat nog als je het uitgespeeld hebt? Of is het dan ook niet meer te spelen?

Al met al valt er maar weinig te beleven en ben je als speler slaafje van de game. Er is weinig ruimte voor eigen inbreng. Gewoon doen wat ze zeggen en het rode lijntje op de map volgen.

[ Voor 20% gewijzigd door Room42 op 03-09-2010 03:24 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Eagle Creek schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 03:19:
Post gelezen, maar kan niet zeggen dat ik het 100% met hem eens ben. Zijn algehele toon is erg negatief, en dat merk je op in de voorbeelden die hij geeft. Zoals hij Mafia 2 afkraakt, vind ik té.

Wel vind ik de rode lijn in zijn verhaal kloppen. Er zijn erg veel punten waarvan je kunt zeggen "het is niet af", of "dit had beter gekund". Het gevoel van een 'rushed game' kwam het sterkste bij mij op. Het spel heeft namelijk stapels elementen in zich die het een topgame hadden kunnen laten maken. Maar niet in de juiste verhouding..

Het is alsof ze drie sterren- ingrediënten hebben genomen, het onafgewogen op een bordje hebben gelegd, en door een ober naar binnen hebben laten rennen.

Neem nu het voorbeeld dat men zegt zich te hebben willen richten op de verhaallijn. Een Hollywood-film, waarin jij de controle overneemt. Ik krijg hiervan sterk het gevoel dat dit té aanwezig is. Typisch een geval van developers met een topidee, wat te ver doorslaat.

En dan het ontbreken van de side-missies. Geen menu zonder sausje, garnering of kruiden. Het voegt juist de smaak toe.

Owja:

[...]

Ik hoop -ten zeerste- dat er een Mafia 3 komt. "Delen 2" vallen vaak tegen. Men heeft het succes geproefd in deel 1, en wil dat evenaren. Men verliest de balans enerzijds, het publiekt verwacht te veel anderzijds. In een deel 3 kan dat schromelijk goed worden gemaakt.
Dat is nu juist het hele punt, als ze een film willen voorschotelen waarin jij de hoofdrol speelt zorg dan in ieder geval voor een goed verhaal, inclusief personages met diepte. Zoals hij zegt zou ik het niet beter kunnen verwoorden:
Entire character back-storys appear missing. We as Vito only see his mother once, and this is supposed to have some kind of impact on us when he receives the news in prison. Missions involving his mother were cut. And if 2k comments that nothing was cut, then the entire script fails to begin with as no character development is present.

We are supposed to be plunged into an immersive and ruthless story about the Mafia. All I was seeing was two guns-for-hire with seemingly no empathy or deeper thinking. Vito was only interested in money. Tommy Angelo was a much more complicated and therefore intelligent character. Mafia II is a huge dissapointment in terms of story, interaction, immersion, replayability, gameplay. The only strong point of the game is the graphics. I do not know why Mafia II has an age certificate of 18, as the target audience should have been 14 year olds who would enjoy a good cliche ridden and predictable story with added bland dialogue. Curiously, the strongest aspect of Mafia II is the voice acting.
Edit: als je dit spel als film zou moeten beoordelen dan zou de score niet hoger uitkomen dan een 3 op zijn hoogst.

[ Voor 25% gewijzigd door outlandos op 03-09-2010 03:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Klopt, en dat is erg jammer. En wat de reden daar nu voor is: budget, "gedoe" in de organisatie of whatever.. Het verhaal zoals nu geleverd bevat gaten, en dat is zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Heb net YouTube: MAFIA 2: Best Gameplay Trailer - GamesCom 2009 [HQ] bekeken,

Comment (hier op GoT) was De missie in de vid is een missie voor Derrick. heb dus echt het idee dat ze er nogal veel uitgeript hebben.

Nu las ik weer elders dat er een DLC uit gaat komen door Derrick. Iemand hier iets van bekend?

Als ik die video zo zie, denk ik meteen, "Wow, gave game, die moet ik hebben!".
Hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Eagle Creek schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 04:17:

Comment (hier op GoT) was De missie in de vid is een missie voor Derrick. heb dus echt het idee dat ze er nogal veel uitgeript hebben.

Nu las ik weer elders dat er een DLC uit gaat komen door Derrick. Iemand hier iets van bekend?

Hebben jullie dat ook?
Ik heb al 60 Euro uitgegeven voor de Deluxe version op Steam en nu willen ze enkele weken na de release alweer geld van me vangen voor wat extra content die eigenlijk gewoon in de game zelf had moeten zitten of via een patch (gratis) beschikbaar gesteld zou moeten worden om te gaten in de verhaallijn op te vullen..

En ja ik heb hetzelfde als ik die video zie, maar blij word ik hier allerminst van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 06-10 19:22
Eagle Creek schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 04:17:

Hebben jullie dat ook?
De eerste DLC zal qua verhaal niet veel met zich meebrengen en zal puur om arcade missies gaan voor een leaderboard.

En je hebt gelijk die video en diverse anderen zijn gewoon super en de eerste reactie op die video is inderdaad ''wow, gave game, die moet ik hebben''
Maar de dingen in de video waarop de reactie WOW is die ontbreken volledig in de uiteindelijke game.
Zoals gezegd deze game had alles in zich voor een hele goede GOTY en de trailers zijn daar het bewijs van.
Maar op een bepaald moment heeft een idioot die absoluut geen verstand van zaken heeft besloten het spel te castreren.

Mafia 2 had vooraf een hele grote fanbase (dank Mafia 1) maar doordat ze deze game dusdanig verknalt hebben zal er voor Mafia 3 geen fanbase meer over zijn. Want iedereen zal zegge: ''hey is dit niet het vervolg van die slechte game die ze kapot gemaakt hebben met al die DLC?''

@Outlandos
Ben het er zo ongeveer volledig mee eens.
Kan me wel indenken wat de reacties waren van de fanboys.

De vergelijking dat mafia 2 een 10 jaar oude game is met mooie grafix klopt volledig. Het is alsof het gemaakt is door mensen die niet doorhebben dat de eisen betreffende games omhoog gegaan zijn.

Dat met de stad klopt ook.
Vind de stad grafisch mooi en ook bruisen van het leven (veel mensen en autos) maar vind de AI van deze autos en mensen nogal slecht. Zo reed ik laatst iemand omver en zag hoe 2 mensen gewoon verder liepen en een derde bukte zich even en zei iets dat ze dood was ofzo en liep toen ook verder :|

Verder als de Devs geclaimed hebben dat het de beste stad ooit gemaakt is in een game dan moeten ze echt stoppen met de drugs.
Mooi is hij maar verre van de beste. De stad is veels te klein, alle winkels zien er hetzelfde uit van binnen en de verkoper/ster is ook altijd hetzelfde. Verder valt er absoluut niets te ontdekken of te doen in de stad en dingen die ik had verwacht voor een game die zich in de betreffende periode afspeelt ontbreken (zoals een drive-in) ontbreken.
Vind het bv gaar dat er een auto handel is in de game en dat deze zelfs terug te zien is in een cutscene maar dat je er niet naar binnen kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Dat laatste stukje van dat youtube filmpje zat niet in de game toch?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-10 14:43

Arfman

Drome!

Gelukkig, ben niet de enige die het belachelijke script is opgevallen, zeker na missie 11.

spoiler:
Toen je zus opbelde om je uit te kafferen omdat je haar vriendje in elkaar had gerost, had ik echt zoiets van "whatevs, biaaaatch". In een normaal spel met goede verhaallijnen had dit impact gehad, had je gebaald, geprobeerd het goed te maken, etc. Maar hier zie je je zus 1 of 2 keer in het hele spel, als dat wijf dan begint te zeiken moet ze maar opzouten, ik hoop dat ze rectaal wordt gepenetreerd met een bezemsteel door die gast :D :P

Zouden ze overigens ook met de scriptschrijvers van dit spel moeten doen ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unagi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-08 14:42

Unagi

Always aware...

De meeste belachelijke fout in het script vind ik wel dat er in het begin wordt aangegeven dat je bij Bruski missies/jobs kan doen, maar dat hij je elke keer weer verteld dat hij momenteel geen werk voor je heeft. Duidelijk gevalletje van uitgesloopte content en vergeten de cutscene aan te passen waarin naar de content wordt gerefereerd. Zo ben ik een stuk of 5x voor niks naar Bruski gereden, gelukkig kan je uit wraak wel z'n eigen auto's in de crusher gooien :P

Dat sommige mensen het spel verdedigen snap ik enigsinds wel, het is een zeer mooi spel qua graphics/sfeer. En dat de verhaallijn linear is boeit mij en vele anderen niet. Ook de missies waar je bijv sigaretten uit de goede doos moet pakken vind ik wel wat hebben, is tenminste weer eens iets anders (en leuk gedaan imo). Je proeft bij dit spel gewoon dat het heel goed had kunnen zijn. Jammer dat ze het zo verkloot hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cafe Del Mar
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:46
Unagi schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 10:11:
Ook de missies waar je bijv sigaretten uit de goede doos moet pakken vind ik wel wat hebben, is tenminste weer eens iets anders (en leuk gedaan imo). Je proeft bij dit spel gewoon dat het heel goed had kunnen zijn. Jammer dat ze het zo verkloot hebben.
Vergelijking met Mafia1. Moest je in de haven kratten met een Canadese vlag op in zo'n Bedfold truck laden. Dat ging bepaald niet snel. Maar voordien had je die truck moeten volgen naar een magazijn en de bestuurder "overtuigen" om papieren af te geven. In de haven zelf volgde nog een pittig vuurgevecht en een f*** zoektocht naar de kratten.

In mafia2 is het echt wel HEEL lineair. Als er iets in de fik staat en je moet ontsnappen, zijn alle mogelijkheden mooi afgesloten. In Mafia1was dat anders: hier is de haven, ergens staan kisten, trek uw plan. Of wanneer je iemand moest neerleggen in de haven: zoek het maar uit, ergens is die klootzak wel te vinden.
In M2 is alles zo evident en voorgekauwd :'( . Zoals hierboven al aangehaald, nog nooit ammo of wapens tekort gehad. Als je in M1 uit dat Hotel kwam gesproken (missie The Whore denk ik, achteraf kreeg je wel spijt dat je in de cutscene de hoer had laten ontsnappen, maar bon) en je moest de flikken op het dak neerleggen, als je daar niet voorzichtig met wapens/ammo omsprong, kon je met uw vuisten tegen een Colt1911 beginnen.

De missies zijn ook belachelijk kort en niet met elkaar verbonden. Je wordt wakker, rijdt naar de andere kant van de map, plaatst een kogen tussen iemand zijn ogen, rijdt minstens 2 keer nog eens heel de map door en gaat dan terug slapen. Saai en kort. Enige uitzondering van gelinkte missies:
spoiler:
Je rijdt weer maar eens naar huis, zit uw zussie te huilen op uw dorpel, je "overtuigt" haar vriendje. Nadien wordt uw huis opgewarmd :). Volledig mee eens dat deze missie er maar half verwrongen is bijgesleurd. Het geheel past niet in het verhaal.

Het feit dat je een aantal garages hebt waar je meteen aan al uw auto's aankan, is ook niet meteen om over naar huis te schrijven. Het concept auto's en garage was bij M1 veel beter uitgewerkt.

Wel veel beter en cooler is het lockpick gedoe. Een belachelijke wagen, daar hoef je maar 1 pinnetje te regelen. Bij een duur model, krijg je er 5 te doen. Dat is wel goed gedaan vind ik. Je kan meteen alle auto's "lenen", maar het duurt voor een dik model gewoon veel langer.

Het verschil tussen auto's was in M1 wel beter ook weer. Die eerst auto's, eer die gestart raakten. Holly shit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Sigaretten uit de goede doos pakken is een leuke missie? Komop zeg, daar is toch werkelijk geen zak aan? Stuk of 10 keer een gekleurd doosje pakken en die weggooien. En wanneer er dan eindelijk actie komt doe je zelf amper wat.
Volgens mij ben je meer tijd met zulke domme missies kwijt dan met daadwerkelijk actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Cafe Del Mar schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 10:34:
[...]

Vergelijking met Mafia1. Moest je in de haven kratten met een Canadese vlag op in zo'n Bedfold truck laden. Dat ging bepaald niet snel. Maar voordien had je die truck moeten volgen naar een magazijn en de bestuurder "overtuigen" om papieren af te geven. In de haven zelf volgde nog een pittig vuurgevecht en een f*** zoektocht naar de kratten.

In mafia2 is het echt wel HEEL lineair. Als er iets in de fik staat en je moet ontsnappen, zijn alle mogelijkheden mooi afgesloten. In Mafia1was dat anders: hier is de haven, ergens staan kisten, trek uw plan. Of wanneer je iemand moest neerleggen in de haven: zoek het maar uit, ergens is die klootzak wel te vinden.
In M2 is alles zo evident en voorgekauwd :'( . Zoals hierboven al aangehaald, nog nooit ammo of wapens tekort gehad. Als je in M1 uit dat Hotel kwam gesproken (missie The Whore denk ik, achteraf kreeg je wel spijt dat je in de cutscene de hoer had laten ontsnappen, maar bon) en je moest de flikken op het dak neerleggen, als je daar niet voorzichtig met wapens/ammo omsprong, kon je met uw vuisten tegen een Colt1911 beginnen.

De missies zijn ook belachelijk kort en niet met elkaar verbonden. Je wordt wakker, rijdt naar de andere kant van de map, plaatst een kogen tussen iemand zijn ogen, rijdt minstens 2 keer nog eens heel de map door en gaat dan terug slapen. Saai en kort. Enige uitzondering van gelinkte missies:
spoiler:
Je rijdt weer maar eens naar huis, zit uw zussie te huilen op uw dorpel, je "overtuigt" haar vriendje. Nadien wordt uw huis opgewarmd :). Volledig mee eens dat deze missie er maar half verwrongen is bijgesleurd. Het geheel past niet in het verhaal.

Het feit dat je een aantal garages hebt waar je meteen aan al uw auto's aankan, is ook niet meteen om over naar huis te schrijven. Het concept auto's en garage was bij M1 veel beter uitgewerkt.

Wel veel beter en cooler is het lockpick gedoe. Een belachelijke wagen, daar hoef je maar 1 pinnetje te regelen. Bij een duur model, krijg je er 5 te doen. Dat is wel goed gedaan vind ik. Je kan meteen alle auto's "lenen", maar het duurt voor een dik model gewoon veel langer.

Het verschil tussen auto's was in M1 wel beter ook weer. Die eerst auto's, eer die gestart raakten. Holly shit :).
Tommy Angelo had het zelf niet beter kunnen zeggen. Sterker nog hij kan helemaal niks meer zeggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ljt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 10:24

ljt

Ben het toch ook wel eens met de meerderheid hier. Deel 1 was echt top en deel 2 gaat er niet overheen, sterker nog het is zelfs iets minder.

Wellicht dat de DLC nog iets goed maakt maar na het spel gespeeld te hebben twijfel ik wel of ik die moet gaan kopen.

Gelukkig heb ik hem in de aanbieding gekocht voor 29 euries :) hier bij de saturn. Voor meer geld zou ik me toch wat bekocht voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Toch vond ik die dwangmatige handelingen ook wel leuk hoor, dat met kisten. Alleen zoiets had in het begin gemoeten als werkvolk, dat je echt zoiets hebt van, dit is kut, dit wil ik niet doen, precies het beeld wat het digitale poppetje ook krijgt. De kisten tillen vond ik dan bij zowel deel 1 als 2 wel tof.

Bij Mafia 1 krijg je de mafioso waar je tegen opbotste nooit van je weg. Ze jatten andere auto's en gingen weer achter je aan. Prachtig was dat. Ook het stelen vond ik toffer, al had Mafia 1 soms een rare bug waardoor je uiteindelijk in free ride sommige auto's niet kon die wel zouden moeten kunnen. Maar dat je niet meteen elke auto kon stelen behalve rijdende varianten vond ik erg tof gedaan. Ipv dat je nu meteen alles kan. De mini-game opzich vond ik wel oke, maar had liever gezien dat je dus niet meteen alles kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Maar dat je niet meteen elke auto kon stelen behalve rijdende varianten vond ik erg tof gedaan
Dat vond ik persoonlijk wel suf eerlijk gezegd. Ik vind het huidige systeem beter.
(Qua stelen dan wel te verstaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Nou ja het is toch realistisch? een duurdere auto heeft niet per se hetzelfde slot systeem als een simpele auto, maar dan er meer van, zoals deeltje 2 wel doet voorkomen. Eerder een moeilijker slot die niet zomaar te kraken is, zonder dat je weet hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 22:49
Eagle Creek schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 14:53:
[...]

Dat vond ik persoonlijk wel suf eerlijk gezegd. Ik vind het huidige systeem beter.
(Qua stelen dan wel te verstaan)
Vond het oude systeem realistischer en het is ook een extra verdienste. Iedereen weet dat de opeltjes uit de jaren 80 bv. simpel open te breken waren en een mercedes of Bmw uit die tijd was toch een klusje waar iets meer kunde bij kwam kijken. (nee ik heb het zelf niet geprobeerd :p)

Elke maloot kan natuurlijk een paar schuifjes op de goed plek zetten en bij mij is het verschil tussen 1 en 5 hoogstens 4 sec ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 03-09-2010 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Beakzz schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 17:18:
[...]

Vond het oude systeem realistischer en het is ook een extra verdienste. Iedereen weet dat de opeltjes uit de jaren 80 bv. simpel open te breken waren en een mercedes of Bmw uit die tijd was toch een klusje waar iets meer kunde bij kwam kijken. (nee ik heb het zelf niet geprobeerd :p)

Elke maloot kan natuurlijk een paar schuifjes op de goed plek zetten en bij mij is het verschil tussen 1 en 5 hoogstens 4 sec ;)
Was inderdaad realistisch geweest dat je even moet bijleren zodra er een nieuwe generatie auto's is.

Dat je gewoon op 1 of 2 momenten in de game even terug gaat naar de vent die de lockpicks verkoopt en hij effe laat zien hoe het wel gaat.

Bv wanneer:
spoiler:
je uit de gevangenis komt is het toch opeens 6 jaar later en is het qua auto's toch weer aardig wat veranderd. Het was dus realistisch geweest als je dan niet de nieuwe autos kunt kraken zonder eerst even bij die gast langs te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Het idee van het lockpicken vind ik wel leuk; je hebt én handwerk, én de keuze uit een raampje smashen of een slot stilletjes verslaan.

Overigens:
Hi!
- 'You have no numbers to call' text that appears when picking up the phone and the fact that Bruski proclaims that he has no missions for you when you visit the scrapyard.
Je kunt de telefoon wel degelijk gebruiken wanneer je gezocht wordt door de politie.

Ik zit nu in hoofdstuk 6 overigens, maar heb tot nu toe genoten van elke speelminuut hoor. Vanaf wanneer raakte jullie verveeld?

[ Voor 12% gewijzigd door Eagle Creek op 03-09-2010 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zit nou in laatste chapter en verveeld heeft het mij geen moment, maar ben het wel eens maar wat inmiddels al wel bekend is, de game had veel meer kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Eagle Creek schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 21:52:
Het idee van het lockpicken vind ik wel leuk; je hebt én handwerk, én de keuze uit een raampje smashen of een slot stilletjes verslaan.

Overigens:
Hi!

[...]

Je kunt de telefoon wel degelijk gebruiken wanneer je gezocht wordt door de politie.

Ik zit nu in hoofdstuk 6 overigens, maar heb tot nu toe genoten van elke speelminuut hoor. Vanaf wanneer raakte jullie verveeld?
Je kan de politie afkopen, dat is het enige. Geen mensen bellen voor dingen.

Ik raakte niet echt verveeld, al vond ik het rijden wel erg lang vaak. Maar het was heel snel voorbij, terwijl de binding met de personen er niet echt komt omdat het zo snel verteld wordt en de helft van de content er uit is gehaald. Had de game binnen 2 dagen oid uit, daarna kun je dus ongeforceerd niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy

Overigens:
Hi!

[...]

Zoals gezegd het enige wat je ermee kunt doen is zorgen dat de politie niet meer achter je aanzit. En in 1 missie moet je naar een telefoon om iemand te bellen.

Aangezien je dat bericht krijgt ga ik er vanuit dat je origineel misschien mensen had kunnen bellen voor missies ofzo maar dat dit een van de dingen is die 2K in hun wijsheid verwijdert heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos

Overigens:
Hi!

[...]

Ik heb nu net chapter 14 voltooid en vond dat toch wel een langdradige missie waar bekend wordt dat x y heeft gedood maar daar wordt verder helemaal geen achtergrond informatie over gegeven.. misschien komt dat nog idk, zijn er eigenlijk 15 of 16 chapters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Outlandos schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 22:56:
[...]

Ik heb nu net chapter 14 voltooid en vond dat toch wel een langdradige missie waar bekend wordt dat x y heeft gedood maar daar wordt verder helemaal geen achtergrond informatie over gegeven.. misschien komt dat nog idk, zijn er eigenlijk 15 of 16 chapters?
15.

En als je klaar bent zul je denk ik een beetje vloeken en vragen waarom er zoveel gaten in het verhaal zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:11

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik hoor eigenlijk niemand over de muziek in de game. Vanaf het moment dat ik de game startte, was ik al verkocht door de geweldige, toepasselijke muziek. Nu weet ik dat ik voor alleen muziek ook een cd op kan zetten ;), maar ik vind de sfeer toch echt heel goed neergezet. Aangezien ik net mijn 1e auto heb gestolen, moet ik nog heel veel doen in het spel, maar tot nog toe, vind ik het wel erg leuk.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-10 19:56

Austin

Uit een boek

De muziek draagt zeker bij aan de sfeer in het spel !
Dat is iets wat ze wel goed hebben gedaan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens:
Hi!

[...]

Ik begin aan hoofdstuk 15 en vind het nog steeds prima te doen!

In eerste instantie verwachtte ik net als iedereen heel veel van de game, maar al gauw werd behoorlijk negatief gedaan.
Gelukkig blijkt het allemaal best mee te vallen!

Ik verheug me zelfs op de de overige chapters die op 7 september uit moeten komen.

@jorgen:

Over de sfeer is echt van alles gezegd en ja, daar hoort de muziek uiteraard bij.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2010 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Verwijderd schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 02:24:
[...]

Ik begin aan hoofdstuk 15 en vind het nog steeds prima te doen!

In eerste instantie verwachtte ik net als iedereen heel veel van de game, maar al gauw werd behoorlijk negatief gedaan.
Gelukkig blijkt het allemaal best mee te vallen!

Ik verheug me zelfs op de de overige chapters die op 7 september uit moeten komen.

@jurgen:

Over de sfeer is echt van alles gezegd en ja, daar hoort de muziek uiteraard bij.
de DLC die komt zullen geen overige chapters zijn.
In de DLC speel je Jimmy iemand die niets met de Mafia 2 verhaal lijn te maken heeft en je doet missies met hem waar blijkbaar niet echt een verhaal aan vast zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Ik zit inmiddels in hoofdstuk 10, volgens de game op 45% van de progress (zou je niet zeggen), heb zo'n 8 uur gespeeld, en heb me tot nu toe elke minuut vermaakt.

Goed, "in the end" zal er misschien vanalles mis mee zijn, maar tot nu toe... heerlijke game :9 .
Jorgen schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 23:13:
Ik hoor eigenlijk niemand over de muziek in de game. Vanaf het moment dat ik de game startte, was ik al verkocht door de geweldige, toepasselijke muziek.
Absoluut waar.
Ook de muziek tijdens de missies zelf vind ik sterk.

[ Voor 57% gewijzigd door Eagle Creek op 04-09-2010 02:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
YouTube: Mafia 2 - Exclusive DLCs
moest wel effe lachen toen ik dit zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wel sterk, ja :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:30
Ik ben de Xbox 360 versie aan het spelen. Het spel is best vermakelijk, maar ik heb echt behoorlijk veel last van screen tearing. Ligt dat aan mij of heeft iedereen daar last van op de Xbox?

Edit: laat maar, andere forums staan vol met klachten zie ik 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Mr Magic op 04-09-2010 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 22:49
Haha idd en ik hoop dat de makers het ook zien en daarna het licht :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsy schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 02:39:
[...]

de DLC die komt zullen geen overige chapters zijn.
In de DLC speel je Jimmy iemand die niets met de Mafia 2 verhaal lijn te maken heeft en je doet missies met hem waar blijkbaar niet echt een verhaal aan vast zit.
Dat is jammer, het zijn dus missies i.p.v chapters..
Het maakt me niet zoveel uit of ik in de huid van iemand anders kruip, de omgeving zal er niet anders door uit gaan zien.

Verder vind ik het goedkoop v/d maker om die DLC zo snel na de release v/d game uit te brengen.
Die hadden ze gewoon bij de game in moeten proppen of het gratis maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:43

mux

99% efficient!

WC's schoonmaken....

Kratten inladen...

Speel ik games om standaard taken te doen, daarna 1 kogel te vuren en te gaan slapen? Ik bedoel, realistisch is het vast maar WTF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Wanneer komt die nieuwe DLC uit? Ben wel benieuwd. Beetje jammer dat je nu weer iemand anders bent. Vito's einde is gewoon een to be continued, had gewoon verder kunnen gaan met die gozer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

ssj3gohan schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 12:02:
WC's schoonmaken....

Kratten inladen...

Speel ik games om standaard taken te doen, daarna 1 kogel te vuren en te gaan slapen? Ik bedoel, realistisch is het vast maar WTF?
Tja bij deel 1 moest je op een boot ook rondlopen als matroos die plees schoonmaakte. Ik vind het wel wat hebben. Net als je in het begin aldoor taxi moest spelen, als werkende man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

ssj3gohan schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 12:02:
WC's schoonmaken....

Kratten inladen...

Nou ja.. Ik kan mij goed voorstellen dat men dit niet op prijs stelt. Aan de andere kant stoor ik mij hier niet aan. Je laadt één kratje in, en je kunt weg. Je gooit 3 pakjes sigaretten, rijdt een stukje, gooit er nog twee en klaar.
Men doet alsof je hier uren mee bezig bent, en dat is niet zo.

Aan de andere kant is de hele scene an sich (filmpje, rijden, filmpje, suffe actie, filmpje, einde missie) voor veel mensen niet echt spannend. Het is ook niet echt iets wat je in een actiegame verwacht.
Maar nogmaals: ík stoor me er niet aan, mede omdat het zo kortdurig is.
Arsenius schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 13:06:
Wanneer komt die nieuwe DLC uit? Ben wel benieuwd. Beetje jammer dat je nu weer iemand anders bent. Vito's einde is gewoon een to be continued, had gewoon verder kunnen gaan met die gozer.
The Betrayal of Jimmy kwam uit met de release, en is exclusief voor de PS3.
Jimmys Vendetta komt 7 september uit.

Volgens het officiële Mafiaforum zijn er meer DLC's gepland, en komen die "binnenkort". Specifieker zijn ze daar nog niet mee. Wel is gezegd dat de DLC's ontwikkeld zijn tijdens de game, dus in principe liggen die al klaar of bijna klaar te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Mafia 2 viel mij ook zwaar tegen, en ik ben het vrijwel met alle punten in eerder genoemde Engelstalige "rand" eens. Was een groot fan van Mafia 1 (verhaal, sfeer), ondanks de vele technische problemen, maar 2 haalt bij lange na niet het niveau van 1. Zelfs de grafische engine vond ik zwaar tegenvallen op high, op het leuke 'film grain afstand effect' na.

Volgens de review hier op T.net was een van de zogenaamde pluspunten van deze grafische engine is dat je op hoge punten nog auto's ziet rijden, etc. Dat klopt, maar helaas kloppen de geschaalde-verhoudingen niet, waardoor het er vervormt uitziet, met als duidelijkst voorbeeld de vrachtwagen-wielen, het lijken wel fietsbanden, totaal uit proportie :(

De aankoop van deel 1 was in 1ste instantie al een fiasco omdat ik de (orginele) game pas na de 2e patch - ruim een jaar (!) later ofzo - echt kon spelen, daarvoor crashte die alleen maar, of werkte de savegames niet. Maar eenmaal gespeeld, verdween die vieze smaak meteen, wat een game !

Deel 2 vind ik z'n geld simpelweg niet waard, te kort (zelfs een GTA DLC is langer !), te weinig variatie, te lineair, geen side-quests, ongeloofwaardig verhaal, etc. Zelfs als Mafia 2 een jaar na deel 1 was uitgekomen (10 jaar geleden in het pre GTA tijdperk), was het nog geen topper geweest !

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik wist niet dat je out of fuel kon raken, die gaspumps staan er dus niet voor niets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Exorcist schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 17:03:
Ik wist niet dat je out of fuel kon raken, die gaspumps staan er dus niet voor niets :)
Er gaat dan zo'n lampje onderin knipperen, echter nog nooit mee gemaakt. Als je zonder fuel staat, hoe kan je dan tanken? Neem niet aan dat er een ANWB is ingebouwd?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:43

mux

99% efficient!

Dan 'pak' je toch gewoon een nieuwe auto...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Kecin schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 17:21:
[...]

Er gaat dan zo'n lampje onderin knipperen, echter nog nooit mee gemaakt. Als je zonder fuel staat, hoe kan je dan tanken? Neem niet aan dat er een ANWB is ingebouwd?
Tsjah, dat lijkt me ook niet. Of je moet eerst een telefooncel opzoeken, ANWB bellen en dan wachten? :P
Kan je beter iemand uit z'n auto sleuren ;)

Daarnaast vind ik de game best wel tof! Nog niet heel veel tijd gehad om te spelen, zit nu in chapter 4.
Maar moet zeggen dat de game wel goed bevalt. Vind het autorijden veel lekkerder gaan als in de demo.
Je hebt meer 'gevoel' met de weg en kan dan ook lekker de bochtjes om met de handrem erop :)

Zijn zeker wel toffe missies alleen als de politie je achtervolgt in hun auto, dan komen ze uit hun auto hangen met hun tommy's en schieten je hele kofferbak vol met gaten. Enigszins realistisch maar ik wil ook hun driver kapot knallen zodat de politieauto over de kop slaat :D

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
MsG schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 13:52:
[...]

Tja bij deel 1 moest je op een boot ook rondlopen als matroos die plees schoonmaakte. Ik vind het wel wat hebben. Net als je in het begin aldoor taxi moest spelen, als werkende man.
De plee maak je uiteindelijk niet schoon je zegt alleen dat je het doet.
Verder in Mafia 1 had dit tenminste een functie. Je bent matroos omdat je undercover bent, je zegt dat je de WC schoon maakt omdat je anders de sleutel voor het desbetreffende toilet niet krijgt en je moet naar het betreffende toilet omdat daar je gun verstopt is.

Bij Mafia 2 heb ik niet het gevoel dat ik de WC schoonmaak om iets te bereiken maar meer ze het spel vol moesten krijgen met activiteiten en dat het 2K niet boeide hoe saai deze waren en dat deze eigenlijk tot niets leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Laatst online: 02-08 07:38
Mooi spel al met al, maar het mist een hoop details imo.
Verschillende details hadden beter uitgewerkt kunnen worden, hiermee bedoel ik Giuseppe's winkeltje, window smashen vs. lockpicken (maakt geen verschil, behalve de tijd dat je ermee kwijt bent), winkels beroven, saaie taken uitvoeren als kratten laden etc.
Verder een soepele game, zeer makkelijk te spelen.

En wat moet ik zeggen over het einde ... slecht.

[ Voor 6% gewijzigd door Moonborne op 04-09-2010 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Wat een Kut einde zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nogmaals, als ik M2 in zijn geheel bekijk....had het allemaal zéér zeker beter gemogen.
en als ik de MAP (kaart) bekijk....die had denk ik groter geweest?
heb een poster van mafia 2 kaart aan de muur hangen hier, rechts boven in de hoek zie je duidelijk een ''ontoegankelijke'' weg lopen. (zo ook in de mafia 2 game map )
deze weg voert ons naar een dam, zodoende lijkt mij dus dat hier meer zou moeten zijn.
of zoals in de demo? maar ook in de ''full'' game, de verborgen landweggetje wat naar een uitkijkpunt leid?

verder, het schademodel....anno 2010 droevig te noemen......zoals bij GTA IV de auto nagenoeg onrijdbaar word, doordat de wielen blokkeren, krijg je in M2 enkel een bibberend wiel, paar donker plekjes op de lak en dat was de schade? :/

en het enigste gebouw wat aan flarden ging is het schuurtje / clubhuis van die hotrod gang....

enkel het sfeer, de muziek, en omgeving lieten mij iin het begin een WOW gevoel geven, later ging het toch wel op mijn zenuwen zoals die AI van dat spelwereldje.....

nog een toevoeging over het schade model van de auto's..... als je een defect motor hebt, even 2 a 3 seconden aan sleutelen, en je kan weer onbepertk verder rijden....ja sorry... waar kan ik zo een monteur vinden in rotterdam? :P

edit: wat schademodel betreft, ik had de details + physx op max staan. dus aan gebrek van details kon het niet liggen

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2010 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Zojuist het spel uitgespeeld, zo'n 18 uurtjes over gedaan. Speel dan ook relaxed.
Verhaal lafjes ben ik het mee eens, hoewel niet heel slecht.
Einde is abrupt, maar de totale suprise van iedereen heb ik niet. Het ís een verrassing, maar de story line zit vol met verraad en onverwachte dingen.
spoiler:
En dat Joe een andere afslag zou nemen zag je ook wel aankomen natuurlijk.

Verder... tja.. Toffe game, maar niet af nee.
[b][message=34628813,noline]
spoiler:
Toen je zus opbelde om je uit te kafferen omdat je haar vriendje in elkaar had gerost, had ik echt zoiets van "whatevs, biaaaatch". In een normaal spel met goede verhaallijnen had dit impact gehad, had je gebaald, geprobeerd het goed te maken, etc. Maar hier zie je je zus 1 of 2 keer in het hele spel, als dat wijf dan begint te zeiken moet ze maar opzouten, ik hoop dat ze rectaal wordt gepenetreerd met een bezemsteel door die gast :D :P
wanneer is dat dan? Ik ben nooit gebeld door haar?
Ik heb wel, toen ik nog een huis had, een keer de telefoon opgenomen, en toen ik hem oppakte kreeg ik dat ik geen nummer had om te bellen. Bug, en hier had ik Francessa moeten krijgen?
[...]

Ik heb dat meegemaakt, maar was dat geen scripted event dan?
[...]

Als je zonder staat heb je pech en stap je uit, en duw je met een andere auto je auto naar de pomp.
krijg je in M2 enkel een bibberend wiel, paar donker plekjes op de lak en dat was de schade? :/
Je ziet je auto uit elkaar vallen, deuken, etc.
Bij Mafia 1 konden je voorwielen (en misschien ook achter) eraf geschoten worden, en dat maakt het rijden vrij lastig.
Echter: als je in Mafia 2 een lekke band hebt, zal je na een minuutje alleen nog een velg over hebben. En met meer dan één velg op de weg kun je het ook vergeten hoor.
nog een toevoeging over het schade model van de auto's..... als je een defect motor hebt, even 2 a 3 seconden aan sleutelen, en je kan weer onbepertk verder rijden....ja sorry... waar kan ik zo een monteur vinden in rotterdam? :P
Tja eeh... Wat wil jij dan. Aan de kant zetten, en 10 min wachten op de tripple A die je naar de garage sleept ofzo :p?
edit: wat schademodel betreft, ik had de details + physx op max staan. dus aan gebrek van details kon het niet liggen
Schademodel wordt imo niet beïnvloed door je settings.

[ Voor 45% gewijzigd door Eagle Creek op 05-09-2010 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Eagle Creek schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 14:36:
[...]

Nou ja.. Ik kan mij goed voorstellen dat men dit niet op prijs stelt. Aan de andere kant stoor ik mij hier niet aan. Je laadt één kratje in, en je kunt weg. Je gooit 3 pakjes sigaretten, rijdt een stukje, gooit er nog twee en klaar.
Men doet alsof je hier uren mee bezig bent, en dat is niet zo.

Aan de andere kant is de hele scene an sich (filmpje, rijden, filmpje, suffe actie, filmpje, einde missie) voor veel mensen niet echt spannend. Het is ook niet echt iets wat je in een actiegame verwacht.
Maar nogmaals: ík stoor me er niet aan, mede omdat het zo kortdurig is.
Punt is dat elke vorm van actie op de laatste missies na ook gigantisch kortdurig is, vaak nog korter dan al die klote bullshit uit het spel. En dat maakt het zo'n mislukt spel. Je hoeft er zelf ook nog nooit bij na te denken, gewoon precies doen wat het spel zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Tsurany schreef op zondag 05 september 2010 @ 00:57:
[...]

Punt is dat elke vorm van actie op de laatste missies na ook gigantisch kortdurig is, vaak nog korter dan al die klote bullshit uit het spel. En dat maakt het zo'n mislukt spel. Je hoeft er zelf ook nog nooit bij na te denken, gewoon precies doen wat het spel zegt.
Het is heel erg "doe dit, doe dat". De momenten dat je zelf moet 'denken' zijn er vrij weinig, en als ze er zijn weinig uitdagend. Dat ben ik met je eens.

Zou iemand me trouwens een korte verhaalbeschrijving kunnen geven?
Ik ben slecht in 't volgen van verhalen en personages, en er komen er nogal wat voorbij.

Ik heb het gevoel dat Vito maar een beetje iedereen aan z'n laars lapt, en werkt voor wie het hem uitkomt; ook al komt daar wat verraad bij kijken. Am I right?

Re-cap?

[ Voor 45% gewijzigd door Eagle Creek op 05-09-2010 03:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Bij deel 1 was de schade wat meer gegenereerd voor mijn gevoel. Motor fixen is inderdaad jammer te makkelijk. Heb liever een fikkende motor.

Overigens kunnen wielen er ook af gereden worden als je het goed doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Nu online

BioHazard

*\o/*

MsG schreef op zondag 05 september 2010 @ 03:45:
Bij deel 1 was de schade wat meer gegenereerd voor mijn gevoel. Motor fixen is inderdaad jammer te makkelijk. Heb liever een fikkende motor.

Overigens kunnen wielen er ook af gereden worden als je het goed doet.
Is me nog niet gelukt... Wat doe ik verkeerd. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Je moet de hele tijd met je wiel tegen een paal rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Is iemands trouwens al eens vol in de zijkant van een tankwagen gereden :9 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Eagle Creek schreef op zondag 05 september 2010 @ 14:09:
Is iemands trouwens al eens vol in de zijkant van een tankwagengereden :9 ?
Uhm nee, maar denk dat ik kan raden wat er gebeurd :)

Net de Freeride mod geinstalleerd, en dat is wel lachen zeg. Eindelijk eens ouderwets rondrijden en schieten zoals mafia I en de demo :P

@hier beneden:

Heb een waarbij je eerst naar de gunshop toe moet, maar als je een trainer hebt die werkt er ook stond er.
Dus dan kan je gewoon guns regelen :)

[ Voor 40% gewijzigd door Vincitore op 05-09-2010 15:28 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Voor het schieten moet je toch wel eerst naar een gunshop right? of is er inmiddels alweer een nieuwe uit met meer opties?

Wat ik trouwens mooi vondt van het schademodel was dat ik al een paar keer een wieldop zag wegspringen :*)

[ Voor 31% gewijzigd door Sipio op 05-09-2010 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Uitgespeeld, jammer einde inderdaad.

Speel de 360 versie, dus ik hoop dat er nog een freeroam modus komt, geen zin om steeds missies te laden die ik al gedaan heb om vervolgens te cruisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Sipio schreef op zondag 05 september 2010 @ 15:26:
Voor het schieten moet je toch wel eerst naar een gunshop right? of is er inmiddels alweer een nieuwe uit met meer opties?

Wat ik trouwens mooi vondt van het schademodel was dat ik al een paar keer een wieldop zag wegspringen :*)
De free ride mod:
Je start bij Joe's appartement. Daar staan Joe en nog een kerel, maar die volgen je niet.
Je kunt in de garage vrijwel elke auto pakken die je wilt.
Je start met 500$.
Je hebt geen wapens, maar kunt die uiteraard wel kopen en/of stelen.

Alle markers op de kaart ontbreken: een goed geheugen of de fysieke kaart is dus een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Eagle Creek schreef op zondag 05 september 2010 @ 16:08:
[...]

De free ride mod:
Je start bij Joe's appartement. Daar staan Joe en nog een kerel, maar die volgen je niet.
Je start met 500$.

Alle markers op de kaart ontbreken: een goed geheugen of de fysieke kaart is dus een must.
En altijd je save games back-uppen want die overschrijdt ie.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Iemand al een kleer een ISW 508 gevonden/gereden? Kan hem nergens vinden.

Net gevonden :+

[ Voor 15% gewijzigd door MoietyMe op 05-09-2010 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eagle Creek schreef op zondag 05 september 2010 @ 16:08:
[...]

De free ride mod:
Je start met 500$.

de nieuwe mod heb je meer geld ter beschikking, en alle wapens beschikbaar.
tevens, joe en die ander mafioso kun je wel meevragen. laten volgen, en als je de 2 auto's tegenover de garage pakt, die rode en blauwe, dan kun je of hun proberen te pakken, of jij word achtervolgd... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Verwijderd schreef op zondag 05 september 2010 @ 20:13:
[...]
de nieuwe mod heb je meer geld ter beschikking, en alle wapens beschikbaar.
"Nieuwe mod"?
en als je de 2 auto's tegenover de garage pakt, die rode en blauwe, dan kun je of hun proberen te pakken, of jij word achtervolgd... :*)
Wat bedoel je hier precies mee? Ik weet dat daar twee auto's staan, maar toen ik die pakte werd ik niet gevolgd, noch volgede ik hen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
Ike. schreef op woensdag 01 september 2010 @ 13:47:
[...]

spoiler:
Joe lijkt me duidelijk...

Die zullen we niet meer zien. (mocht het verhaal ooit nog verder gaan)
spoiler:
Ik denk dat Joe het overleeft en in Mafia 3 het heeft gemunt op Vito. Hij zal zich verraden voelen en zint op wraak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Quote de spoiler dan ook niet

[ Voor 85% gewijzigd door Fuelke op 06-09-2010 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Eagle Creek schreef op zondag 05 september 2010 @ 20:24:
[...]

"Nieuwe mod"?

[...]

Wat bedoel je hier precies mee? Ik weet dat daar twee auto's staan, maar toen ik die pakte werd ik niet gevolgd, noch volgede ik hen.
Update?
http://mafia-empire.com/forum/index.php?topic=51.0

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Dat is inderdaad wel handig! Heb hem ook maar meteen vervangen!
Jammer dat er niet zoiets als een m1 garand standaard bij zit, maar die Semi 1911 extended magazijn is zeker handig!

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Jorgen schreef op zondag 05 september 2010 @ 20:51:
[...]

Sorry, maar voor zulke dingen gebruik je spoilers!
Eehm... Tenzij iemand de eindvideo afspeelt en hem net stopzet binnen die 20 seconden, lijkt het me dat ik hier weinig aan spoil. Het einde is zo open als wat, dus hiermee kan je nog alle kanten op hoor ;).

Maar heb hem weggehaald voor je.

[ Voor 4% gewijzigd door Eagle Creek op 05-09-2010 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Bedankt! :)

Ik zit nu op 32 %, dus ik heb nog genoeg te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ondanks dat hij hier een beetje beroerd draaide ( op de laagste resolutie op mijn laptop ) heb ik hem toch helemaal uitgespeeld.. het verhaal trok mij eigenlijk gewoon door het hele spel heen, ik vond het spel eigenlijk wel te kort en op soms had ik momenten in het filmpje waarbij ik dacht van.. nu moet ik .. oh wacht.. nog meer film.

Conclusie : Leuk spel, te kort en te veel delen waar je zelf niets doet.

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 16:34
Waarom staat erop de legenda bij map 'Side Mission" terwijl die er helemaal niet zijn?
Zelfs in sommige missies verwijst men dat je bij andere personen extra missies kan doen, ik rij er vaak even langs maar ze hebben nooit iets voor mij...

//edit: Net het topic doorgelezen. Ik snap het al :/ ;w

[ Voor 11% gewijzigd door Loev op 06-09-2010 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
Het meest irritante moment waarop je merkt dat de side missions eruit zijn gehaald is nadat je
spoiler:
Steve en Derek
hebt neergeschoten. Je moet dan een bepaalde hoeveelheid cash bij elkaar verzamelen en het spel geeft als hint om "winkels te beroven" of "auto's bij Bruski af te leveren". Nou dat laatste heb ik geprobeerd met diverse "duurdere" auto's, maar Mike blijft roepen dat 'ie niks voor je heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Mr Magic schreef op maandag 06 september 2010 @ 19:26:
Het meest irritante moment waarop je merkt dat de side missions eruit zijn gehaald is nadat je
spoiler:
Steve en Derek
hebt neergeschoten. Je moet dan een bepaalde hoeveelheid cash bij elkaar verzamelen en het spel geeft als hint om "winkels te beroven" of "auto's bij Bruski af te leveren". Nou dat laatste heb ik geprobeerd met diverse "duurdere" auto's, maar Mike blijft roepen dat 'ie niks voor je heeft.
Heb je ze in de pers gereden en daarna met de pers gecrushed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik heb het spel eens uitgespeeld en eerlijk gezegd ik ben wat teleurgesteld.
Het spel is echt te kort, zeker een replay waar je de cutscenes skipt is zeer kort.
En er is gewoon te weinig non mission dingen te doen om echt in de sfeer te komen.
Een paar berovingen die ik bvb zelf niet pleeg hadden al veel verbeterd.
En niet altijd zelf moeten rijden had ook wel leuk geweest.

spoiler:
En was het nu echt nodig om zo vaak je geld te moeten verliezen...
En het verhaal was ook nogal voorspelbaar

[ Voor 14% gewijzigd door Simon Verhoeven op 06-09-2010 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Simon Verhoeven schreef op maandag 06 september 2010 @ 19:53:
Ik heb het spel eens uitgespeeld en eerlijk gezegd ik ben wat teleurgesteld.
Het spel is echt te kort, zeker een replay waar je de cutscenes skipt is zeer kort.
En er is gewoon te weinig non mission dingen te doen om echt in de sfeer te komen.
Een paar berovingen die ik bvb zelf niet pleeg hadden al veel verbeterd.

spoiler:
En het verhaal was ook nogal voorspelbaar
spoiler:
Het feit dat je zo vaak je geld verliest maakt het ook vrij nutteloos om überhaupt winkels te beroven. Je kunt er niets mee kopen behalve kleren, wapens en autos tunen. Kleren kun je ook jatten en het is niet alsof je veel opties hebt qua het kopen van kleren.
Wapens kopen is zinloos aangezien je ze aan de lopende band kwijt raakt en als je een wapen nodig hebt voor een missie krijg je deze vaak gratis waarna het vrij eenvoudig is om gratis je arsenaal bij te vullen. Autos tunen kost niet veel en het is niet alsof je een hele vloot wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
een x zal GameHubs leveren ben ervan overtuigd.........

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

spoiler:
En de auto's verlies je ook al elke haverklap. En tunen heeft al weinig zijn, elke auto met 3 sloten of meer is al meer dan snel genoeg om de politie te snel af te zijn. Als het al nodig is... Ik kan gemakkelijk een winkelier doodschieten, kas leeghalen en rustig buitenwandelen en zolang mijn wapen niet meer in de hand is reageren de agenten nog geeneens (eerst zien of er geen auto/wijkagent in de buurt is).

Waar ik me eigenlijk ook aan erger is dat de straten nooit "gerefreshed" worden. Ik steel een truck, parkeer deze dwars over de straat zodat de auto's niet meer doorkunnen, en dan na een lange afwezigheid omdat ik wat urinoirs moest kuizen en wat boxen staat de truck er doodleuk nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Mr Magic schreef op maandag 06 september 2010 @ 19:26:
spoiler:
Steve en Derek
Gewoon de pers inrijden en je vangt een ruime 400$. Daarvoor hoef je niet met Mike te praten.

spoiler:

Erg vervelend inderdaad. En ook je
spoiler:
kleding
. Gelukkig niet je
spoiler:
auto's
, dan had ik echt gebaald!
Mwâh. Dit lijkt me een bewuste keuze. Aan het begin werd je gereden, en dit werkte me al vrij snel op mijn zenuwen.
Ik steel een truck, parkeer deze dwars over de straat zodat de auto's niet meer doorkunnen, en dan na een lange afwezigheid omdat ik wat urinoirs moest kuizen en wat boxen staat de truck er doodleuk nog...
Dat is niet mijn ervaring!
Zodra je in een andere auto stapt, verdwijnt de eerste op onverklaarbare wijze. Erg irritant.

[ Voor 39% gewijzigd door Eagle Creek op 06-09-2010 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Dat is wat het probleem, zelf rijden is bijna nog saaier...
Ik kan zowat alles uitspoken en geen haan die ernaar kraait.
Joe is bijvoorbeeld precies de enigste die er wat om geeft dat je door een rood licht rijd.

En achter dat parkeren ben ik niet in een andere auto gestapt. Waarschijnlijk dat ze dat verdwijnen bewust hebben gedaan omdat ze te lui waren om het anders op te lossen.

En het ontbreken van side missions valt echt op en is ook een spijtige zaak.
Nu is het echt een zaakje van wordt wakker, doe je kleren aan, rijd naar x, shoot y, rijd naar z, ga slapen rinse and repeat.
En wapens kopen is echt nutteloos, zelfs op hard heb je geen grenades/molotovs nodig. En je kan rustig met een pistool ergens binnen wandelen 1 iemand doden, zijn wapen nemen en voor je het weet heb je weer alle wapens.

Ik weet dat ik misschien wat veel rant, maar het is echt spijtig hoe hard ze het spel verknald hebben.
Het spel had echt veel sfeer, en ik ben dol op die tijdsperiode in Amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Had het wel leuk gevonden als bij een achtervolging Joe ofzo eens zou rijden en ik dan op de andere auto's zou mogen schieten.

Vind het toch al gaar dat je niet uit je auto kunt schieten.

Wat leuke discussies tijdens al dit rijden was ook leuk geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

En wapens kopen is echt nutteloos, zelfs op hard heb je geen grenades/molotovs nodig. En je kan rustig met een pistool ergens binnen wandelen 1 iemand doden, zijn wapen nemen en voor je het weet heb je weer alle wapens.
Heb ze drie keer gekocht, en elke keer voordat ik ze kon gebruiken was ik ze weer kwijt. Ja hallo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
Deadsy schreef op maandag 06 september 2010 @ 19:31:
[...]
Heb je ze in de pers gereden en daarna met de pers gecrushed?
Ummm nee :D

Die logica ontgaat me een beetje... Maar goed, dan krijg je zeker per kilo metaal betaald ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Mr Magic schreef op maandag 06 september 2010 @ 23:08:
[...]

Die logica ontgaat me een beetje... Maar goed, dan krijg je zeker per kilo metaal betaald ofzo 8)7
Daarmee vang je geld.
In het beginfilmpje wordt dat ook verteld. Hij gebruikt de onderdelen uit de auto's. Dus jij rijdt ze in de pers (passen er 2 in, 3 als je een beetje creatief bent), je loopt naar boven en zet de pers aan. Tada, money is your reward.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

You don't have permission to access /forum/index.php on this server.

Edit:
Sorry everybody that we didn’t notify. We couldn’t – The forum was just shut off by our host and it’s getting stupid. Expect a site up soon! Please just have some patience :D
Kan iemand mij de patch mailen aub? Dm-etje voor adres? Thx.

[ Voor 36% gewijzigd door Eagle Creek op 06-09-2010 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Mr Magic schreef op maandag 06 september 2010 @ 23:08:
[...]

Ik weet de logica erbij is ver te zoeken.
Vroeg ik me ook af nadat ik het voor het eerst gedaan had
spoiler:
(die missie die je geeft om een auto met Joe te jatten)
.

Ik vroeg me echt af waarom ik nu net die specifieke auto moest jatten als hij toch direct de pers in gaat.
Maja die pers kun je na die missie altijd gebruiken.

Ik vind de betaling zelfs zeer tegenvallen aangezien je meer vangt als je een wapen winkel berooft.

Tevens was het auto's stelen en bij Bruski afleveren een flink stuk logischer geweest als je ze in de garage tegenover zijn kantoor zou afleveren in plaats van in de pers te vernietigen,

Bruski heeft nadat Joe je aan hem introduceert nooit meer een missie voor je ook al blijft Joe zeggen dat hij altijd werk heeft.

Btw weet iemand of 2K reeds heeft toegegeven dat ze de missies van Bruski en Derrick eruit gehaald hebben maar vergeten zijn om de teksten in het spel erop aan te passen?

[ Voor 24% gewijzigd door Deadsy op 07-09-2010 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
2k reageert niet. Ze zijn 'dood' sinds het spel gereleased is. opeens is Duke Nukem Forever veel belangrijker op hun forum..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Pagina: 1 ... 16 ... 21 Laatste