• Neverwinterx
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:56
KoffieNT schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 15:49:
[...]

[...]

spoiler:
Of gewoon achter die dozen gaan zitten. Na een paar keer lukte het me wel om iedereen neer te knallen

Ben nu op 82% met Jimmy, vind het nog steeds teveel van hetzelfde. Echt heel jammer dat dit niet in de main-game zit.
Dit is het extra geld totaal niet waard.

Iemand hierboven gaf ook al aan, schiet die neer, steel die auto, praat met die...maar verder geen verhaal. Jammer.
Mja ze hebben echt gewoon de freeride, saving en side missies uit het spel gehaald, de main character even een andere skin en naam gegeven en er een filmpje voor geplakt om het apart te kunnen verkopen. Het is echt belachelijk. Niemand zou dat eigenlijk mogen kopen.

[ Voor 4% gewijzigd door Neverwinterx op 11-09-2010 15:53 ]

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Boudewijn schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 15:28:
spoiler:
Jawel doordat henry een rat was vermoorden de chinezen hem en moesten joe+vito wraak nemen op de chinezen waardoor hun baas boos op hen werd.
spoiler:
Ja okay, voor het verhaal was dat misschien nodig maar de chinezen hadden ook wel een oorlog aan zou komen als zij met hatchets Henry in stukjes hakten. Ipv het door te spelen naar 1 van de bosses. Dat soort dingen vond ik vrij stom. En natuurlijk dat je uiteindelijk Joe weer tegen komt en dan samen weer op pad gaat, nee het verhaal kon mij niet overtuigen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:01

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

KoffieNT schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 15:49:
[...]

[...]

spoiler:
Of gewoon achter die dozen gaan zitten. Na een paar keer lukte het me wel om iedereen neer te knallen
Met de
spoiler:
auto
had ik geen succes, maar
spoiler:
achter de dozen + metalen pijler
iets meer. Toch lukt het na +20 pogingen nog niet... :-(

Your Friendly Neighborhood Moderator

• Row1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-07-2022
Jorgen schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 18:04:
[...]

Met de
spoiler:
auto
had ik geen succes, maar
spoiler:
achter de dozen + metalen pijler
iets meer. Toch lukt het na +20 pogingen nog niet... :-(
Je moet gewoon naar binne renne tot helemaal achteraan, dan die 2 gangster beneden neerschieten, en dan voorzichtig die gangsters die boven staan neerschieten, maar pas op, er komen er ook nog een aantal van de trap. Maar zo heb ik em gehaald.

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Mijn methode:
spoiler:
Achter de dozen rechts gaan zitten en er een stuk of 5 neergeknald, en daarna achter de dozen links gaan zitten en de rest gepakt. Was wel paar x proberen ja.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:32
Ik verbrandde telkens achter die dozen, dat is inderdaad wel de manier hoe het zou moeten lijkt me. Dat was wel op hard trouwens ( en ook meteen het eerste en laatste level wat ook echt in de buurt van 'hard' kwam).

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik heb meteen die dikke kerel neergeschoten met mijn Thompson, daarna geen molotov meer gezien en was het vrij simpel :).

Er zaten wel een aantal retard checkpoints in de game zeg.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 14:51
Cool, heb die 5 pre-order DLC's aan Jimmy's Vendetta DLC toegevoegd en nu kan ik het allemaal fijn ook in Vito's verhaallijn gebruiken. Ik ben blij! :*)

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

En dat is legaal? ;)

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Bedankt voor de tips! Ik ga het zo nog eens proberen.

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 08:54

Eagle Creek

Breathing security

Dat was de enige missie die ik 3 of 4 keer heb moeten doen. Goed op je kaartje kijken voor flankers, en wegduiken achter de kratjes en palen.

Wat wellicht ook kan: omhoog rennen, en dan
spoiler:
de gast met de molotovs slopen.
Niet geprobeerd overigens maar:

In een eindmap
spoiler:
heb ik ook iemand gesloopt met handgranaten
, en daar kwam ik later pas achter. Toen ik die opnieuw deed
spoiler:
kreeg ik alsnog granaten op m'n ei.

20 pogingen lijkt me wat veel, want hij is wel te doen.

[ Voor 5% gewijzigd door Eagle Creek op 11-09-2010 22:21 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Is hoofstuk 14 het laatste level wat er is?
spoiler:
ik heb namelijk die derric oid met zijn molotovs neergeschoten en toen tja niks, kan een beetje rondrijden en andere achievements halen maar daar speel ik het spel niet voor ik wil missies doen. Maar ik neem aan dat dat dus de laatste is?

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

spoiler:
Dat is niet de laatste, je moet ~22500 dollar zien te scoren voor je naar de volgende missie kan.

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

MrVegeta schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 22:57:
spoiler:
Dat is niet de laatste, je moet ~22500 dollar zien te scoren voor je naar de volgende missie kan.
Oh ja wat dom nou zie ik het
spoiler:
27500 bij mij...

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

koekoek2003nl schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 23:02:
[...]

Oh ja wat dom nou zie ik het
spoiler:
27500 bij mij...
Kon het goede bedrag niet meer herinneren ;). In het kantoor van Derrek vind je een sloot geld :).

[ Voor 9% gewijzigd door MrVegeta op 11-09-2010 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik zit nu in Chapter 4 maar ik vermaak me prima na 2 uur spelen.
Nog geen bugs tegen gekomen, of storende dingen.

Alleen dat de camera wat snel beweegt bij trappen lopen.

Maar voor de rest wat een sfeer, _O_

Cutscene is erg mooi gedaan.

Grafisch vind ik Mafia 2 ook een topper

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

uitgespeeld in 13uur en 11 minuten.

Vond hem opzich wel leuk, soms een lekker sfeertje maar vind het allemaal wat je liniair, Bij gta4 heb ik meer het gevoel dat je vanalles kan doen. die speel ik nogsteeds terwijl ik hem al heb uitgespeeld, dat zal ik bij deze niet doen. Maarja hij was wel aardig. GTA4 deed ik wel een stuk langer over om uit te spelen btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:33

gwystyl

Beugeltje dan maar?

KoffieNT schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 00:43:
[...]

De juiste bestanden handmatig op de juiste plaatsen kopieren? Wel risicotje dat het spel het niet helemaal lekker doet als ie dan teveel gaat overslaan met downloaden.
Dat wilde ik ook doen idd, maar het zijn 5 grote bestanden ipv zo'n 3200 kleine. Ik kan ze ook niet uitpakken met winzip/winrar of total commander.

Ik verwachte/hoopte dat je het ergens tijdens setup aan kon geven of een switch kon meegeven. Eigenlijk ben ik verbaasd dat ik er niets over kan vinden op internet. In andere landen is breedband internet niet zo ingeburgerd als hier, dus ik verwacht dat een paar mensen toch wat hebben geprobeerd voor ze 6Gb gingen binnenhengelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:26
Ik vind die missie op the docks waar je die 2 bosses moet afmaken echt DE afknapper meteen van de game, alles ging tot hier aan toe vrij smooth, maar dit is achterlijk. Ik krijg het, na serieus 54 pogingen nog niet voor mekaar. En t begint een beetje mijn speelervaring met Mafia 2 te verzieken.iedere keer weer beginnen bij die werkers, door die lijn heen, en dan sta je weer in de hal met die molotovs op je donder.....
Als je maar een beetje omhoog komt of wil richten zit er meteen een kogel in je harses, weer dood..... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Lampuhkap schreef op zondag 12 september 2010 @ 12:56:
Ik krijg het, na serieus 54 pogingen nog niet voor mekaar.
Speel je op hard of medium?
Ik had hier ook moeite, maar na 3 of 4 keer is het me gewoon gelukt.

[ Voor 45% gewijzigd door Eagle Creek op 12-09-2010 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Wel het lastigste moment van het spel ja. Ga even wat anders doen en lees mijn oplossing (ik had er ook wel even wat probeerwerk voor nodig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:50

Arfman

Drome!

spoiler:
Doe ik net die laatste missie, iedereen dood, zitten alle deuren dicht ... bug zeker? Ben maar gekapt :')

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 07:26

MsG

Forumzwerver

Ik stond aldoor teveel stil, dan ging ik dood door de molotovs. Heel veel bewegen en even zitten en opladen was mijn oplossing.

De checkpoint is daar wel pijnlijk slecht getimed.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik vind die missie op the docks waar je die 2 bosses moet afmaken echt DE afknapper meteen van de game, alles ging tot hier aan toe vrij smooth, maar dit is achterlijk. Ik krijg het, na serieus 54 pogingen nog niet voor mekaar. En t begint een beetje mijn speelervaring met Mafia 2 te verzieken.iedere keer weer beginnen bij die werkers, door die lijn heen, en dan sta je weer in de hal met die molotovs op je donder.....
Als je maar een beetje omhoog komt of wil richten zit er meteen een kogel in je harses, weer dood..... :(
Daar loop ik dus ook tegenaan. Het verpest mijn spelplezier nog niet, maar het zo wel leuk zijn als dit me nu gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
t liefst he, zou ik (ondanks dat ik hier zwaar tegen ben) gewoon die hele missie cheaten. Maar goed, steam variant ,dus das geen optie (IP ban wil ik niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Welke chapter is dit ook alweer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Pak "gewoon" je thompson (niet je tommy) en ga asap die kerel met de molotov neerschieten. Ik had er ook wat moeite mee maar nadat ik hem neer had was het zo klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
chapter 14 ofzo. De kans om die dude kapot te schieten krijg ik al neiteens! Op t moment dak binnenkom, moet ik echt DIRECT schuilen, anders ben ik gewoon dood :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:52
Er is een trucje om deze missie eenvoudig te voltooien, voor de zekerheid even in spoilertags/

spoiler:
Zodra je de 1e serie vijanden hebt neergeschoten, pak je je auto en rijd de kade af het water in, normaal ga je dood, maar nu spawn je weer op de kade. De deur van het pakhuis is nu dicht en je kunt via de trap het kantoor in die voorheen gesloten was. Van daaruit kun je niet geraakt worden door die molotovs. (wel door kogels, dus opletten)

Misschien een bug, of expres zo gedaan, zolang die niet gepatcht word is het erg handig in deze vervelende missie.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Briljant :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
heeel slim gevonden! Ik krijg t alleen nog niet voor mekaar :') nu al 4 pogingen gehad, steeds weer een kogel door mn harses....t word onderhand erg vervelend....ik wil die game uitgespeeld hebben en klaar ermee! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dan maar een trainer/cheat gebruiken lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Ik heb ook nog wel een aardige manier gevonden. Op het moment dat je naar binnen moet pak je die auto die daarvoor staat. Neem je een aanloopje en rijd je vol gas naar binnen. Helemaal achter bij die palen spawnen 2 mannetjes, blijf gewoon in de auto zitten en rijd ze beide dood. Dan blijf je wachten, dan komen er na een tijdje 2 man de trap afrennen, schiet je dood. Dan pak je je granaten en tyf je die als een malle omhoog en voila. You're done. Had er zelf best veel moeite mee, speelde hem ook direct op hard maar het was zeker te doen. Ben wel afgeknapt zeker door het einde, de uren die ik erin heb gestoken waren leuk, maar het had niet gehoeven, dit spel had ik niet hoeven spelen, wat ik bij bijv. Bioshock totaal niet heb. Die heb ik uitgespeeld en heeft me qua gameexperience zeker verrijkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb hoofdstuk 14 nu eindelijk voor elkaar! 8)

Wat ik alleen vreemd vind is dit: waarom geeft het spel bij hoofdstuk 15 aan dat je pas op 66% zit? Dit is toch het laatste hoofdstuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
@Vegeta: aanrader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieroth
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-08-2021
Jorgen schreef op zondag 12 september 2010 @ 19:06:
Ik heb hoofdstuk 14 nu eindelijk voor elkaar! 8)

Wat ik alleen vreemd vind is dit: waarom geeft het spel bij hoofdstuk 15 aan dat je pas op 66% zit? Dit is toch het laatste hoofdstuk?
Playboy/wanted posters moet je verzamelen nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

MrVegeta schreef op zondag 12 september 2010 @ 16:14:
Pak "gewoon" je thompson (niet je tommy) en ga asap die kerel met de molotov neerschieten. Ik had er ook wat moeite mee maar nadat ik hem neer had was het zo klaar.
Bij mij was degene die molotovs gooide juist de man die ik moest omleggen, dus dat werkt niet altijd zo simpel, want hij schuilt aldoor.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Bij mij ook maar ik ben headshot master.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

MrVegeta schreef op zondag 12 september 2010 @ 19:36:
Bij mij ook maar ik ben headshot master.
:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Die gast was na 4 a 5 headshots (op hard) met mijn thompson machine-gun de pijp uit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:53

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nieroth schreef op zondag 12 september 2010 @ 19:20:
[...]

Playboy/wanted posters moet je verzamelen nog.
Waar je dus de kans niet meer toe hebt, zonder free roam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

MikeyMan schreef op zondag 12 september 2010 @ 20:04:
[...]

Waar je dus de kans niet meer toe hebt, zonder free roam ;)
Je kan de mens toch herdoen. ;)

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads3/4c8d1a2c047af/4c8d1a2bd18e8-bugje.jpg

En toen kon ik niets meer... de motor afgeslagen, kon niet uitstappen, niets meer :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
t begint zo onderhand echt een grafspel te worden :( ik blijf iedere keer de l*l

[ Voor 21% gewijzigd door Lampuhkap op 12-09-2010 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestone
  • Laatst online: 29-05 11:48

Firestone

$ su - vuursteen

Wanneer iets na een aantal keer niet lukt, en je gefrustreerd en onvoorzichtig wordt, kan je beter stoppen voor de dag en het morgen weer proberen. Geloof me, met iedere keer dat je nu faalt, daalt de kans dat je het de volgende keer haalt :P

Mijn methode(na 25+ keer):
spoiler:
Die dozen worden direct bekogeld door molotovs. Ga meteen achter het houten krat aan de rechterkant zitten. Daar heb je vier molotov 'vrijbrieven' :P Schiet meteen de rechter twee, boven en onder, neer. Wacht nu even tot eentje links van je komt rennen(yay voor scriptedness). Vervolgens de molotovgooien neerknallen. Deze staat eerst linksboven en rent naar het midden. Als je te lang duurt spawnen er steeds 2 bij de trap.
Neem trouwens wel een goed wapen en geen automatic. Ik deed het laatste deel met de magnum.

[ Voor 53% gewijzigd door Firestone op 12-09-2010 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Ik heb de 14e op de volgende manier gedaan
spoiler:
Eerst de mannetjes op de kade neerschieten, dan de loods naar binnen rennen links van de trap langs rennen tot je bij de 1e metalen pilaar bent die onder de molotov gooienede gast zit. Knal dan de 2 gasten dood die achteraan spownen. Ren daar onder een beetje rond want daar kun je niet door molotovs geraakt worden. Dan komen er 2x 2 gasten via de trap naar beneden. Knal die neer. Ga bij de pilaar waar je langs rende staan richt helemaal omhoog en loop heel zachtjes naar achteren dan kan je het hoofd van die mitrieur gast zien en neerschieten. Zet je geluid wel iets harder want je kan het horen als er een molotov wordt gegooit dan kan je snel wegrennen. Hetzelfde bij die kerel aan de andere kant. Daarna de trap oprennen en die molotov kerel neerschieten.
done.

Ik heb er zelf ook wel 20x over gedaan als het niet meer is.

Wat is trouwens het verschil tussen hard en easy, ik speelde op hard ben je dan sneller dood? of heb je dan meer mannetjes?

[ Voor 6% gewijzigd door kaasaanfiets op 12-09-2010 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Firestone schreef op zondag 12 september 2010 @ 20:44:
Wanneer iets na een aantal keer niet lukt, en je gefrustreerd en onvoorzichtig wordt, kan je beter stoppen voor de dag en het morgen weer proberen. Geloof me, met iedere keer dat je nu faalt, daalt de kans dat je het de volgende keer haalt :P

Mijn methode(na 25+ keer):
spoiler:
Die dozen worden direct bekogeld door molotovs. Ga meteen achter het houten krat aan de rechterkant zitten. Daar heb je vier molotov 'vrijbrieven' :P Schiet meteen de rechter twee, boven en onder, neer. Wacht nu even tot eentje links van je komt rennen(yay voor scriptedness). Vervolgens de molotovgooien neerknallen. Deze staat eerst linksboven en rent naar het midden. Als je te lang duurt spawnen er steeds 2 bij de trap.
Neem trouwens wel een goed wapen en geen automatic. Ik deed het laatste deel met de magnum.
Zo deed ik het ook ongeveer, maar dan met de
spoiler:
M1 grand
volgens mij. Heb er een keer of 4-5 voor nodig gehad.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Mogelijk puur geluk, want bij mij ging die best vlot:
spoiler:
Maar een 5-tal keer moeten proberen, ik was de laatste keer meteen achter vaten gaan schuilen en met één schot van mijn M1 had ik Derek. Dan begon Vito wat te praten dat hij Derek had doodgeschoten en ondertussen maakte ik de overblijvende kerels af. Aantal molotovcocktails naar mijn hoofd geslingerd: 0
Ik speelde de game trouwens op hard.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-03 14:28
Zijn jullie echt zo vaak dood gegaan bij die ene missie? Ik speelde hem op normal en had hem na zo'n 5x al gehaald.
Je moet gewoon niet meteen achter dat krat zitten maar achter dat ding ervoor en je moet goed opletten als ze van de trap aflopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de game ook op normal uitgespeeld en ik ben echt verbaast te lezen dat veel mensen die missie zo moeilijk vonden.
Op normal vond ik het hele spel eigenlijk erg makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Ah, moest de moeilijkheidsgraad ook nog even noemen natuurlijk; de moeilijkste. Toch 'maar' 4-5 keer over gedaan.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
nou GameHubs heeft geleverd, alleen zonder DLC code dat vindt ik dan toch weer wat vreemd......maar ff meeltje gestuurd

Anyway mooi spel erg leuk gedaan, het is niet heeeeeel bijzonder allemaal maar zo in combinatie met het verhaal waar je toch wel in mee wordt genomen (chapter 5 ben ik) heb ik er geen spijt van.
Alle discussies over free roam begrijp ik nog niet, je hebt aan het eind van elke missie voordat je weer in je bedje stapt toch alle gelegenheid om nog ff wat te rondklooien?

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
F350-maniac schreef op maandag 13 september 2010 @ 08:28:
Anyway mooi spel erg leuk gedaan, het is niet heeeeeel bijzonder allemaal maar zo in combinatie met het verhaal waar je toch wel in mee wordt genomen (chapter 5 ben ik) heb ik er geen spijt van.
Alle discussies over free roam begrijp ik nog niet, je hebt aan het eind van elke missie voordat je weer in je bedje stapt toch alle gelegenheid om nog ff wat te rondklooien?
Het probleem is dan alleen dat als je tijdens dat rondklooien dood gaat je weer teruggezet wordt tot het laatste save-moment in je laatste missie. En ook komt het tijdens de verhaallijn een paar keer voor dat er iets in het verhaal gebeurt waardoor je je verzamelde kleding, geld en wapens weer kwijt bent. Waardoor al je gefree-roam dus feitelijk voor niks is geweest.

Maar goed, als je echt wil freeroamen kan dat prima met de Jimmy's Vendetta DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Haay schreef op maandag 13 september 2010 @ 10:14:
[...]

Het probleem is dan alleen dat als je tijdens dat rondklooien dood gaat je weer teruggezet wordt tot het laatste save-moment in je laatste missie. En ook komt het tijdens de verhaallijn een paar keer voor dat er iets in het verhaal gebeurt waardoor je je verzamelde kleding, geld en wapens weer kwijt bent. Waardoor al je gefree-roam dus feitelijk voor niks is geweest.

Maar goed, als je echt wil freeroamen kan dat prima met de Jimmy's Vendetta DLC.
Of de gratis DLC die je bij de PS3 krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

koekoek2003nl schreef op zondag 12 september 2010 @ 21:12:
Wat is trouwens het verschil tussen hard en easy, ik speelde op hard ben je dan sneller dood? of heb je dan meer mannetjes?
# Welke invloed heeft de moeilijkheidsgraad op het spel?

Wanneer je Mafia II op "hard" speelt zijn diverse dingen realistischer. Zo is bijvoorbeeld de tijd benodigde om health terug te krijgen sterk gestegen. Er zijn niet meer vijanden, maar de vijanden die er zijn zullen zich zwaarder verdedigen in vrijwel elke missie. De totale gevechtshandelingen zijn realistischer dan in de lagere graden.
http://www.mafiaweb.nl/Veelgestelde-vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Good Fella schreef op maandag 13 september 2010 @ 10:32:
Wat is nu eigenlijk het significante verschil tussen de PS3-exclusive "The Betrayal of Jimmy" en de "Jimmy's Vendetta" DLC voor de X360 en PC ? Alleen maar wat andere achievements maar verder in principe hetzelfde idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Haay schreef op maandag 13 september 2010 @ 11:18:
[...]

Wat is nu eigenlijk het significante verschil tussen de PS3-exclusive "The Betrayal of Jimmy" en de "Jimmy's Vendetta" DLC voor de X360 en PC ? Alleen maar wat andere achievements maar verder in principe hetzelfde idee?
Ik heb Jimmy's Vendetta niet, maar ik denk dat dat het enige is. Meer sidemissies enzo denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:36

Player1S

Probably out in the dark

zo heb ik het gedaan.

spoiler:
Zo snel mogelijk naar achteren zien te komen. Probeer vanaf daar de mannetjes dood te schieten die beneden rond lopen. Vervolgens granaten pakken en deze op de 2e verdieping gooien, richting de plek waar Derrik loopt.

heeft mij ook tig pogingen gekost maar uiteindelijk gelukt. Had halverwege een checkpoint mogen hebben.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyanox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-06 13:46
Nevermind, is opgelost :)

Dankje

[ Voor 88% gewijzigd door Zyanox op 14-09-2010 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik krijg nu hetzelfde "steeds weer opnieuw"-probleem bij hoofdstuk 15. Ik ben nog maar 1 keer boven aan de trap naar het dak gekomen. :-( (En heb het ondertussen ook al weer 20 keer geprobeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
Jorgen schreef op maandag 13 september 2010 @ 17:19:
Ik krijg nu hetzelfde "steeds weer opnieuw"-probleem bij hoofdstuk 15. Ik ben nog maar 1 keer boven aan de trap naar het dak gekomen. :-( (En heb het ondertussen ook al weer 20 keer geprobeerd)
spoiler:
Alle mannetjes komen naar de trapgerend en lopen dan naar beneden of lopen iets verder door. Op dat punt komen ze allemaal bij elkaar en dus heel gemakkelijk om ze daar met lood te bestoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Aerotaxi, bedankt voor je tip, maar ik bedoelde een andere trap.

spoiler:
* 1e trap: die jij omschrijft (ik zit achter de kleine plantenbak en kan dan doen wat jij zegt)
* 2e trap: aan het eind van de galerij is een koepelkamer met een trap
* 3e trap: vanaf deze koepelkamer naar buiten het dak op

deze 3e trap bedoelde ik. Misschien kan ik die het zelfde doen als de eerste trap, maar het is al moelijk om er te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
Good Fella schreef op maandag 13 september 2010 @ 10:32:
[...]

grrrr die heeft GameHubs dus niet geleverd daar hadden ze geen 'rechten' voor werd me medegedeeld :?

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Laatst online: 09-09 18:41
Iemand toevallig enig idee of deze game nog ergens in de aanbieding ligt of zo? In de pricewatch staat 40 euro voor de xbox 360...da moet toch wel ergens goedkoper te vinden zijn right?

THanks alvast.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

F350-maniac schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 07:36:
[...]

grrrr die heeft GameHubs dus niet geleverd daar hadden ze geen 'rechten' voor werd me medegedeeld :?
Zou me niks verbazen als ze die dan alsnog los verkopen ofzo. Dat ding zou er gratis bij moetn zitten courtesy of Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
lj_tree schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 09:13:
Iemand toevallig enig idee of deze game nog ergens in de aanbieding ligt of zo? In de pricewatch staat 40 euro voor de xbox 360...da moet toch wel ergens goedkoper te vinden zijn right?

THanks alvast.
Gamehubs € 35,99 bron budgetgaming.nl

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 16:10
spoiler:
schiet alle mannetjes buiten eerst af, pak daarna de rode auto voor de deur van de loods en rijd helemaal naar achteren in de loods, spring er dan uit en knal iedereen overhoop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
F350-maniac schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 07:36:
[...]

Zou ik de game of terug sturen of een vergoeding eisen want die gratis DLC word er via Sony gratis bijgeleverd en kost los 9.99 ofzo op de market.

Als bij alle andere shops en winkels de DLC er bij zit en bij hun niet dan zijn hun de uitzondering en hadden ze dit moeten vermelden op de site toen je de game kocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:00
Deadsy schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 17:56:
[...]

Zou ik de game of terug sturen of een vergoeding eisen want die gratis DLC word er via Sony gratis bijgeleverd en kost los 9.99 ofzo op de market.

Als bij alle andere shops en winkels de DLC er bij zit en bij hun niet dan zijn hun de uitzondering en hadden ze dit moeten vermelden op de site toen je de game kocht.
Gewoon eisen, want ik zier ze er gerust voor an dat ze die los verkopen via een andere site. Gamehubs is een beetje de weg kwijt lately is mijn ervaring (de veel hogere prijzen niet eens mee bepalend) en ze denken alles met hi m8 af te kunnen doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06-2024
Uitgespeeld op medium in net geen 15 uur,erg vermakelijk spel!Alleen wel veel van hetzelfde en eigenlijk te kort,en einde was echt een afknapper,zo open,dus deel 3 zal ook wel komen.
Ik weet alleen niet of ik nou jimmy's vendetta moet kopen,is het wel waard?
Zowieso maar weer eens deel 1 afgestoft en geinstalleerd,nu f de patches erover en dan maar proberen of ik m aan de praat krijg.

Zit wel helemaal in de mafia sferen nu lol!

• djmenno
  • Laatst online: 29-08 07:21
Ik vind het jammer dat na het spel op een gegeven moment gewoon stopt en je niet meer verder kunt spelen. Het is zo'n mooi spel en ik snap niet waarom ze er niet een soort "vrije" wereld aan toe hebben gevoegd. Dit is precies hetzelfde met Godfather 2. Zodra je de laatste chapter gedaan hebt, is het ook afgelopen. Vind ik zonde en ik had toch wel een beetje meer verwacht van Mafia 2.

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Ik ben benieuwd naar de volgende DLC die op 21 september uitkomt. Hopelijk is dat de story of Joe. De huidige DLC, spelen met die kale is echt gewoon niks aan. Deze DLC had gewoon in de game moeten zitten als side missies voor Vito.

Ik hoop dat er nog een update komt voor de stad, dat er meer winkels actief kunnen worden en dat je hotels, motels etc in kunt lopen. Ik bedoel ze moeten het zogenaamd toch van hun DLC hebben. Kunnen ze net zo goed die hele stad wat levendiger maken, zodat er ook wat meer te doen is.

• twakker
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-02 23:53
vermakelijk spel idd

ik vond het wel typisch dat er een aantal functies in de game zaten waarop lijkt dat ze veel meer van plan waren maar is er nooit van gekomen;
-je kan overal telefoneren maar je hebt nooit iemand om te bellen
-je kan de achterklep van de auto opendoen maar je hoeft er nooit iets in/uit te halen
-lampen kan je aan en uit zetten maar je hebt er nooit wat aan, dit zou je mooi in combinatie met sneak missies kunnen combineren
-alle kranen werken maar totaal nutteloos

deze game heeft zoveel potential om megavet te worden maar 't is er helaas niet van gekomen, wat mij vet lijkt in deze game;

-mensen als human shield gebruiken
-meer chase missies
-missies waar je politie autos moet kapen/racen
-missie waar je zelf met een gun uit een auto kan schieten, of vanaf 't achterste deel van die sigaretten truck
-vrouwen op meerdere manieren lastig vallen; versieren etc :p
-vecht matches (maar die mechanics zouden op zich ook wel wat interessanter mogen gemaakt)
-meer winkels
-minder draagbare wapens
-betere save mechanics (ontzettend slecht gedaan zeg)
-pff, kan nog wel ff door gaan... zoveel potentie :/

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Eindelijk!
spoiler:
bij de telescoop! De loods + de gallerij naar de telescoop waren echt veel moeilijker dan de rest van de game.

Hoe zit dat eigenlijk met het spawnen van mannetjes? Als ik op mijn radar kijk, dan heb ik soms toch echt iedereen neergeschoten, maar dan ineens zitten er in de kamer naast me 3 mannetjes die vanuit het niets opduiken. Lekker lastig als je denkt dat je iedereen gehad hebt en even rustig de Playboys kunt gaan zoeken.

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Jorgen schreef op woensdag 15 september 2010 @ 22:41:
Eindelijk!
spoiler:
bij de telescoop! De loods + de gallerij naar de telescoop waren echt veel moeilijker dan de rest van de game.
Dit gedeelte heeft heel veel hiding spots. Hij was uitdagend, maar niet super moeilijk imo.
Hoe zit dat eigenlijk met het spawnen van mannetjes? Als ik op mijn radar kijk, dan heb ik soms toch echt iedereen neergeschoten, maar dan ineens zitten er in de kamer naast me 3 mannetjes die vanuit het niets opduiken. Lekker lastig als je denkt dat je iedereen gehad hebt en even rustig de Playboys kunt gaan zoeken.
Overkwam mij ook! Zeer irritant, omdat alles clear was, ik rustig stond te reloaden, en opeens uit het niets 3 man naast me had.

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dat had ik dus onderaan het deel waar ik nu ben. Anders was ik dus misschien wel weer een savepoint verder geweest. Van het weekend maar weer eens proberen.

• Garion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-12-2022
Na toch een tijdje gewacht te hebben - en na wat negatieve reviews naast me neer te hebben gelegd - toch van de week maar Maffia II gekocht.

Om maar met de deur in huis te vallen; het spel is zeker minder goed dan het had kunnen zijn. Het had namelijk echt een toptitel kunnen zijn, die ik aan iedereen zou aanraden. Maar dat is het dus helaas niet.

Goed gedaan vind ik vooral de sfeer die wordt neergezet. Vooral met de muziek, maar ook de posters/reclames laten de wereld wel echt als de 50's aanvoelen (en aan het begin als de eind 40's). Vind de voice acting en fimpljes - met name de camera standpunten - goed gedaan. Schieten en cover-systeem werken prima.

En gelukkig maar, want uiteindelijk bestaat het spel uit drie delen. Filmpjes kijken, weliswaar goede fimpjes maar in verhouding tot gameplay wat lange, schieten en rijden. Vooral het rijden heen en weer door Empire Bay voor de missies gaat op een gegeven moment irriteren. De stukken zijn soms te lang en te 'doelloos'. Na een tijdje vind ik het ook wel best als Joe een taxi naar huis zou nemen...

Maar wat bij mij de meeste 'irritatie' wekte zijn de volgende dingen. Ten eerste vond ik het einde, naast dat ik het een beetje vond tegenvallen (mwah), erg abrupt. Het verhaal was nog niet echt ten einde leek het wel. DLC?

Speaking about DLC, een tweede kritiekpunt, ik heb in het hele spel wel 1 hele side mission gedaan (van 1 minuut of zo), waar ik een dame van lichte zede redde van een 'heer', die haar lastig viel. Er is een legenda (bij de kaart) waar zelfs een icoon op wordt aangegeven voor side-missions, maar dat heb ik toen alleen mogen zien.
Het is voor mij overduidelijk dat 2k, die missies er bewust heeft uitgelaten om in bv Jimmy's Vendetta apart te verkopen. En dat terwijl ze in het gehele product niet hadden misstaan: ze hadden de sleur van 'opstaan, rijden, slopuh, crossen, maffen' kunnen doorbreken (als de speler, ik zelf ook btw, dat had gewild natuurlijk).

En tenslotte: ik heb het spel in een kleine 14 uur uitgespeeld. Heb zeker niet gehaast - gewoon doorgespeeld, maar wat moest ik anders ;). Dat vind ik te kort voor de prijs die ik heb betaald. Maar misschien ben ik wel een verwende gamer; ik speel eigenlijk het meeste spellen met een hoge replay-value of lange verhalen/gameplay. Die spellen hebben wat dat betreft een veel betere speeltijd : prijs verhouding. Denk dan aan sportgames/simulatie, (turnbased)strategy en rpg's. Misschien ook geen eerlijke vergelijking wat dat betreft.

Uiteindelijk wel een goede game, maar zeker niet 1 van de beste games die ik dit jaar speel/speelde (en ik hoopte van wel - misschien daarom wat meer teleurstelling)

Butt-kicking! For goodness!

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:52
En dan opeens ben je klaar. Ik begon er net lekker in te komen en dacht dat er wel >50 hoofdstukken waren. Ineens ben ik bij H15 of 16, schiet je die maffioso neer in dat sterrenkijk museum, is het klaar... 10 uur en wat minuten.
Is er een uitbreiding oid te koop met meer missies?

Ik hoopte dat ik mezelf zou opwerken tot mafia baas.

[ Voor 3% gewijzigd door Opperhoof op 16-09-2010 11:19 ]

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Opperhoof schreef op donderdag 16 september 2010 @ 11:05:
En dan opeens ben je klaar. Ik begon er net lekker in te komen en dacht dat er wel >50 hoofdstukken waren. Ineens ben ik bij H15 of 16, schiet je die maffioso neer in dat sterrenkijk museum, is het klaar... 10 uur en wat minuten.
Is er een uitbreiding oid te koop met meer missies?

Ik hoopte dat ik mezelf zou opwerken tot mafia baas.
spoiler:
Bovendien killen ze Joe :(
:X serieus.

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Ik ben hem afgelopen week ook uitgespeeld, toch tegen de 30 uur mee bezig geweest.

Verder raad ik iedereen aan om voor die 9 eurie ook Jimmy's Revenge aan te schaffen, dan heb je iig die open wereld die iedereen zo graag wil. ;)

En nu ga ik nog alle posters en playboys in de game opzoeken, daarna nog Jimmy's vendetta uitspelen en dan op naar de volgende DLC.

• Arsenius
  • Niet online
Thursday 16th September

2K Games announced today that Joe’s Adventures*, the third action-packed downloadable game add-on for the epic crime game, Mafia® II, is coming worldwide to the PlayStation®Store for the PlayStation®3 computer entertainment system, Xbox LIVE® Marketplace for the Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft, and Windows PC later this year. Joe’s Adventures continues the prodigious crime drama of Mafia II through the eyes of Joe Barbaro, Vito Scaletta’s best friend, during the time that Vito spends in prison. The game add-on extends the original narrative of Mafia II by combining a dramatic storyline with intense arcade-style gameplay that opens up several new areas in Empire Bay and items for players to get their hands dirty with.

Impulsive and unpredictable, Joe Barbaro has been at Vito’s side since childhood. That is, until Vito gets caught and sent to prison. In Joe’s Adventures, Joe uncovers the truth behind Vito’s prison sentence and what’s really going on in the Clemente family.

Joe’s Adventures offers an engaging narrative and allows players to explore new locations, including a train station, the cathouse, a boat yard, a seasonally changing lakefront and some never-before-seen buildings in Empire Bay. This exciting new chapter in the Mafia II saga includes new clothing, collectibles and even more classic 40’s and 50’s music. In addition to the story-based missions, Joe’s Adventures opens up a slew of optional city-based quests packed with arcade action gameplay and a points-based system that allows players to move up the ranks on the online leaderboard through combos and multiplier bonuses. Deadly executions by head shot or charged explosives rack up points, and precision-timed vehicular power slides, lofty jumps and feats of supercharged speed maintain the adrenaline-charged fun for extensive replayability.
Dit klink wel interessant, nieuwe gebieden die je kunt verkennen en side missies. :9

[ Voor 66% gewijzigd door Arsenius op 16-09-2010 15:39 ]

• Firestone
  • Laatst online: 29-05 11:48

Firestone

$ su - vuursteen

Zowel het station als de striptent hebben we natuurlijk al gezien in de cutscenes. Het simpelweg openstellen hiervan nieuwe content noemen is dan wat overdreven. De boat yard staat iirc ook nu al op de map, al dan niet bezoekbaar en de seizoenen zullen wel bestaan uit sneeuw, regen en zonnig. Het enige echt nieuwe lijken me de gebouwen, tenzij die bestaat uit o.a. het winkelcentrum.

[ Voor 6% gewijzigd door Firestone op 16-09-2010 16:15 ]

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Het station kun je gewoon inlopen hoor :) Wel jammer dat ze dat er niet gewoon gelijk in hebben gedaan.

[ Voor 43% gewijzigd door MoietyMe op 16-09-2010 16:27 ]

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Het klinkt wel heel erg als een DLC-melkkoe nu. Jammer, want deel1 was erg veel waar voor je geld.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

twakker schreef op woensdag 15 september 2010 @ 13:31:
vermakelijk spel idd

ik vond het wel typisch dat er een aantal functies in de game zaten waarop lijkt dat ze veel meer van plan waren maar is er nooit van gekomen;
-je kan overal telefoneren maar je hebt nooit iemand om te bellen
-je kan de achterklep van de auto opendoen maar je hoeft er nooit iets in/uit te halen
-lampen kan je aan en uit zetten maar je hebt er nooit wat aan, dit zou je mooi in combinatie met sneak missies kunnen combineren
-alle kranen werken maar totaal nutteloos
Dat hoeft natuurlijk niet he. In Max Payne kan je ook kranen open draaien en TV's aan en uitzetten en dergelijke dingen. Hoef je in-game nooit wat mee te doen en sommigen merken misschien niet eens dat het kan.
Ik vind het wel iets dat bij een game hoort, zitten er kranen in een spel horen ze te kunnen werken, zitten er lampen in horen ze aan en uit te kunnen gaan. Het helpt met het maken van een realistische game wereld, hoeft niet te betekenen dat ze ook wat aan de gameplay moeten toevoegen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• MsG

MsG

Forumzwerver

Nou ja bij dingen als telefoon en achterklep en die lucas bertone-achtige vent denk ik dat er in dit geval toch echt meer is bedoeld.

Plee doorspoelen weet ik niet :P

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:32
Die Joe DLC zijn zeker gewoon losse missies of start je dan zeg maar opnieuw met Joe als hoofdkarakter?Dus nieuwe missies met alleen Joe maar wel dat je wel opnieuw de game speelt (en dus ook missies met Vito opnieuw).

• Arsenius
  • Niet online
Hier alvast wat screens uit Joe's adventures.

Afbeeldingslocatie: http://scrawlfx.com/gallery/cache/mafia-ii/september-16-2010/Mafia-II_2010_09-16-10_02.jpg_580.jpg

Afbeeldingslocatie: http://scrawlfx.com/gallery/cache/mafia-ii/september-16-2010/Mafia-II_2010_09-16-10_04.jpg_580.jpg

:)

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Nee niet. Men insueert dit alleen.

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Net weer wat missies gespeeld. Daarna even rondcrossen met die wagen die je overhoud van Leo Galante. Lekker 25 minuten a een half uur met 100-120 over de snelweg enzo. Wil ik gaan saven/missie doen knal ik met 80 tegen een vrachtwagen aan, dood :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Eagle Creek schreef op donderdag 16 september 2010 @ 22:45:
[...]

Nee niet. Men insueert dit alleen.
Ik bedoel de spoiler die hij zei ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

MrVegeta schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 01:52:
[...]

Ik bedoel de spoiler die hij zei ;)
hij ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Nieuwe DLC voor Mafia II (X360, PS3, PC)
Nieuws | 17 september 2010 - 2K Games heeft nieuwe downloadable content voor Mafia II aangekondigd. In Joe's Adventures ga je aan de slag met Joe Barbaro, een jeugdvriend van Vito Scaletta. Het verhaal speelt zich af in de tijd dat Vito in de gevangenis zit. 2K Games belooft een "dramatisch verhaal" en "intense arcade-stijl actie".

Na iedere missie van de DLC verdien je een bepaald aantal punten en kun je je scores via een online scorebord vergelijken met andere spelers. Daarnaast worden er nieuwe gebieden in Empire Bay toegevoegd zoals een treinstation. Joe's Adventures moet voor het einde van dit jaar beschikbaar zijn voor de Xbox 360, PlayStation 3 en PC.
Treinen dus?

Heb een week geen mafia 2 meer gespeeld. Zit pas in chapter 5 , ga dit weekend weer spelen _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Mars18 op 17-09-2010 09:53 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, chaptertje 15 eindelijk afgerond (minecraft kwam regelmatig in between :p) en ik moet zeggen, wat een ontzettende teleurstelling. eigelijk gewoon de hele game. Na chapter 8 was het al meer doorbijten omdat ik hem wilde uitspelen maar doorbijten voor zo'n einde.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb er - op een paar seconden na - 17 uur over gedaan. Eerlijk gezegd heb ik wel degelijk van het hele spel genoten. (De sfeer die wordt neergezet is fantastisch.) Er zaten 2 momenten in dat ik door moest bijten. Die hadden echter te maken met de moeilijkheidsgraad en niet met de spelinhoud. (Ik speel op medium.) Ik vond het eind wel wat abrupt en had graag verder gespeeld. Ik heb nu nog de Betrayal of Jimmy DLC om te spelen. Het hangt af van de inhoud van de andere DLC's of ik die wel of niet wil hebben. Dit spel krijgt van mij gewoon een hele dikke voldoende.

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Well, zojuist de game uitgespeeld. Wel een korte game, maar verdomd goed! :) En die missie in de haven, in 1 keer uitgespeeld :9

• foute baas
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-07 20:27
Ik ben ook klaar met Mafia 2 (letterlijk en figuurlijk ;)). Ik vind het een erg mooie, sfeervolle stad maar de personages en missies vind ik allemaal erg tegenvallen. Ik was het bij chapter 13 behoorlijk zat maar wou toch de laatste hoofdstukken spelen.

De missies waren saai en bijna allemaal hetzelfde. Nu ik er doorheen ben nodigt het spel ook niet uit om het vaker te gaan spelen.

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Ik ben hem nog een keer aan het doorspelen op hard voor alle achievements, playboys en wanted posters.
Nu mis ik een taxi of trein wel meer dan de eerste keer dat ik het spel speelde, nu wil ik er gewoon doorheen knallen maar die afstanden overbruggen remt dat heel erg af.

Verwijderd

daarom hebben ze waarschijnlijk de trein en taxi eruit gehaald, als men dat dan zou gebruiken verkort dat ook weer de speeltijd met 30% imo...
Pagina: 1 ... 18 ... 21 Laatste