Nee, want dat is dan de speeltijd van het spel dat je op dat moment uitbrengt. Als je de trein niet pakt zal het wat langer duren, daar kies je dan zelf voor. Wmb had het best gemogen, of een missie met een achtervolging in de metro ofzo was wel vet geweest. Maarja, spelletje gespeeld, zal het echt nog wel een keer gaan doen op hard voor alle achievements. Maar dan niet volgende week, eerder over een half jaar ofzo wanneer het verhaal weer een beetje weggezakt is. Het is een goed spel, en de missie die mij het langs duurde om uit te spelen was toch wel die in Chinatown...Anoniem: 210975 schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 15:09:
daarom hebben ze waarschijnlijk de trein en taxi eruit gehaald, als men dat dan zou gebruiken verkort dat ook weer de speeltijd met 30% imo...
Ik heb helemaal nog geen enkele wanted poster gevonden, evenals nog maar een stuk of 7 Playboys. Liggen die posters net als de Playboys ook op de grond, of hangen die aan muren? (Lijkt me handig, met posters...) En kan ik nu - na het uitspelen - gewoon een hoofdstuk laden om missende zaken te zoeken, of moet ik de hele game nu opnieuw spelen?
[ Voor 23% gewijzigd door Jorgen op 18-09-2010 20:26 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Playboy centerfolds kun je alleen in specifieke missies vinden. Meestal liggen ze dan op plaatsen die alleen tijdens de missie open zijn (fabriek, gevangenis, winkelcentrum) en buiten de missie niet toegankelijk. Om specifieke Playboys te vinden moet je dus die betreffende missie starten, de Playboys vinden, en zodra je ze allemaal uit die missie hebt, hoeft je de missie verder niet uit te spelen.Jorgen schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 20:26:
Ik heb helemaal nog geen enkele wanted poster gevonden, evenals nog maar een stuk of 7 Playboys. Liggen die posters net als de Playboys ook op de grond, of hangen die aan muren? (Lijkt me handig, met posters...) En kan ik nu - na het uitspelen - gewoon een hoofdstuk laden om missende zaken te zoeken, of moet ik de hele game nu opnieuw spelen?
Voor zover ik weet kun je de Wanted posters wel gewoon vinden tijdens het buiten missies om rondrijden.
Kijk hier voor de locaties van de Playboy Magazines en de Wanted Posters....
Ik heb mijn mening over Jimmy's Vendetta gewijzigd
Er zitten best wel toffe missies bij!!!
Yo.
Bedankt voor je opheldering! Als ik een hoofdstuk start én wel zou uitspelen, overschrijft dat dan mijn savegame waarin ik al klaar ben? M.a.w. moet ik dan weer verder spelen om hoofdstukken die later voorkomen te kunnen spelen?Haay schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 21:45:
[...]
Playboy centerfolds kun je alleen in specifieke missies vinden. Meestal liggen ze dan op plaatsen die alleen tijdens de missie open zijn (fabriek, gevangenis, winkelcentrum) en buiten de missie niet toegankelijk. Om specifieke Playboys te vinden moet je dus die betreffende missie starten, de Playboys vinden, en zodra je ze allemaal uit die missie hebt, hoeft je de missie verder niet uit te spelen.
Voor zover ik weet kun je de Wanted posters wel gewoon vinden tijdens het buiten missies om rondrijden.
Kijk hier voor de locaties van de Playboy Magazines en de Wanted Posters....
Zit nu bij chapter 6,
Chapter 5 is erg leuk eigenlijk en groot
spoiler: title
Zag al veel filmpjes maar die moest ik laten schieten door tijdgebrek. Ga hem vanavond eens bekijken.
Chapter 5 is erg leuk eigenlijk en groot
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Moeilijkheidsgraad? Ik vond de game nou niet echt moeilijk, ben meteen op Hard begonnen en heb 2 lastige stukjes gehad:Jorgen schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 21:07:
Ik heb er - op een paar seconden na - 17 uur over gedaan. Eerlijk gezegd heb ik wel degelijk van het hele spel genoten. (De sfeer die wordt neergezet is fantastisch.) Er zaten 2 momenten in dat ik door moest bijten. Die hadden echter te maken met de moeilijkheidsgraad en niet met de spelinhoud. (Ik speel op medium.) Ik vond het eind wel wat abrupt en had graag verder gespeeld. Ik heb nu nog de Betrayal of Jimmy DLC om te spelen. Het hangt af van de inhoud van de andere DLC's of ik die wel of niet wil hebben. Dit spel krijgt van mij gewoon een hele dikke voldoende.
spoiler:
Het stuk waar je Steve & Dereck moet killen (moet je ff weten dat je in de werkplaats meteen door moet rennen naar achter.) En het stuk waar je net het dak opgaat bij het Planetarium daar komen 6 man op je afgerend met Tommyguns
Heb me ook wel erg goed vermaakt met de game, de sfeer en vibe die in het spel zit is fantastisch. Jammer wel dat veel van de missies bestaan uit rij naar X, cutscene, rij naar X, cutscene, Kill X, einde missie. Verder vond ik het erg leuk om te spelen
Moet nu alleen nog alle wanted posters, ik heb er nog geen een...

[ Voor 9% gewijzigd door Meelobee op 20-09-2010 10:10 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Hmmm, door die links hierboven zie ik dat de Playmates e.d. niet altijd op bepaalde locaties liggen, maar alleen tijden bepaalde chapters. Bij GTA was ik gewend alle collectables achteraf na te lopen adhv een kaart, en ze tijdens het spel op te pikken waar ik ze toevallig tegenkwam, maar dat gaat bij Mafia 2 dus niet werken. Wel jammer, want ik speel het liefst eerst uit de losse pols en probeer dan achteraf op 100% te komen evt met hulp van guides.
Zit de trailer van Jimmy's Vendetta te kijken. Zie ik dat hij als gevangenennummer 19790 heeft, het zelfde als Vito had. Lame
Ja, idem voor mij. Maar toen ik eens keek naar die guide waar de Playmates liggen kwam ik er achter dat je ze alleen maar TIJDENS de missies kunt vinden. Sindsdien kijk ik aan het begin van de chapter even waar de Playmates moeten liggen en zorg dat ik ze tijdens de missie ophaal. Heb bij eerder chapters wel enkele Playmates gemist, dus die moet ik later nog een keer halen. Maar wanneer je eenmaal de chapter voltooid hebt kun je die chapter gewoon opnieuw starten en afbreken zodra je de Playmates binnen hebt.gwystyl schreef op maandag 20 september 2010 @ 12:58:
Hmmm, door die links hierboven zie ik dat de Playmates e.d. niet altijd op bepaalde locaties liggen, maar alleen tijden bepaalde chapters. Bij GTA was ik gewend alle collectables achteraf na te lopen adhv een kaart, en ze tijdens het spel op te pikken waar ik ze toevallig tegenkwam, maar dat gaat bij Mafia 2 dus niet werken. Wel jammer, want ik speel het liefst eerst uit de losse pols en probeer dan achteraf op 100% te komen evt met hulp van guides.
Ja, het overschrijft wel je savegame, en als je dan vanuit het menu kiest voor "Continue" dan ga je verder waar je dan bent in dat opnieuw gestarte hoofdstuk. MAAR ... je kunt gewoon uit het menu kiezen voor het laatste hoofdstuk en vanaf daar bij het begin weer verder spelen.Jorgen schreef op zondag 19 september 2010 @ 20:27:
Bedankt voor je opheldering! Als ik een hoofdstuk start én wel zou uitspelen, overschrijft dat dan mijn savegame waarin ik al klaar ben? M.a.w. moet ik dan weer verder spelen om hoofdstukken die later voorkomen te kunnen spelen?
[ Voor 22% gewijzigd door Haay op 20-09-2010 19:53 ]
Je kunt de tank van je auto trouwens niet helemaal leeg rijden. Wel zo leeg dat het lastig wordt om te rijden, maar niet zo leeg dat je auto echt niks meer doet.
Lekker realistisch weer
In Mafia 1 kon je je auto wel helemaal leeg rijden. So much for evolution.
Lekker realistisch weer
Dat zag ik ook al in een review. Daar hadden ze als commentaar dat het tanken wel mogelijk was maar erg nutteloos: als je echt moeilijk kan rijden, jat je gewoon een andere auto?Good Fella schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 18:31:
Je kunt de tank van je auto trouwens niet helemaal leeg rijden. Wel zo leeg dat het lastig wordt om te rijden, maar niet zo leeg dat je auto echt niks meer doet.
Lekker realistisch weerIn Mafia 1 kon je je auto wel helemaal leeg rijden. So much for evolution.
Ik switch zelf maar zelden van auto, mijn auto is helemaal in mijn kleur met sports tuning (supercharger etc). Als de benzine op is, ga ik mooi tanken. Ik ga die echt niet verruilen voor één of ander barrel langs de weg.gwystyl schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 20:27:
[...]
Dat zag ik ook al in een review. Daar hadden ze als commentaar dat het tanken wel mogelijk was maar erg nutteloos: als je echt moeilijk kan rijden, jat je gewoon een andere auto?
Inderdaad, maar het was beter geweest als je ook een beetje op je tank moest letten.Arsenius schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:41:
[...]
Ik switch zelf maar zelden van auto, mijn auto is helemaal in mijn kleur met sports tuning (supercharger etc). Als de benzine op is, ga ik mooi tanken. Ik ga die echt niet verruilen voor één of ander barrel langs de weg.
Ik rijd nog in mijn eerste gelockpickte (mooi woord
) auto met één motorupgrade, dus ik kan nog ff voor die heel interessant wordt. Ik zit dan ook pas aan het begin van Chapter 3.

Ben nu bij de laatste missie van Jimmy's Vendetta. Toch wel veel lol aan gehad; mega shootouts
Yo.
Ik neem aan dat dit bewust is. Het rijdt erg vervelend met dat horten en stoten, en je haalt er geen snelheid meer uit.Good Fella schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 18:31:
Lekker realistisch weerIn Mafia 1 kon je je auto wel helemaal leeg rijden. So much for evolution.
Afslaan doen ze niet meer, maar als je ergens "in the middle of nowhere" stond zonder benzine had je in Mafia I dikke pech. Zeker als je speelde met weinig of geen verkeer.
Er is veel commentaar op het tanken, maar je rijd wel degelijk je tank leeg. In de game zelf is het me één keer overkomen, maar in de freeride meermaals. Een paar keer door de stad en je ziet je meter teruglopen.
Benzine is belachelijk goedkoop, en zodoende hoef je je auto niet achter te laten omdat je geen geld hebt.
Natuurlijk kun je overal een auto pakken, maar als je die van jou een beetje persoonlijk hebt gemaakt wil je dat niet. Tenminste: ik niet
[ Voor 25% gewijzigd door Eagle Creek op 23-09-2010 10:38 ]
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Anoniem: 170345
In het echt heb je ook dikke pech. Dus ik vind het best als de auto dan stopt.Eagle Creek schreef op donderdag 23 september 2010 @ 10:36:
[...]
Ik neem aan dat dit bewust is. Het rijd erg vervelend met dat horten en stoten, en je haalt er geen snelheid meer uit.
Afslaan doen ze niet meer, maar als je ergens "in the middle of nowhere" stond zonder benzine had je in Mafia I dikke pech. Zeker als je speelde met weinig of geen verkeer.
In het echt hoef je na een schietpartij niet 15 seconden te wachten tot je "health weer vol is", maar moet je met spoed naar een ziekenhuis.. tja...
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Nee. Dat is ook één van de dingen die me stoort. Health systeem van Mafia 1 was veel spannender. Mafia 2 is gewoon op de "gamers" van vandaag afgestemt. Daar vallen dus ook alle huisvrouwen onder die spele.nl bezoeken. Veel dingen zijn gewoon te makkelijk. Deuren die oplichten, wie heeft dat bedacht?Eagle Creek schreef op donderdag 23 september 2010 @ 10:39:
In het echt hoef je na een schietpartij niet 15 seconden te wachten tot je "health weer vol is", maar moet je met spoed naar een ziekenhuis.. tja...
wat is het alternatief?Eagle Creek schreef op donderdag 23 september 2010 @ 10:39:
- om de 5 minuten naar een ziekenhuis rijden? In mafia1 was dat niet zo dichtbij voor de meeste missies
- overal healthpacks verbergen? Ik ben er nog nooit een tegengekomen op straat, even realistisch dus
- healthkits mee als wapenuitrusting meenemen? Alsof je een set tommykogels met een zwachtel/windel en wat zalf kan oplossen op 1 seconde.
Er zijn geen realistische(re) alternatieven
Al die opties zijn realistischer dan het geen wat ze nu gebruiken. Tuurlijk. Healthpacks verhelpen kogels over het algemeen niet, maar het gaat zeker niet vanzelf.Cafe Del Mar schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 07:52:
[...]
wat is het alternatief?
- om de 5 minuten naar een ziekenhuis rijden? In mafia1 was dat niet zo dichtbij voor de meeste missies
- overal healthpacks verbergen? Ik ben er nog nooit een tegengekomen op straat, even realistisch dus
- healthkits mee als wapenuitrusting meenemen? Alsof je een set tommykogels met een zwachtel/windel en wat zalf kan oplossen op 1 seconde.
Er zijn geen realistische(re) alternatieven
Tja in het echt ben je ook na 2 kogels waarschijnlijk dood. Maar hier kan je er ook veel vangen.Anoniem: 170345 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 10:38:
[...]
In het echt heb je ook dikke pech. Dus ik vind het best als de auto dan stopt.

Het health systeem vind ik ok, maar ik zou wel aanraden om op hard te spelen
dat maakt het in mijn ogen toch nog net ff iets spannender.
Je hebt dan tenminste nog eens de kans gekilled te worden.
Het tanken of het gebrek er aan heb ik overigens ook geen problemen mee, heb trouwens recent mafia 1 doorgespeeld en daar heb ik nog nooit een melding gehad dat mijn benzine op was... heb in die game ook nog nooit gebruik van een tank station gemaakt.
In mafia 2, mede doordat ik de 50 miles challenge wilde halen, heb ik in ieders geval al een aantal keren getankt omdat ik een melding kreeg dat dat nodig was.
dat maakt het in mijn ogen toch nog net ff iets spannender.
Je hebt dan tenminste nog eens de kans gekilled te worden.
Het tanken of het gebrek er aan heb ik overigens ook geen problemen mee, heb trouwens recent mafia 1 doorgespeeld en daar heb ik nog nooit een melding gehad dat mijn benzine op was... heb in die game ook nog nooit gebruik van een tank station gemaakt.
In mafia 2, mede doordat ik de 50 miles challenge wilde halen, heb ik in ieders geval al een aantal keren getankt omdat ik een melding kreeg dat dat nodig was.
Jij wil drie maanden wachten voor je verder kan spelen, omdat Vito in het ziekenhuis ligtGood Fella schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 09:06:
[...]
Al die opties zijn realistischer dan het geen wat ze nu gebruiken. Tuurlijk. Healthpacks verhelpen kogels over het algemeen niet, maar het gaat zeker niet vanzelf.
Ik was ook wat sceptisch tegen het nieuwe systeem, echter vind ik het beter uitgewerkt dan bijv. CoD MW2, waarbij je helemaal weer 100% wordt, terwijl je bij Mafia blijvend minder wordt. Echter had ik liever 1 of 2 keer een health aanvulling en voor de rest gewoon goed spelen en voorzichtig zijn.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Briljante game tot...chapter 14 "stairway to heaven"
Waardeloos kut level je kan dus niet saven tussentijds en moet dus tig keer opnieuw dat langdurige begin spelen.
jammer maar dus nu bij mij deinstalled en over en uit.
De ervaring leert namelijk dat je jezelf kapot zit te frustreren om niks want meestal als je het eindelijk hebt uitgespeeld komt er nog een slap lulverhaaltje en dat was het.
Waardeloos kut level je kan dus niet saven tussentijds en moet dus tig keer opnieuw dat langdurige begin spelen.
De ervaring leert namelijk dat je jezelf kapot zit te frustreren om niks want meestal als je het eindelijk hebt uitgespeeld komt er nog een slap lulverhaaltje en dat was het.
Ik snap niet dat mensen zo veel moeite hebben met dat stuk. Ja ik ben er ook dood gegaan maar dan pas je je tactiek aan. Helemaal onnodig om de game daarvoor de uninstallen iig.MatMich schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 19:23:
Briljante game tot...chapter 14 "stairway to heaven"
Ik ben het met je eens dat een savepoint handig was geweest, aan de andere kant is het echt 1 minuut werk om in de haven die eerste mannetjes overhoop te knallen.
Mocht je het toch nog willen proberen:
spoiler:
Rush naar binnen tot onder het platform waar Derek molotovs staat te gooien. Van rechtsachter komen 2 mannetjes aan maar die knal je gewoon overhoop. Loop dan naar het punt rechts-midden waar de overloop 'stopt' en lob vanaf daar 2 grenades richting de linkerachterhoek waar Derek staat. Dood, problem solved, level klaar (vooruit, staat rechtsmiddenboven 1 mannetje nog, die moet je ook meepakken natuurlijk).
Inderdaad... Ik ben verre van een diehard-gamer, maar dat level had ik na een keer of vier toch te pakken... Lijkt me niet echt moeilijk...
Het was zeker een frustrerend stuk, verreweg het moeilijkste van de game, zeker door die niet-geplaatste checkpoint. Maar daarvoor de game uninstallen? Dan had je hem zeer waarschijnlijk ook niet origineel gekocht...
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Chapter 14 is inderdaad best een uitdaging, maar in vergelijking met de race uit mafia is deze peanuts.
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
hoezo? de race uit mafia was ook peanuts. als je een stuurtje gebruikt tenminste.
Onlangs ook eindelijk bij dat 'beruchte' level aangekomen. Ja, het is inderdaad lastig als je te afwachtend bent. Als je daarentegen meteen vanaf de ingang doorrent naar de achterkant en de 2 ventjes daar snel neerknalt, dan sta je behoorlijk veilig. Daarna is het niet erg moeilijk meer vond ik.
In Jimmy's Vendetta zitten shooutouts die echt moeilijker zijn dan die missie in de haven. Dus maak je borst maar nat
Want bij JV zit er een tijdslimiet op!
Yo.
Mis ik wat? Ik gister Mafia II gekocht (DVD versie in de winkel) en wilde vandaag installeren - ok, install gestart, weggelopen en even later terug achter mijn PC heb ik de melding "Steam servers are currently too busy" o.i.d.
Het spel wilt ook niet starten - dus wellicht niet goed geinstalleerd? Nog eens de installer starten en kies nu voor "Reinstall" .Na een 10 minuten lang een scherm gezien te hebben met "Steam is validating the files", krijg ik de melding dat alles 100% validated is en verder niets. (Is dat dan een re-install???)
OK dan .. zucht. Play Mafia II... en ik zit nu al een half uur tegen een scherm met "Preparing to launch Mafia II" aan te kijken zonder dat er ook maar iets gebeurd.
Is dit normaal bij Mafia II? Bij mijn andere steam spellen (Half Life 2 series, AA3) heb ik geen enkel probleem en die starten dan ook snel op.
Specs etc:
Vista x64 Home Premium SP2
Q9550, 8 GB RAM, 4890 1GB, 2x 1TB, 2x 320GB (disk met Mafia II geinstalleerd heeft nog 60GB vrij)
Niets overclocked.
Het spel wilt ook niet starten - dus wellicht niet goed geinstalleerd? Nog eens de installer starten en kies nu voor "Reinstall" .Na een 10 minuten lang een scherm gezien te hebben met "Steam is validating the files", krijg ik de melding dat alles 100% validated is en verder niets. (Is dat dan een re-install???)
OK dan .. zucht. Play Mafia II... en ik zit nu al een half uur tegen een scherm met "Preparing to launch Mafia II" aan te kijken zonder dat er ook maar iets gebeurd.
Is dit normaal bij Mafia II? Bij mijn andere steam spellen (Half Life 2 series, AA3) heb ik geen enkel probleem en die starten dan ook snel op.
Specs etc:
Vista x64 Home Premium SP2
Q9550, 8 GB RAM, 4890 1GB, 2x 1TB, 2x 320GB (disk met Mafia II geinstalleerd heeft nog 60GB vrij)
Niets overclocked.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Gisteren kwam de DLC voor Left 4 Dead 1 en Left 4 Dead 2 uit genaamd The Sacrifice, daardoor was het Steam netwerk overbelast. Heeft verder niks met Mafia II te maken, ik denk dat je vandaag gewoon kunt spelen.tazzman schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 04:54:
Mis ik wat? Ik gister Mafia II gekocht (DVD versie in de winkel) en wilde vandaag installeren - ok, install gestart, weggelopen en even later terug achter mijn PC heb ik de melding "Steam servers are currently too busy" o.i.d.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Helaas pindakaas... wanneer ik Steam en/of Mafia II start dan gaat Steam een "update" van 5 GB download - dat is de complete content van de game!! En dat terwijl ik gewoon de DVD in de drive heb ik zitten.Arfman schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 07:40:
[...]
Gisteren kwam de DLC voor Left 4 Dead 1 en Left 4 Dead 2 uit genaamd The Sacrifice, daardoor was het Steam netwerk overbelast. Heeft verder niks met Mafia II te maken, ik denk dat je vandaag gewoon kunt spelen.
Ik sta op het punt om de DVD terug te brengen en mijn geld terug te eisen .....

(PS: 5 GB downloaden hier in NZ vreet behoorlijk aan je maandelijkse data limiet ... dus dat kost me nog zwaar geld ook.. We hebben hier helaas geen super snel "kost me geen drol per GB" ADSL .. dus ja, 5 GB downloaden is echt wel een probleem ben ik bang..)
[ Voor 17% gewijzigd door tazzman op 06-10-2010 08:24 ]
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Dat had ik dus ook, hij heeft bij mij het hele spel gedownload via steam ook al had ik de DVD netjes in de drive zitten. Misschien werkt de optie 'reinstall' zoals hierboven genoemd wordt? Ik heb dat bij mij niet gezien of geprobeerd en ben gewoon 3 1/2u gaan wachtentazzman schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 08:23:
[...]
Helaas pindakaas... wanneer ik Steam en/of Mafia II start dan gaat Steam een "update" van 5 GB download - dat is de complete content van de game!! En dat terwijl ik gewoon de DVD in de drive heb ik zitten.
(PS: 5 GB downloaden hier in NZ vreet behoorlijk aan je maandelijkse data limiet ... dus dat kost me nog zwaar geld ook.. We hebben hier helaas geen super snel "kost me geen drol per GB" ADSL .. dus ja, 5 GB downloaden is echt wel een probleem ben ik bang..)

Dan zou ik me al helemaal de moeite besparen en het spel terug brengen, zoveel bijzonders is het niet.tazzman schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 08:23:
[...]
Helaas pindakaas... wanneer ik Steam en/of Mafia II start dan gaat Steam een "update" van 5 GB download - dat is de complete content van de game!! En dat terwijl ik gewoon de DVD in de drive heb ik zitten.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Dat vind ik het grootste minpunt aan Jimmy's Vendetta. Die tijdslimiet! Ik pak liever dingen rustig en goed voorbereid aan, en wil liever niet als een dolle stier ergens in springen. Maar ja, dat is de opzet van JV en als je weet wat er gaat komen kun je er ook rekening mee houden. Betekent alleen wel een missie vaker moeten doen...VonFoX schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 17:51:
In Jimmy's Vendetta zitten shooutouts die echt moeilijker zijn dan die missie in de haven. Dus maak je borst maar natWant bij JV zit er een tijdslimiet op!
gisterenmiddag deze game binnengekregen en vannacht ergens toch maar naar bed gegaan (gezien ik nu nogal vroeg moet beginnen met werken)....wat een HEERLIJKE game! wel jammer dak nu al over de helft heen ben maar heb nog meer dan genoeg te zoeken (bv de pinups:) )
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Ik had het zelfde probleem maar dit is redelijk makkelijk op te lossen;gwystyl schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 11:53:
[...]
Dat had ik dus ook, hij heeft bij mij het hele spel gedownload via steam ook al had ik de DVD netjes in de drive zitten. Misschien werkt de optie 'reinstall' zoals hierboven genoemd wordt? Ik heb dat bij mij niet gezien of geprobeerd en ben gewoon 3 1/2u gaan wachten, maar het klinkt vrij belachelijk als dat de enige optie zou zijn. De bestanden staan immers wel gewoon op de DVD....
1. Sluit Steam (File -> Exit).
2. Ga naar Start -> Uitvoeren
3. In het schermpje tik je:
"C:\Program Files\Steam\Steam.exe" -install E:
Vervang E: met de letter van het station waar de CD/DVD inzit als dit niet klopt.
Vervang C:\Program Files\Steam met het correct pad als dit niet de installatie folder van je Steam is
4. Klik op Ok en de installatie gaat nu via de CD/DVD
loopt als een zonnetje.
Ik heb na de Jimmy's DLC. de andere DLC via steam gekocht. maar deze is in jimmy's vendetta nergens te zien? hoe kom ik aan die legerauto etc?
Asus Zenbook i7 256gb
Je bedoelt die Renegade Pack en War Hero Pack etc?
De auto's zouden standaard in je garage moeten staan. De kleding hangt in je kast in je safehouses, maar kun je alleen als Vito gebruiken, niet als Jimmy.
De auto's zouden standaard in je garage moeten staan. De kleding hangt in je kast in je safehouses, maar kun je alleen als Vito gebruiken, niet als Jimmy.
Yep, net ffe geprobeert. Werkt idd alleen als Vito....serieus ...

Asus Zenbook i7 256gb
Thx voor deze uitleg. Hij komt voor mij te laat, maar het lijkt me handig om deze in de TS op te nemen. Al zoekende zag ik namelijk al veel meer mensen met dit probleem, maar niemand met een oplossing. Het kan zijn omdat ik dacht dat het een Mafia probleem was en niet een Steam probleem, waardoor ik de verkeerde zoektermen heb geprobeerd.Necris Phayder schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 15:01:
[...]
Ik had het zelfde probleem maar dit is redelijk makkelijk op te lossen;
1. Sluit Steam (File -> Exit).
2. Ga naar Start -> Uitvoeren
3. In het schermpje tik je:
"C:\Program Files\Steam\Steam.exe" -install E:
Vervang E: met de letter van het station waar de CD/DVD inzit als dit niet klopt.
Vervang C:\Program Files\Steam met het correct pad als dit niet de installatie folder van je Steam is
4. Klik op Ok en de installatie gaat nu via de CD/DVD
loopt als een zonnetje.
Net ff gekeken op Steam. Dat vind ik wel ERG geldklopperij zeg! €2,99 per stuk voor die DLCs die per stuk 2 auto's en 2 extra kleding-sets toevoegen...Ghostrider schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 18:19:
Ik heb na de Jimmy's DLC. de andere DLC via steam gekocht. maar deze is in jimmy's vendetta nergens te zien? hoe kom ik aan die legerauto etc?
Ben de game aan het spelen op de Xbox 360 en zit ondertussen in Chapter 12. Ik heb toch wel gemengde gevoelens bij het spel. Het is een aangename shooter maar dat is het dan ook.
De karakters komen te gemaakt en gevoelloos over. Je spendeert het meeste van je tijd met rondrijden. Het spel is volledig lineair - wat ik normaal niet zo heel erg vind bij een singleplayer game - maar bevat niet echt veel variatie. Politie houdt me bijna nooit tegen bij te snel rijden en zelfs niet als ik tegen ze aan bots, lachwekkend gewoon... De moeilijkheidsgraad (op Hard) stelt niets voor. De middelmatige graphics en verschrikkelijke screentearing maken het plaatje ook niet echt af. En de lipsync is niet sync te noemen
Wat voor mij overblijft is een aardige shooter. De stad ademt voldoende sfeer uit om het spel te willen uitspelen en de muziek op de radiostations draagt daar zeker bij aan. Maar een tweede keer ga ik het heus niet spelen. De meeste zaken zijn hier al voorbijgekomen maar ik moest mijn hart eens luchten
Mafia 2 is spijtig genoeg een gemiste kans...
De karakters komen te gemaakt en gevoelloos over. Je spendeert het meeste van je tijd met rondrijden. Het spel is volledig lineair - wat ik normaal niet zo heel erg vind bij een singleplayer game - maar bevat niet echt veel variatie. Politie houdt me bijna nooit tegen bij te snel rijden en zelfs niet als ik tegen ze aan bots, lachwekkend gewoon... De moeilijkheidsgraad (op Hard) stelt niets voor. De middelmatige graphics en verschrikkelijke screentearing maken het plaatje ook niet echt af. En de lipsync is niet sync te noemen
Wat voor mij overblijft is een aardige shooter. De stad ademt voldoende sfeer uit om het spel te willen uitspelen en de muziek op de radiostations draagt daar zeker bij aan. Maar een tweede keer ga ik het heus niet spelen. De meeste zaken zijn hier al voorbijgekomen maar ik moest mijn hart eens luchten
Nou, ik dacht DLC, die autos rijden dan ook gewoon rond in de stad...maar je kan ze dus enkel bij je garage ophalen...Haay schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 14:47:
[...]
Net ff gekeken op Steam. Dat vind ik wel ERG geldklopperij zeg! €2,99 per stuk voor die DLCs die per stuk 2 auto's en 2 extra kleding-sets toevoegen...

Asus Zenbook i7 256gb
Na veel gepruts (uninstall, files weghalen, reinstall etc) ging het allemaal goed. Mafia II inmiddels uitgespeeld - ik vond het een super game, helaas wel een beetje kort. Missies waren toch erg gaaf alleen wel jammer dat het minder speelt zoals Mafia I .... maar meer een beetje "GTA IV-clone" achtig is. Een beetje.Arfman schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 12:00:
[...]
Dan zou ik me al helemaal de moeite besparen en het spel terug brengen, zoveel bijzonders is het niet.
Maar al met al, zou ik zeggen.... 7 spinnepoten voor de sfeer, de graphics en vooral het verhaal. De "cross over" met de Mafia I story-line was GEWELDIG .. en het einde was erg hard maar wel echt de harde onderwereld.
Ik wacht dus ook op "het vervolg".
De trailer van Maffia 2 Joe Adventures staat online (mafia 2 website).
Ziet er goed uit deze zal meer verkopen omdat er meer story is dan in Jimmy's Vendetta.
Ziet er goed uit deze zal meer verkopen omdat er meer story is dan in Jimmy's Vendetta.
Probeer hem nu nog eens op een pc met een redelijk tot goede videokaart, lost deze problemen iig opGSamson schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:03:
Ben de game aan het spelen op de Xbox 360
De middelmatige graphics en verschrikkelijke screentearing maken het plaatje ook niet echt af. En de lipsync is niet sync te noemen
Ziet er echt briljant uit hier hoor
Vandaag Mafia II gekocht, nu nog even wachten tot mijn nieuwe pc onderdelen binnen zijn en dan eindelijk spelen, ik kan niet wachten ben zo benieuwd!

Het leven is te kort om geduld te hebben!
YouTube: Mafia2Multiplayer.com - MP Weapon Sync #2
Het ziet er nog niet 100% soepel uit qua bewegingen, maar dat komt omdat finetunen op dit moment nog geen prioriteit is.
Het ziet er nog niet 100% soepel uit qua bewegingen, maar dat komt omdat finetunen op dit moment nog geen prioriteit is.
[ Voor 35% gewijzigd door rgras op 06-11-2010 13:52 ]
Gisteren uitgespeeld....heb er wat langer over gedaan omdat ik tussendoor gears of war 2 weer uit de kast getrokken heb voor t XP weekend:) Leuk spel en wat een einde....een cliffhanger waar ik niet op kan wachten...
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Ik zit nog steeds in Level 5. Maar heb echt zin om dit spel weer op te pakken. Binnenkort zeker eens doen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Anoniem: 363120
Ik ga hem denk ik ook kopen in december wanneer die hopelijk voor 30euri te halen
ik heb hem nu al bij verschillende winkels voor maar 40 euro gezien
aanrader of niet?
(PS3)
ik heb hem nu al bij verschillende winkels voor maar 40 euro gezien
aanrader of niet?
(PS3)
Ik vond het zeker een aanrader.
Mooiste onderdeel is de sfeer en de bijbehorende muziek.
Mooiste onderdeel is de sfeer en de bijbehorende muziek.
Gewoon geen GTA IV achtige grootsheid qua stad en mogelijkheden verwachten, rekening houden met wat slappe gameplayelementen (zoals het niet echt kunnen freeroamen of bepaalde posters die je alleen tijdens missies kunt vinden) en rekening houden met een slap verhaal, dan kan het een paar avondjes leuk zijn
Slap verhaal vind ik een slap verhaal.
Kortom het verhaal is prima, wel ff erbij blijven
Het zijn overigens de playboys die je alleen tijdens de missies kunt meenemen, wanted posters kun je tussen de missies door halen. En free roam kun je ook altijd doen want als je bv de melding krijgt dat je naar huis moet gaan ben je door niets en niemand verplicht om dat daadwerkelijk te doen.
Je kunt dan bv ook 150 wanted posters gaan zoeken
Heb trouwens begrepen dat de nieuwe dlc op 23 november moet komen, instant buy 4 me
Het zijn overigens de playboys die je alleen tijdens de missies kunt meenemen, wanted posters kun je tussen de missies door halen. En free roam kun je ook altijd doen want als je bv de melding krijgt dat je naar huis moet gaan ben je door niets en niemand verplicht om dat daadwerkelijk te doen.
Heb trouwens begrepen dat de nieuwe dlc op 23 november moet komen, instant buy 4 me
Ik vind het verhaal slap en voorspelbaar. En ben niet de enige.Scavy schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 09:15:
Slap verhaal vind ik een slap verhaal.
Jup, maar dus geen echte freeroam. Je bent altijd bezig met een missie en altijd staat er op de kaart waar je dan naartoe "moet", ik vond dat irritant.Het zijn overigens de playboys die je alleen tijdens de missies kunt meenemen, wanted posters kun je tussen de missies door halen. En free roam kun je ook altijd doen want als je bv de melding krijgt dat je naar huis moet gaan ben je door niets en niemand verplicht om dat daadwerkelijk te doen.
Goedzo, vooral de spelmakers zoals 2K belonen voor het uitbrengen van een mager spel qua inhoud en dan vervolgens de inhoud die er eerst in hoorde te zitten er apart bijkopenHeb trouwens begrepen dat de nieuwe dlc op 23 november moet komen, instant buy 4 me
Moet je zelf weten hoor, maar ga niet lopen klagen als dat bij veel meer spellen gaat gebeuren op die manier. Leuk voor de spelervaring (en je portemonnee, voor 50 euro Mafia 2 kopen en dan voor elke DLC ook 5 of 10 euro neerleggen).
arfman, je geeft een mening. Een mening in een forum waar veel mensen erg enthousiast zijn over het spel (including me). Ik ben het met je eens dat de DLC eigenlijk bij het spel zou moeten zitten maar ik ben niet de moeilijkste om hier tien euro voor te betalen.
Ik vind het verhaal top, de sfeer in het spel top, de missies goed en de freeroam erg leuk.
Dat jij het spel niet boeiend vindt moet je zelf weten maar je bent mensen nu aan het afraden om de dlc te kopen omdat spelmaker dit soort acties meer uit gaan voeren....Ik kan iedereen alleen maar aanraden de dlc te kopen (in de hoop dat ze dan meer van dit soort spellen gaan maken)
Ik vind het verhaal top, de sfeer in het spel top, de missies goed en de freeroam erg leuk.
Dat jij het spel niet boeiend vindt moet je zelf weten maar je bent mensen nu aan het afraden om de dlc te kopen omdat spelmaker dit soort acties meer uit gaan voeren....Ik kan iedereen alleen maar aanraden de dlc te kopen (in de hoop dat ze dan meer van dit soort spellen gaan maken)
Jij hoopt dat je 50 euro neer mag tellen voor een spel waarin duidelijk gesneden is qua inhoud om DLC's te kunnen fabriceren (dat is al vaker voorbijgekomen in dit topic, kijk maar even terug) en dat je dan voor elk klein stukje verhaal een tientje neer mag leggen?lj_tree schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 11:41:
arfman, je geeft een mening. Een mening in een forum waar veel mensen erg enthousiast zijn over het spel (including me). Ik ben het met je eens dat de DLC eigenlijk bij het spel zou moeten zitten maar ik ben niet de moeilijkste om hier tien euro voor te betalen.

Sorry hoor, jij bent precies de melkkoe die 2K games graag ziet. Een tientje lijkt niet veel, maar uiteindelijk betaal je voor het spel met wat DLC's zomaar richting de 80 euro. Nogmaals: niet gaan klagen als andere games (GTA 5 bijvoorbeeld) ook 50 euro kosten en dat je dan na 15 missies bij mag gaan betalen. Ik heb daar in ieder geval geen zin in, sorry dat ik zo kritisch ben.
Ik ben het ook eens met Arfman. Als Mafia-opvolger is dit spel gewoon minder dan deel 1. Er blijkt steeds meer dat de DLC uit het spel zelf is gehaald en daarna als los verkocht. De commercialiteit voel je gewoon imo.
Ik ben bang dat dit de laatste Mafia-game zal zijn, of dat het nog commerciëler doorgaat. Ik mis de passie van de makers die ik bij deel 1 heel sterk zag.
DLC zoals bij GTA IV vind ik juist prima, dan wordt er gewoon een extra tussenversie gemaakt met nieuwe content, voor een kleinere prijs dan een nieuwe volledige game.
Ik ben bang dat dit de laatste Mafia-game zal zijn, of dat het nog commerciëler doorgaat. Ik mis de passie van de makers die ik bij deel 1 heel sterk zag.
DLC zoals bij GTA IV vind ik juist prima, dan wordt er gewoon een extra tussenversie gemaakt met nieuwe content, voor een kleinere prijs dan een nieuwe volledige game.
Meer nieuws over Joe's Adventures op http://mafia-daily.net/
Sja ik vind het opzich ook erg jammer dat ze dat als los add on gaan verkopen, maar goed. Zal wel vanwege de winst zijn ofzo. Iig vind ik Mafia 2 wel meevallen. Speelt wel aardig, maar kan idd niet tippen aan Mafia 1, helaas.
Het is ook helemaal nieuw hé dat dlc gebeuren.
Het is niet zo dat je bij bv CoD voor 5 mappen 15euro extra mag betalen
De tijd dat je alles er voor niets bij kreeg ligt al ver achter ons dus blijf vooral
op je portemonne zitten en vooral hier klagen over hoe belachelijk het allemaal wel niet is
Als ik het de game waard vind en de dlc is leuk dan koop ik het gewoon, vond overigens Jimmy's Revenge
ook zijn hele 8 eurie meer dan waard.
Die uitbreiding kun je vergelijken met GTA's The Ballad of Gay Tony en was die gratis? Nee dus
Daar betaal je gewoon 25 euro voor.
Wie word er hier nou eigenlijk uitgemolken
Het is niet zo dat je bij bv CoD voor 5 mappen 15euro extra mag betalen
De tijd dat je alles er voor niets bij kreeg ligt al ver achter ons dus blijf vooral
op je portemonne zitten en vooral hier klagen over hoe belachelijk het allemaal wel niet is
Als ik het de game waard vind en de dlc is leuk dan koop ik het gewoon, vond overigens Jimmy's Revenge
ook zijn hele 8 eurie meer dan waard.
Die uitbreiding kun je vergelijken met GTA's The Ballad of Gay Tony en was die gratis? Nee dus
Daar betaal je gewoon 25 euro voor.
Wie word er hier nou eigenlijk uitgemolken

[ Voor 4% gewijzigd door Scavy op 13-11-2010 10:28 ]
Er is een verchil tussen DLC en DLC.
Bij GTA IV was het oorspronkelijke verhaal gewoon af en was de DLC echt een toegevoegd verhaal.
Bij Mafia 2 merk je aan alles dat ze content uit de game hebben geknipt om later als DLC te verkopen.
Bij GTA IV was het oorspronkelijke verhaal gewoon af en was de DLC echt een toegevoegd verhaal.
Bij Mafia 2 merk je aan alles dat ze content uit de game hebben geknipt om later als DLC te verkopen.
Nee dat is niet zo, maar dat word geroepen en er loopt een hele kudde achteraan.
Het originele verhaal is gewoon af (speel het spel anders eens (nog een keer).
En skip de cutscene's niet er word je gelijk een hoop duidelijk
Joe's adventure speelt zich af tijdens dat Vito in de gevangenis zou zitten,
en laat zien wat er met Joe is gebeurd in die tussentijd en hoe hij bij de mafia terecht is gekomen.
Dus origineel verhaal was af en dit voegd wat toe.
Jimmy's Revenge is een geheel andere opzet, is totaal andere game wat zich in dezelfde stad
afspeeld en in dezelfde tijd heeft verder niets met het originele verhaal te maken.
(spel lijkt gemaakt te zijn om van dat gezeur van freeroam af te zijn, want hierbij kun je free roamen zonder dat je dat irritante rode lijntje in je beeld ziet
)
en laat zien wat er met Joe is gebeurd in die tussentijd en hoe hij bij de mafia terecht is gekomen.
Jimmy's Revenge is een geheel andere opzet, is totaal andere game wat zich in dezelfde stad
afspeeld en in dezelfde tijd heeft verder niets met het originele verhaal te maken.
(spel lijkt gemaakt te zijn om van dat gezeur van freeroam af te zijn, want hierbij kun je free roamen zonder dat je dat irritante rode lijntje in je beeld ziet
[ Voor 33% gewijzigd door Scavy op 13-11-2010 11:29 ]
Wie kan mij helpen ik zit op het einde van chapter Stairway to Heaven ik moet langs die man gaan vlakbij de haven alleen ik kan daar niet naar binnen
YouTube: Mafia II Walkthrough - Chapter 14: Stairway to Heaven 6/6
bij 7.25 ongeveer.
YouTube: Mafia II Walkthrough - Chapter 14: Stairway to Heaven 6/6
bij 7.25 ongeveer.
Daar is wel wat over te vinden op het net.
Als ik het goed heb moet je dat gehele hoofdstuk opnieuw spelen en als je dan van die dokter af komt onderweg geen winkels of dergelijke overvallen. Heb namelijk hetzelfde gehad en heb toen die oplossing ergens gevonden. Helaas is het anders niet op te lossen, die deur zal dicht blijven
Als ik het goed heb moet je dat gehele hoofdstuk opnieuw spelen en als je dan van die dokter af komt onderweg geen winkels of dergelijke overvallen. Heb namelijk hetzelfde gehad en heb toen die oplossing ergens gevonden. Helaas is het anders niet op te lossen, die deur zal dicht blijven
Heb jij deel 1 ook gespeeld? In deel 1 zitten genoeg dingen die in deel 2 niet zitten. Het verhaal mag dan wel kloppen maar het spel voelt gewoon niet als 'af' omdat deel 1 meer te bieden had.Scavy schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 11:23:
Nee dat is niet zo, maar dat word geroepen en er loopt een hele kudde achteraan.
FCG
Heel veel potentiele missies en verhaal wordt in cutscenes van 3 minuten gestopt, dat noem ik niet af. Bij Mafia 1 was het einde ook sterker, het eindigde. Hier moet je weer straks een extra episode of de volgende game voor kopen.
Ik had inderdaad restart missie gedaanScavy schreef op maandag 15 november 2010 @ 23:44:
Daar is wel wat over te vinden op het net.

Wat ook opmerkelijk is, is dat Joe's Adventures zo laat gereleased wordt. Er is blijkbaar toch wat werk aan. (Of het is wel af en het is de bedoeling om het laat te releasen, maar dat betwijfel ik: de hype rond de game zwakt af en dus ook mogelijke interesse in dlc. Business-wise lijkt het me niet aantrekkelijk om uit te stellen als het al af zou zijn.)Scavy schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 11:23:
En skip de cutscene's niet er word je gelijk een hoop duidelijk![]()
(spel lijkt gemaakt te zijn om van dat gezeur van freeroam af te zijn, want hierbij kun je free roamen zonder dat je dat irritante rode lijntje in je beeld ziet)
Jimmy's Revenge was wel een obvious cut uit het gewone spel: dat waren de side missies die er overduidelijk in hadden moeten zitten.
[ Voor 3% gewijzigd door Neverwinterx op 16-11-2010 15:47 ]
Dat laatste vind ik dus juist weer niet, omdat het een hele andere opzet heeft dan de originele game.Neverwinterx schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 15:46:
[...]
Wat ook opmerkelijk is, is dat Joe's Adventures zo laat gereleased wordt. Er is blijkbaar toch wat werk aan. (Of het is wel af en het is de bedoeling om het laat te releasen, maar dat betwijfel ik: de hype rond de game zwakt af en dus ook mogelijke interesse in dlc. Business-wise lijkt het me niet aantrekkelijk om uit te stellen als het al af zou zijn.)
Jimmy's Revenge was wel een obvious cut uit het gewone spel: dat waren de side missies die er overduidelijk in hadden moeten zitten.
Ik zie nergens een missie die in het originele verhaal had gepast of gehoord en dat dat dan ook nog daadwerkelijk iets had toegevoegd.
@MsG
Ik vind het dus wel af en dat het einde misschien zou kunnen betekenen dat er een vervolg komt dat doet daar niets aan af. Zo worden 9 op de 10 films ook gemaakt en uiteindelijk komt er dan ook een vervolg.
Dus hoogstwaarschijnlijk komt er straks ook een Mafia 3. Lijkt me niets mis mee
@Jeka
Ja ik heb deel 1 ook gespeeld, zelfs nog recentelijk omdat ik het wilde spelen voor ik aan Mafia 2 begon.
En ik vind de hype daarvan erg overtrokken, natuurlijk zijn de graphics ver achter op nu zelfs na de diverse patches om het op te vrolijken maar met name kreeg ik nergens binding met een caracter. Al zeker niet met jouw vriendin wat later blijkbaar je vrouw wordt waarmee je notabene ook nog kinderen blijkt te hebben, je moet haar beschermen als ze naar huis loopt en dat was het laatste wat je er van zag. Die komt dus daarna nooit meer in het verhaal terug, alleen maar in gesprekken met de barman. Ik had iig meer betrokkenheid met bv Marty of met Joe of met Henry in Mafia 2 dan met wie dan ook in Mafia 1.
Ik vind ook absoluut niet dat er in Mafia 1 meer zat en mij staat het toch nog vers in het geheugen.
Je hebt 1 garage waar je alleen naar toe kon als het ook als optionele missie werd aangegeven, een enkele benzine station waar ik geen énkele keer gebruik van heb hoeven maken. Het zal destijds wel iets zijn geweest maar nu is het echt niet meer te vergelijken met het vervolg.
Het enige wat ik wel vind is dat je in Mafia 1 sneller de politie achter je aan had bij overtredingen dat hadden ze in het tweede deel ook wel mogen doen, al is het maar als je het level op hard zet dat ze dan sneller reageren maar dat doen ze ook helaas niet.
Iemand Joey's Adventures al binnen kunnen halen? Kan hem nergens vinden op PSN.
nu bezig om de achievements te halen. Die playboys zoeken is wel lachen maar die wanted posters is een hell:S Heb er toch maar een filmpje bij gepakt want dit duurt echt te lang! Iemand ze al allemaal gevonden?
Ikke
Wel een duidelijke guide gebruikt hiervoor, zonder guide lijkt me niet haalbaar.
Joe's Adventure komt er hier zeker in maar moet nog ff wachten want heb nog zoveel games liggen die eerst uit moeten
Wel een duidelijke guide gebruikt hiervoor, zonder guide lijkt me niet haalbaar.
Joe's Adventure komt er hier zeker in maar moet nog ff wachten want heb nog zoveel games liggen die eerst uit moeten

een trophy/achievement.nFo schreef op woensdag 24 november 2010 @ 20:06:
Krijg je nog iets voor die wanted posters ?
Ben nu de avonturen van Joe aan het spelen....en zowaar het begin is heerlijk 'ouderwets'. Zal geen spoiler geven, maar je moet weer als vanouds puzzelen bij de eerste missie in een nieuw deel van de map. Prachtig gemaakt water trouwens en originele ontsnappingsroute.
Ik kreeg na deze missie echter weer een flashback naar Jimmy's Vendetta
met van die korte aparte missies. Hopelijk hebben ze de kritieken opgepakt bij 2K en zijn deze net zo ouderwets goed geworden als het begin maar vrees het ergste
Ik kreeg na deze missie echter weer een flashback naar Jimmy's Vendetta

De Joe DC is inderdaad erg vermakelijk
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Wat een BRILJANTE opdracht is dat he:) Degene die de playboys in maffia 2 verzonnen heeft mogen ze van mij wel een bonus geven:DnFo schreef op woensdag 24 november 2010 @ 20:06:
Krijg je nog iets voor die wanted posters ?
Dat iedereen die Playboy's zoekt snap ik.
Gisteren heb ik hem eindelijk op hard uitgespeeld, tijdens de missies ook maar ff alle playboys opgeraapt.
Binnenkort maar eens de nieuwe dlc aanschaffen
Binnenkort maar eens de nieuwe dlc aanschaffen
Moet er echt meer tijd voor maken, duurde even voordat ik alles doorhad, en besturing blijft wennen.

Bijna alle achievements binnen...als de vrouw me dit weekend toelaat ga ik kijken of ik ze allemaal kan scoren:)
Moet maar eens de DLC afronden, opzich wel weer leuk voor tussendoor maar had meer verwacht.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Ik ga zo ook maar weer eens tijd maken voor Mafia II. Als het goed is, is Joes Adventures zo dadelijk ook binnen, dus eens kijken hoe dat gaat. Weet iemand wat voor extra's je in Mafia II zelf krijgt?
wat voor soort extra's bedoel je?Joopieboy schreef op zondag 28 november 2010 @ 18:20:
Ik ga zo ook maar weer eens tijd maken voor Mafia II. Als het goed is, is Joes Adventures zo dadelijk ook binnen, dus eens kijken hoe dat gaat. Weet iemand wat voor extra's je in Mafia II zelf krijgt?
Als in kleding, huizen, extra locaties, noem maar op?
Afgelopen weekend in tien uur uitgespeeld op de hoogste moeilijkheidsgraad. Eigenlijk veel te makkelijk dus. Wederom goed vermaakt:) NU alleen nog op zoek naar een paar playboys en een shitload wanted posters:S
Eens, helaas speel je veel te kort op dat nieuwe gedeelte.objectief2 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 20:43:
Ben nu de avonturen van Joe aan het spelen....en zowaar het begin is heerlijk 'ouderwets'. Zal geen spoiler geven, maar je moet weer als vanouds puzzelen bij de eerste missie in een nieuw deel van de map. Prachtig gemaakt water trouwens en originele ontsnappingsroute.
Same here. Ik kreeg het bericht dat de storyline verder gaat na alle side missies, maar dat zijn er ontzettend veel? Ik zit al over de 200%Ik kreeg na deze missie echter weer een flashback naar Jimmy's Vendettamet van die korte aparte missies. Hopelijk hebben ze de kritieken opgepakt bij 2K en zijn deze net zo ouderwets goed geworden als het begin maar vrees het ergste

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
is er al iets bekend wanneer er een opvolger op t verhaal komt? Ben wel benieuwd wat er nu met Joe gaat gebeuren:S
Precies mijn idee... Leuke missies allemaal, maar van een verhaal is tot nu toe (230%) nog geen sprake. Zoveel meerwaarde vind ik het ook niet bieden...
Gisteravond lekker bezig geweest met Mafia II, en ik kwam er net achter dat ik al over de helft zit. Dat valt me echt vies tegen hee. 
Die 1e uitbreiding is alleen voor de PS3/Xbox zeker?

Er is één gratis DLC alleen voor PS3Joopieboy schreef op maandag 29 november 2010 @ 15:56:
Nou Mafia II heb ik alweer uitgespeeld, niet te geloven hoe kort. 
En sja, het verhaal is opzich wel aardig, maar er werden hele stukken overgeslagen, en ik had toch wel de hoop dat ze op zulke dingen dieper in zouden gaan... Ook geen mogelijkheid tot keuze's in het spel enzo. Anyway, erg jammer. Binnenkort eens een of twee DLC's downloaden via Steam, hopelijk brengt die nog wat extra's.

En sja, het verhaal is opzich wel aardig, maar er werden hele stukken overgeslagen, en ik had toch wel de hoop dat ze op zulke dingen dieper in zouden gaan... Ook geen mogelijkheid tot keuze's in het spel enzo. Anyway, erg jammer. Binnenkort eens een of twee DLC's downloaden via Steam, hopelijk brengt die nog wat extra's.

[ Voor 6% gewijzigd door Joopieboy op 02-12-2010 18:24 ]