Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmmmpf.. Ik krijg dat prachtige alu wireless keyboard niet met mijn imac leopard 10.5.2 gepaired :-( Bluetooth staat aan en is visible, de bluetooth setup vindt het toetsenbord en als ik vervolgens op volgende klik komt er een keycode in beeld, die ik op het draadloze toetsenbord moet intoetsen, maar er gebeurd niets en de melding verschijnt dat het pairen mislukt is (uiteindelijk).

Ik heb het idee dat het draadloze toetsenbord in een soort numlock modus staat ofzo (zit er niet op, maar wat dan wel?)

Op het web vind ik geen factory reset mogelijkheid, voor dit toetsenbord.. Dat verbaast me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Je drukt toch wel return nadat je de code hebt ingetoetst?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daedalus schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 18:38:
Je drukt toch wel return nadat je de code hebt ingetoetst?
Het zal toch niet waar zijn....... het is waar!
Echt onwaarschijnlijk dit, ik weet niet waar ik op zat te wachten.. in ieder geval op jouw input!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 07:27

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 19:20:
[...]

Het zal toch niet waar zijn....... het is waar!
Echt onwaarschijnlijk dit, ik weet niet waar ik op zat te wachten.. in ieder geval op jouw input!
Z'n slogan is natuurlijk niet voor niets "keep trying" :P

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klassieker! "...u heeft de stekker er in, meneer?"

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2008 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 17:51:
Klassieker! "...u heeft de stekker er in, meneer?"
toegegeven, het is grappig :-( maar ook weer niet zo klassiek ... toch? (kunnen wel een pol houden |:( ) aangezien je nergens in een venster of blok typt, is het niet duidelijk dat je enter moet toetsen..... Afijn, :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Aluminum Keyboard Firmware Update 1.0
Today Apple released an update for the Aluminum Keyboards that ship with most of their desktop systems. This update applies to both wired and wireless keyboards. Here's the information that Apple gives us:

This firmware update addresses an issue with the aluminum Apple Keyboard and the aluminum Apple Wireless Keyboard where a key may repeat unexpectedly while typing. The update also addresses other issues. Mac OS X 10.5.2 is required before installing this update.

Please note that as a firmware update, you must download the installer (either by downloading from Apple's website or by opening Software Update). Once the download has succeeded, you will be able to open the installer in the Utilities folder (~/Applications/Utilities/ )
:)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 09:59
En nog steeds kan ik niet met 1 snel tikje Caps Lock aanzetten...
Beter fixen ze dat snel, want dit kan ik geen feature noemen voor de 'sneltieper'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Kaspers schreef op donderdag 10 april 2008 @ 10:35:
Beter fixen ze dat snel, want dit kan ik geen feature noemen voor de 'sneltieper'...
Dat is toch een feature? Dat je niet per ongeluk Caps Lock aanzet? In ieder geval heb ik het wel altijd zo begrepen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaffeh
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:42
Dat is inderdaad een feature. Ik vind het ontzettend handig. Dezelfde vertraging hebben ze toegepast bij de eject knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Kaspers schreef op donderdag 10 april 2008 @ 10:35:
Capslock, meh. Das zo ongeveer de minst gebruikte toets op heel m'n toetsenbord. Net alsof je een hele reeks aan hoofdletters moet typen...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:33
Ik ben benieuwd of dit mijn problemen oplost :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu om de 10 tot 20 minuten een 'connection' lost met mijn tobo. Wireless muis werkt wel prima (bluetooth logitech). Waar kan dit aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-08 19:58

Maartenvs

For Sale

Al een keer de connectie verwijderd en en nieuwe aangemaakt? Misschien dat het iets scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sephone
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-07-2023
Me broer heeft hem alvast aangeschaft voor z'n mac die hij over 1.5 week krijgt.

Dus ik heb hem alvast ingewijd en wat een heelijk toetsenbord. Zalig.

Ben bang dat ik over een tijdje net zo'n tobo'tje heb liggen _/-\o_

 MacBook Pro Retine 15" 2,3 Ghz 16GB - iPad mini 16GB WiFi - iPhone 5 - Apple TV 2 - Airports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ik gebruik nu het wired keyboard op windows XP (non bootcamp / stage PC). Maar ik ben er nog niet achter hoe ik nou een screenshot kan maken. Ik heb nu een oud tobo achter mn PC gedrukt, maar dit is niet echt handig.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Laatst online: 09:31

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik heb me ook al zitten bedenken hoe dat kan. Het is moe nog niet gelukt.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-08 23:16
F13 of anders geen software om keys toe te wijzen/te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind de wireless heel mooi en ben van plan om op korte termein een macbook pro te gaan koppen.
maar ik zit er nu aan te denken om hem alvast vaar mijn windows pc te haalen.
maar wat moet ik dan verder missen? en zijn er programas om dingen toe te wijzen? zoals de eject knop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Bij mijn Windows 2000 werklaptop werken alle knoppen.
Eject niet, want die werkt niet op een laptop...

Het keyboard is echt goud.
Beetje flauw dat de verleng snoer die je erbij krijgt, bij de wired versie uiteraard - duh - alleen op een Apple keyboard werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe de Brightness functie van de F1 en F2 toets werkt? Bij mij werkt dit niet. Ik had eerst een oud CRT scherm, dacht dat het daar aan lag, maar met m'n nieuwe tft scherm werkt het ook niet.

Moet je hiervoor iets instellen of werkt het alleen bij bepaalde schermen (of ms alleen bij de iMac?)
Ik heb de instellingen zo, dat de functie toetsen werken als media-keys o.i.d. (dus 'gebruik de toetsen F1, F2, enz. als standaard functie toetsen' staat uitgevinkt)
Misschien is deze vraag al gesteld, sorry, ik kreeg met de search functie geen gewenst resultaat }:O

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2008 20:11 . Reden: onbegrijpelijke wartaal ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

Fn + Fx toets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry..? "Fx toets"? 8)7 Wat is dat voor toets? Bedoel je met 'x': '1' of '2'?
Edit: je dacht wellicht dat mijn vraag was: hoe kan ik de F1 en F2 functie gebruiken, dat kan idd in combinatie met de Fn toets. Maar dat bedoelde ik niet, heb mn post al aangepast (hoop nu dat het duidelijker is)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2008 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Bij Fx is x inderdaad een variabel getal, dus F1, F2, F3, enz.

Brightness werkt alleen bij ingebouwde schermen, bij iMacs en laptops dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mei schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 20:16:
Bij Fx is x inderdaad een variabel getal, dus F1, F2, F3, enz.

Brightness werkt alleen bij ingebouwde schermen, bij iMacs en laptops dus.
thanks, ik dacht het eigenlijk al.... Wel jammer, 's avonds laat je scherm dimmen met één druk op knop is wel handig.... (met een OSD van goedkoop scherm zoals ik heb kost het minimaal 5 klikken, steun)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoelang doet het wireless toetsenbord het eigenlijk op de batterijen?
En ik neem aan dat hij vanzelf stopt met het uitzenden van een bluetooth signaal zodra ik mijn mac afsluit? Zodat hij langer doet met de batterijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 21:28:
Hoelang doet het wireless toetsenbord het eigenlijk op de batterijen?
En ik neem aan dat hij vanzelf stopt met het uitzenden van een bluetooth signaal zodra ik mijn mac afsluit? Zodat hij langer doet met de batterijen.
Mijn ervaring is ongeveer een half uur, onder intensief gebruik en afhankelijk van welke batterijen je erin stopt. Duracell, Philips Longlife en Panasonic batterijen gingen bij mij maar twee maanden mee. Varta en Philips Powerlife een half jaar.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 20:38:
[...]

thanks, ik dacht het eigenlijk al.... Wel jammer, 's avonds laat je scherm dimmen met één druk op knop is wel handig.... (met een OSD van goedkoop scherm zoals ik heb kost het minimaal 5 klikken, steun)
Offtopic:
Hotcorners.
Ga naar Systeemvoorkeuren, Bureaublad & schermbeveiliging , en selecteer bij schermbeveilig een hot corner.
Ik heb linksbovenin als hot corner.
Even de muis naar links schuiven, en je beeldscherm(en) is (zijn) zwart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Kan ook met een kleine utility genaamd LightMe. Zo zet ik met F19 het beeld uit. Het ingebouwde scherm van mijn iMac gaat direct uit en mijn externe scherm 5 seconden later als hij merkt dat hij 5s geen beeld heeft binnengekregen. Mits je externe scherm zichzelf dus uitschakelt als hij geen beeld ontvangt kan je op deze manier netjes de boel uitschakelen. Dimmen kan helaas niet, het is dus aan of uit, geen middenweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@weeraanmelden en @mei: thanks voor de tips.
Ik bedoelde inderdaad dimmen, aan en uitzetten heb ik al geregeld via energiebeheer etc (sherm schakelt zichzelf uit na 2 seconden geen signaal te ontvangen)
Overdag gebruik ik een feller scherm dan 's avonds en moet ik steeds de Brightness settings aanpassen op het scherm, vandaar mijn belangstelling voor die 2 knopjes... 8)
(off topic)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2008 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb dit toetsenbord al een paar keer in de winkel gezien en vind hem helemaal geweldig qua looks. Echter heb ik een normale pc met windows XP. Heb in dit topic wel het een en ander aan ervaringen gelezen van mensen die hem onder XP gebruiken, maar ik heb nog geen goed beeld wat je met dit toetsenbord NIET kan in verg. met een regulier PC-toetsenbord. Ik lees alleen over een ontbrekende print-scr knop, maar daar kan ik nog mee leven (en is anders vast wel te remappen naar een toetsen-combo oid). Idem voor de insert-knop (die ik ook niet zie).

Ik lees verder dat de volume up/down knoppen het wel doen onder windows. Hoe zit dat met de play/pause, next, forward etc.?

Iemand nog meer ervaringen op het gebied van beperkingen onder windows??

En verder heb ik het liefst een draadloze. Zitten hier nog weer extra beperkingen aan, behalve het ontbreken van een num-pad en page-up/down? Werkt deze (als windows eenmaal geladen is) gewoon met een willekeurige usb bluetooth-adapter?

Evt. excuses als dit teveel off-topic is of anderszins n00b overkomt, maar ik wil voorkomen dat ik alleen vanwege de looks zo'n relatief duur keyboard koop, waar achteraf voor mijn windows-applicaties veel nadelen aan zitten waar ik van te voren niet bij heb stil gestaan......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Mei schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 22:43:
Kan ook met een kleine utility genaamd LightMe. Zo zet ik met F19 het beeld uit. Het ingebouwde scherm van mijn iMac gaat direct uit en mijn externe scherm 5 seconden later als hij merkt dat hij 5s geen beeld heeft binnengekregen. Mits je externe scherm zichzelf dus uitschakelt als hij geen beeld ontvangt kan je op deze manier netjes de boel uitschakelen. Dimmen kan helaas niet, het is dus aan of uit, geen middenweg.
Control + Shift + Eject, geen utility voor nodig (als je Leopard draait). Dit is voor uitschakelen, niet voor dimmen of iets dergelijks.

[ Voor 4% gewijzigd door Frietsaus op 23-05-2008 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He vet! inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Frietsaus schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 21:54:
[...]

Control + Shift + Eject, geen utility voor nodig (als je Leopard draait). Dit is voor uitschakelen, niet voor dimmen of iets dergelijks.
Je kan in OSX geen shortcuts remappen he? Dat ik dus ctrl + shift+ eject remap naar F19? Ik vind voor dat soort dingen een enkele toets toch wat gemakkelijker dan een combo van drie toetsen, dan kan je nog beter een hot corner instellen, want dat gaat sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
Mei schreef op maandag 26 mei 2008 @ 17:23:
[...]

Je kan in OSX geen shortcuts remappen he? Dat ik dus ctrl + shift+ eject remap naar F19? Ik vind voor dat soort dingen een enkele toets toch wat gemakkelijker dan een combo van drie toetsen, dan kan je nog beter een hot corner instellen, want dat gaat sneller.
Ik dacht dat dit wel mogelijk was. Heb ik geloof ik nog gedaan om de knop terug zowel in de Finder als in Firefox te doen werken. Denk dat dat bij toetsenbord en muis is in te stellen. Kan het spijtig genoeg niet uitproberen omdat mijn iMac naar de iClinic is daar hij last had van witheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-08 23:16
Yep, en anders zijn er nog wel progjes voor te vinden zoals Keyboard Maestro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rGz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-09 21:51

rGz

Ik wil binnenkort misschien ook dit toetsenbord aan gaan schaffen voor op een Windows machine maar (na het topic snel doorgebladerd te hebben) kan ik niet vinden of de "Windows" knop nu vervangen word door een andere, aangezien ik deze veel gebruik...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:10
rGz schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 09:46:
Ik wil binnenkort misschien ook dit toetsenbord aan gaan schaffen voor op een Windows machine maar (na het topic snel doorgebladerd te hebben) kan ik niet vinden of de "Windows" knop nu vervangen word door een andere, aangezien ik deze veel gebruik...?
De Windows-knop zit niet op het toetsenbord. Waarschijnlijk wordt dan de CMD-knop jouw Windows-knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
En de layout is dus anders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Mijn vragen over windows XP van een paar posts terug staan nog steeds open O-) Ik ben er inmiddels wel over uit dat als ik er eentje koop dat het een draadloze wordt (wil geen draden op mijn bureau). De ontbrekende toetsen moeten voor zover ik inschat niet zo'n probleem zijn, alleen vraag ik me nog even af of zo'n bluetooth keyboard wel stabiel werkt etc. Kun je er bijv. ook mee gamen zonder dat er lag optreedt omdat er niet genoeg cpu-power beschikbaar is om de bluetooth-driver aan te sturen? (ik noem maar wat). Dus heeft iemand ervaring met de draadloze versie onder windows XP???

[ Voor 3% gewijzigd door Palomar op 27-05-2008 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Gebruik hem op me werk onder XP. Geen problemen hoor, de enige knop die je kwijt raakt is "Print screen". Verder werkt alles gewoon. Media knopjes kun je wel werkent krijgen met dedrivers uit BootCamp :) Alleen werken dingen als f2 voor renamen enzo dan niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Dan moet je er FN bij indrukken, dan werken de F-toetsen weer als normaal. Tenminste, dat is zo op mijn alu keyboard in Windows XP op mijn iMac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Hmz, functietoetsen gebruik ik nog wel regelmatig (F2 voor rename, F5 voor refresh), maar volume en play/previous/next gebruik ik ook. Kun je het onder windows wel zo gebruiken dat het default F-toetsen zijn en dat je met de combi Fn+F10/F11 volume kunt regelen? Of is het het een of het ander?

[edit] Bovenstaand beantwoordt mn vraag al zie ik :)

[ Voor 8% gewijzigd door Palomar op 27-05-2008 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
En in het Boot Camp programma (ik weet niet of dat gaat werken op een PC) kan je instellen dat je FN moet indrukken om bijv. het volume aan te passen of play/pause.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Heb er inmiddels al eentje gehaald :) Installatie was een fluitje van een cent. Wel even wennen zo'n klein toetsenbordje, vooral omdat sommige toetsen net even anders zitten dan bij mn vorige toetsenbord (ctrl, alt en enter). Voor het toevoegen van sommige pc-toetsen heb ik al een autohotkey-scriptje gevonden (http://www.kudzuworld.com/blogs/Tech/20080101.RU.aspx) en ik kan nu ook gewoon page up/down en volume doen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Good Fella schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 13:38:
Gebruik hem op me werk onder XP. Geen problemen hoor, de enige knop die je kwijt raakt is "Print screen". Verder werkt alles gewoon. Media knopjes kun je wel werkent krijgen met dedrivers uit BootCamp :) Alleen werken dingen als f2 voor renamen enzo dan niet meer.
Mag ik vragen welke Bluetooth dongle je dan gebruikt voor het signaal? Mijn simpele 10M Sitecom pakt hem niet, wat natuurlijk ook aan mijn PC kan liggen maar dat lijkt niet het geval..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een bedraad toetsenbordje gekocht voor thuis. Icm met mn oude draadloze Microsoft laptop muisje kan ik thuis wel lekker werken nu. Het typen van grote verslagen op de Macbook vond ik wat vervelend met de scherpe rand van de laptop, nu geen last meer van ;) . Ook handig dat er USB poorten in zitten, printer nu meteen aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-08 19:58

Maartenvs

For Sale

osc4r schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 14:54:
[...]

Mag ik vragen welke Bluetooth dongle je dan gebruikt voor het signaal? Mijn simpele 10M Sitecom pakt hem niet, wat natuurlijk ook aan mijn PC kan liggen maar dat lijkt niet het geval..
Heb je wel je toetsenbord in pair mode staan? Als je ook al een keer gepaired hebt met je mac overruled je mac je pc. Tenminste als mijn bluetooth op mijn beide machines aan staat paired hij altijd met mijn macbook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Ik heb een Trust bluetooth dongletje en daar werkt ie dus ook gewoon mee.

Behalve, kom ik net achter, als mn pc uit standby komt. Dan kan ik mn wachtwoord niet intikken. Pas daarna werkt het toetsenbord weer... Al zal dat niet specifiek aan die trust dongle liggen.

[ Voor 57% gewijzigd door Palomar op 27-05-2008 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Goed, mijn bluetooth dongle wilt nu al helemaal niet meer installeren dus ik ga ook maar eens naar de shop zo, een Trust bluetooth dongle halen :).

Ik hou jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Palomar schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 15:08:
Ik heb een Trust bluetooth dongletje en daar werkt ie dus ook gewoon mee.

Behalve, kom ik net achter, als mn pc uit standby komt. Dan kan ik mn wachtwoord niet intikken. Pas daarna werkt het toetsenbord weer... Al zal dat niet specifiek aan die trust dongle liggen.
wat doe je dan...? hoe type je je wachtwoord dan in??
Misschien een idee: je werkt in Windows XP? Je kunt in Device Manager (Hardware Manager?) je usb hub opzoeken, dubbeklikken, kies voor Properties/Eigenschappen en dan Power Management/Energiebeheer. Vink het kruisje uit bij: "allow this computer to turn of this device te save power". Je usb-bluetooth dongle zal niet uitgeschakeld worden als je computer in stand-by staat en misschien is je probleem verholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 20:44:
[...]

wat doe je dan...? hoe type je je wachtwoord dan in??
Misschien een idee: je werkt in Windows XP? Je kunt in Device Manager (Hardware Manager?) je usb hub opzoeken, dubbeklikken, kies voor Properties/Eigenschappen en dan Power Management/Energiebeheer. Vink het kruisje uit bij: "allow this computer to turn of this device te save power". Je usb-bluetooth dongle zal niet uitgeschakeld worden als je computer in stand-by staat en misschien is je probleem verholpen?
Ben er inmiddels achter dat als ik de computer niet uit standby probeer te halen met het toetsenbord (wat ik voorheen wel deed), maar met de muis en dan als de login-prompt er staat een paar seconden wachten totdat het groene lampje op het keyboard uit is dat ik wel kan typen. Heb het idee dat als ik op een toets van het toetsenbord druk als de pc in standby staat dat er dan 'rare dingen' gebeuren ;) Ik blijf het nog even testen om te kijken waar het echt aan ligt. Misschien dat ik jouw tip dan ook nog probeer :)

[edit] Nog een paar keer geprobeerd en dit is er volgens mij aan de hand:
Als je je pc uit standby haalt duurt het een seconde of 2 totdat het keyboard geinitialiseerd is. Het groene lampje brandt dan even. Ook bestaat mijn wachtwoord uit cijfers. En als je vóór dat initialiseren een cijfer indrukt op het toetsenbord dan raakt er iets ontregeld waardoor hij niet verbindt. Misschien dat ie denkt dat je een nieuwe pair-code wilt invoeren :S

Anyway, gewoon niet aan de cijfertoetsen zitten als het groene lampje nog niet uit is ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Palomar op 27-05-2008 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
En nog iets, als ik een paar keer snel achter elkaar op caps-lock druk (vraag me niet waarom, maar ik ben zo iemand die alles kapot krijgt wat eerder voor onmogelijk werd geacht :P) dan doet het toetsenbord het ook niet meer. Pas als ik mn bluetooth stick eruit haal en weer erin werkt ie weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Heb die van mij inmiddels weer teruggebracht naar de winkel. Ik miste toetsen als page up/down, home, end etc. toch wel behoorlijk (en in mindere mate het numpad) op mijn windows-pc. Ik kwam met het tooltje Autohotkey wel een eind om dmv. toetsencombinaties die ontbrekende toetsen te emuleren, maar het werd zo complex om het naar mijn wens te krijgen dat ik er maar mee ben gestopt. Bovendien blijft het onpraktisch om aldoor toetsencombinaties te gebruiken voor toetsen die ik regelmatig gebruik. Bijv. een complete regel tekst selecteren deed ik altijd met home, shift+end. Met dit apple keyboard werd dat control+links, shift+control+rechts. Ook navigeren op webpagina's doe ik vaak met home/end/pageup/down.

Verder vond ik het toetsenbord ook eigenlijk wat te klein voor dagelijks gebruik. Vraag me af of ik hem wel goed had kunnen gebruiken op een originele Mac. Heb het idee dat veel mensen toch vnl. voor het design gaan en het minder belangrijk vinden dat je er lekker mee kunt werken.

[ Voor 6% gewijzigd door Palomar op 29-05-2008 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Palomar schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 16:45:
Verder vond ik het toetsenbord ook eigenlijk wat te klein voor dagelijks gebruik. Vraag me af of ik hem wel goed had kunnen gebruiken op een originele Mac. Heb het idee dat veel mensen toch vnl. voor het design gaan en het minder belangrijk vinden dat je er lekker mee kunt werken.
Daarom heb ik dus geen BT genomen. Omdat al die toetsen zo op elkaar gepropt zaten en er volgens mij ook toetsen missen. Het bedrade toetsenbord is achteraf gezien ook al klein zat en het draadloze mis ik niet eens zo heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

draadloos tobo heb ik nooit begrepen. Een toetsenbord ligt toch stil op je bureau? Een draadloos muis kan ik nog wel inkomen. Heel misschien als je een HTPC hebt, dan kan ik me er wel iets bij voorstellen. Met een BT tobo op de bank. En dan met een enorm plasma scherm aan de muur om te surfen of een brief te tikken ofzo?
Edit en dan niet te vergeten de soms handige USB (want niet gepowerd als je geen iMac hebt :( ) poorten op de bedrade variant.
Edit: en hoe frustrerend moet internet bankieren e.d. gaan zonder het nummerieke pad!

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2008 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Ik heb de draadloze versie. En ik vind hem heerlijk. Ik gebruik juist bijna geen page up en down toetsen enzo. Wel media toetsen voor itunes. Maar meer niet, en wat ik niet gebruik hoef ik niet, dus dit keyboard is perfect.

Daarnaast hou ik van een opgeruimd bureau zonder snoeren. Vandaar dat zoveel mogelijk draadloos is of weggewerkt. Omdat je keyboard snoertje nogal lastig kan weg werken, was ook dit een reden een draadloos toetsenbord te kiezen.
Voor die extra usb poorten heb ik usb hub onder me tafel verstopt.

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Idd, ik moet ook geen snoeren over mn bureau. Vandaar een draadloze. Als die bedrade er nou was in een draadloze variant dan had ik die nog overwogen (al missen er voor de pc nog steeds een paar knoppen).

Maarja, ik wacht wel tot er eens een dergelijk toetsenbord voor de pc uitkomt ;) Want het zijn tegenwoordig allemaal van die vliegtuigcockpitmodellen met 100 extra knoppen en lampjes etc... Daarom voorlopig nog maar even mn draadloze logitech ultrax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Laatst online: 09:31

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik heb ze beide (draadloze voor mijn MBP, bedrade voor mijn hackintosh) en kan niet zeggen dat de toetsen van de draadloze dichter bij elkaar zitten als de bedrade. Ik mis soms het numerieke gedeelte wel, maar je went er aan. De bedrade in draadloze vorm zou ik ook erg op prijs stellen, maar zo lekker vanuit je luise stoel internetten is wel erg relaxt.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:41
^ met hem :P

Ik heb ondertussen ook beide versies. Een met draad voor mijn mac pro (waar ook windows xp64 voor werk op draait voor werk en dus BT niet werkt) en een draadloze voor de laptop. Veruit de fijnste toetsenborden die ik ooit heb gehad. En dat zijn er veel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Hobbit
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-11-2020
Zojuist mijn toetsenbord gehaald bij de apple store in de Media Markt. Dacht niet dat het zou werken maar toch even gevraagd aan de verkoper of mijn Wacom (intuos 3) zou werken als ik hem aan de usb van het keyboard zou hangen. Dat was geen probleem. Thuis proberen, werkt niet, te weinig stroom :X Maar goed, maakt verder niet uit want wat een zalig keyboard. Typt zo snel en wooden schieten me even te kort, hehe. :9~ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -elw00d
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 12:51
Ik kreeg vandaag mn Apple Wireless Keyboard binnen. Werkt lekker icm mn MacBook. Enige wat ik raar vind, is dat je de batterijen hoort rammelen als je het toetsenbord oppakt en een beetje heen en weer schut. Heeft die van jullie dat ook?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 15:02
ik ben het topic aan het doorlezen, en heb ongeveer 10 keer de vraag zien staan of dit toetsenbord ook met widnwos werkt, er wordt dan wel eens een keertje gemeld dat het met de usb versie wel werkt, maar werken de bluetooth versies van de apple toetsenbord ook met vista / xp ?

dat was der eden dit topic door te spitten, maar ik kom het niet tegen, en zoeken op tweakers levert niet echt meer info op.

ik wil dit graag weten omdat ik een macmini wil kopen, en vraag me af of een bluetooth draadloos toetsenbord en muis voordeel heeft. dat heeft het zeker als ik het ook op mijn gewone pc kan gebruiken, dus bij deze de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Een paar posts terug mijn ervaring over de bluetooth-versie met windows ;)

Maar hij werkt dus wel gewoon, al mis je wat toetsen. Overigens kwam ik deze link laatst nog tegen, om ontbrekende toetsen te kunnen instellen onder windows: http://brrp.mine.nu/fnkey/
Heb die van mij zoals je kunt lezen weer weg gedaan, omdat ik hem toch te klein vond en sommige cruciale toetsen erg miste.

[ Voor 19% gewijzigd door Palomar op 12-06-2008 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

osc4r schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 14:54:
[...]

Ik weet niet meer of ik het nu verkeerd gelezen heb of dat ik gewoon een comment tussendoor heb geplaatst, maar ik heb hier drie bedrade, dus niet draadloos. Op de draadloze zit niet eens F14 aka PrintScreen in Windows ;)

Zit er wel aan te denken om een draadloze te halen voor thuis, merk toch wel dat vanuit me luie stoel typen niet zo fijn gaat als je keyboard ongeveer 30 cm hoger staat :+

Neem ik er ook gelijk een Wireless MM bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 15:02
ik vidn die kleine alu wel leuk eruit zien, maar ontbrekende toetsen is erg vervelend. op mijn laptop heb ik ook egen echte HOME en END toets meer, en moet je daar voor de Fn toets gebruiken.
ik heb al een paar laptops gehad, waarvan ik eigenlijk nooit de fn toets heb gebruikt. ik hou niet zo van toetscombinaties gebruiken
erg onhandig vaak
ik heb begrepen dat de oudere bluetooth mac keyboards.. die witte wel alle toetsen hadden?
of tenminste, de knopjes, maar dna evt met andere tekst erop..
dan zou die ook een goed alternatief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donderdag eentje gekocht (bedraad) voor mijn MBP. Deze bevalt inmiddels zo goed dat-ie van de week een broertje krijgt om aan te sluiten op mijn PC. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2008 @ 19:16:
Donderdag eentje gekocht (bedraad) voor mijn MBP. Deze bevalt inmiddels zo goed dat-ie van de week een broertje krijgt om aan te sluiten op mijn PC. :)
Nou dat broertje komt er waarschijnlijk niet. Ik ben nu aan het testen met het alu-toetsenbord aan mijn PC (Vista). Daar word ik net vrolijk van. Is er iemand met tips mbt. dit toetsenbord + Vista ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Ik vind het jammer dat er geen touchpad opzit.
(a la: diNovo edge )
Zou echt super handig zijn. Vooral voor op de bank.

Imperfectionist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2008 @ 21:00:
[...]

Nou dat broertje komt er waarschijnlijk niet. Ik ben nu aan het testen met het alu-toetsenbord aan mijn PC (Vista). Daar word ik net vrolijk van. Is er iemand met tips mbt. dit toetsenbord + Vista ?
Fearce in "Mighty Mouse en Keyboard op Windows syst..." in: Mighty Mouse en Keyboard op Windows systeem?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2008 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm inmiddels. :) Momenteel ben ik met AutoHotKey aan het experimenteren. Dat gaat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat van die USB poorten is juist. Je kan er wel een muis op aansluiten ... en platte USB sticks ook zonder problemen. Eventueel een webcam ook nog wel denk ik. Maar portable harddisks die stroom vragen van je keyboard zijn uitgesloten. Een beetje jammer maarjah kom :) Het is toch al mooi dat er USB poorten insteken waar je je muis op aan kan sluiten. je iPod zal je er ook op kunnen aansluiten maar je zal geen stroom krijgen.

Maar het keyboard zelf .... prachtig! Ik heb het vorige Apple Keyboard ook gehad en dat typte helemaal niet zo prettig als dit. De toetsen typen gewoon enorm prettig omdat ze helemaal niet ver ingeduwd moeten worden. Het maakt amper geluid ... en eigenlijk een heel fijn geluid ook nog :) Het weegt niets, is gemakkelijk te kuisen, oogt super slick op eender welke bureau ... kortom het perfecte keyboard als je niets fancy moet hebben zoals een ingebouwde trackpad of een vervelende LCD om je killcount in counter-strike te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 10:21:
... Het is toch al mooi dat er USB poorten insteken waar je je muis op aan kan sluiten. je iPod zal je er ook op kunnen aansluiten maar je zal geen stroom krijgen...
eh.. dat is: je krijgt wel stroom, maar te weinig om de iPod te mounten. Je kunt de iPod wel gewoon opladen via die usb poort (ofwel stroom krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01 16:22
weet iemand waar de insert knop zit bij het gebruik op een windows systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

fn + enter, maar dat is onder Boot Camp. Geen idee of dat ook op een Windows systeem zo werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01 16:22
fn + enter doet het niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 12:55

Nietzman

Woei!

Is er inmiddels eens een simpele manier om die multimediatoetsen goed te mappen? Ik wil dat alleen iTunes er op reageert. Ik word er een beetje strontziek van dat bijvoorbeeld Quicktime, DVD player en iPhoto er ook op reageren. Als ik de muziek uit wil zetten terwijl ik in iPhoto bezig ben heb ik geen zin in een of andere irritante slideshow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
Ik wil zo'n wired toetsenbord van Apple halen, en gebruiken voor mijn windows laptop als ik die aangesloten heb op mijn tft-scherm. Maar hoe zit het dan met aansluiten op de laptop, die heeft geen 'toetsenbord-ingang'. Kan het gewoon met een omweg via de USB? En als ik dan drivers oid nodig heb om de media-toetsen enzo werkend te krijgen, hoe doe ik dat dan. Want ik wil natuurlijk ook gewoon kunnen laptoppen, zonder dat dat Apple keyboard aangesloten is. USB-stickje in het toetsenbord steken, en daar die drivers ofzo op installeren helpt?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 09:59
Apple keyboards zijn tegenwoordig allemaal met een USB interface.
PS/2 doen ze niet aan :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 12:55

Nietzman

Woei!

Kaspers schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 17:45:
Apple keyboards zijn tegenwoordig allemaal met een USB interface.
De laatste tien jaar zo'n bietje. :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueKeenan
  • Niet online
Nietzman schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 20:00:
[...]

De laatste tien jaar zo'n bietje. :').
Jup, sinds de komst van de iMac zijn de toetsenborden al USB.
Overigens hebben ze dat USB poort bij het Tobo al van vroeger.
Mijn vader had destijds een Mac SE/30 met een Apple extended keyboard (jaja) en die had ook 2 (links en rechts) ADB (Apple desktop bus) aansluitingen voor muis of andere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

ADB \o/ dat was echt zo geweldig veel beter dan dat brakke PS/2 wat je nu nog overal terugvindt.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matinez
  • Niet online
Ben wel benieuwd of dit toetsenbord aangepast gaat worden als tevens ook de mighty mouse. Om even terug te komen op het toetsenbord, zou deze niet in korte termijn met zwarte toetsen op de markt komen? Twijfel een beetje voor een snelle aankoop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 23:31
Net ook maar zo'n alu bordje gekocht. Wel jammer dat ie aan de rechterkant zo snel verschuift, zie dat meer mensen dit hebben. Anders maar eens rubbertjes er onder doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raween
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 10:08
@Dancing_Animal: Er zitten toch al rubbertjes onder? Op mijn wired alu keyboard anders wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 23:31
Jup, rubbertjes zitten er onder, maar glijdt toch nog vrij snel. Tijdens het tikken verschuift ie niet, gelukkig. Ik had hem eerst staan op de plek waar ik veel met m'n handen zit en ik denk dat dat te vettig was. Het ding tikt heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
aah, gevonden. sorry.

[ Voor 165% gewijzigd door repsaj op 15-11-2008 00:10 . Reden: gevonden ]

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan_el
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-01 17:55
kan iemand me een logische verklaring geven waarom het wireless toetsenbord een latoptoetsenbord is en de wired een gewone indeling heeft? kan de reden daarvan nergens vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan_el
Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 12:36:
[...]

eh.. dat is: je krijgt wel stroom, maar te weinig om de iPod te mounten. Je kunt de iPod wel gewoon opladen via die usb poort (ofwel stroom krijgen)
volgens mij alleen op de alu macbooks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 07:56
stefan_el schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 23:29:
kan iemand me een logische verklaring geven waarom het wireless toetsenbord een latoptoetsenbord is en de wired een gewone indeling heeft? kan de reden daarvan nergens vinden...
Omdat de eerste kleiner is dan de ander :+ Wat wil je nu eigenlijk weten? Idee erachter is dat je de wireless makkelijker verplaatst, dus meer vrijheid geeft. Een kleiner tobo is dan handiger, want dan heb je minder ruimte nodig=nog meer vrijheid. Bij een kleinere plank hoort ook een kleinere indeling...

Alleen de alu iMacs leveren genoeg stroom over de usb om je iPod op te laden.

[ Voor 13% gewijzigd door Tijn89 op 15-11-2008 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Die uSb op de wired is de 1e versie usb ipv de snellere 2e versie. Is wat ik gelezen heb iig. :p

[ Voor 88% gewijzigd door repsaj op 15-11-2008 15:19 ]

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan_el
Tijn89 schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 23:58:
[...]

Omdat de eerste kleiner is dan de ander :+ Wat wil je nu eigenlijk weten? Idee erachter is dat je de wireless makkelijker verplaatst, dus meer vrijheid geeft. Een kleiner tobo is dan handiger, want dan heb je minder ruimte nodig=nog meer vrijheid. Bij een kleinere plank hoort ook een kleinere indeling...

Alleen de alu iMacs leveren genoeg stroom over de usb om je iPod op te laden.
Ik zou juist graag een fullsize toetsenbord willen om mee op een macbook te kunnen werken maar dan wel draadloos, die optie mis ik een beetje eigenlijk. Om een extern toetsenbord te kopen dat dezelfde layout heeft als mijn macbook, tja dan kan ik net zo goed op mijn macbook typen.

(lijkt me fijner typen voor grote lappen tekst, zon fullsize)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijn89 schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 23:58:
[...]
...Alleen de alu iMacs leveren genoeg stroom over de usb om je iPod op te laden.
stefan_el schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 23:49:
[...]
volgens mij alleen op de alu macbooks...
Op Mac mini en alu tobo getest: iPod Nano laadt gewoon op (mount alleen niet) iPhone niet. Op iMac werkt naast opladen het mounten wél, misschien dat dit ook zo op een alu MacBook werkt, dat weet ik niet.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2008 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Ik heb zo'n wired toetsenbord. En heb tot nu toe alleen die volgende/vorige/pauze toetsen werkend gekregen. Nog niet die geluid aan/uit/zachter/harder knoppen. Hoe krijg ik die aan de praat? En de eject toets? En is er ook een mogelijk om die F13 t/m F19 toetsen zelf te programmeren? Zonder teveel poespas, want wil als ik 'm uit m'n vista laptopje geplugd heb, er geen last van hebben op m'n eigen laptop met de toetsen enzo.... :P

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Jaspur schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 15:37:
Ik heb zo'n wired toetsenbord. En heb tot nu toe alleen die volgende/vorige/pauze toetsen werkend gekregen. Nog niet die geluid aan/uit/zachter/harder knoppen. Hoe krijg ik die aan de praat? En de eject toets? En is er ook een mogelijk om die F13 t/m F19 toetsen zelf te programmeren? Zonder teveel poespas, want wil als ik 'm uit m'n vista laptopje geplugd heb, er geen last van hebben op m'n eigen laptop met de toetsen enzo.... :P
\Bumpje?
Ik heb ook gemerkt dat mijn F1 en F2 toets het niet doen. Alleen F5 en F6 en de volgende/vorige/pauze toetsen bovenaan.
Ik wil gewoon graag ook die anderen werkend. En die F13 t/m F19 zelf instellen.

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vinf hem erg leker type en heb mn muis en mijn piano in de usb's zitten, werkt prima, tis dan wel usb 1.0 maar het volstaat voor die taken. het is geen brilliante usb hub nee maar wel een heerlijk toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:13

World Citizen

FreeReef.nl

Sharpkeys

voor windoos dan...

Had je ook zelf kunnen googlen... Ik had het gisteren namelijk in 10min gevonden.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Decon Frost schreef op woensdag 19 november 2008 @ 14:35:
Sharpkeys

voor windoos dan...

Had je ook zelf kunnen googlen... Ik had het gisteren namelijk in 10min gevonden.
En als jij even goed gekeken had, is het niet wat ik bedoel, want dit programma kende ik al ;)

Hier kan ik niet de F13 t/m F19 toetsen instellen.
En wil gewoon dat wanneer ik m'n Apple ToBo uitplug, ik normaal op m'n laptop ToBo kan werken.

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Probeer de Apple Keyboard Support driver uit het Boot Camp (je mag zelf zoeken waar je die vandaan haalt...) driverpakket te halen. Daarmee kan je niet zelf de toetsen programmeren, maar als het goed is wel de Eject en de volumetoetsen gebruiken.

F1 en F2 is brightness voor zover ik weet? Dat gaat niet werken op een pc denk ik (maar dat merk je snel genoeg na de installatie van die driver). En je kunt van een toetsenbord dat niet is ontworpen voor Windows verwachten dat alles 100% werkt natuurlijk...

[ Voor 75% gewijzigd door Frietsaus op 19-11-2008 23:12 ]

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:13

World Citizen

FreeReef.nl

Weet iemand trouwens of de verleng kabel die erbij word gelverd..een USB 1.1 of 2.0 versie is?

[ Voor 139% gewijzigd door World Citizen op 20-11-2008 15:32 ]

FreeReef.nl

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste