Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qyx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-05-2021

Qyx

industrieel ontwerper

@ Moejo

Klasgenoten van mij gaven ook het argument dat je geen numpad hebt op de draadloze versie. Ik werk er nu al een jaar mee en mis het nauwelijks. Het lijkt me alleen 'echt' nuttig als je economisch werk doet.

En het toetsenbordje typt natuurlijk heerlijk, gewoon op schoot op de bank met een wireless mighty mouse erbij, want die moet nog worden vervangen door de magic mouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-07 17:48
Weet iemand om welke versie van dit toetsenbord (NL/US?) gaat:

http://www.mailamac.nl/in...geNr=1&productId=TOETSUSB

We erg goedkoop zo voor 17,85.

[ Voor 8% gewijzigd door Daedalus op 18-01-2010 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

US, volgens mij, aangezien er geen euroteken bij de 2 staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lounge Deluxe
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
En je kunt het ook zien aan de vorm van de enter-toets.

Ik zou toch even van tevoren informeren of het echt wel de US-versie betreft die geleverd gaat worden, misschien hebben ze gewoon ergens een plaatje weggetrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:50
Besteld. Nu heb ik 4 apple keyboards...

2 draadloze
1 draad lang
1 draad kort

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:52

rammes

koekebakker 1e klas

BeZaX schreef op maandag 18 januari 2010 @ 09:57:
Weet iemand om welke versie van dit toetsenbord (NL/US?) gaat:

http://www.mailamac.nl/in...geNr=1&productId=TOETSUSB

We erg goedkoop zo voor 17,85.
die is wel Wired :(

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Ik heb nu inmiddels een half jaar oud bedraad apple keyboard die ik nog altijd met veel plezier gebruik. Alleen nu heb ik het probleem dat enkele toetsen blijven plakken. Bijvoorbeeld de CMD toets komt heel langzaam omhoog, en als je hem lang inhoud blijf hij erg lang plakken. Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen ?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn-HK
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-07 18:03
Is die actie van Mail a Mac tijdelijk, of is het ook voor langere tijd? Zoals enkele weken? Heb namelijk wel intresse in dat keyboard vanwege mijn OSx86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Je hebt nu geen 17 euro op je bankrekening? Moet toch lukken met een ghetto mac ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275013

is dat toetsenbord van 15€ wel Nederlands? Dan bestel ik er gelijk één namelijk :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-06 12:49
^^ arrogant gezeik. Mag iemand zelf prioriteiten stellen / weten waaraan en wanneer hij zijn geld uitgeeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn-HK
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-07 18:03
Tuurlijk heb ik dat wel, veel meer zelfs. Maar ik weet niet of ik het numerieke gedeelte nodig heb, eventueel voor school. En ruim 25 euro meer voor een numeriek gedeelte is wel heel erg veel, dus ik denk dat ik het wel doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Anoniem: 275013 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 18:11:
is dat toetsenbord van 15€ wel Nederlands? Dan bestel ik er gelijk één namelijk :-)
Morgen word mijn toetsenbord bezorgt als het goed is. Ik zal het dan even laten weten welke versie het is. Ook een collega en mijn broertje krijgen er één binnen. Ik zal hun ook even vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BeZaX schreef op maandag 18 januari 2010 @ 20:08:
[...]

Morgen word mijn toetsenbord bezorgt als het goed is. Ik zal het dan even laten weten welke versie het is. Ook een collega en mijn broertje krijgen er één binnen. Ik zal hun ook even vragen.
Niet dat ik er één bestel, en dat dan de J op de plek van de E zit bijvoorbeeld, ik hoor het wel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
TimmieN schreef op maandag 18 januari 2010 @ 18:12:
^^ arrogant gezeik. Mag iemand zelf prioriteiten stellen / weten waaraan en wanneer hij zijn geld uitgeeft?
Ik denk niet dat dit toetsenbord ooit goedkoper te vinden zal zijn waarom dan weken wachten? 15 euro is niet veul geld.

[ Voor 8% gewijzigd door lowfi op 18-01-2010 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Anoniem: 275013 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 21:37:
[...]

Niet dat ik er één bestel, en dat dan de J op de plek van de E zit bijvoorbeeld, ik hoor het wel :-)
Het is een QWERTY-toetsenbord he... Dus de letters zitten gewoon op de normale plaatsen... Ik heb nu op mijn laptop ook al een US-toetsenbord, werkt perfect hoor!

Anyway, heb hem ook besteld vanmiddag. Zou inderdaad morgen al geleverd moeten worden, volgens Track/Trace. Weet iemand hoe lang het snoer ongeveer is?

(Nu mijn MBP nog, maar daar wacht ik nog fftjes een paar weekjes mee... Kan ik alvast wennen aan die mooie toetsenbord, helaas wel in Windows natuurlijk)

[ Voor 12% gewijzigd door Peter_Aragorn op 18-01-2010 23:02 ]

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ice T
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-07 14:51
Afbeeldingslocatie: http://km.support.apple.com/library/APPLE/APPLECARE_ALLGEOS/HT2841/HT2841-Wireless-US.jpg

Het gaat dus om deze lay-out: English (USA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hem ook besteld, Rembours gedaan, dus als TNT dan komt, kan ik gewoon 17.85 contant aan die man geven?

Nee ik heb nog geen iDeal!

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 275013 op 19-01-2010 07:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Ja klopt... Of pinnen geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mm heb net mail gekregen dat de bestelling onderweg is, echter werd ook gevraagd welk systeem ik gebruik ivm met ondersteuning toetsenbord, ik heb een G4 waar nog 10.4 op staat.. werkt dat toetsenbord dan wel?

Waar kan ik eventueel goedkoop 10.5 kopen? niet dat mijn photoshop en alles dan van mn G4 af is na de upgrade/installatie.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 275013 op 19-01-2010 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:00

mjl

Ugh

Syn3rgi schreef op zondag 03 januari 2010 @ 19:39:
Bump!

http://www.raf.nl/webshop...288_360&products_id=28066

Zag deze aanbieding. 30 euro is natuurlijk heel weinig voor zo'n toetsenbord.

zou zoiets werken op een Windows 7 PC?
Was zeker een aanbieding of een foutje... kost nu 69 euro en dan nog wel het oude model...

Dit toetsenbord werkt prima onder windows. Het is tenslotte gewoon bluetooth.

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Goede deal :P
Bedankt voor de tip :)

Hopelijk over een weekje de Wireless voor dezelfde prijs (of 30e ofzo) :P

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326334

Voor 15 euro kan ik dit toetsenbord niet laten lopen, ook al had ik liever die wireless. Een spotprijs en dus meteen maar besteld. Nu nog even een Mini DisplayPort-naar-DVI-adapter ergens weten te scoren en mijn MBP kan aangesloten worden op me 22inch samsung lcd scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-07 08:57
TheLostSonOfGod schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 02:25:
[afbeelding]

Het gaat dus om deze lay-out: English (USA)
Nee dit is hem:

Afbeeldingslocatie: http://img269.imageshack.us/img269/3199/dsc05940f.jpg

Plaatje is van MetalMark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mooi, die krijg ik morgen ook binnnen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Giant87 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:31:
[...]

Nee dit is hem:

[afbeelding]

Plaatje is van MetalMark
dit is die van Mailamac?

Klote, had liever die US versie, met brede enter en shift...oh well...

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:57

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik heb er ook 1 besteld. Zat al een tijd te twijfelen over een tobo+muis van Apple en dan is dit een mooi begin!. Volgende maand ook maar eens een Magic mouse bestellen en ik heb alles compleet. Klopt het trouwens dat dit toetsenbord ook nog extra usb aansluitingen heeft?

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Ik heb hem ook binnen, samen met een collega en broer. Alle drie hebben we een Nederlands exemplaar gekregen, inclusief met (nieuwe?) hoekige stekker.

Afbeeldingslocatie: http://share.webdesignr.nl/photo_9520.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-07 21:54
Smoonshine schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:50:
Ik heb er ook 1 besteld. Zat al een tijd te twijfelen over een tobo+muis van Apple en dan is dit een mooi begin!. Volgende maand ook maar eens een Magic mouse bestellen en ik heb alles compleet. Klopt het trouwens dat dit toetsenbord ook nog extra usb aansluitingen heeft?
Ja, links en rechts. Kijk maar naar het Logitech stickie op de foto hierboven.

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Waar komt dat enorme prijsvoordeel vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Groot inkopen denk ik... Heb hem ook binnen als het goed is... Ben alleen niet thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 283869

Mwaa zelfs met groot inkopen lijkt me dat je dit keyboard alsnog niet voor 15 euro kan aanbieden, zag net een folder waar er gewoon 45 euro voor gevraagd wordt. Maakt mij verder ook niet uit, morgen ligt op de deurmat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-07 19:19
Heb er ook maar eentje besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Zouden het toetsenborden zijn die overblijven nadat klanten de stock samenstelling in de winkel aanpassen met wireless gear (van voor de 21,5 en 27 inch imacs).

Of gewoon refurbished spul...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Nu online
Bij de iMac zit standaard een wireless keyboard en muis ;) dus dat zal het niet zijn :) misschien van de eerder iMacs ? de 22" en de 24" ?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
SanderPS3 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 22:27:
Bij de iMac zit standaard een wireless keyboard en muis ;) dus dat zal het niet zijn :) misschien van de eerder iMacs ? de 22" en de 24" ?
Ik heb een vermoeden dat dit het wel eens kan zijn, want het toetsenbord zit verpakt in plastic net zoals je die bij (oude) iMacs krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Zo, mijn toetsenbord is binnen. Wel een extreem kort snoertje zeg! Dat wordt nog wel een beetje behelpen als ik straks op mijn tv wil gaan werken. Ik heb wel nog een verlengkabel liggen ergens. Dan moet ik die maar weer even opzoeken!

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:36

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Mijn Apple Keyboard is nu 1,5 jaar oud en vertoond nu kuren. De linker appel-toets moet ik heel hard indrukken voordat hij werkt. Errug irritant want dit is de meest gebruikte toets op mijn toetsenbord :(

Iemand anders deze kuren?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gisteren 7 uur 's ochtends keyboard bij Mail-a-Mac bestelt, maar via Track en Trace zie ik dat hij nog niet onderweg is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Smoonshine schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:54:
Zo, mijn toetsenbord is binnen. Wel een extreem kort snoertje zeg! Dat wordt nog wel een beetje behelpen als ik straks op mijn tv wil gaan werken. Ik heb wel nog een verlengkabel liggen ergens. Dan moet ik die maar weer even opzoeken!
Kreeg je er geen verlengkabel bij dan? Bij de mijne zat die er gewoon bij (en volgens Apple zou dat nog steeds het geval zijn).

Ik vond het juist wel handig, dat korte snoertje, staat lekker opgeruimd. Wat trouwens wel lullig is met die verlengkabel: er zit een randje in de contrastekker zodat er alleen een Apple toetsenbord in kan (die hebben ook een gleuf in het midden van de USB stekker). Je kan hem dus niet voor andere USB apparaten gebruiken. Beetje flauw van Apple, vind ik. Ik heb er nu al 3 van liggen waar ik dus niets aan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

GekkePrutser schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 13:08:
[...]

Kreeg je er geen verlengkabel bij dan? Bij de mijne zat die er gewoon bij (en volgens Apple zou dat nog steeds het geval zijn).

Ik vond het juist wel handig, dat korte snoertje, staat lekker opgeruimd. Wat trouwens wel lullig is met die verlengkabel: er zit een randje in de contrastekker zodat er alleen een Apple toetsenbord in kan (die hebben ook een gleuf in het midden van de USB stekker). Je kan hem dus niet voor andere USB apparaten gebruiken. Beetje flauw van Apple, vind ik. Ik heb er nu al 3 van liggen waar ik dus niets aan heb.
Nee, bij het TB zat geen verlengkabel. Hij was ook alleen in plastic verpakt. Maar ik ben nog wel op zoek naar zo'n mooie witte verlengkabel. Dus mocht je er 1 van de 3 kunnen missen, dan mag je me wel een DM sturen! Zeg er dan meteen bij wat je er voor wilt hebben ;)

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zag op Track en Trace dat chauffeur onderweg is, hoop dat de kabel lang genoeg is anders moet ik mijn G4 powerpc nog op mijn bureau plaatsen ook nog.. dus..

@GekkePrutser als je er 2 van de 3 kunt missen, haha! DM me dan even :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-07 07:49
foutje

[ Voor 98% gewijzigd door PSP123 op 22-01-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-07 07:49
;)

[ Voor 100% gewijzigd door PSP123 op 20-01-2010 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brsm
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-07 11:42
Die 15 euro was ook exc btw.

Magoed, ik had liever gehad dat het toetsenbord met numeriek in de aanbieding was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ iSneaker incl. BTW is, naja was hij 17,85 ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
N.v.m.

[ Voor 95% gewijzigd door Ronwiel op 20-01-2010 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zo, bezorger is geweest en toetsenbordje nu even aangesloten op mijn laptop, erg handig. Vrijdag mijn G4 ophalen na de setweek. mooi voor € 17,85! Jammer van de korte kabel, zit geen USB verlengkabel bij.. nu kijken hoe ik dat oplos ivm met G4 die ik op de grond wou zetten.

(wel even wennen overigens, ik druk de hele tijd op = terwijl ik backspace moet hebben, bijna ex-windows gebruiker he, haha)

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 275013 op 20-01-2010 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-07 19:19
Haha, net op tijd besteld gisteravond! Heb ook 17,85 betaald inderdaad.
Is vanavond verzonden, morgen binnen als het goed is.

Ik denk dat ze hem duurder hebben gemaakt omdat er opeens heel veel mensen hem kochten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jappo112
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-07 13:55
Goed, ik ben sinds gisteren genomineerd voor de Darwin award. Tijdens een grote schoonmaak van mijn bureau, heb ik in de vlugheid wat Mr.Muscleover mijn toetsenbord gespoten, schoongemaakt, en toen op zijn kop laten drogen. Nu reageert circa 15% van mijn toetsen niet meer. Iemand enig idee of hij nog te redden is? Heb de toetsen er afgehaald maar zie er verder vrij weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-07 08:57
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2uidnw4.jpg

Inderdaad alleen in plastic verpakt, verder niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Gisteren ook maar even zo'n toetsenbordje voor m'n vriendin besteld. Het Trust tb die ze nu heeft erger ik me dood aan :X

€ 17,85 is toch ook geen geld voor dit toetsenbord, daarnaast heeft ze 'n witte IIyama monitor dus dat gaat dr best netjes uitzien denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Weet iemand hoe ik op mijn Windows 7 bak, die wel zo'n prachtig Apple Keyboard heeft, ook gebruik kan maken van die speciale toetsen? Zoals geluid harder en zachter zetten via de F11/F12?? En een euroteken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Peter_Aragorn schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 20:03:
Weet iemand hoe ik op mijn Windows 7 bak, die wel zo'n prachtig Apple Keyboard heeft, ook gebruik kan maken van die speciale toetsen? Zoals geluid harder en zachter zetten via de F11/F12?? En een euroteken?
Haha >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Wat valt er te lachen? Heb zo'n toetsenbord gekocht omdat ik binnenkort een MBP ga kopen en die dan dus ook aan mijn externe scherm hang... Maar wil nu de functies van dat toetsenbord ook op Windows...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Nu online
Er zijn bij mail-a-mac nu bundels van 5x apple alu keyboard (zonder numeriek) voor 82,11 per bundel. Komt neer op ongeveer 16 euro per stuk. Leuk handeltje van maken :P haha, nee maar voor de geen met veel Mac-Vrienden ;)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Niet online
Peter_Aragorn schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 20:03:
Ik ben hier vanmiddag toevallig ook even mee bezig geweest. Het toetsenbordje heb ik onder Windows7 volledig werkend gekregen, incl. alle speciale toetsen. Ik kreeg echter wel enkele foutmeldingen tussendoor en mijn Logitech DiNovo set kreeg geen verbinding meer dmv Bluetooth. Dit kan echter goed aan de drivers van de Logitech set liggen, die zijn niet zo stabiel namelijk. Het kan dus zeker even het proberen waard kunnen zijn om het zelf te testen.

Ik heb de benodigde bestanden voor je geupload: http://www.mediafire.com/?mzwmwmrjxzu

- Installeer DPInst.exe als uit de map AppleKeyboardInstaller als Administrator
- Installeer Bootcamp.msi als Administrator (eventueel via een cmd venster)
- Reboot

Als je een 64bits OS draait dan gebruik je uiteraard de bestanden uit de map x64 :)

Succes, en ik hoor graag even of het probleemloos werkt!

[ Voor 3% gewijzigd door Dick op 21-01-2010 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Kun je Bootcamp dan gewoon installeren op Windows 7? Werkt dat niet vertragend ofzo?

Zal het ff proberen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Peter_Aragorn op 21-01-2010 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Niet minder vertragend dan een normale toetsenbord driver. Of het werkt is een andere vraag, ik denk niet dat je de helderheid kan verstellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Edit: Volgens mij lukt het... Nu ff reboot :)

Edit 2:

Het werkt gedeeltelijk. Mute/zachter/harder werkt.

shift met f1/f2/f3/f4 helaas niet... Ook moet ik, als ik net windows opstart, een seconde of 20 wachten op bootcamp... Dat vind ik vrij irritant.. Haal het er dus ook weer af... denk ik... is er niet een manier om het te laten werken zonder bootcamp?

[ Voor 144% gewijzigd door Peter_Aragorn op 21-01-2010 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Nu online
Ja, de drivers van bootcamp apart installeren en niet heel bootcamp installeren ;)
Even zoeken in de OSX dvd dus :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Niet online
SanderPS3 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 22:16:
Ja, de drivers van bootcamp apart installeren en niet heel bootcamp installeren ;)
Even zoeken in de OSX dvd dus :)
Hmm dat wat ik gepost had komt van de OS X dvd. De 'KeyboardInstaller' lijkt mij puur de driver te zijn alleen deze lijkt geen effect te hebben zonder Bootcamp zelf er bij te installeren? Heb je misschien een idee welke driver het dan moet zijn?
Peter_Aragorn schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 21:30:
shift met f1/f2/f3/f4 helaas niet... Ook moet ik, als ik net windows opstart, een seconde of 20 wachten op bootcamp... Dat vind ik vrij irritant.. Haal het er dus ook weer af... denk ik... is er niet een manier om het te laten werken zonder bootcamp?
Zo lang te moeten wachten op Bootcamp is inderdaad wel vervelend, dit was mijzelf niet zo opgevallen maar ik was dan ook vooral bezig om die Logitech driver weer aan de praat te krijgen. Je zou eventueel kunnen proberen om met Autohotkey de knoppen aan een functie te koppelen. Meer info en een voorgeprogrammeerd script vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Ach weet je... Ik heb het toetsenbordje vooral alvast gekocht voor mijn mijn toekomstige MBP. Hij was nu maar €15,- dus dat vond ik een mooie prijs. Onder OS X loopt dat toetsenbord natuurlijk helemaal als een trein...

Gaat nu nog eventjes de kast in dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

iSneaker schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 14:40:
[...]

Die 15 euro was ook exc btw.

Magoed, ik had liever gehad dat het toetsenbord met numeriek in de aanbieding was.
Edit: PSP123 kijk je DM :)

[ Voor 23% gewijzigd door souljah1h op 21-01-2010 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Niet online
Peter_Aragorn schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 22:55:
Ach weet je... Ik heb het toetsenbordje vooral alvast gekocht voor mijn mijn toekomstige MBP. Hij was nu maar €15,- dus dat vond ik een mooie prijs. Onder OS X loopt dat toetsenbord natuurlijk helemaal als een trein...

Gaat nu nog eventjes de kast in dus :)
Als dat het doel van het toetsenbordje is dan zou ik er verder inderdaad ook niet al te veel moeite gaan doen :)

Bij mij komt het bordje echter wel permanent aan een W7 bak te hangen dus als SanderPS3 nog wat meer weet over welke drivers geschikt zijn ed. dan houdt ik mij daarvoor sterk aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl

mjl

Ugh

Dick schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 23:19:
[...]

Als dat het doel van het toetsenbordje is dan zou ik er verder inderdaad ook niet al te veel moeite gaan doen :)

Bij mij komt het bordje echter wel permanent aan een W7 bak te hangen dus als SanderPS3 nog wat meer weet over welke drivers geschikt zijn ed. dan houdt ik mij daarvoor sterk aanbevolen.
Ik heb de versie met numpad: werkt prima onder windows (xp/vista/7) alleen de windows toets zit een beetje op een rare plek (omgewisseld met ALT) en nog wat van dat soort kleine toets omwisselingen. Er zijn genoeg remapping tooltjes om dat eventueel aan te passen natuurlijk.

Op het kleine toetsenbord ga je wel de DEL toets missen; het enige gemis op de wireless die ik heb.

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

GekkePrutser schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 13:08:
[...]
Wat trouwens wel lullig is met die verlengkabel: er zit een randje in de contrastekker zodat er alleen een Apple toetsenbord in kan (die hebben ook een gleuf in het midden van de USB stekker). Je kan hem dus niet voor andere USB apparaten gebruiken. Beetje flauw van Apple, vind ik. Ik heb er nu al 3 van liggen waar ik dus niets aan heb.
:') posters die doen alsof Apple hun grote broertje de pestkop is... heerlijk.

Dat is niet flauw van Apple - Apple houdt zich simpelweg aan de USB-standaard. Algemene A Male -> A Female kabels zijn niet toegestaan (sectie 6.4.4 voor wie het wil nakijken), dus als je je produkt wilt certificeren voor zo'n mooi logo kun je geen 'verlengkabel' meeleveren die op andere apparaten werkt.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Nu online
Dick schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 23:19:
[...]

Wat ik toen der tijd heb gedaan is de drivers van de OSX DVD afgehaald. Wel vreemd inderdaad dat ze bij jou niet werken ! Heb je al geprobeerd om via systeembeheer -> device manager -> keyboard opzoeken en dan drivers updaten -> zelf locatie kiezen :) Kan je hem eventueel zelf de hele DVD laten nazoeken naar de goede drivers :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Enkel de keyboard driver installeren heeft geen zin, dat zal de functietoetsen niet laten werken. Tenminste, bij mij werkt dit niet. Boot Camp.msi installeren op een Windows 7 pc (een lege, waar dus geen graphics/audio/etc drivers worden meegeïnstalleerd) heb ik een keer geprobeerd en de pc in kwestie werd er ontzettend traag van, vooral bij het opstarten. Maar als Boot Camp.msi eenmaal is geïnstalleerd nadat je de keyboard driver handmatig hebt geïnstalleerd, werkt het toetsenbord prima in Windows.

Met het programma "Sharp Keys" (Google maar) kun je de volumetoetsen toewijzen aan de bijbehorende acties. Dit programma maakt wat registerwijzigingen en er draaien geen onnodige achtergrondprogramma's. :)

http://www.wintellect.com...le-keyboard-on-vista.aspx

[ Voor 20% gewijzigd door Frietsaus op 24-01-2010 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:41
Ter informatie: er is een nieuwe firmware-update uit voor het draadloze toetsenbord (versie 1.1):

http://support.apple.com/kb/DL997

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl

mjl

Ugh

rclahsen schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 08:02:
Ter informatie: er is een nieuwe firmware-update uit voor het draadloze toetsenbord (versie 1.1):

Damn, alleen voor OSX 10.5.8+ Mijn iMAC G3 kan maar tot 10.4.xx .... En geen Windows versie...

Lost wel het "veel letters te veel" probleem op, eens zien of ik iemand met een MAC en 10.5.8+ kan vinden om 'm eens aan te hangen.
SanderPS3 schreef op zondag 24 januari 2010 @ 22:31:
[...]

Wat ik toen der tijd heb gedaan is de drivers van de OSX DVD afgehaald. Wel vreemd inderdaad dat ze bij jou niet werken ! Heb je al geprobeerd om via systeembeheer -> device manager -> keyboard opzoeken en dan drivers updaten -> zelf locatie kiezen :) Kan je hem eventueel zelf de hele DVD laten nazoeken naar de goede drivers :)
Zoals al gezegd heb je geen driver nodig, alleen een tooltje om wat apple specifieke keys te remappen naar iets wat wel logish is (eject knop is echter niet toe te wijzen.... mischien dat de bootcamp driver daar wel bij helpt). Er zijn downloads bij apple te vinden voor de draadloze (bluetooth) spullen voor windows (bootcamp) maar dan moet je even goed zoeken.

[ Voor 46% gewijzigd door mjl op 26-01-2010 11:28 ]

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
rclahsen schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 08:02:

Ik krijg hier de melding dat er geen Aluminium Apple Keyboard is gevonden, terwijl ik toch echt het nieuwste model heb. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 22:29

LogiForce

The Black Whole

Emile schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 23:50:
[...]

Ik krijg hier de melding dat er geen Aluminium Apple Keyboard is gevonden, terwijl ik toch echt het nieuwste model heb. Meer mensen hier last van?
Het gaat om het 2007 model Aluminium Apple Keyboard of Wireless Apple Keyboard. NIET het laatste model!

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-07 15:58
LogiForce schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 00:23:
[...]

Het gaat om het 2007 model Aluminium Apple Keyboard of Wireless Apple Keyboard. NIET het laatste model!
Ik heb de mijne hier geupdate, en de aankoopdatum was ergens mid 2009. Update ging prima, mag hopen dat hij merkbaar zuiniger wordt met de batterijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328437

Ik heb mijn nieuwe Apple wireless keyboard nu al 1 week
nog steeds 100%, dit terwijl mijn magic mouse die ik al 2 weken heb nu op 67% staat :(

Wel fantastisch dat het nieuwe keyboard zuiniger is! Ik had er een uit 2007 die vrat een partij batterijen!

Hoop dat ze met een firmware update iets aan de magic mouse kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
LogiForce schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 00:23:
[...]

Ik heb anders wel last van een Magic Mouse die snel leegloopt. Hopelijk komt Apple snel met een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 22:29

LogiForce

The Black Whole

thaan schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 00:26:
[...]

Ik heb de mijne hier geupdate, en de aankoopdatum was ergens mid 2009. Update ging prima, mag hopen dat hij merkbaar zuiniger wordt met de batterijen.
Die van mij is ook aangekocht mid 2009. Voor die tijd had ik alleen een iPod touch als zijnde Apple product.
Alle aluminium toetsenborden van 2007 tot en met eind oktober 2009 zijn hier van toepassing.

Zie hier de datum van posten van het volgende artikel over de invoering van het nieuwe model:
http://www.appleinsider.c...res_one_less_battery.html

Het nieuwe draadloze model heeft één batterij minder (2 i.p.v. 3 AA typetjes) ;)
Emile schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 09:22:
[...]

Ik heb anders wel last van een Magic Mouse die snel leegloopt. Hopelijk komt Apple snel met een update.
Het gaat hier niet om de batterijen van de Magic Mouse maar die van het 2007 toetsenborden reeks ;)

Dus ja, misschien is men nog met een Magic Update bezig ;) Let's hope and wait _/-\o_

[ Voor 57% gewijzigd door LogiForce op 27-01-2010 16:33 ]

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

• Emile|IA
*O*
Update
Eindelijk de update waarop ik aan het wachten was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
N.v.m.

[ Voor 97% gewijzigd door Ronwiel op 07-03-2010 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296327

Ik heb deze nu 5 dagen, maar probleem blijft bestaan.
Wat is er aan de hand.
1. Ik heb 1 pc en 1 G5. Welke beide (niet tegelijkertijd) hetzelfde usb-hubje gebruiken waarin een sitecom BT ontvanger zit. Als ik het toetsenbord in de mac pair gaat alles goed. totdat ik reboot, kan ik vervolgens niet meer inloggen, ik log in met een ander toetsenbord, en zie in de mac dat ik het toetsenbord opnieuw moet pairen. Niet prettig....

2. Op de Win7 machine gaat het pairen ook goed, maar.... wanneer ik het toetsenbord een tijdje niet gebruik krijg ik geen letters meer te zien die ik indruk. alsof de verbinding helemaal weg is. BT in win7 zegt dat het toetsenbord wel nog verbonden is.

ja ik heb (in osx 10.5.8) een update gedaan, en geinstalleerd. ook de firmware kreeg ik netjes aangeboden en geinstalleerd.

Jonn

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 296327 op 02-03-2010 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:37
Wireless keyboard bij mail a mac voor €34,51 (incl btw) komen wel nog verzendkosten bij: http://www.mailamac.nl/in...445be9d22cc038d0ad00fd38d

Vanmiddag besteld, denk dat de kans groot is dat het om het vorige model gaat. Ik zal even iets laten weten wanneer het binnen is.

Edit: zojuist binnen gekregen, hetzelfde verpakt als het wirded keyboard wat een tijd geleden bij mailamac in de aanbieding was. Wel super verpakt voor de rest! Gaat volgens mij om het nieuwste model aangezien er maar 2 aa batterijen in hoeven. Kort samengevat: een super deal voor deze prijs.

[ Voor 51% gewijzigd door Slomy op 20-03-2010 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296327

Anoniem: 296327 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 12:13:
Ik heb deze nu 5 dagen, maar probleem blijft bestaan.
Wat is er aan de hand.
1. Ik heb 1 pc en 1 G5. Welke beide (niet tegelijkertijd) hetzelfde usb-hubje gebruiken waarin een sitecom BT ontvanger zit. Als ik het toetsenbord in de mac pair gaat alles goed. totdat ik reboot, kan ik vervolgens niet meer inloggen, ik log in met een ander toetsenbord, en zie in de mac dat ik het toetsenbord opnieuw moet pairen. Niet prettig....

2. Op de Win7 machine gaat het pairen ook goed, maar.... wanneer ik het toetsenbord een tijdje niet gebruik krijg ik geen letters meer te zien die ik indruk. alsof de verbinding helemaal weg is. BT in win7 zegt dat het toetsenbord wel nog verbonden is.

ja ik heb (in osx 10.5.8) een update gedaan, en geinstalleerd. ook de firmware kreeg ik netjes aangeboden en geinstalleerd.

Jonn
Opgelost,,,, bluetooth dongle van sitecom vervangen met een van D-Link, de 122. deze verbind als bij het booten, en niet pas na het inloggen. volgens de site van apple is alleen de D-Link hiervoor geschikt als men geen interne bluetooth adapter heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhr. banuyn
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-04-2021

dhr. banuyn

Dat gaan we doen...

In de zoektocht om het numerieke deel een punt te laten zetten kwam ik dit threadje tegen: punt op numerieke blok

Hier wordt een dutchdot.srcs file in aangehaald, voor mij werkt die oplossing prima. Ook het €-teken doet het dan (alt+2).

Advies of actie nodig in de boomverzorging? Pruning boomverzorging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smesjz
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
*Kick*.

Tijdens het vervangen van de batterijen (alu BT keyboard met 3 batterijen) kwam er ook een plastic dopje er uit. Na dit dopje er terug in gedaan te hebben gingen ook de nieuwe batterijen er in.

Resultaat: keyboard geeft geen teken van leven meer. En dat stomme plastic dopje zit muurvast en dus er uit hengelen lukt ook niet..
Ik ben altijd voorzichtig geweest met m'n apple hardware (macbook, mighty / magic mouse, keyboard) maar aan dit soort dingen erger ik me dood.

Zit te dubben wat ik moet doen, nieuwe kopen of niet. Bij een APR aankloppen heeft volgens mij weinig zin omdat het keyboard al 2 jaar heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-07 18:34

RoyK

Hobby tekenaar

Wat moet ik me van de toetsen voorstellen? Is het een soort van aanraak ervaring? (aantippen) of moet je de knopjes echt fysiek indrukken?

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieN
Het is natuurlijk geen touchscreen... ;) Maar de toetsen hoeven niet zwaar aangeslagen te worden om te kunnen typen. Zijn hetzelfde soort toetsen als je zou vinden in een MacBook. Je hoeft ze dus niet zo ver in te drukken als bij een gemiddeld Dell-kantoor-toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieN
Ik had ook nog een vraag van mezelf, waar ik zo snel geen antwoord op kon vinden. Als ik mijn computer afsluit zet ik ook altijd nog apart het toetsenbord uit via de knop aan de zijkant. Is dat nodig of gaat het toetsenbord ook automatisch uit na een periode van inactiviteit? Het betreft hier een alu keyboard met 3 batterijen, welke dan icm een MB in clamshell mode gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Nee, dat is niet nodig.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:39

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

om trouwens makkelijk je mediatoetsen en volume toetsen werkend te krijgen in windows kun je dit gebruiken:
http://code.google.com/p/uawks/downloads/list

Werkt bij mij perfect onder Windows 7 x64 :)

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 351482

wat typt dit ding klote joh. hoe verander ik die functie toets linksonder naar de ctrl @windows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-07 23:34
Anoniem: 351482 schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 18:35:
wat typt dit ding klote joh. hoe verander ik die functie toets linksonder naar de ctrl @windows?
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awoodentree
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ik vind het juist het fijnste toetsenbord dat ik ooit heb gebruikt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Awoodentree schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 19:32:
Ik vind het juist het fijnste toetsenbord dat ik ooit heb gebruikt :o
Nouja, op een Mac ws. wel, maar onder Windows heeft het wel wat haken en ogen. Maar dat had Henkie hierboven natuurlijk ook wel van te voren kunnen uitzoeken... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --help
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01-07 10:59
Sinds wanneer is tweakers == msn? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Zo'n bedraad aluminium toetsenbord lijkt me wel erg mooi bij een verder normale computer. Zwart in plaats van wit zou echter veel beter bij de setup passen, gezien die voornamelijk grijs/zilver/aluminium met zwart is. Voordat ik zelf een duur toetsenbord verpruts, zijn er andere mensen die dat gedaan hebben? Ik kan me bijna niet voorstellen van niet, maar ik kan er ook op Google niet zo snel iets over vinden, dat gaat vooral over de vorige generatie plastic toetsenborden e.d.

Hoewel ik voornamelijk blind typ, lijkt het me ook wel aardig om toch de belettering op één of andere manier te behouden.

Edit: zoiets dus, al is dit dus een mockup. Zonder trackpad o.i.d., gewoon het huidige aluminium keyboard waarbij alles dat nu wit is zwart zou zijn.

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2z7ftbn.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 04-11-2010 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220030

Beste mensen,
Ik zit met een probleem...
Afgelopen weekend heb ik een aluminium toetsenbord gekregen (bedraad).
Ik weet niet welke versie het is.
Ik heb OS X 10.4.11 draaien.
Nu is het probleem dat de volume toetsen het niet doen...

Ik heb van alles en nog wat geprobeerd, maar niets helpt.
- Er zijn geen updates beschikbaar
- fn toets werkt niet
- instellingen veranderen werkt niet...

De combinatie fn F12 haalt mijn dashboard tevoorschijn. en gewoon F12 ook...
Ik had ergens gelezen dat je dat CTRL fn F12 moest gebruiken, maar ook die showt het Dashboard...

Kan iemand mij van dit probleem afhelpen?
Het is namelijk vreselijk irritant om continu naar de volumebalk te moeten gaan...
Het kan zo veel makkelijker...

Oh jah.. Geen 1 van de fn functies werkt...

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas20
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-07 14:47
Anoniem: 172410 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 04:21:
Zo'n bedraad aluminium toetsenbord lijkt me wel erg mooi bij een verder normale computer. Zwart in plaats van wit zou echter veel beter bij de setup passen, gezien die voornamelijk grijs/zilver/aluminium met zwart is. Voordat ik zelf een duur toetsenbord verpruts, zijn er andere mensen die dat gedaan hebben? Ik kan me bijna niet voorstellen van niet, maar ik kan er ook op Google niet zo snel iets over vinden, dat gaat vooral over de vorige generatie plastic toetsenborden e.d.

Hoewel ik voornamelijk blind typ, lijkt het me ook wel aardig om toch de belettering op één of andere manier te behouden.

Edit: zoiets dus, al is dit dus een mockup. Zonder trackpad o.i.d., gewoon het huidige aluminium keyboard waarbij alles dat nu wit is zwart zou zijn.

[afbeelding]
Weet niet of je het al gevonden hebt, maar in DEZE post gebruikt deze persoon ook een black/alu keyboard. Misschien dat je hem kunt DM'en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:10

breinonline

Are you afraid to be known?

Thomas20 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 20:00:
[...]

Weet niet of je het al gevonden hebt, maar in DEZE post gebruikt deze persoon ook een black/alu keyboard. Misschien dat je hem kunt DM'en
Aan het logo te zien is het een KB Cover. Is dus een gewoon toetsenbord, maar dan met een jasje.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

breinonline schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 20:23:
Aan het logo te zien is het een KB Cover. Is dus een gewoon toetsenbord, maar dan met een jasje.
Het is blijkbaar een aangepast toetsenbord, dus niet alleen een jasje. Maargoed, hij lijkt niet meer te koop te zijn en is anders 120 dollar(!). Dat is me toch wel een beetje gortig, zeker aangezien het niet geheel naar mijn smaak is uitgevoerd (witte zijkanten, witte kabel, waarschijnlijk witte onderkant).

Het verbaast me wel dat er verder niemand lijkt te zijn die zo'n mod uitgevoerd heeft. Ik begin meer en meer te denken dat ik misschien zelf maar aan de slag moet. Zwart gaat wel lukken, dat is een kwestie van er een beetje moeite in steken (al heb ik wel twijfels bij de duurzaamheid van e.e.a.), de letters worden het probleem.

Misschien maar eens een beletteringsbedrijf aanspreken ofzo.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 18-11-2010 01:03 ]

Ik heb maar even een topic aangemaakt ten faveure van het modden van keyboards *O* Voor iedereen die geïnteresseerd is en mee wil denken.

Het awesome keyboardmodtopic
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste