Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qyx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-05-2021

Qyx

industrieel ontwerper

@ Moejo

Klasgenoten van mij gaven ook het argument dat je geen numpad hebt op de draadloze versie. Ik werk er nu al een jaar mee en mis het nauwelijks. Het lijkt me alleen 'echt' nuttig als je economisch werk doet.

En het toetsenbordje typt natuurlijk heerlijk, gewoon op schoot op de bank met een wireless mighty mouse erbij, want die moet nog worden vervangen door de magic mouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-07 17:48
Weet iemand om welke versie van dit toetsenbord (NL/US?) gaat:

http://www.mailamac.nl/in...geNr=1&productId=TOETSUSB

We erg goedkoop zo voor 17,85.

[ Voor 8% gewijzigd door Daedalus op 18-01-2010 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

US, volgens mij, aangezien er geen euroteken bij de 2 staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lounge Deluxe
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
En je kunt het ook zien aan de vorm van de enter-toets.

Ik zou toch even van tevoren informeren of het echt wel de US-versie betreft die geleverd gaat worden, misschien hebben ze gewoon ergens een plaatje weggetrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:50
Besteld. Nu heb ik 4 apple keyboards...

2 draadloze
1 draad lang
1 draad kort

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:52

rammes

koekebakker 1e klas

BeZaX schreef op maandag 18 januari 2010 @ 09:57:
Weet iemand om welke versie van dit toetsenbord (NL/US?) gaat:

http://www.mailamac.nl/in...geNr=1&productId=TOETSUSB

We erg goedkoop zo voor 17,85.
die is wel Wired :(

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Nu online