Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awoodentree
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ik vind het juist het fijnste toetsenbord dat ik ooit heb gebruikt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Awoodentree schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 19:32:
Ik vind het juist het fijnste toetsenbord dat ik ooit heb gebruikt :o
Nouja, op een Mac ws. wel, maar onder Windows heeft het wel wat haken en ogen. Maar dat had Henkie hierboven natuurlijk ook wel van te voren kunnen uitzoeken... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --help
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-08 13:19
Sinds wanneer is tweakers == msn? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo'n bedraad aluminium toetsenbord lijkt me wel erg mooi bij een verder normale computer. Zwart in plaats van wit zou echter veel beter bij de setup passen, gezien die voornamelijk grijs/zilver/aluminium met zwart is. Voordat ik zelf een duur toetsenbord verpruts, zijn er andere mensen die dat gedaan hebben? Ik kan me bijna niet voorstellen van niet, maar ik kan er ook op Google niet zo snel iets over vinden, dat gaat vooral over de vorige generatie plastic toetsenborden e.d.

Hoewel ik voornamelijk blind typ, lijkt het me ook wel aardig om toch de belettering op één of andere manier te behouden.

Edit: zoiets dus, al is dit dus een mockup. Zonder trackpad o.i.d., gewoon het huidige aluminium keyboard waarbij alles dat nu wit is zwart zou zijn.

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2z7ftbn.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2010 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,
Ik zit met een probleem...
Afgelopen weekend heb ik een aluminium toetsenbord gekregen (bedraad).
Ik weet niet welke versie het is.
Ik heb OS X 10.4.11 draaien.
Nu is het probleem dat de volume toetsen het niet doen...

Ik heb van alles en nog wat geprobeerd, maar niets helpt.
- Er zijn geen updates beschikbaar
- fn toets werkt niet
- instellingen veranderen werkt niet...

De combinatie fn F12 haalt mijn dashboard tevoorschijn. en gewoon F12 ook...
Ik had ergens gelezen dat je dat CTRL fn F12 moest gebruiken, maar ook die showt het Dashboard...

Kan iemand mij van dit probleem afhelpen?
Het is namelijk vreselijk irritant om continu naar de volumebalk te moeten gaan...
Het kan zo veel makkelijker...

Oh jah.. Geen 1 van de fn functies werkt...

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas20
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-08 06:29
Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 04:21:
Zo'n bedraad aluminium toetsenbord lijkt me wel erg mooi bij een verder normale computer. Zwart in plaats van wit zou echter veel beter bij de setup passen, gezien die voornamelijk grijs/zilver/aluminium met zwart is. Voordat ik zelf een duur toetsenbord verpruts, zijn er andere mensen die dat gedaan hebben? Ik kan me bijna niet voorstellen van niet, maar ik kan er ook op Google niet zo snel iets over vinden, dat gaat vooral over de vorige generatie plastic toetsenborden e.d.

Hoewel ik voornamelijk blind typ, lijkt het me ook wel aardig om toch de belettering op één of andere manier te behouden.

Edit: zoiets dus, al is dit dus een mockup. Zonder trackpad o.i.d., gewoon het huidige aluminium keyboard waarbij alles dat nu wit is zwart zou zijn.

[afbeelding]
Weet niet of je het al gevonden hebt, maar in DEZE post gebruikt deze persoon ook een black/alu keyboard. Misschien dat je hem kunt DM'en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:37

breinonline

Are you afraid to be known?

Thomas20 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 20:00:
[...]

Weet niet of je het al gevonden hebt, maar in DEZE post gebruikt deze persoon ook een black/alu keyboard. Misschien dat je hem kunt DM'en
Aan het logo te zien is het een KB Cover. Is dus een gewoon toetsenbord, maar dan met een jasje.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

breinonline schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 20:23:
Aan het logo te zien is het een KB Cover. Is dus een gewoon toetsenbord, maar dan met een jasje.
Het is blijkbaar een aangepast toetsenbord, dus niet alleen een jasje. Maargoed, hij lijkt niet meer te koop te zijn en is anders 120 dollar(!). Dat is me toch wel een beetje gortig, zeker aangezien het niet geheel naar mijn smaak is uitgevoerd (witte zijkanten, witte kabel, waarschijnlijk witte onderkant).

Het verbaast me wel dat er verder niemand lijkt te zijn die zo'n mod uitgevoerd heeft. Ik begin meer en meer te denken dat ik misschien zelf maar aan de slag moet. Zwart gaat wel lukken, dat is een kwestie van er een beetje moeite in steken (al heb ik wel twijfels bij de duurzaamheid van e.e.a.), de letters worden het probleem.

Misschien maar eens een beletteringsbedrijf aanspreken ofzo.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2010 01:03 ]

Verwijderd

Ik heb maar even een topic aangemaakt ten faveure van het modden van keyboards *O* Voor iedereen die geïnteresseerd is en mee wil denken.

Het awesome keyboardmodtopic
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste