Ik heb nu ook het toetsenbord in mijn bezit, en ben harstikke tevreden! Supercompact, superstrak, en superfijn!

Maar, ik heb wel een aantal vragen die ik niet zo snel kan vinden... Vragen gesorteerd van meest belangrijk naar minst belangrijk.
1) Als ik de punt op het nummerieke deel gebruik, geeft hij een komma, wat ik niet wil. Heb wat gegoogled, en wat ik tot nu toe gevonden heb is dat je een extra programma ervoor moet installeren (of Ctrl + "punt" moet doen, wat ik niet handig vind en niet wil). Ukelele zou dat moeten doen, maar dat doet dat programma bij mij niet...
2) Ik heb bijv. F13 - F19 aan bepaalde programma's toegewezen bij de System Prefs ("Application Keyboard Shortcuts"). Maar als ik die toetsen indruk gebeurt er niks.
3) Wat is de functie van dat eerste knopje op het nummerieke deel (rechthoekje met een kruis erdoor)?
4) Is er ergens een overzicht van ALLE shortcuts te vinden? Bijv. "ctrl + alt + cmd + 8" (night modus) heb ik toevallig ergens gevonden. Op de site van Apple (zoals
hier) staat deze shortcut er niet bij...
Veel vragen, maar alvast bedankt!