Iemand al ideeen wat nou precies de verschillen zijn tussen de nieuwe en "oudere" brander?
Behalve dat die blijkbaar stiller is met in- en uitwerpen van media...
Behalve dat die blijkbaar stiller is met in- en uitwerpen van media...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 50159
Ik heb ook de 20" 2,4 Ghz iMac, maar hoor hem echt vrijwel niet, alleen met in- en uitladen. Maar wat geeft dat nouw?Anoniem: 50159 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 09:32:
En zijn er ook mensen die die nieuwe brander hebben in een 20" iMac. Ik heb zelf vorige week een nieuwe 20" iMac gehaald en heb nog de 'oudere' brander. Nu heb ik alleen niet het probleem dat dat ding lawaai maakt. ik hoor hem zelfs niet.
Kan het mogelijk zijn dat dat ding in de grotere iMac resoneert of zo? En dat ze die gewoon beter hebben afgeschermd in de nieuwere versies (met toevallig een nieuwe brander)?
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Anoniem: 68540
Dat vroeg ik me dus ook af. Het moet nu toch heel gunstig zijn om die dingen in de States te halen?Erhnam schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 13:45:
Kan iemand mij uitleggen waarom de Mac nog zo duur zijn met een koers wisselverhouding van bijna 1.4 als we kijken naar de dollar? Zijn er mensen die een Mac uit Amerika importeren?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Reken je de douane-heffingen en de BTW ook even mee? Da's bijna 36 procent extra, namelijk.OMX2000 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 00:42:
Dat vroeg ik me dus ook af. Het moet nu toch heel gunstig zijn om die dingen in de States te halen?
I don't like facts. They have a liberal bias.
op computer hardware zaten toch geen import heffingen?burne schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 01:44:
[...]
Reken je de douane-heffingen en de BTW ook even mee? Da's bijna 36 procent extra, namelijk.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dat mag je dan wel heel zeker weten, anders wordt het nog een dure grap...Phusebox schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 07:06:
[...]
op computer hardware zaten toch geen import heffingen?
[ Voor 4% gewijzigd door DoctorV64 op 21-09-2007 09:07 ]
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Anoniem: 37526
Volgens mij enkel BTW, geen douanerechten.Phusebox schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 07:06:
[...]
op computer hardware zaten toch geen import heffingen?
Misschien een rare vraag, maar als (nog) niet iMac gebruiker .. hoe en waar check je dit als gebruiker?Anoniem: 37526 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 21:27:
Misschien maar eens zo'n OPTIARC voor mijn Macbook aan schaffen, die van mij maakt me toch een herrie!
[ Voor 15% gewijzigd door MarcusAuyrelius op 21-09-2007 10:56 . Reden: Nog een vraag toegevoegd ]
Anoniem: 50159
Als je ziet hoe wilt die mannen zijn met het inladen en uitladen van vliegtuigen zou ik nooit iets anders willen dan zulke dingen meenemen via handbagage. Maar een 20" iMac zal niet gaan lukken. Ik zou er dan maar wat AppleCare bijkopen... maar of je die dan mag aanbieden in Europa?? Wederom een vraag.MarcusAuyrelius schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:22:
[...]
Misschien een rare vraag, maar als (nog) niet iMac gebruiker .. hoe en waar check je dit als gebruiker?
Ook lees ik dat er best een aantal mensen zijn die last hebben, of hadden, van een gele waas in het scherm. Ik wil als ik terugkom van vakantie uit de States eigenlijk wel zo'n iMac 24" halen, maar natuurlijk wel een 'goed' apparaat. Ik ga die Imac in ieder geval niet hier halen. Ik heb geen zin in 'verrassingen' bij de douane... Sta ik daar met mijn backpak en kleinere ruzak en e.v.t. nog een tas met allemaal boeken met daarbij een onwijs grote witte doos van Apple!"Ja meneer, lekker 7 weken op vakantie geweest? Komt u maar 's even mee! Nederland moet nog even wat extra belasting innen"
![]()
Ben 'net' (july 2007) afgestudeerd aan de Haagse Hogeschool, zou ik dan toch nog gebruik kunnen maken van die 'sudentenkorting'? Of gaat Apple daar over mierenneuken? Ik kan ook nog steeds inloggen bij surfspot en op de website van de HHS bij 'Apple on campus'. Heb me ook nog niet uitgeschreven trouwens, want dat ging niet meer bij het 'Centrale studenteninschrijving punt', dat moet tegenwoordig per post ...'. Dat doe ik dan wel als ik terug kom in oktober, dan komt Leopard toch uit?
Indien Apple niet gaat mierenneuken over het feit dat ik 'eigenlijk' geen student meer ben, maar een net afgestudeerde student zonder baan, dan zou ik toch gewoon een samengestelde iMac 24" bij de Mediamarkt in Den Haag kunnen kopen aangezien je die studentenkorting gewoon bij elke willekeurige Apple reseller moet kunnen kopen?
Misschien hoort dit niet thuis in dit topic, maar toch voor diegenen die al een Imac hebben danwel ervaring er mee hebben: om games te spelen onder Windows XP. Is het 'beter' VMware Fusion te gebruiken of Parrallels? Ik las namelijk ergens dat VMware Fusion alleen tot Directx 8.1 support had, maar zag op Youtube wel iemand Bioshock spelen.Of maakt dit alles straks met 'Leopard' niets meer uit i.v.m. Bootcamp? De actie van VMware Fusion $20 mail in rebate geldt alleen voor US customers, ik zou dit dan dus doen via mijn vriendin.
Alvast bedankt voor de reacties!
[ Voor 9% gewijzigd door MarcusAuyrelius op 21-09-2007 12:31 ]
De informatie over studenten korting kun je gewoon vinden op deze pagina. Had je dus zelf ook even kunnen op zoeken..MarcusAuyrelius schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:22:
Ben 'net' (july 2007) afgestudeerd aan de Haagse Hogeschool, zou ik dan toch nog gebruik kunnen maken van die 'sudentenkorting'? Of gaat Apple daar over mierenneuken? Ik kan ook nog steeds inloggen bij surfspot en op de website van de HHS bij 'Apple on campus'. Heb me ook nog niet uitgeschreven trouwens, want dat ging niet meer bij het 'Centrale studenteninschrijving punt', dat moet tegenwoordig per post ...'. Dat doe ik dan wel als ik terug kom in oktober, dan komt Leopard toch uit?
Indien Apple niet gaat mierenneuken over het feit dat ik 'eigenlijk' geen student meer ben, maar een net afgestudeerde student zonder baan, dan zou ik toch gewoon een samengestelde iMac 24" bij de Mediamarkt in Den Haag kunnen kopen aangezien je die studentenkorting gewoon bij elke willekeurige Apple reseller moet kunnen kopen?
Dus deze aktie geld niet meer voor jou.De volgende personen zijn gerechtigd producten te kopen via de Apple Store voor individuele gebruikers in het Onderwijs:De bovenstaande Apple hardwareaankopen kunnen alleen online bij de Apple Store voor het Onderwijs worden gedaan.
- leerkrachten, mentoren of personen in een andere toezichthoudende functie die zijn verbonden aan een onderwijsinstelling in Nederland
- studenten van 18 jaar of ouder die in het bezit zijn van een geldige studentenkaart en die studeren aan, of zijn toegelaten tot, een onderwijsinstelling in Nederland
- ouders die een aankoop doen namens hun kind, mits laatstgenoemde momenteel studeert aan, of is toegelaten tot, een instelling voor hoger of universitair onderwijs
[ Voor 1% gewijzigd door Levi Strauss op 21-09-2007 18:45 . Reden: URL Apple Store aanpassen ]
Klopt inderdaad dat sommige Apple's dit hebben, kan gebeuren. Als je via de Online store van Apple besteld, kan je tot 14dagen na aankoop/ontvangst (weet ik niet precies) het product Annuleren en je geld terug vragen of een vervangend model. Info over verkoop voorwaarden lees je hier.MarcusAuyrelius schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:22:
Ook lees ik dat er best een aantal mensen zijn die last hebben, of hadden, van een gele waas in het scherm. Ik wil als ik terugkom van vakantie uit de States eigenlijk wel zo'n iMac 24" halen, maar natuurlijk wel een 'goed' apparaat.
Als het om het geld gaat zou je ook bij mailamac.nl kunnen bestellen. Daar zit echter wel een maar aan.. Je krijgt een stukje minder support.MarcusAuyrelius schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 23:27:
Ah, bedankt. Dat is dus jammer, want het scheelt toch wel een hoop. En inderdaad, volgende keer moet ik iets beter lezen
Hoop dat je zo genoeg info hebt..De andere kant van de medaille
Laten we eerlijk zijn: een lage prijs heeft een keerzijde. Mail-a-Mac biedt weliswaar een prima advies zonder opdringerige verkoopmethodes, maar...
U heeft geen support nodig,
en daarom verdient u ook de lage Mail-a-Mac prijs! Mail-a-Mac heeft dus geen eigen helpdesk. Voor vragen bent u aangewezen op de websites en hulplijnen van fabrikanten en distributeurs. Op onze website treft u o.a. links aan naar websites van deze fabrikanten en andere belangrijke sites met oplossingen voor eventuele problemen. Een doorgewinterde Apple-gebruiker kan hiermee uitstekend uit de voeten.
Mail-a-Mac heeft geen eigen reparatie-faciliteiten.
Voor reparaties van Apple-producten kunt u o.a. gebruik maken van de landelijke service-provider Card Services. Zij kunnen u tevens servicecontracten en garantieverlenging aanbieden. Informatie over hoe u hen kunt bereiken treft u ook op deze website en bij uw levering aan. Daarnaast adviseren en verkopen wij AppleCare service-contracten. Uitsluitend voor producten die direct na het openen van de verpakking defect blijken te zijn kunt u zich tot Mail-a-Mac wenden.
Het is niet mogelijk producten 'op proef' te kopen.
Een bestelling bij Mail-a-Mac is altijd definitief. Indien u behoefte heeft producten te bekijken alvorens u ze aanschaft, kunt u zich beter wenden tot een dealer met een showroom.
Bedrijf : Webtrix
Foto materiaal:
Nikon D7100 | Nikor AF-S DX 18-105mm | Nikor AF-S 50mm | Nikon SB600
Anoniem: 130635
Sure. Dat kan een computer van 5 jaar terug ook, dus een gloedjenieuwe iMac zekerAnoniem: 130635 schreef op zondag 23 september 2007 @ 12:04:
Na een aantal negatieve ervaringen te hebben gehad met windows machines denk ik er nu toch echt serieus over om aan de Mac te gaan. Hij hoeft niet portable te zijn dus ik denk aan een iMac. Ik heb nu de 20" versie 2.4GHz Intel Core 2 Duo processor en 2 GB intern geheugen in mijn gedachten.
Ik wil de iMac gaan gebruiken om te internetten, office applicaties te draaien, websites te maken met Dreamweaver, Fireworks & Photoshop. Dit moet volgens mij allemaal kunnen of niet?
Yup- Kan ik de iMac gewoon met UTP kabel aan mijn router (Draytek Vigor 2200E) hangen zodat hij in mijn thuisnetwerk functioneert: bestanden/printer delen met windows machines?
Openoffice (of in mijn geval dan de Mac-port NeoOffice- Kan ik de bestanden van Office Mac gewoon uitwisselen met mijn Windows machines? Kan ik daarmee ook office 2007 documenten openen van een windows machine?
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
heeft de iMac hiervoor ook niet een 64 bits processor?carfreak02 schreef op maandag 24 september 2007 @ 18:28:
Ik zou gewoon de nieuwe kopen. Je hebt garantie en 64 Bits processor .
Dan heb ik het design en het nieuwe toetsenbord nog niet meegerekend.
Daarbij zou ik nooit investeren in Geschiedenis
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
FoutjeLicko schreef op woensdag 26 september 2007 @ 17:53:
[...]
heeft de iMac hiervoor ook niet een 64 bits processor?
maar je hebt wel gelijk idd
[ Voor 10% gewijzigd door carfreak02 op 26-09-2007 19:53 ]
Het verschil tussen de helderheid aan de bovenkant/onderkant is wel degelijk een defect. Heb hier zelf over gebeld met Apple, het er werd gezegt dat het probleem bekend was en dat er iets aangedaan zou worden. Dit helderheid verschil licht trouwens ook gewoon totaal los van de kijkhoek.. Het is gewoon lichter, hoe je ook kijkt, aan de onderkant.Gluten Parody schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:34:
Alle 20" iMacs hebben dat euvel. TN-panelen zijn qua tint
nogal kijkhoekafhankelijk. Als je loodrecht op de bovenkant
van het scherm kijkt en daarna naar de onderkant, kijk je
onder een hoek van rustig 30 graden. Dat veroorzaakt het
tintverschil wat je ziet. Er zijn dus geen 'goede' of 'slechte'
20" iMacs, ze vertonen dit verschijnsel allemaal. Het is dus
geen defect ofzo.
Maybe just a hint for all that are suffering from an Imac that has gray shades (differences in brightness) at the bottom of the display.
As being a technician I opened my Imac (which is very easy) and found out that the connector of the bottom fluorescent light had come loose.
After putting it in to place and assembling the whole thing the display looks better than ever. I really love this computer.
[ Voor 30% gewijzigd door Gluten Parody op 26-09-2007 22:53 ]
[ Voor 49% gewijzigd door Gluten Parody op 26-09-2007 23:36 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Levi Strauss op 26-09-2007 23:44 . Reden: Antwoord geven op edit.. ]
http://www.xbmcfreak.nl/
[ Voor 18% gewijzigd door Kaspers op 27-09-2007 18:32 ]
Anoniem: 87302
[ Voor 15% gewijzigd door carfreak02 op 27-09-2007 21:54 ]
Anoniem: 87302
Ach, ik vind hem wel mooi hoor, maar ik koop geen PC's meer. Ik vind het op de a.b. na wel een Apple gehalte hebben.carfreak02 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:51:
Ja schitterend lelijk. Om een voorbeeld te noemen. Kijk alleen eens naar de Afstandsbediening.
Ik heb mijn iMac nu 3 weken denk ik. En hij blijft mooi !
Geen enkel probleem gehad , scherm is top ! Stil. En heerlijk snel. Wat wil je nog meer![]()
Aanrader.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 37526 op 27-09-2007 23:24 ]
En dan ben je osx nog vergeten. Want vista hp is nou niet je van het!Eswip schreef op donderdag 27 september 2007 @ 23:40:
Ik vind hem veeeel te lomp (de gateway).. doe mij maar een iMac..
Het hele rijtje surfspot prijzen:Armo schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 13:30:
Kan iemand mij vertellen hoeveel iMac 24" 2,4Ghz via Surfspot.nl kost ? Via Apple kost hij 1.644,58 (student). Heeft het zin om inloggegevens voor surfspot aan te vragen bij mijn school ?
Hiya, via de HHS on campus:Armo schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 13:30:
Kan iemand mij vertellen hoeveel iMac 24" 2,4Ghz via Surfspot.nl kost ? Via Apple kost hij 1.644,58 (student). Heeft het zin om inloggegevens voor surfspot aan te vragen bij mijn school ?
[ Voor 11% gewijzigd door MarcusAuyrelius op 29-09-2007 23:23 ]
|>
http://buyersguide.macrumors.com/#iMacMarcusAuyrelius schreef op zondag 30 september 2007 @ 03:12:
'Weet' iemand hoe vaak Apple een update doorvoert in de iMac lijn? Dit is natuurlijk een schatting/gok, aangezien alleen Apple zelf dit soort dingen (met 'zekerheid') weet.
Ik zit te twijfelen of ik niet misschien gewoon moet wachten op een 2e revisie van deze iMacs. Tuurlijk, ik weet ook wel dat je met alles op die manier kan blijven wachten. Maar ik wil gewoon ook games kunnen spelen ook al is de iMac daar niet primair voor bedoeld. Apple geeft de consument dit keer ook geen keuze met betrekking tot een eventuele betere videokaart.
Ook lijkt het me wel leuk om er een Blu-ray/HD DVD speler of recorder of combi in te hebben, of in ieder geval de keuze daartoe. Hoe kan ik anders optimaal gebruik maken, als gemiddelde consument zeg maar (huis tuin en keuken gebruik), van het 1900 x 1200 panel. Tuurlijk, bij games enzo, maar ik wil meer met dit scherm kunnen als dat.
Ik heb als ik terug kom van vakantie >4k te besteden en ik heb geen zin in een high end windows systeem. Ik wil 's wat anders. Een cadeautje aan mezelf voor het afstuderen
Thanks Eswip, meteen even kijken
Als je 4k te besteden hebt dan zou ik voor Mac Pro gaan samen met een mooie ACD. Genoeg configuraties mogelijk...MarcusAuyrelius schreef op zondag 30 september 2007 @ 03:12:
Ik heb als ik terug kom van vakantie >4k te besteden en ik heb geen zin in een high end windows systeem. Ik wil 's wat anders. Een cadeautje aan mezelf voor het afstuderen
lol, ik ben zeg maar echt een Apple N00B haha. De Mac Pro is denk ik niet echt iets voor mij. Ik wil eigenlijk van mijn huidige windows systeem 'af', los scherm en losse kast en los dit en lost dat.Armo schreef op zondag 30 september 2007 @ 11:23:
[...]
Als je 4k te besteden hebt dan zou ik voor Mac Pro gaan samen met een mooie ACD. Genoeg configuraties mogelijk...
Zo kun je altijd blijven wachten. Als jij 'm koopt na het 1e kwartaal van 2008 komt er een half jaar later misschien weer een nieuwe of een geupdate, zo kun je aan de gang blijven...MarcusAuyrelius schreef op zondag 30 september 2007 @ 11:30:
Ik kwam deze website via macrumors tegen: http://www.colorwarepc.com/
Best gaaf, zo kan je gewoon je iMac professioneel een kleurtje geven
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Product iMac
Recommendation: Buy - Product recently updated
Last Release August 07, 2007
Days Since Update 54 (Avg = 185)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hmmm, dus het zou zo kunnen zijn dat ze met een 2e revisie komen omstreeks, laten we zeggen februari/maart ... zeg maar ruw na het 1e kwartaal 2008. Ik denk dat ik best nog even geduld kan hebben, al is het wel moeilijk ... m'n handen branden hehehe
Mwa.. als je nog even hebt zou ik wachten tot de volgende update.. Dan direct bestellen wanneer hij uit is, heb je er het langst profijt van dat hij "nieuw" isbaldbelow schreef op zondag 30 september 2007 @ 12:54:
[...]
Zo kun je altijd blijven wachten. Als jij 'm koopt na het 1e kwartaal van 2008 komt er een half jaar later misschien weer een nieuwe of een geupdate, zo kun je aan de gang blijven...
Kun je doen.Eswip schreef op zondag 30 september 2007 @ 13:15:
[...]
Mwa.. als je nog even hebt zou ik wachten tot de volgende update.. Dan direct bestellen wanneer hij uit is, heb je er het langst profijt van dat hij "nieuw" is
🌞🍃
Haha, ja dat begrijp ik. Dat gaf ik eerder immers ook al aan.baldbelow schreef op zondag 30 september 2007 @ 12:54:
[...]
Zo kun je altijd blijven wachten. Als jij 'm koopt na het 1e kwartaal van 2008 komt er een half jaar later misschien weer een nieuwe of een geupdate, zo kun je aan de gang blijven...
[ Voor 0% gewijzigd door MarcusAuyrelius op 30-09-2007 13:30 . Reden: toevoeging ]
Het is geen geheel nieuw ontwerp, volgens mij. De tot nu toe bekende problemen hebben volgens mij voornamelijk met de schermen te maken en dat was bij de vorige generatie iMacs ook al zo.Datafeest schreef op zondag 30 september 2007 @ 13:21:
[...]
Kun je doen.
Aan de andere kant, nu deze iMac al een tijdje uit is zijn de zwakheden van het systeem bekend (en eventueel gefixt met een update), dus is de kans klein dat je vervelende verassingen tegenkomt.
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 37526 op 30-09-2007 15:29 ]
Ja, maar weet je. Als je dan een scherm hebt van 1900 x 1200, dan zou ik er althans ook volop gebruik van willen kunnen maken, anders kan je net zo goed een kleiner model nemen ook al is er geen een met 1280 x 800 en kan ik net zo goed blijven gamen op de laptop waar ik nu mee typ @ 1280x800. Dit heb ik nu wel gezien... niet dat het slecht is. Ik speel hier bijvoorbeeld Final Fantasy XI Online mee, en dat is al best een oud spel. DX8.1 enzo, maar wel weer gedetaileerder dan Wow. Maar dat is offtopic. Ach ja, luxe probleem.Anoniem: 37526 schreef op zondag 30 september 2007 @ 15:29:
Ben ik de enige die de HD2600 een best goede videokaart vind?
Als je 1280*800 qua resolutie hoog genoeg vind, dan kan de HD2600 prima games aan.
Ik heb met de Douane gebeld vanuit de VS aangezien ik hier nu op vakantie ben. Ik heb het twee keer gevraagd. Als ik een iMac mee zou nemen, dan rekenen ze alleen 19% BTW, dus geen heffing.burne schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 01:44:
[...]
Reken je de douane-heffingen en de BTW ook even mee? Da's bijna 36 procent extra, namelijk.
http://www.xbmcfreak.nl/
Launching containers into space
Kan ik natuurlijk ook doen maar MBP is bedoeld voor mobiel gebruik en daar gebruik ik hem ook voor. Hele tijd met kabels zitten klooien zoek ik niet verder natuurlijk kan ik dan ook niet thuis downloaden als ik met MBP weg benWhieee schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 23:40:
@Armo: waarom een iMac kopen als je al een 24" scherm en een MBP hebt? Qua performance zullen ze elkaar niet al teveel ontlopen dus ik zou eigenlijk gewoon dat scherm aan de MBP hangen
[ Voor 10% gewijzigd door dawuss op 13-10-2007 11:50 ]
Apple , Apple , DS1512+, DSM 4.2, LG 760S, Playon HD
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Sorry maar volgens mij doe jij hetzelfde. "zint" moet verzint zijn. Daarnaast is het niet "Macs" maar "Macintosh computers" als je toch helemaal correct wilt zijn en zo graag woorden en namen helemaal wilt uitschrijven.Rapatski schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:19:
G2.. wie zint nu zoiets in combinatie met Macs. Ben je ook niet helemaal handig bezig...
Breezersjeugd van tegenwoordig: sommige dingen mag je best uitschrijven!
Oja, bij Apple werken echt alleen maar breezahsletjesRapatski schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:19:
G2.. wie zint nu zoiets in combinatie met Macs. Ben je ook niet helemaal handig bezig...
Breezersjeugd van tegenwoordig: sommige dingen mag je best uitschrijven!
[ Voor 9% gewijzigd door Rapatski op 13-10-2007 14:44 ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Bedankt, dan haal ik die muis ook. MX muist zo lekker namelijk..carfreak02 schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 11:54:
Ik heb de MX ook , en alles werkt . Software zit er ook bij voor OSX. En het is een topmuis
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Volgens mij doelde hij op de verwarring die kan ontstaan. Je hebt namelijk ook G3, G4 en G5 processoren. Als je dan kijkt naar de NIEUWE iMac G2... tja, dan is dat hiet helemaal handigBigg Balls schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:40:
[...]
Sorry maar volgens mij doe jij hetzelfde. "zint" moet verzint zijn. Daarnaast is het niet "Macs" maar "Macintosh computers" als je toch helemaal correct wilt zijn en zo graag woorden en namen helemaal wilt uitschrijven.
[ Voor 7% gewijzigd door CoiLive op 21-10-2007 15:20 ]
...
Anoniem: 149371
[ Voor 92% gewijzigd door Daedalus op 23-10-2007 14:57 ]
Mijn systeem: iMac 24" 2.8GHz, 500Gb Seagate, 4Gb Kingston 667MHz DDR2Xe0n schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:33:
Kan iemand die vista op de imac heeft draaien even kijken naar de windows prestatie index en deze hier posten (wel even erbij vermelden welke imac je heb) dan kan ik deze vergelijken met mijn huidige pc.
Eigenlijk is dit de iMac G3, want G1 waren die CRT apparaten...Gluten Parody schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:34:
Misschien is het slim om bij de iMac dezelfde nummering
te gebruiken als bij de iPod, dus iMac 2G.
Anoniem: 140651
bijna goed, echter als je de titel van het topic er op na lees dan staat er "intel imac" en de CRT modellen zijn PPC modellen . dit is dus echt een intel imac G2Kaspers schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 19:28:
[...]
Eigenlijk is dit de iMac G3, want G1 waren die CRT apparaten...
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
[ Voor 95% gewijzigd door Frietsaus op 24-10-2007 20:21 ]
[ Voor 68% gewijzigd door Kaspers op 25-10-2007 16:41 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq