Eerst de bootcamp drivers installeren, dan download je de ATI drivers van de officiele site en start je de installatie. Die breekt halverwege af omdat 'ie geen kaart kan vinden maar heeft wel alle drivers in c:\ati\bla gezet..Seraphus-Y schreef op donderdag 08 november 2007 @ 00:56:
[...]
Hoe bedoel je forceren?
Ik heb namelijk al een keer geprobeerd de gewone Radeon drivers te modden met een of andere mod-tool (naam kwijt). Dat leek allemaal wel goed te gaan, totdat Windows moest rebooten. Zodra de driver aangesproken werd, liep de iMac vast, gevolgd door een spontane reset.
Uiteindelijk na veel gezeur met F8 een "Safe Boot" gedaan en een "driver rollback".
Nu ga je naar je hardwareoverzicht, selecteer je de ATI kaart en doe je 'update driver' en laat je 'em niet automatisch detecteren en selecteer je de zelf kiezen optie. Dan browse je naar de ATI directory met drivers en selecteer je de Raedon 2600 pro uit de lijst. Dan begint 'ie wat te emmeren over compatibiliteit, dat negeer je en dan reboot je.
Werkt perfect hier, naderhand heb ik zelfs los 't catalyst control center geinstalleerd vanuit de ati directory.
Als ik in parallels boot dan ziet 'ie zonder melding de parallels driver (alleen catalyst control center miept dat 'ie de kaart niet kent) en via bootcamp ziet 'ie netjes de ATI Raedon 2600 pro kaart. C&C generals, Medal of Honor - Airborne en C&C tiberium wars doen 't als een vliegende tiet in bootcamp
Ben nu even 3dmark '06 aan het downloaden om de specs te testen.
Als 't goed is hoef je dus niks te modden hoor..