[PC] Crysis # deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.024 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Bah waar gaat het over zeg. Dit is een Game discussie topic, niet over de afkomst van de makers.
Ongeacht waar de kunstenaars van een game vandaan komen, maar vooral bij dit game. Puik werk. En al was het gemaakt door chinezen, dan nog puik werk. Mij boeit het niet hoor waar een maker vandaan komt.
*Zolang het spel maar engels is :p*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 20:21

KRG

Ziet er wel vet allemaal uit zeg. Heb zelf niet zoveel met FarCry en dit. Maar toch zo'n spel die je puur om de graphics ook wel ff speelt. En als je die game-sandbox-editor ziet, gok ik er op dat er duizenden mensen mee aan de slag gaan waardoor er veel toffe mods komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
KRG schreef op zondag 02 september 2007 @ 20:58:
Ziet er wel vet allemaal uit zeg. Heb zelf niet zoveel met FarCry en dit. Maar toch zo'n spel die je puur om de graphics ook wel ff speelt. En als je die game-sandbox-editor ziet, gok ik er op dat er duizenden mensen mee aan de slag gaan waardoor er veel toffe mods komen.
Dat zit er dik in. Dit was bij Far Cry ook het geval. Zo beleefde ook de gamers die niks met die monsters hadden, erg veel plezier aan de game. Deze engine schreeuwt ook om een Predator mod. Al kinkt en ziet het nanosuit er ook zeker niet verkeerd uit. Ik hoop dat er wat meer story telling in zit dan Far Cry. Ik hou ervan meegsleept te worden in het verhaal door die cutscene's. Het geeft je het gevoel meer te zijn dan een wapen dat door het spel rent. De cutscene met die boot vond ik in iedergeval perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-08 20:30
cutscenes moet je er niet teveel van hebben. in Far Cry zit je de hele tijd te spelen zonder dat er irritante cutscenes tussendoor komen
ik haat het dat je midden in een gevecht opeens een filmpje krijgt (zoals bij tenchu: wrath of heaven) en daarna meteen weer door moet :(

[ Voor 7% gewijzigd door T020 op 03-09-2007 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het wel wat hebben.
Bij Half life 2 ging het ook gewoon "door" maar af en toe een filmpje is toch een welkome afwisseling vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

Ik heb de playdemo's gezien en ik moet zeggen dat ik toch wel erg onder de indruk ben van de playstyle en effecten! Even als simpel voorbeeld, bij de film Saving Private Ryan zie je bijvoorbeeld rook komen van de plaats waar de kogel aankomt in het lichaam, dat zag ik ook in kleine mate in de film(pje)s, gaf gelijk een heel realistische impact! Daarnaast bij het inzoomen de gebruikte realistische "glas" look is ook een geweldig iets. Al die kleine toevoegingen maken zo'n spel gelijk een stuk beter imho. Ik ga geen oordeel vestigen over iets wat nog niet uit is, maar Crysis komt zeer zeker een stuk beter in de buurt bij fotorealistische shooters dan andere FPS:)

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Laatst online: 22:03

HugoBoss1985

Xenotech

SgtStrider schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 11:37:
Ik heb de playdemo's gezien en ik moet zeggen dat ik toch wel erg onder de indruk ben van de playstyle en effecten! Even als simpel voorbeeld, bij de film Saving Private Ryan zie je bijvoorbeeld rook komen van de plaats waar de kogel aankomt in het lichaam, dat zag ik ook in kleine mate in de film(pje)s, gaf gelijk een heel realistische impact! Daarnaast bij het inzoomen de gebruikte realistische "glas" look is ook een geweldig iets. Al die kleine toevoegingen maken zo'n spel gelijk een stuk beter imho. Ik ga geen oordeel vestigen over iets wat nog niet uit is, maar Crysis komt zeer zeker een stuk beter in de buurt bij fotorealistische shooters dan andere FPS:)
Het word ook echt een game voor "grafische junkies".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Nou sorry dat ik het spel ff breek. Maar ik ga ook zeker genieten van de Gameplay van crysis hoor B-) Lekkr sluipen, pak een mens op smijt m onder een dak, vervolgens schiet je de ondersteuning van t dak eraf....... :w
Lekker Snipen van een afstand. Echt hoor ik ga deze game niet alleen voor de graphics spelen. De zweer trekt me zo erg aan. Ik ben een shooter fan, dat is wel duidelijk. Maar ik hou van ''open'' shooters, dus niet echt bioshock ( al is die wel leuk 7(8)7 ) of F.E.A.R. half life. Maar meer Battlefield counter strike wolfenstein ( :7 ) Etc. Meer dus van on line shooters. Maar deze shooter gaat het bij mij ook maken op de singleplayer. Lekker verkennen alles oppakken ( inclusief mensen ) ed. Kheb geen woorden voor, woord zo gaaf :X ^)

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

offtopic:
de woorden die je gebruikt zijn in ieder geval nogal tegenstrijdig...

Met de demo in aantocht kan de release niet ver weg zijn... Zijn er al concurrenten in ontwikkeling die crysis misschien een vroege dood kunnen laten sterven ?? Ik denk dan bijv. aan ut200(7/8) die er ook vrij vlot aan hoort te komen...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

KeeZ schreef op woensdag 05 september 2007 @ 07:12:
offtopic:
de woorden die je gebruikt zijn in ieder geval nogal tegenstrijdig...

Met de demo in aantocht kan de release niet ver weg zijn... Zijn er al concurrenten in ontwikkeling die crysis misschien een vroege dood kunnen laten sterven ?? Ik denk dan bijv. aan ut200(7/8) die er ook vrij vlot aan hoort te komen...
Er zijn ook mensen zoals ik die de hele UT series (Ok, ik heb de originele UT veel gespeeld :P!) maar kl*te vinden.
Mijn geld gaat naar Crysis en vooralsnog niet naar Ut(7/8).
ET: Quake Wars gaat misschien wel een klap uitdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 15:57
ik vroeg me af hoe het zou zijn om crysis te installeren in XP met dx9 en Vista met dx10 dualboot
licentiegewijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

murky123 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 09:41:
ik vroeg me af hoe het zou zijn om crysis te installeren in XP met dx9 en Vista met dx10 dualboot
licentiegewijs
Hoe bedoel je dat precies?
Volgens mij werkt het zoals iedere andere game... maarja Bioshock mag je maar 5x installeren en volgens mij heb je dan al 2x gehad! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Laatst online: 13-09 15:57
ja daarom ja.. ik hoop nietdat dat bioshock gezeur met licenties niet de trent gaat worden.

ik heb zelf xp en vista in dualboot
en wil dus crysis op bijde systemen naast elkaar draaien voor een vergelijking

dx9 XP
dx10 Vista

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik hoop niet dat ze iets van motion blur er in gooien want dat slaat nergens op, dat had Lost Planet en die nieuwe MoH ook (demo gespeeld), Bioshock heeft dat ook als je geraakt wordt dan wordt het beeld een blur. Speelt niet relaxed.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

MrVegeta schreef op woensdag 05 september 2007 @ 13:10:
Ik hoop niet dat ze iets van motion blur er in gooien want dat slaat nergens op, dat had Lost Planet en die nieuwe MoH ook (demo gespeeld), Bioshock heeft dat ook als je geraakt wordt dan wordt het beeld een blur. Speelt niet relaxed.
Of iets te diep in het glaasje kijkt (Bioshock) :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markicks
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:35
MrVegeta schreef op woensdag 05 september 2007 @ 13:10:
http://images.myinternetservices.com/potd/eatthat.jpg

Op deze screenshot zie je dat ze in Crysis wel motionblur gebruiken, maar volgens mij is dat niet erg storend. Het geeft juist wel een leuk effect in een gevecht.

Maar ja dat zijn maar speculaties, pas als de game uit is kun je er wat over zeggen. :+

system setup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:53

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Markicks schreef op woensdag 05 september 2007 @ 23:02:
[...]

http://images.myinternetservices.com/potd/eatthat.jpg

Op deze screenshot zie je dat ze in Crysis wel motionblur gebruiken, maar volgens mij is dat niet erg storend. Het geeft juist wel een leuk effect in een gevecht.

Maar ja dat zijn maar speculaties, pas als de game uit is kun je er wat over zeggen. :+
Dat is volgens mij geen Motion Blur, maar Depth of Field.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Verwijderd

Dat is eigenlijk gewoon een nabootsing van het feit dat je in het echt ook maar op 1 plek echt scherp ziet. Dus een cirkel in het midden is scherp en dat gaat over naar blurry uithoeken. Eigenlijk om de focus op je zoom te houden en er voor te zorgen dat je in snipe-mode niet gewoon het scherm kan afscannen.

Motion blur draagt vaak wel bij tot het realisme van de actie vind ik. Als je in het echt een kogel in je been krijgt gaje ook wel ff niet alles helder waarnemen denkik. :) Ieder zijn smaak natuurlijk, valt ook meestal wel af te zetten.

En hoewel er gediscussieert kan worden over de meerwaarde van bloom, blur & alle andere nieuwe post-processing effects vind ik het de belangrijkste grafische vernieuwing sinds bump en normal mapping. Dragen in grote mate bij tot het realisme en de sfeer van een spel.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2007 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speeder1988
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 20:58
Oh lees ik dat nou goed een CRYSIS demo op 25 september :9~

bron: game.amd.com
The single-player demo of the upcoming PC shooter Crysis will be available next month, publisher Electronic Arts announced Monday.

Developed by Frankfurt, Germany-based Crytek, creators of the FarCry series, Crysis is set on a futuristic war-torn Earth where military forces are outfitted with performance-enhancing "nanosuits."

The demo contains the entire first level of the single-player campaign, "Contact," and will be released on Sept. 25.

The full version of the game also features up 32 players in online multiplayer mode and is scheduled for release on Nov. 16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:55

Stewie!

Keen must die!

Dat is al 2 weken bekend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speeder1988
  • Laatst online: 12-09 20:58
Ja dat is juist het ergste :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
lol volgens Gamershell kwam hij afgelopen dinsdag uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50
en nu nog geen 2 weken meer!

alleen probeer ik er zo min mogelijk naar uit te kijken omdat het nou eenmaal meestel beter is er niet teveel van te verwachten. dan kan het alleen maar beter bevallen.

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
ik kijk er nog helemaal niet naar uit want ik moet nou eindelijk es me nieuwe pc in mekaar zette dan pas kan ik em spele :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm in elkaar zetten duurt toch niet zooo lang?! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Haha @ Animaaal idd, 2 weken om je pc samen te stellen (kijk naar waarschijnlijke demo release). Das aardig tijdrovend dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
T020 schreef op maandag 10 september 2007 @ 17:56:
ik kijk er nog helemaal niet naar uit want ik moet nou eindelijk es me nieuwe pc in mekaar zette dan pas kan ik em spele :'( :'(
Pentium D920 dual core, 2gig PC5300 ddr2 ram, GeForce 8800gts 640mb overclocked, Asus P5VD2-X, Tagan 500 Watt 'dual engine series'
Lijkt me toch dat je beter even afwacht om te zien of je huidige systeempje het niet trekt? Als dit het al niet vlot draait op hogere settings zullen er vele potentiële kopers afhaken denk ik...

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
Regenade, dat IS me nieuwe systeem, zit alleen nog nie in mekaar en me koeler moet nog binnen komen en ik moet nog antwoord krijgen van iemand oftie zn e6600 aan me wil verkopen en dan moet me broer die er bijna nooit is tijd maken om em te installeren :X
met me huidige systeem gaat het nooit lukken: amd Athlon XP 2500+, 1gig ddr1 PC3200 ram, ati radeon 9800 pro 128 mb, 400W voeding :P

en het in elkaar zetten zelf heb je zo klaar idd hehe ;)

[ Voor 29% gewijzigd door T020 op 11-09-2007 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
http://www.fileplanet.com/promotions/crysis/beta/

Fileplanet met de beta... je moet alleen subscriber zijn natuurlijk |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
XtrmEend schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 00:23:

Ook fijn, ik ben subscriber maar ben niet op de hoogte gebracht van deze beta! Eerste ronde van de keys gemist, hoop maar dat de 2e snel komt. :/

edit:
blijkbaar moet je zo'n programmaatje van fileplanet geinstalleerd hebben die brengt je dus op de hoogte, normaal gesproken krijg je hier ook mailtjes van :|

[ Voor 18% gewijzigd door Sicko op 11-09-2007 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sicko schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 06:56:
[...]

Ook fijn, ik ben subscriber maar ben niet op de hoogte gebracht van deze beta! Eerste ronde van de keys gemist, hoop maar dat de 2e snel komt. :/

edit:
blijkbaar moet je zo'n programmaatje van fileplanet geinstalleerd hebben die brengt je dus op de hoogte, normaal gesproken krijg je hier ook mailtjes van :|
Denk dat de demo er straks eerder is, dus hoef je ook niet op fileplanet te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
T020 schreef op maandag 10 september 2007 @ 17:56:
haha ik heb pas ook voor het eerst helemaal zelf een pc samengestelt en de 2de keer zal her heel wat sneller gaan maar ja ik had ook een mega cooler die maar los bleef schieten. wat een onding zelf was een mugen. snel omgewisseld

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

hmmm demo over 2 weken... interesting... al iets bekend van een release datum voor deze game?

opzich denk ik niet dat er echte concurrenten zijn Crysis is een totaal andere game dan bv Quake wars, COD4 of UT

Opzich is Far Cry 2 wel een echte concurrent, erg vergelijkbare game... echter komt die pas in het voorjaar van 2008 uit, dus als deze game eind dit jaar uitkomt dnek ik dat er veel mensen zijn die dan beide games kopen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 08:50:
[...]

Denk dat de demo er straks eerder is, dus hoef je ook niet op fileplanet te wachten.
Mwah ik denk het niet hoor tenzij fileplanet 2 weken doet over de batches met keys.
Maar dat deden ze met quakewars ook niet dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
ik wol wel een key maar niet voor betalen. als een echte hollander. hmma ik zit nu lekker in zuid frankrijk volgende weer weer gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 18:55
Ik zag dat Nvidia gisteren nieuwe beta drivers heeft uitgebracht met specifieke verbeteringen voor Bioshock en Crysis. Je zou dit dan ook verwachten met een gelijktijde release van de Crysis demo toch?

Ik heb alleen nog nergens bevestigd zien staan of en wanneer er daadwerkelijk een demo uit zou komen.

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

FlameBoy schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 10:49:
Ik heb alleen nog nergens bevestigd zien staan of en wanneer er daadwerkelijk een demo uit zou komen.
jawel hoor, er staat op de officiële Crysis site dat et 25 september een demo uitkomt: ziehier onder nieuws

[ Voor 9% gewijzigd door Chaoss op 11-09-2007 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
Chaoss schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 11:00:
[...]

jawel hoor, er staat op de officiële Crysis site dat et 25 september een demo uitkomt: ziehier onder nieuws
Oops, my bad...

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

XtrmEend schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 00:23:

Dat is de friends & family beta. Je hoeft geen FP subscriber zijn. Deze beta is invite-only.

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
DaMorpheus schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 12:33:
[...]

Dat is de friends & family beta. Je hoeft geen FP subscriber zijn. Deze beta is invite-only.

O-)
En waarom heeft niemand deze dan al voor ons op een eigen servertje gezet? >:)

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

1) je hebt een key nodig
2) omdat personen die in de beta zitten er graag inblijven enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

-omg knip - :9

[ Voor 112% gewijzigd door Stewie! op 11-09-2007 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
Zijn er nu dan eindelijk echte benchmarks van crysis? Zou wel eens leuk zijn anders :)

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Wow, dikke performance, hopelijk trekt mijn 8800 ultra dit ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
vast wel:P
ik ga em proberen op high met mijn 8800gts 640mb extreme edition'tje
hoypen dat het lukt :X

• Xedev
Ik hoor van mensen met een 8800 dat hij soepel draait op max. Verder:

http://stage6.divx.com/us...ars-720p-fullscreen-video
Chickens

http://stage6.divx.com/us...yer-720p-90-mb-fullscreen
Birds/Frogs

Verwijderd

Ja, 8800 wat? Het is nogal een verschil tussen een 8800GTS 320mb of een GTX 768(?) mb

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:03
die filmpies zijn van een 8800 gtx. mja dan nog met een gts moet je ook een heel eind komen

btw moesten jullie ook zo enorm kwijlen bij het bekijken van die filmpies?

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:12

yassine

Nothing to it but to do it!

8800 gtx , C2 2750 mhz AA 8X , 1280 x 720 graphics setting in high
Moet te doen zijn,, hij had het over een fps van 30 / 35.

• Michaelg
de motion blur(deph of field) zoals ik het nu kan zien is echt geniaal gedaan trouwens. Kijk hoe scherp het word als hij inzoomed...echt gewoon geweldig

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

toch heb ik niet het idee dat ik dit spel op 1680x1050 - high kan spelen met mijn 640mb 8800gts :P

• Michaelg
http://www.youtube.com/sariosto

hier staan nog meer filmpjes van die gast die de MP beta heeft. check it out

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Ben nu redelijk overtuigd dat die *over-the-top* trailers/E3 demo pots echt op een 8800 Ultra hebben gelopen. Een medestudent van me heeft de beta ook, en draait alles voluit (1680x1050 4xAA) met een fps van lowest: 10 average: 35 Highest: 50. Natuurlijk is het nog een beta met hier en daar lelijke performance drops :( Hij heeft zelf ook een 8800 Ultra, dus lijkt me vrij duidelijk.

btw, weet een van jullie of crysis "level-based" is of een open wereld heeft?

• rCk

rCk

Thanks Micheal, dat ziet er dik uit zeg. Jezus christus. Die schildpad, niet normaal hoe mooi.
Dit word een best-buy, nu ben ik zeker om.

Verwijderd

ik snap niet dat ze er geen COOP in bouwen. Ze zijn zo skilled en ervaren om zo'n vette game in elkaar te zetten, maar niet ff coop erin te knutselen. En zelfs maar 2 mplayer modes... DM en een soort teamplay achtig iets.

Erg jammer, dat is net zoiets als 4x GTA uitbrengen en elke keer zonder multiplayer:P

• Michaelg
rCk schreef op woensdag 12 september 2007 @ 09:56:
Thanks Micheal, dat ziet er dik uit zeg. Jezus christus. Die schildpad, niet normaal hoe mooi.
Dit word een best-buy, nu ben ik zeker om.
inderdaad.... alle trailers die ik heb gezien etc waren schitterend...maar om het nu zo "live" te zien ben ik ook echt over.

Dat filmpje van het echte MP gedeelte is erg stoer om te zien (spelen ze volgens mij CTF). Alles ziet er gewoon zo gelikt uit.
En dit met een 8800 GTX op high met flink AF en AA. Denk dat het op een 8800 gts 640 nog echt goed zal lopen met zelfde settings.

• darkphoenix
ik heb stille hoop dat iemand een beetja gaat benchmarken. zoals sli performance en drx9 fps tegenover drx10

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Benchmarken in de beta is nog niet echt te doen, de beta draait met een hoop extra debugging en is gewoon traag. Maar grafisch o zo mooi.... schijnt..

[ Voor 7% gewijzigd door Stewie! op 12-09-2007 14:41 ]

• JJFS
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:16
edit.

[ Voor 98% gewijzigd door JJFS op 12-09-2007 13:03 ]

• darkphoenix
bij www.incrysis.com hebben ze extra beta keys. voor mensen die geregistreerd zijn.

• Hayfork
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-08 10:46

Hayfork

Drinkin&Boardin

So ziet er zeker goed uit. Als ik hem zou moeten kopen zou ik het doen.. gelukkig heb ik hem gewonnen vorig jaar.

::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

• darkphoenix
haha ik ben godv%$#%$ gebanned op incrysis omdat ik iets in het nederlands reageerde. lijers

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Ben benieuwd hoe ze die keys daar gaan verdelen, ze zullen zoizo binnen 10 minuten op zijn :P

• Gurneyhck
  • Laatst online: 18-08 11:10
darkphoenix schreef op woensdag 12 september 2007 @ 14:38:
haha ik ben godv%$#%$ gebanned op incrysis omdat ik iets in het nederlands reageerde. lijers
Waarom reageer je dan ook in het Nederlands?? Ik heb me iig ook even geregistreerd ;)
Hopelijk volgende week mijn 8800GTX terug van RMA, dus zou mooi zijn als ik dan ff crysis kan testen!
MOAW schreef op woensdag 12 september 2007 @ 14:42:
Ben benieuwd hoe ze die keys daar gaan verdelen, ze zullen zoizo binnen 10 minuten op zijn :P
Volgens mij worden ze gewoon willekeurig verspreid over de users. Enig idee wanneer ze ze gaan verspreiden?

[ Voor 28% gewijzigd door Gurneyhck op 12-09-2007 14:47 ]

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

sowieso 8)7

Anyway, er komen nog 3 volledige batches, als die hetzelfde zijn als bij quakewars dan heb je batches van tienduizenden keys. De eerste batch was zeer klein, dat zullen ze dus nu gaan opbouwen. Enige nadeel is dat je bij Crysis een FP subscriber moet zijn of via een fansite de key moet krijgen, waar de beta bij andere games gratis was. :)

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Denk dat het binnen 2-3 dagen toch wel verspreid moet zijn, anders zitten we al zo snel tegen de 25e aan dat het niet meer zo aantrekkelijk is :) (de beta support geen Dx10, SP demo wel)

• Sydney08
  • Laatst online: 02-03-2023
Stel je voor dat je zo'n key krijgt, wat moet je daarna doen? Ik bedoel, waar kun je die beta downloaden? krijg je dan een link ofzo of... ?

Tomorrow is not today!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Op FilePlanet :)
Je moet akkoord gaan met de NDA en nog wat voorwaarden en dan krijg je een cd-key, en daarna start de download :)

• Sydney08
  • Laatst online: 02-03-2023
gracias!! Laten we hopen dat ze snel wat keys verloten.

Tomorrow is not today!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Er zal heus wel een download link online worden gegooid, of gewoon via het systeem van fileplanet (wachtwoord invoeren > key krijgen > client downloaden)

Ben hem nu aan het binnenslepen via Utorrent, wil wel eens door de files heen bladeren :)

• Gurneyhck
MOAW schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:04:
Er zal heus wel een download link online worden gegooid, of gewoon via het systeem van fileplanet (wachtwoord invoeren > key krijgen > client downloaden)

Ben hem nu aan het binnenslepen via Utorrent, wil wel eens door de files heen bladeren :)
Dan ben je hem vast o.a. van mij aan het downloaden. Ben hem vanaf school met 5.4MB/s aan het uploaden :D. Let's crysis the world! >:)

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

MOAW schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:04:

Je moet door heel Fileplanet heen, anders krijg je je cd-key niet. Je krijgt namelijk alleen een unieke code die je op FP omzet naar een cdkey

• Gurneyhck
DaMorpheus schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:28:
[...]

Je moet door heel Fileplanet heen, anders krijg je je cd-key niet. Je krijgt namelijk alleen een unieke code die je op FP omzet naar een cdkey
Ja maar de vraag is of dat ook zo werkt op de incrysis site. Hun actie staat iig helemaal los van fileplanet.

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Gurneyhck schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:31:
[...]

Ja maar de vraag is of dat ook zo werkt op de incrysis site. Hun actie staat iig helemaal los van fileplanet.
Alles gaat via FilePlanet. Nogmaals: je krijgt een password, dan ga je door de NDA procedure bij FilePlanet en dan krijg je een key en daarna kan je de game downloaden.

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Gurneyhck schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:31:
[...]

Maar inCrysis' actie is een samenwerking met IGN, waar FilePlanet een onderdeel van is. Er zit dus wel degelijk een link.

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

MOAW schreef op woensdag 12 september 2007 @ 14:49:
(de beta support geen Dx10, SP demo wel)
hmmmz beetje jammer dat die beta geen DX10 support

[ Voor 7% gewijzigd door Chaoss op 12-09-2007 16:13 ]

• CyberSpeedy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-09 11:38
Het kan aan mij liggen, maar ik vind het een beetje tegenvallen.
Ik had eerlijk gezegd wat meer verwacht van deze nieuwe engine.

Medal of honor: Airborne vind ik er beter uitzien, met de Unreal 3 engine.
Of heb ik het nou gewoon helemaal mis?

• Gurneyhck
CyberSpeedy schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:38:
Het kan aan mij liggen, maar ik vind het een beetje tegenvallen.
Ik had eerlijk gezegd wat meer verwacht van deze nieuwe engine.

Medal of honor: Airborne vind ik er beter uitzien, met de Unreal 3 engine.
Of heb ik het nou gewoon helemaal mis?
Zie post boven je voor de reden.

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:38

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Als iemand alvast wat screenshots kan plaatsen, dat zou mooi zijn :).

Ben heel erg benieuwd.

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Het word allemaal via IGN geregeld en aangezien IGN, Fileplanet etc op hetzelfde netwerk zitten zal het vast wel via Fileplanet gaan. Maar je moet idd de halve site door, alleen was ik een beetje kortaf met mijn uitleg. :)

edit: over screens, deze mogen NIET geplaatst worden op welk forum dan ook.

Toch heb ik wat dingen kunnen vinden, als dit niet mag hier op Tweakers, meld dit dan even :)

http://forums.facepunchst...p?p=7263750&postcount=792

http://forums.facepunchst...p?p=7259746&postcount=604

[ Voor 43% gewijzigd door Knaak op 12-09-2007 15:50 ]

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Niemand mag screenshots plaatsen :)
Je mag zelfs niet zeggen dat je in de beta zit.

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Bedankt MOAW, wist niet dat je geen screenshots mocht plaatsen. Maar goed, de screenshots die wel gepost zijn, ziet er goed uit. En dit is nog wel DX9 kwaliteit :).

Ik wil die demo hebben.

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Splinter Cell schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:58:
Bedankt MOAW, wist niet dat je geen screenshots mocht plaatsen. Maar goed, de screenshots die wel gepost zijn, ziet er goed uit. En dit is nog wel DX9 kwaliteit :).

Ik wil die demo hebben.
DX9 en alles op low, de beta restricties dus...
Hier nog wat screens

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Let er wel op dat als mods/admins dit niet willen hebben je wel de link moet verwijderen.

Maar de beta heeft wel restricties idd, sommige zeggen zelfs dat enkele shader technieken uitstaan wegens het debug-gedeelte in de beta.

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Ah vandaar, alles op low dus.

Want ik zag een plaatje voorbij komen, waar iemand zijn wapen ging upgraden. Maar normaal gesproken, moet je beeld ook helemaal blurry worden.

Althans zo kwam het hier voorbij:

http://media.pc.ign.com/media/694/694190/img_4674995.html

• rCk

rCk

Die screens in de link van Joss, die kwaliteit van de graphics vind ik eerlijk gezegt helemaal niet tegenvallen. Eerder gezegt WOW! Voor low settings.

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

@Splinter, die blur valt ander "post processing effects" effecten die je meestal alleen kan draaien op ultra/high. Aangezien de beta dus niet alle effecten heeft zal dit er dus uitgelaten zijn.

Kennelijk is Crysis wel erg modulair opgebouwd kwa engine, want ze hebben aardig wat dingen weg gelaten.

- Dx10
- Destruction (bomen, huizen, nuke's die dingen wegblazen)
- Ultra high settings + post processing effects
- Sommige shader gfx

En vast nog veel meer, maar het is een beta dus het gaat vooral om de gameplay etc, graphic bugs in mindere maten ofc.

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Wie zegt dat die blur uit de beta is gelaten?

• PainkillA
  • Laatst online: 26-08 19:26
schijnt dat je in vista op dx10 mode kan runnen door in de gameexplorer rechts te klikke op crysis en dan Run in DX10 mode ofzo te klikke. Iemand hier met beta die dat ff kan probere onder vista met dx10 kaart?

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Ben nu de fly-through aan het downloaden :) een gelekte demo die ook eens als trailer te zien is geweest.

Edit: heb zelf game explorer nog niet gevonden onder vista ultimate, ik heb wel zo'n scherm waar alle games op staan alleen er staat nergens "run in dx10 mode" bij. Dit geld voor dx9/10 games.

[ Voor 48% gewijzigd door Knaak op 12-09-2007 17:51 ]

• peakaboo
  • Niet online
MOAW schreef op woensdag 12 september 2007 @ 17:48:
Ben nu de fly-through aan het downloaden :) een gelekte demo die ook eens als trailer te zien is geweest.

Edit: heb zelf game explorer nog niet gevonden onder vista ultimate, ik heb wel zo'n scherm waar alle games op staan alleen er staat nergens "run in dx10 mode" bij. Dit geld voor dx9/10 games.
Erm en hoe kom je daar aan?

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Via een ftp server, alleen is de kans vrij groot dat dit de zoveelste .rar met zooi is :(

Hmm heb hem binnen, kennelijk installeerd die niet op een 64 bits OS, aangezien ik meteen een error van windows krijg :'(

[ Voor 41% gewijzigd door Knaak op 12-09-2007 18:26 ]

• peakaboo
  • Niet online
MOAW schreef op woensdag 12 september 2007 @ 18:00:
Via een ftp server, alleen is de kans vrij groot dat dit de zoveelste .rar met zooi is :(

Hmm heb hem binnen, kennelijk installeerd die niet op een 64 bits OS, aangezien ik meteen een error van windows krijg :'(
Haha ik las meer negatieve reacties na het downloaden/proberen te installeren van die leaked/beta/demo/whatever... Gewoon even wachten dus, misschien komt het binnenkort nog vrij voor geregistreerden op fileplanet bijv. en anders kunnen we toch nog wel een kleine 2 weekjes wachten?

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Natuurlijk kan ik wachten, alleen is het jammer om te zien dat hij niet wil installeren. Ik ga het nu even proberen op mijn laptop. :)

• peakaboo
  • Niet online
MOAW schreef op woensdag 12 september 2007 @ 18:43:
Natuurlijk kan ik wachten, alleen is het jammer om te zien dat hij niet wil installeren. Ik ga het nu even proberen op mijn laptop. :)
Snap ik, maarja, het blijft onofficieel materiaal ;). Succes!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Bron: http://www.crysis.eu/index.php?id=95
Missing public announcement

As many of you may have recognized, there was no public announcement from either EA or Crytek regarding the Crysis MP Beta. The reason for this was that this batch 1 of the Beta is an internal test only and is not the actual start. The official Beta for Fileplanet subscribers is almost ready and there will be a huge global announcement with lots of information included. Additionally this announcement is just the beginning of an upcoming community focus – so expect a lot more information in form of screenshots, videos, reports, events and much more to be ready for you!

Batch 1 – Friends & Family internal test

Quite a few of you wonder why you haven’t had any chance to sign-up for the first batch of the Beta. This was due to this first batch being available for a pre-selected group only. The members of this group are people who have been invited by EA and/or Crytek to join the Beta program of Crysis. There has been a very limited number of available keys for them. Additionally Fileplanet gave a few of their Founder’s Club Members the chance to sign-up for this event as well.

This is our final test to verify the stability before the initial Beta begins. It is an important test for EA and Crytek since we can see how everything works under real life conditions. This internal test is not directly related to the rest of the Beta. Therefore we did not plan to official announce it.

Payment required to access the Beta? No!

We have read a lot of posts about people who mentioned that you need to pay additional money to be able to join the Beta. Just let me get this straight – this is definitely not the case. When you have a subscriber account you will be able to sign-up for one of the upcoming batches.

The payment many of you have been discussing about was related to the Founder’s Club membership of Fileplanet which was needed to get one of the very few places in the first batch. Founder’s Club membership is not necessary to take part in the upcoming batches.

read more: http://www.crysis.eu/index.php?id=95

To conclude:

Please respect the NDA
The beta is free for all, but keys are limited
Beta 1 already started but is closed and very small in numbers
Crytek will announce the start of the upcoming beta batches

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Lees het net ja, zeer goed nieuws :)

Jammer dat ik die leak niet aan de praat krijg, je moet 32 bits OS hebben + dx10, ik heb beide wel alleen niet beide op 1 systeem. :(

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08 21:19
Niet installeren die handel!! allemaal FAKE en als je pech hebt nog vol met trojans ook!

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Ach, we hebben waarschijnlijk een beta + een SP demo binnen 2 weken. :D

Lijkt me wel meer dan logisch dat deze Beta wel Dx10 rendering heeft, aangezien dit een andere beta is dan de beta die nu gaande is
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts over het verkrijgen van een bèta key horen niet in dit topic thuis!