https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Dat is wel de goeie alleen hebben die mensen geen keyMichaelg schreef op woensdag 12 september 2007 @ 20:13:
[...]
er gaan inderdaad heeeeeel veel fake in de wereld rond. De enigste die goed is, die kan je niet installeren omdat je gelijk een code moet invoeren
[ Voor 4% gewijzigd door peakaboo op 12-09-2007 20:21 ]
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Maar ik denk dat ik toch eerlijk gezegt hoe vreemd het ook klinkt geen zin heb in de beta als je maar alles op low en andere ongein je limiteren.
misschien dat ik de beta oversla al blijft dat moeilijk te zeggen als je de key in handen krijgt.
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Je MOET nergens betalen. De Fileplanet keys zijn OOK voor de gratis subscribersMOAW schreef op woensdag 12 september 2007 @ 20:26:
Wel jammer dat je moet betalen, had liever gezien dat CVG enz een lading keys krijgen

Maar ik ben wel benieuw hoe de game draait, heb net gelezen dat op de GC2007 crysis 100% voluit op een Q6850 extreme, 4GB en nog eens 2x 8800 Ultra in sli draaide.. dat is echt sick. Hopelijk hebben ze het beter kunnen maken in die tijd
Zal wel komen om de grootte van de beta-download te beperken...darkphoenix schreef op woensdag 12 september 2007 @ 20:43:
Zo me ban is weer weg na een aardige email.
Maar ik denk dat ik toch eerlijk gezegt hoe vreemd het ook klinkt geen zin heb in de beta als je maar alles op low en andere ongein je limiteren.
misschien dat ik de beta oversla al blijft dat moeilijk te zeggen als je de key in handen krijgt.
mag ik je key? wil het wel eens zien
[ Voor 84% gewijzigd door Knaak op 12-09-2007 21:09 ]
Hahaha die comments, jpeg met een gast er op enz enz
[ Voor 17% gewijzigd door peakaboo op 12-09-2007 21:09 ]
Achjoh wacht gewoon even, binnenkort zal fileplanet wel weer gaan stunten (net als met de COH beta). Steekt misschien wat beter in elkaar. Wel leuk om crysis als een van de eerste te testen, maar op dx9 met alles op low? Lijkt me niet echt een wow effect.MOAW schreef op woensdag 12 september 2007 @ 21:11:
Tja, ze hebben iig de activatie al omzeild, nu nog een image en iedereen kan spelen.. (lan)
Verwijderd
MOAW schreef op woensdag 12 september 2007 @ 21:11:
Tja, ze hebben iig de activatie al omzeild, nu nog een image en iedereen kan spelen.. (lan)
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2007 21:21 ]
http://www.incrysis.com/f...ic.php?pid=168992#p168992
Het is dus wel alleen voor betaalde accounts. Dat word dan wachten
Verwijderd
Die exclusive deal met Fileplanet zal Crytek wel weer een hoop centjes opleveren....
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2007 22:11 ]
[ Voor 98% gewijzigd door Stewie! op 12-09-2007 22:35 ]
ghehe je volgt het zie ik ook op de voetMOAW schreef op woensdag 12 september 2007 @ 21:11:
Je hebt Subscriber en je hebt Founder, Subscriber ben je met 3$ en Founder met 5$, ze zeggen dat je geen Founder hoeft te zijn om deel te nemen aan de beta, maar je moet wel een Subscriber zijn. Ook dat kost geld, alleen kost niets extra's (voor de eerste beta, moesten mensen extra betalen om hun account te "upgraden" naar Founder)
Je snapt dat toch wel? Alleen de beta van InCrysis.com zal gratis zijn.
Je moet dus een van deze 3 hebben om "subscriber" te zijn.
http://www.fileplanet.com/promotions/crysis/beta/sub3.aspx
[ Voor 10% gewijzigd door Knaak op 12-09-2007 22:28 ]
[ Voor 174% gewijzigd door Stewie! op 12-09-2007 22:34 ]
Maar jij en ik hebben zo'n account niet, dat heb je pas als je 3$ neerlegt voor een maandje.
Het spel is trouwens belachelijk goed. Regel gewoon die beta key, het is het echt waard.
Sowieso krijg je een 'one day free fileplanet pass' als je een key krijgt op incrysis of enige andere fansite die keys verloot
[ Voor 87% gewijzigd door Stewie! op 12-09-2007 22:35 ]
Maar er komen stemmen op dat de beta last heeft van memory leaks en performance drops, dit zijn dus de standaard zaken die meestal in retail wel knor zitten
Maar toch wel erg om te zien dat Ultra high grijs is, daar gaat het tenslotte om
[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Waar heb je dat gelezen? Bron?MOAW schreef op woensdag 12 september 2007 @ 20:49:
Hmm, ik dacht dat met "subscribers" alleen de betalende leden werden bedoelt.
Maar ik ben wel benieuw hoe de game draait, heb net gelezen dat op de GC2007 crysis 100% voluit op een Q6850 extreme, 4GB en nog eens 2x 8800 Ultra in sli draaide.. dat is echt sick. Hopelijk hebben ze het beter kunnen maken in die tijd
Het werd getest op een enkele 8800GTX en een Q6600 met 4Gb of 2 Gb ram. op een reso van 1920x1080 ( ofzo). Geef morge de site wel, ik ga nu nara bed.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Also, for the first time, Crytek were happy to talk specs officially and even went as far as saying that the spec on the back of a copy of Windows Vista is the target spec for the game. For our session though, Crysis was running on an Intel Core2 Duo Extreme with 4Gb memory and two 8800 Ultras in SLi. So I asked why the high spec if Crysis will run on lower spec and was told that they just wanted to show the game off with all the graphical frills turned on, which is fair enough.
When we pressed for confirmation of our earlier story that Crysis will run on a single core CPU with two 6600’s, all we were told is that the target spec is the same as for Windows Vista… which I guess would be a confirmation.
[ Voor 18% gewijzigd door Knaak op 12-09-2007 23:23 ]
Lucky me hoef ik niet meer te vechten om een plekje in de komende batches

Pfff wat een specs, echt een duur systeem.MOAW schreef op woensdag 12 september 2007 @ 23:21:
http://gaming.hexus.net/content/item.php?item=9676
Also, for the first time, Crytek were happy to talk specs officially and even went as far as saying that the spec on the back of a copy of Windows Vista is the target spec for the game. For our session though, Crysis was running on an Intel Core2 Duo Extreme with 4Gb memory and two 8800 Ultras in SLi. So I asked why the high spec if Crysis will run on lower spec and was told that they just wanted to show the game off with all the graphical frills turned on, which is fair enough.
When we pressed for confirmation of our earlier story that Crysis will run on a single core CPU with two 6600’s, all we were told is that the target spec is the same as for Windows Vista… which I guess would be a confirmation.
Als ik zo de screenies kijk van die low settings, dan denk ik dat het op mid~high toch wel enorm gaaf eruit ziet zonder dat je een 8800 ultra in sli nodig hebt.
edit -
ik zie dat de sound file in de Beta echt huge is 432MB (in een demo van 1.2 gig ofzow ) vind ik dat echt enorm veel of ligt dat aan mij?
[ Voor 25% gewijzigd door Michaelg op 13-09-2007 02:24 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Geld teveeldarkphoenix schreef op donderdag 13 september 2007 @ 08:22:
dan haal ik er gewoon nog een 8800gtx bij. ik was zo stom om me door de verkoper laten te veretllen 3 weken geleden met het bestellen van me nieuwe systeem om het niet te doen door drx 10.1. niet stom maar toch eigenlijk eerst reviews en zelf testen dan dan actie ondernemen.

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]
WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.
Ik wacht wel op de releasenotes die bij de demo zitten.
[ Voor 99% gewijzigd door Stewie! op 13-09-2007 10:45 ]
dom? Tja als jij het zegt. ik heb wel vaker dat ik iets van fileplanet iets wil hebben en lang moet wachten of iets op ign insider iets in hoge resolutie te zien. en hoef me niet echt druk te maken over geld dus wat maakt mij die 50 euro nou uit. als je weet wat ik in een maand uitgeef aan huur,elektra,enz is dat een lachertje.Chaoss schreef op donderdag 13 september 2007 @ 08:36:
dan benje wel vrij dom alsje nu geld gaat betalen om "eventueel" kans te maken op een beta-key, geen idee wanneer die 2'de batch uitgedeeld gaat worden, maar wacht dan nog ff tot de 25'ste en je kunt de gratis DX10 demo downloaden.
System RequirementsSplinter Cell schreef op donderdag 13 september 2007 @ 09:14:
De geruchten over de systeemeisen, ben er nu wel klaar mee hoor.
Ik wacht wel op de releasenotes die bij de demo zitten.
==================================================================
Crysis Multiplayer Beta requires DirectX 9.0c. You can
install DirectX 9.0c by following the onscreen prompts during the
game's installation process.
REQUIRED SYSTEM SPECIFICATIONS:
· OS: Windows XP. This Betatest can be played on Vista but Vista is not officially supported.
· CPU (Single Core): Intel P4 3.2 GHz/AMD Athlon 3200+ or higher
· RAM: 1.5 GB
· Disk Drive*: 8X or faster DVD-ROM drive
· Hard Drive: 4 GB or more of free space
· Video: DirectX 9.0c, NVIDIA 7... series/ATI X... series or higher
· Sound: DirectX 9.0c compatible sound card
· Multiplayer: 2 to 32 players, network or Internet connection required (Cable, DSL, or faster
connection)
Note: While you will be able to play Crysis Multiplayer Beta with the specifications above, play experience may improve
if you have additional RAM, a faster CPU or a better graphic card. Please refer
to the section on Optimizing Graphical Performance in this ReadMe
file for more information.
met 50E per maand extra ben ik zeer blij!darkphoenix schreef op donderdag 13 september 2007 @ 10:38:
[...]
dom? Tja als jij het zegt. ik heb wel vaker dat ik iets van fileplanet iets wil hebben en lang moet wachten of iets op ign insider iets in hoge resolutie te zien. en hoef me niet echt druk te maken over geld dus wat maakt mij die 50 euro nou uit. als je weet wat ik in een maand uitgeef aan huur,elektra,enz is dat een lachertje.
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2007 16:13 ]
is wel 9800pro, maar je hebt geen sm 3.0Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 16:02:
9.0c? Dat is niet ATI R9800Pro neem ik aan?
Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe
[illegale circuit modus] knip. GEEN warez verhandelen via het forum. Check je mail. [/illegale circuit modus]
[ Voor 90% gewijzigd door F_J_K op 13-09-2007 19:14 ]
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
De demo is free for all. De key is voor de beta, met die key kan je bij Fileplanet de beta downloaden en de cdkey voor de beta krijgenbokkow schreef op donderdag 13 september 2007 @ 18:12:
tenminste ik neem aan dat de key alleen bedoelt is als toegang tot het downloaden en neit als toegang tot de demo.
[ Voor 84% gewijzigd door F_J_K op 13-09-2007 19:07 ]
Kijk es jongen... De eerste keer hebben we niet moeilijk gedaan, maar lees de FAQ es en check de site van BalusC ook, dat zou ruim voldonede moeten zijn om jouw vraag te beantwoorden.
In T020 in "Farcry 2" heb je exact dezelfde vraag geplakt. Doe volgende keer wat moeite en bevuil de topics niet
[ Voor 32% gewijzigd door Fuelke op 13-09-2007 19:43 ]
Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje
[ Voor 9% gewijzigd door Fuelke op 13-09-2007 19:44 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Please, dit is totaal offtopic en niet echt beschaafd.

Geweldig om te lezen dat dit soort dingen nu eindelijk kunnen!Oh and as someone who REALLY likes to snipe this game is by far the best for it! just last night i was perched on the edge of a cliff overlooking a base with my custom sniper rifle. i was hiding in a bush when i suddenly heard something in the foliage moving around so i quickly cloaked myself and turned around to see an enemy standing about 5 feet away from me. So as he was getting comfortable i crawled up behind him and changed the suit to strength mode and punched him over the cliff to his doom good times.
[ Voor 4% gewijzigd door Crash op 13-09-2007 21:35 ]
k is goed sorryBorromini schreef op donderdag 13 september 2007 @ 18:43:
[...]
Kijk es jongen... De eerste keer hebben we niet moeilijk gedaan, maar lees de FAQ es en check de site van BalusC ook, dat zou ruim voldonede moeten zijn om jouw vraag te beantwoorden.
In T020 in "Farcry 2" heb je exact dezelfde vraag geplakt. Doe volgende keer wat moeite en bevuil de topics niet.
Ik ben benieuwd of dat crysis uberhaupt wel leuk is. Ik had ook hoge verwachtingen van Medal of Honor: Airborne en dat heeft EA ook _COMPLEET_ verneukt.maxoss schreef op donderdag 13 september 2007 @ 20:13:
[...]
Ik hoef helemaal geen key, het gaat mij erom dat nu al 2 pagina's met reacties zijn ontstaan door deze actie, wat niet de bedoeling is denk ik.
Beroeps brabander
Mwa t viel wel mee hoor, ben het er mee eens dat het wat aan de korte kant was. Maar de gameplay was gewoon lekker, ff een lekker potje knallen met tamelijk mooie graphics. Ik kan me voorstellen dat als je er veel van had verwacht het waarschijnlijk is tegengevallen. Ik neem MOH:A als tussendoortje, op naar Brothers in ArmsVuurvoske schreef op donderdag 13 september 2007 @ 21:06:
[...]
Ik ben benieuwd of dat crysis uberhaupt wel leuk is. Ik had ook hoge verwachtingen van Medal of Honor: Airborne en dat heeft EA ook _COMPLEET_ verneukt.
Edit: Om maar even ontopic te reageren: Die bullet removing in crysis, heb ik gezien om een van de latere filmpjes, vind ik wel vaag hoor
[ Voor 24% gewijzigd door peakaboo op 13-09-2007 21:12 ]
Crysis wordt niet door EA gemaaktVuurvoske schreef op donderdag 13 september 2007 @ 21:06:
[...]
Ik ben benieuwd of dat crysis uberhaupt wel leuk is. Ik had ook hoge verwachtingen van Medal of Honor: Airborne en dat heeft EA ook _COMPLEET_ verneukt.
@Peakaboo: Die kogels uit je arm halen, is bij Far Cry 2
[ Voor 13% gewijzigd door Splinter Cell op 13-09-2007 21:16 ]
Non-lineaire gameplay???? WTF je word nog erger gedirigeerd dan in MoH: Allied Assault.
Beroeps brabander
Dat is Farcry 2, Crysis heeft dit nooit gehad.Edit: Om maar even ontopic te reageren: Die bullet removing in crysis, heb ik gezien om een van de latere filmpjes, vind ik wel vaag hoor. Als je geraakt wordt moet je met een tang een kogel uit je arm/hand halen de hele tijd? Ook een beetje vaag en nep. Net alsof dat zo gemakkelijk gaat. Maargoed, het spel is niet uit op realisme lijkt me, aangezien je ook kunt springen als superman.
[ Voor 85% gewijzigd door Crash op 13-09-2007 21:35 ]

[ Voor 89% gewijzigd door Crash op 16-09-2007 12:22 ]
Dit terwijl in mijn ogen Far Cry 2 meer biedt dan Crysis op het gebied van gameplay.
Dat heeft volgens mij vooral te maken met dat de makers van Far Cry niet Far Cry 2 maken. Niemand weet wat ze kunnen verwachten van Far Cry 2, terwijl ze van Crysis weten dat het van dezelfde ontwikkelaar komt.Erkandude schreef op donderdag 13 september 2007 @ 22:32:
Het lijkt erop dat Crysis meer "verwacht" wordt dan Far Cry 2. Terwijl de meeste mensen de monsters/aliens in deel 1 niet zo zagen zitten. Heeft dit te maken met de enorme hype rondom Crysis ?? De Far Cry 2 topic op GoT is nauwelijks actief.
Dit terwijl in mijn ogen Far Cry 2 meer biedt dan Crysis op het gebied van gameplay.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Crysis heeft een zeer sterke multiplayerErkandude schreef op donderdag 13 september 2007 @ 22:32:
Global Crysis Multiplayer Update
Greetings Community!
We would like to take the time and give you a global update on the multiplayer part of Crysis. Since last years’ Games Convention 2006 in Leipzig many things have been changed. Lots of content has been updated, the game play style of the remaining game modes has been modified and quite a few questions from the community are still left to be answered.
This note should give you a solid overview about the current status of our multiplayer and might even prepare you for the upcoming Crysis Beta.
The Expert’s Club
Crytek has set up an “Expert’s Club” to get the most possible feedback about Crysis multiplayer without having the necessity to start a beta. Over 20 hardcore and pro-gamers have been invited to Crytek’s office in Frankfurt once a week over a few months to play-test our multiplayer modes. Their direct feedback and the discussions with the developers after each match gave Crytek and EA an impression what aspects of the multiplayer part needed to be improved and adjusted.
Thanks to the guys from Qantm Institute in Munich, 360.eSports and all the other gamers that participated we were able to make a significant progress and deliver something very unique to the gaming community.
PowerStruggle
This game mode is all about team play and tactics. Capture factories and buildings to gain prestige points which can be spent on weaponry and vehicles. Fight together with your team mates on the server for the ultimate glory and victory which can be accomplished by destroying the enemy headquarter with endgame high-tech weaponry like tactical nukes or Alien technology. To access these endgame weapons you need to have the generator of the research facility loaded at 100% which can be achieved by capturing and holding several Alien crash sites.
PowerStruggle, our main multiplayer mode, has experienced the most dramatic changes since the Games Convention 2006 and the Community Summit in Spring 2007. Thanks to all the feedback from the community we have reworked the very complex mode and tried to make it as accessible as possible without removing the tactical depth.
To give you a small overview here are the most important changes:
* Captured Alien Crash sites automatically transfer energy to the captured Research Facility.
* Energy only charges when the Research Facility and at least one Alien Crash site is captured by one team.
* Overall two stages of charging the reactor are available. At 50% you have basic Alien technology available and at 100% you have the endgame technology available for your team.
* The enemy HQ can be destroyed by TAC Gun, TAC Tank or Singularity Tank only.
* Defensive Turrets do attack enemy infantry and vehicles but do not destroy shells of endgame weaponry anymore.
* HUD has been completely re-designed for a much better overview.
* Overall economy has been modified and improved to guarantee a constant game flow.
* Camouflage Nanosuit mode has been replaced with the Alien cloak mode.
Instant Action
This game mode can be compared to classic death match in general. Due to the Nanosuit being available in multiplayer as well the player will experience a whole new variety of this mode. It is more dramatic, intense and includes a lot more action.
Actually Instant Action has not changed very much. The pace and the variety of how to play this mode are still granted by the Nanosuit functionality. Enough weaponry, attachments and equipment placed throughout the maps encourage players to experience different tactics. Small, medium and large map sizes allow multiplayer fun for each team size.
Team Action
After having the Expert’s Club and many internal sessions with TA we felt that this game mode is not as challenging as we wanted it to be. With the major focus on PowerStruggle we decided to better leave out Team Action since it could not compete in quality anymore. This may be disappointing for some of you, but we can ensure that with PowerStruggle and Instant Action we deliver two high quality multiplayer modes that support both small player numbers and huge battles.
DX9 vs. DX10 – The endless question
To shed some light into one of the most discussed topics regarding Crysis multiplayer I would like to explain you the differences between Crysis MP DX9 and DX10.
As for the DX9 version we won’t have physics and day and night cycle in-game. That means you won’t be able to shoot down trees and/or alter any other objects than vehicles on the map. Additionally the time of day setting doesn’t change dynamically. This is caused due to the tremendous server load such physics might cause on crowded gaming servers. Still you will be able to experience maps with different time of day settings since the maps can be altered in the Sandbox2 Editor.
Rather than providing the community partially working features we limit this for the DX10 version only. Due to the strong hardware available with DX10, server load is less and performance is increased. This ensures the pure physics and day and night cycle experience without any limitation.
Gamers with a DX10 card are able to play on DX9 servers, but with the limitation of the respective server. Vice versa it is not possible for gamers with DX9 cards to play on DX10 servers due to the limited features.
Conclusion
Features come and go – that’s the usual development of a game. With the cut of Team Action we can fully focus on two very strong and competitive game modes. We hope this note provides a good overview and prepares for the upcoming Crysis beta everyone is looking forward to!
Bron: http://www.incrysis.com/forums/viewtopic.php?id=8573
Tomorrow is not today!
Serieus? Wow dan heb ik me even flink verkeken, hehe thnxSplinter Cell schreef op donderdag 13 september 2007 @ 21:14:
[...]
@Peakaboo: Die kogels uit je arm halen, is bij Far Cry 2. Dit heb ik bij Crysis nog niet voorbij zien komen.
En ook gedeeltelijk doordat Crysis binnenkort uit komt en we Far Cry 2 pas ergens in 2008 kunnen verwachtenChester schreef op donderdag 13 september 2007 @ 22:37:
[...]
Dat heeft volgens mij vooral te maken met dat de makers van Far Cry niet Far Cry 2 maken. Niemand weet wat ze kunnen verwachten van Far Cry 2, terwijl ze van Crysis weten dat het van dezelfde ontwikkelaar komt.
Dat is nu wel duidelijk door dat bericht van EA/Crytek
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Toch blijf ik be nieuwd wat die "verrassing" is op de 25e.. misschien single + multi player demo?
Nice, lees dit net @ InCrysis:
Netjes, dat betekend dus binnen 3-4 dagen de beta spelenHi all,
There will be details posted later today or tomorrow on how you can register your interest in a key. After this registration period, we will then assess the number of registrations we receive and then pass through the URL of the actual system that will issue you with your key (provided we have enough keys to go around).
PLEASE, please DO NOT email me asking for a key (unless you are a Crysis Community Website).
Cheers
Damn, die gast krijgt gewoon meer keys dan Fileplanet.Based on much of this discussion, you'd think we wouldn't have more than 10 keys or something . We do have a little more than this
[ Voor 60% gewijzigd door Knaak op 14-09-2007 11:21 ]
Rather than providing the community partially working features we limit this for the DX10 version only. Due to the strong hardware available with DX10, server load is less and performance is increased. This ensures the pure physics and day and night cycle experience without any limitation.
Begrijp ik hieruit dat je met DX9 Geen Phycics heb?
Er staat ''you won’t be able to shoot down trees and/or alter any other objects than vehicles on the map'' Ik zie niks anders in trailers van crysis, en die zijn allemaal DX9. Hoe komen ze hierbij ?
Dat is denk ik alleen voor Online om de game servers minder te belasten..rickyy schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 16:27:
As for the DX9 version we won’t have physics and day and night cycle in-game. That means you won’t be able to shoot down trees and/or alter any other objects than vehicles on the map. Additionally the time of day setting doesn’t change dynamically. This is caused due to the tremendous server load such physics might cause on crowded gaming servers. Still you will be able to experience maps with different time of day settings since the maps can be altered in the Sandbox2 Editor.
Begrijp ik hieruit dat je met DX9 Geen Phycics heb?
Er staat ''you won’t be able to shoot down trees and/or alter any other objects than vehicles on the map'' Ik zie niks anders in trailers van crysis, en die zijn allemaal DX9. Hoe komen ze hierbij ?
[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]
Verwijderd
wat ook farcry2 is.peakaboo schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 00:08:
[...]
Serieus? Wow dan heb ik me even flink verkeken, hehe thnxMaar ik blijf erbij, ik vind het maar een apart iets... Wat wel weer +10 verdient is dat als je met een flamethrower gras in de fik zet (wat ook echt kan), dan brand het ook echt af en blijft het zwart. Tenminste iets richting realistisch.
Alvast bedankt
Door johan!wishmasterUT2k4 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 17:30:
Door wie worder die uitgegeven?
Alvast bedankt
Nee geintje, waarchijnlijk door fileplanet.
Tomorrow is not today!
Vind het trouwens wel zwak dat er enorm veel mensen zijn op incrysis die de beta willen spelen onder het motto "kijken of me pc het trekt" terwijl ze een 6200 of 9200 hebben als vga >,>
Als dit zo doorgaat hebben ze aan 15.000 keys te weinig.
Eerst kan iedereen die een key wil dit aangeven via een speciale webpagina hiervoor.
Daarna word er geteld hoeveel mensen er deel willen nemen (+ mensen van andere site's)
Daarna word er gekeken of ze genoeg keys kunnen verkrijgen.
Is dit het geval, dan sturen ze iedereen de link waar je je key krijgt etc.
Hebben ze niet genoeg, dan gaan ze dubbele accounts, accounts met 0-10 posts toegang weigeren.
En dit kunnen ze nooit in een weekend doen lijkt me, aangezien het nogal wat tijd kost. Dus de gok zal maandag/dinsdag worden idd. Maandag signup, dinsdag key's.
[ Voor 1% gewijzigd door rickyy op 14-09-2007 18:10 . Reden: Typo ]
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het antwoord op de vraag van rickyy!
Tomorrow is not today!
Verwijderd
Nee, je moet wel betalend lid zijn, en (volgens mij) langer dan een jaar lid zijn..rickyy schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 18:05:
Als je gewoon aangemeld ben op Fileplanet, maak je dan meteen kans op een Key ?
En dan zegge ze dat een key gratig isVerwijderd schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 18:36:
[...]
Nee, je moet wel betalend lid zijn, en (volgens mij) langer dan een jaar lid zijn..

Maarja, dit word een beetje te, deze vragen kan je makkelijk via google vinden en zijn meestal al te beantwoorden als je een beetje nadenkt
Is dit in de beta ook zo?
Verwijderd
Juist niet. Alle beta's worden op de beste tijden uitgegeven voor ons, zo'n beta komt namelijk uit als heel Amerika wakker is, en gezien dat alleen al 3 tijdzones op het vasteland is betekend dat 10 uur 's ochtends in LA, 1 uur 's middags in NY en 7 uur 's avond in Nederland.MOAW schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 23:52:
WIj nederlanders worden toch enorm genaaid vroeg of laat, aangezien alle beta's & demo's op enorm rotte tijden worden vrijgegeven voor ons
Maar wie zegt dat de beta hetzelfde is als de demo?Splinter Cell schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 00:01:
Sowieso vind ik het rond uit belachelijk, om geld te betalen voor beta troep. En al helemaal als nog eens 2 weken voor tijd wordt uitgeven voor een demo.
Als jij ook vanaf het eerste uur in de beta had gezeten dan was je nu al een paar updates verder en heb je dus vrij veel van de game gezien voordat die uitkomt.
Single player demo. En de multiplayer beta gaat dan nog lekker doorRappieRappie schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 00:00:
Over 10 dagen is de demo er. Wat een miereneukerij om wat keys zeg!
Power struggle
[ Voor 25% gewijzigd door Stewie! op 15-09-2007 14:24 ]
Verwijderd
blijf benieuwd naar de verrassing... mss een virusDaMorpheus schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 14:20:
[...]
Maar wie zegt dat de beta hetzelfde is als de demo?
Als jij ook vanaf het eerste uur in de beta had gezeten dan was je nu al een paar updates verder en heb je dus vrij veel van de game gezien voordat die uitkomt.
[...]
Single player demo. En de multiplayer beta gaat dan nog lekker door
Power struggle
Ben nu een update van "een spel" aan het downloaden van 1.4 GB met 10 kilobyte per seconde

[ Voor 5% gewijzigd door Stewie! op 15-09-2007 17:59 ]
Inderdaad zeg. Helemaal eens.RappieRappie schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 00:00:
Mensen toch.
Over 10 dagen is de demo er. Wat een miereneukerij om wat keys zeg!
Lijkt me een geweldig spel maar we wachten nu al een eeuwigheid en zijn jaren geleden al helemaal gek gemaakt met eyecandy door de marketingafdeling van Crysis/EA. Twee weken langer voor een demo zonder al dat overspannen gedoe is voor mij geen probleem.
Dat de demo anderhalf tot twee maanden voor de echte release verschijnt is pas kut want dan heb je al gespeeld en ben je echt hooked maar moet je nog wachten voor de rest van je crackshot.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
heb het niet helemaal meegekregen hoe jij aan die key bent gekomen trouwens! of is dat geheim? ben je lid van fileplanet?DaMorpheus schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 17:59:
Ja of de verrassing is dat Fileplanet wordt geupgrade ..
Ben nu een update van "een spel" aan het downloaden van 1.4 GB met 10 kilobyte per seconde
Oke. en hoe bevalt het je tot nu toe?crysis?
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
inderdaad alleen wel zuur dat wij hem nog niet hebben. tja Cést la vie
edit: wow
[ Voor 33% gewijzigd door Knaak op 15-09-2007 21:59 ]
Dit topic is gesloten.
Posts over het verkrijgen van een bèta key horen niet in dit topic thuis!