Kan je ook zien wat ik ga winnen?MensionXL schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 14:33:
[...]
Geef mij ook zo'n glazen bol?Ik heb het gevoel dat ik morgen 10 miljard ga winnen
Verwijderd
Er gaat al een geleakte torrent rond waar je alleen mee kunt rondlopen en de omgeving verkennen (geen wapens of monsters), dus ik denk dat dat 'gevoel' inderdaad wel eens zou kunnen kloppen.rickyy schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 13:32:
[...]
Ik heb het gevoel dat die demo er binnen nu en 4 weken gaat zijn. Maar dat is mijn gevoel
Aankondiging van wat?
Welke site?
Iets bruins morgenochtend in je WC. ^_^
[ Voor 195% gewijzigd door MensionXL op 27-08-2007 17:01 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik bedoel idd nog geen 10 minuten , dus klein klusje!Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 21:59:
[...]
Nou, cpu vervangen is toch wel in 20 minuten te doen. Meeste werk is mobo uit kast halen en mn Tuniq weer los en vast maken(met stockkoeling is het al helemaal snel gebeurd) .
(of bedoel je dat het juist zo snel gaat. Ik ben slecht in interpreteren vandaag).
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Fake uiteraard, de game komt 15 november uit, niet 15 september. Die webwinkel update z'n website gewoon niet goed
Die zijn fake...Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 16:56:
[...]
Er gaat al een geleakte torrent rond waar je alleen mee kunt rondlopen en de omgeving verkennen (geen wapens of monsters), dus ik denk dat dat 'gevoel' inderdaad wel eens zou kunnen kloppen.
Heb inmiddels totáál mijn interesse in de game verloren... wil alleen de demo spelen voor de graphics om te kijken, maar de verhaallijn staat me totaal niet aan... ik zit niet te wachten op de nieuwe ''trigens'' zoals in Far Cry... (ook al zijn het dit keer zogenaamd buitenaardse wezens zoals wij ze hier bij elkaar fantaseren hier op aarde)...
en een ''supersuit'' -> wat is dat nou weer voor neps in een game... nee geef mij maar een realistische shooter, Medal of Honor Airborne komt er binnenkort aan, ga die wel lekker spelen
Minder overhyped in ieder geval, en het heeft geen science-fiction er in.
Tegen de tijd dat Crysis in de winkel ligt, is Call of Duty Modern Warfare inmiddels ook uitgekomen, dát wordt IMO dé shooter van het jaar.
en een ''supersuit'' -> wat is dat nou weer voor neps in een game... nee geef mij maar een realistische shooter, Medal of Honor Airborne komt er binnenkort aan, ga die wel lekker spelen
Tegen de tijd dat Crysis in de winkel ligt, is Call of Duty Modern Warfare inmiddels ook uitgekomen, dát wordt IMO dé shooter van het jaar.
[ Voor 37% gewijzigd door Jorn1986 op 27-08-2007 19:19 ]
Tja, iedereen ook weer zijn eigen smaak toch ??
Pas weer Far Cry uitgespeeld, en daar heb ik toch echt wel weer van genoten. Ook al had ergens die trigens er niet persee ingehoeven. Maar ik blijf het een lekker en supermooi spel vinden.
Crysis ben ik gewoon erg benieuwd naar in ieder geval. Als is het maar ook om de grafische pracht, waar ik heel erg van kan genieten in n spel. Maar uiteraard moet de gameplay mij ook boeien. Dat blijft t belangrijkste...
En Mohaa A, de demo vond ik erg mooi om te spelen, heerlijk mooi eigenlijk zelfs. En de gameplay vond ik ook wel tof. Maar de goede oude MOHAA AA zal het nooit meer krijgen (Was the bomb voor mij!!!). (oh en COD MW ben ik ook eeeeerg benieuwd naar ja ..)
Maar ik ben dus wel absoluut benieuwd naar Crysis ...dus laat maar komen die hap
Pas weer Far Cry uitgespeeld, en daar heb ik toch echt wel weer van genoten. Ook al had ergens die trigens er niet persee ingehoeven. Maar ik blijf het een lekker en supermooi spel vinden.
Crysis ben ik gewoon erg benieuwd naar in ieder geval. Als is het maar ook om de grafische pracht, waar ik heel erg van kan genieten in n spel. Maar uiteraard moet de gameplay mij ook boeien. Dat blijft t belangrijkste...
En Mohaa A, de demo vond ik erg mooi om te spelen, heerlijk mooi eigenlijk zelfs. En de gameplay vond ik ook wel tof. Maar de goede oude MOHAA AA zal het nooit meer krijgen (Was the bomb voor mij!!!). (oh en COD MW ben ik ook eeeeerg benieuwd naar ja ..)
Maar ik ben dus wel absoluut benieuwd naar Crysis ...dus laat maar komen die hap
[ Voor 3% gewijzigd door JediUberknaft op 27-08-2007 19:29 ]
Ja maar ik wordt onderhand doodmoe van 2de wereld oorlog games. Elke keer weer die oude gare wapens die je of niet kan reloaden of om elk schot weer geladen moet worden en die marsmuziek die je een heroisch gevoel moeten geven..... Nee geef mij dan maar nieuwe brute wapens en mooie fantasie jungle omgevingen met buitenaardse tintjes.Jorn1986 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 19:17:
Heb inmiddels totáál mijn interesse in de game verloren... wil alleen de demo spelen voor de graphics om te kijken, maar de verhaallijn staat me totaal niet aan... ik zit niet te wachten op de nieuwe ''trigens'' zoals in Far Cry... (ook al zijn het dit keer zogenaamd buitenaardse wezens zoals wij ze hier bij elkaar fantaseren hier op aarde)...
en een ''supersuit'' -> wat is dat nou weer voor neps in een game... nee geef mij maar een realistische shooter, Medal of Honor Airborne komt er binnenkort aan, ga die wel lekker spelenMinder overhyped in ieder geval, en het heeft geen science-fiction er in.
Oftewel ieder zijn smaak. Ik zit WEL te wachten op Crysis en niet alleen vanwege de graphics.
Overigens welke shooter dit jaar de koning is is lastig zeggen er komen er een heleboel uit dit jaar namelijk te weten Bioshock (is zelfs al uit en ERG goed), Medal of Honor Airborne, Crysis, Unreal Tournament 3, Quake Wars, Call of Duty 4, Half-Life Episode 2 en Gears of War (maja das meer een third person shooter dus die telt niet helemaal mee
De shooterfan op pc heeft dit jaar in iedergeval niks te klagen
Het verhaal van Crysis trekt mij ook niet, ik ben ook benieuwd naar de graphics en physics. Far Cry heb ik ook gespeeld, totdat er op een gegeven moment niet realistische creaturen verschijnen. Dan heb ik gewoon geen zin meer.
Mijn smaak games zijn meer de realistischere games (geen simulatie): Battlefield 2, Call of Duty, Command & Conquer (op het randje wat betreft buitenaards) Grand Theft Auto, Flat Out 2, Medal Of Honor, The Need For Speed, Wolfenstein Enemy Territory, etc. Maar over smaak is niet te twisten.
Laten we dus hopen op een realistischere game op de Crysis engine.
Mijn smaak games zijn meer de realistischere games (geen simulatie): Battlefield 2, Call of Duty, Command & Conquer (op het randje wat betreft buitenaards) Grand Theft Auto, Flat Out 2, Medal Of Honor, The Need For Speed, Wolfenstein Enemy Territory, etc. Maar over smaak is niet te twisten.
[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 27-08-2007 19:54 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
die komt er ook wel,want het is zo overhypt dat iedereen die engine wil hebben
Far Cry 2 is coming!Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 20:08:
Wat ikzelf nog graag een keer wil zien: een goede Vietnam-oorlog shooter... vooral de muziek uit die tijd van Amerikaanse zijde is erg grappig om te horen, en zowiezo lijkt het me mooi om die historische slagen na te spelen (zoals bijv. de mappen van Battlefield: Vietnam)...
maarreh... back ontopic
[ Voor 30% gewijzigd door Jorn1986 op 27-08-2007 20:32 ]
Crysis demo komt eraan in september!
PC gamers now have a reason to mark a big circle around September 25th on their calendars as the single player demo for Crysis will be lighting up rigs worldwide in just 30 days. [..]
Bron: http://www.crysis.eu/index.php?id=88
PC gamers now have a reason to mark a big circle around September 25th on their calendars as the single player demo for Crysis will be lighting up rigs worldwide in just 30 days. [..]
[ Voor 17% gewijzigd door Stewie! op 27-08-2007 20:57 ]
Mijn gevoel klopte dus
[ Voor 3% gewijzigd door rickyy op 27-08-2007 21:29 ]
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Verwijderd
Hopelijk een leuk verjaardags cadeauDaMorpheus schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 20:55:
Crysis demo komt eraan in september!
Dan heb je lekker geen tijd want dan moet je met je de hele dag bij de visite zitten en s'avonds uit eten met je familie en als je terugkomt ben je te moeVerwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 22:13:
[...]
Hopelijk een leuk verjaardags cadeau[Me is jarig dan
]
Verwijderd
Ik ben ook absoluut niet voor de monsters en aliens. Farcry was beengoed in de stukken waar de creaturen niet in voorkwamen. Het was "average" in de stukken waar ze wel in voorkwamen, en eerlijk gezegd speelde ik die maar door zodat ik terug aan stukken kwam waar ze niet waren.
Met crysis gaat dat element nog erger worden heb ik de indruk als ik naar trailers en ingame beelden kijk. Spijtig, anders zou het weer beengoed zijn.
Wat betreft dat suit heb ik ook twijfels. Het kan scoren en het kan floppen en veel zal afhangen van hoe het te besturen is en hoe makkelijk het met de controls aan/uit te zetten is. De beelden waarin je telkens naar een menuutje gaat doen mij al geen goed hoop krijgen.
Met crysis gaat dat element nog erger worden heb ik de indruk als ik naar trailers en ingame beelden kijk. Spijtig, anders zou het weer beengoed zijn.
Wat betreft dat suit heb ik ook twijfels. Het kan scoren en het kan floppen en veel zal afhangen van hoe het te besturen is en hoe makkelijk het met de controls aan/uit te zetten is. De beelden waarin je telkens naar een menuutje gaat doen mij al geen goed hoop krijgen.
Verwijderd
Volgens de journalisten is het wel erg makkelijk te besturen door middel van sneltoetsen, en ik denk niet dat Crytek het zo zou maken dat je constant wordt afgeremd door het wisselen van mode...
ik vond de stukken met de creatures het meest uitdagende. De laatste map, dat je toch geen pupkes meer tegenkomt is wat minder, maar nog steeds net zo uitdagend. eigenlijk was het het leukst toen ik midden in het gevecht tussen de creatures en de normale pupkes kwam. dat was pas heerlijkVerwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 22:21:
Ik ben ook absoluut niet voor de monsters en aliens. Farcry was beengoed in de stukken waar de creaturen niet in voorkwamen. Het was "average" in de stukken waar ze wel in voorkwamen, en eerlijk gezegd speelde ik die maar door zodat ik terug aan stukken kwam waar ze niet waren.
Dit wil denk ik niet iedereen zien, maar ik heb een ingame filmpje gevonden van het ruimte schip:
the choice is yours.......
zero gravity
edit: nog wat actie!
zero gravity
[ Voor 16% gewijzigd door aeroxtaxi op 28-08-2007 10:12 ]
doet me beetje denken aan preyaeroxtaxi schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:08:
Dit wil denk ik niet iedereen zien, maar ik heb een ingame filmpje gevonden van het ruimte schip:
zero gravity

Het wordt voor de demo 25 september 
Zit ik weer te pitten hier op kantoor
Zit ik weer te pitten hier op kantoor
[ Voor 20% gewijzigd door Pierre op 28-08-2007 13:42 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Verwijderd
Toch inderdaad wel een beetje jammer van dat cheat-suit.
Ik had liever conventionele wapens gezien waarmee je de aliens aan kunt pakken, meer het wij tegen hun idee.
UT style springen, bijna oneindig hits incasseren en regenereren door niets doen, superman snelheid en kracht, onzichtbaarheid, allemaal onzin als je 't mij vraagt.
Voegt gewoon niets toe aan de game, maar misschien is het nodig om die aliens te verslaan omdat conventionele wapens niet toereikend zijn.
Ik hoop dat je kunt verkiezen om de functies van het cheat-suit alleen te gebruiken als je in gevecht bent met aliens, want anders ben je natuurlijk zo door een level heen als je alleen maar gewone militairtjes tegenkomt, met je god-mode-niemand-ziet-me-überwapens-gedoe.
Bovendien mis je dan de omgeving, de spanning van het sluipen, het verkennen, tactisch plannen, want ze kunnen je toch niet aan.
Natuurlijk zijn het maar speculaties, maar de trailers zeggen mij genoeg.
Ik denk dat een groot deel van de mensen Crysis niet koopt voor de gameplay of de storyline, maar meer voor de graphics en de multiplayer mode.
Hoedanook, kom maar op met die game.. mooi excuus om een niewe graka te kopen.
Ik had liever conventionele wapens gezien waarmee je de aliens aan kunt pakken, meer het wij tegen hun idee.
UT style springen, bijna oneindig hits incasseren en regenereren door niets doen, superman snelheid en kracht, onzichtbaarheid, allemaal onzin als je 't mij vraagt.
Voegt gewoon niets toe aan de game, maar misschien is het nodig om die aliens te verslaan omdat conventionele wapens niet toereikend zijn.
Ik hoop dat je kunt verkiezen om de functies van het cheat-suit alleen te gebruiken als je in gevecht bent met aliens, want anders ben je natuurlijk zo door een level heen als je alleen maar gewone militairtjes tegenkomt, met je god-mode-niemand-ziet-me-überwapens-gedoe.
Bovendien mis je dan de omgeving, de spanning van het sluipen, het verkennen, tactisch plannen, want ze kunnen je toch niet aan.
Ik denk dat een groot deel van de mensen Crysis niet koopt voor de gameplay of de storyline, maar meer voor de graphics en de multiplayer mode.
volgens mij zijn de gameplay en de storyline helemaal niet zo beroerd met die extra modes, het voegt wel extra mogelijkheden aan het spel toe.Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:47:
Toch inderdaad wel een beetje jammer van dat cheat-suit.
maar ik ben toch ook wel meer van het sluipen en verkennen en tactische gedoe dus helemaal ongelijk heb je niet
Verwijderd
Ik sluip ook liever rond, en dat zal ik ook doen ondanks het pak. Het is gewoon veel leuker om ongezien een complete basis uit te schakelen.
Ik denk dat hierdoor de Noord koreanen een warming up zijn met deze super sodier features
Maar de aliens zijn natuurlijk er kogel werend en gaan dood eerder aan een overdosis lood dan de kogel gaten zelf.
Vind deze gameplay styl ook maar niks. Maar die warming up lijk mij wel interresant. Hoop ook dat er en realisme mod komt.
Maar de aliens zijn natuurlijk er kogel werend en gaan dood eerder aan een overdosis lood dan de kogel gaten zelf.
Vind deze gameplay styl ook maar niks. Maar die warming up lijk mij wel interresant. Hoop ook dat er en realisme mod komt.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
een realisme mod voor crysis...
jaja wat wil je dan nog meer realistisch dan dat de game zelf al is??????
jaja wat wil je dan nog meer realistisch dan dat de game zelf al is??????

Verwijderd
Voor realisme gaat FarCry2 dan weer goed zijn: enkel menselijke tegenstanders, open wereld die je volledig non-lineair kan doorlopen, je kan je aansluiten bij factions,...
Het lijkt er zo een beetje op dat Crysis het non-menselijke aspect van FarCry heeft overgenomen en versterkt door van de mutanten aliens te maken waar FarCry2 het menselijke aspect van FarCry 2 heeft overgenomen.
Het lijkt er zo een beetje op dat Crysis het non-menselijke aspect van FarCry heeft overgenomen en versterkt door van de mutanten aliens te maken waar FarCry2 het menselijke aspect van FarCry 2 heeft overgenomen.
Realisme mod?SG schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 07:50:
Ik denk dat hierdoor de Noord koreanen een warming up zijn met deze super sodier features
Zoals jij als speler in je eentje tegen een heel leger Koreaanse soldaten? Zonder beschermend pakje en 3 magazijnen van 30 kogels? Beginnen met een bootcamp en daar dan verplicht een x aantal maanden in rondlopen tot je de juiste tijden haalt? Eet, slaap en ontlastingsverplichtingen in de jungle? Slangen, spinnen en tijger beten?
Ik kan me voorstellen dat je een game zonder nano suit wil maar om het dat meteen realistische te gaan noemen.
Denk dat je Far Cry bedoeld. Ik vond die monsters in Far Cry helemaal niks. De sreenshots zien er al wel veelbelovend uit voor Far Cry 2. Lijkt alsof het ergens in Afrika gaat afspelen. Een setting die niet in veel shooters voorkomt.Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 09:13:
Voor realisme gaat FarCry2 dan weer goed zijn: enkel menselijke tegenstanders, open wereld die je volledig non-lineair kan doorlopen, je kan je aansluiten bij factions,...
Het lijkt er zo een beetje op dat Crysis het non-menselijke aspect van FarCry heeft overgenomen en versterkt door van de mutanten aliens te maken waar FarCry 2 het menselijke aspect van FarCry 2 heeft overgenomen.
http://media.insidegamer....ts/public/9500/109006.jpg
http://media.insidegamer....ts/public/9500/109010.jpg
Edit:typo's
[ Voor 27% gewijzigd door Putyah op 29-08-2007 11:20 ]
benchmarks
http://www.bilgiustam.com/?p=125
Erg schokkend datde HD de 8800 GTX koud achter laat liggen
Het goede nieuws is, dat er hele goede frames berijkt worden. Ik begin weer hoop te krijgen met mn 8800 GTsje
Het goede nieuws is, dat er hele goede frames berijkt worden. Ik begin weer hoop te krijgen met mn 8800 GTsje
Volgens mij dateren die benchmarks uit april..
check ook hier,
http://www.techpowerup.com/?29396
April 14 2007..
Ik dacht al, dit kan niet waar zijn
check ook hier,
http://www.techpowerup.com/?29396
April 14 2007..
Ik dacht al, dit kan niet waar zijn
www.frees-it.com
Verwijderd
Het zit wel goed kwa fraps. Dat moet dus makkelijk te draaien zijn op ultra high voor de 8800 serie's
BronAs a PC game developer you have to make sure your game runs on two to three year old PCs. In fact, the current specification we're planning for is even four year old PCs.
If you're a gamer who bought a new gaming PC two or three years ago, you can play Crysis, and you will get visuals that will compete with visuals of that time. Of course you won't get the super Direct X10 graphics, but we are competitive.
Smiling as the shit comes down...
die zijn fake.rickyy schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 20:20:
benchmarks
Er zijn nog geen benches. Anders hadden we ook al wel minimum requierments gehad
Audi S3
Verwijderd
Die zijn er alMexxT schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 20:52:
[...]
die zijn fake.
Er zijn nog geen benches. Anders hadden we ook al wel minimum requierments gehad
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 20:53:
[...]
Die zijn er al.
Oftopic Lekker koppie op je avatar
linkje dan ?
/is geinteresseerd
offtopic:
Rihanna he
Rihanna he
[ Voor 7% gewijzigd door MexxT op 29-08-2007 20:55 ]
Audi S3
Verwijderd
lol
Systeemeisen:
CPU: Athlon 64 3000+/Intel 2.8ghz
Graphics: Nvidia 6600/X800GTO (SM 2.0)
RAM: 768Mb/1Gb Windows Vista
Hardeschijf ruimte 6GB
[url=http://http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1004004005470485&Section=SOFTWARE]Bron.[/url]
Systeemeisen:
Hardeschijf ruimte 6GB
[url=http://http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1004004005470485&Section=SOFTWARE]Bron.[/url]
[ Voor 196% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2007 05:31 ]
de link van je bron klopt niet maar het is volgens mij bol.com..Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 05:29:
lol
Systeemeisen:
Hardeschijf ruimte 6GB
alsof we voor de systeem specs van games bij bol.com moeten zijn die is leuk
Nogmaals:
Minimum Requirements
Graphics: Nvidia 6600 or ATI X1600 - Shader Model 2.0
RAM: 1GB
HDD: 6GB
Internet: 256k+
Optical Drive: DVD
Software: DX9 with Windows XP / Vista
Recommended Requirements
CPU: Dual-Core CPU (Athlon X2 / Pentium D / Core 2 Duo)
Graphics: Nvidia 7800 or ATI X1800 (SM 3.0)
RAM: 1.5GB+
Internet: 512k+ (128k+ upstream)
En de "echte" bron:
http://www.crysis-online....on/System%20Requirements/
Minimum Requirements
Recommended Requirements
En de "echte" bron:
[ Voor 74% gewijzigd door Jumpman op 30-08-2007 12:00 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Maar dit is wat er nog onder staat;
Once again, these are estimates only and are no way official. I just want to make sure that is as clear as possible. Keep in mind that Crysis is still a few months away from release, so the hardware making up the minimum specs will be more ore less three years old by that time.
Once again, these are estimates only and are no way official. I just want to make sure that is as clear as possible. Keep in mind that Crysis is still a few months away from release, so the hardware making up the minimum specs will be more ore less three years old by that time.
Heb ik net een X1600 256mb, de system requirements zijn erg spanned voor mij 
En wanner kwam de demo alweer uit?
En wanner kwam de demo alweer uit?
[ Voor 20% gewijzigd door Mayonaise op 30-08-2007 12:25 ]
De demo verschijnt 25 september, dus nog eventjes geduld. Ik kijk er in ieder geval zeer naar uit en hopelijk draait Crysis net zo soepel als een Bioshock!
Tomorrow is not today!
Ik mag hopen met minder bugs....Spacey23 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 12:33:
De demo verschijnt 25 september, dus nog eventjes geduld. Ik kijk er in ieder geval zeer naar uit en hopelijk draait Crysis net zo soepel als een Bioshock!

lol. Dat is een nutteloze opmerking. Ik weet echt wel wat een bug is en wat niet hoor om maar eens te beginnen met het feit dat v-symc zich automatisch uitschakelt en de ondertiteling compleet scheef loopt met wat er gezegd wordt in bioshock en zo zijn er nog een hoop dingen die gewoon niet goed werken.Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 13:49:
[...]
ligt vast aan je update's die bugs want ik heb er helemaal GEEN last van
Daarom zei ik dus net al: ik hoop dat Crysis technisch beter uit de verf komt zonder bugs.
De enige bug waar ik last van had in Bioshock was de ondertiteling, maar die heb ik toch niet nodig. V-sync had ik geen problemen mee en verder ook geen enkel probleem (ja, ik heb hem uitgespeeld).
Maar het is inderdaad te hopen dat de Crysis demo Bug vrij is!
Maar het is inderdaad te hopen dat de Crysis demo Bug vrij is!
Tomorrow is not today!
Het is 15 septemberSpacey23 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 12:33:

EDIT, sorry ik dacht echt dat het 15 was, het is wel 25. Mijn fout

[ Voor 10% gewijzigd door rickyy op 30-08-2007 14:48 ]
Ik hoop dat het betekent dat je met de recommended specs alles op High kan spelen met een normale framerate; ik zit namelijk precies op de recommended specs.Jumpman schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 11:59:
Nogmaals:
Recommended Requirements
En de "echte" bron:
Netjes overigens dat de mensen met een SM2 kaart niet in de kou worden gezet. Dat kan van games op de Unreal3 engine niet worden gezegd.
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
ik heb nergens last van hoor. van die subtittles weet ik het niet want dat heb ik niet aan gehad.Kaasje123 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 13:53:
[...]
lol. Dat is een nutteloze opmerking. Ik weet echt wel wat een bug is en wat niet hoor om maar eens te beginnen met het feit dat v-symc zich automatisch uitschakelt en de ondertiteling compleet scheef loopt met wat er gezegd wordt in bioshock en zo zijn er nog een hoop dingen die gewoon niet goed werken.
Daarom zei ik dus net al: ik hoop dat Crysis technisch beter uit de verf komt zonder bugs.
vsync ook geen last van 60fraps en drops naar de 30 soms maar dat is normaal
Verwijderd
Denk niet dat de recommended specs alles op high kunnen draaien. Ik denk eerder goed op medium.
Verwijderd
dan klopt de recommended spec ook niet als dat zo isVerwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:00:
Denk niet dat de recommended specs alles op high kunnen draaien. Ik denk eerder goed op medium.
Verwijderd
De recommended settings zijn voor bioshock zelf nog hogerJumpman schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 11:59:
Nogmaals:
Minimum Requirements
Recommended Requirements
En de "echte" bron:
Verwijderd
Recommended specs != alles op max spelen.Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:23:
[...]
dan klopt de recommended spec ook niet als dat zo is
Dat is nog nooit zo geweest.
Verwijderd
Sommige games had ik zelfs lagere settings en draaide ik op high dus dat is bsVerwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:41:
[...]
Recommended specs != alles op max spelen.
Verwijderd
Dat wil niet zeggen dat je het door kan trekken naar _alle_ andere games. Bij goed draaien heb ik het trouwens over een fps van 50avg en drops naar 30fps en niet lager dan dat.Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:50:
[...]
Sommige games had ik zelfs lagere settings en draaide ik op high dus dat is bs
Verwijderd
Ik weet zeker dat crysis minder eisen heeft dan bioshock kwa systeemVerwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 16:16:
[...]
Dat wil niet zeggen dat je het door kan trekken naar _alle_ andere games. Bij goed draaien heb ik het trouwens over een fps van 50avg en drops naar 30fps en niet lager dan dat.
Als achterop de doos van een spel staat recommend Moet je hem gewoon op high kunnen spelen als je systeem max recommend.
Ik denk eerder dat Crysis veel meer van de pc's gaat eisen dan dat Bioshock doet.
Verwijderd
waarom zijn die recommended spec lager dan ?HugoBoss1985 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 16:30:
Ik denk eerder dat Crysis veel meer van de pc's gaat eisen dan dat Bioshock doet.
Onderandere omdat je met SM2.0 Crysis kan spelen (x850xt enzo) Best veel mensen hebben hem nog. Bioshock daarin tegen heeft verplicht SM3.0 nodig (net zoals dacht ik alle games die gebaseerd zijn op de unreal3.0 engine)
edit:
lezen is ook een kunst
ik dacht dat hugo boss schreef dat crysis op meer pc's ging draaien dan bioshock
edit:
lezen is ook een kunst

ik dacht dat hugo boss schreef dat crysis op meer pc's ging draaien dan bioshock
[ Voor 23% gewijzigd door Bladeslayer op 30-08-2007 17:24 ]
www.frees-it.com
Ik denk dat het daar niet erg veel mee te maken heeft, zelf hoef ik trouwens nooit maar de specs te kijken want ik heb eigenlijk ieder jaar wel een pc die de nieuwste spellen aankan.Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 16:34:
[...]
waarom zijn die recommended spec lager dan ?
Maargoed Crysis is deels ontwikkeld m.b.v. Nvidia's G80 series.
Ook heb ik eens voorbij zien komen dat het Quadcores ondersteunt.
Dat was met één of ander interview.
Ik denk ook dat Crysis veel meer DX10 opties heeft.
Crysis is gemaakt op een compleet nieuwe engine, waarbij de hardwarefabrikanten hebben geholpen om hem te optimaliseren zodat hij alle nieuwe snufjes kan tonen van de huidige hardware.
Bioshock is gemaakt op een al wat oudere Rainbow Six Vegas engine.
Als je alleen al eens kijkt naar hoe gedetailleerd de wereld van Crysis is (Physics, omgeving, licht, schaduwen enz enz...) tov de wereld van een Unreal Engine 3 game, dan zijn de huidige games die van die engine gebruik maken minder mooi.
Ik vind dat echt een negatief punt van die Engine en een slecht besluit van de ontwikkelaar.Bladeslayer schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 17:23:
Onderandere omdat je met SM2.0 Crysis kan spelen (x850xt enzo) Best veel mensen hebben hem nog. Bioshock daarin tegen heeft verplicht SM3.0 nodig (net zoals dacht ik alle games die gebaseerd zijn op de unreal3.0 engine)
Misschien verwacht ik wel te veel van Crytek, maar ik denk echt dat ze een indrukwekkende game gaan neerzetten.
edit:
lezen is ook een kunst![]()
Voor de hardwarefabrikanten is het weer mooi, omdat het kopen aanmoedigd.
[ Voor 57% gewijzigd door HugoBoss1985 op 30-08-2007 17:54 ]
Ik zei expres high omdat de game ook een ultra versie zou hebben. Althans, dat meen ik gelezen te hebben. Ik ben van mening dat de recommended specs moeten aangeven wat je nodig hebt om de game te spelen zoals hij bedoeld is, en dat is wat mij betreft een high instelling. Niet: recommended, en dan hopen dat je 20fps haalt op medium.Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:41:
[...]
Recommended specs != alles op max spelen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Lol beticht jij bol.com van onzuivere praktijken?murky123 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 11:53:
[...]
de link van je bron klopt niet maar het is volgens mij bol.com..
alsof we voor de systeem specs van games bij bol.com moeten zijn die is leuk

Verwijderd
crysis is en blijft één grote hype waar te veel van verwacht word, Dat is nu wel duidelijk
word wel veel van verwacht maar dat gaat het spel ook wel waarmaken volges mijVerwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 22:02:
crysis is en blijft één grote hype waar te veel van verwacht word, Dat is nu wel duidelijk
bol.com is leuk om een boek of dvdtje online te kopen.Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 21:47:
[...]
Lol beticht jij bol.com van onzuivere praktijken?![]()
daar ga ik echt niet heen voor de specs die nodig zijn voor een game..
..
ik haal dat uit de libelle
Je bent wel lekker aan het flamen he.Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 22:02:
Minimum specs zijn de minimale eisen die de engine van je pc vraagt. (Dit zegt totaal niets over hoe zwaar het spel is op max settings).
Recommended specs zijn de minimale systeem eisen die de game developers aanraden om een zo compleet mogelijke speel ervaring te hebben. (Dit zegt wederom niets over de max settings).
Het spel is vrijwel niet gehyped. Vrijwel alles wat men tot nu toe getoond heeft zijn de mogelijkheden van de engine. Er is al met al vrij weinig bekend over de inhoud van het spel zelf. Als er iets gehyped wordt is het de engine. En die is geheel terecht gehyped, gezien de engine uniek in zijn soort is en geshowcased moet worden aan potentiële kopers.
Kortom een hoop posts en een hoop gebrabbel zonder enige inhoud of toegevoegde waarde aan dit topic.
Verwijderd
Het is en blijft gewoon een hype waar te veel van verwacht word. En dan nog is crysis al gemaakt en getest met oudere hardware Want hoe lang geleden zijn ze begonnen met het maken van die game ? Juist jah. Verder als het niet klopt wat ik zeg dan maar niet ik kijk er niet voor op of omSeth_Chaos schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:48:
[...]
Je bent wel lekker aan het flamen he.
Minimum specs zijn de minimale eisen die de engine van je pc vraagt. (Dit zegt totaal niets over hoe zwaar het spel is op max settings).
Recommended specs zijn de minimale systeem eisen die de game developers aanraden om een zo compleet mogelijke speel ervaring te hebben. (Dit zegt wederom niets over de max settings).
Het spel is vrijwel niet gehyped. Vrijwel alles wat men tot nu toe getoond heeft zijn de mogelijkheden van de engine. Er is al met al vrij weinig bekend over de inhoud van het spel zelf. Als er iets gehyped wordt is het de engine. En die is geheel terecht gehyped, gezien de engine uniek in zijn soort is en geshowcased moet worden aan potentiële kopers.
Kortom een hoop posts en een hoop gebrabbel zonder enige inhoud of toegevoegde waarde aan dit topic.
Net als jou'n post
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2007 10:45 ]
Ik ben het dus helemaal met jou eens over dat het spel "gehyped" zou zijn.Seth_Chaos schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:48:
[...]
Je bent wel lekker aan het flamen he.
Zijn post heeft wel degelijk goede inhoud, iets wat we van jou post juist niet kunnen zeggen...Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:37:
[...]
Het is en blijft gewoon een hype waar te veel van verwacht word. En dan nog is crysis al gemaakt en getest met oudere hardware Want hoe lang geleden zijn ze begonnen met het maken van die game ? Juist jah. Verder als het niet klopt wat ik zeg dan maar niet ik kijk er niet voor op of om
Net als jou'n post
Het is juist jouw post die geen toegevoegde waarde heeft voor dit topic.
Seth_Chaos legt wel even exact uit wat gamemakers bedoelen met minimum- en recommended settings.
Crytek heeft gewoon een goede schaling toegepast, zodat mensen met oudere hardware ook dit spel kunnen spelen.
Dat kunnen we van de makers van Bioshock niet zeggen.
Juist daardoor kan je al gaan schreeuwen dat Bioshock een zwaardere game is dan Crysis word, maar dat is dus helemaal niet zo.
Daardoor zijn de systeemeisen, die achterop de dvd-doosjes staan, zo verschillend.
Games worden altijd gemaakt op oudere hardware, welkom in de wereld van de games en hardware zou ik zeggen.
Het duurt een aantal jaren voordat ze een spel af hebben he!
Maarja als je rondgekeken hebt, dan heb je vast wel wat filmpjes voorbij zien komen van Crysis op directx10 generatie hardware.
Grafisch gaat Crysis iedere game die er nu is, of in diezelfde maand uit gaat komen, gewoon zwaar ownen.
Ik hoop trouwens op een goede Vietnam mod of Vietnam game op de Crysis engine!
[ Voor 44% gewijzigd door HugoBoss1985 op 31-08-2007 11:36 ]
Verwijderd
Er word gewoon te veel van verwacht accepteer dat nu maar gewoon.
En zo veel beter ziet crysis er niet uit van uit mijn ogen. Te wazig enzo.
En zo veel beter ziet crysis er niet uit van uit mijn ogen. Te wazig enzo.
[ Voor 138% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2007 11:58 ]
Dan zal het wel aan de rest van ons liggen!Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:51:
Er word gewoon te veel van verwacht accepteer dat nu maar gewoon.
En zo veel beter ziet crysis er niet uit vanyit mijn ogen. Te wazig enzo.
Ik ben zelf ook iemand die veel verwacht van Crysis, grafisch weet ik precies wat ik ervan kan verwachten.
Qua gameply zie ik het wel.
Of er "teveel van verwacht word" zien we pas met de demo of met het spel zelf.
Ik vind dat jij er op dit moment niet veel over kan zeggen, terwijl ik wel kan zeggen dat het grafisch heel mooi word... omdat daar bewijs van is.
[ Voor 20% gewijzigd door HugoBoss1985 op 31-08-2007 11:58 ]
Verwijderd
Ik vind het er grafisch te wazig uitzien en dat vind ik niet mooi. Ik maak geen vaste conclusies tot ik de demo heb gezien maar wel wat ik tot nu toe heb gezien.HugoBoss1985 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:55:
[...]
Dan zal het wel aan de rest van ons liggen!
Ik ben zelf ook iemand die veel verwacht van Crysis, grafisch weet ik precies wat ik ervan kan verwachten.
Qua gameply zie ik het wel.
Of er "teveel van verwacht word" zien we pas met de demo of met het spel zelf.
Ik vind dat jij er op dit moment niet veel over kan zeggen, terwijl ik wel kan zeggen dat het grafisch heel mooi word... omdat daar bewijs van is.
Wat bedoel je precies met "wazig" dan?
Verwijderd

En dan nog het water dat kan veel mooier en beter. Kijk maar naar een ouder spel als FEAR Dat water is net of je het met eigen ogen een emmer met bewegend water ziet bioshock net zo.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2007 12:14 ]
Ik vind het mannetje juist veel meer detail hebben dan bijvoorbeeld een mannetje in Rainbow Six Vegas.
De jungle vind ik ook erg mooi, maar dat is één van de (danwel niet het sterkste) sterkste punten van dit spel.
De helikopter zie ik niet goed genoeg, kan goed zijn dat die niet mooi is.
Ik heb van het water nog niet zoveel interactie beelden gezien, dat van FEAR en Bioshock was inderdaad erg mooi op dat gebied.
De jungle vind ik ook erg mooi, maar dat is één van de (danwel niet het sterkste) sterkste punten van dit spel.
De helikopter zie ik niet goed genoeg, kan goed zijn dat die niet mooi is.
Ik heb van het water nog niet zoveel interactie beelden gezien, dat van FEAR en Bioshock was inderdaad erg mooi op dat gebied.
[ Voor 66% gewijzigd door HugoBoss1985 op 31-08-2007 12:18 ]
Verwijderd
Weet je. Laat ik niet te snel oordelen want wil hem eerst goed spelen en bekijken. Kan er haast niet op wachten dat is een ding wat zeker is
een screenshot is heel anders dan het allemaal echt in beweging zien.
Dat klopt helemaal.PainkillA schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:19:
een screenshot is heel anders dan het allemaal echt in beweging zien.
Wat ik op de tech demo zag van Crysis was dat het water heel erg mooi was.
De oceaan zag er echt erg indrukwekkend uit.
Vergeet niet dat Crytek de mensen zijn die het water in het revolutionaire Farcry gemaakt hebben!
[ Voor 6% gewijzigd door HugoBoss1985 op 31-08-2007 12:22 ]
dus het gaat er slechter uitzien?Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:15:
Sowieso is dat een prerenderd plaatje.
Ik kan me niet voorstellen dat Ludwig83 door die ene screen kan zeggen dat hij het er niet prachtig vind uitzien. Kijk ook wat walktroughs en gameplay filmpjes. Van de E3 bijvoorbeeld. Dan zie je dat het water er 10x mooier uitziet dan bijv F.E.A.R. en Bioshock. Daarbij komt dat de E3 en de leipzich demo's op High stonden ingesteld en dus niet op ''Ultra'' High settings. Ook heb je het water ook nog niet in andere omstandigheden gezien, Wind, regen, storm, etc. Ik heb een sandbox movie op youtube gezet http://www.youtube.com/watch?v=l5w3JrX6fJw Daar legt hij uit hoe het water werkt, voor jou wel intresant. Ik heb geen zin om zelf uit te leggen hoe het water in z'n werk gaat. ( Weet ik ook niet) Dat weet alleen de gene die bij crytek werkt en die het water heeft geprogrameerd.
Tekenfilm achtig mannetje, heli en voertuigen verklaar je nader? De textures zijn realistisch. Oorlogs tuig heeft nou eenmaal geen hoog glans bling bling laklaag. Schijnt iets te maken te hebben met het niet willen laten opvallen van miljoenen euro's aan apparatuur om zodoende te voorkomen dat het uit de lucht geschoten, opgeblazen of neergeschoten wordt. Dat het niet jouw smaak is oke, kan ik me voorstellen, maar voor alsnog zijn mensenlevens belangrijker dan jouw mode bewustzijn. En is dit dus een realistisch weergave.Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:08:
[afbeelding] Tekenfilm achtige mannetjes, heli en voertuigen bvb vind ik niet mooi en mag wel strakker en meer glans hebben.MAAR kwa natuur beplanting vind ik het er wel weer mooi uitzien.
En dan nog het water dat kan veel mooier en beter. Kijk maar naar een ouder spel als FEAR Dat water is net of je het met eigen ogen een emmer met bewegend water ziet bioshock net zo.
Het water in het spel is realistischer dan elke voorgaande sim of game. En dat zou je donders goed moeten weten dat is immers jouw woord:"gehyped" in de tech demo's.
Het is natuurlijk typisch Nederlands een product afzeiken nog voor het af is. Een product dat door enkele honderden mannen en vrouwen met bloed zweet en tranen is opgebouwd. Maar zorg er dan op zijn minst voor dat je "kritiek" gegrond en gefundeerd is. Want nogsteeds raken je posts kant nog wal.
nieuwe filmpjes? je ziet wel dat er nog schoonheids foutjes in zitten! mannetje verdwijnt na het gooien en camera blijfr hangen, maar verder dikke pret.
http://games.softpedia.co...s-GC-2007-Footage-4.shtml
http://games.softpedia.co...age-3-Download-19511.html
http://games.softpedia.co...age-2-Download-19510.html
http://games.softpedia.co...age-1-Download-19509.html
http://games.softpedia.co...s-GC-2007-Footage-4.shtml
http://games.softpedia.co...age-3-Download-19511.html
http://games.softpedia.co...age-2-Download-19510.html
http://games.softpedia.co...age-1-Download-19509.html
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
sluit ik me helemaal bij aanSeth_Chaos schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:55:
[...]
Tekenfilm achtig mannetje, heli en voertuigen verklaar je nader? De textures zijn realistisch. Oorlogs tuig heeft nou eenmaal geen hoog glans bling bling laklaag. Schijnt iets te maken te hebben met het niet willen laten opvallen van miljoenen euro's aan apparatuur om zodoende te voorkomen dat het uit de lucht geschoten, opgeblazen of neergeschoten wordt. Dat het niet jouw smaak is oke, kan ik me voorstellen, maar voor alsnog zijn mensenlevens belangrijker dan jouw mode bewustzijn. En is dit dus een realistisch weergave.
Het water in het spel is realistischer dan elke voorgaande sim of game. En dat zou je donders goed moeten weten dat is immers jouw woord:"gehyped" in de tech demo's.
Het is natuurlijk typisch Nederlands een product afzeiken nog voor het af is. Een product dat door enkele honderden mannen en vrouwen met bloed zweet en tranen is opgebouwd. Maar zorg er dan op zijn minst voor dat je "kritiek" gegrond en gefundeerd is. Want nogsteeds raken je posts kant nog wal.
Verwijderd
De maker van Far Cry was Cevat Derli en de president van Cyris is ook Cevat DerliHugoBoss1985 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:22:
[...]
Dat klopt helemaal.
Wat ik op de tech demo zag van Crysis was dat het water heel erg mooi was.
De oceaan zag er echt erg indrukwekkend uit.
Vergeet niet dat Crytek de mensen zijn die het water in het revolutionaire Farcry gemaakt hebben!
Verwijderd
Nu vind ik het al helemaal een ... gameVerwijderd schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 18:01:
[...]
De maker van Far Cry was Cevat Derli en de president van Cyris is ook Cevat DerliEerste Turk die door de hele wereld gerespecteerd word
Verwijderd
yea right dus jij gaat deze spel nooit spelen? zielig hoorVerwijderd schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 18:57:
[...]
Nu vind ik het al helemaal een ... game
tsss, ludwig, chill ff zeg, het is hier een forum, gemaakt voor discussies.
als iemand het niet met jou eens is, moet je dat ook kunnen respecteren, er is niets vreemds gezegd, dus doe ff normaal.
als iemand het niet met jou eens is, moet je dat ook kunnen respecteren, er is niets vreemds gezegd, dus doe ff normaal.
Dit is een topic om te discusiëren, als je dat niet kan ga dan ergens anders heen. Jij breekt al constant het spel af met zoals hierboven gezegd geen gegronde redenen. Dat dit jouw mening is is voor mij geen probleem maar als je je mening post op een publiek forum mag je toch wel commentaar verwachten...Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 18:56:
OMFG STFU Mijn mening af te zeiken. Zeik je moeder af en niet mijn mening of mij dat recht gun ik jullie niet
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
1. Helaas voor jou heeft in dit land een ieder dat recht.
2. We zeiken je mening niet af, maar vragen je mening te onderbouwen.
3. Helaas heeft Crytek voor zover ik weet nog geen stem op dit forum, en voelde ik me geroepen het weerwoord van deze kunstenaars op me te nemen. Dat jij geen weerwoord kunt hebben prima maar provoceer ons dan niet door ongefundeerd het spel af te kraken. Want dan krijg je, je raad het al "een weerwoord".
Pas op wat je zegt dit grenst aan rascisme en dat wordt hier niet getollereerd!Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 18:57:
[...]
Nu vind ik het al helemaal een ... game
Laten we nu de aandacht maar weer verschuiven naar zij die het toekomt. Crysis.
[ Voor 6% gewijzigd door Crash op 02-09-2007 15:58 ]
Wow ik wist niet dat CryTek door 3 Turkse broers was begonnen. * Oguz286 is zelf Turk 
En ik wist al helemaal niet dat je om die reden maar een spel niet moet spelen
Tjah...
In ieder geval, het ziet er weer eens verdomd goed uit alleen hoop ik dat het verhaal leuk is. Ik ben meer iemand die een leuk spel speelt dan een spel wat er supergoed uitziet maar geen leuk verhaal heeft. Maar stiekem hoop ik dat ik met mijn nieuwe q6600 Crysis kan draaien
En ik wist al helemaal niet dat je om die reden maar een spel niet moet spelen

In ieder geval, het ziet er weer eens verdomd goed uit alleen hoop ik dat het verhaal leuk is. Ik ben meer iemand die een leuk spel speelt dan een spel wat er supergoed uitziet maar geen leuk verhaal heeft. Maar stiekem hoop ik dat ik met mijn nieuwe q6600 Crysis kan draaien
retorische vraagOguz286 schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 21:56:
Maar stiekem hoop ik dat ik met mijn nieuwe q6600 Crysis kan draaien

Verwijderd
Pas op wat je zegt dit grenst aan rascisme en dat wordt hier niet getollereerd!Seth_Chaos schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 21:34:
[...]
2. We zeiken je mening niet af, maar vragen je mening te onderbouwen.
3. Helaas heeft Crytek voor zover ik weet nog geen stem op dit forum, en voelde ik me geroepen het weerwoord van deze kunstenaars op me te nemen. Dat jij geen weerwoord kunt hebben prima maar provoceer ons dan niet door ongefundeerd het spel af te kraken. Want dan krijg je, je raad het al "een weerwoord".![]()
[...]
Pas op wat je zegt dit grenst aan rascisme en dat wordt hier niet getollereerd!
Laten we nu de aandacht maar weer verschuiven naar zij die het toekomt. Crysis.
en hiervoor zij je nog,
Maar ik ben geen rasict, integendeel ik haat rascisme. Was gister gewoon sagerijnig had een kater, sins kort last van spitt. Mijn excussus, Al met al gister kon ik nergens tegen. Ontopic. We zulen zien wat Crytek ons gaat brengen
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2007 10:26 ]
De dingen die jij noemt zijn echt geen excuus voor de taal die jij hier gebruikt!Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 10:23:
[...]
Pas op wat je zegt dit grenst aan rascisme en dat wordt hier niet getollereerd!
en hiervoor zij je nog,
Maar ik ben geen rasict, integendeel ik haat rascisme. Was gister gewoon sagerijnig had een kater, sins kort last van spitt. Mijn excussus, Al met al gister kon ik nergens tegen. Ontopic. We zulen zien wat Crytek ons gaat brengen
Volgens mij heet hij Yerli, maar ongeacht zijn afkomst of wat dan ook... heb ik zeker respect voor hem.Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 18:01:
[...]
De maker van Far Cry was Cevat Derli en de president van Cyris is ook Cevat DerliEerste Turk die door de hele wereld gerespecteerd word
[ Voor 23% gewijzigd door HugoBoss1985 op 02-09-2007 13:26 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Posts over het verkrijgen van een bèta key horen niet in dit topic thuis!
Posts over het verkrijgen van een bèta key horen niet in dit topic thuis!